Politika

Na rubu

freehand RSS / 11.04.2018. u 00:03

Sve je pripremljeno: proscenijum, kasting i imizanscen, i puška postavljena na zid u prvoj sceni otkočena je i repetirana.

Kao onomad pred prvu Pustinjsku oluju, kao pred Savezničku snagu, kao pred drugu Pustinjsku oluju, kao pred agresiju na Libiju. Tu je mali prljavi proksi rat, tu su teroristi kao saveznici, tu je "zlikovački režim" a bogami i hemijsko oružje (bačeno na sopstveni narod).

 

 Sve je isto, sem što u Kremlju ne sedi Boris Jeljcin, a Rusija nije na kolenima.

 

I dok se situacija pogoršava i zateže iz časa u čas, dok sve izgleda kao da se Trampov prst na obaraču ozbiljno grči osnovno je pitanje - gde je crvena linija koju je Rusija povukla, a jasno je da je ona povučena. U svojim reakcijama Rusi izgledaju ozbiljno i hladnokrvno. I sa lica njihovih zvaničnika ne može se pročitati da li bi kap koja preliva čašu bio masivan napad na sirijske saveznike obzirom da su pojedinačni, ma koliko snažni udari od sada bili tolerisani? Ili bi udarac bio uzvraćen samo ukoliko bi direktno bile napadnute ruske vojne snage mada je taj odgovor izostao posle turskog obaranja ruskog aviona.

Pogled na Iran i Izrael koji kao da samo čekaju priliku da krenu sa međusobnim istrebljivanjem sigurno ne doprinose optimističkom viđenju situacije.

U svakom slučaju, od razrešenja nas, po svoj prilici, dele pre sati nego dani. Ono što Srbiju i njene stanovnike može da teši jeste da smo ovoga puta i za sada u dosta debeloj pozadini.

Za kraj ovog kratkog teksta preporuka na interesantan niz tvitova: 

Opera_Snapshot_2018-04-11_010858_twitter.com.png

KLIK NA TVIT 

 

 



Komentari (221)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 13.04.2018

Re: ***

Krvarite posle ovog fijaskoa sa nameštenim fotografijama. Hvala Zaharova (i blogov kolče)!


Ti se baš dobro zezaš.
Ili stvarno misliš da nekoliko nameštenih ili nenameštenih fotografija objašnjava bilo šta?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 13.04.2018

Re: ***

hoochie coochie man
Krvarite posle ovog fijaskoa sa nameštenim fotografijama. Hvala Zaharova (i blogov kolče)!


Ti se baš dobro zezaš.
Ili stvarno misliš da nekoliko nameštenih ili nenameštenih fotografija objašnjava bilo šta?


Pa dobro, majku mu, kakvi ste vi to ljudi da ne možete da kažete lepo da ste se zajebali (zajebali vas), počev od ove search engine Ivane, preko šarskog koji insistira na svojoj inteligenciji, pa do sirotog narcisa? Nego će sad da radi i kuka i motika na kolca i mene. Ispali ste glupi, i to je ok, radi propagandna mašinerija, i nije da nisam ovo ranije pričao, ali nema veze.

U pravu si, silno se zabavljam, znam da neće dugo trajati, a i moram didem da radim, nisam čitao ni blog ni komentare, nego sam naleteo na kolčev uradak.
narcis narcis 21:15 13.04.2018

Re: ***

sirotog narcisa?

ja nisan komentatiro fotke, neam pojam o čem se tu neradi, ja san samo komentatiro nesuvislo oduševljene kolačevo , mislim brani isil, prosto da mu poželim na slavu da gi vikne da ga uveseljavaju.
avi kakote
gedza.73 gedza.73 21:17 13.04.2018

Re: ***

Krvarite posle ovog fijaskoa sa nameštenim fotografijama

ma jok. Samo mi pomalo smešno da su 'naše' fotomontaže istinite a 'njihove' lažne.


Jel Amerikanci rekli u UN da Irak poseduje hemisjko i biološko oružje, da se sprema za nuklearku?

Jel' su na osnovi te izjave napali suverenu državu bez UN dozvole?

Jel' su je demolirali do temelja (porušili, pokrali)?

Jel' su našli hemisjke, bojne otrove, nuklearke?

Jel' su postavili muslimanske fanatike na vlast?



edit
ni ja nisam komentarisao sliku.
freehand freehand 21:20 13.04.2018

Re: ***

Jel' su postavili muslimanske fanatike na vlast?

Jebiga... Nisu.
gedza.73 gedza.73 21:23 13.04.2018

Re: ***

freehand
Jel' su postavili muslimanske fanatike na vlast?

Jebiga... Nisu.

Kako nisu? Ko danas vršlja po Bliskom istoku?
Da ne pominjem njihovog saveznika OSamu bin Ladena.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:29 13.04.2018

Re: ***

freehand
Jel' su postavili muslimanske fanatike na vlast?

Jebiga... Nisu.


Ja imam dva "jesu" i četiri "nisu".
freehand freehand 21:30 13.04.2018

Re: ***

srdjan.pajic
freehand
Evo malo istrazivackog novinarstva iz fotelje

Strava. Daj sad malo za ovo:


Sine, zakop'o vas kolac, ni Zaharinka sa kilo kokaina u veni ne bi uspela sad da vas izvadi iz ruševina i popravi stvari.

Dobro, Šabane, nije valjda da ćeš da grebeš po plićaku (mada znam da hoćeš)?
Nije ovde o jednoj devojčici i jednom setu fotografija, reč je o ustaljenoim stilu i načinu za proizvodnju događaja i casus beli situacija, prepariranja javnog mnenja pumpanjem emocija uvek na isti način a stotine i hiljade puta već demaskiran i izvrgnut ruglu.
Naravnbo, kod ljudi koji hodaju bez oglava.
A još nešto je ovde u pitanju: sa jedne sttrane imaš golu, podivljalu silu bez pameti kojoj je interes uskog kruga vlasnika i profitera moći jedini princip; sa druge sve što misli čak i kad se ne slaže sa unutrašnjom politikom i svim aspektima spoljne politike ni Kine, ni Rusije ni bilo koje treće ili četvrte države a opredeljuje se u zavisnosti od situacije i dostupnih činjenica, u skladu sa moralnim i pravnim normama i principima.
I sad je tu Blogov geštetner koji se svakako neće osvrnuti ni na šta što remeti betonsku sliku koju ima u glavi, koji je spoznao da je, eto, CNN ipak u pravu, a uz Blogovog geštetnera ćeš i ti da skakućeš naokolo i da vičeš uta-ta.
freehand freehand 21:33 13.04.2018

Re: ***

Kako nisu? Ko danas vršlja po Bliskom istoku?

Govorio si sve vreme o Iraku. A nigde nisu direktno psotavili verske fanatike na vlast sem u Saudijskoj Arabiji (dobro, pre Britanci, a i fanatizam je po principu vrline javne poroci tajni) i u Iranu posredno.
apostata apostata 21:37 13.04.2018

Re: ***

srdjan.pajic

(...)
Ispali ste glupi, i to je ok, radi propagandna mašinerija, i nije da nisam ovo ranije pričao, ali nema veze.
(...)

Ne mogu da vjerujem da si ti o ovome pričao?

gedza.73 gedza.73 21:40 13.04.2018

Re: ***

Govorio si sve vreme u Iraku. A nigde nisu direktno psotavili verske fanatike

Nisu direktno. Al' redovno posle američke intervencije islamističke grupe jačaju

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 13.04.2018

Re: ***

nisam čitao ni blog ni komentare, nego sam naleteo na kolčev uradak.


Isto.
Nisam čitao, ne znam kontekst, ali vidim da se "dokazalo" da Rusi menipulišu.
I vidim da se ti raduješ dokazu.

Prvo, ne mora ova fotografija da bude nikakav dokaz, možda je izmontirana, a drugo, važnije, a treba li tebi ikakav dokaz da manipulacije ima?
Milsiš li da Ameri ne manipulišu ako niko ne postavi fotografiju o tome na blog?

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 13.04.2018

Re: ***

Dobro, Šabane, nije valjda da ćeš da grebeš po plićaku (mada znam da hoćeš)?


Neću, nego ću da se sklonim od ove kamare govana koja sad sledi...
freehand freehand 21:51 13.04.2018

Re: ***

srdjan.pajic
Dobro, Šabane, nije valjda da ćeš da grebeš po plićaku (mada znam da hoćeš)?


Neću, nego ću da se sklonim od ove kamare govana koja sad sledi...

Iskusno.
nsarski nsarski 22:16 13.04.2018

Re: ***

...počev od ove search engine Ivane, preko šarskog koji insistira na svojoj inteligenciji, pa do sirotog narcisa?

Aj' ne brukaj se indžliru. Ja se samo nisam iznenadio na onu sliku(e), za koju su rekli da je nameštaljka. Nisam, jer ta sredstva "informisanja" imaju predugačku istoriju laganja, pa mi ni ovo nije delovalo kao neverovatno.

Nije ovde pitanje da li je neko ispao glup ili pametan - evo ti si najpametniji ako ti je stalo. "Isuse, kak je pametan!", reče Štefica Cvek.
Pitanje je da li je trebalo, kako reče Merlinka pre par dana, "bombardovati Asada" još u vreme Obame evo LINK-> LINK. (Kad piše LINK, to znači da treba da klikneš da ga otvoriš.)
Takođe, gospođa smatra da bombardovanje može da spase mnoge živote. Ti veruješ da je to logično rezonovanje? Ako veruješ, ponovi tu rečenicu još jednom: bombardovanje spašava živote.

Prvo, Ameri se napenalili da ga sjebu, po bilo koju cenu. Bilo je, najpre, eliminacija "terorista", pa kad su ih Rusi eliminisali, onda je bila smena Asada. Pa kad to nije uspelo, onda je eliminacija ruskog uticaja u Siriji. Scenatio isti kao u Libiji, Iraku, Avganistanu.
Evo i Jemen - valjaju im oružje (onim Saudijcima), primaju princa svugde, hvale ga, tetošu. Istovremeno, nadam se da nemaš iluzija kakva je situacija sa ljudskim pravima tamo. Ili imaš?

Ej, ako imaš makar malo zaostalog zdravog razuma, počeo bi da sumnjaš u sve što kažu. Sve.
A to da je Putin postavio Donalda Daka na vlast je, kao što znamo, sasvim tačno. Pre neki dan u NYT je Friedman napisao kolumnu u kojoj se pita LINK ->Is Putin CIA agent? da li je Putin čovek CIA. Mislim...ali, uzmimo da jeste. Pa to znači da je Putin postavio Donalda, tj. da je CIA postavila Donalda. Razumeš, relacija uzrocnosti je tranzitivna, ali si taj čas matematike preskočio. Are you OK with the idea? Mislim idejom da špijunske agencije postavljaju predsednike, a ti si džabe glasao.

Dakle, moja je preporuka da se udaljiš od tvojih 7 plastičnih televizora malo, da sagledaš stvari malo šire, slikarski. Budi malo kao Pikaso. Sačekaću.

OK, sačekao. Tebi deluje da je normalno da zbog nekog nedokazanog napada hemijom (na onog ofucanog špijuna i ovoga u Siriji) treba da se razvali planeta? Svi dizginu? Ti imaš tvoje pećine u Koloradu da se sakriješ, a gde ćemo mi, miševi? Svi da stradamo zbog budala koji imaju mentalne probleme?

Ai, jebe se tebi, ti si indžilir. Imaš svoje žice i lemilice i, kad nemaš šta da radiš, sanjaš mokre snove o toj Zaharijevoj ili kako se već zove. Mogo si i bolju ribu da izabereš, ali sve su dobre iz tvoje palanke pobegle nekud, pa i ne znaš za bolje.

Hvala, i čuvaj mi Kolorado.

Ah, da! I prosta ilustracija ovoga što pokušavam da kažem:






freehand freehand 22:24 13.04.2018

Re: ***

Bilo je, najpre, eliminacija "terorista", pa kad su ih Rusi eliminisali, onda je bila smena Asada. Pa kad to nije uspelo, onda je eliminacija ruskog uticaja u Siriji.

Ne, najpre je bila borba za demokratiju i ljudska prava.
Kao onomad u Libiji, kad su se detaširani agenti amerčkih i francuskih službi poduhvatili te ideje, a na kraju i dovršili posao, metkom.
Jebiga, ovaj se ispostavio kao tvrđi orah, a i nije insistirao baš toliko na nezavisnosti kao Gadafi, pa je našao korpulentnog prijatelja da mu pomogne oko uvaljivača cigle sa ćoška.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 13.04.2018

Re: ***

Neću, nego ću da se sklonim od ove kamare govana koja sad sledi...


Ček Ček, vidi samo ovo pre nego što odeš

[url=https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=04&dd=13&nav_category=78&nav_id=1381181]"Zašto bi Sirija izvela napad?"; "Žao mi je, prekidamo"

Bivši general britanske armije Džonatan Šou uključio se uživo u program “Skaj njuza“, ali je iznenada prekinut tokom komentarisanja situacije u Siriji.[/url]


Imaš bre, đenerale, da kažeš ono što ti mi naredimo da kažeš, a ne ono što ti misliš, inače te ukidamo.
I ne, nije raša tudej :)
apostata apostata 22:55 13.04.2018

Re: ***

Evo ga jadni general.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 13.04.2018

Re: ***

Evo ga jadni general.


A pazi zbunjenosti na generalovom licu posle prekida.
Kao da se čovek pita, šta ovo bi jbt!

Neposredno posle ovoga gledam nekog amerčkog, dal bi kongresmena, senatora, šta li, neka proslava u Belfastu, on kao zaslužan za mir tamo, i pitaju ga o Siriji.

On nastupa sa pozicije da uopšte nije upitno da je Asad bacio otrove, to uzima kao nepsornu stvar, pominje jadne sirijske školarce koje Asad truje a njemu ih žao, pa promišlja šta treba uraditi po tom pitanju.
Naravno, zaključak je da treba spašavati nedužan narod, jer ko će ako Amerika neće.

I pitam se da li je dovoljno bezobrazan da se tako postavi, ili je, iako obrazovan, informisan, uticajan i sve to, ipak podlegao mašineriji ubeđivanja da je belo samo ono što mu kažu da je belo.
blogov_kolac blogov_kolac 00:12 14.04.2018

Re: ***

apostata
Evo ga jadni general.

Taj general je verovatno i pozvan da bi dao svoje misljenje bas zato jer ima drugacije stavove, posto je u kolevci demokratije, Engleskoj, svetinja da treba uvek da se cuje druga strana ili drugacije vidjenje. Ali jednostavno, tako se dogodilo da je stvarno stigao na red kada je SkyNews vec bio u velikom cajtnotu jer su imali zakazan veliki ekskluzivan intervju, i poslednji minut na raspolaganju za prime-time reklamu, od cega tamo zive sve komercijalne televizije, a ne od donacija masona, Vatikana i CIjAe kako se ovde misli. To vi naravno necete proveravati da li se poklapa satnica sa najavljenom, pa sam se evo ja potrudio da to uradim umesto svih vas koji se o svetu informisete preko Sputnjika i RT, dostojnih naslednika TASS-a i Pravde. I nisam zazalio, jer pazite sada glavni biser zbog cijeg je to ekskluzivnog intervjua u "jednoumnoj" Engleskoj morao hitno da se prekine program, i prilagodi tajming:
The channel had a ‘hard’ ad break scheduled for 2.27pm - after which they were due to show a half-hour segment with host Dermot Murnaghan interviewing Russia’s foreign affairs spokesperson Maria Zakharova.


A nadjite mi rusku veliku informativnu stanicu koja ovih dana kada su se RUS-UK odnosi usijali, pravi ekskluzivni polusatni intervju uzivo sa npr Borisom Dzonsonom, koji ce im direktno izneti svoje i britanske stavove u lice, kao sto je to Marija Zaharova mogla veceras da iznosi svoje ruske "istine" Britancima u prime-time. Da ne pricam o tome kako se za sve ove godine Putinove vlasti nikada nije cenzurisao na glavnim ruskim informativnim medijima nijedan jedini ruski general kriticki raspolozen prema Putinu ili njegovoj politici - iz prostog razloga jer niko sa takvim cinom ili funkcijom nikada nije ni mogao da kritikuje u Rusiji svog predsednika i njegovu politiku sa najuticajnijih informativnih kanala, koji su u Rusiji svi od reda instrumentalizovani od strane tamosnjeg vladara i njegove klike. Znam, neki njegov apologeta ce reci "a zasto bi iko kritikovao bezgresnu politiku", ali takve diskusije vam ostavljam za vase kruzoke i Putinove fan-klubove. A ovaj "cenzurisani" engleski general, ako jos veceras nije imao prilike da dovrsi svoju misao i stav, sigurno ce imati priliku da to uradi, jer Britanija je slobodna i demokratska zemlja, a on je ocigledno kvalifikovan da govori na ovakve teme zbog cega je bio i kontaktiran (a ne samo jer ima izdvojeno misljenje). Pa nije vam to Rusija!
narcis narcis 00:57 14.04.2018

Re: ***

mani se bre, samo se još više zakopavaš, ni lis ti se neće vidi kolko si se ukopao ovim 'analizama'.
tasadebeli tasadebeli 01:24 14.04.2018

Re: ***

nsarski


Pitanje je da li je trebalo, kako reče Merlinka pre par dana



Мислиш, Мадленка?

Мерлинка је била много боља риба... И певала је Хепи брздеј, мистер президент...









Ah, da! I prosta ilustracija ovoga što pokušavam da kažem:








Јбт, како је ово добра ствар! А већ јој има преко 50 година. Још мало, па 53 године... Исто колико и ја имам сада...







Кад већ волиш геопоетику више од геополитике...


Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Merry Christmas, Jingle Bells
Christ is born and the devil's in Hell
Hearts, they shrink, pockets swell
Everybody know and nobody tell

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Oh, the sins of Caesar's men
Cry the pious citizens
Who petty thieve the five and tens
And the big wheels turn around and around

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Blame the angels, blame the fates
Blame the Jews or your sister Kate
Teach your children who to hate
And the big wheels turn around and around

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Turn your back on weeds you've hoed
Silly sinful seeds you've sowed
Add your straw to the camel's load
Pray like hell when your world explode

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Swing your girl, fiddler say
Later on the piper pay
Do see do, swing and sway
Dead will dance on judgment day

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around



Мени су и приповедачке форме исто тако блиске као и поетске...

It's about a society on its way down. And as it falls,it keeps telling itself: "So far so good... So far so good... So far so good." It's not how you fall that matters. It's how you land.




c_h.arlie c_h.arlie 06:45 14.04.2018

Re: ***

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Krvarite posle ovog fijaskoa sa nameštenim fotografijama. Hvala Zaharova (i blogov kolče)!


Ti se baš dobro zezaš.
Ili stvarno misliš da nekoliko nameštenih ili nenameštenih fotografija objašnjava bilo šta?


Pa dobro, majku mu, kakvi ste vi to ljudi da ne možete da kažete lepo da ste se zajebali (zajebali vas), počev od ove search engine Ivane, preko šarskog koji insistira na svojoj inteligenciji, pa do sirotog narcisa? Nego će sad da radi i kuka i motika na kolca i mene. Ispali ste glupi, i to je ok, radi propagandna mašinerija, i nije da nisam ovo ranije pričao, ali nema veze.

U pravu si, silno se zabavljam, znam da neće dugo trajati, a i moram didem da radim, nisam čitao ni blog ni komentare, nego sam naleteo na kolčev uradak.

Da, jebote !
Evo tvoj voljeni Trumpo izjavio da će se napadi na Siriju nastaviti sve dok bude korišteno hemijsko oružje.
Ne sumnjam da će potom (a možda čak i zajedno) sprečavati humanitarnu katastrofu ... i tako do poslednjeg Sirijca.
Jebote - kada se Srbin poamerikani, tu trava ne raste. Od takvoga veći Amerikanac može biti samo drugi poamerikanjeni Srbin.
freehand freehand 07:35 14.04.2018

Re: ***

A ovaj "cenzurisani" engleski general, ako jos veceras nije imao prilike da dovrsi svoju misao i stav, sigurno ce imati priliku da to uradi, jer Britanija je slobodna i demokratska zemlja, a on je ocigledno kvalifikovan da govori na ovakve teme zbog cega je bio i kontaktiran (a ne samo jer ima izdvojeno misljenje). Pa nije vam to Rusija!

Dobro Koče, koliko je po tvom objektivnom i nepristrasnom mišljenju stotina hiljada žena silovano u Bosni? I koliko je hiljada tona hemijskog oružja za napad na Slobodni skladištio Sadam Husein? I zašto zbog takvih stvari maltretiraju one jadne ljude poput Klintona i Blera koga čak i za ratne zločine hoće da optuže?
I veruješ li ti, onako baš i zaista toj gomili đubreta Kojom te zasipaju? Veruješ li zaista u prethodni nikad i ničim dokazani napad hemijskimn oružjem koji je navodno izvela sirijska država (a za koji postoji masa dokaza da je podmetnut i namešten) i naročito u ovaj sad, kad za tim nikakve potrebe apsolutno nema?
I napose - veruješ li zaista da su motivi država koje rušeći i ubijajući zavode red po svetu sloboda, demokratija, visoke vrednosti humanosti?
I čak i da neko poput tebe .može u to da nekako poveruje - na čemu se zasniva njihovo pravo da takve stvari čine mimo svakog razuma i zakona? Tramp, Bolton, Pompeo, Mej?
Pobogu!

Dizdarević o Siriji: Trampov tim bez logike, razuma i pameti
tasadebeli tasadebeli 09:38 14.04.2018

Re: ***

freehand
Bilo je, najpre, eliminacija "terorista", pa kad su ih Rusi eliminisali, onda je bila smena Asada. Pa kad to nije uspelo, onda je eliminacija ruskog uticaja u Siriji.

Ne, najpre je bila borba za demokratiju i ljudska prava.
Kao onomad u Libiji, kad su se detaširani agenti amerčkih i francuskih službi poduhvatili te ideje, a na kraju i dovršili posao, metkom.
Jebiga, ovaj se ispostavio kao tvrđi orah, a i nije insistirao baš toliko na nezavisnosti kao Gadafi, pa je našao korpulentnog prijatelja da mu pomogne oko uvaljivača cigle sa ćoška.



Ово си јако лепо рекао, разумљиво свима, па и мени који се у читаву ту ствар ич не разумем.




А замисли још када корпулентни пријатељ поведе и свог још корпулентнијег комшију с друге стране света чији су се мишићи напумпали америчким доларима кроз глобалне токове новца, како то Милан исто лепо каже?

CHINESE NAVY SHIPS ORDERED TO JOIN RUSSIAN TASK FORCE IN THE EVENT OF US STRIKE ON SYRIA


О осталима, такође заинтересованима за природне лепоте и културу и историју Сирије и да не говоримо...

Пичвајз, бајо!!!






tyson tyson 18:06 14.04.2018

Re: Bot

Ali jednostavno, tako se dogodilo da je stvarno stigao na red kada je SkyNews vec bio u velikom cajtnotu jer su imali zakazan veliki ekskluzivan intervju, i poslednji minut na raspolaganju za prime-time reklamu, od cega tamo zive sve komercijalne televizije, a ne od donacija masona, Vatikana i CIjAe kako se ovde misli. To vi naravno necete proveravati da li se poklapa satnica sa najavljenom, pa sam se evo ja potrudio da to uradim umesto svih vas koji se o svetu informisete preko Sputnjika i RT, dostojnih naslednika TASS-a i Pravde. I nisam zazalio, jer pazite sada glavni biser zbog cijeg je to ekskluzivnog intervjua u "jednoumnoj" Engleskoj morao hitno da se prekine program, i prilagodi tajming:

The channel had a ‘hard’ ad break scheduled for 2.27pm - after which they were due to show a half-hour segment with host Dermot Murnaghan interviewing Russia’s foreign affairs spokesperson Maria Zakharova.

E, ako su tako saopštili, onda je OK.


narcis narcis 20:31 14.04.2018

Re: ***

c_h.arlie


čisto da te podsetim

a pajitj nas pcovao što ga podržavamo, mada tebe činjenice ne interesuju previše je to podataka za tvoju svest a savest ionako nemaš
Milan Novković Milan Novković 08:29 16.04.2018

Re: ***

nsarski
Pa ako je verovati nekim dobrim čikama i tetama koji se slomiše spasavajući sirijsku decu


Aha, onim "belim šlemovima" što su dobili Oskara za glumu prošle godine? Da, zaista sjajno glume.

Oni su, btw, UK NGO, valjda, ako neko nije (polu)znao
predatortz predatortz 20:33 12.04.2018

Nisam ubeđen...

Ono Ono što Srbiju i njene stanovnike može da teši jeste da smo ovoga puta i za sada u dosta debeloj pozadini.


Ja se plašim toga da će neki naši tradicionalni neprijatelji iz okruženja probati da iskoriste opšti metež za ostvarivanje ciljeva iz prethodnih ratova.

Na ruku im ide činjenica da su svi u NATO savezu. Naša pozicija se može opisati kao "golim dupetom međ' pijane Turke".
Da smo bar sa Rusima definisali odnose, čemu, svi znate, nisam bio rad. Ovako, ni njih nikakva artija ne obavezuje da nam se nađu pri ruci.
petargli petargli 20:47 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju
predatortz predatortz 20:53 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju


Vučić je preko Dodika i RS pokušao da se umili Putinu. Evidentno, Putin mu ne veruje.
freehand freehand 20:54 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

predatortz
petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju


Vučić je preko Dodika i RS pokušao da se umili Putinu. Evidentno, Putin mu ne veruje.

Jel to dobro?
nsarski nsarski 20:54 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju

Pa, zar nije u ovom istorijskom trenutku bolje da se vidi sa Erdoganom?

Uostalom, za tango je potrebno dvoje. Evo ga večni "El Choclo" (nekako sam u tango stanju večeras - ništa posebno, tako se zadesilo). Preporučujem otvaranje linka na jutubetu - smiruje shifce.

predatortz predatortz 20:57 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

freehand
predatortz
petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju


Vučić je preko Dodika i RS pokušao da se umili Putinu. Evidentno, Putin mu ne veruje.

Jel to dobro?


Nije.
freehand freehand 21:01 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

Pa, zar nije u ovom istorijskom trenutku bolje da se vidi sa Erdoganom?

Nevezano za Vučića koji je u ovoj priči potpuno efemeran igrač - u prvom, dužem tekstu koji sam pisao a nestao je u tmini nekog pogrešnim stiskom ili kombinacijom gumbića izazvanoj, jedna od teza bila je i tursko iskakanje iz NATo mehanizma. Turska, naime, više nije ni blizu nespornog saveznika i partnera, već samostalni igrač koji prati sopstvene interese i u sasvim novim odnosima i sa Rusijom i sa Iranom, i sa Kinom, i sa Sirijom, čak. A što u aktuelnoj situaciji svakako nije ni malo nebitno, po zraznoraznim osama i tangentama.
nsarski nsarski 21:03 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

predatortz
freehand
predatortz
petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju


Vučić je preko Dodika i RS pokušao da se umili Putinu. Evidentno, Putin mu ne veruje.

Jel to dobro?


Nije.


A jel pozvao Milorada? Pitam za druga...ozbiljno.
nsarski nsarski 21:08 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

A što u aktuelnoj situaciji svakako nije ni malo nebitno, po zraznoraznim osama i tangentama.


Bemliga, nisam ti ja neki sagovornik za ovu temu (mada se trudim da pročitam što stignem - here and there). Ubrzo ću da se vidim sa našim blogokolezom BB, on o tome zna mnogo više, pa ću možda biti malo pametniji.
predatortz predatortz 21:09 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

nsarski
predatortz
freehand
predatortz
petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju


Vučić je preko Dodika i RS pokušao da se umili Putinu. Evidentno, Putin mu ne veruje.

Jel to dobro?


Nije.


A jel pozvao Milorada? Pitam za druga...ozbiljno.


Ne, da ja znam. Ali, to je kvaka 22. Milorad nije zvaničnik BiH, a Rusija, bar formalno, još ne spori institucije Bosne. Ljubav između Dodika i Putina se odvija po kuloarima. No, Putin mu uvek u izbornoj godini dune u jedra. Ni to mi se ne dopada, ali to je već moj problem. :)
freehand freehand 21:11 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

nsarski
A što u aktuelnoj situaciji svakako nije ni malo nebitno, po zraznoraznim osama i tangentama.


Bemliga, nisam ti ja neki sagovornik za ovu temu (mada se trudim da pročitam što stignem - here and there). Ubrzo ću da se vidim sa našim blogokolezom BB, on o tome zna mnogo više, pa ću možda biti malo pametniji.

nije ni bilo upućeno direktno tebi, komentar sam samo iskoristio kao šlagvort da ubacim i taj aspekt.
A bajdvej, kad su ovakve stvari u bpitanju posle tog susreta sigurno nećeš izaći manje obavešten, to je fakat. Što se pameti tiče zavisiće od izbora pića, tempa, dinamike...
Svakako vam ne fali, ni pojedinačno ni zajedno.
niccolo niccolo 21:13 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

A jel pozvao Milorada?

Imali mi jednog kolegu koji se zvao Milorad. Ponekad bi ga iz milošte zvali Svinjorad. Ne znam što sam se sad setio toga...
nsarski nsarski 21:16 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

Ne, da ja znam. Ali, to je kvaka 22. Milorad nije zvaničnik BiH, a Rusija, bar formalno, još ne spori institucije Bosne

A jel pozvao onu Kolindu koja, da voli pite, bi se prezivala Pitarević? Pitam za društvo u ulici...
freehand freehand 21:18 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

A jel pozvao onu Kolindu koja, da voli pite,

Ali voli šampite
predatortz predatortz 21:18 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

niccolo
A jel pozvao Milorada?

Imali mi jednog kolegu koji se zvao Milorad. Ponekad bi ga iz milošte zvali Svinjorad. Ne znam što sam se sad setio toga...


Nemam pojma, ali trebao si da prećutiś. Ovako ispadoste džiberi.
niccolo niccolo 21:23 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

Ovako ispadoste džiberi.

Očigledno nikada nisi radio u kolektivu, pa nisi navikao na međusobna podjebavanja kolega (a ovo ti pojašnjavam čisto da zbog neiskustva ne pomisliš da se radilo o maltretiranju čoveka, lik je bio sjajan zajebant i uvek dobro zezanje sa njim).
predatortz predatortz 21:28 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...


Očigledno nikada nisi radio u kolektivu



Milan Novković Milan Novković 21:32 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

niccolo
Ovako ispadoste džiberi.

Očigledno nikada nisi radio u kolektivu, pa nisi navikao na međusobna podjebavanja kolega (a ovo ti pojašnjavam čisto da zbog neiskustva ne pomisliš da se radilo o maltretiranju čoveka, lik je bio sjajan zajebant i uvek dobro zezanje sa njim).

E, te koleze treba preventivno tući, a i za njihovo je dobro, svake dve nedelje.

Jednom ja sedim sa dvojicom negde u severnom Londonu (jedan me podseća na Urbanog, ista su RnR and beyond liga - gde je čovek, btw, ne voli nas više izgleda) i odlutao malo pošto se oni uvek nešto maze i paze na temu muzičkih "ukusa" dok me je kelner pitao kakvu ću kafu, što se tiče šećera.

Ja mislio pita me za jačinu pa kažem "Medium, no sugar" - nemoš da bude banalnija i neinteresantnija greška.

Zezali su me deceniju i više, i odoše obojica u večna lovišta - i sad je mirno, dosadno i prazno bez njih - nama živima nikako ugoditi

Odemo ponekad na njihove klupe pored Temze u Kingstonu i sećamo se fazona.
niccolo niccolo 21:36 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

i sad je mirno, dosadno i prazno bez njih

nsarski nsarski 21:40 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

Ovako ispadoste džiberi.

Evo malo geopoetike, umesto geopolitike...

C.C.
Makni se od kamina, Džozefina.

Mada osećam intonaciju - tu svoju subordinaciju
(Prosto ne vidim limitaciju za tvoju animaciju),
I dajem konfirmaciju za tvoju kooperaciju,
I primam tvoju graciju kao argumentaciju
Dok nudiš bonifikaciju za svaku uživaciju,
I vidim tvoju inspiraciju za maznu rekreaciju,
I tvoju orijentaciju za slatku integraciju,
Za blisku konfrontaciju i prisnu stimulaciju,
I tvoju devijaciju što traži privatizaciju,
Što neće stabilizaciju, ne ceni meditaciju,
Odbija konverzaciju, zahteva realizaciju,
Premaša komparaciju, ne zna za artikulaciju -
Oprosti za implikaciju što nemam inklinaciju
Da pružim kompenzaciju za tvoju egzaltaciju:
Makni se od kamina, Žozefina. Biće termina.



blogov_kolac blogov_kolac 23:36 12.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

petargli
kako nismo definisali odnose sa Rusima
Vučić: Putin me nije zvao na inauguraciju
Ovo nema apsolutno nikakve veze sa seksualnim i ostalim odnosima koje Rusi trenutno imaju sa svojom jedinom ne-eXsovjetskom gubernijom, vec zbog izvesnog bojkota gotovo svih "normalnih" Free World zemalja, Putin ce to obaviti iskljucivo u ruskom politickom okruzenju (eventualno ce biti gostiju iz njihove evroazijske unije Belorus, Kazakstanac i Jermenin, ostalo sve ambasadori). Naravno, ruska propagandna masina ce sve to elegantno ispeglati preko predstojeceg fudbalskog prvenstva gde ce svi eventualni dolasci visokih stranih zvanicnika biti predstavljeni kao velika podrska Vladimiru Vladimirovicu licno, sto ce istini za volju, kod nasih Aleksandra Vucica i Ivice Dacica stvarno biti slucaj.
c_h.arlie c_h.arlie 06:47 13.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

Milan Novković
niccolo
Ovako ispadoste džiberi.

Očigledno nikada nisi radio u kolektivu, pa nisi navikao na međusobna podjebavanja kolega (a ovo ti pojašnjavam čisto da zbog neiskustva ne pomisliš da se radilo o maltretiranju čoveka, lik je bio sjajan zajebant i uvek dobro zezanje sa njim).

E, te koleze treba preventivno tući, a i za njihovo je dobro, svake dve nedelje.

Jednom ja sedim sa dvojicom negde u severnom Londonu (jedan me podseća na Urbanog, ista su RnR and beyond liga - gde je čovek, btw, ne voli nas više izgleda) i odlutao malo pošto se oni uvek nešto maze i paze na temu muzičkih "ukusa" dok me je kelner pitao kakvu ću kafu, što se tiče šećera.

Ja mislio pita me za jačinu pa kažem "Medium, no sugar" - nemoš da bude banalnija i neinteresantnija greška.

Zezali su me deceniju i više,
i odoše obojica u večna lovišta - i sad je mirno, dosadno i prazno bez njih - nama živima nikako ugoditi

Odemo ponekad na njihove klupe pored Temze u Kingstonu i sećamo se fazona.

Milane, objasni i nama koji ne znamo lokalne londonske običaje - u čemu je fazon sa tom kafom ?
gedza.73 gedza.73 08:59 13.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

blogov_kolac
svih "normalnih" Free World zemalja... ruska propagandna masina ce sve to elegantno ispeglati

'normalne Free World zemlje' su tokom bombardovanja koristili NATO propagandnu mašineriju pa kad počelo da se uzvraća oni su 'ladno bombardovali RTS kao legitimni vojni cilj.


I te 'normalne' zemlje su u zadnje dve decenije razrušile na tuce država (ispostavljalo se na osnovu lažnih optužbi) zbog geostrateških interesa ili sirovina.
Na kraju su dovele svet do opštih podela, biblijskih razaranja, masovnog egzodusa ljudi, globalnih ratnih pretnji.

Pored podržavanja ekstremističkih opozicionih grupacija daleko više liče na suludo ponašanje Politbiroa tokom staljinističke diktature.



velika podrska Vladimiru Vladimirovicu


a pogle' ovo


u kombinaciji sa



sreća, sreća, rados'
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:45 13.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

https://www.advance.hr/vijesti/trumpov-drzavni-tajnik-mike-pompeo-mi-smijemo-provoditi-smjene-rezima-jer-smo-izuzetna-zemlja-a-rusija-nije-rusija-je-prijetnja-i-moramo-sve-napraviti-da-putin-ne-uspije/.Izgleda da ce Rusi opet morati regulisati neciju izuzetnost kao i u proslom stoljecu.
Milan Novković Milan Novković 07:02 14.04.2018

Re: Nisam ubeđen...

c_h.arlie
Milan Novković
niccolo
Ovako ispadoste džiberi.

Očigledno nikada nisi radio u kolektivu, pa nisi navikao na međusobna podjebavanja kolega (a ovo ti pojašnjavam čisto da zbog neiskustva ne pomisliš da se radilo o maltretiranju čoveka, lik je bio sjajan zajebant i uvek dobro zezanje sa njim).

E, te koleze treba preventivno tući, a i za njihovo je dobro, svake dve nedelje.

Jednom ja sedim sa dvojicom negde u severnom Londonu (jedan me podseća na Urbanog, ista su RnR and beyond liga - gde je čovek, btw, ne voli nas više izgleda) i odlutao malo pošto se oni uvek nešto maze i paze na temu muzičkih "ukusa" dok me je kelner pitao kakvu ću kafu, što se tiče šećera.

Ja mislio pita me za jačinu pa kažem "Medium, no sugar" - nemoš da bude banalnija i neinteresantnija greška.

Zezali su me deceniju i više,
i odoše obojica u večna lovišta - i sad je mirno, dosadno i prazno bez njih - nama živima nikako ugoditi

Odemo ponekad na njihove klupe pored Temze u Kingstonu i sećamo se fazona.

Milane, objasni i nama koji ne znamo lokalne londonske običaje - u čemu je fazon sa tom kafom ?

Ma nema fazona, mangupi bili njih dvojica, odrasli ljudi u pedesetim a ko deca, morao si da paziš gde ih vodiš na ekskurziju.

Pitao me kelner koliko slatku kafu hoću, a ja odgovorio osrednje slatku, bez šećera, odlutale mi misli bile na optokaplere, pac za roštilj, mix semena trave za u senci deo ispod jabuke ... ko zna šta
freehand freehand 21:30 12.04.2018

STanje stvari

anonymous anonymous 19:26 13.04.2018

Ma pusti to ....

anonymous anonymous 19:58 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....






Laži Jenkija.



apostata apostata 19:59 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....

A ovome npr. praktički ni mukajeta.









edit: free izvini ebiga razvali blog.
anonymous anonymous 20:02 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....

freehand freehand 20:03 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....

apostata
A ovome npr. praktički ni mukajeta.









edit: free izvini ebiga razvali blog.

Da se izviniš drugu Kocu i da ti se to više ne ponavlja.
anonymous anonymous 20:05 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....




Ukrotiće on ZVER.
apostata apostata 20:18 13.04.2018

Re: Ma pusti to ....

freehand
apostata
A ovome npr. praktički ni mukajeta.









edit: free izvini ebiga razvali blog.

Da se izviniš drugu Kocu i da ti se to više ne ponavlja.



O.K.
anonymous anonymous 07:23 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....



Šta sada .....kolege blogeri.

Napadan sam ovde za antiamerikanizam i kao neargumentovani kritičar Zapada i pristupanja NATO-u.


Šta sada ?


Čemu smo danas svedoci ?

Još jednom ničim izazvanom agresivnom i nasilničkom napadu jedne svetske sile koja krši međunarodno pravo i svoj zločin protiv humanosti i humaniteta opravdava i zasniva na bezočnim lažima u koje samo još .....idioti mogu da veruju.

To je slika Zapada i demokratije koju oni izvoze.

Konsekvence iz današnjeg sagledavanja događanja u Siriji, ranije u Libiji i Iraku objašnjavaju mnogo i kada je u pitanju bombardovanje Srbije.

Konstanta je vrlo lako uočljiva.
anonymous anonymous 22:00 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....





Kosovski ministar vanjskih poslova Behgjet Pacolli izjavio je danas da prištinske vlasti podržavaju "savezničku intervenciju u Siriji protiv režima predsjednika Bashara al-Assada".

Pacoli kaže da je napad došao kao posljedica napada hemijskim oružjem u sirijskom gradu Duma.

"Kosovo snažno podržava i saglasani smo sa akcijama koje su preduzeli strateški saveznici Kosova - Sjedinjene Američkie Države, Ujedinjeno Kraljevstvo i Francuska u Siriji. Upotreba hemijskog oružja je neprihvatljiva. Nadležni bi trebalo da budu odgovorni da se ovaj događaj ne ponovi ", rekao je Pacoli, prenio je portal Telegrafi



.....u kanalizaciju.
anonymous anonymous 22:07 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....




Feministička agenda :

SAD je "spreman kao zapeta puška" da ponovo napadne Siriju, ukoliko vlada predsjednika Bashara al- Assada ponovo odluči da iskoristi hemijsko oružje, rekla je ambasadorica SAD-a pri Ujedinjenim narodima Nikki Haley na sjednici Vijeća sigurnosti UN-a.

"Uvjereni smo da smo osakatili program hemijskog oružja Sirije. Spremni smo da nastavimo sa pritiskom, ako su dovoljno ludi da nas testiraju", rekla je ona, prenosi Reuters.
anonymous anonymous 22:10 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....





Umesto pudlice ..... pekinezer.

Novi kućni ljubimac USA .
anonymous anonymous 22:20 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....








Miloš Forman - preminuo.

Moć ima politiku na svojoj strani. Neka umetnost bude na strani pojedinca - rekao je Forman.

Ipak, uprkos tome što je stao iza "Kose", njegova lična ubeđenja su se kosila sa samom suštinom filma.

- Toliko dugo sam živeo u komunizmu da mi je svako ko se borio protiv komunizma bio heroj. Amerika je bila heroj jer se borila protiv komunista u Vijetnamu. Ali "Kosa" mjuzikl je za mene takođe bio čin slobode. Sloboda je sve pretrpela. Bio sam zapanjen koliko je ova zemlja bila slobodna, da je mogla da se pogleda u ogledalo i suoči se sa svojom mračnom stranom - rekao je Forman.


Svi smo nekada bili na strani onih koji su se borili protiv - komunizma.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....

ako su dovoljno ludi da nas testiraju


Bahato, samo bahato.
Prilično je jasno šta se ustvari desilo, kao i prošli put, gađali aerodrom sa koga je sutradan poleteo avion.
I sad ko zna šta su pogodili, neku napuštenu zgradu ili tako nešto.

Jasno je da nemaju hrabrosti (možda ni mogućnosti) onoliko koliko se hvališu, ali očigledno i da imaju potrebu da se postavljaju kao najjači, najbolji, najmoćniji.

Jednom i tome mora doći kraj, samo je pitanje koji će biti scenario tog kraja, da li nešto poput Nemačke ili Japana, ili neki pametniji, da im Kina pokupi pare ili tako nešto, pa da se dozovu pameti.
anonymous anonymous 22:31 14.04.2018

Re: Ma pusti to ....





I vuk sit i ovce na broju.


Da li je to naša budućnost ?

Dogovoreni " ratovi "

Treba uvek iznova iščitavati Bodrijara.


Usput

... Jednom i tome mora doći kraj, samo je pitanje koji će biti scenario tog kraja ...






apostata apostata 00:06 15.04.2018

Re: Ma pusti to ....

tyson tyson 12:44 15.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Da li je to naša budućnost ?

Dogovoreni " ratovi "

Pa, bolje dogovoreni nego nekontrolisani. Naročito kad se slonovi svađaju.

predatortz predatortz 12:51 15.04.2018

Re: Ma pusti to ....

tyson
Da li je to naša budućnost ?

Dogovoreni " ratovi "

Pa, bolje dogovoreni nego nekontrolisani. Naročito kad se slonovi svađaju.



U potpunosti se slažem!
Drago mi je zbog činjenice da je, iza kulisa, dogovorena mere po kojoj Ameri ne napuštaju Siriju kao totalni idioti. Pred svojom janošću imaju bedan izgovor da su, kao nešto, učinili. Realno, ovo neće imati nikakav uticaj na ishod rata.

A sad nešto o upotrebi bojnih otrova..
Kada Amerikanci, koji su Vijetnam zasipali bojnim otrovima do te mere da se to komotno može smatrati genocidom, govore o zloupotrebi - meni se povraća!
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:25 15.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Kada Amerikanci, koji su Vijetnam zasipali bojnim otrovima do te mere da se to komotno može smatrati genocidom, govore o zloupotrebi - meni se povraća!


E, kad si pomenuo, ide na tv serija dokumentarca (2017 snimana) o Vijetnamu, gledam i zeludac mi se okrece..

Ne da se komotno moze smatrati nego je genocid po definiciji. Istrajno cinjen fakticki samo da se sacuva status supersile koja se 'ne povlaci pre pobede' (ono - mi smo great nation podrazumeva se da moramo/mozemo/smemo da izgazimo svim sredstvima sve sto smatramo kao stetocine).

Kako je onaj narod svo to izivljavanje izdrzao pa uzvracao (a i Francuze pre toga), ostaje za istoriju

Horor, sto bi rekao Brando u Apokalipsi.
gedza.73 gedza.73 10:21 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Kako je onaj narod svo to izivljavanje izdrzao pa uzvracao (a i Francuze pre toga), ostaje za istoriju


A uvek pronađu opravdanje. Nemci, na primer, baš imaju istoriju istrebljenja čitavih naroda. Ljudi koji su učestvovali u genocidu nad nekim namibijskim plemenima (80 % ljudi je pobijeno) bili glavni ideolozi genocida nad 'nearijevskim' narodima.

Nemački oficir Lotar fon Trote je izjavio da se jedino čišćenjem u krvi može stvoriti nešto novo što će trajati.
Učestvovao u gušenju pobune u Kini (jopet Evropa dovodi 'civilizaciju'). Rezultat? 100 000 mrtvih civila. Tanzanija? 250 000 civila.

Belgijski kralj Leopold?
10 000 000 mrtvih ljudi. Sve vreme su u 'ime nauke i progresa' pljačkali, otimali, ubijali kako bi prisvojili tuđa bogatstva.

Libija? Izbeglice, mrtvi civili, opljačkana zemlja. Umesto Leopolda i Lotara fon Trota imena američkih, engleskih i francuskih oficira.

„Imamo dokaze da je korišćeno hemijsko oružje, hlor u svakom slučaju, i da ga je koristio režim Bašara el Asada“, rekao je Makron.







apacherosepeacock apacherosepeacock 11:40 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

A uvek pronađu opravdanje.


Da. (i atomske na Japan imaju bas 'prigodno' opravdanje)

Nego Vijetnam dodje kao najcrnji primer posle 2 sv. rata jer se Amerika i EU stalno kace za racunanje vremena od tada ne bi li opravdavali svoje 'humanitarne intervencije' i upiranje prsta na koriscenje bojnih otrova (na stranu to sto fabrikuju lazne dokaze) sve 'zaboravljajuci' svoj najsvetliji primer masovnog trovanja i zlocina koji su tamo pocinili..

freehand freehand 11:51 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

A uvek pronađu opravdanje.

Ništa ja tu ne razumem. Svi ti primeri kažu da je trebalo strpeti se dok ne dođu saveznici ili da nije trebalo strpeti se dok ne dođu saveznici?
Da je bolje priključiti se jačem ušavši u njegovu organizaciju ili da nije?
gedza.73 gedza.73 13:07 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Ništa ja tu ne razumem

Vidim.
Da je bolje priključiti se jačem ušavši u njegovu organizaciju ili da nije?

Nema naroda da nije u nekom periodu svoje istorije činio zločine.
Ima toliko slojeva i podslojeva da je nerazmrsivo.
Afriku su desetkovali belci. Ali su se i oni među sobom tamanili. Kao i Kinezi. Ili Indijci.

Uvek imaš nekoliko krovnih organizacija koje vode svet. Ako nisi 'vrh' organizacije ti nemaš drugi izbor osim da se priključiš. E tu je caka. Kad i kome.

Gore sam komotno u niz mogao da dodam Sovjete. Staljin i Leopold? Mrtva trka. A mi smo 'odabrali' Staljina kao primer pogrešne mustre.

Znaš da je umiralo od gladi hiljade Ukrajinaca dnevno zbog Staljinove politike kolektivizacije (bio opičen marksizmom)? Kažu između dva i deset miliona.







pazi mi smo se priključili saveznicima koji su izvršili ovaj genocid. Uzeli njihovu političku, ekonomsku platformu. Gulazi, onaj ludi crveni Mao pa Pol Pot.
Sve su to bili naši saveznici.
Čak si žrtvovao svoj narod da bi takvim ludacima (rukovodstvo) pomogao da osvoje što veći deo Evrope.
freehand freehand 13:15 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Ima toliko slojeva i podslojeva da je nerazmrsivo.

Znam bre, to je samo vama retkima dato da mrsite do razmršenja.

Afriku su desetkovali belci. Ali su se i oni među sobom tamanili. Kao i Kinezi. Ili Indijci.

Tako da je ok ovo za belce.
Uvek imaš nekoliko krovnih organizacija koje vode svet. Ako nisi 'vrh' organizacije ti nemaš drugi izbor osim da se priključiš. E tu je caka. Kad i kome.

Trojnom paktu, normalno. A i NATO, ni tu nema dileme.
Znaš da je umiralo od gladi hiljade Ukrajinaca dnevno zbog Staljinove politike kolektivizacije (bio opičen marksizmom)?

Jok, bitno je da ti "znaš".
pazi mi smo se priključili saveznicima koji su izvršili ovaj genocid. Uzeli njihovu političku, ekonomsku platformu.

Ma jok, osnove te platforme datiraju od ranije, preko francuskle revolucije (znaš šta je to?) i Karla Marksa. Ni Robespjer ni Marks nisuz bili ni Rusi ni Sovjeti.
Gulazi, onaj ludi crveni Mao pa Pol Pot.
Sve su to bili naši saveznici.

Ako su nam Gulazi bili saveznici, Mao lud a francuskl đaci iz Kambodže saveznici onda je sve ok.
E, zezam se, neću da lupetam sa tobom u krug, samo mi interesantno kad se uhvatiš kontra strane od onoga što ionače telebaš pa počneš sa bureta da držiš predavanje.
c_h.arlie c_h.arlie 13:29 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

apacherosepeacock
A uvek pronađu opravdanje.


Da. (i atomske na Japan imaju bas 'prigodno' opravdanje)

Nego Vijetnam dodje kao najcrnji primer posle 2 sv. rata jer se Amerika i EU stalno kace za racunanje vremena od tada ne bi li opravdavali svoje 'humanitarne intervencije' i upiranje prsta na koriscenje bojnih otrova (na stranu to sto fabrikuju lazne dokaze) sve 'zaboravljajuci' svoj najsvetliji primer masovnog trovanja i zlocina koji su tamo pocinili..


Ma, nemaš pojma !
Sačekaj dok blogov kolac i Pajić objasne da to što je bilo u Vijetnamu (i) nije bilo tako strašno ... da je to samo Raša Tudej propaganda.
gedza.73 gedza.73 13:31 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....


Ma jok, osnove te platforme datiraju od ranije, preko francuskle revolucije (znaš šta je to?) i Karla Marksa.

ovog drugog znam. Mnogo sam voleo Old Šeterhenda.

pisali su platforme svi. Samo što neke u praksi izgledaju ovako




prva komunistička, druga nacistička.

Ovaj svet nije lepo mesto. Daleko bi crnje bilo da su Sovjeti i njihovi saveznici komunisti pobedili.
Zasad sporadično šenluči NATO sa par verskih ekstremista na povocu.
freehand freehand 13:33 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Zasad sporadično šenluči NATO sa par verskih ekstremista na povocu.

Samo da podvučem genija.

P.S. a i poređenja su ti adekvatna majndsetu, da ni to ne zaboravim. Kao te dve slike gore, nije za one sa slabim želuicem. Ne prizori, nego poređenje uopšte, kamoli izjednačavanje.
gedza.73 gedza.73 13:43 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Pa nije. Pobiješ nekoliko miliona ljudi tako što im otmeš hranu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:08 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Ovaj svet nije lepo mesto. Daleko bi crnje bilo da su Sovjeti i njihovi saveznici komunisti pobedili


Nije lepo mesto ovaj svet.

Nije mi jasno da 'uvek se nadje opravdanje' pominjes u negativnom kontekstu (ako sam dobro razumela) pa zatim kazes sta bi bilo daleko crnje da je pobedilo jedno nad drugim sto jeste opravdanje masovnog ubijanja onih drugih?

I ko to moze i sme da odlucuje u ime svih sta je jednoj suverenoj drzavi bolja ili gora opcija pa je u skladu s tim razara i zasipa bojnim otrovima? Da bi joj time dokazala da je opcija koja joj to radi bolja?

gedza.73 gedza.73 18:06 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....



pa zatim kazes sta bi bilo daleko crnje da je pobedilo jedno nad drugim sto jeste opravdanje masovnog ubijanja onih drugih

u XX veku imaš dve totalitarne ideologije. Jednu koja je htela da pobije sve koji ne odgovaraju arijevskom idealu, drugu koja bi delom pobila, delom logorima i torturama preobratila sve one koji nisu saglasni sa idealom proletera.

I ostale između.

I ko to moze i sme da odlucuje u ime svih sta je jednoj suverenoj drzavi bolja ili gora opcija pa je u skladu s tim razara i zasipa bojnim otrovima? Da bi joj time dokazala da je opcija koja joj to radi bolja?


Misliš da su Sovjeti bili jači da bi bilo drugačije? Bilo bi gore.
Kako se SSSR ponašao prema svojim evropskim kolonijama? Pljačkali, zatvarali, ubijali...
Sovjeti su radili po Afganistanu isto ono što danas rade Amerikanci po nekim zemljama. I iz istih pobuda.

Dok nije došao Rambo. III.



A od filma do 11.9. put je bio kratak.

narcis narcis 18:26 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Misliš da su Sovjeti bili jači da bi bilo drugačije?

ti misliš da su bili slabiji?
79.-80. je nato priznao da ako rusi krenu na evropu nema šanse da ih zaustavi. procena je bila da bi ruski tenkovi izašli na severno more i lamanš za mesec dana.
u to vreme sam, na holandskoj televiziji, da ne kažeš da su naši lagali, gledao kako danski premijer kaže da se oni ne bi borili i da se nada da će rusi da budu humani, čak im u nekom obliku, ne sećam se tačno kako se izrazio, reko evo nam naše žene na izvolte.

doduše ti si se tad tek rodio pa ti je to promaklo a opravdava tvoje nikakve procene o snazi varšavskog bloka.
gedza.73 gedza.73 18:58 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

ti misliš da su bili slabiji?

lako je tebi da se qrčiš. Vas Nišlija i Rusa trista miliona.



doduše ti si se tad tek rodio pa ti je to promaklo a opravdava tvoje nikakve procene o snazi varšavskog bloka.

U pravu si. Ne opravdava moje 'nikakve procene o snazi varšavskog bloka'. Podseti me ko je pobedio?

79.-80. je nato priznao da ako rusi krenu na evropu nema šanse da ih zaustavi. procena je bila da bi ruski tenkovi izašli na severno more i lamanš za mesec dana.

Znao sam da je USSR na kraju pobedio Amerikance i NATO.




narcis narcis 19:06 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

zapad je pobedio u ekonomiji ne u oružju i vojnoj sili, nemoj da si toliko zaslepljen.
ruska vojna industrija nije oskudevala u ničemu , al je narod propatio, pa i sad ruska vojna industrija izbacuje nova oružja a idalje je ekonomski slabija od zapada. kako to objašnjavaš.
kako objašnjavaš panične komentare povodom nadzvučne nuklearne raete koju rusi il su razvili il su blizu. al ti ne pratiš ono što je loše po tj tvoj ljubljeni zapad, uopšte se ne razlikuješ od kolca a ni rusofila .
lako je tebi da se qrčiš. Vas Nišlija i Rusa trista miliona.

pogotovu ovo, il si disleksičan pa nisi razumeo onu moju tiradu protiv te baze.
mada tebi je tasa drugar i ti koristiš ista oružja protiv saovornika laž i podmetanje.
freehand freehand 19:06 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Znao sam da je USSR na kraju pobedio Amerikance i NATO.

Takoe. I Ahajci i Atinjani Spartanci, i Persijanci i naročito Rimljani - sve je to bio go qratz jer su uvek na kraju pobedili oni drugi.
Kako te ne mrzi da lupaš više, aman?
gedza.73 gedza.73 19:21 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

zapad je pobedio u ekonomiji ne u oružju i vojnoj sili, nemoj da si toliko zaslepljen.


otvori mi beloo leenčeee oooakancaa



kako to objašnjavaš.
kako objašnjavaš panične komentare povodom nadzvučne nuklearne raete koju rusi il su razvili il su blizu.


Ali 'panične'

Nikako Drakče. Šta da ti kažem? Kupi mi majko top. Ruski.

narcis narcis 19:45 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

gedza.73
zapad je pobedio u ekonomiji ne u oružju i vojnoj sili, nemoj da si toliko zaslepljen.


otvori mi beloo leenčeee oooakancaa



kako to objašnjavaš.
kako objašnjavaš panične komentare povodom nadzvučne nuklearne raete koju rusi il su razvili il su blizu.


Ali 'panične'

Nikako Drakče. Šta da ti kažem? Kupi mi majko top. Ruski.


dal si stvarno tolka budala da veruješ da su ti raketni sistemi išta drugo 'siting daks', da rusi nemaju odgovor koji će da preore te baze na svojoj granici.
to je brere prvo što će da bude uništeno zajedno sa zemljama koje su dozvolile te baze.

što tvoj snažni zapad nije odbranio ukrajinu kad su rusi uzeli, ono što im pripada, od ukrajine?
gde je ta nadmoć zapada u oružanoj sili?
što nisu bombardovali asadove avione u ruskim bazama?
gedza.73 gedza.73 19:57 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

što tvoj snažni zapad nije odbranio ukrajinu kad su rusi uzeli, ono što im pripada, od ukrajine?
gde je ta nadmoć zapada u oružanoj sili?
što nisu bombardovali asadove avione u ruskim bazama?


uplašili se elektromagnetnog topa



to je brere prvo što će da bude uništeno zajedno sa zemljama koje su dozvolile te baze.

a tebi to frka? Prvo vam Beogradžani otmu aerodrom a posle vas bombarduju Rusi?
Kad te potera maler, gaće same spadaju.
Duzmete vi Moćne Rendžere da vas brane. Oni imaju neka opasna odela. Ili njih ili Nindža Kornjače.
freehand freehand 19:59 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Kad te potera maler, gaće same spadaju.

Ko ima.
Neki sami skinu i nameste se u tradicionalnu "Marinko" figuru u kojoj su i mala domaća i guzica na izvolte.
gedza.73 gedza.73 20:03 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Ko ima.
Neki sami skinu i nameste se u tradicionalnu "Marinko" figuru u kojoj su i mala domaća i guzica na izvolte.

Fri ja koliko sam shvatio tvoje komentare tebi je veći problem izbor partnera od izbora poze?
freehand freehand 20:05 16.04.2018

Re: Ma pusti to ....

gedza.73
Ko ima.
Neki sami skinu i nameste se u tradicionalnu "Marinko" figuru u kojoj su i mala domaća i guzica na izvolte.

Fri ja koliko sam shvatio tvoje komentare tebi je veći problem izbor partnera od izbora poze?

Gedžo, kao i obično ništa nisi shvatio. Ali u tome je tvoja sreća i tvoj spokoj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:16 17.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Kako se SSSR ponašao prema svojim evropskim kolonijama? Pljačkali, zatvarali, ubijali...


Jesu. Nego da li uz napalm, body count (=strategija, i jos brojne druge sve bolje i pametnije od prethodne), 3. milona mrtvih (+ 300.000 + 60.000) po evropskim kolonijama? (to samo Vijetnam, Kambodza i Laos, a gde je tek Koreja i ostalo..)

Ja ne zelim da branim sovjete (ovo iznad si ti pomenuo kao primer pa na to odgovaram) ali ti bi da branis neodbranjivo, da prostis - niti moze niti se sme (imho).

PS. Mala trivia, na CNN sajtu pitanja i odgovori, ko je pobedio u ratu u Vijetnamu, odgovor - USA je dobio rat vojno ali izgubio politicki
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:36 17.04.2018

Re: Ma pusti to ....

Sovjeti su radili po Afganistanu isto ono što danas rade Amerikanci po nekim zemljama. I iz istih pobuda.


Po brojnim zemljama i po Avganistanu (Amerikanci). Jos uvek (im se nisu skinuli s kicme).

A secam se da su zbog sovjetskog upada u Avganistan bojkotovali (i njihovi saveznici) Olimpijadu u Moskvi '80. Posle 20 godina eto njih u Avganistanu no nisu bojkotovali zbog toga sami sebe a nisu ni saveznici.
narcis narcis 21:32 13.04.2018

'itno

pošto tymp nume još da nađe syriju na karty

pajitju pomagaj ćoveku, ćene istepa
freehand freehand 21:48 13.04.2018

Re: 'itno

narcis
pošto tymp nume još da nađe syriju na karty

pajitju pomagaj ćoveku, ćene istepa

John Kerry invents country of Kyrzakhstan

In an embarrassing slip of the tongue, Mr Kerry last week praised US diplomats working to secure "democratic institutions" in the Central Asian country, which does not exist.

Dobro se završilo, mogao je neko i bombardovan da bude.
narcis narcis 00:59 14.04.2018

curik, ili jedan korak napred dva nazad

posle cenzurisanog britanca evo i ovoga direktni iz nate
49 41 49 41 01:09 14.04.2018

"The War of the Worlds"

Orson Welles, je bio izuzetan glumac.
Krenuo je "briljatnom" Radio dramom.

Mediji i postoje da plasu "malji deca"; ako treba i veliki ljudi.

K... linac---- https://en.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio_drama)

Da je Profa u pravu bez diskusuje je!


tasadebeli tasadebeli 08:38 14.04.2018

Re: "The War of the Worlds"

49 41
Orson Welles, je bio izuzetan glumac.
Krenuo je "briljatnom" Radio dramom.

Mediji i postoje da plasu "malji deca"; ako treba i veliki ljudi.

K... linac---- https://en.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio_drama)

Da je Profa u pravu bez diskusuje je!





anonymous


Šta sada .....kolege blogeri.

Napadan sam ovde za antiamerikanizam i kao neargumentovani kritičar Zapada i pristupanja NATO-u.


Šta sada ?


Čemu smo danas svedoci ?

Još jednom ničim izazvanom agresivnom i nasilničkom napadu jedne svetske sile koja krši međunarodno pravo i svoj zločin protiv humanosti i humaniteta opravdava i zasniva na bezočnim lažima u koje samo još .....idioti mogu da veruju.

To je slika Zapada i demokratije koju oni izvoze.

Konsekvence iz današnjeg sagledavanja događanja u Siriji, ranije u Libiji i Iraku objašnjavaju mnogo i kada je u pitanju bombardovanje Srbije.

Konstanta je vrlo lako uočljiva.




Шта нам вреди што је Шарски у праву? И што је Анонимни у праву?

Када се све заврши, онда више уопште неће бити важно ко је све био у праву, а ко је имао погрешне процене...


Како је оно говорио Андрић (парафразирам)?

Када би људи знали са колико глупости се влада светом смрзли би се од страха.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana