Budućnost| Istorija| Život

Hrvatski Slobodan!

Filip Mladenović RSS / 29.11.2017. u 19:23

Rušenje Starog mosta, 8. 11.
Rušenje Starog mosta, 8. 11. '93
Neuništiv duh Mostara
Neuništiv duh Mostara
Medjunarodni sud za ratne zločine u Hagu danas je potvrdio postojanje udruženog hrvatskog zločinačkog poduhvata s ciljem etničkog čišćenja delova Bosne i Hercegovine. Lideri Hrvata u BiH osuđeni su ukupno na 111 godina zatvora.

Haški Tribunal je potvrdio i nalaz iz prvostepene presude da je u udruženom zločinačkom poduhvatu progona bosanskih Muslimana, zajedno s osuđenima, učestvovao i tadašnji predsednik Hrvatske Franjo Tuđman. Osim njega, učesnici su bili i ministar odbrane Gojko Šušak i načelnik Generalštaba Hrvatske Vojske Janko Bobetko.

Jedan od optuženih, Slobodan Praljak, načelnik Genaralštaba HVO, inače osudjen na 20 godina zatvora, tokom izricanja presude je popio otrov, od čega je kasnije preminuo u bolnici.

Ovaj hrvatski ratni zločinac ostaće upamćen u istoriji beščašća na ovim prostorima kao nečovek koji je naredio rušenje Starog mosta u Mostaru.

Ironijom sudbine, Žalbeno veće, uz suprotno mišljenje sudije Fausta Pokara, zaključilo je da je rušenje Starog mosta bilo izvršeno u vojne svrhe, a ne radi zastrašivanja i terorisanja civilnog stanovništva.
Kako se navodi u zaključcima, utvrđeno je da je Stari most bio "od ključnog značaja za vojne aktivnosti" i da je kao takav bio legitiman vojni cilj, a tokom izricanja je poništen deo prvostepene presude kojim se taj čin smatra kao "bezobzirno razaranje".

Zato je današnje ispijanje otrova Slobodana Praljka istorijsko namirenje pravde za rušenje Starog mosta u Mostaru.

A presuda liderima Hrvata u Bosni i Hercegovini tokom rata od 1992. do 1995. još jedna potvrda da je režim Franje Tudjmana, kao i režim Slobodana Miloševića, nastojao svim sredstvima da pocepa BiH, na osnovu tajnog dogovora u Karadjordjevu marta 1991. godine.

Pravda je spora, ali dostižna, zar ne!?

Atačmenti



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:43 30.11.2017

Re: Nemci

Vidi - pošto te smatram solidnim nikom, odgovoriću ti u nekoliko rečenica.
Sve to što si naveo ima smisla.
Nema tu šta, generički posmatrano, da se zameri.
No, kada se sa opšteg nivoa spustimo u ravan implementacije, pojavi se i sledeće načelno pitanje.
Imam li ja pravo da tvoje mišljenje (i mišljenje slično tvojemu, te mišljenje na koje ti referenciraš kao ispravno) ne prihvatim ?
Kada o ovome doneseš sud, tada će ti biti lakše da prihvatiš da ja ne moram da se ponašam onako kako ti očekuješ ili bi želeo.
Jer ti za mene nisi mera.
Sa druge strane, odnosno, sa moje strane, primio sam tvoje stavove k znjaju.
Pored toga, lepo je to što si uočio da ja ne vređam ljude.
Siguran sam da si primetio i da ne cenim one koji vređaju druge - bez obzira koji šlagvort pri tome koriste.
Uh, ala sam se raspisao ...

Sem što smaraš - šta znači "referenciraš"?
c_h.arlie c_h.arlie 19:48 30.11.2017

Re: Nemci

freehand
Vidi - pošto te smatram solidnim nikom, odgovoriću ti u nekoliko rečenica.
Sve to što si naveo ima smisla.
Nema tu šta, generički posmatrano, da se zameri.
No, kada se sa opšteg nivoa spustimo u ravan implementacije, pojavi se i sledeće načelno pitanje.
Imam li ja pravo da tvoje mišljenje (i mišljenje slično tvojemu, te mišljenje na koje ti referenciraš kao ispravno) ne prihvatim ?
Kada o ovome doneseš sud, tada će ti biti lakše da prihvatiš da ja ne moram da se ponašam onako kako ti očekuješ ili bi želeo.
Jer ti za mene nisi mera.
Sa druge strane, odnosno, sa moje strane, primio sam tvoje stavove k znjaju.
Pored toga, lepo je to što si uočio da ja ne vređam ljude.
Siguran sam da si primetio i da ne cenim one koji vređaju druge - bez obzira koji šlagvort pri tome koriste.
Uh, ala sam se raspisao ...

Sem što smaraš - šta znači "referenciraš"?

Nešto slično ovome.
docsumann docsumann 19:56 30.11.2017

Re: Nemci

Kada o ovome doneseš sud, tada će ti biti lakše da prihvatiš da ja ne moram da se ponašam onako kako ti očekuješ ili bi želeo.
Jer ti za mene nisi mera.


ne radi se o meni, već o poštovanju drugih, a za to nije dovoljno samo ne psovati ih.
postoje mnogo važnije stvari u javnoj komunikaciji.

što se mene tičeš možeš i go da šetaš gradom i podvriskuješ na nemuštom jeziku umjesto da ljudima kažeš dobar dan, kako ste

mislim da je ta tvoja borba za neukalupljenost malo pogrešno usmjerena, ali rekoh već to je tvoj problem, nikako moj.
tadejus tadejus 20:03 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie

Pored toga, lepo je to što si uočio da ja ne vređam ljude.


jbt sad već stvarno počinjem da mislim da ovo nije performans.. da ti ovo ozbiljno..
pa nemoguće da ne vidiš da ne možeš sam biti sudija u presudi dal si niko vrjeđao i vrjeđaš ili nisi..
vrjeđaš konstantno..
skoro pa ništa drugo i ne radiš..
možda toga nisi svjestan..
al to ne mijenja činjenicu da vrjeđaš, da te stalno od toga odvraćaju ali da ti ustrjavaš..
e sad šta je meni groteskno u tome jeste što vrjeđaš ali tražiš da ti se drugi izvinjavaju kad to primjete..
aman čovječe..
prećera ga baš..
nije zabavno..
c_h.arlie c_h.arlie 20:14 30.11.2017

Re: Nemci

tadejus
c_h.arlie

Pored toga, lepo je to što si uočio da ja ne vređam ljude.


jbt sad već stvarno počinjem da mislim da ovo nije performans.. da ti ovo ozbiljno..
pa nemoguće da ne vidiš da ne možeš sam biti sudija u presudi dal si niko vrjeđao i vrjeđaš ili nisi..
vrjeđaš konstantno..
skoro pa ništa drugo i ne radiš..
možda toga nisi svjestan..
al to ne mijenja činjenicu da vrjeđaš, da te stalno od toga odvraćaju ali da ti ustrjavaš..
e sad šta je meni groteskno u tome jeste što vrjeđaš ali tražiš da ti se drugi izvinjavaju kad to primjete..
aman čovječe..
prećera ga baš..
nije zabavno..

A ti bi da budeš sudija - ili sam nešto pogrešno shvatio ?!
c_h.arlie c_h.arlie 20:17 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann
Kada o ovome doneseš sud, tada će ti biti lakše da prihvatiš da ja ne moram da se ponašam onako kako ti očekuješ ili bi želeo.
Jer ti za mene nisi mera.


ne radi se o meni, već o poštovanju drugih, a za to nije dovoljno samo ne psovati ih.
postoje mnogo važnije stvari u javnoj komunikaciji.

što se mene tičeš možeš i go da šetaš gradom i podvriskuješ na nemuštom jeziku umjesto da ljudima kažeš dobar dan, kako ste

mislim da je ta tvoja borba za neukalupljenost malo pogrešno usmjerena, ali rekoh već to je tvoj problem, nikako moj.

I meni je sasvim svejedno kako ćeš ti da šetaš gradom, te da li ćeš da podvriskuješ ili ne.
blogovatelj blogovatelj 20:25 30.11.2017

Re: Nemci

Srpske vođe su osuđene baš za ono za šta su i trebale biti osuđene.


Takoe. I Hrvatska se mešala u rat, a Srbija nije.
Sad da te čujem da ti kažeš takoe. Slutim da te neću čuti.
blogovatelj blogovatelj 20:28 30.11.2017

Re: Nemci

To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.


Mene je to u stvari jedino i najviše impresioniralo.
docsumann docsumann 21:12 30.11.2017

Re: Nemci

I meni je sasvim svejedno kako ćeš ti da šetaš gradom, te da li ćeš da podvriskuješ ili ne.


vjerujem da jeste, samo što je u toj rečenici akcenat bio na onom dobar dan, doviđenja, izvolte, hvala... mism kad treba i kako je red
c_h.arlie c_h.arlie 21:28 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann
I meni je sasvim svejedno kako ćeš ti da šetaš gradom, te da li ćeš da podvriskuješ ili ne.


vjerujem da jeste, samo što je u toj rečenici akcenat bio na onom dobar dan, doviđenja, izvolte, hvala... mism kad treba i kako je red

Izvini, nemoj da se ljutiš - no, ja to znam i bez tebe.
Nemoj da se ljutiš još jednom --- mislim da sam te nešto naučio. Do tebe je da li ćeš to da koristiš.
U ovoj sesiji se ne bih ovime više bavio.
tadejus tadejus 23:08 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie

A ti bi da budeš sudija - ili sam nešto pogrešno shvatio ?!


Jbt pa nemaš pet godina, da, drugi su sudije tebi.. Ti si drugima.. Ali ne možeš biti sudija sebi..
tadejus tadejus 23:10 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie

Izvini, nemoj da se ljutiš - no, ja to znam i bez tebe.
Nemoj da se ljutiš još jednom --- mislim da sam te nešto naučio. Do tebe je da li ćeš to da koristiš.
U ovoj sesiji se ne bih ovime više bavio.


Da možda je ipak performans..
Ain't funny
docsumann docsumann 07:11 01.12.2017

Re: Nemci

Izvini, nemoj da se ljutiš - no, ja to znam i bez tebe.


pa primjenjuj to znanje, Čarli.

probaj da zaštitiš ljude od sebe.

ne kažem, kad je diskusija u pitanju, čak nije ni loše biti malo neotesan, ali iz čista mira, na blogovima o plesu i cvjeću... bezveze je.


EDIT;

i da, na ovom blogu sam stvarno svašta naučio od mnogih ljudi.
a da bi nečiji stav prihvatio, prije svega moram da ga razumjem, pa tek onda preispitam... a vjeruj mi ja ne razumjem šta ti uopšte pokušavaš da mi kažeš.


zar ti stvarno izgledam kao čovjek koji se ljuti?
c_h.arlie c_h.arlie 08:35 01.12.2017

Re: Nemci

docsumann
Izvini, nemoj da se ljutiš - no, ja to znam i bez tebe.


pa primjenjuj to znanje, Čarli.

probaj da zaštitiš ljude od sebe.

ne kažem, kad je diskusija u pitanju, čak nije ni loše biti malo neotesan, ali iz čista mira, na blogovima o plesu i cvjeću... bezveze je.


EDIT;

i da, na ovom blogu sam stvarno svašta naučio od mnogih ljudi.
a da bi nečiji stav prihvatio, prije svega moram da ga razumjem, pa tek onda preispitam... a vjeruj mi ja ne razumjem šta ti uopšte pokušavaš da mi kažeš.


zar ti stvarno izgledam kao čovjek koji se ljuti?

Ja nisam neotesan, niti znam da li se ti ljutiš ili ne.
Moje je da druge ne vređam, a ti drugi neka vide šta će sa sobom.
docsumann docsumann 08:43 01.12.2017

Re: Nemci

Ja nisam neotesan, niti znam da li se ti ljutiš ili ne.


ma, dobro, vidim ti se vataš za nebitno i teraš po svome... ovaj razgovor nema nekog smisla, kao da jedan od nas igra stoni tenis a drugi pikado, pa se raspravljamo oko pravila igre ... da li staviti mrežicu ispred mete, odnosno da li bacati strijelice reketom...

nije vrijeđanje jedina stvar koja je ružna u ljudskim interakcijama, postoji i povrijeđivanje ( sa čitavom lepezom verbalnih i neverbalnih načina), nepoštovanje, spamovanje, spinovanje, pričanje glupih viceva na sahrani... i tako to

znam, znam, ti, naravno, ne pričaš viceve na sahranama
c_h.arlie c_h.arlie 11:40 01.12.2017

Re: Nemci

docsumann
Ja nisam neotesan, niti znam da li se ti ljutiš ili ne.


ma, dobro, vidim ti se vataš za nebitno i teraš po svome... ovaj razgovor nema nekog smisla, kao da jedan od nas igra stoni tenis a drugi pikado, pa se raspravljamo oko pravila igre ... da li staviti mrežicu ispred mete, odnosno da li bacati strijelice reketom...

nije vrijeđanje jedina stvar koja je ružna u ljudskim interakcijama, postoji i povrijeđivanje ( sa čitavom lepezom verbalnih i neverbalnih načina), nepoštovanje, spamovanje, spinovanje, pričanje glupih viceva na sahrani... i tako to

znam, znam, ti, naravno, ne pričaš viceve na sahranama

Razgovor nema smisla, nego ga ti uporno produžuješ, konstatujući i (implicitno) da ja ne vređam.
Da li ja nekoga poštujem ili ne izricanjem svoga stava, je pitanje lišeno elementarne logike. Kakve to veze ima sa poštovanjem nekoga ?
Da li to znači da ako iznesem svoj stav ne vređajući, onda toga nekoga povređujem, a ako ne iznesem svoj stav, onda ga ne povređujem ?
Da.
Slažem se da je dalji nastavak besmislen.
docsumann docsumann 13:29 01.12.2017

Re: Nemci


Da li ja nekoga poštujem ili ne izricanjem svoga stava, je pitanje lišeno elementarne logike. Kakve to veze ima sa poštovanjem nekoga ?
Da li to znači da ako iznesem svoj stav ne vređajući, onda toga nekoga povređujem, a ako ne iznesem svoj stav, onda ga ne povređujem ?


nisam kanio nastavljati, ali kad već postavljaš pitanja, da odgovorim...


nije ni nužno, ni cjelishodno, ni kulturno, po svaku cijenu i na svakom mjestu iznositi svoj stav, naročito ako za njega nisi direktno pitan.

sve je to stvar osjećaja za trenutak, za ljude...za jebeni kontekst.

zamisli da na svakoj (mrsnoj) slavi na kojoj sam pozvan krenem da iznosim svoje stavove glede klanja životinja.
ogadio bih im ručak u 3 minuta.

iliti na crkvenom vjenčanju svog druga počnem da palamudim šta mislim o crkvi i institucionalizovanim religijama uopšte.

imaš svoj stav, svoje mišljenje - super. zadrži ga za sebe, il ga objelodani ako te već za njega pitaju. il' tamo gdje to ima težinu i značenjue.
nema potrebe da ga iznosiš baš na svakom mjestu i u svakoj prilici.


ja ponekad čak i slažuckam malo kad me autor-ka izložbe pita kako mi se dopadaju njeni radovi (a ono uopšte nisu po mom ukusu, štaviše), jer ne želim da im kvarim raspoloženje s tako trivijalnom sitnicom kao što je moj fucking ukus. uvijem odgovor u par opštih natuknica,...zanimljivi formati, neobičanno korištenje vcrvene palete...

ponekad u gostima znam i da slažem kako je neko jelo sjajno iako ga jedva gutam.
znam da se domaćica trudila, da je dala sve od sebe da meni bude prijatno, i ne bih se dobro osjećao da vidim razočarenje u njenim očima.



e, tu se mi ustvari razlikujemo.
narcis narcis 13:42 01.12.2017

Re: Nemci

e, tu se mi ustvari razlikujemo.

u pristojnosti i lepom vaspitanju koje ti za razliku od čarlivoja imaš.
alselone alselone 14:03 01.12.2017

Re: Nemci

imaš svoj stav, svoje mišljenje - super. zadrži ga za sebe

maksa83 maksa83 14:04 01.12.2017

Re: Nemci

zamisli da na svakoj (mrsnoj) slavi na kojoj sam pozvan krenem da iznosim svoje stavove glede klanja životinja.


alselone alselone 14:09 01.12.2017

Re: Nemci



Moj covek.

c_h.arlie c_h.arlie 14:10 01.12.2017

Re: Nemci

docsumann

Da li ja nekoga poštujem ili ne izricanjem svoga stava, je pitanje lišeno elementarne logike. Kakve to veze ima sa poštovanjem nekoga ?
Da li to znači da ako iznesem svoj stav ne vređajući, onda toga nekoga povređujem, a ako ne iznesem svoj stav, onda ga ne povređujem ?


nisam kanio nastavljati, ali kad već postavljaš pitanja, da odgovorim...


nije ni nužno, ni cjelishodno, ni kulturno, po svaku cijenu i na svakom mjestu iznositi svoj stav, naročito ako za njega nisi direktno pitan.

sve je to stvar osjećaja za trenutak, za ljude...za jebeni kontekst.

zamisli da na svakoj (mrsnoj) slavi na kojoj sam pozvan krenem da iznosim svoje stavove glede klanja životinja.
ogadio bih im ručak u 3 minuta.

iliti na crkvenom vjenčanju svog druga počnem da palamudim šta mislim o crkvi i institucionalizovanim religijama uopšte.

imaš svoj stav, svoje mišljenje - super. zadrži ga za sebe, il ga objelodani ako te već za njega pitaju. il' tamo gdje to ima težinu i značenjue.
nema potrebe da ga iznosiš baš na svakom mjestu i u svakoj prilici.


ja ponekad čak i slažuckam malo kad me autor-ka izložbe pita kako mi se dopadaju njeni radovi (a ono uopšte nisu po mom ukusu, štaviše), jer ne želim da im kvarim raspoloženje s tako trivijalnom sitnicom kao što je moj fucking ukus. uvijem odgovor u par opštih natuknica,...zanimljivi formati, neobičanno korištenje vcrvene palete...

ponekad u gostima znam i da slažem kako je neko jelo sjajno iako ga jedva gutam.
znam da se domaćica trudila, da je dala sve od sebe da meni bude prijatno, i ne bih se dobro osjećao da vidim razočarenje u njenim očima.



e, tu se mi ustvari razlikujemo.

Pošto se vidi da ti, po dužini napisanoga, nije do dalje diskusije - da ja to sažmem i svedem na razumljivu formu.
Dakle, ako se ja na slavi ne ponašam onako kako ti zamišljaš da je potrebno da se ponašam, te pored toga, da pričam samo kada me neko nešto pita, ja sam, po tebi, nepristojan.
Mislim da sam shvatio šta hoćeš da kažeš.
Ono što sam takođe shvatio je da ti ne shvataš koliki je to apsurd.


maksa83 maksa83 14:14 01.12.2017

Re: Nemci

imaš svoj stav, svoje mišljenje - super. zadrži ga za sebe, il ga objelodani ako te već za njega pitaju. il' tamo gdje to ima težinu i značenjue.

Jedan stariji čovek ovdašnji (tast mog drugara), mudar čika, ekonomista i visoko afirmisan konsultant kog ponekad pitaju za mišljenje na medijima ovde o raznim ekonomskim prilikama i incidentima pričao jednom nešto u užem društvu, i kaže "I uredu, kaže on to, ali - znam da nije u pravu, ali znaš šta - ne treba reći čoveku da nije u pravu, i ja to oćutim". Tako prosta i banalna stvar, ali čist zen - "ne treba reći čoveku da nije u pravu.". I kada bi svi to usvojili kao filozofiju Internet bi naizgled utihnuo i nestao, ali bi se samo zapravo u punom neometenom kapacitetu vratio svojoj izvornoj svrSi - distribuciji pornografije.
c_h.arlie c_h.arlie 14:21 01.12.2017

Re: Nemci

maksa83
imaš svoj stav, svoje mišljenje - super. zadrži ga za sebe, il ga objelodani ako te već za njega pitaju. il' tamo gdje to ima težinu i značenjue.

Jedan stariji čovek ovdašnji (tast mog drugara), mudar čika, ekonomista i visoko afirmisan konsultant kog ponekad pitaju za mišljenje na medijima ovde o raznim ekonomskim prilikama i incidentima pričao jednom nešto u užem društvu, i kaže "I uredu, kaže on to, ali - znam da nije u pravu, ali znaš šta - ne treba reći čoveku da nije u pravu, i ja to oćutim". Tako prosta i banalna stvar, ali čist zen - "ne treba reći čoveku da nije u pravu.". I kada bi svi to usvojili kao filozofiju Internet bi naizgled utihnuo i nestao, ali bi se samo zapravo u punom neometenom kapacitetu vratio svojoj izvornoj svrSi - distribuciji pornografije.

Ja sam to usvojio odavno - prema tome, mudar sam čovek.
Stoga i ovde na blogu samo ponekada kažem nekome da nije u pravu, čak i tada biram da olakšam, pa kažem da nije delimično u pravu.
Mnogo češće sagovornicima afirmišem stav i saglašavam se sa fino rečenim.
Kamo sreće da se makar pola ljudi / blogera tako ponaša.
Na žalost mnogih, ja nikada nikome neću reći da svoje mišljenje strpa u dupe.
To nije lepo, to je degradacija samoga sebe - jer, mora da se zna red.
alselone alselone 14:53 01.12.2017

Re: Nemci

maksa83 maksa83 15:30 01.12.2017

Re: Nemci

To nije lepo, to je degradacija samoga sebe - jer, mora da se zna red.

Pa zna se red Čarlivoje - dupe je half duplex kanal, kad nešto izlazi ne može nešto da ulazi, i obrnuto, dakle sve ok.
docsumann docsumann 16:23 01.12.2017

Re: Nemci

Pošto se vidi da ti, po dužini napisanoga, nije do dalje diskusije - da ja to sažmem i svedem na razumljivu formu.


pa glupo je zaključiti diskusiju tako što ćeš postaviti par pitanja kao punktum.


Dakle, ako se ja na slavi ne ponašam onako kako ti zamišljaš da je potrebno da se ponašam, te pored toga, da pričam samo kada me neko nešto pita, ja sam, po tebi, nepristojan.
Mislim da sam shvatio šta hoćeš da kažeš.
Ono što sam takođe shvatio je da ti ne shvataš koliki je to apsurd.


e, ovo je pravi način da se završi diskusija. ja oviliko plitko ne mogu da se spustim.

odustajem, svaka čast majstore


c_h.arlie c_h.arlie 17:26 01.12.2017

Re: Nemci

maksa83
To nije lepo, to je degradacija samoga sebe - jer, mora da se zna red.

Pa zna se red Čarlivoje - dupe je half duplex kanal, kad nešto izlazi ne može nešto da ulazi, i obrnuto, dakle sve ok.

Izvini Makso, nemoj da se ljutiš !
No, ne kaže se half duplex, nego se kaže semi-duplex.
Mislim, samo kažem, nemoj odmah da skočiš kao docsuman.
docsumann docsumann 17:46 01.12.2017

Re: Nemci

Mislim, samo kažem, nemoj odmah da skočiš kao docsuman.



nsarski nsarski 18:48 01.12.2017

Re: Nemci

Iliti na crkvenom vjenčanju svog druga počnem da palamudim šta mislim o crkvi i institucionalizovanim religijama uopšte.



mletackibanderas mletackibanderas 21:37 01.12.2017

Re: Nemci

Inženjerski sprovodio plan, čitavom djelovanju dao filozofsku podlogu, i na kraju izrežirao svoje samoubistvo pred očima čitavog svijeta.

Koji plan, pa tamo su zločine radili tuta, štela, kordić .. kažnjenička bojna,ti kojekakvi kiswljački koljači. postoji priča da je tuta gurao praljku pištolj u usta. prije nego je smjenjen. Kažnjenička bojna bila je direktno odgovorna Šušku i udbaškoj vrhušci u RH ( perković..)
mletackibanderas mletackibanderas 21:42 01.12.2017

Re: Nemci

A da ironija bude veća, taj nečovek i hrvatski ratni zločinac ima jedno od najsrpskijih imena: Slobodan!

Ajde, pa Slobodan je "novokomponovano" srpsko ime, prvi je bio blažene uspomene premijer vlade Nj.K.V Slobodan Jovanović.
maksa83 maksa83 22:29 01.12.2017

Re: Nemci

Izvini Makso, nemoj da se ljutiš !
No, ne kaže se half duplex, nego se kaže semi-duplex.

Full duplex Gluposti !
maksa83 maksa83 22:30 01.12.2017

Re: Nemci

Ajde, pa Slobodan je "novokomponovano" srpsko ime, prvi je bio blažene uspomene premijer vlade Nj.K.V Slobodan Jovanović.

Pa nije rekao da je najstarije, nego najsrpskije.
freehand freehand 22:32 01.12.2017

Re: Nemci

mletackibanderas
A da ironija bude veća, taj nečovek i hrvatski ratni zločinac ima jedno od najsrpskijih imena: Slobodan!

Ajde, pa Slobodan je "novokomponovano" srpsko ime, prvi je bio blažene uspomene premijer vlade Nj.K.V Slobodan Jovanović.

Šta znači "prvi"?
mirelarado mirelarado 08:35 02.12.2017

Re: Nemci

freehand
mletackibanderas
A da ironija bude veća, taj nečovek i hrvatski ratni zločinac ima jedno od najsrpskijih imena: Slobodan!

Ajde, pa Slobodan je "novokomponovano" srpsko ime, prvi je bio blažene uspomene premijer vlade Nj.K.V Slobodan Jovanović.

Šta znači "prvi"?


Први Србин коме су дали то име. Слободан Јовановић и сестра му Правда. Име Слободан се примило, Правда јок.
Kazezoze Kazezoze 17:42 02.12.2017

Re: Nemci

mirelarado

Први Србин коме су дали то име. Слободан Јовановић и сестра му Правда. Име Слободан се примило, Правда јок.

To je zbog toga što su verovali da je biti slobodan moguće, ali doživeti pravdu, u to su samo retki Srbi mogli da poveruju.
karabasbarabas karabasbarabas 23:05 02.12.2017

Re: Nemci

Sramota sta se ovde radi. Od sad samo PG 13 slike, ovako nesto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 29.11.2017

.............

Pravda je spora, ali dostižna, zar ne!?

E moj Filipe,
To što se ovakvim presudama, i ovakvim postupkom osuđenog, samo produbljuju nepoverenje pa i mržnja između dva naroda, što će se ko zna kako završiti, nije isključeno ništa pa ni novi rat, to tebe ne zanima ili ne dobacuješ dotle.
Tebi je samo do parola, do cirkusa nekog, do senzacije...
Ništa dobro taj sud nije doneo.
Dobro je što u ovome Srbbija i Srbi nikako ne učestvuju, ali seiriti nad ovime je nečovečno, u najmanju ruku.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:05 29.11.2017

Re: .............

Ne produbljuje se mržnja i nepoverenje izmedju dva naroda, već izmedju ekstremista dva naroda.

Za sve razumne, normalne i civilizovane pripadnike oba naroda, ovo je značajna i poučna presuda.

Kao i prošlonedeljna presuda ratnom zločincu Ratku Mladiću!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 29.11.2017

Re: .............

Ne produbljuje se mržnja i nepoverenje izmedju dva naroda, već izmedju ekstremista dva naroda.


Ekstremisti su, dakle, predsednik, premijer, cela vlada, cela skupština i skoro sve stranke u Hrvatskoj?
Pa koliko, onda, ima tih normlanih i civilizovanih tamo?
Par njih?
maksa83 maksa83 20:11 29.11.2017

Re: .............

Ne produbljuje se mržnja i nepoverenje izmedju dva naroda, već izmedju ekstremista dva naroda.

E, ali nisi u pravu. Eno ekstremisti obe strane po Internetu plaču jedni drugima na ramenu i puni razumevanja klimaju glavama "jesmo vam rekli da haški sud mrzi i osuđuje samo komuniste i pravoslavce?" "Da, da, lepo ste nam pričali, i vidi sad šta je nas stiglo...".
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:16 29.11.2017

Re: .............

hoochie coochie man
Ne produbljuje se mržnja i nepoverenje izmedju dva naroda, već izmedju ekstremista dva naroda.


Ekstremisti su, dakle, predsednik, premijer, cela vlada, cela skupština i skoro sve stranke u Hrvatskoj?
Pa koliko, onda, ima tih normlanih i civilizovanih tamo?
Par njih?


Isto toliko koliko ih je i ovde razumno i poučno primilo presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!

Setite se samo šta je patrijarh SPC rekao o presudi ovom srpskom izrodu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 29.11.2017

Re: .............

Isto toliko koliko ih je i ovde razumno i poučno primilo presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!


Ne poredi neuporedivo.
Reakcija na presudu Mladiću nije ni približna reakciji u Hrvatskoj.
Setite se samo šta je patrijarh SPC rekao o presudi ovom srpskom izrodu!


Pa šta ako je rekao, rekao je jedan čovek čija izjava nikoga ni na šta ne obavezuje.
Bili Piton Bili Piton 20:19 29.11.2017

Re: .............

maksa83

E, ali nisi u pravu. Eno ekstremisti obe strane po Internetu plaču jedni drugima na ramenu i puni razumevanja klimaju glavama "jesmo vam rekli da haški sud mrzi i osuđuje samo komuniste i pravoslavce?" "Da, da, lepo ste nam pričali, i vidi sad šta je nas stiglo...".


You can't make that shit up
narcis narcis 21:32 29.11.2017

Re: .............

Pa šta ako je rekao, rekao je jedan čovek čija izjava nikoga ni na šta ne obavezuje.

aj ne zajebavaj, da si ti to reko bilo bi kao što kažeš al nije to je reko patrijarh, ato ima težinu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 29.11.2017

Re: .............

to je reko patrijarh, ato ima težinu.


Pa da mu zabranimo da govori ono što misli, jer njegova ima težinu?
Ko treba da propiše šta patrijarh sme da kaže, CKSKJ?

I, na kraju, koga na bilo šta obavezuje ta patrijarhova sa težinom?
blogovatelj blogovatelj 10:57 30.11.2017

Re: .............

Tebi je samo do parola, do cirkusa nekog, do senzacije...


Voli čovek glupirity šou.
narcis narcis 10:17 01.12.2017

Re: .............

hoochie coochie man
to je reko patrijarh, ato ima težinu.


Pa da mu zabranimo da govori ono što misli, jer njegova ima težinu?
Ko treba da propiše šta patrijarh sme da kaže, CKSKJ?

I, na kraju, koga na bilo šta obavezuje ta patrijarhova sa težinom?

prvo i prvo- ČARLIVOJE TILISI; DAL SI OBUZEO DUH HUČIVOJA;CCCCCC,

to neje lepo.drugo i drugo - jebao te CKSKYU, sasve AFŽ i SOC SAVEZOM.
Tkad sam ja to bio za zabranu slobode govora????
NITKAD;PANITAD.
javne ličnosti, vladari, autokrate( tu mislim na svu onu bulumentu ministara i, šefova raznih službi, i ostali mrsomudi u vlasti) su odgovorni za JAVNO IZREČENU REČ, nema tu izdvajanja ličnog mišljenja, NEMAJU PRAVO DA IZDVOJE LIČNI STAV I DA GA OBZNANJUJU, ovo zato što ti voliš OBZANU.

stvarno si postao čarlivoje, malo slovo jer čarli i čarlivoji ne zaslužuju veliko slovo.

mislim, jesi ti seljak po poslu kojim se baviš ali nisi seljak po shvatanjima i razumu, sad što si odabrao da budeš čarlivoje, to na tvoju dušu.

trećečetvrtopetoišesto i ~ ... javna reč i stav ne obavezuju ali unose nemir i strast tamo gde ne sme da je bude i zato JAVNOST ima pravo da reaguje i kritikuje IZNOSIOCA izrečene javne reči.
JAVNOST tome i služi, da kritikuje i negoduje ali i odobrava( ponekad ali ne i obavezno) JAVNU IZREČENI STAV VLASTI.
(što nekim glupanima i siromašnim duhom nije jasno, iako se aktivnošću na javnim glasilima upravo služe i koriste svoje pravo na ponašanje kao deo JAVNOSTi)
ali ti nisi taj, ti vrlo dobro znaš ulogu javnosti .

i zato brate nemoj da me vređaš na nivoju jednoga čarlivoja, niti si ti na tom niviju niti ja, umeš ti to bolje a da ne srozaš sebe na nivoju jednog čarlivoja, ne liči ti to, da budeš čarlivoje.

razočarao si me i kao komunista i kao čovek
SMRT FAŠIZMU ; SLOBODA JAVNOJ KRITICI JAVNIH LIČNOSTI.



aureus aureus 20:09 29.11.2017

Sledeći put

Pomalo mi je žao što nisu počeli kasnije ili što nisu rastegli suđenje Gotovini i Markaču.

Njima je prvostepena presuda (osuđujuća) pala u april 2011.
Krajem 2012. je u drugostepenom postupku poništena i oni danas žive kao slobodni ljudi, a tadašnjom pravosnažnom presudom bio je pošteđen i politički vrh Hrvatske, zbog čega je bilo moguće istrajavanje na mitu o čistoti i pravednosti hrvatske borbe i Domovinskog rata.

Bilo je i tada Hrvata koji su rekli: "Dobro, oni su vjerojatno krivi, ali tužilaštvo je pogriješilo što je tako koncipiralo njihovu optužnicu. Oni jednostavno nisu mogli biti na taj način osuđeni." Neki su im odgovorili da je optužnica tako koncipirana upravo da bi je bilo moguće srušiti.
Na pitanje zašto, odgovori su bili raznoliki, a prilično česti su bili "da se ne bi došlo do onoga ko je stao iza Oluje - tj. Amerike", "da ne bi preveliki teret pao na modernu hrvatsku državu", "zato što Hag osuđuje samo Srbe, a svima drugima gleda kroz prste", "zato što bi bilo neugodno za EU da u svoje članstvo primi državu sa takvom hipotekom" itd...

Možemo teoretisati, ali čini se da nije nemoguće da je tada neko povukao ručnu kad je vidio kakva je reakcija bila u Hrvatskoj povodom prvostepene presude Gotovini i Markaču. Bilo je dosta anti-haške histerije, a ta je histerija počela još negdje 2000. ili 2001. s onim demonstracijama na rivi "svi smo mi general Norac" i "svi smo mi Bobetko" i u talasima bi pogađala Hrvatsku kad god bi Hag zatražio neku krupnu hrvatsku ribu ili joj izrekao osuđujuću presudu.
Ali ne samo da je bilo anti-haške histerije, već je dobrom dijelu hrvatskog pučanstva zasmetala i EU, pa je podrška učlanjenju vrlo brzo dramatično pala, i to pred samo učlanjenje.
Onda je došla oslobađajuća presuda, praćena slavljem i dočecima heroja, Hrvatska je 2013. ušla u EU, i to je bilo to.

Međutim, kad je konačno ušla u EU, ispostavilo se da i u takvoj Hrvatskoj, sa EU pečatom kojim se potvrđuje dobar kvalitet proizvoda, ipak ima previše NDH aditiva. Šta da radiš sa zemljom koju si već primio u svoje cijenjeno okrilje, a u kojoj svaki čas neko na stadionu uzvikuje "Za dom spremni", "Ubi, ubi, ubi Srbina", crta kukaste krstove i sl?

Imaš li uopšte mehanizma da je bar malo prevaspitaš?
- Ima. Sledeći put potvrđuj presudu.

Danas je bio taj sledeći put.
mirelarado mirelarado 20:12 29.11.2017

Hm...

Kakve li su bezbednosne mere u tom pritvoru i sudu kad je čovek mogao da se domogne otrova i izvrši tako teatralno samoubistvo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 29.11.2017

Re: Hm...

A mene kopka kakav je taj čovek koji mu je doneo otrov.
Neko je to doneo sa znanjem i namerom da ga ovaj popije, i znao je da će se to desiti. Koliki skot mora da se bude da se nekome donese otrov, i da se čeka trnutak kad će ga popiti.
Bili Piton Bili Piton 20:21 29.11.2017

Re: Hm...

mirelarado
Kakve li su bezbednosne mere u tom pritvoru i sudu kad je čovek mogao da se domogne otrova i izvrši tako teatralno samoubistvo?


drugar s fejsa:

„Popio otrov u sudnici, pa su lekare iz Hitne cekali 40 minuta?! Bas sam se razocarala u Holandjane, i tamo je zavladao javasluk.” - moja majka, penzionerka i redovni posetilac zdravstvenih ustanova"
Kazezoze Kazezoze 20:24 29.11.2017

Re: Hm...

mirelarado
Kakve li su bezbednosne mere u tom pritvoru i sudu kad je čovek mogao da se domogne otrova i izvrši tako teatralno samoubistvo?


Holandski mediji pretpostavljaju da mu je otrov doturio neko u sudnici.

Inače, javljaju i da je prebačen u bolnicu sat i po nakon što je popio otrov, kao da su čekali da otrov počne da deluje.
mirelarado mirelarado 20:39 29.11.2017

Re: Hm...

Bili Piton
„Popio otrov u sudnici, pa su lekare iz Hitne cekali 40 minuta?! Bas sam se razocarala u Holandjane, i tamo je zavladao javasluk.” - moja majka, penzionerka i redovni posetilac zdravstvenih ustanova"



Kazezoze
„Popio otrov u sudnici, pa su lekare iz Hitne cekali 40 minuta?! Bas sam se razocarala u Holandjane, i tamo je zavladao javasluk.” - moja majka, penzionerka i redovni posetilac zdravstvenih ustanova"


Dakle, neverovatno! A ja već bila iskontruisala da je popio cijanid ili nešto slično što ubija momentalno...
gedza.73 gedza.73 20:42 29.11.2017

Re: Hm...

nešto slično što ubija momentalno...

Šta ti je zdravstvo. Čovek se pouzdao u EU, proračunao brzinu delovanja otrova... kad oni

prebačen u bolnicu sat i po nakon što je popio otrov
Kazezoze Kazezoze 20:56 29.11.2017

Re: Hm...

mirelarado
Bili Piton
„Popio otrov u sudnici, pa su lekare iz Hitne cekali 40 minuta?! Bas sam se razocarala u Holandjane, i tamo je zavladao javasluk.” - moja majka, penzionerka i redovni posetilac zdravstvenih ustanova"



Kazezoze
„Popio otrov u sudnici, pa su lekare iz Hitne cekali 40 minuta?! Bas sam se razocarala u Holandjane, i tamo je zavladao javasluk.” - moja majka, penzionerka i redovni posetilac zdravstvenih ustanova"


Dakle, neverovatno! A ja već bila iskontruisala da je popio cijanid ili nešto slično što ubija momentalno...

Dvaput si Bilija citirala... jbg., moj se komentar razlikuje od njegovog, inače bi mi bilo svejedno.
milisav68 milisav68 21:10 29.11.2017

Re: Hm...

mirelarado
Kakve li su bezbednosne mere u tom pritvoru i sudu kad je čovek mogao da se domogne otrova i izvrši tako teatralno samoubistvo?

Da, a i ko je sve mogao da dobije otrov - bez svog znanja.

huči
Koliki skot mora da se bude da se nekome donese otrov, i da se čeka trnutak kad će ga popiti.

Pre će biti fanatik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 29.11.2017

Re: Hm...

Pre će biti fanatik.


Kreten je u svakom slučaju.
Bili Piton Bili Piton 21:34 29.11.2017

Re: Hm...

Kazezoze

Dvaput si Bilija citirala... jbg., moj se komentar razlikuje od njegovog, inače bi mi bilo svejedno.


Moj komentar je neozbiljan, a takva mi je i većina drugih
milisav68 milisav68 21:38 29.11.2017

Re: Hm...

hoochie coochie man
Kreten je u svakom slučaju.

Pa da, normalan čovek ne može da bude fanataik, nego će da se zapita da li je neki postupak vredan neke ideje.

I tu je "tajna" zašto uspevaju totalitarizmi.
mirelarado mirelarado 21:59 29.11.2017

Re: Hm...

Dvaput si Bilija citirala... jbg., moj se komentar razlikuje od njegovog, inače bi mi bilo svejedno.


Nenamerna greška, izvini, Kaz. Namera mi je bila da citiram ovaj tvoj komentar:

Kazezoze
Holandski mediji pretpostavljaju da mu je otrov doturio neko u sudnici.

Inače, javljaju i da je prebačen u bolnicu sat i po nakon što je popio otrov, kao da su čekali da otrov počne da deluje.

NNN NNN 23:07 29.11.2017

Re: Hm...

Neko je to doneo sa znanjem i namerom da ga ovaj popije, i znao je da će se to desiti. Koliki skot mora da se bude da se nekome donese otrov, i da se čeka trnutak kad će ga popiti
Trebalo je da mu nekakvu vodicu,
pa da ovaj ispadne još gluplji (ako je ikako moguće, jer koliko vidim bio je od 2004. u pritovru i možda bi ga pustili posle 2/3 od 20 godina zbog dobrog vladanja, tj. vrlo uskoro)
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:20 29.11.2017

Neverovatno!

Slušam reakcije aktuelnih hrvatskih zvaničnika na današnju presudu haškog Tribunala!
(Izuzetak je samo Vesna Pusić!)

Iste reakcije kao i srpskih zvaničnika na prošlodeneljnu presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!
aureus aureus 20:25 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Filip Mladenović

Iste reakcije kao i srpskih zvaničnika na prošlodeneljnu presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!

S tim što je hrvatski pobjednički nacionalizam vjerovatno teže izliječiv.

(Izuzetak je samo Vesna Pusić!)

Nešto me ne čudi.
Bili Piton Bili Piton 20:30 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Filip Mladenović


Iste reakcije kao i srpskih zvaničnika na prošlodeneljnu presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!


Još su i gore, jer je veći ulog. Danas je pomenulo Franju u vrlo nemilom kontekstu. To udara gde zbilja boli.
aureus aureus 20:43 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Bili Piton
Filip Mladenović


Iste reakcije kao i srpskih zvaničnika na prošlodeneljnu presudu ratnom zločincu Ratku Mladiću!


Još su i gore, jer je veći ulog. Danas je pomenulo Franju u vrlo nemilom kontekstu. To udara gde zbilja boli.

Sutra se zatvara Haški tribunal.
Tokom njegovog rada, nekako je akcenat sve vrijeme u dobroj mjeri bio na srpskim zločinima i zločincima, a najzanimljivije je to što je za kraj - ostala "hrvatska šestorka".

Plenković je najavio da će njegova vlada razmatrati političke i pravne korake zbog "nepravedne presude". Politički može da uradi i ovo i ono, ali šta može da uradi na pravnom planu? Da se žali Savjetu bezbjednosti UN jer mu se ne dopada presuda tribunala koji je osnovan upravo od Savjeta bezbjednosti? Da Savjetu predloži da donese zaključak kojim se opovrgavaju dijelovi presude koji ga najviše bole?

Biće zanimljivo vidjeti šta će se još dešavati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:54 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Nema šta više da se dešava!

Da nekim čudom nije osnovan i da nije sudio Tribunal u Hagu Sloba i Franja bi već bili proglašeni za svece!

Uprkos svim primedbama i greškama, Medjunarodni sud za ratne zločine u Hagu odigrao je veliku ulogu za kakvo-takvo namirenje pravde i za prikupljanje i čuvanje relevantnih istorijskih činjenica o rasturanju Jugoslavije od 1991. do 1999. godine!
aureus aureus 21:01 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Filip Mladenović

Uprkos svim primedbama i greškama, Medjunarodni sud za ratne zločine u Hagu odigrao je veliku ulogu za kakvo-takvo namirenje pravde i za prikupljanje i čuvanje relevantnih istorijskih činjenica o rasturanju Jugoslavije od 1991. do 1999. godine!



Legendaran komentar!
Filip Mladenović

Nema šta više da se dešava!

Da nekim čudom nije osnovan i da nije sudio Tribunal u Hagu Sloba i Franja bi već bili proglašeni za svece!

aureus aureus 22:57 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Komentar sa Jutjuba:


Stanko Čirjak

- Slobodan Praljak nije nikakvi zločinac. Nije on vodio vojsku na druge države. Branio je svoju državu i narod. Presuda je plod izdaje i konstrukcija svjetskih moćnika i slugu pakla kleta.

maksa83 maksa83 23:02 29.11.2017

Re: Neverovatno!

Da parafraziram neznanog tviteraša izbosne: Hrvati su danas naučili da će se tolerisati proterivanje Srba, ali ne i proterivanje Muslimana.
aureus aureus 23:29 29.11.2017

Re: Neverovatno!

maksa83
Da parafraziram neznanog tviteraša izbosne: Hrvati su danas naučili da će se tolerisati proterivanje Srba, ali ne i proterivanje Muslimana.

Zamisli pravila.
I to u sred hrišćanske Evrope!

Odgledao sam par emisija. Ima i vajkanja: Srbija je još dvijetisućedruge napravila red u obrani svojih optuženika, a mi svojima nismo dali dovoljno potpore, nego smo ih puštali da sami biraju koncept obrane, sami biraju advokate, nismo se dobro postavili prema suradnji sa Hagom, sve je bilo pretjerano ležerno...i doživjeli smo da je Hrvatska osuđena za udruženi zločinački pothvat i ispali smo jedini agresor u Bosni, a Srbija nije agresor ni u Bosni ni u Hrvatskoj!*

*) U pravu su ljudi. Stvarno je tako ispalo, a teško da je to puna istina. Mislim da je malo onih koji neće reći da su Tuđman i Milošević planirali podjelu Bosne.

A za Srbe iz Hrvatske...tuga. Em protjerani em se odgovorni izvukli.
freehand freehand 23:33 29.11.2017

Re: Neverovatno!

*) U pravu su ljudi. Stvarno je tako ispalo, a teško da je to puna istina. Mislim da je malo onih koji neće reći da su Tuđman i Milošević planirali podjelu Bosne.

Pa to je mnogo bliže istini od suprotnog. U svakom slučaju regularne jedinice hrvatske vojske uredno su delovale po Bosni, bez skrivanja i maskiranja.
Na stranu što su ovi danas pričali otvoreno o kršenju svih međunarodnih sankcija i embarga na oružje.
aureus aureus 23:58 29.11.2017

Re: Neverovatno!

freehand
*) U pravu su ljudi. Stvarno je tako ispalo, a teško da je to puna istina. Mislim da je malo onih koji neće reći da su Tuđman i Milošević planirali podjelu Bosne.

Pa to je mnogo bliže istini od suprotnog. U svakom slučaju regularne jedinice hrvatske vojske uredno su delovale po Bosni, bez skrivanja i maskiranja.
Na stranu što su ovi danas pričali otvoreno o kršenju svih međunarodnih sankcija i embarga na oružje.

Pa dobro, za istu stvar imaš formalne metode i sredstva i neformalne metode i sredstva. Ako se dobro sjećam, oficiri Vojske Republike Srpske čak su primali plate iz SR Jugoslavije, i onda se Slobodan Milošević napravi naivan na sjednici Vrhovnog savjeta odbrane SRJ i pita (samo da bi to pitanje ušlo u zapisnik): A meni nije jasno, ova stavka, ovo se već drugi put pojavljuje u budžetu? - To je pomoć za porodice oficira tamo u Bosni, odgovara Momčilo Perišić. Pazi tog pretvaranja, a sve zbog zapisnika.
Slali su sve što je bilo potrebno, ili bar ono što su mogli.

Onda imaš neku situaciju kad su Miloševića obavjestili šta se desilo u Srebrenici, a on pred nekim rekao: "Pa to su ludaci!" I nastavio posle toga da pomaže VRS.

Da je doživio presudu, možda bi se izvukao kao organizator, ali kad je BiH u pitanju, ne vidim kako bi se izvukao za optužbu da je pomagao u zločinima.

I onda bi dosjetka da Srbija nije u ratu ostala samo to - dosjetka.
freehand freehand 00:09 30.11.2017

Re: Neverovatno!

Pa dobro, za istu stvar imaš formalne metode i sredstva i neformalne metode i sredstva. Ako se dobro sjećam, oficiri Vojske Republike Srpske čak su primali plate iz SR Jugoslavije, i onda se Slobodan Milošević napravi naivan na sjednici Vrhovnog savjeta odbrane SRJ i pita (samo da bi to pitanje ušlo u zapisnik): A meni nije jasno, ova stavka, ovo se već drugi put pojavljuje u budžetu? - To je pomoć za porodice oficira tamo u Bosni, odgovara Momčilo Perišić. Pazi tog pretvaranja, a sve zbog zapisnika.
Slali su sve što je bilo potrebno, ili bar ono što su mogli.

Pa sad, razni se čovečuljci u uniformama bez oznaka pojavljuju i u Siriji, i na Krimu. Koji primaju plate u drugim državama. Slično kao što su se isti ti iz Sirije, Britanci i Amerikanci motali i po Bosni i po Kosovu.
Što nije isto kao kad dve brigade otvoreno uđu na teritoriju druge države bez njenog odobrenja, ponašajući se - kao i politički vrh države koja ih šalje - kao da su na svom.
To se sa Srbijom nije dešavalo. Da ne ulazim sad u objašnjavanja na koliko to nivoa nije isto, ali jednostavno nije ni blizu.
aureus aureus 01:05 30.11.2017

Re: Neverovatno!

Vojislav Šešelj:

Ovo je junački potez i za poštovanje je (Praljkov čin). Iako je on bio naš neprijatelj na vojnom polju, ovo jest za poštovanje. Ovo je jak udarac za Haški tribunal NA KRAJU NJEGOVOG POSTOJANJA. Kamo sreće da je bilo više ovakvih udaraca.

Vojo, Vojo...kako to misliš "na kraju njegovog postojanja"? Zar ti nisi otišao tamo da bi rasturio Haški tribunal i holandsku kraljicu? Za kraljicu ne pitam, ali kako si to rasturio tribunal kad je on sve vrijeme nesmetano izricao presude, a evo sad je izrekao i poslednju?

Ništa od tebe. Sad ti više ne vjerujem ni za kraljicu.
anonymous anonymous 07:34 30.11.2017

Re: Neverovatno!

aureus


I onda bi dosjetka da Srbija nije u ratu ostala samo to - dosjetka.


Ali ne zbog toga što je Srbija bila u ratu, već zbog toga što su u ratu bili ljudi sa ovih prostora.

Ne Srbija ....i ne samo generali.
Kako to umišlja napaljeni Sergej.

Na jednoj strani .....

I sve svetske sile mraka - na drugoj.
maksa83 maksa83 08:59 30.11.2017

Re: Neverovatno!

Odgledao sam par emisija. Ima i vajkanja: Srbija je još dvijetisućedruge napravila red u obrani svojih optuženika, a mi svojima nismo dali dovoljno potpore, nego smo ih puštali da sami biraju koncept obrane, sami biraju advokate, nismo se dobro postavili prema suradnji sa Hagom, sve je bilo pretjerano ležerno...i doživjeli smo da je Hrvatska osuđena za udruženi zločinački pothvat i ispali smo jedini agresor u Bosni, a Srbija nije agresor ni u Bosni ni u Hrvatskoj!*

Neki tip iz Zadra na njihovoj nacionalnoj televiziji kaže "Haški sud je osudio samo Hrvate". I gomila istomišljenika koja se vajka kako je SFRJ bila veliko zlo za Hrvate i da u nju nikad nisu trebali da ulaze.

Svaka sličnost sa nama je ... potpuno neverovatna.
docsumann docsumann 09:06 30.11.2017

Re: Neverovatno!

Svaka sličnost sa nama je ... potpuno neverovatna.


ne pretjeruj, mi nemamo Tompsona


(ovaj smajli mi je oduvijek bio najsimpatičniji)
maksa83 maksa83 09:17 30.11.2017

Re: Neverovatno!

ne pretjeruj, mi nemamo Tompsona

Da, istina, Tompson je i moj omiljeni momenat za natrljavanje na nos kad se pojave /r/westernserbia horde.

(ovaj smajli mi je oduvijek bio najsimpatičniji)

Meni je
aureus aureus 10:21 30.11.2017

Re: Neverovatno!

maksa83
Odgledao sam par emisija. Ima i vajkanja: Srbija je još dvijetisućedruge napravila red u obrani svojih optuženika, a mi svojima nismo dali dovoljno potpore, nego smo ih puštali da sami biraju koncept obrane, sami biraju advokate, nismo se dobro postavili prema suradnji sa Hagom, sve je bilo pretjerano ležerno...i doživjeli smo da je Hrvatska osuđena za udruženi zločinački pothvat i ispali smo jedini agresor u Bosni, a Srbija nije agresor ni u Bosni ni u Hrvatskoj!*

Neki tip iz Zadra na njihovoj nacionalnoj televiziji kaže "Haški sud je osudio samo Hrvate". I gomila istomišljenika koja se vajka kako je SFRJ bila veliko zlo za Hrvate i da u nju nikad nisu trebali da ulaze.

Svaka sličnost sa nama je ... potpuno neverovatna.

Da pojasnim malčice ono gore što sam boldovao. Srbija se od početka prema Hagu postavila kao prema političkom sudu, ali ne zato što je pravilno ocijenila da se politika miješa u njegov rad, već što joj je bilo jasno da će pred tim sudom ratni politički i vojni vrh u Srbiji i Republici Srpskoj grdno da prođe, sa dobrim razlogom.
Vojislav Koštunica je silno želio da se donese zakon o saradnji sa Haškim tribunalom da bi se, kako je rekao, "napravio neki red u odbrani". To da se "pravi red u odbrani" djeluje na prvu loptu logično, ali je perfidno i naopako. Nema, naime, država valjanog pravnog razloga da pravi dodatni red u odbrani. Država nema nikakvo pravo da se meni kao ratnom zločincu miješa u to ko će da bude moj branilac, kako ću da se branim, da li da nešto priznam ili ne priznam, itd. Kao i kod svakog drugog zločina, ako mi je on pred sudom dokazan, za mene je najbolje da ga priznam i da se pokajem - bolje ću proći, jasna stvar.

Kad je predlagao taj zakon, Koštunica je bio zaboravio da je pravnik, predlagao ga je kao Srbin koji je želio da obezbjedi "povoljnu sliku Srba u istoriji", a iz istog razloga je bio 2001. osnovao onu komisiju za istinu. Koštunica je, dakle, a i svi drugi koji su bili na istoj liniji, svi ti promoteri "reda u odbrani" imali su u vidu zaštitu Srbije i Republike Srpske, koja bi bila postignuta, kad se posmatra iz njihovog ugla, tako što niko ko je bio visoko pozicioniran u vojnim i političkim strukturama ne bi bio osuđen ni za kakav ratni zločin. Ako bi eventualno i bio osuđen, da to nekako bude...bude tako da ispadne da država s tim nema nikakve veze. Oni su imali ideju da obezbjede povoljnu sliku Srba u istoriji, da državu prikažu čistijom nego što jeste, a meni...meni kao srpskom ratnom zločincu kako bude.

A to ne može tako. Ako sam i ratni zločinac, ma kako visoko ili nisko pozicioniran, imam pravo da sam biram kako ću da se branim i šta ću pred sudom za ratne zločine da pričam.

Drugi konkretni vid pravljenja tog "reda u odbrani" odnosio se na tehničku saradnju države i Haškog suda. Država je izbjegla da pošalje sve što je mogla da izbjegne, zapisnike i druge dokaze. Kad god nije bila dovoljno pritisnuta ona nije ni slala. Ako bi i poslala, potrudila bi se kasnije da se dijelovi koji je najviše žuljaju zacrne ili izostave. Primjer bi bio kad je Goran Svilanović tražio pred onim drugim sudom u Hagu da se zacrne dijelovi zapisnika sa sjednica VSO SRJ, jer bi se objavljivanjem tobože ugrozila bezbjednost zemlje (i još ponešto). Tad je Srbiji progledano kroz prste, i to u dosta važnom slučaju (tužba BiH protiv Srbije za genocid).
aureus aureus 10:24 30.11.2017

Re: Neverovatno!

docsumann

(ovaj smajli mi je oduvijek bio najsimpatičniji)

maksa83
Meni je

Meni su oba.
Give mi five.
tyson tyson 10:43 30.11.2017

Re: Neverovatno!

freehand
*) U pravu su ljudi. Stvarno je tako ispalo, a teško da je to puna istina. Mislim da je malo onih koji neće reći da su Tuđman i Milošević planirali podjelu Bosne.

Pa to je mnogo bliže istini od suprotnog. U svakom slučaju regularne jedinice hrvatske vojske uredno su delovale po Bosni, bez skrivanja i maskiranja.

Pa da, ali u sklopu međudržavnog sporazuma sa BiH (hint: Vašingtonski sporazum iz marta 1994. godine).

freehand freehand 18:27 30.11.2017

Re: Neverovatno!

tyson
freehand
*) U pravu su ljudi. Stvarno je tako ispalo, a teško da je to puna istina. Mislim da je malo onih koji neće reći da su Tuđman i Milošević planirali podjelu Bosne.

Pa to je mnogo bliže istini od suprotnog. U svakom slučaju regularne jedinice hrvatske vojske uredno su delovale po Bosni, bez skrivanja i maskiranja.

Pa da, ali u sklopu međudržavnog sporazuma sa BiH (hint: Vašingtonski sporazum iz marta 1994. godine).


Važi, šefe.
Odlikovanje za jedinice HV-a koja su napadale G. Vakuf
aureus aureus 22:55 30.11.2017

Re: Neverovatno!



tyson tyson 00:44 01.12.2017

Re: Neverovatno!

Važi, šefe.
Odlikovanje za jedinice HV-a koja su napadale G. Vakuf

To su iznimke!


mletackibanderas mletackibanderas 22:06 01.12.2017

Re: Neverovatno!

I gomila istomišljenika koja se vajka kako je SFRJ bila veliko zlo za Hrvate i da u nju nikad nisu trebali da ulaze.

Pa sad ne znam za Hrvate, ali danas je 99ogodišnjvce jednog od največih srpskih promašaja. vek u kom će jedan doslovno iskasapljen narod doživjet da gleda kako se turki fabrikuju u sirote male žrtve dvadesetog veka. Praljak je samo epizodna žrtva te farse.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:41 29.11.2017

Sidran o Slobodanu Praljku:

Слободанов отац, Мирко Праљак, био је припадник југославенских тајних служби. „Ја сам познавао чика Мирка и цијелу породицу Праљак и о њима не бих могао баш ништа ружно казиват – него је тако казивано за покојног Мирка Праљка у западној Херцеговини, јер је он био полицијски човјек, човјек Озне, човјек Удбе. Дакле, они партизани који су били остали у униформи – а Озна значи Одељење за заштиту народа – тако су се и осјећали, били угледни, часни људи… Тако је Мирко Праљак радио своју патриотску мисију гонећи по шкрипама по Херцеговини преостале усташке војнике. И као такав, наравно, понио на леђима огромну мржњу многих преживјелих који су имали своју родбину, синове, браћу међу Павелићевим војницима“, говорио је о Праљку књижевник Абдулах Сидран.
tyson tyson 10:52 30.11.2017

Re: Sidran o Slobodanu Praljku:

Filip Mladenović
Слободанов отац, Мирко Праљак, био је припадник југославенских тајних служби. „Ја сам познавао чика Мирка и цијелу породицу Праљак и о њима не бих могао баш ништа ружно казиват – него је тако казивано за покојног Мирка Праљка у западној Херцеговини, јер је он био полицијски човјек, човјек Озне, човјек Удбе. Дакле, они партизани који су били остали у униформи – а Озна значи Одељење за заштиту народа – тако су се и осјећали, били угледни, часни људи… Тако је Мирко Праљак радио своју патриотску мисију гонећи по шкрипама по Херцеговини преостале усташке војнике. И као такав, наравно, понио на леђима огромну мржњу многих преживјелих који су имали своју родбину, синове, браћу међу Павелићевим војницима“, говорио је о Праљку књижевник Абдулах Сидран.

Ni reči o Slobodanu Praljku.

Srpsko novinarstvo danas.

highshalfbooze highshalfbooze 11:15 30.11.2017

Re: Sidran o Slobodanu Praljku:

tyson

Ni reči o Slobodanu Praljku.

Srpsko novinarstvo danas.


Kako nije, pa odmah na samom početku ga je pomenuo:


Filip Mladenović

Слободанов отац, Мирко Праљак...


A i pisao je ćirilicom, što znači da je automatski u pravu.
mletackibanderas mletackibanderas 21:44 29.11.2017

nije baš zlikovac

Prvo mala digresija,
ja sam u jednom trenutku pomislio da je gorran ( ovdašnji "promicatelj brozovih ratnih zločina"prvi muž Praljkove žene. Naime Goran Babić jedan zadrti hrvatski komunist i ideološki inkvizitor u Hr kulturi u postmaspokovskom periodu bio je prvi muž Kaćuše, sadašnje udove Praljak.No koliko god Babić bio lunatik, triperljivi navoditelj citata iz ciklusa "PUTEVIMA REVOLUCIJE" ipak nije bio, to bi bilo ispod njegovog nivoa.
Ta Babić-Praljak saga interesantna je priča hrvatskih idejnih ostraščenosti sa hercegovačkog kamenjara. Njihova zajednička djeca (Goranova,Kačuše i Slobodana) , divni su ljudi ,Nataša je čestit lucidan i nadasve inteligentan novinar.Nažalost upravo zbog obiteljske štorije uglavnom ne piše više u Hr.

No da se vratimo Praljku i ovdašnjim komentarima.Teško da je bio "ustaša" pošto u njegovom vaktu u HVO se nisu smjele nosit ustaške oznake. Njegov sukob sa " pripadnicima religije mira i urbane bosne" nastao je poslje raznih glavosječenja od globalnih muđosa iz "Šama i okolo njega".Praljak je smjenjen dan prije rušenja Strog Mosta. Praljkova smjena je usljedila zbog sukoba sa "liderima" kažnjeničke bojne . Poslje toga HVO je uglavnom vodio ološ ( vidi se i po odnosu prema zarobljenicima). A što se mosta tiče , on je ionako spomenik jedne zle,zločinačke imperije i ideologije ( ma koliko joj se Sabahudin Bezrepi tute divio). Nit sam Ljubitelj Hvo nit Praljkovih političkih ciljeva, ali teško da je on ratni zločinac u odnosu na lidere Hvo poslje njega , a bogami i HV generala koji su oslobođeni.O "herojima" armije beiha da ne govorim. A ova moralna izdrkavanja jugokomunističkih šovinista nad jednim moralnim činom čovjeka sa kim se ne (morate) slagat, je jadno. Slobodan Praljak je svakako bio osebujna i kontroverzna ličnost, čovjek krajnosti i strasti,hrabrosti i staloženosti ,al da je bio nitkov, kukavica i ketman to svakako nije.
dodatak: Praljak na 1.14 potpuno smiren među histericima [youtube]http
://youtu.be/oQ92tQwdnSY[/youtube]
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:57 29.11.2017

Re: nije baš zlikovac

Слободан Праљак није био само ратни злочинац, већ и РАТНИ ПРОФИТЕР:

Слободан Праљак дипломирао на чак три загребачка факултета, електротехнику је завршио 1970, филозофију и социологију 1971, а 1972. и Академију драмских умјетности. Водио је лабораториј за електронику у Техничкој школи „Никола Тесла“ у Загребу, а касније је постао „слободни умјетник“. Радио је као казалишни редатељ у Загребу, Осијеку и Мостару. Режирао је телевизијску серију “Блесан и тулипан”, филмове “Смрт пса” и “Повратак Kатарине Kожул”.

Оженио је бившу супругу свог доброг пријатеља Горана Бабића, пјесника и уредника часописа "Око", који се деведесетих преселио у Београд и постао велики Милошевићев заговорник. Kаћуша Бабић је у браку са Слободаном Праљком родила двоје деце, Николу и Наташу. Никола Бабић-Праљак данас је власник твртке "Октавијан", која има у власништву велики пословни комплекс Центар 2000 у Радничкој улици у Загребу. Почетком ове године, процурила је информација да Хашки суд покушава лоцирати имовину Праљка не би ли је овршили за трошкове обране од 3,3 милиона евра. То показује да и Хашки суд сматра да је генерал Праљак био стварни власник Радничке.

Твртку "Октавијан" је основао Слободан Праљак, а државна ревизија својевремено је спомињала у дилу којим је оштећен "Хромос" за око два милијуна тадашњих марака. Наиме, у "Хромосу" је Праљак био предсједник управе 1995. и 1996, па до 1999. шеф Надзорног одбора, који је одобрио продају највеће вриједности твртке – земљишта од 27.000 квадратним метара твртки - "Октавијан". Твртка Праљкова сина, која данас управља некретнинама у Радничкој, има око двадесет милијуна куна прихода годишње (око 3 милиона евра). На сина је пребацио и твртку "Либеран", која има власнички удио у љубушкој творници духана, у којој је генерал био сувласник.

Kао добровољац је 1991. отишао у Суњу и у том граду близу Сиска постао је заповједник обране. Kасније је у истом граду постао власник твртке за прекрцај терета у ријечним лукама – Пристаниште и складиште Сисак, коју је 2003. пребацио на сина.
freehand freehand 21:59 29.11.2017

Re: nije baš zlikovac

ali teško da je on ratni zločinac u odnosu na lidere Hvo poslje njega , a bogami i HV generala koji su oslobođeni

Nijedan sud na svetu ne sudi niti meri zločine u odnosu prema zločinima drugih. Tako da ako je ratni zločinac onda je to zbog svojih (ne)dela.
A što se mosta tiče , on je ionako spomenik jedne zle,zločinačke imperije i ideologije

Ovde sad, pretpostavljam, sledi spisak dobrih i pravednih imperija.
mletackibanderas mletackibanderas 22:10 29.11.2017

Re: nije baš zlikovac

https://www.facebook.com/Poskok.info/videos/10155280244197340/
mletackibanderas mletackibanderas 22:14 29.11.2017

Re: nije baš zlikovac


Ovde sad, pretpostavljam, sledi spisak dobrih i pravednih imperija.

naravno ROMA od Konstantina na dalje
freehand freehand 22:22 29.11.2017

Re: nije baš zlikovac

mletackibanderas

Ovde sad, pretpostavljam, sledi spisak dobrih i pravednih imperija.

naravno ROMA od Konstantina na dalje

tyson tyson 11:18 30.11.2017

Re: nije baš zlikovac

Kаћуша Бабић је у браку са Слободаном Праљком родила двоје деце, Николу и Наташу.

Ma neviđen izvor informacija; pored rekla-kazala bez navođenja ikakvih dokaza, imamo i očiglednu neistinu. Naime, Kaćuša je oba deteta rodila u braku sa Babićem. Slobodan Praljak je njihov očuh.

mletackibanderas mletackibanderas 07:20 04.12.2017

Re: nije baš zlikovac


Nijedan sud na svetu ne sudi niti meri zločine u odnosu prema zločinima drugih. Tako da ako je ratni zločinac onda je to zbog svojih (ne)dela.

Ajde, u precdentnom pravu to je osnov, da se za ista dela isto sudi, odnosno ako je za neko delo neko osuđen,svi posle moraju biti osuđeni, odnosno ako je oslobođen, svi moraju. I u kontinentalnom pravu vrjedi univerzalnost, ako je jovo ukro kokoš, a jozo pjevca obojica oraju biti jednako krivi po istom zakonu.
eloy eloy 21:54 29.11.2017

vjeverice i vjeverani






korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:03 29.11.2017

Crče pas !

Nisam obožavalac lika i djela gospodina Tasedebelog ali ću ga ovom prilikom citirati:

Crče pas !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana