Hobi| Kućni ljubimci| Reč i slika| Zdravlje| Životinjski svet

Ulica Jeban Smer

tasadebeli RSS / 01.12.2017. u 11:05
како је то својевремено говорила једна мени најдража персона на свету научивши да чита, па док су је шетали градом читала табле са називима улица и саобраћајне знакове.

 
А за оне који ми замерају на вулгарности, нека наслов буде:
 
 Digitalna (personalizovana) propaganda u kontrasmeru
 
Приметио сам да је ова тема изазвала велики одзив блогерске јавности (хм... шта год то било), па реших да се гвожђе кује док је још вруће, те да отворим нови пост на којем би се та тема могла натенане проучавати у нади да  ће се доћи до ваљаних закључака емпиријским поступцима потврђених и рационалистичким методама синтетизованих.
 
То је ионако само још једна од сличица у мозаику који зовемо наша Република. (Уан Рипаблик?).
 
 
pk4j6tU.jpg?1 
 
 
 
 
 
Учити, учити и само учити!
Учити, учити и само учити!

 
 
 
 
"Znam za par likova ovde koji se bas loze na preporuke. Ono - posle svakog fajta idu redom i prebrojavaju koji komentar je imao koliko preporuka pa se onda iscudjuju naglas "kako je moguce da je neko preporucio njegov/njen komentar". 


Dodju da nahrane neostvaren ego, i onda im jos neko drugi uzme zvecku. Bude jos gore..."

 

__________________________________________________________________________________ 

 

"Osnivač Facebooka: Zloupotrebili smo ranjivost ljudske psihe


Osnivači Facebooka znali su od samog pokretanja te stranice da stvaraju nešto što zloupotrebljava ranjivi element ljudske psihe, otkrio je jedan od osnivača te kompanije Šon Parker.


"Kada je Facebook uzimao maha, ljudi bi mi prilazili i govorili 'ja nisam na društvenim mrežama", ispričao je Parker, koji je tada formalno bio predsednik kompanije, na Axios konferenciji u sredu.

"Ja sam im govorio: 'Ok. Ali, znaš, bićeš!' Onda bi mi oni rekli, 'Ne, ne. Previše cenim svoje interakcije u stvarnom svetu. Cenim trenutak. Cenim prisustvo. Cenim intimu'. A ja bih im rekao... 'Kad-tad ćemo te uhvatiti'", dodao je.

Parker ističe da tada nije shvatao posledice onoga što je govorio i da nije imao svest o 'nepredvidivim posledicama' do kojih dolazi kada mreža naraste na više od 2 milijarde korisnika.

"Doslovno menja vaš odnos s društvom, sam odnos među ljudima. Verovatno na čudan način utiče na produktivnost. Ko zna šta radi mozgovima naše dece", priznao je.

Parker je objasnio da je glavni cilj osnivača Facebooka bio 'da zgrabe što više korisničkog vremena i pažnje'. Takav pristup doveo je do stvaranja dugmeta 'like', koji korisnicima pruža 'malu dozu dopamina' svaki put kada dobiju lajk, što ih podstiče da objave još više sadržaja, što dovodi do još većeg broja lajkova... i tako unedogled.

"To je povratna petlja društvenog potvrđivanja... nešto što bi haker poput mene mogao da smisli, jer zloupotrebljavate ranjivost ljudske psihe", rekao je Parker, takođe jedan od osnivača Napstera.

Parker se Facebooku pridružio 2004. godine, pet meseci nakon njegovog pokretanja. Zakerberg je kasnije za Parkera govorio da je bio 'ključna osoba koja je pomogla Facebooku da iz studentskog projekta preraste u stvarnu kompaniju'.

Sledeće godine, policija je pronašla kokain u Parkerovoj vikendici, a on je bio uhapšen zbog posedovanja. Iako na kraju nije podignuta optužnica, povukao se s čela kompanije kako ne bi obeshrabrivao investitore.

Zahvaljujući svojem kratkom radu za Facebook, njegova imovina danas je vredna više od 2.6 milijardi dolara."

 

(ЛИНК) 

 

___________________________________________________________________________________

 

 19277.jpg

 

(Бифе "Лудара" и палачинкарница "Туту руту", окупљалиште напредних снага и умова у мом крају.) 

 

Прође нам Nowonder!

Данаске смо већ 1. децембар...

 

 

 

Хвала блогоколеги којег сам цитирао овде и користио неке његове материјале, његов допринос настанку овог поста је значајан исто колико и мој. 

 

 

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (151)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 11:08 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

vcucko
freehand

ako kažeš da sve stoji ne vidim gde vidiš zlovolju i tek ne razumem asocijativni tok prema "Serbien muss sterbien".

Meni nekako iz napisanog proizašlo: ovi iz Fructala bi trebali, a u najboljem interesu samog srpskog seljaka, da dođu pod teškim naoružanjem, u nindža-kornjača opremi i da zavedu red. Što je bivalo kroz istoriju, ali se nije (bar većini) pokazalo ni ugodnim ni korisnim.
Možda grešim, ali tako mi je zvučalo. I priznajem, reagovao sam ad hominem. Ono, da je neko drugi tako napisao, zabole me. A od tebe nisam očekivao, recimo.
Pa shvati kako hoćeš.

Pogrešna ti je percepcija. Apsolutno mi je nejasno odakle to sa b naoružanjem.
STvar je jednostavna, da ne ponavljam u nedogled. Slovenci su radili tržišno, ulagali u pakovanje i reklamu, i tu su bili 20 godina ispred ostatka bivše SFRJ.
kakvo crno naoružanje. A srpski seljak je trebalo da radi ono što je i radio: da zaboravi na foliranje oko patriotizma već da svoj proizvod prodaje onom ko plaća najviše i najpoštenije. Nema tu nauke.
tasadebeli tasadebeli 11:17 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

freehand

Mislim da nisi razumeo. Smisao mog komentara jeste da se to kad nemaju svi iste plate niti roba ima iste cene zove tržište. Nego ne zamaraj se činjenicama, ionako vrtiš matricu koja ide, otprilike, red neiustina-red vređanja.
I dok smo još kod činjenica i nujihvog ignorisanja



Ма немој!

Тржиште у једнопартијској "самоуправној" социјалистичкој СФРЈ под меком диктатуром?

'Ајде, немој да се лажемо.

Разумео сам ја врло добро о чему ти причаш као што сам разумео и шта ти том причом радиш овде.

Не видим где ти видиш вређање?

Због оног аутономашког плаћеничког говнета Берисављевића, старог кадровика из Савеза комуниста и СФРЈ који се сада продаје као Еуропејац и велики демократа?

Да, њега ћу свакако да вређам.

Тебе не вређам.

Мени је само жао што ти промовишеш ставове тог говнета и његових војвођанских подрепаша.

Но, и то је ствар слободне воље свакога од нас. Зато и живимо још увек у Републици (једној Републици од Триглава до Ђевђелије) у којој уживамо слободу мишљења, говора и медија, је л' да?

Хтедох само да разјаснимо ко је ко и шта је шта у тој данашњој Србији којопј би, ако неће да ћути и трпи, опет да наметну неки нови "Serbien muss sterbien" што каже Чучко.
Bili Piton Bili Piton 11:24 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

freehand
A srpski seljak je trebalo


Srbin ima jedan osnovni slepi ugao, a to je da odbija da uči od boljih od sebe (pre toga treba biti pošten pa priznati da je iko bolji od tebe, a tek to mu je mutan koncept). To objašnjava taj osećaj inferiornosti koji je oduvek imao prema Slovencima i Hrvatima i njihovoj poslovnosti. I, zašto ne reći i to - pedanteriji.

Dodaj tome i manjak talenta za dobro gazdovanje i scenario se dalje piše sam.
freehand freehand 11:27 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih


Srbin ima jedan osnovni slepi ugao, a to je da odbija da uči od boljih od sebe (pre toga treba biti pošten pa priznati da je iko bolji od tebe, a tek to mu je mutan koncept). To objašnjava taj osećaj inferiornosti koji je oduvek imao prema Slovencima i Hrvatima i njihovoj poslovnosti. I, zašto ne reći i to - pedanteriji.

Ne mešaj tu Slovence sa Hrvatima. Slovenci dobro rade, Hrvati se po pravilu samo dobro foliraju.
Dodaj tome i manjak talenta za dobro gazdovanje i scenario se dalje piše sam.

Mislim da grešiš. Rekoh već da će svaki proizvođač nepogrešivo znati kome treba da proda robu, ako ima priliku da je na tržištu izloži i bira najbolju ponudu.
Ovo ostalo su magle i koprene.
Doduše Tase su progledale otkad nema Slovenaca da otimaju svetu srpsku šljivu i gorjze.
tasadebeli tasadebeli 11:32 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

freehand

Pogrešna ti je percepcija.



Да, да, једино је твоја перцепција исправна.


Slovenci su radili tržišno,



Не сери, Фри. То се не зове "тржишно" него се зове једнопартијска мекана диктатура. Нема то везе са правим слободним тржиштем које подмећеш овде, а које у СФРЈ није постојало.

И Златне капи би имале квалитет Фруктала да им је дозвољено са највишег места.

Није ти пало на памет да се запиташ како то "способни" Словенци дођоше до много квалитетније производње сировина увезених из Србије, до бољих машина, фабрика, а "неспособни и глупи" Срби се тога нису досетили?

Идеш на ту причу? Срби су најглупљи и најнеспособнији народ бивше СФРЈ? Геџовани који једино умеју да обрезују воћке и да хране свиње?

Па неће бити, Фри.

Кључна тачка у којој су се ти економски односи у бившој СФРЈ за то твоје "тржиште" које помињеш били су у врховима те једнопартијске власти, а не у некаквим економским законима правог, истинског слободног тржишта.

Квалитет словеначких производа је и данас као и онда, на испиту чим изађе у неке друге земље ван бивше СФРЈ. И још увек, ево скоро 30 година после распада СФРЈ, тамо не могу да прођу, па још увек Србији уваљују Горење и остало што поменусмо јер је та и таква Србија, медијски затуцана, за њих најзахвалније тржиште.

Ко ти држи војвођанске ресурсе за прехрамбену индустрију данас? Зашто Војводина не може као и суседна Мађарска да сама одлучује о томе? Ко је Војводину довео до тога да су јој и данас потенцијали у прехрамбеној индустрији неискоришћени? ( "може да храни пола Европе", је л' да, али не храни, јбг, јер неко други узима кајмак).

Ко је крив за то, Фри?

Србенде геџовани или ови твоји из Демократске странке које и данас уздижеш у небеса?
milisav68 milisav68 11:40 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Bili Piton
Dodaj tome i manjak talenta za dobro gazdovanje i scenario se dalje piše sam.

Pa da, razumemo se i u muziku, i u poljoprivredu i u gazdovanje.
freehand freehand 11:42 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Не сери, Фри.

Hvala profesore.
Идеш на ту причу? Срби су најглупљи и најнеспособнији народ бивше СФРЈ? Геџовани који једино умеју да обрезују воћке и да хране свиње?.

Pa realno, nije da nisam bio svestan u šta zalazim.

Bili Piton Bili Piton 11:45 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

milisav68
gazdovanje.


Ako ti engleska reč menadžment više odgovara, kul.
tasadebeli tasadebeli 11:54 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Bili Piton

Srbin ima jedan osnovni slepi ugao, a to je da odbija da uči od boljih od sebe (pre toga treba biti pošten pa priznati da je iko bolji od tebe, a tek to mu je mutan koncept). To objašnjava taj osećaj inferiornosti koji je oduvek imao prema Slovencima i Hrvatima i njihovoj poslovnosti. I, zašto ne reći i to - pedanteriji.

Dodaj tome i manjak talenta za dobro gazdovanje i scenario se dalje piše sam.



Ево га још један са ставом о некаквој урођеној неспособности Срба да газдују, раде и зарађују!

Такав став се, иначе, назива у цивилизованом свету култур фашизам.


Nemci najpametniji, Srbi najgluplji (ЛИНК)


Били, био Тадић својевремено у Загребу у званичној посети са читавом делегацијом. У делегацији био и извесни Милош Бугарин, председник Привредне коморе Србије, дакле највише државне економске институције.

У разговору и после пред новинарима, Тадић и тадашњи председник Хрватске Јосиповић констатују да постоји велики несразмер у трговинској размени између Србије и Хрватске, тј. да је хрватским фирмама српско тржиште много отвореније, док српске фирме због препрека које немају везе са законима тржишта, јако тешко пролазе у Хрватској.

Пази, то констатују пред новинарима оба председника. Поред њих стоји и дотични Милош Бугарин.

Два дана касније, по повратку у Србију, Милош Бугарин у телевизијској емисији у ударном термину РТС на питање новинара око те изјаве два председника у камеру каже како није тачно да постоји несразмер у трговини између Србије и Хрватске.

Дакле, пориче оно што су пред њим и пред новинарима рекли и хрватски председник и ЊЕГОВ председник државе.

Пошто Милош Бугарин није дементни старкеља или неки глуп човек, онда се ја с правом питам ко је њему платио (провизијама на трговинскле уговоре или чиме год) да се тако просерава у камере РТС.

А тог Милоша Бугарина је неко поставио на место председника Привредне коморе Србије.

Ко га је поставио, Били?

Е, видиш Били, то је тај механизам који, на жалост, функционише у Србији деценијама, од 1945. па до данас. Прочитај онај текст са Гето Србија. Наћи ћеш доста тога ту што се тиче "приватизације" у Србији после 5. октобра 2000.

Зато та флоскула о некаквој урођеној неспособности Срба и традиционално лошем газдовању сопственом имовином и јесте просеравање. Без увреде, мислим на просеравање у значењу какво му придаје савремена филозофија.


"On Bullshit" (2005), by philosopher Harry G. Frankfurt, is an essay that presents a theory of bullshit that defines the concept and analyzes the applications of bullshit in the contexts of communication. Frankfurt determines that bullshit is speech intended to persuade (a.k.a. rhetoric), without regard for truth. The liar cares about the truth and attempts to hide it; the bullshitter doesn't care if what they say is true or false, but rather only cares whether or not their listener is persuaded.




Па онда после тога вози даље на ово. најбоље објашњење како се то Срби рађају са том фалинком да лоше газдују својом имовином.


МАНИПУЛАЦИЈА СВЕШЋУ (ЛИНК)



Bili Piton Bili Piton 12:05 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

tasadebeli



Ево га још један са ставом о некаквој урођеној неспособности Срба да газдују, раде и зарађују!


Ne znam jel urodjeno (to je tvoj ornament) ali nesposobnost prosto vrišti, da nije tako ne bismo kolektivno bili tu gde jesmo, na nekom afričkom proseku. Nit znamo šta oćemo nit znamo gde idemo. Tavorimo i ruminiramo. Drugi odoše dalje. Pukotina sve veća. Samoobmanjivanje sve skuplje.

Može i tako, razume se, ali ne sluti na dobro.
tasadebeli tasadebeli 12:08 02.12.2017

Re: А ово је тек посебна прича

freehand

... ja sad prosto moram da ti odgovorim istim tonom da razumem da ste vi ljotićevci kao inače frustrirana gomila dodatno nadraženi na svako suprotstavljanje.




Док сте ви, корисни идиоти (без увреде, устаљени термин за оне који несвесно својим деловањем некоме помажу не схватајући штетност онога што раде) изузетно толерантни, па никада не дисквалификујете саговорника лепећи му гомилу бесмислених политикантских етикета уместо да одговорите аргументима?

Е, јбг!

Да пробамо са аргументима...

Какво је твоје објашњење за речи Милоша Бугарина (и свих остали бугарина по Србији) пред камерама РТС после Тадићеве посете Загребу?

(Види причу о томе у одговору Билију Питону.)

(Написах прво "Булију Питону"... Што ти је подсвест. Прсти раде оно што глава не мисли нити срце осећа. )


Не сери, Фри.


Hvala profesore.



Нем на чему, колега!

Требало је да пише:

"Не просеравај се, Фри."

али ето, увек грешим због те брзине коју изискује комуникација на друштвеним мрежама, па ми излети погрешан филозофски термин.

Да поновим да бих разјаснио ову малу збрку са научним терминима међу колегама:


"On Bullshit" (2005), by philosopher Harry G. Frankfurt, is an essay that presents a theory of bullshit that defines the concept and analyzes the applications of bullshit in the contexts of communication. Frankfurt determines that bullshit is speech intended to persuade (a.k.a. rhetoric), without regard for truth. The liar cares about the truth and attempts to hide it; the bullshitter doesn't care if what they say is true or false, but rather only cares whether or not their listener is persuaded.
vcucko vcucko 12:15 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Bili Piton


Srbin ima jedan osnovni slepi ugao, a to je da odbija da uči od boljih od sebe (pre toga treba biti pošten pa priznati da je iko bolji od tebe, a tek to mu je mutan koncept). To objašnjava taj osećaj inferiornosti koji je oduvek imao prema Slovencima i Hrvatima i njihovoj poslovnosti. I, zašto ne reći i to - pedanteriji.


Ima tu i drugi deo - na isti način osećaj superiornosti prema nekim drugima, za koje smatra da su mu inferiorni (potpuno je nebitna utemeljenost takvog mišljenja).

Npr. ovo je Nemac, e on je vredan, poslovan i - da se ne lažemo - opasan, može da naudi. Zato s njim u rukavicama, servilno i uz naklon (ako Nemac vuče razne konotacije, stavi Englez ili Francuz, svejedno). A ovaj ovde, Rumun, ma to ciganštura bre, to nogom. Uglavnom retko postoji normalan balans i nastup u nekom sopstvenom i obostranom interesu.

I slažem se sa Free-jem, ne stavljaj Slovence i Hrvate u isti koš. Prvi, realno, nikad i nisu bili iz te jugo-priče. Drugi su u mnogo čemu mi u ogledalu (naravno uz bližu i samim tim konkretniju pomoć spolja).
tasadebeli tasadebeli 12:30 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Bili Piton

Ne znam jel urodjeno (to je tvoj ornament) ali nesposobnost prosto vrišti, da nije tako ne bismo kolektivno bili tu gde jesmo, na nekom afričkom proseku. Nit znamo šta oćemo nit znamo gde idemo. Tavorimo i ruminiramo. Drugi odoše dalje. Pukotina sve veća. Samoobmanjivanje sve skuplje.



Ко, Били? Ко?

Ти "неспособни" људи у Србији имају имена и презимена.

А свакако онај сељак који у откупу продаје млеко по ниским ценама није толико неспособан нити је толико глуп да не схвата да варају и њега и нас, крајње потрошаче његовог производа. (Види откупне цене млека у Србији и цене млека на тржишту.)

Мислиш да је српски сељак толико глуп да то не види? Да не би радио другачије да може?

Неће бити, Били.

Него не може да се ишчупа из тога као ни ми, крајњи потрошачи његовог производа у његовој и нашој отаџбини којом се управља из иностранства.



- Utvrdili smo da kompanija „Denjub fuds grupa“ u otkupu mleka sa pet svojih mlekara u Srbiji - „Imlek“, „Impaz“, „Zemunska“, „Novosadska“, „Subotička“ - učestvuje sa 47,4 odsto. Dozvoljeni prag koncentracije je 40 procenata, ali pošto je kupovina tih mlekara obavljena pre stupanja na snagu antimonopolske regulative, tu sada ne može ništa da se ispravi. Taj, međutim, nalaz je bio izuzetno važan da bi mogli da uđemo u sledeću etapu - provere da li tu dominaciju zloupotrebljavaju - i u toj drugoj etapi smo došli do nepobitnih dokaza o zloupotrebama - navodi prof. dr Dijana Marković-Bajalović.

Zloupotrebe su sazdane u „Salfordovim“ otkupnim cenama - plaćanju proizvođača. Provere papira, kao i onih uzetih od „Salforda“ i pribavljenih direktno kod proizvođača (seljaka) pokazale su da su da se otkupna cena formirala od slučaja do slučaja. Za isti kvalitet mleka jedan proizvođač je dobijao jednu cenu, drugi drugu. Sam kvalitet, tj. odluku u koju kategoriju će da propadne isporučeno mleko donosio je takođe isključivo otkupljivač („Salford“), a bez prava proizvođača da traži superviziju.

- Da, naši saradnici su išli na teren i proveravali ugovore direktno kroz proizvođača i zato je ovaj postupak trajao toliko dugo. U ispitnom ročištu učestvovali su u nadležni iz kompanije „Denjub fuds grupe“, tako da nikakvih nepoznanica ni iznenađenja nema.


„Salford“ ima monopol na tržištu mleka (ЛИНК)



O čemu razmišljati

Šta je bio interes pojedinih državnih organa ili državnih činovnika
da dovodi vlasnike stranog, ili možda ranije iznetog domaćeg kapitala?
Kakav je interes menadžmenta kompanija čije su “greške” bile
što je uspeo da ekonomski opstane u režimu sankcija i da specifičnim
vidovima pritiska podstiče dokapitalizaciju?


PRIVATIZACIJA INDUSTRIJE MLEKA U REPUBLICI SRBIJI (ЛИНК)



Ко је, Били, довео Салфорд и остале инвестиционе фондове из иностранства на српско тржиште и увео их у економски простор Србије за мале паре? Ко је допустио криминализовану приватизацију млекара и свега осталога по Србији?

Ти људи имају своја имена и презимена.

И свакако то нису сељаци, него оно "чколовани" на власти.

И то неки од њих "чколовани" једином британском државном стипендијом коју Британци сасвим сигурно не дају да би ти њихови школарци из Србије помагали Србији.

(Види под Питић, Ђелић, Прибићевић,... кад већ рекох да ти људи имају своја имена и презимена. Динкић није ту укључен, њега је његова Миросинка све време шлеповала уз ту групу људи окупљених у "невладину организацију" која је затим постала шизофрена политичка партија пар година после 5. октобра 2000.

G17 Plus (G17+), was a liberal-conservative political party in Serbia that existed from 2002 until 2013 when it merged into the United Regions of Serbia (URS).

Founded as a non-governmental organization dealing with economic issues, in 2002 it transformed into a political party that became part of several ruling coalition governments in Serbia throughout the 2000s and early 2010s.



У свакој власти у Србији су ти сумњиви типови из те "невладине организације" од 5. октобра 2000. па до данас. И код Ђинђића и код Туњавога, и и код Тадића, па ево сада и код Вучића.
milisav68 milisav68 13:00 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Bili Piton
milisav68
gazdovanje.


Ako ti engleska reč menadžment više odgovara, kul.

Sad mi nije ništa, pa može i ta engleska reč.
gedza.73 gedza.73 15:40 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

freehand
Slovenci su radili tržišno,


Sličan proces odvijao se i u Sloveniji, u veljači 1990. godine usvojeno niz amandmana, kojim je raskinuto socijalističko uređenje.


freehand
niti se sećam direktive i prisile da se njihova roba kupuje.


Socijalistička samoupravna demokracija definira se kao poseban oblik diktature proletarijata koji se osigurava kroz zabranu društveno-ekonomskog i političkog organiziranja usmjerenog na uspostavljanje kapitalističkih odnosa.

: Slobode i prava čovjeka i građanina ograničene su interesima socijalističkog društva.


zilikaka zilikaka 21:29 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

OK, nije izmišljana topla voda. Aj' poneka iznimka (kad je najveći sin u Smederevu rekao "gvožđe!" misleći na grožđe, a oni shvatili po Vuku


Da, jedna od zabluda koje vladaju.
Stvari su ipak malo drugačije:

Ovo sam našla na prvu loptu al ima sigurno na više mesta

A za nas što ne otvaramo linkove ukratko:
Uprava SARTIDA-a je kao
najpogodniju lokaciju za podizanje
buduće fabrike - izabrala Smederevo.
Ovim je na najbolji način iskorišćen
povoljan geografski položaj
Smedereva: strateški pravac Moravsko
Vardarske doline, blizina velikih količina
vode Dunava potrebnih za industriju
čelika, dobre putne i železničke
komunikacije. Na obali Dunava, dva
kilometara uzvodno od grada, u proleće
1921
vcucko vcucko 21:59 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

zilikaka
OK, nije izmišljana topla voda. Aj' poneka iznimka (kad je najveći sin u Smederevu rekao "gvožđe!" misleći na grožđe, a oni shvatili po Vuku


Da, jedna od zabluda koje vladaju.
Stvari su ipak malo drugačije:


Alo, to je samo simpatična dosetka. Gvožđe - grožđe, naravno da niko ne misli ozbiljno.
Ali ono posle, oko poslovnosti, organizacije, legalizovanog lopovluka na sitno i na veliko, to je na žalost ozbiljno.
milisav68 milisav68 22:53 02.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

vcucko
Alo, to je samo simpatična dosetka. Gvožđe - grožđe, naravno da niko ne misli ozbiljno.

Ma ćuti - ima ko misli ozbiljno (Zilikaki ćemo da opravdamo na umor ).

I onda se tu pravi kakofonija - Da li je bilo bolje za vreme druga Tite.

A mnogi podaci su brisani gumicom, i nisi smeo ništa da pomeneš.

Tako sam ja saznao tek pre par godina da je u mom mestu bila fabrika koja je za vreme prvog svetskog rata sklapala francuske ratne avione.

Pazi, 1914./1915. sedamdeset kilometara južno od Beograda.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:09 03.12.2017

Re: A kruti yebem blogova kvalitetnih

Ти људи имају своја имена и презимена.


oni koje korisni idiot sada navodi kao 'svetle primere' iz belog sveta koji su uspesni u svojim strukama, i dalje ne shvatajuci da bas zbog njih trune od zagadjenosti tamo gde zivi.
eloy eloy 20:56 01.12.2017

Gishtat me kajmak

Taske brate i prijatelju da ti ne dosađujem ovde postavio sam ti nagradno pitanje kod jinksa na blogu.
Veliki pozdrav za tebe !!
tasadebeli tasadebeli 21:46 01.12.2017

Re: Gishtat me kajmak

eloy
Taske brate i prijatelju da ti ne dosađujem ovde postavio sam ti nagradno pitanje kod jinksa na blogu.
Veliki pozdrav za tebe !!



Па да ли си ти при себи?

Ја, бре, не читам коментаре ни на сопственом посту, а камоли на другима! Немам ја времена за то...

Сад недавно престадох да читам и уводне текстове на туђим постовима.

А и своје текстове све ређе читам.

И на овај твој сам рендомли налетео, методом случајног узорка.

Али 'ајде добро, другар си ми, па да те не увредим.

Пробаћу тамо да нађем, па да пробам да одговорим на то наградно питање.




eloy eloy 21:56 01.12.2017

Re: Gishtat me kajmak


Ја, бре, не читам коментаре ни на сопственом посту, а камоли на другима! Немам ја времена за то...

Сад недавно престадох да читам и уводне текстове на туђим постовима.

А и своје текстове све ређе читам.

И на овај твој сам рендомли налетео, методом случајног узорка.



tasadebeli tasadebeli 22:01 01.12.2017

Re: Gishtat me kajmak

eloy

Ја, бре, не читам коментаре ни на сопственом посту, а камоли на другима! Немам ја времена за то...

Сад недавно престадох да читам и уводне текстове на туђим постовима.

А и своје текстове све ређе читам.

И на овај твој сам рендомли налетео, методом случајног узорка.







Бајага се Бајагом у главу бије.



eloy eloy 22:44 01.12.2017

Re: Gishtat me kajmak

Бајага се Бајагом у главу бије.



Jedna bakica pala u tramvaju. Priđe jedan fini čovek, podigne je i ustupi joj mesto. Bakica mu se zahvali i pita kako da mu se oduži.
Nema potrebe staramajka,reče gospodin samo se setite u martu mesecu imena Dragan Đilas.
Sine nećeš mi zameriti ali ja sam ipak pala na dupe a ne na glavu !

tasadebeli tasadebeli 00:12 02.12.2017

Re: Gishtat me kajmak

eloy
Бајага се Бајагом у главу бије.



Jedna bakica pala u tramvaju. Priđe jedan fini čovek, podigne je i ustupi joj mesto. Bakica mu se zahvali i pita kako da mu se oduži.
Nema potrebe staramajka,reče gospodin samo se setite u martu mesecu imena Dragan Đilas.
Sine nećeš mi zameriti ali ja sam ipak pala na dupe a ne na glavu !












BABE KOJE ISPADAJU

Jedna baba se usled svoje preterane radoznalosti nagnula kroz prozor, ispala i razbila se.
Kroz prozor se nagnula druga baba da bi videla onu koja se razbila, ali je usled svoje preterane radoznalosti takođe ispala kroz prozor, strmoglavila se i razbila.
Zatim je kroz prozor ispala i treća baba, zatim četvrta, zatim peta.
Kad je ispala i šesta baba, meni je dosadilo da ih gledam, pa sam pošao na Maljcevsku pijacu gde su, kažu, jednom slepcu poklonili pleteni šal.




freehand freehand 00:06 02.12.2017

Udica Jeban Smor

.
tasadebeli tasadebeli 00:23 02.12.2017

Re: Udica Jeban Smor

freehand
Udica Jeban Smor.



Фри, знаш одакле то Улица Јебан смер?

Једно дете које је тек научило да чита иде са мајком улицом и чита све натписе које види.

И угледа натпис JEDAN SMER на оној стрелици. Али мангупи, маму им њихову, на оном слову D повукли једну цртицу исте боје као и слова на тој стрелици и онда од D испало B.

Мангупска посла.

И шта зна дете, чита наглас шта то пише, па онда пред свим онм пролазницима на улици још и пита мајку:"Мама, а шта је то јебан смер?"


Ниси ти то виђао? Јебан смер?

А па да, ви Панчевци и не пратите саобраћајне знаке током вожње, тако вас науче ту у локалним аутошколама, знам то од раније. Зато и ниси видео.

Исто тако код мене у лифту постоје упутства за клинце када се возе лифтом шта не треба да раде, кога да зову у помоћ када се заглаве и слично. И на једном упутству пише

НЕ ПРЕПОРУЧУЈЕ СЕ СКАКАЊЕ У ЛИФТУ.

АЛ' опет ти мангупи, маму им њихову, изгребали оно НЕ и оно С, па сада у лифту пише

ПРЕПОРУЧУЈЕ СЕ КАКАЊЕ У ЛИФТУ.

Безобразни, бре, и ти мангупи...




freehand freehand 01:10 02.12.2017

Re: Udica Jeban Smor

А па да, ви Панчевци и не пратите саобраћајне знаке током вожње, тако вас науче ту у локалним аутошколама, знам то од раније. Зато и ниси видео.


tasadebeli tasadebeli 01:24 02.12.2017

Re: Udica Jeban Smor

freehand
А па да, ви Панчевци и не пратите саобраћајне знаке током вожње, тако вас науче ту у локалним аутошколама, знам то од раније. Зато и ниси видео.







Шта је, бре, као није тачно?

Ево га један твој суграђанин се паркирао попречно по сред моје улице, не може нико да прође цело вече!



freehand freehand 09:05 02.12.2017

Re: Udica Jeban Smor


Шта је, бре, као није тачно?

Ево га један твој суграђанин се паркирао попречно по сред моје улице, не може нико да прође цело вече!

Da, znam za tog. Smara sve beogradske malograđane sa jeftinim smislom za humor već decenijama. Izgleda da su ga poslali kao lakmus za one koji bi nekog Pančevca da načine smešnim pa ne znaju baš kako bi drugačije.
E onda im taj bećar obavezno stoji pred kućom preprečivši ulicu.
tasadebeli tasadebeli 10:22 02.12.2017

Re: Udica Jeban Smor

freehand

Шта је, бре, као није тачно?

Ево га један твој суграђанин се паркирао попречно по сред моје улице, не може нико да прође цело вече!

Da, znam za tog. Smara sve beogradske malograđane sa jeftinim smislom za humor već decenijama. Izgleda da su ga poslali kao lakmus za one koji bi nekog Pančevca da načine smešnim pa ne znaju baš kako bi drugačije.
E onda im taj bećar obavezno stoji pred kućom preprečivši ulicu.



Видим да сте вас двојица блиски, па да не сметам даље.
eloy eloy 11:05 02.12.2017

krivo sedi al lepo besedi


Nemoj dušu ogrešiti Taso, Pančevo je lepa varoš na ušću dve reke, a Pančevci pitomi ljudi. Ja volim Pančevo !





tasadebeli tasadebeli 12:56 02.12.2017

Re: krivo sedi al lepo besedi

eloy

Nemoj dušu ogrešiti Taso, Pančevo je lepa varoš na ušću dve reke, a Pančevci pitomi ljudi. Ja volim Pančevo !











Јесте, друже, Панчево је лепа варош.

И ја волим Панчево такође.

(Не гледам оне загађиваче, него баш варош.)

Ја имам и фамилију тамо. И идем често код њих. Да ти не причам што су ме баба и деда свако мало шинобусом са "Дунав станице" у Београду одводили у Панчево да се шврћкамо онако без разлога као и када су ме водили у шетње на Калиш, што је за мене био доживљај који и данас памтим с неком тихом радошћу уу срцу.

Зато се и шалим са Фријем.

А ја могу да се шалим само са оним кога волим.

Кога не волим, са њим се не шалим. За оне које не волим имам нешто друго у репертоару.

Знаш ли ти да је Фри (једаред ми је то сам рекао) ишао у панчевачку гимназију "Милош Црњански"?

(Црњански тамо својевремено предавао српски језик и књижевност и играо фудбал за локални тим.)

Упознао сам недавно неке садашње професоре из те његове бивше гимназије. Сјајни људи. Као и Милош Црњански.

Па како онда да не волим Фрија. Волим га као и моју поменуту фамилију. Без зезања.

Само то што га волим, не значи да ћу да га мазим по глави када прави глупости исто онако као и када уради нешто добро.

Ипак сам ја читав живот педагог. Знам шта ваља за дете када расте, а шта није добро.



freehand freehand 13:01 02.12.2017

Re: krivo sedi al lepo besedi

Знаш ли ти да је Фри (једаред мни је то сам рекао) ишао у панчевачку гимназију "Милош Црњански"?

Istini za volju gimnazija se zove "Uroš Predić".
(Црњански тамо својевремено предавао српски језик и књижевност и играо фудбал за локални тим.)

Istini za volju predavao je fiskulturu.

Mislim, nije da je bitno, al eto, da neko ko blog doživljava kao iole ozbiljno mesto ne ode odavde sa takvim saznanjima i proslavi se u nekom društvu pa posle bude ljut na mene.
tasadebeli tasadebeli 13:12 02.12.2017

Re: krivo sedi al lepo besedi

freehand
Знаш ли ти да је Фри (једаред мни је то сам рекао) ишао у панчевачку гимназију "Милош Црњански"?

Itini za volju gimnazija se zove "Uroš Predić".
(Црњански тамо својевремено предавао српски језик и књижевност и играо фудбал за локални тим.)

Itini za volju predavao je fiskulturu.
MNislim, nije da je bitno, al eto, da neko ko blog doživljava kao iole ozbiljno mesto ne ode odavde sa takvim saznanjima i proslavi se u nekom društvu pa posle bude ljut na mene.



Е?

Вероватно си ми ти то тада и рекао као што си ми причао за професора Црњанског у тој гимназији, а ја увртео у главу да се онда и гимназија тако зове.

А те колеге (прецизније, две колегинице али не бих сада о томе; јесте да моја жена никада не чита Блог, али шта га ја знам) нисам ни питао за име гимназије, него су ми њих две, исто професорке српског, причале како је Црњански (како га је већ Бог дао са кратким фитиљем) усред једног наставничког већа сасуо у лице управитељу гимназије да је магарац, па га овај распоредио да предаје фискултуру.


Хвала ти на исправци, Фри. И треба да се узајамно помажемо јер су нам обојици дошли они дани када полако почињемо да заборављамо много тога, па је добро имати некога да те подсети када заборавиш.


Само, то више и нисмо ми, живот, а ни звезде,
него нека чудовишта, полипи, делфини,
што се тумбају преко нас, и плове, и језде,

...

ЕСПАЊА и наш Хвар,
Добровић мртви, шејк што се у Сахари бели,
привиђају ми се још, као утваре, ватре, вар.
Мој Сибе полудели, зинуо као пеш.
Само, то више нисмо ми, у младости и моћи,
већ неки папагаји, чимпанзи, невесели,
што ми се смеју и вриште у мојој самоћи.




eloy eloy 14:15 02.12.2017

Re: krivo sedi al lepo besedi

Ипак сам ја читав живот педагог. Знам шта ваља за дете када расте, а шта није добро

Gimnazija Uroš Crnjanski - vuk sit i ovce na broju - najebo čobanin


eloy eloy 14:23 02.12.2017

p.s

tasadebeli tasadebeli 16:43 02.12.2017

Re: p.s

eloy



Ла про - спе - ти - ва!




eloy eloy 09:51 03.12.2017

kad ono....



nekom prvi, nekom poslednji,
i ništa novo nema pod suncem.
tasadebeli tasadebeli 10:33 03.12.2017

Re: kad ono....

eloy


nekom prvi, nekom poslednji,
i ništa novo nema pod suncem.



Увек било и остало. И биће.



eloy eloy 10:44 03.12.2017

Re: kad ono....

Увек било и остало. И биће.


Da sad vidim ovo je u stvari blog o životu.

Ulica (za)jeban smer!

Jednosmerna u svakom pogledu.
Taso majstore !

tasadebeli tasadebeli 10:53 03.12.2017

Re: kad ono....

eloy

Suncokret



И светокрет!(ЛИНК)


BARBAROGENIJE

Moja nova pesma je besna munja matere sunca
Sav obruča zemlje je gorući ekvator
Hej otkuda vi zraci pobune marsove

Moji su osećaji otupeli za obične ljubavi ljudske
Ti čija se to mržnja ukočila pod mojim pogledom
Moja su pleća preuska za buntovne valove novih planeta

Mada ponosan ljubim jednu jedinu ženu
Avaj
Samo sam nov zemaljski čovek starog nevremena

Lako je vama laka marsovska telesa
Vi možete padati i lomiti krila koliko vam drago
Vi možete u slobodi da se uzdignete
Ja
Ja ne smem ni da pokleknem
A kamoli pasti na ovoj planeti

Još divljački sam vezan i ne mogu da se propnem
Ah divlje bi da riknem u planine balkanskoga kontinenta

Zverski uhvaćen u lisičine istoka i zapada
Jaoj

O vi marsove bedevije i suludi fantomi
I vi ždralovi raskrinkane evropske venere
Vi ne znate za grčeve ove tužne jednom pregažene zemlje

Vi ni ne slutite proklete turske meridijane
Vaša su braća uzalud lokala mladu balkansku krv

Neka ― na mnogaja leta: vaša mržnja i moja ljubav
Naša je zastava danas nebo
Moja je otadžbina od vajkada zemlja

I još ćemo se vijugati na bogovskim vešalima
Aman
Ali nove bolove osvetiće barbarogenije.



Да се ми манемо снега који џентли фолинг апон ливинг енд д дед...


Контам, по неким прошлим блоговима, да смо ти и ја, друг Елојица, ту негде по годинама, која гора или доле, небитно, те да смо сходно томе слушали и исту домаШну муз'ку.

Какво је твоје цијењено и поштовано мненије о том акустичарском периоду наше музике (Сунцокрет, С времена на време, Рањена срца, Јадранка Стојаковић, Драго Млинарец итд.) ?

Ја као основношколац баш био опасно навучен на њих. (ЛИНК)






Није ни чудо што сам се после, као гимназијалац, одмах заљубио у





(Кликети на сликети.)
tasadebeli tasadebeli 11:02 03.12.2017

Re: kad ono....

eloy
Увек било и остало. И биће.


Da sad vidim ovo je u stvari blog o životu.

Ulica (za)jeban smer!

Jednosmerna u svakom pogledu.
Taso majstore !








Знао сам ја да ћеш ти то први да провалиш! (ЛИНК)

Линкић од јуче, да поновим, од вишка глава не боли.


HAPPINESS(ЛИНК)



milisav68 milisav68 11:30 03.12.2017

Re: kad ono....

eloy


nekom prvi, nekom poslednji,
i ništa novo nema pod suncem.

Sem svojih buba, one su unikatne.



eloy eloy 12:29 03.12.2017

Re: kad ono....


Sem svojih buba, one su unikatne.



eloy eloy 12:43 03.12.2017

Re: kad ono....

Контам, по неким прошлим блоговима, да смо ти и ја, друг Елојица, ту негде по годинама, која гора или доле, небитно, те да смо сходно томе слушали и исту домаШну муз'ку.

Какво је твоје цијењено и поштовано мненије о том акустичарском периоду наше музике (Сунцокрет, С времена на време, Рањена срца, Јадранка Стојаковић, Драго Млинарец итд.) ?




A muzika - da,da naravno,zavrti se još ponekad i vraća se....

tasadebeli tasadebeli 13:07 03.12.2017

Re: kad ono....

eloy
Контам, по неким прошлим блоговима, да смо ти и ја, друг Елојица, ту негде по годинама, која гора или доле, небитно, те да смо сходно томе слушали и исту домаШну муз'ку.

Какво је твоје цијењено и поштовано мненије о том акустичарском периоду наше музике (Сунцокрет, С времена на време, Рањена срца, Јадранка Стојаковић, Драго Млинарец итд.) ?




A muzika - da,da naravno,zavrti se još ponekad i vraća se....





tasadebeli tasadebeli 13:09 03.12.2017

Сабирни центар

Да терамо точак ти и ја, друг Елојица, по старом?

Па докле иде, иде...











eloy eloy 13:48 03.12.2017

Re: Сабирни центар

Па докле иде, иде...


Jel znaš ti tasmanijski da je najbolji sex u haustoru.
Ako ide - ondak ide
ako ne ide - onda neko ide !




Да терамо точак ти и ја, друг Елојица, по старом?



Nisu peoblem raznomišljenici, problem su ovi što misle isto, pričaju drugo a rade treće.

tasadebeli tasadebeli 16:06 03.12.2017

Re: Сабирни центар

eloy

Jel znaš ti tasmanijski da je najbolji sex u haustoru.

Ako ide - ondak ide
ako ne ide - onda neko ide !



Как то не бих знао!







Nisu peoblem raznomišljenici, problem su ovi što misle isto, pričaju drugo a rade treće.



eloy eloy 11:55 05.12.2017

pao prvi sneg

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana