Društvo| In memoriam| Istorija| Politika

Ogledalo naše zbilje

freehand RSS / 11.03.2018. u 10:55

Na današnji dan, u ovo vreme  a pre 15 godina da su postojale - društvene mreže orile bi se od pozivanja Zorana Đinđića da podnese ostavku.

Zbog katastrofalnog procenta podrške u elektoratu. Zbog brutalnog pragmatizma. Zbog kriminala i korupcije. Zbog uništavanja privrede. Zbog prodavanja države. Zbog kočenja u evroatlanttskim integracijama. Zbog predaje Kosova. Zbog nepriznavanja Kosova. Zbog kriminalnog okruženja. Zbog stranačkog zapošljavanja.

A onda dva obična i jedan ledeni metak promene sve. 

spomenik-djindjicu.png?resize=640%2C360

I tako je trenutak smrti obogotvorio omraženog političara. Sve se promenilo a ništa se nije promenilo, sem što njega nema. "Narod" onako potresen Đinđićevim ubistvom uspeo je uz mnogo muka i opiranja pojedinih nenarodnih elemenata tek posle decenije i dve godine pride da konačno sebi izabere vlast po meri i ukusu. Dežurni tviter, fejsbuk i blogovski tribuni, tumači i glasnogovornici najdubljih istina i narodne volje našli su novu formu političke ludosti nezabeleženu u vekovima istorije politike: u glas se traže ostavke opozicije. 

Upravo i naročito u Đinđićevoj Demokratskoj stranci. I opet horski: levičari, desničari, centristi, beli listići i kurocrtači stoje u istom bloku, nose istre transparente i izvikuju iste parole. Svi su se oni oprali i od greha očistili u Jordanu Đinđićeve smrti, ostavljajući (politički) na miru njega hladnog i sada bezopasnog, menjajući ga živima koji treba da ponesu sve naše gluposti, nesposobnosti i krivice i da za to trpe kaštigovanje dok su zapenjenim bezgrešnim kritičarima brda kamenja na dohvat ruke.

Uostalom, na fotografiji koja je poslužila kao ilustracija ovom kratkom tekstu sve se vidi, i naročito ono što se ne vidi: živ i mrtav Đinđić, podsmeh, laža i paralaža, mi kao Vesić i mi kao Vučić.

Možda je upravo to pokazatelj i dokaz Đinđićeve veličine: I mrtav nam drži zrcalo ispred nosa. Malo, vojničko. Taman za nas ovako male i gurave.

 

 

 

 



Komentari (430)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:37 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan
freehand
stefan.hauzer
Ako želiš da gradiš sistem nacionalne ekonomije


Ne želim.




Ne sekiraj se, to svakako ne postoji ni kao pojam ni kao sadržaj. Postoji nacionalna ekonomija, manje ili više razvijena i uspešna. Sistem nacionalne ekonomije novoizmišljeni je pojam iz bogatog vokabulara počasnog konzula Nikaragve i artiste na jezičkoj žici, senjor Krpana.


U jbt. Taman kada čovjek pomisli da se sa tobom može razgovarati, zajebe se i pojede veliko govno.

Ništa, nadam se da ćeš se jednom pogledati u ogledalo tvoje i vaše zbilje.


A da ipak citiraš ili linkuješ gde se pominje to "građenje sistema nacionalne ekonomije", sem, možda i uslovno kao "sistem nacionalnih ekonomija" što bi pdorazumevalo da je reč o ukupnoj svetskoj ekonomiji?
Ovo sa besrkajnim pokušajima da se kopirajući u startu deplasiranog neinventivnog autora ispadne duhovit i jebitačan samo pokazuje plitkost uma i niskost karaktera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:44 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

(i uleteo u tourist trap zvani Restoran Sat na Đavi, ali to je druga priča).




(jasno ti je zašto sam se sad razvalio od smeha:)
maksa83 maksa83 14:55 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

(jasno ti je zašto sam se sad razvalio od smeha:)

Neverovatno mesto. Ne-ve-ro-vat-no. Četrdeset pet minuta kasnije, tek iz drugog pokušaja smo dobili jelovnik (pošto sam baš tvrdo insistirao da smo tu došli sa nekom namerom). Ustaju pored nas neki ljudi i kažu "opustite se, mi smo 50 minuta čekali račun". U međuvremenu gomila nekih ljudi i grupa ljudi tu dolazi, seda, čeka, i odustane. Neverovatan promet ljudi, gužva, sve puno, ali tek od svakog petog stola uzmu neke pare pošto 4/5 odustane pošto im konobar ni ne priđe dok su još mladi. Ok, bio je i prvi sunčan dan pa je sve izmilelo napolje, ali mi još uvek nije jasno kako i zašto to tako (ne) funkciniše, čak ne bih rekao ni da manjka osoblja. Inače hrana uopšte nije loša, osim što odstoji pola sata i dođe 'ladna (a ja nisam manijak za te stvari). 0/10 would recommend.
niccolo niccolo 15:37 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz

Zanemarimo 20 polupanih radnji, ali ne znam kako jedna zapaljena ambasada (gde je jedan dečko zbog te gluposti poginuo) i jedna zapaljena džamija nisu eksplozija


Ne! To su bile poruke.

Šta je tačno bila ta poruka, pošto meni smisao te poruke, evo već desetu godinu, izmiče?
predatortz predatortz 15:54 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

niccolo
predatortz

Zanemarimo 20 polupanih radnji, ali ne znam kako jedna zapaljena ambasada (gde je jedan dečko zbog te gluposti poginuo) i jedna zapaljena džamija nisu eksplozija


Ne! To su bile poruke.

Šta je tačno bila ta poruka, pošto meni smisao te poruke, evo već desetu godinu, izmiče?


Mislim da su je oni kojima je upućena skapirali. Elem,tek će da bude raznih poruka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:55 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

kažu "opustite se, mi smo 50 minuta čekali račun".


Pa sad, kada bi im 2/3 gostiju nesacekali racun mislim da bi se stvari istant popravile u tom domenu..

hrana uopšte nije loša, osim što odstoji pola sata i dođe 'ladna (


E ovo se zove katanac na vrata.
niccolo niccolo 15:56 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Mislim da su je oni kojima je upućena skapirali.

Kao što sam i pretpostavio - nije postojala nikakva poruka...hvala na potvrdi.
sloshin sloshin 16:01 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

@stefan.hauzer

Uh, koliko nisam čuo džastis, bravo za post.
predatortz predatortz 16:05 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

niccolo
Mislim da su je oni kojima je upućena skapirali.

Kao što sam i pretpostavio - nije postojala nikakva poruka...hvala na potvrdi.


Ok, poruka je "nismo digli ruke". A, kao što vidiš, a ti si pravnik,posao oko Kosova još nije završen. Ozbiljan sam kad kažem da će poruke još da lete. Sa svih strana.

Druga je stvar da li to mene raduje ili ne.
niccolo niccolo 16:08 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Ok, poruka je "nismo digli ruke".

A kao odgovor je Čarlijev gospodin Tunjavi ekspresno lišen bilo kakvog daljeg političkog uticaja u Srbiji. To čisto da svi budemo svesni o gologuziji koja misli da se kurči ili služi jačima od sebe da se oni kurče preko njihovih leđa...
freehand freehand 16:10 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz
niccolo
Mislim da su je oni kojima je upućena skapirali.

Kao što sam i pretpostavio - nije postojala nikakva poruka...hvala na potvrdi.


Ok, poruka je "nismo digli ruke". A, kao što vidiš, a ti si pravnik,posao oko Kosova još nije završen. Ozbiljan sam kad kažem da će poruke još da lete. Sa svih strana.

Druga je stvar da li to mene raduje ili ne.

Šta ima da leti kad Vučić šeta okolo i samo kukumavči uz poruke kako je spreman na sve al da mu bar nešto daju da pokrije onom malo golotinje.
To će malo kasnije da leti, a svakako ne bih da sam mu u koži kad do toga dođe, jer će na naplatu stići objedinjenji račun za sve, a sve laži i obmane oko Kosova naplaćivaće mu najkivniji a to su ovi njegovi što su mu sad najbliži.
c_h.arlie c_h.arlie 17:59 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

niccolo
Ok, poruka je "nismo digli ruke".

A kao odgovor je Čarlijev gospodin Tunjavi ekspresno lišen bilo kakvog daljeg političkog uticaja u Srbiji. To čisto da svi budemo svesni o gologuziji koja misli da se kurči ili služi jačima od sebe da se oni kurče preko njihovih leđa...

Šta nam je onda činiti ?!
Šta ti misliš ... onako, par stvari, taksativno - bez generičkih odgovora ?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:03 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Neverovatno mesto. Ne-ve-ro-vat-no. Četrdeset pet minuta kasnije, tek iz drugog pokušaja smo dobili jelovnik (pošto sam baš tvrdo insistirao da smo tu došli sa nekom namerom).


Ja kasno jesenas - ma počela i zima krenuo nešto popodne da obavim, ima vremena a sunce udarilo, ajd da sednem na Trg na pivce - baš slobodan sto u vrhu odmah do Knez Mihailove. Sedim čituckam, nema kelnera - okrenem se - vidim ga, aha, sad će. Kad on ode nazad. Dobro, u sledećoj turi će, ne žurim se. Kad prođoše tako tri ture ☻ ja telefon, pa zovi kafanu - alo, da li vi radite danas? Radimo, svakako! E pa, el može onda kelner konačno da dođe da naručim, tri puta samo prolazi!

Dođe kelner - kaže, ma video sam ja vas, ali ceo dan sedaju ljudi tu, samo da malo posede na suncu, pa odu, pa čovek više i odustao da ikoga sam i pita hoće li šta ;>
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:11 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz
niccolo
Mislim da su je oni kojima je upućena skapirali.

Kao što sam i pretpostavio - nije postojala nikakva poruka...hvala na potvrdi.


Ok, poruka je "nismo digli ruke". A, kao što vidiš, a ti si pravnik,posao oko Kosova još nije završen. Ozbiljan sam kad kažem da će poruke još da lete. Sa svih strana.

Druga je stvar da li to mene raduje ili ne.

kad smo kod "nije gotovo" koliko dugo to tačno nije gotovo???
Deceniju? Dve?
predatortz predatortz 18:47 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999


kad smo kod "nije gotovo" koliko dugo to tačno nije gotovo???
Deceniju? Dve?


Misliš, koliko još neće da bude "gotovo"?
Sudeći po tome koliko neki žure da što pre bude gotovo, postoji mogućnost da beće biti baš onako "gotovo" kako su oni to naumili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

novinar bratske ruske državne televizije TV Rosija konstatovao kako je srpski premijer dobio zasluženi metak.


Kad je već o novinarima reč, i kad ih tako pomno pratiš, sećaš li se ima li šta sa druge strane, nešto poput, bombardujte ih više, šta čekate, silovali su 100 iljada, 500 iljada, ma šta iljada, miliona žena...ja gledala i prebrojala...
Ili ti je samo jedna strana draga pa nju pratiš?

Kako čovek da ne bude rusofil pored tebe :)
maksa83 maksa83 20:05 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Kako čovek da ne bude rusofil pored tebe :)

Esamreko...

Evo opet će Srbin da se loži na gluposti i biće mu neko drugi kriv.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Evo opet će Srbin da se loži na gluposti i biće mu neko drugi kriv


Makar da je taj drugi neko važan, nego neki ruski nivinar kome ni ime ne znamo da izgovorimo.
:)
maksa83 maksa83 21:25 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Makar da je taj drugi neko važan, nego neki ruski nivinar kome ni ime ne znamo da izgovorimo.

Ma samo novinar na državnoj televiziji koji je likovao nad ubistvom tvog premijera, nou big dil.

Edit: je l' "državna televizija" tamo pleonazam?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Ma samo novinar na državnoj televiziji koji je likovao nad ubistvom tvog premijera, nou big dil.

Edit: je l' "državna televizija" tamo pleonazam?


Važan je toliko da zbog njega treba zaboraviti i zanemariti one koji su likovali nad ubistvima tvojih sunarodnika, i pozivali na još.

A ne znam da li je pleonazam, a nije mi to ni važno, ne nameravam da živim tamo.
maksa83 maksa83 21:52 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

A ne znam da li je pleonazam, a nije mi to ni važno, ne nameravam da živim tamo.

Već živiš tamo.
predatortz predatortz 21:56 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999


Već živiš tamo.


Prećera ga, rođače!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Već živiš tamo.


:)

Onaj ko na Ruse ne sipa katran i perje, uvek i bez izuzetka, je mentalni Rus.
Zanimnjivo.
maksa83 maksa83 22:13 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Onaj ko na Ruse ne sipa katran i perje, uvek i bez izuzetka, je mentalni Rus.

Bulšit.

Živiš u zemlji koja je uklizala u "demokratiju" ruskog tipa, samo nemaš ni rusku naftu ni ruske rakete.

Zanimnjivo.

Nije zanimljivo, nego još jedan straw man argument (izmislim-metu-i-gađam) sa tvoje strane.
Nije ti ni prvi, a verovatno ni poslednji put.

Nego to što se neki tamo njihov Malagurski raduje ni po jada, ja ti npr. garantujem da na ovom blogu imaš minimum trojicu koja imaju u dlaku isto mišljenje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:41 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Na demonstracijama o kojima je ovde bilo reči nije zapaljena ni jedna džamija. Paljenje beogradske (i niške) džamije se odigralo 4 godine ranije.

A poneki bi mogli i da podele sa grupom koje to droge koriste, izgleda da im je baš dobro.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Živiš u zemlji koja je uklizala u "demokratiju" ruskog tipa, samo nemaš ni rusku naftu ni ruske rakete.


A to.
Nisam tako razumeo.
Ovo je već relativno ok, nije baš tako ali ima tu nečeg.

nego još jedan straw man argument (izmislim-metu-i-gađam) sa tvoje strane.

Ovaj put sam samo pogrešno razumeo nešto što nije teško i tako, kako sam ja razumeo, razumeti.
Makar ne u slučaju kad ti o Rusima i rusofiliji pričaš.

Nego to što se neki tamo njihov Malagurski raduje ni po jada, ja ti npr. garantujem da na ovom blogu imaš minimum trojicu koja imaju u dlaku isto mišljenje.


To nije sporno, i ja verujem da takvi i ovde pišu, nadam se samo da mene ne ubrajaš u tu trojicu.

Ono za ruskog novinara, nije uobičajeno, nije normalno, drsko je, bezobrazno je to što je uradio, ali je simptomatično kad se izdvaja ruski od mnogo više primera takvih i još drastičnjih istupa novinara, takođe uticajnih, i još uticajnijih i novinarskih imena i novinarskih kuća nego što je neka TV Rusija i neki Semin.
Ključ po kome se izdvaja je ideološki a ne principijelni, to je moja meta, a ne odbrana nekog Rusa ili Rusije.
maksa83 maksa83 22:54 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Nisam tako razumeo.

Ok, nesporazum.
nadam se samo da mene ne ubrajaš u tu trojicu.

Ne ubrajam te.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:54 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Ključ po kome se izdvaja je ideološki a ne principijelni, to je moja meta, a ne odbrana nekog Rusa ili Rusije.


Lažeš!
Priznaj da svako jutro umesto jutarnje gimnastike igraš kazačok!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Lažeš!
Priznaj da svako jutro umesto jutarnje gimnastike igraš kazačok!


I u novčaniku držim sliku Marije Zaharove :)
maksa83 maksa83 23:09 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

hoochie coochie man
Lažeš!
Priznaj da svako jutro umesto jutarnje gimnastike igraš kazačok!


I u novčaniku držim sliku Marije Zaharove :)

Nemoj da se zajebavaš sa tim.

Zaharovu pipkalo pa će da najebe.

Ono što je meni, što bi rekli Crnogorci - presmiješno, je što se tip preziva Slutsky (iz njihovog LDPja).
niccolo niccolo 23:13 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Šta nam je onda činiti ?!

Ne budimo tunjavi !
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 12.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Zaharovu pipkalo pa će da najebe.


Čitao sam nešto o tome, i, malo me razočarala.

Kao da je podlegla me too trendu, da je malo popustila.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:00 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

hoochie coochie man
Zaharovu pipkalo pa će da najebe.


Čitao sam nešto o tome, i, malo me razočarala.

Kao da je podlegla me too trendu, da je malo popustila.


Tjah...da.
Umesto da je na licu mesta napasniku odsekla jaja reckavim nožem za lebac, ona ko ove zapadne plačipičke...
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:12 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

E da, samo za stefa, u stvari i za docsa (koji se ovih dana onako crnogorski dičio svojim feminizmom ).
Malo feminizma sa mudima, a ne ove "me too" pahuljice.

tasadebeli tasadebeli 01:07 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

maksa83

Kad reče zaslužuju



Рекао сам "не заслужује".

Спиноје Максимовићу!
tasadebeli tasadebeli 01:12 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan


Tako je, baš tako. Staratelj bi bile američke i njemačke privatne korporacije i akcionarska društva. Pa fino staviš struju i parking na berzu pa nek tržište opismenjuje ljude. Na bavljenje politikom staviš moratorijum na 99 godina.



И на ово си ти добио 4 препоруке?

Ој грађанска Србијо Блога Б92, терај се у пизду лепу материну таква каква си са оваквим твојим "грађанима"!

Поштоваоцима Ђинђићевог лика и дела.

А пази, Мартине, како је овај мој Јеврејин/Србин много више волео ту Србију од тебе:





П.С. - Чарли, је л' ово Мартиново што он рече то дно о којем ти причаш до којег морамо да дођемо да би нам било боље?

Мени баш тако изгледа. Дно.
martin_krpan martin_krpan 07:07 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

tasadebeli
martin_krpan


Tako je, baš tako. Staratelj bi bile američke i njemačke privatne korporacije i akcionarska društva. Pa fino staviš struju i parking na berzu pa nek tržište opismenjuje ljude. Na bavljenje politikom staviš moratorijum na 99 godina.



И на ово си ти добио 4 препоруке?

Ој грађанска Србијо Блога Б92, терај се у пизду лепу материну таква каква си са оваквим твојим "грађанима"!

Поштоваоцима Ђинђићевог лика и дела.

А пази, Мартине, како је овај мој Јеврејин/Србин много више волео ту Србију од тебе:





П.С. - Чарли, је л' ово Мартиново што он рече то дно о којем ти причаш до којег морамо да дођемо да би нам било боље?

Мени баш тако изгледа. Дно.


Moji sugrađani počeli su da se udaljavaju, da prelaze u neku drugu ravan. Primećivao sam kako blede, gube obrise, čvrstu materijalnost tela i čile. Bili su tu, postojali su (to nisam mogao da poreknem), ali su bivali providni, nestvarni, gotovo vazdušasti. I to se događalo sve češće, preteći da postane stalna pojava. Svojom krivicom i zbog mana svojih očiju, jednog dana ću živeti među bledim utvarama; biću senka među senkama.

Moj grad je, međutim, ostao isti. Kuće otrcanih fasada, kržljavo drveće, izlozi, tesne ulice, trotoari puni rupa – sve kako je i bilo. Jedino se svuda i sve više širila neka zagušljiva, teška tišina koja je gutala zvuke i valjala se preko svega kao poplava. U slučaju požara, zemljotresa ili rata, znao sam, neće se čuti sirene ni upozorenja s radija, ali neće imati ni ko da pogine. Svi su već bili mrtvi.


Testament, Vidosav Stevanović






tasadebeli tasadebeli 08:11 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan

Testament, Vidosav Stevanović



Егзил у Француској прекинуо је на шест месеци да би био директор Радио-телевизије Крагујевац, освојене приликом великих демонстрација у српским градовима 1996-97.

Године 2004. Видосав Стевановић напушта Француску и борави у Сарајеву где ради као саветник за културу у управи града.

Од 2007. године Видосав Стевановић живи између своје куће поред Крагујевца и Париза. Издавачка кућа Кораци и град Крагујевац објављују његова Сабрана дела у 15 томова, прекинувши тако цензуру која је трајала готово двадесет година.[3] 2009. године на имању његове супруге, са групом читатељки и полазница његове школе писања, отворен је Клуб Видосав[4], удружење грађана које ће се бавити организовањем књижевних вечери, изложбама, концертима, представљањем књига, школом писања, музичком школом...

„Као и сви људи са ових простора, носим у себи неколико идентитета - Шумадинца, Србина, Југословена, Балканца, Француза, Босанца, Европејца и грађанина света - и због тога се сматрам богатијим и слободнијим него раније.”


— Видосав Стевановић



А шта си ти учинио или чиниш или ћеш учинити за Србију?

Сасвим озбиљно те то питам.

То што ћеш радити у некој иностраној корпорацији у Србији (када дођу "наши", их кад дођу "наши"! ) за шаку пиринча дневно, то се не рачуна.

Као ни ово пискарање на Блогу Б92.

То је за твоју гузу, није за Србију.

Зато и питам, шта ћеш ти учинити за Србију?

Also sprach Đinđić, зар не?



П.С. - Примера ради, да би разумео шта те питам. (Млађи си од мене, па си ме некако вратио у то доба и моја тадашња, а и данашња размишљања на тему Србија и ја.)

Деведесетих (имао сам 27 година 1991.) нисам побегао из Србије (Слоба би много брже и лакше отишао да оних неколико стотина хиљада није кукавички побегло тада из Србије, и данас верујем у то) иако сам могао да одем и имао сам где да одем. Чак су ме и позивали...

Остао сам да овде да радим за плату 5-50 марака у школама у Србији, нисам побегао одавде, па онда из велике даљине мрачио живот онима који су остали.

Рачунам сада нешто, 25 година пута 100 деце (у просеку) у генерацији, то је 2500 наших суграђана данас.

Међу њима и много њих попут ћерки неких наших блогодругара којима могу да се поносим исто колико и њихови родитељи.

Захваљујући томе што нам тржиште ипак није одређивало њихове прве почетне кораке на том путу.

И таквих међу својим бившим ђацима имам много више него оних који су отишли неким другим, погрешним путевима.

Зато ми данас срце пуно.

Рачунам, и то је нешто за један обичан, мали људски живот. Макар мрвица.

У тој ситуаацији и у времену које ми је дато да у њему живим.

Видосав и ја смо то схватили.

Важност те мрвице, тог зрна...

А шта ти радиш за Србију?

Осим што зрачиш околину радијацијом дефетизма и депресије...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:48 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

vrabac_onaj
E da, samo za stefa, u stvari i za docsa (koji se ovih dana onako crnogorski dičio svojim feminizmom ).
Malo feminizma sa mudima, a ne ove "me too" pahuljice.








Hey Bitch
You're not on the list
You witch you suck you bitch
martin_krpan martin_krpan 11:39 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

А шта ти радиш за Србију?


Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.
predatortz predatortz 11:43 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan
А шта ти радиш за Србију?


Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.


A što bi Srbija bilo šta radila za tebe?
Nit' živiš u njoj, a verovatno nisi ni državljanin.
Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.
martin_krpan martin_krpan 11:49 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz
martin_krpan
А шта ти радиш за Србију?


Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.


A što bi Srbija bilo šta radila za tebe?
Nit' živiš u njoj, a verovatno nisi ni državljanin.
Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.


I rođen i živim i državljanin. A ti?
predatortz predatortz 11:56 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan
predatortz
martin_krpan
А шта ти радиш за Србију?


Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.


A što bi Srbija bilo šta radila za tebe?
Nit' živiš u njoj, a verovatno nisi ni državljanin.
Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.


I rođen i živim i državljanin. A ti?


Zar ti nisi onaj koji je pisao kako su te ćetnici kao dete maltretirali u Banjaluci zbog toga što nemaš srpsko ime i prezime? A meni si, kad si se nešto kurčio, nudio da mi pošalješ adresu u BL sa pozivom da te posetim pa da me biješ.

Ja nisam rođen u Srbiji, ali jesam njen državljanin i već dve decenije živim u njoj.

Kako god, tvoji stavovi prema Srbiji i Srbima uopšte su otvoreno neprijateljski. To što te ljudi preskaču, što niko neće da ulazi u raspravu sa tobom, ne znači da si u pravu. Znači da ljudi ne žele da troše vreme na tebe.
martin_krpan martin_krpan 12:13 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz
martin_krpan
predatortz
martin_krpan
А шта ти радиш за Србију?


Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.


A što bi Srbija bilo šta radila za tebe?
Nit' živiš u njoj, a verovatno nisi ni državljanin.
Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.


I rođen i živim i državljanin. A ti?


Zar ti nisi onaj koji je pisao kako su te ćetnici kao dete maltretirali u Banjaluci zbog toga što nemaš srpsko ime i prezime? A meni si, kad si se nešto kurčio, nudio da mi pošalješ adresu u BL sa pozivom da te posetim pa da me biješ.

Ja nisam rođen u Srbiji, ali jesam njen državljanin i već dve decenije živim u njoj.

Kako god, tvoji stavovi prema Srbiji i Srbima uopšte su otvoreno neprijateljski. To što te ljudi preskaču, što niko neće da ulazi u raspravu sa tobom, ne znači da si u pravu. Znači da ljudi ne žele da troše vreme na tebe.


Hahah, opušteno Predator, ovo je i dalje slobodna zemlja. Jel' tako? Imali smo davno neke privatne prepiske i ne sjećam se više, a evo vidim da ti to fino udbaški evidentiraš i vodiš. Na raspolaganju stojim 24/7 za: Utvrđivanje srpskog dnk, za rodni list, za pasoš, itd...

I da se razumjemo. Ja sam više puta ovdje navodio da je Srbija dobila dva svjetska rata, da je oba puta bila na pravoj strani, da je platila ogromnu cijenu za slobodu i na tome joj hvala. E sad zašto je Srbija ovoliko zapuštena, zašto ljudi idu protiv svog interesa, zašto masovno biraju opasnog psihopatu Vučića,... je u stvari pitanje za psihijatra.




anonymous anonymous 15:52 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

predatortz

Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.


Lepim rečima rečeno....
anonymous anonymous 16:10 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan


E sad zašto je Srbija ovoliko zapuštena, zašto ljudi idu protiv svog interesa, zašto masovno biraju opasnog psihopatu Vučića,... je u stvari pitanje za psihijatra.





Da, ....slučaj je ....za psihijatra...


freehand freehand 16:14 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Hahah, opušteno Predator, ovo je i dalje slobodna zemlja. Jel' tako? Imali smo davno neke privatne prepiske i ne sjećam se više, a evo vidim da ti to fino udbaški evidentiraš i vodiš. Na raspolaganju stojim 24/7 za: Utvrđivanje srpskog dnk, za rodni list, za pasoš, itd...

Dosta nisko a folirantski. Žrtva udbe koja evidentira i prati, naročito kad se sa njom dopisuješ .
Ali žrtva hrabra i stoički na megdanu.
Šta će ti ove gluposti, čemu ovo služi?
tasadebeli tasadebeli 16:54 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

martin_krpan

Ne! Pravo pitanje je: Šta Srbija radi za mene?



Размажно дериште.

И ти хоћеш да живиш у онаквом систему какав си навео у свом првом коментару?

Па појешће те за доручак, неће ни да подригну после...

Potrošen si brale i potrošena ti je ideologija.



Вероватно. Матор сам човек, па то иде са годинама.

Али барем до сада нисам никада желео несрећу другим људима, а поготово не њиховој деци која ће нас наследити овде у Србији. И тебе и мене. Зато се и питам шта ћу им то, у ствари, оставити. Какву Србију?

А твоја усрећитељска варијанта покупљена на пропагандним брејнвошерима о робовима који раде за шаку пиринлча дневно ми се нимало не свиђа.

Но, ОК.

Ако је теби лепо док тако то замишљаш, лепо и мени.

Што би рекли неки који раде исто на томе на чему изгледа радиш и ти у Србији:

Ако вам је (тако) добро, ондак ништа.

Неће ваљати само када једнога дана некоме од нас двојице престане да буде лепо.

Онда обично настане пичвајз.

А у пичвајзима не прођу сви увек добро.


nask nask 22:12 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Деведесетих (имао сам 27 година 1991.) нисам побегао из Србије (Слоба би много брже и лакше отишао да оних неколико стотина хиљада није кукавички побегло тада из Србије, и данас верујем у то) иако сам могао да одем и имао сам где да одем. Чак су ме и позивали...


A oni što su kukavički pobegli '92? Kolika je njihova krivica?

Uzrok-posledica-uzrok ...

Jaje-kokoš-jaje ...

Mada sa stanovišta biologije jaje je starije.
freehand freehand 22:15 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

nask
Деведесетих (имао сам 27 година 1991.) нисам побегао из Србије (Слоба би много брже и лакше отишао да оних неколико стотина хиљада није кукавички побегло тада из Србије, и данас верујем у то) иако сам могао да одем и имао сам где да одем. Чак су ме и позивали...


A oni što su kukavički pobegli '92? Kolika je njihova krivica?

Uzrok-posledica-uzrok ...

Jaje-kokoš-jaje ...

Mada sa stanovišta biologije jaje je starije.

Niko nema nikome pravo da sudi oko takvih stvari. Sem ako se taj neko ne namešta svojim sudovima o onima koji nisu napravili isti izbor.
nask nask 22:40 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Niko nema nikome pravo da sudi oko takvih stvari.


Malo mi neprijatno da je to mom dragom kolegi promaklo.
tasadebeli tasadebeli 23:58 13.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

nask
Niko nema nikome pravo da sudi oko takvih stvari.


Malo mi neprijatno da je to mom dragom kolegi promaklo.



У праву сте обојица.

Не замерајте, не желим да судим никоме и опростите на оном изразу "кукавички". Повукле ме емоције.

Скупљао се тај јед у мени и 1995, и 1997, и 2000 док сам био на улицама јер заиста верујем и данас да до свега тога тих година не би ни дошло јер би Слоба отишао много раније да је тих неколико стотина хиљада остало у земљи.

Но, исто тако сам се и помирио са том чињеницом.

Ипак, понекада старе емоције повуку... Док ме је неко пандурско говедо тих година пендречило по леђима и поливало из водених топова, нисам баш био способан да рационално размишљам.

Па се те старе емоције понеки пут и данас врате кроз ту реч "кукавички".

П.С. - Ако замерам теби, Наско, на одласку, онда исто тако замерам и мом буразеру, Куму, 90% мојих другара са којима сам одрастао...

А то не желим.

Зато, слободно ме подсети да ја то у ствари не желим у моментима када ме емоције повуку због оних пендрека и поливања водом.
nask nask 00:56 14.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Скупљао се тај јед у мени и 1995, и 1997, и 2000


Taso druže i ja sam bio u tih pet godina više na ulicam Beograda nego bilo kog nizozemskog grada. Otvorio dve firme u Bg, navuko me Dejton mislih opametismo se, i dva puta bankrotirao što zbog mog velkog talenta za biznis što op pravara, navlačenja i reketiranja. Ajd što sam svoje nemale pare tako proćerdao, barem da sam ih proćerdao na klasičan način, već i ženinu nemalu ušteđevinu. I danas, napominjem danas, nije mi krivo zbog proćerdanih novaca već zbog proćerdanih godina. Kako mojih, tako i tvojih i svih naših godina.

I nije mi više neprijatno zbog mog dragog kolege.
tasadebeli tasadebeli 02:00 14.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

nask

I danas, napominjem danas, nije mi krivo zbog proćerdanih novaca već zbog proćerdanih godina. Kako mojih, tako i tvojih i svih naših godina.



Не знам да ли сам у праву, није ни битно. Само размењујемо размишљања о томе.

Видиш, ја те своје године уопште не видим као проћердане.

Мој други Кум (он ми је још једини остао у Бгд.) каже исто тако као ти: Проћердане године. Онда када смо највише могли.

(С тим што из њега зрачи помало и нека депресија када прича о томе помало гласом очајника. Дуго се знамо, читав живот, па тачно осећам то у њему, не мора да ми каже...)

Не противречим му. Ко сам на крају ја да га убеђујем у било шта.

Али запитам самог себе јесам ли можда нешто пропустио до сада за чим бих жалио када сводим рачуне. Па схватим да ништа од онога што ми је заиста важно у животу нисам пропустио.

Једноставно, то је мој живот такав какав је и пунктум.

Ето, ја тако о томе...

I nije mi više neprijatno zbog mog dragog kolege.


deset_slukom deset_slukom 12:48 14.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

tasadebeli
Не замерајте, не желим да судим никоме и опростите на оном изразу "кукавички". Повукле ме емоције.


U istom blogu si već i meni sudio... mnogo si mi nešto emotivan? Evo, ja ti zameram.
tasadebeli tasadebeli 16:36 14.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

deset_slukom
tasadebeli
Не замерајте, не желим да судим никоме и опростите на оном изразу "кукавички". Повукле ме емоције.


U istom blogu si već i meni sudio... mnogo si mi nešto emotivan? Evo, ja ti zameram.



ОК.

С правом.

И не замерам ти што ми замераш.
blogovatelj blogovatelj 06:28 15.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Moj grad je, međutim, ostao isti. Kuće otrcanih fasada, kržljavo drveće, izlozi, tesne ulice, trotoari puni rupa – sve kako je i bilo. Jedino se svuda i sve više širila neka zagušljiva, teška tišina koja je gutala zvuke i valjala se preko svega kao poplava. U slučaju požara, zemljotresa ili rata, znao sam, neće se čuti sirene ni upozorenja s radija, ali neće imati ni ko da pogine. Svi su već bili mrtvi.

Testament, Vidosav Stevanović


Vidi, adresa u licnoj karti bila mi je u njegovom gradu trideset godina. Nekih poznih sedamdesetih jednu subotu vodili su nas na "dobrovoljnu" radnu akciju. Sve vise razrede osnovne skole. Bio sam peti razred ako se ne varam. Poredjali su nas u lanac, dodavali smo cigle jedni drugima, gradila se biblioteka u mom naselju, pa je red bio da djaci pomognu. Tako su nam bili rekli.
Necu slagati ako cu reci da je lokacija bila (I danas je) na jednom od najlepsih mesta u gradu, na samom obodu Sumarica, a na samo petnaestak minuta hoda od centra grada.
Ali...
Proslo je par godina, nikla je zgrada velicine biblioteke, ogromna, ali to nije bila biblioteka. Bila je njegova privatna kuca.
Samo da ti kazem koga si citirao.
blogovatelj blogovatelj 06:30 15.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

Mene više zanima odakle tebi potreba da se toliko baviš Srbijom, i to na način veoma uvredljiv i nedobronameran.


Cesto se pitam jesu li Krkar i on ista osoba. Godinama je ovde, a ne znamo nista o njemu.
blogovatelj blogovatelj 06:31 15.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

I rođen i živim i državljanin. A ti?


Meni si nekada davno rekao drugacije.

PS.
Mislio sam na mesto zivljenja, za ostalo nemam pojma ko si i sta si. Uspesno godinama krijes identitet.
c_h.arlie c_h.arlie 07:16 15.03.2018

Re: Also sprach Đinđić am 27.08.1999

blogovatelj
Moj grad je, međutim, ostao isti. Kuće otrcanih fasada, kržljavo drveće, izlozi, tesne ulice, trotoari puni rupa – sve kako je i bilo. Jedino se svuda i sve više širila neka zagušljiva, teška tišina koja je gutala zvuke i valjala se preko svega kao poplava. U slučaju požara, zemljotresa ili rata, znao sam, neće se čuti sirene ni upozorenja s radija, ali neće imati ni ko da pogine. Svi su već bili mrtvi.

Testament, Vidosav Stevanović


Vidi, adresa u licnoj karti bila mi je u njegovom gradu trideset godina. Nekih poznih sedamdesetih jednu subotu vodili su nas na "dobrovoljnu" radnu akciju. Sve vise razrede osnovne skole. Bio sam peti razred ako se ne varam. Poredjali su nas u lanac, dodavali smo cigle jedni drugima, gradila se biblioteka u mom naselju, pa je red bio da djaci pomognu. Tako su nam bili rekli.
Necu slagati ako cu reci da je lokacija bila (I danas je) na jednom od najlepsih mesta u gradu, na samom obodu Sumarica, a na samo petnaestak minuta hoda od centra grada.
Ali...
Proslo je par godina, nikla je zgrada velicine biblioteke, ogromna, ali to nije bila biblioteka. Bila je njegova privatna kuca.
Samo da ti kazem koga si citirao.

Čekaj - kako je to moguće !?
Ugledni pisac, a takva funjara - da mu deca zidaju kuću ?!
AKo je tako, a ne vidim razlog da izmišljaš - onda je stvarno velika funjara.
Prestrašno !
eloy eloy 12:13 12.03.2018

Kontinuitet naše zbilje

Par dana posle ,,onog 5 oktobra,, nađem se sa jednim drugarom koji je bio aktivista DS inače lekar po profesiji, da odemo na kafu negde u gradu - on me pozva da usput svratimo da obavi neki neizostavni sastanak.Uspostavilo se da je to bio sastanak ,,zdravstvenog odbora DS,, kako su to zvali u onoj zgradi preko puta palate albanije odakle je Đinđić sa prozora ranije držao govore demostrantima.
Neću da pominjem imena ovde - nije u redu.

Iznenadilo me je da je mogao i mene da uvede da prisustvujem kao neko ko nije član DS - ali to su bila kokozna vremena i vanredne situacije pa je izgleda moglo. Satanak otvara visokopozicionirani član glavnog odbora DS u to vreme a prisustvuje preko 30-tak istaknutih lekara predpostavljam svi članovi DS-a. Kaže gospodin član glavnog odbora doslovno:,, Rušite direktore SPS ovce i Julovce u svojim bolnicama i tamo gde radite,animirajte i uzbunjujte kolektive i preuzimajte vlast. Ako uspete dobro za sve nas ako ne uspete snalazite se sami mi nismo u stanju da vam pomognemo u ovom trenutku,, Pogledam ja ovog mog drugara i rekoh mu - šta ovaj reče prijatelju? Ako najebete na nas ne računajte. Ovaj se samo nasmeja mojoj naivnosti i prećuta.
Počeše doktori da se raspravljaju ko gde hoće da bude direktor,šef - opšti pičvajz. Poče ugledni član gl.odbora da ih smiruje i reče: ,,Polako samo da ove srušimo rano je za ove teme, biće direktorskih mesta za sve vas,,. Ostatak priče se brzo priveo kraju.

Ubrzo kad se ispodešavalo sve kako se ispodešavalo većina lekara sa tog sastanka su stvarno postali direktori kliničkih,urgentnih i ostalih centara. Ono što je najlepše od svega - većina njih su to i danas samo više nisu u ,,zdravstvenim odborima DS,, već nekih drugih skraćenica ( interesantno da sve te partijske skraćenice imaju najmanje jedno S u sebi ) a već su i njihova deca postali novi i ugledni direktori.

Ova priča nije izmišljenja jer nema razloga za tim pogotovu što nisam nikada bio član i simpatizer niti jedne partije osim Ribolovačkog saveza Srbije - moraš zbog dozvole. Kako se danas to radi - ne smem da tvrdim jer ne znam. Tako je to odkada je sveta i veka.





freehand freehand 12:18 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Ono što je najlepše od svega - većina njih su to i danas samo više nisu u ,,zdravstvenim odborima DS,, već nekih drugih skraćenica ( interesantno da sve te partijske skraćenice imaju najmanje jedno S u sebi ) a već su i njihova deca postali novi i ugledni direktori.

Dabre, evo već 17-18 godina, većina njih.
Da se kladimo da nema u Srbiji više od dvojice takvih, mada verujem da ne postoji nijedan?
eloy eloy 12:30 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Dabre, evo već 17-18 godina, većina njih.
Da se kladimo da nema u Srbiji više od dvojice takvih, mad verujem da ne postoji nijedan?


To dabre mi je čak i simpatično ali zrači nekom netrpeljivošću - nema veze.

Tada su bili mladi lekari i aktivisti - da većina njih još uvek a rekoh već i njihova deca. U svako doba mogu da argumentovano zadovoljim tvoju sumnju ( ne ovde naravno jbg i mene su nešto naučili u međuvremenu ) mada sam siguran da znaš o čemu i kome se radi jer sam već shvatio da si fan DS i shvatam zašto te sve ovo negde pogađa no ova priča nije imala za cilj da ikoga povredi i uvredi. Ja sam to gledao i slušao a ko sumnja šta da mu radim.

Za Srbiju nemam pojma - ova priča je o beogradskim direktorima. I nemoj da te zbuni - rekoh da su promenili stranke u međuvremenu ali nisu imena i prezimena kao ni svoju prošlost. Tu si u pravu - verovatno ih nema više ni dvoje a da su ostali u DS - u.
freehand freehand 12:36 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Za Srbiju nemam pojma - ova priča je o beogradskim direktorima. I nemoj da te zbuni - rekoh da su promenili stranke u međuvremenu ali nisu imena i prezimena kao ni svoju prošlost. Tu si u pravu - verovatno ih nema više ni dvoje a da su ostali u DS - u.

Ja sam fan činjenica i fakata, ne ljudi i stranaka. Zato rekoh da ne verujem da postoji ijedan od tih direktora, po imenu i prezimenu a ne po stranci, koji je na takvoj funkcoiji do današnjeg dana. Zato bih te molio da ne izvrćeš engo da eventualno potkrepiš ono na pšta sam reagovao.
U tome će ti, verujem, ponmoći ako pročitaš ono što si sam napisao a ja citirao. Malo koncentracije neće škoditi.
eloy eloy 13:05 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Pa stranke čine ljudi, ljudi su kvarljiva roba - šta je tu sporno ?
I ako ćeš mi verovati a ne moraš, ovo što sam napisao uopšte nije bilo namenjeno tebi ili nekome poput tebe sa motivom o bilo kakvom nadjebavanju,prcanju i dokazivanju ičega.
Čak sam ubeđen da su u suprotnim taborima imali iste ovakve priče i planove samo ja sam bio tamo u datom trenutku igrom slučaja i napisao sam šta sam video i čuo. Priča je o ljudima ne o strankama.
Ako te je povredilo šta da se radi ionako nije bilo namenjeno tebi lično.
freehand freehand 13:09 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

eloy
Pa stranke čine ljudi, ljudi su kvarljiva roba - šta je tu sporno ?
I ako ćeš mi verovati a ne moraš, ovo što sam napisao uopšte nije bilo namenjeno tebi ili nekome poput tebe sa motivom o bilo kakvom nadjebavanju,prcanju i dokazivanju ičega.
Čak sam ubeđen da su u suprotnim taborima imali iste ovakve priče i planove samo ja sam bio tamo u datom trenutku igrom slučaja i napisao sam šta sam video i čuo. Priča je o ljudima ne o strankama.
Ako te je povredilo šta da se radi ionako nije bilo namenjeno tebi lično.

Zamolio sam da ne izvrćeš, ne uvijaš a sad te molim i da ne tupiš.
Napisao si ovo:
Ono što je najlepše od svega - većina njih su to (direktori zdravstvenih ustanova - primedba moja) i danas samo više nisu u ,,zdravstvenim odborima DS,, već nekih drugih skraćenica ( interesantno da sve te partijske skraćenice imaju najmanje jedno S u sebi ) a već su i njihova deca postali novi i ugledni direktori.

Ponudio sam ti opkladu da to ne može biti istina. Gde je problem? Šta ne možeš da razumeš?
anonymous anonymous 15:58 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

freehand


Ponudio sam ti opkladu da to ne može biti istina. Gde je problem? Šta ne možeš da razumeš?


Ne znam za njega.
Ali ja sam spreman da prihvatim opkladu.

Itekako je ekipa DS, presvučena ili ne, još uvek na pozicijama.
Raznim.

O tome svedočim ne samo na osnovu ličnog iskustva i viđenja, već i na osnovu susreta sa nekim članovima SNS-a, koji od početka kukaju, kako se mesta za njih ne oslobadjaju.
freehand freehand 16:06 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

anonymous
freehand


Ponudio sam ti opkladu da to ne može biti istina. Gde je problem? Šta ne možeš da razumeš?


Ne znam za njega.
Ali ja sam spreman da prihvatim opkladu.

Itekako je ekipa DS, presvučena ili ne, još uvek na pozicijama.
Raznim.

O tome svedočim ne samo na osnovu ličnog iskustva i viđenja, već i na osnovu susreta sa nekim članovima SNS-a, koji od početka kukaju, kako se mesta za njih ne oslobadjaju.

Znaš dva direktora zdravstvenih ustanova koji su na tim pozicijama od 2000?

Mislim, možda najbitniji razlog što se često ne razumemo leži u prokletoj činnjenici da se ne čita napisano nego se barata pretpostavljenim.
'Nemoj da se ljutiš što ti ovo kažem - ali gledao bih da tvoje angažovanje kao advokata svakako izbegnem, iako se nadam da se u profesionalnom radu pažljivije odnosiš prema onome o čemu si spreman da se kladiš.
anonymous anonymous 16:48 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

freehand

Znaš dva direktora zdravstvenih ustanova koji su na tim pozicijama od 2000?



Da.
Razumeo sam ja opkladu.
Ne znam za tebe....
Zdravstvene ustanove postoje i van Bgda ili Pančeva.
freehand freehand 16:53 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

anonymous
freehand

Znaš dva direktora zdravstvenih ustanova koji su na tim pozicijama od 2000?



Da.
Razumeo sam ja opkladu.
Ne znam za tebe....
Zdravstvene ustanove postoje i van Bgda ili Pančeva.

Daj više od dva imena da su na funkciji direktora duže od 17 godina i biraj gde ćeš na ručak
c_h.arlie c_h.arlie 18:02 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

freehand

...
Ja sam fan činjenica i fakata, ne ljudi i stranaka. Zato rekoh da ne verujem da postoji ijedan od tih direktora, po imenu i prezimenu a ne po stranci, koji je na takvoj funkcoiji do današnjeg dana. Zato bih te molio da ne izvrćeš engo da eventualno potkrepiš ono na pšta sam reagovao.
U tome će ti, verujem, ponmoći ako pročitaš ono što si sam napisao a ja citirao. Malo koncentracije neće škoditi.

Oooooo, jebote !
Strašno !
eloy eloy 18:07 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Zamolio sam da ne izvrćeš, ne uvijaš a sad te molim i da ne tupiš.


Važi.

freehand freehand 18:21 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

c_h.arlie
freehand

...
Ja sam fan činjenica i fakata, ne ljudi i stranaka. Zato rekoh da ne verujem da postoji ijedan od tih direktora, po imenu i prezimenu a ne po stranci, koji je na takvoj funkcoiji do današnjeg dana. Zato bih te molio da ne izvrćeš engo da eventualno potkrepiš ono na pšta sam reagovao.
U tome će ti, verujem, ponmoći ako pročitaš ono što si sam napisao a ja citirao. Malo koncentracije neće škoditi.

Oooooo, jebote !
Strašno !

Hoćeš bonu? :)
eloy eloy 18:25 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Daj više od dva imena da su na funkciji direktora duže od 17 godina i biraj gde ćeš na ručak


A jel može 13,14 ili 15 godina - da baš ne idemo u sitna jajca ?

Evo ti jedan - ali moraćeš da rešiš rebus. Rekoh ti nije poenta priče prozivka i opanjkavanje već kako se to radilo i kako se delio partijski plen.

Beograđani znaju Džoa.

Pančevci nek se zezaju s pančevcima.





Anonimus kladi se ladno - ima ih kolko oćeš. Meni je dovoljno mučno što sam ovde na njegovom blogu ali jbg dobar mu je naslov a još izazovnija tema.
freehand freehand 18:31 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

A jel može 13,14 ili 15 godina - da baš ne idemo u sitna jajca ?

Evo ti jedan - ali moraćeš da rešiš rebus. Rekoh ti nije poenta priče prozivka i opanjkavanje već kako se to radilo i kako se delio partijski plen.

Beograđani znaju Džoa.

Pančevci nek se zezaju s pančevcima.

Rekliu smoi da nečeš tupiš.
Kad navedeš iomena ljudi koji su zvanično na javnim funkcijama/radnim mestima , što mesto direktora zdravstvene ustanove svakako jeste, to nije ni prozivka ni opanjkavanje, samo konstatovanje činjeničnog stanja.
čak je za pretpostaviti da je reč o vrsnim stručnjacima visokih ljudskih kvaliteta ako toliko dugo ta mesta zadržavaju.
Sad, ja, eto, ne verujem da postoje takvi koji su na direktorskim mestima u petom mandatu, ali na tebi je da me razuveriš i zaradiš ručak.

Anonimus kladi se ladno - ima ih kolko oćeš. Meni je dovoljno mučno što sam ovde na njegovom blogu ali jbg dobar mu je naslov a još izazovnija tema.

O kakav smo mi meni jedan mali licemer...
eloy eloy 18:44 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

na direktorskim mestima u petom mandatu


Pa menjaju ustanove pa su im to novi mandati. Evo da te razuverim da nisam ostrašćen kad je DS u pitanju. Čega je danas direktor Milovan Bojić i u kom mandatu ? I u kojoj stranci ?
anonymous anonymous 19:56 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

eloy


Anonimus kladi se ladno - ima ih kolko oćeš. Meni je dovoljno mučno što sam ovde na njegovom blogu ali jbg dobar mu je naslov a još izazovnija tema.


Ne vredi.

Preveslao nas je sa početne pozicije na svoju .

Mnogi su i dalje funkcioneri, ali su menjali funkcije i mandate.

Neka bude po njegovom, ali to je - Pirova pobeda.

<_<



freehand freehand 20:01 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

anonymous
eloy


Anonimus kladi se ladno - ima ih kolko oćeš. Meni je dovoljno mučno što sam ovde na njegovom blogu ali jbg dobar mu je naslov a još izazovnija tema.


Ne vredi.

Preveslao nas je sa početne pozicije na svoju .

Mnogi su i dalje funkcioneri, ali su menjali funkcije i mandate.

Neka bude po njegovom, ali to je - Pirova pobeda.


Tako da sam u stvari ja rekao ono što je rekao uvaženi Eloy koji je ovde samo iz nužde, ja sam branio DS ne pomenuvši je ni jednom a i tebe sam prevario nudeći ti opkladu na ono što si sam tvrdio i u šta si bio potpuno siguran?
Činiš da se divim sam sebi.
anonymous anonymous 20:39 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

freehand
Činiš da se divim sam sebi.


Ja nemam problem sa tim da priznam kada se nekad zaletim.

Ili me neko " nadmudri"

Za razliku od mnogih drugih blogera .

Kada bi i drugi shvatali da niko nije uvek u pravu ili da je u svemu grešio, diskusija bi na ovim prostorima imala i nekog smisla.

Ovako , sve je navijački crno - belo .....i zapravo nema smisla.

Preleteo sam pogledom poslednjih dvadesetak blogova.....

Jednoličnost, monotonost, nedostatak svežih ideja i inspirativnih tema.....

Mislim da svi to primećujemo.....i odavde su se kadrovi odlili....


Usput

Free, uživaj u trenucima zadovoljstva.




freehand freehand 20:45 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Free, uživaj u trenucima zadovoljstva.

Gluposti.- Samo je smešno da se neko ko se zaleteo još i joguni, kad pa se nešto domunđava sa istomišljenikom... Dečija posla.
A inače, da se sad sa tog polja pogrešne faktografije (koja uvek za cilj ima izvrtanje realnosti, čak i kad se to nesvesno radi) vratimo na suštinu.
Ovde je bilo reči o preuzimanju vlasti i raspoređivanju kadrova u zdravstvu, konkretno.
Pitanje je - šta je tu nenormalno, obzirom na tu polurevoluciju koja se dogodila? Šta je neobično obzirom na katastrofalni kvalitet rukovodećeg kadra u čitavom društvu, pa i u zdravstvu?
eloy eloy 21:33 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Pitanje je - šta je tu nenormalno, obzirom na tu polurevoluciju koja se dogodila? Šta je neobično obzirom na katastrofalni kvalitet rukovodećeg kadra u čitavom društvu, pa i u zdravstvu?


Onda su došli kvalitetni kadrovi čija su prva radna mesta bez i jednog dana radnog staža i iskustva u bilo čemu bila poslanik u Skupštini Srbije, pa potpredsednik Demokratske stranke, potpredsednik Vlade Republike Srbije, pa onda izbačen iz stranke i sve to u samo 4 godine.
Kakve sjajne karijere, kakav kvalitet,kakve biografije.
I koliko toga još, i koliko dugo još.

anonymous
Ne vredi.
Preveslao nas je sa početne pozicije na svoju .


Grešiš, nije on nikoga preveslao. Podjednako je očajan kao i svi ostali samo to bez čojstva prazni tamo gde mu je lakše na sebi svojstven način.

Znaš kako kažu:
,,Ko ti iskopa oko ?
Brat.
Aaaa zato je tako duboko,,

Moja priča je istinita. Prošlo je 18 godina, možda ti direktorski i ostali mandati i nisu trajali baš svi toliko i do preključe ( ali mnogi traju i trajali su nepodnošljivo dugo sa svim posledicama ). To što free voli stilske vežbe i spinovanja ne menja suštinu priče kojoj sam slučajno bio svedok, a još manje posledice iste.







freehand freehand 22:10 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje


Grešiš, nije on nikoga preveslao. Podjednako je očajan kao i svi ostali samo to bez čojstva prazni tamo gde mu je lakše na sebi svojstven način.

Šta ja znam, meni nekako pojam pražnjenje baš ide uz ovaj tvoj nastup. Ti tvrdiš, ti si svedočio, ti znaš ali moja opklada na tvoje reči ne valja. Ali znaš šta je čojstvo, tako što spinuješ i sve nešto u trećem licu pošto si iznad situacije.
Onda su došli kvalitetni kadrovi čija su prva radna mesta bez i jednog dana radnog staža i iskustva u bilo čemu bila poslanik u Skupštini Srbije, pa potpredsednik Demokratske stranke, potpredsednik Vlade Republike Srbije, pa onda izbačen iz stranke i sve to u samo 4 godine.
Kakve sjajne karijere, kakav kvalitet,kakve biografije.
I koliko toga još, i koliko dugo još.

U koju zdravstvenu ustanovu su došli kvalitetni kadrovi bez dana radnosg staža i blablatruć?
Ok, razumem da se ne voliš da te baš čvrsto vezuju i obavezuju tema i izrečeno, ali nije lepo da baš toliko fantaziraš i improvizuješ.
eloy eloy 23:00 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

U koju zdravstvenu ustanovu su došli kvalitetni kadrovi bez dana radnosg staža i blablatruć?razumem da se ne voliš da te baš čvrsto vezuju i obavezuju tema i izrečeno, ali nije lepo da baš toliko fantaziraš i improvizuješ.


Jako dobro znaš čija je ovo biografija, čiji je on bio izbor i blizak saradnik. Dramaturga spominjem u opštem kontekstu doktrine DS-a a moja priča je delić atmosfere tih ,,slavnih dana,,
Poenta je u negativnoj selekciji na svim nivoima i svim segmentima od vrha piramide do dna.
Može to i u kraćoj formi da se kaže - tako su to radile demokrate ili dosovci u postoktobarskim zbivanjima.
freehand freehand 23:16 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

eloy
U koju zdravstvenu ustanovu su došli kvalitetni kadrovi bez dana radnosg staža i blablatruć?razumem da se ne voliš da te baš čvrsto vezuju i obavezuju tema i izrečeno, ali nije lepo da baš toliko fantaziraš i improvizuješ.


Jako dobro znaš čija je ovo biografija, čiji je on bio izbor i blizak saradnik. Dramaturga spominjem u opštem kontekstu doktrine DS-a a moja priča je delić atmosfere tih ,,slavnih dana,,
Poenta je u negativnoj selekciji na svim nivoima i svim segmentima od vrha piramide do dna.
Može to i u kraćoj formi da se kaže - tako su to radile demokrate ili dosovci u postoktobarskim zbivanjima.

Naravno da znam, 1.300 kaplara i pet hiljada doktora koji su još na funkcijijama direktora iako su bez dana radnog staža, mada u redovima nekih drugih tajanstvenih stranka čija se imene ne pominju. A to znamo jer si ti svojim očima to slušao na tajnom sastanku na koji je mogao svako da uđe.
niccolo niccolo 23:23 12.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Naravno da znam

Moram da pohvalim strpljivost pri bavljenju trolovima...
eloy eloy 00:03 13.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Ne možeš me isprovocirati. Ja u ovom slučaju neću ko neki da odreagujem spominjući žuta pseta i sl. Razgovaramo argumentovano a ti zajebavaj i spinuj do mile volje.

na tajnom sastanku na koji je mogao svako da uđe.


Lepo rekoh nije bio tajni sastanak čak me je iznenadilo da sam mogao da uđem sa drugarom bez ikakvih provera. Mada već tada se moglo naslutiti da demokrate nisu mnogo polagale na bezbedonosne mere što se na kraju i pokazalo pogubnim u nekim drugim događajima.

pet hiljada doktora koji su još na funkcijijama direktora iako su bez dana radnog staža,


Bez dana radnog staža se odnosi na dramaturga u ovom slučaju i njegov angažman 4 godine u DS-u dok ga nisu najurili a ne na lekare iz moje priče.

mada u redovima nekih drugih tajanstvenih stranka čija se imene ne pominju.


Rekoh da imena ne želim ovde da spominjem a i čemu kad većina zna ta imena koja jašu već bar 20 godina menjajući dresove i lige - nažalost. Razgovaramo o opštem poimanju politike i delanju.

A to znamo jer si ti svojim očima to slušao


Ovo može da prođe kao duhovito u Pančevu ?

Mashala.




freehand freehand 00:10 13.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Ja u ovom slučaju neću ko neki da odreagujem spominjući žuta pseta i sl.

Držim te za reč.
tasadebeli tasadebeli 02:22 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

eloy

Beograđani znaju Džoa.



Знам га и ја!

Камарад, имам и ја једног другара који је био високопозиционирани члан ДС из "оних дана" (није лекар, додуше). Па ми негде 2002/2003. рече причајући ми о међународном положају Србије:"Е, Профо, ја сам знао још 5. октобра да ћемо морати да скинемо гаће и да им се натрћимо. Али нисам мислио да ћемо још морати и да им пушимо..."

Брзо после тога је напустио странку, данас није члан ниједне.

А ја као и ти, до сада био само друг члан риболовног удружења.

Али, право да ти кажем, гледам нешто ову нашу грађанску Србију на Блогу...

Одох ја сутра да се учланим и активирам у СНС. Или СПС.

Некако ми је дражи дизел, барем је искрени ретард.
freehand freehand 08:50 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Одох ја сутра да се учланим и активирам у СНС. Или СПС.

Kao kad se momak i devojka uznu pa posle nekoliko godina odluče da se registruju.
Sve isto, samo se, kao, ne kriju a i baba se raduje.
gedza.73 gedza.73 09:01 13.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje

Pored zdravstva građevinarstvo i izgradnja puteva.
Samo vidiš kako došla firma koja gradi puteve iz nekog drugog grada.

Ili se zida zgrada 'od značaja za grad' (na čijem otvaranju se nađe cela politička 'elita'). Obično u gradnji učestvuju preduzeća bliska 'političkom vrhu', procenat ide XX političaru koji je visoko pozicioniran drug član...

maksa83 maksa83 09:11 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Одох ја сутра да се учланим и активирам у СНС. Или СПС.

Esamreko v2.0.

Posle svake pobede će da se ukrupnjavaju i omasovljuju.

Samo je pitanje kako će ko sebi i svetu da objasni svoj novostečeni Zen...
freehand freehand 09:24 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Samo je pitanje kako će ko sebi i svetu da objasni svoj novostečeni Zen...

Kako misliš "novostečeni"?
A Tasa tu i nije najbolji primer, pored bar deset komada genuine nesuđenih osnivača a majndset pripadnika sa dna kace.
maksa83 maksa83 09:30 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Kako misliš "novostečeni"?

Pa novostečeni u smislu "sad sam shvatio da tamo pripadam".

Da dodam i esamreko v2.1 - naravno da je za to kriv unutrašnji neprijatelj.

Što bi rekla Mimi Mercedez:



(sjajna pesma i sjajan spot, majstorski kemp)
c_h.arlie c_h.arlie 10:10 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Одох ја сутра да се учланим и активирам у СНС. Или СПС.

Esamreko v2.0.

Posle svake pobede će da se ukrupnjavaju i omasovljuju.

Samo je pitanje kako će ko sebi i svetu da objasni svoj novostečeni Zen...

Ma, to je pičkin dim.
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).
E, da --- a svet ? Ma ko šiša svet ? Boli njih pačica za svet.
niccolo niccolo 10:15 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Samo je pitanje kako će ko sebi i svetu da objasni svoj novostečeni Zen...

Ma to je u redu što svaka ptica svome jatu leti, nego ide malo na živce kad se funjarski optužuje onih par procenata demokratski nastrojenih Srba za letenje svome jatu. Mislim, imaš milijardu godina, dokle ćeš više kao odrastao čovek da se izvinjavaš za svoje postupke i pretvaraš da politika te grupacije nije ono što oduvek želiš...
maksa83 maksa83 10:21 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno Predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada pre par godina dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...

freehand freehand 10:23 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...

Velikim crvenimslovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.
c_h.arlie c_h.arlie 10:24 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno Predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...


Ma ja ti nikoga od tih ne poznajem - osim Tunjavog.
Ovo ostalo su pičkini dimovi.
c_h.arlie c_h.arlie 10:25 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

freehand
maksa83
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...

Velikim kapitalnim slovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.

Da --- jebote !
Toga sam i ja upamtio ... valjda je mlatarao sa nekim srednjevekovnim mačevima i slično.
freehand freehand 10:26 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

c_h.arlie
freehand
maksa83
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...

Velikim kapitalnim slovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.

Da --- jebote !
Toga sam i ja upamtio ... valjda je mlatarao sa nekim srednjevekovnim mačevima i slično.

Nebojša Vojin Jatagan Bakarec?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana