Politika

...

tasadebeli RSS / 16.01.2018. u 16:11

Немојте ми замерити, али мислим да је непримерено да ово иде под оним тамо насловом на оном посту одакле је пренето. 

 

 Srđan Fuchs

09:50 16.01.2018
Упуцало Оливера?
unsure.gif

345906.jpg?itok=gGX1EyAY
89850.jpgprincipessa_etrusca10:25 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
10208.jpgcassiopeia10:38 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić

1030.jpgSrđan Fuchs10:44 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?

Zvanično je objavljeno da je preminuo. Izjavu dao njegov advokat.

Ne sećam se da me je ovako potresla ijedna smrt javne ličnosti posle ubistva Zorana Đinđića. Baš sam tužna!

Oliver Ivanović gost kod Ljubice Gojgić



Prinčipesa, jedino što mi je palo na pamet kao razlog da neko digne ruku na ovog časnog čoveka i retkog vrlinskog političara na srpskoj javnoj pozornici je pritisak koji se stvara oko Specijalnog suda za zločine OVK. Slažem se sa Cassi i Spirom.

Tragično. huh.gif mellow.gif ph34r.gif sleep.gif
89850.jpgprincipessa_etrusca10:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.
178303.jpgnarcis11:00 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
1030.jpgSrđan Fuchs11:06 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Трагично, наравно. 

Вучић и Ђурић су прекинули бриселске разговоре и враћају се у Србију.


evo mogućnog početka istrage:

Tokom kampanje za lokalne izbore na Kosovu, zapaljen mu je automobil, a četiri člana njegove inicijative povuklo se iz kampanje zbog, kako su tada rekli, zastrašivanja.

zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin. Оливере, почивао у миру. sad.gif cica4.gif
10475.jpgfreehand11:23 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
Нема коментара? Чека се "званична верзија"?
Kad na vlast dovedeš kriminalce i ubice koji od početka reketiraju, mlate, otimaju i pljačkaju pravo je čudo da samo međusobno postavljaju bombe i požare u kuće i pod kola i da su toliko izdržali da ne koriste omiljena im krajnja srestva.
U svakom slučaju valjalo bi da Biljana Srbljanović već krene sa razmišljanjemo jednoj svetlosno-zvučnoj instalaciji koja bi se zvala, na primer, "Prigušivač".
Evo malo Vučićevih trbuhozboraca i Haradinajevih koalicionih partnera, a toga ima koliko hoćeš. 
Najbolje je slušati samog Ivanovića.
Naravno, uz fras šta se desi kad se neće manje zlo i tvrdi kako su "svi isti".
A ovo nas čeka i ovde, pred vratima. Kad počne da im se ljulja samo gledajte.
10208.jpgcassiopeia11:24 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Srđan Fuchs


zastrašivanja od strane koga, čega? srbija treba da uradi sve da se osvetli ovaj zločin.

Srđane, Srbija (vlada) bolje da ništa ne radi. Njihovo činjenje je i dovelo do ubistva. Oliver nije odgovarao ni Vučiću, ni Haradinaju.

Pa sam Oliver je rekao da zastrašivanje i pretnje, paljenje njegovog automobila, nije došlo od strane Albanaca, već od Srba. 

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.
1030.jpgSrđan Fuchs11:33 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
cassiopeia

Srbima ne treba neprijatelj, sami smo sebi dovoljni da one bolje među nama ili proteramo ili ubijemo.


дакле, два осумњичена, ако је ово што ти и Ф. кажете биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају. ако су га наши убили и ако је ово дело српских плаћених убица, то је стварно дно дна.
89850.jpgprincipessa_etrusca11:51 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
10208.jpgcassiopeia11:53 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
биће лакши случај за КосПол - не морају своје да процесуирају.

U kosovskoj policiji u severnoj Mitrovici nema Albanaca. Samo Srbi. Tako da, ako se oni budu bavili istragom, plašim se da nećemo ništa ni saznati. 

Pročitaj ovaj intervju koji je dao Vremenu.

OLIVER IVANOVIĆ: Da, situacija se promenila na gore. Neverovatan je osećaj ugroženosti, straha kod naroda. Od stotinak ljudi sa kojima sam razgovarao tokom prvih par nedelja na slobodi, nema nijednog koji u prvih par rečenica nije postavio pitanje bezbednosti. Da se odmah razumemo: ti ljudi se ne boje Albanaca nego Srba, lokalnih kabadahija i kriminalaca koji se voze u džipovima bez tablica. Droga se prodaje na svakom ćošku, svaki roditelj strepi zbog toga. Bilo je toga i ranije, ali ne u ovolikoj meri i nisu se ti ljudi ponašali bahato kao sada. Policija sve to gleda i ne reaguje, pa se građani osećaju nezaštićeno, iako su u kosovskoj policiji na severu sve naši ljudi, Srbi. Neki od njih su iskusni policajci koji su ranije radili za MUP Srbije, ali ni oni ne rade ništa.Ilustracije radi, u poslednjih par godina u Mitrovici smo imali preko pedeset slučajeva paljenja automobila, bacanja ručnih bombi i dva nerazjašnjena ubistva. Sve se to dešava na teritoriji od dva i po kvadratna kilometra, koja je potpuno pokrivena sigurnosnim kamerama. Očigledno je da se policija boji da se ne zameri počiniocima, ili su počinioci uvezani sa bezbednosnim strukturama. Neki kažu da je policija prosto nesposobna, ali teško mi je da poverujem u to. Mislim, jesu oni nesposobni, ali ne baš toliko.
178303.jpgnarcis12:17 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
principessa_etrusca
narcis
sad bile vesti na 202 i rekli da je umro.
Стварно? 
Пре три сата Биб јавио да је убијен са четири метка (по изјави главног тужиоца у Митровици).
pa dobro, ja sam ustao u 9 i nisam baš nešto ni slušao vesti, po običaju i ne slušam, tako da ne znam od kad javljaju .
e sad dal je 3-4 -5 metaka
ovi na 202 rekli pet u grudi, sad šta je tačno...
89850.jpgprincipessa_etrusca12:29 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Мене је више зачудило “умро”. 
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
10475.jpgfreehand12:35 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
Тачно је да није преминуо на лицу места, већ у болници, али јасно је да је “убијен”.
"Likvidiran" bi bila odgovarajuća reč.
178303.jpgnarcis12:36 16.01.2018
Re: Упуцало Оливера?
“убијен”.
pa dobro sad baš da ne preterujemo sa analizom reči.

može i ovako da se kaže ubijen je taj i taj, umro je na licu mesta.
e sag jezičari nek objasne šta se kad koristi ili ne koristi ili podrazumeva.
jar može da se kaže i ... pucano je na tog i tog koji je umron na putu ili u bolnici, nema potrebe da se kaže ubijen, podrazumeva se da nije umro prirodnom smrću ili nsretnim slučajem- naleteo na metak.


Komentari (423)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

skyspoter skyspoter 23:43 16.01.2018

Lekcija 1

Zašto Vlada ne proglasi dan/dane žalosti?

Ah da Kosovo nije Srbija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:39 17.01.2018

Re: Lekcija 1

Ali, u svoj ovoj nevolji mislim da je pokrenuo jednu lavinu protiv sebe. Mislim da je pokrenuo čitav srbijoljubiv blok protiv sebe. Nadam se da će se beogradska opozicija dozvati pameti i da će prevazići svoje sujetne razmirice te načeti Av-režim, počev od Prestonice.
c_h.arlie c_h.arlie 07:30 17.01.2018

Re: Lekcija 1

Srđan Fuchs
Ali, u svoj ovoj nevolji mislim da je pokrenuo jednu lavinu protiv sebe. Mislim da je pokrenuo čitav srbijoljubiv blok protiv sebe. Nadam se da će se beogradska opozicija dozvati pameti i da će prevazići svoje sujetne razmirice te načeti Av-režim, počev od Prestonice.

Na žalost - neće.
Ipak su to, uglavnom, budalčine.
freehand freehand 08:11 17.01.2018

Re: Lekcija 1

Na žalost - neće.
Ipak su to, uglavnom, budalčine.

Možda su budalčine. Ali to je onaj deo političke scene koji se bori za slobodne izbore i slobodne medije, što su preduslovi da jednom, nekad, i biračko telo budu manje budalčine nego sad iz kojih će se delegirati najmanje budalčine da naprave vlast koja će stvarati uslove da svi budemo još manje budalčine.
Ovako je vlast adekvatna većini koja je bira, a opoziciju zvati budalčinama, u ovim uslovima, može samo budalčina.
karabasbarabas karabasbarabas 08:46 17.01.2018

Re: Lekcija 1

freehand
Na žalost - neće.
Ipak su to, uglavnom, budalčine.

Možda su budalčine. Ali to je onaj deo političke scene koji se bori za slobodne izbore i slobodne medije, što su preduslovi da jednom, nekad, i biračko telo budu manje budalčine nego sad iz kojih će se delegirati najmanje budalčine da naprave vlast koja će stvarati uslove da svi budemo još manje budalčine.
Ovako je vlast adekvatna većini koja je bira, a opoziciju zvati budalčinama, u ovim uslovima, može samo budalčina.


U je. Ne sme da se dira sveta krava, a?

Pa nego sta su nego budalcine, bas zbog ovakvih uslova. Nisu u stanju da pobede jednu stranku koja ima Vulina jbt, gde je jedan Marijan Risticevic neki faktor. Pa i Vucis je jedno sto puta sam sebi pucao u nogu i namestio se na penal a oni gledali i zevali.

Samo pizde "medijski mrak, medijski mrak". Pa sta ako je medijski mrak jeboton? PROBIJ GA. Bio je i devedesetih medijski mrak pa su bili grafiti, besplatne novine, plakati, radio stanice... Smradici mali razmazeni.

Da ne spominjem sto su im svima supcici zinuli i ni po koju cenu nece da se odreknu svog malog kolacica i da se ujedine.

Da ne spominjem blamaze tipa "Valjam se po podu od besa".

BTW, mislim da je sa ovim izborima DS potpisala politicku smrtnu presudu samoj sebi, kao SPO onomad 2000te. Cisto da se ne nadas.
freehand freehand 08:52 17.01.2018

Re: Lekcija 1

BTW, mislim da je sa ovim izborima DS potpisala politicku smrtnu presudu samoj sebi, kao SPO onomad 2000te. Cisto da se ne nadas.

BTW - i ja odavno veću gomilu gluposti i derivata informerovske propagande nisam pročitao. Tužno je šta se desi sa mozgom pametnog čoveka kad isključi razum i proguta laž.
A ne nadam se. Ovo je tvoje vreme.
c_h.arlie c_h.arlie 09:22 17.01.2018

Re: Lekcija 1

freehand
Na žalost - neće.
Ipak su to, uglavnom, budalčine.

Možda su budalčine. Ali to je onaj deo političke scene koji se bori za slobodne izbore i slobodne medije, što su preduslovi da jednom, nekad, i biračko telo budu manje budalčine nego sad iz kojih će se delegirati najmanje budalčine da naprave vlast koja će stvarati uslove da svi budemo još manje budalčine.
Ovako je vlast adekvatna većini koja je bira, a opoziciju zvati budalčinama, u ovim uslovima, može samo budalčina.

Ako si pri ovom mislio da sam ja budalčina, molim te da se izviniš !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:34 17.01.2018

Re: Lekcija 1

Možda su budalčine
biračko telo budu manje
budalčine nego sad iz kojih će se delegirati najmanje
budalčine da naprave vlast koja će stvarati uslove da
svi budemo
još manje budalčine.



karabasbarabas karabasbarabas 17:32 17.01.2018

Re: Lekcija 1

freehand
BTW, mislim da je sa ovim izborima DS potpisala politicku smrtnu presudu samoj sebi, kao SPO onomad 2000te. Cisto da se ne nadas.

BTW - i ja odavno veću gomilu gluposti i derivata informerovske propagande nisam pročitao. Tužno je šta se desi sa mozgom pametnog čoveka kad isključi razum i proguta laž.
A ne nadam se. Ovo je tvoje vreme.


A koje to lazi sinko?

Tipicna demagogija dostojna jednog Ace iz Beograda.

I jos dodaje onako s visoka, uvredjeno kao francuska sobarica "tvoje vreme", kao Tadic kad je krivio narod sto je sam izgubio izbore.

Pa ako ovo nije tvoje vreme, sinak, vreme vas spin doktora sto ne odgovarate na pitanja nego terate svoju patetiku, ja ne znam kad je.

Napravi skrinsot ovoga sto sam ti rekao za SPO, kad sve ovo prodje mozes da prodajes kao sliku Alana Cumaka. Vreme je da neki novi dodju da omaste brk, Ceda Canak Cvorak idu na smece istorije, a sa njima i ono malo jada od Suletovog DSa.
freehand freehand 17:35 17.01.2018

Re: Lekcija 1

karabasbarabas
freehand
BTW, mislim da je sa ovim izborima DS potpisala politicku smrtnu presudu samoj sebi, kao SPO onomad 2000te. Cisto da se ne nadas.

BTW - i ja odavno veću gomilu gluposti i derivata informerovske propagande nisam pročitao. Tužno je šta se desi sa mozgom pametnog čoveka kad isključi razum i proguta laž.
A ne nadam se. Ovo je tvoje vreme.


A koje to lazi sinko?

Tipicna demagogija dostojna jednog Ace iz Beograda.

I jos dodaje onako s visoka, uvredjeno kao francuska sobarica "tvoje vreme", kao Tadic kad je krivio narod sto je sam izgubio izbore.

Pa ako ovo nije tvoje vreme, sinak, vreme vas spin doktora sto ne odgovarate na pitanja nego terate svoju patetiku, ja ne znam kad je.

Napravi skrinsot ovoga sto sam ti rekao za SPO, kad sve ovo prodje mozes da prodajes kao sliku Alana Cumaka. Vreme je da neki novi dodju da omaste brk, Ceda Canak Cvorak idu na smece istorije, a sa njima i ono malo jada od Suletovog DSa.

Izvini za ono "pametnog čoveka". Samo jednom može da bude nehat.
iqiqiq iqiqiq 19:27 17.01.2018

Re: Lekcija 1

skyspoter
Zašto Vlada ne proglasi dan/dane žalosti?

Ah da Kosovo nije Srbija.

skyspoter
Zašto Vlada ne proglasi dan/dane žalosti?

Ah da Kosovo nije Srbija.


Po meni nije još kasno da se proglasi dan žalosti, ne razumem se u te specifične zakone i propise...ako je to neka prepreka

ali da ne bismo i mi bili oni koji cokću "sve će to narod pozlatiti" minimum je da se raspitamo za žiro račun udovice i da se pošalju neke pare, da njegov sin i žena osete da nisu sami i da je bilo mnogo ljudi koji su poštovali ono što je on radio za svoju zemlju i narod..
karabasbarabas karabasbarabas 18:48 18.01.2018

Re: Lekcija 1

freehand
karabasbarabas
freehand
BTW, mislim da je sa ovim izborima DS potpisala politicku smrtnu presudu samoj sebi, kao SPO onomad 2000te. Cisto da se ne nadas.

BTW - i ja odavno veću gomilu gluposti i derivata informerovske propagande nisam pročitao. Tužno je šta se desi sa mozgom pametnog čoveka kad isključi razum i proguta laž.
A ne nadam se. Ovo je tvoje vreme.


A koje to lazi sinko?

Tipicna demagogija dostojna jednog Ace iz Beograda.

I jos dodaje onako s visoka, uvredjeno kao francuska sobarica "tvoje vreme", kao Tadic kad je krivio narod sto je sam izgubio izbore.

Pa ako ovo nije tvoje vreme, sinak, vreme vas spin doktora sto ne odgovarate na pitanja nego terate svoju patetiku, ja ne znam kad je.

Napravi skrinsot ovoga sto sam ti rekao za SPO, kad sve ovo prodje mozes da prodajes kao sliku Alana Cumaka. Vreme je da neki novi dodju da omaste brk, Ceda Canak Cvorak idu na smece istorije, a sa njima i ono malo jada od Suletovog DSa.

Izvini za ono "pametnog čoveka". Samo jednom može da bude nehat.


Nista bolji od Vucica. Kad nema sta da kaze samo ad hominem i vika tipa "stvani pvacenici domaci izdajnici".
Jadno i zalosno a jos jadnije i zalosnije sto je ono bilo na vlasti nekad. Jos se ljuti sto vise nije.
Ne shvata nikako da postoji jedna velika manjina nas koji nismo Vucicevi botovi a opet primetimo da su u opoziciji sami mutanti nesposobni cak ni da slazu a da bi to pas s maslom pojeo.
Zalosni mali covece.

freehand freehand 20:00 18.01.2018

Re: Lekcija 1

Nista bolji od Vucica. Kad nema sta da kaze samo ad hominem i vika tipa "stvani pvacenici domaci izdajnici".
Jadno i zalosno a jos jadnije i zalosnije sto je ono bilo na vlasti nekad. Jos se ljuti sto vise nije.
Ne shvata nikako da postoji jedna velika manjina nas koji nismo Vucicevi botovi a opet primetimo da su u opoziciji sami mutanti nesposobni cak ni da slazu a da bi to pas s maslom pojeo.
Zalosni mali covece.

Iš.
cassiopeia cassiopeia 11:47 17.01.2018

Nevezano za temu

Nestade Bojan sa blogovima

Vaskrsli moderatori ili se samoukinuo?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:03 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

Vaskrsli moderatori ili se samoukinuo?


Moderatori su tu, oduvek! Pitaj Čarlija ako meni nećeš da veruješ.
ode i Boki, na kraju, od neumoljive pravde moderatora, koja luči toksične izlučevine sumpora ili kako već je išla ova mantra:)


cassiopeia cassiopeia 12:20 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

Moderatori su tu, oduvek! Pitaj Čarlija ako meni nećeš da veruješ.
ode i Boki, na kraju, od neumoljive pravde moderatora, koja luči toksične izlučevine sumpora ili kako već je išla ova mantra:)


Verujem ti, što ti ne bi verovala :)
c_h.arlie c_h.arlie 13:09 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

stefan.hauzer
Vaskrsli moderatori ili se samoukinuo?


Moderatori su tu, oduvek! Pitaj Čarlija ako meni nećeš da veruješ.
ode i Boki, na kraju, od neumoljive pravde moderatora, koja luči toksične izlučevine sumpora ili kako već je išla ova mantra:)



Unatoč svemu, meni je Smak grupa.
Ostalo je za mene ... usput.
predatortz predatortz 13:31 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

cassiopeia
Nestade Bojan sa blogovima

Vaskrsli moderatori ili se samoukinuo?


Što on? On je jedan od najnormalnijih likova ovde.
tasadebeli tasadebeli 17:33 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

predatortz
cassiopeia
Nestade Bojan sa blogovima

Vaskrsli moderatori ili se samoukinuo?


Što on? On je jedan od najnormalnijih likova ovde.



Изгледа да су неки технички проблеми у питању.

(Ич се не разумем у то, па вероватно лупетам нагађајући.)

Нађох Бојана и његове постове преко браузера:


ЛИНКЛИНКЛИНК
narcis narcis 19:30 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

(Ич се не разумем у то, па вероватно лупетам нагађајући.)

brisalo mu blog o banjalučanima gde je zapretio da će nopstop da kači post u kojem proziva unfa da se izjasni povodom slučaja ' jebenog roundeka'.
angie01 angie01 19:45 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

Nestade Bojan sa blogovima


nisam nesto pratila par dana,...nema ga na spisku blogera, znaci da je sankcionisan,...stvarno ne mogu da zamislim sta je to tako strasno pisao- jer su se ovde cesto desavale stvari koje visestruko prelaze neku granicu, pa je bilo nikom nista- s obzirom da je Boxi obicno bio krajnje fin i pristojan...on je stari bloger, koji je svo vreme bio na nekoj bas mirnoj strani...


Bili Piton Bili Piton 20:35 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

Da, veri strejndž. Mislim, čovek je malkice udav ali to na blogu i nije retkost
tasadebeli tasadebeli 21:58 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

narcis
(Ич се не разумем у то, па вероватно лупетам нагађајући.)

brisalo mu blog o banjalučanima gde je zapretio da će nopstop da kači post u kojem proziva unfa da se izjasni povodom slučaja ' jebenog roundeka'.



Не само што се ич не разумевам у ту текнику, него сам и необавештен!







Тек сада сам прочитао Бојанов пост са све коментарима о текстовима Смака.

Мислим, и даље ништа не капирам.

Али сам барем обавештен.
narcis narcis 23:40 17.01.2018

Re: Nevezano za temu

Али сам барем обавештен.

idalje si neobavešten, obrisali su mu blog o nekom banjalučkom voditelju. tu je zparetio da će da stalno kači nekui post od unfu zbog ' jebenog darka roundeka'
a neznam šta je pisao o tom voditelju radija iz B.L. , nije me interesovalo aili je možda i tu bilo nešto zašto je blog obrisan
tasadebeli tasadebeli 01:24 18.01.2018

Re: Nevezano za temu

narcis
Али сам барем обавештен.

idalje si neobavešten, obrisali su mu blog o nekom banjalučkom voditelju. tu je zparetio da će da stalno kači nekui post od unfu zbog ' jebenog darka roundeka'
a neznam šta je pisao o tom voditelju radija iz B.L. , nije me interesovalo aili je možda i tu bilo nešto zašto je blog obrisan



Значи, било оно теши га будала што на Пинку свира клавир, оломи табле баки, алал вера кавасаки, двеста на сат?

Па онда ми је некако и драго што сам необавештен, нека тако и остане јер и нисам баш нешто заинтересован да се обавештавам о лупетањима и издркавањима пијаног Воје на Блогу Б92.
cassiopeia cassiopeia 09:41 18.01.2018

Re: Nevezano za temu

пијаног Воје на Блогу Б92.


Ko je pijani Voja?
hermine hermine 14:27 18.01.2018

Re: Nevezano za temu

Ko je pijani Voja?

Dva puta sam napisala da je panjčuga.

Ne bih ni sad reagovala - al reko' da razjasnimo koji dio je moj, a koji su drugarske interpretacije divnih ljudi sa bloga.
tasadebeli tasadebeli 21:46 18.01.2018

Re: Nevezano za temu

hermine
Ko je pijani Voja?

Dva puta sam napisala da je panjčuga.

Ne bih ni sad reagovala - al reko' da razjasnimo koji dio je moj, a koji su drugarske interpretacije divnih ljudi sa bloga.



Пијана надмена и сујетна будала Воја није мој другар. Нити то може икада да буде. Ни јуче, ни данас, ни сутра.

(Ако већ фамилију не могу сам да бирам, другаре барем могу.)

А чији је пијани, сујетни и надмени Воја другар сада, или је био другар или ће бити другар, не занима ме...

Само толико.

Не бих ни ја реаговао, него рекох да разјасним и ја исто такође.

Да бих остао диван. И дивајн.

Попу поп, а бобу боб.

Пунктум.
blogovatelj blogovatelj 12:03 17.01.2018

Trol

Nema više sumpora i đaola!
maksa83 maksa83 12:15 17.01.2018

Re: Trol

Nema više sumpora i đaola!


narcis narcis 12:41 17.01.2018

Re: Trol

maksa83
Nema više sumpora i đaola!



il došo đaol i prosuo sumpor.
a taman tedo da mu napišem da to što je počo i da prozivlja i unfa , i preti da će nopstop da kači neki post, pomalo liči na harasmenat , da upotrebim ovaj trenutno aktuelni politički korektan naziv.
Bili Piton Bili Piton 13:26 17.01.2018

Re: Trol

narcis


i preti da će nopstop da kači neki post,


Onaj što smo ga videli osam puta u tri dana?

Joooj daveža.
narcis narcis 13:30 17.01.2018

Re: Trol

Bili Piton
narcis


i preti da će nopstop da kači neki post,


Onaj što smo ga videli osam puta u tri dana?

Joooj daveža.

baš taj.
jutros, oko 11 sam video dok je blog još bio da ima nameru da unfa progoni tim postom dok se ovaj ne javi i eko da mu napišem da to već liči na proganjanje al se zadržah tamo kod tase i nestalo ga.
sad sam baš gledao da ga nije banovalo, al samo brisalo ovo o banjoj luci.
meni deluje ko da je objavio neki svoj krstaški rat protivneistomišljenika.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:26 17.01.2018

Re: Trol

наравоучение грешним, немојте се качити с блогијем, качио се кркар и, ево, нема га нигде, сад бојан нестаде ...
niccolo niccolo 18:54 17.01.2018

Re: Trol

dok je blog još bio

Ja nisam stigao da pratim od sinoć, kako se bilo nastavilo, jel ga još neko bio pitao da li da čita?
narcis narcis 19:22 17.01.2018

Re: Trol

niccolo
dok je blog još bio

Ja nisam stigao da pratim od sinoć, kako se bilo nastavilo, jel ga još neko bio pitao da li da čita?

pa obećao je da će da kači neki post u kome proziva unfa zbog ' jebenog roundeka' i tako ... nestaloga
blogovatelj blogovatelj 19:34 17.01.2018

Re: Trol

наравоучение грешним, немојте се качити с блогијем, качио се кркар и, ево, нема га нигде, сад бојан нестаде ...


Ja sam pravda. Ja sam istina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 17.01.2018

Re: Trol

Ja sam pravda. Ja sam istina.


E sad da ti kažem....
Ono nerazumno Bjanovo insistiranje me je stvarno zaprepastilo, ali Blogi, izvini, ali ni ti nemaš čime da se ponosiš.
Makar ne onime što sam, preletajući dijagonalno preko vaših pisanija, pohvatao.
mesan mesan 20:17 17.01.2018

Re: Trol

narcis
niccolo
dok je blog još bio

Ja nisam stigao da pratim od sinoć, kako se bilo nastavilo, jel ga još neko bio pitao da li da čita?

pa obećao je da će da kači neki post u kome proziva unfa zbog ' jebenog roundeka' i tako ... nestaloga

Možda je i to što je autovao blogovatelja, tj. u jednom komentaru gde je "pretio" ličnom prepiskom je napisao puno ime i prezime...
niccolo niccolo 20:19 17.01.2018

Re: Trol

Ma ja se nadao da je još neko nastavio Bebin i moj performans, ja nisam ovo, ja nisam ono, jel da čitam...
blogovatelj blogovatelj 20:35 17.01.2018

Re: Trol

Ono nerazumno Bjanovo insistiranje me je stvarno zaprepastilo, ali Blogi, izvini, ali ni ti nemaš čime da se ponosiš.


Ja sam samo reakcija. I nisam kao on da sada pišem o njemu kad ne može da odgovori. Banovao me pa napisao blog da me pljuje.
bene_geserit bene_geserit 02:54 18.01.2018

Re: Trol

mesan
Možda je i to što je autovao blogovatelja, tj. u jednom komentaru gde je "pretio" ličnom prepiskom je napisao puno ime i prezime...

Pa blogovatelj je sam sebe autovao svojevremeno ...

A sto se tice najnovijeg prognanika, bio je potpuno nerazuman u zadnje vreme - ono insistiranje kako samo oni koji se bave muzikom (i imaju inline prijatelja cenjenog bubnjara profesora sa Berklija) mogu da daju sudove o muzici, tj. mogu i ostali ali to se ne racuna, me je posebno "dojmilo". Na ovom poslednjem blogu je vec dostigao Filipovske visine, svadja se sam sa sobom tj. sa nekim ko ga je otkacio i to zbog toga sto je ovaj "uvredio" Rundeka a jos se i sprdao sa vernicima za Bozic. Znam da se objavljuju postovi o bullshitovima ali mora neka mera da se nadje ...
tasadebeli tasadebeli 07:04 18.01.2018

Re: Trol

narcis

jutros, oko 11 sam video dok je blog još bio da ima nameru da unfa progoni tim postom dok se ovaj ne javi i eko da mu napišem da to već liči na proganjanje al se zadržah tamo kod tase i nestalo ga.



Ето...

И опет сам ти ја крив... А бићеш ми захвалан једног дана што сам те упутио да ходаш стазама истине, светлости и правде...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:27 18.01.2018

Re: Trol

niccolo
Ma ja se nadao da je još neko nastavio Bebin i moj performans, ja nisam ovo, ja nisam ono, jel da čitam...


ja nastavio da se prepucavam s vama đaolovim ateistima , jebi ga, al' odnijelo ga...



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 18.01.2018

Re: Trol

ja nastavio da se prepucavam s vama đaolovim ateistima , jebi ga, al' odnijelo ga...


Video.
I spremao se da ti odgovorim kad dođem do kompa (na telefonu uglavnom ne kucam komentare) kad ja tamo a ono...
Nema crkve u mom selu, Jovanja je selo blizu (seljačko blizu, normalno), tu i,a manastir, a kod mene ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:33 18.01.2018

Re: Trol

pu, majku vam bezbožničku, tom selu!
niccolo niccolo 20:43 18.01.2018

Re: Trol

ateistima

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 18.01.2018

Re: Trol

Srđan Fuchs
pu, majku vam bezbožničku, tom selu!


Ali zato ima dva blogera na B92 :)
Verujem da je to jedino selo u Srbiji sa dva blogera ovde.
Dobro, ja samo komentaršem, druga je dosta poznata i uticajna blogerka, koje, doduše, poodavno je nema, ali mnogi je se sećaju.

Zamisli mog iznenađenja kad sam saznao da smo iz istog sela.
Nismo se ni poznavali dok ovde nismo krenuli da pričamo.
niccolo niccolo 21:03 18.01.2018

Re: Trol

druga je dosta poznata i uticajna blogerka

Pics or it didn't happen !
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 18.01.2018

Re: Trol


Gde baš ti da se zainteresuješ:)
Sve mi se čini da si je baš ti tu skoro pominjao (nisam siguran)
niccolo niccolo 21:20 18.01.2018

Re: Trol

Gde baš ti da se zainteresuješ:)

Dosadno mi, a niko ništa posebno interesantno ne komentariše.

Sve mi se čini da si je baš ti tu skoro pominjao (nisam siguran)

Aaa...jasno.
narcis narcis 14:25 17.01.2018

dežurni

freehand freehand 14:28 17.01.2018

Re: dežurni

narcis

Ovo je težak bulšit. Očigledno je da je Krstić krajnje sarkastičan i osuđuje Ivanovićevo hapšenje i utamničenje.
Apsolutno je dovoljno materijala Krstić za sobom posejao i dnevno dodaje za svaku vrstu zajebancija i prezira da bi mu se ovako nisko na nos nabijala učitavanja nepomišljenog i neizrečenog.
narcis narcis 15:23 17.01.2018

Re: dežurni

ne verujem krstiću ni kad darove nosi
karabasbarabas karabasbarabas 18:54 18.01.2018

Re: dežurni

narcis

Imgur izbrisao sliku. Neka mala izgleda tuzila i trazila da se skine
narcis narcis 18:57 18.01.2018

Re: dežurni

karabasbarabas
narcis

Imgur izbrisao sliku. Neka mala izgleda tuzila i trazila da se skine

majok, ja budala čistio višak na nalogu i zaboravio da će da ga nestane i ovde.
freehand freehand 18:00 17.01.2018

Sve jasno



... ali kako se Maksa izvukao?
maksa83 maksa83 18:13 17.01.2018

Re: Sve jasno

... ali kako se Maksa izvukao?

Pa pominju i mene, kaže:

Srpska napredna stranka ponosna je na ljude od znnanja i zvanja koji je predstavljaju na listi "Aleksandar Vučić - Zato što volimo Beograd" koji...

Dakle možda sam na listi sa Ajajajoom i Brankakockom, a to ne znam, kao siroti Čavić koji je morao da demantuje.

Vidim da su na Zvezdari digli spomenik Lemmyju, možda je i on na listi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 17.01.2018

Re: Sve jasno


Jebote, ovo ne može ni da se ignoriše, ne može ni da se sprda sa ovim, makar ja ne uspevam, ovo mnogo smeta.
Tešim se da im je dogorelo kao ovako moraju da napadaju, ali nisam siguran.
niccolo niccolo 18:58 17.01.2018

Re: Sve jasno

Patologija
maksa83 maksa83 19:00 17.01.2018

Re: Sve jasno

Tešim se da im je dogorelo kao ovako moraju da napadaju, ali nisam siguran.

Ovo je standardno SNS saopštenje, nikakav autlajer, ništa specijalno drugačije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:21 17.01.2018

Re: Sve jasno

Ovo je standardno SNS saopštenje, nikakav autlajer, ništa specijalno drugačije.


Ako je tako, i ako ovakve stvari rade, ako imaju efekta, e onda smo stvarno...da to.
narcis narcis 19:31 17.01.2018

Re: Sve jasno

Ako je tako, i ako ovakve stvari rade, a

rade onolko kod glasača
freehand freehand 19:37 17.01.2018

Re: Sve jasno

maksa83
Tešim se da im je dogorelo kao ovako moraju da napadaju, ali nisam siguran.

Ovo je standardno SNS saopštenje, nikakav autlajer, ništa specijalno drugačije.

Standardno stilski i po pismenosti, inače dosta blago po sadržaju. Nema izdajnbika, ubistava i atentata na Vučića porodicu mu.
Vidi se da nisu učćestvovali ni šef, ni Vulin ni Krstić.
Mada nisam siguran da Krstić nije dobacivao oko osnovne linije.
angie01 angie01 19:51 17.01.2018

Re: Sve jasno

Mada nisam siguran da Krstić nije dobacivao oko osnovne linije.


krle krene recimo da proziva karikaturiste na tvireru, pa onda doda kako je recimo Politika drzavna novina, pa kojim pravom Petricic tamo u crtezima kritikuje vlast, kada je drzava = vlast, pa su onda i pomenute novine njihove,..i posle par dana Petricic dobije otkaz...

a ove sve pomenute, sa jos nekim imenima,...svakodnevno spominje u potrebnom slicnom kontekstu.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:48 17.01.2018

Re: Sve jasno

rade onolko kod glasača

kod glasača radi sledeće:
Zašto sam ja na listi, niko me nije pitao!
Aha, pa hoćeš da budeš?
Neću!
Nećeš, aha, a gde beše ono radiš...aaaa, u školi? Pa jel ti se sviđa da imaš posao?
(Glb)

krle krene recimo da proziva karikaturiste na tvireru, pa onda doda kako je recimo Politika drzavna novina, pa kojim pravom Petricic tamo u crtezima kritikuje vlast, kada je drzava = vlast, pa su onda i pomenute novine njihove,..i posle par dana Petricic dobije otkaz...


eto.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:08 17.01.2018

Olako obecana brzina

"Na osnovu zahteva koji je predsednik Srbije podneo institucijama Republike Kosova o poseti Kosovu, mi smo mu izdali dozvolu i očekujemo da će se ponašati dobro i poštovati pravila dozvole tokom boravka u Republici Kosovo", rekao je Zuberaj.


Ide da im kaze da niko ne smije da ih bije.

Dobro je da su mu dozvolili da udje u nasu zemlju.

Eto gdje zavrsi olako obecana brzina.

A je li ide i Vulin sa njim da prenese pozdrave od Mirjane Markovic ?

niccolo niccolo 20:15 17.01.2018

Re: Olako obecana brzina

Mirjane Markovic

Kad to reče, priča kolega danas, hteli smo ćerci da damo ime Marija, ali smo onda shvatili da se moja žena zove Mirjana, a sin Marko...
c_h.arlie c_h.arlie 20:29 17.01.2018

Re: Olako obecana brzina

niccolo
Mirjane Markovic

Kad to reče, priča kolega danas, hteli smo ćerci da damo ime Marija, ali smo onda shvatili da se moja žena zove Mirjana, a sin Marko...

Još ako se on zove Slobodan ...
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:33 17.01.2018

Re: Olako obecana brzina

c_h.arlie
niccolo
Mirjane Markovic

Kad to reče, priča kolega danas, hteli smo ćerci da damo ime Marija, ali smo onda shvatili da se moja žena zove Mirjana, a sin Marko...

Još ako se on zove Slobodan ...


Aleksandar se zove. A od milja ga zovu Aca.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:46 17.01.2018

Re: Olako obecana brzina

A od milja ga zovu Aca.

zašto čitam od bulja ga zovu kaca??
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:41 17.01.2018

Valjda zna sta radi

Ali ozbiljno, zasto Vucic ide bas sad u Republiku Kosovo ?

Da Srbima tamo kaze da mu je zao sto su ubili onoga kojeg su njegovi causi zvali izdajnikom ?
Malo vjerovatno.

Pa onda zasto Vucic bas sad ide ?

I to u vrijeme kada amerikanci upozoravaju svoje gradjane da ne idu tamo.

Iskreno se nadam da zna sta radi i da je to dobro za Srbiju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:45 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

Ali ozbiljno, zasto Vucic ide bas sad u Republiku Kosovo ?

da im odnese vazelin da ih manje boli.

Iskreno se nadam da zna sta radi i da je to dobro za Srbiju.

pa sad, nadam se da će neki provereni brend, da ne bude alergija i osipa.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:48 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

BebaOdLonchara
Ali ozbiljno, zasto Vucic ide bas sad u Republiku Kosovo ?

da im odnese vazelin da ih manje boli.

Iskreno se nadam da zna sta radi i da je to dobro za Srbiju.

pa sad, nadam se da će neki provereni brend, da ne bude alergija i osipa.


Bebo da nisam peder rekao bih ti " Udaj se za mene"
freehand freehand 20:48 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

Pa onda zasto Vucic bas sad ide ?

Da vadi fleke, hipnotiše raju golom patetikom i krokodilskim suzama sa očinskom ljubavlju.
Iskreno se nadam da zna sta radi i da je to dobro za Srbiju.

On može nešto dobro da radi za Srbiju
a) slučajno
b) kad je drugačije nemoguće
maksa83 maksa83 20:52 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

Nemam pojma da li će iko da vidi ovo ovde na drugoj strani, kako god, (bar meni) beskrajno zanimljivo:

Zašto SNS grozničavo želi kontrolu nad srpskim opštinama na KIM?

Dakle opet ista fora kao i ovde, samo tamo lova ide iz česme.

Ako se iko pitao zašto im je smetao Oliver Ivanović.

martin_krpan martin_krpan 21:37 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

maksa83
Nemam pojma da li će iko da vidi ovo ovde na drugoj strani, kako god, (bar meni) beskrajno zanimljivo:

Zašto SNS grozničavo želi kontrolu nad srpskim opštinama na KIM?

Dakle opet ista fora kao i ovde, samo tamo lova ide iz česme.

Ako se iko pitao zašto im je smetao Oliver Ivanović.





Jezive priče. Ali kako ljudi mogu živjeti na takav način? Zašto se ne raznose kao bombaši samoubice? Jer kako Bodrijar u "Duhu terorizma" veli: "Kada se boriš protiv 100 puta moćnijeg protivnika, koji te na high-tech/banalan način ubija i ne daje ti šansu da barem vojnički pogineš, da bi sačuvao čast ne preostaje ti ništa drugo nego da se razneseš".

Možda je i konstantan rat bolje rješenje. Barem u ratu ima više zakona i morala od poniznog života u warlord-mafia državi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

ovo kao kada je Badža* došao kod Slobe na kanabe posle tuširanja demonstranata kod SC, u fazonu "brale, dobra akcija od juče, a?! odrali smo ih!"

Vučić i Tači telefonom o ubistvu Ivanovića

*Bidža?? jbg, kreč krenuo...
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:46 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

martin_krpan
maksa83
Nemam pojma da li će iko da vidi ovo ovde na drugoj strani, kako god, (bar meni) beskrajno zanimljivo:

Zašto SNS grozničavo želi kontrolu nad srpskim opštinama na KIM?

Dakle opet ista fora kao i ovde, samo tamo lova ide iz česme.

Ako se iko pitao zašto im je smetao Oliver Ivanović.





Jezive priče. Ali kako ljudi mogu živjeti na takav način? Zašto se ne raznose kao bombaši samoubice? Jer kako Bodrijar u "Duhu terorizma" veli: "Kada se boriš protiv 100 puta moćnijeg protivnika, koji te na high-tech/banalan način ubija i ne daje ti šansu da barem vojnički pogineš, da bi sačuvao čast ne preostaje ti ništa drugo nego da se razneseš".

Možda je i konstantan rat bolje rješenje. Barem u ratu ima više zakona i morala od poniznog života u warlord-mafia državi.


Mislim ovo je opasnost kad djeca citaju Bodrijara.
Opusti se jadan.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:08 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

Kako je u dzunglama Indonezije ? Jesi li pobjegao od nekog krokodila danas ?

I sad si dosao ovdje da glumis pametnicu.


Pa sutra opet krokodili.









brate nije tebi lako.

korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:19 17.01.2018

Re: Valjda zna sta radi

dragosevacsutra
Kako je u dzunglama Indonezije ? Jesi li pobjegao od nekog krokodila danas ?

I sad si dosao ovdje da glumis pametnicu.


Pa sutra opet krokodili.









brate nije tebi lako.




Cijela Bajina Basta zna da si bio za Seselja kad se SRS raspao i sad ljubis dupe Aciki ne bili ti oprostio a on nije ni cuo za tebe.

Ah da ne zaboravim..;

I koji je jos razlog da je Vucic u posjeti republici Kosovo osim da bi ga ja malo napasao ili je to jedini?

Mene strah da nije jedini.
freehand freehand 20:53 17.01.2018

Može celo

... a može i direkttno od 11.25. Koliko da oni koji nisu videli imaju predstavu o čemu je reč:

angie01 angie01 21:31 17.01.2018

Re: Može celo

direkttno od 11.25.


kako moze tv, makar to bio i stink, da ovako nesto objavi i to u udarnom terminu i da ima nacionalnu frekvenciju,...zar to ne bi trebalo da podleze nekim sankcijama...RRA?

...dobro, dobro,...samo pitam...onako za sebe.
freehand freehand 21:40 17.01.2018

Re: Može celo

angie01
direkttno od 11.25.


kako moze tv, makar to bio i stink, da ovako nesto objavi i to u udarnom terminu i da ima nacionalnu frekvenciju,...zar to ne bi trebalo da podleze nekim sankcijama...RRA?

...dobro, dobro,...samo pitam...onako za sebe.

To je spot koji je išao stano, pa i u toku njihovog dnevnika.
angie01 angie01 21:53 17.01.2018

Re: Može celo

To je spot koji je išao stano, pa i u toku njihovog dnevnika.


pa, jos gore.
freehand freehand 22:13 17.01.2018

Re: Može celo

angie01
To je spot koji je išao stano, pa i u toku njihovog dnevnika.


pa, jos gore.

Nije to ništa: eno na Pinbku Krle, Šeki i Čeda opet nešto smatraju, kojačno zajedno.
A nesrećnog Olivera Ivanovića ubiće hijene još 30 puta pre nego što ga sahrane.

Edit:

angie01 angie01 22:42 17.01.2018

Re: Može celo

A nesrećnog Olivera Ivanovića ubiće hijene još 30 puta pre nego što ga sahrane.


ovo sto krle prica- sto sam blesava i pogledala, kada si me navukao na posrnuce, je sramotno, SRA-MO-TNO,...nije hriscanski kaze,...zloupotreba atentata za politicko okuplajnje ispred hrama, a protiv vucica,...
pikuc pikuc 22:36 17.01.2018

Zdravo

Jos ja citam one komentare na vrhu bloga i pokusavam citirati neke i nece, pa reko sta je ovo.
Kad ono...

Prvo sam se iznenadio sa "ubilo Olivera"
Pa,
Tamo neko navodi kako je Oliver smetao Vucicu i Haradinaju te kako nama Srbima neprijatelji ni ne trebaju, pise to jedna osoba a druga je citira dalje.

Mislim se nesto,
Pa cekajte ljudi,
Te insinuacije glede Vucica i ubistva Olivera, pa jos stavljati Vucica u interesni kos sa Haradinajem?

Pa zaista neprijatelj Srbima i ne treba, ima dovoljno Srba da unisti ovo sto ostalo.

Pa dalje gramaticka rasprava kako nazvati smrt ubijenog coveka.

I jos da se osvrnem na onaj zakljucan blog sto je neki vid davanja besplatne citulje.
Autor napise svoj komentar i onda kaze bez komentara, suvisni su komentari a on komentarisao.

Hocu da kazem,
Sve senzacija do senzacije.
I ova smrt coveka, ubistvo je pretvoreno u to.
Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.
To mi uliva nadu.
Mora da im je to vazno.
Jer ako nije, onda je Oliver jos jedan u nizu.
Senzacija.

Pitam se,
Da li ljudi zapravo placu za pokojnikom sto je on dobar ili placu zato sto su oni losi?

Ako je ovo drugo,
Onda eto odgovora zasto dobri stradaju.


maksa83 maksa83 22:40 17.01.2018

Re: Zdravo

Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Da, zamisli, pored svog vašeg truda. Frustrirajuće.

freehand freehand 22:41 17.01.2018

Re: Zdravo

Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.

Kako može da bude patriota neko koga Vučić i Pink smatraju izdajnikom i razbijačem srpstva?
pikuc pikuc 22:44 17.01.2018

Re: Zdravo

maksa83
Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Da, zamisli, pored svog vašeg truda. Frustrirajuće.



Ne razumem?
freehand freehand 22:44 17.01.2018

Re: Zdravo

maksa83
Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Da, zamisli, pored svog vašeg truda. Frustrirajuće.


Ti na "Pink" da ideš i da pratišm, nemoj da mi ujutru pred strojem na informisanju zamuckuješ kad pitam šta je drug Krstić imao da izjavi o tviterašima i napadima na Idola!
maksa83 maksa83 22:44 17.01.2018

Re: Zdravo

Razmisljam,

E sad sereš.
pikuc pikuc 22:47 17.01.2018

Re: Zdravo

freehand
Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.

Kako može da bude patriota neko koga Vučić i Pink smatraju izdajnikom i razbijačem srpstva?


Nisam to procitao nigde da su to dvoje izjavili to.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:50 17.01.2018

Re: Zdravo

pikuc
Jos ja citam one komentare na vrhu bloga i pokusavam citirati neke i nece, pa reko sta je ovo.
Kad ono...

Prvo sam se iznenadio sa "ubilo Olivera"
Pa,
Tamo neko navodi kako je Oliver smetao Vucicu i Haradinaju te kako nama Srbima neprijatelji ni ne trebaju, pise to jedna osoba a druga je citira dalje.

Mislim se nesto,
Pa cekajte ljudi,
Te insinuacije glede Vucica i ubistva Olivera, pa jos stavljati Vucica u interesni kos sa Haradinajem?

Pa zaista neprijatelj Srbima i ne treba, ima dovoljno Srba da unisti ovo sto ostalo.

Pa dalje gramaticka rasprava kako nazvati smrt ubijenog coveka.

I jos da se osvrnem na onaj zakljucan blog sto je neki vid davanja besplatne citulje.
Autor napise svoj komentar i onda kaze bez komentara, suvisni su komentari a on komentarisao.

Hocu da kazem,
Sve senzacija do senzacije.
I ova smrt coveka, ubistvo je pretvoreno u to.
Odkuda odjednom toliko ljudi postuje Olivera?

Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.
To mi uliva nadu.
Mora da im je to vazno.
Jer ako nije, onda je Oliver jos jedan u nizu.
Senzacija.

Pitam se,
Da li ljudi zapravo placu za pokojnikom sto je on dobar ili placu zato sto su oni losi?

Ako je ovo drugo,
Onda eto odgovora zasto dobri stradaju.




Samo da se javim da nisu svi homoseksualci za Vucica.

Ja sam protiv.


angie01 angie01 22:51 17.01.2018

Re: Zdravo

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/69784/zarko_korac_ivanovic_je_smetao_svercerima_i_kriminalcima_na_kosovu_neki_od_njih_su_bliski_vuchicu_i_sns_u.html


AUTORSKI TEKST OLIVERA IVANOVIĆ: Ja se borim za Srbe, a oni su se borili za fotelje!


25/10/2017


U autorskom tekstu koji Pobeda info ekskluzivno objavljuje, kandidat za gradonačelnika Kosovske Mitrovice Oliver Ivanović razobličava bahatost beogradskih vlasti u tretmanu Srba u južnoj pokrajini, igrarije oko izbora, ali i objašnjava da je “bitka za Srpsku listu gotova, a za njega i Srbe tek počinje”. Pismo prenosimo u celosti

Živ sam, i dalje – a, Srbija?

Da sam birao samo bitke u kojima se dobijao, verovatno se nikada ne bih bavio politikom. Da sam u tim bitkama branio samo svoje lično dobro, verovatno bih danas proslavljao, ili bi oni proslavljali tih 10:0 u moje ime.

Kada sam najavio kandidaturu, znao sam, dovoljno znanja i iskustva imam, da će iz razumu nepoznatih razloga, protiv mene biti kompletna Vlada Srbije, svi državni resursi, svi paradržavni resursi i konačno svi „crni resursi“, oličeni u sumnjivim momcima i kriminalcima koji su proteklih dana po zadatku preplavili Mitrovicu, a siguran sam da tu nisu došli turistički ili na izlet.

Istovremeno sam znao da će, da se ponovim, iako to ne volim, Vlada, državni, paradržavni i posebno ti crni resursi, biti na stranu teletabis liste, sačinjene od klimoglavaca, figurica koje se ne vrpolje puno u rukama gazda sposobnih toliko da ne mogu i ne smeju ni sami da proslave tih famoznih 10-0, već to neko drugi mora da radi, telefonski, u njihovo ime.

Pa, zašto sam, onda ušao u tu bitku? Zato što, od prvog dana mog delovanja, nije neka tajna, pri izborima se ne vodim privilegijama do kojih nečastan čovek može doći, nego obavezama koje častan čovek ne može izbeći. Tako sam i sada smatrao da je obaveza zaštiti građane, komšije, prijatelje, Mitrovicu, pa ako ćemo šire, onda i srpski nacionalni interes – tužno je, istina, ali nije prvi put da srpski nacionalni interes moramo čuvati od zvanične Srbije. Apsurd koji je postao pravilo.

Čuo sam da se u pojedinim kancelarijama, u Beogradu, dokle sežu konci od teletabis-marioneta, otvarao šampanjac, jer je eto, Oliver propao.

Nisam, pogrešna vest. Jer, za njih su izbori završeni u nedelju – a meni ti izbori traju čitav život. Iz Mitrovice će se povući i državni i paradržavni i crni resursi – otići će i do glave obrijani „turisti“ – ostaće Oliver. I ostaće Srbi, koji treba ovde da žive, što puno ne tangira one koji u tim kancelarijama u Beogradu, ali tangira mene.
Živ sam i dalje – mrdam, dišem se i nastavljam borbu. Nemam, istina, tu fotelju – ali bi ona meni bila sredstvo da se borim upravo za te Srbe i tu bi priča tek počinjala, a njima je ona bila cilj i tu se priča završava. Jesu li živi oni koji nemaju više ni svoj stav, ni svoje ime, ni pravo na postupke, pa čak ni da slave u svoje ime, ali zato imaju tu fotelju?

I, konačno, je li živa Srbija, dok o Srbima na Kosmetu odlučuju takvi, a oni iz kancelarija sa šampanjcima ih podržavaju?

Neću i nemam pravo da klonem duhom, ni na sekund – jer je moja obaveza da budim Srbiju, a njihov izbor da je uspavljuju. Vostani Srbijo, davno si zaspala, u mraku ležala…

Oliver Ivanović

(Pobeda)
freehand freehand 22:53 17.01.2018

Re: Zdravo

pikuc
freehand
Razmisljam,
Oliver mora da je bio patriota, ako ga toliko ljudi postuje onda mora da su i oni patriote.

Kako može da bude patriota neko koga Vučić i Pink smatraju izdajnikom i razbijačem srpstva?


Nisam to procitao nigde da su to dvoje izjavili to.

niccolo niccolo 22:54 17.01.2018

Re: Zdravo

Samo da se javim da nisu svi homoseksualci za Vucica.

Koliko sam ja shvatio samo su pederi za Vučića.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:58 17.01.2018

Potrebno i Dovoljno

niccolo
Samo da se javim da nisu svi homoseksualci za Vucica.

Koliko sam ja shvatio samo su pederi za Vučića.


Mozda ali je jako vazno razumjeti da su mozda samo pederi za Vucica ali to ne znaci da su SVI pederi za Vucica.

Ima nas koji i nismo i molim da ne pitate za koga smo.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:58 17.01.2018

Potrebno i Dovoljno

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana