Budućnost| Istorija| Život

Hrvatski Slobodan!

Filip Mladenović RSS / 29.11.2017. u 19:23

Rušenje Starog mosta, 8. 11.
Rušenje Starog mosta, 8. 11. '93
Neuništiv duh Mostara
Neuništiv duh Mostara
Medjunarodni sud za ratne zločine u Hagu danas je potvrdio postojanje udruženog hrvatskog zločinačkog poduhvata s ciljem etničkog čišćenja delova Bosne i Hercegovine. Lideri Hrvata u BiH osuđeni su ukupno na 111 godina zatvora.

Haški Tribunal je potvrdio i nalaz iz prvostepene presude da je u udruženom zločinačkom poduhvatu progona bosanskih Muslimana, zajedno s osuđenima, učestvovao i tadašnji predsednik Hrvatske Franjo Tuđman. Osim njega, učesnici su bili i ministar odbrane Gojko Šušak i načelnik Generalštaba Hrvatske Vojske Janko Bobetko.

Jedan od optuženih, Slobodan Praljak, načelnik Genaralštaba HVO, inače osudjen na 20 godina zatvora, tokom izricanja presude je popio otrov, od čega je kasnije preminuo u bolnici.

Ovaj hrvatski ratni zločinac ostaće upamćen u istoriji beščašća na ovim prostorima kao nečovek koji je naredio rušenje Starog mosta u Mostaru.

Ironijom sudbine, Žalbeno veće, uz suprotno mišljenje sudije Fausta Pokara, zaključilo je da je rušenje Starog mosta bilo izvršeno u vojne svrhe, a ne radi zastrašivanja i terorisanja civilnog stanovništva.
Kako se navodi u zaključcima, utvrđeno je da je Stari most bio "od ključnog značaja za vojne aktivnosti" i da je kao takav bio legitiman vojni cilj, a tokom izricanja je poništen deo prvostepene presude kojim se taj čin smatra kao "bezobzirno razaranje".

Zato je današnje ispijanje otrova Slobodana Praljka istorijsko namirenje pravde za rušenje Starog mosta u Mostaru.

A presuda liderima Hrvata u Bosni i Hercegovini tokom rata od 1992. do 1995. još jedna potvrda da je režim Franje Tudjmana, kao i režim Slobodana Miloševića, nastojao svim sredstvima da pocepa BiH, na osnovu tajnog dogovora u Karadjordjevu marta 1991. godine.

Pravda je spora, ali dostižna, zar ne!?

Atačmenti



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 19:39 29.11.2017

daklen filipe

Zato je današnje ispijanje otrova Slobodana Praljka istorijsko namirenje pravde za rušenje Starog mosta u Mostaru.

ovim si zapanjio svoje protivnike na blogu, evo ne mogu da se povrate od neverice, ne pomaga im ni ladna voda ni so i šećer.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:33 30.11.2017

Хаг

Lideri Hrvata u BiH osuđeni su ukupno na 111 godina zatvora.


Збирне године затвора по етничким групама се често наводе у медијима као пример пристрасности хашког суда, али суштинска пристрастност се види тек када се узму у обзир злочини за које су казне изречене.

У смислу некаквог задовољења правде, хашке пресуде практично не значе ништа из српског угла јер ниједан Хрват, ни босански муслиман (осим Расима Делића*, осуђеног по командној одговорности за муџахединске злочине, и Хазима Делића** и Есада Ланџа***, чувара у логору у Челебићима) нису правоснажно осуђени за злочине над Србима, већ само за међусобне злочине једних према другима. (Тако су ослобођени и Готовина, и Орић, и Харадинај.)

Zato je današnje ispijanje otrova Slobodana Praljka istorijsko namirenje pravde za rušenje Starog mosta u Mostaru.


Ја не ликујем ни над чијим самоубиством, нити га сматрам намирењем правде. Уопште не постоји одговарајућа казна за рушење моста из 16. века.

A presuda liderima Hrvata u Bosni i Hercegovini tokom rata od 1992. do 1995. još jedna potvrda da je režim Franje Tudjmana, kao i režim Slobodana Miloševića, nastojao svim sredstvima da pocepa BiH, na osnovu tajnog dogovora u Karadjordjevu marta 1991. godine.

Pravda je spora, ali dostižna, zar ne!?


Не разумем. Хаг суди за цепање Босне и Херцеговине?
_________________________

* осуђен на 3 године затвора
** осуђен на 18 година, ослобођен после 5
*** осуђен на 15 година, ослобођен после 3
highshalfbooze highshalfbooze 10:30 30.11.2017

Re: daklen filipe

ovim si zapanjio svoje protivnike na blogu, evo ne mogu da se povrate od neverice, ne pomaga im ni ladna voda ni so i šećer.

Ne, pa to je sasvim normalno očekivati. Zna se da je Filip za revolucionarnu pravdu, a ne za institucionalnu pravdu. Mada često za sebe zahteva institucionalnu pravdu a drugima priželjkuje revolucionarnu pravdu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:24 30.11.2017

Re: daklen filipe

Zna se da je Filip za revolucionarnu pravdu, a ne za institucionalnu pravdu. Mada često za sebe zahteva institucionalnu pravdu a drugima priželjkuje revolucionarnu pravdu.

Spot on.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 30.11.2017

Re: daklen filipe

principessa_etrusca
Zna se da je Filip za revolucionarnu pravdu, a ne za institucionalnu pravdu. Mada često za sebe zahteva institucionalnu pravdu a drugima priželjkuje revolucionarnu pravdu.

Spot on.


Institucionalna pravda, naravno!

Evo primera sudjenja okrivljenom Aleksandru Mitroviću za saobraćajnu nesreću 18. jula 2013. godine, u kojoj se smrtno stradala sedamnaestogodišnja Andrea Bojanić.

Danas, 30. novembra 2017. ponovo je odloženo ročište. I prethodno zakazano ročište, 30. oktobra 2017, takodje je bilo odloženo... Naredno ročište je zakazano za 16.januar 2018.

Komentar Save Bojanića, oca pokojne Andree Bojanić:


Ribozom Ribozom 17:18 30.11.2017

Re: daklen filipe

Ja bih da izrazim sumnju da je samoubistvo izrezirano.
Za svako samo/ubistvo kljucni su:
1.motiv
2.les zrtve
3.oruzje

Motiv moze da bude da se srpski nacionalisti smire, a bogami i bosanski; da je sud nepristrasan i jos mnogo toga. Ako 'pobednici u ratu ne osudjuju svoje vojnike' a ovaj covek je trenutno NATO vojnik, moze da se i ta teorija zavere uzme u obzir (ours beach)

Les zrtve nismo videli, ali smo videli Gadafija, Osame i Sadama. Mozda jeste bizarno, ali mi nemamo les.

Oruzje tj. otrov su mi potakli sumnju. Zrtva narucuje otrov koji ce ga muciti sat-dva do smrti. Logicnije je da kad hoces da se ubijes narucis nesto 'da bude efikasno i brzo', a ne da se mucis dva sata. U sudnici bi bilo mnogo svedoka, pa je konstatovana smrt tamo negde. Takodje ako neko pomisli da je popio ono sto mu je bilo pri ruci (recimo varikinu ili sonu kiselinu) grlo bi mu bilo spaljneo i ne bi imao glas da objasni da je popio otrov.

Dodatno mi izaziva sumnju njegov stajling, brada. Brada je idealna kada hoces da promenis identitet. Kad je obrijes postajes nova licnost, i spreman zi za neko tihovanje recimo u Australiji.
A i ta dramaticnost, mi nekako u duhu njegovog zanimanja.

Mislim, ja ne tvrdim nista, samo otvaram mogucnost i za za izrezirano samoubistvo.



docsumann docsumann 19:36 30.11.2017

Re: daklen filipe

Mislim, ja ne tvrdim nista, samo otvaram mogucnost i za za izrezirano samoubistvo.


ništa nije isključeno, ali bi takav scenario morao da podrazumjeva spremnost holandskih državnih instuitucija da dobrovoljno preuzmu veliku profesionalnu sramotu na sebe.

mada, kad pomisliš da su oni zabrljali i u Bosni i to baš u vezi Srebrenice...
maksa83 maksa83 19:54 29.11.2017

Nemci


Ako sam dobro shvatio, tip je bio dipl. filozof, dipl. el. ing., i dipl. (valjda) dramaturg.

Fascinantna životna priča, on nije mogao da završi drugačije od ovoga.

Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.

c_h.arlie c_h.arlie 20:01 29.11.2017

Re: Nemci

maksa83

Ako sam dobro shvatio, tip je bio dipl. filozof, dipl. el. ing., i dipl. (valjda) dramaturg.

Fascinantna životna priča, on nije mogao da završi drugačije od ovoga.

Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Nije bio makar kakav zlikovac. Bio je ustaša.
I kao takav uživao je iskreno divljenje velike većine Hrvata.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:02 29.11.2017

Re: Nemci

maksa83

Ako sam dobro shvatio, tip je bio dipl. filozof, dipl. el. ing., i dipl. (valjda) dramaturg.

Fascinantna životna priča, on nije mogao da završi drugačije od ovoga.

Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.



Tako je skončao i Herman Gering, nemački nacista i ratni zločinac!
Doduše, Gering je bio pilot, a ne filmski reditelj i nastavnik filozofije i sociologije kao Praljak.

U svakom slučaju, svet je bolji bez likova poput ovih, koji su sa stilom ili bez njega popili otrov!
Bili Piton Bili Piton 20:02 29.11.2017

Re: Nemci

maksa83

Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.



Uh, ne znam, fejs je već obilato krenuo da se sprda. Ostaće upamćeno, da, ali za stil nesam stoposto siguran.

Meni je žao što je Kolinda toliko užasnuta, to stvarno ne valja za ten.
maksa83 maksa83 20:04 29.11.2017

Re: Nemci

Nije bio makar kakav zlikovac. Bio je ustaša.
I kao takav uživao je iskreno divljenje velike većine Hrvata.

E, izvinjavam se, nije bio dramaturg, nego režiser.
I kao takav uživao je iskreno divljenje velike većine Hrvata.

Meni je super kako si ti već stigao da sondiraš sve Hrvate i utvrdiš procenat divljenika.
c_h.arlie c_h.arlie 20:11 29.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Nije bio makar kakav zlikovac. Bio je ustaša.
I kao takav uživao je iskreno divljenje velike većine Hrvata.

E, izvinjavam se, nije bio dramaturg, nego režiser.
I kao takav uživao je iskreno divljenje velike većine Hrvata.

Meni je super kako si ti već stigao da sondiraš sve Hrvate i utvrdiš procenat divljenika.

Nisam sondirao sve, iz prostog razloga što se (i) inače ne sondiraju svi - nego se, kao što znaš, vrši uzorkovanje.
A uzorkovao sam više od dve i po decenije.
angie01 angie01 20:18 29.11.2017

Re: Nemci

otišao je sa stilom.


ma hajde,...po toj logici i hica je otisao sa stilom,...to su ti bolesni ego umovi sa tripovima nenadjebivog, koji ne mogu da se spuste u realnost i okaju svoje grehe- ako je to upste moguce- kao ljudi.

...da ne ispisujem sta je doticni bolesni zlikovac ucinio u svom "geniju",...samo najgnusnije varvarske nacionalisticke-fasistoidne zlocine.
maksa83 maksa83 20:19 29.11.2017

Re: Nemci

Tako je skončao i Herman Gering, nemački nacista i ratni zločinac!


maksa83 maksa83 20:19 29.11.2017

Re: Nemci

ma hajde,...po toj logici i hica je otisao sa stilom,

Hića nije otišao. On je na Kipru sa Arkanom.
maksa83 maksa83 20:20 29.11.2017

Re: Nemci

Uh, ne znam, fejs je već obilato krenuo da se sprda.

Fejs ... treba da vidiš na šta tviter liči. Meme do memea. (Da, ja sam onaj što to odbija da izgovara kao mim ili majm).

maksa83 maksa83 20:22 29.11.2017

Re: Nemci

...da ne ispisujem sta je doticni bolesni zlikovac ucinio u svom "geniju",...samo najgnusnije varvarske nacionalisticke-fasistoidne zlocine.

Uopšte nisam rekao da je tip bio svetac, samo da je otišao sa stilom. Jebiga, jeste. Nije skičao o nepravdi i izveden na silu iz sudnice, nego rek'o jeptese i drmno ljutu, najljuću, i adio. Samo za to - rispekt.
aureus aureus 20:23 29.11.2017

Re: Nemci

Čini mi se da je Gering ispio otrov noć pred izvršenje smrtne presude.
Tražio je streljački vod jer je smatrao da mu kao vojniku ne pripada vješanje, ali su mu zahtjev odbili.
Šta je onda mogao da uradi sirotan nego da popije otrov?
angie01 angie01 20:24 29.11.2017

Re: Nemci

Hića nije otišao


:)....sustina je da tu nema kajanja, nema sposznaje ucinjenog- te tim cinom imaju utisak da su preskocili kaznu, pa je bez njih i ona nestala, izgubila je izvrsenje, nema je. ...ostaje samo izvrseni zlocin- bez satisfakcije ostecenih.
gedza.73 gedza.73 20:25 29.11.2017

Re: Nemci

Hića nije otišao. On je na Kipru sa Arkanom.

Cop. On je u središtu Zemlje.

maksa83 maksa83 20:26 29.11.2017

Re: Nemci

:)....sustina je da tu nema kajanja, nema sposznaje ucinjenog- te tim cinom imaju utisak da su preskocili kaznu, pa je bez njih i ona nestala, izgubila je izvrsenje, nema je.

Meni je iz njegove biografije jasno da je u pitanju sumanut tip, nesposoban za kajanje. Samuraj, kamikaza. E sad što je usput i Ustaša, jbg. Kakva zemlja takav i Mišima.

freehand freehand 20:29 29.11.2017

Re: Nemci

Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.

Meni tip izgleda kao pompezni pozer.
I u u stvari je, eto, dobio doživotnu.
tyson tyson 20:31 29.11.2017

Re: Nemci

rek'o jeptese i drmno ljutu

Trgnuo ljutu


freehand freehand 20:32 29.11.2017

Re: Nemci

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:38 29.11.2017

Re: Nemci

Gledam anketu medju stanovnicima Viteza.
Jedan simpatičan bosanski penzioner, nakon par rečenica o odgovornosti pojedinaca, poentira na narodski način:

"Sam pao, sam se ubio!"
angie01 angie01 20:55 29.11.2017

Re: Nemci

Samuraj,


kakav bolan, Samuraj, maksicu....varvarin.
angie01 angie01 20:57 29.11.2017

Re: Nemci

free, meni su ovakvi uradci- neumesni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 29.11.2017

Re: Nemci

meni su ovakvi uradci- neumesni.


Naravno da su neumesni.
Likovati, sprdati se sa nečijom smrću, kakav god on bio, je neumesno.

Po mnogim linijama ovo se može lepo uklopiti u neke poglede koji meni nisu strani, hrvatski, ustaški, vođe, plitičari, vojnici, su fela o kojoj nikada ništa lepo nisam mislio niti rekao.
Presuda, pa i sam čin samoubistva, posredno, može vodu da navraća na srpsku vodenicu, pominjanje u presudi Hrvatske države kao agresora je takođe nešto što može da ide u prilog tim pogledima, ali sve to ni izbliza nije dovoljno da budem srećan i zadovoljan, i da se sprdam sa ovime.

Čovek je, osuđen je, dovoljno je, čemu ismevanje?

Na šta je onaj ko ismeva ovakav čin, spreman u sledećem koraku, i u nekoj drugoj situaciji?

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:23 29.11.2017

Re: Nemci

hoochie coochie man
meni su ovakvi uradci- neumesni.


Naravno da su neumesni.
Likovati, sprdati se sa nečijom smrću, kakav god on bio, je neumesno.

Po mnogim linijama ovo se može lepo uklopiti u neke poglede koji meni nisu strani, hrvatski, ustaški, vođe, plitičari, vojnici, su fela o kojoj nikada ništa lepo nisam mislio niti rekao.
Presuda, pa i sam čin samoubistva, posredno, može vodu da navraća na srpsku vodenicu, pominjanje u presudi Hrvatske države kao agresora je takođe nešto što može da ide u prilog tim pogledima, ali sve to ni izbliza nije dovoljno da budem srećan i zadovoljan, i da se sprdam sa ovime.

Čovek je, osuđen je, dovoljno je, čemu ismevanje?

Na šta je onaj ko ismeva ovakav čin, spreman u sledećem koraku, i u nekoj drugoj situaciji?



A da ironija bude veća, taj nečovek i hrvatski ratni zločinac ima jedno od najsrpskijih imena: Slobodan!
Milan Novković Milan Novković 21:25 29.11.2017

Re: Nemci

angie01
Samuraj,


kakav bolan, Samuraj, maksicu....varvarin.

Ni on ni Mišima, po mom mišljenju - Mišima isto bio lud, al može, možda, ovo Maksino da se prepeva ... ne može, u stvari, ni kakva zemlja takav i ludak, ovaj ISISovac, po sad, evo, joj jednoj "dimenziji", a onome od sekti još samo falila sekta gledača u sunce, pravih, do fiziološkog slepila.
Milan Novković Milan Novković 21:44 29.11.2017

Re: Nemci

hoochie coochie man
Likovati, sprdati se sa nečijom smrću, kakav god on bio, je neumesno.

Iako i ja imam tendenciju da potpišem ovakva mišljenja, kao ovo tvoji, neki ljudi su više zveri nego ljudi, pa kad im još zalepiš činjenicu da imaju "svest" nije lako ne-likovati, bar u sebi.

Ja o "kreativcima" iz tih krajeva ne znam mnogo, ali moralini problem imam sa, na primer, John McCainom - eno ga umire od raka mozga, skoro sve ratove, razaranja i ubijanja je iz petnih žila podržvao, pa presrećan u tom poslu, i eno ga još se trudi, ja mislimd a mu je poslednja želja neko posebno razaranje, nuklearka po nekome.

Ja njega, na primer, ne doživljavam ni kao čoveka ni kao zver, nego kao neku vrstu đavola.

Kad gledaš Killary orgazam i neobuzdanu sreću kad je saznala da su bili Gadafija - to je jedan trenutak, i imala ih je ona puno, ali kod ovoga je to konstantno stanje bića.

Šteta je što jako malo ljudi zna šta su oni, u stvari, sve radili u Vijetnamu, i on je, kobajagi, bio neki zarobljenik (da ne objašnjavam sad reč "kobajagi" ), ali svest o tim zločinima bi morala da ga pomeri da je čovek, čak i zver sa nekom svešću ...

... ajd da ne lutam sad previše, meni nešto preterano ne smetaju fazoni kad su ovakvi u pitanju, iako mi je ok i tvoj komentar, više zvog svih onih ok Hrvata koji iz iracionalnih razloga "osećaju" neke niti ka ovome, evo mrzi me pa pogledam i podsetim se kako se zove.
aureus aureus 21:46 29.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Ako sam dobro shvatio, tip je bio dipl. filozof, dipl. el. ing., i dipl. (valjda) dramaturg.

Tolike škole završio samo da bi postao zločinac?
E, to je priprema!

Inženjerski sprovodio plan, čitavom djelovanju dao filozofsku podlogu, i na kraju izrežirao svoje samoubistvo pred očima čitavog svijeta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 29.11.2017

Re: Nemci

ki ljudi su više zveri nego ljudi, pa kad im još zalepiš činjenicu da imaju "svest" nije lako ne-likovati, bar u sebi


Ne znam, kod mene to tako ne radi.
Kad sam video prizor da čovek ispija otrov, a svestan da je to realan čin, u relnom svetu, meni je bilo muka.
Čak sam pomislio i da nije u redu prikazivati tu scenu, morbidna mi je.

Slično sam se osećčao i kada sam gledao snimke Gadafijevog leša, Sadamovog vešanja, a nikako ne bih bio srećan ako bih gledao takve neke prizore sa Hilari, Mekkejn, ili slične, meni ni malo simpatične likove.
(nedajbože Putina ili daklekobilo Zaharove:)

Voleo bih, onako intimno, da ih neki sud nekako osudi, pa da zaglave u neki aps, (znam da je nemoguće, ali eto voleo bih) ali baš da se teško razbole ili da se ubiju, ne bi mi to bilo to.

Mogu nekako da razumem taj osećan nekog "zadovoljenja kosmičke pravde" ali jači mi je osećaj ako ova obična ljudksa pravda izostane. Problem, onaj lični, intimni, mi je što je Gotovina oslobođen, što su Orić, Hardinaj, i slični likovi neosuđeni, za ovoga (Slobodana) mi je osuđujuća presuda bila sasvim dovoljna da taj moj lični osećaj bude zadovoljen, ovo mi je previše.

A što se tiče presude, navijao sam, da se ne foliram, da bude potrvđena i da obuhvati i Tuđmana, kako god, u tom zločinačkom kontekstu.
To je taj moj, sitnosrpski unutrašnji, inat.
Da se ovo samoubistvo nije dogodilo sve bi mi bilo super, ali jbg.
martin_krpan martin_krpan 08:35 30.11.2017

Re: Nemci

angie01
otišao je sa stilom.


ma hajde,...po toj logici i hica je otisao sa stilom,...to su ti bolesni ego umovi sa tripovima nenadjebivog, koji ne mogu da se spuste u realnost i okaju svoje grehe- ako je to upste moguce- kao ljudi.

...da ne ispisujem sta je doticni bolesni zlikovac ucinio u svom "geniju",...samo najgnusnije varvarske nacionalisticke-fasistoidne zlocine.




Praljkova smrt je patetična i jadna. Kič teatralnost koja vjerovatno ostavlja sjeme psihotičnog zla u glavama mladog fašističkog ološa. A tim mladim fašistima po Mostaru, Kiseljaku, Busovači... će biti najgore.




Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha. Ovo je pokazatelj kako će BiH izgledati u budućnosti - isto kako i sad izgleda. Ovo je ujedno i kraj američke high-stakes diplomacy koju je Holbrooke opisao u svojoj knjizi To End a War, a koja je imala za cilj da pokaže Njemačkoj da političke procese ne može voditi samostalno. Ex-Yu etno-fašističke horde su bile samo no name patetične, ružne, glupe i bezvrijedne krpene lutke. Praljak je to sjajno i stručno, scenski uokvirio.




docsumann docsumann 08:58 30.11.2017

Re: Nemci

Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha. Ovo je pokazatelj kako će BiH izgledati u budućnosti - isto kako i sad izgleda.


to što je jedan rat završen, ne isključuje započinjanje novog... u budućnosti, koja nikad nije zacementirana sadašnjošću.

oću reći, budućnost je krajnje rastegljiv pojam, a politika na ovim prostorima krhka i fragilna, i prepuna leševa koji čekaju da istrče iz ormara i pokuljaju iz jama.

meni cijela ova mučna epizoda samo podcrtava razlike pogleda iz srpskog, hrvatskog, bosanskog ugla.
svima usta puna istine i pravde, patriotizma, domoljublja, samoljublja...a u biti mi se ne razumjemo kao da stvarno pričamo različitim jezicima, i to takvim da među njima nije prevođenje pojmova i glagola jednostavno nije moguće.


martin_krpan martin_krpan 10:09 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann
Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha. Ovo je pokazatelj kako će BiH izgledati u budućnosti - isto kako i sad izgleda.


to što je jedan rat završen, ne isključuje započinjanje novog... u budućnosti, koja nikad nije zacementirana sadašnjošću.

oću reći, budućnost je krajnje rastegljiv pojam, a politika na ovim prostorima krhka i fragilna, i prepuna leševa koji čekaju da istrče iz ormara i pokuljaju iz jama.

meni cijela ova mučna epizoda samo podcrtava razlike pogleda iz srpskog, hrvatskog, bosanskog ugla.
svima usta puna istine i pravde, patriotizma, domoljublja, samoljublja...a u biti mi se ne razumjemo kao da stvarno pričamo različitim jezicima, i to takvim da među njima nije prevođenje pojmova i glagola jednostavno nije moguće.




Rata neće biti jer nema vojnika, nema ljudskog resursa. O znanju za moderno ratovanje je smiješno pričati. U BiH već 15g. nema vojnog roka a u ostalim kvazi republikama NATO je uzeo samo političku simboliku, ostalo ne treba. Jedna dobro obučena USA brigada bi sama dobila rat protiv svih Ex-yu Republika zajedno. Samo pomisli na činjenicu da je Vulin neko ili nešto u srpskoj vojsci.

Ali ako ovako ostane, ako ne dođe do suštinskog pomirenja i saradnje na Ex-Yu prostoru, ovaj prostor će biti neko čistilište, neki slobodan prostor za ljude svinje svih fela, za diplomate nižeg ranga, za eksperimente i probe razne vrste. Interesantno će biti svjedočiti pitanju za budućnost: Koliko ljudi iz bivše Jugoslavije mogu daleko ići protiv svojih interesa?
freehand freehand 10:14 30.11.2017

Re: Nemci

Jedna dobro obučena USA brigada bi sama dobila rat protiv svih Ex-yu Republika zajedno.

Ne lupaj, Martine. Američka brigada ne postoji kao pojam u ovom kontekstu. Niti bi se kao kopnene snage pojavila jedna brigada niti bi te snage igde išle bez x brodova i y aviona.
docsumann docsumann 10:22 30.11.2017

Re: Nemci

Rata neće biti jer nema vojnika, nema ljudskog resursa.


danas će sutra biti juče
martin_krpan martin_krpan 10:22 30.11.2017

Re: Nemci

freehand
Jedna dobro obučena USA brigada bi sama dobila rat protiv svih Ex-yu Republika zajedno.

Ne lupaj, Martine. Američka brigada ne postoji kao pojam u ovom kontekstu. Niti bi se kao kopnene snage pojavila jedna brigada niti bi te snage igde išle bez x brodova i y aviona.


Naravno. To je samo primjer. Uticaj ljudskog resursa na moderno ratovanje je sve manje i ako dođe do novog rata na ovim prostorima, on će biti grotesktan.
docsumann docsumann 10:23 30.11.2017

Re: Nemci

i ako dođe do novog rata na ovim prostorima, on će biti grotesktan.


što ono reče Ajnštajn za WWIII i WWIV ?
tetkino tetkino 10:24 30.11.2017

Re: Nemci

Za ubijanje ne treba ni obuka ni oruzje - gadjace se oni kamenjem, ako kame postanu nedostupne.
Omiljena vrsta napada je ona kad krenes iznenada na zene i decu - tu neka velika snaga i oruzje ne trebaju.

A nije problem dal ce oni da ratuju ili nece - problem je sto ne moze da se zivi...
highshalfbooze highshalfbooze 10:25 30.11.2017

Re: Nemci

Naravno da su neumesni.
Likovati, sprdati se sa nečijom smrću, kakav god on bio, je neumesno.

Zavisi kako se gleda na to.
Popio je otrov u sudnici na izricanju presude pred svim sudijama, tužiocima, braniocima, i višemilionskim auditorijumom. Čak je, videvši da sudija ne reaguje na taj čin, objasnio da nije popio rakiju već otrov. Realno gledajući, smrt nije trebala da bude rezultat tog čina da mu je lekarska pomoć pružena na vreme. Kada kažem na vreme, mislim nekom uobičajenom brzinom, ne ekspresno ili hitno. Realno gledajući, da je hteo da izvrši samoubistvo, to bi uradio kada je sam i kada ne bi bilo uslova da dobije pravovremenu lekarsku pomoć.
Gledajući tako na stvar, stiče se utisak da on nije želeo da oduzme sebi život već da pravi predstavu. Takođe, ako se zna da bi zatvorska straža trebalo da zna kako se reaguje u takvim okolnostima, činjenica da mu je pomoć pružena posle više sati ukazuje na to da je on namerno ostavljen da umre.
Zavisi iz kog ugla gleda neko na to, pa i taj "neumesni uradak" tera na razmišljanje dal' je on 'teo da se samoubije ili ne i dal' su ovi 'teli da ga ubiju ili ne.
aureus aureus 10:32 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann

to što je jedan rat završen, ne isključuje započinjanje novog... u budućnosti, koja nikad nije zacementirana sadašnjošću.

U principu tačno, ali...
Ali koja god ovdašnja glava bi ga zamislila i prionula na posao, ne bi mogla da se ne sjeti da je bio jednom jedan Haški sud koji je osuđuvao i predsjednike i generale.

Zato sam uvijek podržavao Haški sud. Vidio sam ga i kao sredstvo za smirivanje bitangi.
docsumann docsumann 10:44 30.11.2017

Re: Nemci

Zato sam uvijek podržavao Haški sud. Vidio sam ga i kao sredstvo za smirivanje bitangi.


me too

nešto se po tom pitanju jednostavno moralo uraditi.
same ex yu države teško da bi same krenule sa suočavanjem sa zločinima koje su počinili pripadnici njihovih oružanih formacija.
e sad, što se baš nije uradilo više i bolje vjerovatno je stvar političke (ne)volje.

procjena i preispitivanje odnosa korisnog učinjenog i nanjete štete (disbalansom raspodjele pravde) takođe je legitimna stvar.

a taj disbalan pravde, iliti nepravde, ne ogleda se u izrečenim presudama, već onim neizrečenim.
blogovatelj blogovatelj 10:55 30.11.2017

Re: Nemci

Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha.


Takoe. Sud dokazao da se Srbija nije mešala u rat u Bosni, a Hrvatska jeste.
martin_krpan martin_krpan 11:05 30.11.2017

Re: Nemci

aureus
docsumann

to što je jedan rat završen, ne isključuje započinjanje novog... u budućnosti, koja nikad nije zacementirana sadašnjošću.

U principu tačno, ali...
Ali koja god ovdašnja glava bi ga zamislila i prionula na posao, ne bi mogla da se ne sjeti da je bio jednom jedan Haški sud koji je osuđuvao i predsjednike i generale.

Zato sam uvijek podržavao Haški sud. Vidio sam ga ne samo kao sud već i kao sredstvo za smirivanje bitangi.




Na kraju je Haški sud odradio posao. Ostaje eventualno mrlja što Orić nije osuđen iako postoje ozbiljni dokazi da je i komandovao a i sam izvršavao zločine.

Takođe pada u vodu slaboumno-tabloidna teorija da se ulaskom u EU i NATO postaje "my son of a bitch".

Prvo se Karadžić posprdavao sa međunarodnom zajednicom oslovljavajući Davida Owena sa ovan, poslije Milošević u njegovim slaboumnim prognozama šta će biti u budućnosti i kako je pravda na "njegovoj strani". U međuvremenu su srpski nacionalisti pravili narativ kako Karadžić i Mladić herojski piju prepečenicu u planinama i sviraju gusle a u stvari je Karadžić prodavao crnu magiju bolesnim babama po banjama a Mladić čuvao svinje kod tetke na ranču.

Zadnjom presudom je za Udruženi zločinački poduhvat osuđen kompletan hrvatski vrh: Tuđman, Šušak i Bobetko. Za Hrvate ovo može biti koristan lijekić. A može biti i početak fašisoidnog ludila i dubokih kolektivnih frustracija.


martin_krpan martin_krpan 11:10 30.11.2017

Re: Nemci

blogovatelj
Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha.


Takoe. Sud dokazao da se Srbija nije mešala u rat u Bosni, a Hrvatska jeste.


Srpske vođe su osuđene baš za ono za šta su i trebale biti osuđene.
maksa83 maksa83 11:16 30.11.2017

Re: Nemci

Na kraju je Haški sud odradio posao. Ostaje eventualno mrlja što Orić nije osuđen iako postoje ozbiljni dokazi da je i komandovao a i sam izvršavao zločine.

Ostao i Ramuš Ramuš Druže Moj pošto je 9 svedoka doživelo spontano intravenozno trovanje olovom, a sud se ponašao kao da je nekome samo ispao sladoled i pustio ga kući, neće to premijerstvo samo da se obavlja.
docsumann docsumann 11:22 30.11.2017

Re: Nemci

martin_krpan
blogovatelj
Rat je konačno završen i završenjem rada Haškog suda počinje nova epoha.


Takoe. Sud dokazao da se Srbija nije mešala u rat u Bosni, a Hrvatska jeste.


Srpske vođe su osuđene baš za ono za šta su i trebale biti osuđene.


nažalost, u punom obimu, samo srpske...
martin_krpan martin_krpan 11:32 30.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Na kraju je Haški sud odradio posao. Ostaje eventualno mrlja što Orić nije osuđen iako postoje ozbiljni dokazi da je i komandovao a i sam izvršavao zločine.

Ostao i Ramuš Ramuš Druže Moj pošto je 9 svedoka doživelo spontano intravenozno trovanje olovom, a sud se ponašao kao da je nekome samo ispao sladoled.


Vidjećemo šta će napraviti Specijalni sud za zločine OVK. Interpol epizoda u Francuskoj je bila samo za jeftine dnevno-političke svrhe. Po mojoj procjeni, pašće minimum ili Tači ili Haradinaj za Zločinačko djelovanje i zločine protiv čovječnosti. Ili obojica. Jedan pada minimum.
maksa83 maksa83 11:38 30.11.2017

Re: Nemci

Vidjećemo šta će napraviti Specijalni sud za zločine OVK. Interpol epizoda u Francuskoj je bila samo za jeftine dnevno-političke svrhe. Po mojoj procjeni, pašće minimum ili Tači ili Haradinaj za Zločinačko djelovanje i zločine protiv čovječnosti. Ili obojica. Jedan pada minimum.

Da sam sklon kocki (sva sreća nisam, pošto me 20 godina gledanja berzanskih podataka nije ni u jednom trenutku namamilo da u to uložim ijedan sopstveni dinar) sad bih stavio u neki escrow 100 EUR da im dlaka s glave neće faliti (zanemariti to što je Ramuš već dobrano ćelav).
aureus aureus 11:43 30.11.2017

Re: Nemci

Највећи пропуст по мени десио се у случају Готовине, Маркача и Чермака прије пет година. То је био један од тих капиталних процеса, а добар дио квалификација које можемо чути у вези пресуде шесторци Херцег-Босне, могао се примјенити и тада.

Чини ми се да је УЗП досад био доказан четири пута, три пута у случају Срба и јуче у случају Хрвата. Пети пут је био у случају поменутих генерала, али је пресуда оборена.

Лијекић који помиње Мартин Крпан требало је да буде преписан Хрватској и њеном друштву још прије пет година, али се доктор изгледа предомислио и рекао: "пратићемо стање, можда се пацијент излијечи сам".
martin_krpan martin_krpan 11:46 30.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Vidjećemo šta će napraviti Specijalni sud za zločine OVK. Interpol epizoda u Francuskoj je bila samo za jeftine dnevno-političke svrhe. Po mojoj procjeni, pašće minimum ili Tači ili Haradinaj za Zločinačko djelovanje i zločine protiv čovječnosti. Ili obojica. Jedan pada minimum.

Da sam sklon kocki (sva sreća nisam, pošto me 20 godina gledanja berzanskih podataka nije ni u jednom trenutku namamilo da u to uložim ijedan sopstveni dinar) sad bih stavio u neki escrow 100 EUR da im dlaka s glave neće faliti (zanemariti to što je Ramuš već dobrano ćelav).


Možda je sad prilika da se nakon 20 godina gledanja berzanskih podataka opkladiš i izgubiš jednu petstotinu kinte koju Aca Lukas dobija za novogodišnju noć .
maksa83 maksa83 11:51 30.11.2017

Re: Nemci

Možda je sad prilika da se nakon 20 godina gledanja berzanskih podataka opkladiš i izgubiš jednu petstotinu kinte koju Aca Lukas dobija za novogodišnju noć .

Nema problema. O kom vremenskom opsegu govorimo? Pošalji mejl na futureme.org i ako nekog od njih dvojice u tom vremenskom opsegu skembaju para će se okretati.
martin_krpan martin_krpan 11:58 30.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Možda je sad prilika da se nakon 20 godina gledanja berzanskih podataka opkladiš i izgubiš jednu petstotinu kinte koju Aca Lukas dobija za novogodišnju noć .

Nema problema. O kom vremenskom opsegu govorimo? Pošalji mejl na futureme.org i ako nekog od njih dvojice u tom vremenskom opsegu skembaju para će se okretati.


Poslato.
aureus aureus 12:04 30.11.2017

Re: Nemci

martin_krpan
maksa83
Možda je sad prilika da se nakon 20 godina gledanja berzanskih podataka opkladiš i izgubiš jednu petstotinu kinte koju Aca Lukas dobija za novogodišnju noć .

Nema problema. O kom vremenskom opsegu govorimo? Pošalji mejl na futureme.org i ako nekog od njih dvojice u tom vremenskom opsegu skembaju para će se okretati.


Poslato.

Мора прво да се заврши дијалог Београд-Приштина и постигне неки трајни споразум.
Реал-политика.
c_h.arlie c_h.arlie 12:07 30.11.2017

Re: Nemci

aureus
Највећи пропуст по мени десио се у случају Готовине, Маркача и Чермака прије пет година. То је био један од тих капиталних процеса, а добар дио квалификација које можемо чути у вези пресуде шесторци Херцег-Босне, могао се примјенити и тада.

Чини ми се да је УЗП досад био доказан четири пута, три пута у случају Срба и јуче у случају Хрвата. Пети пут је био у случају поменутих генерала, али је пресуда оборена.

Лијекић који помиње Мартин Крпан требало је да буде преписан Хрватској и њеном друштву још прије пет година, али се доктор изгледа предомислио и рекао: "пратићемо стање, можда се пацијент излијечи сам".

Oooo, jebote !
Ti si, izgleda, još jedan od onih koji veruje da je 'to haško' bilo, u stvari, sud.
maksa83 maksa83 12:09 30.11.2017

Re: Nemci

Poslato.

Sjajno!

Reci samo vremenski okvir, da ne bude za 80 godina "eeee, jesi video kako ga je stigla božja praaavda" a Ramuš izdahnuo mirno, u krugu najmilijih, pošto se naživeo izmenjavši iz ratnih rezervi sve organe koji su mu u međuvremenu kljoknuli.

aureus aureus 12:10 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie
aureus
Највећи пропуст по мени десио се у случају Готовине, Маркача и Чермака прије пет година. То је био један од тих капиталних процеса, а добар дио квалификација које можемо чути у вези пресуде шесторци Херцег-Босне, могао се примјенити и тада.

Чини ми се да је УЗП досад био доказан четири пута, три пута у случају Срба и јуче у случају Хрвата. Пети пут је био у случају поменутих генерала, али је пресуда оборена.

Лијекић који помиње Мартин Крпан требало је да буде преписан Хрватској и њеном друштву још прије пет година, али се доктор изгледа предомислио и рекао: "пратићемо стање, можда се пацијент излијечи сам".

Oooo, jebote !
Ti si, izgleda, još jedan od onih koji veruje da je 'to haško' bilo, u stvari, sud.

Престани да пишеш коментаре дуже од 50 карактера.

Размисли да ли да уопште пишеш коментаре.
martin_krpan martin_krpan 12:16 30.11.2017

Re: Nemci

maksa83
Poslato.

Sjajno!

Reci samo vremenski okvir, da ne bude za 80 godina "eeee, jesi video kako ga je stigla božja praaavda" a Ramuš izdahnuo mirno, u krugu najmilijih, pošto se naživeo izmenjavši iz ratnih rezervi sve organe koji su mu u međuvremenu kljoknuli.



5g. Maksimalno koliko je bilo ponuđeno.
gedza.73 gedza.73 12:17 30.11.2017

Re: Nemci

aureus
Ali koja god ovdašnja glava bi ga zamislila i prionula na posao, ne bi mogla da se ne sjeti da je bio jednom jedan Haški sud

docsumann
same ex yu države teško da bi same krenule sa suočavanjem sa zločinima koje su počinili pripadnici njihovih oružanih formacija.

ovde svako misli da je zakinut, da su oni drugi prošli nekažnjeno, da su dobili više teritorija nego što im sleduje, da smo 'mi' vodili oslobodilački rat a da su 'oni' agresori.

Osim Janeza... pa možda je malo 6 meseci 'dobre' pripreme za novi rat. Podloga postoji (gornji pasus) samo da se odabere manja pokusna grupa i vozi miško
Balkan bre dušu dao za crveno dugme Evrope.

maksa83 maksa83 12:18 30.11.2017

Re: Nemci

5g. Maksimalno koliko je bilo ponuđeno.

Ok.
aureus aureus 12:31 30.11.2017

Re: Nemci

martin_krpan

5g. Maksimalno koliko je bilo ponuđeno.

Је ли, има ли каквих дојава кад ће Мило пасти?
Какве су квоте?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:44 30.11.2017

Re: Nemci

maksa83

Meni je iz njegove biografije jasno da je u pitanju sumanut tip, nesposoban za kajanje.


Brzaš. Ono gore - to je sociopata, u konkretnom slučaju, full blown psihopata.

Ovo dole


Samuraj, kamikaza.


Dve - tri, potpuno različite kategorije. Da zanemarimo samuraje - nema očevidaca ;> ali kamikaze, ima ih nosili i padobrane! Zašto? Pa jersu nabiflani poslušnici, ali nisu baš svi u Japanu bili kreteni ;> idi leti, umri, whatever. Nego, bilo i - ako im pogode avion, ili se pokvari, lepo iskoče, što da ginu ako ne moraju.

Da, da, puno onih koji su ginuli i ako ne moraju, ali i to je daleko miljama i svetlosnim godinama od psiuhoaptske kukavice kakav je ovaj na P (mrzi me da skrolujem gore da vidim ime, a ne mnrzi me da ovoliko otkcuam objašnjenje ☻)


E sad što je usput i Ustaša, jbg. Kakva zemlja takav i Mišima.


Ni tu ne mislim da je isto.

Liči, ali nije ovaj P. bio zaluđela polubrazovana fuksa koja čim nešto ne razume (a empatije nema jerbo - sociopatija, ruleZ ☻) za sve mu krivi oni levi, obaška komunjare ;>

Ovaj je valjda bio nacionalsita ali - ubij muje i ostale nišče rase, a da luj braća po desnonaciszmu, nije bitno. Doduše, možda grešim, zaista ne znam mnogo o kukavici P.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:45 30.11.2017

Re: Nemci

hoochie coochie man


Ne znam, kod mene to tako ne radi.
Kad sam video prizor da čovek ispija otrov, a svestan da je to realan čin, u relnom svetu, meni je bilo muka.


Isti slučaj, potpisujem čitav tvoj komentar.
c_h.arlie c_h.arlie 12:46 30.11.2017

Re: Nemci

aureus
c_h.arlie
aureus
Највећи пропуст по мени десио се у случају Готовине, Маркача и Чермака прије пет година. То је био један од тих капиталних процеса, а добар дио квалификација које можемо чути у вези пресуде шесторци Херцег-Босне, могао се примјенити и тада.

Чини ми се да је УЗП досад био доказан четири пута, три пута у случају Срба и јуче у случају Хрвата. Пети пут је био у случају поменутих генерала, али је пресуда оборена.

Лијекић који помиње Мартин Крпан требало је да буде преписан Хрватској и њеном друштву још прије пет година, али се доктор изгледа предомислио и рекао: "пратићемо стање, можда се пацијент излијечи сам".

Oooo, jebote !
Ti si, izgleda, još jedan od onih koji veruje da je 'to haško' bilo, u stvari, sud.

Престани да пишеш коментаре дуже од 50 карактера.

Размисли да ли да уопште пишеш коментаре.

Razmislio sam.
Odlučio sam da nastavim da pišem komentare, jer, ipak, ponekada je nužno da se nešto demistifikuje i privede logici, pa sam shvatio ... ko će, ako neću ja.
Da.
Dobra stvar u vezi haškog toga (što sud svakako nije) je što je to, konačno, prestalo sa radom. Time se, konačno, otvara mogućnost da se ratujuće strane, dvadeset godina nakon ratnih dejstava, privedu razgovorima i podvuku crtu. To haško je taj proces samo odlagalo.
Početak procesa bi bio da sve strane naprave tačan spisak mrtvih --- te krenu sa te početne tačke.
Jer, jedino ljudski život ne može da se kompenzuje, niti nadoknadi. Sve ostalo je manjeg reda vrednosti.
Tek kada se napravi inventura u pobijenima, tada se može krenuti dalje.
Ako ikome, potom, bude do kretanja dalje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:48 30.11.2017

Re: Nemci

o kukavici P.


Čemu dolazimo i do onog što sam u stvari hteo i kasti ( žurim da mi ne iskipi čorba, nemam vremena za konciznost ;>> )

Možeš da ceniš (ili ne) volja ti, lične uvrede jerbo su koncizne i bez mrsomuđenja, ali divljenje jednoj psihopatskoj kukavici je ipak malo drugojačija stvar.

nema tu - E neka im je rekao, ima muda, pokazao im, dosledan i slične magle.

Čovek je naprosto kukavica, koja sociopata psihopata kakav ga je bio, kukavički beži od svojih zlodela.

Toliko - konciznije ne merem ;>>

NB - a da ne bude zabune, nije stvar u "tebe kao pojedinac", nego o javnoj slici koja se takvim stavom izokreće i postavlja na pogrešne pravce (obaška smer ;> )
predatortz predatortz 12:50 30.11.2017

Re: Nemci

Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Tome dodaj da bi za dve godine bio na slobodi, jer je već odležao 13 godina. Praksa Tribunala je da se osuđenici puštaju nakon odležane 2/3 kazne. To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.

c_h.arlie c_h.arlie 12:52 30.11.2017

Re: Nemci

predatortz
Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Tome dodaj da bi za dve godine bio na slobodi, jer je već odležao 13 godina. Praksa Tribunala je da se osuđenici puštaju nakon odležane 2/3 kazne. To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.


Kako god bilo - ustaša manje.
Istina - znam da će Srbi i za ovo biti krivi.
predatortz predatortz 13:00 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie
predatortz
Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Tome dodaj da bi za dve godine bio na slobodi, jer je već odležao 13 godina. Praksa Tribunala je da se osuđenici puštaju nakon odležane 2/3 kazne. To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.


Kako god bilo - ustaša manje.
Istina - znam da će Srbi i za ovo biti krivi.


Čarli, ti ni izbliza nisi imao problema sa ustašama koliko sam ih ja imao u životu.
No, čovek vemenom nauči da ceni neki gest neprijatelja. Naravno, neprijatelj time ne prestaje da bude neprijatelj.
c_h.arlie c_h.arlie 13:03 30.11.2017

Re: Nemci

predatortz
c_h.arlie
predatortz
Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Tome dodaj da bi za dve godine bio na slobodi, jer je već odležao 13 godina. Praksa Tribunala je da se osuđenici puštaju nakon odležane 2/3 kazne. To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.


Kako god bilo - ustaša manje.
Istina - znam da će Srbi i za ovo biti krivi.


Čarli, ti ni izbliza nisi imao problema sa ustašama koliko sam ih ja imao u životu.
No, čovek vemenom nauči da ceni neki gest neprijatelja. Naravno, neprijatelj time ne prestaje da bude neprijatelj.

Nisam znao da se mi poznajemo.
aureus aureus 13:22 30.11.2017

Re: Nemci

Донт фир д рипере,

отворио си добру тему, а баш сам недавно одслушао једну (аудио) књигу о психопатама. Нешто волим да читам о тој категорији људи, а ова књига говори о ситуацијама кад ти друштвени предатори, како их још зову, могу да буду корисни за друштво.

Пошто су неспособни за праву емпатију и не дозвољавају емоцијама да им се мијешају у процес одлучивања, психопате умију бити запањујуће корисни у појединим професијама: специјалне војне и полицијске службе, разни спасиоци, чак и доктори. У питању су људи који брзо размишљају и доносе брзе одлуке и уопштено - добро се понашају под притиском. Психопата ће, примјерице, испрве спасити пет људи и неће дозволити да га плач бебе коју можда и не може спасити одвуче на другу страну и одузме драгоцјено вријеме.

Многи су људи тако добили медаље за храброст, а неки добар скенер би показао да и међу њима има психопата. Психопата није нужно кукавица, он је особа која непрестано размишља који му конкретни поступак иде у прилог, а који не.

Праљак је пред Хашким судом лоше прошао, а пошто му је стало да бар код неких људи одржи статус хероја - извршио је самоубиство. Као што би убио неког другог тако је напослијетку убио себе, јер је процијенио да му само то иде у прилог.

Тако бар ја видим читаву ствар из ових информација које су нам до сад на располагању.
docsumann docsumann 13:27 30.11.2017

Re: Nemci

Kako god bilo - ustaša manje.


stvarno si etiketar samotaki.
(s punom svješću da ako nekog prozoveš etiketarom i sam postaješ etiketar)

tebi je svaki Hrvat, preciznije, Hrvat s puškom - ustaša.
na stranu što je neko već naveo podatke kako je S.P. zabranjivao ustaška obilježja u svojim jedinicama.
prosto fascinira širina i izdefirenciranost spektra nijansi kojim opisuješ pojave na hr političkom životu - ustaše i ekstremne ustaše.

je l' bio ratni zločinac? jeste. pajz to je i "samozvani" sud ustvrdio

a je l' može ratni zločinac iz redova hrvatskih vojnih formacija ne biti ustaša?

i je l' može uopšte učesnik u ratnim dejstvim s hrvatske strane, ne biti ustaša?

oću reći, da ne bude da se skrivam u metaforičkom žbunju, s takvom rigidnom kategorizacijom, stiče se utisak da je bit ustaša strašno na nivou porodičnog nasilja. skoro u vakoj zgradi ima po neki što kad se napije tuče djecu...
c_h.arlie c_h.arlie 14:53 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann
Kako god bilo - ustaša manje.


stvarno si etiketar samotaki.
(s punom svješću da ako nekog prozoveš etiketarom i sam postaješ etiketar)

tebi je svaki Hrvat, preciznije, Hrvat s puškom - ustaša.
na stranu što je neko već naveo podatke kako je S.P. zabranjivao ustaška obilježja u svojim jedinicama.
prosto fascinira širina i izdefirenciranost spektra nijansi kojim opisuješ pojave na hr političkom životu - ustaše i ekstremne ustaše.

je l' bio ratni zločinac? jeste. pajz to je i "samozvani" sud ustvrdio

a je l' može ratni zločinac iz redova hrvatskih vojnih formacija ne biti ustaša?

i je l' može uopšte učesnik u ratnim dejstvim s hrvatske strane, ne biti ustaša?

oću reći, da ne bude da se skrivam u metaforičkom žbunju, s takvom rigidnom kategorizacijom, stiče se utisak da je bit ustaša strašno na nivou porodičnog nasilja. skoro u vakoj zgradi ima po neki što kad se napije tuče djecu...

Za ovo etiketar, molim te da mi se izviniš.
Ne, ne mislim da je svaki Hrvat ustaša.
Ne mislim ni da je svaki Hrvat sa puškom ustaša.
Za Praljka mislim da je ustaša - bio Hrvat ili ne.
Poslednju tvoju rečenicu nisam razumeo - poprilično mi deluje sklepana.
Za mene je ustaša nešto najgore što je ljudski rod upoznao - i to poprilično dokazano ne samo za mene.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:05 30.11.2017

Re: Nemci

отворио си добру тему, а баш сам недавно одслушао једну (аудио) књигу о психопатама. Нешто волим да читам о тој категорији људи, а ова књига говори о ситуацијама кад ти друштвени предатори, како их још зову, могу да буду корисни за друштво.


Obzirom da je odavno, a sada tek - Ihaj! društvo napravljeno po njihovoj meri i za njihove potrebe, barem kada govorimo o onom Big Time delu te "populacije" (Homo Raptorus ☻), naravno da su "Korisni za Društvo".



Jedino nisu korisni za "plen" (Homo Odavno NonSapere ;> ) Izmeđ ostalogf, pravi predatori (oni simpa, non-human ↨) proređuju plen kada se nakoti, time ga jačaju i sve to, a ovo...ma nakupilo se plena, OnolikO! Od guranja i borbe međusobdne, ni ne stigne da obrati pažnju šta Raptorus radi ;>

docsumann docsumann 15:26 30.11.2017

Re: Nemci

Poslednju tvoju rečenicu nisam razumeo - poprilično mi deluje sklepana.
Za mene je ustaša nešto najgore što je ljudski rod upoznao - i to poprilično dokazano ne samo za mene.


pokušao sam da budem slikovit, no možda sam zagušio smisao slikama...

a i nije mi problem da uprostim - svaka riječ, pa bila to i "ustaša", ako se koristi preko svake mjere, olako i neadekvatno, gubi na težini značenja.

riječi treba čuvati na hladnom i suvom mjestu da ne izgube svoju oštrinu.

a to da si etiketar, pa to sam ti izjavio još na samom ppočetku našag upoznavanja.
i do sada me u tom smislu nisi razuvjerio.
kad u tome uspješ, nikakav problem mi neće biti da ti se izvinim.

do tada mogu samo da ti se izvinim što nisam u stanju da ti se izvinim...

docsumann docsumann 15:29 30.11.2017

Re: Nemci

отворио си добру тему, а баш сам недавно одслушао једну (аудио) књигу о психопатама. Нешто волим да читам о тој категорији људи, а ова књига говори о ситуацијама кад ти друштвени предатори, како их још зову, могу да буду корисни за друштво.


imao je Filip K. Dik jedan SF roman o planeti naseljenoj sve samim psihičkim bolesnicima (paranoici, šizofrenicvi i drugi), ali koji su između seb tako podijelili uloge i dužnosti da su predstavljali nesavladivu silu za svakog ko bi pokušao da ih porobi.
aureus aureus 15:29 30.11.2017

Re: Nemci

Dont Fear The Reaper

Obzirom da je odavno, a sada tek - Ihaj! društvo napravljeno po njihovoj meri i za njihove potrebe

Oni koji se bave time tvrde da je u opštoj populaciji procenat psihopata oko jedan posto, ali da je taj procenat veći što je društvena i ekonomska pozicija veća. Procentualno nekoliko puta više psihopata ima među državnicima i članovima upravnih odbora velikih kompanija pa ne bi trebalo da se toliko čudimo što pojedine odluke vlada i kompanija izgledaju bezdušno.

Jedna grupa engleskih psihologa čitavu priču dopunjuje tvrdnjom da po njihovim nalazima pojačan procenat psihopata može da se sretne i u ovim profesijama: ljudi iz medija, advokati, doktori, vojska i policija i...zaboravio sam ko je ono još bio naveden.
Ista grupa kaže da je psihopata najmanje među umjetnicima.
maksa83 maksa83 15:33 30.11.2017

Re: Nemci

imao je Filip K. Dik jedan SF roman o planeti naseljenoj sve samim psihičkim bolesnicima (paranoici, šizofrenicvi i drugi), ali koji su između seb tako podijelili uloge i dužnosti da su predstavljali nesavladivu silu za svakog ko bi pokušao da ih porobi.

Pojma nisam imao. Hvala za ovu informaciju.

Edit: Clans of the Alpha Moon
aureus aureus 15:38 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann

riječi treba čuvati na hladnom i suvom mjestu da ne izgube svoju oštrinu.

Dobra misao i lijepa rečenica.
Evo preporuke.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:41 30.11.2017

Re: Nemci

Procentualno nekoliko puta više psihopata ima među državnicima i članovima upravnih odbora velikih kompanija pa ne bi trebalo da se toliko čudimo što pojedine odluke vlada i kompanija izgledaju bezdušno.


Ti procenti, to se odnosi na "prave" genetske psihopate. Ali odavno su ljudi shvatili da je isplatljivo biti psihopata, pa ih ima poveći broj, "naučenih" psihopata. Shvatili da se bolje "Plaća" ;> ako oguglaju i ako svoje sebične interese i potrebe stave iznad svega ostalog, osim naravno sebičnih interesa Big Šefa ;> Barem dok ne postanu Šef umesto Šefa ☻

Problemi i nastaju što to ume često da baš pokarabasi sve unutrašnje "Instalacije".

NB - naravno, ima oguglavanja i čisto potrebe posla radi. Nisu svi hirurzi psihopate, ali oguglavanje i "odfokusiranje" pacijenta, ume dosta da pomogne u kvalitetu obavljenog posla. Naravno, pitanje je mere, pogotovo što atrofija, fizička il mentalčna, kao i sva entropija, kada krene teško staje ;>

PS - "svoje sebične interese i potrebe stave iznad svega ostalog" - u smislu "ništa drugo uopšte ne postoji, ne u "Normalnom" samoodržanje, porodica i sl. smislu.
vcucko vcucko 15:42 30.11.2017

Re: Nemci

predatortz
Znam da je Hrvat i ratni zločinac i da će ovo biti nepopularno stanovište, ali ne mogu da mu se iskreno ne divim na tom završnom činu. Stejtment je otpr.: "ne priznajem vašu presudu a pošto ne mogu da joj se suproststavim tako što ću da provedem ostatak života na slobodi, onda ga neću provesti pod vašim uslovima". Kakav god da je bio zlikovac - otišao je sa stilom.


Tome dodaj da bi za dve godine bio na slobodi, jer je već odležao 13 godina. Praksa Tribunala je da se osuđenici puštaju nakon odležane 2/3 kazne. To njegov čin pobune protiv kvazi suda čini još interesantnijim, a žrtvu većom.


A znaš šta ovog cirkusanta (Hrvat iz Zapadne Hercegovine, iz partizanske porodice, otac udbaš jurio ustašku bandu posle rata, mislim i u operaciji "Raduša", znači porodično debeli opozit ustaštvu, a završio kao inspiracija mladim neoustašama sa hrvatskih ulica) - šta ga je dakle posebno izdvojilo?

Pa to što je pre neki dan onaj (navodno-kažu-takogakrste) naš hajvan na istom mestu skičao k'o prase, padao u nesvest, cmizdrio... dok su mu čitali presudu.
I nije bio prvi naš sa lišćem na reveru koji tamo cmizdri.

Hebem ti JNA generalski kadar. I hebem ti narod koji uporno ulazi u ratove bez svoje vojske. Bože sačuvaj i sakloni.

tadejus tadejus 15:50 30.11.2017

Re: Nemci

Dont Fear The Reaper

Ti procenti, to se odnosi na "prave" genetske psihopate. Ali odavno su ljudi shvatili da je isplatljivo biti psihopata, pa ih ima poveći broj, "naučenih" psihopata. Shvatili da se bolje "Plaća" ;> ako oguglaju i ako svoje sebične interese i potrebe stave iznad svega ostalog, osim naravno sebičnih interesa Big Šefa ;> Barem dok ne postanu Šef umesto Šefa ☻


mislim da ne..
nisu ljudi stoka zato što su oguglali na tuđe probleme..
naprotiv, mislim da su ljudi danas mnogo više attuned na tuđe probleme nego što su ikad bili..
silni kursevi mindfulnessa, silna razmišljanja o karmi i sličnome..
ljudi su stoka zbog povređenog ega..
nije da ne znaju šta drugima čine, ili da cijene da im je oportuno da to čine, čine to iz vjere da će time zalječiti vlastiti povrjeđeni ego..
stvar uopšte ne bi bila loša da su stvarno bezosjećajni za tuđe (a i vlastite) patnje..
udri brate, opali, pa ko preživi pričaće..
ali ne..
nego su preosjetljivi..
pa onako ranjeni reže i tuku i lijevo i desno i sve je to skupa jadno za gledanje..
ljudska se rasa okilavila.. to je problem..
preosjetljivi smo a ne neosjetljivi

znam da zvuči kontraintuitivno ali kad razmisliš..
pa zar bi neko ko ne osjeća strah, bol, patnju.. zar bi se potrzavao da tamo nekoga kinji na poslu, olajava u društvu pa i drži vezanog i golog u nekakvoj napuštenoj fabričkoj hali (ili tjera da pije akumulatorsku kiselinu)..
pa jbg..
ne bi..
aureus aureus 15:59 30.11.2017

Re: Nemci

Dont Fear The Reaper
Procentualno nekoliko puta više psihopata ima među državnicima i članovima upravnih odbora velikih kompanija pa ne bi trebalo da se toliko čudimo što pojedine odluke vlada i kompanija izgledaju bezdušno.


Ti procenti, to se odnosi na "prave" genetske psihopate. Ali odavno su ljudi shvatili da je isplatljivo biti psihopata, pa ih ima poveći broj, "naučenih" psihopata. Shvatili da se bolje "Plaća" ;> ako oguglaju i ako svoje sebične interese i potrebe stave iznad svega ostalog, osim naravno sebičnih interesa Big Šefa ;> Barem dok ne postanu Šef umesto Šefa ☻

Problemi i nastaju što to ume često da baš pokarabasi sve unutrašnje "Instalacije".

Pa stvorena je kultura prilično povoljna za uzgoj i reprodukciju čovjeka-psihopate. Sa svih strana nam se šalju poruke: gledaj samo pravo, ne osvrći se mnogo; ako te drugarica povrijedi, jednostavno je otpiši - "nije te vrijedna" (a to se sve može pročitati u onim teen magazinima), stid se osuđuje a hvali se oštrina, i to ona koja vrlo lako prelazi u grubost i bezosjećajnost.

Naravno, hiperkompetitivni svijet i čuvena tvrdnja "it's economy, stupid" svemu tome itekako doprinose. Zapravo, hiperkompetitivni svijet i svođenje života na ekonomske odnose liče na matičnu ploču u koju su onda udjenute razne komponente, tako da dobiješ jednu mašinu koja preferira čovjeka koji makar liči na psihopatu. Imaš program koji brže učitava psihopate i polupsihopate i lakše radi s tim tipom fajlova.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:59 30.11.2017

Re: Nemci

ljudi danas mnogo više attuned na tuđe probleme nego što su ikad bili..


Ma to je samo marketing. $Hashtag mentalitet i "podrška" nije empatija, niti ikakva pomoć, to je samo drugi pojavni oblik narcisizma.

Čak i tamo gde počne lepo, posle kruga - dva, izokrene se. Ima takvih primera mnogo, ali ovako na brzinu pada mi na pamet samo ona smejurija sa polivanjem ledenom vodom ☻ I to ne zato što je Čeda u the pitanje ;> svukud su ljudi zenmarili šta je bio cilj, i pretvorili u #MeToo #KibiKrimke
aureus aureus 16:44 30.11.2017

Re: Nemci

Malo uskakanje. Sad sam vidio da je Vuk Jeremić objavio tvit.

Kaže: Na današnji dan pre 40 i 60 godina, upokojili su se dva velika srpska i svetska stvaraoca - Miloš Crnjanski i Paja Jovanović.

Glupo je umrijeti, bolje je upokojiti se.
c_h.arlie c_h.arlie 16:45 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann
Poslednju tvoju rečenicu nisam razumeo - poprilično mi deluje sklepana.
Za mene je ustaša nešto najgore što je ljudski rod upoznao - i to poprilično dokazano ne samo za mene.


pokušao sam da budem slikovit, no možda sam zagušio smisao slikama...

a i nije mi problem da uprostim - svaka riječ, pa bila to i "ustaša", ako se koristi preko svake mjere, olako i neadekvatno, gubi na težini značenja.

riječi treba čuvati na hladnom i suvom mjestu da ne izgube svoju oštrinu.

a to da si etiketar, pa to sam ti izjavio još na samom ppočetku našag upoznavanja.
i do sada me u tom smislu nisi razuvjerio.
kad u tome uspješ, nikakav problem mi neće biti da ti se izvinim.

do tada mogu samo da ti se izvinim što nisam u stanju da ti se izvinim...


E, vidiš, tu se mi razlikujemo.
Ja ni tebi koji meni lepiš etiketu, niti ikome drugome, nisam rekao da je etiketar.
Mora da se zna red.
To što nemaš snage da se izviniš, nije moj problem - ja ti tu pomoći ne mogu.
To moraš da rešavaš sam, kako znaš i umeš.
Ja ne koristim puno reči, i kako god tebi ili nekom drugom izgledalo, pazim koje i kako ih koristim.
tadejus tadejus 16:51 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie
i kako god tebi ili nekom drugom izgledalo, pazim koje i kako ih koristim.



čekaj jel ti to ozbiljno držiš docsu predavanje kako treba koristiti riječi kad se obraćaš drugim ljudima e da ih ne bi uvrjedio?
ozbiljno?
ili je ovo neki eksperiment da se ustanovi do koje granice gluposti si u stanju da tjeraš a da ljudi ne provale da se zezaš..
šta li..
docsumann docsumann 16:57 30.11.2017

Re: Nemci

E, vidiš, tu se mi razlikujemo.


kako da ti kažem, drago mi je zbog toga
c_h.arlie c_h.arlie 17:19 30.11.2017

Re: Nemci

tadejus
c_h.arlie
i kako god tebi ili nekom drugom izgledalo, pazim koje i kako ih koristim.



čekaj jel ti to ozbiljno držiš docsu predavanje kako treba koristiti riječi kad se obraćaš drugim ljudima e da ih ne bi uvrjedio?
ozbiljno?
ili je ovo neki eksperiment da se ustanovi do koje granice gluposti si u stanju da tjeraš a da ljudi ne provale da se zezaš..
šta li..

Ja ne vređam ljude.
Nemam više šta da dodam.
Konciznije (ni ja) ne mogu.
tadejus tadejus 17:28 30.11.2017

Re: Nemci

c_h.arlie

Ja ne vređam ljude.
Nemam više šta da dodam.
Konciznije (ni ja) ne mogu.


ma kaki..
to što si ubjedljivi rekorder po broju ljudi koji ti govore da si kreten.. to je samo zato što ti zavide na tvoje uspjehe..
ili zato što ih vrjeđaš..
jedno od to dvoje..
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:29 30.11.2017

Re: Nemci

bojan ljubomir jugovic
hoochie coochie man


Ne znam, kod mene to tako ne radi.
Kad sam video prizor da čovek ispija otrov, a svestan da je to realan čin, u relnom svetu, meni je bilo muka.


Isti slučaj, potpisujem čitav tvoj komentar.


E drago mi je, zaista.
Pomislih se da sam jedini, ili u zanemarljivoj manjini, pa se uplaših kud ovaj svet ide.

Čudim se ljudima koji kažu, npr, jedan ustaša manje (Čarli, pozdrav) ili namirena je istorijska pravda (Filipe, kako si?) jer ja to vidim tačno na liniji kojom su razmišljali recimo Glavaš kad je ljude terao da piju kiselinu, Mladić kad je streljao ratne zarobljenike, Orić kad je divljao po Kravici i slični.
Svi oni su mogli i verovatno jesu razmišljali da je važno da je jedan četnik manje, da je namirena neka njihova istrorijska pravda, i, znam da je prejako, mislim da je to taj obrazac razmišljanja.

Obrazac koji neprijatelja, drugu stranu, protivnika, isključuje iz ljudi, kad prema takvima nestaje svake ljudske empatije, je obrazac koji vodi ka Mladiću, Oriću i takvim.

maksa83 maksa83 17:37 30.11.2017

Re: Nemci

Pomislih se da sam jedini, ili u zanemarljivoj manjini, pa se uplaših kod ovaj svet ide.

Ja sam pomislio da sam jedini koji misli da je ovaj Pr...whatever sada na Kipru sa Arkanom, ili da od ponedeljka vozi ovde noćnu pedesetšesticu (Elvisa će da prebace na dnevnu), ali vidim da i Ribozom razmišlja u tom smeru. Postoji i srednja još jezivija mogućnost - da je samo zamrznut i da će da ga stave u onu kriogenu komoru u Kući Cveća. I onda za koju godinu, neko pritisne gumbić i opsa - dva Zombija, ponovo SFRJ, duplo jača, i ponovo sve u krug...


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 30.11.2017

Re: Nemci


maksa83
Pomislih se da sam jedini, ili u zanemarljivoj manjini, pa se uplaših kod ovaj svet ide.

Ja sam pomislio da sam jedini koji misli da je ovaj Pr...whatever sada na Kipru sa Arkanom, ili da od ponedeljka vozi ovde noćnu pedesetšesticu (Elvisa će da prebace na dnevnu), ali vidim da i Ribozom razmišlja u tom smeru. Postoji i srednja još jezivija mogućnost - da je samo zamrznut i da će da ga stave u onu kriogenu komoru u Kući Cveća. I onda za koju godinu, neko pritisne gumbić i opsa - dva Zombija, ponovo SFRJ, duplo jača, i ponovo sve u krug...





Ako ovo pročita doks, tražiće vam te pečurkice, garant :)
maksa83 maksa83 17:52 30.11.2017

Re: Nemci

Ako ovo pročita doks, tražiće vam te pečurkice, garant :)

Može on da traži šta hoće, al' nema za njega, on je kao mali upao u kazanče.
freehand freehand 18:44 30.11.2017

Re: Nemci

angie01
free, meni su ovakvi uradci- neumesni.

Ne odgovorih ti jer se odmah nakačila smaračka spodoba sa kojom ne komuniciram.
No evo sad: ja volim crni humor, kao prvo.
I ovo smatram dobrim fazonom.
A kao drugo - teatralno izjaviti za sebe u trećem licu da nisi ratni zločinac, ispiti to nešto gestom vašarskog Hamleta, sesti i onda advokatici saopštiti da je u čaši bio otrov - pa izvini. Nisam ja napravio vodvilj od sopstvene smrti.
Ima još jedan fazon, mrzi me da tražim, al otprilike ispod ove fotke kaže dečko:
"Ja na slavi kad me familija pita dokle sam stigao sa ispitima"
c_h.arlie c_h.arlie 18:48 30.11.2017

Re: Nemci

tadejus
c_h.arlie

Ja ne vređam ljude.
Nemam više šta da dodam.
Konciznije (ni ja) ne mogu.


ma kaki..
to što si ubjedljivi rekorder po broju ljudi koji ti govore da si kreten.. to je samo zato što ti zavide na tvoje uspjehe..
ili zato što ih vrjeđaš..
jedno od to dvoje..

Prvo boldovano --- to govori o njima, ne o meni.
Drugo boldovano --- ne sumnjam da si vešta, pa ćeš pronaći to gde ih vređam.
Što se tiče toga da li mi zavide ili ne - nema potrebe, moji uspesi su minorni, beznačajni za bilo koga. Oni koji znaju za njih mi ne zavide, njima je zbog toga drago. I meni je drago da je njima drago.
docsumann docsumann 19:12 30.11.2017

Re: Nemci


čarli, sve sam ti već više puta objasnio, crtao kredama u boji, raščlanio na proste činioce.
to što nećeš da prihvatiš očogledno, tvoj je problem, a ne moj kao što si prikazao.

nikad ti nisam rekao da nekog vrijeđaš eksplicitno (čak sam te i branio od drugih blogera povodom toga), ali itekao znaš da se neprimjereno ponašaš po tuđim blogovima.
otprilike kao kad dođeš kod nekog na slavu, i stvarno ne prozboriš ni jednu šporku riječ (što bi rekli primorci), al zato isprozivaš domaćicu kakva su joj ovo mentolska jela, pri tom cijelo vrijeme skrećeš priču na samo tebi interesanttne teme, smaraš za trojicu, miniraš ljude u razgovorima o onome što njih zanima.

lijepo ti je maksa objasnio kod bocvene na blogu, velika je razlika između "ovo je sranje (glupost)" i "ja ovo ne razumjem"
da si drugi rekao bi mu hvala brate sad mi je jasno gdje griješim.
al ne, ti insistiraš na tom svom nekom pravu da o svemu i u svakoj prilic pričaš što te volja.
vidi, ti na to imaš pravo, ali ne očekuj da će ljudi prihvatiti sa odobravanjem i simpatijama.

mene lično nikad nećeš naći na blogu o stvarima koje me ne interesuju ili mi se jednostavno tematski ne dopadaju.
ne želim da druge smaram i tovarim svojim ukusom, koliko god ja o njemu viosoko mišljenje imao.

e, to su stvari elementarne kultutre u civilizovanom društvu, da ne ulaziš u blatnjavim čizmama kod kod komišje u dnevnu sobu i mjenjaš mu kanal na TV-u.
nadam se da ne moram objašnjavati kako je ovo figurativno rečeno.
c_h.arlie c_h.arlie 19:39 30.11.2017

Re: Nemci

docsumann

čarli, sve sam ti već više puta objasnio, crtao kredama u boji, raščlanio na proste činioce.
to što nećeš da prihvatiš očogledno, tvoj je problem, a ne moj kao što si prikazao.

nikad ti nisam rekao da nekog vrijeđaš eksplicitno (čak sam te i branio od drugih blogera povodom toga), ali itekao znaš da se neprimjereno ponašaš po tuđim blogovima.
otprilike kao kad dođeš kod nekog na slavu, i stvarno ne prozboriš ni jednu šporku riječ (što bi rekli primorci), al zato isprozivaš domaćicu kakva su joj ovo mentolska jela, pri tom cijelo vrijeme skrećeš priču na samo tebi interesanttne teme, smaraš za trojicu, miniraš ljude u razgovorima o onome što njih zanima.

lijepo ti je maksa objasnio kod bocvene na blogu, velika je razlika između "ovo je sranje (glupost)" i "ja ovo ne razumjem"
da si drugi rekao bi mu hvala brate sad mi je jasno gdje griješim.
al ne, ti insistiraš na tom svom nekom pravu da o svemu i u svakoj prilic pričaš što te volja.
vidi, ti na to imaš pravo, ali ne očekuj da će ljudi prihvatiti sa odobravanjem i simpatijama.

mene lično nikad nećeš naći na blogu o stvarima koje me ne interesuju ili mi se jednostavno tematski ne dopadaju.
ne želim da druge smaram i tovarim svojim ukusom, koliko god ja o njemu viosoko mišljenje imao.

e, to su stvari elementarne kultutre u civilizovanom društvu, da ne ulaziš u blatnjavim čizmama kod kod komišje u dnevnu sobu i mjenjaš mu kanal na TV-u.
nadam se da ne moram objašnjavati kako je ovo figurativno rečeno.

Vidi - pošto te smatram solidnim nikom, odgovoriću ti u nekoliko rečenica.
Sve to što si naveo ima smisla.
Nema tu šta, generički posmatrano, da se zameri.
No, kada se sa opšteg nivoa spustimo u ravan implementacije, pojavi se i sledeće načelno pitanje.
Imam li ja pravo da tvoje mišljenje (i mišljenje slično tvojemu, te mišljenje na koje ti referenciraš kao ispravno) ne prihvatim ?
Kada o ovome doneseš sud, tada će ti biti lakše da prihvatiš da ja ne moram da se ponašam onako kako ti očekuješ ili bi želeo.
Jer ti za mene nisi mera.
Sa druge strane, odnosno, sa moje strane, primio sam tvoje stavove k znaju.
Pored toga, lepo je to što si uočio da ja ne vređam ljude.
Siguran sam da si primetio i da ne cenim one koji vređaju druge - bez obzira koji šlagvort pri tome koriste.
Uh, ala sam se raspisao ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana