Muzika| Nostalgija

Ideja za film (bajku) - Updated

Spiridon RSS / 04.01.2018. u 11:14

Radnja se desava u Americi, Omaha (City in Nebraska) 

Bata, instruktor letenja, koji je dosao 90-tih iz Beograda ima sina Vladu od 18 godina koji svira u lokalnom bendu.

Vlada je nezdovoljan stanjem u bendu I otac mu iz zezanja daje savet (ovde bi moglo da se promeni da Vlada prekopava po caletovim diskovima i sam pronalazi neke pesme koje ga zainteresuju) da pokusa da prepeva nekoliko stvari od nekih bendova iz bivse Juge (EKV, Haustor, Lacni Franc, Brejkersi, Sarlo, Film ...).

Vlada ga poslusa (ali nikom ne kaze istinu) I bend pocinje da dobija na popularnosti, prvo u skoli, a potom I u gradu.

Vlada se jos vise zainteresuje za beogradsku pricu I Bata odlucuje da zajedno odu u Beograd I posete sva ta "religijska" mesta (SKC, KST … Akademija, Dadov I td.) I neke relevantne ljude.

U Beogradu prolaze kroz razlicite emotivne (otac - sin) situacije, a i nostalgicne flešbekove.

Vlada se zaljubljuje u prelepu Ivanu, cerku Batine stare ljubavi iz srednje skole koju su slucajno sreli na koncertu u jednom od mnogobrojnih beogradskih klubova.

Vreme je da se vrate u Omahu. 

Vlada se stalno dopisuje sa Ivanom (u pozadini svira “Ljubav preko Zice” od Aleksandra Mezeka). 

Bend postaje jos popularniji ali Vlada shvata da to ne vodi nikuda I onda izadje pred svoju publiku I kaze istinu I kratku emotivnu pricu o tadasnjoj YU sceni.

Ivana gleda snimak na youtubu I kroz blagi smesak brise suze sa svog prelepog lica.

Kraj

 

beleske na margini: Originalno je radnja smestena u LA ali je po Carlijevoj sugestiji lokacija promenjena. Ne bas kako je on hteo ali je ipak promenjeno. 

 



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:49 05.01.2018

Re: drugi

Kakva bre muka, opusti se, nek sluša šta hoće, njegovo pravo, njegova stvar, njegov život jbt.
Previše mi roditelji sebi dajemo za pravo da decu upakujemo u neke, po nama, najbolje kalupe.

Nmaš tu ni mnogo izbora. To ne ide silom, naravno, nego sam iznela primer koji ruši mantru
Sve je to iz kuće il Kad se detetu ne posveti i ne otvori pogled na prave stvari
blogovatelj blogovatelj 00:37 06.01.2018

Re: drugi

I kolko će taj, da prostiš testosteron da drma?
Znam mnoge koje nikad nije pustio.


To ne pušta. Udara jače od heroina i zove se polni nagon. To mame teško razumeju kod sinova, ali su savršeno dobro razumele kod očeva.
U mom domu se trenutno odvija psihološka drama pokušaja odvlačenja sina od putovanja maminim autom kod devojke za vikend, nekih 100 km daleko, jer ona tamo studira. Išao je mnogo puta ranije, sam odlazak nije nikakav problem, nego je problem temperatura od -30 i mećava koja je besnela juče ceo dan u gradu gde devojka studira.
A meni u glavi Dugme. Ćutim i živo me zanima epilog...

"znaš kad meni na um padnu milovanja sva,
ja ne pitam je li ponoć ili sunce sja"
blogovatelj blogovatelj 00:39 06.01.2018

Re: drugi

Tako je !
Ne-da-mo !



Šta ti ne daš, keve ti? Ti si najveći turbo folk bloga B92.
niccolo niccolo 07:46 06.01.2018

Re: drugi

U mom domu se trenutno odvija psihološka drama pokušaja odvlačenja sina od putovanja maminim autom kod devojke za vikend

Pa nek ide tvojim autom
c_h.arlie c_h.arlie 08:44 06.01.2018

Re: drugi

blogovatelj
Tako je !
Ne-da-mo !



Šta ti ne daš, keve ti? Ti si najveći turbo folk bloga B92.

Jao Blogi !
Ne mogu da verujem da neko ko citira tekstove Bijelog Dugmeta može da iskazuje ovakve tvrdnje ... Bijelo Dugme, pa jebote !
Ajde de, da si se pozivao na Smak, prema zavičaju, ovako --- šta da ti kažem.
Evo tebi nešto što je Čarлi slušao na Toski 10 dok ti nisi bio ni u pelenama ... nožda i jesi, no, svejedno.

Христос се роди свима !


eloy eloy 13:41 06.01.2018

Re: tosca 10 + HSR 48 Ei Niš

Evo tebi nešto što je Čarлi slušao na Toski 10 dok ti nisi bio ni u pelenama ... nožda i jesi, no, svejedno.


sve ima vreme svoje, i sunce izlazi,sunce zalazi i ništa nije novo.......






eloy eloy 14:09 06.01.2018

Re: c_h.arlie


Naletim davno - kako to život ume da namesti - na jednog starijeg elektro ing i pokrenula se priča o počecima slušanja muzike. Moja priča je bila tada pristupačna srednjem staležu Tosca hi fi gramofon i HSR 48 Ei Niš. Deca mudovana su već tada vrtela vinile na Torensima, Hitachijima i ostalim japancima ali to nas nije dalo omesti.
Elem poče taj ing da se smeje kad sam izneo svoje impresije i zadovoljstvo kvalitetom koje je pružala ta kombinacija srednjestaleške hi fi tehnologije Yu prostora..
Kaže mi - ja sam sinko bio jedan od trojce inžinjera u Ei Nišu koji je uradio HSR 48. Prekopirali smo potpuno jedan američki reciver (zaboravih koji), malo ga drugačije spakovali u drvenu kutiju i u pravu si - imao je sasvim sjajne performanse za to doba.
Od tada sam uvek više voleo recivere kao pojačala, jbg stvar predubeđenja.

Kako god mnogo lepih trenutaka uz ovu kombinaciju, a boga mi i dece napravljeno uz domaću tehnologiju.







i da ne zaboravim najvažnije - glavu i iglu za gramofon



ecce-florian ecce-florian 15:01 06.01.2018

Re: drugi

@zili
Nmaš tu ni mnogo izbora. To ne ide silom, naravno, nego sam iznela primer koji ruši mantru
Sve je to iz kuće il Kad se detetu ne posveti i ne otvori pogled na prave stvari


Potpuno te podrzavam. Evo npr. ako hoću da idem na neku zivu svirku moram prvo da pitam decu da se ne bi nasli ( cesta su preklapanja , naviko ih na punk i ostala sranja)Onda krene: a s kim dolazis, ako im ne kazem pizde, ako kazem a ne svidja im se ( godiste, pojava, lik i delo) prete da će da kazu obezbedjenju da me ne pusti unutra ( klubske svirke). Jbg, moram da gledam sta gde ima u okruzenju pa onda idem incognito. Kad sam im nesto i pric'o o muzici...

zilikaka zilikaka 15:55 06.01.2018

Re: drugi

Potpuno te podrzavam...

... Kad sam im nesto i pric'o o muzici...


Bojimsedatenisamništapitala.
Spiridon Spiridon 17:35 06.01.2018

Re: c_h.arlie

Ei Nišu koji je uradio HSR 48. Prekopirali smo potpuno jedan američki reciver (zaboravih koji), malo ga drugačije spakovali u drvenu kutiju i u pravu si - imao je sasvim sjajne performanse za to doba.


ovo je mnogo dobro sviralo. Mislim cak da su zvucnici bili jaca strana ovog sistema. Oni su dolazili u kitu sa risiverom. Bas je bio 12 inca (30 cm) ako se ne varam ...

vidis ovo bi bio dobar detalj ... da u jednom trenutku neko pusti mjuzu sa ovoga i da kamera uhvati risiver ... (mala poslastica za znalce)


ecce-florian ecce-florian 18:03 06.01.2018

Re: drugi

@zili
... Kad sam im nesto i pric'o o muzici...



Bojimsedatenisamništapitala.


sosbre na kraj srca. nisi razumela. Ove dve starije sto mi brane su iz prvog, a klinac iz bivseg drugog ( sa majkom sa FMU) je izbacen iz niže muzicke. Najstarija je zavrsila muzicku . jbg . To onaj zaostali pristup kako mos' da slusas muziku ako ne znas,'elda. Problem istorijski, ispadne da smo u kuci kad su bile male slusali ono sto je sad in.jbg

za auto nemam resenja, uvek su devojke iz grada ( drugog) .....
narcis narcis 19:05 06.01.2018

Re: c_h.arlie

Bas je bio 12 inca (30 cm)

bas je bio od 20 cm, tek sa hsr 140 se pojavio prvi bas od 30cm, u prvoj seriji pirles bas i visokotonac a kasnije naš ijedan i drugi.
hsr 48 je inače najbolje zvučno uglazbljen iz te serije, sa 18w sinusa davao je lep i zvuk.
zvučnici ustvari najslabija tačka. visokotonac karonski konusni, bas od 20w.
i usput eloj laže da je iskopiran neki američanski risiver, upitanju je neki universum risiver, a universum je filips.
edit
ja sam uz hsr imao sony gramofon, a pre toga iskrafon 2000( činimise prvi iskrin stereo iskrafon)
blogovatelj blogovatelj 20:38 06.01.2018

Re: drugi

Evo tebi nešto što je Čarлi slušao na Toski 10 dok ti nisi bio ni u pelenama ...


Eto vidiš. O tome ti pričam. Muzika nije takmičenje ko će više da razvije. Džaba slušanje Džetro Tala, ti si turbo folk u glavu.
eloy eloy 20:52 06.01.2018

Re: c_h.arlie

i usput eloj laže da je iskopiran neki američanski risiver, upitanju je neki universum risiver, a universum je filips.


Nema potrebe da lažem - tako mi je čovek ispričao - ozbiljan ing koji je radio na VMA u Beogradu. Ako je on slagao onda ok - ali zašto bi ?
A sa kojim to znanjem i autoritetom ti to tvrdiš - da ga nisi ti sastavljao ?
c_h.arlie c_h.arlie 20:55 06.01.2018

Re: drugi

ecce-florian
@zili
... Kad sam im nesto i pric'o o muzici...



Bojimsedatenisamništapitala.


sosbre na kraj srca. nisi razumela. Ove dve starije sto mi brane su iz prvog, a klinac iz bivseg drugog ( sa majkom sa FMU) je izbacen iz niže muzicke. Najstarija je zavrsila muzicku . jbg . To onaj zaostali pristup kako mos' da slusas muziku ako ne znas,'elda. Problem istorijski, ispadne da smo u kuci kad su bile male slusali ono sto je sad in.jbg

za auto nemam resenja, uvek su devojke iz grada ( drugog) .....

Auuuuu - jebote !
Pa koliko si se ti to puta ženio ?
Mora da si dobro utvrdio gradivo ?!
Spiridon Spiridon 20:59 06.01.2018

Re: c_h.arlie

A sa kojim to znanjem i autoritetom ti to tvrdiš - da ga nisi ti sastavljao ?


auuu sad si nayebao, nagazio si starog nisliskog rokera. Odoh po kokice ...
ecce-florian ecce-florian 21:24 06.01.2018

Re: drugi


@čarli
Auuuuu - jebote !
Pa koliko si se ti to puta ženio ?
Mora da si dobro utvrdio gradivo ?!


pa piše

blogovatelj blogovatelj 21:43 06.01.2018

Re: drugi

Pa nek ide tvojim autom


Mamin auto je fensiji. U njemu može da na mobilnom pusti Tjub i konektuje ga sa audio sistemom u kolima.
Tatin je auto stariji, ima ograničen opseg CD-ova.
narcis narcis 23:09 06.01.2018

Re: c_h.arlie

Nema potrebe da lažem - tako mi je čovek ispričao - ozbiljan ing koji je radio na VMA

kolko on ima godimne, 800? taj radio je napravljen oko 76 , to je pre 42g. odokativno.
postoje razne priče a istina je jednostavna, radio akustika je otkupila licencu od nekog, nikad se nije saznalo kog, ali je zato proizvodila za druge te uređaje,jednu varijantu pod imenom ENCO je imao moj prijatelj do skoro, osušili se kondenzatori u tjuneru i on zajebo da ih menja. ostalo radi .

ovo čudo na slici se kod nas proizvodilo ka o stereoradio hibrid, cevke i tranzistori, vrlo kratko onda je došo HSR, vidiš li sličnosti? i tada a i danas nemci koriste različite proizvođače za proizvode koje prodaju pod imenom universe ili šta god, primer slika na kojoj nećeš naći nkakav podatak o proizvođaču

ovo pojačalo proizvodi pfilips za potrebe universuma, to je radila i elektronska i japan i čudo od proizvođača . mrzi me sad da zovem prijatelje da bih ti ovde postavio spisak imena firmi koje imaju samo lanac trgovina i nijednu proizvodnu halu.
tako da niko ustvari nemože da uđe u trag od koga je ei kupila licencu i za koga je proizvodila . kao što postoji jedna nemačkoaustrijska firma koju kad otvoriš na štampane ploče i čipove svud stoji sony.

u vreme kad je izašo hsr 140 išla je priča kroz grad da su ga ukrali na taj način što su poveli tipa koji ima fotografsko pamćenje i šetali ga , kao ono došli u posetu firmi paim glupi nemcovi pokazivali električne i montažne šeme da se pohvale a ovi naši gi zajebali pa poveli ovog koji sve popamtio i ondak kad došli uniš on im nacrtao sve.
gluposti , za sve je kupljena licenca i proizvodilo se za tog ko im je prodao licencu uz zavet ćutanja.
tak o da nemoj niko da te laže da je bilo šta ukradeno, za sve je kupljena i uredno plaćena licenca.
eloy eloy 11:28 07.01.2018

Re: c_h.arlie

auuu sad si nayebao, nagazio si starog nisliskog rokera. Odoh po kokice ...


On je završio smer rockandrolla na Megatrendu. Rokeri nisu drkadžije.
Pazi možda je i u pravu,možda me je tip slagao - poenta je svakako da je HSR bio dobro urađena kopija nečega - zar su detalji bitni da bi odma krenuo đonom na priču? Toliko negativne energije na blogu bespotrebno. Samo da je izostavio ono ,,laže,, sve bi bilo ok. Jače je to od njega.

,,malo srce,, ok al sa ,,sitnom dušom,, teško.



narcis narcis 11:35 07.01.2018

Re: c_h.arlie

,,malo srce,, ok al sa ,,sitnom dušom,, teško.

ma kad si ti upitanju ni srce ni dušu za tebe i nemam.
eloy eloy 12:03 07.01.2018

Re: c_h.arlie

HSR 40




Dual cr 40




Ima na internetu sve - ali nije poenta priče bila to.


ma kad si ti upitanju ni srce ni dušu za tebe i nemam.


Znaš kako me zabole mekikaru niški šta ti imaš ili nemaš.
Krčkaj se.
narcis narcis 12:18 07.01.2018

Re: c_h.arlie

daklem dual je po tebi tom tvom američka firma?
Znaš kako me zabole mekikaru niški šta ti imaš ili nemaš.
Krčkaj se.

eto ti odgovor na tvoje pitanje
On je završio smer rockandrolla na Megatrendu. Rokeri nisu drkadžije.Jače je to od njega.

,,malo srce,, ok al sa ,,sitnom dušom,, teško.

usput zaboravio si da si se ti prvi poneo kao seljačka džukela prema meni, još onomad kad si se pojavio ovde.
a i svakim svojim postom kojim se meni obraćaš samo potvrđuješ da si džukela.
i onda nemoj da kukaš ko sekapersa kad te tretiram kako zaslužuješ.
ujeo si dobronamerno pruženu ruku i sad dobijaš šta si zaslužio.
eloy eloy 12:41 07.01.2018

Re: Bollywood

auuu sad si nayebao, nagazio si starog nisliskog rokera. Odoh po kokice ..


Ne troši se džaba na kokice. Nema ovde dramaturgije kao u tvojoj bajci.


Vlada se zaljubljuje u prelepu Ivanu, cerku Vladine stare ljubavi iz srednje skole koju su slucajno sreli na koncertu u jednom od mnogobrojnih beogradskih klubova.


Ovde si pogrešio - mislio si da se zaljubljuje u ćerku Batine stare ljubavi ? Ili nisi pogrešio pa je moguće da je Ivana njegova ćerka ? Ili nije ni jedno ni drugo - ovo bi morao da pojasniš da nam ne rajcaš maštu.

Pazi kakav zaplet, moguće da je Ivana Batina ćerka a da ne zna, pa su Ivana i Vlada polu brat i sestra po ocu ! Ili su otac i ćerka ? Ili nisu ništa mada nije lepo da kresne ćerku svoje prve ljubavi. Možda je nije kresno - mada bilo bi čudno ako se deca već vole.





Jbt. preznojio sam se - ovde si krenuo u incestoidni zaplet.
Stalno mi je bila u glavi dilema zašto Ivana plače na kraju, mislim što je tužna ako je sve ok ? Strašno !



Brate Špiro snimaj ovo pod hitno, jebeš turske serije, vadi fleke, Nemanjići su propali projekat, senke i ostale magle mala beba za ovo.

Od danas te gledam drugim očima. AVE !

eloy eloy 12:48 07.01.2018

Re: c_h.arlie

eto ti odgovor na tvoje pitanje








narcis narcis 13:21 07.01.2018

Re: c_h.arlie

bio si i ostao si
Spiridon Spiridon 18:36 07.01.2018

Re: Bollywood

Ovde si pogrešio - mislio si da se zaljubljuje u ćerku Batine stare ljubavi ? Ili nisi pogrešio pa je moguće da je Ivana njegova ćerka ? Ili nije ni jedno ni drugo - ovo bi morao da pojasniš da nam ne rajcaš maštu.


pa hvala, hvala ... omaklo se

a gledam sad Nemanjice sa nekog linka ... preterujete. Nija bas tako strasno. Ipak je prva epizoda. Radnja se zaista odvija isuvise brzo (to je mozda i problem sa montazom) ... ali zaista nije lose.
eloy eloy 20:13 07.01.2018

Re: Bollywood

pa hvala, hvala ... omaklo se


Da i ko je kome ko ili nije bitno.
Primećuješ kako ljudi površno čitaju - niko te nije upozorio na grešku.Interesantno.

I šta beše ono što si svirao na prethodnom blogu - promaklo mi.
Spiridon Spiridon 20:27 07.01.2018

Re: Bollywood

eloy
pa hvala, hvala ... omaklo se


Da i ko je kome ko ili nije bitno.
Primećuješ kako ljudi površno čitaju - niko te nije upozorio na grešku.Interesantno.

I šta beše ono što si svirao na prethodnom blogu - promaklo mi.


ma to je bio totalni promasaj, taj blog ...

what's going on marvin gaye

a za Nemanjice samo da ponovim. Nije to tako lose kao sto izgleda.



nego ekipa gledala game of thrones pa se zajebala u ocekivanjima ...


eloy eloy 20:54 07.01.2018

Re: Bollywood

nego ekipa gledala game of thrones pa se zajebala u ocekivanjima ...


O ukusima teško diskutovati, zavisi šta i ko procenjuje. Poenta je što većina Srba očekuje da su Nemanjići i taj deo srpske istorije zaslužili mnogo veći spektakl od ponuđenog. I sa manje para su se pravile bolje serije. Odgledao sam prvu epizodu i nemam želju da nastavim. Kome se sviđa neka uživa. Tako to tržište radi. Ako zaradi serija pare od prodatih karata i prava - uspeo je.

Vsak kmet ima svojo veselico !

Spiridon Spiridon 21:06 07.01.2018

Re: Bollywood

Poenta je što većina Srba očekuje da su Nemanjići i taj deo srpske istorije zaslužili mnogo veći spektakl od ponuđenog.



tu je pad ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:10 07.01.2018

Re: Bollywood

tu je pad ...


To svakako, ali ne samo to.

Zamisli da nisi znao o Nemanjićima ništa, ili vrlo malo, da li bi išta uspeo da skapiraš iz epizode?

Ima li tu nešto što nismo učili u osnovnoj školi, što nismo mogli pokupiti po raznim kvizovima, vikipediju i da ne spominjem.
A dalje
Kako ti se čini način na koji je opisano Nemanjino graditeljstvo?
On se slika pored neke crkve u izgradnji, ta scena traje par sekundi i to je to.
Da li je to dovoljno za čoveka kome je gradnja crkava jedna od bitnijih momenata.

Kako objašnajvaš tetatralnost i same glume a i kadra kad on izgovara čuvenu frazu, za krst časni islobodu zatnu" koja se, prvo ne pripisuje njemu, a drugo, to izgovara pred bitku koja nije nešto presudno značajna.

Kako objašnajvaš što se ne može zaključiti ni kako je stekao poverenje Vizantije ni zašto ga je izgubio.
Nema u seriji bitke koju gubi protiv Vizantije, niti uopšte konteksta tog raskida.

Još bi se moglo ovako, ali red je da ti kažeš šta je dobro, jer ovo, dobro je, nije dovoljno :)


nego ekipa gledala game of thrones pa se zajebala u ocekivanjima ...


Ma jok, gledali hrvatske kraljeve.
Jesi gledo?
Super urađeno.
Spiridon Spiridon 22:57 07.01.2018

Re: Bollywood

Još bi se moglo ovako, ali red je da ti kažeš šta je dobro, jer ovo, dobro je, nije dovoljno :)


brate ja sam sve filmove serijala star wars odgledao i nikada se nisam potrudio da skapiram o cemu se tu radi i ko je kome otac ili jetrva. Boli me qurac. Ja to gledam zbog efekata i da ostanem u nekom jebenom trendu po tom pitanju.

Isto vazi i za Nemanjice. Ja kroz tu seriju gledam kakva je situacija u Srbiji, kako zive ti glumci. Gde je akcenat u istrorijskom sagledavanju tog perioda i link sa sadasnjim stanjem u zemlji.
Ja to posmatram analiticki with Zero Expectation.

ja Kurosavu i Bergmana gledam s'paznjom ... ne znam kako drugacije da ti obijasnim

razlicitim stvarima razlicito poklanjam paznju.

evo tebi sad ozbiljno poklanjam paznju (i ako u isto vreme gledam poslednji film sa Joaquin Phoenix-om, i skidam na gitari "no surprise" od radiohead-a

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 07.01.2018

Re: Bollywood


Legitimno, skroz.
Samo, što juri po netu da gledaš (a vidim, dodao si trend, onda ok)

Ma stvarno, vidim da si tražio da je pogledaš pa sam mislio da ti je važno.
evo tebi sad ozbiljno poklanjam paznju (i ako u isto vreme gledam poslednji film sa Joaquin Phoenix-om, i skidam na gitari "no surprise" od radiohead-a


Da se osećam počastvovanim, il jok ?
Spiridon Spiridon 23:38 07.01.2018

Re: Bollywood

Da se osećam počastvovanim, il jok ?


kada bih ti sada dao odgovor ne bih mi verovao =) veruj mi
narcis narcis 23:42 07.01.2018

Re: Bollywood

Spiridon


spiro ne zajebavaj,ali ako ti gledaš seriju, siraš giraru i rešavaš klincu domaći iz matematie... tebi je onda i čitanje telefonskog imenika ljubavni vikend roman.
razočarao si me i kao komunista, čovek i vatrogasac
docsumann docsumann 11:55 04.01.2018

Pretty Bee Gee




fino ti ovo... a evo još zašto je NFL najbolji sport - mene je gledanje jeedne nfl emisije dovelo do ove stvari, ustvari do ove pjevačice. poslije YT sve to pospaja u naizgled koherentnu misaonu cijelinu...



poslije sam provalio da se pojavljivala na onim sešnima na koje je princi otkidao


freehand freehand 14:24 04.01.2018

Kad pročitam

... "prelepa Ivana" i plakanje na kraju odmah mislim na teen sapunicu za celu familiju.
Nešto između Dečka koji obećava? i Jagoda u grlu, al Rabjeni orao stajl
Spiridon Spiridon 14:36 04.01.2018

Re: Kad pročitam

Nešto između Dečka koji obećava? i Jagoda u grlu, al Rabjeni orao stajl


nije meni problem da tako ispadne ali ne zaboravi da kreativna ekipa moze to da zamota u mnogo bolju oblandu ... mada se ja ne bih bunio da mi provejavaju duhovi iz Dečka koji obećava, ... to je vec obecavajuce =)

jbg dugo vec nije bilo nekog r&r filma na ovim prostorima ... mislim da je ekipa zasluzila jedan ovakav

pogotovu sto bih ja birao muziku =))

ponavljam ... scene bi se pravile prema muzici. A ne bih isao na suvise komercijalne stvari. Evo sta mi se mota od EKV-a.

vidim Vladu u prvom pokusaju (kamera na stopalu koje gazi flendzer pedalu) i pocinje:



freehand freehand 14:40 04.01.2018

Re: Kad pročitam

nije meni problem da tako ispadne ali ne zaboravi da kreativna ekipa moze to da zamota u mnogo bolju oblandu ... mada se ja ne bih bunio da mi provejavaju duhovi iz Dečka koji obećava, ... to je vec obecavajuce =)

Ma nisi skapirao. Sintagma "prelepa Ivana" ubola me u mozak, brate slatki, ko iz spomenara jedanaestogodišnjakinje.
A Dečko je najveći film ikad, i praviti bilo kakav rimejk poduhvat je ravan Blejd raneru.

P.S. - nema ništa bez Hipnotisanog pileta i Šarla!

Spiridon Spiridon 15:07 04.01.2018

Re: Kad pročitam

P.S. - nema ništa bez Hipnotisanog pileta i Šarla!


jel vidis kako vec pocinje mastarenje =)). Takvu bih mjuzu uglavljivao gde god je moguce ... Via Talas i stvar Sama su jedan od razloga zasto sam zavoleo Secernu Vodicu i Sonju Savic.

ljudi mnogo podcenjuju soundtrack

setite se samo Beogradskog Davitelja



angie01 angie01 15:17 04.01.2018

moj preslog- Sejn

antioksidant antioksidant 14:32 04.01.2018

?

a kako niko ne provali da vlada kopira neku muziku kad vec postoji neki tjub?
taj deo, sa tajnom inspiracijim, je nepotreban i nategnut.
a ako zelis da film bude snimljen onda ocekuj da gordan kicic glumi vladu a boris milivojevic ivanu.
Spiridon Spiridon 14:41 04.01.2018

Re: ?

a kako niko ne provali da vlada kopira neku muziku kad vec postoji neki tjub?


a kako se niko ne zapita kako to da Spajdermen ima toliko onog lepka koji izbacije iz ruke kada se vere po zgradama =))

pise ti u naslovu ... ideja za fil (bajku)

ali ipak je bolja fora nego da siprat, hrvat i srbin rasturaju ekipu koja hoce da upropasti gej paradu ...

moras da priznas

Sergej Trifunovic glumi caleta Batu.
angie01 angie01 14:44 04.01.2018

Re: ?

gordan kicic glumi vladu


...,...stvarno je poceo da iskace iz fridza-apsolutno se nista- narocito od drzavnog novca- ne pravi, a da kiTcic nije prisutan,...jos one soijalisticke verzije voditelja zabavanog progarama, bez imalo licnog dodatka, sarma, kreacije,...Milivojevica vec mogu da podnesesm, barem je autentican....moze i kao Ivana.:)
antioksidant antioksidant 14:45 04.01.2018

Re: ?

Sergej Trifunovic glumi caleta Batu.

i da otpeva kukavicu

antioksidant antioksidant 15:07 04.01.2018

Re: ?

Milivojevica vec mogu da podnesesm

boris je super
Spiridon Spiridon 15:10 04.01.2018

Re: ?

boris je super



angie01 angie01 15:19 04.01.2018

Re: ?

pa To vam velim, ne moze ONAKAV Boris, da bude Ivana onakvom kiTcicu.
jinks jinks 15:52 04.01.2018

...

Zbog čega bi tako nešto bilo isključivo bajka ... mislim, nije baš totalno nemoguće.

Jedino što bi samo za ovo

izadje pred svoju publiku I kaze istinu I kratku emotivnu pricu o tadasnjoj YU sceni


sigurno trebalo više do nekoliko minuta ispovesti glavnog junaka na bini ispred zaprepašćene US publike.
Spiridon Spiridon 16:34 04.01.2018

Re: ...

sigurno trebalo više do nekoliko minuta ispovesti glavnog junaka na bini ispred zaprepašćene US publike.


pa ja sam to zamislio u stilu ... bila jednom jedna zemlja u kojoj se sviralo dobro ... bez suvise detalja
jinks jinks 16:41 04.01.2018

Re: ...

Inače, super ti je ideja za priču da neko u LA počne uspešno da štancuje ovdašnju muziku iz 80ih.

Pazi da te Goran B. ne čuje :)
Spiridon Spiridon 17:18 04.01.2018

Re: ...

Pazi da te Goran B. ne čuje :)


meni frka vise da se ne uvredi, jer bih ja preskocio Dugme u ovoj selekciji =)


Ribozom Ribozom 18:00 04.01.2018

Re: ...

I ti mislis da bi se preradom srpske muzike 80-ih nesto moglo probiti na usa scenu. Pa ta nasa scena 80-ih je prezvakani usa/gb alternativni rock. Izvini, sad vidim bajka.
I da, prerade neku pesmu postave na yt, procuje se i niko ne zna oklen su ukrali.


Ako smem...
Ja bih napravio crnu dramu o 80-im i to o temi koju ti volis, dramu o zivotu nekog nizeg funkcionera kpj.
Idealna bg porodica putuje u Grcku na more, autom koji je cale posudio iz firme, keve u fazonu gdje ministarke i dvoje klinaca tinejdzera. Klinac je panker i u martinkama ide na more, smoren, duva kad moze i igra igricu sto cini roditelje ponosnim jer se nadaju da ce studirati elektrotehniku. Cera svojeglava i druzeljubiva u fazonu.
Usput svrate u sela iz koja poticu i tu se razaradjuje odnos funkcionera i zene mu sa porodicom ostalom na selu, gde ovi glume gospodu.
Onda prolaze kroz neko albansko selo gde funkcioner gubi kontrolu nad autom, slece s puta i gazi i ubija albanskog klinca koji prodaje jagode...


narcis narcis 18:05 04.01.2018

Re: ...

Ja bih napravio crnu dramu

ubrate, tebe nesmeju da ostavljaju samog...
antioksidant antioksidant 18:08 04.01.2018

Re: ...

Kako jagode ako su krenuli na more?
narcis narcis 18:15 04.01.2018

Re: ...

antioksidant
Kako jagode ako su krenuli na more?

slobodna umjetnička interpretacija, maltene fikcija ko u senke...
zilikaka zilikaka 18:21 04.01.2018

Re: ...

Kako jagode ako su krenuli na more?

Koji si ti lik!
Ja već zamišljam kako se ona rodbina iz prethodnog poglavlja organizuje, pa pregovore za otkup krvi, a ti stao na jagode!

...i samo nek mi još neko kaže da smo mi mašinci...

P.S. A može šumske jagode.

Ribozom Ribozom 18:31 04.01.2018

Re: ...

Kako jagode ako su krenuli na more?


Divlje jagode radjaju do septembra. Iskreno, razmisljao sam i o lubenici, ali divlje jagode su vise simbol siromastva.
docsumann docsumann 19:10 04.01.2018

Re: ...

Ribozom
Kako jagode ako su krenuli na more?


Divlje jagode radjaju do septembra. Iskreno, razmisljao sam i o lubenici, ali divlje jagode su vise simbol siromastva.


ne, koliko se sjećam, kad bi kao klinci išli ljeti na planinu (Bjelasicu), a bilo bi to krajem Jula početkom Avgusta, mogao si tad masu jagoda i borovnica da nakupuješ od djece i odraslih koji su ih prodavali uz put.

taj miris šumskih jagoda, kako je moćan.

jednom sam probao i slatko od njih. crveni orgazam u želatinastom obliku...
Ribozom Ribozom 19:19 04.01.2018

Re: ...

@doc
ne

Da li me to malo zekite, eto na sar-planini ima ih i septembra.
zilikaka zilikaka 19:41 04.01.2018

Re: ...

Da li me to malo zekite


Taman posla, već am se izjasnila:


mlatisa mlatisa 20:47 04.01.2018

Re: ...

Re: ...
Kako jagode ako su krenuli na more?


Па кренули су у мају после слета у Улцињ.
angie01 angie01 23:44 04.01.2018

Re: ...

daj te jagode,( za scenario), pa nek ide zivot...
narcis narcis 23:00 05.01.2018

Re: ...

docsumann
[

jednom sam probao i slatko od njih. crveni orgazam u želatinastom obliku...

e druže moj crnogorski, ja sam to imao na jutarnjoj bazi pre prve kafe celo leto kod tetke u kruševac.
a imao sam i tu čast i privilegiju dajednog sportskog dana , kad su nas vodili u neku vukojebinu kam pirot, da naletim na polje di su rasle same od sebe, ko nokat velike ko krv crvene a ko da su imale kilo šećer u sebe, pa ti vidi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 05.01.2018

Re: ...

jednom sam probao i slatko od njih.


Jednom si probao!?

Srbijo majko, makar jagoda imaš (iz čega sledi i slatkog od njih)

Mada sam viđao klince da ih prodaju pored puta oko Mojkovca (ali i to je skoro Srbija :))
zilikaka zilikaka 23:15 05.01.2018

Re: ...

viđao klince da ih prodaju pored puta oko Mojkovca (ali i to je skoro Srbija :))

Ako nije - biće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 05.01.2018

Re: ...


Ako nije - biće.

Čita li ovo docs :)

Da me metne ko za kralja,
Ja bih znao kako valja,
Jagoda bih dosta imo
Drugi porez ne bih primo.
docsumann docsumann 11:45 06.01.2018

Re: ...

Ako nije - biće.


Čita li ovo docs :)


jebe se mene i za CG i za SRB - Boka do otoka

dobro, to je zez, al stvarno sam slatko od divljih jagoda proba 1 do eventualno 2 puta u životu.


EDIT: mada mojkovačka mafija je jedan od kamena međaša DPS vladavine...
blogov_kolac blogov_kolac 02:51 05.01.2018

imam i ja predlog

Postoje veoma uspesni filmovi o tome kako su snimljeni neki od najgorih filmova u istoriji kinematografije, pa tako imamo film "Ed Wood" od pre dvadesetak godina o istoimenom reziseru koji je snimio anti-remek-delo "Plan 9 from Outer Space", a i ove zime se pojavio prema prvim kritikama odlican film "The Disaster Artist" o tome kakao je pre petnaestak godina snimljen film "The Room" koji je bio toliko katastrofalan po svim mogucim aspektima da je na kraju zadobio kultni status medju ljubiteljima filma.

Sudeci po pilot-epizodi dugo najavljivane serije "Nemanjici - radjanje kraljevine", nasa kinematografija bi mogla da stekne tu komparativnu prednost da je upravo pod njenim okriljem snimljena jedna od najgorih serija u istoriji (jeste da je pustena samo jedna epizoda, ali ona toliko mnogo "obecava" u ovom smeru), pa bi to moglo da se iskoristi i napravi odlicna prica o tome kako je moguce da se snimi neka toliko losa serija, i to bi bilo i jako originalno, jer koliko znam u Holivudu su se do sada u tom smislu elaborilali samo kultna anti-remek-dela od katastrofalnih filmova, a ovde bi prvi put serija bila u pitanju!

Zitija Nemanjica su inace bogom dan scenario za uzbudljivi istorijski spektakl, cist Šekspir, samo da se drzis stvarnih istorijskih hronika. A kada smo kod istinitih prica koje samo treba ekranizovati, pa vec imas skoro zagarantovani uspeh, upravo sam na domacim vestima uocio jednu takvu. U glavnoj ulozi je nasilni psihopata kojeg njegovo ponasanje dovodi do suda tek kada je pokusao ubistvo. Posle mesec dana provedenih u istraznom pritvoru na volseban nacin biva pusten da se brani sa slobode, a od teske optuznice se uspesno brani time sto se jednostavno ne odaziva na sudske pozive i rocista. Ali zahvaljujuci svojoj prirodi ponovo dospeva u zizu javnosti posle tri godine (a pre koji mesec), tako sto u tom svom gradu izaziva talacku krizu. Policija oslobadja dvojicu starijih maloletnika, a njega hapsi naoruzanog bombama i automatskom puskom. Ovih dana saznajemo da je lik i posle toga i dalje bio na slobodi (scenaristima ostavljam na masti da otkriju kako je to bilo moguce), i to tako sto je, nicim izazvano, u tom svom gradu zapalio najstariju gimnaziju u Srbiji pa usled uznemirene javnosti pocinilac ekspresno biva uhapsen u roku od 24 sata (tj nas junak). Tu komotno moze da se napravi kraj filma, uz onaj famozni natpis "snimljeno prema istinitom dogadjaju", pa gledalac dozivi nagli sok usled saznanja da nije upravo odgledao najbesmisleniji scenario u zivotu, negu dobar opis jedne drzave u pokusaju. A moze i da se zavrsi sa zloslutnim natpisom "NASTAVICE SE"...
mirelarado mirelarado 12:35 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

Sudeci po pilot-epizodi dugo najavljivane serije "Nemanjici - radjanje kraljevine", nasa kinematografija bi mogla da stekne tu komparativnu prednost da je upravo pod njenim okriljem snimljena jedna od najgorih serija u istoriji (jeste da je pustena samo jedna epizoda, ali ona toliko mnogo "obecava" u ovom smeru), pa bi to moglo da se iskoristi i napravi odlicna prica o tome kako je moguce da se snimi neka toliko losa serija, i to bi bilo i jako originalno, jer koliko znam u Holivudu su se do sada u tom smislu elaborilali samo kultna anti-remek-dela od katastrofalnih filmova, a ovde bi prvi put serija bila u pitanju!


Imamo mi i odličnog kandidata u filmskom repertoaru... nažalost.


alselone alselone 13:02 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

Imamo mi i odličnog kandidata u filmskom repertoaru... nažalost.


Meni nije jasno zasto ljudi toliko pljuju ovaj film. To je klasican mitolosko-istorijski film. Puna ih je kinematografija svih zemalja, holivud pogotovo.

Boj na Kosovu je srpski Braveheart.
narcis narcis 13:17 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

alselone
Imamo mi i odličnog kandidata u filmskom repertoaru... nažalost.


Meni nije jasno zasto ljudi toliko pljuju ovaj film. To je klasican mitolosko-istorijski film. Puna ih je kinematografija svih zemalja, holivud pogotovo.

Boj na Kosovu je srpski Braveheart.

pa niko ga ne pljuje zbog teme nego zbog diletantskog pristupa i realizaciji, mada je kosovo za nemanjiće holivudska A produkcija.
kamo sreće da je boj snimljen na produkciskom nivoju kao brejvhart. imali bi čime da se ponosimo.
problem je u patosu koji nam plasiraju od scenariste, reditelja, glumaca i produkcije pa ti dok gledaš prosto dođe da propadneš kroz patos od blama.
alselone alselone 13:20 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

problem je u patosu koji nam plasiraju od scenariste, reditelja, glumaca i produkcije pa ti dok gledaš prosto dođe da propadneš kroz patos od blama.


Ja ovako ne mislim za Boj.
narcis narcis 13:23 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

alselone
problem je u patosu koji nam plasiraju od scenariste, reditelja, glumaca i produkcije pa ti dok gledaš prosto dođe da propadneš kroz patos od blama.


Ja ovako ne mislim za Boj.

pa dobro , sad tu je sukob mišljenja , ništa lošo.

meni recimo bio blam kad sam pogledao onu seriju o dragoljubu
prosto me bilo blam kako su od čiče napravili tetina, a ja sam mu krvni neprijatelj
mirelarado mirelarado 13:46 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

Alse, odgovorio ti Dragoljub, pa da ne ponavljam. Film liči na produkt socrealističke škole, da i ne spominjem materijalne greške (spominjanje novca koji tada nije bio u opticaju, roleksi statista koji se vide u pojedinim masovkama...). Nemanjiće, srećom, nisam gledala, a sudeći po vašim reakcijama, verujem da su "nadmašili" Šotru.
floki floki 13:57 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

meni su nekako i seobe bile tako, zbrzane, sta ja znam...
mada sam davno gledao, ali mi se nije dopalo previse
alselone alselone 14:12 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

materijalne greške

Dobro, znas da ovo ima u svakom filmu, pa cak i u najpoznatijim.

Na primer, boca za gas u rimskim kocijama u Gladijatoru.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:09 05.01.2018

Re: imam i ja predlog

Dobro, znas da ovo ima u svakom filmu, pa cak i u najpoznatijim.


Znam da je teško povjerovati ali eto i kod Kjubrika ih ima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:07 05.01.2018

Re: imam i ja predlog


Dobro, znas da ovo ima u svakom filmu, pa cak i u najpoznatijim.

Na primer, boca za gas u rimskim kocijama u Gladijatoru.


A ima i mišljenja da se to namerno radi.
U Boju na Koosvu se vide i traktor i avion, a Šotrino vađenje je u tome da je imao samo mesec dana da snimi ceo film.
Mesec dana i za pisanje scenarija, snimanje, montažu, sve.
Ako je tako onda je to stvarno malo.

Mada, Šotra i ne zna bogzna kakav film da napravi, uvek je to previše sladunjavo, vuče na kič opasno.
Možda sam sad nekome dirnuo svetinju, ali Lajanje ne zvezde mi je prilično loš film, Zona Zamfirova, Ivkova slava...kičerica jbg.

Možda Braća po materi mogu da se malo izdvoje, Pljačka trećeg rajha, ali i to uz mnogo dobre volje.

Nije Boj na Kosovu ono što bi trebao da bude film koji se, prvo tako zove, a drugo, koji tu temu obrađuje.
Mora to mnogo ozbiljnije.
vcucko vcucko 01:08 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

hoochie coochie man

Nije Boj na Kosovu ono što bi trebao da bude film koji se, prvo tako zove, a drugo, koji tu temu obrađuje.
Mora to mnogo ozbiljnije.

Boj na Kosovu je, koliko znam, manje-više verno ekranizovana drama (pozorišna predstava) Ljubomira Simovića. Znači malo je tu Šotra sam smišljao, što reče pitanje je i da li je bilo vremena za to (seti se konteksta, film je zbrzan pre svih realnih i normalnih rokova radi mitinga na Gazimestanu). U filmu je igrala neverovatna količina zaista dobrih glumaca, uz odličnu podelu uloga.

Nemanjići su snimljeni po scenariju jednog od vodećih ljudi iz branše, navodno izabranom na tenderu. A, sudeći po prvoj epizodi, ispala je negledljiva papazjanija. Koja vređa zdrav razum po svakom osnovu (umetničko-zanatskom, istorijskom, ama baš svakom). Serija od 10-15(?) epizoda koja prati turbulentna dva veka i mnogo važnih vladarskih likova, trebala bi da vrca od radnje, ali i logičnog, povezanog i obrazloženog sleda događaja. A na ekranu se ništa ne dešava, sem par potpuno nepovezanih komično prikazanih bitaka. I saznanja da je vizantijski vasileus bio pijani čokalija, i da su Nemanjini sinovi bili u fazonu "de si tebra"
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:46 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

(seti se konteksta, film je zbrzan pre svih realnih i normalnih rokova radi mitinga na Gazimestanu)


Sećam se, moralo je da se završi do tog mitinga, a valjda se kasno setili da bi bilo super da imaju film.
To je i Šotrino opravdanje za greške (traktor, satovi, avion, kokakolin kamion....), ali i pored svega toga, da se ja pitam, ne bih Šotri dao pare da snima film o tako značajnom događaju (ili nacionalnom mitu, šta god)
Ne leži mi on i to je gotova stvar.

O Nemanjićima smo pričali kod Tase na blogu, ne znam da li si pratio, uglavnom ovo što i ti kažeš, katastrofa.

E sad, taj scenario, hajd neka je režija omanula, ali scenario, prosto je neverovatno da je tako smandrljano.
Sve što se tamo može videti je znanje iz osnovne škole, on ima braću, aka se sa njima oko vlasti, ima naklonost Vizantije.... tralala (vikipedija je to mnogo bolje obradila)

Čudi me, baš me čudi, da onaj ko je pisao scenario nije malo dublje začačkao, što te odnose nije malo bolje, kompleksnije obradio.
Ovako je smešno, ovaj se zagrcne, Nemanja ga pljesne, i eto naklonosti carstva.
Crtani film jbg.


Nešto tu debelo nije u redu.
Postoje ljudi koji mogu da napišu dobar scenario, postoje ljudi koji mogu dobro da režiraju, glumci, sve ostalo, sve postoji, pare, kažu, nisu bile problem, a ispala teška bruka.

Senke nad Balkanom su taze pa se poređenje nameće.
One nisu imale ambiciju, za razliku od Nemanjića, da budu nešto što se oslanja na istoriju, to je krimić, triler koji je samo smešten u neki istorijski trenutak.
Ali se Bjelogrlić (ma šta ko mislio o njemu) da vreme u koje smesta radnju svoje serije, istraži malo studioznije, da pokaže ono što većina ljudi nije znala (društvo Tula, Marija Oršić, Rusi trgovci drogom....)
Nije to sve istorijski precizno, ne mora ni da bude, smisao serije i nije da svedoči o istoriji, ali je očigledan napor da se prouči vreme.

Kod Nemanjića toga nema, kao da je scenarista uzeo udžbenik osnovne škole i naškrabao nešto.

I Bjela bi to mnogo bolje uradio, jer od ovoga uopšte nije teško biti bolji.
vcucko vcucko 06:20 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

hoochie coochie man

Ali se Bjelogrlić (ma šta ko mislio o njemu) da vreme u koje smesta radnju svoje serije, istraži malo studioznije, da pokaže ono što većina ljudi nije znala (društvo Tula, Marija Oršić, Rusi trgovci drogom....)
Nije to sve istorijski precizno, ne mora ni da bude, smisao serije i nije da svedoči o istoriji, ali je očigledan napor da se prouči vreme.
I Bjela bi to mnogo bolje uradio, jer od ovoga uopšte nije teško biti bolji.

Ni Bjelogrlić u Senkama nije izdržao pod teretom sopstvene sujete, kraj i rasplet su blago rečeno neubedljivi.
Glavni lik, policijski inspektor, zbog duga iz rata dva puta pušta okorelog i raspomamljenog teroristu-ubicu. Koji je samo prikazano u seriji onako kaubojski smakao bar 20 ljudi, od čega više od pola žandara!? Bolesno, čak i kao umetnička sloboda.
Isti inspektor u jednom danu:
- ubija visokorangiranog člana Tule,
- hapsi i dovodi na batinanje najmoćnijeg tajkuna u zemlji,
a obojica su pod zaštitom krugova o kojima taj inspektor može samo da sanja. Pa opušteno ide u kafanu da pije. U realnosti, možda bi omrkao, osvanuo sigurno ne bi.

Znam da je problem popuniti programsku šemu tolikih TV stanica. Pa se nešto što bi realno efektno popunilo film od dva sata, razvlači u 10 ili više termina. I to je možda i glavni problem domaće igrane produkcije, jer direktno umanjuje kvalitet. Npr. Montevideo, sjajna tema i ideja i uglavnom dobra realizacije te ideje, ali zbog para i termina razvodnjeno u pm. Pa umesto recimo dva efektna filma normalnog trajanja, sa dobrim šansama da se gledaju i van zemlje i čak onog zlosrećnog tzv. regiona, imamo 30+ sati opet dobrim delom papazjanije. Umesto dinamike za koju su postojali svi uslovi, ređanje svetskih premijum-klas cica koje samo čekaju da ih neki smotani i zbunjeni Srbin obali (=kako Bjela zamišlja tu stvar, ili bolje, kako Bjela zamišlja da Srbi vole da vide i da plate za to da vide, što kažu hau jes nou).
docsumann docsumann 11:56 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

vcucko


pravilno postavljena dijagnoza...

problem je što je na srp kulturnoj sceni premalo igrača da se uopšte uhvati u koštac (đe je to?) sa takvim izazovima tv-filmske produkcije.

inače, mene u Sjenkama iznenadila toliko očigledna asocijativnost na Pratovog Korta Maltezea.

crtanje crnog cunca, ruski kozaci sa sve Samarakand klubom (Blago Samarakanda, je meni jedna od najdražih Kortovih avantura)... sa uplivnim preplitanjem istorijskih ličnosti, zgodnih i polu-mističnih ženskih likova...

onda vidim da je Stevan Koprivica pisao glavni literarni preložak, pa mi se to učinilo logičnim, mada opet Bjela navodi neke druge uzore iz filmskog svijeta kao repere.
narcis narcis 12:40 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

a viljuška
kolko vidim svima je promakla viljuška u nemanjićima.
zilikaka zilikaka 13:07 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

a viljuška
kolko vidim svima je promakla viljuška u nemanjićima.

Šta promakla, ja gledala čitavih 15 minuta i uvatila scenu kad ih mati opominje da ne jedu prstima i oni hvataju viljuške.

A inače, atmosfera za stolom ko sa reklama za Koka Kolu.
Srećna porodica, svi na okupu, samo fali Djed Mrazić.

EDIT:

Viljške bile 'vako nekakve, nemam bolju sliku.




narcis narcis 14:14 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

i sad ako ja kažem da te viljuške nisu bile da trpaš hranu u usta već da lakše držiš but i kao takvog ga prineseš ustima i kidaš zubima zalogaje
će kažu da sam komunista
o bontonu da ne pričam, nisu to izmislili franci i briti 19. veka već mi .
jebem ti rokenrol kad ga čarli sluša.
c_h.arlie c_h.arlie 14:46 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

narcis
i sad ako ja kažem da te viljuške nisu bile da trpaš hranu u usta već da lakše držiš but i kao takvog ga prineseš ustima i kidaš zubima zalogaje
će kažu da sam komunista
o bontonu da ne pričam, nisu to izmislili franci i briti 19. veka već mi .
jebem ti rokenrol kad ga čarli sluša.

Evo za tebe onda nešto drugo !



I meni jedna od najdražih.



Христос ѕе роди !

Svima sve najbolje !
zilikaka zilikaka 15:52 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

Христос ѕе роди !

Svima sve najbolje !


Čekaj, Čarli, još se nije rodio.
Prvo večeras da se skupimo, pa da palimo badnjak, korinđamo, pijemo kuvana vina...i tako do pred jutro,a onda se možda i rodi, al ćemo mi biti u takvom stanju da nam to više neće biti važno.
docsumann docsumann 16:34 06.01.2018

Re: imam i ja predlog

apokrifna predanja kažu da je Josif drvodelja, Marijin porođaj lakonski prokomentarisao sa - prvo, pa Isus
Spiridon Spiridon 20:04 05.01.2018

..

drugari ako neko ima neku sugestiju za neke male promene u prici, ja bih to zaista cenio.

evo Carli rece da LA nije bas najbolji izbor i potpuno se slazem ...

ne mora cak da bude promena, moze i scena koja bi dobro legla uz muzicku podlogu ...
antioksidant antioksidant 20:47 05.01.2018

Re: ..

Spiridon
drugari ako neko ima neku sugestiju za neke male promene u prici, ja bih to zaista cenio.

evo Carli rece da LA nije bas najbolji izbor i potpuno se slazem ...

ne mora cak da bude promena, moze i scena koja bi dobro legla uz muzicku podlogu ...

izbaci jagode
narcis narcis 21:06 05.01.2018

Re: ..

antioksidant
Spiridon
drugari ako neko ima neku sugestiju za neke male promene u prici, ja bih to zaista cenio.

evo Carli rece da LA nije bas najbolji izbor i potpuno se slazem ...

ne mora cak da bude promena, moze i scena koja bi dobro legla uz muzicku podlogu ...

izbaci jagode

ubaci dinje
angie01 angie01 22:14 05.01.2018

Re: ..

ne mora cak da bude promena,


meni pada na pamet, da kada scenario bude gotov, da se u odnosu na reci i ritem, izaberu stvari iz tog zeljenog repertoara, koje bi odgovarale kao saundtrak za odredjene scene, znaci, ne mora da se nesto novo komponuje,...

....recimo- hebiga, Bjelo dugme:))),...posvadjaju se Vlada i Ivana, zbog treceg , naravno- mora taj detalj, uvek ga ima:))),...on hoda nekom upecatljivom ulicom, kao Hju Grant u Noting Hilu- a u pozadini ide,...i oblaci, bjelu haljinu za Novu Godinu i odlazi sa njim, odlazi s njim,...taj rad:).

...kada bude scena pomirujuceg susreta- sretnu se na njegovom koncertu, na kome priznaje publici o cemu se radi i dok ceka reakciju, ona se probija kroz masu do prvih redova, jer zeli da mu pruzi podrsku i tu je on ugleda,...i bez izgovorene reci, sve sto treba razmene pogledima,...i onda krene u pozadini, a u pauzi iscekivanja reakcije publike- tvoje oci, znaju sve, njima reci nisu potrebne, kad me crne misli posete, one osete...


moze i da je sve postavljeno kao rok opera- jer koliko stvari oni fakticki mogu da odsviraju u filmu samo na koncertima, jer dosta vremena oduzima radnja- znaci da se iskoriste reci nekih pesama za dijaloge i radnju- gde ce likovi komunicirati pevanjem tih stvari u nekim delovima.


blogovatelj blogovatelj 00:47 06.01.2018

Re: ..

evo Carli rece da LA nije bas najbolji izbor i potpuno se slazem ...


Toronto je grad imigranata sa Balkana. Što reče Kusta i bi u pravu - starog (mislio je na SFRJ vreme) Sarajeva danas ima više u Torontu nego u Sarajevu.
milisav68 milisav68 07:07 06.01.2018

Re: ..

angie01
znaci da se iskoriste reci nekih pesama za dijaloge i radnju- gde ce likovi komunicirati pevanjem tih stvari u nekim delovima.

Nešto ovako:



i dok ceka reakciju, ona se probija kroz masu do prvih redova, jer zeli da mu pruzi podrsku i tu je on ugleda,.





Spiridon Spiridon 07:57 06.01.2018

Re: ..

posvadjaju se Vlada i Ivana


ko da se posvadja???

pa to ne dolazi u obzir!

to ima da bude ljubav ko Nikola Kojo i Gala Videnovic

Ovako ima da se vole i tacka

docsumann docsumann 12:00 06.01.2018

Re: ..

Nešto ovako:


daa, ada se one psihodelične scena prmjeste u jedno veče extacy rave programa po bg klubovima
i možda tek ovlaš, u prolazu, dodirnuta - ajahusaka-dmt priča (u vidu nekog epizodnog urbanog čudaka)
angie01 angie01 15:11 06.01.2018

Re: ..

ko da se posvadja???

pa to ne dolazi u obzir!


pa bez dramske tenzije- nista od ljubavi,...sta ti je?!

Nešto ovako:


pa da- oni su od poznatih hitova napravili pricu- i u mama mia,...i time sto su likovi neke pevali umesto dijaloga, a neke svirali, dobili prostor da vise stvari stave u film.
narcis narcis 21:09 05.01.2018

gotovo

nema šta da se updejtuje, sve si reko, jedino da celo vreme trajanja filma ide telop BUREK SU PRONAŠLE NIŠLIJE I JEDINO JE BUREK ONO ŠTO NIŠLIJE KAŽU, da crknu bosančerosi jer od lopovluk nema vajde.
mi imamo sertifikat da je burek početkom 16 veka došo prvo u niš iz grčke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana