Društvo| Politika

Beogradski izbori

niccolo RSS / 17.02.2018. u 12:11

Nekako imam utisak da je neuobičajeno mirno na blogu u pogledu beogradskih izbora koji nas očekuju za dve nedelje. Moj stav kako o beogradskim izborima, tako i uopšte o politici u Srbiji je podeljen. S jedne strane, smatram da je suština u promeni mentaliteta naroda, jer bez drugačijeg rezonovanja nema mnogo šanse da se pojavi neko ko je u svim bitnim elementima različit od onih koji su sada na vlasti, ali i od onih koji su sada u opoziciji. Paradoksalno, najveći problem za srpskog političara je da dođe na vlast. Čim to uspe, svi počnu da glasaju za njega i može da računa na minimum 10 godina u vlasti. Ideja redovne promene (u smislu na svakim izborima) onih koji su na vlasti onima koji su u opoziciji (i obrnuto) u srpskom društvu još uvek ne postoji. U tom smislu se pisanje ovakvih redova čini prilično uzaludnim poslom.

 

S druge strane, ne može se potpuno ni ostati sa strane, s obzirom da društvo u kome čovek živi ipak na određeni način utiče na kvalitet tog života, koliko god se svako od nas trudio da taj (svakako negativan) uticaj umanji. To se nekad ogleda kroz kvalitet zdravstvene zaštite ili kvalitet obrazovnog sistema, nekad kroz kvalitet puteva, nekad kroz nešto treće, ali niko od nas ne može istovremeno da živi i u društvu i nezavisno od tog istog društva.

 

Kako god bilo, do sada je za beogradske izbore proglašeno 16 lista (a ldp i neki maksimović su podneli svoje liste pred istek roka, pa će njihovo proglašenje tek da usledi):

 

1. Izborna lista 1. ALEKSANDAR VUČIĆ – Zato što volimo Beograd!

2. Izborna lista 2. Dr VOJISLAV ŠEŠELJ – SRPSKA RADIKALNA STRANKA

3. Izborna lista 3. IVICA DAČIĆ – Socijalistička partija Srbije (SPS), DRAGAN MARKOVIĆ PALMA – Jedinstvena Srbija (JS)

4. Izborna lista 4. DA OSLOBODIMO BEOGRAD – Demokratska stranka (DS), Socijaldemokratska stranka (SDS), Nova stranka (NOVA) i Zelena ekološka partija – Zeleni (ZEP – Zeleni)

5. Izborna lista 5. ALEKSANDAR ŠAPIĆ – GRADONAČELNIK

6. Izborna lista 6. „Šta radite bre – Marko Bastać”

7. Izborna lista 7. DOSTA JE BILO I DVERI – DA OVI ODU, A DA SE ONI NE VRATE

8. Izborna lista 8. DR MILOŠ JOVANOVIĆ – DEMOKRATSKA STRANKA SRBIJE

9. Izborna lista 9. ZELENA STRANKA SRBIJE

10. Izborna lista 10. Beograd ima snage – ZAVETNICI

11. Izborna lista 11. Dragan Đilas – Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju!

12. Izborna lista 12 „INICIJATIVA NE DAVIMO BEOGRAD - ŽUTA PATKA - ČIJI GRAD, NAŠ GRAD - Ksenija Radovanović”

13. Izborna lista 13 RUSKA STRANKA – MILE MILOŠEVIĆ

14. Izborna lista 14 PREDRAG MARKOVIĆ – POKRET OBNOVE KRALJEVINE SRBIJE

15. Izborna lista 15 Dr. Muamer Zukorlić – Stranka pravde i pomirenja/Dr.Muamer Zukorlić – Stranka pravde i pomirenja

16. Izborna lista 16 ZELENA STRANKA – Kakav Beograd želiš? Misli

 

Ja ću na izbore svakako izaći, za koga ću tačno glasati mislim da ostalima i nije previše bitno (a i nisam još uvek potpuno siguran), ali evo nek ostane ovaj stav o potrebi redovne promene vlasti kao osnovna poruka teksta.

 



Komentari (870)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 10:23 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Preporuči !

Ovako.

Ne postoji jelo sa samo jednim čenom belog luka. Jedino jelo sa jednim čenom belog luka je - jedan čen belog luka.

Znam da to nije ono što si me pitao ali mislim da je ovo jako jako važna stvar za znati.

Pusti te viceve i dosetke !
Za koga ćeš ti da glasaš ?
Ja ću glasati za Belog.
maksa83 maksa83 10:29 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ja ću glasati za Belog.

Znači za Vučića. Pa, dobro.
c_h.arlie c_h.arlie 14:03 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Ja ću glasati za Belog.

Znači za Vučića. Pa, dobro.


Neću za Vučića !
Šta to ti znaš, a ja nemam pojma ?
I drugo - za koga ćeš ti glasati ?
maksa83 maksa83 16:26 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Šta to ti znaš, a ja nemam pojma ?

Da Beli više nije onaj Beli.
I drugo - za koga ćeš ti glasati ?

Ovo se u kulturnom svetu ne pita.
c_h.arlie c_h.arlie 18:48 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Šta to ti znaš, a ja nemam pojma ?

Da Beli više nije onaj Beli.
I drugo - za koga ćeš ti glasati ?

Ovo se u kulturnom svetu ne pita.

Sereš --- mislim, ovo za Belog !?
U čemu je problem reći za koga ćeš da glasaš ?!
Sloboda je - ili, možda, nije !?
niccolo niccolo 20:43 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Sereš --- mislim, ovo za Belog !?

Ne, ne sere.
alselone alselone 20:46 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ne, ne sere.

Pa sta kazu, je l' on od pocetka bio "projekat" ili ga je uzelo u medjuvremenu?

Nego, da pitam ja vase Beogradjane - za koga glasati? Sta ste odlucili? Osim onih Slovaka sa kobasicama, ima li ko tu iole normalan da mu se dadne, da prostite, onako od srca?
niccolo niccolo 20:59 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

ima li ko tu iole normalan da mu se dadne, da prostite, onako od srca

Evo može Kukuu (a ionako smo trenutno na isto opštini, pa eto...).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:59 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Osim onih Slovaka sa kobasicama, ima li ko tu iole normalan da mu se dadne, da prostite, onako od srca?

Реално? Нема.

"Луди Радуле" и Фашисти/Бунда-Пашњак-Манекен Коалиција/БКДТ листа: Бахати Корумпирани Десничарски Тајкун/Доктор Гангула на једној, као исправној страни, сви остали на другој.

Нама је политичка производња људи и идеја пресахла. ДС су урушио, сваки пут изнова гурајући, у "ревитализацији", корумпиране и потрошене кадрове, а они су били једина странка на тој страни са озбиљном инфраструктором и демократским habitusom.

Жао ми је. То историјско губљење времена пренеће се и на мог сина, а моје време (то јест наше време, те моје генерације 60-их и 70-их) неповратно је истекло.

P.S.
Evo može Kukuu (a ionako smo trenutno na isto opštini, pa eto...).

Радо, да нема Живковић и Шутановца. У овом тумбању требало је да Гордана Чомић преузме странку, као неко са највећим угледом, уз Мићуновића. Но, јбг.
alselone alselone 21:06 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Нама је политичка производња људи и диеја пресахла.

Jeste. Mi smo oni suznji koji su docekali da ih sloboda sodomizira a ne da im peva. Zato ce oporavak i razocarenje mnogo duze trajati.

Uz to imamo i ovaj sulud egzodus stanovnistva.

Bili smo u Bulgarija na zimovanju i sad pricamo tamo sa Bulgarima, i kazu kako nema ko vise da radi po tim skijalistima, sve sto iole zna oko kuvanja i turizma, ili oce da radi po hotelima je emigriralo na zapad. Covek iz HR mi kaze kako se iz Slavonije dnevno iseljava oko 500 ljudi.

Ovde ce ostati jedna golet po kojoj ce da orgijaju Vucic, Ludi Radule, Sapic, cela DS kriminalna klika, Seseljuga, Pajtic sa tablama koje nije sam okacio i njihovi priprdci koji im se raduju iz ovih ili onih razloga.
maksa83 maksa83 21:06 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Nego, da pitam ja vase Beogradjane - za koga glasati? Sta ste odlucili? Osim onih Slovaka sa kobasicama, ima li ko tu iole normalan da mu se dadne, da prostite, onako od srca?

Ne znam odgovor na tvoje pitanje, meni je najbolji bio liboknz pre neki mesec koji je izašao sa sloganom za NOVA: "Glasajte za nas, vidite da smo najmanje ludi!" (što je istina), ali ga posle ona njihova Vesna Rakić Vododelinić usrala kad je Maliju nacrtala Hitlerove brčiće i frizuru, to je prosto nekako, šta znam, ispod nivoa, mada kad vidiš sa kim imaš posla ... dno je stvarno postavljeno jako nisko.

Da ne bude sve crno, imamo Nemanjiće.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:09 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Uz to imamo i ovaj sulud egzodus stanovnistva.

Bili smo u Bulgarija na zimovanju i sad pricamo tamo sa Bulgarima, i kazu kako nema ko vise da radi po tim skijalistima, sve sto iole zna oko kuvanja i turizma, ili oce da radi po hotelima je emigriralo na zapad. Covek iz HR mi kaze kako se iz Slavonije dnevno iseljava oko 500 ljudi.

Ovde ce ostati jedna golet po kojoj ce da orgijaju Vucic, Ludi Radule, Sapic, cela DS kriminalna klika, Seseljuga, Pajtic sa tablama koje nije sam okacio i njihovi priprdci koji im se raduju iz ovih ili onih razloga.

Па немогуће је да толики егзодус не остави менталног трага на нацију. Ех, сетите се откад ја то причам.
alselone alselone 21:09 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

liboknz

Libz je super tip, i nadam se da ce napraviti nesto u tom lepom gradu.

Vesna Rakić Vododelinić usrala kad je Maliju nacrtala Hitlerove brčiće i frizuru

Secam se ovoga. Budalastina. Kod nas kad ne znas sta ces, udaris pod "ad Hitlerum". E, jebiga.

alselone alselone 21:12 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ko su doticni tuljani na slici?
niccolo niccolo 21:13 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

У овом тумбању требало је да Гордана Чомић преузме странку, као неко са највећим угледом, уз Мићуновића. Но, јбг.

To da. Uostalom, nikad dovoljno definisanja dijaloga...
alselone alselone 21:15 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

nikad dovoljno definisanja dijaloga



LIIIIIIIIIIIIIIIINK


p.s. Kako sam tad popizdeo na taj blog, i dan danas se secam. Koji je to retardiran spin bio, evo i sad mi se gorusica nakuplja.
maksa83 maksa83 21:16 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ko su doticni tuljani na slici?

Levo je neznani junak, a desno (hehe, desno) je više puta pominjani Miša Vacić, uberdebil.
alselone alselone 21:17 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

a desno (hehe, desno) je više puta pominjani Miša Vacić, uberdebil.


Što je srećan. Ko da nosi butt plug.
maksa83 maksa83 21:18 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Što je srećan. Ko da nosi butt plug.

To bi bilo skroz meta - butt plug koji nosi butt plug.
alselone alselone 21:19 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

butt plug koji nosi butt plug.



Nego, kreno ponovo John Oliver. Prva epizoda - o Trampu.

Odgadjam uzivanje kao u Vanila Sky, cuvam da gledam kasnije.
niccolo niccolo 21:21 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

p.s. Kako sam tad popizdeo na taj blog, i dan danas se secam. Koji je to retardiran spin bio, evo i sad mi se gorusica nakuplja.


Zato sam i napisao, znao sam da ćeš da reaguješ.

Inače, oko toga ko prevagne treba pročitati onaj Kukuov komentar o obavezama oko izbora itd. Hoću da kažem da ne jebe lep nego uporan. Čini mi se da je sps najbolji primer za to - čitav njihov vrh je skup ljudi koji drže neki svoj deo i isključivo to ih i drži u tom vrhu. Dakle, jeste Goca ok ovako, ali je pitanje koliko u organizacionom smislu drži stvari u svojim rukama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Dakle, jeste Goca ok ovako, ali je pitanje koliko u organizacionom smislu drži stvari u svojim rukama.

Pa, Šutanovac nije lider, on nema harizmu, ništa, on je operativac, a ne vođa. Stranka je u svom interesu trebalo da nađe drugog, a on da ostane operativac. Ovako, dali su mu poziciju koju ne može da nosi. A i on se nje grčevito držao, jer je -- čovek bez zanimanja, osim politike.
niccolo niccolo 21:35 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Stranka je u svom interesu trebalo da nađe drugog

Ja sam bio zauzet

Zezam se, ko je od njih tamo lider?
maksa83 maksa83 21:41 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Zezam se, ko je od njih tamo lider?

Imaš one mlađe, Balša Božović (fali mu nešto, nemam pojma u čemu je problem, numem da verbalizujem, nekako mi zveči šupjle), ima i onaj Bane Kuzmanović koji rekao bih nije tupav momak. Oko njih, pogotovo ovog drugog bi možda moglo nešto da se napravi/obnovi. Aloćešqrmoj od ovih....
niccolo niccolo 21:44 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

ima i onaj Bane Kuzmanović

Tog sam propustio
alselone alselone 21:45 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Aloćešqrmoj od ovih....

Meni je Djilas car.
freehand freehand 21:45 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic
Dakle, jeste Goca ok ovako, ali je pitanje koliko u organizacionom smislu drži stvari u svojim rukama.

Pa, Šutanovac nije lider, on nema harizmu, ništa, on je operativac, a ne vođa. Stranka je u svom interesu trebalo da nađe drugog, a on da ostane operativac. Ovako, dali su mu poziciju koju ne može da nosi. A i on se nje grčevito držao, jer je -- čovek bez zanimanja, osim politike.

Hoćeš da kažeš da laže da je mašinski inženjer?
A i šta će nekom ko hoće profesionalno da se bavi politikom - drugo zanimanje?
freehand freehand 21:48 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Zezam se, ko je od njih tamo lider?

Imaš one mlađe, Balša Božović (fali mu nešto, nemam pojma u čemu je problem, numem da verbalizujem, nekako mi zveči šupjle), ima i onaj Bane Kuzmanović koji rekao bih nije tupav momak. Oko njih, pogotovo ovog drugog bi možda moglo nešto da se napravi/obnovi. Aloćešqrmoj od ovih....

Odličan je Kuzmanović, njega sam prvi put video na tviteru. Pametan, ozbiljan, smiren, ne zaleće se, ume da bude duhovit.
Doduše, i Pajtić je potpuni hit na tom tviteru. Prvih dana i nedelja mnogo je ljudi sumnjalo da ima ekipu koja mu piše tvitove.
maksa83 maksa83 21:53 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Doduše, i Pajtić je potpuni hit na tom tviteru.

Da, Pajtić mora se priznati ume da se zajebava.
niccolo niccolo 22:02 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

njega sam prvi put video na tviteru

Ma na tviteru gomila pametnih ljudi, ako me razumeš.
freehand freehand 22:04 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
njega sam prvi put video na tviteru

Ma na tviteru gomila pametnih ljudi, ako me razumeš.

kako da ne. Nego, evo i za tebe nešto.
niccolo niccolo 22:06 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Taj Backović je jedna od većih budala, koliko god u sns bila velika konkurencija u tom pogledu.
freehand freehand 22:11 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Taj Backović je jedna od većih budala, koliko god u sns bila velika konkurencija u tom pogledu.

Možda je veća budala u tom segmentu pravde i pravosuđa, inače je konkurencija takva da je ulazak u treću ligu uporediv sa ulaskom u Top 16 u basketu.
A ozbiljan problem nije samo u tome što su budale, nego su maligne budale. Opasne po zdravlje, i to sa širokim zahvatom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:25 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Hoćeš da kažeš da laže da je mašinski inženjer?

Не, не лаже. Цело то једно друштво са Машинског факултета су моји пријатељи или познаници, па тако и он.
Но, он се тиме никад није бавио, бар не ја да се сећам.

Суштина јесте да људи који немају "одступницу" теже напуштају положај. Па тако и Шутановац.
alselone alselone 22:39 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

čovek bez zanimanja, osim politike.

Hoćeš da kažeš da laže da je mašinski inženjer?


Brate koja tuga.
Guzi se naveliko a ne zna se razlika izmedju zanimanja i zvanja.

Sve jebeni go strucnjak.
freehand freehand 22:42 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Суштина јесте да људи који немају "одступницу" теже напуштају положај. Па тако и Шутановац.

Dopisuješ, Brajoviću. No koliko razumem njemu materijalna odstupnica ne treba. Gde je problem?
alselone alselone 22:47 19.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija




Evo osnovci iz Mackata uce i znaju razliku izmedju zanimanja, znanja i zvanja.

Ne, buraz, ako ti jos jednom, ikad, igde i ikog ispravis, pa to ce biti kosmicka pizdarija.

aureus aureus 00:34 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Iz svega ovoga može se zaključiti da je Brajovića ili uhvatila svejednoća ili je podigao kriterijum, s obzirom na to da je na prošlim izborima glasao, a tada političari nisu bili nešto naročito drugačiji nego danas.

Brajoviću, ne širi defetizam. Zemlja ima autokratski režim (ili iliberalni, hibridni, kvazi-demokratski i kako to već sve politikolozi zovu - demokratski sasvim sigurno nije) i treba tu stvar da rješava što prije jer u suprotnom ovo sve može da ode i u diktaturu. A Njegoš kaže "al tirjanstvu stati nogom za vrat, naučiti ga poznaniju prava, to je ljudska dužnost najsvetija". Zar ćeš prestati da se odazivaš na tu dužnost i prepustiti se nepovoljnoj struji i tako čekati konačni kraj svog života?

Prošle godine si pisao da mi možemo birati samo između onoga što je u ponudi, a ne zamišljati ovakve ili onakve kandidate, a sad si i ti počeo da zanovijetaš: glasao bih za ovoga, ali neću jer je s njim onaj. Pa, i ranije je tako bilo. I biće još neko vrijeme.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:50 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija


Prošle godine si pisao da mi možemo birati samo između onoga što je u ponudi, a ne zamišljati ovakve ili onakve kandidate, a sad si i ti počeo da zanovijetaš: glasao bih za ovoga, ali neću jer je s njim onaj. Pa, i ranije je tako bilo. I biće još neko vrijeme.

Ne brini se: sigurno ću glasati opet. Ja spadam u one koji ne traže ni anđele ni idealne uslove. Moje je da preuzmem svoj deo odgovornosti (da glasam), ako hoću i dalje da imam pravo da zakeram.

A hoću.
aureus aureus 00:56 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic

Prošle godine si pisao da mi možemo birati samo između onoga što je u ponudi, a ne zamišljati ovakve ili onakve kandidate, a sad si i ti počeo da zanovijetaš: glasao bih za ovoga, ali neću jer je s njim onaj. Pa, i ranije je tako bilo. I biće još neko vrijeme.

Ne brini se: sigurno ću glasati opet. Ja spadam u one koji ne traže ni anđele ni idealne uslove. Moje je da preuzmem svoj deo odgovornosti (da glasam), ako hoću i dalje da imam pravo da zakeram.

A hoću.

E pa tako reci.

Bio sam...dobro, situacija razjašnjena.

c_h.arlie c_h.arlie 08:36 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Zezam se, ko je od njih tamo lider?

Imaš one mlađe, Balša Božović (fali mu nešto, nemam pojma u čemu je problem, numem da verbalizujem, nekako mi zveči šupjle), ima i onaj Bane Kuzmanović koji rekao bih nije tupav momak. Oko njih, pogotovo ovog drugog bi možda moglo nešto da se napravi/obnovi. Aloćešqrmoj od ovih....

Makso, dosta izbegavanja odgovornosti i zajebancije - povedi !
Kaži za koga ćeš glasati - i ja te sledim.
kukusigameni kukusigameni 08:40 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Pa hajde, budite frajeri pa kažite za koga ćete glasati.

Mislim, da ne bude posle jesam li ja govorio šta i ko ne treba.



Šala, šala.
c_h.arlie c_h.arlie 08:53 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

kukusigameni
Pa hajde, budite frajeri pa kažite za koga ćete glasati.

Mislim, da ne bude posle jesam li ja govorio šta i ko ne treba.



Šala, šala.

Pa ja sam jedini rekao --- za Belog !
No, to sam ja koji nemam nikakvih insajderskig informacija - i kao takav, otvoren sam za dalju saradnju.
Ostali se femkaju i filozofiraju.
maksa83 maksa83 09:04 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Makso, dosta izbegavanja odgovornosti i zajebancije - povedi !
Kaži za koga ćeš glasati - i ja te sledim.

Ojebotealsizapeo...

Ok, onda Ne Davimo Beograd, zanemari to što Brajović tvrdi da su to ustvari maskirani pripadnici Crvenih Kmera.


Edit: ako se pitaš zašto - zato što ih je podržao Filip Vukša, jedino stvorenje koje je ikad zaleglo za ovaj grad bez prateće lične koristi. Sve ovo ostalo se u jednom trenutku omrsilo, i Sa Vračara i Kablara NOVinogrAdar, i Šupaknovac sa svojim vračarskim pašnjacima, i Džilas, i Šapić. Nije se omrsio doduše ni Radule, ali oni njegovi akoliti su luđi od njega.

Edit edita: Ti si Čarlivoje dokaz da ne jebe lep nego uporan. Što ne znači da nisi lep, imamo samo slike od pojasa nadole.

Edit edita edita: Postoje doduše i zastupnici teze da ne jebe ni lep ni uporan nego onaj koji se u imeniku vodi pod MAJA NOKTI.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:20 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ok, onda Ne Davimo Beograd

Ne postoji šansa da Crveni Kmeri pređu cenzus.
Oni su, uz DJB, partija sa ubedljivo najvećom podrškom studenata i visokoškolaca, što sigurno sluti -- propast na izborima. (Nešto oko 70% njihovih glasača imaju fakultet, ostali su studenti i gimnazijalci.)

I ja ću da glasam za njih, ukoliko se javno ograde od Svetske revolucije.
maksa83 maksa83 09:27 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ne postoji šansa da Crveni Kmeri pređu cenzus.

Postoji, treba samo ljudi za njih da glasaju.

Ovo su inače pričali i za Radula pred parlamentarne izbore i tako mu uzeli po nekim procenama bar 2%.

Oni su, uz DJB, partija sa ubedljivo najvećom podrškom studenata i visokoškolaca, što sigurno sluti -- propast na izborima.

Ta grupa je ugurala Radula u parlament, pa ti vidi.

I ja ću da glasam za njih, ukoliko se javno ograde od Svetske revolucije.

Predlažem da javno spale Maovu sliku i organizuju masovno šoranje po Marxovom Kapitalu.

Inače, ne slažem se. Koliko ja pratim, srljamo u qrac krasni - Ed Sheeran vlada pop scenom, polarne kape se ubrzano tope, predsednik Amerike je drooling idiot, JavaScript je jezik u kome se pravi najviše aplikacija, a glavna fora među tinejdžerima na jućubu je gutanje deterdženta.

Treba nam jedna SveCka Revolucija.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:52 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ta grupa je ugurala Radula u parlament, pa ti vidi.

Vidim da su NDVMBGD na 3%. Mislio sam da su tanji.
freehand freehand 09:56 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic
Ok, onda Ne Davimo Beograd

Ne postoji šansa da Crveni Kmeri pređu cenzus.
Oni su, uz DJB, partija sa ubedljivo najvećom podrškom studenata i visokoškolaca, što sigurno sluti -- propast na izborima. (Nešto oko 70% njihovih glasača imaju fakultet, ostali su studenti i gimnazijalci.)

I ja ću da glasam za njih, ukoliko se javno ograde od Svetske revolucije.

Nemoj sad da čitaš šta si pisao u prethodnim komentarima, naljutićeš se na sebe.
Inače, da glasam u Beogradu i meni bi ove devojke i moci bili sasvim ravnopravna opcija do poslednjeg momenta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:19 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Nemoj sad da čitaš šta si pisao u prethodnim komentarima, naljutićeš se na sebe.
Inače, da glasam u Beogradu i meni bi ove devojke i moci bili sasvim ravnopravna opcija do poslednjeg momenta.

Види, брт: као што за мене нема сумње да је Бошко прикривени фашиста, тако нема сумње ни да су полетарци љути левичари. То се и показало кад су кренули да конкретно разрешавају неке ствари.

Свако ко мислим да је економија идеолошки неутрална, да управљање месном заједницом/селом/општином/градом може бити лишено идеологије, не сналази се баш најбоље у свету.

Иза сваке економије стоји идеолошки систем.
alselone alselone 10:22 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ja bih glasao za Sapica samo sto je onako kvalitetno ispalio Radula juce.
niccolo niccolo 10:39 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Postoji, treba samo ljudi za njih da glasaju.

Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti.

Inače je sasvim ok da više grupa pređe cenzus, kako bi se smanjio broj dodatnih mesta za sns zbog onih koji su ostali ispod.
maksa83 maksa83 11:19 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Inače je sasvim ok da više grupa pređe cenzus, kako bi se smanjio broj dodatnih mesta za sns zbog onih koji su ostali ispod.

Tačno tako, bitno je da što više ne-Vučićevih grupa pređe cenzus. Zato su i napravljene sve one fantomske - ako pređu cenzus čist ćar, ako ne pređu opet ćar.

P.S. Šlag odozgo bi bio da LDP pukne k'o zvećka.

freehand freehand 12:16 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Inače je sasvim ok da više grupa pređe cenzus, kako bi se smanjio broj dodatnih mesta za sns zbog onih koji su ostali ispod.

Tačno tako, bitno je da što više ne-Vučićevih grupa pređe cenzus. Zato su i napravljene sve one fantomske - ako pređu cenzus čist ćar, ako ne pređu opet ćar.

P.S. Šlag odozgo bi bio da LDP pukne k'o zvećka.


Šta je to LDP?
Pitanje nije retorsko.
niccolo niccolo 12:36 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Šta je to LDP?

Liberal Democratic Party of Japan

Edit: Što me podseti

maksa83 maksa83 12:40 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Šta je to LDP?

LDP je sad Čeda i Drago i Onajnekitreći. Mogu da se zovu ČD3.

Ne umem više da ti kažem o njima, izblokiralo me davno otpr. kad i DS. Od tih što su me (ni krivog ni dužnog) izblokirali ne mogu da prežalim Đuku, on mi je bio uteha za Krleta. Šta je svim tim ljudima, čemu sve to...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:51 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

on mi je bio uteha za Krleta.

I Krle te izblokirao???
Auuu...
freehand freehand 12:57 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Šta je to LDP?

LDP je sad Čeda i Drago i Onajnekitreći. Mogu da se zovu ČD3.

Ne umem više da ti kažem o njima, izblokiralo me davno otpr. kad i DS. Od tih što su me (ni krivog ni dužnog) izblokirali ne mogu da prežalim Đuku, on mi je bio uteha za Krleta. Šta je svim tim ljudima, čemu sve to...

Od nabrojenih mene nije izblokirao DS ali njih i ne pratim kao stranku, a na spisku zlotvora je Radulović, VEsna Pešić, profesor doktor Duišan Pavlović, Šešelj i još raznih drugih.
Ali Krle mi je neprežaljen, da.
maksa83 maksa83 13:04 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

I Krle te izblokirao???

Kad i Drago. :(

aureus aureus 13:56 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

kukusigameni
Pa hajde, budite frajeri pa kažite za koga ćete glasati.

Nemoj samo da izvučeš kakav pogrešan zaključak iz odgovora. Ovo mjesto nije ni po čemu reprezentativno. Sjećam se da je u jednoj anketi pred predsjedničke izbore na blogu B92 Vučić bio načisto propao sa 3 posto podrške (o kako sam se samo radovao), Janković pobijedio možda čak u prvom krugu, a Beli bio visoko drugi i visoko dvocifren.
aureus aureus 14:26 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Postoji, treba samo ljudi za njih da glasaju.

Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti.

Inače je sasvim ok da više grupa pređe cenzus, kako bi se smanjio broj dodatnih mesta za sns zbog onih koji su ostali ispod.

Ako pređu: Đilas, Šutanovac, Šapić (gle, tri DS frakcije), NDMBGD i DJB-Dveri, mislim da bi to bilo - to.
Ne kažem da bi ovi nužno uspjeli da formiraju vlast (možda bi se neko uzjogunio i počeo da traži nešto nemoguće), ali bi i Vučić morao da se češe po glavi. On, bi naravno, u slučaju da mu fali par skupštinskih odbornika uvijek mogao da ih kupi.

Ali ako bi prvih pet lista koje sam nabrojao osvojile recimo 45%, onda ni Vučić sa SPS-om ne bi imao više (jer možemo pretpostaviti da će se rasuti desetak posto, i to skoro sigurno - ako SRS ne uđe, kao ni Beli) pa bi opozicionarima stvarnim ili prerušenim ipak bilo nezgodno da prelijeću kod nekoga ko je na silaznoj putanji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:59 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
I Krle te izblokirao???

Kad i Drago. :(

A mene Ceca :(
Pitao sam, kad je ono s Vesićem obilazila neku dom za decu, da li im je pokazivala nanogicu, barem sliku, ako je već nije sačuvala.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:03 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

aureus
niccolo
Postoji, treba samo ljudi za njih da glasaju.

Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti.

Inače je sasvim ok da više grupa pređe cenzus, kako bi se smanjio broj dodatnih mesta za sns zbog onih koji su ostali ispod.

Ako pređu: Đilas, Šutanovac, Šapić (gle, tri DS frakcije), NDMBGD i DJB-Dveri, mislim da bi to bilo - to.
Ne kažem da bi ovi nužno uspjeli da formiraju vlast (možda bi se neko uzjogunio i počeo da traži nešto nemoguće), ali bi i Vučić morao da se češe po glavi. On, bi naravno, u slučaju da mu fali par skupštinskih odbornika uvijek mogao da ih kupi.

Ali ako bi prvih pet lista koje sam nabrojao osvojile recimo 45%, onda ni Vučić sa SPS-om ne bi imao više (jer možemo pretpostaviti da će se rasuti desetak posto, i to skoro sigurno - ako SRS ne uđe, kao ni Beli) pa bi opozicionarima stvarnim ili prerušenim ipak bilo nezgodno da prelijeću kod nekoga ko je na silaznoj putanji.

Zaista ne vidim kako će da NDVMBGD da pronađu još 2% podrške?
Što se tiče DJB-Dveri, ni njima cenzus nije izvestan, čini se da njihovi "prirodni" glasači nisu srećni kod Boška u krilu.

Uz to što dodatno DJB luduje u ovom trenu
niccolo niccolo 15:07 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Zaista ne vidim kako će da NDVMBGD da pronađu još 2% podrške?

Pa i ne mogu kad ti vodiš ovoliku negativnu kampanju.
angie01 angie01 15:11 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Filip Vukša, jedino stvorenje koje je ikad zaleglo za ovaj grad bez prateće lične koristi.


ne samo sto se decko nije okoristio, nego i sam finansirao sve svoje akcije, zbog kojih je dobio batine- pa je zbog ne davanja trake sa sigurnosne kamere od strane doktorke,ispred cije se ordinacije desio incident, kojoj ne smem da izgovorim ime, da me ne bi opet banovali i brisali komentar, kao onomd blog-tip ladno oslobodjen, zbog nedostatka dokaza, iako je postojao izvestaj lekara- pa je bio tuzen od gradske vlasti i popio presudu da jos plati kaznu- koju je tada platio jankovic- pa ga gradonacelnik zvao u kanc i sa seficom gradske inspekcije iznapusavao jer pise one prijave za razne javasluke,....i tako.
angie01 angie01 15:13 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Zaista ne vidim kako će da NDVMBGD da pronađu još 2% podrške?


ne znam za procente, ali sve koje znam ce glasati za njih, jer im je dosta djilasasutanovca i ostalih ds glodara....Radule je otpao zbog dveri.

ja bih rado glasala za Arisa, Ukija, Libkonza, Exa,...al i meni smeta suki/zoki,...da su na vreme izlozili Pavicevica, jedinog suvislog govornika u skupsitini- koji je pobegao ne samo iz Nove, nego i iz Srbije, sada se aktivirao politicki u Crnoj Gori-i da su se udruzili za Radulovicem, to bi vec bila neka ozbiljnija prica i ponuda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:14 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija


Ako ih ja ne srušim, neće niko!
Ja sam bio ravnodušan spram njih, a Ksenija mi se čak bila dopala.

A onda sam ugledao njihov leš u ormanu. Revolucionare.
Zajebi me takvih.
niccolo niccolo 15:15 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

a Ksenija mi se čak bila dopala

Ooo...oooo *



* kopirajt baj Reanimator
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:15 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

ne znam za procente, ali sve koje znam ce glasati za nji

To je pouzdan znak da ostaju ispod cenzusa.
(Ne mislim ništa loše. Zaista. Tvoj krug je suviše fin.)
angie01 angie01 15:20 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

To je pouzdan znak da ostaju ispod cenzusa.


eno, dodala sam nastavak u predhodni komentar,...opste je raspolozenje da se nudi pogresno, i ljudima je dosta tog manjeg zla, a od onih koji su celo sranje i poceli, Jankovic je zduvao svoj balon vrlo nesmotreno i sta je ostalo....

...a pri tome, snsovci, prikupljaju novo clanstvo raznim ustupkama, posao, legalizacija, ovo/ono,...pa ako mozes da racunas samo na one normalne, onda daj nesto normalno...zsto sutanovac, koji svima ide na rac, a ne Aris, koji je fin, simpa, pristojan, elokvantan, nov...
aureus aureus 16:05 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic

Zaista ne vidim kako će da NDVMBGD da pronađu još 2% podrške?
Što se tiče DJB-Dveri, ni njima cenzus nije izvestan, čini se da njihovi "prirodni" glasači nisu srećni kod Boška u krilu.

Ти си у ствари већ понудио дио одговора: ако је многим бирачима ДЈБ мука што им се странка удружила са Дверима, а не воле жуте, врло је вјероватно да размишљају о НДМ БГД.
Друго, НДМ БГД је најозбиљнија локална листа, а локалне листе и у свијету добро пролазе на локалним изборима, па их чак и добијају, може вала једна и у Београду да премаши 5 посто.
Треће, битно је колико људи уопште размишља о НДМ БГД. Ако их сваки пети па чак и сваки десети који ће изаћи на изборе "има у виду", онако како је Фрихенд представио ("до задњег момента би их држао као опцију" ) онда су они на коњу. Довољно је да до краја кампање ништа не погријеше, а у оволикој опозицији ће већ неко нешто забрљати (рецимо у неком интервјуу) па да опозициони бирач каже: "е кад сте такви, сад ћу баш да гласам за НДМ БГД."
И ето њима цензуса.

А у односу на многе друге листе, они имају повољност што не морају ништа ни са ким да се договарају и да праве труле компромисе, већ само сами са собом. До избора, дабоме.
freehand freehand 16:16 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

A onda sam ugledao njohov leš u ormanu. Revolucionare.
Zajebi me takvih.

Brajoviću, svojih se ormara kloni kad si već tako fina mustra bečka. Tuđi nisu problem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:17 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Pavicevica, jedinog suvislog govornika u skupsitini- koji je pobegao ne samo iz Nove, nego i iz Srbije, sada se aktivirao politicki u Crnoj Gori


sakasvili, jebote...

freehand freehand 16:21 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

ja bih rado glasala za Arisa, Ukija, Libkonza, Exa,

Ne znam da li si svesna da si nabrojala četiri potpuno različita čoveka, karaktera, temperamenta i političke opcije, bez obzira što su se u jednom momentu našli na istoj listi. Najmanje toliko različita koliko i onih sa liste onog Apela onomad koji se sad pljuju naveliko.
A to samo govori o nezrelosti i neznanju, da ne pomiunjem licmerje koje je, eto, bolećivo prema kolegama blogerima, bez obzira ko su, šta su i kakvi su.
Baš su se tako zaljubljeno gledali oni iz Apela sto onomad, skoro kao i ovdašnji blogeri što su 2013. počeli da se dive Vučiću a 2014. Raduloviću.
Ok je politički kič i plitko, al nije baš dobro kad dominira.
freehand freehand 16:24 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

dragosevacsutra
Pavicevica, jedinog suvislog govornika u skupsitini- koji je pobegao ne samo iz Nove, nego i iz Srbije, sada se aktivirao politicki u Crnoj Gori


sakasvili, jebote...


Evo tebi jedna preporuka.
Ja bih gospodži koja istovremeno podržava Kukusigamenija i Pavićevića preporučio da pročita otvoreno pismo Kukusigamenija Pavićeviću. Koliko da razume (ako uspše) šta podrazumevam pod licemerjem.
Bajdvej - taj Pavićević je najstrašniji politički folirant, kako samo jedan beli listić može da bude.
"Politička odgovornost", ili kako mu beše ona parola-floskula, pa bris jebote...
aureus aureus 16:43 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

freehand

A baš su se tako zalojubljeno gledali oni iz Apela.

У, ти су посебна прича!
Ево, сад Саша Јанковић не може више ништа да твитне а да га не дочека озлојеђени Никола Којо, стручњак за глуму и политику.
Бане Трифуновић, контра још увијек заслијепљеном брату (можда чак глупом), иде около и прича да је Јанковић исто зло као Вучић.
Часни академик Теодоровић не може да вјерује гдје су му биле очи, зар он да не види о како се лијеном и поквареном човјеку ради?
Либерал на квадрат Мирослав Прокопијевић каже да је знао неке ствари које зна данас не би тај апел ни потписао. (Претргао се.)

Пази, они су потписали АПЕЛ да неко уђе у политику и изађе на црту монструозном Вучићу!

Умјесто да кулерски кажу: "ни тад га нисам идеализовао, али пошто земљом влада диктатор, сматрао сам да треба подржати било ког иоле нормалног кандидата", они су нешто преварени и озлојеђени.
freehand freehand 16:46 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Умјесто да кулерски кажу: "ни тад га нисам идеализовао, али пошто земљом влада диктатор, сматрао сам да треба подржати било ког иоле нормалног кандидата", они су нешто преварени и озлојеђени.

Upravo o tome govorim. Onomad su bili najpošteniji, i svi u pravu i ko god drugačije kaže - kleveće i laže.
I sad su isto to. I svi misle drugačije i suprotno, ali kako su tada bili ujedinjeni oko Jankovića tako su i sada, ali protiv njega. Intelektualni i politički adolescenti, bez obzira na zvanja i titule. I zanimanja.
Edit: Ali generalno sve je to ta ista LDP-beli listić-DJB ekipa savršenih koji bi da nađu svoju političku sliku i priliku a nikako da skapiraju da takvih nema, sem njih samih. I to svakog pojedionačno, jer međusobno ne mogu očima da se vide niti iko može tako da ih popljuje kao oni međusobno, samo li se raziđu.
aureus aureus 17:05 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

freehand

Upravo o tome govorim. Onomad su bili najpošteniji, i svi u pravu i ko god drugačije kaže - kleveće i laže.
I sad su isto to. I svi misle drugačije i suprotno, ali kako su tada bili ujedinjeni oko Jankovića tako su i sada, ali protiv njega. Intelektualni i politički adolescenti, bez obzira na zvanja i titule. I zanimanja.

Није баш Апел 100, али ово што си рекао бих могао да потпишем. Не знам јесу ли интелектуални, али политички адолесценти јесу.
freehand
Edit: Ali generalno sve je to ta ista LDP-beli listić-DJB ekipa savršenih koji bi da nađu svoju političku sliku i priliku a nikako da skapiraju da takvih nema, sem njih samih. I to svakog pojedionačno, jer međusobno ne mogu očima da se vide niti iko može tako da ih popljuje kao oni međusobno, samo li se raziđu.

Пааа, лакше ти је наћи своју слику и прилику ако си просјечан него ако си изузетан.

Шалу на страну, подржавам кад неко чак и критиком жели да поправи то за шта гласа.
angie01 angie01 18:44 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ne znam da li si svesna da si nabrojala četiri potpuno različita čoveka, karaktera, temperamenta i političke opcije,


izvini, ali stvarno ne znam gde je ko rasporedjen- ja sam ono napisala metaforicki, u smislu, neki novi ljudi, koji su meni poznati po necem dobrom.

a valjda su apsolutno svi u politickim strankama, razliciti ljudi, karakteri, temperamenti, nisam znala da treba o tome da brinem.


A to samo govori o nezrelosti i neznanju, da ne pomiunjem licmerje koje je, eto, bolećivo prema kolegama blogerima, bez obzira ko su, šta su i kakvi su.


uhebote, kada mene karakterises u odnosu na vrlo ocekivano razocarenje rasporedom deesovaca po raznim ponudjenim opcijama,...alo bre, pa i toma je biran jer je ljudima bilo dosta tih likova i njihove vlasti, a kao jedinu mogucu opciju, zasto bi sada bio ok novi krug.


A baš su se tako zalojubljeno gledali oni iz Apela sto onomad, skoro kao i ovdašnji blogeri što su 2013. počeli da se dive vučiću a 2014. Raduloviću.


ja ne spadam ni u jednu od ovih- neznamtacnokosutobili-tvojih prozvanih, a nije ni neobicno, s obzirom da su neki novi ucesnici bili potrebni na sprzenom nebu srBijanske Firme vlasti, koja je skenjavala sve sto je moglo da se skenja- mada ti kazes da bi mogao da nabrojis dobre momente, samo te mrzi:), ne znam sta ti pametan i nezaljubljen dubokoumno predlazes u svojoj svekolikoj odbrani dsa.
angie01 angie01 18:50 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

sakasvili, jebote...


meni je on odlicno parirao onimneznamkakodaihnazovem u vrlo neravnopravnim i odnosima i uslovima u skupstini.
angie01 angie01 18:55 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Умјесто да кулерски кажу: "ни тад га нисам идеализовао, али пошто земљом влада диктатор, сматрао сам да треба подржати било ког иоле нормалног кандидата", они су нешто преварени и озлојеђени.


slazem se i ja,...ali brate, ne mozes da stavis kao eksponenta nekog zbog koga je ova ovakva vlast i birana, jer je to bila jedina opcija da se oni sklone,...ne znam, je l prica neko sa ljudima oko sebe, svi normalni su se zgrozili eksponiranim deesovskim kandidtaima ispred opozicionih listi,...sad, ako je ideja isto sto je bilo i prosli put, kada se rusio ds, ali obratno, ono smena, malo vi, malo mi,....i to sa istim ljudima- meni to deluje, katastrofalno.
angie01 angie01 19:02 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ja bih gospodži koja istovremeno podržava Kukusigamenija i Pavićevića preporučio da pročita otvoreno pismo Kukusigamenija Pavićeviću. Koliko da razume (ako uspše) šta podrazumevam pod licemerjem.


pa ja ti uprvo to i kazem- da bi po meni bilo bolje da je umesto zokija- koga apsolutno niko ne gotivi,...neka mi neko kaze ako gresim...da je ispred nove bio eksponiran Pavicevic, za koga opet svi oni sa kojima ja komuniciram, kazu sve najbolje po onome sto je javnosti pokazao- to sto se unutar stranke desilo i sta su ciji interesi- pojma nemam, ja valjda ne treba da vrsim ekspertizu njihovih odnosa, komentarisem kao obican gradjanin, koji samo konzumira posledice njihovog igranja,...

...o Arisu mislim sve najbolje.
aureus aureus 19:43 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

angie01
pa ja ti uprvo to i kazem- da bi po meni bilo bolje da je umesto zokija

Pa, ako ih je on okupljao 2013. kad se vraćao iz političke penzije, nije čudo što su baš njega izabrali. Zoran umije da bude i simpatičan pošto je brzoplet i lajav; mana mu je što je, iako veoma iskusan, zapravo politički slabo talentovan. Evo jedne od najnovijih epizoda: prošle godine "Kurir" bio ušao u mali rat protiv Vučića, a Živković koji je jedne prilike javno pocijepao te novine, odmah otrčao da im da intervju; i to bi se podnijelo, nego je u tom intervjuu nastupao sa stavom "cijepao sam vas dok niste valjali, ali sad ste u redu". "Kurir" se, kao što znamo, vratio na staro, a Živković ispao - magarac.
Ne može se reći da ga Basara nije upozorio.

angie01
...o Arisu mislim sve najbolje.

Arisu Movsesijanu neki na tviteru prigovaraju da se krije iza umjetničkog imena.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:50 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Није баш Апел 100, али ово што си рекао бих могао да потпишем. Не знам јесу ли интелектуални, али политички адолесценти јесу.

Да.
Потпуно.
Политички аматери.
И незналице.
Но, део њих је носила (и још увек носи) та лажна потврда о властитом значају. Наши глумци, као и холивудски, утриповали су да су богови. А само су добри глумци. Или добри режисери. Или пристојни интелектуалци.

А делом су узорни медиокритети, с претензијама. Такви су најштетнији.
aureus aureus 20:13 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic
Наши глумци, као и холивудски, утриповали су да су богови. А само су добри глумци.

Mali lični dodatak (ne posebno važan, ali ne škodi):

Ja se čak i ne ložim na glumce. Nekako ih nema na spisku javnih ličnosti koje mi nešto mnogo znače.
Mogu sva beogradska pozorišta i sa glumcima i sa režiserima da stanu iza koga god hoće, i dalje ću misliti šta mislim.

Ovi što imaju veze sa pozorištima su čak prilično naporan svijet, a tu ne mislim samo na glumce.

Posebno mi je čudno kako ljudi glumce koje vole olako i prebrzo dožive i kao dobre, čak velike ljude, mada o njima ne znaju ništa.
maksa83 maksa83 20:30 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

А делом су узорни медиокритети, с претензијама.

vcucko vcucko 20:49 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

alselone
Covek iz HR mi kaze kako se iz Slavonije dnevno iseljava oko 500 ljudi.

Vidi ovako.
Dok sam još živeo dole, znači za Juge, penzionerke iz Hr. primorja (Istra, Kvarner), pogotovo one mlađe, držeće (a toga je u socijalizmu boguhvala bilo), išle su dakle u Trst da čuvaju i paze babe i dede. Em blizu, em uzmu neku liru preko penzije, mesec dana tamo mesec kući i dobro. To se trošilo na sređivanje, putovanja i sl. I bilo je nekako uzgred, kao ekstra zarada.
Danas, isti posao su preuzele mlade žene iz Slavonije. 500+ km. I nikako nije uzgred ni ekstra, nego osnovna delatnost. Plaćaju ih kako ko i kako kad, od toga žive čitave porodice. Traži se veza za to, plaćaju provizije, leti perje.
To ti je taj odnos, nekad-sad.

c_h.arlie c_h.arlie 20:51 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Predrag Brajovic
Није баш Апел 100, али ово што си рекао бих могао да потпишем. Не знам јесу ли интелектуални, али политички адолесценти јесу.

Да.
Потпуно.
Политички аматери.
И незналице.
Но, део њих је носила (и још увек носи) та лажна потврда о властитом значају. Наши глумци, као и холивудски, утриповали су да су богови. А само су добри глумци. Или добри режисери. Или пристојни интелектуалци.

А делом су узорни медиокритети, с претензијама. Такви су најштетнији.

Ima li ikoga da zadovoljava tvoje kriterijume !?
Daj neku referencu.
angie01 angie01 21:30 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Да.
Потпуно.
Политички аматери.
И незналице.


a, stvarno vas ne razumem- pa niko od njih nije ni rekao da su znalci, nego su podrzali ono sta im se ucinilo da moze da promeni ovu posast sto nas je zadesila i svojim imenom i kredibilitetom su stali iza opcije, kako bi skrenuli paznju ljudima koji njima veruju,...sad svuda ima i onih sa pretenzijama, zar to nismo vec apsolvirali, da nema idealne cistote,

a ono sto mi je jos blesavije, traziti od grajdna -glasaca da su vrhunski znalci i ekspereti,...pa majkumu, oni samo vlast placaju da za njih obavlja poslove na nivou drzave, a u odnosu na ono sto svako od kandidata nudi,...pri tome, stanje u drzavi je vec dugo raspadajuce i nepovoljno uprvo za poslodavce, ali je zato za zaposlene isto tako, samo dijametralno suprotno- sto je bolesno, ako smo demokratska zemlja, a ne feudalna,...znaci da nije razlika u opcijama na nivou uredjenih drzava, gde izbor nove vlasti ne utice previse na svakodnevni zivot grajdna u nekom drmaticnom smislu, nego u nijansama, nego bi trebalo da ima ponudu sa idejom i razradjenim mogucim nacinima da se sve promeni iz korena, a ne da vrti iste ljude u krug, koji barataju samo sto puta cujenim floskulama kao obecanjima- za koje niko posle izbora ne oseca obavezu da ih ispuni- i uvredama za protivnike.

a gradjani, vec oguglali i iscrpljeni od borbe za opstanak i snalazenja u hausu, nemaju vise poverenja u promene i paze ono sto su dograbili grupisuci se po opcijama koje su im to nesto sitno omogucile,... i tako su vec decenijama navikli, bez bilo kakve svesti o siroj slici i posledicama.
mesan mesan 21:31 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
А делом су узорни медиокритети, с претензијама.


< ZAINTRIGIRANI KRLE >


Ovaj je čovek spasio Srbiju od vlasti radikala 2008., dok oni nisu po njegovom planu sazreli kao SNS, pa su sad OK a on im pomaže da budu još bolji, dok je nešto ranije samcijat izmislio i napravio najjači konceptualni album u Srba još od Dušanovog zakonika --- Makso crni zar mrziš i Srbiju i originalne umetnike?
maksa83 maksa83 21:41 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

dok je nešto ranije samcijat izmislio i napravio najjači konceptualni album u Srba

To, i neke od najboljih pesama Bitlsa.
angie01 angie01 21:42 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

sto se mene tice, ne da ne zelim da budem ekspert i da mi se svakodnevno dan puni politikom na svakom kanalu, na svim naslovnim stranama, u prodavnici, poslu, kaficu, okupljanjima,...nego ne zelim da znam kako se zove bilo ko ko je na funkciji- a da sve funkcionise kako je dogovoreno i zasto se prima plata od gradjana.
angie01 angie01 21:47 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

To, i neke od najboljih pesama Bitlsa.


zasto mu umanjujes i ogranicavas....mrzis Srbiju i vucica.
niccolo niccolo 21:49 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Arisu Movsesijanu neki na tviteru prigovaraju da se krije iza umjetničkog imena

Pa kad je Aris ime košarkašnog kluba iz Soluna...
freehand freehand 21:55 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

ne znam sta ti pametan i nezaljubljen dubokoumno predlazes u svojoj svekolikoj odbrani dsa.

Šta bih ja mogao da predložim nekom komej e Toma jedina opcija? Ništa. Sem da bih voleo da nam se razdvoje životi, države, sve, i da ja vama zavidim na sreći i veselju u kome plivate.
freehand freehand 22:01 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

nego su podrzali ono sta im se ucinilo da moze da promeni ovu posast sto nas je zadesila

Čekaj sad - jel to pošast koja nas je zadesila ili si birala način da se spasiš od onoga pre? Ti i ti neki pristojni ljudi oko tebe? Daj se malo konsoliduj, pobogu. Čitaj šta pišeš ako več ne možeš da pratiš šta misliš.
freehand freehand 22:02 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

mesan
maksa83
А делом су узорни медиокритети, с претензијама.





Ovaj je čovek spasio Srbiju od vlasti radikala 2008., dok oni nisu po njegovom planu sazreli kao SNS, pa su sad OK a on im pomaže da budu još bolji, dok je nešto ranije samcijat izmislio i napravio najjači konceptualni album u Srba još od Dušanovog zakonika --- Makso crni zar mrziš i Srbiju i originalne umetnike?

Jel ovo nešto naučno, ili je obična pamfletska mudrost za groš?
aureus aureus 22:04 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

angie01

a gradjani, vec oguglali i iscrpljeni od borbe za opstanak i snalazenja u hausu, nemaju vise poverenja u promene i paze ono sto su dograbili grupisuci se po opcijama koje su im to nesto sitno omogucile,... i tako su vec decenijama navikli, bez bilo kakve svesti o siroj slici i posledicama.

Можда су грађани уморни од лошег живота, али не видим да су баш могли бити уморни од мијењања власти пошто сваку држе по дванаест година и трпе је док им трпљење на уста не изађе.
Можда би били мање уморни кад би мање трпили и чешће мијењали власт.

За огуглалост не могу да их похвалим, пошто огуглалост води у полумртвило.

Ако сада, након свега што су им Вучић и Мали приредили у Београду, не промијене градску власт, могли би да доживе да новогодишњу расвјету имају 365 дана у години, а да им Лукас пјева крајем сваког мјесеца за 100 хиљада евра. Њихових 100 хиљада евра.
freehand freehand 22:05 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

.da je ispred nove bio eksponiran Pavicevic, za koga opet svi oni sa kojima ja komuniciram, kazu sve najbolje po onome sto je javnosti pokazao- to sto se unutar stranke desilo i sta su ciji interesi- pojma nemam, ja valjda ne treba da vrsim ekspertizu njihovih odnosa, komentarisem kao obican gradjanin, koji samo konzumira posledice njihovog igranja,...

...o Arisu mislim sve najbolje.

Pa eto, izgleda da Aris o kome ti misliš sve najbolje o Pavićeviću koga on zna i zna šta priča a kako se ponaša - a o kome ti takođe misliš sve najbolje - ne misli sve najbolje, i o tome piše u tekstu koji ti naravno nisi čitala ali i o njemumisliš sve najbolje.
niccolo niccolo 22:07 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Можда би били мање уморни кад би мање трпили и чешће мијењали власт.

To i ja rekoh na samom početku (a i inače to tvrdim već godinama).
freehand freehand 22:09 20.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Можда би били мање уморни кад би мање трпили и чешће мијењали власт.

Možda bi manje umorni bili kad bi se bavili onim što im je posao u demokratiji, ako već hoće demokratiju, a to nije samo glasanje nego i kontrola vlasti, svakodnevna i uporna, odbrana građanskih prava i sloboda,, odbrana slobode medija i javne reči, slobode pravosuđa?
Ok, Endži i njeni prijatelji koji se svi slažu oko svega mogu da misle da je njihov posao samo da izađu na izbore, ili budu beli listići, al to ne fercera tako u demokratiji. Demokratija podrazumeva i borbu, svakodnevnu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana