Budućnost| Na današnji dan

e, jbg...

zilikaka RSS / 04.03.2018. u 22:04

Al opet, ko zna zašto je to dobro.



Komentari (460)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 04.03.2018

Re: jBG

Biračko tijelo kao cjelina - napravilo je neshvatljivo glup izbor.


Ma nije.
Prvo, opozicija nije ponudila ništa suvislo.
Konfuziju je ponudila, konfuziju i dobila.

Zar nije bilo normalno da na jednoj listi ide sve što je nekako vezano za DS, Đilas i ostali, na drugoj Dveri i DSS, na trećoj možda patke i Radule...
To bi dalo neki smisao, neku logičnu političku liniju odlučivanja.

Ovako, između DS i Đilasa je razlika bila samo u simpatijama ili antipatijama prema ličnosti, Radule i dveri totalna konfuzija, DSS marginalan, patke avanturisti...nema tu ozbiljnih rezultata.

Na drugoj strani Merkelica, u svoj svojoj frci oko svoje vlade, prima Vučića pred same izbore, mediji katastrofa, ne bih ja sve stovarao na slobodan izbor, i konstatovao da je glup.
Pre će biti da drugačiji nije mogao ni da bude.
aureus aureus 23:22 04.03.2018

Re: jBG

zilikaka

Možda je to ono što može biti dobro.
Očigledno da se ovi moraju urušiti iznutra a računam da će ovako oni izgubiti svaku meru i obzir, a on krenuti konačno i da hoda po vodi.

Možda tako uspeju da dotignu onu kritičnu crtu kad mnoga šuplja tikva shvati da je rade.

Da, samo što, ponavljam - biračko tijelo se obrukalo.
Pazi samo ovo. Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.
Ono hoće Irenu Vujović koja izjavi da će Beograd konačno dobiti prvo prihvatilište za djecu iako jedno postoji već pedeset godina. Hoće laž, prostakluke, tabloidnost, nasilje...
A odnos u broju glasova 1:20! To tek ledi krv u žilama.
Na nekom prethodnom blogu sam se zapitao zašto da se iko bavi opozicionim radom u Srbiji. Zbog čega? I zbog koga?
Svašta treba da istrpiš kao opozicionar, a ljudi ionako misle da si nesposoban ili da si lopov. Najčešće oboje. To nema smisla.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 04.03.2018

Re: jBG

Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.


A ko zna nju?

Nije ona žena sa harizmom, ne mogu izbori da se dobiju na tu foru.
Ono što je na harizmu ubodeno ubo je Đilas, dalje mora na mozak i na mišiće.
niccolo niccolo 23:26 04.03.2018

Re: jBG

Hoće laž, prostakluke, tabloidnost, nasilje...

E tako...sad još Brajović da me posluša oko ovoga i ja ću biti zadovoljan.
pikuc pikuc 23:29 04.03.2018

Re: jBG

blogov_kolac
Na proporcionalnim lokalnim izborima u prestonici jedna stranka sama da osvaji 60% mandata drugi put uzastopno nema ni u Moskvi, ni u Ankari, ni u Minsku. I to u uslovima gde im je aktuelni gradonacelnik bio javno posramljen i skrajnut zbog velike afere, a za novog nisu ni istakli ime kandidata.

Beograd je dobio veceras vlast kakvu zasluzuje.


Taj isti gradonacelnik je setao na gej paradi sa svojim sugradjanima dok je ovaj drugi/bivsi gradonacelnik u svom mandatu posle odrzane parade kukao za razbijenim zardinjerama i invetarom svaljujuci krivicu na one koji su setali, da nisi setali ne bi se desilo razbijanje. To je bila logika, nije vreme da se seta.

Bolje da cutim, al ne mogu,
Svasta se desavalo u gradu Beogradu za vreme vladavine prava i demokratije.
Samo sto ljudi to ne pamte ili ne zele da pamte.
Ili im nisu vazni ti momenti, oni koji se nisu ticali njih.
Secate li se recenice " Niko ne moze da koci razvoj Beograda" pa neki bageri sto su rusili necije domove..
Nije bilo tada zute patke


Zapravo zelim da cestitam AV listi.
Zasluzeno su pobedili.
21 godinu zivim u Beogradu, nikada grad ranije nije bio ni priblizno gradiliste kao sto je to unazad par godina.

Sinisa Mali
Prosao je razred odlican(5).

To je moja ocena za malog Sinisu.




aureus aureus 23:29 04.03.2018

Re: jBG

niccolo
Hoće laž, prostakluke, tabloidnost, nasilje...

E tako...sad još Brajović da me posluša oko ovoga i ja ću biti zadovoljan.

O čemu se radi? I gdje je više taj Brajović?
niccolo niccolo 23:33 04.03.2018

Re: jBG

O čemu se radi?

Pa on viče da ima među Srbima onih koji bi red i rad, a ja mu stalno govorim da to nije tačno, barem ne preko 5% u celokupnom građanstvu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:34 04.03.2018

Re: jBG

Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.

Уобичајан прогрешан резон. То политика није. То да ли је Весна жена која нешто зна. То није ни пресудно ни много важно. Ако мене питаш, на њу се гледа као на неког бледог, несимпатичног, теткастог, без контакта са обичним светом.
Тетка из продавнице, а не политичарка.

Ево лектире за политичко промишљање опет, и то делом из моје фуруне:
Političar na prodaju
aureus aureus 23:36 04.03.2018

Re: jBG

hoochie coochie man
Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.


A ko zna nju?

Nije ona žena sa harizmom, ne mogu izbori da se dobiju na tu foru.
Ono što je na harizmu ubodeno ubo je Đilas, dalje mora na mozak i na mišiće.

Sve vrijeme se znalo da je Đilas najjači opozicioni kandidat, ali su neke stranke odlučile da se prave blesave.
No, ja sam ovo rekao: moraju i birači da budu na višem nivou. (Pa ako stranke u ponečemu pogriješe, ne treba birači da pogriješe.)
Ne treba da čekaju da se svi udruže da bi glasali.
Izlaznost je na ovim izborima, kako CESID trenutno izvještava, tek 51 posto.
E, a zar nije logično da se nakon četiri godine vlasti SNS-a u Beogradu i šest u republici i njihovih rezultata i šikaniranja zdravog razuma prije svega kod ljudi stvori prirodna reakcija da kazne takvu vlast?
Zašto je ne kažnjavaju?
tasadebeli tasadebeli 23:40 04.03.2018

Re: jBG

aureus

Da, samo što, ponavljam - biračko tijelo se obrukalo.



Бирачко тело се обрукало? Са 51% излазности на изборе?

Уместо овог депласираног кукумавчења:

Pazi samo ovo. Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.
Ono hoće Irenu Vujović koja izjavi da će Beograd konačno dobiti prvo prihvatilište za djecu iako jedno postoji već pedeset godina. Hoće laž, prostakluke, tabloidnost, nasilje...
A odnos u broju glasova 1:20! To tek ledi krv u žilama.
Na nekom prethodnom blogu sam se zapitao zašto da se iko bavi opozicionim radom u Srbiji. Zbog čega? I zbog koga?
Svašta treba da istrpiš kao opozicionar, a ljudi ionako misle da si ili nesposoban ili lopov. Najčešće oboje. To nema smisla.



паметније би било запитати се зашто 49% људи не излази на изборе.

Него, овако је свима лакше... И властима и тој и таквој опозицији на коју се позиваш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:41 04.03.2018

Re: jBG

a ja mu stalno govorim da to nije tačno, barem ne preko 5% u celokupnom građanstvu.

:)
Мислиш да ти треба већина, да су у друштву већином такви?
Не, не треба ти.
Људи су поводљиви. Они прихвате наметнуте норме, иако испрва не верују у њих. Но, и о томе сам детаљно писао:
Gospodin Vegert i gospodin Landmeser

Да у Србији има макар и 3% оних који су за ред, она не би овако изгледало као што изгледа. Такође, јако је важно на којим се социјалним позицијама налазе ови редаши.

Узгред, прогони ме мисао да је Југославија могла да опстане... да је имала критичан број Југословена у свим републикама, њих 10-20%. А није, скоро трипут мање.
niccolo niccolo 23:44 04.03.2018

Re: jBG

Да у Србији има макар и 3% омних који су з ред

Pa dobro, znaš da sam ja generalno pozitivno orijentisan, pa hoću da uvećam pozitivne brojke.
aureus aureus 23:44 04.03.2018

Re: jBG

Ono ne želi Vesnu Rakić Vodinelić, ozbiljnu ženu koja nešto zna.

Уобичајан прогрешан резон. То политика није. То да ли је Весна жена која нешто зна. То није ни пресудно ни много важно. Ако мене питаш, на њу се гледа као на неког бледог, несимпатичног, теткастог, без контакта са обичним светом.
Тетка из продавнице, а не политичарка.

Administracija je ozbiljan posao. Ne mogu da ga obavljaju samo harizmatične osobe.
Mora da postoji i znanje i iskustvo u timu. O tome pričam. Drugo, ovo je pretpolitičko i izuzetno tabloidizirano društvo. Sviđaju mu se sitni trikovi i golo poprsje.
Kad gledam one skandinavske političarke, meni sve odreda izgledaju kao TETKE. A ljudi ipak glasaju za njih.

Doduše, i sam počesto na tviteru skrećem pažnju političarima da poprave nastup.
Nevjerovatno kako me uvijek neki njihov branilac zaskoči sa tvrdnjom da gledam formu a ne suštinu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:45 04.03.2018

Re: jBG

Izlaznost je na ovim izborima, kako CESID trenutno izvještava, tek 51 posto.

Реална излазност је 63-65%. Ако не и виша. Бирачки списак је лош.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:46 04.03.2018

Re: jBG

Administracija je ozbiljan posao.

Разликуј те две ставри.
То не ради лидер.
Не мора.
Шутановац је партијски бирократа, одличан. Зато је и испливао унутар партије. Али је без користи по њу кад се она обраћа гласачима.

Скроз си у криву за скандинавске и немачке тетке. Већ сама њихова појава је другачија од Веснине.
aureus aureus 23:50 04.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Izlaznost je na ovim izborima, kako CESID trenutno izvještava, tek 51 posto.

Реална излзнист је 63-65%. Ако не и виша. Бирачки списак је лош.

Ovo je tačno.
Ne može da grad od 1,7 miliona stanovnika ima 1,6 miliona birača.
mesan mesan 23:54 04.03.2018

Re: jBG

tasadebeli
паметније би било запитати се зашто 49% људи не излази на изборе.

Zato što su: (A) glupi, ili (B) najviše im odgovara vladajuća stranka.
Trećeg nema.

Jer sedenjem kući na dan izbora neće uticati na izborni sistem niti na ponašanje partija (mandati zavise u prvoj liniji od procenta glasova, ne od izlaznosti) --- dakle, vidi pod (A).

Jer neizlaženjem, u najboljem slučaju, odriču se sopstvenog prava na izbor, a u najgorem slučaju, guraju opoziciju pod cenzus i pojačavaju rezultat vladajuće partije --- dakle, vidi pod (B).

Sve što preskače ove osnovne činjenice da bi pričalo o opciji (C) je palamuđenje i bulšit.

Q.E.D.
niccolo niccolo 23:56 04.03.2018

Re: jBG

Zato što su

Nemoj tako, opšte je poznato da je nečinjenje najbolji način za menjanje stvari...
aureus aureus 23:56 04.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Скроз си у криву за скандинавске и немачке тетке. Већ сама њихова појава је другачија од Веснине.

Nisam spomenuo njemačke tetke, već samo skandinavske, ali ti si po običaju odletio na Angelu Merkel (koja ti se dopada) i ovu njenu potencijalnu nasljednicu...

tasadebeli tasadebeli 00:01 05.03.2018

Re: jBG

aureus
Predrag Brajovic
Izlaznost je na ovim izborima, kako CESID trenutno izvještava, tek 51 posto.

Реална излзнист је 63-65%. Ако не и виша. Бирачки списак је лош.

Ovo je tačno.
Ne može da grad od 1,7 miliona stanovnika ima 1,6 miliona birača.



А на коме је одговорност да то питање решава пре избора, а не после избора?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:04 05.03.2018

Re: jBG

Nisam spomenuo njemačke tetke, već samo skandinavske, ali ti si po običaju odletio na Angelu Merkel (koja ti se dopada) i ovu njenu potencijalnu nasljednicu...



Ово су министарке одбране Шведске, Норвешке, Холандије и Немачке.
Мислим да смо се сада разумели.
aureus aureus 00:05 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Nisam spomenuo njemačke tetke, već samo skandinavske, ali ti si po običaju odletio na Angelu Merkel (koja ti se dopada) i ovu njenu potencijalnu nasljednicu...



Ово су министарке одбране Шведске, Норвешке, Холандије и Немачке.
Мислим да смо се сада разумели.

Uopšte nismo.
maksa83 maksa83 00:06 05.03.2018

Re: jBG

21 godinu zivim u Beogradu, nikada grad ranije nije bio ni priblizno gradiliste kao sto je to unazad par godina.

Gavrilo, ne znam da li smo pričali o tome, ali ti si opak debil.
tasadebeli tasadebeli 00:06 05.03.2018

Re: jBG

mesan

Zato što su: (A) glupi, ili (B) najviše im odgovara vladajuća stranka.
Trećeg nema
.


Има.

anonymous

Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.



narcis

kao što nam nisu stomaci isti tako nam ni svest nije ista.stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.
maksa83 maksa83 00:07 05.03.2018

Re: jBG

Ево лектире за политичко промишљање опет, и то делом из моје фуруне:
Političar na prodaju

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali tekst ti je pregažen vremenom. Uopšte se više ne igra ta igra. Ta igra je gotova, sad se igra nova. Fani šit - ta nova nema pravila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:12 05.03.2018

Re: jBG

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali tekst ti je pregažen vremenom.

Да, морао бих да га апдејтујем, биће да си у праву :)

Први апдејт: од сутра креће табањање за парламентарне изборе 2020 године. Да нас не изненаде. И то табана се прво у осиње гнездо -- међу бираче СНСа. Бусије, Алтина, Рипањ... уосталом, сада их има свуда.

Дакле, секиром на тенк, отприлике.
(Кад је могло паркетом...)
freehand freehand 00:13 05.03.2018

Re: jBG

maksa83
Ево лектире за политичко промишљање опет, и то делом из моје фуруне:
Političar na prodaju

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali tekst ti je pregažen vremenom. Uopšte se više ne igra ta igra. Ta igra je gotova, sad se igra nova. Fani šit - ta nova nema pravila.

Fani šit je da bi da natera "opoziciju" da bude veći Vučić od Vučića, da se služi demagoijom i populizmom jerbo treba prići biraču.
A ozbiljan je hendikep kad si normalan a treba da razgovaraš sa beskrupuloznim lažovom koji ne prestaje da laže u oči.
Uvek se nekako setim Vladete Jankovića kad Šešelju kaže da je - ni manje ni više! - običan pajac.
Ali eto - Brajović i verovatno razbucao Vesića pre neko veče, samo ne znam baš kako. jedino da ga ispsuje, jer cenjeni "birači" i to vole, al samo kad Vučić to radi i koga on delegira.
Masovna hipnoza, drugari, i to još od 2011.
mesan mesan 00:16 05.03.2018

Re: jBG

tasadebeli
mesan

Zato što su: (A) glupi, ili (B) najviše im odgovara vladajuća stranka.
Trećeg nema
.


Има.

anonymous

Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.



narcis

kao što nam nisu stomaci isti tako nam ni svest nije ista.stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.

Nemaš opciju
(C): "smučili mi se svi",
nego imaš, na primer, opciju:
(B+): "najviše mi odgovara SNS, iako su mi se svi smučili"

Slažem se sa tim što citiraš, ali PRVO da ustanovimo elementarno A ili B.
anonymous anonymous 00:18 05.03.2018

Re: jBG

freehand

Masovna hipnoza, drugari, i to još od 2011.


Ja bih rekao da su i - jogi (pre) letači - umešali svoje prste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:23 05.03.2018

Re: jBG

freehand
maksa83
Ево лектире за политичко промишљање опет, и то делом из моје фуруне:
Političar na prodaju

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali tekst ti je pregažen vremenom. Uopšte se više ne igra ta igra. Ta igra je gotova, sad se igra nova. Fani šit - ta nova nema pravila.

Fani šit je da bi da natera "opoziciju" da bude veći Vučić od Vučića, da se služi demagoijom i populizmom jerbo treba prići biraču.
A ozbiljan je hendikep kad si normalan a treba da razgovaraš sa beskrupuloznim lažovom koji ne prestaje da laže u oči.
Uvek se nekako setim Vladete Jankovića kad Šešelju kaže da je - ni manje ni više! - običan pajac.
Ali eto - Brajović i verovatno razbucao Vesića pre neko veče, samo ne znam baš kako. jedino da ga ispsuje, jer cenjeni "birači" i to vole, al samo kad Vučić to radi i koga on delegira.
Masovna hipnoza, drugari, i to još od 2011.

Види... све твоје политичке процене показале су се као погрешне.
А моје?
Па, некако сам баш добро гађао. Имао сам и среће.

Радулету рекох да ће га Двери спустити испод цензуса; Шутановцу да поднесе оставку, још док сам писао онај текст, пре 7-8 месеци, па се наљутио; Арисовом господару такође, будући да је он узор корупције у Србије. То јест -- један од узора. Рекох и да ће се Јанковић борити за цензус.

Рекох пре два месеца да је Вучић најмање 42+. И да ће можда моћи самостално да формира власт, ако отпадне доста листи.

А ти настави да баљезгаш. И да не разумеш ништа, као и многи.
freehand freehand 00:23 05.03.2018

Re: jBG

anonymous
freehand

Masovna hipnoza, drugari, i to još od 2011.


Ja bih rekao da su i - jogi (pre) letači - umešali svoje prste.

Misliš krila. Moguće. Ti voliš svašta da pričaš.
anonymous anonymous 00:26 05.03.2018

Re: jBG

freehand
anonymous
freehand

Masovna hipnoza, drugari, i to još od 2011.


Ja bih rekao da su i - jogi (pre) letači - umešali svoje prste.

Misliš krila. Moguće. Ti voliš svašta da pričaš.


Svašta.



Pusti muziku i lezi.

Lakše ćeš zaspati.


freehand freehand 00:27 05.03.2018

Re: jBG

Види... све твоје полтичке процене показле су се као погрешне.
А моје?
Па, некако сам баш добро гађао. Имао сам и среће.


А ти настави да баљезгаш. И да не разумеш ништа, као и многи.

Izvini, dobri moj i pošteni a uzrujani Brajoviću, ali zar se ne kaže
ако отпадне доста листи.

... listA?

Mislim, nije meni zbog jednog slova, jebeš jedno slovo, nego si ti čovek lingvistiličar, književnik i politički analitičar, pa da ne primete pa posle zajebavaju dušmani.
st.jepan st.jepan 00:27 05.03.2018

Re: jBG

blogov_kolac
aktuelni gradonacelnik bio javno posramljen i skrajnut zbog velike afere, a za novog nisu ni istakli ime kandidata.

A šta misliš, zašto nisu istakli ime kandidata?
Gotovo sam siguran, zato što će taj "javno posramljeni i skrajnuti zbog velike afere", unatoč namerno plasiranih suprotnih najava, biti postavljen za novog, još aktuelnijeg gradonačelnika.
Ako se Vučić na to osmeli, skinuću mu, Vučiću, kapu.
To bi bio krešendo njegovog bizarnog i neronovski smelog "verujte jer je apsurdno" koncepta.
Ujedno, i krešendo još sveopštijeg obožavanja.
narcis narcis 00:31 05.03.2018

Re: jBG

... listA?

Mislim, nije meni zbog jednog slova, jebeš jedno slovo, nego si ti čovek lingvistiličar, književnik i politički analitičar, pa da ne primete pa posle zajebavaju dušmani.

staro blogovsko pravilo br.1
kad ti sagovovornik pobije sve argumente i ostavi bez texta onda mu kaži da je nepismen i budala, neki bi rekli i adhominem, al ja sam nepismen pa neću.
pikuc pikuc 00:31 05.03.2018

Re: jBG

maksa83
21 godinu zivim u Beogradu, nikada grad ranije nije bio ni priblizno gradiliste kao sto je to unazad par godina.

Gavrilo, ne znam da li smo pričali o tome, ali ti si opak debil.


Cuj makso,
Ako ti je to vazno ti pamti sta si mi rekao do sada.
tasadebeli tasadebeli 00:31 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic

Узгред, прогони ме мисао да је Југославија могла да опстане... да је имала критичан број Југословена у свим републикама, њих 10-20%. А није, скоро трипут мање.



Jа никада нисам био Југословен, али сам тада желео да та држава опстане. Можда са промењеним друштвеним и државним уређењем, али да опстане.

И сигуран сам да је тада постојала та критична маса о којој говориш. У свим републикама.

Али није дошла до изражаја, ниси нигде могао да је видиш, па су се појединци из те критичне масе који су тако размишљали осећали прилично усамљено под медијским притиском који је стварао виртуелну слику стања. Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

А тај медијски притисак, виртуелна слика стварности, то је део нечега што се и данас назива психолошко-пропагандни рат, зар не?
anonymous anonymous 00:33 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic


А ти настави да баљезгаш. И да не разумеш ништа, као и многи.


Tako je Brajo.

Da su pametni da te uzmu za savetnika.

Ti bi sjebo lika ...




freehand freehand 00:33 05.03.2018

Re: jBG

narcis
... listA?

Mislim, nije meni zbog jednog slova, jebeš jedno slovo, nego si ti čovek lingvistiličar, književnik i politički analitičar, pa da ne primete pa posle zajebavaju dušmani.

staro blogovsko pravilo br.1
kad ti sagovovornik pobije sve argumente i ostavi bez texta onda mu kaži da je nepismen i budala, neki bi rekli i adhominem, al ja sam nepismen pa neću.

Iš bre.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:34 05.03.2018

Re: jBG

И сигуран сам да је тада постојала та критична маса о којој говориш. У свим републикама.

Није постојала. Гледао сам податке. Смешно мало их је било, највише у Србији, ваљда око 8-9%, мрзи ме да проверавам, и то наравно -- само у урбаним срединама.

У свим осталим републикама тај проценат је био и до неколико пута мањи.

EDIT:
ЕВО ОВДЕ ПОДАТАКА, одличан чланак о Југословенима у СФРЈ, било их је -- 5,76%!
narcis narcis 00:39 05.03.2018

Re: jBG

freehand
narcis
... listA?

Mislim, nije meni zbog jednog slova, jebeš jedno slovo, nego si ti čovek lingvistiličar, književnik i politički analitičar, pa da ne primete pa posle zajebavaju dušmani.

staro blogovsko pravilo br.1
kad ti sagovovornik pobije sve argumente i ostavi bez texta onda mu kaži da je nepismen i budala, neki bi rekli i adhominem, al ja sam nepismen pa neću.

Iš bre.

maksa83 maksa83 00:41 05.03.2018

Re: jBG

Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

Zašto to misliš?
narcis narcis 00:43 05.03.2018

Re: jBG

maksa83
Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

Zašto to misliš?

zato što jesu
mlatisa mlatisa 00:46 05.03.2018

Re: jBG

Реална излазност је 63-65%. Ако не и виша. Бирачки списак је лош.


Јес вала. Око 81% грађана су бирачи. Што му дође око 1.35 милиона. А изашло је око 850 хиљада. На списковима је 250 хиљада вишка.
freehand freehand 00:48 05.03.2018

Re: jBG

Није постојала. Гледао сам податке. Смешно мало их је било, највише у Србији, ваљда око 8-9%, мрзи ме да пороверавам, и то наравно -- само у урбаним срединама.

У свим осталим републикама тај проценат је био и до неколико пута мањи.

Evo ti, sa tvog linka.
Kada se uzmu u obzir apsolutni brojevi, najviše Jugoslovena živelo je u Srbiji sa obe pokrajine (35,4%), zatim u Hrvatskoj (31,4%) i u Bosni i Hercegovini (26,9%). U odnosu na udeo u ukupnom broju stanovnika u SFRJ, veći procenat Jugoslovena imale su Hrvatska (20,5% stanovništva SFRJ, a 31,4% Jugoslovena u SFRJ), Bosna i Hercegovina (18,4% stanovništva SFRJ, a 26,9% Jugoslovena u SFRJ) i Vojvodina (9,1% stanovništva SFRJ, a 13,3% Jugoslovena u SFRJ).

Zazvučalo mi je čudno ono "u svim ostalim republikama... do nekoliko puta manji" znajući da je to nemoguće za Hrvatsku i Bosnu.
tasadebeli tasadebeli 00:49 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
И сигуран сам да је тада постојала та критична маса о којој говориш. У свим републикама.

Није постојала. Гледао сам податке. Смешно мало их је било, највише у Србији, ваљда око 8-9%, мрзи ме да пороверавам, и то наравно -- само у урбаним срединама.

У свим осталим републикама тај проценат је био и до неколико пута мањи.

EDIT:
ЕВО ОВДЕ ПОДАТАКА, одличан чланак о Југословенима у СФРЈ, било их је -- 5,76%!



Извини, Брајо, верујем ја теби (да не мислиш да те не поштујем).

Али чије су ти те процене?

Не знам да ли њима да верујем...

(Невероватно ми је да се у једној Славонији, рецимо, у којој се онако добро и богато живело, искрено прижељкивао рат и разарање. Мени је то пре изгледало као виртуелна, наметнута медијска слика стварности.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:54 05.03.2018

Re: jBG

Али чије су ти те процене?

Нису процене него анализе пописа.
tasadebeli tasadebeli 00:55 05.03.2018

Re: jBG

mesan

Nemaš opciju
(C): "smučili mi se svi",
nego imaš, na primer, opciju:
(B+): "najviše mi odgovara SNS, iako su mi se svi smučili"



Рекох већ Анонимусу:

А оно што ме највише ту брине:

И римском народу су, на крају, досадиле античке вредности, више су му се допадале удобности једноставног ропства и мира.

Како су сами Римљани признали, у њиховој слободи се налазио зачетак њихове сопствене пропасти



Што рече Лане Гутовић једном приликом, осећам се данас као онај деда у филму Кабаре који једини седи у кафани...


narcis narcis 00:56 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Али чије су ти те процене?

Нису процене него анализе пописа.

kog popisa iz 90.
maksa83 maksa83 00:58 05.03.2018

Re: jBG

narcis
maksa83
Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

Zašto to misliš?

zato što jesu

Nisu.
narcis narcis 00:59 05.03.2018

Re: jBG

maksa83
narcis
maksa83
Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

Zašto to misliš?

zato što jesu

Nisu.

dobro nisu
tasadebeli tasadebeli 01:01 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Али чије су ти те процене?

Нису процене него анализе пописа.


Ех...

По том попису који си анализирао, ја сам био Србин као и вазда до дана данашњег...

Али сам ипак био за опстанак те Југославије.

Право питање, Брајо, око опстанка те државе је било зашто тада није у читавој СФРЈ уведен принцип један човек-један глас.

Сигуран сам да би Југославија тако опстала...

Али очигледно то није било у интересу владајућој елити у земљи и некима из иностранства јер је та и таква Југа на Балкану после пада Берлинског зида за њих постала непотребан терет.
narcis narcis 01:05 05.03.2018

Re: jBG

Али очигледно то није било у интересу владајућој елити у земљи и некима из иностранства јер је та и таква Југа на Балкану после пада Берлинског зида за њих постала непотребан терет.

da je promenila politički sistem ne bi bila teret već poželjna država.
tasadebeli tasadebeli 01:07 05.03.2018

Re: jBG

st.jepan


To bi bio krešendo njegovog bizarnog i neronovski smelog "verujte jer je apsurdno" koncepta.
Ujedno, i krešendo još sveopštijeg obožavanja.



narcis narcis 01:10 05.03.2018

Re: jBG

st.jepan
blogov_kolac
aktuelni gradonacelnik bio javno posramljen i skrajnut zbog velike afere, a za novog nisu ni istakli ime kandidata.

A šta misliš, zašto nisu istakli ime kandidata?
Gotovo sam siguran, zato što će taj "javno posramljeni i skrajnuti zbog velike afere", unatoč namerno plasiranih suprotnih najava, biti postavljen za novog, još aktuelnijeg gradonačelnika.
Ako se Vučić na to osmeli, skinuću mu, Vučiću, kapu.
To bi bio krešendo njegovog bizarnog i neronovski smelog "verujte jer je apsurdno" koncepta.
Ujedno, i krešendo još sveopštijeg obožavanja.

verujem da će to da uradi zato što mu se može a i verujem da će sa ovacijama da bude pozdravljen od svojih glasača.
tasadebeli tasadebeli 01:17 05.03.2018

Re: jBG

narcis
maksa83
narcis
maksa83
Да те подсетим, тада су људи заиста много више веровали медијима него што је то данас случај.

Zašto to misliš?

zato što jesu

Nisu.

dobro nisu



Максо, перманентна 24 сата прикаченост на информације као на инфузију у СФРЈ је почела са државним ударом у Румунији и свргавањем Чаушескуа. Од тог момента, телевизори по кућама су дрндали по читав дан, уместо музике са радија.

Пре тога се, када су информације у питању, гледао дневник у пола осам и веровало му се. Као и Политици. Јер никада не лаже.

И онда се из тог стања никада нелагања ушло у 24 сата драгстор инфузију информацијама којима се веровало. Заиста веровало.

Данас је то ипак другачије... И мајмуни се науче после три грешке, па што не би и људи...

П.С. - Ето једне лепе идеје за блог. Веровање информацијама са медија некада и сад.
tasadebeli tasadebeli 01:18 05.03.2018

Re: jBG

narcis
Али очигледно то није било у интересу владајућој елити у земљи и некима из иностранства јер је та и таква Југа на Балкану после пада Берлинског зида за њих постала непотребан терет.

da je promenila politički sistem ne bi bila teret već poželjna država.




Али сећаш се и сам како то све н ије одговарало тадашњоим руководствима. Оним једнопартијским.
Jukie Jukie 01:19 05.03.2018

Re: jBG

pikuc

21 godinu zivim u Beogradu, nikada grad ranije nije bio ni priblizno gradiliste kao sto je to unazad par godina.

gradilište je nešto loše, ne dobro
narcis narcis 01:21 05.03.2018

Re: jBG

tasadebeli
narcis
Али очигледно то није било у интересу владајућој елити у земљи и некима из иностранства јер је та и таква Југа на Балкану после пада Берлинског зида за њих постала непотребан терет.

da je promenila politički sistem ne bi bila teret već poželjna država.




Али сећаш се и сам како то све н ије одговарало тадашњоим руководствима. Оним једнопартијским.

pa sećam se ali mislim da je narod instinktivno naginjao na tu stranu i da su ovi partokrate to osetili i počelo čudo. bilo je spremnosti u narodu da se pređe na kapitalizam i podnesu neke žrtve ali...
onda su počeli nacionalisti da rade svoj poso i ode sve u pičku materinu.
tasadebeli tasadebeli 01:38 05.03.2018

Re: jBG

narcis
tasadebeli
narcis
Али очигледно то није било у интересу владајућој елити у земљи и некима из иностранства јер је та и таква Југа на Балкану после пада Берлинског зида за њих постала непотребан терет.

da je promenila politički sistem ne bi bila teret već poželjna država.




Али сећаш се и сам како то све н ије одговарало тадашњоим руководствима. Оним једнопартијским.

pa sećam se ali mislim da je narod instinktivno naginjao na tu stranu i da su ovi partokrate to osetili i počelo čudo. bilo je spremnosti u narodu da se pređe na kapitalizam i podnesu neke žrtve ali...
onda su počeli nacionalisti da rade svoj poso i ode sve u pičku materinu.



Тако је. Али није им ни било тешко пошто су имали толико нерешених међунационалних спорова у тој Југославији који се деценијама нису решавали, него гурали под тепих. Лако их је било подгрејати опет и подсетити, рецимо, Србе на Јасеновац... Да не помињем друге нације...

И тако је отворено још једно кризно ратно жариште слично Блиском истоку које се, ево већ скоро 30 година, подгрева с времена на време, по потреби. (Сад се сетих моје сетре која је по почетку оружаних сукоба у Хрватској, Плитвице, рекла:"Сад смо најебали. Бићемо к'о Блиски исток следећих 50 година." )

Све у свему, последице тога су што би рекао својим препознатљивим речником један наш блогоколега који се не појављује овде већ дуже време када смо нас двојица евоцирали сопствене успомене на Ирак из прве половине осамдесетих и помињући оно што се после догодило с том земљом:

"Разјебали су једну сасвим пристојну земљу за живот. Исто као и Југославију."
st.jepan st.jepan 01:50 05.03.2018

Re: jBG

verujem da će to da uradi

Ja sam u to sigurniji no što se usuđujem da ovde priznam.
Postaviće ga opet uprkos..., ne, već upravo zato što je ufekaljen.
Ponosito, prkosno...
Umetnički!
Tim namernio apsurdnim i čudovišno smelim reko-pa-poreko potezima, zapravo proverava i uvek iznova potvrđuje svoju moć.
Ujedno i predpolitički, predlogički stadij ovdašnjeg puka.
bene_geserit bene_geserit 05:10 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
[Ово су министарке одбране Шведске, Норвешке, Холандије и Немачке.

Ove cetiri izgledaju zajebano, jel znaju karate?
A sad bez zezanja, lako je njima kad ih ovi "moji" brane, mogu da se zajebavaju.
c_h.arlie c_h.arlie 07:41 05.03.2018

Re: jBG

st.jepan
blogov_kolac
aktuelni gradonacelnik bio javno posramljen i skrajnut zbog velike afere, a za novog nisu ni istakli ime kandidata.

A šta misliš, zašto nisu istakli ime kandidata?
Gotovo sam siguran, zato što će taj "javno posramljeni i skrajnuti zbog velike afere", unatoč namerno plasiranih suprotnih najava, biti postavljen za novog, još aktuelnijeg gradonačelnika.
Ako se Vučić na to osmeli, skinuću mu, Vučiću, kapu.
To bi bio krešendo njegovog bizarnog i neronovski smelog "verujte jer je apsurdno" koncepta.
Ujedno, i krešendo još sveopštijeg obožavanja.

Bravo Stjepane !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:25 05.03.2018

Re: jBG

narcis
Predrag Brajovic
Али чије су ти те процене?

Нису процене него анализе пописа.

kog popisa iz 90.

Nemoj da čitaš, smeta razmišljanju.
alselone alselone 08:27 05.03.2018

Re: jBG

Ово су министарке одбране Шведске, Норвешке, Холандије и Немачке.
Мислим да смо се сада разумели.

Tebi ovo ne lici malo na farsu? Istu onakvu kakvu je Vucic uradio sa gej Hrvticom za premijerku?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:13 05.03.2018

Re: jBG

Tebi ovo ne lici malo na farsu?

Не.
Други ментaлни set up.
vcucko vcucko 12:50 05.03.2018

Re: jBG

tasadebeli

Право питање, Брајо, око опстанка те државе је било зашто тада није у читавој СФРЈ уведен принцип један човек-један глас.

Сигуран сам да би Југославија тако опстала...


Prilično sam siguran da bi se uz veliko bum raspala sledećeg jutra. Po uvođenju tog principa.
Hteo to, Taso, i kralj Aca. Pa nije moglo nikako. Jedino da su svakog Srbina zaposlili što u vojsci, što u policiji. Pa da svaki pazi na ona dva - ružan izraz ali uklapa se - ne-Srbina.
Ne biva, pogotovo bez jakog i bogatog sponzora kome bi to odgovaralo.
I nemoj, sebe radi, sa takvim stavovima d'izlaziš po zapadu bivše nam domaje. Blago rečeno nije popularno, ako me razumeš
c_h.arlie c_h.arlie 12:57 05.03.2018

Re: jBG

vcucko
tasadebeli

Право питање, Брајо, око опстанка те државе је било зашто тада није у читавој СФРЈ уведен принцип један човек-један глас.

Сигуран сам да би Југославија тако опстала...


Prilično sam siguran da bi se uz veliko bum raspala sledećeg jutra. Po uvođenju tog principa.
Hteo to, Taso, i kralj Aca. Pa nije moglo nikako. Jedino da su svakog Srbina zaposlili što u vojsci, što u policiji. Pa da svaki pazi na ona dva - ružan izraz ali uklapa se - ne-Srbina.
Ne biva, pogotovo bez jakog i bogatog sponzora kome bi to odgovaralo.
I nemoj, sebe radi, sa takvim stavovima d'izlaziš po zapadu bivše nam domaje. Blago rečeno nije popularno, ako me razumeš

Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu !
ecce-florian ecce-florian 14:49 05.03.2018

Re: jBG

niccolo
Zato što su

Nemoj tako, opšte je poznato da je nečinjenje najbolji način za menjanje stvari...

tako je kolega, dok WASP-ovci sa uk balkanskom logistikom ne organizuje martovske ide ( 27. ili 12.03.2003.) to znači ili da još nije vreme (ko 9. jel'te)ili je već preuzeto a da to ni ne znate

Wu wei

edit:
ovo je inace 201. komentar , da ne bude posle kome ide plaketa

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:26 05.03.2018

Re: jBG


Ово су министарке одбране Шведске, Норвешке, Холандије и Немачке.


Holandjanka je idiot.
aureus aureus 21:23 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
од сутра креће табањање за парламентарне изборе 2020 године. Да нас не изненаде. И то табана се прво у осиње гнездо -- међу бираче СНСа. Бусије, Алтина, Рипањ... уосталом, сада их има свуда.

Дакле, секиром на тенк, отприлике.
(Кад је могло паркетом...)

Sa ovim se slažem.
Po meni, opozicija ako želi da sruši Vučića moraće od deset njegovih birača na svoju stranu da privoli bar dva, ili da ih makar demorališe kako bi oni na dan izbora ostali kod kuće.
Jedan od lidera opozicije kojem sam ovo ukazivao, odgovorio je da je to nemoguće, da su ti birači apsolutno gluvi i slijepi, neprijemčivi, zastrašeni, ucijenjeni...On se, inače, zalaže za animiranje apstinenata i već treći put u animiranju omane.
Proćaskali smo malo na tviteru i složili se da nečija računica nije u redu.

Po mojoj, pogrešno je sve polagati na apstinente. I u zemljama sa starijom demokratijom, posebno u Evropi, došlo je do pada izlaznosti od 10-15 procentnih poena unazad dvadesetak godina. Ne možemo sad u Srbiji očekivati izlaznost od 90 procenata ako su oni u Holandiji srećni sa 80 ili u Švedskoj sa 82. Štaviše, kakvih birača ima, bolje je da neki ostanu kod kuće. Ozbiljno.
Naposlijetku, i Milošević je pao kad je jedan dio njegovih birača prešao u suprotni tabor, shvativši da s Miloševićem nema dalje.

Međutim, kad su u pitanju ovi beogradski izbori, oni su se stvarno mogli dobiti aktiviranjem jednog broja apstinenata (čak bez zadiranja u Vučićevo biračko tijelo.)
Vučić je dobio 370 hiljada, Dačić 51 hiljadu...to je ukupno 421 hiljada.
Znalo se da imaju otprilike toliko i sve su ih i izveli, a nešto su vjerovatno i ukrali.
E, ako u Beogradu ima 1 350 000 stvarnih birača, onda 950 000 izašlih predstavlja oko 70 procenata - što nije uopšte nedostižno, nije čak ni fantastično visok procenat. Pri takvoj izlaznosti jedna udružena opozicija (Đilas+Šutanovac+Šapić+NDMBGD+DJB) bi lako dobila 450 hiljada, a još bi ostalo dovoljno lufta da se na fantomske liste prospe 50 i više hiljada.
Do udruživanja nije došlo, ali svejedno postavljam pitanje biračima - što ste ostali kod kuće? Zašto bar vi niste pokazali svijest da su promjene neophodne?
Izašlo je samo 820 hiljada. Nakon svega...

Kažem, biračko tijelo kao cjelina je omanulo.


P.S. A ovi pilići iz ostatka Srbije mislili da će Beograd povesti kolo jer je Beograd "ipak nešto drugo".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 05.03.2018

Re: jBG

Holandjanka je idiot.

Потпуно неважно. Она је парадигма да је другачији свет могућ :) (Узгред, верујем да је идиот.)

Jedan od lidera opozicije kojem sam ovo ukazivao, odgovorio je da je to nemoguće, da su ti birači apsolutno gluvi i slijepi, neprijemčivi, zastrašeni, ucijenjeni..

:)
Вучић и СНС су мајстори.
Хајде редом: у јануару сам писао о томе да је идеја нестраначких личности на СНС листи да се покуша намаћи апсолутна већина, да тај трик треба да донесе не више од 2-3% на тада постојећих 40-41% СНСа. Толики ангажман за "само" 2-3%?! Па, ђаво је увек у ситницама, на кантару се увек краде на мало, да тезне.

Добро, треба им још који проценат. Где ће га наћи? Па, искористиће доминантну позицију у свим бирачким одборима, и направити (дакле: СНС ће да прави) спискове оних који гласају код куће, због старости и слично. Колико њих има? Па, не зна се тачно, али се зна да их никад није било као ово године: више од 10.000.

И?
И, лепо је СНС направио спискове гласача код куће, претходно проверивши да ли су њихови, а такође им претходно уручивши пакет помоћи (то су неки старачки парови и признали збланутим контролорима из неСНС партија) -- те је, по процени једне контролорке из НДВМБГД, од 20 кућних гласача можда један био гласач опозиције, сви остали били су сигурни гласови СНСа.

Ето га још 1%!
Плус она 2-3% од нестраначких личности, плус опозиција која је једна другу гурала у исподцензусни режим... свака част Вучићу.

Мајстор.
Кантар је тезнуо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 05.03.2018

Re: jBG

Kažem, biračko tijelo kao cjelina je omanulo.

Ко је помније пратио динамику изборних окршаја, имао је прилику да примети како се у једном трену кампања СНСа уперена против опозиције била утишала, и била је видљива једино она позитивна -- Балерина, Доктор, Кошаркаш, радимо, градимо, купус и репу садимо... У том трену опозиција је једна другу лупала по цеваницама, без костобрана, и себе закопавала у блато. Потом, СНС сјајно процењује да НДВМБГД и Бели немају шансу да пређу цензус, а да ће одвући значајан део гласова. Отуда ниједна негативна кампања спрам НДВМБГД и Белог. Ниједна. И, наравно, помоћ Белом да се региструје.

Моје недоумице око ових избора биле су мале: хоће ли СНС прећи 43%, дакле освојити апсолутну већину (ваљало би, да се реше СПСа, и руског уплива), и ко неће прећи цензус -- ДЈБ-Фашисти или ДС? На жалост/на срећу, ни једни ни други нису прешли цензус, Бели и НДВМБГД одвлачили су им део гласова, а Вучић је дошао до 45%.

Мајстор.

P.S.
Ово је, помислих сад, био окршај Оваца против Вукова.
aureus aureus 22:31 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
У том трену опозиција је једна другу лупала по цеваницама, без костобрана, и себе закопавала у блато.

Преврнуо сам очима кад је Шутановац дао онај интервју "Данасу" гдје је рекао, како оно би, да су претходни врхови ДС-а финансијски девастирали странку, а онда је Пајтић, који је дотад "трпео свашта", одлучио да пресавије табак и тужи за изјаву јер "преко овога није могао да пређе (ко би, јелте?)"; и ајде што је тужио (хиљаде људи тужи и за ово и за оно, али се то не зна), добри Пајтић је о том свом чину обавијестио јавност.

Иначе, осим глупандера, мислим да у опозицији има и тројанаца који су мање очити од ових што праве фантомске листе. То, наравно, отежава борбу.


Потом, СНС сјајно процењује да НДВМБГД и Бели немају шансу да пређу цензус, а да ће одвући значајан део гласова.

Имају људи кеша за истраживања. Прате трендове, јасно им је шта се дешава.

Отуда ниједна негативна кампања спрам НДВМБГД и Белог. Ниједна. И, наравно, помоћ Белом да се региструје.

Могуће је да је Бели ту био и због НДМБГД. Да се не би случајно десило да младунци прелете цензус.

Мајстор.
P.S.
Ово је, помислих сад, био окршај Оваца против Вукова.

Не претјеруј. Он прислушкује њих, а не они њега. Он зна сваку њихову одлуку, а они не знају чак ни то кад ће бити избори.
Постоји и диспропорција у ресурсима, као и у спремности да се буде бруталан.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 05.03.2018

Re: jBG

freehand freehand 22:37 05.03.2018

Re: jBG

Мајстор.
Кантар је тезнуо.

Мајстор.

P.S.
Ово је, помислих сад, био окршај Оваца против Вукова.

Ti si ozniljno oduševljen majstorom.
A u pitanju je samo opsenar, šarlatan, mentalni siledžija, fukara iz koje kipe kompleksi neopterećena bilo etikom bilo karakterom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:55 05.03.2018

Re: jBG

Могуће је да је Бели ту био и због НДМБГД. Да се не би случајно десило да младунци прелете цензус

Moguće.
Verovatno.
(Mada su jedni hipsteri, a drugi narodnjaci, suprostavljene strane.)
Не претјеруј. Он прислушкује њих, а не они њега. Он зна сваку њихову одлуку, а они не знају чак ни то кад ће бити избори.

Kada imaš pravu strategiju, tvoji gubici u bici biće minimalni.

Recimo: Saša Janković je najmanje mesec i po-dva kasnio sa kandidaturom za predsedničke izbore. To je vreme u kome ga javnost nije percipirala kao kandidata, i proićerdao je, tako, verujem, jedno 4-5% glasova.

Opozicione partije su u kampanju za Beograd krenule s velikom zadrškom i bez koncepta i kasneći.

Parlamentarni izbori počinju danas.
To jest -- od juče uveče.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 05.03.2018

Re: jBG

Ti si ozniljno oduševljen majstorom.
A u pitanju je samo opsenar, šarlatan, mentalni siledžija, fukara iz koje kipe kompleksi neopterećena bilo etikom bilo karakterom.


Koliko ti sve ovo ne razumeš...
freehand freehand 23:00 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Ti si ozniljno oduševljen majstorom.
A u pitanju je samo opsenar, šarlatan, mentalni siledžija, fukara iz koje kipe kompleksi neopterećena bilo etikom bilo karakterom.


Koliko ti sve ovo ne razumeš...

Koje, dobri moj Brajoviću?
Da si ti ušao u mod političkog analitičara i da maltiš naokolo nekim svojim projekcijama, proročanstvima i preporukama koje nišči nisu u stanju da skapiraju i prihvate?
Jebiga, brate, pre samo dve hiljade godina u prašini Judeje možda bi napravio karijeru.
Sad se ovde traži ili da ipak imaš neki kapacitet, znanje i realni autoritet, ili da te promoviše sistem. Ne možeš samo da malteretiraš narod po tviteru.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:06 05.03.2018

Re: jBG

Ne možeš samo da malteretiraš narod po tviteru.

Пази, све ово овде понудиш неком џабе.
А они неће.
Неће ни да те чују, а камоли да те послушају.
(Када би се плаћало, вероватно би.)

Но, драго ми је да ме ти по твитеру пратиш.
freehand freehand 23:09 05.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Ne možeš samo da malteretiraš narod po tviteru.

Пази, све ово овде понудиш неком џабе.
А они неће.
Неће ни да те чују, а камоли да те послушају.
(Када би се плачало, вероватно би.)

Но, драго ми је да ме ти по твитеру пратиш.

Pa možda neće zato što te ne vole, a možda (to je, doduše, potpuno neverovatno) zato što to ne vredi pišljiva boba.
A ne pratim te, bar ne pažljivo, samo nam se nekad staze ukrste.
Ovde sam čitao kako sam sebe citiraš.
c_h.arlie c_h.arlie 07:08 06.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Kažem, biračko tijelo kao cjelina je omanulo.

Ко је помније пратио динамику изборних окршаја, имао је прилику да примети како се у једном трену кампања СНСа уперена против опозиције била утишала, и била је видљива једино она позитивна -- Балерина, Доктор, Кошаркаш, радимо, градимо, купус и репу садимо... У том трену опозиција је једна другу лупала по цеваницама, без костобрана, и себе закопавала у блато. Потом, СНС сјајно процењује да НДВМБГД и Бели немају шансу да пређу цензус, а да ће одвући значајан део гласова. Отуда ниједна негативна кампања спрам НДВМБГД и Белог. Ниједна. И, наравно, помоћ Белом да се региструје.

Моје недоумице око ових избора биле су мале: хоће ли СНС прећи 43%, дакле освојити апсолутну већину (ваљало би, да се реше СПСа, и руског уплива), и ко неће прећи цензус -- ДЈБ-Фашисти или ДС? На жалост/на срећу, ни једни ни други нису прешли цензус, Бели и НДВМБГД одвлачили су им део гласова, а Вучић је дошао до 45%.

Мајстор.

P.S.
Ово је, помислих сад, био окршај Оваца против Вукова.

Alal ti kuki kada si sve ovo pogodio !
Ja se tebi divim !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:07 06.03.2018

Re: jBG

Alal ti kuki kada si sve ovo pogodio !
Ja se tebi divim !

Нема потребе да ми се дивиш.

Уосталом, ја зазирем од сваког твог суда, па тако и од оног који иде мени у прилог.
О другом је реч: политика је професија, менаџмент не само друштвеним ресурсима, већ и људским очекивањимa, надама, емоцијама, и то се мора имати на уму. Она не трпи сујету у одлучивању.

Неко са стране готово по правилу далеко бољи види ствари у политици од оних који су директно умешани. (Као што неке партије стално лансирају тезу о завери против њих, кад се појаве истраживања јавног мњења.)

Све овде што сам написао, баш све (осим генијалног трика о 1% СНС гласача из кућних посета), доследно сам писао на свом Твитер налогу, дубоко до у прошлост априла 2017 (тада сам апеловао на Шутановца, први пут, да поднесе оставку, као нехаризматичан лидер). Такође, у неким приватним сусретима и комуникaцијама са појединим опозиционим лидерима говорио сам исто.

Ми имамо опозиционе политичаре кратког домета. Некима фали интелект, некима карактер. Од постојећих, највећи потенцијал је мени несимпатични Драган Ђилас. Његова харизма још није потрошена, као Тадићева. (Бојан Пајтић и Шутановац је никад нису ни имали.)

То нам је што нам је.
c_h.arlie c_h.arlie 10:31 06.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
Alal ti kuki kada si sve ovo pogodio !
Ja se tebi divim !

Нема потребе да ми се дивиш.

Уосталом, ја зазирем од сваког твог суда, па тако и од оног који иде мени у прилог.
О другом је реч: политика је професија, менаџмент не само друштвеним ресурсима, већ и људским очекивањим, надама, емоцијама, и то се мора имати на уму. Она не трпи сујету у одлучивању.

Неко са стране готово по правилу далеко бољи види ствари у политици од оних који су директно умешани. (Као што неке партије стално лансирају тезу о завери против њих, кад се појаве истраживања јавног мњења.)
...

Nisi jedini koji zazireš od moga suda ... a ja sam jedan potpuno benigan tip.
Nego, ovo drugo me zaintrigiralo ... i baš si ti taj koji sve te stvari bolje vidi od onih koji su umešani. I to ne makar kako - nego nepogrešivo.
Ooooo, jebote !
Strašno !
tasadebeli tasadebeli 10:32 06.03.2018

Re: jBG

vcucko

Право питање, Брајо, око опстанка те државе је било зашто тада није у читавој СФРЈ уведен принцип један човек-један глас.

Сигуран сам да би Југославија тако опстала...



Prilično sam siguran da bi se uz veliko bum raspala sledećeg jutra. Po uvođenju tog principa.
Hteo to, Taso, i kralj Aca. Pa nije moglo nikako. Jedino da su svakog Srbina zaposlili što u vojsci, što u policiji. Pa da svaki pazi na ona dva - ružan izraz ali uklapa se - ne-Srbina.
Ne biva, pogotovo bez jakog i bogatog sponzora kome bi to odgovaralo.

I nemoj, sebe radi, sa takvim stavovima d'izlaziš po zapadu bivše nam domaje. Blago rečeno nije popularno, ako me razumeš



Знам. Југословенски националисти тамо никада нису били популарни, па нису то ни данас. (ЛИНК)


Али зато данас та чињеница не спречава те исте из западних крајева бивше нам домаје да нама Србима пребацују некакав застарели национални романтичарски занос из 19. века, док су они напредни Еуропљани.

Е, јебига! До мојега и преко мојега!


Kuga

Niki Bartuloviću


Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.

I nama je dosadno, zar ne,
i Kosovo, i jauk, itd., sve?
Ta to je bila samo šala.
Treba već nešto novo,
ko bi još spominjo ovo,
krv i sram i rat.
Večna su samo tamnica i vešala,
njih će ti rado nuditi i brat.

Što ti je žao našeg pokolenja?
Zar to nije vesela maskarada:
danas je ukus car, a sutra barikada,
Hristos, pa Neron, pa Lenjin.
Ukus se menja, ukus se menja:
samo su hulje sve isti.
Hiljade godina vuku nas za nos,
pesnici, mesije, carevi i komunisti.

Šta ti je žao našeg pokolenja
ukus se menja, ukus se menja.
Svejedno rodiš li sina ili kćer:
večno su isti čovek i ker.




Miloš Crnjanski
(1893-1975)


(Песма написана хиљаду деветсто двадесет и неке.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:43 06.03.2018

Re: jBG

I to ne makar kako - nego nepogrešivo.

To već nisam rekao. Ne daj bože.
U ovom slučaju, da, video sam, uzorno, dakle daleko brže i tačnije video sam putanje političkog procesa od onih kojima je to posao. (U opozicionom delu političkog spektra.)
zilikaka zilikaka 11:37 06.03.2018

Re: jBG

U ovom slučaju, da, video sam, uzorno, dakle daleko brže i tačnije video sam putanje političkog procesa od onih kojima je to posao. (U opozicionom delu političkog spektra.)

Brajoviću, budem li ikad rešila da se bavim politikom, i budem li se s tim u vezi kandidovala na nekakvim izborima, smatraj se angažovanim za šefa izbornog štaba.
aureus aureus 12:33 06.03.2018

Re: jBG

zilikaka
U ovom slučaju, da, video sam, uzorno, dakle daleko brže i tačnije video sam putanje političkog procesa od onih kojima je to posao. (U opozicionom delu političkog spektra.)

Brajoviću, budem li ikad rešila da se bavim politikom, i budem li se s tim u vezi kandidovala na nekakvim izborima, smatraj se angažovanim za šefa izbornog štaba.

Ух, већ видим да би једно од твојих обећања могао да буде аутопут кроз Банат.
Ставићеш Брајовића на изузетне муке.
zilikaka zilikaka 13:44 06.03.2018

Re: jBG

, већ видим да би једно од твојих обећања могао да буде аутопут кроз Банат.

Naravno. To je i logično i potpuno opravdano. Nema logičijeg pravca nego udariti vezu do Temišvara.
Ставићеш Брајовића на изузетне муке.

Ne sekiram se ja za njega.
Zna on odlično da nema besplatnog ručka.
c_h.arlie c_h.arlie 13:52 06.03.2018

Re: jBG

Predrag Brajovic
I to ne makar kako - nego nepogrešivo.

To već nisam rekao. Ne daj bože.
U ovom slučaju, da, video sam, uzorno, dakle daleko brže i tačnije video sam putanje političkog procesa od onih kojima je to posao. (U opozicionom delu političkog spektra.)

Eeeee, ako je tako, onda nam reci šta će biti u perspektivi.
Šteta da takav talenat rasipaš retrospektivno.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:11 06.03.2018

Re: jBG

napravilo je neshvatljivo glup izbor.


po tvom misljenju, ili misljenju onih 50% sto je glasalo za vucica?

poceo si neopevano da mi ides na kurac.

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:13 06.03.2018

Re: jBG

Da, samo što, ponavljam - biračko tijelo se obrukalo.


a bruku birackog tela procenjuje - ko? auerus u srbiji, i maksa i pajic u americi?

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:16 06.03.2018

Re: jBG


Taj isti gradonacelnik je setao na gej paradi sa svojim sugradjanima dok je ovaj drugi/bivsi gradonacelnik u svom mandatu posle odrzane parade kukao za razbijenim zardinjerama i invetarom svaljujuci krivicu na one koji su setali, da nisi setali ne bi se desilo razbijanje. To je bila logika, nije vreme da se seta.

Bolje da cutim, al ne mogu,
Svasta se desavalo u gradu Beogradu za vreme vladavine prava i demokratije.
Samo sto ljudi to ne pamte ili ne zele da pamte.
Ili im nisu vazni ti momenti, oni koji se nisu ticali njih.
Secate li se recenice " Niko ne moze da koci razvoj Beograda" pa neki bageri sto su rusili necije domove..
Nije bilo tada zute patke


Zapravo zelim da cestitam AV listi.
Zasluzeno su pobedili.
21 godinu zivim u Beogradu, nikada grad ranije nije bio ni priblizno gradiliste kao sto je to unazad par godina.

Sinisa Mali
Prosao je razred odlican(5).

To je moja ocena za malog Sinisu.


e i ti ga dudlaj malo.
blogovatelj blogovatelj 23:55 06.03.2018

Re: jBG

e i ti ga dudlaj malo.


Dragudovac, jesi ti Omega, keve ti?
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:08 07.03.2018

Re: jBG

Dragudovac, jesi ti Omega, keve ti?


kuhinjar, nisam, keve ti.
not2old2rock not2old2rock 22:49 04.03.2018

paraziti

U Beogradu više od DS sa sve koalicionim partnerima dobio je momak iz Mladenovca s perčinom i bez kinte! Sad Beli može da ih zajebava da nije on njima, nego da su oni njemu skinuli glasove. Da li iko od njih ima elementaran osećaj odgovornosti videćemo narednih dana, ali čisto sumnjam da će biti pljusak ostavki.
narcis narcis 23:00 04.03.2018

Re: paraziti

Da li iko od njih ima elementaran osećaj odgovornosti videćemo narednih dana

ne, oni su bezodgovornosti i samokritičnosti rođeni
aureus aureus 23:13 04.03.2018

Re: paraziti

not2old2rock
Da li iko od njih ima elementaran osećaj odgovornosti videćemo narednih dana, ali čisto sumnjam da će biti pljusak ostavki.

Meni je to interesantno sa političarima u Srbiji.
Prvo, čim im nešto nije po volji, otcijepe se od stranke i naprave novu. Evo, na primjer, Vojislav Koštunica.
Onda s tom novom godinama nešto pokušavaju i ne ide. Ali ostavke nema. Evo, na primjer, Koštunica.

Katkad može da se desi da dođu na vlast i imaju veliku podršku. Evo, na primjer, Koštunica. Zapalo ga da bude čovjek koji je ubio Liberti Valansa pa je krajem 2000. uživao podršku i do 80 posto birača. Međutim, nije prošlo mnogo i njegova popularnost je počela da pada, a on da donosi sve čudnije odluke. 2008. godine i definitivno ostaje bez bilo kakve vlasti, stranka slabo prolazi na izborima, ali njemu ne pada na pamet da ode s njenog čela.
Ulazi u neke trke gdje je apsolutni autsajder (predsjednički izbori), pokušava ponovo na republičkim izborima, pokušava ponovo i ponovo...
2014. njegova stranka ostaje ispod cenzusa i on posle 22 godine kaže "e sad je dosta".
Majke ti???

To ti je u fazonu "ja sam te stvorio, ja ću te uništiti".

Čedomir Jovanović - ista priča, samo što on nikad nije imao visoke procente.
Ali i on uništava stranku koju je sam stvorio.

Boris Tadić - on već zaslužuje 10 udaraca štapom. On je, bre, dvostruki predsjednik države. Zna se šta to znači. Zahvališ se svima na povjerenju i ukazanoj časti i odeš negdje k'o gospodin čovjek.
A ne. On pocjepa sopstvenu stranku, napravi novu i sa njom se sanka neko vrijeme. A sankanje je uvijek nizbrdo.

Vuk Drašković, Nenad Čanak...šta je s tim ljudima?
zilikaka zilikaka 23:43 04.03.2018

Re: paraziti

Vuk Drašković, Nenad Čanak...šta je s tim ljudima?

Za prvog ne znam al drugi drži Ligu bez obzira što komotno sve dublje klize.
Navodno je još pre parlamentarnih izbora najavio ostavku ako rezultat bude loš, al mu nije palo na pamet da to i uradi. A Liga je jedna od retkih partija koja ima prirodno zagarantovan opstanak, zbog mešovite sredine.

Sve te partije su taoci odredjenog broja moćnika kojima je i malo mnogo više od ništa, i ne pada im na pamet da to malo prepuste bilo kome drugom.


S tim u vezi, zamolila bih kolegu advokata da onaj svoj genijalni komentar o kasti prenese i ovde.
Mnogo toga objašnjava.
niccolo niccolo 23:45 04.03.2018

Re: paraziti

S tim u vezi, zamolila bih kolegu advokata da onaj svoj genijalni komentar o kasti prenese i ovde.
Mnogo toga objašnjava.

Podseti me koji?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana