Politika

...

tasadebeli RSS / 16.01.2018. u 16:11

Немојте ми замерити, али мислим да је непримерено да ово иде под оним тамо насловом на оном посту одакле је пренето. 

 

 Srđan Fuchs

09:50 16.01.2018
Упуцало Оливера?
unsure.gif

345906.jpg?itok=gGX1EyAY
89850.jpgprincipessa_etrusca10:25 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
10208.jpgcassiopeia10:38 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić

1030.jpgSrđan Fuchs10:44 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić



Prinčipesa, jedino što mi je palo na pamet kao razlog da neko digne ruku na ovog časnog čoveka i retkog vrlinskog političara na srpskoj javnoj pozornici je pritisak koji se stvara oko Specijalnog suda za zločine OVK. Slažem se sa Cassi i Spirom.

Tragično. huh.gif mellow.gif ph34r.gif sleep.gif
89850.jpgprincipessa_etrusca10:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.
178303.jpgnarcis11:00 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
1030.jpgSrđan Fuchs11:06 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.


evo mogućnog početka istrage:

Tokom kampanje za lokalne izbore na Kosovu, zapaljen mu je automobil, a četiri člana njegove inicijative povuklo se iz kampanje zbog, kako su tada rekli, zastrašivanja.

zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin. Оливере, почивао у миру. sad.gif cica4.gif
10475.jpgfreehand11:23 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
Kad na vlast dovedeš kriminalce i ubice koji od početka reketiraju, mlate, otimaju i pljačkaju pravo je čudo da samo međusobno postavljaju bombe i požare u kuće i pod kola i da su toliko izdržali da ne koriste omiljena im krajnja srestva.
U svakom slučaju valjalo bi da Biljana Srbljanović već krene sa razmišljanjemo jednoj svetlosno-zvučnoj instalaciji koja bi se zvala, na primer, "Prigušivač".
Evo malo Vučićevih trbuhozboraca i Haradinajevih koalicionih partnera, a toga ima koliko hoćeš. 
Najbolje je slušati samog Ivanovića.
Naravno, uz fras šta se desi kad se neće manje zlo i tvrdi kako su "svi isti".
A ovo nas čeka i ovde, pred vratima. Kad počne da im se ljulja samo gledajte.
10208.jpgcassiopeia11:24 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Srđan Fuchs


zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin.

Srđane, Srbija (vlada) bolje da ništa ne radi. Njihovo činjenje je i dovelo do ubistva. Oliver nije odgovarao ni Vučiću, ni Haradinaju.

Pa sam Oliver je rekao da zastrašivanje i pretnje, paljenje njegovog automobila, nije došlo od strane Albanaca, već od Srba. 

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.
1030.jpgSrđan Fuchs11:33 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.


дакле, два осумњичена, ако је ово што ти и Ф. кажете биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају. ако су га наши убили и ако је ово дело српских плаћених убица, то је стварно дно дна.
89850.jpgprincipessa_etrusca11:51 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
10208.jpgcassiopeia11:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају.

U kosovskoj policiji u severnoj Mitrovici nema Albanaca. Samo Srbi. Tako da, ako se oni budu bavili istragom, plašim se da nećemo ništa ni saznati. 

Pročitaj ovaj intervju koji je dao Vremenu.

OLIVER IVANOVIĆ: Da, situacija se promenila na gore. Neverovatan je osećaj ugroženosti, straha kod naroda. Od stotinak ljudi sa kojima sam razgovarao tokom prvih par nedelja na slobodi, nema nijednog koji u prvih par rečenica nije postavio pitanje bezbednosti. Da se odmah razumemo: ti ljudi se ne boje Albanaca nego Srba, lokalnih kabadahija i kriminalaca koji se voze u džipovima bez tablica. Droga se prodaje na svakom ćošku, svaki roditelj strepi zbog toga. Bilo je toga i ranije, ali ne u ovolikoj meri i nisu se ti ljudi ponašali bahato kao sada. Policija sve to gleda i ne reaguje, pa se građani osećaju nezaštićeno, iako su u kosovskoj policiji na severu sve naši ljudi, Srbi. Neki od njih su iskusni policajci koji su ranije radili za MUP Srbije, ali ni oni ne rade ništa.Ilustracije radi, u poslednjih par godina u Mitrovici smo imali preko pedeset slučajeva paljenja automobila, bacanja ručnih bombi i dva nerazjašnjena ubistva. Sve se to dešava na teritoriji od dva i po kvadratna kilometra, koja je potpuno pokrivena sigurnosnim kamerama. Očigledno je da se policija boji da se ne zameri počiniocima, ili su počinioci uvezani sa bezbednosnim strukturama. Neki kažu da je policija prosto nesposobna, ali teško mi je da poverujem u to. Mislim, jesu oni nesposobni, ali ne baš toliko.
178303.jpgnarcis12:17 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
pa dobro, ja sam ustao u 9 i nisam baš nešto ni slušao vesti, po običaju i ne slušam, tako da ne znam od kad javljaju .
e sad dal je 3-4 -5 metaka
ovi na 202 rekli pet u grudi, sad šta je tačno...
89850.jpgprincipessa_etrusca12:29 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Мене је више зачудило “умро”. 
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
10475.jpgfreehand12:35 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
"Likvidiran" bi bila odgovarajuća reč.
178303.jpgnarcis12:36 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
“убијен”.
pa dobro sad baš da ne preterujemo sa analizom reči.

može i ovako da se kaže ubijen je taj i taj, umro je na licu mesta.
e sag jezičari nek objasne šta se kad koristi ili ne koristi ili podrazumeva.
jar može da se kaže i ... pucano je na tog i tog koji je umron na putu ili u bolnici, nema potrebe da se kaže ubijen, podrazumeva se da nije umro prirodnom smrću ili nsretnim slučajem- naleteo na metak.


Komentari (423)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

angie01 angie01 22:59 17.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

Mozda ali je jako vazno razumjeti da su mozda samo pederi za Vucica ali to ne znaci da su SVI pederi za Vucica.


Nikolo rece- pederi, a ne pederi.
niccolo niccolo 23:01 17.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

pederi

Ma ja to koristim samo kao opis karaktera (s tim što mi se ovde uklopilo kao igra reči). A kada govorim o seksualnom opredeljenju, onda ide homoseksualci ili gejevi.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 23:06 17.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

niccolo
pederi

Ma ja to koristim samo kao opis karaktera (s tim što mi se ovde uklopilo kao igra reči). A kada govorim o seksualnom opredeljenju, onda ide homoseksualci ili gejevi.



Eto zato ste vi strejtovi toliko komplikovani.

niccolo niccolo 23:11 17.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

Eto zato ste vi strejtovi toliko komplikovani.

To jeste
korisnickoime-1 korisnickoime-1 23:15 17.01.2018

Re: Zdravo

Pitam se,
Da li ljudi zapravo placu za pokojnikom sto je on dobar ili placu zato sto su oni losi?

Ako je ovo drugo,
Onda eto odgovora zasto dobri stradaju.


A sta ako je ono prvo ?

Gavrilo znam iz licnog iskustva da su sendvici ukusni ali prestani da nas sramotis
angie01 angie01 23:16 17.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

korisnickoime-1
niccolo
pederi

Ma ja to koristim samo kao opis karaktera (s tim što mi se ovde uklopilo kao igra reči). A kada govorim o seksualnom opredeljenju, onda ide homoseksualci ili gejevi.



Eto zato ste vi strejtovi toliko komplikovani.



evo i ja, rec peder mi oznacava karakternu osobinu, tacnije, skup osobina necijeg karaktera, a za seksualnu orijentaciju koristim reci isto kao i Nikolo...ili LGBT.
pikuc pikuc 23:20 17.01.2018

Re: Zdravo

korisnickoime-1
pikuc
Jos ja citam one komentare na vrhu bloga i pokusavam citirati neke i nece, pa reko sta je ovo.
Kad ono...

Prvo sam se iznenadio sa "ubilo Olivera"
Pa,
Tamo neko navodi kako je Oliver smetao Vucicu i Haradinaju te kako nama Srbima neprijatelji ni ne trebaju, pise to jedna osoba a druga je citira dalje.

Mislim se nesto,
Pa cekajte ljudi,
Te insinuacije glede Vucica i ubistva Olivera, pa jos stavljati Vucica u interesni kos sa Haradinajem?

Pa zaista neprijatelj Srbima i ne treba, ima dovoljno Srba da unisti ovo sto ostalo.

Pa dalje gramaticka rasprava kako nazvati smrt ubijenog coveka.

I jos da se osvrnem na onaj zakljucan blog sto je neki vid davanja besplatne citulje.
Autor napise svoj komentar i onda kaze bez komentara, suvisni su komentari a on komentarisao.

Hocu da kazem,
Sve senzacija do senzacije.
I ova smrt coveka, ubistvo je pretvoreno u to.
Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.
To mi uliva nadu.
Mora da im je to vazno.
Jer ako nije, onda je Oliver jos jedan u nizu.
Senzacija.

Pitam se,
Da li ljudi zapravo placu za pokojnikom sto je on dobar ili placu zato sto su oni losi?

Ako je ovo drugo,
Onda eto odgovora zasto dobri stradaju.




Samo da se javim da nisu svi homoseksualci za Vucica.

Ja sam protiv.



Evo bas razmisljam, mislim da ne znam ni jednog koji jeste za AV. Poznajem jednog momka koji ne glasa za njega ali sklon je pohvaliti neki uspeh AV.
Sto se tebe tice,
Tvoja volja.
Ja ti se necu rugati sto si protiv Vucica.

Postoji izvesna lakoca zivota u biti PROTIV necega cvrsto.
To sam primetio.
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.
Oduvek tako bilo.

Zdravo
maksa83 maksa83 23:22 17.01.2018

Re: Zdravo

Evo bas razmisljam

Ejeskakodane...
freehand freehand 23:23 17.01.2018

Re: Zdravo

Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.

Ujbt
niccolo niccolo 23:27 17.01.2018

Re: Zdravo

Ujbt

Meni uvek neverovatno koliko floskula su neki ljudi sposobni da ispaljuju u minuti...
korisnickoime-1 korisnickoime-1 23:33 17.01.2018

Re: Zdravo

Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.
Oduvek tako bilo


Ah hvala ti , konacno sam shvatio i video svjetlo.


korisnickoime-1 korisnickoime-1 23:37 17.01.2018

Re: Zdravo

Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.



I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Ih, ode danasnji sendvic.
niccolo niccolo 23:40 17.01.2018

Re: Zdravo

I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Pa valjda se uflekao prilikom ubistva Ivanovića, ne vidim kako drugačije može da se razume ta rečenica. Jeste da malo čudno zvuči da ide on lično da ga ubija, ali znaš kako se kaže, ako želiš da nešto bude urađeno kako treba...
freehand freehand 23:43 17.01.2018

Re: Zdravo

niccolo
I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Pa valjda se uflekao prilikom ubistva Ivanovića, ne vidim kako drugačije može da se razume ta rečenica. Jeste da malo čudno zvuči da ide on lično da ga ubija, ali znaš kako se kaže, ako želiš da nešto bude urađeno kako treba...

Ti si #političkilešinar
niccolo niccolo 23:44 17.01.2018

Re: Zdravo

Ti si #političkilešinar

Što ja, pa Pikuc kaže da se uflekao?
freehand freehand 23:46 17.01.2018

Re: Zdravo

niccolo
Ti si #političkilešinar

Što ja, pa Pikuc kaže da se uflekao?

Pa ne kažem ja tebi nego Krle Pikucu.
Edit: zato što se izleće i odaje, naravno.
angie01 angie01 23:46 17.01.2018

Re: Zdravo

Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.


tesko da postoji venis za ovu bljuzgu na stinku, gde se javljaju organizovani "slusaoci" da politicki agituju, napadajuci vuciceve protivnike, a na navodnu raspravu o muckom ubistvu...gde gosti ozbiljno odgovaraju.
pikuc pikuc 23:50 17.01.2018

Re: Zdravo

freehand
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.

Ujbt


Kako ljudi stare govore jedni drugima samo da je zdravlja svega drugoga bice,
A dete koje zdravlje ima od njega se sve drugo trazi.

Rodi se dete zivo i zdravo.
Ali to nije dovoljno.
Zato ga ulepsavaju.

Sto vise sjaja to dusa vise jeca.


pikuc pikuc 23:55 17.01.2018

Re: Zdravo

korisnickoime-1
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.



I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Ih, ode danasnji sendvic.


To je razgovor za u cetiri oka.
Ali oci su nam daleko, sad tek vidim ovo "razumijem" i zakljucujem da si preko sedam mora i sedam gora.

Nikada neces saznati odgovor.

freehand freehand 23:57 17.01.2018

Re: Zdravo

pikuc
freehand
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.

Ujbt


Kako ljudi stare govore jedni drugima samo da je zdravlja svega drugoga bice,
A dete koje zdravlje ima od njega se sve drugo trazi.

Rodi se dete zivo i zdravo.
Ali to nije dovoljno.
Zato ga ulepsavaju.

Sto vise sjaja to dusa vise jeca.



Onesvestio sam se.

Edit: (jel ovo iz zbirke pesama prepodobnog Nikolić Tomislava?)
narcis narcis 23:59 17.01.2018

Re: Zdravo

pikuc
korisnickoime-1
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.



I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Ih, ode danasnji sendvic.


To je razgovor za u cetiri oka.
Ali oci su nam daleko, sad tek vidim ovo "razumijem" i zakljucujem da si preko sedam mora i sedam gora.

Nikada neces saznati odgovor.


ma zajebi sendvići, nego koliko si ti stana dobar kad sruše stanicu
angie01 angie01 23:59 17.01.2018

Re: Zdravo

To je razgovor za u cetiri oka.


bogtemzao, gavrilo, ne gubis vreme.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 00:09 18.01.2018

Re: Zdravo

pikuc
korisnickoime-1
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.



I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Ih, ode danasnji sendvic.


To je razgovor za u cetiri oka.
Ali oci su nam daleko, sad tek vidim ovo "razumijem" i zakljucujem da si preko sedam mora i sedam gora.

Nikada neces saznati odgovor.




Ma jok ovdje sam , onaj "dragosnesto" je iz Indonezije i on je peder samo kao karakterna osobina.

Ako se,ne javis na pp ti nikada neces znati ni pitanje a kamoli odgovor.
pikuc pikuc 00:11 18.01.2018

Re: Zdravo

angie01
To je razgovor za u cetiri oka.


bogtemzao, gavrilo, ne gubis vreme.


Pa nisam davno,
A i mozda mi ga je deda mraz poslao.
freehand freehand 00:15 18.01.2018

Re: Zdravo

Ako se,ne javis na pp ti nikada neces znati ni pitanje a kamoli odgovor.

Dvoje ste se tako smuvali.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 00:19 18.01.2018

Re: Zdravo

freehand
Ako se,ne javis na pp ti nikada neces znati ni pitanje a kamoli odgovor.

Dvoje ste se tako smuvali.


Mozda shvatimo odakle onom cistom fleke.

I jesil to ti kao malo ljubomoran ?
pikuc pikuc 00:22 18.01.2018

Re: Zdravo

korisnickoime-1
pikuc
korisnickoime-1
Na prljavom coveku mrlje se ne vide, a cist covek kada se ufleka to svi vide.



I ovaj ne razumijem bas ali kako i cime se to uflekao ovaj cisti covjek ?

Ih, ode danasnji sendvic.


To je razgovor za u cetiri oka.
Ali oci su nam daleko, sad tek vidim ovo "razumijem" i zakljucujem da si preko sedam mora i sedam gora.

Nikada neces saznati odgovor.




Ma jok ovdje sam , onaj "dragosnesto" je iz Indonezije i on je peder samo kao karakterna osobina.

Ako se,ne javis na pp ti nikada neces znati ni pitanje a kamoli odgovor.


Na pamet mi ne pada da ti se javim na pp.
Ja verujem u deda mraza koji poklon donosi a ne da ja moram ici po njega.

angie01 angie01 00:24 18.01.2018

Re: Zdravo

Mozda shvatimo odakle onom cistom fleke.

I jesil to ti kao malo ljubomoran ?


nesto mi se cini, da te gavrilo nije bas dojmio.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 00:31 18.01.2018

Re: Zdravo

angie01
Mozda shvatimo odakle onom cistom fleke.

I jesil to ti kao malo ljubomoran ?


nesto mi se cini, da te gavrilo nije bas dojmio.



Pa slusaj da je Gavrilo Riki Martin a da je Vucicevac, takozvani flekavac, ja bih to oprezno. Korak po korak.
Mada sam siguran da ce pp da stigne. Znam ja takve.
maksa83 maksa83 00:33 18.01.2018

Re: Zdravo

angie01
Mozda shvatimo odakle onom cistom fleke.

I jesil to ti kao malo ljubomoran ?


nesto mi se cini, da te gavrilo nije bas dojmio.

<pinggg>

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

<pinggg>
c_h.arlie c_h.arlie 06:04 18.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

angie01
korisnickoime-1
niccolo
pederi

Ma ja to koristim samo kao opis karaktera (s tim što mi se ovde uklopilo kao igra reči). A kada govorim o seksualnom opredeljenju, onda ide homoseksualci ili gejevi.



Eto zato ste vi strejtovi toliko komplikovani.



evo i ja, rec peder mi oznacava karakternu osobinu, tacnije, skup osobina necijeg karaktera, a za seksualnu orijentaciju koristim reci isto kao i Nikolo...ili LGBT.

Ja nerado koristim ružne reči, no, ako baš moram, radije koristim reč pizda.
No, usput - ja ne mogu taj Pink da gledam niti jedne jedine sekunde. Žalim novinare i političare koji to sranje moraju da gledaju iz profesionalnih razloga.
maksa83 maksa83 08:25 18.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

Ja nerado koristim ružne reči, no, ako baš moram, radije koristim reč pizda.

Ic poster tajm agen,
jur gona liv mi (liv mi)
aj ken si det far auej luk
in jor ajs (ajs)

angie01 angie01 09:35 18.01.2018

Re: Zdravo

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

<pinggg>





u stvari sam reagovala na ljubomoran- a ocigledno nema razloga, ( meni barem, a ko sam ja da o tome sudim i da se mesam u tudju srecu, tu si u pravu).
c_h.arlie c_h.arlie 09:44 18.01.2018

Re: Zdravo

maksa83
angie01
Mozda shvatimo odakle onom cistom fleke.

I jesil to ti kao malo ljubomoran ?


nesto mi se cini, da te gavrilo nije bas dojmio.



Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.

Moli se korisnica angie01 da ne bude cockblock, hvala.



Ooooo, jebote !
maksa83 maksa83 10:17 18.01.2018

Re: Zdravo

Ooooo, jebote !

Patak !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:42 18.01.2018

Re: Potrebno i Dovoljno

korisnickoime-1


Mozda ali je jako vazno razumjeti da su mozda samo pederi za Vucica ali to ne znaci da su SVI pederi za Vucica.

Ima nas koji i nismo i molim da ne pitate za koga smo.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:31 18.01.2018

Re: Zdravo

25/10/2017


U autorskom tekstu koji Pobeda info ekskluzivno objavljuje, kandidat za gradonačelnika Kosovske Mitrovice Oliver Ivanović razobličava bahatost beogradskih vlasti u tretmanu Srba u južnoj pokrajini, igrarije oko izbora, ali i objašnjava da je “bitka za Srpsku listu gotova, a za njega i Srbe tek počinje”. Pismo prenosimo u celosti

Živ sam, i dalje – a, Srbija?

Da sam birao samo bitke u kojima se dobijao, verovatno se nikada ne bih bavio politikom. Da sam u tim bitkama branio samo svoje lično dobro, verovatno bih danas proslavljao, ili bi oni proslavljali tih 10:0 u moje ime.

Kada sam najavio kandidaturu, znao sam, dovoljno znanja i iskustva imam, da će iz razumu nepoznatih razloga, protiv mene biti kompletna Vlada Srbije, svi državni resursi, svi paradržavni resursi i konačno svi „crni resursi“, oličeni u sumnjivim momcima i kriminalcima koji su proteklih dana po zadatku preplavili Mitrovicu, a siguran sam da tu nisu došli turistički ili na izlet.

Istovremeno sam znao da će, da se ponovim, iako to ne volim, Vlada, državni, paradržavni i posebno ti crni resursi, biti na stranu teletabis liste, sačinjene od klimoglavaca, figurica koje se ne vrpolje puno u rukama gazda sposobnih toliko da ne mogu i ne smeju ni sami da proslave tih famoznih 10-0, već to neko drugi mora da radi, telefonski, u njihovo ime.

Pa, zašto sam, onda ušao u tu bitku? Zato što, od prvog dana mog delovanja, nije neka tajna, pri izborima se ne vodim privilegijama do kojih nečastan čovek može doći, nego obavezama koje častan čovek ne može izbeći. Tako sam i sada smatrao da je obaveza zaštiti građane, komšije, prijatelje, Mitrovicu, pa ako ćemo šire, onda i srpski nacionalni interes – tužno je, istina, ali nije prvi put da srpski nacionalni interes moramo čuvati od zvanične Srbije. Apsurd koji je postao pravilo.

Čuo sam da se u pojedinim kancelarijama, u Beogradu, dokle sežu konci od teletabis-marioneta, otvarao šampanjac, jer je eto, Oliver propao.

Nisam, pogrešna vest. Jer, za njih su izbori završeni u nedelju – a meni ti izbori traju čitav život. Iz Mitrovice će se povući i državni i paradržavni i crni resursi – otići će i do glave obrijani „turisti“ – ostaće Oliver. I ostaće Srbi, koji treba ovde da žive, što puno ne tangira one koji u tim kancelarijama u Beogradu, ali tangira mene.
Živ sam i dalje – mrdam, dišem se i nastavljam borbu. Nemam, istina, tu fotelju – ali bi ona meni bila sredstvo da se borim upravo za te Srbe i tu bi priča tek počinjala, a njima je ona bila cilj i tu se priča završava. Jesu li živi oni koji nemaju više ni svoj stav, ni svoje ime, ni pravo na postupke, pa čak ni da slave u svoje ime, ali zato imaju tu fotelju?

I, konačno, je li živa Srbija, dok o Srbima na Kosmetu odlučuju takvi, a oni iz kancelarija sa šampanjcima ih podržavaju?

Neću i nemam pravo da klonem duhom, ni na sekund – jer je moja obaveza da budim Srbiju, a njihov izbor da je uspavljuju. Vostani Srbijo, davno si zaspala, u mraku ležala…

Oliver Ivanović



angie01 angie01 09:43 18.01.2018

kad je tesko- vucic

ili tako neki slogan, a preko celog ekrana me docekao jutros, dok sam pila kafu i vrtela kanale, ono, da vidim vremensku prognozu- a krle trckara po studijima, radi i na struju i na baterije da objasni znacaj i velicinu vodje za srpski narod-opet skretanje sa teme na boga-u ovom tragicnom trenutku, a ujedno potencira zloupotrebu opzicije u tom istom smislu, kako se tragedija koristi za skupljanje politickih poena,....e moj stink bujosevicu...sram vas bilo sve.
gedza.73 gedza.73 09:54 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

krle trckara po studijima, radi i na struju i na baterije da objasn

Izgleda da je SNS razvio AI. jes' da treba dosta toga da se došteluje, izbace bagovi, da počne sam da razmišlja van zadatih programa al' dobro.
Radi. Čak su ga i humanoidno dobro napravili.

znacaj i velicinu vodje za srpski narod

ovo je prosto neverovatno. dal' postoji luđi narod koji u tolikoj meri uvek bude opčinjen vođama. šta urade i čime hipnotišu mase da im se toliko klanjaju i da ih toliko obožavaju da mi je znati.

'sunce sija jer je naš vođa jutros nasmejan ustao'
'hleb je divan jer je naš vođa rukom svojom zasejao rodna polja'

i uvek se nađe bulumenta koja ide za Vođom i poje u slavu i čest njegovu.

, kako se tragedija koristi za skupljanje politickih poena

odvratno.
angie01 angie01 10:14 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

ovo je prosto neverovatno. dal' postoji luđi narod koji u tolikoj meri uvek bude opčinjen vođama. šta urade i čime hipnotišu mase da im se toliko klanjaju i da ih toliko obožavaju da mi je znati.


nesto opasno nije u redu sa nama- odgajeni da ne mislimo, da neko treba na povocu da te vodi, da ti objasni sta si video i kako da slozis info u glavi, sta treba da mislis i radis,...odgajeni da ne treba da se trudis ni za sebe-da ucis, napreudjes, razvijes svoje sposobnosti i svojim radom i trudom da obezbedis egzistenciju, nego uvlacenjem, dodvoravanjem, kao clan neke grupe ( na vlasti) sa nekim benefitima i jedino sto treba za svoje mrvice na mala vrata, je da budes poslusan i da se dodvoravas, sto sam vise tako uspes da se popenjes po ljigavoj lestvici, to se osecas mocnijim i manje te je briga za sve oko tebe, makar se ono ocigledno pretvaralo u nejvece sranje, sta te briga, ti si sebi najveci car, utoliko veci, ukoliko su oni okolo u vecem beznadju, bez svesti da je to svet u kome zivis i ti i tvoji potpmci i da si ga ti takvim napravio, ili dozvolio da takav bude...eto, to smo mi.


EDIT:...i jos smo= ne mogu da se oduprem utisku o slicnosti sa slucajem Zorana Djindjica, u kojoj se desava aposlutno ista masovna podrska tek posle muckog ubistva,...zasto ga njegovi sugradjani nisu recimo u istom broju spasavali od zatvora, ili izglasali recimo za gradonacelnika,...kasno,....na Kosovo stize.
angie01 angie01 10:20 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

'sunce sija jer je naš vođa jutros nasmejan ustao'
'hleb je divan jer je naš vođa rukom svojom zasejao rodna polja'


postoji odlicna predstava studija Centar, koji se igra povremeno u Domu omladine, zove se Otudjenje, po kratkim dramama Ezena Joneska-toplo preporucijem,...to je prica o nama.




gedza.73 gedza.73 11:20 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Endži da ne citiram ceo komentar... saglasan.

grof_brankovich grof_brankovich 11:40 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

1
nesto opasno nije u redu sa nama

2
odgajeni da ne mislimo

3
da neko treba na povocu da te vodi

4
da ti objasni sta si video i kako da slozis info u glavi, sta treba da mislis i radis

5
odgajeni da ne treba da se trudis ni za sebe-da ucis, napreudjes, razvijes svoje sposobnosti i svojim radom i trudom da obezbedis egzistenciju, nego uvlacenjem, dodvoravanjem, kao clan neke grupe ( na vlasti) sa nekim benefitima i jedino sto treba za svoje mrvice na mala vrata, je da budes poslusan i da se dodvoravas,

6
sto sam vise tako uspes da se popenjes po ljigavoj lestvici, to se osecas mocnijim i manje te je briga za sve oko tebe

7
makar se ono ocigledno pretvaralo u nejvece sranje, sta te briga, ti si sebi najveci car, utoliko veci, ukoliko su oni okolo u vecem beznadju, bez svesti da je to svet u kome zivis i ti i tvoji potpmci i da si ga ti takvim napravio, ili dozvolio da takav bude...eto, to smo mi.




Опет морам да питам, ко сте "ви"?
angie01 angie01 11:55 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Опет морам да питам, ко сте "ви"?


njao, opet ti i tvoje mudrolije:)

pa, vecinski tako SVE funkcionise u nasoj palanci, felikse- koju ti osporavas sumnjivim pamfletima, al je nazalost istina- ja prva ne bih volela da je tako, ali jeste, jer se ljudi tako vecinski ponasaju, nesvesni stete koju cine ovom drustvu, tako su navikli, a ceo uruseni nepostojeci sistem, je vec po ovom principu izliven u bronzi, tako da ga je tesko razmontirati bez nekog tektonskog pokreta, koji ne znam kako je uopste moguc, kada deca jos od vrtica, pa preko skole i faksa, imaju prilike/uslove, u kojima sticu potrebna saznanja kako ovaj nas svet funkcionise....pa kada porastu, budu odlucno spremni da nastave.
grof_brankovich grof_brankovich 12:11 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Колико видим убиство ОИ је постигло:

1. Прекид дијалога У БРИСЕЛУ, мада се и он и даље води у OSCE и приводи крају, како каже Вилијам Волкер.

2. Немачке новине представљају српску енклаву као криминалну мафијашку територију и тако доводе у питање улогу ОИ.

3. Нови талас критиковања "српских"-људских особина.

Ако су немачке службе задужене за "односе са јавношћу", а америчке службе за акције, онда убиство ОИ служи чему? Даљној изолацији Срба. Колико видим, грађани Европе уопште нису заинтересовани за пријем балканских земаља у ЕУ уколико су те земље примаоци помоћи а не даваоци.

Ако Американци коло воде на Балкану, онда није битно ко је извршилац њихових намера.

Дрецун такође види умешаност САД и ОВК. Тек ћемо за неколико година видети чему је убиство ОИ служило. Сценарио пишу други, али српске земље и енклаве треба чврсто држати у изолацији без обзира ко је на власти и какав су они народ. Судбина!
grof_brankovich grof_brankovich 12:17 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Опет морам да питам, ко сте "ви"?


njao, opet ti i tvoje mudrolije:)

pa, vecinski tako SVE funkcionise u nasoj palanci, felikse- koju ti osporavas sumnjivim pamfletima, al je nazalost istina- ja prva ne bih volela da je tako, ali jeste, jer se ljudi tako vecinski ponasaju, nesvesni stete koju cine ovom drustvu, tako su navikli, a ceo uruseni nepostojeci sistem, je vec po ovom principu izliven u bronzi, tako da ga je tesko razmontirati bez nekog tektonskog pokreta, koji ne znam kako je uopste moguc, kada deca jos od vrtica, pa preko skole i faksa, imaju prilike/uslove, u kojima sticu potrebna saznanja kako ovaj nas svet funkcionise....pa kada porastu, budu odlucno spremni da nastave.


Не разумем. Ајде мало прошири своју анализу људских друштава на друге заједнице у свету. Дај неки пример јер није вероватно да се сад Срби ("ви" понашају на неки начин који се коси са људском природом. Где се и када неко друштво понашало на начин који ти приписујеш Србима (не знам да ли се то односи на све Србе или само на оне које се налази на одређеним територијама).
maksa83 maksa83 12:18 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

2. Немачке новине представљају српску енклаву као криминалну мафијашку територију и тако доводе у питање улогу ОИ.


Ne, tako je predstavljaju oni koji tamo žive.

Дрецун такође види умешаност САД и ОВК

Kako uvek uspeš da izvučeš najgore budale i mašeš njima kao autoritetima?

Je l' se trudiš ili se to desi magično samo od sebe?
niccolo niccolo 12:25 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Ne, tako je predstavljaju oni koji tamo žive.

Omiljeni srpski pristup, nije problem kad smo prljavi i ružni, problem je kad drugi vide da smo prljavi i ružni.
grof_brankovich grof_brankovich 12:28 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

1.
vecinski tako SVE funkcionise u nasoj palanci



2.
jer se ljudi tako vecinski ponasaju



nesvesni stete koju cine ovom drustvu

a ceo uruseni nepostojeci sistem

je vec po ovom principu izliven u bronzi,

kada deca jos od vrtica, pa preko skole i faksa, imaju prilike/uslove, u kojima sticu potrebna saznanja kako ovaj nas svet funkcionise....pa kada porastu, budu odlucno spremni da nastave.



Дакле школски систем је у питању. Значи ли то да су школски системи Русије, Кине, Европе, Африке, Азије и Америке у целини подобни за стварање "повољних" јединки а српски школски систем је "изливен у бронзи" и ствара људе који гласају за СНС. Изгледа да само "нашу" паланку треба "размонтирати".

Ово твоје размишљање је сувише плитко али то је зато што се ради о створеном стереотипу. Ко га је створио?
angie01 angie01 12:37 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Нови талас критиковања "српских"-људских особина.

Не разумем. Ајде мало прошири своју анализу људских друштава на друге заједнице у свету. Дај неки пример јер није вероватно да се сад Срби ("ви" понашају на неки начин који се коси са људском природом. Где се и када неко друштво понашало на начин који ти приписујеш Србима (не знам да ли се то односи на све Србе или само на оне које се налази на одређеним територијама).


izvini, al nemam vremena niti zelju da se s tobom preganjam na ovaj stupidan nacin, gde ja kazem jedno, a ti onda to prevedes u nesto drugo- ti slobodno ostani u svome uverenju i prevodi dodvoravanje, korupciju, politicki feudalizam,...i sve sto s tim ide, u ljudske osobine i ljudsku priodu i da ja nesto pripisujem Srbima, sto se nikada i nigde ni u jednom drustvu nije desilo,...mislim, ti svoje projekcije i projekte sa visim ciljevima mozes da vozis do prekosutra, al ucitavanjem, spinovanjem i mediokritetskim manipulacijama neces promeniti nista,... samo pokusavas da osporis stvarnost u kojoj ne ucestvujes, sem kroz isprazne reci, jer dok se jedno drustvo sutinski ne uredi, sto ovde nema naznaka ni u tragovima, nema govora o nekoj normalnosti, a za to je potrebna svest, volja, saznanje sta i kako....
pikuc pikuc 12:39 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Опет морам да питам, ко сте "ви"?


njao, opet ti i tvoje mudrolije:)

pa, vecinski tako SVE funkcionise u nasoj palanci, felikse- koju ti osporavas sumnjivim pamfletima, al je nazalost istina- ja prva ne bih volela da je tako, ali jeste, jer se ljudi tako vecinski ponasaju, nesvesni stete koju cine ovom drustvu, tako su navikli, a ceo uruseni nepostojeci sistem, je vec po ovom principu izliven u bronzi, tako da ga je tesko razmontirati bez nekog tektonskog pokreta, koji ne znam kako je uopste moguc, kada deca jos od vrtica, pa preko skole i faksa, imaju prilike/uslove, u kojima sticu potrebna saznanja kako ovaj nas svet funkcionise....pa kada porastu, budu odlucno spremni da nastave.


Pa sunce ti poljubim,
Pa nisu Srbi bombardovali Pariz,London,Njujork,Berlin,Rim,Madrid.
Pa valjda neki ljudi, zajednice stoje iza odluka tih vlada, neki sistem vrednosti.
Neki ljudi su birali te ljude po onome sto im je vazno.

Kako objasnjavas to?

Jel to nije izleveno u bronzi?
Ta superiornost po kojoj svet treba da se zgrazava kada bomba raznese zgradu u Londonu ili Parizu?

Pa to znaci da se nista nije promenilo od kolonijalnog ropstva, lanci su jos uvek tu, bicevi, trgovina ljudima.



gedza.73 gedza.73 12:46 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

pikuc
Pa nisu Srbi bombardovali Pariz,London,Njujork,Berlin,Rim,Madrid.

e nije da smo naši al' smo najbolji.
usput se seti euforije koju je izazvao šešelj sa 'bombardovaćemo Rim, Beč...'
pa onda pokisle miševe kad su shvatili da ratujemo sa NATO protivgradnim raketama

angie01
projekte sa visim ciljevima


A ima nas tek sedam miliona. Jedna favela umišljena da reši sve svetske probleme.
ispod nam nivoa da rešimo najobičnije stvari u svojoj zemlji ali zato se razumemo u svetsko pravo i pravdu...

grof_brankovich grof_brankovich 12:51 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Нови талас критиковања "српских"-људских особина.

Не разумем. Ајде мало прошири своју анализу људских друштава на друге заједнице у свету. Дај неки пример јер није вероватно да се сад Срби ("ви" понашају на неки начин који се коси са људском природом. Где се и када неко друштво понашало на начин који ти приписујеш Србима (не знам да ли се то односи на све Србе или само на оне које се налази на одређеним територијама).


izvini, al nemam vremena niti zelju da se s tobom preganjam na ovaj stupidan nacin, gde ja kazem jedno, a ti onda to prevedes u nesto drugo- ti slobodno ostani u svome uverenju i prevodi dodvoravanje, korupciju, politicki feudalizam,...i sve sto s tim ide, u ljudske osobine i ljudsku priodu i da ja nesto pripisujem Srbima, sto se nikada i nigde ni u jednom drustvu nije desilo,...mislim, ti svoje projekcije i projekte sa visim ciljevima mozes da vozis do prekosutra, al ucitavanjem, spinovanjem i mediokritetskim manipulacijama neces promeniti nista,... samo pokusavas da osporis stvarnost u kojoj ne ucestvujes, sem kroz isprazne reci, jer dok se jedno drustvo sutinski ne uredi, sto ovde nema naznaka ni u tragovima, nema govora o nekoj normalnosti, a za to je potrebna svest, volja, saznanje sta i kako....



Ја само желим да анализирам како то да смо у ситуацији да са једне стране скоро сви мислимо да нама владају Американци и Немци, а кад се дешавају крупни догађаји као убиство Оливера Ивановића онда многи од нас прво помисле да су Срби сами кривци за убиство Србина. И зато покушавам да јавно размишљам о том проблему као и о томе ко је наручио убиство Оливера Ивановића, док неки блогери овде имају сигурне одговоре на то питање.

Зашто би Срби убили Оливера Ивановића, не видим валидан сценарио ни корист од тога! Благо онима којима је све јасно.
angie01 angie01 12:56 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Pa sunce ti poljubim,
Pa nisu Srbi bombardovali Pariz,London,Njujork,Berlin,Rim,Madrid.
Pa valjda neki ljudi, zajednice stoje iza odluka tih vlada, neki sistem vrednosti.
Neki ljudi su birali te ljude po onome sto im je vazno.


gavrilo, aj ne lupetaj, zivotati, gde si sada ubacio bombarodvanja, pa nije to pokrice za ovo sve o cemu pricamo.

radis, radis,...lepo,....o tome i govorim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:57 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Milena Ivanović je rekla da se više nikada neće vraćati na Kosovo.

"Sin i ja smo završili sa Kosovskom Mitrovicom, gradom straha, tame i bola. Naš Oliver život je dao za Kosovo i srpstvo i kad je molio za pomoć, tražio zaštitu, nikoga nije bilo. Sad za njega kažu da je heroj, a gde su bili ti koji ga veličaju kad su nam bili najpotrebniji?", rekla je ona.


grof_brankovich grof_brankovich 13:04 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

niccolo
Ne, tako je predstavljaju oni koji tamo žive.

Omiljeni srpski pristup, nije probem kad smo prljavi i ružni, problem je kad drugi vide da smo prljavi i ružni.


Извини Николо, али ја ПОЗНАЈЕМ само чисте и лепе Србе.

А што се тиче убиства ОИ покушао сам сазнам, као и увек када се деси тако нешто, шта мисле новине и политичари разних земаља. Тако се то радило од пре мог рођења па до данас, дешавања у свету се прате кроз изворе разних светских новинских агенција.

У новинским агенцијама Слободан Европа, ВоА, или у немачким агенцијама НЕ РАДЕ етнички чисти људи са националним предрасудама, већ основне податке и своје предрасуде дају новинари и аналитичари са наших простора, али интерес Немачке представљају наравно Немци и њихове организације. Зато је добро читати ове изворе.

Свет је комплексан, и на расистичке претпоставке о ружноћи и прљавости неког народа морам да одговорим.
angie01 angie01 13:04 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Ја само желим да анализирам како то да смо у ситуацији да са једне стране скоро сви мислимо да нама владају Американци и Немци,


pa vidi- koji svi mislimo?!...ovo nije pitanje, mojne mi molim te odgovaras.

ne, ti opet ucitavas nesto sto je u tvojoj viziji....

mene se mani- meni su ovakvi nacini razgovora, sem sto su nekorektni- besmisleni, jer se ti opsesivno kacis za mene, kao eto, da me pitas, sa idejom da mi nesto prisijes i ujedno iskazes svoju projekciju bez bilo kakve argumentacije, sem sto prostires neke lose zakrpljene floskule pokupljene sa svih strana...sve smo to vec radili vise puta, ja sam stvarno pokusala s tobom da pricam i pokusam da ti objasnim i to se svaki put odvija na isti bulshitovski nacin s tvoje strane,...tako da, ako neko drugi hoce- nek se slobodno s tobom bakce.
maksa83 maksa83 13:05 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Зашто би Срби убили Оливера Ивановића, не видим валидан сценарио ни корист од тога!

Zašto bi Srbi iz svih medijskih oruđa harangirali Olivera Ivanovića poslednih nekoliko godina?

Jesi u stanju da odgovoriš na ovo prosto pitanje pre nego što kreneš da rešavaš svemirske geostrateške probleme i izučavaš praistorijske korene ovoga i onoga?


angie01 angie01 13:07 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

и на расистичке претпоставке о ружноћи и прљавости неког народа морам да одговорим.


ove bolesne insinuacije su tvoj cilj i optuzbe ovakve vrste su klevetnicke, tako da bi moderacija trebalo da obrati paznju na ljude koji sebi dozvoljavaju da na ovakav nacin komuniciraju.
pikuc pikuc 13:08 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Нови талас критиковања "српских"-људских особина.

Не разумем. Ајде мало прошири своју анализу људских друштава на друге заједнице у свету. Дај неки пример јер није вероватно да се сад Срби ("ви" понашају на неки начин који се коси са људском природом. Где се и када неко друштво понашало на начин који ти приписујеш Србима (не знам да ли се то односи на све Србе или само на оне које се налази на одређеним територијама).


izvini, al nemam vremena niti zelju da se s tobom preganjam na ovaj stupidan nacin, gde ja kazem jedno, a ti onda to prevedes u nesto drugo- ti slobodno ostani u svome uverenju i prevodi dodvoravanje, korupciju, politicki feudalizam,...i sve sto s tim ide, u ljudske osobine i ljudsku priodu i da ja nesto pripisujem Srbima, sto se nikada i nigde ni u jednom drustvu nije desilo,...mislim, ti svoje projekcije i projekte sa visim ciljevima mozes da vozis do prekosutra, al ucitavanjem, spinovanjem i mediokritetskim manipulacijama neces promeniti nista,... samo pokusavas da osporis stvarnost u kojoj ne ucestvujes, sem kroz isprazne reci, jer dok se jedno drustvo sutinski ne uredi, sto ovde nema naznaka ni u tragovima, nema govora o nekoj normalnosti, a za to je potrebna svest, volja, saznanje sta i kako....


Andjo,
Ti zivis u svetu koji je uredjen tako da oni koji uzivaju blagostanje ne vide robove koji im sluze. Stvorili su sopstveni svet.I to je proglaseno razumom.

Dakle, onaj crnac u lancima sto bere pamuk je van tih zidina i sluzi za odstrel iz zabave.

Uredjeni svet ljudi, coveka, covecanstva je moguc samo rusenjem zidova toga ogradjenog sveta do temelja.
Toga samoproglasenog razuma.

A to je moguce samo kroz nacionalne drzave.
Nacionalnog koje je kontinuitet vrednosti i onoga sto je nekome vazno, ono sto je ljudima vazno i iz cega nastaje stvaralastvo.

Time se rusi "vavilonska kula".
Nema drugog puta do slobode onih koji su sa one strane zida.
To je borba za ljudsko bice, za coveka, za jednake sanse.

Za sve ono sto covek jeste, moze, bice.
To je jedan drugaciji svet, potpuno drugaciji.

Gde jedan isti ton covek svira na hiljade razlicitih instrumenata od razlicitih materijala.
Gde se zahvalnost izgovara na hiljade razlicitih jezika ali isto se oseca.

To je svet sa jednim ciljem.
Jedan svet, svet ljudi.
maksa83 maksa83 13:14 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

To je svet sa jednim ciljem.
Jedan svet, svet ljudi.

Eto šta se desi kad u stranku primiš Branka Kockicu.
angie01 angie01 13:15 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

pikuc pikuc 13:15 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Зашто би Срби убили Оливера Ивановића, не видим валидан сценарио ни корист од тога!

Zašto bi Srbi iz svih medijskih oruđa harangirali Olivera Ivanovića poslednih nekoliko godina?

Jesi u stanju da odgovoriš na ovo prosto pitanje pre nego što kreneš da rešavaš svemirske geostrateške probleme i izučavaš praistorijske korene ovoga i onoga?




Pa i ti mene "harangiras" jel to znaci da si sklon unajmiti ubicu da me likvidira?
Kakav je to argument?

Neki dan Seselj bas lepo rekao.
Kaze za njega je Jankovic mrtav, ali politicki.
Ne bi ga ubio.
grof_brankovich grof_brankovich 13:17 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Зашто би Срби убили Оливера Ивановића, не видим валидан сценарио ни корист од тога!

Zašto bi Srbi iz svih medijskih oruđa harangirali Olivera Ivanovića poslednih nekoliko godina?

Jesi u stanju da odgovoriš na ovo prosto pitanje pre nego što kreneš da rešavaš svemirske geostrateške probleme i izučavaš praistorijske korene ovoga i onoga?





АКО Американци и Немци владају Балканом и желе да учврсте своју владавину тако што ће се коначно решити руског уплитања у овај део света, пре него што почне обрачун око Украјине, на пример,

и

АКО су Вучић-Срби и Тачи-Албанци америчко-немачки људи


ОНДА сви набројани имају заједнички интерес, само што Албанци и Срби немају улогу у састаљању општег сценарија, они су само у улогама извршиоца (као политичари, новинари у конролисаним медијима и као плаћене убице).

Мислим да су ово основе око којих се слажемо.

Додатно питање је перцепција о "ружним и прљавим" Србима као вечитим кривцима, која влада међу многим Србима и другим "нашима".

Не можемо спречити да нас убијају али можемо рационално размишљати тј. без плитких генерализација које нам је Анџи набројала.
angie01 angie01 13:17 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

srks, ako mogu da te zamolim, da iz ovog komentara izbrises sliku Nikolsona...prosto nije uredu.
maksa83 maksa83 13:19 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Мислим да су ово основе око којих се слажемо.

Mislim da nisi odgovorio na pitanje nego nastavio da konfabuliraš u opštem smeru.
angie01 angie01 13:21 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Додатно питање је перцепција о "ружним и прљавим" Србима као вечитим кривцима, која влада међу многим Србима и другим "нашима".

Не можемо спречити да нас убијају али можемо рационално размишљати тј. без плитких генерализација које нам је Анџи набројала.


felikse, prestani da mi ucitavas ovakve stvari i da se kacis za moje komentare svojim klevetnickim bolesnocama.

maksa83 maksa83 13:21 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Neki dan Seselj bas lepo rekao.

Ne znam zašto sad nisam šokiran ovim razvojem...
pikuc pikuc 13:30 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Pa sunce ti poljubim,
Pa nisu Srbi bombardovali Pariz,London,Njujork,Berlin,Rim,Madrid.
Pa valjda neki ljudi, zajednice stoje iza odluka tih vlada, neki sistem vrednosti.
Neki ljudi su birali te ljude po onome sto im je vazno.


gavrilo, aj ne lupetaj, zivotati, gde si sada ubacio bombarodvanja, pa nije to pokrice za ovo sve o cemu pricamo.

radis, radis,...lepo,....o tome i govorim.


A sto da ne ubacim?
Prvo je bilo bombardovanje Srbije, posle njega demokratska pljacka Srbije.

Ti sve to preskaces i istoriju pocinjes od Vucica.
Ti bi odatle da diskutujes.
Ili ako moze od Vucica u radikalima.
U svakom slucaju vazno ti je da on ne uspe i da si ti eto bila u pravu.
Imam utisak da bi ljudi zrtvovali Srbiju samo zato sto mrze Vucica.
Jednostavno taj covek se mrzi.
Njegova licnost se mrzi.

To je mrznja kanalisana u Vucica.
Ja to tako vidim.
maksa83 maksa83 13:30 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

felikse, prestani da mi ucitavas ovakve stvari i da se kacis za moje komentare svojim klevetnickim bolesnocama.

Ako shvatiš da ne učestvuješ u nekom dijalogu nego si samo zakačaljka za njegov monolog prestaćeš da se nerviraš.

Kao ono kad uđeš u taksi "na kvaku", kažeš adresu, i posle 30 sekundi krene sa vozačkog sedišta "Čitam nešto u novinama pa gledam šta nam rade <pa monolog od 20 minuta>", pogledaš na suvozačko a tamo Alo! i Informer. Možeš a) da probaš aktivno da učestvuješ u monologu i nerviraš se ili b) drndaš telefon. Ja uvek pod b), 8 Ball Pool rulez.
angie01 angie01 13:33 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

prestaćeš da se nerviraš.


ma, ne nerviram se,...i kapiram sta radi,...malo mi je samo bolesna opsesivnost koju ispoljava prema meni.



8 Ball Pool rulez.


:)))
angie01 angie01 13:34 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Jednostavno taj covek se mrzi.
Njegova licnost se mrzi.




ne prepisuj od krleta.
angie01 angie01 13:36 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Srđan Fuchs


hvala,
grof_brankovich grof_brankovich 13:44 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Мислим да су ово основе око којих се слажемо.

Mislim da nisi odgovorio na pitanje nego nastavio da konfabuliraš u opštem smeru.


Дакле ако није јасно: СЦЕНАРИО ПИШУ ДРУГИ. СРБИ ИЛИ АЛБАНЦИ СУ ИЗВРШИТЕЉИ.

Zašto bi Srbi iz svih medijskih oruđa harangirali Olivera Ivanovića poslednih nekoliko godina?


Већ сам написао да је прогон ОИ почео кад су га ухапсили 2013 или 2014. А то нису почели Срби већ они који могу да подигну оптужницу у ЕУЛЕКСУ, значи Американци.

Кад је изашао из затвора јер више нису могли да га држе на основу лажних оптужби, почели су да га нападају преко медија које контролише Влада а коју контролише зна се ко.

Дакле не можете седети на две столице господине николо, како вам кад одговара.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:50 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

NG,
to je više bio emotikon kao, even the toughest motherfuckaz cry sometimes - misleći na sebe; sirota žena i siroto dete, dete posebno, nema gore teskobe nego kada malo dete ostane bez roditelja, i ona, razoreni su oboje... meni su trebale desetine godina da se oporavim kada je ćale iznenada zapalio iz ovog sveta... verovatno se negde nisam nikada ni oporavio.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:55 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Кад је изашао из затвора јер више нису могли да га држе на основу лажних оптужби, почели су да га нападају преко медија које контролише Влада а коју контролише зна се ко.



moguće je i da su srbi odradili subkontrakturu za njih - ako možeš da prodaješ dop i ekstazi maloletnicima, ili maloletnike kao belo roblje, ili organe izmasakriranih ljudi, šta je problem i da ubiješ nekog čoveka za pare?

grof_brankovich grof_brankovich 14:01 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Srđan Fuchs
Кад је изашао из затвора јер више нису могли да га држе на основу лажних оптужби, почели су да га нападају преко медија које контролише Влада а коју контролише зна се ко.



moguće je i da su srbi odradili subkontrakturu za njih - ako možeš da prodaješ dop i ekstazi maloletnicima, ili maloletnike kao belo roblje, ili organe izmasakriranih ljudi, šta je problem i da ubiješ nekog čoveka za pare?



Наравно, плаћене убице нису ни расна ни национална категорија.

Важнија су прва два питања:
Ко је наручио убиство?
Ко је платио убиство?
Ко је извршио убиство?


Ово не разумем али није ни важно: "šta je problem i da ubiješ nekog čoveka za pare?" али није ни важно да то разумем.
niccolo niccolo 14:03 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

господине николо

Kakve sad ja veze imam sa ovime?
c_h.arlie c_h.arlie 14:06 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

grof_brankovich
niccolo
Ne, tako je predstavljaju oni koji tamo žive.

Omiljeni srpski pristup, nije probem kad smo prljavi i ružni, problem je kad drugi vide da smo prljavi i ružni.


Извини Николо, али ја ПОЗНАЈЕМ само чисте и лепе Србе.

А што се тиче убиства ОИ покушао сам сазнам, као и увек када се деси тако нешто, шта мисле новине и политичари разних земаља. Тако се то радило од пре мог рођења па до данас, дешавања у свету се прате кроз изворе разних светских новинских агенција.

У новинским агенцијама Слободан Европа, ВоА, или у немачким агенцијама НЕ РАДЕ етнички чисти људи са националним предрасудама, већ основне податке и своје предрасуде дају новинари и аналитичари са наших простора, али интерес Немачке представљају наравно Немци и њихове организације. Зато је добро читати ове изворе.

Свет је комплексан, и на расистичке претпоставке о ружноћи и прљавости неког народа морам да одговорим.

Nisi u pravu - u opštem smislu.
No - to je drugi par opanaka.
Kako bi došli do situacije da naše mišljenje bude relevantno u opštim, tj. generičkim stvarima i pojavama, ne bi bilo loše da ti odgovoriš na ono jednostavno Maksino pitanje.
grof_brankovich grof_brankovich 14:10 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Наравно најважнији је сценарио због којег су убили ОИ.


МОТИКА: Убиство.

Да ли сценарио неокона води ка коначном одустајању Срба од присвајања суверенитета над Косовом?


МРКВА? Улазак у ЕУ.

Међутима европски народи сигурно не желе да приме просјаке у ЕУ. Једино што нам остаје је да се чувамо самомржње коју сад већ несвесно многи пропагирају као и мит о Србима као вечитим вуковима међу јадним овчицама.
maksa83 maksa83 14:12 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

niccolo
господине николо

Kakve sad ja veze imam sa ovime?

Šššš, rileks.

c_h.arlie c_h.arlie 14:14 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

pikuc
angie01
Нови талас критиковања "српских"-људских особина.

Не разумем. Ајде мало прошири своју анализу људских друштава на друге заједнице у свету. Дај неки пример јер није вероватно да се сад Срби ("ви" понашају на неки начин који се коси са људском природом. Где се и када неко друштво понашало на начин који ти приписујеш Србима (не знам да ли се то односи на све Србе или само на оне које се налази на одређеним територијама).


izvini, al nemam vremena niti zelju da se s tobom preganjam na ovaj stupidan nacin, gde ja kazem jedno, a ti onda to prevedes u nesto drugo- ti slobodno ostani u svome uverenju i prevodi dodvoravanje, korupciju, politicki feudalizam,...i sve sto s tim ide, u ljudske osobine i ljudsku priodu i da ja nesto pripisujem Srbima, sto se nikada i nigde ni u jednom drustvu nije desilo,...mislim, ti svoje projekcije i projekte sa visim ciljevima mozes da vozis do prekosutra, al ucitavanjem, spinovanjem i mediokritetskim manipulacijama neces promeniti nista,... samo pokusavas da osporis stvarnost u kojoj ne ucestvujes, sem kroz isprazne reci, jer dok se jedno drustvo sutinski ne uredi, sto ovde nema naznaka ni u tragovima, nema govora o nekoj normalnosti, a za to je potrebna svest, volja, saznanje sta i kako....


Andjo,
Ti zivis u svetu koji je uredjen tako da oni koji uzivaju blagostanje ne vide robove koji im sluze. Stvorili su sopstveni svet.I to je proglaseno razumom.

Dakle, onaj crnac u lancima sto bere pamuk je van tih zidina i sluzi za odstrel iz zabave.

Uredjeni svet ljudi, coveka, covecanstva je moguc samo rusenjem zidova toga ogradjenog sveta do temelja.
Toga samoproglasenog razuma.

A to je moguce samo kroz nacionalne drzave.
Nacionalnog koje je kontinuitet vrednosti i onoga sto je nekome vazno, ono sto je ljudima vazno i iz cega nastaje stvaralastvo.

Time se rusi "vavilonska kula".
Nema drugog puta do slobode onih koji su sa one strane zida.
To je borba za ljudsko bice, za coveka, za jednake sanse.

Za sve ono sto covek jeste, moze, bice.
To je jedan drugaciji svet, potpuno drugaciji.

Gde jedan isti ton covek svira na hiljade razlicitih instrumenata od razlicitih materijala.
Gde se zahvalnost izgovara na hiljade razlicitih jezika ali isto se oseca.

To je svet sa jednim ciljem.
Jedan svet, svet ljudi.

Nagađaš - no nisi u pravu.
Svet je dinamičko mesto - ne postoji 'kraj istorije'.
Nacionalna država za tebe i mene nije isto.
Zadatak pripadnika većinske nacije u nacionalnogj državi je mnogo odgovorniji od pripadnika nacija koje nisu većinske.
Ja na to mislim kada kažem da nije lako biti Srbin - jer Srbin mora da učini sve (i više o toga) da obezbedi da se i pripadnici naše države koji nisu Srbi osećaju jednako dobro.
To je ono što kaže Maksa (ili Gedža), odnosno, to su oni svakodnevni 'sitni' poslovi koji moraju da se rade - uporno i dosledno.
Nakon toga će se već videti kako to izgleda na 'strateškom' nivou. Obrat ne važi.
maksa83 maksa83 14:14 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

МОТИКА: Убиство.
МРКВА? Улазак у ЕУ.

LAVABO: Kanal Rajna-Majna-Dunav!

Mislim da sam ukapirao kako ova igra funkcioniše.

maksa83 maksa83 14:18 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Кад је изашао из затвора јер више нису могли да га држе на основу лажних оптужби, почели су да га нападају преко медија које контролише Влада а коју контролише зна се ко.

Ko?

Ne razumem. Vučić i oni njegovi patrljci kažu da je N1 "CIA televizija" pošto ih stalno kritikuje.

Dakle da li da verujem tebi da je zapravo Pink CIA televizija, ili Vučiću da je N1 CIA televizija, ili ste obojica u pravu?
anamarkana anamarkana 14:35 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

grof_brankovich


АКО Американци и Немци владају Балканом и желе да учврсте своју владавину тако што ће се коначно решити руског уплитања у овај део света, пре него што почне обрачун око Украјине,






jel to znači da su smestili Zeki-Vučku Rodžeru !?





principessa_etrusca principessa_etrusca 14:36 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Један политичар је убијен, не од стране неког поремећеног појединца, већ професионалца који је радио по нечијем налогу. Убијен је због онога што је био, за шта се борио и у шта је веровао, и зато што неко може да на неки начин профитира од његове смрти. А пуцњи у њега су били пуцњи и у косовске Србе, и у српску демократију.

Ипак, чујем да је на сахрану дошло само око хиљаду људи! Међу њима су били Ана Брнабић, са највишом функцијом од присутних политичара, и бешчасни Марко Ђурић који се нашао у првим редовима иза ковчега након свега што је изрекао о Оливеру Ивановићу!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Ово не разумем али није ни важно: "šta je problem i da ubiješ nekog čoveka za pare?" али није ни важно да то разумем.









Od svih pripadnika zemunskog klana, Jurišić je doživeo najjeziviju sudbinu. Posle atentata na premijera, Jurišić se sa ostalim odbeglim pripadnicima klana krio pod zaštitom Luke Bojovića. Tako se sa njima našao u Španiji, gde ga je zadesila jeziva smrt. Španski sud je presudom utvrdio da je Jurišić ubijen u stanu u Madridu u kome su boravili Luka Bojović, Sretko Kalinić, Vladimir Mijanović i Vladimir Milisavljević, ali da se ne zna ko je od njih ubica. Njegovo telo je potom raskomadano, samleveno u mašini za meso i bačeno u reku Manzares. Kosti za koje je utvrđeno da su Jurišićeve, španska policija pronašla je u martu 2012. Kalinić je, kao svedok u ovom postupku, tvrdio da se Jurišić drogirao i da je Bojović odlučio da ga ubije jer je kao narkoman postao nepouzdan.

косовски божури
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:41 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Kao ono kad uđeš u taksi "na kvaku", kažeš adresu, i posle 30 sekundi krene sa vozačkog sedišta "Čitam nešto u novinama pa gledam šta nam rade ", pogledaš na suvozačko a tamo Alo! i Informer. Možeš a) da probaš aktivno da učestvuješ u monologu i nerviraš se ili b) drndaš telefon. Ja uvek pod b), 8 Ball Pool rulez.

Који си ти сноб!
maksa83 maksa83 17:43 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Који си ти сноб!

Zato što više volim bilijar od monologa? :(
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:48 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Који си ти сноб!

Zato što više volim bilijar od monologa? :(

Па поклони човеку своје прочитане новине уместо што га тако гледаш са висине. (Btw, које новине ти читаш?)
maksa83 maksa83 18:00 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Па поклони човеку своје прочитане новине уместо што га тако гледаш са висине.

Ne gledam ga sa visine, sa visine gledam nadole u telefon.
(Btw, које новине ти читаш?)

Od papirnih, otpr. svake 2 nedelje kupim Vreme po nekoj staroj inerciji, od 3 broja koja kupim pročitam u proseku jedan od početka do kraja, ona 2 najčešće samo izbacim kad se nagomilaju. Ako stignem da ga otvorim u roku od sat vremena od kad sam ga kupio biće pročitan, ako ne onda je drvo stradalo zađabe.

Mimo toga, kupujem (isto po inerciji, mada je sjajan časopis) redovno Svet Kompjutera, ali tu pročitam u proseku svaki drugi broj, ono ostalo izbacim kad se nagomila. PC Press ne kupujem već nekoliko godina pošto ga imam kroz aplikaciju a pretplatu sam dobio za dž. pošto sam učestvovao u testiranju aplikacije. Istina je da sam kad je prošlo to testiranje prestao da je koristim, tako da se može bezbedno reći da ne čitam više PC Press.

95% informacija unosim sa Interneta.

Reci šta te još zanima?

c_h.arlie c_h.arlie 18:21 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

maksa83
Па поклони човеку своје прочитане новине уместо што га тако гледаш са висине.

Ne gledam ga sa visine, sa visine gledam nadole u telefon.
(Btw, које новине ти читаш?)

Od papirnih, otpr. svake 2 nedelje kupim Vreme po nekoj staroj inerciji, od 3 broja koja kupim pročitam u proseku jedan od početka do kraja, ona 2 najčešće samo izbacim kad se nagomilaju. Ako stignem da ga otvorim u roku od sat vremena od kad sam ga kupio biće pročitan, ako ne onda je drvo stradalo zađabe.

Mimo toga, kupujem (isto po inerciji, mada je sjajan časopis) redovno Svet Kompjutera, ali tu pročitam u proseku svaki drugi broj, ono ostalo izbacim kad se nagomila. PC Press ne kupujem već nekoliko godina pošto ga imam kroz aplikaciju a pretplatu sam dobio za dž. pošto sam učestvovao u testiranju aplikacije. Istina je da sam kad je prošlo to testiranje prestao da je koristim, tako da se može bezbedno reći da ne čitam više PC Press.

95% informacija unosim sa Interneta.

Reci šta te još zanima?


Da se nadovežem na ovo tvoje o novinama.
Kada god nešto kupujem na trafici, začudim se kada vidim da neki ljudi kupuju novine - papirne.
Ja to godinama nisam kupio.
Gotovo da ne bih niti znao kako da to više kupim.
Ako budem rešio da ponovno kupim, moraću da se pripremam kao kada sam bio mlad pa sam se snebivao da kupim kurton.
Eh da - ni kurtone više ne kupujem.
tyson tyson 19:59 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Зашто би Срби убили Оливера Ивановића, не видим валидан сценарио ни корист од тога!

Pa na primer ako si Srbin-kriminalac, a Ivanović ti predstavlja realnu ili zamišljenu pretnju/opasnost.

Ili ako si Srbin a radiš za nekog drugog - na primer za određene službe stranih država - kome je u interesu da ubije Olivera Ivanovića.

Ili ako si Srbin-plaćeni ubica, pa radiš za svakoga ko plati.

Ili ako si Srbin kome se Ivanović nešto lično zamerio.

Ili ako nekim Srbima ne odgovara stvarna ili zamišljena politička moć Olivera Ivanovića.

Ili ako neki Srbi žele da spreče Ivanovića da podeli neke njima važne informacije s nekim.

Mogućnosti je bezbroj. Ali svakako nije nemoguće da je ubica Srbin, ili da su naručioci ubistva Srbi.

pikuc pikuc 20:51 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

angie01
Pa sunce ti poljubim,
Pa nisu Srbi bombardovali Pariz,London,Njujork,Berlin,Rim,Madrid.
Pa valjda neki ljudi, zajednice stoje iza odluka tih vlada, neki sistem vrednosti.
Neki ljudi su birali te ljude po onome sto im je vazno.


gavrilo, aj ne lupetaj, zivotati, gde si sada ubacio bombarodvanja, pa nije to pokrice za ovo sve o cemu pricamo.

radis, radis,...lepo,....o tome i govorim.


Govoris protiv Srba, Srbije, partije, da smo najgori, milioni nas.
Ovakvi onakvi.
Nista lepo da kazes.
Zar je moguce to?
Zar je jebeno moguce da nista ne valja?
Pa kakvo je to srce onda koje govori iz tebe?
Daj reci mi sunce ti poljubim.

Kada su bile one poplave vlast si optuzivala
Kada je Beograd na vodi pocet osporavala si ga

Daj budi covek, reci mi je li bar nesto dobro bilo za ovih par godina?
Jesi li primetila neku novu klupu na ulici, okrecenu zgradu, travnjak neki, nesto?

Zar je moguce da je sve ko devedesetih?
Hajde odgovori mi,
niccolo niccolo 20:53 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

partije

Čisto informativno, postoji više partija u Srbiji...
freehand freehand 20:53 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Jesi li primetila neku novu klupu na ulici, okrecenu zgradu, travnjak neki, nesto?

Lioft, semafor, klozet? Jel moguće da ni na jednom svačanom otvaranju nisi bila?
maksa83 maksa83 20:58 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

Govoris protiv Srba, Srbije, partije, da smo najgori, milioni nas.

Ako se iko pitao odakle mi ona "zašto mrziš ..." fora, eto, sad zna..

To je standardno pitanje botova kad im kažeš ko je i šta je njihov hed hončo sa prilepcima.

pikuc pikuc 21:00 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

niccolo
partije

Čisto informativno, postoji više partija u Srbiji...


To mi se uklapalo u tekst optuznice,
Mocnije zvuci,

Andja protiv partije.
freehand freehand 21:03 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

To je standardno pitanje botova kad im kažeš ko je i šta je njihov hed hončo sa prilepcima.

Idući nizbvrdo po hijerarhijskim stepenima samo su primitivniji, sigurno nisu moralniji i teže im ide sa kontrolom agresije i prenemaganjem.
grof_brankovich grof_brankovich 21:54 18.01.2018

Re: kad je tesko- vucic

anamarkana
grof_brankovich


АКО Американци и Немци владају Балканом и желе да учврсте своју владавину тако што ће се коначно решити руског уплитања у овај део света, пре него што почне обрачун око Украјине,

jel to znači da su smestili Zeki-Vučku Rodžeru !?



Николо, ми овде спекулишемо о убиству Оливера Ивановића, ти си у дискусији, па је нормално да ти се обраћам. Ништа лично. Нисам те означио за одстрел. Ок?

Убијен је лидер Срба на Косову, а наша прва претпоставка је да су га Срби уклонили... мени ово говори о нашим склоностима да прво окривљујемо Србе. То је била реакција коју сам чуо на више страна, не само на блогу...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana