Život

Srećni praznici!

Filip Mladenović RSS / 24.12.2017. u 02:18

Protiv pilećeg pamćenja
Protiv pilećeg pamćenja
Vladimir Majakovski
Vladimir Majakovski
Pesnik Vladimir Majakovski (1893-1930) daleke 1909. godine bacio je u lice svojim sugrađankama i sugrađanima 10 poruka o revoluciji. Zbog tih 10 poruka proveo je 10 meseci na robiji:

1. Revolucija počinje - kada ljudi više ne prihvataju nezadovoljstvo kao normalno stanje, a vi ćutite, građanke i građani!
2. Revolucija počinje - kada se bes gladnih ne može kupiti novcem sitih, a vi ste gladni, građanke i građani!
3. Revolucija počinje - kad radnici odbiju da budu robovi i otmu ono što im pripada, a vi ćutite, građanke i građani!
4. Revolucija počinje - kad moralni zakon ne postoji, a pisani zakoni se primenjuju samo na sirotinji, a vi ste sirotinja, građanke i građani!
5. Revolucija počinje - kad država ponižava stare, a hapsi ili proteruje mlade, a vi ćutite, građanke i građani!
6. Revolucija počinje - kad narod služi vlastima, a ne vlast narodu, a vi služite, građanke i građani!
7. Revolucija počinje - kad umetnici prestanu da budu kukavice i progovore na sav glas, dok vi ćutite, građanke i građani!
8. Revolucija počinje - kad su zabranjeni slobodna reč i slobodna misao, a vi ste zabranjeni, građanke i građani!
9. Revolucija počinje - kad posla i hleba ima samo za one koji cara slave i hvale, a vi ćutite, građanke i građani!
10. Revolucija počinje - kad policija, vojska i službe bezbednosti nisu čuvari slobode, već okupatori sopstvenog naroda, a vi ste okupirani građanke i građani!

Želim svima da nas u Novoj 2018. NE pobedi brutalna stvarnost, a još više da nas NE porazi odustajanje od želje za utopijom!

Drugačiji svet je, ipak, moguć!

SREĆNA NOVA 1968, PARDON, 2018! 

P.S. Detalji čestitke na https://pistaljka.rs/ 

 

Atačmenti



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hermine hermine 17:25 25.12.2017

Re: Мада,

Principessa, ja sam vegan, Elojče živi od ljubavi.

Nsarski i Brajović su gurmani i kuvari.

:)
eloy eloy 17:34 25.12.2017

Re: Мада,


производи ли ико сертификовано органско?



principessa_etrusca principessa_etrusca 18:42 25.12.2017

Re: Мада,

mirelarado
Ово је награђени произвођач.

Много хвала за линк.
c_h.arlie c_h.arlie 18:54 25.12.2017

Re: Мада,

hermine
Principessa, ja sam vegan, Elojče živi od ljubavi.

Nsarski i Brajović su gurmani i kuvari.

:)

Ja sam isto gurman.
hermine hermine 19:19 25.12.2017

Re: Мада,

Dobro.

:)
highshalfbooze highshalfbooze 11:43 24.12.2017

Drugovi i drugarice

Želim svima da nas u Novoj 2018. NE pobedi brutalna stvarnost, a još više da nas NE porazi odustajanje od želje za utopijom!


Lepo je što si rodno neprihvatljivog Majakovskog prepravio u rodno prihvatljivog.

Želim ti još puno blogova i puno sreće i zdravlja u 2018. godini.
mirelarado mirelarado 16:27 24.12.2017

Re: Drugovi i drugarice

Želim ti još puno blogova i puno sreće i zdravlja u 2018. godini.


Srećni praznici, Filipe. Mani se revolucionarnih snova, druga su vremena. Uhvati ritam:


Черевићан Черевићан 12:08 24.12.2017

ћутњом исчека

Песниково дело
траје - (потрајаће),
долазећа Проста
вид'ћемо шта даће,

надањима нашим, куд нас убацила, па ..... Срећна нам била
grof_brankovich grof_brankovich 13:01 24.12.2017

Лепо Божићно вече свима који славе вечерас

Ако можете гледајте GREENPEACE програм на SKY NEWS данас о количини пластике коју гутају јадни китови и остало морско становништво. Нећемо славити дуго ако прво не буде револуције унутар конзумерског друштва. Руски песници нису могли да сагледају овај проблем који је искрснуо један век после њих.

Зато престаните да користе пластичне кесе и спасите неки случајни организам од смрти.

ПС: Мајаковски је живео кратко али је био екстремно пожељан мушки специмен међу револуционаркма. Кажу да није пружао много отпора, чак шта више.



Три су краља идрила, да б' Исуса видила
Три су краља идрила, да б' Исуса видила

Многе горе пројдоше, док у Бетлем дојдоше,
Кад у Бетлем дојдоше, ту Исуса најдоше,
И њему се клањаше, Бога хвале дадоше,
Светом Дивом Маријом, светом Дивом Маријом.

Средњи век, Винишће, Трогир



Кад се Исус, Дитић, у Бетлем породи
Кад се Исус, Дитић, у Бетлем породи,
Многа се знамења на истоку види,
Три су краља пришли Богу, веселимо се,
Исукарсту, господину, поклонимо се,
Три су краља пришли Богу, веселимо се,
Исукарсту, господину, поклонимо се,
Гашпар и Маркија, Балтазар могући,
коње оседлаше, пођоше јашући,
Три су краља пришли Богу, веселимо се...
Та присвитла звизда да нам да знамење,
И објави свиту Исуса рођење.
Три су краља пришли Богу, веселимо се...

Средњи век, Стари Град, Хвар

Kazezoze Kazezoze 13:27 24.12.2017

Evolucija vs revolucija

Uvek sam više cenio one koji su težili evoluciji od onih koji su težili revoluciji.
One koji su težili da menjaju sebe od onih koji su težili da menjaju druge.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:27 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

Word, braćo, word! Čovek koji je samosvestan i poštuje sebe i vidi u svakom čoveku delić sebe, i delić njega u sebi, neće ubiti ni kita, ni čoveka, niti svet, zato, revolucija neće biti snimljena, revolucija će doći iznutra. Merry Christmas to ye all...

eloy eloy 15:08 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

revolucija će doći iznutra.


Revolucija iznutra - tko to tamo pjeva iz debelog crijeva yee !
c_h.arlie c_h.arlie 15:15 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

Kazezoze
Uvek sam više cenio one koji su težili evoluciji od onih koji su težili revoluciji.
One koji su težili da menjaju sebe od onih koji su težili da menjaju druge.

Normalno !
Nego kako !
freehand freehand 16:38 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

Kazezoze
Uvek sam više cenio one koji su težili evoluciji od onih koji su težili revoluciji.
One koji su težili da menjaju sebe od onih koji su težili da menjaju druge.

A da ipak pročitaš Majakovskog i tih deset njegovih uslova za revoluciju?
To su, otprilike, razlozi koji se evolucijom ne prevazilaze, ili bar ne u jednom životu.
To je, da te podsetim, sve što na raspolaganju imamo.
c_h.arlie c_h.arlie 16:42 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

freehand
Kazezoze
Uvek sam više cenio one koji su težili evoluciji od onih koji su težili revoluciji.
One koji su težili da menjaju sebe od onih koji su težili da menjaju druge.

A da ipak pročitaš Majakovskog i tih deset njegovih uslova za revoluciju?
To su, otprilike, razlozi koji se evolucijom ne prevazilaze, ili bar ne u jednom životu.
To je, da te podsetim, sve što na raspolaganju imamo.

Booogami smo se od revolucija ovajdili, onoliko !
Posebno od komunalne.
vcucko vcucko 17:11 24.12.2017

Re: Лепо Божићно вече свима који славе вечерас

grof_brankovich
Руски песници нису могли да сагледају овај проблем који је искрснуо један век после њих.

A baš si, ono, siguran u to što si napisao?
grof_brankovich grof_brankovich 18:47 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

Word, braćo, word! Čovek koji je samosvestan i poštuje sebe i vidi u svakom čoveku delić sebe, i delić njega u sebi, neće ubiti ni kita, ni čoveka, niti svet, zato, revolucija neće biti snimljena, revolucija će doći iznutra. Merry Christmas to ye all...


Very well said brother!

Evo nekih Weiweizama (Ai Weiwei)

"My blog is an extension of my thinking. Why should I deform my thinking simply because I live under a government that espouses an ideology which I believe to be totally against humanity.

Block my blog if you want but, but I cannot self-censor, because that the only reason I have a blog. We both now this is a game. You have to play your part, and I have to play mine.

Before blogging, I was living in the Middle Age. Now my feelings for time and space are entirely different."


grof_brankovich grof_brankovich 19:17 24.12.2017

Da je Šekspir živ danas...

vcucko
grof_brankovich
Руски песници нису могли да сагледају овај проблем који је искрснуо један век после њих.

A baš si, ono, siguran u to što si napisao?


Delim veiveizme za svoja preterivanja:

"Chairman Mao was the first man in the world to use Twitter. All his quotations are within 140 words.

With 140 words in Chinese, you really can write a novel. Most of Confucius's sentences are only four words, so 140 words might take his whole lifetime to write. And you can discuss the most profound ideas related to democracy, freedom, poetry.

As an artist, I am familiar with how to show the details, how to transform them into a language people can understand. The governments know that the internet is a strong force, unbearable to them."

If Shakeaspeare were alive today, he might be writting on Twitter.

grof_brankovich grof_brankovich 19:20 24.12.2017

Re: Da je Šekspir živ danas...

ed.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:46 24.12.2017

Re: Лепо Божићно вече свима који славе вечерас

Честитам са закашњењем:

freehand freehand 21:04 24.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

grof_brankovich
Word, braćo, word! Čovek koji je samosvestan i poštuje sebe i vidi u svakom čoveku delić sebe, i delić njega u sebi, neće ubiti ni kita, ni čoveka, niti svet, zato, revolucija neće biti snimljena, revolucija će doći iznutra. Merry Christmas to ye all...


Very well said brother!

Evo nekih Weiweizama (Ai Weiwei)

"My blog is an extension of my thinking. Why should I deform my thinking simply because I live under a government that espouses an ideology which I believe to be totally against humanity.

Block my blog if you want but, but I cannot self-censor, because that the only reason I have a blog. We both now this is a game. You have to play your part, and I have to play mine.

Before blogging, I was living in the Middle Age. Now my feelings for time and space are entirely different."



Grof i baron
bene_geserit bene_geserit 03:39 25.12.2017

Re: Лепо Божићно вече свима који славе вечерас

grof_brankovich
... о количини пластике коју гутају јадни китови и остало морско становништво. Нећемо славити дуго ако прво не буде револуције унутар конзумерског друштва. ... Зато престаните да користе пластичне кесе и спасите неки случајни организам од смрти.

He he, slucajni organizmi i jadni kitovi. Treba da spasimo sebe za pocetak.
Plastike ima svuda, u svemu sto jedemo i pijemo (mikro cestice, a nano-cestice koje prodiru kroz zidove celija ne mogu ni da izmere), u vodi, u pivu, mleku, medu, morskoj soli, mesu, povrcu, pa i u vazduhu koji udisemo.
Sta nam sve radi ta plastika koju unosimo i ne znamo, od kancera pa na dalje.

Plasticne kese ce nesto da promene, ali malo sutra. Pa jedno pranje vesa (a svi imamo gomilu stvari od materijala koji nisu prirodni) u kanalizaciju izbaci 50-70 hiljada mikro cestica plastike.
Svi ti milioni tona plastike u okeanima se posle izvesnog vremena pretvori u mikro cestice i deo pada na dno, ulaze u lanac ishrane i ulaze i u kruzenje vode u prirodi.

Evo kod nas su zabranili plasticne kese. Jedino sto su postigli je da smo dobili epidemiju zutice jer homeless-i, velika nuzda, nemanje WCa, da ne crtam bas.

Clanaka o tome koliko hoces, npr. ovaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 25.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

grof_brankovich


Evo nekih Weiweizama (Ai Weiwei)






wow, koja biografija, nisam znao za ovog čoveka, hvala!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 25.12.2017

Re: Лепо Божићно вече свима који славе вечерас

principessa_etrusca
Честитам са закашњењем:






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 25.12.2017

Re: Evolucija vs revolucija

freehand



Evo nekih Weiweizama (Ai Weiwei)


Grof i baron


Grofe prijatelju, sada si ugasio kada te dohvati lokalna Congregation for the Doctrine of the Ideology!
angie01 angie01 12:54 25.12.2017

Srks,

Hanukkah Sameakh!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:44 25.12.2017

Re: Srks,

thnks, neshama :) merry xmas also
eloy eloy 15:11 24.12.2017

jbt kako su ovo snimili





bene_geserit bene_geserit 03:22 25.12.2017

Nego Filipe,

kada ta Revolucija pocne, pa se valjda i zavrsi, jel bude posle bolje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:31 25.12.2017

Re: Nego Filipe,

"Čvrsto verujem da je problem današnjeg sveta to što nema novih ideja u političkoj nauci. Poslednja velika ideja je bila Marksova, ali to je devetnaesti vek. Od tada naovamo svet nema ništa novo. To je tragedija ovog sveta čija jeste ambicija da reši probleme svih. Marks je imao tu ideju da će probleme sviju rešiti radnička klasa. Mi danas nemamo ideju koja govori o tome kako bi se rešili problemi svih klasa, a to je ono što je najveći problem. Govori se kako ratujemo protiv islama, a u to veruju samo naivni. Ne, ovo je klasna borba, samo što nije u okviru jedne države jer je svet globalizovan. Onaj koji te tlači je globalan i neka sirotinja se buni jer jedan posto ovog sveta drži 90 odsto njegovog bogatstva. I gde su ovi? Moraju da se bune."

Goran Bregović, intervju, 24. 12. 2017, "BLIC"
gedza.73 gedza.73 08:52 25.12.2017

Re: Nego Filipe,

Čvrsto verujem da je problem današnjeg sveta to što nema novih ideja
Goran Bregović


bene_geserit bene_geserit 10:20 25.12.2017

Re: Nego Filipe,

Ono jes, na konkretno pitanje uvek dobijes filipiku.

A to za Bregovica i nove ideje, paradoks naravno (ili ko o cemu kurva o postenju), ali mene vise zacudilo, zar ih ima koji citiraju Gorana Bregovica, da li je moguce da je i taj rekao nesto sto zvuci bolje od onoga sto ces sam da srocis?
gedza.73 gedza.73 10:34 25.12.2017

Re: Nego Filipe,

to za Bregovica i nove ideje

Čovek naplati jednu svirku 100 000 eura i priča o radničkoj klasi. pa da nije globalizacije još bi svirao narodna kola na gitari po seoskim domovima.
Čisto sumnjam da sav novac podeli na ravne časti muzičarima kolegama iz orkestra.

uvek dobijes filipiku


Dakle da vidimo prvo ko nas plljačka.
najviše novih kola prodato u Beogradu, najviše bogataša u Beogradu, najskuplje nekretnine u Beogradu.

Vojvođani sa vilama i bakljama da krenu sa njihove strane a mi Šumadinci i južnjaci odozdo. Dok ne proteramo sve krvopije, ne poizbacujemo buržoaziju iz novobeogradskih stanova ne stajemo.

Pa dokle više ta neravnopravnost drugarice i drugovi?
eloy eloy 09:15 25.12.2017

od agrara pa do Triglava...

građanke i građani! Drugačiji svet je, ipak, moguć!


U gradu ? Vi de če mo.

Na selu ( u Mionica i na južnu prugu seljaci i seljanke dadoše preko 70% ) tamo gde dadoše.

Šta onda u stvari ti zagovaraš - agrarnu revoluciju ?
eloy eloy 09:18 25.12.2017

od agrara pa do Triglava...

dupliro
eloy eloy 09:20 25.12.2017

od agrara pa do Triglava..

Šteta što se više ne pojavljuje na blogu g.đa Čomić ovde poznatija kao Gordanac da nam iz prve ruke ispriča svoje utiske iz Mionice i okoline.
Bilo bi lepo popričati sa njom o detaljima.

Zadnji put bila na blogu 19.04.2015. u 09:02

A šta bi i rekla ?

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:40 25.12.2017

Re: od agrara pa do Triglava..

eloy
Šteta što se više ne pojavljuje na blogu g.đa Čomić ovde poznatija kao Gordanac da nam iz prve ruke ispriča svoje utiske iz Mionice i okoline.
Bilo bi lepo popričati sa njom o detaljima.

Zadnji put bila na blogu 19.04.2015. u 09:02

A šta bi i rekla ?



Nije AV toliko jak, koliko je opozicija slaba.

Mada je i ta podela na poziciju i opoziciju zapravo fingirana, jer i jedni i drugi rade za gazde naše stvarnosti, odnosno za onih 1% najbogatijih i najmoćnijih!

Da Srbija ima jednog Korbina ili makar Ciprasa, sve bi bilo drugačije...
aureus aureus 12:52 25.12.2017

Re: od agrara pa do Triglava..

Filip Mladenović

Da Srbija ima jednog Korbina ili makar Ciprasa, sve bi bilo drugačije...

Dobar je govor održao Korbin u Ženevi 8. decembra.
Baš baš dobar.
Osjećao sam se ponosan kao Britanac.
ili makar Ciprasa

Da raspiše referendum, predloži "ne", dobije "ne" sa 62 posto glasova, a onda kreditorima sutradan kaže "da"?
aureus aureus 12:55 25.12.2017

Re: od agrara pa do Triglava..

Filip Mladenović

Nije AV toliko jak, koliko je opozicija slaba.

Kad smo kod Vučića, čuo sam da će uskoro ponovo kod Putina, ali ovog puta mnogo bolje pripremljen.

c_h.arlie c_h.arlie 14:20 25.12.2017

Re: od agrara pa do Triglava..

Filip Mladenović

...

Nije AV toliko jak, koliko je opozicija slaba.

Mada je i ta podela na poziciju i opoziciju zapravo fingirana, jer i jedni i drugi rade za gazde naše stvarnosti, odnosno za onih 1% najbogatijih i najmoćnijih!

Da Srbija ima jednog Korbina ili makar Ciprasa, sve bi bilo drugačije...

Pa da !
Sada na lokalu nije uzeo ni 80 procenata.
eloy eloy 14:29 25.12.2017

Re: Dobro jutro.....

Mada je i ta podela na poziciju i opoziciju zapravo fingirana




Da Srbija ima jednog Korbina ili makar Ciprasa, sve bi bilo drugačije...


Eh da baba ima,,,,,,,bila bi deda.....

Jbg al nema.
gedza.73 gedza.73 16:10 25.12.2017

Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'




7. Revolucija počinje - kad umetnici prestanu da budu kukavice i progovore na sav glas, dok vi ćutite, građanke i građani!
8. Revolucija počinje - kad su zabranjeni slobodna reč i slobodna misao, a vi ste zabranjeni, građanke i građani!
10. Revolucija počinje - kad policija, vojska i službe bezbednosti nisu čuvari slobode, već okupatori sopstvenog naroda, a vi ste okupirani građanke i građani!



eloy eloy 17:56 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

11.Revolucija ( u stomaku ) počinje .....


Kad noćas nešto gadno pojedeš....



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:10 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

revolucija počinje kada prestaneš da budeš gadan u glavi

eloy eloy 18:19 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

revolucija počinje kada prestaneš da budeš gadan u glavi


Gadan ili jeban u glavu ?

Jel primećuješ češnjejši da seksualnu revoluciju niko ne spominje iako je u toku ?

A i kako bi kad postavljaš ove stroge čike da nas gledaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:18 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

eloy


Gadan ili jeban u glavu ?

Jel primećuješ češnjejši da seksualnu revoluciju niko ne spominje iako je u toku ?

A i kako bi kad postavljaš ove stroge čike da nas gledaju.



gadan, gadan, recimo kada ne vidiš više u jaranu govno - srpska boleština, btw, moram priznati. krajnje jedno negativno društvo.

"stroge čike", nema ko bolje poznaje od njih čari tjekuće seksualne revolucije. strogost je foliranje nad-uma, pogledaj izveštanost pozicije njihovih ruku; zapravo tako izlažeš subjekciji, potčinjenju utopljene duše, slabe ličnosti, koje u tebi vide sopstvenu salvaciju. zapravo, emancipovan um nikada nije strog, ili barem, nije strog prema drugima čak iako je u odnosu askeze - odricanja; sa sobom samim.

recimo, ja ne želim da mi lepa riba da blowjob, ili ga gađam lepog mladića u guzu - zašta je sokrat govorio u fedru, ili je barem platon to smestio učitelju u misleni opus, da nema veće čari - jer ću tako izneveriti svoju ekipu. dakle, čisto je moja odluka da ne činim čak iako postoji želja u meni, možda, da se nađem u nekoj lepoj ženi bilo kojom vrstom penetracije. ali nije to toliko problem, to je problem misli mesa, postoji još misao duše, i misao duha. u ovom najvišem ešalonu kada prestaneš da budeš gad, onda si okej, tada je revolucija pobedila. meso često ne može da vidi duh.

seksualna revolucija traje... ohahahaj.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:18 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

[=eloy]

Gadan ili jeban u glavu [/eloy]
eloy eloy 19:31 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

seksualna revolucija traje... ohahahaj.


Vidiš ovo bi bilo dovoljno da shvatimo poentu - gomila ostalih karaktera je čisto samoljublje po metodologiji ,,jebo ti sliku svoju,,

Tasina širina je već nešto drugo (profesionalna deformacija) Mada, kažu, neke, bolje malo ali tehnički doterano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:49 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

eloy


Vidiš ovo bi bilo dovoljno da shvatimo poentu - gomila ostalih karaktera je čisto samoljublje po metodologiji ,,jebo ti sliku svoju,


Opet ne dobacuješ, i ne pričam sa vama nego sa tobom. Tasa ima širinu, ne zbog tehnike ili šta se već nekima dopada, nego zato što je za dve skale iznad kao osoba.
eloy eloy 21:39 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

nego zato što je za dve skale iznad kao osoba.


Samo 2 skale ?

Malo, digni više.
eloy eloy 22:05 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

i ne pričam sa vama nego sa tobom


Uf da, u pravu si , to sam od tebe pokupio kad spominješ svoju drugu domovinu najćešće si u množini. Šta ti je moć sugestije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 25.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Pa, ne mož više, imao je par padova u uspaljenost, dok je tvoja mesica stalno uspaljena, sa kurcima, pičkama, govnima i sisama.

eloy
nego zato što je za dve skale iznad kao osoba.


Samo 2 skale ?

Malo, digni više.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:17 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

eloy

Uf da, u pravu si , to sam od tebe pokupio kad spominješ svoju drugu domovinu najćešće si u množini. Šta ti je moć sugestije.


To je normalno i razumljivo - oni su mi dali život kada mi je bilo najteže, i sigurno ih neću ostaviti sada kada mi je super a njima najteže. Al' pričam ja to kapetanu koji je pobegao sa svog broda i ostavio posadu da tonu svi skupa, da bi nastavio svoju državničku karijeru. Očito da je "moral" kod različitih ljudi varljiva kategorija.
eloy eloy 15:07 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Srđan Fuchs
To je normalno i razumljivo - oni su mi dali život kada mi je bilo najteže, i sigurno ih neću ostaviti sada kada mi je super a njima najteže. Al' pričam ja to kapetanu koji je pobegao sa svog broda i ostavio posadu da tonu svi skupa, da bi nastavio svoju državničku karijeru. Očito da je "moral" kod različitih ljudi varljiva kategorija.


Kapetane, pa ti si ,,zapalilo,, / kad je naš cenjeni sugrađanin AVRAM IZRAEL ( bože kakva koincidencija ) objavio prvu vazdušnu opasnost nad Beogradom, kad je nama bilo najteže / i to ne zbog državničke karijere nego citiram tebe iz intervjua Al Jazeera Balkans ( bože ovde vrvi od koincidencija )zbog karijere turističkog vodiča kako kažeš i sam:

Srđan Fuchs je došao nakon što je u Srbiji, u proljeće 1999. godine, počelo bombardiranje. Sada dovodi turiste s Balkana u Izrael i kaže da mu je dolazak jedna od najboljih odluka.

"Zato što sam dobio jednu širinu obrazovanja, koju sam nekako osećao da nemam tamo, pošto sam počeo studije u Srbiji, i da je to bilo dosta ograničeno ovim ili onim stvarima. Ovde je Univerzitet uvek imao svoju slobodu i uvek se podsticala slobodnost duha, slobodnost našeg intelekta", kaže Fuchs.


I šta kažeš moral je varljiva kategorija ?
Ne, nego si ti manipulator ničim izazvan koji sebi daje za pravo da jeftinim spinovanjima i lažima osporavaš tuđe mišljenje iz samo tebi znanih razloga - koji me pritom uopšte ne interesuju iako se daju naslutiti.

Vozi ti svoju lađicu a za nas koji ,,tonemo ovde,, ne sekiraj se. To je naš izbor kao što je bio i 1999 god. dok nam je milosrdni anđeo pevao deci uspavanke nad glavama.
Mnoge je i definitivno uspavao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:33 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Kapetane, pa ti si ,,zapalilo,, / kad je naš cenjeni sugrađanin AVRAM IZRAEL ( bože kakva koincidencija ) objavio prvu vazdušnu opasnost nad Beogradom, kad je nama bilo najteže / i to ne zbog državničke karijere nego citiram tebe iz intervjua Al Jazeera Balkans

nemoj da lažeš, pičko smrdljiva, bre... sve vreme sam bio u bg-u, i tražio od vojnog odseka da mi da vojni raspored, zapalio sam kada je bilo jasno da smo pukli fajt.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

mada ovako, nevezano za tvoj nemušti hejt, liči ti malo ovaj gari na neke heroje moje generacije:

aureus aureus 18:04 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Srđan Fuchs
zapalio sam kada je bilo jasno da smo pukli fajt.

Negdje oko 60-og dana bombardovanja, postalo je jasno da prkosna mala zemlja, sa svojih 16 migova i još nešto malo zastarjele vojne tehnike, ipak, ipak neće moći da dobije rat sa najmoćnijom vojnom alijansom na svijetu.
eloy eloy 18:31 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Negdje oko 60-og dana bombardovanja, postalo je jasno da prkosna mala zemlja, sa svojih 16 migova i još nešto malo zastarjele vojne tehnike, ipak, ipak neće moći da dobije rat sa najmoćnijom vojnom alijansom na svijetu.


Kome ?
Vama štovani ?

Pa mnogo vam je trebalo.

Dočim nikad nije kasno.
eloy eloy 18:34 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

liči ti malo ovaj gari na neke heroje moje generacije:


Pa iskren da budem više liči na dosadnu višestruku ličnost.

mada me u prvi mah asociralo na radnje sa televizorima - ono kad ih naslažu a svi rade na isti program.

freehand freehand 19:58 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

nemoj da lažeš, pičko smrdljiva, bre... sve vreme sam bio u bg-u, i tražio od vojnog odseka da mi da vojni raspored, zapalio sam kada je bilo jasno da smo pukli fajt.

Jel ono '91 posle podruma kad si bio protiv oružja i ratovanja pa si iz Srbe da ne bi
tukao komšije otišo u Izru (zemlju koja zvanično ima "okupirane teritorije", aparthejd i ne jebe međunarodno pravo), kao, na vojnu obuku da postaneš opaka faca komandos eda bi tamo ubijao komšije?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:40 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

aureus
Srđan Fuchs
zapalio sam kada je bilo jasno da smo pukli fajt.

Negdje oko 60-og dana bombardovanja, postalo je jasno da prkosna mala zemlja, sa svojih 16 migova i još nešto malo zastarjele vojne tehnike, ipak, ipak neće moći da dobije rat sa najmoćnijom vojnom alijansom na svijetu.

Наравно, у време Пере краља су нас слали у дипломатију, у време бичерки на Анд. венцу су нас слали у сигурну смр'.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

A da nije ovo malo previše?
Jesi li Srbin ili nisi, kad si tačno otišao i što si otišao kad je Srbija bombardovana, izdajniče, hrvatoljupče...
Mnogo je kume i za stormfront.
angie01 angie01 21:33 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

e, stvarno ne mogu da shvatim trulu prozivku oko toga ko je gde bio za vreme bombardovanja, da l je otiso, bio tu, ili sta god,...svacije je pravo da se odluci i ne vidim prostor za bilo kakvo ostrenje ega, na isprazna nabedjivanja drugih oko toga.

...ciji je to rat bio, ko ga je stvorio i podrzavao uz poklice mrznje, ko je slao klince da brane, ko je bacao bombe u podrume sa civilima, fasirao i vracao se s plenom, ko je rusio i palio, sejao kosti u ime odbrane zemlje, koju sada negira i mrzi,...taj je jedini i trebalo da ceka odmazdu,...koju smo sacekali svi, potpuno nezasticeni od onih koji su kasu zamesili,...pa kada si ostavljen sam, cak pozeljan da budes meta i odstreljen, za istu morbidnu kliku, valjda imas pravo i da odlucis sta ti je ciniti.
angie01 angie01 21:47 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

A da nije ovo malo previše?


pa da, jeste, ovo,


Jesi li Srbin ili nisi, kad si tačno otišao i što si otišao kad je Srbija bombardovana, izdajniče, hrvatoljupče...


moze da je Marsovac, sta koga boli tuki, mogao je da ostane, da ode, sta god,...sto bi time bio izdajnik- pa nije on izazvao bombardovanje,...btw- njima u toj odmazdi, dlaka s glave nije pala, nikome, ni njima ni njihovom plenu, samo su civili stradali, nevini, a za njihove pateticne naslove u novinama,...hrvatoljubac?-kakve veze sad ovo ima sa bilo cim?


Mnogo je kume i za stormfront.


sad izvini, al ovde ima mnogo adekvatnijih komentara za taj sajt, pa niko ne reaguje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

al ovde ima mnogo adekvatnijih komentara za taj sajt, pa niko ne reaguje.


Misliš neke moje? :)

Ne bih ni ja reagovao na ovo, ali mi stvarno smeta to čačkanje po biografiji i pokušaj diskreditovanja po tom osnovu.
Iščačkaju po netu nešto pa udri po ličnosti.
Jadno jebiga.
Rokaj bre po stavovima, po onome što piše ovde, ali mani se toga gde ko živi i šta mu je motiv da baš tamo živi (osim ako se ne radi o Srkiju Pjaiću, on je izuzetak, njega treba gaziti, on jeste izdajnik :))
Ne treba nikome nikakvo opravdanje za to, niti je to kome plus niti minus.
angie01 angie01 22:07 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Misliš neke moje? :)


:),...ti si mala maca za neke...




Jadno jebiga.


huci, izvini, izgleda da sam te pogresno razumela,...slazem se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

izvini, izgleda da sam te pogresno razumela


Skapirao sam :)
narcis narcis 23:08 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

hoochie coochie man
izvini, izgleda da sam te pogresno razumela


Skapirao sam :)

bogme i ja san te pogrešno razmeo i zaćudio se rjećniku tvojemu. no .. da si kvotovao ime onog kom se obraćaš ne bi bilo pogrješnog shvaćanja
not2old2rock not2old2rock 23:19 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

angie01
sta koga boli tuki, mogao je da ostane, da ode, sta god,...sto bi time bio izdajnik- pa nije on izazvao bombardovanje.


Ako se (ne daj Bože) ovde opet pripuca i desi se da ste vas dvoje zajedno, a dolazi okupatorska vojska i traži ima li nešto muško, ti OBAVEZNO kaži da on "nije izazvao bombardovanje" i podseti ih i za onu devojčicu što su je na noši ubili, reci im da ni ona nije izazvala bombardovanje...


P.S. Jeste li ti i Filip kakav rod?
angie01 angie01 23:57 26.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

P.S. Jeste li ti i Filip kakav rod?


ti se bolje potrudi da malo popravis svoje kongitivne sposobnosti, kako bi bar malo nesto razumeo od napisanog, pa da ne postavljas glupa pitanja, koja bi jos trebalo da su neki stos.
not2old2rock not2old2rock 01:10 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

angie01
P.S. Jeste li ti i Filip kakav rod?


ti se bolje potrudi da malo popravis svoje kongitivne sposobnosti, kako bi bar malo nesto razumeo od napisanog, pa da ne postavljas glupa pitanja, koja bi jos trebalo da su neki stos.


Srećice, taj što ti je šapnuo da to napišeš nije ti dobro šapnuo, piše se kognitivne, ali ne mari, slovo ovamo, slovo onamo, bar su ti sva slova na broju.

freehand freehand 07:33 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

moze da je Marsovac, sta koga boli tuki, mogao je da ostane, da ode, sta god,...sto bi time bio izdajnik- pa nije on izazvao bombardovanje,...btw- njima u toj odmazdi, dlaka s glave nije pala, nikome, ni njima ni njihovom plenu, samo su civili stradali, nevini, a za njihove pateticne naslove u novinama,...hrvatoljubac?-kakve veze sad ovo ima sa bilo cim?

Na kakvu "odmazdu" se ovde miusli?
angie01 angie01 15:25 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Na kakvu "odmazdu" se ovde miusli?


na bombardovanje fre, na bombardovanje.
freehand freehand 15:30 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

angie01
Na kakvu "odmazdu" se ovde miusli?


na bombardovanje fre, na bombardovanje.

I ko je tu vršio odmazdu na kome i zbog čega?
Mislim, znaš dobro šta te pitam, samo mi nije jasno odakle ideja da se uopšte pominje nekakva odmazda.
angie01 angie01 15:32 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Srećice, taj što ti je šapnuo da to napišeš nije ti dobro šapnuo, piše se kognitivne, ali ne mari, slovo ovamo, slovo onamo, bar su ti sva slova na broju.


njaaaooo, kako si zlatan,...ja ne krijem da sam katastrofalna tipkacica, i da se nikada 'leba ne bih najela da od toga zivim,...pri tome, nemam jos uvek potrebu da sam nesto skoncentrisana i da proveravam napisano, da pazim, kao da pisem doktorat, dok izmedju nekih ozbiljnih aktivnosti, svratim na blog i nesto komentarisem,...hocu reci, jasan je lapsus, koji se svima povremeno desava, evo i friju, nesto ispod, koji u poredjenju sa mnom, mnogo profesionalnije kuca, da se tako izrazim, pa mu se omakne recimo, miusli?,...i ja to kapiram i nisam cava da ga sada kecam za gluposti, je l shvatas,...ili je opet problem?
freehand freehand 15:37 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

mnogo profesionalnije kuca, da se tako izrazim, pa mu se omakne recimo, miusli?,...i ja to kapiram i nisam cava da ga sada kecam za gluposti, je l shvatas,...ili je opet problem?

Pa to ima svoje psihofizičke rauzloge da tako kažem, te moje greške.
No nebitno, u ovome si potpuno u pravu, još su stari Latini imali izraz "lapsus calami", za greške u pisanju (danas kucanju). ma koje uvek može ljubazno da se ukaže ali kod kojih ruganje ukazuje na prost duh i rđav karakter.
angie01 angie01 15:48 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

Mislim, znaš dobro šta te pitam, samo mi nije jasno odakle ideja da se uopšte pominje nekakva odmazda.


cekaj, a koji je po tebi bio razlog bombardovanja?

...koliko sam shvatila, jer nisu prestala, ( kako je bilo dogovoreno) fasiranja na Kosovu.
freehand freehand 15:55 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

angie01
Mislim, znaš dobro šta te pitam, samo mi nije jasno odakle ideja da se uopšte pominje nekakva odmazda.


cekaj, a koji je po tebi bio razlog bombardovanja?

...koliko sam shvatila, jer nisu prestala, ( kako je bilo dogovoreno) fasiranja na Kosovu.

Ne znam - mada slutim - šta su "faširanja na Kosovu", ali sad je već dovoljno vremena prošlo i dovoljno je arhiva otvorenbo, dovoljno toga sa najviših mesta otvoreno i direktno rečeno da bi se neko inteligentan više bavio takvim glupostima kao razlogom bombardovanja.
To kao prvo.
Kao drugo, posle tog "dogovora" iz '98 nastavilo se i postalo još gore i žešče "faširanje" policajaca i civila bez obzira na nacionalnost, onih koji nisu bili uz OVK. A o takvim stvarima nema dogovora, ni sa jednom državom na svetu.
A kao treće - čak i da jeste postojalo "faširanje" štagod to bilo niko na svetu nema prava ni na kakvu odmazdu ni prema pojedincu, kamoli prema suverenoj državi.
Tako da je bombardovanje bio čist kriminalni čin međunarodnog terorizma najvišeg ranga bez obzira šta su o tome imali da kažu Džejmi Šia i Kristijan Amanpur..
angie01 angie01 16:15 27.12.2017

Re: Poslednja emisija 'Beograde, dobro jutro'

pa vidi, potpuno mi je nejasna sad ova dodatna rasprava i otvaranje nekih tema, koje su milion puta ovde zvakane,...ja sam upotrebila rec, koja meni najkrace sublimira razloge tog bezumnog cinjenja- koje ja niti odobravam, niti o istom mislim bilo sta dobro,....( kao sto mi ni sve drugo sto je tom cinjenju prethodilo, nije prihvayljivo i smatram uzasnim).
tasadebeli tasadebeli 10:32 25.12.2017

Мандрак против Турака

SREĆNA NOVA 1968, PARDON, 2018!



Филипе!

Ово ни ја не бих боље смислио!



nsarski nsarski 13:14 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака



tasadebeli
SREĆNA NOVA 1968, PARDON, 2018!



Филипе!

Ово ни ја не бих боље смислио!





Pa, kad nisi u mogućnosti. Ali zato može Filip. Rečenica iznad je nenadmašna:

Želim svima da nas u Novoj 2018. NE pobedi brutalna stvarnost, a još više da nas NE porazi odustajanje od želje za utopijom!


Uvek treba želeti i boriti se za utopiju. Uvek. Sad, jbg, to što utopija za jednog može da bude noćna mora za drugog, tim gore po drugog.
Nešto se mislim: ako bi se u 2018. ostvarila Filipova utopija, to bi za njega bilo strašno - nestao bi njegov raison d'être. Čini mi se da bi on jednostavno požuteo, uvenuo i otpao. A to bi bila nenadoknadiva šteta za ovo sveto mesto.
Filip je naš dragulj - predložio bih mu da celu svoju fizičku i duhovnu personu zavešta budućim pokolenjima jer je on neprocenjiv uzorak za naučne eksperimente.
tasadebeli tasadebeli 13:33 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

nsarski

predložio bih mu da celu svoju fizičku i duhovnu personu zavešta budućim pokolenjima jer je on neprocenjiv uzorak za naučne eksperimente.



Мислиш, на ону фору са криогеном?

Као Волт Дизни?


nsarski nsarski 14:16 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Мислиш, на ону фору са криогеном?

Као Волт Дизни?

Ne mislim. Matori sebični fašista je odlučio da ga celog zamrznu kada je dobio rak da bi ga u budućnosti odmrznuli i izlečili kad se lek pronađe.
Ali zato je Ajnštajn, na primer, donirao svoj mozak za nauku - eno ga u MÜTTER MUSEUM u Filadelfiji (takođe i Bebidž - izumitelj mehaničkog kompjutera), pa se za naučno-istorijske svrhe čuva Raspućinov, jelte, organ, pa je Lenjin mumificiran, itd...Na to mislim.
tasadebeli tasadebeli 21:06 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

nsarski
Мислиш, на ону фору са криогеном?

Као Волт Дизни?

Ne mislim. Matori sebični fašista je odlučio da ga celog zamrznu kada je dobio rak da bi ga u budućnosti odmrznuli i izlečili kad se lek pronađe.
Ali zato je Ajnštajn, na primer, donirao svoj mozak za nauku - eno ga u MÜTTER MUSEUM u Filadelfiji (takođe i Bebidž - izumitelj mehaničkog kompjutera), pa se za naučno-istorijske svrhe čuva Raspućinov, jelte, organ, pa je Lenjin mumificiran, itd...Na to mislim.



А то?

Па не знам шта да ти кажем, различити су то случајеви...Ајнштајн и Бебиџ на једну страну, Распућин и Лењин на другу...

Она прва двојица у формалину, к'о туршија, а ова друга двојица балсамовани... Више као сушена ребарца...

Како ли изгледа тај Распућин балсамован...

Лењина сам видео балсамованог у Маузолеју у Москви...

Мало се шринк вен деј маринејт хим.

Надам се да се то није догодило и са, је л' те, Распућином?




hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Matori sebični fašista je odlučio da ga celog zamrznu kada je dobio rak da bi ga u budućnosti odmrznuli i izlečili kad se lek pronađe.


Ovo je, valjda, mit?

Volt Dizni je zaleđen nakon svoje smrti. Istina ili mit?
nsarski nsarski 21:20 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Мало се шринк вен деј маринејт хим.

Kaže se ”шранк вен деј маринејтид хим”

Али, то није битно. Него сам мислио да је Филип идеални ”спесимен” за научна посматрања и експерименте - феномен такорећи. Па се онда пореди: Како је Ајнштајн мислио - како је Филип мислио.
Децо, видите, Ајнштајн је направио револуцију у физици, Филип револуцију у...вел, није баш направио револуцију, али је заговарао увек и свуда. Револуцију и утопију. Обратите пажњу на хипокампус ова два узорка...итд.

Едукација, разумеш.
tasadebeli tasadebeli 21:26 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

nsarski

Kaže se ”шранк вен деј маринејтид хим”


Кажем ти ја да морам да вежбам тај енглески... На глагољици...

Едукација, разумеш.



Јасно, брате, очигледна настава... Тако и треба када имаш добра наставна средства.

Одувек сам био поклоник те методе и апсолутно те подржавам у овоме.
nsarski nsarski 22:09 25.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Ovo je, valjda, mit?

Volt Dizni je zaleđen nakon svoje smrti. Istina ili mit?


Eto vidiš! Ja se sećam da su nam kasnije u osnovnoj školi pričali da je Dizni zaleđen i čeka lek za rak. A ja sam svojim nastavnicima verovao sve. I ono o Titu, i o Dizniju, ofanzivama, Bambiju...Čovek se odučava dok je živ. Hvala na prilogu jer nisam pratio dalji razvoj događaja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:37 26.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Кажем ти ја да морам да вежбам тај енглески... На глагољици...


Serbglish, nešto slično ja radim kada preduzimam operacije s onu stranu zakona - srpivritski - il' ivrit ćirilicom, il' Srbu alefbetom. Premda, Serbglish je opasniji konspirativni jezik, jer šta ako Profesor sedi u muriji i lovi sms-ove, ili, da stvar bude gora, im je već opravio neki algoritam da to radi sam od sebe?!
tasadebeli tasadebeli 10:20 27.12.2017

Re: Мандрак против Турака

nsarski

hoochie coochie man

Srđan Fuchs

Обратите пажњу на хипокампус ова два узорка...итд.




Ми се, бре, зезамо овде, а људи у свету озбиљно раде на томе.


Otvaranje mozga jednog ubice: Šta se krije unutra?

U laboratoriju dr Hansa Fogela, načelnika neuropatologije u Medicinskom centru na Univerzitetu Stanford u Kaliforniji, više puta puta mesečno pristiže nekoliko mozgova. On ih voli u komadu, zapakovane u formalin.


ŠERI FINKIZVOR: NEW YORK TIMES INTERNATIONAL REPORT, NEDELJNIK.RS UTORAK, 26.12.2017. | 18:42 -> 19:10



(ЛИНК)


Али:

On ih voli u komadu, zapakovane u formalin.







Какав је цар овај што преводи овакве вести!


Јбт, српска надреална фарса утемељена на Маратонцима и Алану Форду заразила читав свет! Постало то глобална појава!









nsarski nsarski 11:41 27.12.2017

Re: Мандрак против Турака

Ми се, бре, зезамо овде, а људи у свету озбиљно раде на томе.

Ja o tome sve vreme govorim, zar nije jasno? Mnogi ljudi doniraju sebe za naučne eksperimente.

Evo, ovo je bilo nedavno. Jedan od najvećih matematičara današnjice John Conway (izuzetno značajan čovek,jedan od velikana, ali ga, nažalost, najvše pamte po tome što je izmislio Game of Life), dakle Conway je dopustio da ga, za života, strpaju na magnetnu rezonancu (fMRI) i ispitaju mu mozak.


Ne zezam se bre ljudi!

Nego, Filip može ovako na živo, a mogu da ga bace u formalin kao kiseli krastavac. Čovek je fenomen koji treba ozbiljno ispitati.

P.S. I evo jedan bonus za tebe, Taso, iz intervjua sa tim genijem - ne mogu ni da ti nabrojim šta je taj čovek sve doprineo matematici i fizici. On je rođen 1937. i ovde razmišlja o svom životnom putu. Kratak prilog, 6-7 minuta. Veoma poučan. Odgledaj ako te ne mrzi.


*u prilogu se pominje i Monster - to je tehnički naziv za jednu konačnu, ali ogromnu, sporadičnu grupu koja je danas u žiži matematičkog istraživanja. Nećeš verovati, ali ima veze sa Ramanudžanom i crnim rupama, čak!
tasadebeli tasadebeli 22:35 27.12.2017

Re: Мандрак против Турака

nsarski

John Conway



Хвала!
angie01 angie01 12:47 25.12.2017

evo da dodam cestitku, u duhu ovog bloga,

narcis narcis 13:23 25.12.2017

Re: evo da dodam cestitku, u duhu ovog bloga,

ovo čemo da kradnemo i fejzujemo, samotako
gedza.73 gedza.73 16:34 25.12.2017

Re: evo da dodam cestitku, u duhu ovog bloga,



Zaratustra bi 'pojeo' ovog Majakovskog.

angie01 angie01 13:09 25.12.2017

Srecan Bozic, onima koji slave danas,

nsarski nsarski 15:16 25.12.2017

Re: Srecan Bozic, onima koji slave danas,

angie01

Ajde i ja da se pridružim čestitkma. Samo za gikove!



maksa83 maksa83 15:42 25.12.2017

Re: Srecan Bozic, onima koji slave danas,

nsarski
angie01

Ajde i ja da se pridružim čestitkma. Samo za gikove!

Auuuu .. Level 11 nerdovština!

Može jedna vedska:

alselone alselone 22:36 25.12.2017

Filipe zelim ti u novoj godini da

ostanes ovako bezbrizan.

To je blagoslov.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 25.12.2017

Re: Filipe zelim ti u novoj godini da

Filipe zelim ti u novoj godini da
ostanes ovako bezbrizan.

To je blagoslov.


Bezbrižan?
Ne bio mu ja u koži.

Ti brineš da ti ne crkne laptop, da stigneš negde na vreme, da čvarci budu dobri, i takve trivijalnosti, pa kad nešto ne ide po planu popizdiš, a Filip se sekira o svetskim revolucijama, pa ti vidi čije su brige veće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana