Društvo

Važno je zvati se urednik

kosta.babic RSS / 22.01.2018. u 17:50

40 godina sam radio u informativnoj kući koja se nekad zvala televizija Beograd  a  ponekad RTS.

I do danas nisam shvatio ima li fakulteta koji školuje UREDNIKE.

Šta je potrebno da bi se postao urednik?

Najpotrebnije je da zanate kome da budete podguzne muve  a na kome da se istresete. Vaša urednička pamet dolazi odozgo,ali ne od Boga ili vaše pameti nego od aktuelnih političara.

Problem je što tako vaspitavate i mlade novinare.Umesto pravog, slobodnog novinarstva  servirate im Staljinističko propagandni stil. Sva slobodnomisleća deca su proterana iz BGD programa.

Televizija je kolektivna rabota. Mnogo ljudi učestvuje u  pravljenju vesti.

Slika dolazi preko evrovizije ili nekom drugom linijim. Ljudi koji tamo rade nikad se ne pominju a njihov doprinos je nemerljiv. Da ne pominjem realizatore, asistente realizacije,kamermane,dekoratere, šminkerie i sve ostale koj imaju svoje mišljenje o programu ali ih niko ne pita.Oni su bića nižeg reda.

Priloge za dnevnik, jutarnji program ili Begradsku hroniku prave montažeri, naravno uz snimatelje i novinare. Jedino se montažeri ne potpisuju.

Montažeri su nevidljiva kategorija mada itekako doprinose kvalitetu informacija.

Na televiziji HRT odavno se potpisuju montažeri kao koautori priloga i to ih simuliše da budu još bolji i kreativniji..

Nikad neću shvatiti koji su to mehanizmi koji od ljudi prave UREDNIKE?

 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 18:07 22.01.2018

M'da !

Teško društvu koje ne favorizuje kreativno neposlušne ljude !
Makso - izvini !
kosta.babic kosta.babic 18:25 22.01.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Teško društvu koje ne favorizuje kreativno neposlušne ljude !
Makso - izvini !

Dobri moj čarli neko je pokušao da nas posvađa na prošlom mom blogu.Nisam se obraćao tebi kad sam reko-Ne seri.
Ovde na ovom blogu su u glavnom novinari B92. Utucani u glavu.Oni misle kako im se kaže.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:05 22.01.2018

Re: M'da !

Ovde na ovom blogu su u glavnom novinari B92.

Грешиш. Ниво писмености блогера (у-главном) у супротности је са таквом претпоставком.
Bili Piton Bili Piton 21:00 22.01.2018

Re: M'da !

kosta.babic
u glavnom


Uglavnom.
c_h.arlie c_h.arlie 21:05 22.01.2018

Re: M'da !

Bili Piton
kosta.babic
u glavnom


Uglavnom.

Rđavom i dlaka smeta - uglavnom.
Bili Piton Bili Piton 21:08 22.01.2018

Re: M'da !

Tebi ne smeta polupismenost čoveka koji se predstavlja kao novinar sa četrdesetogodišnjim iskustvom?

Nazdravlje tebi, siroče moje.
c_h.arlie c_h.arlie 21:20 22.01.2018

Re: M'da !

Bili Piton
Tebi ne smeta polupismenost čoveka koji se predstavlja kao novinar sa četrdesetogodišnjim iskustvom?

Nazdravlje tebi, siroče moje.

Meni malo šta smeta.
Ja kod ljudi, pre svega, posmatram dobro.
Za ono što je loše uvek ima vremena.
Bili Piton Bili Piton 21:27 22.01.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Bili Piton
Tebi ne smeta polupismenost čoveka koji se predstavlja kao novinar sa četrdesetogodišnjim iskustvom?

Nazdravlje tebi, siroče moje.

Meni malo šta smeta.
Ja kod ljudi, pre svega, posmatram dobro.
Za ono što je loše uvek ima vremena.


To je veoma lepo, ali, vidiš, ja sam i onoj guski što lobira za NATO rekao da mi ne izlazi na oči dok ne nauči da se, recimo, ne kaže "oružije" nego "oružje". Pa me blokirala. Izvesno je da mi i sada sleduje ista sudbina, ali, s tim duševnim bolom ću lako izaći na kraj.
anamarkana anamarkana 22:51 22.01.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Bili Piton
kosta.babic
u glavnom


Uglavnom.

Rđavom i dlaka smeta - uglavnom.



ajmo sad u originalu:


"Rdjavom kurcu i dlaka zadeva"
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:53 22.01.2018

Re: M'da !

.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:55 22.01.2018

Re: M'da !

Tebi ne smeta polupismenost čoveka koji se predstavlja kao novinar sa četrdesetogodišnjim iskustvom?

Nazdravlje tebi, siroče moje.



tasadebeli tasadebeli 08:29 23.01.2018

Re: M'da !

kosta.babic

Ovde na ovom blogu su u glavnom novinari B92. Utucani u glavu.Oni misle kako im se kaže.



Еееее...

Да су то само полуписмени и неписмени новинари овде, ни по јада.

Него сви такви обавезно имају и додатни извор прихода...

У глав ном.


tasadebeli tasadebeli 08:33 23.01.2018

Re: M'da !

marco_de.manccini
Ovde na ovom blogu su u glavnom novinari B92.

Грешиш. Ниво писмености блогера (у-главном) у супротности је са таквом претпоставком.



А да по чему ћемо се разликоват' у мраку, но по томе?

Није ово мала и храбра Црна Гора, па да сви знају ко ти је ћаћа.

Него и за то има решења. Што рече онај мудри папа, побијте их све, а Бог ће већ препознати своје... Наше... Њихове... Кога већ треба да препозна.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:52 23.01.2018

Re: M'da !

kosta.babic

Dobri moj čarli neko je pokušao da nas posvađa na prošlom mom blogu.Nisam se obraćao tebi kad sam reko-Ne seri.


Interni monolog bio?
c_h.arlie c_h.arlie 14:34 23.01.2018

Re: M'da !

Dont Fear The Reaper
kosta.babic

Dobri moj čarli neko je pokušao da nas posvađa na prošlom mom blogu.Nisam se obraćao tebi kad sam reko-Ne seri.


Interni monolog bio?

Evo ga ovaj ... strašno !
Neverovatno zajedljiv čovek - neverovatno !
Bili Piton Bili Piton 14:44 23.01.2018

Re: M'da !

Sad mi je, kao i uvek, žao što se bez veze istrčavam.

Zaboravi, Kosta, molim te, da sam išta rekao.

Peace.
dirtyharry dirtyharry 17:21 23.01.2018

Re: M'da !

Bili Piton
To je veoma lepo, ali, vidiš, ja sam i onoj guski što lobira za NATO rekao da mi ne izlazi na oči dok ne nauči da se, recimo, ne kaže "oružije" nego "oružje". Pa me blokirala. Izvesno je da mi i sada sleduje ista sudbina, ali, s tim duševnim bolom ću lako izaći na kraj.


Nevezano za to što ne znam o kojoj se guski radi, kad si već pomenuo "oružije", ta ista identična reč se nalazi na tabli kada se ulazi na niški aerodrom, gde stoji objašnjenje šta ne sme da se unosi u zemlju (odmah iznad materija skaradnog sadržaja). Slikao sam ali sad ne mogu da nađem sliku. Ima na par mesta po aerodromu.
kosta.babic kosta.babic 17:45 23.01.2018

Re: M'da !

Bili Piton
Sad mi je, kao i uvek, žao što se bez veze istrčavam.

Zaboravi, Kosta, molim te, da sam išta rekao.

Peace.

Nemo' da mi se pravdaš. Više volim vas koji me pljujete nego sve one koji mi povlađuju.Umem ja sa životom.
Pozdravljam te.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 23.01.2018

Re: M'da !

Nevezano za to što ne znam o kojoj se guski radi,


Mora da je Jeca Milić :)

Pamtim i kad je ONA zaćutala.

narcis narcis 14:49 26.01.2018

Re: M'da !

kosta.babic
Bili Piton
Sad mi je, kao i uvek, žao što se bez veze istrčavam.

Zaboravi, Kosta, molim te, da sam išta rekao.

Peace.

Nemo' da mi se pravdaš. Više volim vas koji me pljujete nego sve one koji mi povlađuju.Umem ja sa životom.
Pozdravljam te.

i što sad opljunu one jadnike koji te podržavaju?
kosta.babic kosta.babic 16:56 26.01.2018

Re: M'da !

i što sad opljunu one jadnike koji te podržavaju?

Nikog nisam opljunuo.Samo kažem da umem da stoički podnesem kritiku.
Pozdravljam te.
narcis narcis 18:32 22.01.2018

a u kojoj

se to oblasti tehničko osoblje potisuje. doduše jeste da se u filmovima potpisuju i slučajni držači sveće ali eto i to je primer koliko je besmisleno potpisati šofera koji je razvozio glumce.
jedno pitanje koliku si ti slobodu imao u montiranju materijala, koliko je to tvoje viđenje događaja a kolki viđenje reditelja ili novnara.
da li si ti bio potpuno autonoman u montiranju materijala ili si to radio po uputstvu reditelja-novinara gde je on birao sekvence.
kosta.babic kosta.babic 18:49 22.01.2018

Re: a u kojoj

narcis
se to oblasti tehničko osoblje potisuje. doduše jeste da se u filmovima potpisuju i slučajni držači sveće ali eto i to je primer koliko je besmisleno potpisati šofera koji je razvozio glumce.
jedno pitanje koliku si ti slobodu imao u montiranju materijala, koliko je to tvoje viđenje događaja a kolki viđenje reditelja ili novnara.
da li si ti bio potpuno autonoman u montiranju materijala ili si to radio po uputstvu reditelja-novinara gde je on birao sekvence.

Kreativni ljudi se bore za svoje mišljenje.
narcis narcis 18:58 22.01.2018

Re: a u kojoj

kosta.babic
narcis
se to oblasti tehničko osoblje potisuje. doduše jeste da se u filmovima potpisuju i slučajni držači sveće ali eto i to je primer koliko je besmisleno potpisati šofera koji je razvozio glumce.
jedno pitanje koliku si ti slobodu imao u montiranju materijala, koliko je to tvoje viđenje događaja a kolki viđenje reditelja ili novnara.
da li si ti bio potpuno autonoman u montiranju materijala ili si to radio po uputstvu reditelja-novinara gde je on birao sekvence.

Kreativni ljudi se bore za svoje mišljenje.

u čemu se ogleda ta kreativnost.
uostalom,koliko se sećam, u odjavnoj špici su išla imena montažera, ne sećam se dal i kamermana .
mislim , el ti to tražiš da montažer bude jednako vrednovan kao i autor ili režiser?
i kakve veze sa tim ima urednik.

edit
a ti to onako kurvinski edituješ komentar bez da to prijaviš, možda je to kreativnost o kojoj govoriš.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:54 23.01.2018

Re: a u kojoj

uostalom,koliko se sećam, u odjavnoj špici su išla imena montažera, ne sećam se dal i kamermana .


Nogekako. No, šta zna deete šta je 300 kila ☻

u čemu se ogleda ta kreativnost.


Strmopizdi se niz stepenice, pa umesto malih ptičica što lete u krug oko glave, vidi male Berčeke koji viču Ala Montira!
kosta.babic kosta.babic 16:50 24.01.2018

Re: narcis a u kojoj

u čemu se ogleda ta kreativnost.

Prst leve ruke staviš na čelo a prst desne gurneš u dupe. I razmišljaš.
narcis narcis 17:47 24.01.2018

Re: narcis a u kojoj

kosta.babic
u čemu se ogleda ta kreativnost.

Prst leve ruke staviš na čelo a prst desne gurneš u dupe. I razmišljaš.

a to je znači ta tvoja kreativnost. to je sve što si uspeo da smisliš kao kreativni mislilac? izgleda da taj tvoj savet ni na tebi nije dao nikakav rezultat, ali butaj ti prste u dupe, ko sam ja da ti branim. prijatno ti bilo.
freehand freehand 18:47 22.01.2018

Mislim

... da je nekad pismenost pomagala kod ambicija za urednička mesta.
kosta.babic kosta.babic 18:50 22.01.2018

Re: Mislim

freehand
... da je nekad pismenost pomagala kod ambicija za urednička mesta.

Pismenost je širok pojam. Šta to za tebe znači ?
freehand freehand 19:01 22.01.2018

Re: Mislim

kosta.babic
freehand
... da je nekad pismenost pomagala kod ambicija za urednička mesta.

Pismenost je širok pojam. Šta to za tebe znači ?

Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.
kosta.babic kosta.babic 07:09 23.01.2018

Re: free Mislim

Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Najvažnije je da je pravopisno ispravno napisano a to što ništa nije rečeno drugi je par cipela.
freehand freehand 13:35 23.01.2018

Re: free Mislim

kosta.babic
Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Najvažnije je da je pravopisno ispravno napisano a to što ništa nije rečeno drugi je par cipela.

Ne možeš znati šta je napisano ako nije ispravno nbapisano.
Što je u nekim slučajevima svakako blagoslov za čitaoca.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:59 23.01.2018

Re: Mislim

freehand
... da je nekad pismenost pomagala kod ambicija za urednička mesta.


Jup! I opšta kultura.

"...prevodilac i nekadašnji dugogodišnji urednik Dečjeg programa RTS Olga Vlatković Lola... koja je među prvima u svetu prevela „Doktora Živaga“, kao i druga dela velikih ruskih pisaca.."


"Воја Чолановић (Босански Брод, 1922 — Београд, 14. октобар 2014) био је српски писац, новинар и први уредник Научног програма Телевизије Београд."

...
freehand freehand 14:02 23.01.2018

Re: Mislim

Dont Fear The Reaper
freehand
... da je nekad pismenost pomagala kod ambicija za urednička mesta.


Jup! I opšta kultura.

"...prevodilac i nekadašnji dugogodišnji urednik Dečjeg programa RTS Olga Vlatković Lola... koja je među prvima u svetu prevela „Doktora Živaga“, kao i druga dela velikih ruskih pisaca.."

Ma bio sam iroaničan, samo u nekakvim sumanutim situacijama bio bi proguran neki analfabeta po pollitičkoj liniji, i to nikad za dugo.
A hiljade velikih ljudi i sjajnih intelektualaca, i u novinama, na radiju, televiziji, u izdavačkim kućama.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:05 23.01.2018

Re: Mislim

Ma bio sam iroaničan,


Znam, znam, ali ironija ne prolazi kod onih na "krajevima" - kod šeldona, npr, na jednom, a pogotovo tek na drugom "kraku"... ;>>>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:10 23.01.2018

Re: free Mislim

kosta.babic
Najvažnije je da je pravopisno ispravno napisano a to što ništa nije rečeno drugi je par cipela.


Плачех, защото нямах обувки

докато не срещнах човек, който нямаше крака
maksa83 maksa83 15:11 23.01.2018

Re: Mislim

A hiljade velikih ljudi i sjajnih intelektualaca, i u novinama, na radiju, televiziji, u izdavačkim kućama.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:14 23.01.2018

Re: Mislim

maksa83
A hiljade velikih ljudi i sjajnih intelektualaca, i u novinama, na radiju, televiziji, u izdavačkim kućama.



A ne, to nije Drug Urednik, to je Drug Upravni Odbor!

NM - a kad beše mlađi, nije mogao ni kolima da upravlja ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:24 23.01.2018

Re: Mislim

Nego, kad smo o "Životnim putevima od jednog na drugi kraj", slučajno naiđoh na ovo:




geldam i slušam - pa se ne uklapa. Sve liči kao da je narodnjak, i izdavač i slika, a ono - Chain of Fools. Hmmm. Pogledam malo - kad ono sve nadalje iz diskografije - narodnjaci.

A počela je pevajući (i skidajući se ☻) u Ateljeu u Kosi! :) Rame uz rame sa Džimi Barkom
eloy eloy 16:23 23.01.2018

TREZOR





Politika
Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu
Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44
Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:54 23.01.2018

Re: TREZOR

Nešto se ljudi mora preduzeti.



Nebojša na poslu

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:58 23.01.2018

Re: TREZOR

A ovako se rodila veličanstvena Ideja o Kravama, Selo Gori i ostale Krelijade

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:02 23.01.2018

Re: TREZOR

Naravno, Drug Savetnik, Tviter Gaston, to je Gaston iz Bizaro svemira. Liči, naivne da prevari, ali Ni Nalik!

Pravi Gaston, je ovaj ☺


eloy eloy 17:11 23.01.2018

Re: TREZOR

Pravi Gaston, je ovaj ☺


Grešiš, pravi Gaston je ovo - samo ga u Svilajncu zovu Gastoz

kosta.babic kosta.babic 17:50 23.01.2018

Re: free Mislim

spravno nbapisano

Da li je ovo gramatika?
karabasbarabas karabasbarabas 17:59 23.01.2018

Re: free Mislim

kosta.babic
spravno nbapisano

Da li je ovo gramatika?

Nije.

Pogadjaj dalje.
freehand freehand 18:32 23.01.2018

Re: free Mislim

kosta.babic
spravno nbapisano

Da li je ovo gramatika?

Nije Kosta. Čak nije ni greška u pravopisu. To je ono što su stari Latini zvali lapsus calami (greška u pisanju) a Nemci od kojih smo naučilči sve što se štamparstva tiče - tipfeler. Nenamerna greška pri pisanju/kucanju. I svako ko nije zlonameran a išta zna o rasporedu slova na tastaturi iz aviona vidi da su greškom istovremeno pritisnuta dva gumbića.

c_h.arlie c_h.arlie 18:50 23.01.2018

Re: free Mislim

freehand
kosta.babic
spravno nbapisano

Da li je ovo gramatika?

Nije Kosta. Čak nije ni greška u pravopisu. To je ono što su stari Latini zvali lapsus calami (greška u pisanju) a Nemci od kojih smo naučilči sve što se štamparstva tiče - tipfeler. Nenamerna greška pri pisanju/kucanju. I svako ko nije zlonameran a išta zna o rasporedu slova na tastaturi iz aviona vidi da su greškom istovremeno pritisnuta dva gumbića.


Pripazi malo !
freehand freehand 18:53 23.01.2018

Re: free Mislim

c_h.arlie
freehand
kosta.babic
spravno nbapisano

Da li je ovo gramatika?

Nije Kosta. Čak nije ni greška u pravopisu. To je ono što su stari Latini zvali lapsus calami (greška u pisanju) a Nemci od kojih smo naučilči sve što se štamparstva tiče - tipfeler. Nenamerna greška pri pisanju/kucanju. I svako ko nije zlonameran a išta zna o rasporedu slova na tastaturi iz aviona vidi da su greškom istovremeno pritisnuta dva gumbića.


Pripazi malo !

Prvo sam napisao "Čarli, ne seri". Onda sam rešio da pripazim i da ti ponudim jednu bonu.
Hoćeš? :)
maksa83 maksa83 19:27 23.01.2018

Re: Mislim

Nego, kad smo o "Životnim putevima od jednog na drugi kraj", slučajno naiđoh na ovo:

I'll se your čenčenčen and raise a Vule Bule.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:31 23.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

'll se your čenčenčen and raise a Vule Bule.


Ma bila je malo paraboličnija hiperbola u the pitanje a glede Kreletovog političkog (ne, muzičkog ☻) angažmana. Dok se folirao, folirao se, kao i Džimi Barka, sa istim uspehom i Kvalitetom, a onda je prevladala priroda, pa je svojevoljno i ciljano, završio baš gde i Džimi mimo svoje volje - u klozetu. Digitalnom, ali Outhouse je Outhouse - One, two, tri, četiri! ;>



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:05 23.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

A sada, nešto sasma drugojačije! Kako "smo" šesetih godina indoktrinirali Braću Ruse!

Iz muzičke TV emisije ''Zvezde Jugoslavije'', snimljene 1965. godine ("Звёзды Югославии", Фильм-концерт Ленинградского телевидения, 1965г).




Iz televizijske emisije "Голубой огонёк. С 1Мая, друзья!" (SSSR, 1964. godine).


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:15 23.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)javascript

A kad smo kod Braće Rusa, slušam uporedo - malo in memoriam, malo, eh, to opsesivno kliktanje po YT od pesme do ... sledećih 20 ;> - Devojko mala, i iako mi se ranije i sviđala, sada mi verzija Idola na poslednjem mestu (if at all ;> )

Prva, (jerbo je Đuza van kategorije ) tko drugi, no...




Posle ide - ovaj:



Idoli, tjah, na nekom četvrtom, petom mestu ;>
maksa83 maksa83 21:30 23.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)javascript

Idoli, tjah, na nekom četvrtom, petom mestu ;>

Meni se Idoli nikad nisu popeli iznad Đoke sa tom pesmom. Oriđinal bato.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:08 23.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

Oriđinal bato.


Jah, bato! Evo i ovaj Original iz filma je Prava Stvar, hej, italijanski Kemp iz '61! U poređenju s tim Kustina kopija je neinventivna i suvoparna kao izveštaj sa partijskog sastanka (i to ne onog kojim Aligrudić - Otac, predsedava )




Ribozom Ribozom 22:39 23.01.2018

Re: Mislim

a to...vila sa dedinja link
blogovatelj blogovatelj 01:00 24.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

Kustina kopija je neinventivna


To Kustino nije kopija, nego omaž. Omaž italijanskom rokenrolu, koji je po difoltu smešna stvar, parafraziram ga.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:38 24.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

blogovatelj
Kustina kopija je neinventivna


To Kustino nije kopija, nego omaž. Omaž italijanskom rokenrolu, koji je po difoltu smešna stvar, parafraziram ga.


Omaž - izgovor za kopiranje i neinventivnost

Ok, volim ja omaže (čak šta više i dapače!) umem da ih nađem i tamo gde nisu (barem ne svesno ☻) ali može Kusta da maže koliko mu volje, no u the konkretan slučaj, "spot" 24 tisuće, pogledaš Adriana i škvadru, pa onda uporediš sa "oMažom".

Koliko se sećam (od pre skoro 40 godina ;> ) nije bilo (za Ona vremena ;> ) loše u sklopu celog filma. Sada kada se ovako pogleda, je neinventivno (kako Kustina drvena glava zamišlja da daje "psiički unutarnji doživljaj" ) i dosadno. Ni Boro ne pomaže

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:46 24.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

volim ja omaže (čak šta više i dapače!) umem da ih nađem i tamo gde nisu


Ovaj nije od te fele ;> Kome je do lepih omaža, evo jednog (od mnogobrojnih u filmu) posvećenog Hičkoku (i to personalni omaž) - počinje od 20.20:




kosta.babic kosta.babic 16:59 24.01.2018

Re: free Mislim

Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Čestitam ti na upornom traganju za mojim greškama. One naravno nisu gramatičke već su ponekad odraz brzine pisanja.Svaki pošten pas bi ti pozavideo na tome.Jedino ti suština izmiče
kosta.babic kosta.babic 17:02 24.01.2018

Re: free Mislim

Ne možeš znati šta je napisano ako nije ispravno nbapisano.

Pa da
freehand freehand 17:28 24.01.2018

Re: free Mislim

kosta.babic
Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Čestitam ti na upornom traganju za mojim greškama. One naravno nisu gramatičke već su ponekad odraz brzine pisanja.Svaki pošten pas bi ti pozavideo na tome.Jedino ti suština izmiče

Traganje za tvojim greškama, kad bi se time na taj način neko bavio, ne bi zahtevalo nikakvu upornost, jer ti se tekst sastoji od gramatičkih i pravopisnih grešaka i ponečega između. Ali je pohvalno to što si - sam ili uz nečiju pomoć, nebitno - te greške naknadno ispravio.
Sad - zašto sam uopšte te greške pominjao? Zato što si pitao kako se postaje urednik. Šta god da si hteo da poentiraš - ulizištvo, slugeranjstvo, partijske marifetluke, nepotizam - apsolutno je neophodno da to bude pismeno napisano. Zbog toga sam reagovao i to, čini mi se, prilično pristojno i rekao.
Nisam te poredio ni sa jarcem, ni sa ovnom, nisam pominjao ni goveda ni gmizavce. Pa bi lepo bilo da pristojno razgovaramo, ako je to moguće.
O temi koju si sam postavio, i načinu na koji si to učinio.
c_h.arlie c_h.arlie 21:00 24.01.2018

Re: free Mislim

freehand
kosta.babic
Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Čestitam ti na upornom traganju za mojim greškama. One naravno nisu gramatičke već su ponekad odraz brzine pisanja.Svaki pošten pas bi ti pozavideo na tome.Jedino ti suština izmiče

Traganje za tvojim greškama, kad bi se time na taj način neko bavio, ne bi zahtevalo nikakvu upornost, jer ti se tekst sastoji od gramatičkih i pravopisnih grešaka i ponečega između. Ali je pohvalno to što si - sam ili uz nečiju pomoć, nebitno - te greške naknadno ispravio.
Sad - zašto sam uopšte te greške pominjao? Zato što si pitao kako se postaje urednik. Šta god da si hteo da poentiraš - ulizištvo, slugeranjstvo, partijske marifetluke, nepotizam - apsolutno je neophodno da to bude pismeno napisano. Zbog toga sam reagovao i to, čini mi se, prilično pristojno i rekao.
Nisam te poredio ni sa jarcewm, ni sa ovnom,nisam pominjao ni goveda ni gmizavce. Pa bi lepo bilo da pristojno razgovaramo, ako je to moguće.
O temi koju si sam postavio, i načinu na koji si to učinio.

Smaraš !
blogovatelj blogovatelj 21:05 24.01.2018

Re: Mislim (DakleM, Mislilac! ;)

Ovaj nije od te fele ;> Kome je do lepih omaža, evo jednog (od mnogobrojnih u filmu) posvećenog Hičkoku (i to personalni omaž) - počinje od 20.20:


Najbolji omaž Hičkoku svih vremena meni je Davitelj protiv davitelja.
freehand freehand 22:25 24.01.2018

Re: free Mislim

c_h.arlie
freehand
kosta.babic
Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Čestitam ti na upornom traganju za mojim greškama. One naravno nisu gramatičke već su ponekad odraz brzine pisanja.Svaki pošten pas bi ti pozavideo na tome.Jedino ti suština izmiče

Traganje za tvojim greškama, kad bi se time na taj način neko bavio, ne bi zahtevalo nikakvu upornost, jer ti se tekst sastoji od gramatičkih i pravopisnih grešaka i ponečega između. Ali je pohvalno to što si - sam ili uz nečiju pomoć, nebitno - te greške naknadno ispravio.
Sad - zašto sam uopšte te greške pominjao? Zato što si pitao kako se postaje urednik. Šta god da si hteo da poentiraš - ulizištvo, slugeranjstvo, partijske marifetluke, nepotizam - apsolutno je neophodno da to bude pismeno napisano. Zbog toga sam reagovao i to, čini mi se, prilično pristojno i rekao.
Nisam te poredio ni sa jarcewm, ni sa ovnom,nisam pominjao ni goveda ni gmizavce. Pa bi lepo bilo da pristojno razgovaramo, ako je to moguće.
O temi koju si sam postavio, i načinu na koji si to učinio.

Smaraš !

Čarli, ne seri.

Naime, sad sam došao do pouke mog davnašnjeg šefa, koji je umeo da kaže da postoje stvorovi za koje, ipak, ne važe pravila ponašanja kao za normalnu čeljad. Džaba trud, džaba objašnjavanje, džaba korektnost.
c_h.arlie c_h.arlie 09:50 25.01.2018

Re: free Mislim

freehand
c_h.arlie
freehand
kosta.babic
Na primer to da "urednik" nije ime nego zvanje. A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.
Ne ide to, rođače.

Čestitam ti na upornom traganju za mojim greškama. One naravno nisu gramatičke već su ponekad odraz brzine pisanja.Svaki pošten pas bi ti pozavideo na tome.Jedino ti suština izmiče

Traganje za tvojim greškama, kad bi se time na taj način neko bavio, ne bi zahtevalo nikakvu upornost, jer ti se tekst sastoji od gramatičkih i pravopisnih grešaka i ponečega između. Ali je pohvalno to što si - sam ili uz nečiju pomoć, nebitno - te greške naknadno ispravio.
Sad - zašto sam uopšte te greške pominjao? Zato što si pitao kako se postaje urednik. Šta god da si hteo da poentiraš - ulizištvo, slugeranjstvo, partijske marifetluke, nepotizam - apsolutno je neophodno da to bude pismeno napisano. Zbog toga sam reagovao i to, čini mi se, prilično pristojno i rekao.
Nisam te poredio ni sa jarcewm, ni sa ovnom,nisam pominjao ni goveda ni gmizavce. Pa bi lepo bilo da pristojno razgovaramo, ako je to moguće.
O temi koju si sam postavio, i načinu na koji si to učinio.

Smaraš !

Čarli, ne seri.

Naime, sad sam došao do pouke mog davnašnjeg šefa, koji je umeo da kaže da postoje stvorovi za koje, ipak, ne važe pravila ponašanja kao za normalnu čeljad. Džaba trud, džaba objašnjavanje, džaba korektnost.

Auuuuu - strašno !
Nije ni čudo što si takav kada si imao takvog šefa - koji ti je, izgleda, bio uzor.
Prva stvar koja se pri diskriminaciji radi je nečija dehumanizacija.
kosta.babic kosta.babic 17:21 26.01.2018

Re:free Mislim

A da ne nabrajam koliko si, boreći se za kavlitetno novinarstvo napravio gramatičkih i pravopisnih grešaka u samo petnaestak rečenica.


Hvala ti na upornom izbrojavanju mojih pravopisnih ali ne i gramatičkih grešaka.
Jer je gramatika mnogo šira oblast nego pravopis.
Ono što sam ja hteo da kažem je sledeće;-rodi me majko i postavi me za urednika.
Ne znam zašto se osećaš povređenim.Nisam mislio na tebe i nisam znao da si urednik.
Urednici u novinama, na radiju i televiziji je potpuno različita stvar. Slika govori više nego hiljadu reči-Maršal Mekluan. Uostalom to se izučava na smeru žurnalistike fakulteta političkih nauka.
Za pojašnjenje možeš da pitaš gosp. Radojčića koji je bio predavač na tom fakultetu.
Mogao bi da se o istoj temi obavestiš od gosp.Žosefa Lončara, ako je još uvek živ.
Pozdravljam te.
freehand freehand 19:07 26.01.2018

Re: Re:free Mislim

Urednici u novinama, na radiju i televiziji je potpuno različita stvar.

Ovo je gramatička greška.
Mogao bi da se o istoj temi obavestiš od gosp.Žosefa Lončara, ako je još uvek živ.

ŽoZef, živ je. I otkud je baš on adresa za takvo pitanje?
kosta.babic kosta.babic 15:53 27.01.2018

Re: free Mislim

Nije Kosta. Čak nije ni greška u pravopisu. To je ono što su stari Latini zvali lapsus calami (greška u pisanju) a Nemci od kojih smo naučilči sve što se štamparstva tiče - tipfeler. Nenamerna greška pri pisanju/kucanju. I svako ko nije zlonameran a išta zna o rasporedu slova na tastaturi iz aviona vidi da su greškom istovremeno pritisnuta dva gumbića.

A zašto meni to nije dopušteno? Na pr.da greškom u brzini pritisnem "space".Volim što ti to u mom slučaju nazivaš nepismenošću dok je to kod tebe-lapsus calami.
kosta.babic kosta.babic 16:11 27.01.2018

Re: Re:free Mislim

Urednici u novinama, na radiju i televiziji je potpuno različita stvar.

Ovo je gramatička greška.

Nastala u brzini

Mogao bi da se o istoj temi obavestiš od gosp.Žosefa Lončara, ako je još uvek živ.

ŽoZef, živ je. I otkud je baš on adresa za takvo pitanje?

Žozef je prvi uveo marketing u novinarstvo sedamdesetih godine prošlog veka.
On je preteča novinarstva kakvog mi danas poznajemo.U to vreme si bio suviše mlad da bi ovo shvatio.On je otškrinuo vrata kroz koje je vetar doneo :Karleušu,starlete,Marića,i ostale idiote.
Pogledaj samo naslove u Blicu, Kuriru ili zaviri na bilo koji kiosk koji prodaje štampu.
Dno dna ,sunovrat novinarstva.
Ps: šta kao novinar i urednik misliš koja starleta ima lepšu guzu?
freehand freehand 16:20 27.01.2018

Re: Re:free Mislim

Ps: šta kao novinar i urednik misliš koja starleta ima lepšu guzu?

S
Kosta, znaš li ti šta je bio "Čik"? I "ZUM reporter"?
I šta je bio "Diskos" Aleksandrovac, i šta je bio Radio Šabac?
kosta.babic kosta.babic 16:58 27.01.2018

Re: Re:free Mislim

freehand
Ps: šta kao novinar i urednik misliš koja starleta ima lepšu guzu?

S
Kosta, znaš li ti šta je bio "Čik"? I "ZUM reporter"?
I šta je bio "Diskos" Aleksandrovac, i šta je bio Radio Šabac?

Slučajno sam znao Ljubišu Kozomoru. Neki kažu da je bio peder ali se uvek predstavljao kao urednik.Družili smo se u kući Evice Hristić krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih. Maštali smo o demokratiji.Moj rođak Kosta Čavoški,Dragan Babić-Babonja, Miodrag Bulatović-Bulke i nas nekolicina klinaca.
U šta se to izrodilo vidiš i sam.
Ps: ako primetiš neku gramatičku grešku slobodno javi.
Pozdravljam te.

highshalfbooze highshalfbooze 21:22 22.01.2018

Neverovatno

40 godina sam radio u informativnoj kući koja se nekad zvala televizija Beograd a ponekad RTS.


Penziju si stekao, a ne znaš da RTB - RTS nije informativna kuća. I da je informativni program samo jedan segment rada. Ne znaš gde si radio tol'ke godine...
kosta.babic kosta.babic 09:34 23.01.2018

Re: high Neverovatno

Penziju si stekao, a ne znaš da RTB - RTS nije informativna kuća. I da je informativni program samo jedan segment rada. Ne znaš gde si radio tol'ke godine...

Jok,ti će mi kažeš.
highshalfbooze highshalfbooze 13:30 23.01.2018

Re: high Neverovatno

kosta.babic
Penziju si stekao, a ne znaš da RTB - RTS nije informativna kuća. I da je informativni program samo jedan segment rada. Ne znaš gde si radio tol'ke godine...

Jok,ti će mi kažeš.


Tako je, i ne treba ja da ti kažem. Ne treba bilo koji građanin koji plaća porez ili na drugi način finansira neko javno dobro da priča o značaju javnog dobra zaposleniku koji radi u javnom sektoru. Već to treba da bude obrnuto i da zaposlenici koji stiču zaradu iz javnog sektora objašnjavaju građanima koji plaćaju da je to što plaćaju korisno za zajednicu i šta oni tamo uopšte rade. Šta si ti radio, i kako si stekao penziju, to si pokazao u svojim tekstovima.
c_h.arlie c_h.arlie 13:43 23.01.2018

Re: high Neverovatno

highshalfbooze
kosta.babic
Penziju si stekao, a ne znaš da RTB - RTS nije informativna kuća. I da je informativni program samo jedan segment rada. Ne znaš gde si radio tol'ke godine...

Jok,ti će mi kažeš.


Tako je, i ne treba ja da ti kažem. Ne treba bilo koji građanin koji plaća porez ili na drugi način finansira neko javno dobro da priča o značaju javnog dobra zaposleniku koji radi u javnom sektoru. Već to treba da bude obrnuto i da zaposlenici koji stiču zaradu iz javnog sektora objašnjavaju građanima koji plaćaju da je to što plaćaju korisno za zajednicu i šta oni tamo uopšte rade. Šta si ti radio, i kako si stekao penziju, to si pokazao u svojim tekstovima.

Strašno !
kosta.babic kosta.babic 18:42 23.01.2018

Re: high Neverovatno

Šta si ti radio, i kako si stekao penziju, to si pokazao u svojim tekstovima.

Celog svog života borio sam se protiv ljudske gluposti, protiv dupeuvlakača, proriv urednika-polit-koma,Nije bilo rezultata. Borim se još uvek. Pozdravljam te.

blogovatelj blogovatelj 20:51 23.01.2018

Re: high Neverovatno

Celog svog života borio sam se protiv ljudske gluposti, protiv dupeuvlakača, proriv urednika-polit-koma,Nije bilo rezultata. Borim se još uvek.


M'da.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:22 22.01.2018

Samoupravljac nije otirac

Samoupravljaci svih zemalja ujedinite se !

I sta bolan hoce ovi doktori kad su mnoge medicinske sestre ( i braca) mnogo kreativniji od njih.

Svi smo mi jednaci.
eloy eloy 22:16 22.01.2018

Time To Say Goodbye


U glavnom gradu svašta po malo, uglavnom ništa






Hvala Novaku za sve uspehe i naše radosti. Neka mu je sa srećom !!!
anamarkana anamarkana 23:00 22.01.2018

da...




Televizija je kolektivna rabota. Mnogo ljudi učestvuje u pravljenju vesti.




npr.

šta je i kako radila novinar RTSa sveta deva angelina kad danas ima penziju od 85.000 rsd ?
narcis narcis 23:05 22.01.2018

Re: da...

anamarkana



Televizija je kolektivna rabota. Mnogo ljudi učestvuje u pravljenju vesti.




npr.

šta je i kako radila novinar RTSa sveta deva angelina kad danas ima penziju od 85.000 rsd ?

statirala u montažnoj sobi
kosta.babic kosta.babic 09:36 23.01.2018

Re: ana da...

šta je i kako radila novinar RTSa sveta deva angelina kad danas ima penziju od 85.000 rsd ?

Samo te molim da u svom revoltu ne napišeš pesmu-Srpska deco postanite babe, jer je zbog iste Nušić omastio Zabelu.
sweet64 sweet64 21:47 23.01.2018

Re: ana da...

Nisam vodio računa ko je šta od ovoga pisao:

Re: M'da !
Strašno !
Neverovatno zajedljiv čovek - neverovatno !
Pismenost je širok pojam. Šta to za tebe znači ?
Pripazi malo !
Hvala Novaku za sve uspehe i naše radosti. Neka mu je sa srećom !!!
šta je i kako radila novinar RTSa sveta deva angelina kad danas ima penziju od 85.000 rsd ?


ali ne bi bilo loše da se zna da se znaci interpunkcije na kraju rečenice pišu bez razmaka!
c_h.arlie c_h.arlie 06:08 24.01.2018

Re: ana da...

sweet64
Nisam vodio računa ko je šta od ovoga pisao:

Re: M'da !
Strašno !
Neverovatno zajedljiv čovek - neverovatno !
Pismenost je širok pojam. Šta to za tebe znači ?
Pripazi malo !
Hvala Novaku za sve uspehe i naše radosti. Neka mu je sa srećom !!!
šta je i kako radila novinar RTSa sveta deva angelina kad danas ima penziju od 85.000 rsd ?


ali ne bi bilo loše da se zna da se znaci interpunkcije na kraju rečenice pišu bez razmaka!

Ja znak upita i uzvika (? i !) pišem posle razmaka --- ostale znake pišem kako treba, tj. bez razmaka.
Ova dva znaka su mi najvažnija i želim da ih istaknem.
alselone alselone 21:42 23.01.2018

Ja kad sam pricao jos onomad

ispadao sam agresivac...
tasadebeli tasadebeli 08:26 24.01.2018

Алка (она за свињску њушку)

У сред среде... Oli ti u srid sride...

Коста, немој уопште да се секираш.

Оволико троловање твога блога на теме правопис-Крстић-остали стандардни и стандардизовани булшити Блога Б92 само показује да си погодио у сред среде.

Ех, ти уредници... Не умире то овде на Блогу Б92 чак ни када се власници Б92 промене.

Они су ти нешто к'о и покојни Тоза. Андед. Ти "уредници". Балови вампира у Хиландарској итд.

Разумеш?
































freehand freehand 09:49 24.01.2018

Re: Алка

Оволико троловање твога блога на теме правопис-Крстић-остали стандардни и стандардизовани булшити Блога Б92 само показује да си погодио у сред среде.

Ti hoćeš da kažeš da gramatika i pravopis nemaju važnost kad su mediji i njihovo uređivanje u pitanju? Odnosno da bi se očekivalo da bi neko ko je četrdeset godina radio u medijima mora biti bar elementarno pismen i da tu pismenost koristi kad o njima i nhihovom profesionalizmu govori?
Rekao bih da si debelo mašio.
Inače Kosta ne bi svoj tekst davao na lekturu i korekturu.
Pogledam ponovo kad ono - eno ga sad, čist i (skoro) ispravan uz par zanemarljivih greščica koje su pretekle.
Da se nisi ti latio tog poduhvata, što bi bilo za svaku pohvalu, da se razumemo?

A inače, kad zađemo malo dublje od forme, moram da pitam šta ti misliš o ovom Kostinom stavu:

Montažeri su nevidljiva kategorija mada itekako doprinose kvalitetu informacija.

Dakle, kako to montažeri doprinose kvalitetu informacija?

I zašto je u ovom segmentu izbegao šminkerke, da ne pitam zašto se nigde ne pominju portiri i spremačice. I otkud to da si ti oduševljen samoupravljačkim pristupom uređivanju medija.

Eto, da ne bude kako se trudiš, trudiš a niko da se upeca.
tasadebeli tasadebeli 10:31 24.01.2018

Re: Алка

freehand

Eto, da ne bude kako se trudiš, trudiš a niko da se upeca.



Па ја и не пецам.

Обраћао сам се Кости.


Da se nisi ti latio tog poduhvata, što bi bilo za svaku pohvalu, da se razumemo?


Нисам. Има Коста свог лектора. Али не бих га ни одбио када би му затребало.

Може и бесплатно ако је текст овако кратак, а и зато што сам Косту некако усвојио као мени драгог блогера.

Не бих ни тебе одбио.

Наравно, уз споразумну надокнаду у виду малих шуштавих папирића који тако лепо миришу на крв, зној и сузе.

Радио сам ја то већ за многе блогере овде присутне, на њиховим текстовима, захваљујући једном порталу који, на жалост, више није у функцији.

И био за то много боље плаћен него што би ми многи "ниовинари" у Србији то платили јер већина њих мисли да их је мајка родила најпаметније на свету, па да им тако нешто није ни потребно јер ко има паметнији, образованији или писменији од њих.

Не бавим се ја лекторисањем ван "радног времена" и бесплатно.

Морам и ја од нечега да живим јербо ја немам спонзоре из иностранства и из разних фондација за отворено друштво као неки блогери овде присутни.


A inače, kad zađemo malo dublje od forme, moram da pitam šta ti misliš o ovom Kostinom stavu:

Montažeri su nevidljiva kategorija mada itekako doprinose kvalitetu informacija.

Dakle, kako to montažeri doprinose kvalitetu informacija?



Мене су научили да за било који снимани материјал важи правило да је монтажер подједнако важан као и редитељ, сценариста, сниматељ, новинар који прави репртажу,...

Уосталом, од какве важности су и иначе "монтажери" када је у питању КВАЛИТЕТ информација, најбоље видимо у твојим коментарима и коментарима осталих булшитера на овом Костином посту као и на многим другим постовима.

Како добро "монтираш" Фри, кажу сви ови мали Берчеки који ми лете око главе пошто сам се стрмекнуо низ степенице у вртлог информнација!

П.С. - Кад ће нови избори? Зар нису заказани већ?

Опет касните овде на блогу. Што рекоше 2012. ови што их ја познајем из овог општинског одбора ДС на мојој Чукарици:

"Јеботе, изборна кампања нам је као кафић У здравље!
alselone alselone 10:38 24.01.2018

Re: Алка

Priznaj da si sve slike okacio samo zbog jedne.
tasadebeli tasadebeli 10:43 24.01.2018

Re: Алка

alselone
Priznaj da si sve slike okacio samo zbog jedne.



Не, не, не, пријатељу!

Све су оне важне. Тако у низу.

И поређане су по хијерархији на тој лествици.

А клип на крају и последња сличица су само мој коментар на све претходно.

(Мишљење је као и дупе, је л'те, сви га имамо, па и Таса Дебели. Што ја да се разликујем од свих осталих.

Демократија је ово, бајо!)
freehand freehand 10:44 24.01.2018

Re: Алка


Морам и ја од нечега да живим јербо ја немам спонзоре из иностранства и из разних фондација за отворено друштво као неки блогери овде присутни.

Nije da hoću da ti ubijem nadu i ambicije, al teško da ćeš i naći nekoga ponavljajući stalno jedno isto i u krug.
Мене су научили да за било који снимани материјал важи правило да је монтажер подједнако важан као и редитељ, сценариста, сниматељ, новинар који прави репртажу,...

Ko te je to i gde učio, crni Taso? Ako si za te lekcije platio hitno i neodložno da tražiš pare nazad od tog šarlatana!
Tebe je naivnog našao da ti prodaje te besmislice kao nekakvo znanje, sram ga bllo. Čudi me samo da slušajući tog profesora nisi elementarnu logiku uključio. Al tako je to kod vas mladih kursista, spremnih samo da bubaju bez razumevanja. Najgore ste od tog sistema pokupili.


Уосталом, од какве важности су и иначе "монтажери" када је у питању КВАЛИТЕТ информација, најбоље видимо у твојим коментарима и коментарима осталих булшитера на овом Костином посту као и на многим другим постовима.

Како добро "монтираш" Фри, кажу сви ови мали Берчеки који ми лете око главе пошто сам се стрмекнуо низ степенице у вртлог информнација!

П.С. - Кад ће нови избори? Зар нису заказани већ?

Kako ti ne dosadi ova igra u kojoj počneš sa tim redom jeftinih insinuacija, nastaviš ličnim vređanjem a onda skičiš i kmeziš, pa posle otvoriš novi blog da bi mogao da se razmašeš vazda istim bedastim metaforama, sličicama i klipovima?
alselone alselone 10:47 24.01.2018

Re: Алка

Демократија је ово, бајо!


Uslovno receno. Malo je sakata ova nasa demokratija, ali dobro...

tasadebeli tasadebeli 10:50 24.01.2018

Re: Алка

freehand

Морам и ја од нечега да живим јербо ја немам спонзоре из иностранства и из разних фондација за отворено друштво као неки блогери овде присутни.


Nije da hoću da ti ubijem nadu i ambicije, al teško da ćeš i naći nekoga ponavljajući stalno jedno isto i u krug.



Какве то везе има са лекторисањем?

Немој и ти да си комесар к'о онај Лајонсгејт.

Њему сам на једном посту причао како сам лекторисао и неке Љотићеве књиге. За паре, наравно.

А он ме одмах прогласио љотићевцем.

Ради се само о томе да ја нисам уопште гадљив на ту лову, с које год стране српског идеолошког и политичког спектра долазила.

Јер, као што већ рекох, морам и ја од нечега да живим пошто немам спонзоре из иностранства.


Kako ti ne dosadi ova igra u kojoj počneš sa tim redom jeftinih insinuacija, nastaviš ličnim vređanjem a onda skičiš i kmeziš, pa posle otvoriš novi blog da bi mogao da se razmašeš vazda istim bedastim metaforama, sličicama i klipovima?



Кафић "У здравље"?

Па кад може ДС, што не бих и ја?
freehand freehand 10:55 24.01.2018

Re: Алка

Кафић "У здравље"?

Па кад може ДС, што не бих и ја?

Iskreno, više bih voleo da je ovo posledica zakržljalog centra za humor i komiku nego problema sa razumevanjem jednostavnih stavova.
tasadebeli tasadebeli 11:00 24.01.2018

Re: Алка

alselone
Демократија је ово, бајо!


Uslovno receno. Malo je sakata ova nasa demokratija, ali dobro...




Драги мој Алсе, не само што је мало саката, него је и условна.

До прве следеће прилике.

(Чујем да је Вучић рекао да ће измене Устава свакако ићи не референдум. Живи били, па видели.)

Сви смо ми само на условној демократској слободи, право да ти кажем.

Али добро... Навикли смо...




tasadebeli tasadebeli 11:04 24.01.2018

Re: Алка

freehand
Кафић "У здравље"?

Па кад може ДС, што не бих и ја?

Iskreno, više bih voleo da je ovo posledica zakržljalog centra za humor i komiku nego problema sa razumevanjem jednostavnih stavova.



И ја бих волео да сам капетан беле лађе, ал' нисам... Јбг.

Заборавих да ти и ово кажем, па да не едитујем горе:


Јер, као што већ рекох, морам и ја од нечега да живим пошто немам спонзоре из иностранства.



А нисам ни у странкама/странци.

Мени, брате, сви су ганци...


alselone alselone 11:21 24.01.2018

Re: Алка

Сви смо ми само на условној демократској слободи, право да ти кажем.


Jeste.

Imas pozdrav iz jedne od zemalja punopravnih clanica Pokreta nesvrstanih. :)
tyson tyson 11:27 24.01.2018

Re: Алка

Montažeri su nevidljiva kategorija mada itekako doprinose kvalitetu informacija.

Dakle, kako to montažeri doprinose kvalitetu informacija?

I zašto je u ovom segmentu izbegao šminkerke, da ne pitam zašto se nigde ne pominju portiri i spremačice. I otkud to da si ti oduševljen samoupravljačkim pristupom uređivanju medija.

Grešiš. Ne radi se o samoupravljanju, već o krajnjem sadržaju emitovanog materijala. Montažer može tako da isecka i presloži novinarski prilog da mu, ako poželi, potpuno promeni smisao i poruku. Ili da prikrije, eliminiše greške. Ili ni od čega da napravi nešto.

Ne uči se tek tako taj zanat na fakultetu.

tasadebeli tasadebeli 11:30 24.01.2018

Re: Алка

alselone
Сви смо ми само на условној демократској слободи, право да ти кажем.


Jeste.

Imas pozdrav iz jedne od zemalja punopravnih clanica Pokreta nesvrstanih. :)



Канаде?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana