Budućnost| Društvo| Gost autor

LIKE A BIRD ON A WIRE

G.Cross RSS / 25.11.2017. u 22:48

Posle mnogo, mnogo vremena prilom silika otidjoh u jednoj zemlji u jedan Shoping mall.

I videh ponovo ljude kako u redu čekaju da kupe McDonalds.

Ovo nije post o McDonaldsu, nije ni o Junk Food, ovo je post o mojoj averziji do nivoa da osećam bes kada vidim da ljudi jedu ( šta bilo) iz papirnih tanjira, sa plastičnim viljuškama, iz papirnih kesa I piju iz plastičnih čaša.

 

Taj nivo obezljudjivanja ljudi jedino me podseća na kokoške u mrežama koje samo treba da jedu i snesu jaja.

 

Ja bih radije sa Tasom u trafiku na pivo i napolitanke ( eto dokle je došlo) , ja bih radije na leskovačku mućkalicu bilo gde ( I to vrlo rado) , ja bih radije jeo korenje ( copyright Biljana Plavsic, mada radije bih iskreno tartufe I oni su ispod zemlje)

 

Jesti iz plastičnih tanjira genetski modifikovanu hranu u subotu posle krvave radne nedelje ( ko ima sreću da radi )  i pri tome osećati da je čovek “u provodu” čini “Zeleni Sojlent” pozitivnom utopijom.

 

Ovo nije ni post o multinacionalnim korporacijama koje prodaju taj shit, ovo je o nama koji naše poniženje predstvljamo samima sebi kao provod.

 

Da li kokoške na ovoj slici znaju da su kokoške na ovoj slici ?

 

 

a-type-chicken-cages-system4.jpg


russia-cuisine-mcdonalds-101.jpg


 ss_fastfood_slide4_101917285.jpg?itok=gBvfzUFy

 

 





Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 20:25 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Mojoj babi rodom iz Like je krompir bio sve i svja, nije bilo šanse da ga nema u kući.


Tamo gde je došao krompir, nestala je glad. Trenutno navikavaju Bangle, to su oni iz Bangladeša, da počnu da ga koriste u ishrani.
blogovatelj blogovatelj 20:27 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Čikov za pikavac se govorilo u HR.


Ja znam da su govorili čik u vojsci.
blogovatelj blogovatelj 20:28 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Sad mi pade na pamet, prethodni put da se sećam da je neko tako osuđivao tuđe izbore hrane je bila ... pazi sad ovo - Biljana Srbljanović koja se ironično sprdala na račun Novaka Đokovića koji je rekao da su mu omiljeno jelo ćevapi. Pa koliko ste vas dvoje zapravo isti, to je strašno.


I savetovala mu da proba baget.
blogovatelj blogovatelj 20:30 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ali koliki stvarno zatucani kreten moraš da budeš da usred svetske prestonice kulinarstva, odeš da nađeš srpsku kafanu i naručiš porciju ćevapa? I posle se hvališ, ala sam im pokazao, tako to radimo mi patriote, Srbija do Parizija!


A što da ne jedeš? Mislim, jeo sam sudžuk kod Libanca u Parizu, što ne bih jeo i ćevap kod Pazarca?!
alselone alselone 20:44 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Kad vec pomenuh ljute takose, da dodam jos nesto, pogresno je uverenje da meksikanci jedu jako ljuto. Kitaja. U poredjenju sa Azijatima, meksicka hrana je bebi papa. U azijskim restoranima, recimo tajlandskim, postoje dve skale ljutine. Za Azijate i neazijate.

Odprilike tamo gde prestaje neazijska, pocinje azijska. Ko nije probao ljuto po tajlandskoj skali ne zna sta je pakao.

Ili kao jedna picerija u NS. Njihova skala ljutine ide od 1 do 10, sa tim da je 2 najljuce sto mozes dobiti u obicnom restoranu. Ja sam jednom uzeo 8, i da nisam skupo platio bacio bih. Borio sam se sa pola pice sat vremena, 4 kole sam popio, i jedva sam pojeo pola. :) Jedan drug je narucio 10, cisto da vidi sta je to, uzeo je jedan zalogaj i vratio. :)
alselone alselone 20:45 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"


A što da ne jedeš? Mislim, jeo sam sudžuk kod Libanca u Parizu, što ne bih jeo i ćevap kod Pazarca?!


Ja sam jeo sarmice u vinovoj lozi u jermenskom restoranu u LA. Al su bile lose, posto je to za njih hladno predjelo. Pa su sluzili hladne. Nije lose, ali nije u nasem fazonu.

Seljacina, jede sarme u LA.
niccolo niccolo 20:51 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Tamo gde je došao krompir, nestala je glad.

Da, ima to, kao sad su svi debeli, dočim su nekada svi bili mršavi (i mrtvi usput, ali da ne kvarimo sliku). Naravno, nije da problem ne postoji, ali što više ljudi treba da nahraniš teško da će se kvalitet hrane povećavati, pre će biti obrnuto.
angie01 angie01 20:55 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ja stvarno ne vidim razliku između he-he-koji-si-ljakse-jedeš-ćevape-u-Parizu i he-he-koji-si-snob-jedeš-tacos-u-Beogradu.


pa sad izvini, al uredno insistiras na necemu sto nije bilo tako receno, a Pajke je lepo objasno,...ono, bas ne mozes da podneses:).
zilikaka zilikaka 20:56 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ovo je bio vizuelno emotivni mOUmentO,...ja corbu pravim sa dronjcima a stavim i origano:).


Ni ja ne pravim čikove. Taranu da, obavezno, al umem da bućnem i koje jaje, pa to bude ceo ručak. Ono, subotom, na brzaka, kad se vratim iz nabavke.
A inače, već sam pričala kako taj zidarsko-rudarski koncept ručka - nešto čorbasto i parče leba, k9d nas u kući najbolje ide.
maksa83 maksa83 20:56 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

pa sad izvini, al uredno insistiras na necemu sto nije bilo tako receno, a Pajke je lepo objasno,...ono, bas ne mozes da podneses:).


Ne, bilo je rečeno baš tako kako si citirala.

Sorry about the cow. I didn't know it was sacred.

alselone alselone 20:57 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Nije da moramo da prepricavamo, ta histerija moze da se nadje na YT vrlo lako.

maksa83 maksa83 20:57 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Nije da moramo da prepricavamo, ta histerija moze da se nadje na YT vrlo lako.

Krindž.
niccolo niccolo 20:59 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Nije da moramo da prepricavamo

Najsmešnije u svemu je što je to jedna toliko nebitna epizoda (počev od toga šta je on jeo, preko toga da neko na to uopšte reaguje bilo kako, do toga da ostali onda reaguju na reakciju) da je prosto sjajno koliko se vremena na tu glupost potroši...
alselone alselone 21:01 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Najsmešnije u svemu je što je to jedna toliko nebitna epizoda (počev od toga šta je on jeo, preko toga da neko na to uopšte reaguje bilo kako, do toga da ostali onda reaguju na reakciju) da je prosto sjajno koliko se vremena na tu glupost potroši...


I to jeste.
angie01 angie01 21:09 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Sorry about the cow. I didn't know it was sacred.


ovo ti bas nije duhovito i vise lici na neke druge blogere- opravdano odsutne, pa da ne zloupotrebljavam,...svakako-bljak.
c_h.arlie c_h.arlie 21:11 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

niccolo
Nije da moramo da prepricavamo

Najsmešnije u svemu je što je to jedna toliko nebitna epizoda (počev od toga šta je on jeo, preko toga da neko na to uopšte reaguje bilo kako, do toga da ostali onda reaguju na reakciju) da je prosto sjajno koliko se vremena na tu glupost potroši...

Nije to nebitno, nego je, naprotiv, jako bitno ... da se jedna, nazovimo je kolokvijalno 'kokoška', usudi da tako svima deli recepte do nivoa da drugima govori ne seri.
Šta je sledeće, da pomenuta kaže ne jedi govna, pa potom, u sledećoj fazi - jedi govna itd.
maksa83 maksa83 21:13 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ovo ti bas nije duhovito i vise lici na neke druge blogere- opravdano odsutne, pa da ne zloupotrebljavam,...svakako-bljak.

<ćutke odlazi i šutira kamičke>
alselone alselone 21:13 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ovo ti bas nije duhovito i vise lici na neke druge blogere- opravdano odsutne, pa da ne zloupotrebljavam,...svakako-bljak.


Uf, uf.

Prepodobna dijeva.
c_h.arlie c_h.arlie 21:15 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
ovo ti bas nije duhovito i vise lici na neke druge blogere- opravdano odsutne, pa da ne zloupotrebljavam,...svakako-bljak.

<ćutke odlazi i šutira kamičke>

Don't go !
Pa zar i tebe da oteraju !?
Strašno !
angie01 angie01 21:15 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

(počev od toga šta je on jeo, preko toga da neko na to uopšte reaguje bilo kako, do toga da ostali onda reaguju na reakciju)


..kad sam se vec uplela- a ko me ter'o,....reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.
niccolo niccolo 21:18 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

..kad sam se vec uplela- a ko me ter'o,....reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.

Ok, da se korigujem, počevši od toga što on podvlači šta je jeo, preko toga da neko uopšte bilo kako reaguje na podvlačenje...
niccolo niccolo 21:20 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Šta je sledeće, da pomenuta kaže ne jedi govna, pa potom, u sledećoj fazi - jedi govna itd.

Ne možemo svi da budemo lepo vaspitani, evo i na blogu ima onih koji napušavaju druge - jel to tako lepo?
maksa83 maksa83 21:21 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

..kad sam se vec uplela- a ko me ter'o,....reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.



Go Nole, go!

Brate, cela ta Đokomanija mi je išla na nerve, i zaobilazio sam ceo hajp i tek sad sam počeo da navijam za njega.
alselone alselone 21:21 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.


He he, kakava snobovstina, ako jede ono sto voli, recimo da vam to nikad nije palo na pamet jer je to samo srpsko sranje od hrane, onda je patrijota, a da je jeo baget i pljuvao srbiju i hranu iz nje, ne sumnjam da bi andja, bilja i rastko pocesta v1 bili presrecni.
alselone alselone 21:26 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

tek sad sam počeo da navijam za njega.


Sto bi neka od ovih napaljenih budala rekla za njega jos davno "poster boy srpskog nacionalizma". Jer zaboga, jede hranu iz svoje drzave. Znaju oni, ne zato sto voli ili zato sto mu nedostaje, nego zato sto je nacionalista. On to NAMERNO jede.
maksa83 maksa83 21:29 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Sto bi neka od ovih napaljenih budala rekla za njega jos davno "poster boy srpskog nacionalizma".

Ajaojeste, to je bila sybil - koja je kad je Biljana pala zbog kokaina to proglasila za fake news. :)))))

Eeee...
c_h.arlie c_h.arlie 21:29 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

alselone
reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.


He he, kakava snobovstina, ako jede ono sto voli, recimo da vam to nikad nije palo na pamet jer je to samo srpsko sranje od hrane, onda je patrijota, a da je jeo baget i pljuvao srbiju i hranu iz nje, ne sumnjam da bi andja, bilja i rastko pocesta v1 bili presrecni.

Normalno da bi bili.
Bljak !
Stvarno mi je ponekada od takvih muka.
No, već sam postao poprilično otporan ... koliko mi je 'govana' iz tih kuhinja sasuto na glavu, čudo bi bilo da nisam.
niccolo niccolo 21:31 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Sto bi neka od ovih napaljenih budala rekla za njega jos davno


To je ono loše kad si najbolji, svaki idiot voli da se očeše o tebe dok promidžbava sebe.
alselone alselone 21:37 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

koja je kad je Biljana pala zbog kokaina to proglasila za fake news


Uvek je bila korak ispred drugih.

angie01 angie01 21:51 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

He he, kakava snobovstina,

ne sumnjam da bi andja, bilja i rastko pocesta v1 bili presrecni.


alse, ti od svoje nalozenosti, ne kapiras bas najbolje sta govorim, ono po svaku cenu zelis da me nekako uvredis, a ja te jos od poslednjeg tvog neumesnog bisera uredno preskacem, jer kada sve saberem (i pored najbolje volje da te nekako amnestiram zbog uradaka koje plasiras), nekako uvek ispadne da si ljakse samo takav....tako da odhebi.
alselone alselone 21:53 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

uredno preskacem

jel? A nisi se nadovezala danas na moju sliku i pricu o paradajz corbi, na bas ovom blogu? Andjo, Andjo, ubi te briga za ovaj narod, pocinjes da zaboravljas stvari.
narcis narcis 22:09 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

o paradajz corbi

kad smo već kod čorbe i paradajsa
znate one kineskoindijske kese sa nudle, instant, e ja pronašo skuvam u mikrotalasnu 5 m. u dve čaše vode i posle dolijem paradajs iz kocke zvani tomato idobijem paradajs čorbu, meni izvrsno, može i da se nodle skuvaju u komplet paradajsu iz kocke zvane tomatino al ondak ispadne skupo.
ps
alse što ne okačiš sliku di kuvaš -pečeš, ebemliga kako se nazivlja, čvarci sa piktoresknom pozadinom u perspektivi, samo zamaži lice i niko te neće poznava.
ps2
čarli ne jedi
Milan Novković Milan Novković 22:11 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83



Go Nole, go!

Brate, cela ta Đokomanija mi je išla na nerve, i zaobilazio sam ceo hajp i tek sad sam počeo da navijam za njega.

Pa to bre, Makso, opraštam ti svo geopolitičko falširanje do sada (za iOvo, iOno ćemo još da vidimo)

Evo nas koleza i ja, C++ seljaci obadvojica - druga-treća flaša vina i dezert na stolu, već malo umorni, al sarajevski dani u srpskom Londonu urađeni po propisu, zbrisali ostali negde pa nam ostala gajba i mi iskoristili priliku, izvučemo najbolje vino što u tom trenutku imamo, a da može da se "dopliva" do njega kroz haos u (semi)persistent storeu raznih gluposti, 40-60 sarajevskih ćevapa, stoljnjak nas mrzi da razvučemo pa samo ovlaš prebrišemo neku mušemu, i radimo ko "ljudi".

A i prvi zet, i ovaj drugi, potencijalni, navučeni samo tako, nego smo ovde imali samo 60 čevapa pa ih nismo pozivali


vcucko vcucko 22:15 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

blogovatelj
Čikov za pikavac se govorilo u HR.


Ja znam da su govorili čik u vojsci.

Čik = pikavac.
Čikobernica = piksla.
Čikov = riba.
Nema veze jedno sa drugim.
maksa83 maksa83 22:26 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

U poredjenju sa Azijatima, meksicka hrana je bebi papa. U azijskim restoranima, recimo tajlandskim, postoje dve skale ljutine. Za Azijate i neazijate.

O da... vodilo nas sad poslednji put u neki semi-fensi azijski restoran. Jedan od "specijaliteta kuće" je i neki ... phm, ruski rulet koji se sastoji od šest komada sušija, a u jednom od njih je ghost pepper (bhut jolokia, preko milion na onoj Scoville skali). I uzmu ovi to, ja (jedan od retkih mudrih trenutaka) neću da učestvujem. I pozobaše oni ono, i gledaju se ko je izvukao "premiju", kad (već nekoliko puta pominjani kolega izbosne) samo ZACAKLI OČIMA, ukoči se jebemtisunce i otvori usta. Mi ga drmamo "Dragane! Dragane!" al' oćeš - Dragan.exe is not responding, samo oči onako staklene pune suza raširio i brzo diše. Sreća znaju za foru pa pritrče sa dva bokala mleka koje je on stukao onako na eks i za par minuta se pribrao. Kaže samo "auh". Ostatak dana smo ga podsećali da what goes in must come out.
floki floki 22:30 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ćutke odlazi i šutira kamičke


идем шором и шутам камичке
ала сам се зажелео _ _ _



е, најбољи овде је овај дјечарац који се згражава кад би неко да намеће некоме да једе неку српску сељачку храну али тако подржава да се неком дугом намеће урбана и фенси француска багета

јбт :)
ал је никла штикла на опанку
alselone alselone 22:41 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

alse što ne okačiš sliku di kuvaš -pečeš, ebemliga kako se nazivlja, čvarci sa piktoresknom pozadinom u perspektivi, samo zamaži lice i niko te neće poznava.


Suvise je dramaticna slika, polutke u pozadini, cvarci se mesaju, plasim se da ce Docs da padne u nesvest.

wtf

Plasis se da ce Nole da nam pokvari omladinu, da imaju takvog uzora seljaka koji jede cevape u Parizu, kad ti i Bilja mislite da bi trebao da jede sendvic. Fema.
ал је никла штикла на опанку
Dragan.exe is not responding



Evo od pre neki dan. 1,200,000 SHU moruga scorpion yellow.
angie01 angie01 22:53 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Plasis se da ce Nole da nam pokvari omladinu, da imaju takvog uzora seljaka koji jede cevape u Parizu, kad ti i Bilja mislite da bi trebao da jede sendvic. Fema.
ал је никла штикла на опанку


pa to ti kazem- od silne seljacke napaljenosti nerazbiras, samo imas zelju da uvredis,

...jer nismo ja i bilja nista- nego sam ja samo pojasnila sta je ona rekla i zasto, jer je maxa improvizovao po potrebi, a pre mene je to uradio i Pajke, a jos podrobnije,...al tebi nije zelja da uvredis njega- hebiga, musko je, ugostio te, pokrivao i pevao uspavanku-sto je pohvalno, da sad ne izvlacis i tu neku budalastinu,...mene licno zabole sta Nole jede u Parizu i Londonu,...

...a za Femu ispunjavas mnogo vise stavki nego ja...sa sve stiklom na opanku.
maksa83 maksa83 22:59 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

- hebiga, musko je, ugostio te, pokrivao i pevao uspavanku

Ovo sad kažeš samo da bih ja bio ljubomoran na Pajine predbračne izlete.
angie01 angie01 23:02 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ovo sad kažeš samo da bih ja bio ljubomoran na Pajine predbračne izlete


ma nee,...to valjda treba da ucvrsti tvoju odluku- jer ti je djuvegija na ceni, ima stila, manire, nezan, pazljiv, mazi/pazi,...
maksa83 maksa83 23:05 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ma nee,...to valjda treba da ucvrsti tvoju odluku- jer ti je djuvegija na ceni, ima stila, manire, nezan, pazljiv, mazi/pazi,...

alselone alselone 23:07 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

...jer nismo ja i bilja nista- nego sam ja samo pojasnila sta je ona rekla i zasto, jer je maxa improvizovao po potrebi, a pre mene je to uradio i Pajke, a jos podrobnije,...al tebi nije zelja da uvredis njega- hebiga, musko je, ugostio te, pokrivao i pevao uspavanku-sto je pohvalno, da sad ne izvlacis i tu neku budalastinu,...mene licno zabole sta Nole jede u Parizu i Londonu,...


Pa da, sakri se iza Pajketa, tako cela ova tvoja budalastina sa odbranom BS postaje logicnija, a moja reakcija nelogicnija. Dodaj i "musko je" pa naznaci i mizoginiju i puna kapa!

angie01 angie01 23:15 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Pa da, sakri se iza Pajketa, tako cela ova tvoja budalastina sa odbranom BS postaje logicnija, a moja reakcija nelogicnija. Dodaj i "musko je" pa naznaci i mizoginiju i puna kapa!


ne ukopavaj se dalje- sta ima ja da se sakrivam iz Pajketa, kada sam se sakrivala iza bilo koga,...Pajke je prvi replicirao na maxinu verziju, pa ako ti je smetalo objasnjenje, bilo bi logicnije da si njemu sasuo to sve glupavo sto si meni- ako stojis iz tog misljenja,

...ja sam se fakat nadovezala, jer se maxa nije obazirao, pa kao da mu ponovim, vise iz zezanja,...

...a ti si onda uleteo, nicim izazvan da me kao napusavas svojim bisernim
opSeracijama....
Atomski mrav Atomski mrav 23:22 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

mislila sam da je taj komentar napisao atomski mrav

Kao prvo - kako bre da pomešaš Atomskog mrava i Snupija?!
Kao drugo - ne volim paradajz čorbu, sa ili bez čikova, tarane i slično.
Kao treće - zašto ne jesti ćevape u Parizu? Pa ne jedu svi tamo šatobrijan i file minjon, kao i u svakom velegradu tu se susreću razne belosvetske kuhinje. I Ameri gde god da su idu u Mek, uključujući i Pariz ili recimo Olimpijsko selo. Nego je to dobar izgovor da očepiš nekoga na koga inače imaš pik...
angie01 angie01 23:26 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"




nakon duge i burne noci, ustajuci, muskarac primeti na nocnom stocicu uramljenu sliku prezgodnog frajera i strcnu se, obuze ga ljubomora koju nije mogao da savlada i nespretno upita devojku,
- ko je ovo, je l tvoj predhodni momak?,
- me neeee,
- pa je l to tvoj brat?,
- nije,
- otac kad je bio mlad?,
- nije tatica,
- najbolji drug?
- ma nije dragi,
- rodjak?
- nije dragi moj,...tako si sladak kad si ljubomoran,
- pa ko je onda?
- ne brini dragi, nije ni jedan drugi muskarac zbog koga bi trebalo da brines, to sam ja pre operacije.
Atomski mrav Atomski mrav 23:26 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ajaojeste, to je bila sybil - koja je kad je Biljana pala zbog kokaina to proglasila za fake news. :)))))


Sybil - u NATO zemljama nema pasa lutalica?
Atomski mrav Atomski mrav 23:28 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Seljacina, jede sarme u LA.

Ali nisi bio nacionalista jer su sarmice bile jermenske.
A da si lepo otisao u Mek ili Sabvej, ne bi bio ni seljačina!
angie01 angie01 23:31 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Kao prvo - kako bre da pomešaš Atomskog mrava i Snupija?!


pa eto, ne pogledam dobro, a ovlas ostavljaju isti utisak.


zašto ne jesti ćevape u Parizu?


ovo sam vec ojasnila....tako da ne kapiram sad ovu potrebu da se nastavlja.


Nego je to dobar izgovor da očepiš nekoga na koga inače imaš pik...


koga ko da ocepi?....ja sam mirno pricala sa maxom, kada je als dosao nicim izazvan da ocepi mene- i to nije prvi put,...ja alsa nikada nisam vredjala niti bilo sta slicno, dapace, navijala sam za njega,....tako da si se zahebo.
maksa83 maksa83 23:34 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

- ne brini dragi, nije ni jedan drugi muskarac zbog koga bi trebalo da brines, to sam ja pre operacije.

Atomski mrav Atomski mrav 23:34 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

tako da si se zahebo.

Crna Anđo, pa ne vrti se sve oko tebe - mislio sam na Srbljanovićku i Đokovića.
angie01 angie01 23:46 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"


Crna Anđo, pa ne vrti se sve oko tebe - mislio sam na Srbljanovićku i Đokovića.


izvini ako sam te pogresno razumela, tako mi je zavucalo, s obzirom na to kako si krenuo i kako si sada zapoceo objasnjenje- uostalom, nije ni vazno...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:48 26.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ma ne, bre, sve ste pomešali: nije poenta bila u tome da li je Nole seljačina što usred Pariza traži, nalazi, i jede ćevape, nego što se od toga, uz njegovo zalaganje, pravi patriotska fama, u smislu srbovanja: uh, ala ih je naš Nole sve zajebao, usred Pariza, umesto da naruči, ne znam, porciju odvratnog lamprey-a mariniranog u 30 godina starom i retkom vinu, on je uzeo ćevape kod nekog našeg Muje, prekrstio se levom i desnom rukom sa tri prsta i to pojeo, pa onda tvitovao tu još jednu nacionalnu pobedu, dakle najbolji smo, Srbin na kraju opet ispao najpametniji, kakav qrac Pariz, kakva kulinarska centrala sveta, Srbija, brale, ćevapi, to je to. Ako nekom ovo nije odvratno, mislim, konceptualno, u redu, ali meni jeste, kao i BS, iako nemam ništa protivu ćevapa, naprotiv, niti mi je namera da određujem kako će ko da se hrani i slavi rođendane.

Atomski mrav Atomski mrav 00:00 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Tak'i kao ti i BS ste ga i sjebali zbog te afere "ćevapi" pa je sad počeo da zoblje neko zrnevlje i ne može da se sastavi a dok je hasao ćevape bio je broj 1! Sreća pa nije našao negde četničku gibanicu u Parizu - morao bi jadan da prekine karijeru!

Disklejmer - šalim se, naravno. Mada, ispada da bi sve bilo u redu da je Novak te ćevape pojeo "u svoja četiri zida", da ništa nije objavio na FB, tvitnuo ili šta već... a možda je samo bio oduševljen što je našao ćevape u Parizu, kao što sam se i ja oduševio kad sam našao krštenu pekaru u Oslu koja ima krštenu pitu sa sirom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:09 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

blogovatelj
Da me osude na srmt i onda ponude ono "šta hoćeš da jedeš kao poslednji obrok?" rekao bih verovatno "jaja na oko sa prženom svinjskom šunkom", ili "neprskan paradajz + sjenički sir + na ćumuru ugljenisan komad životinje" ali to svejedno ne znači da me ne zanima kakav je ukus piletine u kokosovom mleku, ili što ti tamo gore sloveni jedu te pirogi, šta je tu fora, ili da sam cork-sniffing snob zato što volim tacos u bilo kom obliku, ili...


Baš tako. Ima kod mene u kraju Egipćanin sa najboljim fast fudom na svetu, pravi šavarme kakve niko i nikad nije pravio. I hasam ih ponekad i uvijene u papir. Mada, nikad hodajući, uvek sednem kod njega u radnji i pojedem.


E, taj tvoj Egipćanin je prao sudove kod ovog našeg Muje, Falafel kafana, usred koloradovske pripizdine, stvarno ne znam kako se zove čovek, ni odakle je tačno, ali drago mi je što ga Tramp nije već najurio nazad u pustinju, mada mi liči na Libanca, ili Sirijca, tu radi sa ženom, ćerkama i još nekim osobljem, znači, ubija, iako je to sve fast food, sa plastčinim priborom, papirom i korpicama od veštačkog pruća. Kod njega uvek gužva, ali ja baš volim tamo da odem da se ožderem, vodim redovno i goste kad mi dođu, iako bi mi Ženo Daj Sarmu Čarli i Jedimo Domaće Jeremija to zamerili kao da sam im ne znam šta uradio. O Omegi da ne pričam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:11 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Tak'i kao ti i BS ste ga i sjebali zbog te afere "ćevapi" pa je sad počeo da zoblje neko zrnevlje i ne može da se sastavi a dok je hasao ćevape bio je broj 1! Sreća pa nije našao negde četničku gibanicu u Parizu - morao bi jadan da prekine karijeru!


Ne znam da li je baš zbog toga, ili zbog bračnih problema kako je alse onomad insinuirao, ili je prosto sagoreo, ali stvarno deluje malo ufitiljeno. Ako je to zbog nas (BS i mene), evo ja se svima na blogu izvinjavam zbog lošeg uticaja na njega, i posledica koje to ima na Srpsku Stvar.
Atomski mrav Atomski mrav 00:11 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Kod njega uvek gužva, ali ja baš volim tamo da odem da se ožderem, vodim redovno i goste kad mi dođu


Ista priča sa iranskim restoranom u predgrađu Osla. U njemu sam redefinisao značenje reči "sit".
blogovatelj blogovatelj 03:44 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Eeeee, sada si me dotukao ... mene poistovećuješ sa Biljanom Srbljanović, mene ??!
Strašno.


Što? Pa isto si netolerantan kao ona, jedina je razlika što kao konjine vučete uže na suprotnu stranu.
blogovatelj blogovatelj 03:46 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

a ti kaži svatovima da spreme M4 i M16 i šta ko nosi, da vide je l' džebana suva i sve što treba.


I F16.
blogovatelj blogovatelj 03:53 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

reakcija je bila na njegovo patriJotsko podvlacenje toga sta je jeo, a ne stvarno na to sta je jeo.


Ovo bi bilo tačno da je ona većinu komentara posvetila patriJotsko kretenskim analizama novakovog postupka. Ali ne, njoj je žuta štampa potrebna i ona mudro i proračunato na početku kaže vesela štampa, a onda se kao najveće govedo ostrvi na njega.
blogovatelj blogovatelj 03:55 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ajaojeste, to je bila sybil - koja je kad je Biljana pala zbog kokaina to proglasila za fake news.


Kao Filip i nacisti, ista vrsta bolesti. Kako mi Sibila nedostaje i svi oni drugosrbijanci kreteni koji su ordinirali ovuda kada sam počeo da dolazim.
blogovatelj blogovatelj 03:59 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Kaže samo "auh". Ostatak dana smo ga podsećali da what goes in must come out.


Spremao sam juče ručak i prstima dodavao alevu papriku u varivo, pa se zajebah i posle par minuta dodirnuh oko. Prao sam se deset minuta. Sreća da nisam bio krenuo na pišanje.
blogovatelj blogovatelj 04:04 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

kao što sam se i ja oduševio kad sam našao krštenu pekaru u Oslu koja ima krštenu pitu sa sirom.


Koliko to košta u Oslu? 50 evra, pretpostavljam.
c_h.arlie c_h.arlie 05:28 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

angie01
He he, kakava snobovstina,

ne sumnjam da bi andja, bilja i rastko pocesta v1 bili presrecni.


alse, ti od svoje nalozenosti, ne kapiras bas najbolje sta govorim, ono po svaku cenu zelis da me nekako uvredis, a ja te jos od poslednjeg tvog neumesnog bisera uredno preskacem, jer kada sve saberem (i pored najbolje volje da te nekako amnestiram zbog uradaka koje plasiras), nekako uvek ispadne da si ljakse samo takav....tako da odhebi.

Bogami, Endži, boriš se kao lav.
A i dosledno preskačeš čoveka --- kapa dole, nema šta.
silver silver 08:12 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

niccolo


volim tvoje komentare

c_h.arlie c_h.arlie 08:15 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

silver
niccolo


volim tvoje komentare


I ja volim tvoje komentare - ali se ti nešto snebivaš.
Moguće čak da ponekada pomisliš - pa šta ja tu ima više da dodam kada ovi pametnjakovići to sve već znaju.
No, svejedno, ne bi bilo loše da dodaš ponešto.
alselone alselone 08:27 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

what goes in must come out.


Zapravo, kod dobre paprike nemaš taj momenat radovanja dva puta.

Čak i kad sam jeo tu od 1.2 M SHU, nisam imao problema. Paprika mora da bude neki škart da bi prokukao u wcu.
alselone alselone 08:29 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Prao sam se deset minuta.


Mogao si i dvadeset. Voda ne rastvara kapsaicin, naprotiv, pravi još gore time što ga raznosi po tkivu. Trebao si blago isprati mlekom, pa onda vodom.
alselone alselone 08:31 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ili zbog bračnih problema kako je alse onomad insinuirao

JJ Beba pričala ovde na blogu kako je prisustvovala takvoj sceni na THE Vimbldonu koja je, ako se pogleda sa ove distance, bila početak kraja.
silver silver 08:59 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

I ja volim tvoje komentare - ali se ti nešto snebivaš.
Moguće čak da ponekada pomisliš - pa šta ja tu ima više da dodam kada ovi pametnjakovići to sve već znaju.
No, svejedno, ne bi bilo loše da dodaš ponešto.


Charlie, stari druže

Nemam baš nešto naročito da kažem u vezi sa temom ali zbog tebe ću se potruditi: evo sad kad sam ovde šetkam se po lepom Neimaru i uživam u domaćoj hrani, a kada se vratim na ostrvo uživaću u nekoj drugoj finoj hrani. Jesam discerning, najviše zato što imam sreće da sam okružena osobama koje su veliki majstori u kuhinji, a meni je ostalo (na sopstvenu sramotu) samo da uživam, naravno uz ogromnu zahvalnost. Zato ovako iz ćoška čitam o sjajnim kuvarskim umetnicima i ovde na blogu.
Atomski mrav Atomski mrav 09:02 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Koliko to košta u Oslu? 50 evra, pretpostavljam.

Današnja kursna lista kaže da ta pita košta oko 2,7 kanadskih dolara (1,8 evra). Što je fenomenalno jer je to ujedno i najeftinija pekara u Oslu. To put things in perspective - pre nedelju dana (usled nedostatka kuhinje u kući) sam platio dve medium pice (28 cm u prečniku), litru i po Koka Kole Zero (jbg, nisu imali običnu) sa dostavom oko 56 kanadskih dolara (38 evra). To beše Dominos Pizza a kad odeš u samu piceriju i naručiš picu s namerom da je jedeš na licu mesta, ne dobiješ ni tanjir, ni escajg, ni kečap već picu u onom kartonu pa tako sedneš za sto, otvoriš onaj karton i jedeš rukama. Ponižavajuće. Ne znam jel' to tako normalno za tu franšizu i u ostatku sveta...
Atomski mrav Atomski mrav 09:04 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

JJ Beba pričala ovde na blogu kako je prisustvovala takvoj sceni na THE Vimbldonu koja je, ako se pogleda sa ove distance, bila početak kraja.


Ma svi su pukli - i Nole i Federer i Mari i Vavrinka. Rafa je eto uspeo da se sastavi pa je sad prvi (jer je realno i jedini) na ATP listi. Tuga bre, na šta je ličio ovaj završni Masters...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:00 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Marry me, Makso!

Sutra idem da biram venčanicu, poslaću ti slike, a ti kaži svatovima da spreme M4 i M16 i šta ko nosi, da vide je l' džebana suva i sve što treba.


Ja sam mislila da ste vas dvojica iznad tih malogradjanskih predrasuda..
I da ste spremni na umetnicki zivot u dvojac.
niccolo niccolo 12:08 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

silver
niccolo


volim tvoje komentare


O, hvala, hvala
niccolo niccolo 12:09 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Tuga bre, na šta je ličio ovaj završni Masters...

Pa šta reći kad je onaj vrljavi Georgi Dimitrov treći na listi, prop'o muški tenis za godinu dana najstrašnije...
tyson tyson 14:20 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

i umesto toga bi da mu uvališ najaustrijskiju i najnemačkiju stvar koja postoji - kolenicu u kupusu!

A hteo si da kažeš najnacističkiju.


tyson tyson 14:22 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

i onda se time krajnje napadno hvalio kao dodatni dokaz njegovog velikog srpstva i patritozma, valjda

Totalna fikcija; sad bi ti ista ta Biljana rekla... znaš već šta.



tyson tyson 14:38 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ma ne, bre, sve ste pomešali: nije poenta bila u tome da li je Nole seljačina što usred Pariza traži, nalazi, i jede ćevape, nego što se od toga, uz njegovo zalaganje, pravi patriotska fama, u smislu srbovanja: uh, ala ih je naš Nole sve zajebao, usred Pariza, umesto da naruči, ne znam, porciju odvratnog lamprey-a mariniranog u 30 godina starom i retkom vinu, on je uzeo ćevape kod nekog našeg Muje, prekrstio se levom i desnom rukom sa tri prsta i to pojeo, pa onda tvitovao tu još jednu nacionalnu pobedu, dakle najbolji smo, Srbin na kraju opet ispao

Projekcija 100%.

Ne razumem što se Đokoviću žalite za, realno, svoje probleme u glavi.

Na stranu to što uporno insistiraš na tome da je džiber jer u prestonici svetske kuhinje od sve te svetske hrane jeo srpsku. Jer, valjda, ne spada u svetsku, šta?

A zapravo je teži oblik džiberane upravo to pokondirena, malograđanska mržnja svega domaćeg.


Milan Novković Milan Novković 15:42 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

tyson
i onda se time krajnje napadno hvalio kao dodatni dokaz njegovog velikog srpstva i patritozma, valjda

Totalna fikcija; sad bi ti ista ta Biljana rekla... znaš već šta.

tyson
Ma ne, bre, sve ste pomešali: nije poenta bila u tome da li je Nole seljačina što usred Pariza traži, nalazi, i jede ćevape, nego što se od toga, uz njegovo zalaganje, pravi patriotska fama, u smislu srbovanja: uh, ala ih je naš Nole sve zajebao, usred Pariza, umesto da naruči, ne znam, porciju odvratnog lamprey-a mariniranog u 30 godina starom i retkom vinu, on je uzeo ćevape kod nekog našeg Muje, prekrstio se levom i desnom rukom sa tri prsta i to pojeo, pa onda tvitovao tu još jednu nacionalnu pobedu, dakle najbolji smo, Srbin na kraju opet ispao

Projekcija 100%.

Ne razumem što se Đokoviću žalite za, realno, svoje probleme u glavi.

Na stranu to što uporno insistiraš na tome da je džiber jer u prestonici svetske kuhinje od sve te svetske hrane jeo srpsku. Jer, valjda, ne spada u svetsku, šta?

A zapravo je teži oblik džiberane upravo to pokondirena, malograđanska mržnja svega domaćeg.





U borbi za bolji blog, iako si ti nešto konezarvativniji od mene u idejama po pitanju tog posla, evo jednog potencijalno opasnog komentara, pa zato i šačice pojašnjenja u uvodu

Igrom slučaja me interesuje narcizam kao tema - u časopisu Philosophy Now su ga onomad solidno odradili u jednom članku, unutar nekliničkih granica, a poslednji broj je ceo o srodnoj temi Prejudice & Perception, pa onda deca, tri komada, u interesovanju da ih razumem.

Iz lenjosti dole prilažem tabelu "krajnjih" slučajeva, kliničkih, dok ni za jednog blogera ne smatram da je klinički slučaj, ma kako mi se ponekad, al sad već u solidnoj prošlosti, učinilo da su neki preblizu tim "terminalima".

Pa smo, tako, svi, na neki način, rasplinuti između ove dve karakteristične forme narcisoidnosti, svuda nas ima pomalo, i mislim da je korisno razumeti gde se krećemo, beskompromisno ili nesigurno.

Koga bude interesovalo da zastane na stavkama kliničkih karakteristika, u cilju učenja gde je krenuo, i ja zastajkujem, treba reći da je u nekliničkom prostoru:

- Grandiose narcisoidnost često korisna, ti ljudi često izguraju neke baš korisne poslove do kraja i u situacijama gde im ne samo malo ko pomaže, nego ih sistematski obeshrabruju.

- Ova druga forma narcisoidnosti, koja je bliska i terminu "ranjiva" (moj prevod, inače "vulnerable" ), je uglavnom štetna, pogotovo ako je previše projektujemo u, recimo blog primer, formi lepljenja etiketa drugima. Često, ne uvek, i to ovde ne piše, je rezultat detinjstva gde je neki od roditelja, izgleda češće majka, sistematski bio nezadovoljan našim uspehom, ma koliko uspešni bili. Ispada, moj amaterski zaključak, da je beskompromislo, veselo i neposustajuće hvalisanje naših majki, kada su naši i uspesi i "uspesi" u pitanju, neka vrsta "čudesnog leka". Ili oca, nema ovde crno-belog, i korisnost iracionalnost je sad već neko vreme viđena kao neophodna osobila koju nam je izbrusila evolucija, zato što nam je preko potrebna.

Pa, tabela, i ovakvih ljudi ima, iako ih mi, možda, ne poznajemo:



c_h.arlie c_h.arlie 17:04 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Milan Novković
tyson
i onda se time krajnje napadno hvalio kao dodatni dokaz njegovog velikog srpstva i patritozma, valjda

Totalna fikcija; sad bi ti ista ta Biljana rekla... znaš već šta.

tyson
Ma ne, bre, sve ste pomešali: nije poenta bila u tome da li je Nole seljačina što usred Pariza traži, nalazi, i jede ćevape, nego što se od toga, uz njegovo zalaganje, pravi patriotska fama, u smislu srbovanja: uh, ala ih je naš Nole sve zajebao, usred Pariza, umesto da naruči, ne znam, porciju odvratnog lamprey-a mariniranog u 30 godina starom i retkom vinu, on je uzeo ćevape kod nekog našeg Muje, prekrstio se levom i desnom rukom sa tri prsta i to pojeo, pa onda tvitovao tu još jednu nacionalnu pobedu, dakle najbolji smo, Srbin na kraju opet ispao

Projekcija 100%.

Ne razumem što se Đokoviću žalite za, realno, svoje probleme u glavi.

Na stranu to što uporno insistiraš na tome da je džiber jer u prestonici svetske kuhinje od sve te svetske hrane jeo srpsku. Jer, valjda, ne spada u svetsku, šta?

A zapravo je teži oblik džiberane upravo to pokondirena, malograđanska mržnja svega domaćeg.





U borbi za bolji blog, iako si ti nešto konezarvativniji od mene u idejama po pitanju tog posla, evo jednog potencijalno opasnog komentara, pa zato i šačice pojašnjenja u uvodu

Igrom slučaja me interesuje narcizam kao tema - u časopisu Philosophy Now su ga onomad solidno odradili u jednom članku, unutar nekliničkih granica, a poslednji broj je ceo o srodnoj temi Prejudice & Perception, pa onda deca, tri komada, u interesovanju da ih razumem.

Iz lenjosti dole prilažem tabelu "krajnjih" slučajeva, kliničkih, dok ni za jednog blogera ne smatram da je klinički slučaj, ma kako mi se ponekad, al sad već u solidnoj prošlosti, učinilo da su neki preblizu tim "terminalima".

Pa smo, tako, svi, na neki način, rasplinuti između ove dve karakteristične forme narcisoidnosti, svuda nas ima pomalo, i mislim da je korisno razumeti gde se krećemo, beskompromisno ili nesigurno.

Koga bude interesovalo da zastane na stavkama kliničkih karakteristika, u cilju učenja gde je krenuo, i ja zastajkujem, treba reći da je u nekliničkom prostoru:

- Grandiose narcisoidnost često korisna, ti ljudi često izguraju neke baš korisne poslove do kraja i u situacijama gde im ne samo malo ko pomaže, nego ih sistematski obeshrabruju.

- Ova druga forma narcisoidnosti, koja je bliska i terminu "ranjiva" (moj prevod, inače "vulnerable" ), je uglavnom štetna, pogotovo ako je previše projektujemo u, recimo blog primer, formi lepljenja etiketa drugima. Često, ne uvek, i to ovde ne piše, je rezultat detinjstva gde je neki od roditelja, izgleda češće majka, sistematski bio nezadovoljan našim uspehom, ma koliko uspešni bili. Ispada, moj amaterski zaključak, da je beskompromislo, veselo i neposustajuće hvalisanje naših majki, kada su naši i uspesi i "uspesi" u pitanju, neka vrsta "čudesnog leka". Ili oca, nema ovde crno-belog, i korisnost iracionalnost je sad već neko vreme viđena kao neophodna osobila koju nam je izbrusila evolucija, zato što nam je preko potrebna.

Pa, tabela, i ovakvih ljudi ima, iako ih mi, možda, ne poznajemo:




Ja mislim da je Srđan Pajić jako narcisoidan.
Istina, ni Maksa nije daleko.
Što se tiče žena, tu nemam definisan stav.
Ja sam tu i tamo - kako kada. Mogao bih da budem i bolji - no ko ne bi.
maksa83 maksa83 17:12 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Istina, ni Maksa nije daleko.

Istina, po onoj tabeli, a i nekim neimenovanim parametrima mogu da navedem ovde četiri korisnika koji ne ispoljavaju neku formu te ... patologije, tj. normalni su i kongruentni ljudi, a da pritom nisu beskrano dosadni (uopšte nije problem biti beskonačno normalan i beskonačno dosadan, izi šit).

Da ne ostanem dužan, to bi po mom sudu bili jinx, silver, (neprisutni) Vučko, i stefan.hauzer (mada on jeste lud, ali in a good way). Možda sam nekog nepravedno zaboravio, nek' izvini (svako može slobodno da misli da je to baš on, osim tebe Čarlivoje, naravno.)

Svi mi ostali božemeoprosti, slučaj do slučaja.


Edit: to apsolutno ne znači da razni nepobrojani u onom malom skupu meni nisu beskonačno dragi, naprotiv.
c_h.arlie c_h.arlie 17:20 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
Istina, ni Maksa nije daleko.

Istina, po onoj tabeli, a i nekim neimenovanim parametrima mogu da navedem ovde četiri korisnika koji ne ispoljavaju neku formu te ... patologije, tj. normalni su i kongruentni ljudi, a da pritom nisu beskrano dosadni (uopšte nije problem biti beskonačno normalan i beskonačno dosadan, izi šit).

Da ne ostanem dužan, to bi po mom sudu bili jinx, silver, (neprisutni) Vučko, i stefan.hauzer (mada on jeste lud, ali in a good way). Možda sam nekog nepravedno zaboravio, nek' izvini (svako može slobodno da misli da je to baš on, osim tebe Čarlivoje, naravno.)

Svi mi ostali božemeoprosti, slučaj do slučaja.

A zašto jedino ja ne mogu da budem kongruentan ?
Zašto sam ja toliko različit da jedino za mene ne vredi kongruentnost i injektibilnost ?
Što se tiče silver i stefana, tu se slažem. Ostale nedovoljno poznajem.
maksa83 maksa83 17:24 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

A zašto jedino ja ne mogu da budem kongruentan ?

Pa kako da budeš kongruentan i insistiraš na srpskom gastronomskom čistunstvu a onda reklamiraš švapsku kolenicu u kupusu. Pa ne ide bre Čarlivoje, fiks det šit. Za početak. A onda sve ostalo...
c_h.arlie c_h.arlie 17:32 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
A zašto jedino ja ne mogu da budem kongruentan ?

Pa kako da budeš kongruentan i insistiraš na srpskom gastronomskom čistunstvu a onda reklamiraš švapsku kolenicu u kupusu. Pa ne ide bre Čarlivoje, fiks det šit. Za početak. A onda sve ostalo...

Nećeš valjda da nadodaš i ljubav prema leviskama ?
Da.
Ne čudi me, doduše, da jednosmerni ljudi (ne računam tebe, jer se ti zezaš) ne mogu da shvate da je ljubav ono što integriše, sinergiše i kongruentiše braću Ruse i leviske ... bez obzira što je to tako rudimentarna i jednostavna stvar.
Istina, više se ne čudim ničemu, pa ni tome.
maksa83 maksa83 17:40 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ne mogu da shvate da je ljubav ono što integriše, sinergiše i kongruentiše braću Ruse i leviske .

Errr, ne.

Ljubav je nešto drugo. Ljubav transcendira nacije i narode - ili je usmerena prema pojedincima koji je zaslužuju, koje god bili nacije, ili je bezuslovna i usmerena svuda, u svim pravcima i smerovima, čak i prema onima koji su se o tebe ogrešili - pogotovo prema njima. (Ic in d Bajbl, sili).

A to tvoje sa Leviskama je žal za mlados', a ono sa Rusima je želja da kad te mangupi nalupaju dođe stariji brat i kaže "ajde sad da vas vidim, da ga pipne neko". I ona si glavni u kraju.
c_h.arlie c_h.arlie 17:54 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
ne mogu da shvate da je ljubav ono što integriše, sinergiše i kongruentiše braću Ruse i leviske .

Errr, ne.

Ljubav je nešto drugo. Ljubav transcendira nacije i narode - ili je usmerena prema pojedincima koji je zaslužuju, koje god bili nacije, ili je bezuslovna i usmerena svuda, u svim pravcima i smerovima, čak i prema onima koji su se o tebe ogrešili - pogotovo prema njima. (Ic in d Bajbl, sili).

A to tvoje sa Leviskama je žal za mlados', a ono sa Rusima je želja da kad te mangupi nalupaju dođe stariji brat i kaže "ajde sad da vas vidim, da ga pipne neko".

Da.
Približio si se, istina, polako ka suštini.
A suština je kako kaže jedna od 4 maksvelove diferencijalne jednačine tj. Div D = ro ... drugim rečima, da je ljubav izvorna kategorija (parafraza sa postojanjem električnog polja koje postoji tek ako postoji naelektrisanje). Druga, ortogonalna maksvelova jednačina kaže da je Rot B = 0, sa njom je u emocionalnoj ravni teško vući paralelu, jer se zasniva u suštini na određenoj lateralnosti i bezzizvornosti magnetskog polja.
Istina, možda sam i nešto zamrsio što se tiče Maksvela, no - svejedno.
Dakle ... da pojasnim.
Da bih ja mogao da volim ceo svet, pre toga moram da volim svoju porodicu, potom sve bliske srodnike, potom krvno povezanu rodbinu, potom svoj narod, potom svoje sugrađane bez obzira koje vere i nacije, potom braću Ruse, braću Amere, nemačke kolenice sa kupusom ... i iznad svega leviske.
Ko ne može da shvati ovo, ja mu ne mogu pomoći, jer --- ne mogu se više voleti polarne lisice, nego komšijski mačor.
Ooooo, jebote.
Juče sam bio na kolenici sa kupusom, klopao u 2 popodne, te potom do sledećeg jutra pojeo samo jednu pomorandžu ... to je bila atomska bomba.
maksa83 maksa83 17:57 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Da bih ja mogao da volim ceo svet, pre toga moram da volim svoju porodicu, potom sve bliske srodnike, potom krvno povezanu rodbinu, potom svoj narod, potom svoje sugrađane bez obzira koje vere i nacije, potom braću Ruse, braću Amere, nemačke kolenice sa kupusom ... i iznad svega leviske.

Ok, za trenutak sam se uplašio da ćeš da staviš tu i Bugare...
c_h.arlie c_h.arlie 18:02 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
Da bih ja mogao da volim ceo svet, pre toga moram da volim svoju porodicu, potom sve bliske srodnike, potom krvno povezanu rodbinu, potom svoj narod, potom svoje sugrađane bez obzira koje vere i nacije, potom braću Ruse, braću Amere, nemačke kolenice sa kupusom ... i iznad svega leviske.

Ok, za trenutak sam se uplašio da ćeš da staviš tu i Bugare...

Nebitno.
Bitno je da si shvatio kontekst.
maksa83 maksa83 18:07 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Bitno je da si shvatio kontekst.

Nope Čarlivoje, u svim pravcima, bezuslovno - gore, dole, levo, desno, napred, nazad, sve, moraš da voliš sve - i što valja i što ne valja, pogotovo to što ne valja, pošto samo tako možeš da ga popraviš. Ako u to polje ulete i Bugari, a šta da se radi...

A ono, Rusi, Leviske, pičkematerine, to su sve gluposti, odn. Gluposti !
c_h.arlie c_h.arlie 18:34 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
Bitno je da si shvatio kontekst.

Nope Čarlivoje, u svim pravcima, bezuslovno - gore, dole, levo, desno, napred, nazad, sve, moraš da voliš sve - i što valja i što ne valja, pogotovo to što ne valja, pošto samo tako možeš da ga popraviš. Ako u to polje ulete i Bugari, a šta da se radi...

A ono, Rusi, Leviske, pičkematerine, to su sve gluposti, odn. Gluposti !

Tako je !
Ispravno si shvatio oda ono Div D = ro znači upravo to.
... da se ljubav širi u svim smerovima itd... recimo to pojednostavljeno, dakle, za ljubav je važno da poseduje svojstvo izotropnog polimorfizma.
Leviske i Rusi nisu glupost.
Istina, bez obzira na svu ljubav, leviske ipak stavljam na prvo mesto.
Milan Novković Milan Novković 19:24 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

maksa83
...Da ne ostanem dužan, to bi po mom sudu bili jinx, silver, (neprisutni) Vučko, i stefan.hauzer (mada on jeste lud, ali in a good way). Možda sam nekog nepravedno zaboravio, nek' izvini (svako može slobodno da misli da je to baš on, osim tebe Čarlivoje, naravno.)...

Za Vučka čak znam da ne živi sa roditeljima više, Silver je beskrajno strpljiva ko ona bakica detektiv iz raznih serija, iako smo mi imali takvu u firmi, iz Južne Afrike, i strpljiva, i prijatna, samo se rasplače kad mi ostali nešto preteramo, jako krhka na prvi pogled al što je umela viskija da popijeeee, ... Stefan bi se dao isprovocirati, čini mi se, a sa Jinxom ne znam šta više da radimo, on i mene čini "nervoznim"

Al ne koliko neke stavke u onim kolonama

Smrzo sam se kad sam vido kako mi za vrat dišu: "disregard for others' time; refusal to answer letters, ...Nagging aimlessness; shallow vocational commitment; dilettante-like attitude; multiple but superficial interests; aesthetic taste often ill-informed and imitative"
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

tyson
Ma ne, bre, sve ste pomešali: nije poenta bila u tome da li je Nole seljačina što usred Pariza traži, nalazi, i jede ćevape, nego što se od toga, uz njegovo zalaganje, pravi patriotska fama, u smislu srbovanja: uh, ala ih je naš Nole sve zajebao, usred Pariza, umesto da naruči, ne znam, porciju odvratnog lamprey-a mariniranog u 30 godina starom i retkom vinu, on je uzeo ćevape kod nekog našeg Muje, prekrstio se levom i desnom rukom sa tri prsta i to pojeo, pa onda tvitovao tu još jednu nacionalnu pobedu, dakle najbolji smo, Srbin na kraju opet ispao

Projekcija 100%.

Ne razumem što se Đokoviću žalite za, realno, svoje probleme u glavi.

Na stranu to što uporno insistiraš na tome da je džiber jer u prestonici svetske kuhinje od sve te svetske hrane jeo srpsku. Jer, valjda, ne spada u svetsku, šta?

A zapravo je teži oblik džiberane upravo to pokondirena, malograđanska mržnja svega domaćeg.




Tajke, učitavaš mi kao nenormalan. Kakva bre mržnja svega domaćeg, pa evo sinoć sam svojim rukama spremio ćevape svojoj američkoj tazbini, takve Novak ni u Parizu ne može da nađe, morao bi da naruči da mu avionom pošalju iz Leskovca, tople, pravo na Monmartr, ovi moji tanjire olizali, to im je omiljeno jelo kad dođu u Beograd. Ne radi se o tome uopšte, da li je srpska hrana svetska, ili nije, ko šta sme kad da jede, nego o tom stanju uma, ograničenog nacionalističkim okovima, i napadnom promovisanju istog, kako je to Biljana odlično prepoznala i formulisala, koje i mene dosta iritira, iz razloga koje sam već objasnio, plus prateće loženje publike na sve to.

I nema to veze sa time što sam se ja preselio na bolje, pa sad pričam ovako, takav sam bio odvajkada. Odem u Rumunuju, tamo pored Sigišoare, i onda, razume se, ne pada mi napamet da kupim prokletu picu, ili neki faširanu šnicu, nego pola dana potrošim tražeći gde ima da se kupi šapa od medveda, jer smo čuli da je to do jaja dobar lokalni specijalitet (ako ne fasuješ koleru) i da treba se proba. Ne volim ja Srbiju ništa manje zato što nisam tražio da mi spreme ćevape, nego baš tu šapu. Tako i Novak u Parizu, jebote, Francuzi su ljudi izmislili kulinarstvo, pet života da živiš ne bi mogao da probaš sve što je tamo dobro, ali jok, ti odeš jedan dan u Pariz, i šta, naručiš porciju ćevapa (pa tvituješ kako je do jaja dobro). Mislim, bedno.




G.Cross G.Cross 21:20 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Da bih ja mogao da volim ceo svet, pre toga moram da volim svoju porodicu, potom sve bliske srodnike, potom krvno povezanu rodbinu, potom svoj narod, potom svoje sugrađane bez obzira koje vere i nacije, potom braću Ruse, braću Amere, nemačke kolenice sa kupusom ... i iznad svega leviske.



Nisam siguran za redosled ali si zaboravio da pre svega covek mora da voli samog sebe i kroz sebe ceo svet.

Zaljubljenost u sebe je druga strana ploce i ne zvuci dobro.


Mnogo je onih koji kroz takozvanu ljubav za svoj narod, Ruse, Amere, Kineze , Zvezdu, Partizan, prikrivaju cinjenicu da ne vole same sebe. Tuzno je to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

c_h.arlie

Ja mislim da je Srđan Pajić jako narcisoidan.
Istina, ni Maksa nije daleko.
Što se tiče žena, tu nemam definisan stav.
Ja sam tu i tamo - kako kada. Mogao bih da budem i bolji - no ko ne bi.


Čarli, ima jedna mudra poruka, od Biljane Srbljanović, sada već legendarna, onako niko ne ume da ga sažme kao ona. Oćeš da ti ja citiram, ili ćeš sam da je pročitaš?
Davie Davie 21:59 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Tako i Novak u Parizu, jebote, Francuzi su ljudi izmislili kulinarstvo, pet života da živiš ne bi mogao da probaš sve što je tamo dobro, ali jok, ti odeš jedan dan u Pariz, i šta, naručiš porciju ćevapa (pa tvituješ kako je do jaja dobro). Mislim, bedno.


Замисли, бедника који није укапирао да у Француској може да једе и њихову храну.

Олако, из те твоје глупости и самозаљубњености, не капираш да је тај тенисер становник дела те исте Француске, да пак, има и свој ресторан тамо и да је проживео у том белом свету више него ти и Биљче заједно. Шта би надобудна списатељица дала да може да има контакте и препознатљивост тог тенисера рецимо у Паризу... но може да јој ради само крајња заједљивост.

Брате, ти си начисто одлепио од злобе.
Davie Davie 23:05 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

-
angie01 angie01 23:11 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

Ne volim ja Srbiju ništa manje zato što nisam tražio da mi spreme ćevape,


Rumuni imaju svoje cevape, koji izgledaju kao male cufte, a zovu se mici...c se cita kao da je sa kvacicom:)


floki floki 23:17 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

jbt, koji psontu

Davie Davie 23:21 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

jbt, koji psontu

Ко? Немој си недоречен...
floki floki 23:27 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ovaj srbljanovickin pekinezer, ko drugi :)
Davie Davie 23:58 27.11.2017

Re: "Neću da budem domaćica kao moja mama!"

ovaj srbljanovickin pekinezer, ko drugi :)

Кад се сетим колико је само она пекинезера имала на овом блогу, ниси смео да писнеш против ње. Сви они су се разјурили или изгубили та уверења, само је Пајкић остао... са титулом највернијег.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana