Društvo| Politika

Glib

dali76 RSS / 07.04.2018. u 22:03

Preko dežurnih ministara i kontrolisanih medija, Vučić ulaže dosta napora da u svojevrsnoj političkoj formi održi to antievropsko tj prorusko glasačko telo. On to naravno radi i sam,  koristeći se  "dog/whistle/politics", tj. maskiranom retorikom extremizma.  Prestao jee direktno nazivati neistomišljenike stranim plaćenicima, već koristi doskočice tipa, znamo mi koga i zbog čega plaćaju neke uticajne strane sile. Iako predsednik te strane sile ne imenuje, radikalsko glasačko telo zna dobro na koga vodja misli. Malo se upristoji forma komunikacije, ali suština donekle skrivene poruke ostane ista: ja sam vaš stari radikal patriota koji ne voli i bori se protiv domaćih izdajnika i njihovih mentora sa zapada. Možda je najbolji primer "dog/whistle" taktike konstantno podsećanje kako je N1 američka TV . Nepotrebno  je( i štetno) nazivati neki medij neprijateljskim ili petokolonaškim. Pronadje se pristojnija etiketa koja u sebi ipak   zadrži "patriotski kod", prepoznatljiv radikalskom uhu.

Kad predsednik nekad i   kaže nešto što ne prija instančanom uhu  patriotskom, prosecan  radikal će reći što je nedavno rekao sam Patrijarh: zna Vučić dobro šta radi.

Predsednik SNS je na nekoliko predhodnih izbora demonstrirao da ima potpunu kontrolu nad tim segmentom srpskog glasačkog tela. To su na svojoj političkoj koži na Beogradskim izborima osetili  Šešelj, Obradović, Miloš Jovanović i Saša Radulović.  Svi su oni Mmanje ili više pokušali za rukav povući Vučićevo radikalsko jezgro i na kraju sami ostali kratkih rukava. Vuk Jeremić je izbegao sudbinu gore pomenutih demokratskih nacionalista sakrivši svojih nekoliko procenata  pod šinjel Jankovića  i Djilasa.
Vvlast  svojom retorikom ideološki polarizuje srpsko društvo. Medjutim, nna tom alternativnom  političkom polu druge Srbije danas gotovo da nema nikoga.
U Srbiji ne postoji relevantna opoziciona stranka koja će reći:

1 Kosovo je nezavisno zahvaljujući ponajviše Miloševićevoj 10godišnjoj politici nasilja, ratova i jedne kolektivne paranoje.  Vučić se  maltene vratio izgradnji atmosphere politicke paranoje i Oliver Ivanović je prva politička žrtva povratka u neoradikalsku budućnost.  

2.  Potrebno je razgovarati o pravima Srba na KiM jer  je to jedino korisno I moguće.

3. Vučić simulira evropski put dok Nnjegov autoritarni režim dugoročno udaljava Srbiju od članstva u EU.

4. Jedina alternativa Vučićevoj politici simulacije evropskog puta je iskren i ubrzan  evroatlantski put  jer  samo taj put jedini daje šansu za razvoj države i uredjivanje društva. Ukoliko Srbija kao država ne krene na zapad, tamo će nastaviti da odlaze njeni gradjani, grupno ili pojedinačno. Ukoliko Srbija nastavi ovim putem, rizikuje da za deceniju ili dve Srbi postanu Rumunima što su nekad Rumuni bili Srbima; siromašniji komšija pod zaštitom Moskve.

U Srbiji danas ne postoji stranka koja će zauzeti gore pomenute stavove, tj biti na suprotnom polu od trenutne Vučićeve politike.  Tu po meni leži glavni problem  srpske opozicije. Nje ssuštinski odnosno idejno danas nema na srpskom političkom radaru.   Mnogi, po meni pogrešno, konstatuju kako ideologije u Srbiji  ustvari nema  .   u pittanju  je čist klijentelizam gde se politika isključivo svodie na   poso šećer brašno.   Iako nema sumnje da  toga ima u  značajnom ovbimu  , pogrešno je zanemariti ulogu ideja u politici.  Uostalom da je tako, Vučić bi prvi batalio retoriku  i ideologiju I vladao Srbijom preko skladišta crvenog krsta i biroa za zapošljavanje .   

Nacionalisti iz opozicije ostali  su kratkih rukava jer su za rukav vukli Vučićevo jezgro. Stranke poput LDP i SPO su izvršile političko samoubistvo jer donekle stoje na tom drugosrbijanskom političkom polu,a za rukav vuku samog Vučića.  

Vučić je, i nevernom Tomi predhodniku je to postalo jasno, danas   neprikosnoveni  vodja samozvanog patriotskog glasačkog bloka. Takmičiti se sa Vučicem u patriotizmu, i to po njegovim aršinima "domoljublja", je smisleno koliko i terati gradske golubove mrvicama hleba. Opozicija koja to radi  je osudjena na mrvice sa Vucicevog  "patriotskog"astala. Mrva po mrva, cenzus, i to možda. Nije doduše ništa   smislenije  ni Boriti se za  nekakvo liderstvo unutar sve brojnijih tj manjih stranaka opozicije. 
Okupljanj oko nekoliko bazičnih ideja koje predstavljaju jasnu alternativu neoradikalskom poimanju stvarnosti  i politike koja iz toga proizilazi jeste  put za oživljavanje srpske opozicije. Pošto  politička stranka nije skupina klimoglavaca što o svakoj temi misle isto, već  naprotiv,svojevrsna koalicija različitih frakcija koje vežu bazični  idejni principi , rešenje nije u nikakvim savezima ili labavim pokretima, vec u ujedinjavanju u jedinstvenu političku stranku.

Stranku nema potrebe izmišljati . Dovoljno je ujediniti se oko  stranke koja je jednom predstavljala stožer demokratske opozicije. Naravno, potrebno je velike ideje sstaviti ispred velike sujete, a to je znamo vraški težak posao.

Potrebna je i izuzetna politička hrabrost jer uneti svetlo u "Platonovu pećinu"je uvek bio rizičan posao.



Komentari (294)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:00 09.04.2018

Re: .....

Jedan je da se Srbija i KiM razgraniče i da Srbija pozavršava (po ubrzanom postupku) sve što mora da se završi. Sva poglavlja itd.

Drugi je da se zajedno sa KiM "učlani" jednog lepog dana u EU. To je tromo, sporo i podložno mahinacijama obe strane. U stvari sve tri strane (Srbije, KiM i EU).


a da se nisi ti malo razgranicio sa mozgom?

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 09.04.2018

Re: .....

Postoje dokazi, ti ne želiš da ih vidiš. Mnogo je puta bilo govora na ovu temu, stvarno nemam više snage da nedokazanima dokazujem


Jao, jao, evo sažalio sam se kad te vidim tako zanemoćalog.

Nemaš ti, bato, nijedan dokaz, kao što ga nije imao niko ovde na blogu, i tu si isti kao Vučić i njegovi satrapi, nego voliš da kenjaš. I jebo te Putin!
aureus aureus 20:36 09.04.2018

Re: .....

michiganac

Ali mozda ce ti ovo stivo iz 80-ih ionako biti dovoljno intrigantno da prosiris horizonte:


Zvezda izgubila od Budućnosti prvu utakmicu.

Ali napravio sam kafu na turski način, pa ću sad da pogledam to štivo.


It'd better be good.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 09.04.2018

Re: .....

Ponovicu sto napisah u blogu. Evroatlantske integracije su jedina sansa da Srbija postane uredjena drzava


Čime ovo dokazuješ?

Reče i sam da i unutar EU ima i može da bude regresivnih procesa, kao i što nevedoše ovde da i van EU ima progresivnih.
Pa čime dokazuješ da je u Srbiji demokratija nemoguća bez EU?

Srbija, imaj to na umu Dali, je imala svoju nacionalnu revoluciju otprilike kad i druge evropske nacije, početkom devetnaestog veka, imala je svoju državnost mnooogo pre nekih sad evropskih država, pa što bi sad one trebale da je uče kako se pravi država?

Ta fraza da je EU jedini put ka demokratiji u Srbiji se ama baš ničim ne može dokazati, mora se uzeti zdravo za gotovo, a tako se i uzima kod evrofanatika. Ali svaki fanatizam, pa i evrropski, je štetan sam po sebi pošto isključuje razmišljanje i prosuđivanje, nego podrazumeva prihvatanje dogmi.
Srbija, za razliku od Crne Gore, pa i Kosova ide unazad po pitanju demokratizacije.


Gde se vidi napredak demokratije u Crnoj Gori i Kosovu?
Da li činjenica da je predsednik vlade Kosova član porodice koja je i dan danas pod pretnjom krvne osvete, dokaz prosperiteta i napretka?
Ima li građana Kosova koji su iz miljea koji je prevazišao zakon Leke Dukađina?
Ja verujem da ima, pa zašto demokratski proces na Kosovu, ako ga ima i ako napreduje, ne selekcioniše takvu neku ličnost, nego ličnosti poput Tačija i Hradinaja, ubicu i pripadnika najregresivnijeg i naprimitivnijeg sloja u Evropi?
Zato što tamo nema demokrtaskog napretka, tamo je na snazi klanovski, plemenski, primitivni poredak.

Razmili malo, Dali, o činjenici da si za Mađarsku izjavio da je nazadna, a za Kosovo da je napredno.
To je apsolutno, ne samo pogrešno, nego nakaradno, toliko da nema smisla ni pobijati, ali pokazuje dokle se stigne kad se ne razmišlja, nego prate dogme i pokušava odbraniti neodbranjivo.

Dodik je samo otkrio da je populizam nacionalizam najlaksa preprekado vlasti.


A ovo čime dokazuješ?
I to je još jedna fraza koja se ili mora prihvatiti bez dokaza, ili odbaciti, jer dokaza za to nema.

Dodik je, da te potsetim, izbore dobio na prozapadnoj, pretežno anacionalnoj politici i retorici, dakle ne stoji tvoja tvrnja da mu je nacionalizam prečica do vlasti, jer je na nju došao drugim putem.
A onda se promenio.
Što se menjao kad je moguće, provereno, na vlast doći i bez tog zaokreta?

Oko Đinđića


Ne znam šta ti treba da u to petljaš Zvezdana, patriote, crkvu jer oni nisu tema.
Pitanje koje sam i tebi i sebi postavio je sam Đinđić i njegov odnos prama zapadu, dakle ono što je on govorio, ne šta su drugi govorili i radili.

Na umu mi je njegov intervju u Banja Luci, prvenstveno, ali ne samo to.
Dakle i Đinđić po dolasku na vlast menja stav prema zapadu, baš kao i Dodik.

Da li je moguće, Dali, da su oni sa visina vlasti (ko na brdu ak i malo stoji više vidi .....) uvideli da zapad nije ono što spolja izgleda, tj ono što ti i dalje tvrdiš, demokratija, procedure, napredak, sreća za Srbiju....?

Ja verujem da se baš to desilo, da su uvideli da nema svrhe podilaziti im, pristajati na njihove ucene uvijene u oblandu brige za demoktariju, da se srspki interesi moraju štiti na drugi način, a ne ispunjavanjem želja zapada, jer su njihove želje suprotne srpskim interesima.

I moram još malo o Zvadanu i Haradinaju.
Na Kosovu je na vlasti njihov Zvezdan, ubica, ubica svedoka, zločinac, a ti to zoveš napretkom, da li bi tako zvao Srbiju da su Legija i Zvazdan uzeli vlast u njoj?
Verujem da ne bi, pa otkud spremnost da ubice Albance smatraš naprednim, a ubice Srbe osuđuješ?

Samo mi nemoj pričati, to te zaista molim, jer to bi značilo kraj razgovora, o nepostojanju sudske presude koja dokazuje da su Haradinaj i Tači kriminalci i ubice.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:49 09.04.2018

Re: .....

hoochie coochie man


Svaka tebi čast na strpljenju i volji da svaki put iznova objašnjavaš.
Zaista.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 09.04.2018

Re: .....

vrabac_onaj
hoochie coochie man


Svaka tebi čast na strpljenju i volji da svaki put iznova objašnjavaš.
Zaista.


I sam sam se pitao ima li smisla, ali sa Dalijem imam, već dugo, sasvim korektan odnos, i više od toga, a u poslednje vreme smo krenuli da se baš baš razilazimo, pa pokušavam da vidim ko greši, on ili ja.
aureus aureus 21:17 09.04.2018

Re: .....

hoochie coochie man

Dodik je samo otkrio da je populizam nacionalizam najlaksa preprekado vlasti.

A ovo čime dokazuješ?
I to je još jedna fraza koja se ili mora prihvatiti bez dokaza, ili odbaciti, jer dokaza za to nema.


Od 39:50 do 43:20
Senad Pećanin (novinar):

Prije nešto malo manje od petnaest godina smo vodili taj razgovor i ja sam njemu rekao: "Milorade, meni nije jasna Vaša politika, često vrlo je hrabra, borite se protiv Karadžićevog nasljeđa u Srpskoj demokratskoj stranci, to su opasni ljudi, vidjeli ste kako je premijer Đinđić završio...brinem za Vas, tako, ali moram reći da ponekad sam iznenađen Vašim istupima, veoma nacionalističkim istupima." On je meni rek'o, prvo ovako bukvalno: "Senade, ja poštujem i cijenim to što mi ti govoriš, jer ti imaš isti kriterij (i "Dani" ) prema bošnjačkim liderima i ja to uzimam sa uvažavanjem. Ne zanimaju me druge kritike u Sarajevu, ali do vaših držim. Međutim, ja ti moram objasniti. Znaš, ja odem, recimo, na predizborni miting u Teslić (u jedno malo mjesto u srednjoj Bosni), dođe čitav grad, pet hiljada ljudi i tu se priča s mitinga, ja izađem, ja govorim da je naš cilj Evropska unija, nezavisno sudstvo, sloboda medija, penzioni sistem...oni me gledaju k'o ovce, nikakve reakcije. I ja onda suknem samo "ne damo Republiku Srpsku" i onda svi - "Oooo!" A niti oni pitaju ni ko nam je uzima, ni od koga je ne damo, ništa. Ja moram da koristim, ako 'oću da pobjedim ove, ja moram..."

Senad opisuje vrijeme tokom kojeg se Dodik borio da se vrati na vlast (2003. je bio u opoziciji).
Dodik je, da te potsetim, izbore dobio na prozapadnoj, pretežno anacionalnoj politici i retorici

One 2006. nije dobio na taj način. Već se bio prepustio nacionalizmu. Od 2006. je neprekidno na vlasti.

A 1998. kad je prvi put bio premijer RS jeste bio prozapadno orjentisan, ali je imao veoma malo svojih poslanika (samo šest). Ostao je nekako, uz podršku Zapada, premijer do 2001. a period do 2006. je vrijeme kad je bio u opoziciji i kad je shvatio šta treba da radi i govori da bi postao popularan. Savladao je lekciju iz popularnosti kod svog naroda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:29 09.04.2018

Re: .....

Rekoh ja, ćorava posla...
Nema leba od toga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 09.04.2018

Re: .....

A 1998. kad je prvi put bio premijer RS jeste bio prozapadno orjentisan,


To sam i mislio, tada je Poplašen (SRS) smenjen zbog njega


a period do 2006. je vrijeme kad je bio u opoziciji i kad je shvatio šta treba da radi i govori da bi postao popularan. Savladao je lekciju iz popularnosti kod svog naroda.


A može li se njegova promena stava povezati sa činjenicom da je tada oduzeto mnogo nadležnosti Srpskoj od strane "zapada"
Nije ništa novo da je nacionalizam polje na kom je lako manipulisati biračima, ali da li je korektno sve pripisati tome, to smatrati jedinim objašnjenjem, ili treba malo pogledati ima li i realnih osnova i razloga za tvrđi nacionalni pristup?

Kako objasniti Đinđićev zaokret u toms vetlu?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:46 09.04.2018

Re: .....

Razmili malo, Dali, o činjenici da si za Mađarsku izjavio da je nazadna, a za Kosovo da je napredno.


i pazi za madjarsku to mrtav ladan izjavljuje na dan izbora na kojima je izlaznost verovatno najveca od svih zemalja u eu.

zasto je madjarska nazadna, dali?

jel orban nelegitiman uzurpator, ili sta?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 09.04.2018

Re: .....


i pazi za madjarsku to mrtav ladan izjavljuje na dan izbora na kojima je izlaznost verovatno najveca od svih zemalja u eu.


Sad verovatno sledi argument da je velika izlaznost svojstvena i diktaturama.
Tako to ide, od rezultata izbora, sviđaju li se ili ne, zavisi da li će nešto proglasiti naprednim ili nazadnim.

Ko će još da se aka sa principima, lakše je tako, Orban mi se ne sviđa, i zato je diktator, fašista, tiranin, nazadan....a oni koji nose kukaste krstove po Kijevu, e oni su superdemokrate jer su protiv Putina.
aureus aureus 22:05 09.04.2018

Re: .....

hoochie coochie man
A 1998. kad je prvi put bio premijer RS jeste bio prozapadno orjentisan,


To sam i mislio, tada je Poplašen (SRS) smenjen zbog njega

U redu, samo sam morao da te ispravim jer si rekao da je dobio izbore sa prozapadnom i anacionalnom pričom. U Republici Srpskoj teško je dobiti izbore na taj način, pogotovo 1998. godine, tri godine nakon rata.



Kako objasniti Đinđićev zaokret u toms vetlu?

Koji zaokret, moliću lijepo?
Đinđić je shvatao da, kad je Kosovo u pitanju, Srbiji vrijeme ističe. U intervjuu koji je dao u Banjaluci, a koji si i sam spomenuo, Đinđić je istakao da će Kosovo najlakše dobiti nezavisnost u mraku i ako Srbija ne bude ništa radila. Sumnjam da je Đinđić baš vjerovao da će ga zadržati u sastavu Srbije, ali je vjerovatno želio da iščupa šta se iščupati može dok je vrijeme, a isto tako čini mi se da je osjećao da će neriješen kosovski problem biti vraški neugodan teg oko noge Srbiji. S obzirom da je volio da kaže "ako moraš da progutaš nekoliko žaba, najveću progutaj prvo", ne treba da je iznenađenje što je, čim je sa Crnom Gorom dogovorio Ustavnu povelju, okrenuo se kosovskom problemu.

Ako je bilo kod njega neke razočaranosti, ona se možda desila jer je Zapad previše pritiskao njegovu vladu (pogotovo oko Haga), a zauzvrat nije se baš pretrgao da investira mnogo novca koji je Srbiji bio potreban da građani što prije dođu do boljeg života. Ali nije bilo nikakvog zaokreta. Đinđić je smatrao da Srbija treba da postane moderna, evropska zemlja i da joj je mjesto u EU.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:15 09.04.2018

Re: .....

Đinđić je smatrao da Srbija treba da postane moderna, evropska zemlja


konačno nešto tačno.
freehand freehand 22:20 09.04.2018

Re: .....

Ako je bilo kod njega neke razočaranosti, ona se možda desila jer je Zapad previše pritiskao njegovu vladu (pogotovo oko Haga), a zauzvrat nije se baš pretrgao da investira mnogo novca koji je Srbiji bio potreban da građani što prije dođu do boljeg života. Ali nije bilo nikakvog zaokreta. Đinđić je smatrao da Srbija treba da postane moderna, evropska zemlja i da joj je mjesto u EU.

Valjalo bi ipak čuti njega, a raztočaranost "našim zapadnim prijateljima" izbija iz svake njegove rečenice u tom intervjuu.O tome šta su čiji interesi i da Srbija ima svoje interese koji e ne poklapaju sa američkim (direktno rečeno9, i ponašanju ambasadora, i o Kosovu naročito.
A svakako nema ni reči o tome da Srbija treba da postane evropska zemlja. Ona, naime, nije ni u Aziji ni u Južnoj Americi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:21 09.04.2018

Re: .....

Koji zaokret, moliću lijepo?

Nije u pitanju samo kosovo, šira slika je tu data, i druga pitanja su otvorena, i vidi se priličan zaokret
recimo ovo
"Da postavimo neka teška pitanja, jer ako naš međunarodni ugled treba da se zasniva na tome da mi prećutkujemo svoj nacionalni interes onda nam taj ugled baš i ne treba.


ili ovo
Da zauzmemo taj stav: da poštujemo sebe i da ne dopustimo da se toliko sa strane mešaju u naše odnose

Dakle ne da nam EU pravi demokratiju.

Ida ne tražim više, ima i ono mesto gde kaže ne treba mi prijatelj koji bi da samo on i njegovi interesi budu važni a srpski neka čekaju...
O Kosovu, ovom za koje Dali tvrdi, a niti se, vidim, ne protiviš, da je demokrastko, je govorio u kontekstu narkodolara, ne o demoktariji.
Razlika je očigledna.

Teško da se to može zvati evroatlanskim stavovima.
Skoro sam posatvljao citate u kojima kaže da navija za Srbe i kad greše jer je to normalno.
To je zaokret.

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:26 09.04.2018

Re: .....

Sad verovatno sledi argument da je velika izlaznost svojstvena i diktaturama.




sve diktatura do diktature

Belgium (2014)* 87.2% 89.4%
Sweden (2014) 82.6% 85.8%
South Korea (2017) 77.9% 77.2%
Denmark (2015) 80.3% 85.9%
Australia (2016)* 79.0% 91.0%
Norway (2013) 78.0% 78.3%
Netherlands (2017) 77.3% 81.9%
Iceland (2016) 76.8% 79.2%
Israel (2015) 76.1% 72.3%
New Zealand (2014) 73.2% 77.9%
Finland (2015) 73.1% 66.9%
Italy (2013) 70.6% 72.2%
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:44 09.04.2018

Re: .....

"Војска Републике Српске, настала у рату за слободу, је пример како једна мала али народна војска може успешно сачувати државу и заштитити народ. Без обзира на мировне преговоре, чији успех сви желимо нама је потребна снажна војска, како би друга страна одустала од намере да настави рат.

Надам се да ће српски народ као и Војска Републике Српске већ следећи Видовдан дочекати у миру."



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 09.04.2018

Re: .....

* МОЈ приоритет је да уклоним све препреке које воде ка убрзаном враћању земље у Европу, не размишљајући да ли су те препреке на оправдан или неоправдан начин постављене.
(25. децембар 2001)


Potrebno je da svi budu fer i da međunarodna zajednica ima isto merilo za sve. A ne ako se u Beogradu malo pokrene neka tema odmah je to nacionalizam, ako je na drugoj strani deset puta oštrija ista ta tema onda je to razumljivo, onda su to rane iz prošlosti, onda se tu traže opravdanja.
februar 2003.

Vidiš li zaokret?
aureus aureus 23:00 09.04.2018

Re: .....

hoochie coochie man
* МОЈ приоритет је да уклоним све препреке које воде ка убрзаном враћању земље у Европу, не размишљајући да ли су те препреке на оправдан или неоправдан начин постављене.
(25. децембар 2001)


Potrebno je da svi budu fer i da međunarodna zajednica ima isto merilo za sve. A ne ako se u Beogradu malo pokrene neka tema odmah je to nacionalizam, ako je na drugoj strani deset puta oštrija ista ta tema onda je to razumljivo, onda su to rane iz prošlosti, onda se tu traže opravdanja.
februar 2003.

Vidiš li zaokret?

Nema, more, zaokreta. Čovjek je bio postao premijer i ozbiljno se poduhvatio posla.
Kosovo je bilo došlo, što bi rekli, na agendu 2003. i Đinđić je samo govorio ono što je vjerovao da Srbiji ide u prilog. A i njemu kao nekome ko pokreće tu temu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 09.04.2018

Re: .....

Kosovo je bilo došlo, što bi rekli, na agendu 2003.


Moram opet, ali samo sad, ne radi se samo o Kosovu.
kukusigameni kukusigameni 07:03 10.04.2018

Re: .....

Evo kako je to izgledalo 14. oktobra 2003. godine. U Beču, onaj "lopov", što povika Blogovatelj.

"Lopov" je posle raspisao izbore i pazi sad, po prvi put u istoriji višepartijskog sistema u Srbiji, predao mirno vlast, bez tenzija i svađa.

Onda se povukao iz politike do 2013. godine, iako je bio izabran kao drugi na listi Demokratske stranke u republičku skupštinu.

A Koštunica je "uspešno" nastavio ovu politiku.

freehand freehand 07:18 10.04.2018

Re: .....

kukusigameni
Evo kako je to izgledalo 14. oktobra 2003. godine. U Beču, onaj "lopov", što povika Blogovatelj.

"Lopov" je posle raspisao izbore i pazi sad, po prvi put u istoriji višepartijskog sistema u Srbiji, predao mirno vlast, bez tenzija i svađa.

Onda se povukao iz politike do 2013. godine, iako je bio izabran kao drugi na listi Demokratske stranke u republičku skupštinu.

A Koštunica je "uspešno" nastavio ovu politiku.


Kakve to sad veze ima? Kadse jednom kaže da je neko lopov ima da bude lopov. Zašto? Zato.
Čitaj ponovo Račkovskog. To ne traži mozak.
kukusigameni kukusigameni 07:20 10.04.2018

Re: .....

freehand
Kakve to sad veze ima? Kadse jednom kaže da je neko lopov ima da bude lopov. Zašto? Zato.
Čitaj ponovo Račkovskog. To ne traži mozak.


Je suis Lopov
freehand freehand 07:22 10.04.2018

Re: .....

kukusigameni
freehand
Kakve to sad veze ima? Kadse jednom kaže da je neko lopov ima da bude lopov. Zašto? Zato.
Čitaj ponovo Račkovskog. To ne traži mozak.


Je suis Lopov

Ti nisi, ti si sa bloga. Ovde za to važi posebna emocija, inače bi bio, naravno. I to ima veze sa mozgom.
Eto, na primer, tvoj kolega Libkonz promenio deset stranaka i agitovao za ove sad al on nije lopov. On je bloger, jebiga.
c_h.arlie c_h.arlie 08:00 10.04.2018

Re: .....

kukusigameni
freehand
Kakve to sad veze ima? Kadse jednom kaže da je neko lopov ima da bude lopov. Zašto? Zato.
Čitaj ponovo Račkovskog. To ne traži mozak.


Je suis Lopov

Čekaj - pa nisi valjda i ti dobio kredit za vinograd od pola miliona evra ?!
c_h.arlie c_h.arlie 08:02 10.04.2018

Re: .....

vrabac_onaj
Rekoh ja, ćorava posla...
Nema leba od toga.

Nema zajebancije !
Za sve su krivi Srbi !
Zašto bi evropejsko-atlantisti menjali recept koji garantuje uspeh ?
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:16 10.04.2018

Re: .....

Evo kako je to izgledalo 14. oktobra 2003. godine. U Beču, onaj "lopov", što povika Blogovatelj.


a vidim, i pismeni ste u stranci...

Poduka za Vučića

koja ono bese, visa ekonomska?

blogovatelj blogovatelj 10:41 10.04.2018

Re: .....

Nemaš ti, bato, nijedan dokaz,


Pričali smo o svemu ovome pre nekoliko meseci, stvarno nemam više snage. Sećam se da se i Maksa ubacio u priču i pokušavao da ti objasni ono što ne želiš da vidiš. Tebi dokazivati nešto? Ili partijskim vojnicima? Hvala lepo, imam preeča posla.
A posle će vam đavo biti kriv kad i sledeći put popušite duboko na izborima. I za tri godine ćete ponavljati ovo što vas momci sa Tarzanije savetuju.
Jebote, ne moraš da mi veruješ. Stvarno me boli kara ko će da mi veruje a ko ne, ali vidiš li da je opozicija katastrofalno prošla na izborima, nisi valjda toliki kreten da ne vidiš. I koji bi im ti savet dao, šta da rade? Da na čelo partija stave ljude koji su lapili milione za vinograd, pa vinograd preprodali i one koji na Vračaru zemljište proglašavaju pašnjakom?
Nemam reči, majke mi.
blogovatelj blogovatelj 10:44 10.04.2018

Re: .....

I jebo te Putin!


Jebo tebe. Ovako mi je Krlo pričao pre pet godina da sam naprednjak. Samo znate da etiketirate, a kad treba da se suočite sa problemom nivo kurcobolje vam je ogroman sve dok ne pofafate na izborima, a onda plačete.
Ti svet vidiš binarno, meni tebe ponekad žao, keve mi.
blogovatelj blogovatelj 10:45 10.04.2018

Re: .....

Ko će još da se aka sa principima, lakše je tako, Orban mi se ne sviđa, i zato je diktator, fašista, tiranin, nazadan....a oni koji nose kukaste krstove po Kijevu, e oni su superdemokrate jer su protiv Putina.


Ovako Pajić razmišlja.
blogovatelj blogovatelj 10:49 10.04.2018

Re: .....

"Lopov" je posle raspisao izbore i pazi sad, po prvi put u istoriji višepartijskog sistema u Srbiji, predao mirno vlast, bez tenzija i svađa.


Nisam ja rekao da on nije demokrata, nego da je lapio pare. Batalite me tih spinova.
aureus aureus 11:11 10.04.2018

Re: .....

Meni prilično ide na živce priča o lopovima. Pogotovo u Srbiji.
Ispada da je samo to važno i da je svejedno da li kao političar proizvodiš sukobe, agituješ za ratove i tenzije, opravdavaš i štitiš zločince, kradeš izbore, upropaštavaš parlament, stavljaš pod presiju opozicione političare i opozicione građane...Bitno je samo da li si lopov.
Atomski mrav Atomski mrav 11:41 10.04.2018

Re: .....

Meni prilično ide na živce priča o lopovima. Pogotovo u Srbiji.
Ispada da je samo to važno i da je svejedno da li kao političar proizvodiš sukobe, agituješ za ratove i tenzije, opravdavaš i štitiš zločince, kradeš izbore, upropaštavaš parlament, stavljaš pod presiju opozicione političare i opozicione građane...Bitno je samo da li si lopov.


Nije svejedno, ali kako očekivati od korumpiranih političara da se bore protiv korupcije? Kako očekivati od korumpiranih političara da ne rade sve to što ti navodiš ako im to omogućuje da i dalje kradu?
kukusigameni kukusigameni 12:13 10.04.2018

Re: .....

dragosevacsutra
Evo kako je to izgledalo 14. oktobra 2003. godine. U Beču, onaj "lopov", što povika Blogovatelj.


a vidim, i pismeni ste u stranci...

Poduka za Vučića

koja ono bese, visa ekonomska?



Ne vidim u čemu je problem sa "poduka"?!

aureus aureus 12:28 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
Meni prilično ide na živce priča o lopovima. Pogotovo u Srbiji.
Ispada da je samo to važno i da je svejedno da li kao političar proizvodiš sukobe, agituješ za ratove i tenzije, opravdavaš i štitiš zločince, kradeš izbore, upropaštavaš parlament, stavljaš pod presiju opozicione političare i opozicione građane...Bitno je samo da li si lopov.


Nije svejedno, ali kako očekivati od korumpiranih političara da se bore protiv korupcije? Kako očekivati od korumpiranih političara da ne rade sve to što ti navodiš ako im to omogućuje da i dalje kradu?

А како очекивати од народа који није норвешки да изњедри поштене норвешке политичаре?
Кад примјетим да се база друштва пропоштенила онда ћу пооштрити критеријум и према политичарима.

До тад ме занимају и друге ствари.
У Србији је тренутно на власти опција којој је, пази ово, пало на памет да њени активисти током кампање окружују штандове опозиције и да јој тако ометају контакт са грађанима, којој је пало на памет да њени посланици подносе блесаве амандмане на законе да не би дозволили опозицији да дође до ријечи у скупштини и којој је пало на памет да из једног војвођанског града пошаље рмпалије у други град да пребију опозиционог политичара.

Какав, море, лоповлук???

То је обичан мамац и излаз да не бисмо политички ни о чему размишљали.

Осим тога, поред свега наведеног, владајућа опција је и сама лоповска. А добија изборе. Гдје нестаде тај народ којем смета лоповлук?
michiganac michiganac 13:16 10.04.2018

Re: .....

Evo, Zivkovic eksplicitno izjavljuje gore na ovom skupu u Becu kako su do tog momenta ispunili sve kriterijume i obaveze iz rezolucije 1244 koje su se doticale srpske strane. I ocekivano, EU se oglusila o taj konacni ucinak.


Sinoc nabasah i na ovaj sjajan intervju Dejana Jovica koji "hirur. precizno" secira aktuelni momenat nase stvarnosti i daje dijagnozu ovih prostora, pa i Evrope u cjelini:




Osvrnuo se i na Djindjica i naveo da ga je i onda ta i takva EU (inertna, kilava, neuvidjavna, ili mozda ipak najprije bezobzirna - postavljajuci mu iznova nove prepreke, u smislu da je pritisak bio prevelik za ono što se nudilo: "dugačak štap, ali vrlo kratka šargarepa.") prakticno izdala, ostavljajuci ga na cjedilu bez odlucujuce podrske.

Te da poslije svega ostaju pred dilemom da li da naprave isto sad sa Vucicem i dobiju nekog jos goreg, manje evropskog, liberalnog.., ili da sebi kazu da su pogrijesili kod Djindjica, BoTe, (Zivkovica), otvore se i ubrzaju proces.


(za one manje strpljive: -negdje od 9min. na snimku taj dio razgovora)
freehand freehand 13:48 10.04.2018

Re: .....

Nije svejedno, ali kako očekivati od korumpiranih političara da se bore protiv korupcije? Kako očekivati od korumpiranih političara da ne rade sve to što ti navodiš ako im to omogućuje da i dalje kradu?

Korupcija se dokazuje. Jedno je - takođe etički nedopustivo - korišćenje rupa u zakonu a sasvim drugo kršenje zakona.
Ali i kod korupcije postoje nivoi.
Samo, nije ovde to uz pitanju. Šest godina se ovde, tiho i slabašno, doduše, dokazuje jedna stvar: jedno je izgradnja i korigovanje institucija i sistema, sasvim je nešto drugo suprotstavljanje fašizmu. Jedno je vajmarska Nemačka, sasvim drugo fašizam.
Pa su lumeni zbog problematičnog kredita za vinograd izjednačili tog Živkovića sa bezbeli fašistima. Gdeje tu pamet? Aman, tu nisu nijanse u pitanju!
A već četiri godine slušam idiote od beliuh listića kako se peru od ideje da će fašisti, kad budu došli, pristati da igraju po pravilima i sa vlasti odstupe. Ne biva to, nikad i nigde.
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 10.04.2018

Re: .....

Кад примјетим да се база друштва пропоштенила онда ћу пооштрити критеријум и према политичарима.


Aha, dobro. To je onaj "Kakvi ste vi Englezi, takav sam i ja Gledstoun" Krlov argument.

А како очекивати од народа који није норвешки да изњедри поштене норвешке политичаре?


I pošteni norveški narod iznjedri političare koji nisu imuni na lopovluk ali nisu baš blesavi da kažu - pa šta ako kradu, nije to tako strašno.
Atomski mrav Atomski mrav 14:03 10.04.2018

Re: .....

Ali i kod korupcije postoje nivoi.

Jeste, to je Velja Ilić tako lepo objasnio "onima na autoputu" - kraduckanje može da se toleriše...
freehand freehand 14:07 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
Ali i kod korupcije postoje nivoi.

Jeste, to je Velja Ilić tako lepo objasnio "onima na autoputu" - kraduckanje može da se toleriše...

Krađa i korupcija nisu isto, za to ti ne treba Velja Ilić.
A inače, i zakon, američki, nemački, pa i naš prave ozbiljne razlike između "kraduckanja" i krađe na veliko. Tako da - koliko god da je to sa Veljom paradigmnatično jer je njegova stranka bila ustrojena kao mašina za korupciju i trgovinu uticajem - to što je rekao uopšte nije bez mozga.
aureus aureus 14:16 10.04.2018

Re: .....

michiganac

Sinoc nabasah i na ovaj sjajan intervju Dejana Jovica

Uvijek vrijedi poslušati i pročitati Dejana Jovića.
Bio je nedavno u Beogradu.

freehand freehand 14:17 10.04.2018

Re: .....

michiganac
Evo, Zivkovic eksplicitno izjavljuje gore na ovom skupu u Becu kako su do tog momenta ispunili sve kriterijume i obaveze iz rezolucije 1244 koje su se doticale srpske strane. I ocekivano, EU se oglusila o taj konacni ucinak.


Sinoc nabasah i na ovaj sjajan intervju Dejana Jovica koji "hirur. precizno" secira aktuelni momenat nase stvarnosti i daje dijagnozu ovih prostora, pa i Evrope u cjelini:




Osvrnuo se i na Djindjica i naveo da ga je i onda ta i takva EU (inertna, kilava, neuvidjavna, ili mozda ipak najprije bezobzirna - postavljajuci mu iznova nove prepreke, u smislu da je pritisak bio prevelik za ono što se nudilo: "dugačak štap, ali vrlo kratka šargarepa.") prakticno izdala, ostavljajuci ga na cjedilu bez odlucujuce podrske.

Te da poslije svega ostaju pred dilemom da li da naprave isto sad sa Vucicem i dobiju nekog jos goreg, manje evropskog, liberalnog.., ili da sebi kazu da su pogrijesili kod Djindjica, BoTe, (Zivkovica), otvore se i ubrzaju proces.


(za one manje strpljive: -negdje od 9min. na snimku taj dio razgovora)

Sjajan Jović.
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 10.04.2018

Re: .....

I tako mic po mic, tolerišući to što političari kraduckaju i malčice lage, pa sve više i više, dođosmo do toga da se tolerišu ozbiljna sranja.
freehand freehand 14:21 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
I tako mic po mic, tolerišući to što političari kraduckaju i malčice lage, pa sve više i više, dođosmo do toga da se tolerišu ozbiljna sranja.

Da, kad voliš da tako ispinuješ.
Inače nikad i nigde nije postojala nulta tolerancija nizašta, a pokušaji su se uvek u istoriji zvali terorom.
Svaka država i svaki sistem na svetu operiše nivoima "društveno-prihvatljivih nivoa" čak i kod kriminala, kamoli kod graničnih pojava.
Mislim, akjo pričamo ozbiljno, a može i frljanje demagodijom, al tu ti nisam sagovornik.
gedza.73 gedza.73 14:38 10.04.2018

Re: .....

idiote od beliuh listića

ne stvarno su idioti ti beli listići. Da su oni glasali SNS ne bi došao na vlast.
A što beli listići nisu glasali?



aureus aureus 14:43 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
Кад примјетим да се база друштва пропоштенила онда ћу пооштрити критеријум и према политичарима.

Aha, dobro. To je onaj "Kakvi ste vi Englezi, takav sam i ja Gledstoun" Krlov argument.

Krlov argument?
Atomski mrav
А како очекивати од народа који није норвешки да изњедри поштене норвешке политичаре?

I pošteni norveški narod iznjedri političare koji nisu imuni na lopovluk ali nisu baš blesavi da kažu - pa šta ako kradu, nije to tako strašno.

Kod njih je to izuzetno strašno i ne, nisu blesavi da kažu - pa šta ako kradu, nije to tako strašno. Šta kažu glasači SNS-a, je l' ne kradu političari za koje glasaju?

Ono što ja kažem je sljedeće: nije to jedino što je strašno, a isto tako ne može ni da bude jedina linija podjele među političarima. Vulin, na primjer, može da bude i pošten, šta mu vrijedi kad je budala? Pritom opasna s obzirom na funkciju koje se dočepao.

I da ponovim, priča o lopovluku je jeftin izlaz iz krize koja je politička, moralna, kulturna, socijalna i koja je duboka i složena. Po meni nizak nivo političkog razmišljanja s obzirom na situaciju u kojoj se Srbija nalazi.
I najviše odgovara aktuelnom režimu. To je stara radikalska priča o lopovima koji su nekako uvijek u tuđim redovima i koji se sudski ne osuđuju čak ni kad su neoradikali na vlasti. Bolje je da su javno žigosani kao žuti lopovi, nego da sjede u zatvoru. Pa nije. Bolje je da sjede u zatvoru ako su već lopovi. A za to ti treba efikasna pravna država. Da li je ovi stvaraju? Ne, naprotiv, razaraju i ono malo što postoji. Da li se građani listom bune protiv razaranja pravne države?
Ma jok, pravna država se "ne maže na hljeb", "ne sipa se u traktor", "ko da se bavi time kad sutra treba djetetu dati za užinu u školi"...
Atomski mrav Atomski mrav 15:13 10.04.2018

Re: .....

Da, kad voliš da tako ispinuješ.

Ti meni kažeš da spinujem?
Atomski mrav Atomski mrav 15:18 10.04.2018

Re: .....

A što beli listići nisu glasali?

Zato što su idioti, pa lepo ti je napisao frihend.
Eto, šačica idiota upropastila državu i narod. Iako svaka država i svaki sistem na svetu operiše nivoima "društveno-prihvatljivih nivoa", ali eto naš sistem se totalno urušio zbog belih listića i onih koji su odbili da glasaju za doktora Frankenštajna iako je ovaj uredno upozorio na opasnost od čudovišta koje je stvorio. Zamisli, naljutili se na njega? Kakvi idioti!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:20 10.04.2018

Re: .....

Pričali smo o svemu ovome pre nekoliko meseci, stvarno nemam više snage. Sećam se da se i Maksa ubacio u priču i pokušavao da ti objasni ono što ne želiš da vidiš. Tebi dokazivati nešto? Ili partijskim vojnicima? Hvala lepo, imam preeča posla.
A posle će vam đavo biti kriv kad i sledeći put popušite duboko na izborima. I za tri godine ćete ponavljati ovo što vas momci sa Tarzanije savetuju.
Jebote, ne moraš da mi veruješ. Stvarno me boli kara


Znači, osim što si i dalje umoran i zanemoćao, a muče te i bolovi u predelu mošnica, patiš i od senilnosti. Zapravo nemaš pojma o konkretnim nedelima Živkovićevim, ali si uzeo sebi za pravo da sa velike visine sereš ovde po svima (me included). Jebi ga, blogi, nije lepo, ali šta ja tu mogu? Ne daj se prekidati, mada ličiš malo na one dokone ispijače piva na Bajlonijevoj pijaci kad uvate da bistre politiku, svetsku i domaću.



michiganac michiganac 15:23 10.04.2018

Re: .....

aureus

Uvijek vrijedi poslušati i pročitati Dejana Jovića.
Bio je nedavno u Beogradu.


Odgledah naravno i ovo, izbacilo mi netom na YT nakon ovog prvog klipa sto okacih gore.

Posebno upamtih onu definiciju, negdje tamo pri kraju ove sesije, o tzv. "stvoriteljima danasnje Hrvatske" kako ih naziva i stanju 'Capture of the State' iste drzave, gdje ovi prvi prakticno nedozvoljavaju ovoj drugoj da ostvari svoj suverenitet i subjektivitet, vec je drze iskljucivo kao objekat, alatku svojih interesa i da samo oni imaju legitimitet i pravo odlucivanja, a ne demokratska volja gradjana. "Militariziraju drzavljanstvo" drzeci da je smisao drzave da se sprema za novi rat i otud koncept "stalne spremnosti -(ZDS)".
aureus aureus 15:37 10.04.2018

Re: .....

michiganac
aureus

Uvijek vrijedi poslušati i pročitati Dejana Jovića.
Bio je nedavno u Beogradu.


Odgledah naravno i ovo, izbacilo mi netom na YT nakon ovog prvog klipa sto okacih gore.

Posebno upamtih onu definiciju, negdje tamo pri kraju ove sesije, o tzv. "stvoriteljima danasnje Hrvatske" kako ih naziva i stanju 'Capture of the State' iste drzave, gdje ovi prvi prakticno nedozvoljavaju ovoj drugoj da ostvari svoj suverenitet i subjektivitet, vec je drze iskljucivo kao objekat, alatku svojih interesa i da samo oni imaju legitimitet i pravo odlucivanja, a ne demokratska volja gradjana. "Militariziraju drzavljanstvo" drzeci da je smisao drzave da se sprema za novi rat i otud koncept "stalne spremnosti -(ZDS)".


Pogledao sam ono o Palmeu sinoć, a pošto si i ti vrijedan - preporučujem i

OVO od Jovića. Napisao je to prije petnaestak godina.
"RAZLOZI ZA RASPAD SOCIJALISTIČKE JUGOSLAVIJE: KRITIČKA ANALIZA POSTOJEĆIH INTERPRETACIJA".

Interesantno je da od svih razloga koji se obično navode Jović je onaj o mržnji u potpunosti odbacio.

A ko želi da čita malo duže, ima ovdje preko pet stotina stranica knjige "Jugoslavija - država koja je odumrla".
c_h.arlie c_h.arlie 15:41 10.04.2018

Re: .....

blogovatelj
Nemaš ti, bato, nijedan dokaz,


Pričali smo o svemu ovome pre nekoliko meseci, stvarno nemam više snage. Sećam se da se i Maksa ubacio u priču i pokušavao da ti objasni ono što ne želiš da vidiš. Tebi dokazivati nešto? Ili partijskim vojnicima? Hvala lepo, imam preeča posla.
A posle će vam đavo biti kriv kad i sledeći put popušite duboko na izborima. I za tri godine ćete ponavljati ovo što vas momci sa Tarzanije savetuju.
Jebote, ne moraš da mi veruješ. Stvarno me boli kara ko će da mi veruje a ko ne, ali vidiš li da je opozicija katastrofalno prošla na izborima, nisi valjda toliki kreten da ne vidiš. I koji bi im ti savet dao, šta da rade? Da na čelo partija stave ljude koji su lapili milione za vinograd, pa vinograd preprodali i one koji na Vračaru zemljište proglašavaju pašnjakom?
Nemam reči, majke mi.

Saglasan !
Dok se ne ukapiraju ove elementarne stvari - do tada nam nema napred.
I da - lopurde su lopurde ... očekivati od njih da vode državu je bespredmetno.
freehand freehand 16:48 10.04.2018

Re: .....

Saglasan !

Zaprepašćujuće!
I da - lopurde su lopurde ... očekivati od njih da vode državu je bespredmetno.

Ubio nas je taj kriminalac Koštunica.
freehand freehand 16:55 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
Da, kad voliš da tako ispinuješ.

Ti meni kažeš da spinujem?

Da, što?
Citirao sam na šta se to odnosi, i to je standardan spin koji znači "svi političari lažu i kradu i svi su isti".
Nisu, al nema veze. Ovde moram i da citiram slogan "Peščanika" - ako vam je dobro onda ništa,

Eto, šačica idiota upropastila državu i narod.

Jok, šačica idiota bila je jezičak na vagi koji je omogućio fašistima da se dokopaju apsolutne vlasti. E sad, pre pet godina, i četiri takvoj su se konstataciji smejali mnogi, danas treba biti ili mnogo glup ili mnogo hrabar da bi se ta notorna činjenica preskakala.
Iako svaka država i svaki sistem na svetu operiše nivoima "društveno-prihvatljivih nivoa", ali eto naš sistem se totalno urušio zbog belih listića i onih koji su odbili da glasaju za doktora Frankenštajna iako je ovaj uredno upozorio na opasnost od čudovišta koje je stvorio. Zamisli, naljutili se na njega? Kakvi idioti!

Ovo je toliko glupo da ne zaslužuje komentar. I nedostojno inteligentnog čoveka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:10 10.04.2018

Re: .....

Ајде бре, Ђокер, ти си водећи партијски пилићар овде, годинама био. Значи, кашикари су дошли захваљујући говнима попут тебе, а на захваљујући народу.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:58 10.04.2018

Re: .....

Kod njih je to izuzetno strašno i ne, nisu blesavi da kažu - pa šta ako kradu, nije to tako strašno. Šta kažu glasači SNS-a, je l' ne kradu političari za koje glasaju?


ma naravno da kradu, ali to nije bitno - pitaj zuto kuce. bitno je da je vlast smenjiva, sto je olicenje demokratije (kako demokratiju shvataju i zuti kucici, i 'profesori' iz teksasa).

dragosevacsutra dragosevacsutra 18:00 10.04.2018

Re: .....

Ne vidim u čemu je problem sa "poduka"?!


ti si ono bese doktor, sta li?

pazi, uoste nije bezveze onaj predlog da srpski jezik treba uvesti kao obavezni ispit na svakoj godini fakulteta.

probaj da izguglas 'poduka' (sta god to znacilo na srpskom) pa mi se javi.

niccolo niccolo 18:32 10.04.2018

Re: .....

'poduka' (sta god to znacilo na srpskom)

Pa ima značenje na zapadnom srpskom
martin_krpan martin_krpan 18:47 10.04.2018

Re: .....

michiganac
Evo, Zivkovic eksplicitno izjavljuje gore na ovom skupu u Becu kako su do tog momenta ispunili sve kriterijume i obaveze iz rezolucije 1244 koje su se doticale srpske strane. I ocekivano, EU se oglusila o taj konacni ucinak.


Sinoc nabasah i na ovaj sjajan intervju Dejana Jovica koji "hirur. precizno" secira aktuelni momenat nase stvarnosti i daje dijagnozu ovih prostora, pa i Evrope u cjelini:




Osvrnuo se i na Djindjica i naveo da ga je i onda ta i takva EU (inertna, kilava, neuvidjavna, ili mozda ipak najprije bezobzirna - postavljajuci mu iznova nove prepreke, u smislu da je pritisak bio prevelik za ono što se nudilo: "dugačak štap, ali vrlo kratka šargarepa.") prakticno izdala, ostavljajuci ga na cjedilu bez odlucujuce podrske.

Te da poslije svega ostaju pred dilemom da li da naprave isto sad sa Vucicem i dobiju nekog jos goreg, manje evropskog, liberalnog.., ili da sebi kazu da su pogrijesili kod Djindjica, BoTe, (Zivkovica), otvore se i ubrzaju proces.


(za one manje strpljive: -negdje od 9min. na snimku taj dio razgovora)


Sjajan intervju, od a-ž. Hvala ti za post.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:37 10.04.2018

Re: .....

Srbija, imaj to na umu Dali, je imala svoju nacionalnu revoluciju otprilike kad i druge evropske nacije, početkom devetnaestog veka, imala je svoju državnost mnooogo pre nekih sad evropskih država, pa što bi sad one trebale da je uče kako se pravi država?


Pa zato što kad su nas poslednji pustili sami to da radimo imali smo zasluge za par stotina hljada mrtvih (i civila), genocid, hladnjače, tajna groblja ispod policajskih poligona, masovno proterivanje stanovništva, opsade i rušenja gradova, a frižideri i bela tehnika su menjali vlasništvo na izrazito netransparentan način. Prosto, izgleda da nemamo talenat za taj posao, pa nam je svaka pomoć dobrodošla.
blogovatelj blogovatelj 19:45 10.04.2018

Re: .....

Zapravo nemaš pojma o konkretnim nedelima Živkovićevim, ali si uzeo sebi za pravo da sa velike visine sereš ovde po svima (me included). Jebi ga, blogi, nije lepo, ali šta ja tu mogu? Ne daj se prekidati, mada ličiš malo na one dokone ispijače piva na Bajlonijevoj pijaci kad uvate da bistre politiku, svetsku i domaću.


Želim vam puno sreće na narednim izborima. Cenim da će vam biti veoma potrebna.
Ćućemo se posle njih, da ne kažeš da serem. Živo me zanima ko će tada imati šta da kaže. Do tada vas ne bih ometao, da ne ispadne da sam ja kriv što Živković i Šutanovac nisu dobili izbore.
blogovatelj blogovatelj 19:48 10.04.2018

Re: .....

Blogi za komentare imaš piće kad dođeš u Kg.


Eto, ja se ovajdih. A Pajić kako dođe na blog samo gubi pare. Moraću da ga izujem za još koju stoticu opkladama na predviđanje političkih događaja. Možda ga to primiri.
gedza.73 gedza.73 19:49 10.04.2018

Re: .....

Atomski mrav
Zato što su idioti, pa lepo ti je napisao frihend.
Eto, šačica idiota upropastila državu i narod


jeste šačica idiota. Al' političara.

SNS (Vučić) je uhvatio opoziciju, u igri mice, u trakalicu.
Opozicija se žali na tvrdu klupu, sunce u oči, kibicere, vruće pivo...

A ovaj im polako samo skida figure. Krali ste - predali ste Kosovo - upropastili državu. Mi gradimo - vraćamo dugove - spašavamo Kosovo.

Odraće ih. Dok opozicija ukapira da glasači nisu idioti, da oni nemaju šta da ponude sa trenutno debilnom pričom 'Vučić loš' (ko da ljudi to ne shvataju) i šminkerskim blaziranim foliranjem taman će da prođe dovoljno godina da Vučko padne sam. Em odradio posao Zapadu, em se većina zamorila od istih likova.

evo ubijte me ali meni na 'lokalu' potpuno ista situacija pre deset godina i danas. Ama nikakve razlike. Ono nekoliko džaftara su pripadnici opozicije koji su ostali bez fotelja pa je i logično da galame.

Sećam se kroz maglu blogova u kojima su ljudi kritikovali postupke i ponašanje tada stranaka na vlasti. Manje više je to prolazilo sa 'ko vas šiša budale'. A sad 'glasači idioti'
Oni im ne valjaju što su krezubi, ovi što su idioti a oni savršeni. I ni za šta krivi.
blogovatelj blogovatelj 19:49 10.04.2018

Re: .....

Kakve to sad veze ima? Kadse jednom kaže da je neko lopov ima da bude lopov. Zašto?


Nije lopv. Izvinjavam se na rečniku. Pošten čovek.
gedza.73 gedza.73 19:58 10.04.2018

Re: .....

Eto, ja se ovajdih.

ma ti si 'moj' i bez ovih komentara. Po meni pričaš manje više osnovne stvari.

A Pajić kako dođe na blog samo gubi pare.

Treb'o bi da mu vratiš bar 50 dolara. nekako mi se čini da je počeo sa prihvatanjem Trampa.
Trumpo se svađa sa Rusima, isterao špijune diplomate. Samo još da naredi nacionalnoj gardi da kaubojski postrelja ove zle Meksikance na granici.
K'o Kilari samo sa luđom frizurom.



Mada se nadam da će vrli, slobodoumni američki narod ustati i odbraniti jadne, siromašne i uplašene sunarodnike.

Ako su već onoliko juče galamili prilikom izbora, danas brane sirijsku sirotinju glupo da ostanu nemi na izbegličku meksičku patnju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 10.04.2018

Re: .....

Pa zato što kad su nas poslednji pustili sami to da radimo imali smo zasluge za par stotina hljada mrtvih (i civila), genocid, hladnjače, tajna groblja ispod policajskih poligona, masovno proterivanje stanovništva, opsade i rušenja gradova, a frižideri i bela tehnika su menjali vlasništvo na izrazito netransparentan način


Dobro je Srki.
Na ovo ti neću odgovarati jer ne zaslužuje odgovor.
Parole pokupljene po internetu, i milion puta ponovljene, nisu dostojne ozbiljne priče, s tim se može šegačiti ili ignorisati.

Kad se o tim papagajštinama radi problem treba tražiti na dugom mestu, ne u samim parolama, treba pogledati da li je taj ko te pesmice iznova i iznova ponavlja zaista naseo na propagandu (u kom slučaju ga treba žaliti) ili samo neinventivno pokušava da provocira (tad se eventulano može zajebavati) ali pošto se o tebi radi neću nagađati o čemu se radi u ovom slučaju.
Pozdrav.
Bili Piton Bili Piton 20:18 10.04.2018

Re: .....

dragosevacsutra


probaj da izguglas 'poduka' (sta god to znacilo na srpskom) pa mi se javi.



U redu je poduka. Instruction, tutoring. Sad sam proverio kod Mortona Bensona.

Malo sitničariš bez veze.
aureus aureus 21:02 10.04.2018

Re: .....

gedza.73
SNS (Vučić) je uhvatio opoziciju, u igri mice, u trakalicu.
Opozicija se žali na tvrdu klupu, sunce u oči, kibicere, vruće pivo...

Ко да се не жали кад ови подносе амандмане само да опозиција не би дошла до ријечи у скупштини? Ако људима није стало до тога како им изгледа скупштина, онда је боље да скупштину укину да се не пате џаба са тим процедуралним глупостима.
Нек влада краљ и ћао.
gedza.73
A ovaj im polako samo skida figure. Krali ste - predali ste Kosovo - upropastili državu. Mi gradimo - vraćamo dugove - spašavamo Kosovo.

Зар не би требало и да видимо шта је од свега тога тачно?
gedza.73
Odraće ih. Dok opozicija ukapira da glasači nisu idioti

Можда нису идиоти, али не видим ни да су нарочито паметни.
gedza.73
evo ubijte me ali meni na 'lokalu' potpuno ista situacija pre deset godina i danas. Ama nikakve razlike.

Не води се сва политика на локалу, који год да је локал.
niccolo niccolo 21:10 10.04.2018

Re: .....

spašavamo Kosovo

U to može da veruje samo klasičan idiot. Svakoj vlasti od 99. na dalje je u pogledu Kosova od prvog dana govoreno da je to završena priča i da nema šta ni da se pregovara niti da se vraća na prethodno. A ovaj opet pizdi sad kad su mu ponovili da neće da dobije ništa zauzvrat...koliko je teško ukapirati, zaista poruka nije nimalo komplikovana?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 10.04.2018

Re: .....

prvog dana govoreno....
kad su mu ponovili


Veliki brat ipak postoji, izgleda.
Govori, ponavlja, samo ga treba slušati, na to se svodi država, politika, demokratija, suverenitet, sloboda, nezavisnost...slušaj šta ti se kaže i ćuti:)

aureus aureus 21:20 10.04.2018

Re: .....

niccolo
spašavamo Kosovo

U to može da veruje samo klasičan idiot. Svakoj vlasti od 99. na dalje je u pogledu Kosova od prvog dana govoreno da je to završena priča i da nema šta ni da se pregovara niti da se vraća na prethodno. A ovaj opet pizdi sad kad su mu ponovili da neće da dobije ništa zauzvrat...koliko je teško ukapirati, zaista poruka nije nimalo komplikovana?

Па, ево, стално се јављају неки који тврде да бирачи нису глупи.

А нека анкета од прије десетак дана, након случаја Ђурић, показала је отприлике ово:
1/3 сматра да преговоре треба свеједно наставити.
1/3 сматра да преговоре треба наставити након формирања ЗСО и никако друкчије.
8 посто сматра да треба признати независност Косова.
10 посто сматра да треба војно дјеловати (?)!

Дакле, осим што је већина испитаника показала склоност ка сањарењу, десет посто је показало чисту суицидалност.
niccolo niccolo 21:21 10.04.2018

Re: .....

Veliki brat ipak postoji, izgleda.
Govori, ponavlja, samo ga treba slušati, na to se svodi država, politika, demokratija, suverenitet, sloboda, nezavisnost...slušaj šta ti se kaže i ćuti:)

Nešto si kanda učitao? Ili si u stanju da mi pokažeš gde sam rekao da se na to svodi država i ostalo? A da ne pominjem da nigde nisam rekao da treba ikoga slušati, nekada se treba napregnuti i pokušati čitanje sa razumevanjem - možda bi se u toj sitauciji primetilo da sam odgovarao na deo rečenice "spašavamo Kosovo"...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 10.04.2018

Re: .....

Nešto si kanda učitao?


Moguće, hajd da proverim.
Kažeš
Svakoj vlasti od 99. na dalje je u pogledu Kosova od prvog dana govoreno da je to završena priča


Ko joj je govorio, i mora li srpska vlast da sluša toga što joj govori?
A ovaj opet pizdi sad kad su mu ponovili

Opet isto pitanje, ko ponavlja i mora li se taj slušati?

Meni zvuči kao da postoji neko ko preseca stvari, čija se mora slušati, a ako je tako, onda taj koji mora da sluša se baš i ne može pohvaliti da je suverena država, da od volje njegovih građana nešto zavisi, da je slobodan da odlučuje, da pregovara, da se bori sa svoje interese..dakle ne može se pohvaliti suštinskim postojanjem države.
niccolo niccolo 21:39 10.04.2018

Re: .....

hajd da proverim

Da izvineš, i ne ide ti baš nešto provera. Hajdemo polako...

Neko gore kaže kako Vučić spašava Kosovo. Da li se slažemo oko toga da je to neko rekao?

Ja na to kažem da u to može da veruje samo klasičan idiot. Da li se slažemo oko toga da sam ja to rekao?

Pa onda objasnim zašto može da veruje samo klasičan idiot, navodeći dve činjenice. Prva je da su zapadne države svakome na vlasti govorili da je Kosovo završena priča. Druga činjenica je da je Vučić pizdeo sad skoro jer su mu ponovili da neće da dobije ništa zauzvrat. Te dve činjenice treba čitati zajedno i to obe u kontekstu verovanja u spasavanje Kosova. Dakle, Vučić ne spašava Kosovo što se najbolje vidi iz činjenice da je popizdeo (ali, da ubacim još jednu činjenicu koja je toliko očigledna da nije potrebno posebno je pomenuti, ne prekida pregovore) kad su mu rekli da neće da dobije ništa zauzvrat, što je na liniji onoga što su govorili i svima ostalima...

Da li se sada slažemo da nisam govorio o tome da li treba slušati ili ne, već o tome da li Vučić spašava Kosovo ili ne?

p.s.
Meni zvuči

Što je babi milo to joj se i snilo.
gedza.73 gedza.73 21:46 10.04.2018

Re: .....

aureus
Ко да се не жали кад ови подносе амандмане само да опозиција не би дошла до ријечи у скупштини?

standardno ponašanje poslanika u skupštini. Ćutu, jedu i glasaju kako Kapo kaže.

Зар не би требало и да видимо шта је од свега тога тачно?

Gađaju se aferama koje do pravosuđa nije došlo (ako jeste stoji po fiokama kako bi se koristilo za stezanja pod stolom) a afera bar nikad nije falilo nijednoj vlasti.

Za Kosovo je uvek kriv neko drugi... Jel' si imao prilike da čuješ majstora koji posao počinje sa
-Koja ti budala ovo radila? Sve upropastila.
(uvek krivica onog majstora pre)



Не води се сва политика на локалу, који год да је локал.

Super je što se politika vodi samo u Beogradu. A kad bi počeo da pišem ko je DS predstavljao na lokalu čisto sumnjam da bi bilo ko od blogera glasao za njih.

niccolo
A ovaj opet pizdi sad kad su mu ponovili da neće da dobije ništa zauzvrat..

priprema odstupnicu.

aureus
стално се јављају неки који тврде да бирачи нису глупи.


Određen broj birača je dresiran na mod 'Vođa'. Država da te školuje, hrani, nađe posao, stambeno obezbedi, plaća tvoje pogrešne odluke, isplaćuje tvoje dugove.

Vođa - država - partija. I eto. Samo još da krene sa zabranjivanjem stranaka pa da nekima ovde svane.

Visoka politika me više ič ne zanima. Put, državna administracija, električna energija, cena goriva, dažbine...

Meni su ultimate idioti oni koji čekaju na posao deset godina jer traže samo posao 'za koji su se školovali'. Sve ispod njihovih 'visokih stremljenja (meni majka rekla da sam ETF genijalac)' je gubljenje vremena i 'rasipanje teško stečenog znanja'.
gedza.73 gedza.73 21:50 10.04.2018

Re: .....

Neko gore kaže kako Vučić spašava Kosovo. Da li se slažemo oko toga da je to neko rekao?

Možda sam loše napisao.
Vučić stvara sebi alibi za Kosovo koje su 'upropastili' ovi prethodni svojim lošim odlukama pa on 'vadi maksimum'.

'Mi sad radimo što možemo jer ste nas vi doveli dovde'.

(otkud li ja u ovoj Kosovo priči , nikad na Kosovu bio i ništa mi lično ne znači pa mi totalno nebitno gde će i da bude)

niccolo niccolo 21:52 10.04.2018

Re: .....

otkud li ja u ovoj Kosovo priči



Edit:
'vadi maksimum'

Al ga jebe što će maksimum da mu bude đokica
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:52 10.04.2018

Re: .....

Jebeš mu mater, gledajući sve ovo, čak i ova dileja Vučić počinje da mi izgleda kao svetla alternativa.
freehand freehand 21:55 10.04.2018

Re: .....

(otkud li ja u ovoj Kosovo priči , nikad na Kosovu bio i ništa mi lično ne znači pa mi totalno nebitno gde će i da bude)

Odličan rezon.
Prosto da ti čovek poželi jedan fini zemljotres u tvom (ovde je pisalo usranom, al sam zbog pristojnosti izbrisao) selu a da svi koji nikad u njemu nisu bili izmaknu dupe uz obrazloženje kako im ništa lično ne znači.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 10.04.2018

Re: .....

Da li se sada slažemo da nisam govorio o tome da li treba slušati ili ne,


Dobro, a sada, šta ti misiš, pusti Vučića, treba li spašavati Kosovo iako su zapadne države svakome na vlasti govorili da je Kosovo završena priča?

Da ne polemišemo sad o tome šta znači reč spašavanje u ovom trenutku, uzmimo da je spašavanje odbijanje da se prihvati ono što zapadne države govore, da je to završena priča.

Ako veruješ da Srbija ima prava, i da treba da "spašava" tj. da ne pristaje na ono što zapadne države govore, zašto smatraš da samo idioti mogu da veruju u to?

Da li Vučić to radi dobro ili loše, to je druga tema, ali potencirao si šta su zapadne države rekle i ponovile, to je bila poenta, ne kvalitet "spašavanja"
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:02 10.04.2018

Re: .....

freehand
(otkud li ja u ovoj Kosovo priči , nikad na Kosovu bio i ništa mi lično ne znači pa mi totalno nebitno gde će i da bude)

Odličan rezon.
Prosto da ti čovek poželi jedan fini zemljotres u tvom (ovde je pisalo usranom, al sam zbog pristojnosti izbrisao) selu a da svi koji nikad u njemu nisu bili izmaknu dupe uz obrazloženje kako im ništa lično ne znači.


A meni nekako izgleda da bi taj Gedža pre nego večina drugih podmetnuo dupe za ovu Srbiju bez obzira šta ovde priča.
Od onih koji bi sa gunđanjem otišli na položaj ali bi ga držali do poslednjeg daha.
narcis narcis 22:03 10.04.2018

Re: .....

hoochie coochie man


Da li Vučić to radi dobro ili loše, to je druga tema, ali potencirao si šta su zapadne države rekle i ponovile, to je bila poenta, ne kvalitet "spašavanja"

ne radi on ni dobro ni loše, on , a izgleda i ti, misli da zid može da se sruši udarajući glavom.
freehand freehand 22:06 10.04.2018

Re: .....

vrabac_onaj
freehand
(otkud li ja u ovoj Kosovo priči , nikad na Kosovu bio i ništa mi lično ne znači pa mi totalno nebitno gde će i da bude)

Odličan rezon.
Prosto da ti čovek poželi jedan fini zemljotres u tvom (ovde je pisalo usranom, al sam zbog pristojnosti izbrisao) selu a da svi koji nikad u njemu nisu bili izmaknu dupe uz obrazloženje kako im ništa lično ne znači.


A meni nekako izgleda da bi taj Gedža pre nego večina drugih podmetnuo dupe za ovu Srbiju bez obzira šta ovde priča.
Od onih koji bi sa gunđanjem otišli na položaj ali bi ga držali do poslednjeg daha.

Ja ne znam šta bi Gedža radio, ne znam čak ni šta bih ja radio, niti se bavim parapsihološkim aktivnostima. Samo čitam šta piše, tu se moje moći zaustavljaju. Ne umem da tumačim zašto bi pisao nešto što ne misli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 10.04.2018

Re: .....

Od onih koji bi sa gunđanjem otišli na položaj ali bi ga držali do poslednjeg daha.


Ima slična scena, valjda iz "Marš na Drinu", kad redov psuje državu, sve živo što mora u rat, gunđa, ostalo mu sve nazavršeno, kući posla preko glave a on mora da ratuje.
Pita ga ortak, pa što si kretao?
Ovaj zabezeknut: kako što sam polazio, pa ko će ako neću ja?
:)
aureus aureus 22:09 10.04.2018

Re: .....

gedza.73
aureus
Ко да се не жали кад ови подносе амандмане само да опозиција не би дошла до ријечи у скупштини?

standardno ponašanje poslanika u skupštini. Ćutu, jedu i glasaju kako Kapo kaže.

Kako standardno?
Ovako trenutno izgleda skupština Srbije:


Vladajuća koalicija besomučno podnosi amandmane na zakone koje sama predlaže da bi pojela vrijeme za raspravu o zakonima i tako na taj način ućutkala opoziciju koja, kao što znamo, skoro nigdje drugo i ne može da se pojavi.

Opet, to je Narodna skupština Srbije, najviše zakonodavno tijelo koje zemlja ima. Nije li vrijeme da se većina ljudi, građana dakle, zamisli nad tim kako izgleda jedna od najvažnijih institucija u Srbiji, pošto sada imam utisak da se veći broj ljudi nervira što je pao neregularan gol u Ligi šampiona nego što im se u njihovoj zemlji (onoj za koju su slavni preci krvcu proljevali) dešavaju neregularnosti u izobilju i na svakom koraku?

Zašto bi, na primjer, opozicioni poslanici trpili mobing jedne Maje Gojković i šikaniranje od strane vladajuće većine? I zbog koga? Zbog mudrih birača kojima se...?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 10.04.2018

Re: .....

Dobro je Srki.
Na ovo ti neću odgovarati jer ne zaslužuje odgovor.
Parole pokupljene po internetu, i milion puta ponovljene, nisu dostojne ozbiljne priče, s tim se može šegačiti ili ignorisati.

Kad se o tim papagajštinama radi problem treba tražiti na dugom mestu, ne u samim parolama, treba pogledati da li je taj ko te pesmice iznova i iznova ponavlja zaista naseo na propagandu (u kom slučaju ga treba žaliti) ili samo neinventivno pokušava da provocira (tad se eventulano može zajebavati) ali pošto se o tebi radi neću nagađati
o čemu se radi u ovom slučaju.
Pozdrav.


Pa pitao si kao da te je drmnuo alchajmer, i ja, reko, da te podsetim. Ali džabe trud, izgleda.
Pozdrav i tebi, to se podrazumeva.


niccolo niccolo 22:11 10.04.2018

Re: .....

to je bila poenta

Sjajno. Hvala ti što si mi objasio šta je bila poenta mog komentara...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 10.04.2018

Re: .....

ne radi on ni dobro ni loše, on , a izgleda i ti, misli da zid može da se sruši udarajući glavom.


E da su tako Tita i partizani razmišljali, ne bi državu oslobodili:)
Nego bre udarili na onakvu silu.

Stvarno, kako bre Narcise, u istoj glavi sastaviš ovoliku malodušnost sa oduševljavanjem partizanskom suludom avanturom?

Na jednom mestu mreiš kolikoje zid, a na drugom te to ne zanima.
To neki specijalni princip?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:13 10.04.2018

Re: .....

freehand
vrabac_onaj
freehand
(otkud li ja u ovoj Kosovo priči , nikad na Kosovu bio i ništa mi lično ne znači pa mi totalno nebitno gde će i da bude)

Odličan rezon.
Prosto da ti čovek poželi jedan fini zemljotres u tvom (ovde je pisalo usranom, al sam zbog pristojnosti izbrisao) selu a da svi koji nikad u njemu nisu bili izmaknu dupe uz obrazloženje kako im ništa lično ne znači.


A meni nekako izgleda da bi taj Gedža pre nego večina drugih podmetnuo dupe za ovu Srbiju bez obzira šta ovde priča.
Od onih koji bi sa gunđanjem otišli na položaj ali bi ga držali do poslednjeg daha.Ja ne znam šta bi Gedža radio, ne znam čak ni šta bih ja radio, niti se bavim parapsihološkim aktivnostima. Samo čitam šta piše, tu se moje moći zaustavljaju. Ne umem da tumačim zašto bi pisao nešto što ne misli.


nisu nikakve parapsihološke aktivnosti već utisak baziran na nekom životnom iskustvu (kakvom takvom, pri tome imao sam priliku da, doduše samo jednom, uživo razgovaram sa čovekom), a o tim "parapshihološkim aktivnostima" mislim da ti baš i nemaš kredibilitet da govoriš, tačnije, kritikuješ ih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 10.04.2018

Re: .....

Sjajno. Hvala ti što si mi objasio šta je bila poenta mog komentara..


A odričeš je se?

Pa šta da radim, kad neko kaže rečeno je, naređeno je, ponovljeno je, gotovo je, odustaj, ja tu vidim poentu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:18 10.04.2018

Re: .....

Stvarno, kako bre Narcise, u istoj glavi sastaviš ovoliku malodušnost sa oduševljavanjem partizanskom suludom avanturom?


Da ovo je zanimljivo primećeno.

Sasvim drugi kontekst je u pitanju, ali kad smo već kod toga, ja recimo smatram da je sramotno (najblaža reč) da neko kritikuje Vučića a sa druge strane misli da je komunjarska diktatura bila nešto što je sasvim u redu.
freehand freehand 22:19 10.04.2018

Re: .....

a o tim "parapshihološkim aktivnostima" mislim da ti baš i nemaš kredibilitet da govoriš, tačnije, kritikuješ ih.

Ne razumem baš šta znači, al ok je to sa kredibilitetom. Verovatno si u pravu.
niccolo niccolo 22:25 10.04.2018

Re: .....

A odričeš je se?

Kako da se odreknem tvoje poente mog komentara?
gedza.73 gedza.73 22:26 10.04.2018

Re: .....

vrabac_onaj
ja recimo smatram da je sramotno (najblaža reč) da neko kritikuje Vučića a sa druge strane misli da je komunjarska diktatura bila nešto što je sasvim u redu.

Ma Fri se ljutnuo na mene jer ne sme na 'svoje'


Kada je 1959. godine doneta odluka da u Kosovo i Metohiju uđe i Leposavić, to je učinjeno tako što su srezovi Leposavić i Lešak iz Raškog okruga pripojeni Kosovskoj Mitrovici i posredno uneli svoj atar u pokrajinu. To znači da Kosovo nije imalo „teritorijalnu celovitost“


Kopaonik nikada nije bio deo Kosova, dok Petar Stambolić nije pedesetih godina prošlog veka ovaj deo planine, zajedno sa Leškom, Vračevom i dobrim delom opštine Leposavić pripojio Kosovu. Svi kasniji pokušaji da se ovaj deo Kosova vrati Srbiji ostali su bez rezultata, jer ni u Beogradu, uprkos zahtevima iz Leposavića i Leška, za to nije bilo političke volje
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 10.04.2018

Re: .....

Kako da se odreknem tvoje poente mog komentara?


Nije moja, tvoja je, makar onoga što si napisao, da ne ponavljamo opet... rekli su, ponovili su, i samo idiot može da očekuje nešto drugo.

Ako to nije poenta....
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:33 10.04.2018

Re: .....

gedza.73
vrabac_onaj
ja recimo smatram da je sramotno (najblaža reč) da neko kritikuje Vučića a sa druge strane misli da je komunjarska diktatura bila nešto što je sasvim u redu.

Ma Fri se ljutnuo na mene jer ne sme na 'svoje'


Kada je 1959. godine doneta odluka da u Kosovo i Metohiju uđe i Leposavić, to je učinjeno tako što su srezovi Leposavić i Lešak iz Raškog okruga pripojeni Kosovskoj Mitrovici i posredno uneli svoj atar u pokrajinu. To znači da Kosovo nije imalo „teritorijalnu celovitost“


Kopaonik nikada nije bio deo Kosova, dok Petar Stambolić nije pedesetih godina prošlog veka ovaj deo planine, zajedno sa Leškom, Vračevom i dobrim delom opštine Leposavić pripojio Kosovu. Svi kasniji pokušaji da se ovaj deo Kosova vrati Srbiji ostali su bez rezultata, jer ni u Beogradu, uprkos zahtevima iz Leposavića i Leška, za to nije bilo političke volje


Ma da je samo to oko Kosova, sjebaše nas tako da se nikada (ili bar jako teško) oporavimo, onako, an general.
niccolo niccolo 22:33 10.04.2018

Re: .....

Ako to nije poenta....

Ja sam već objasnio šta je poenta, a ti veruj šta ti milo da veruješ, jebe mi se...
freehand freehand 22:35 10.04.2018

Re: .....

Ma Fri se ljutnuo na mene jer ne sme na 'svoje'


Nisam se ja ljutnuo, samo čitam šta pišeš, u bezbroj varijacija.
Što se tiče "svojih" - moj Pera davao Kosovo dok je tvoj Dimitrije kao blaženi rodoljub ležao tamo negde u deželi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 10.04.2018

Re: .....

ja recimo smatram da je sramotno (najblaža reč) da neko kritikuje Vučića a sa druge strane misli da je komunjarska diktatura bila nešto što je sasvim u redu.


A toga ovde koliko hoćeš.
I ne samo ovde, svi ti "levičari" vrlo često hvale komunističko vreme i u istom momentu traže neku savršenu demokratiju.

Osetljive demokratske dušice, kojima ništa osim savršenstva nije dovoljno dobro, strašno žale za petokrakom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana