Budućnost

QUO VADIS, EUROPE

G.Cross RSS / 03.02.2018. u 01:12

Zdravstveno Upozorenje: Ovo je post koji kao da su pravili Brajović i Tasa zajedno. Dug I sa mnogo dijagrama.

Nastavite na sopstvenu odgovornost.


Evropska Unija ( u daljem tekstu EU) je napadnuta sa svih strana.

Od USA , od Rusije, od Kine ( u poslednja tri dana Tereza Mej, UK prime minister je bila u Kini I kaŽe da je dobila obećanja da će “nezavisna Velika Britanija" dobiti isti, ako I ne bolji status od EU u očima Kine ).

I na kraju unutar same EU rastu glasovi koji nisu samo za reforme nego za rasturanje EU.


Ponekad pomislim da smo samo Vučić i  ja za očuvanje EU. Dobro, i Hasim Tači ali ako je EU pod pokroviteljstvom USA.


Kakogod,, naučio sam u toliko ( premnogo ) godina mog iskustva da su činjenice bolje za odlučivanje od emocija.


Tako da sam neko vreme za svoju dušu gledao neke brojeve I pokušao da shvatim, ima li EU smisla kratkoročno I dugoročno, gde je EU u dinamici trendova koji oblikuju budućnost naše planete.


I evo šta sam našao.
Činjenice. Ni dobre ni loše. Samo činjenice.


Ja ću pokušati da budem objektivan deleći ih sa vama.

Šta me je zaista zainteresovalo, je da većina činjenica koje dokazuju da je EU propali projekt su iste one činjenice koje dokazuju da je EU jedini izbor.


Tako da Ja imam svoj izbor razumevanja ovih cinjecica, ali možete da ih  imate I vi.


Ko poživi sledecih 30 do 50 godina biće u poziciji da pokaže ko je bio u pravu.



Sad, činjenice …


Share_of_world_GDP%2C_2004_and_2014.png


Ovaj slide pokazuje ucešće USA, Kina , EU itd u globalnom Bruto Nacionalnom proizvodu ( u daljem tekstu GDP) u godinama 2004 I 2014. Dakle samo 10 godina.


Učesće USA u globalnom GDP je palo sa 28.1% na 22.2%. Učesće EU je palo sa 31.4% na 23.8%.

Učesće Kine je poraslo sa 4.5% na 13.4%.


Ono sto se vidi je da je pad EU i USA zajedno veći nego rast Kine. To znači da je i ostatak sveta ( verovatno BRIK zemlje) takodje porastao.


E sad pitanje, na koje ja nemam odgovor ovde ali verujem da ga znam je da li bi pojedinačne zemlje EU imale bolji rezultat nego kao članice EU ?


Činjenice...

 

GDP%20graph%20in%20nominal%20terms%202_9dmexi1.JPG


 

 

 


Dodavanje novih zemalja je nominalno pomagalo rezultatima EU.

 

 

 

Ipak ako se pogleda u PPP ( Purchasing Power Parity) slika ne izgleda blago rečeno bolje.


GDP%20graph%20world%20vs%20EU%202.JPG

 

 

 

I šta sad ?


Par još vrlo interesantnih cinjenica


Malo pogleda u budućnost.

 

 SHARE OF WORL POPULATION IN MAJOR ECONOMIES


gros1.png


U samo deset godina Indija će preteci Kinu po broju stanovnika.


Koje su posledice toga ? Pa indija je najstarija “demokratija “na Azijskom kontinentu I najveća po broju stanovnika “demokratska” zemlja na svetu.

I još je članica Komonvelta , kluba Engleskih kolonija;



Ako pogledamo i malo dalje u budućnost videćemo sledeće:


 

GDP SHARES IN US$ 1965-2030



gros5.png


Godine 2030 Kina ce imati 25% svetskog GDP I jos ce samo da rastu Indija i “ostatak sveta” uz dalji pad USA i EU.



Ovaj slide nije pogled u buducnost nego zaledjujuca slika sadasnjosti .

 

SHARE OF STUDENTS IN TERTIARY EDUCATION

 

gros7.png


Budućnost pripada onima koji znaju.

Kažu za par dana će da EU obznani ( ha, opet Obznana) strategiju EU za ono sto oni zovu “ Zapadni Balkan” ili “WB6”. E sad ja bih se upitao sta je onda Istočni Balkan ? Dobro osim Bugarske I Crnog mora.


Oni će da kazu sta imaju da kažu. Vucicevski mediji ce da to operu I poplave time TV stanice.

Što je manje važno.


Važno je, po mom mišljenu, šta su istorisjki trendovi, gde oni vode i kako da , nasa mala “ slamka medju vihorove” nadje mesto u njima.


Ja verujem da velicina ekonomije odredjuje političku I vojnu snagu jedne zemlje.

Ali pre svega jasnoća vizije gde i zašto se ide.


Nijedna imperija nije izgubila primat dobrovoljno.


Na žalost Svet je izasao iz ere ( mozda lažne) stabilnosti I ulazi u Eru prekomponavanja slike sveta koja još par decenija naivnima neće biti jasna.


Sad gde je tu EU ? Ja li će narodima Evrope biti lakše i bolje da udju u tu novu eru kao male nacionalne države ili kao Unija ?


Niko neće znati pravi odgovor sada. I Omega i Tasa i Pajic i Novkovic su isto u pravu koliko I ja.


Ali svi mi moramo da , zabog naše dece, verujemo da znamo odgovor I da se za to borimo.

 

 

 

 

PS. Namerno sam izostavio uticaj  takozvanih "nadnacionalnih korporacija" jer  one to zaista i nisu, kao što se vidi sve ove vraćaju profit gde treba kad im se naredi. 

 

Izvori:

Europe’s Place in the Global Economy – What Does the Last Half Century Suggest for the Future  _ Intereconomics

http://ec.europa.eu/eurostat

 https://fullfact.org/

etc..



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 01:28 03.02.2018

The History of Europe: Every Year

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:16 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Niko neće znati pravi odgovor sada. I Omega i Tasa i Pajic i Novkovic su isto u pravu koliko I ja.


Ma Pajić nema pojma, to je valjda jasno, ja sam ovde samo zbog zajebancije, a i da ne zaboravim maternji, pardon, Taso, srpski jezik. Mada, sudeći po ovim tvojim grafikonima, utekoh iz Srbo-EU na vreme.

I samo da dodam, dok se Milanče nije razmahao brojevima koje skuplja po ovim sputnikovim ispostavama i fejsbuku: i pored miliona gladnih i nezaposlenih Amera željnih posla i toga da budemo veliki opet, i lažiranja statistika o navodnom full-employment-u, čemu me Novke ovde uporno podučava, ja evo prvi put ne mogu da nađem tehničara da zaposlim. Stoji mi oglas već deset dana, javio mi se jedan pecaroš (dobro, sad je aerospace-electrical engineering dual-major na CU-u, pre toga je vatao sockay losose na Aljasci, još dismr na barku), i još jedan mašinac-geo-scientist (ne pitaj ništa, mutant). To je prvi put tako, još sam ponudio i dosta veću platu od minimalca, ali ne vredi, nema radnika, sve razgrabljeno. Možda ovaj tramp i nije tako loš kako sam mislio: rani prasiće i ne dira gumbiće.

Eto, ja bolju ekonomsku analizu od ove ne umem da dam, realno.
blogovatelj blogovatelj 04:05 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Ma Pajić nema pojma, to je valjda jasno, ja sam ovde samo zbog zajebancije


Samo se ti zajebavaj. A Kina u deset godina utrostručila zaradu. Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski. Tj.to je bilo pre četiri godine, sada je još i više od toga.
Samo se ti zajebavaj.
Kupio sam kineski mobilni pre pola godine za manje od $200. Njegov američki ekvivalent, sa istim performansama, košta 500. Pukli ste ko bas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:42 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

blogovatelj
Ma Pajić nema pojma, to je valjda jasno, ja sam ovde samo zbog zajebancije


Samo se ti zajebavaj. A Kina u deset godina utrostručila zaradu. Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski. Tj.to je bilo pre četiri godine, sada je još i više od toga.
Samo se ti zajebavaj.
Kupio sam kineski mobilni pre pola godine za manje od $200. Njegov američki ekvivalent, sa istim performansama, košta 500. Pukli ste ko bas.


Kineski se barjak veselo viori,
don't happy, be worry!

Jebote, blogi, ti ko da si milenijals, a ne stari deka: kupuješ telefon za 200 dolara (u Africi deca umiru od gladi!!!) a maštaš o onom od $500, koji će ti, bre, klinac? Evo, ovaj moj LG, ja se više ne sećam da li sam ga uopšte platio, ili mi ga dali džabe, uz pretplatu, 30 dolara mesečno, a i to sam preplatio. I sasvim lepo radi, telefoniram, gledam koliko je sati, slikam dete kad mi Nikončuga nije pri ruci, i koristim ga kao baterijsku lampu, tekstovanje ignorišem - to svi znaju koji sa mnom korespondiraju, pa ni ne pokušavaju. Šta će mi više od toga? A na poslu i dalje imam landline, koji je sad praktično džabe, jer često zaboravim fontele kod kuće, pa onda žena ne može da me proverava da se ne švalerišem (sa tehničarom*, ili cicom u kafiću), tako da mi je landline obavezna stavka.

Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski


Eh, kako ovo lepo zvuči...samo da potraje...


*E, ovaj moj Tajko, ode. Jeste, čovek ima skoro dva metra, mada ga nisam merio, to je zato što je zapravo pola Amerikanac, a pola Tajlanđanka. A ode - našao bolje plaćen posao, neki medicinski implanti, njima trebaju mašinci ko leba, a meni ko rupa u glavi, rastadosmo se danas uz pljeskavice u kafani, dosta plakanja i pipkanja ispod stola, po instrukcijama Ketrin Denev. I sad tražim drugu tehničarku...
alselone alselone 06:51 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

kad mi Nikončuga nije pri ruci

Naleteo sam skoro na netu na neko poredjenje kvaliteta slika tih aparata od puno para i dobrih mobilnih telefona. U toj "idiot" kategoriji slika telefoni cak tuku aparate.

Meni je kamera jedini zahtev kad kupujem telefon. Posto ne drkam aplikacije i igirce. Ali jbg, i oni su kurve, znaju sta rade, dobre kamere idu samo uz najskuplje telefone uz koje ti uvale gomilu procesora, rama, cuda, sto meni onako, tjah varijanta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:04 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

U toj "idiot" kategoriji slika telefoni cak tuku aparate.


Moguće, ne pratim više toliko, ja imam ovaj D300 već dosta godina, to sad i nije neki aparat sam po sebi, ali kad ga opremiš dobrim staklom, e, onda je to druga priča. Slikam uglavnom sa aperture priority-jem, ili sa shutter priorityjem ono kad hoću neke efekte noću, uz logorskuvatru, ne znam da li to ima na telefonima, veroavtno ima nešto slično. Ali ono što je keva kod tih aparata je, brate, blic, pa one zajebancije sa zavesicama, prednja, zadnja... To nema na mobilnom. Ali, što je težak, sad kad treba da nosim dete u šumu, pa merim svaki gram na rancu, onda Nikon obično prvi otpadne, naročito ako može da dođe do toga da treba da se beži od mede ili pume.

alselone alselone 07:06 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Da, da, aparat je ipak aparat. Nego mislim na one fotke kad ti dete taman peva neku pesmu, ili izvodi neke besne gliste, nemas puno vremena da zumiras i podesavas, posto ce prestati ko zaba u onom crtanom, nego moras brzo (da prostis) da vadis i opalis, e tu su telefoni bolji.
blogovatelj blogovatelj 07:08 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Jebote, blogi, ti ko da si milenijals, a ne stari deka: kupuješ telefon za 200 dolara (u Africi deca umiru od gladi!!!) a maštaš o onom od $500, koji će ti, bre, klinac?


Nemoj da si pglu. Slomio sam stari, ušao u prodavnicu i imao samo dva kriterijuma. Veliki ekran, pošto sam ćorav, i što niža cena. Našao jedan za $170 kanađana + 13% PDV. Firma ZTE, nikad pre nisam čuo za nju. Fon ko bombonica.
alselone alselone 07:11 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Firma ZTE

jebu kinezi kevu. Imas jos jaci brend, Xiaomi, jos veci noname, jos bolji telefoni, a jos niza cena.

Ali ima kvaka. Sve su pokrali od drugih. :) Pa se tuze sa Samsungom, Apple-om i drugima, pa su im ovi blokirali prodaju u EU i (mislim) Amerikama.

Mada donose ljudi na crno.

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:13 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

alselone
Da, da, aparat je ipak aparat. Nego mislim na one fotke kad ti dete taman peva neku pesmu, ili izvodi neke besne gliste, nemas puno vremena da zumiras i podesavas, posto ce prestati ko zaba u onom crtanom, nego moras brzo (da prostis) da vadis i opalis, e tu su telefoni bolji.


Pa jesu, ako nisi mamlaz ko ja, pa pola vremena ne znaš gde si ostavio telefon, moram ženu da jurim da me zove, da bih ga našao, pod uslovom da se baterija nije ispraznila. A Nikon uvek visi na kuki u ormanu, napunjen i spreman, ne gasim ga nikad, sa spoljnim blicem isto tako napunjenim i na stendbaju. Zato volim taj aparat sa mehaničkim shutter-om, zato što je vreme od kada ga uzmeš u ruke do kad možeš da opališ sliku = 0 sekundi. Ovo bre na telefonu: dok ga probudim, pa dok prođem kroz menije, dok se on dozove sebi, pa dok isfokusira, pa dok snimi, pa prva slika loša jer je isfokusirao drvo u dvorištu a ne lice od deteta, pa opet, jebote, dete napuni 18 godina, ode na koledž.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:21 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

blogovatelj
Jebote, blogi, ti ko da si milenijals, a ne stari deka: kupuješ telefon za 200 dolara (u Africi deca umiru od gladi!!!) a maštaš o onom od $500, koji će ti, bre, klinac?


Nemoj da si pglu. Slomio sam stari, ušao u prodavnicu i imao samo dva kriterijuma. Veliki ekran, pošto sam ćorav, i što niža cena. Našao jedan za $170 kanađana + 13% PDV. Firma ZTE, nikad pre nisam čuo za nju. Fon ko bombonica.


A ja: što manji telefon, da me ne žulja u pantalonama, da ne moram da ga punim svkih pola sata, i da ima dobru antenu, da mi ne otpada veza svaka dva minuta. I da bude džabe, ako je ikako moguće.

I do sada nisam slomio nijedan telefon u životu, zamenio sam ih samo kad više nisam mogao da nađem bateriju za njega jer se više ne proizvodi, i da, na prethodnom mi je dete izgrizlo tastaturu, našlo ga pre mene, nisam obraćao pažnju dok je ona to oglodala do elektronike. I još sam se tamo bunio u radnji što nemaju tastaturu kao rezervni deo...
blogovatelj blogovatelj 07:23 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Ovo bre na telefonu: dok ga probudim, pa dok prođem kroz menije, dok se on dozove sebi, pa dok isfokusira, pa dok snimi, pa prva slika loša jer je isfokusirao drvo u dvorištu a ne lice od deteta, pa opet, jebote, dete napuni 18 godina, ode na koledž.


Kupi ZTE.
Na prvom ekranu, onom na kome kucaš lozinku, imaš ikonicu foto aparata. Prevučeš palcem i hop! Fotografišeš komšinicu dok se kupa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:26 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

blogovatelj
Ovo bre na telefonu: dok ga probudim, pa dok prođem kroz menije, dok se on dozove sebi, pa dok isfokusira, pa dok snimi, pa prva slika loša jer je isfokusirao drvo u dvorištu a ne lice od deteta, pa opet, jebote, dete napuni 18 godina, ode na koledž.


Kupi ZTE.
Na prvom ekranu, onom na kome kucaš lozinku, imaš ikonicu foto aparata. Prevučeš palcem i hop! Fotografišeš komšinicu dok se kupa.


Jeste, i lozinku moram da pamtim...znaš kad bih je se setio da mi komšinica zaleluja na prozoru od kupatila oskudno odevena?!

Jedino što priznajem kao prednost mobilnih telefona u fotografiji je što sa Nikonom možeš da iščašiš sebi ruku pokušavajući da opališ selfija. Nego moraš sa onim tajmerom da se zajebavaš...

EDIT: A mislim da će trampika to sve da zabrani ovde kod nas da se kupuje, te špijunske kineske telefone, evo sad je uveo tarife na špijunske solarne panale, kukaju ovde na sav glas instalateri, propadoše, nego, ono, zna se, kupujameričko, mejk amerika grejt egen, i sve tako redom, dok ga ne impičmuju iz bele kuće u pičku lepu materinu odakle je došao.
blogovatelj blogovatelj 07:32 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

este, i lozinku moram da pamtim..


Aman, pre lozinke. Na tom ekranu gde treba da se kuca lozinka. A drugo, u setapu možeš da namestiš i nivo zaštite kakav ti odgovara, što bre voliš da se praviš blesav ko Čarli?
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:40 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

blogovatelj
este, i lozinku moram da pamtim..


Aman, pre lozinke. Na tom ekranu gde treba da se kuca lozinka. A drugo, u setapu možeš da namestiš i nivo zaštite kakav ti odgovara, što bre voliš da se praviš blesav ko Čarli?


E, jeste, sad još da moram da se sekiram da li sam zbog gole komšinice postavio dovoljni nivo zaštite na prokletom telefonu, ili sam zaboravio, pa mi žena nađe slike. A moja žena nije ko čarlijeva, da prinese sarmicu, ova ispela Denale, dva puta, gde udari, tu trava ne raste.

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:54 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

E, da ne sjebemo Krosu blog, ja to malo dao sebi oduška posle naporne nedelje, i prozvao me je po imenu, a meni malo treba da krenem. Tako da - toliko od mene, izvini Krose na trolu, odoh da ljuljam krevetac. A sutra ću pažljivo da pratim razvoj događaja na blogu u vezi sa sudbinom Evropske zajednice, i Srbije u njoj, pored nje, kako god hoćete.
G.Cross G.Cross 08:59 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

srdjan.pajic
E, da ne sjebemo Krosu blog, ja to malo dao sebi oduška posle naporne nedelje, i prozvao me je po imenu, a meni malo treba da krenem. Tako da - toliko od mene, izvini Krose na trolu, odoh da ljuljam krevetac. A sutra ću pažljivo da pratim razvoj događaja na blogu u vezi sa sudbinom Evropske zajednice, i Srbije u njoj, pored nje, kako god hoćete.


Ma u redu je. I ja imam Huawei. Super telefon.
Kad ga setujes kaze ti lepo telefon da ako si iz EU da ce da ti cuvaju podatke na serveru u EU. E sad ako si iz USA verovatno na nekom serveru u jednom selu u Kini.


zilikaka zilikaka 09:50 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

ova ispela Denale, dva puta,

tasadebeli tasadebeli 10:29 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

blogovatelj
Ma Pajić nema pojma, to je valjda jasno, ja sam ovde samo zbog zajebancije


Samo se ti zajebavaj. A Kina u deset godina utrostručila zaradu. Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski. Tj.to je bilo pre četiri godine, sada je još i više od toga.
Samo se ti zajebavaj.
Kupio sam kineski mobilni pre pola godine za manje od $200. Njegov američki ekvivalent, sa istim performansama, košta 500. Pukli ste ko bas.



А пљувао си ме кад сам пре 2-3 године пренео на Блог оно што ми је Кум из Ванкувера рекао да су Кинези покуповали читаве четврти у Ванкуверу?

Е, Блоги, Блоги...



niccolo niccolo 11:35 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Slikam uglavnom sa aperture priority-jem, ili sa shutter priorityjem ono kad hoću neke efekte noću, uz logorskuvatru, ne znam da li to ima na telefonima, veroavtno ima nešto slično. Ali ono što je keva kod tih aparata je, brate, blic, pa one zajebancije sa zavesicama, prednja, zadnja... To nema na mobilnom.

Današnji mobilni su za fotke sa dosta svetlosti (odnosno dobrim osvetljenjem) sasvim jednaki aparatima. Za sve druge uslove ipak ne mogu da priđu aparatima. Plus, telefoni još nisu dovoljno dobri sa zumom, doduše to je ionako digitalni zum, pa naravno da nije dovoljno dobro.
c_h.arlie c_h.arlie 12:59 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

srdjan.pajic
blogovatelj
Ma Pajić nema pojma, to je valjda jasno, ja sam ovde samo zbog zajebancije


Samo se ti zajebavaj. A Kina u deset godina utrostručila zaradu. Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski. Tj.to je bilo pre četiri godine, sada je još i više od toga.
Samo se ti zajebavaj.
Kupio sam kineski mobilni pre pola godine za manje od $200. Njegov američki ekvivalent, sa istim performansama, košta 500. Pukli ste ko bas.


Kineski se barjak veselo viori,
don't happy, be worry!

Jebote, blogi, ti ko da si milenijals, a ne stari deka: kupuješ telefon za 200 dolara (u Africi deca umiru od gladi!!!) a maštaš o onom od $500, koji će ti, bre, klinac? Evo, ovaj moj LG, ja se više ne sećam da li sam ga uopšte platio, ili mi ga dali džabe, uz pretplatu, 30 dolara mesečno, a i to sam preplatio. I sasvim lepo radi, telefoniram, gledam koliko je sati, slikam dete kad mi Nikončuga nije pri ruci, i koristim ga kao baterijsku lampu, tekstovanje ignorišem - to svi znaju koji sa mnom korespondiraju, pa ni ne pokušavaju. Šta će mi više od toga? A na poslu i dalje imam landline, koji je sad praktično džabe, jer često zaboravim fontele kod kuće, pa onda žena ne može da me proverava da se ne švalerišem (sa tehničarom*, ili cicom u kafiću), tako da mi je landline obavezna stavka.

Sa 4,5 na 13,4% svetskog GDP-a. 2 od 15 dolara zarađenih u svetu su kineski


Eh, kako ovo lepo zvuči...samo da potraje...


*E, ovaj moj Tajko, ode. Jeste, čovek ima skoro dva metra, mada ga nisam merio, to je zato što je zapravo pola Amerikanac, a pola Tajlanđanka. A ode - našao bolje plaćen posao, neki medicinski implanti, njima trebaju mašinci ko leba, a meni ko rupa u glavi, rastadosmo se danas uz pljeskavice u kafani, dosta plakanja i pipkanja ispod stola, po instrukcijama Ketrin Denev. I sad tražim drugu tehničarku...

Dobar tehničar zlata vredi !
Tehničarka još više.
c_h.arlie c_h.arlie 13:06 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

srdjan.pajic
blogovatelj
este, i lozinku moram da pamtim..


Aman, pre lozinke. Na tom ekranu gde treba da se kuca lozinka. A drugo, u setapu možeš da namestiš i nivo zaštite kakav ti odgovara, što bre voliš da se praviš blesav ko Čarli?


E, jeste, sad još da moram da se sekiram da li sam zbog gole komšinice postavio dovoljni nivo zaštite na prokletom telefonu, ili sam zaboravio, pa mi žena nađe slike. A moja žena nije ko čarlijeva, da prinese sarmicu, ova ispela Denale, dva puta, gde udari, tu trava ne raste.


Šta ti znaš o mojoj ženi !?
Prinošenje sarmice je znak ljubavi, ne vidim u tome ništa posprdno.
Odoh ja, baš sada, da ženi iscedim sok od grejpa i mandarina.
Potom ću da podgrejem čorbicu od povrća.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Prinošenje sarmice je znak ljubavi, ne vidim u tome ništa posprdno.


To je nekako više akt sažaljenja prema izdržavanom licu.
c_h.arlie c_h.arlie 19:46 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

srdjan.pajic
Prinošenje sarmice je znak ljubavi, ne vidim u tome ništa posprdno.


To je nekako više akt sažaljenja prema izdržavanom licu.

Ko je izdržavan ?
Ja ?
Kako to ?!
tyson tyson 20:58 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Meni je kamera jedini zahtev kad kupujem telefon.

Microsoft Lumia 950 ili Nokia Lumia 930, i bog da te vidi...


tyson tyson 21:05 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Ovo bre na telefonu: dok ga probudim, pa dok prođem kroz menije, dok se on dozove sebi, pa dok isfokusira, pa dok snimi, pa prva slika loša jer je isfokusirao drvo u dvorištu a ne lice od deteta, pa opet, jebote, dete napuni 18 godina, ode na koledž.

Microsoft Lumia 950 ili Nokia Lumia 930. Ima dugme sa strane za aktiviranje kamere (Zeiss optika, 20MP), ništa ne moraš da pipkaš po telefonu ispod stola.

karabasbarabas karabasbarabas 22:03 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

alselone
kad mi Nikončuga nije pri ruci

Naleteo sam skoro na netu na neko poredjenje kvaliteta slika tih aparata od puno para i dobrih mobilnih telefona. U toj "idiot" kategoriji slika telefoni cak tuku aparate.

Meni je kamera jedini zahtev kad kupujem telefon. Posto ne drkam aplikacije i igirce. Ali jbg, i oni su kurve, znaju sta rade, dobre kamere idu samo uz najskuplje telefone uz koje ti uvale gomilu procesora, rama, cuda, sto meni onako, tjah varijanta.


Neki telefoni imaju "interpolated" kameru. Drugim recima nabudze velicinu piksela da bi rezolucija bila veca, hence da bi se kamera bolje prodala. To je u sustini kamera od npr 5 megapiksela koja nakon fotografisanja detalje koji nedostaju doda pomocu programa za pogadjanje sta bi tu moglo da bude. I onda srecni i veseli napisu na telefonu 8 megapiksela. Laicki objasnjeno.
bene_geserit bene_geserit 23:24 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

alselone
jebu kinezi kevu. Imas jos jaci brend, Xiaomi, jos veci noname, jos bolji telefoni, a jos niza cena.

Ali ima kvaka. Sve su pokrali od drugih. :) Pa se tuze sa Samsungom, Apple-om i drugima, pa su im ovi blokirali prodaju u EU i (mislim) Amerikama.


Svi tu rade stvari slicno, i "kradu" ideje jedni od drugih, nije Xiaomi nikakav izuzetak. A svakako nije ni no-name, rastu ko ludi u Kini.
Nego gledam ovaj Huawei Mate 10, deluje ozbiljno dobar telefon. Ne da bi ja potrosio 500 baka za to. Ali deluje mi da pucamo polako.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:46 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Microsoft Lumia 950 ili Nokia Lumia 930, i bog da te vidi...


da, jos da ih microsoft nije povukao iz prodaje, upropastio windows mobile, i svojevremeno (pokusao da) prodaje u svojim US stores S8 'Microsoft Edition'...

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:50 03.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Microsoft Lumia 950 ili Nokia Lumia 930. Ima dugme sa strane za aktiviranje kamere (Zeiss optika, 20MP), ništa ne moraš da pipkaš po telefonu ispod stola.


pa svi to imaju manje vise - s8 su dva klika na power.

medjutim fakat je lumia bila nekoliko svetlosnih godina ispred konkurencije. 950 je i danas jedini telefon koji podrzava dual sim + sd card (svi androidi imaju hibrid ili dve kartice, ili jedna i sd card). pa onda baterija koja se vadi, i wireless charging - jos od 2011 godine... o najjacoj kameri da ne govorimo, kao i ozbiljnosti operativnog sistema (dok steve balmer nije kupio android telefon...).

blogovatelj blogovatelj 00:19 04.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

А пљувао си ме кад сам пре 2-3 године пренео на Блог оно што ми је Кум из Ванкувера рекао да су Кинези покуповали читаве четврти у Ванкуверу?


Ti si potpuno lud. Ajd nađi mi to gde sam te pljuvao. Retko se kome divim kao Kinezima. Biće da si me pobrkao sa nekim.
Kinezi još od osamdesetih godina prošlog veka kupuju masovno nekretnine u Vankuveru. U to vreme samo oni iz Hong Konga, jer nisu znali kako će proteći kinesko preuzimanje od Engleza, ali kasnije je cela Kina počela da kupuje masovno. A danas saranjuju. Bolje je biti prijatelj sa njima nego sa Amerima sto puta. Amerika pada, Kina raste.
Atomski mrav Atomski mrav 17:35 06.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

naročito ako može da dođe do toga da treba da se beži od mede ili pume.


Naleteo sam pre neki dan na vest da je "istočna američka puma" zvanično proglašena izumrlom vrstom. Ali kod vas je sigurno neka zapadna puma u pitanju (nisam provalio šta tačno znači istočna - istočno od Misisipija ili continental divide, isključivo east coast...), ali ko zna - kako civilizacija napreduje, možda će i ona biti uskoro izumrla.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:47 07.02.2018

Re: The History of Europe: Every Year

Atomski mrav
naročito ako može da dođe do toga da treba da se beži od mede ili pume.


Naleteo sam pre neki dan na vest da je "istočna američka puma" zvanično proglašena izumrlom vrstom. Ali kod vas je sigurno neka zapadna puma u pitanju (nisam provalio šta tačno znači istočna - istočno od Misisipija ili continental divide, isključivo east coast...), ali ko zna - kako civilizacija napreduje, možda će i ona biti uskoro izumrla.


Moguće, mada su ovde pume zaštićene životinje, a i gustina naseljenosti je daleko iza istočne obale, te je suživot koliko toliko moguć. I mi, libtardi, tree-hugger-i, i ostali rastafarijanci, se često bunimo protivu organizovanog odstrela puma (čitaj: potpisujemo online peticije), iako je, navodno, donekle opravdano: namnože se, pojedu dete ili hajkera, silaze ljudima u dvorišta i jedu im vučjake i rotvajlere, nasrću na trudnice i osnovce, dobro, sve je to dosta retko, ali kad se desi, onda ih razvlače po novinama. Tu imaju neke kvote, zavisno od populacije, ne znam koja služba je nadležna za brojanje i određivanje kvota, pa se dozvole za upucavanje posle izvlače lutrijom kao i za ostalu divljač, i to košta dosta para kako sam čuo, ali nisam proveravao skoro brojno stanje pa ne znam kakav je trend. U svakom slučaju, pravda za pume!

A do skoro nisam znao da su kod nas u Stenovitim planinama vukovi praktično istrebljeni, mada mi je bilo malo čudno da nikad nismo naleteli na njih ili bar tragove gore po planinčinama, niti sam ikad čuo da ih spominju u pričama oko logorske vatrice. I sad pokušavaju nešto da ih ponovo zapate u divljini (kao da hajkeri nemaju dovoljno glavobolje sa medama i pumama).

alselone alselone 07:05 03.02.2018

EU

Evropa pocinje da gubi jer tehnoloski zaostaje i jer konacno napusta kolonije, koje je na malo perfidniji nacin crpela i posle zvanicnog povlacenja.

Na primer Alzir, tamo konacno prestaju da pricaju francuski, prestaju cak i arapski, nego se sve vise vracaju na svoj stari jezik, Berber. I meni bas drago zbog toga.

Prisustvovao sam jednom razgovoru dvojice Francuza. Pricali su o nekom ostrvu koje su definitivno napustili u skorijoj istoriji. I pricaju kako je tamo sada sranje zivot, ono tuga i siromastvo, sa recima "eto, kad nisu hteli nas, neka sad crknu od gladi". Eto, glupi ti domoroci, neko je dosao i pokro im sva prirodna bogatsva, i oni se konacno oslobodili, pa nemaju od cega da zive, i nek crknu kad nisu vise hteli okupatorsku milostinju, nezahvalnici.

zilikaka zilikaka 09:35 03.02.2018

Re: EU

Evropa pocinje da gubi jer tehnoloski zaostaje i jer konacno napusta kolonije

U ekonomiju se ne doznajem i još priznajem da me mrzi da guglam o ovim pokazateljima sa dijagrama*.
Ono koliko sam ja provalila ekonomiste, oni formiraju silne pokazatelje kao odnose ovog i onog, i onda još to bog zna kako cene i poštuju, kao silno naučno dostignuće
Ipak, razumeli smo da EU gubi trku sa ostalima.

Moja seljačka logika kaže da je gubi zbog sopstvene "razmaženosti".
Znate ono kad se rodiš kao dete imućnih roditelja, gde za gomilu onog što ti podrazumevaš, neko treba debelo da zapne ne bi li dostigao ikad.
Recimo, evropski pojam siromaštva nije uporediv sa azijskim i afričkim.
Azija pored te potrebe za stalnom borbom za prežilvljavanje ima često i jak kolektivistički duh.
Opet dalje tako seljački kad gledaš, ako se okolo stvaraju džinovi (koji su do skoro bili sirotinja pa time i bezopasni), zvuči pametnije ostati zajedno, kolko bar da ih ne razmažu ovi što rastu.

...a da će biti surovo - biće.

G.Cross G.Cross 09:55 03.02.2018

Re: EU

Moja seljačka logika kaže da je gubi zbog sopstvene "razmaženosti".
Znate ono kad se rodiš kao dete imućnih roditelja, gde za gomilu onog što ti podrazumevaš, neko treba debelo da zapne ne bi li dostigao ikad.


U EU se na socijalnu zastitu trosi vise nego igde na svetu.

To je druga strana medalje.



Public expenditure on social protection benefits, 2003 and 2013


vcucko vcucko 10:00 03.02.2018

Re: EU

alselone
Evropa pocinje da gubi jer tehnoloski zaostaje i jer konacno napusta kolonije, koje je na malo perfidniji nacin crpela i posle zvanicnog povlacenja.

Ima žena dva ujaka u Njemaćkoj, B-W. Ono, pravi gastosi iz 70-ih, jedan je zaradio penziju u Walther-u, drugi u Deutz-u. Sjajni ljudi, i deca im isto, ali ima jedno ali: kompletno društvo njihovih sinova, čak najmanje naših, Nemci i poneki Talijan i sl., to kad pomeneš studije, fakultet kao da si ili rekao neku nepoznatu reč, ili kao da si opsovao. Ne postoji kao pojam ni na horizontu. Izučiti zanat, zaposliti se u 19., arbeiten za platu (soma i po do dva, ako baš neko ubode preko dva, ne zanositi se nekim ciframa), to je to i svećom da tražiš ko uopšte poima nešto više. Plus ofarbati kosu i tatoo, čisto onako, kao sad smo odrasli. Leti paket aranžman na španske farme mas-turizma. A fakultete im preuzimaju auslenderi, čak Turci, Rusi, daleki istok...
Pa ne zaostali tehnološki. A još Nemci i drže jaku proizvodnju, doduše dosta toga su i oni dislocirali po Kinama.

Kolonije? Pa sad su ovi iz bivših kolonija došli na naplatu, na stan i 'ranu. Ko god je znao da kupi kartu ili bar da se prošvercuje. Apsurd je, što Nemci skoro da nisu ni imali kolonije u klasičnom smislu, a najviše su na'ebali po tom pitanju. Ta njihova suluda efikasnost u svemu što rade je kao lepak za muve iz trećeg sveta. Pa dok traje, traje.
alselone alselone 10:19 03.02.2018

Re: EU

Moja seljačka logika kaže da je gubi zbog sopstvene "razmaženosti".
Znate ono kad se rodiš kao dete imućnih roditelja, gde za gomilu onog što ti podrazumevaš, neko treba debelo da zapne ne bi li dostigao ikad.
Recimo, evropski pojam siromaštva nije uporediv sa azijskim i afričkim.
Azija pored te potrebe za stalnom borbom za prežilvljavanje ima često i jak kolektivistički duh.
Opet dalje tako seljački kad gledaš, ako se okolo stvaraju džinovi (koji su do skoro bili sirotinja pa time i bezopasni), zvuči pametnije ostati zajedno, kolko bar da ih ne razmažu ovi što rastu.


Evropske kompanije su danas slaboinventivne, spore, trome, korumpirane, traže monopol i bore se koristeći mito u zemljama trećeg sveta. Tako opstaju. Za sada.

Ja obožavam da vidim kad ih izjedu neki agilni Kinezi, Korejci i drugi.
alselone alselone 10:24 03.02.2018

Re: EU

A fakultete im preuzimaju auslenderi, čak Turci, Rusi, daleki istok...
Pa ne zaostali tehnološki. A još Nemci i drže jaku proizvodnju, doduše dosta toga su i oni dislocirali po Kinama.


Da, čuo sam i ja za ovaj fenomen. Meni je to potpuno neočekivano. Mogao sam da se kladim kako će se procenat fakultetski obrazovanih povećavati sa povećanjem životnog standarda.
zilikaka zilikaka 11:16 03.02.2018

Re: EU

Mogao sam da se kladim kako će se procenat fakultetski obrazovanih povećavati sa povećanjem životnog standarda.

Neće. Upravo ovo, i ono sa najvećim procentom socijalnih davanja i sa manjkom ambicija za školovanje, inventivnost, sve sam to sažela pod razmaženost.
Ako neko odrasta u okruženju gde mu je potrebno sasvim malo truda da ima pristojan život, teško je očekivati da tek tako ulazi u borbu koja mu nije neophodna.
To je prirodno ponašanje, sasvim prirodno.
E, al otvaranjem granica su i oni ostali dobili mogućnost da učestvuju u trci, al oni mnogo jače grizu da dostignu nešto što im se nikako ne podrazumeva.

Pada mi na pamet banalno poredjenje koje mislim da jako paše. U vreme mog studiranja najvredniji studenti su bili oni iz teške nedodjije. Njima je od uspeha, od svakog ispita zavisio ostanak u domu, a ako to pravo izgube sledio je povratak kući i život sličan roditeljskom. S tim se nije igralo.
I inače, kad svako od nas (čast izuzecima) analizira sebe, najbolji smo bili onda kad smo na to bili prinudjeni, kad smo se borili za opstanak.
E, to je kvaka koja Evropu drži lengerisanu. Nije im dovoljno loše.

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:04 03.02.2018

Re: EU

jer tehnoloski zaostaje

Mislim da Evropa pre svega ima ideološki problem, ali nije joj prvi put. Danas znamo kako su u srednjem veku, na primer, Kina ili neki islamski kalifat bili daleko napredniji od bilo koje evropske feudalne idolatrije (sa svim što ova reč feudalno nosi). A vidim i da se pojavio taj čuveni grafik o socijalnim davanjima Evropljana, a to bi trebalo da predstavlja verovatno razlog ekonomskog propadanja ili tako nečeg? Tu je ta i ideološka caka, sad, da li Evropa zaostaje ili Evropa napreduje ili Evropa stagnira? Što me podseti na sjajan događaj u Britaniji, takozvani brexit za odličnu digresiju, kada se priča svodila na evropsku administraciju koja koči britanski napredak i ovaj poslednji izveštaj podnesen (svetoj!) Terezi o procenama tvrdog ili bilo kakvog istupa iz EU (što me dovodi do još boljeg razmišljanja o tome da UK još uvek nije, a sve mi se čini da neće još skoro, izašla iz EU). Sad, da li je taj sveevropski koncept dobar ili je možda bolji ovaj dunavski identitet što i nas zahvata (kako se brzo sa sveevropskog, prešlo na srednjeevropski, a evo sad smo i na dunavskom identitetu) pojma nemam, ali vredi ona spirina, mislite o tome =]


+ jedino što mene užasavajuće nervira kod EU jeste reč "evropske vrednosti" koje su težak bullshit, s obzirom na teški evropski šovinizam, ostalo je ok.
niccolo niccolo 16:25 03.02.2018

Re: EU

Tu je ta i ideološka caka, sad, da li Evropa zaostaje ili Evropa napreduje ili Evropa stagnira?

Zavisi u odnosu na šta se procenjuje, da li se gledaju samo ekonomski pokazatelji, ili i socijalni i standardi ljudskih i drugih prava.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:43 03.02.2018

Re: EU

Zavisi u odnosu na šta se procenjuje, da li se gledaju samo ekonomski pokazatelji, ili i socijalni i standardi ljudskih i drugih prava.


Da, na to sam i mislio, kada kažem - u odnosu na šta se procenjuje. Najgora stvar je to što je za neke glave ekonomija jedina validna ideologija. Još više mi je užasavajuće kada se upoređuje snaga nečije ekonomije, kao nekakav sistem vrednosti i generalne ocene nekog društva i, na sve to se daje generalizacija, da li to društvo napreduje ili nazaduje. Pa onda dođemo do raznih dikatura i mekihdiktatura koje sebe opravdavaju ekonomskim čudima ; a koja nisu ništa drugo do prenaduvanog balona na helijumu javnog duga, neki to nazivaju i reganekonomija - ali ona je imala ideološku svrhu pobede nad komunizmom, ovo sad nema nikakvu svrhu osim stalnog i nanovnog prizivanja sudnjeg dana zbog đavolske socijalne države.
djuro.vilovic djuro.vilovic 18:16 03.02.2018

Re: EU


Neće. Upravo ovo, i ono sa najvećim procentom socijalnih davanja i sa manjkom ambicija za školovanje, inventivnost, sve sam to sažela pod razmaženost.
Ako neko odrasta u okruženju gde mu je potrebno sasvim malo truda da ima pristojan život, teško je očekivati da tek tako ulazi u borbu koja mu nije neophodna.
To je prirodno ponašanje, sasvim prirodno.

tu je i progresivno operezivanje,što više učiš,što više radiš,što više crnčiš , to ti država više uzme i opet si isti kurac sa onima koji sve rade klaj klaj ..
banalan primjer upišeš medicinu ( a prije ,moraš biti dobar u gimnaziji) pa staž specijalizacija .. počmeš sa 30 pošteno zarađivat.. do tad sestra / med tehničar več ima 12 godina staža , uživanje u životu .. do penzije ga ovaj ne more stiči u primanju ( ako se uračunaju i troškovi studiranja) .. zato njemački doktori idu u švicu , gb i Usa gdje doktorski poso plaćen
milisav68 milisav68 21:34 03.02.2018

Re: EU

stefan.hauzer
ali ona je imala ideološku svrhu pobede nad komunizmom, ovo sad nema nikakvu svrhu osim stalnog i nanovnog prizivanja sudnjeg dana zbog đavolske socijalne države.

Pa i ta socijalna država je bila "ideološka", zbog straha od širenja komunizma.

U međuvremnu je komunizam nestao, odnosno prestala je opasnost, pa se malo živelo na lovorikama , širenjem tržišta i dobijanjem jeftinije radne snage.Takođe se iskoristila prilika da se malo ratuje i pljačka, pa se svim tim plaćala socijalna država.

Otud i priželjkivanje i prizivanje "sudnjeg dana".
niccolo niccolo 21:59 03.02.2018

Re: EU

Još više mi je užasavajuće kada se upoređuje snaga nečije ekonomije, kao nekakav sistem vrednosti i generalne ocene nekog društva i, na sve to se daje generalizacija, da li to društvo napreduje ili nazaduje. Pa onda dođemo do raznih dikatura i mekihdiktatura koje sebe opravdavaju ekonomskim čudima a koja nisu ništa drugo do prenaduvanog balona na helijumu javnog duga


Potpuno saglasan. Pravi tj. održivi ekonomski napredak je uvek u istoriji bio praćen povećanjem, a ne smanjivanjem sloboda - pa Rim je krenuo od, dok je bio malo seoce okruženo rivalskim plemenima, patera familijasa koji je jedini imao poslovnu sposobnost, pa se to posle jedan po jedan širilo na muške potomke, robove i žene. Ili buržoaske revolucije i pursuit of happiness u Deklaraciji nezavisnosti. Pa i današnja Kina i povećanje broja kineskih turista širom sveta, kao primer da i u čvrsto kontrolisanom društvu mora da dođe do povećanja nekih sloboda.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:18 03.02.2018

Re: EU

dobio na poklon neku kratku Istoriju kapitalizma od Jirgena Koke, u izdanju Clia, pročita se za veče, a rekao bih da ima nekih odličnih delova, o tome kako država, tačnije društvo, služi da humanizuje kapitalizam i da u tom pogledu raste dugoročna potreba za državom, ali isto i tako da kapitalizmu koji je transnacionalan, ne odgovara nijedan globalni politički suverenitet i da je to nerešen problem. Lepa poenta za kraj knjige.
niccolo niccolo 22:48 03.02.2018

Re: EU

hm, kupiću ako zapamtim
bene_geserit bene_geserit 23:40 03.02.2018

Re: EU

alselone
Prisustvovao sam jednom razgovoru dvojice Francuza. Pricali su o nekom ostrvu koje su definitivno napustili u skorijoj istoriji. I pricaju kako je tamo sada sranje zivot, ono tuga i siromastvo, sa recima "eto, kad nisu hteli nas, neka sad crknu od gladi". Eto, glupi ti domoroci, neko je dosao i pokro im sva prirodna bogatsva, i oni se konacno oslobodili, pa nemaju od cega da zive, i nek crknu kad nisu vise hteli okupatorsku milostinju, nezahvalnici.

Mislis ono tipa jedini kanali za navodnjavanje koje imaju su ostali iz vremena Austro-Ugarske?
Bez obzira sto je oslobadjanje od kolonijalizma jedna od najboljih stvari koja se desila u svetu u 20-tom veku, ipak je realnost da vecina tih zemalja nije bas prosperirala kada su se resili kolonizatora. I do to slabo ima veze sa kolonizatorom nego pre svega sa njima samima. U mnogima od tih zemalja jedina infrastruktura koja postoji je ona izgradjena od strane kolonizatora i uz to se ne odrzava bas najbolje.
Ili su na austro-ugari sto su nam posekli sumu po Zlatiboru jos uvek krivi sto tamo nema sume? Koliko vekova treba da prodje da mi to ponovo posumimo i da ne krivimo austro-ugare vise?
bene_geserit bene_geserit 23:47 03.02.2018

Re: EU

Evropa pocinje da gubi jer tehnoloski zaostaje i jer konacno napusta kolonije, koje je na malo perfidniji nacin crpela i posle zvanicnog povlacenja.

Evropa pocinje da gubi zbog welfare state koji je preskup za odrzavanje i podstice uravnilovku. Kolonije nemaju nikakve veze sa time vec vekovima (pomislio bi covek da bankrot Spanije u vreme kada je bila najveca kolonijalna sila je tu temu zatvorio jednom zauvek).
Uz to se pojavila ozbiljna konkurencija koja se manje vise resila komunizma, podjednako pametna.
alselone alselone 07:35 04.02.2018

Re: EU

Mislis ono tipa jedini kanali za navodnjavanje koje imaju su ostali iz vremena Austro-Ugarske?


Protivno uvrezenom misljenju, najveci deo (ne znam tacno ali sigurno preko 80%) kanala izgradila je SFRJ a ne Austro-Ugarska.
c_h.arlie c_h.arlie 09:48 04.02.2018

Re: EU

stefan.hauzer
dobio na poklon neku kratku Istoriju kapitalizma od Jirgena Koke, u izdanju Clia, pročita se za veče, a rekao bih da ima nekih odličnih delova, o tome kako država, tačnije društvo, služi da humanizuje kapitalizam i da u tom pogledu raste dugoročna potreba za državom, ali isto i tako da kapitalizmu koji je transnacionalan, ne odgovara nijedan globalni politički suverenitet i da je to nerešen problem. Lepa poenta za kraj knjige.

Daj još nekoliko natuknica kako bih formirao siže.
Imam puno poverenje u tebe, tako da neću morati da čitam - a, ipak, neću biti uskraćen spoznajom.
tasadebeli tasadebeli 10:48 04.02.2018

Re: EU

alselone
Mislis ono tipa jedini kanali za navodnjavanje koje imaju su ostali iz vremena Austro-Ugarske?


Protivno uvrezenom misljenju, najveci deo (ne znam tacno ali sigurno preko 80%) kanala izgradila je SFRJ a ne Austro-Ugarska.





Pre nešto više od 200 godina veći deo Vojvodine bio je pokriven močvarama, barama i trsticima, naseljen veoma retkim stanovništvom. Uređenje voda omogućilo je naseljavanje ovih prostora i privredni razvoj. Sistemom kanala, koji je počeo da se gradi u XVIII veku, sa ciljem odvođenja i dovođenja vode, Panonska ravnica pretvorena je u prijatno mesto za život i plodne, žitorodne njive.

Vojvodina ne bi bila ono što je danas, da nisu izgrađeni Veliki i Mali bački kanal i na kraju sve to umreženo u sistem kanala Dunav-Tisa-Dunav.

...


U poratnom graditeljskom bumu, u želji za što većom i bržom modernizacijom zemlje, inženjeru Nikoli Mirkovu dat je zadatak 1947. godine da osmisli jedinstvenu kanalsku mrežu koja će povezivati reke Dunav i Tisu kroz Vojvodinu. Hidrostistem DTD građen je od 1957. do 1977. godine, a čine ga kanalska mreža dužine 649 km, brana na Tisi kod Novog Bečeja, 25 ustava, 16 prevodnica, 5 crpnih stanica i drugi objekti. Hidrosistem je projektovan za dovođenje vode za navodnjavanje zemljišta, snabdevanje vodom ribnjaka, naselja i industrije, za plovidbu, prihvatanje i odvođenje otpadnih voda, razvoj turizma i sportova na vodi itd.



Vojvođanski kanali, nekada razlog za ponos, danas za stid (ЛИНК)


The TreasurЕ Book of the Hs Danube -Tisa -Danube Књига блага rХс Дунав - Тиса - Дунав (ЛИНК)


PRIKAZ PROJEKTA : " Revitalizacija Velikog kanala-DTD i priprema uvođenja savremenog postrojenja za obradu otpadnih voda za gradove i industrije u području Bačke " (ЛИНК)
djuro.vilovic djuro.vilovic 08:08 03.02.2018

eusssr

Nije problem eusssr nacionalne ili nadnacionalne države, iako zasad ja jedini spas vidim u nacionalnim državama. Nego što je EU uzurpirala demokraciju i okrtoirala softdiktaturu . Idolatrije ( kulturmarksizam, genderizam,ekofeminizam i slična sranja) razne kvote planska privreda i demokracija, ograničavanja slobode.. sve to polako vodi scenariju sssra, samo propas može biti burnija... neke od nacija sa jačim demokratskim imunitetom (GB) il jačom ekonomskom logikom( de) možda se i mogu odupret. ali narodi iskasapljeni socijalizmom teško... Srbija je dobar primjer . clubing skojevci ( jer salona više nema) mahom su euroeuforični jel sanjaju o đabani dokolice za svoje hobije u kojima će to netko palćat.Dok su kina i indija na tragu klasičnih zapadnih vrednosti u ekonomiji ... europa baulja
apostazija od Boga Oca ka polimorfnom vještičarenju i neopaganiji
evropa je pukla u ideji ...
na kraju će postat zemlja kurvi i oberkelnera .. za dokolicu i dekadenciju azisko afričke zlatne mladeži
zilikaka zilikaka 09:53 03.02.2018

Re: eusssr

na kraju će postat zemlja kurvi i oberkelnera .. za dokolicu i dekadenciju azisko afričke zlatne mladeži

Meni upravo ovo isto palo na pamet da napišem al nisam tela da mračim.
G.Cross G.Cross 09:59 03.02.2018

Re: eusssr

zilikaka
na kraju će postat zemlja kurvi i oberkelnera .. za dokolicu i dekadenciju azisko afričke zlatne mladeži

Meni upravo ovo isto palo na pamet da napišem al nisam tela da mračim.



Pa to jedna od mogucnosti. Nesto kao sto je bila Kuba za USA.
Na kraju Evropa je geografski samo poluostvo Evroazijskog kontinenta.

Da li ce se to desiti ili nece zavisi od nas samih i da li zabijamo nos samo u sadasnjost i proslost ili pokusavamo da razumemo i buducnost.
bene_geserit bene_geserit 23:50 03.02.2018

Re: eusssr

djuro.vilovic
Idolatrije (kulturmarksizam, genderizam,ekofeminizam i slična sranja) razne kvote planska privreda i demokracija, ograničavanja slobode.. sve to polako vodi scenariju sssra, samo propas može biti burnija...

Kad smo vec kod toga, da cestitam blogiju (a i ostalim blogerima iz Kanade, pa i sebi pomalo) promenu reci u kanadskoj himni da bude "gender-neutral" (mislim ono "svi sinovi" je stvarno bilo strasno i krajnje je vreme bilo da se taj uzas zameni necim primerenijim).
martin_krpan martin_krpan 09:55 03.02.2018

Europa saga

Glavni problem meni je formiranje osovina zla, kako Žižek navodi, a to su: Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Češka, Slovačka, Poljska, baltičke zemlje a od skoro i Austrija. Taj proces vodi fašista i rasista Orban i Evropu vraća na agendu "naroda, krvi i tla". Na koju stranu će i Njemačka otići je pitanje jer kakva god da bude aktuelna vlada, biće slaba.

Prava slika Evrope danas je renoviranje kuće Emanuela Kanta u Königsbergu iz Putinovog privatnog džepa kao i pružanje sigurnosti i zaštite za Snovdena, jednog od poslednjih velikih heroja današnjeg vremena.

Mjeru jadnosti "zapadne civilizacije" danas ja mjerim količinom odbrane zapadnih vrijednosti, zapadne kulture i slobode od strane ruskog kagebeovca i despota.
bene_geserit bene_geserit 00:01 04.02.2018

Re: Europa saga

Glani problem EU je sto global-fasisti (Merkelova, Makron) namecu evropskim narodima okupaciju od strane izbeglica/emigranata koja iskljucivo odgovara velikim korporacijama i bukvalno si evropski narodi su protiv toga ali ih niko ne pita (gde je referendum u vezi emigracije? ili je normalno da Merekelova uveze milion emigranata za godinu dana? ili da 75% novorodjene dece u Parizu bude testirano na "sickle cell" bolest - sto znaci da im je bar jedan od roditelja africkog porekla).

Na srecu polako se bude razumni ljudi makar u istocnoj Evropi, evo sad Austrija, uskoro nadamo se Italija.

Ono sto moze da se zameri Poljskoj je sto je preuzela ulogu americkog trojanskog konja u EU, sa ulogom da spreci pribilizavanje Rusije Evropi.
niccolo niccolo 00:07 04.02.2018

Re: Europa saga

Ono sto moze da se zameri Poljskoj je sto je preuzela ulogu americkog trojanskog konja u EU, sa ulogom da spreci pribilizavanje Rusije Evropi.

Pa imajući u vidu koliko mrze Ruse, teško da im se može zameriti. To bi bilo kao da zameraš kiši što si mokar kad pada.
martin_krpan martin_krpan 13:43 05.02.2018

Re: Europa saga

Glani problem EU je sto global-fasisti (Merkelova, Makron) namecu evropskim narodima okupaciju od strane izbeglica/emigranata koja iskljucivo odgovara velikim korporacijama i bukvalno si evropski narodi su protiv toga ali ih niko ne pita (gde je referendum u vezi emigracije?


A šta misliš da napravimo referendumdum u npr. Kaliforniji da vidimo šta "narodi" vele na okupaciju izbeglica/emigranata iz Siberie? Ušao si i sada bi da zatvaraš vrata. Priznajem da ima nešto egzistencijalno majmunsko-darvinističko u tom stavu.
c_h.arlie c_h.arlie 13:53 05.02.2018

Re: Europa saga

martin_krpan
Glani problem EU je sto global-fasisti (Merkelova, Makron) namecu evropskim narodima okupaciju od strane izbeglica/emigranata koja iskljucivo odgovara velikim korporacijama i bukvalno si evropski narodi su protiv toga ali ih niko ne pita (gde je referendum u vezi emigracije?


A šta misliš da napravimo referendumdum u npr. Kaliforniji da vidimo šta "narodi" vele na okupaciju izbeglica/emigranata iz Siberie? Ušao si i sada bi da zatvaraš vrata. Priznajem da ima nešto egzistencijalno majmunsko-darvinističko u tom stavu.

Zašto vređaš čoveka !?
narcis narcis 15:17 05.02.2018

Re: Europa saga

c_h.arlie
martin_krpan
Glani problem EU je sto global-fasisti (Merkelova, Makron) namecu evropskim narodima okupaciju od strane izbeglica/emigranata koja iskljucivo odgovara velikim korporacijama i bukvalno si evropski narodi su protiv toga ali ih niko ne pita (gde je referendum u vezi emigracije?


A šta misliš da napravimo referendumdum u npr. Kaliforniji da vidimo šta "narodi" vele na okupaciju izbeglica/emigranata iz Siberie? Ušao si i sada bi da zatvaraš vrata. Priznajem da ima nešto egzistencijalno majmunsko-darvinističko u tom stavu.

Zašto vređaš čoveka !?

c_h.arlie , nije lepo to što radiš. izvini se krpanu i ne pitaj zašto.
treba da te je sramota.
i blogu i blogerima da se izviniš, i da ne pitaš zašto.
tasadebeli tasadebeli 10:23 03.02.2018

Центар

Или у сред среде. У суботу.

Niko neće znati pravi odgovor sada. I Omega i Tasa i Pajic i Novkovic su isto u pravu koliko I ja.



Ја сам у центру?

Пајић је, рецимо, лево. Омега је, рецимо, десно.

(Новковић је светска влада у сенци. Оно, билдерберг и те муње...)

А ја центар?







Sad gde je tu EU ? Ja li će narodima Evrope biti lakše i bolje da udju u tu novu eru kao male nacionalne države ili kao Unija ?



Britanija razgovara o novim trgovinskim sporazumima nakon izlaska Velike Britanije iz Evropske unije (EU).

Mej je stigla u industrijski centar Vuhan, a tokom dana će otputovati u Peking na razgovore sa kineskim predsednikom Si đipingom i premijerom Li Kećangom.

U delegaciji britanske premijerske nalazi se više od 50 privrednika, uključujući i čelnike kompanije Jaguar-Lend rover (Jaguar Land Rover). Ona će tokom posete Kini posetiti i finansijski centar Šangaj.

Premijerka Velike Britanije želi da iskoristi "zlatno doba" u odnosima dve zemlje, koje je kineski predsednik najavio tokom posete Londonu 2015.

Jačanje veza sa Kinom, drugom ekonomijom sveta, postalo je pitanje od ključnog značaja za Veliku Britaniju nakon što su Britanci na referendumu 2016. glasali za izlazak te zemlje iz EU.

Mej će boraviti u poseti Kini do 2. februara.



ЛИНК



Britanska premijerka Tereza Mej izjavila je da je s predsednikom Kine Sijem Đinpingom razgovarala o značaju uklanjanja barijera za trgovinu.

Posebno kada je reč o britanskoj hrani, piću, uslugama u oblasti finansija.

Mej je na konferenciji za novinare rekla da je razgovor u četvrtak bio deo dogovora o "reviziji trgovine i investicija", kao korak ka budućim bilateralnim sporazumima pošto Velika Britanija istupi iz EU.

"Citirajući Šekspira, predsednik Si mi je juče rekao da je prošlosti prolog. I sasvim se slažem. Velika Britanija i Kina otvaraju novo poglavlje u svojoj zlatnoj eri", rekla je Tereza Mej na konferenciji na kojoj je njeno izlaganje najavio osnivač kineske kompanije za trgovinu onlajn "Alibaba", Džek Ma.

Mej danas završava trodnevnu posetu Kini u okviru koje je posetila tri grada. Ona je sa Sijem razgovarala i o inicijativi Kine "Jedan pojas, jedan put".

Mej je uzdržana prema inicijativi "Pojas i put", mada je izrazila uslovnu podršku britanskom učešću sve dok su ti projekti u skladu sa svetskom poslovnom praksom.

Očekuje se da na završetku posete Tereze Mej budu potpisani poslovni ugovori ukupne vrednosti veće od 13 milijardi dolara. Britanski izvoz u Kinu je od 2010. godine porastao za 60 odsto, a očekuje se da Kina do 2020. godine postane jedan najvećih stranih investitora u Veliku Britaniju.


ЛИНК


П.С. - Али


"Citirajući Šekspira, predsednik Si mi je juče rekao da je prošlosti prolog. I sasvim se slažem. Velika Britanija i Kina otvaraju novo poglavlje u svojoj zlatnoj eri"






G.Cross G.Cross 10:33 03.02.2018

Re: Центар

tasadebeli
Или у сред среде. У суботу.

Niko neće znati pravi odgovor sada. I Omega i Tasa i Pajic i Novkovic su isto u pravu koliko I ja.



Ја сам у центру?

Пајић је, рецимо, лево. Омега је, рецимо, десно.

(Новковић је светска влада у сенци. Оно, билдерберг и те муње...)

А ја центар?







Sad gde je tu EU ? Ja li će narodima Evrope biti lakše i bolje da udju u tu novu eru kao male nacionalne države ili kao Unija ?



Britanija razgovara o novim trgovinskim sporazumima nakon izlaska Velike Britanije iz Evropske unije (EU).

Mej je stigla u industrijski centar Vuhan, a tokom dana će otputovati u Peking na razgovore sa kineskim predsednikom Si đipingom i premijerom Li Kećangom.

U delegaciji britanske premijerske nalazi se više od 50 privrednika, uključujući i čelnike kompanije Jaguar-Lend rover (Jaguar Land Rover). Ona će tokom posete Kini posetiti i finansijski centar Šangaj.

Premijerka Velike Britanije želi da iskoristi "zlatno doba" u odnosima dve zemlje, koje je kineski predsednik najavio tokom posete Londonu 2015.

Jačanje veza sa Kinom, drugom ekonomijom sveta, postalo je pitanje od ključnog značaja za Veliku Britaniju nakon što su Britanci na referendumu 2016. glasali za izlazak te zemlje iz EU.

Mej će boraviti u poseti Kini do 2. februara.



ЛИНК



Britanska premijerka Tereza Mej izjavila je da je s predsednikom Kine Sijem Đinpingom razgovarala o značaju uklanjanja barijera za trgovinu.

Posebno kada je reč o britanskoj hrani, piću, uslugama u oblasti finansija.

Mej je na konferenciji za novinare rekla da je razgovor u četvrtak bio deo dogovora o "reviziji trgovine i investicija", kao korak ka budućim bilateralnim sporazumima pošto Velika Britanija istupi iz EU.

"Citirajući Šekspira, predsednik Si mi je juče rekao da je prošlosti prolog. I sasvim se slažem. Velika Britanija i Kina otvaraju novo poglavlje u svojoj zlatnoj eri", rekla je Tereza Mej na konferenciji na kojoj je njeno izlaganje najavio osnivač kineske kompanije za trgovinu onlajn "Alibaba", Džek Ma.

Mej danas završava trodnevnu posetu Kini u okviru koje je posetila tri grada. Ona je sa Sijem razgovarala i o inicijativi Kine "Jedan pojas, jedan put".

Mej je uzdržana prema inicijativi "Pojas i put", mada je izrazila uslovnu podršku britanskom učešću sve dok su ti projekti u skladu sa svetskom poslovnom praksom.

Očekuje se da na završetku posete Tereze Mej budu potpisani poslovni ugovori ukupne vrednosti veće od 13 milijardi dolara. Britanski izvoz u Kinu je od 2010. godine porastao za 60 odsto, a očekuje se da Kina do 2020. godine postane jedan najvećih stranih investitora u Veliku Britaniju.


ЛИНК


П.С. - Али


"Citirajući Šekspira, predsednik Si mi je juče rekao da je prošlosti prolog. I sasvim se slažem. Velika Britanija i Kina otvaraju novo poglavlje u svojoj zlatnoj eri"








Ja sam u centru, ti si desna polutka.

Nesto kao Karasi.
tasadebeli tasadebeli 10:39 03.02.2018

Re: Центар

G.Cross

Ja sam u centru, ti si desna polutka.


И то она свињска полутка. EDIT: Француска обрада.

(Нећу, нећу, не бојте се, нећу више да качим ону свињску главу са петокраком и цвикерима за сунце која личи на Станета Доланца.)

Ал' чекај онда...

Са таквим местом у координатном систему, ако сам ја десна свињска полутка, Омега му онда ту дође папак? Евентуално коленица?

Мејл са натписом

Шта ће српски сељак морати да научи своје свиње да би Србија ушла у ЕУ

и овим клипом кружио је својевремено Србијом.





EDIT:

Nesto kao Karasi.



blogovatelj blogovatelj 00:31 04.02.2018

Re: Центар

Ја сам у центру?


Ti u centru? Ti si desno ihahaj, nemoj da se zavaravaš.
blogovatelj blogovatelj 00:31 04.02.2018

Re: Центар

Nesto kao Karasi.


Kara si?
tasadebeli tasadebeli 01:02 04.02.2018

Re: Центар

blogovatelj
Ја сам у центру?


Ti u centru? Ti si desno ihahaj, nemoj da se zavaravaš.



Добро, десни центар рецимо...

К'о овај баја на слички...



bene_geserit bene_geserit 01:10 04.02.2018

Re: Центар

Protiv imigracije ili protiv ilegalne imigracije?

A preci baje sa slicke su dobili po picci a on danas deo vlasnistva kazina - tj. mnogo je bolje prosao nego recimo domoroci sa Tajvana koje su kinezi pobili kad su se doselili, a verovatno i u odnosu na lokalno stanovnistvo po Balkanu kada su se sloveni doselili.
tasadebeli tasadebeli 01:14 04.02.2018

Re: Центар

blogovatelj
Nesto kao Karasi.


Kara si?



Е, можда ме и ниси ти пљувао за оно Ванкувер Ванкуверцима, а не Кинезима?

Можда то био Лајонсгејт. Он је сада Ванкурацверац.

Знам поуздано да није мој Кум. Он ми за Кинезе и рекао, а и у сваком нашем разговору јебе мајку протестантској белој кењађанској ђубради.

Какав цар, овај Monsieur Z!





tasadebeli tasadebeli 02:45 04.02.2018

Re: Центар

bene_geserit

Protiv imigracije ili protiv ilegalne imigracije?




G.Cross G.Cross 11:38 03.02.2018

Zahvalnost

Vucic je kazao da je zahvalan Kurcu za sve što je učinio, ne samo za Srbiju, već ceo Zapadni Balkan, na njegovom posvećenom radu i stalnim porukama podrške.


http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:709626-Vucic-se-sastao-sa-austrijskim-kancelarom-Susedi-od-pomoci-na-EU-putuali-problem-KiM-samo-Srbi-i-Albanci-mogu-da-rese-FOTO
vcucko vcucko 11:53 03.02.2018

Re: Zahvalnost

G.Cross
Vucic je kazao da je zahvalan Kurcu za sve što je učinio, ne samo za Srbiju, već ceo Zapadni Balkan, na njegovom posvećenom radu i stalnim porukama podrške.

Kazezoze Kazezoze 14:53 03.02.2018

Re: Zahvalnost

Vucic je kazao da je zahvalan Kurcu za sve što je učinio, ne samo za Srbiju, već ceo Zapadni Balkan, na njegovom posvećenom radu i stalnim porukama podrške.


A sad mi je jasno na osnovu čega je nastao tvit koji sam juče pročitao:
Lepo je Mitar Tarabić govorio: "Doći će vreme kada će srpski predsednik ići u Beč da se zahvali Kurcu."

bene_geserit bene_geserit 00:07 04.02.2018

Re: Zahvalnost

Kad smo vec kod zahvaljivanja Kurcu, da se podsetimo malo Radovana ...
grof_brankovich grof_brankovich 13:03 04.02.2018

Re: Zahvalnost

Све преко Курца, баш смо несрећан народ. Не остаје нам ништа друго него да верујемо да је све од Бога уређено са добрим разлозима.
narcis narcis 11:45 03.02.2018

jebotebog

koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?
martin_krpan martin_krpan 12:06 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Indoevropljani.

korisnickoime-1 korisnickoime-1 12:13 03.02.2018

Re: jebotebog

martin_krpan
narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Indoevropljani.



Ko je ovo ?

Je li ovo TasaDebeli ?
narcis narcis 12:17 03.02.2018

Re: jebotebog

korisnickoime-1
martin_krpan
narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Indoevropljani.



Ko je ovo ?

Je li ovo TasaDebeli ?

tasin ideološki tate
milanb milanb 12:41 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Тзв."Европи"(ЕУ) по дефиницији не припадају Словени и православци.
narcis narcis 12:44 03.02.2018

Re: jebotebog

milanb
narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Тзв."Европи"(ЕУ) по дефиницији не припадају Словени и православци.

kaži to blgarima, rumunjima, česima i zlovacima, poljacima,
oni, čobani budale, eto misle da su europijani.
Bili Piton Bili Piton 13:28 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis

kaži to blgarima, rumunjima, česima i zlovacima, poljacima,
oni, čobani budale, eto misle da su europijani.


Eto i Japancima...







milanb


Тзв."Европи"(ЕУ) по дефиницији не припадају Словени и православци.


Ta definicija je, bojim se, samo u tvojoj glavi - iako se oslanja na jedan mit i na jednu basnu (onu o kiselom groždju).
milanb milanb 13:31 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis

kaži to blgarima, rumunjima, česima i zlovacima, poljacima,
oni, čobani budale, eto misle da su europijani.


Код Словена-католика и несловенских православаца то се мало релативизује.Они могу бити део тзв."Европе"(западне цивилизације),али више као нека периферија.

Када постоји синергија словенског порекла и православља, такве нације не могу бити део тзв."Европе".

Такве нације могу бити под управом тзв."Европе", али никада неће бити део те цивилизације.
narcis narcis 13:39 03.02.2018

Re: jebotebog

milanb
narcis

kaži to blgarima, rumunjima, česima i zlovacima, poljacima,
oni, čobani budale, eto misle da su europijani.


Код Словена-католика и несловенских православаца то се мало релативизује.Они могу бити део тзв."Европе"(западне цивилизације),али више као нека периферија.

Када постоји синергија словенског порекла и православља, такве нације не могу бити део тзв."Европе".

Такве нације могу бити под управом тзв."Европе", али никада неће бити део те цивилизације.

pogledaj šta ti je bili eko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:51 03.02.2018

Re: jebotebog

Када постоји синергија словенског порекла и православља, такве нације не могу бити део тзв."Европе".

(ugušiću se smehom)

Moskva, Treći Rim.

Pa čitavo se pravoslavlje bazira na romejskom, univerzalnom carstvu i ostalim mantrama i mitomaniji. Što i Slovene čini čedom iste baštine, kao na primer i Francuze ili Nemce. Što je najluđe i Turke veže sličan koren, izguglovati na brzinu bitku kod Mancikerta. Zanimljije je i to što i taj koren, ima još jedan koren ispod i onda taj "Evropa" tok ima i malo širi pojam i dojam i drugo i ime, ali otom potom..


tasadebeli tasadebeli 15:14 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis
korisnickoime-1
martin_krpan
narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?


Indoevropljani.





Ko je ovo ?

Je li ovo TasaDebeli ?

tasin ideološki tate











A Praga a Berlino, a Mosca a Varsavia
A Buda a Stettino il fuoco brucia già
Viva l’Europa libera,viva l’Europa grande
Europa Nazione Nazione sarà

A Roma ad Atene a Vienna a Parigi
Spezziamo le catene gridiamo libertà
Americani a casa compagni nella steppa
Europa Nazione Nazione sarà

Risorgi Europa,risorgi sul mondo
Risorgi più grande risorgi con noi
Nella tua nuova storia c’è scritto già vittoria
Europa Nazione Nazione sarà

Son cento son mille milioni di fiaccole
Che s’alzano in alto insieme ad una bandiera
I giovani d’Europa uniti in un sol coro
Europa Nazione Nazione sarà






















milanb milanb 17:29 03.02.2018

Re: jebotebog

stefan.hauzer
Када постоји синергија словенског порекла и православља, такве нације не могу бити део тзв."Европе".

(ugušiću se smehom)

Moskva, Treći Rim.

Pa čitavo se pravoslavlje bazira na romejskom, univerzalnom carstvu i ostalim mantrama i mitomaniji. Što i Slovene čini čedom iste baštine, kao na primer i Francuze ili Nemce. Što je najluđe i Turke veže sličan koren, izguglovati na brzinu bitku kod Mancikerta. Zanimljije je i to što i taj koren, ima još jedan koren ispod i onda taj "Evropa" tok ima i malo širi pojam i dojam i drugo i ime, ali otom potom..


Постоје заједнички елементи наслеђа, али се то раздвојило пре скоро 1 000 година, и кренуло у потпуно различитим правцима.

Оно што ви сматрате "Европом", то је германско-романска заједница народа, са заједничком западном културом, грчко-римским наслеђем, римокатоличанством,ренесансом,реформацијом,итд.

Свега тога нема код нас, и зато никада не можемо бити део западног света.Можемо бити под политичком, војном или економском управом западних сила, али то не мења ствар.Разни делови света су били под управом западних сила али никада нису постали део западне културе и цивилизације.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:35 03.02.2018

Re: jebotebog

narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?

Хм.
Центар цивилизације се помера, није фиксиран.
Била Грчка, био Рим, па Константинопољ, па Париз, Лондон... Ни ми нисмо лоше стајали у једном тренутку.

Историјски рулет је игра која се стално игра.
Можда опет...
Можда.
narcis narcis 00:55 04.02.2018

Re: jebotebog

Predrag Brajovic
narcis
koja radost što će evropa da propadne, i treba da propadne koj će nam q, mi ionako nismo deo evrope pa to na nas neće ničim da utiče, jel da?

Хм.
Центар цивилизације се помера, није фиксиран.
Била Грчка, био Рим, па Константинопољ, па Париз, Лондон... Ни ми нисмо лоше стајали у једном тренутку.

Историјски рулет је игра која се стално игра.
Можда опет...
Можда.

nisam na to mislo većna to da se mi radujemo propasti evropa a ne vidimo da mi nećemo da dočekamo živi , kao država, tu propast jer ono što evropu samo krzne kod nas pravi neizlečive rane.
radujemo se što je kina preuzela proizvodnju svega i svačega a ne vidimo da su ustvari nama oteli te poslove a to je jedino što imamo da ponudimo evropi i sad šta?
plus kina neće da dopusti da amerika propadne, bili bi blesavi da to urade. kome će da proizvode one silne telegfone i ostale gadžete? rusima, srbima?
ali jebi ga ovi naši ' kriva mi je amerika što pišam nakoso' su uvrteli ,bez ikakvih realnih osnova, sbei u glavu da su kinezi protiv amerike i ko će ih ubedi da kina upropaštava samo nas nejake i glupe.
grof_brankovich grof_brankovich 12:19 04.02.2018

Re: миланб

Постоје заједнички елементи наслеђа, али се то раздвојило пре скоро 1 000 година, и кренуло у потпуно различитим правцима.

Оно што ви сматрате "Европом", то је германско-романска заједница народа, са заједничком западном културом, грчко-римским наслеђем, римокатоличанством,ренесансом,реформацијом,итд.

Свега тога нема код нас, и зато никада не можемо бити део западног света.Можемо бити под политичком, војном или економском управом западних сила, али то не мења ствар.Разни делови света су били под управом западних сила али никада нису постали део западне културе и цивилизације.


"Pre nekoliko dana Srbijom je "odjeknula" vest da će jednom tako moćnom sastanku da prisustvuje i srpska premijerka Ana Brnabić. U pitanju je Bilderberg grupa... Iako je masonerija nastala u Engleskoj, brzo se proširila u Francusku. I među Srbima je bilo masona, pa su to bili Živojin Mišić, Slobodan Jovanović, Ivo Andrić, Mihajlo Pupin, ali i Vuk Stefanović Karadžić, Dositej Obradović, Petar Petrović Njegoš, knez Mihailo Obrenović, kralj Petar I Karađorđević, kralj Aleksandar Karađorđević I." izvor

Aналитичар Душко Дунђер је у неком интервју (јутјубе) прошле године рекао да Срби немају ни једног представника у тој утицајној нво организацији новог светског поретка Билдербергу док Албанци имају Ветона Суроија.

Под условом да су ови подаци тачни мислим да је веома важно и добро да Срби имају свог представника у тој утицајној групи.

Као што знамо, још од Доситеја почиње приближавање источног и западног света што се тиче Срба, иако смо већином још увек били под муслиманском окупацијом. О утицају, грчке филозофије, европске ренесансе и реформације на наш умни и културни склоп и идентитет говори наше целокупно културно наслеђе. Ову дискусију би могао да наставим само лицем у лице јер би потрајалa барем пола дана, и опет вас не би успео убедити јер је ваша борба базирана на руској стратегији.

Јасно ми је што Руси морају да одржавају идеолошку борбу против запада и то углавном да би спасли своју сувереност и територију, али Руси имају и механизме војне одбране. Руси имају и средства за борбу и сарадњу са исламским светом.

Али што се тиче Срба и Србије, ми смо мале рибе у овом океану и наша стратегија за опстанак НЕ може бити иста руској стратегији. Наша стратегија мора више личити на кинеску стратегију - прагматична сарадња са свима који су вољни да сарађују са нама.

Слажем се са оним мислећим Србима који сматрају да је после нашег стогодишњег искуства са западом наш приоритет да обезбедимо услове нашег преживљавања у свакој будућој светској ситуацији. Не можемо дозволити себи икакве допунске грешке. Ми не можемо бити идеолошки и географски центар борбе између ционистичко-америчке цивилизације и Русије, и успутне жртве других локалних малих предатора попут хрватске државе и Албанаца, али можемо бити свесни шта се дешава у свету, што је достигнуће већ само за себе. Између осталог не можемо бити жртвени фигуре руске стратегије. Сасвим је нормално да је Русима Русија од примарне важности, а да нама Србија и Срби не смеју бити само жртвене фигуре. ЕД: Ту се разликујемо од Руса.

Оно што одаје руски идеолошки утицај у вашем мишљењу је религиозна црта ваше идеологије. Руска стратегија одбране мора да буде усмерена ка масама, за ту сврху она користи и манипулише религију и религије као битне елементе њене идеологије. Права духовност наравно не мора нужно да има везе са организованим религијама.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:34 03.02.2018

EU

Postoji nesto sto se zove prirodno pravo.

mislim da se uci jos u osnovnoj skoli, o prvom razredu pravno-birotehnicke da ne pricamo.

u skladu sa prirodnim pravom je i maxima

'sto se grbo rodi, vrijeme ga ne ispravi'.

Bili Piton Bili Piton 13:47 03.02.2018

Što se tiče mučene Tereze

(a meni je stvarno žao drugobritanijanaca, iskreno žao).



Lunchtime analiza iz Gardijana.

Fino da se prevede pa da se stavi na blog ali nemam vremena
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:53 03.02.2018

Re: Što se tiče nesrećne Tereze

Fino da se prevede pa da se stavi na blog ali nemam vremena


i ja čitao ovaj tekst, hteo da ga kačim na svom komentaru, ali me mrzelo :)
Milan Novković Milan Novković 15:18 03.02.2018

Re: Što se tiče nesrećne Tereze

stefan.hauzer
Fino da se prevede pa da se stavi na blog ali nemam vremena


i ja čitao ovaj tekst, hteo da ga kačim na svom komentaru, ali me mrzelo :)

Ma ovo je "klasičan", ad-hoc populistički text, koji to neće da kaže.

Znaju ovi šta rade, nema stihije koliko se na mestima pripoveda.

Pregovara se, i UK će, unutar nekih previše vidljivih granica, dobiti sve što traži.

Pa evo Francuzi im već dolaze na noge, neki baš muku muče ne toliko u EU nego u Evru, tj samo ih par ima koristi od Evra, Nemcima uvek služio da zamene Marku koja divlja i da se drže malo niže, konkurentni.

Ta kolonijalna prošlost - vrti se priča oko toga, samo ne baš na ovaj način

Svi se polako otresaju US i NATO sa onim "starim" obrascima, i pomera se ka novoj, multi-polarnoj budućnosti, Evroazijskoj.

Pa pogledajte samo ministra odbrane, downright retardiran u jurenju love za vojnu industriju - naš keramičar ima 7 doktorata za njega (dobro, 6).

Šalim se (malo), pa čak i Ameri uglavnom spuštaju neocons polako na zemlju, mašu im crvenom maramom pred očima dok ih ne umore, i tu i tamo potpletu nogu.

Proces, trajaće, tranzicija ide da bi se onima sa jefinijim kartama u oligarhijsko-neocon strukturama polako saopštilo da je rat već završen
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 03.02.2018

Re: Što se tiče nesrećne Tereze

i ja čitao ovaj tekst, hteo da ga kačim na svom komentaru, ali me mrzelo :)

Blablbla...
Meni liči na autentično nerazumevanje procesa i logike i naroda glasanja. U stvari, kao liberalno-demokratsko BS proseravanje, kao demokrate i Holivud u Americi. (U Srbiji kao PSG, tako neko.)
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:12 03.02.2018

Re: Što se tiče nesrećne Tereze

Mislim da nisi uopšte razumeo pročitano. Ovaj tekst je o britanskim političarima, ne glasačima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:25 03.02.2018

Re: Što se tiče nesrećne Tereze

Mislim da nisi uopšte razumeo pročitano. Ovaj tekst je o britanskim političarima, ne glasačima.

Свакако да нисам разумео.
Онако како ти мислиш да треба да разумем.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana