Društvo| Istorija| Literatura| Na današnji dan| Politika

Честитам вам Дан Републике*

tasadebeli RSS / 29.11.2017. u 07:22

0172.svinjska-glava.png_2D00_550x0.png

 

 

 

FILOSOFIJA-PALANKE-Radomir-Konstantinovic_slika_O_1306520-500x571.jpg 

 

 

 


p034922c0.jpg

 

 


 

 

____________________________________________________________

* - Од латинског израза res publica. (ЛИНК)

 

 

 

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:34 30.11.2017

Re: Тастер

Довољно је само једно Молим те.

Molim te, prestani da se glupiraš.
Па куд ћеш већи булшит од овог твог просеравања о колеги с посла, Босанцу.

Dakle uspeo si da zašoraš i čoveka (i to ne jednog) čija je porodica morala da ostavi sve tamo negde i bude podstanar i izbeglica po Srbiji, da bi zla SFRJ neman koja je proganjala tvoje na Banovom Brdu bezbedno smešteno dupe bila upokojena.

Dostigao si new low.
alselone alselone 11:36 30.11.2017

Re: Тастер

Tasa igra simultanku na 10 frontova.
docsumann docsumann 11:39 30.11.2017

Re: Тастер

Moraš da naučiš da koristiš manju kičicu da ti se takve stvari ne bi dešavale.


ovo sam već spominjao, al moram jopet...

moj dobar drug iz osnovne škole, misim i dana smo drugari, samo se slabo viđamo, bio strašno načitan i pametan dječak za svoj uzrast (radi se o 3. - 4. razredu OŠ), ali neopisivo nevješt u svim praktičnim vještinama - tehničko, likovno, muzičko, fizičko.

e, na likovnom bi obično donosio blok br 5, iako smo svi tada crtali na manjim formatima.
onda bi nasred lista nacrtao 3 čovječuljka i stablo (ljupko očajno), što bi sve zajedno zauzimalo 2% od ukupne površine papira.
onda kreće premazivanje podloge, dobro natoljenim kistom širine dječje šake, poslije čega bi mu crtež bio pun lokvica zelene boje (podloga je valjda trebala da se odnosi na livadu koja se prostire svuda okolo centralne scene).

i onda, prije nego što se zelene barice posuše, on kreće da bojadiše tri centralne figurice i drvence tek nijasnu manjim kistom, uslijed čega bi došlo do spektakularnog mješanja i razlivanja pigmenata.

finalna boja, bar u tom centralnom dijelu bi bila neka kombinacija ljubičasto-smeđe, koja bi svojim drhturavim obodom uveliko premašivala konture likova na sceni.

na neki uvrnut način krajnji efekat bi bio - spektakularan.


cijenim da ova priča ima veliki metaforički potencijal, samo ne mogu da odgonetnem u kom smislu

maksa83 maksa83 11:39 30.11.2017

Re: Тастер

Tasa igra simultanku na 10 frontova.

Ne, samo sa dvojicom ili jednim, ali umnoženim 15x. I zlom moderacijom koja klima glavom odobravajući iz prikrajka.
alselone alselone 11:41 30.11.2017

Re: Тастер

Ne, samo sa dvojicom ili jednim, ali umnoženim 15x.


E, aj posalji tih 14 kod mene, imam nekog posla za iOS. Da napravimo lovu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:45 30.11.2017

Re: Тастер

marco_de.manccini
Бу-ху.


Jebote bacili na klupu Ilaju zbog Đina Smita, ovaj Makadu je dileja na kub. Sjajna stvar je što se šuška da bi mogao u Denver. Zamisli to? :)
maksa83 maksa83 11:47 30.11.2017

Re: Тастер

E, aj posalji tih 14 kod mene, imam nekog posla za iOS. Da napravimo lovu.

Mogu jednog koji mi najviše nervira?
alselone alselone 11:52 30.11.2017

Re: Тастер

Mogu jednog koji mi najviše nervira?


Mozes. Dacemo mu da radi Code review juniorima, dok se ne zapali ko budisticki svestenik.
alselone alselone 11:53 30.11.2017

Re: Тастер

Jebote bacili na klupu Ilaju zbog Đina Smita, ovaj Makadu je dileja na kub.


Poceo razgovor u siframa. Taso ne daj!
c_h.arlie c_h.arlie 11:59 30.11.2017

Re: Тастер

blogovatelj
То су радили Кркар и још неки. (Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)


I ja. I iza svake svoje reči stojim. Kosta ne ume da razume iole kompleksniji tekst koji pročita.
I Čarli je magarac, onako generalno, mada voli da se ponosno pravi većim magarcem nego što realno jeste.

Ja nisam magarac.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 30.11.2017

Re: Тастер



Kratko objašnjenje pojma Đino Smit.
c_h.arlie c_h.arlie 12:02 30.11.2017

Re: Тастер

docsumann
Moraš da naučiš da koristiš manju kičicu da ti se takve stvari ne bi dešavale.


ovo sam već spominjao, al moram jopet...

moj dobar drug iz osnovne škole, misim i dana smo drugari, samo se slabo viđamo, bio strašno načitan i pametan dječak za svoj uzrast (radi se o 3. - 4. razredu OŠ), ali neopisivo nevješt u svim praktičnim vještinama - tehničko, likovno, muzičko, fizičko.

e, na likovnom bi obično donosio blok br 5, iako smo svi tada crtali na manjim formatima.
onda bi nasred lista nacrtao 3 čovječuljka i stablo (ljupko očajno), što bi sve zajedno zauzimalo 2% od ukupne površine papira.
onda kreće premazivanje podloge, dobro natoljenim kistom širine dječje šake, poslije čega bi mu crtež bio pun lokvica zelene boje (podloga je valjda trebala da se odnosi na livadu koja se prostire svuda okolo centralne scene).

i onda, prije nego što se zelene barice posuše, on kreće da bojadiše tri centralne figurice i drvence tek nijasnu manjim kistom, uslijed čega bi došlo do spektakularnog mješanja i razlivanja pigmenata.

finalna boja, bar u tom centralnom dijelu bi bila neka kombinacija ljubičasto-smeđe, koja bi svojim drhturavim obodom uveliko premašivala konture likova na sceni.

na neki uvrnut način krajnji efekat bi bio - spektakularan.


cijenim da ova priča ima veliki metaforički potencijal, samo ne mogu da odgonetnem u kom smislu


I ti si ga sada razmazao.
Molim te da to što si hteo da napišeš smestiš u kontekst o kome Tasa (drži se Taso) i Maksa (drži se Makso) pišu - i kažeš šta si hteo da kažeš, te dodatno ... da li je lepo da se Tasa i Maksa, uvaženi i dragi blogeri, međusobno mažu govnima.
c_h.arlie c_h.arlie 12:03 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83

...
Dakle uspeo si da zašoraš i čoveka (i to ne jednog) čija je porodica morala da ostavi sve tamo negde i bude podstanar i izbeglica po Srbiji, da bi zla SFRJ neman koja je proganjala tvoje na Banovom Brdu bezbedno smešteno dupe bila upokojena.

Dostigao si new low.

Ne prihvatam ovakvu ocenu o Tasi.
maksa83 maksa83 12:04 30.11.2017

Re: Тастер

Mozes. Dacemo mu da radi Code review juniorima, dok se ne zapali ko budisticki svestenik.

tasadebeli tasadebeli 12:06 30.11.2017

Re: Тастер

c_h.arlie


da li je lepo da se Tasa i Maksa, uvaženi i dragi blogeri, međusobno mažu govnima.




Елојица је крив. Он је први сањао нека говна, па гледао у сановник и ето видиш шта се направи.


tasadebeli tasadebeli 12:10 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83

Dakle uspeo si da zašoraš i čoveka (i to ne jednog) čija je porodica morala



Не, не, не...

Опет спин.

Нисам ја зашоравао њега/њих, него директно тебе јер си се ти просеравао на овом посту помињући га. Није се дечко лично јавио да би то написао што си ти написао.

Дакле, да развејемо измаглицу са овог спина, ако сам некога и запишао, то си био само ти, Максо.


Molim te, prestani da se glupiraš.



Довољно је само Молим те. Са шлагом.
tasadebeli tasadebeli 12:12 30.11.2017

Re: Тастер

alselone
Tasa igra simultanku na 10 frontova.












docsumann docsumann 12:36 30.11.2017

Re: Тастер

alselone
Jebote bacili na klupu Ilaju zbog Đina Smita, ovaj Makadu je dileja na kub.


Poceo razgovor u siframa. Taso ne daj!



da dekodiram...više puta sam se već autovao kao genuine nepratilac TV serija (čak ni GoT-a), ali zato skoro pa redovno odgledam neki NFL dokumentarac. život bre, a ne fikcija

nakon 30-tak odgledanih epizoda America's Game, posvećenih osvajačima Super Bowla (neke sam odgledao i po više puta), sad češljam Footbal Life serijal , čije epizode obrađuju živote istaknutih igrača, trenera...

američki fudbal je (ok, ok, po mom subjektivnom doimanju) najveća igra s ss ... s geometrijskim tijelom, ikad.
to potpisujem , podvlačim, i stvaljam stan kao hipoteku.

koliko epsko-mitskih konteksta i podkonteksta tu provjejava... za popižđet.

još kad ameri to upakuju u 50-tak minuta intezivnih hajlajtsa.
da ne trepneš.
a pored svih hal of fejmova, MVP-ova, najveću težinu, po meni (a cijenim i da će se stef složit) imaju biografije likova kojima genetika nije pružala mnogo šanse da uspju u jednoj tako fizički zahtjevnoj igri koja traži samo naj-naj (jače, brže, veće...)

a šlag na desetku predstavljaju likovi koji su pored sve slave i uspjeha najviše plijenili svojim ljudskim kvalitetima.



docsumann docsumann 12:38 30.11.2017

Re: Тастер

da li je lepo da se Tasa i Maksa, uvaženi i dragi blogeri, međusobno mažu govnima.


ljepota je u oku kiklopa



EDIT:

Molim te da to što si hteo da napišeš smestiš u kontekst o kome Tasa (drži se Taso) i Maksa (drži se Makso) pišu - i kažeš šta si hteo da kažeš, te dodatno ... da li je lepo da se Tasa i Maksa, uvaženi i dragi blogeri, međusobno mažu govnima.


kontekst je utočište hulja

docsumann docsumann 12:57 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Makso, Boldvine.

Uvek Boldrik, nikad Boldvin!


pajz ko je Dorianu prvi postavio pitanje na ovoj tribini...



Dorian Jets, ubjedljivo najinteresantniji lik koji se okitio titulom Mr.O
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 30.11.2017

Re: Тастер

šlag na desetku predstavljaju likovi koji su pored sve slave i uspjeha najviše plijenili svojim ljudskim kvalitetima.



mene je oduvek oduševljavala sprdnja kojom smo osmislili zašto je Džerom Betis imao nadimak Autobus: "zato što imatu veliku guzicu koju mora da vuče". Raninbek sa tolikom stomačinom, legendarno :)

4krofnica 4krofnica 13:23 30.11.2017

Re: Тастер

А ако је, Крофнице, циљ тога о чему ти овде говорим да се Таса отера са Блога као досадан, глуп, незанимљив, политички или морално неподобан, кваритељ Блога и атмосфере на њему са својим дисонантним тоновима и слично



stvarno preteruješ, ja sam ti se dva puta obratila; jednom je bilo nešto o obrazovanju kod tebe (tada si me strpao u neko krdo) drugi put je bilo na prošlom blogu (tada sam relativizovala) i oba puta sam jasno objasnila svoj stav ali ti vrtiš jednu te istu, besmislenu, priču. stalno tvrdiš da se neko bavi tobom a ne tvojim pisanjem a meni lepiš etikete bez jasnog razloga.


ps Čarli, lupila sam ti preporuku gde si rekao da voliš preporuke, pa eno idi vidi gore kako lepo izgeda.




docsumann docsumann 13:38 30.11.2017

Re: Тастер

Raninbek sa tolikom stomačinom, legendarno :)




ili Maršal Faulk koji je izgledao kao šalterski službenik.
ono, najobičnije građen supermen od sviju supermena.

sitan, uskih ramena, bez izraženih mišića... a nezaustavljiv, nedohvatljiv, kao sjenka koja juri terenom.

baš u dokumentarcu o njemu, Kurt Voren spominje anegdotu kad su ga neki ljudi pitali - koji je ovaj lik u Maršalovoj svlačionici?
- pa Maršal

inače, Faulk je pored natprirodne hitrine, imao igrački IQ 200.

bio je nenadmašan u čitanju igre, provaljivanju protivničkih šema, poboljšavanju sopstvenih, savjetovanju trenera ...mastermajnd.

s te strane on i Sem Vilis su imali puno toga zajedničkog




PS taj fil o Džeromu je jedan od najemotivnijih

PPS Džerom je inače bio odličan lajnbeker u mlađim danima
docsumann docsumann 13:41 30.11.2017

Re: Тастер


u prilog arhiva borbe za ženska prava...do 1929. publiku na utakmicama su zabavljali čillidersi

How it is played 1929.
maksa83 maksa83 13:49 30.11.2017

Re: Тастер

Довољно је само Молим те. Са шлагом.

Evo ga opet sa "streljajte me, ali nežno" folirancijom. Dokle bre više.

Neće tebe niko da moli da odeš, pa ti si taj koji ovde večito kuka na "razne", "uočava pojave", "primećuje paterne", deli ljude na Ove i One, i kao da to nije dovoljno grotesque samo po sebi u procesu konfabuliraš budalaštine, zavere, udruženja, umnožene korisnike, izmišljaš nikad napisane stvari sa jednim okom na moderaciji koja smišlja kako da ti smrsi konce.

Teško da iko više pada na tu tvoju foliranciju, (Osim naravno Čarlivoja koji će spremno da pritrči sa zavojem i teglom Pavlovićeve, mada mislim da i on to sad radi po goloj inerciji).

Dakle samo ti sedi ovde mićo, piši šta god hoćeš, ali budi uveren da ću ja (naravno sa svih 40 umnoženih nikova i ujkom i ujnom moderatorima spremno zataknutim za pojas) biti tu negde da ti kažem šta mislim o tvom pisaniju.

I da, stvarno bi bilo lepo da neki komentar napišeš iz cuga, ili bar za par minuta i završiš sa tim. Ovo editovanje i doterivanje jednog komentara po ceo dan, muljanje, dodavanje, je ... pase.

angie01 angie01 14:15 30.11.2017

Re: Тастер

Taman se to smirilo a onda se pojavi ova beslovesna zunzara Davie



Davie:))), koji je ovde poznatiji po jednom od svojih drugih nikova:))), ali pod ovim najvise voli da se ruzno eksponira,....pod drugim otkriva "istine" o blogerima, jednako lozeci druge, koji vole da slusaju,...bozemili koja tarapana.

pri tome, broj citalaca se ne menja- koliko razumem, ako se nije nesto u medjuvremenu promenilo- ako se vise puta pojave na tekstu isti blogeri, ono, ocita se samo prvi ulazak na tekst, tako da ona serlokova racunica ne stoji.

taso, izvini, nisam htela da smetam na ovom 100 puta ponovljenom bulsitingu- molim te uvazi mi nameru-al me u istrajnosti sprecila ova jos upornija bolesnoca, gde neko konstantno sebi dozvoljava prozivke za izmisljenje prestupe- koje btw sam cini- i "otkrivanje" blogera na razne nacine,...ne znam, je l zloba ili bolest ili pomesano,...

maxo- izvini, i mene nervira sto covek s tobom ne moze nasamo da se isprica, odmah neko uleti da ti asistira- znaci, ovo nije zbog tebe,

...krofnice- volim te.
Bili Piton Bili Piton 14:34 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83


I da, stvarno bi bilo lepo da neki komentar napišeš iz cuga, ili bar za par minuta i završiš sa tim. Ovo editovanje i doterivanje jednog komentara po ceo dan, muljanje, dodavanje, je ... pase.



I to izmedju ostalog govori o tome koliko ljudi ovde sami sebe smrtno ozbiljno shvataju.

Aman. Opusti se Taso, evo ja ću da ti priznam, ni ti ni Čarli ne smetate, da vas nema bilo bi dosadno. Tvoji blogovi nam daju platformu za okupljanje i podstiču nas da se javljamo, ako nisi primetio do sada (kakav god njihov sadržaj bio).

Zajebi tu pasivnu agresiju i paranoju, nedolično je.
tadejus tadejus 14:48 30.11.2017

Re: Тастер

Bili Piton
maksa83


I da, stvarno bi bilo lepo da neki komentar napišeš iz cuga, ili bar za par minuta i završiš sa tim. Ovo editovanje i doterivanje jednog komentara po ceo dan, muljanje, dodavanje, je ... pase.



I to izmedju ostalog govori o tome koliko ljudi ovde sami sebe smrtno ozbiljno shvataju.

Aman. Opusti se Taso, evo ja ću da ti priznam, ni ti ni Čarli ne smetate, da vas nema bilo bi dosadno. Tvoji blogovi nam daju platformu za okupljanje i podstiču nas da se javljamo, ako nisi primetio do sada (kakav god njihov sadržaj bio).

Zajebi tu pasivnu agresiju i paranoju, nedolično je.


ako ćemo pravo sto puta bi zanimljivije bilo da se okupljamo na blogovima gorana v recimo al kad neće niko normalan da piše onda, kućemoštaćemo, moramo da se okupljamo na tasinim uradcima..

no stoji i to da tasa nije prvi počeo sa tim kretenskim "prepoznavanjem" drugih blogera..
blogi je tu šampion..
a evo i anđa je upravo nekog kao prepoznala..
a i sam krkiša kog blogi nedavno prepoznade je prepoznavao mnoge, uključivši i mene..
pa onda brajović..
i on vazda prepoznaje..
i jbg valjda je to neka zaraza.. inače mi jako jadno govori o tim ljudima, jer da bi ti palo na pamet da to neko radi moralo ti je prvo pasti na pamet da to i sam uradiš..
a ako si pomišljao da to uradiš..
o jbt pa koliko je tvoj život čemeran..
osim ako nije priča zaboravio šifru, banovan i slično.. ali dupli nikovi.. o jesuse..
ja vala da o tome razmišljam bar bih ćutala..
4krofnica 4krofnica 14:50 30.11.2017

Re: Тастер

angie01


pa jbt, ovo je naporno kao večito preganjanje sa klincima: zašto se uveče svlačimo/peremo zube kada se ujutru oblačimo/opet peremo zube a-nismo-ništa-noću-jeli, zašto se zove veronauka kada vera nema veze sa naukom :)) okej, ovo poslednje je logično pitanje.





maksa83 maksa83 14:53 30.11.2017

Re: Тастер

maxo- izvini, i mene nervira sto covek s tobom ne moze nasamo da se isprica

Ja nekako mislim da bi - pošto sam se obećao Paji - to bilo nedolično.
c_h.arlie c_h.arlie 15:02 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Довољно је само Молим те. Са шлагом.

Evo ga opet sa "streljajte me, ali nežno" folirancijom. Dokle bre više.

Neće tebe niko da moli da odeš, pa ti si taj koji ovde večito kuka na "razne", "uočava pojave", "primećuje paterne", deli ljude na Ove i One, i kao da to nije dovoljno grotesque samo po sebi u procesu konfabuliraš budalaštine, zavere, udruženja, umnožene korisnike, izmišljaš nikad napisane stvari sa jednim okom na moderaciji koja smišlja kako da ti smrsi konce.

Teško da iko više pada na tu tvoju foliranciju, (Osim naravno Čarlivoja koji će spremno da pritrči sa zavojem i teglom Pavlovićeve, mada mislim da i on to sad radi po goloj inerciji).

Dakle samo ti sedi ovde mićo, piši šta god hoćeš, ali budi uveren da ću ja (naravno sa svih 40 umnoženih nikova i ujkom i ujnom moderatorima spremno zataknutim za pojas) biti tu negde da ti kažem šta mislim o tvom pisaniju.

I da, stvarno bi bilo lepo da neki komentar napišeš iz cuga, ili bar za par minuta i završiš sa tim. Ovo editovanje i doterivanje jednog komentara po ceo dan, muljanje, dodavanje, je ... pase.


Ne radim po inerciji.
Radim iskreno, jer mi nije drago da prisustvujem prepirki ove vrste među meni dragim blogerima.
Da vas ja učim pameti, ne bih, jer ste vi dovoljno pametni.
Atomski mrav Atomski mrav 15:11 30.11.2017

Re: Тастер

mene je oduvek oduševljavala sprdnja kojom smo osmislili zašto je Džerom Betis imao nadimak Autobus: "zato što imatu veliku guzicu koju mora da vuče". Raninbek sa tolikom stomačinom, legendarno :)


Unstoppable force. Jedan od mojih najomiljenijih igrača u NFL.
Atomski mrav Atomski mrav 15:14 30.11.2017

Re: Тастер

PPS Džerom je inače bio odličan lajnbeker u mlađim danima


Ne čudi me, imao je materijala za lajnbekera u svakom slučaju. A to iskustvo mu je sigurno pomoglo kad je "prešao na drugu stranu".
angie01 angie01 15:44 30.11.2017

Re: Тастер

a evo i anđa je upravo nekog kao prepoznala..


tadejus, ako bi ponekad samo mogla da uzmes u obzir, da drugi ljudi zive van tvog suncevog sistema i poimanja svemira...

andja ne bi nikada ukazala prstom ni na koga- ma sta da zna- da u ovom slucaju nemamo primer nekog ko konstantno nesto kenja za druge, proziva, spinuje, tracari, "otkriva", zajedljivo komentarise,....a jos sam radi vecinu tih stvari za koje druge optuzuje.

...ima jos generatora misljenja- iznendaila bi se koji je to fini svet u pitanju:)),...no, u svim tim slucajevima, kao i u RL uostalom, meni su vise "zanimljivi" oni sto slusaju, loze se i prihvataju upakovano.
niccolo niccolo 15:48 30.11.2017

Re: Тастер

Користим ову прилику да се уједно и свима онима који су се и на претходном посту и на овом посту бавили темом а не Тасом, заиста захвалим.


Nema na čemu, ja se uvek trudim da se bavim temom, kao što sam se na tom tekstu bavio naslovom u kombinaciji s prve dve rečenice, čak sam i povukao prvobitnu primedbu kad mi je neko ukazao da je to tako učinjeno iz markentiških razloga.
angie01 angie01 15:49 30.11.2017

Re: Тастер

Ja nekako mislim da bi - pošto sam se obećao Paji - to bilo nedolično.


ma dobro To- podrzavam,...ako vam treba kuma- potpisujem s garancijom, skoro pa profesionalno, ( s obzirom na iskustvo),...

...nego, brate, tebi vise ne sme niko nista da kazem, sem da se odusevljava i potvrdjuje ono sto si rekao, a da se neko ne ubaci da ti asistira, kako bi te odbranio,...

...mislim, i meni si simpa i sve to, al ne vidim da to podrazumeva da moram da se slozim sa svime sto kazes- a ne slazem se uvek,...ako bi mogla publika da te pusti da se sam ispricas- i onako ti ide bolje nego njima- to sam htela reci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 30.11.2017

Re: Тастер

blogovatelj
И стално чујеш неке чудне шумове, је л' да?


Ne. Stalno lajkujem Maksine komentare. Jedino su možda Vučko i Unf imali procentualno više mojih lajkova od Makse. A možda i nisu. Tu su negde, mrtva trka.
Da se zna.


Ja znam maksu uživo, pa mu iz sažaljenja dajem preporuke, nekad i po desetak za isti komentar, kad mi ga dođe baš žao. Ostale dam sebi, jedan ostavim za mrtve, i to je to, ne vidim u čemu je problem.
maksa83 maksa83 16:04 30.11.2017

Re: Тастер

al ne vidim da to podrazumeva da moram da se slozim sa svime sto kazes- a ne slazem se uvek,...

Obavestio ujku, pardon, moderatora.

Očekuj posetu, spakuj najneophodnije.
niccolo niccolo 16:07 30.11.2017

Re: Тастер

Ja znam maksu uživo

Dobro je, ja već mislio ugovoreni brak...
tasadebeli tasadebeli 16:10 30.11.2017

Re: Тастер

c_h.arlie

Ne radim po inerciji.
Radim iskreno, jer mi nije drago da prisustvujem prepirki ove vrste među meni dragim blogerima.



Ма нема везе, Чарли. Не упуштај се уопште у то ни на који начин. Не исплати се.

Си прочитао шта је Браја написао о медиокритетима тамо на последњем посту код Бојана Љубомира Југовића?

И јеси видео шта сам му ја одговорио?

И то му је отприлике то.

Ни мање, ни више.

Али тако то, Чарли, увек, ама баш увек, и бива на местима (и у Републикама) конструисаним по замислима некаквих летећих Беба у друштву са браћом Далтон. Такође летећима.

Тако му то дође.

Шта да се ради...?




Bili Piton Bili Piton 16:13 30.11.2017

Re: Тастер

niccolo
Ja znam maksu uživo


I ja. Neverovatan lik. Sedi, ćuti, nabije nos u telefon i drnda li drnda, ali SVE snima okolo šta se dešava. Čudo.

Ja se pribojavam takvih ljudi

angie01 angie01 16:18 30.11.2017

Re: Тастер

Ja znam maksu uživo



maksa83 maksa83 16:18 30.11.2017

Re: Тастер

Sedi, ćuti, nabije nos u telefon i drnda li drnda

98% vremena je to 8 ball pool za telefon.

Pre neki mesec su dodali i 9-ball, i sad to ima sve što je potrebno modernom muškarcu.
angie01 angie01 16:19 30.11.2017

Re: Тастер

Očekuj posetu, spakuj najneophodnije.


nista onda- vise mi se isplati da sacekam.
angie01 angie01 16:21 30.11.2017

Re: Тастер

Ostale dam sebi,


sta sad, neces da kazes, kako smo se dogovorili da ti sa svih svojih n nikova uvek dajem preporuke.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:29 30.11.2017

Re: Тастер

Atomski mrav
PPS Džerom je inače bio odličan lajnbeker u mlađim danima


Ne čudi me, imao je materijala za lajnbekera u svakom slučaju. A to iskustvo mu je sigurno pomoglo kad je "prešao na drugu stranu".


Inače, ne znam koja je fora sa Ramsima i ranibekovima, ali od Erika Dikersona umeju da izaberu na draftu vrhunskog trkača: Betis, Robert Holkomb, Stiven Džekson, Tod Grrrli... sve to građeno k'o lajnbejker:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:30 30.11.2017

Re: Тастер

2x
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 30.11.2017

Re: Тастер

Bili Piton
niccolo
Ja znam maksu uživo


I ja. Neverovatan lik. Sedi, ćuti, nabije nos u telefon i drnda li drnda, ali SVE snima okolo šta se dešava. Čudo.

Ja se pribojavam takvih ljudi



Da, i tako zalepljen za telefon, kao slučajno, naleti pravo na Natašu Kandić, i onda ovde, samo da bi mene najedio, priloži izveštaj, pazi sad: koje sve gedžete ona ima na sebi a koje čaki ni neki naš zajednički dugar, gedžetmanijak, nema. Zato smo ga zvali Stooki Maksa.

maksa83 maksa83 17:20 30.11.2017

Re: Тастер

Da, i tako zalepljen za telefon, kao slučajno, naleti pravo na Natašu Kandić

Ima gore. Pre neki dan sam naleteo tako na Rušku Jakić. Opet. Živi kod mene u kraju i to je postao svakodnevni rizik.

Zato se radujem toj svadbi, a od tebe očekujem da nam ti tvoji WASP svatovi pevaju:

Nad Bulderom živa vatra seva,
da vidimo kog četnika nema.

Nema Džima, nema ni Benona ,
to su Trunpu dva najbolja momka.

Našeg Džima ubili su Crnci,
presekli ga iz Ingrama meci

A Benona mladog kapetana,
mučki ubi banda gej fazana.

(ja ću da sviram, nemoj da brineš)
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:21 30.11.2017

Re: Тастер

Jebote bacili na klupu Ilaju zbog Đina Smita

Тактика је то, не разумеш, Ђино ће их однети до Супербола, а онда, зна се, наступа Илајева магија.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:25 30.11.2017

Re: Тастер

marco_de.manccini
Jebote bacili na klupu Ilaju zbog Đina Smita

Тактика је то, не разумеш, Ђино ће их однети до Супербола, а онда, зна се, наступа Илајева магија.



Benchovan umesto gena smitha, a taj decko ne zna gde je vezo konja
Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nfl since 2009, 29. novembar 2017 13:04)

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 30.11.2017

Re: Тастер



(ja ću da sviram, nemoj da brineš)


A možemo i ovu moju stariju ćeru dubacimo da tercira (mala ima sluha, vodili je kod neke učiteljice za klavir, kaže: odma da počne, sad samo da pribavim prave dečije pesmice, iz epskog narodnog opusa, ne ove njihove, gej-mlake naricaljke i etide, ja je pitao, dete, oš da te upišemo na časove muzike, ona kaže, parafraziram: "oću, boli me uvo, aj sad mi daj ona dva dolara što mi duguješ za obavljene kućne poslove, pa da me voziš u Target da kupim neke igračke".)



Davie Davie 18:24 30.11.2017

Re: Тастер

Hehehe. Mićo, stvarno si opasan štih - 11 (jedanaest) godina si ovde i nisi ukapirao kako ovde funkcioniše batch obrada na serveru. Tamo se ništa ne dešava u realnom vremenu, nego se skuplja skuplja skuplja i onda periodično par puta dnevno pretvori u agregirani broj.


Јесте Максимовићу, скупља се и едитује после одређеног времена што може да закључи и Филип али си прескочио да се у истом цугу едитује и број читања и број препорука, но суштина је и у томе да од 2 ујутро па до 7.00 радним даном на блогу баш врви од људи којима се толико свидела твоја духовитост да се логују и кљуцкају препоруке.

А зашто инсистирам на бројачу коментара и препорука? Па на основу тога се конкретно на овом блогу стиче утисак да је Таса болид који лупа глупости и са којим се нико не слаже а да је све што му одговориш на његовом блогу генијално. У једном коментару горе те је човек детаљно дијагностификовао, упоредио те је са Чарлијем у смислу да је овај озбиљан човек, па си морао да му доскочиш "луцидним" коментаром и бројем препорука на њега. Уосталом негде у белом свету се лајковање на друштвеним мрежама продаје на аутомарским машинама, ето колико је неважно појединцима.

Код тебе, па и Пајића, је карактеристично да се мало по мало упуштате у фајт па са скоро већином људи који овде пишу, поготово на тему политике, и гле, мастило на блогу се не осуши а имате већ 10+ позитивних коментара, поготово ако мислите да сте духовито покопали саговорника. Кад упоредиш са бројем читања блога (логовања усера) испада да свако ко је ушао на тај блог одобрава ваше мишљење. То што СНС ботови лупају позитивне коментаре има логике, раде то за новац, али ако неко ботује на блогу то ради само због свог ега.

Неко је овде написао да долазите на Тасин блог зато што немате друго место, радије би долазили на други блог али сте принуђени да долазите код Тасивоја. Па нисте, има тренутно актуелних 15-так блогова, можете отворити и свој али суштина је да на Тасином блогу можете да га опљунете, дотрчи вам 4-5 истомишљеника, међусобно и самостално се исчашћавате препорукама и напуните блогерске батерије и его. На неком блогу где пишу само истомишљеници није толико занимљиво, нема фајта, нема доказивања бројем позитивних коментара јер на шта би то личило да се Макса и Пајић такмиче, досадили би један другом. Онима којима све ово није битно су блог напустили већ одавно и нашли нека друга виртелна места где им није битно да им тапшу по рамену.

Уосталом, да вас обавестим, постоји орочено време за функционисање овог места. После тога прекидач.

( Коментар у стилу Тасиних, по дужини)
freehand freehand 18:32 30.11.2017

Re: Тастер

А зашто инсистирам на бројачу коментара и препорука? Па на основу тога се конкретно на овом блогу стиче утисак да је Таса болид који лупа глупости и са којим се нико не слаже а да је све што му одговориш на његовом блогу генијално.

Taj što o kvalitetu komentara i komentatora zaključuje na način koji si naveo ovde je samo i isključivo zbog nepostojanja IQ merača kao obaveze pri registraciji.
и гле, мастило на блогу се не осуши

Ubiće te metafore.
eloy eloy 18:35 30.11.2017

Re: Тастер

Елојица је крив. Он је први сањао нека говна, па гледао у сановник и ето видиш шта се направи.


zilikaka zilikaka 18:37 30.11.2017

Re: Тастер

Zato se radujem toj svadbi


Deco, ja vam se u izbor neću mešati.
Vidim da ste ozbiljni, pa ako ste rešili, samo da vam kažem da možete da računate na tortu.
To kod nas bude materina pogača, al eto vi možete da je zovete mladenačka, ako mislite da bolje priliči.
Ja neću, al računam da će vam Alse sigurno doći, pa bi on doneo.

Samo da mi javite kolko svatOva očekujete, da znam meru, kolko putera, kolko oraja...

Nema veze što je u tudjini, niste vi tikve bez korena, a i oni tamo da vide da niste makarko, i da mi znamo reda.

Edit: Tacnu ne mora da vraćate...

tadejus tadejus 18:38 30.11.2017

Re: Тастер

Davie

( Коментар у стилу Тасиних, по дужини)


Što si odužio ni po muke al šta si dužio.. Aman..
Nek i bude da ova dvojica zapravo nisu dva čovjeka nego jedan, sa 33 nika, koji godine troši da samopreporučuje vlastite postove..
Moguće je.. Ne znamo..
Al znamo sigurno da ti trošiš dane na analizu ko je kad i koliko šta čitao, šta jw preporučivao i koliko..
Aman čova, get a life
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:40 30.11.2017

Re: Тастер

i da mi znamo reda.

Ја сам мислио да на српску свадбу сви гости доносе торте. Е, сад, не знам да ли то важи и за ове другосрпске свадбе.
Bili Piton Bili Piton 18:47 30.11.2017

Re: Тастер

Ne mogu da verujem šta čitam. Eno Blogi se zapljunuo da uvek ili skoro uvek lajkuje Maksine komentare. Evo i ja isto, uvek ili skoro uvek. Il me zasmeje ili se zdušno slažem. Isto i s Pajićem. Pa nek bude transparentno, evo nek se razotkrije ko još želi pa da vidimo kojih to dvadeset+ ljudi "kreira utisak". Aj stvarno pa da završimo s tom pričom jednom.

Ko da smo u obdaništu
zilikaka zilikaka 18:49 30.11.2017

Re: Тастер


Ја сам мислио да на српску свадбу сви гости доносе торте. Е, сад, не знам да ли то важи и за ове другосрпске свадбе.

Pa donose, al nemam nešto poverenja u vas tamo.
Eto, ti prvi, si planiro da doneseš? Garant nisi.
I tako još par vas da omane...kud ćemo od sramote.
freehand freehand 18:51 30.11.2017

Re: Тастер

Bili Piton
Ne mogu da verujem šta čitam. Eno Blogi se zapljunuo da uvek ili skoro uvek lajkuje Maksine komentare. Evo i ja isto, uvek ili skoro uvek. Il me zasmeje ili se zdušno slažem. Isto i s Pajićem. Pa nek bude transparentno, evo nek se razotkrije ko još želi pa da vidimo kojih to dvadeset+ ljudi "kreira utisak". Aj stvarno pa da završimo s tom pričom jednom.

Ko da smo u obdaništu

Sad, na stranu ta petparačka treš znatiželja i merenja, ali ja, recimo, zaista smatram da bi preporuke trebalo da budu personalizovane.
Mene, na primer, baš ne interesuje kome se sviđaju moji ili komentari ljudi sa kojima se slažem, ali nekad bih baš voleo da vidim ko se potpisao ispod šovenskih, mizoginih ili ispada slične prirode.
A ovo mesto vapije za moderacijom.
zilikaka zilikaka 18:55 30.11.2017

Re: Тастер

evo nek se razotkrije ko još želi pa da vidimo kojih to dvadeset+ ljudi "kreira utisak".

Misliš:
"I'm Zilikaka and I'm an alcoholic"?
Bili Piton Bili Piton 19:01 30.11.2017

Re: Тастер

freehand

A ovo mesto vapije za moderacijom.


Ja verujem u samoupravljanje. Zahteva malo truda i sporije donosi rezultate ali nije nedostižno.
mirelarado mirelarado 19:01 30.11.2017

Re: Тастер

"I'm Zilikaka and I'm an alcoholic"?


Može i:

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:03 30.11.2017

Re: Тастер

Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".
zilikaka zilikaka 19:10 30.11.2017

Re: Тастер

Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".


E, samo nešto razjasnimo, ja se ni slučajno nisam prijavila na listu onih koji su dali preporuke. Msm, možda sam i dala al nit znam koji su komentari u pitanju nit me boli uvo da se vraćam i prisećam.

Pošto uglavnom čitam (i pišem) s telefona, mnogo često pri listanju obavestim i moderatora, sasvim slučajno. Dugačko to dugme.

A inače, da prostite, ovo stvarno počinje da liči na te grupne seanse.

Edit: Ipak se vratila i pogledala. Skoro sam sigurna da sam dala preporuku onom Maksinom
prvom komentaru o Bosancu. Za ostale ne znam.

Eto šta od čoveka napravi višak vremena koje ne osmisli.

A inače, kad sam već otvorila dušu, da priznam i da redovno pratim ovu bugarsku seriju što ide u 9 na O2.
Nas dvoje matorih u kući se redovno parkiramo i gledamo.
Prija nam.


docsumann docsumann 19:27 30.11.2017

Re: Тастер

stefan.hauzer
Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".


imaš preporuku za ovaj komentar
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:27 30.11.2017

Re: Тастер

i pozdrav za sve NFL fanove ovde, najbolji ste


alselone alselone 19:28 30.11.2017

Re: Тастер

stefan.hauzer
Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".


Znam za par likova ovde koji se bas loze na preporuke. Ono - posle svakog fajta idu redom i prebrojavaju koji komentar je imao koliko preporuka pa se onda iscudjuju naglas "kako je moguce da je neko preporucio njegov/njen komentar".

Dodju da nahrane neostvaren ego, i onda im jos neko drugi uzme zvecku. Bude jos gore...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 30.11.2017

Re: Тастер

Davie
Hehehe. Mićo, stvarno si opasan štih - 11 (jedanaest) godina si ovde i nisi ukapirao kako ovde funkcioniše batch obrada na serveru. Tamo se ništa ne dešava u realnom vremenu, nego se skuplja skuplja skuplja i onda periodično par puta dnevno pretvori u agregirani broj.


Јесте Максимовићу, скупља се и едитује после одређеног времена што може да закључи и Филип али си прескочио да се у истом цугу едитује и број читања и број препорука, но суштина је и у томе да од 2 ујутро па до 7.00 радним даном на блогу баш врви од људи којима се толико свидела твоја духовитост да се логују и кљуцкају препоруке.

А зашто инсистирам на бројачу коментара и препорука? Па на основу тога се конкретно на овом блогу стиче утисак да је Таса болид који лупа глупости и са којим се нико не слаже а да је све што му одговориш на његовом блогу генијално. У једном коментару горе те је човек детаљно дијагностификовао, упоредио те је са Чарлијем у смислу да је овај озбиљан човек, па си морао да му доскочиш "луцидним" коментаром и бројем препорука на њега. Уосталом негде у белом свету се лајковање на друштвеним мрежама продаје на аутомарским машинама, ето колико је неважно појединцима.

Код тебе, па и Пајића, је карактеристично да се мало по мало упуштате у фајт па са скоро већином људи који овде пишу, поготово на тему политике, и гле, мастило на блогу се не осуши а имате већ 10+ позитивних коментара, поготово ако мислите да сте духовито покопали саговорника. Кад упоредиш са бројем читања блога (логовања усера) испада да свако ко је ушао на тај блог одобрава ваше мишљење. То што СНС ботови лупају позитивне коментаре има логике, раде то за новац, али ако неко ботује на блогу то ради само због свог ега.

Неко је овде написао да долазите на Тасин блог зато што немате друго место, радије би долазили на други блог али сте принуђени да долазите код Тасивоја. Па нисте, има тренутно актуелних 15-так блогова, можете отворити и свој али суштина је да на Тасином блогу можете да га опљунете, дотрчи вам 4-5 истомишљеника, међусобно и самостално се исчашћавате препорукама и напуните блогерске батерије и его. На неком блогу где пишу само истомишљеници није толико занимљиво, нема фајта, нема доказивања бројем позитивних коментара јер на шта би то личило да се Макса и Пајић такмиче, досадили би један другом. Онима којима све ово није битно су блог напустили већ одавно и нашли нека друга виртелна места где им није битно да им тапшу по рамену.

Уосталом, да вас обавестим, постоји орочено време за функционисање овог места. После тога прекидач.

( Коментар у стилу Тасиних, по дужини)


Bože, koja si ti dileja.

Pa eno na onom prethodnom blogu, kad ste me ti, ili onaj drugi majmun, nazvali Srbljanovićkinom pudlicom, dobili ste skoro isto preporuka kao što je dobio moj najlucidniji komentar, na tom istom blogu. E, da ga jebem ako sam vam ja dao te preporuke, ili moj drug Maksa (mada, on je čovek haker, i kvarnjak, ne bih se zakleo da nije)!

Kako da ti kažem, ja razumem usamljenost, bes, ispraznost života, nemoć, verovatno i neke posledice lošeg tretmana u detinjstvu, ali, brate, ne leči se to ovako, brojanjem preporuka. Što reče neko gore, get a life, nemoj ovde da dolaziš i veneš ako si toliko nežna biljčica.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:34 30.11.2017

Re: Тастер

Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".


Evo ja već godinama sam se uvjerio da to nije nikakav reprezent ničega, ma niti broj VIP izbora i slično. Možeš da se "slomiš" da pripremiš neki post a da to tu smislu broja preporuka i komentara ne bude vrednovano a možeš non-šalantno da okačiš ćub (ne svoj video - nego tuđi u koji nisi, sem gledanja, uložio bilo kakav trud) bez ikakvog objašnjenja i dobiješ ogroman broj preporuka i komentara i veliku čitanost - tj. da odlično "komunicira" što je, priznajmo, cilj
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:43 30.11.2017

Re: Тастер

Си прочитао шта је Браја написао о медиокритетима тамо на последњем посту код Бојана Љубомира Југовића?


Bo za drugare

Davno sam tražio od moderacije da skratim nick (tako su mi potpisani filmovi i eventualno neka završena slika koju sam radio) na Bo ili slično volšebno kao štef ili nsarski ali kako mi rekoše nisu u mogućnosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 30.11.2017

Re: Тастер

Bože, koja si ti dileja.


Jel dileja muško ili žensko?
Koji ili koja?
docsumann docsumann 19:47 30.11.2017

Re: Тастер


nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

brale & sele, kako te oni samo dovedu na pravu mjeru - osvješćene čestice u beskonačnoj svijesnosti, a još ti nekako bude i drago. osjetiš se oslobođeno.

ko da ti je neko skinuo napaljenog gorilu s leđa
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 30.11.2017

Re: Тастер

hoochie coochie man
Bože, koja si ti dileja.


Jel dileja muško ili žensko?
Koji ili koja?


Saću da ispadnem još i mizogina pudlica.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:52 30.11.2017

Re: Тастер

Bo za drugare


Boki za blogere!
alselone alselone 19:56 30.11.2017

Re: Тастер


nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.


Ma da. Na i ovako bolesno veliki ego uzmes koks...
cassiopeia cassiopeia 19:57 30.11.2017

Re: Тастер

tasadebeli
. И пошто су ми интереси заједнице увек некако испред сопствених интереса, сигурно бих и услишио ту молбу.


Zanimljivo! Sad mi je jasno otkud onoliko skičanje o ugroženosti.
c_h.arlie c_h.arlie 19:58 30.11.2017

Re: Тастер

stefan.hauzer
Jebene preporuke da se ukinu, osim što služe za loženje ega, ne vidim im svrhu. Inače ne volim ove komentare "kako da popravimo blog".

Ja redovno dajem preporuke komentarima koji mi se dopadnu.
Nekim komentarima dam preporuku a da ih ni ne pročitam --- vidim, na primer, tvoj komentar, maksin komentar, ... i dam odmah preporuku - pročitao ili ne.
Ako osetim da ima potrebu i da komentarišem - uradim to.
Smatram da je ljudski pohvaliti nekoga ako osetiš da se slažeš sa iznesenim stavom.
alselone alselone 20:00 30.11.2017

Re: Тастер

Ako osetim da ima potrebu i da komentarišem - uradim to.

c_h.arlie c_h.arlie 20:00 30.11.2017

Re: Тастер

cassiopeia
tasadebeli
. И пошто су ми интереси заједнице увек некако испред сопствених интереса, сигурно бих и услишио ту молбу.


Zanimljivo! Sad mi je jasno otkud onoliko skičanje o ugroženosti.

Izvini, moram da priupitam - šta da radim ?
Da li si ti ovako intoniranim pitanjem htela nekoga da uporediš sa svinjom ili ti se samo omaklo ?
Milan Novković Milan Novković 20:01 30.11.2017

Re: Тастер

docsumann

nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

Odlično smiruju i frižider, kafana, o planini i izletima da i ne pričamo, kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće), tepsija kolača, litar sladoleda, ... ima psihodelika na dohvat ruke koliko hoćeš
c_h.arlie c_h.arlie 20:03 30.11.2017

Re: Тастер

Milan Novković
docsumann

nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

Odlično smiruju i frižider, kafana, o planini i izletima da i ne pričamo, kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće), tepsija kolača, litar sladoleda, ... ima psihodelika na dohvat ruke koliko hoćeš

U pravu si Milane.
Odoh do frižidera da vidim da li ima još onih psihodeličnih čvaraka - te ću da im dodam još malo ajvara koji je napravila moja žena.
docsumann docsumann 20:04 30.11.2017

Re: Тастер

Ma da. Na i ovako bolesno veliki ego uzmes koks...


koks nije psihodelik, bro. on je iz potpuno druge priče.

psihodelici ne stvaraju zavisnost, čak se i koriste u liječenju od raznih vrsta adikcija
docsumann docsumann 20:07 30.11.2017

Re: Тастер

Milan Novković
docsumann

nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

Odlično smiruju i frižider, kafana, o planini i izletima da i ne pričamo, kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće), tepsija kolača, litar sladoleda, ... ima psihodelika na dohvat ruke koliko hoćeš


priznaćeš da su moja komparativna iskustva ipak za nijansu bogatija.
alselone alselone 20:10 30.11.2017

Re: Тастер

koks nije psihodelik, bro


OK, mislio sam da je psihodelik termin za sve droge, al sad vidim na Viki da su to zapravo podgrupe halucinogena.
Milan Novković Milan Novković 20:13 30.11.2017

Curious minds ...

docsumann
Ma da. Na i ovako bolesno veliki ego uzmes koks...


koks nije psihodelik, bro

... busy bags.

Docs, iz čiste radoznalosti (mogao bih i da guglujem ali onda moram da šacujem kvalitet napisanog) - jel doživljaj od "serotonin psihodelika" iole sličan?

Dokle je doprla nauka kućne sinteze DMT-ja?
zilikaka zilikaka 20:13 30.11.2017

Re: Тастер

Odoh do frižidera da vidim da li ima još onih psihodeličnih čvaraka - te ću da im dodam još malo ajvara koji je napravila moja žena.

Bokstobom, Čarli
Otkud na čvarke ide ajvar?
Milan Novković Milan Novković 20:13 30.11.2017

Re: Тастер

docsumann
Milan Novković
docsumann

nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

Odlično smiruju i frižider, kafana, o planini i izletima da i ne pričamo, kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće), tepsija kolača, litar sladoleda, ... ima psihodelika na dohvat ruke koliko hoćeš


priznaćeš da su moja komparativna iskustva ipak za nijansu bogatija.

Jesu
Milan Novković Milan Novković 20:15 30.11.2017

Re: Тастер

Milan Novković
docsumann
Milan Novković
docsumann

nema boljeg lijeka od problema sa hipertofiranim egom od psihodelika.

Odlično smiruju i frižider, kafana, o planini i izletima da i ne pričamo, kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće), tepsija kolača, litar sladoleda, ... ima psihodelika na dohvat ruke koliko hoćeš


priznaćeš da su moja komparativna iskustva ipak za nijansu bogatija.

Jesu

Iako bi morao prvo da nam dođeš u goste pa da zajedno ocenimo "...kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće)...!
Davie Davie 20:22 30.11.2017

Re: Тастер

Bože, koja si ti dileja.

Pa eno na onom prethodnom blogu, kad ste me ti, ili onaj drugi majmun, nazvali Srbljanovićkinom pudlicom, dobili ste skoro isto preporuka kao što je dobio moj najlucidniji komentar, na tom istom blogu. E, da ga jebem ako sam vam ja dao te preporuke, ili moj drug Maksa (mada, on je čovek haker, i kvarnjak, ne bih se zakleo da nije)!

Kako da ti kažem, ja razumem usamljenost, bes, ispraznost života, nemoć, verovatno i neke posledice lošeg tretmana u detinjstvu, ali, brate, ne leči se to ovako, brojanjem preporuka. Što reče neko gore, get a life, nemoj ovde da dolaziš i veneš ako si toliko nežna biljčica.


Јесте тако Пајићу кад би Миријево било расадник генијалаца, на том блогу си се ти исписао да је наш тенисер будала која се хвали да је приликом свог једног одласка у Париз јео националистичке великосрпске ћевапе и сви су ти дали за право, сви сем Максе, и сви су те препоручили. Али кад би се зајебавали. И онда кад шабански "поздравиш" нечије мајмунске кеве онда се сви твоји поштоваоци распамете и прогласе за цара. Јесте, баш си француска пудлица.

Занимљиво, сви овде су људи пуни друштвених контаката, породичних и пословних обавеза а на сваку овакву шорку сви дотрче као по команди. Како то ти стижеш, мени је док сам радио и имао малу децу било мало 30 сати у дану, имао сам дан гори од Вучићевог. А лепа је и пажња односно брига коју делимо једни другима, што брате да се неко потреса.


milisav68 milisav68 20:24 30.11.2017

Re: Тастер

stefan.hauzer
i pozdrav za sve NFL fanove ovde, najbolji ste.

Ej, ja sam postao fan poluvremena.

Daj još neko, kao ono Princovo.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:30 30.11.2017

Re: Genijalac iz Mirijeva

кад би Миријево било расадник генијалаца


Ja znam jednog [genijalca] iz Mirijeva, moguće da ih ima još.

docsumann docsumann 20:34 30.11.2017

Re: Curious minds ...

Milan Novković
docsumann
Ma da. Na i ovako bolesno veliki ego uzmes koks...


koks nije psihodelik, bro

... busy bags.

Docs, iz čiste radoznalosti (mogao bih i da guglujem ali onda moram da šacujem kvalitet napisanog) - jel doživljaj od "serotonin psihodelika" iole sličan?

Dokle je doprla nauka kućne sinteze DMT-ja?


ni izdaleka.

čak i među psihodelicima postoje značajne kvalitativne razlike.

recimo psilocibin u velikoj količini može da se približi DMT efektu, ali se stvara velika količina psiho šuma i samo iskustvo počinje da ti izmiče, (gubi se oštrina svijesti i autopercepcije)

dočim na DMT-u tvoja svijest biva izoštrena do krajnjih granica, kristalno čista, a osjećaj stvarnovitosti višetruko pojačan.
dok LSD i psilocibin utiču na tvoju svakodnevnu percepciju stvarnosti, DMT te uvodi u potpuno novu realnost o kojoj u tvom iskustvu nema nikakvih referenci, što reče čarli.

no, za sve psihodelike je karakterističan osjećaj mistične povezanosti sa čitavim kosmosom i upravo to sjedinjavanje oslobađa ego o skučenosti i skoncentrisanosti na samog sebe.


DMT se već godinama unazad jednostavno spravlja u kućnim uslovima. ima na tjubu masu turtorijala.
jedini egzotičan sastojak je prah korjena mimoze hostilis.



moj sledeći, logičan, korak je ajahuaska.

lik čiji sam DMT kušao i koji je mnogo upućeniji od mene u sve te stvari (inače engleski zet, muž jedne moje drugarice) kaže da se za autentično iskustvo uopšte ne mora putovati u Amazoniju.
u Evropi već postoje pravi šamani-gurui koji ti omogućuju full expirience.

a pravi iskorak je kad sam počeneš da "pečeš" svoju ajahuasku.
tad , kaže on, efekat dodatno dobija na rezonanci


PS i da ljudi ne steknu pogrešnu sliku, ja se stvarno vrlo rijetko upućujem na psihonautička putovanja.
svega nekoliko puta godišnje, a DMT sam koristio svega 4 puta u životu.

a da je to moje najupećatljivije životno iskustvo ne treba ni da napominjem
docsumann docsumann 20:35 30.11.2017

Re: Тастер

Iako bi morao prvo da nam dođeš u goste pa da zajedno ocenimo "...kad mi žena i mlađa ćerka ćute u kući 15 minuta (može i kraće)...!




pa dobro, DMT trip ionako traje 10 minuta
maksa83 maksa83 20:35 30.11.2017

Re: Тастер

Davi
( Коментар у стилу Тасиних, по дужини)

Kako si ti ovo dobro izdiskutovao i analizirao, dao bi' ti sad ... 420 preporuka, ali ne mogu pošto to nosim Paji u miraz, računam da ćemo 40 da skrckamo na medenom mesecu, ono ostalo razdelimo u neki trend following mutual fund, nešto u neki hedge fund, a možda zameniti nešto tih preporukai u bitcoine mada je možda malo kasno, ali neki kažu da će da idu i do $20K, $30K, ali ko to da zna... eheheh, izvini, odlutao sam, dakle, da - ne mogu da ti dam 420 preporuka, ali mogu jednu.

Znači jednu, ali pazi ne bilo kakvu nego jednu KO VRATA.

Čuj KO VRATA - KO KAPIJU!

I to ne bilo kakvu kapiju, nego kao, šta znam - LAVLJU KAPIJU!


angie01 angie01 20:36 30.11.2017

Re: Тастер

vidim, na primer, tvoj komentar, maksin komentar, ... i dam odmah preporuku - pročitao ili ne.


'naci TI si taj zlotvor- em stefu i maxi lupas preporuke, a da nisi pitao za dozvolu tasu i davie, i jos ne znas ni zasto, jer nisi procitao komentare, pa pravis frku ko je i zasto,....a vidis koliko je bilo ulazaka od 2 do nemampojmavise,...e moj carli, znala sam da si ti sve zamesio....jos ako si i krofnici davao preporuke,....ne znam, to je vec neoprostivo,....
angie01 angie01 20:37 30.11.2017

Re: Тастер

šta znam - LAVLJU KAPIJU!



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:37 30.11.2017

Re: Curious minds ...

PS i da ljudi ne steknu pogrešnu sliku, ja se stvarno vrlo rijetko upućujem na psihonautička putovanja.
svega nekoliko puta godišnje, a DMT sam koristio svega 4 puta u životu.



Ma samo ti spremaj Doco i zovi, stižemo u Novi
maksa83 maksa83 20:39 30.11.2017

Re: Тастер

Paja
(mada, on je čovek haker, i kvarnjak



(Note to self: reći ujki da naredi minionima da stave da ima ona :cica_sa_oklagijom:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana