Budućnost| Na današnji dan

e, jbg...

zilikaka RSS / 04.03.2018. u 22:04

Al opet, ko zna zašto je to dobro.



Komentari (460)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 18:30 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

maksa83
Али не знам ко је могао очекивати да се не понаша овако како се понаша.

Evo ja priznajem da sam znao da je stvarno težak kreten, ali nisam znao da je o-vo-li-ki kreten, tj. da - potcenio sam razmere njegovog kretenizma .... recimo za red veličine. To je jedan zajeb. Drugi mnogo gori zajeb je što sam za par redova veličine potcenio (ili precenio, zavisi kako gledaš) sve ono što je uspeo da mobiliše. Nisam verovao da će da povuče ovoliku masu koječega, tj. iskreno - mislio sam da je ova sredina kao masa dovoljno zdrava da ga drži pod ne-kak-vom kontrolom. Mislio sam da je sistem zdraviji, da postoji neka kritična doza ljudi sa integritetom i u institucijama i u medijima i, što kažu, u širim narodnim masama koja će da ga iskontroliše tj. drži celu stvar u nominalnim "preživljivim" okvirima. Opasan zajeb.

Dok ne dođemo do dna dna, nećemo na gore.
pnbb pnbb 18:35 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

koji u nekm momentu kao da dobiju nekakvu koprenu koja im zamuti pogled pa ne vide očoiglednosti.

Srbijanke Turajlić i Vesne Rakić Vodinelić iz javnog života koje bi zaslužiavale svako poštovanje da nisu pomogle gurajući da se ovo društvo surva u ambis u koji jeoš uvek ponire.
BTW - jesi li člitao Zorgluba?


ovo je sasvim nevezano za temu, konkretno BL, ali zar ne dozvoljavas da, u odnosu na referntni sistem npr turajlicke, vodinelicke, zorgluba( za koga nemam pojma ko je) i ti imas koprenu, odnosno nivo ociglednosti?
hocu reci, da je za nekoga iz drugacije, (jasnije?) perspektive, neglasanje ni za budjavu ds ni za sns koju je trebalo na vreme zabraniti, daleko ociglednije resenje nego glasati za budjavu ds, npr
nikvet pn nikvet pn 18:38 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

maksa83
sve to zahteva jednu nemalu količinu ljudi koji su sa tim skroz okej, koji ne kapiraju kako sve to zapravo treba da funkcioniše. TA masa me je neprijatno iznenadila, to je ono što nisam očekivao i to je zapravo koren ovde-nikad-neće-biti-bolje beznađa. Lepo je i lako kad može prstom da se pokaže na nekog, ali - sad sledi nepopularno mišljenje - iz ove gore perspektive sam Vučić je skoro pa minoran problem.


Управо то сам и сам мислио ovde-nikad-neće-biti-bolje деведесетих гледајући пред очима цементару и чопор хијена-стрвинара бесрамно ситих како се обесно церекају. Да тамо може бити реда - изгубио бих дебелу опкладу.

Кад оно...

То сад личи на Швабију или Швицу. Како? Много просто. Увео газда рад, ред, дисциплину и сви сити.

Осим хијена.
freehand freehand 18:45 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

ali zar ne dozvoljavas da, u odnosu na referntni sistem npr turajlicke, vodinelicke, zorgluba( za koga nemam pojma ko je) i ti imas koprenu, odnosno nivo ociglednosti?

Koliko vidim i razumem ovde se ostvaruje ono što sam ja video i čega sam se plašio, ne suprotno. A to vide i priznaju i pomenuta Turajlićka, i Rakić-Vodineliuć a bogami i nepomenuta Vesna Pešić, koja ne izlazi iz DS a bogami se i Tadiću na pola usta poluizvinila.
hocu reci, da je za nekoga iz drugacije, (jasnije?) perspektive, neglasanje ni za budjavu ds ni za sns koju je trebalo na vreme zabraniti, daleko ociglednije resenje nego glasati za budjavu ds, npr

To je već za sitnu decu. Empirija (na žalost, više nismo mi ptice zloslutnice u pitanju) kaže da je neglasanje za ovog-i-onog=SNS na vlasti.
Elem, šta si ono hteo da pitaš?
pnbb pnbb 18:57 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Elem, šta si ono hteo da pitaš?

Koliko vidim i razumem ovde se ostvaruje ono što sam ja video i čega sam se plašio, ne suprotno.


pa, koliko kapiram, dobio sam odgovor
mlatisa mlatisa 19:18 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Ta masa je vazda ista, povodljiva i spremna da krene za čobaninom.



Ево мало историјске перспективе избора:

1990
Председнички
Милошевић 3,28 мил
Вук Драшковић 0,82 мил
Иван Ђурић 0,27 мил
Угљанин 109 хиљада
Шешељ 96 хиљада

1992
Милошевић око 2,5 милиона
Милан Панић око 1,5 милиона


1997
Лилић (СПС) 1,474 милиона
Шешељ (СРС) 1,126 милиона
Драшковић 852 хиљаде
Миле Исаковић, Вук Обрадовић, Небојша Човић по око 100 хиљада

2002 први круг
Коштуница 1,1 милион
Лабус 995 хиљада
Шешељ 845 хиљаде
Драшковић 159 хиљаде
Пелевић 139 хиљада
Бата Живојиновић (СПС) 119 хиљада

2002 други круг
Коштуница 1,99 милиона
Лабус 920 хиљада

2003
Томислав Николић 1,16 милиона
Мићуновић 893 хиљаде
Веља Илић 229 хиљада

2004 први круг
Николић 954 хиљаде
Тадић 853 хиљаде
Богољуб Карић 568 хиљада
Маршићанин 414 хиљада

2004 други круг
Тадић 1,68 милиона
Николић 1,43 милиона

2008 први круг
Николић 1,64 милиона
Тадић 1,457 милиона
Веља Илић 305 хиљада
Мркоњић 245 хиљада
Јовановић 219 хиљада

2008 други круг
Николић 2,197 милиона
Тадић 2,304 милиона

2012 први круг
Тадић 989 хиљада
Николић 979 хиљада
Дачић 556 хиљада
Коштуница 290 хиљада
Станковић (динкић) 257 хиљада
Чеда Јовановић 196 хиљада
Јадранка Шешељ 147 хиљада
Глишић - Двери 108 хиљада

2012 други круг
Тадић 1,48 милиона
Николић 1,55 милиона

2017
Вучић 2,012 милиона
Јанковић 597 хиљада
Бели 344 хиљаде
Шешељ 163 хиљаде

Има ту још и парламентарних избора и избора 2000. године али на другом месту. У сваком случају константа је да постоји

око 1.5 милион тзв демократа разних провинијенција
око 2 милиона оних других да их назовемо конзервативцима, или како већ

Тако да је власт демократа чудан историјски догађај.




sweet64 sweet64 20:18 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam


mlatisa
jel' postoji neka analiza za koga su glasali Beli Listići dok nisu bili beli listići?
Šta je dovelo da oni postanu B.L., apstraktni umetnici ili apstinenti?


Не знам да постоји таква анализва, али је заговорници (нпр. Весна Пешић) сигурно нису били гласачи СНСа.

Свакако да ДС и компанија нису били цвећке, али бити бели листић на изборима у Немачкој 1932 не сматрам интелектуалним дометом. Додуше, да се АВ не почиње понашати недемократски то би било ок. Али не знам ко је могао очекивати да се не понаша овако како се понаша.


Ne sećam se od kad je ovde na blogu krenulo to tumačenje da su beli listići ukalupljeni u neku "stranku" sa programom i organizovanim delovanjem.
Momci, mislim ko stoji iza vas? (Rane) Halo rođaci, svako je iz svoje perspektive sagledao nemogućnost-nenormalnost pitanja: "A jel bi više voleo da bude rat il da ti umre majka?"
Tada kad je SNS pobedio cela filosofija žutih se svodila na to ako ne glasate za nas ovi krezavi sa kamama će da dođu, pritom sve vreme bezobzirno apajući i drpajući gde su god mogli i stigli. Stvari su postale očigledne i onda su pobedili oni kojima ni tada ni danas stvari nisu očigledne. A onda su se strmoglavili - zasluženo, pa pocepkali na 5 nijansi žute.
A takođe važi za ubuduće - kad dođe vreme očiglednosti, tada će i ovima doći kraj.
Ja odavno nisam beli listić, odavno imam za koga da glasam, to je u mom slučaju skoro uvek neko nov, neizlizan i neistrošen, a kako vidim na blogu su mnogi unapred videli da neke opcije ne valjaju.
U svakom slučaju držim da je stvarno neumesno pitanje kojem taboru demokratskom ili ne pripadaju bivši - sadašnji beli listići?!


aureus aureus 21:03 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

mlatisa

Тако да је власт демократа чудан историјски догађај.

Тако је.
Остварена је триковима и захваљујући неким изузетно повољним околностима.
Једна од првих повољних околности је била што је 2004. владајућа коалиција истурила Маршићанина као кандидата за предсједника Србије.
Никог бољег нису имали пошто је Коштуница био премијер.
Маршићанин природно - пукао, а кад су се у другом кругу нашли Тадић и Николић, побиједио је Тадић јер је Николић још увијек био радикалска бабарога. Неки просто нису имали стомак да за њега гласају, а са друге стране је стајао Борис Тадић, човјек добрих манира, љепушкаст, без много боје, укуса и мириса, али тип који зна да надува грудни кош и испали пар допадљивих фраза.

Демократска странка којој су прије тога убили предсједника дошла је у позицију да није власт у републици, али макар има свог човјека на мјесту предсједника државе.
У политичким системима као што је овај у Србији, предсједник је по правилу популарнији од владе јер има мања овлашћења, па и одговорност. Ако добро прича и не прави испаде, њему је доста лако да одржава популарност. Тако се Тадићева популарност преносила на Демократску странку која је мирно могла да сачека да Коштуница потроши своју.

Напомињем да ДС није била на власти на републичком нивоу од 2004. до 2007. него Коштуница, Динкић, Драшковић и Веља Илић, а њихову мањинску владу подржавао је - Дачић.
2007. ДС је била јача од ДСС-а, али је Коштуница инсистирао да он буде премијер. Тадић је на то пристао, а Коштуница се само додатно потрошио.
Сишао је с власти 2008. и период од 2008. до 2012. је једини период кад су жути стварно имали власт.
С тим што ни тада нису имали више од 20-25 посто подршке, па су морали да излазе у сусрет Динкићу, Дачићу и другим коалиционим партнерима.
Притом, све вријеме су страховали од другог дијела Србије, предвођеног радикалима, па су у том страху правили будалаштине које вјероватно не би да је бирачко тијело било другачије.

Тврдња да је ДС исто што и СНС, са аспекта количине власти и поступака, по мени је фалсификат.
Док је ДС била срећна да под најповољнијим околностима као странка има 25 посто подршке, радикали су као од шале ишли и до 30, а ови умивени иду без проблема и преко 40, па и 50. Без коалиционих партнера.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:10 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

A masa me je neprijatno iznenadila

TA masa me je neprijatno iznenadila

ono što vučić radi a nije niko pre (čak ni komunisti) je da bukvalno ucenjuje svakog posebno poimence, da pravi spisak ljudi koji suu rekli ovo ili ono, da se ljudi prijavljuju po FB-ku, da se cinkare kao u vreme nedića. ljudi gube posao preko noći bez obrazloženja, bez pomoći sudstva, gube pravo na decu, na stan koji su kupili pre sto godina, izbacuje ih se iz stana, iz autobusa, hapsi ih se jer su pudlicu pustili pre 8pm u parku da trčkara, ruši im se imovina, oduzima penzija, krši se ustav svaki jebeni dan. nikada univerzitetski profesori nisu ćutali ovako glasno, jer znaju da može isto to da im se desi što se desilo ivanu medenici. srećom pa je on ono što jeste, pa je stvar ispravljena, ali gomila profesora nije. šta je sa profanima i nastavnicima po školama, koliko tehnoloških viškova ima, i šta misliš ko će dobiti otkaz prvi? smo videli šta se desilo sa direktorom škole u zemunu?
postoji i ona armija koja je početkom 2000-tih podigla kredit za stan i ta armija ne sme da ostane bez posla.
vučić upravo ide na sve njih, na svakog pojedinca posebno. svi oni koji su dobili posao preko sns-a glasaju za sns, jer ne mogu drugačije, znaju da će da odlete kako su i sleteli kada dođu neki drugi.
u tome je razlika između vučića i svih ranijih političara. on je zao i ima težak poremećaj ličnosti, to ne može da se izleči.
maksa83 maksa83 22:18 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Dok ne dođemo do dna dna, nećemo na gore.

Pazi sad ovo - dno ne postoji.
aureus aureus 22:23 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

maksa83
Dok ne dođemo do dna dna, nećemo na gore.

Pazi sad ovo - dno ne postoji.

Ne samo to, nego ni društvo nije nužno skočko koji jednostavno odskoči kad lupi o dno.
Pojedina društva više liče na glinu: kad lupe o dno, samo se zalijepe za njega. I tako ostanu.
freehand freehand 22:26 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

BebaOdLonchara
A masa me je neprijatno iznenadila

TA masa me je neprijatno iznenadila

ono što vučić radi a nije niko pre (čak ni komunisti) je da bukvalno ucenjuje svakog posebno poimence, da pravi spisak ljudi koji suu rekli ovo ili ono, da se ljudi prijavljuju po FB-ku, da se cinkare kao u vreme nedića. ljudi gube posao preko noći bez obrazloženja, bez pomoći sudstva, gube pravo na decu, na stan koji su kupili pre sto godina, izbacuje ih se iz stana, iz autobusa, hapsi ih se jer su pudlicu pustili pre 8pm u parku da trčkara, ruši im se imovina, oduzima penzija, krši se ustav svaki jebeni dan. nikada univerzitetski profesori nisu ćutali ovako glasno, jer znaju da može isto to da im se desi što se desilo ivanu medenici. srećom pa je on ono što jeste, pa je stvar ispravljena, ali gomila profesora nije. šta je sa profanima i nastavnicima po školama, koliko tehnoloških viškova ima, i šta misliš ko će dobiti otkaz prvi? smo videli šta se desilo sa direktorom škole u zemunu?
postoji i ona armija koja je početkom 2000-tih podigla kredit za stan i ta armija ne sme da ostane bez posla.
vučić upravo ide na sve njih, na svakog pojedinca posebno. svi oni koji su dobili posao preko sns-a glasaju za sns, jer ne mogu drugačije, znaju da će da odlete kako su i sleteli kada dođu neki drugi.
u tome je razlika između vučića i svih ranijih političara. on je zao i ima težak poremećaj ličnosti, to ne može da se izleči.

Igzekli.
A ima tu još. Svaka prethodna vlast bila je podložna smenjivanju. 12 godina imali smo poštene izbore. Dvanaest godina imali smo šarene medije, i niko se nije plašio za svoju fizičku sigurnost. Na vlasti je bilko kretena, korumpiranih ministara ali su preovlađivali normalni ljudi i ljudi od integriteta. Sad je normalnost teška greška u sistemu.
No očigledno to ima svoje navijače i promotere.
freehand freehand 22:29 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Тако да је власт демократа чудан историјски догађај.


Tako da je ovo što si napisao apsolutno ono što je krstić dr Nebojša mnogo puta ponovio: toma Nikolić prirodni je predsednik Srbije. A posle njega eto i kaligule.
freehand freehand 22:30 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

pnbb
Elem, šta si ono hteo da pitaš?

Koliko vidim i razumem ovde se ostvaruje ono što sam ja video i čega sam se plašio, ne suprotno.


pa, koliko kapiram, dobio sam odgovor

"Empirija" je ključna reč. Možda sam ja ćorav ali je stvarnost ono što rekoh.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:14 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Dvanaest godina imali smo šarene medije, i niko se nije plašio za svoju fizičku sigurnost. Na vlasti je bilko kretena, korumpiranih ministara ali su preovlađivali normalni ljudi i ljudi od integriteta.

šarene medije malo sutra. kad je đilter naredio da se ne reklamiraju kompanije po danasu ili svojevremeno b92, prestao je šareniš. da, oni nisu pretili otkazom u lice, ali imali su neke druge mehanizme.
i sa tim integritetom imam problem, ali ajde, ovi su ih sve prepišali do mere da mi ni sunđer bob više nije onoliko odvratan, što je jako tužno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:14 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Pazi sad ovo - dno ne postoji.

amin.
freehand freehand 23:20 06.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

šarene medije malo sutra. kad je đilter naredio da se ne reklamiraju kompanije po danasu ili svojevremeno b92, prestao je šareniš. da, oni nisu pretili otkazom u lice, ali imali su neke druge mehanizme.

Šarene medije malo juče. I oakve i onakve. Za sutra nisam siguran mada mi je strepnja velika.
BTW - kojim je to kompanijama Đilas naredio da se ne reklamiraju u DanasU?
To je pouzdano? Jer to ne funkcioniše baš lako, bar nije do skora moglo.
Nekad davno, u Slobino vreme znao sam ljude koji su plaćali godišnju reklamu u novini i molili da se reklama slučajno ne pojavi. Za takve stvari od tada nisam čuo.
pnbb pnbb 20:55 08.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

ali je stvarnost ono što rekoh.

... pomaze i to sto nema 'paralelne ' stvarnosti, gde bi se uverili kako bi bilo da su 'oni pre' ostali , a sns propao.

medjutim kao sto reko na pocetku - pitanje uopste nij e bilo konkretno vezano za ovaj slucaj izbora, nego -dozvoljavas li da postoji politicki autoritet koji ima daleko vise informacija, iskustva, znanja, itd.. ,da vidi dalje i stoga donosi odluke koje su tebi u ovom trenutku (stvarnost) nerazzumljive. ali ce se mozda za 10 god pokazati kao ispravne. ukuliko je to uopste moguce, vidi pod nepostojanje paralelne stvarnosti.
freehand freehand 21:33 08.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

... pomaze i to sto nema 'paralelne ' stvarnosti, gde bi se uverili kako bi bilo da su 'oni pre' ostali , a sns propao.

Za paralelnu stvarnost nisam adekvatan sagovornik, tu već ima ozbiljnijih igrača.
medjutim kao sto reko na pocetku - pitanje uopste nij e bilo konkretno vezano za ovaj slucaj izbora, nego -dozvoljavas li da postoji politicki autoritet koji ima daleko vise informacija, iskustva, znanja, itd.. ,da vidi dalje i stoga donosi odluke koje su tebi u ovom trenutku (stvarnost) nerazzumljive. ali ce se mozda za 10 god pokazati kao ispravne. ukuliko je to uopste moguce, vidi pod nepostojanje paralelne stvarnosti.

To su već opasne stvari koje zadiru u više sefirote. Generalno mogu da razumem da nekad moraš biti gladan da bi u nekom budućem a dužem periodu bio sit, i da se nekad mora ići u rat zbog bira.
Ali da se politički, moralni i intelektualni društveni talog uzdigne na ovaj nivo i sve razjebe kako ovi razjebavaju i tek će - za to ne može da postoji viši razlog.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:47 09.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Ovu karakondžulu napravio je Toma Nikolić uz pomoć i podršku Amnerikanaca. Tadič i Rakić uradili su sjajnu stvar - pomogli su da se razbije (tada) mnogo veća karakondžula - SRS sa šefom u Sheveningenu. Nego je lako naprđivati 2018. stvari iz 2008. Možda nije loša ideja pogledati malo kako je to izgledalo 2007. i kakve su procente ujedinjeni radikali imali od svog nastanka na dalje.


pa sta se ti onda bunis - uspeli ste u svojoj sjajnoj nameri.

al' ste ih razbili, svaka vam cast!

covece, vasa zamisao i dalje vlada srbijom.



dragosevacsutra dragosevacsutra 23:52 09.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Ali da je svakom ko nije opterećen nekakvim ličnim revanšima i ko je mogao da se izdigne iznad gađenja prema svom lokalnom DS korumpiranom kretenu pa sagleda čitav kadar bilo jasno šta se dešava i šta sledi...


pa cekaj, kad je tebi postalo jasno, 2012? dotle je stvaranje snsa bio najbolji moguci potez, jel da?
freehand freehand 17:59 10.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

pa sta se ti onda bunis - uspeli ste u svojoj sjajnoj nameri.

al' ste ih razbili, svaka vam cast!

covece, vasa zamisao i dalje vlada srbijom.

Pa ne baš. Pocepan je SRS, al ste se oporavili.
pa cekaj, kad je tebi postalo jasno, 2012? dotle je stvaranje snsa bio najbolji moguci potez, jel da?

Nije problem što si glup, problem je što si glup a maliciozan.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:11 10.03.2018

Re: khm, samo da priupitam

Nije problem što si glup, problem je što si glup a maliciozan.


jebi ga, sta ces. svako je svojom gluposcu stigao tamo gde zasluzuje. neko do panceva, na primer, a neko i malo dalje...
eloy eloy 18:39 05.03.2018

i ?

anonymous anonymous 21:53 05.03.2018

Re: i ?

eloy



I ....?

Još jednom sam preslušao.

Govor jednog državnika.

U ono vreme bio sam na suprotnoj strani.

Nisam baš bio mlad, znao sam dosta o demokratiji , ali gotovo ništa o procesima, aspektima i negativnim efektima globalizacije.

Danas razmišljam drugačije, preispitujem se da li sam tada ispravno postupao.

Jedno je, međutim, sigurno.

Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik.

Koliko je kupio vreme Rusiji, za koliko je odložio ukrajinski scenario i zadržao pažnju Zapadnih sila na ovom geopolitičkom prostoru,doprineo "neprimećenoj" pojavi Putina, a zatim i jačanju Rusije u svetskim razmerama - pokazaće vreme.

Možda mi i nismo " nebeski narod " ali mi se čini, da je naša žrtva, kao i više puta ranije, imala itekakav doprinos u tome da Kauboj ne zajaše i ne zauzda celokupnu planetu.

Monopolarni svet je sada daleko iza nas .

I ako ne razmišljamo samo sebično, iz žablje perspektive i istorijski i geopolitički fragmentarno i redukcionistički , bez obzira na sve patnje kroz koje smo prošli, zaključak bi mogao biti - vredelo je.

Iz perspektive svetske istorije.





eloy eloy 22:12 05.03.2018

Re: i ?

Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik



Citat jednog od komentatora:

,,Najgore od svega je to sto je bio sposoban da predvidi sta ce biti danas, ali ne i da to spreci,,.

Otprilike bi to bilo to.
anonymous anonymous 22:20 05.03.2018

Re: i ?

eloy
Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik



Citat jednog od komentatora:

,,Najgore od svega je to sto je bio sposoban da predvidi sta ce biti danas, ali ne i da to spreci,,.

Otprilike bi to bilo to.


Obrati samo pažnju na ove današnje "jadnike" koji se valjaju u blatu politike.

Ko bi od njih bio u stanju da da analizu svetske politike i situacije ?

...


zilikaka zilikaka 22:59 05.03.2018

Re: i ?

Danas razmišljam drugačije, preispitujem se da li sam tada ispravno postupao.

Znam govor, naravno ali ga posle tvog komentara preslušala ponovo. Do pola.
Dalje nisam htela jer u prvoj polovini nisam našla ni jedno slovo koje ima veze s mozgom. Posebno me dojmilo ono "naša opcija garantuje mir i prosperitet".
Reče mrtav ladan čovek koji je dozvolio da mu godinu dana pre toga sistematski razaraju državu. Da niko nos ne sme da promoli.
I koji je nakon tog razaranja izašao pred narod da objavi da smo pobedili.

DA ne pričam sad o fabrikovanim hiperinflacijama kada su oni otimali a ja bila bukvalno gladna.
Ni kada su mi odvodili školske drugove iz kreveta na "vojnu vežbu", a oni se posle vraćali napola ludi.
On je bio bolesna gnjida koja je oko sebe okupila ekipu koja je umela da se okoristi.

Meni lično je žao što je taj čovek isporučen Hagu. Tu smo zasrali.

Jedino što je imalo smisla je da je okitio banderu na Terazijama.

...ono što je strašno je što mi ovo sad sve više počinje da liči na ono.
vcucko vcucko 23:07 05.03.2018

Re: i ?

anonymous


Iz perspektive svetske istorije.


Ništa oduzeti, samo nešto dodati:

Kome bar danas nije jasno, da su 1999. bacali bombe po Srbiji, a u stvari gađali i čikali Moskvu da mrdne, tome džabe pričati bilo šta.

Zašto? Pa zato što su se tada osetili dovoljno jaki (a verovatno su i bili) da sa Moskvom završe. Ali taj zli momentum je prošao, gotovo. Preko naših leđa, ali lepo si ovo sastavio. Ponos - Pride - Гордость.

anonymous anonymous 23:19 05.03.2018

Re: i ?

...ono što je strašno je što mi ovo sad sve više počinje da liči na ono.


U jednoj stvari sigurno liči na ono.

U obećavanjima da će idealno postati - realno.

I tada smo se zanosili obećanjima.

I verovali u nerealno.
Ne sagledavajući svoje zablude.

A onda je došla 2000-ta.

I ništa se nije desilo.

Kao što se nošta neće desiti ni 2025 god.

Osim što će eventualno tada neko, kao i Đinđić prethodno, obijati ambasade i uzaludno moliti da se ispune obećanja.

Da bi posle toga bio maknut na ovaj ili onaj način.


Imam razumevanja za tvoje mišljenje, jer je i moje bilo slično - ranije.

Kažem ranije.

Prošlo je 18 god.

Punoletstvo.


USPUT

Večina na blogu misli kao i ti.

A upravo ta većina dolazi iz sveta, pa bi se očekivalo da ga bolje razumeju.

Nažalost, to razumevanje izostaje.

Da li je razlog ozlojeđenost ranijom politikom zbog koje su bili primorani da napuste zemlju, potreba za pripadnošću novoj kulturi ili tehnokratski pristup stvarnosti - ne bih se usudio da zaključujem.

Nešto od toga sigurno.

A u nekim slučajevima, možda i sve navedeno.








blogovatelj blogovatelj 00:47 06.03.2018

Re: i ?

Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik.


Brale, gde postoji veliki državnik koga rođeni narod motkom otera?
eloy eloy 07:49 06.03.2018

Re: i ?

Brale, gde postoji veliki državnik koga rođeni narod motkom otera?


Možda tamo gde sa narodom nešto nije kako valja.




Možda. Brzo se zaboravlja. O tome se ovde na blogu uglavnom debatuje.




P.S Ovo sitno u širokom kadru nisu mravi nego narod !!!

gedza.73 gedza.73 09:30 06.03.2018

Re: i ?

anonymous
Koliko je kupio vreme Rusiji, za koliko je odložio ukrajinski scenario i zadržao pažnju Zapadnih sila na ovom geopolitičkom prostoru,doprineo "neprimećenoj" pojavi Putina, a zatim i jačanju Rusije u svetskim razmerama - pokazaće vreme.

i ruski return.

Blic
Srbija je prodajom NIS-a ustupila pored naftnih i gasnih bušotina i svoje geotermalne izvore, što je našim banjama postala omča oko vrata. NIS godišnje od prodaje geotermalnih voda dobija desetine miliona dinara, a s druge strane ima povlašćeni položaj, odnosno kršeći Zakon o rudarstvu i geološkim istraživanjima, umesto dva, u budžet vrati jedan odsto novca.

Početkom 2008, u vreme Vlade Vojislava Koštunice, u pregrejanoj atmosferi pregovora o Kosovu, naivno se računalo na moć ruskog veta i ruske podrške. Zauzvrat je učinjen ekonomski sunovratan posao: da bi se Srbija našla na trasi gasovoda "Južni tok", pristala je da ruskoj strani proda 51 odsto akcija svog najvrednijeg srpskog monopolističkog preduzeća - Naftne industrije Srbije.


i tako. neandertalci su bre menjali 'nešto' za 'nešto'. Samo Srbi izgleda imaju neku potrebu da ginu za džabe (ili za nekog drugog) ili daju 'nešto' za 'ništa'.
mada ima i trunčica lepog. 'mi smo braća, mi se volimo' (nevezano za Ruse)
anonymous anonymous 09:58 06.03.2018

Re: i ?

gedza.73

i tako. neandertalci su bre menjali 'nešto' za 'nešto'. Samo Srbi izgleda imaju neku potrebu da ginu za džabe (ili za nekog drugog) ili daju 'nešto' za 'ništa'.



Niti smo ginuli za džabe, niti za nekog drugog.
Ginuli smo jer smo bili prinuđeni na to .

Zapadnom politikom.

Ja govorim o mogućem značaju toga za čovečanstvo , kao posledici otpora globalističkim , desuverenističkim nasrtajima u vremenu nesumljive dominacije USA na svetskom nivou.



gedza.73 gedza.73 10:51 06.03.2018

Re: i ?

anonymous
Niti smo ginuli za džabe, niti za nekog drugog.
Ginuli smo jer smo bili prinuđeni na to .

Zapadnom politikom.

mrtva trka između naše i zapadne politike oko imenovanja krivca.

u beskonačnim diskusijama sa Frijo(e)m sam pominjao Kadijevićevo (Miloševičevo) svako malo trčanja ne poklonenije u Moskvu, traženje saveta i podrške.

Te neke tajne službe su verovatno podelile SFRj na 'svoje' i 'tuđe'. Svoje braniš, tuđe biješ. mi smo im bili kamičak u cipeli. ruski.

Ja govorim o mogućem značaju toga za čovečanstvo , kao posledici otpora globalističkim , desuverenističkim nasrtajima u vremenu nesumljive dominacije USA na svetskom nivou.

varvari su oglodali Rimsku imperiju. Grickali odasvud pa i ona propala. šta je za istoriju sto godina. Za narod od šest miliona svako razaranje je katastrofalan udarac za koji treba dugi oporavak. mogli bi jednom da preskočimo qropecanje i rešavanje svetskih intriga pa da se pozabavimo nama a da pustimo 'jače' da reše svoje nesuglasice.

Imao sam jednog rođaka koji je nekad uleteao u svaku kafansku tuču. Više provodio po bolnicama nego na poslu. I sad ima posledice.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:05 06.03.2018

Re: i ?

mogli bi jednom da preskočimo qropecanje i rešavanje svetskih intriga pa da se pozabavimo nama a da pustimo 'jače' da reše svoje nesuglasice.

Imao sam jednog rođaka koji je nekad uleteao u svaku kafansku tuču. Više provodio po bolnicama nego na poslu. I sad ima posledice.

ali nas niko ne pita da li ćemo u tu tuču, nas uvuku silom u tuču. nije da baš možemo da biramo.
iskreno mislim da će nas nestati, to verujem odavno. jednom davno smo izabrali "pogrešnu" stranu i to plaćamo već dugo. svi mlađi srbi će polako napolje, napraviš porodicu sa njihovima, deca su ti njihova, unuci su 200% njihovi. ono što da ostane će da pomre u nekom momentu. e sad ko će da naseli prostor, možda daju turcima da se ih primire? ili albanci.
freehand freehand 11:09 06.03.2018

Re: i ?

ali nas niko ne pita da li ćemo u tu tuču, nas uvuku silom u tuču. nije da baš možemo da biramo.

A i tuča nije u kafani nego u tvojoj kući.
eloy eloy 12:18 06.03.2018

Re: i ?

...ono što je strašno je što mi ovo sad sve više počinje da liči na ono.


Ovo je isto što i ono jer ono nikad nije ni prekidalo kontinuitet.
Samo smo pratili razvoj pionira preko omladinaca do penzionera.

A i šta očekivati od recimo Čoviča,Đilasa i još po kojeg mašinca. To su ipak specifični krajnje racionalni umovi - zar ne ?



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:00 06.03.2018

Re: i ?

anonymous

Debil.
anonymous anonymous 13:47 06.03.2018

Re: i ?

dobrosavljevic_m
anonymous

Debil.



Izem ti argumenat ...

maksa83 maksa83 15:03 06.03.2018

Re: i ?

dobrosavljevic_m
anonymous

Debil.

Hehe... šta li se nalupetao kad je tebe ovako trigerovao.
mlatisa mlatisa 15:07 06.03.2018

Re: i ?

Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik.

Koliko je kupio vreme Rusiji, za koliko je odložio ukrajinski scenario i zadržao pažnju Zapadnih sila na ovom geopolitičkom prostoru,doprineo "neprimećenoj" pojavi Putina, a zatim i jačanju Rusije u svetskim razmerama - pokazaće vreme.


Ја мислим да је он био арогантан и лењ. Он је са подршком коју је имао, могао да направи малу Швајцарску, али се одлучио да плачка сопствени народ (хиперинфлација и сл.). Све ово што сада имамо је могао да добије уз многооооо мање трошкова и жртава.

Са друге стране, не може се игнорисати српски народ ван граница Србије. Али, као што рекох све ово је могло и са много мање жртава.

Мукао је што и АВ са подршком коју има може много али ради мало. Мада разумем стално је у изборима.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:15 06.03.2018

Re: i ?

Hehe... šta li se nalupetao kad je tebe ovako trigerovao.

Nije jedna stvar, ali:

"Još jednom sam preslušao.
Govor jednog državnika.
U ono vreme bio sam na suprotnoj strani.
Nisam baš bio mlad, znao sam dosta o demokratiji , ali gotovo ništa o procesima, aspektima i negativnim efektima globalizacije.
Danas razmišljam drugačije, preispitujem se da li sam tada ispravno postupao.
Jedno je, međutim, sigurno.
Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik"

Dotle sam stigla, mada je, istini za volju, trebalo da prestanem da čitam kod juzernejma.
michiganac michiganac 15:32 06.03.2018

Re: i ?

blogovatelj
Voleli ga ili ne , Milošević je bio veliki državnik.


Brale, gde postoji veliki državnik koga rođeni narod motkom otera?


Mislim da je htio da kaze da je Milosevic bio veliki ruski drzavnik. (ko uopste jos da se bakce sa sudbinom Srbalja )

Nego..
Kome bar danas nije jasno, da su 1999. bacali bombe po Srbiji, a u stvari gađali i čikali Moskvu da mrdne, tome džabe pričati bilo šta.

..jos jedan mit u nizu.

Cikanje bi bilo u jesen '95-e da je Holbruk uz svu samovolju, nabusitost i bezobzirnost koja ga je "krasila" (uz prethodnu saglasnost Bila i ostatka vasingtonske vrhuske), recimo, pogazio dogovor i naprasno odlucio da odmamuza jedan galop sve do Brckog/Bijeljine uz svu podrsku 'air cavalry' koja je bila vec strateski pozicionirana i na gotovs u vodama jadrana, te na taj nacin zatekne Ruje na lijevoj nozi.. (Mrze me da se upustim u iole dublju analizu drugih faktora, ali otprilike:
- dotad nevidjena spirala nasilja i krvoprolica na balkanu koja bi se time otvorila s daljim ozbiljnim konsekvencama i na kilavu Evropu
- jos nepripremljena/neobradjena domaca/zapadna javnost
- onomad aktuelni haos s Levinskom u WH (bez obzira na sve - thanks Moni! ),
- ali cijenim da su vec tad bili dovoljno kurobecni da pogaze UN, pa i da su prakticno imali precutni zapadni konsenzus da opletu i po Srbiji).

Ako nista, Srbija bi bar bila postedjena onakvog traljavog (do kraja neizvedenog) 5. oktobra. A nesrecni bracni SM-duo ili bi se brze-bolje udomili u Moskvi, ili bi ih masa drugih unesrecenika (onomad jos neafirmisanih "otporasa", uz pridodato frisko milionche (nas) krajisnika i inih iz RSK/RS (kao sto prethodno rekoh: svih ovih savski uzvodno od Brckog/BN)) otpremila na vjecno putovanje kao komsiluk Causesku-par..

A '99-e im je Ivanov u UN uz saglasnost Moskve s punom svjescu pustio "zuto svjetlo" da se zalete na Srbiju, tako da tu vec nikakvog mjesta za cikanje nije bilo vise.

http://rs.n1info.com/a360751/Vesti/Vesti/Nebojsa-Vujovic-Rambuje-niko-ne-bi-smeo-da-potpise.html

Ispričao je da je kada je razgovarao sa diplomatom Henrijem Kisindžerom poslednji put (američkim državnim sekretarom iz 70-ih i političkim analitičarem) 1998. godine i pitao ga šta sledi u SRJ, da mu je on kratko odgovorio: "Ispustili ste šansu u Dejtonu. Ovi će vas udariti".




Kaže da je Milošević bio izuzetan taktičar, ali mnogo slabiji strateg.


..ja bih dopunio: i nikakav vizionar!

anonymous
vredelo je. Iz perspektive svetske istorije.

jes', uci cemo u anale sveCke istorije !
.
.
.
moguce po strokavosti, javasluku, samozivosti.., odn. tempu u kom cemo zavrsiti na istorijskoj deponiji.
eloy eloy 15:44 06.03.2018

Re: i ?

duplikat/ briši

gedza.73 gedza.73 15:45 06.03.2018

Re: i ?

BebaOdLonchara
svi mlađi srbi će polako napolje, napraviš porodicu sa njihovima, deca su ti njihova, unuci su 200% njihovi.

samo sam preleteo preko komentara (da mi ne zagori ručak... ovih dana sam domaćica... otkuvavam veš, perem, peglam, čistim, spremam ručak, večeru...) i baš sam nteo ovako da ti odgovorim.

Oni što su otišli posle rata... njihovi potomci nemaju skoro nikakve veze sa Srbijom/Jugosolavijom. Čak i oni ekonomsko-politički emigranti sedamdesetih... i njihova deca nisu stranci po zapadnim zemljama kao njihovi roditelji. To su njihove domovine. Možda kad se opiju vikendom postanu na par sati buntovni, vikend Srbi (u al sam preljutio torteline) ali sve ove naše srpske svakodnevne muke njih ne dotiču.

eloy eloy 15:51 06.03.2018

Re: i ?

(da mi ne zagori ručak... ovih dana sam domaćica... otkuvavam veš, perem, peglam, čistim, spremam ručak, večeru...)


Ako si ovde bio iskren i nisi se zajebavao - izvini na neizdržu - eto jbg zašto propadosmo.

gedza.73 gedza.73 15:54 06.03.2018

Re: i ?

eloy
(da mi ne zagori ručak... ovih dana sam domaćica... otkuvavam veš, perem, peglam, čistim, spremam ručak, večeru...)


Ako si ovde bio iskren i nisi se zajebavao - izvini na neizdržu - eto jbg zašto propadosmo.


Nisam se zajebavao. Ubaciš malo sode bikarbone, šampon i omekšivač da se prokuva pa psoel u veš mašinu na 'ladno i centrifugu. A pegla između dvojke i trojke.

Imam dva izbora oko hrane. ili sam il' da crknem. Živeo sam nekad sam pa mi to nije bilo teško. A i naučilo se.

eto sad odo' da operem sudove pa na trčanje.
eloy eloy 16:01 06.03.2018

Re: i ?

Imam dva izbora oko hrane. ili sam il' da crknem


Pa gde je tu lepota kafane ?

A i statistike kažu da u Srbiji ima više žena - valjda može nešto da se nađe još uvek ?

gedza.73 gedza.73 16:56 06.03.2018

Re: i ?

valjda može nešto da se nađe još uvek ?

moja je i stara i nova.
Ovako 'miniram' feministkinje iznutra.
Pa gde je tu lepota kafane ?

Svako lud na svoj način
eloy eloy 17:16 06.03.2018

Re: i ?

Ovako 'miniram' feministkinje iznutra.


Ovo je već ok.
blogovatelj blogovatelj 00:17 07.03.2018

Re: i ?

Dotle sam stigla, mada je, istini za volju, trebalo da prestanem da čitam kod juzernejma.


blogovatelj blogovatelj 00:19 07.03.2018

Re: i ?

Mislim da je htio da kaze da je Milosevic bio veliki ruski drzavnik.


Sa ovim mogu da se saglasim 100%
Odradio je Rusima veliki posao, a račun smo platili svi mi.
Daleko mu lepa kuća.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:29 10.03.2018

Re: i ?

Brale, gde postoji veliki državnik koga rođeni narod motkom otera?


tesko da je njega 'rodjeni narod' motkom oterao.
49 41 49 41 20:05 05.03.2018

12 Velicanstvenih

Trče trče trčuljci,
vise vise visuljci,
Boga mole trčuljci
da im padnu (dignu) visuljci.

What is that?!?
eloy eloy 20:54 05.03.2018

visuljci


NISU PODNELI OSTAVKE, A KADA ĆE NE ZNAMO Šutanovac: Razmišljam! Jovanović izvređao novinarku "Blica", Radulović bez komentara

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:52 06.03.2018

Re: visuljci

NISU PODNELI OSTAVKE, A KADA ĆE NE ZNAMO

treba dodati i tadićevu sliku, a i čedina treba da bude sa plaže. da smo u teksasu ili izraelu, ja bih ove slike stavila na konzerve i vežbala gađanje.
anonymous anonymous 22:09 06.03.2018

Re: visuljci

BebaOdLonchara
NISU PODNELI OSTAVKE, A KADA ĆE NE ZNAMO

treba dodati i tadićevu sliku, a i čedina treba da bude sa plaže. da smo u teksasu ili izraelu, ja bih ove slike stavila na konzerve i vežbala gađanje.





Prvo ovome treba oduzeti sve funkcije - smeniti ga .

Ako već neće sam da podnese ostavku.

Iz dva razloga :

1. - zato što je bio šef izbornog štaba

2.- zato što je kreten.


G.Cross G.Cross 11:11 06.03.2018

Bolje kasno nego nikada

michiganac

G.Cross
Kada kriticna masa naroda bude zelela promenu ona ce se i dogoditi.


- odakle crpite ideju da ovakva Srbija ima potencijal da sutra nabaci neku "kriticnu masu" ili "da se podmaze novim kvalitetnim mazivom"? Gdje vi vidite narod, odn. ljude iz naroda u nepreglednoj zombificiranoj masi?



Evo da odgovorim sa malim zakasnjenjem.

Mi ( ljudi) smo predisponirani da gledamo na dogadjaje staticki.


Ako pogledamo malo oko sebe videcemo da je situacija slicna Srbiji svuda okolo u bivsim komunistickim zemljama.
Posle prvobitnog talasa inscenirane demokratije na vlasti su manje vise svuda, manje vise reformisane strukture tajnih sluzbi.

Opozivija u demokratskom smilsu gotovo da ne postoji nigde. Ako i postoji uglavnom je samo drugacija struja istih tajnih sluzbi.

Poljska, Madjarska, Rumunija name it.

Ali ni ovo stanje nije vecno, otici ce klatno ili na jednu ili na drugu stranu. Naravno zavisi i od toga sta ce biti u Zapadnoj Evropie ( vidi Italija).

Interesantna vest iz bratske nam Madjarske ppred njihove parlamentarne izbore:

Hungary: surprise defeat for Viktor Orbán in bellwether byelection

Hungary’s ruling party has suffered a shock defeat in a local byelection, spelling potential challenges ahead for the prime minister, Viktor Orbán, with only weeks to go before a general election.

Orbán, known for his fierce anti-migrant, populist rhetoric, will seek a third consecutive term in an election on 8 April.

Earlier this month, he branded the opposition as out of touch and “hopeless”, but Sunday’s triumph for Péter Márki-Zay in key constituency Hódmezővásárhely may yet prove him wrong.
Orbán claims Hungary is last bastion against 'Islamisation' of Europe

Marki-Zay, who ran as an independent but enjoyed the backing of the full spectrum of the opposition, won 57.5% of the votes, against 41.5% for ruling party Fidesz candidate Zoltán Hegedűs, with 92% of the votes counted.


To je interesantan pristup.

Skupiti grupu respektabilnih, cistih profesionalaca koje bi podrzale opozicione stranke.

Kada bi egoi, interesi i obaveze prema sluzbi takozvanih stranackih lidera to dozvolili.

michiganac michiganac 16:30 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

Mozemo li se danas porediti s bratjom Madjarima ili Rumunima (Poljacima) uz sav talacki polozaj u odnosu na sopstvene sluzbe kako opisujes, pa cak i samoodabranog populizma (i naravno: propratnog nacionalizma) koji vlada Evropom i sl. tome?


Ne bih rekao da tu nesto presudno zavisi od potencijalne podrske opozicije i njenih lidera.


Evo, ovi prvi prije neku godinu su samoinicijativno izasli na ulice i nisu posustajali u svojoj gradjanskoj neposlusnosti dok Orban nije ukinuo famoznu odluku da im uvede porez na internet. A Rumuni sl. opet do samo prije mjesec dana nisu odustali dok im ministar pravosudja nije dao ostavku.


Srbaljima je zombificirana svijest.
anonymous anonymous 16:46 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

michiganac


Srbaljima je zombificirana svijest.



Mogao bih sa ovim čak i da se složim.

Da si naveo da misliš na Srbe s one strane bare.

Ili bar neke od njih.

Naprimer, one iz Mičigena.

eloy eloy 16:53 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

Srbaljima je zombificirana svijest.


Izvinjavam se na radoznalosti - ti nisi Srbin ?
anonymous anonymous 16:58 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

eloy
Srbaljima je zombificirana svijest.


Izvinjavam se na radoznalosti - ti nisi Srbin ?


Kakvo pitanje ?

Pa on je - Mičigenac.
eloy eloy 17:14 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

Pa on je - Mičigenac


Jel to u slengu kao ,,oni sa pomerenim genima,, - miči gene ?
Ondak ništa.
aureus aureus 18:31 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

anonymous
eloy
Srbaljima je zombificirana svijest.


Izvinjavam se na radoznalosti - ti nisi Srbin ?


Kakvo pitanje ?

Pa on je - Mičigenac.

Анонимусе,
примјећено је да често помажеш Елоју и да се слажеш с њим.
anonymous anonymous 18:48 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

aureus
anonymous
eloy
Srbaljima je zombificirana svijest.


Izvinjavam se na radoznalosti - ti nisi Srbin ?


Kakvo pitanje ?

Pa on je - Mičigenac.

Анонимусе,
примјећено је да често помажеш Елоју и да се слажеш с њим.


Misliš da i njega, treba smestiti u onih 5 % , kao i Čarlija, pa ....

Ili ...

aureus aureus 19:10 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

anonymous

Misliš da i njega, treba smestiti u onih 5 % , kao i Čarlija, pa ....

Треба.
Што ти не би покушао да будеш бољи?

Ено, Чарли тврди да је досегнуо своје лимите, и ту изгледа помоћи нема (што је штета, изгледа да више вјерујем у њега него он сам) али ти своје ниси досегнуо, је ли тако?
anonymous anonymous 19:20 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

aureus
anonymous

Misliš da i njega, treba smestiti u onih 5 % , kao i Čarlija, pa ....

Треба.
Што ти не би покушао да будеш бољи?

Ено, Чарли тврди да је досегнуо своје лимите, и ту изгледа помоћи нема (што је штета, изгледа да више вјерујем у њега него он сам) али ти своје ниси досегнуо, је ли тако?


Nastavi ....

Šta si hteo da mi kažeš ?

michiganac michiganac 19:46 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

eloy
Srbaljima je zombificirana svijest.


Izvinjavam se na radoznalosti - ti nisi Srbin ?



Cijenim, blio bi ti lakse (ili mozda "za utjehu" ) da sam i na ostatak balkanskog bliskog komsiluka nabacio slicnu deskripciju (izuzev Madjara i Rumuna koje vec pomenuh, ali eto oni dojdu nekako van-balkanci)?

Uzgred, sta je to 'Srbin' na tvojoj vrijednosnoj skali? Baci neke repere, odrednice, pa mozda ti pomognem da dopres do odgovora.

anonymous


Mogao bih sa ovim čak i da se složim.

Da si naveo da misliš na Srbe s one strane bare.

Ili bar neke od njih.

Naprimer, one iz Mičigena.



Bejase ti ono neki (pseudo-) filozof? Negdje si tropnuo na casovima iz silogizma.

Velis, poznajes Srbe iz Micigena (s onu stranu bare)?


eloy
Pa on je - Mičigenac


Jel to u slengu kao ,,oni sa pomerenim genima,, - miči gene ?
Ondak ništa.


M'jok, nesto kao 'Chelsea' - Chelinac ..iz uvidjavnosti da te postedim daljeg lupanja po chelenki.
aureus aureus 19:47 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

anonymous

Nastavi ....

Šta si hteo da mi kažeš ?

Размишљам да ли да ти кажем.
Занимљивије је да ти не кажем.
Али ако ти не кажем ко зна шта ћеш ти закључити.
Осим што си склон необичним аксиомима, склон си и необичном закључивању.
А и писању.

Још ништа нисам одлучио.
anonymous anonymous 20:17 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

michiganac


Bejase ti ono neki (pseudo-) filozof? Negdje si tropnuo na casovima iz silogizma.

Velis, poznajes Srbe iz Micigena (s onu stranu bare)?



Zar nisi ti prvi ubacio Srbe u nekakav kontekst.

Nas ovde.

Kojima treba tutor....ili neko prosvetljenje.

Mi kao ne znamo šta je to gradjanska neposlušnost, nego neko treba tome da nas poduči.

O vrednosnim skalama i o ..... "narodima bez istorije" .... koje ćeš ti okarakterisati kao ...."moguce po strokavosti, javasluku, samozivosti.., odn. tempu u kom cemo zavrsiti na istorijskoj deponiji " neki su pričali i pre tebe.


Gurali su te narode u logore.

Toliko od šatro " filozofa"
eloy eloy 20:19 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

Uzgred, sta je to 'Srbin' na tvojoj vrijednosnoj skali? Baci neke repere, odrednice, pa mozda ti pomognem da dopres do odgovora.

.iz uvidjavnosti da te postedim daljeg lupanja po chelenki


Ma opušteno i bez tenzije - i ja sam iz Michigana samo se lažno predstavljam.

eloy eloy 20:30 06.03.2018

Re: Bolje kasno nego nikada

Анонимусе,
примјећено је да често помажеш Елоју и да се слажеш с њим.


Uz svo štovanje štovani imam neki blagi osečaj da vas je Zvonko provalio.



Držte se vi vašeg proverenog dvojca bez kormilara - ide to sasma dobro za sada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:31 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Mislim da je od sreće otišao u Hjuston, na lansiranje.
niccolo niccolo 20:35 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Predrag Brajovic
Mislim da je od sreće otišao u Hjuston, na lansiranje.

Nego, mislim se nešto, sad je pravi trenutak da se počne politička karijera, kad ovi krenu da daju ostavke. A?
zilikaka zilikaka 21:05 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

niccolo
da vidi što je njegov omiljeni političar podneo ostavku...



Pošteno rečeno, ma kakav on sve bio, a jeste, ovo je za mene gest za poštovanje.

...osim ako se ispostavi da je sledeći korak da predsedništvo ne prihvati ostavke i još ih ljubazno zamoli da ih povuku jerbo su najbolji i nezamenljivi, a oni - šta će drugo nego to tako urade.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Nego, mislim se nešto, sad je pravi trenutak da se počne politička karijera, kad ovi krenu da daju ostavke. A?

Da.
Uspostavlja se novi setup.
SJ poražen, potrošen, prihvatiće da bude Đilasov doglavnik. Verovatno će sada da se ujedine.
Kod DSa veliki problem: izgubili su svaki identitet.
Jedino rešenje je -- Gordana Čomić.
Ako i ona.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Jedino rešenje je -- Gordana Čomić.


Brajo, pobogu?!
anonymous anonymous 22:17 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

hoochie coochie man
Jedino rešenje je -- Gordana Čomić.


Brajo, pobogu?!





Ja tipujem na Natašu Vučković.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

anonymous
hoochie coochie man
Jedino rešenje je -- Gordana Čomić.


Brajo, pobogu?!





Ja tipujem na Natašu Vučković.



Ja na Đilasa i stranku sa nekim novim imenom, ali koja će ustvari biti DS.
Formalna DS možda ostane da pokušava nekako da se vrati, pa nekad..ko zna.
aureus aureus 22:45 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

hoochie coochie man
Ja na Đilasa i stranku sa nekim novim imenom

Đilas, na žalost, nije posebno talentovan kao političar.
Možda i napravi neki uspjeh pod određenim okolnostima, ali ne bih previše nade polagao u njega.
No trenutno jeste jedan od lidera opozicije.
Praktično su samo dva lidera opozicije - Đilas i Janković. Jeremić je tek pola od toga.
Slabašno, ali to je što je.
Šutanovac je pukao, to je jasno.
maksa83 maksa83 22:51 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Praktično su samo dva lidera opozicije - Đilas i Janković.

Ne bih da širim paniku, ali Janković je ... phu, uh.

Ok. Janković je debil.

(Nemam vremena da smišljam nežne eufemizme.)
aureus aureus 22:54 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

maksa83
Janković je debil.

Je li ovo šifra za de-be?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Đilas, na žalost, nije posebno talentovan kao političar.
Možda i napravi neki uspjeh pod određenim okolnostima, ali ne bih previše nade polagao u njega.


E sad, šta je potrebno da se sruši, ili makar dobro uzdrma Vučićeva diktatura.
Da li političar sa nekom osmišljenom političkom idejom za duge rokove, ili praktičar, menadžer, neko ko zna i hoće da uće u klinč, i ko zna kako funkcioniše marketing, kako se pabirči procenat po procenat glasova.

Ja bih se pre opredelio za ovog drugog, a to Đilas zna da radi.
Ni meni on nije baš sasvim po volji, ali ako bih se odlučivao između njega i Jankovića, koji nije ništa od toga, ni fajter ni politički milislac, onda bih se pre kladio na Đilasa.
maksa83 maksa83 22:59 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

aureus
maksa83
Janković je debil.

Je li ovo šifra za de-be?

Ne brate nego tup tip.
aureus aureus 23:05 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

maksa83
aureus
maksa83
Janković je debil.

Je li ovo šifra za de-be?

Ne brate nego tup tip.

Šta mu najviše zamjeraš?
(Ako ostavimo po strani tupost kao osobinu.)
Mislim da političke poteze i stavove.
aureus aureus 23:11 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

hoochie coochie man
Đilas, na žalost, nije posebno talentovan kao političar.
Možda i napravi neki uspjeh pod određenim okolnostima, ali ne bih previše nade polagao u njega.


E sad, šta je potrebno da se sruši, ili makar dobro uzdrma Vučićeva diktatura.
Da li političar sa nekom osmišljenom političkom idejom za duge rokove, ili praktičar, menadžer, neko ko zna i hoće da uće u klinč, i ko zna kako funkcioniše marketing, kako se pabirči procenat po procenat glasova.

Ja bih se pre opredelio za ovog drugog, a to Đilas zna da radi.
Ni meni on nije baš sasvim po volji, ali ako bih se odlučivao između njega i Jankovića, koji nije ništa od toga, ni fajter ni politički milislac, onda bih se pre kladio na Đilasa.

Nešto kao: Đilas nek bude Đinđić, a Janković nek pokuša da bude Koštunica.
Pa kad se približi vrijeme za odsudnu bitku to bi mogla biti formula, eh?
maksa83 maksa83 23:15 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Šta mu najviše zamjeraš?
(Ako ostavimo po strani tupost kao osobinu.)
Mislim da političke poteze i stavove.

Da razdvojimo poteze i stavove.

Ne osećam ništa iza. Šuplje, patetično, govori jezikom žrtve. Obećanja - desiće se ovo, desiće se ono, jednog dana drugovi kada sve ovo prođe, mrsmrsingmrsingpalamuding, ništa iza.

Imaš potrebu da ga zaštitiš i pomaziš po glavi, zatvoriš prozor da ga ne ošteti promaja i daš mu nešto da lakše zaspi, a ne da ga slediš.
narcis narcis 23:24 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

jednog dana drugovi kada sve ovo prođe, mrsmrsingmrsingpalamuding

aureus aureus 23:30 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

maksa83
Imaš potrebu da ga zaštitiš i pomaziš po glavi, zatvoriš prozor da ga ne ošteti promaja i daš mu nešto da lakše zaspi, a ne da ga slediš.



Kad se pojavio, mjesecima nisam mogao da odgledam do kraja neki njegov intervju ili bih to učinio s dosta napora.
Tehnički, birokratski jezik nakalemljen na jedan uspavani temperament. (Mislim da se u zadnje vrijeme, kad je nastup u pitanju, malo popravio.)
Ono što se može naslutiti iza, a što nisu vrijednosni sudovi, jeste jedna smirenost i stabilnost, karakteristična, na primjer, za majstore karatea koji znaju da se biju ali to ne pokazuju drugima.

No, potpuno se slažem - nema harizmu čovjeka za kojim se ide.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:32 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Imaš potrebu da ga zaštitiš i pomaziš po glavi, zatvoriš prozor da ga ne ošteti promaja i daš mu nešto da lakše zaspi, a ne da ga slediš.

Topao i drag u ličnom kontaktu. I gluv.
aureus aureus 23:39 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Predrag Brajovic
Topao i drag u ličnom kontaktu.

Znaš šta: ako je topao i drag u ličnom kontaktu, onda mora naći načina da taj kvalitet nekako iznese na površinu, da to osjeti što je moguće više ljudi.
I gluv.

Slabije čuje?
maksa83 maksa83 23:42 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Topao i drag u ličnom kontaktu. I gluv.

Verujem da je on jedan benigni tip, ali bi se reklo da nema ni trunku neophodne supstance. Samo pukim slučajem nije završio u nekom, šta znam, LDP-u i tamo istavorio do zaborava.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:50 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Verujem da je on jedan benigni tip, ali bi se reklo da nema ni trunku neophodne supstance.

Да.
Нема.
Још га ложе Ђуричко, Влајчић, Баљак... политичка сврзислова.
А њему импонују сви ти људи.
А оно -- будале.
Политичке будале, на то мислим.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:54 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

uspavani temperament

uspavani? mislim da je u pitanju hevimetal samokontrola koja popuca kada samo nasluti da će neko sa n1, npr, da mu postavi pitanje, bilo kakvo. tada na scenu stupa bad cop.

Ono što se može naslutiti iza, a što nisu vrijednosni sudovi, jeste jedna smirenost i stabilnost, karakteristična, na primjer, za majstore karatea koji znaju da se biju ali to ne pokazuju drugima.


on mene najviše ustvari podseća na miru marković. to je taj look-a-like sadomazo fazon (mazo kada ide po svetu, s/o/adomizira nas), bipolar skoro (nekada se opravdano zvao menik deprešn), ali gospođa je pila lekove. za njegovu dijagnozu nema leka. poremećaj ličnosti je kao kada se rodiš sa jednom rukom, jbg, nema pilule zbog koje ti poraste nova.
njega ako ikada uhapse, a verujem da hoće jer sa vlasti mirnim putem neće sići, trebalo bi baš ovo:

Imaš potrebu da ga zaštitiš i pomaziš po glavi, zatvoriš prozor da ga ne ošteti promaja i daš mu nešto da lakše zaspi.

ali neće to tako u nas...

ps. ok, shvatih prekasno da pričamo o različitim ljudima, ja o vučiću, ali nekako mi se poklopilo, jbg.
maksa83 maksa83 23:57 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

uspavani? mislim da je u pitanju hevimetal samokontrola koja popuca kada samo nasluti da će neko sa n1, npr, da mu postavi pitanje, bilo kakvo. tada na scenu stupa bad cop.

Mistejken ajdentiti, pričamo o Saši Jankoviću, ti si prezupčila na Mentola.
narcis narcis 23:57 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

No, potpuno se slažem - nema harizmu čovjeka za kojim se ide.

da, ali nama bi za promenu trebao baš takav političar. čisto da se ljudi opamente i da gledaju šta političari rade a ne dal su lepi i harizmatični, ja sam jednog 'vukovca' onomad bukvalno pitao pa šta ako je lep, el će ga vodiš u krevet da jebeš?
za nas glasače političari treba da budu kao vc papir, upotrebiš i baciš, a sad je obrnuto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:59 06.03.2018

Re: Gde nam je Als?

ti si prezupčila na Mentola.

da, videla. mada, uklopilo mi se ono oko lekića i toga da ne može da se sluša.
janković je potpuno bezličan lik, onako nekako...niko.
alselone alselone 00:06 07.03.2018

Re: Gde nam je Als?

Gde nam je Als?


Mislim da je od sreće otišao u Hjuston, na lansiranje.


Jeste, u Hjustonu sam i lansiravam se od roštilja, a za dugo - lako ćemo.

U svakom slučaju, Ludom Radulu i čudnovatoj ekipi čestitam na potezu. To može da postavi lep obrazac ponašanja ostalima, i da, što bi Ameri rekli, setuje očekivanja građanki i građana spram ostalih stranaka. Samo da ne useru i naprave budalaštinu time što se sad članstvo stranke da zahteva da se vrate a oni kuće, štaće, i vrate se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana