Politika

Mitropolit

niccolo RSS / 08.01.2018. u 17:33

Apsolutno mi je sjajna ova ujedinjena rekacija ljudi iz vlasti na komentar svog, u dobrom broju pitanja, istomišljenika. Prosto da čovek posumnja da ima nešto u onome što čovek govori.

 

Ipak, ne treba biti negativan, siguran sam da vlast samo sprovodi politiku za koju se zalaže apsolutna većina glasajućih, iz kog razloga je ta većina i glasala za njih.

 

Kako se vama čini?

 

 



Komentari (335)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:30 09.01.2018

Из Митрополије

РЕАГОВАЊЕ АРХИЈЕРЕЈСКИХ ПРОТОПРЕЗВИТЕРА

МИТРОПОЛИЈЕ ЦРНОГОРСКО-ПРИМОРСКЕ

8. јануар 2018. године

Ми, доље потписани Архијерејски протопрезвитери у Митрополији Црногорско-Приморској, јавно саопштавамо да, заједно са осталим свештенством и монаштвом, уопште нисмо изненађени божићном медијском хајком на Митрополита Црногорско-Приморског и Егзарха свештеног трона Пећког г. Амфилохија. Данас, први пут на овакав начин, стајемо у заштиту свог Архипастира, али прије свега због заштите своје Цркве која је, кроз личност Митрополита г. Амфилохија, безочно нападнута од најближих сарадника предсједника Србије Александра Вучића и то Николе Селаковића, Марка Ђурића, Зоране Михајловић и Александра Вулина.

Нема никакве потребе да бранимо Митрополита Амфилохија од најновијих напада на њега, јер нису ни први, а ни последњи. Слични напади су, познато је, обиљежили његову тродеценијску епископску и полувјековну свештеничку службу и никада до сада нисмо на овакав начин реаговали. Овим реаговањем заправо желимо да укажемо да је Митрополит Амфилохије својим ставом о односу према Косову и Метохији рекао истину која је разјарила Александра Вучића. Сигурни смо да митрополитова ријеч од које се као од грома тресе политички врх Србије није ни наручена, нити је опозициона, а ни политикантска, како неистинито тврди Марко Ђурић, него је искључиво пастирска ријеч егзарха Свештеног трона Пећког.

Митрополитова ријеч је иста и непромијењена од када је на колац набијен мученик Ђорђе Мартиновић из Горњег Ливча код Гњилана, од када су силоване монахиње по Косову и Метохији, од када је убијен Данило Милинчић, од паљења конака Пећке Патријаршије на Недељу Православља 1981. године, од када је писан Апел за заштиту српског народа и његових Светиња на Косову и Метохији 1982. године, од злочина терористичке ОВК и НАТО бомбардера над Србима и другима све до данас.

Уопште не споримо право сарадницима и гласноговорницима предсједника Вучића да критикују Митрополита Амфилохија због његове изјаве о односу режима у Београду према Косову и Метохији. Међутим, начин на који је то изведено и медијска хајка на Божић показују да је проблем много дубљи од једне митрополитове изјаве. Јер, познато је да овакве и сличне реакције само може да произведе истина коју је Митрополит Амфилохије рекао, а никако неистина.

Знамо и свједочимо да митрополитова, често пута и оштра ријеч, није упућена лично ни против кога него је искључиво изговорена за добро, за очување не само Косова и Метохије него и образа и угледа оних који доносе судбоносне одлуке у овом народу. Она није ни против албанског народа који масовно напушта простор Косова и Метохије, јер је већ годинама жртва владавине терориста који су постали политичари.

Да ли треба подсећати на оно што се упорно прећуткује или фалсификује, а то су још теже ријечи о издаји које је Митрополит Амфилохије упутио и непрестано упућује Милу Ђукановићу послије одлуке Владе Црне Горе да призна тзв. државу Косово и да се одрекне изворне Црне Горе Краља Николе и свих црногорских жртава за ослобођење Метохије од Турака 1912. године? Зар управо Митрополит Амфилохије, свештенство и вјерници нису били подвргнути сличном медијском каштиговању у Подгорици послије протеста због признања тзв. Косова од стране Владе Црне Горе? Зато нас данас забрињава то што су, како се види, и челници Србије кренули да спроводе дукљанско-монтенегрински приступ Косову и Метохији?

Од хајке на Митрополита и безбожних увреда Вучићевих сарадника, а посебно Николе Селаковића, битније је што се на овом примјеру показује интенција да се косовско-метохијско питање искључиво представи и решава као ”србијанско” или, зашто не рећи, београдскопашалучко, а не као свесрпско питање. Такође, показује се и да је била више него умјесна примједба Епископа бачког г. Иринеја о проблематичном појмовном одређењу „унутрашњег дијалога”.

Посебно је спорно што се то свето и свештено питање ове Цркве и њеног народа обезличава и релативизује у некаквом „унутрашњем дијалогу”, који је већ доживео катастрофу и неуспјех. Какав је то „унутрашњи дијалог” као ”најважнији политички акт предсједника Србије од његовог ступања на дужност” кад се свака ријеч која се не уклапа у међународне обавезе и интересе режима у Београду жигоше и прогони од стране најближих сарадника предсједника Србије као иницијатора „дијалога”. Никако не можемо да схватимо и прихватимо тако конципиран „унутрашњи дијалог” о Косову и Метохији, који су одмах својски похвалили Еди Рама и Беџет Пацоли!

Поруку потпредсједнице Владе Србије Зоране Михајловић Митрополиту Амфилохију данас, као и сличну Патријарху Иринеју јуче, да „Амфилохије неће водити државну политику” схватамо и као пријетњу и сјутрашњу поруку нашој читавој Цркви, кад буде морала да свједочи свој један, једини, непромјенљиви, вјековни, светосавски и светолазаревски став о Косову и Метохији.

Наравно, ни Митрополиту Амфилохију, ни Патријарху Иринеју, а ни Цркви не припада право да воде државну политику, али им припада неотуђиво право да чувају образ Цркве и душу овога народа од сваког покушаја издаје Косова и Метохије и читавог српског народа. Ми, наравно, немамо амбицију и не можемо да утичемо на политику и одлуке Александра Вучића, али имамо право да у својој Цркви, којој служимо и чији идентитет чувамо и јединство свједочимо у Црној Гори, слободно, одговорно и јавно кажемо своју ријеч о Косову и Метохији, посебно кад је Вучић упутио јавни позив да свако изнесе своје размишљање о Косову Метохији. Та ријеч неће и не може бити угушена, нити ће Црква бити ућуткана без обзира на све нападе који долазе и који ће доћи.

Неућутно стојимо на становишту да је тзв. унутрашњи дијалог о Косову и Метохији непотребан и са могућим штетним посљедицама на које је са пастирском бригом указао Митрополит Амфилохије. Непоколебиво подржавамо очинску ријеч нашег Патријарха г. Иринеја да државници Србије не смију никада да дају своју сагласност на отуђење Косова и Метохије, јер оно што се силом узме, то се и врати, а оно што се поклони некоме је за свагда изгубљено, а то Срби и Србија не смију дозволити.

АРХИЈЕРЕЈСКИ ПРОТОПРЕЗВИТЕРИ

Цетињски Обрен Јовановић

Подгоричко-колашински Велибор Џомић

Подгоричко-даниловградски Драган Митровић

Барски Слободан Зековић

Будвански Борис Радовић

Бококоторски Момчило Кривокапић

Херцегновски Радомир Никчевић
tasadebeli tasadebeli 09:54 09.01.2018

Re: Из Митрополије

principessa_etrusca

РЕАГОВАЊЕ АРХИЈЕРЕЈСКИХ ПРОТОПРЕЗВИТЕРА



Принцезо, а ди ти је печат на овом саопштењу?

Ја мислим, Принцезо, да одређени црквени кругови попут ових око владике Амфилохија, нису добро разумели председника када је рекао да треба водити унутрашњи дијалог о Косову и Метохији.

Биће да су се они усредсредили на реч дијалог, а да је председнику фокус у тој изјави био на речи унутрашњи.

Као, рецимо, када владика каже да сваки верник треба да се моли читав дан у себи. Он мисли на унутрашњу молитву, претпостављам.

Е, тако је исто и председник мислио на унутрашњи дијалог.

А владика га није разумео.

Жив нисам док не чујем реаговање/реаговања из Патријаршије.

Па да видимо ми онда, мајци, ко ће то бити Трећи Рим...



maksa83 maksa83 10:06 09.01.2018

Re: Из Митрополије

Жив нисам док не чујем реаговање/реаговања из Патријаршије.

Evo ja mogu da ti kažem kako će Patrijaršija da reaguje - mlako neutralno, ili nikako, zato što je izdržavano lice. Jer ako reaguje, može Vučić da se seti da su studenti u pravu i krene da pominje neki PDV za crkvene transakcije, da pomene neko uvođenje u fiskalni sistem, zatim da pomene da razmišlja o preraspodeli sredstava iz tzv. budžetske linije 481 (donacije nevladinim organizacijama) od kojih je SPC najveći dobitnik (bar dok god je fina i uz vlas').
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:39 09.01.2018

Re: Из Митрополије

maksa83
Жив нисам док не чујем реаговање/реаговања из Патријаршије.

Evo ja mogu da ti kažem kako će Patrijaršija da reaguje - mlako neutralno, ili nikako, zato što je izdržavano lice. Jer ako reaguje, može Vučić da se seti da su studenti u pravu i krene da pominje neki PDV za crkvene transakcije, da pomene neko uvođenje u fiskalni sistem, zatim da pomene da razmišlja o preraspodeli sredstava iz tzv. budžetske linije 481 (donacije nevladinim organizacijama) od kojih je SPC najveći dobitnik (bar dok god je fina i uz vlas').


naravno, drugo, patrijaršija je odavno podvedena pod kontrolu države, još 1950-ih. sa amfijem je drugačije, amfi sedi na svom posedu i nije pod pritiskom ovisnosti o srpskoj državi. slično kao i sa civilima uostalom - oni koji ne zavise finansijski od sns-a i smeju da talasaju, i oni koji su paralizovani strahom za svoju egzistenciju, iako je oskudna, poput mnogih u policiji ili vojsci, pa i u biji, što u strahu od gubitka uhlebljenja ćute i ne upućuju režimu nikakav otpor.
predatortz predatortz 12:12 09.01.2018

Re: Из Митрополије

maksa83
Жив нисам док не чујем реаговање/реаговања из Патријаршије.

Evo ja mogu da ti kažem kako će Patrijaršija da reaguje - mlako neutralno, ili nikako, zato što je izdržavano lice. Jer ako reaguje, može Vučić da se seti da su studenti u pravu i krene da pominje neki PDV za crkvene transakcije, da pomene neko uvođenje u fiskalni sistem, zatim da pomene da razmišlja o preraspodeli sredstava iz tzv. budžetske linije 481 (donacije nevladinim organizacijama) od kojih je SPC najveći dobitnik (bar dok god je fina i uz vlas').


Jako bih voleo da Vučić uradi sve što si nabrojao. To bi označilo početak njegovog neminovnog političkog kraja.
Ti stvarno misliš da je Vučić toliko glup, pa da se tako otvoreno počne da zajebava sa Crkvom?
gedza.73 gedza.73 12:30 09.01.2018

Re: Из Митрополије

РЕАГОВАЊЕ АРХИЈЕРЕЈСКИХ ПРОТОПРЕЗВИТЕРА

МИТРОПОЛИЈЕ ЦРНОГОРСКО-ПРИМОРСКЕ
АРХИЈЕРЕЈСКИ ПРОТОПРЕЗВИТЕРИ
што се на овом примјеру показује интенција да се косовско-метохијско питање искључиво представи и решава као ”србијанско” или, зашто не рећи, београдскопашалучко, а не као свесрпско питање.
Цетињски
Подгоричко-колашински
Подгоричко-даниловградски
Барски
Будвански
Бококоторски
Херцегновски


Kako uvek mi 'srbijanci' ispadnemo grbavi?



Припреме за градњу Мештровићевог маузолеја почеле су још 1970. Извођени су припремни радови, али када рушење цркве, око чега је било доста спорења, више није било могуће одлагати, управник градилишта на Ловћену Мирко Живковић окупио је на Ивановим коритима раднике да би им саопштио задатак. Из гомиле је иступио муслиман из Бијелог Поља Исо Махмутовић и казао:

– Ја нећу да рушим цркву!

Био је то скандал, али одважни Исо се није поколебао. Ни по цијену отказа који је сам дао. Послушало га је још неколико људи његове вјере.
Но, убрзо је Раде Радоман, директор цетињске „Градње“, нашао „домаћи кадар“.
maksa83 maksa83 12:46 09.01.2018

Re: Из Митрополије

Jako bih voleo da Vučić uradi sve što si nabrojao. To bi označilo početak njegovog neminovnog političkog kraja.
Ti stvarno misliš da je Vučić toliko glup, pa da se tako otvoreno počne da zajebava sa Crkvom?

Ne, nego mislim da Crkva nije toliko glupa da se otvoreno zajebava sa Vučićem koji jako lako može da im zavrne prihode, što je i njima jasno, pa će oni ipak da se slikaju zajedno za obostrano dobro, smeškaju, primaju međusobno, uvažavaju bog zna kako i tapšu po guzovima, i kao što vidiš A nisu rekli kada je Vučić uterao svoje pulene u Vladu na čijem je čelu preprodavac Srba u delovima.

To je jedna stabilna "kredibilitet za pare" simbioza u kojoj je svima dobro. Tu i tamo se možda otrgne neki Amfilohije pa krene da laje, ali ovaj odma' pusti s lanca svoje džukele i kao što vidiš i Amfilohije reterirao - "nisam ja ništa loše o Vučiću...".
freehand freehand 15:38 09.01.2018

Re: Из Митрополије

maksa83
Jako bih voleo da Vučić uradi sve što si nabrojao. To bi označilo početak njegovog neminovnog političkog kraja.
Ti stvarno misliš da je Vučić toliko glup, pa da se tako otvoreno počne da zajebava sa Crkvom?

Ne, nego mislim da Crkva nije toliko glupa da se otvoreno zajebava sa Vučićem koji jako lako može da im zavrne prihode, što je i njima jasno, pa će oni ipak da se slikaju zajedno za obostrano dobro, smeškaju, primaju međusobno, uvažavaju bog zna kako i tapšu po guzovima, i kao što vidiš A nisu rekli kada je Vučić uterao svoje pulene u Vladu na čijem je čelu preprodavac Srba u delovima.

To je jedna stabilna "kredibilitet za pare" simbioza u kojoj je svima dobro. Tu i tamo se možda otrgne neki Amfilohije pa krene da laje, ali ovaj odma' pusti s lanca svoje džukele i kao što vidiš i Amfilohije reterirao - "nisam ja ništa loše o Vučiću...".

Mislim da ovde prilično grešiš. Crkva radi ozbiljno i na duge staze, a "duge" se tu meri vekovima. Uz to nije sama u toj priči, jer su uz nju i crkvene i svetovne organizacije, uključujući i Putina i EU i Trumpo koji bi Vučiću - svako iz svog razloga, naravno - otfikarili jajca na 1/1 kad bi se usudio da u takav sukob uđe.
Plus što je pitanje crkvenih finansija i imovine uključujući poreze malo kompleksnije od ovoga što si predstavio.
Sve u svemu meni ovo liči na situaciju u kojoj su se kerovi malo zaleteli bez jasne komande i u kojoj će mnogi da ližu ono što su izasebe izasrali, sa naglaskom na Selakoviću.
Botove, naravno, ne računam. to ionako nema ni svest ni miššljenje, šta mu teško da sebi dva puta dnevno skače u usta.
maksa83 maksa83 17:51 09.01.2018

Re: Из Митрополије

Mislim da ovde prilično grešiš.

Moguće da grešim načelno, ali u ovom konkretnom slučaju sam ubo: (*)

Irinej: Hvala gospodu na Vučiću, lavovski se bori za Kosovo

K nozi. Dobra kuca.

(*) Zapravo sam podbacio, pošto sam prognozirao "mlako neutralno do ništa" a ispalo je eksplicitno дупеувлаченије.
freehand freehand 18:02 09.01.2018

Re: Из Митрополије

maksa83
Mislim da ovde prilično grešiš.

Moguće da grešim načelno, ali u ovom konkretnom slučaju sam ubo: (*)

Irinej: Hvala gospodu na Vučiću, lavovski se bori za Kosovo

K nozi. Dobra kuca.

(*) Zapravo sam podbacio, pošto sam prognozirao "mlako neutralno do ništa" a ispalo je eksplicitno дупеувлаченије.

Nismo se razumeli. Ja sam , u stvari, potpuno siguran da grešiš oko razloga, ne oko potencijalne reakcije. A razlozi idu od pojedinačne procene popova, vladika i patrijarha o političkoj i isotrijskoj koristi po stado i materu do ličnih afiniteta i interesa.
Dakle, materijalni interes crkve je tu daleko najmanji i najnebitniji faktor, naročito time što je van domašaja vlasti.
A tu uopšte nema dileme da ima kojekakve fukare i baraba, od dna do vrha.
maksa83 maksa83 18:10 09.01.2018

Re: Из Митрополије

A razlozi idu od pojedinačne procene popova, vladika i patrijarha o političkoj i isotrijskoj koristi po stado i materu do ličnih afiniteta i interesa.

Ovde se rekao bih fundamentlano razilazimo, mislim da oni to sortiraju obrnuto. Pričamo o onom vidljivom vrhu klera koji donosi odluke i izdaje saopštenja, ne o nekom dobrom skromnom pametnom anonimnom popu...
alselone alselone 18:33 09.01.2018

Re: Из Митрополије

Moguće da grešim načelno, ali u ovom konkretnom slučaju sam ubo: (*)

Irinej: Hvala gospodu na Vučiću, lavovski se bori za Kosovo


Najgori su, majke mi.
freehand freehand 18:53 09.01.2018

Re: Из Митрополије

maksa83
A razlozi idu od pojedinačne procene popova, vladika i patrijarha o političkoj i isotrijskoj koristi po stado i materu do ličnih afiniteta i interesa.

Ovde se rekao bih fundamentlano razilazimo, mislim da oni to sortiraju obrnuto. Pričamo o onom vidljivom vrhu klera koji donosi odluke i izdaje saopštenja, ne o nekom dobrom skromnom pametnom anonimnom popu...

Čitaju ljudi, nisu ko ti:
Interes opozicije je u suprotnosti sa interesima gradjana piše u Blicu N. Krstić. Ne žele da reše ni jedan problem."Vučić je danas u Srbiji jedina linija normalnosti.."
tyson tyson 13:50 11.01.2018

Re: Из Митрополије

Ti stvarno misliš da je Vučić toliko glup, pa da se tako otvoreno počne da zajebava sa Crkvom?

Ako nije glup, a onda je makar lud.


predatortz predatortz 13:55 11.01.2018

Re: Из Митрополије

tyson
Ti stvarno misliš da je Vučić toliko glup, pa da se tako otvoreno počne da zajebava sa Crkvom?

Ako nije glup, a onda je makar lud.




Tu su sabrani vekovi iskustva u spletkarenju, lobiranju, radu sa narodom...
Ni Titu nije palo na pamet da pokuša ovo što Maximilian pominje.
alselone alselone 10:02 09.01.2018

Koji q je ovo



Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!
mirelarado mirelarado 10:12 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

alselone


Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!


A GDE je ovo?
mirelarado mirelarado 10:12 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

Duplo...

Jesu li ovo američanski Srbi?
martin_krpan martin_krpan 10:17 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

alselone


Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!


I reče Isus učenicima svojim: "Parkirajte jedan iza drugoga svoje 4x4 Ševije Silverado 1500 i zapucajte mili moji iz Benellija M2 ili Berette tx4 Storm, kako vam mogućnosti nalažu."
alselone alselone 10:18 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

A GDE je ovo?


U Americi i to cak u Kaliforniji.
mirelarado mirelarado 10:25 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

alselone
A GDE je ovo?


U Americi i to cak u Kaliforniji.


Ma to mora da su neki Bugari koji se pretvaraju da su Srbi, samo da bi nam urušili imidž u Divljoj Kaliforniji...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:35 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

Џексон, колико сам ја искапирао, тако славе од 1890-их. То је одговорност свештеника, јер он треба да каже:"Еј људи, не слави се тако." Али, онда ризикује да му народ окрене леђа и каже:"Ајде бре, попе, тишина, ми славимо овако откад је Џексона и века, сад ти дош'о, србијански фићфирић да нам кажеш да не може тако." Окрене, значи, паству од себе. То би морао да буде неки патријарх, шмекер, да да објаву да се не слави тако, па да свештеници крену лагано да искорењују.

The Serbian American residents of Amador County have the longevity that is not present inother Bay Area communities. Just imagine: the great-grandfathers and great-grandmotherscame [to Jackson] 110 years ago. The people who live here belong to the families of the originalsettlers in this area. They’ve been here almost as long as the French, and the Italian, and theSpanish, and the Irish…and together they’ve built this place now called Amador County. The people here have the longevity that you did not have in Moraga or Saratoga. In Moraga, a large portion of population came right after World War II and they have a different mindset. Therewere certainly Serbs in San Francisco, in the 1850s, but proportionally they were not that significant. Here, in proportion to the total population we have much more influence. TheSerbian presence here is real. Others who live here, but don’t have Yugoslav roots also knowSerbian traditions. You know, there is this tradition here in Jackson that all merchants don’t takedown their Christmas decorations until Serbian Christmas comes; this is an indication howinfluential our community is. Most definitely we’ve preserved our good reputation here. And thereason goes back to the fact that we were so influential. There was a solid basis here and peoplewere not swayed by the propaganda. Because their neighbors were Serbian, their grandparentsgrew up with Serbians, they knew that this doesn’t compute… it cannot be the right thing. But when they live in big metropolitan areas with a lot of people who came from all over the world,there is not the same foundation to build upon, or to challenge the information that is being fedto them. They have been told an untruth first about Serbian Americans, and now they have toundo it.
Reverend Stephen Tumbas, St. Sava Church, Jackson, California 2005
niccolo niccolo 10:41 09.01.2018

Re: Koji q je ovo

Ma to mora da su neki Bugari koji se pretvaraju da su Srbi, samo da bi nam urušili imidž u Divljoj Kaliforniji...

Dabome, Bugari...

То би морао да буде неки патријарх, шмекер, да да објаву да се не слави тако, па да свештеници крену лагано да искорењују.

Da ipak pohvalim RTS, na kome sam već dva puta naišao na ovu temu. Jutros u JP (ili u vestima u okviru JP, nisam sad 100% siguran) bio veći prilog o tome...
blogovatelj blogovatelj 01:11 10.01.2018

Re: Koji q je ovo

Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!


A vidi im kola što voze.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:22 10.01.2018

Re: Koji q je ovo

barem nisu hipokriti kao ti pa da pljuju vutru a posle stavljaju šaljive postove sa vutrom. doduše, nisi jedini takav od ovdepristunih.

blogovatelj
Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!


A vidi im kola što voze.


они само пљују гејеве а воле да га приме спеду.

blogovatelj blogovatelj 06:29 11.01.2018

Re: Koji q je ovo

U Americi i to cak u Kaliforniji.


Kako li onda šenluče teksaški Srbi? Minobacačima?
tyson tyson 13:59 11.01.2018

Re: Koji q je ovo

Sta je s ovim ljudima i sta je s drzavom koja dozvoljava otvorenu paljbu u sred grada JEBOTE KONJ?!

Puca se s ćorcima, naravno. To se makar tamo naglašava kako u vestima, tako i u informacijama pripremljenim od strane lokalnih vlasti koje, uzgred, vide taj običaj kao znamenitost potencijalno zanimljivu posetiocima.


freehand freehand 17:53 09.01.2018

Hvala Bogu

Evo malo i one udvoričke "Caru carevo" i "Svaka je vlast od Boga" sramne strane crkve, da ne pomisli neko da se stvarno nešto promenilo.
Irinej: Hvala gospodu na Vučiću, lavovski se bori za Kosovo
maksa83 maksa83 17:55 09.01.2018

Re: Hvala Bogu

freehand
Evo malo i one udvoričke "Caru carevo" i "Svaka je vlast od Boga" sramne strane crkve, da ne pomisli neko da se stvarno nešto promenilo.
Irinej: Hvala gospodu na Vučiću, lavovski se bori za Kosovo


Hehe...
angie01 angie01 20:42 09.01.2018

Re: Hvala Bogu

PATRIJARH IRINEJ U BANJALUCI: Bogu hvala što nam je podario Vučića koji se lavovski bori za srpski narod

BANJALUKA - Ljudi mogu da pričaju ovo ili ono, ali mi vidimo koliko se predsednik Srbije Aleksandar Vučić bori da sačuva Kosovo i Metohiju, poručio je danas patrijarh srpski Irinej na liturgiji, koju je služio u Banjaluci, povodom Dana Republike Srpske.

Blagodarimo gospoda što nam je podario čoveka koji se lavovski bori za srpski narod, a posebno za mučeničko i stradalno Kosovo i Metohiju, rekao je patrijarh Irinej.

"Ljudi mogu da pričaju ovo ili ono, ali mi vidimo koliko se on sa svojim saradnicima bori da sačuva taj najsvetiji deo naše zemlje, Kosovo i Metohiju, taj naš Jerusalim, tu našu Palestinu, tu našu svetu zemlju sa onim svetinjama brojnim, velikim i slavnim, na Kosovu i Metohiji", rekao je patrijarh i dodao da i narodna poslovica kaže da pregaocu Bog daje mahove ( volja, krepost, rešenost..).

Nadamo se i molimo se gospodu, dodao je patrijarh srpski, da predsedniku Republike Srbije da "snage i moći da se odupre silnim vetrovima našega vremena, sa nadom i verom i uz pomoć božju da nas gospod neće ostaviti".

Patrijarh je takođe zahvalio bogu što je Republici Srskoj dao čoveka, Milorada Dodika, koji, kako je rekao, mudro vodi svoj narod i lavovski se bori da sačuva Republiku Srpsku.


"Srbi znaju šta je država, jer su je uvek imali i umeju da poštuju državu i dok to budemo sledili tako - istoriju i kulturu našu, kao što rekoh, opstaćemo, odolećemo svim neprijateljima i iskušenjima našega vremena", zaključio je patrijarh srpski.

( Tanjug)
niccolo niccolo 21:08 09.01.2018

Re: Hvala Bogu

Srbi znaju šta je država, jer su je uvek imali

Pa jeste, uvek.
narcis narcis 21:59 09.01.2018

Re: Hvala Bogu

i umeju da poštuju državu

mislim da ovo stoji pod velikim znakom pitanja. a i ono uvek, da li to znači i da smo 350g. smatrali tursku kao svoju državu. ili pre toga doba pod vizantijom. malo mi je to onako, nepotrebno .
niccolo niccolo 22:03 09.01.2018

Re: Hvala Bogu

da li to znači i da smo 350g. smatrali tursku kao svoju državu

Pa i Hrvati su uvek imali državu, u najdužem periodu vremena se zvala Ugarska kraljevina.
michiganac michiganac 21:07 09.01.2018

Breaking Barriers !

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:54 10.01.2018

Послала браћа с Цетиња

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana