Budućnost| Društvo| Reč i slika| Život

Osećaji sramote i kajanja!

Filip Mladenović RSS / 23.11.2017. u 04:04

Spomen ubijenoj deci u Sarajevu
Spomen ubijenoj deci u Sarajevu
Kraj sudjenja generalu Ratku Mladiću pred Medjunarodnim sudom za ratne zločine, kao i izrečena presuda - doživotna robija, logičan su i zasluženi epilog jedne sulude, neodgovorne i zločinačke politike oličene u režimu Slobodana Miloševića, od 1987. do 2000. godine.

Protokom vremena sve će biti jasnije da je tih 13 demonskih godina XX veka bila svakako najgora i najmračnija epoha u burnoj istoriji moderne srpske države. A glavni protagonisti tog nastranog, anticivilizacijskog režima najveći izrodi srpskog naroda.

Baš onako kako je sve to opisao još 1993. jedan veliki srpski nacionalista, koji se nakon uvida u ostvarenje tog velikosrpskog sna gorko pokajao, povukao iz političkog i književnog života i izolovao u svom stanu do smrti.

Borislav Mihajlović Mihiz:

"...Okrnjili smo ugled Crkve, Univerziteta, Akademije, Udruženja književnika, i gotovo svih javnih ličnosti koje su nešto značile. Spiskali smo narodnu privredu, proćerdali državu, i standard njenog stanovništva, a srpski narod obesramili na rubu sveta. Vladajuće režimske garniture koje su dovele do tog katastrofalnog bilansa bez premca, a bogami i njihovi protivnici koji u tome nisu umeli da ih spreče, moraju da odu sa političke scene. Među njima, razume se i onaj koji Vam govori!"

U poslednjem intervjuu pred smrt Mihiz je javno priznao da se kaje za sve kuda je naveo srpski narod da ide.

Ironijom sudbine, i sam Ratko Mladić je na početku rata u Bosni i Hercegovini upozoravao da je ostvarenje ratnih ciljeva Karadžićevog SDS-a zapravo - genocid.

U zapisniku sa sednice Skupštine srpskog naroda u BiH, održane 12. maja 1992. u Banjaluci, kada je odlučeno da se formira Vojska RS, za čijeg je komandanta postavljen Ratko Mladić, ostale su zabeležene sledeće Mladićeve reči:

"Prema tome, mi ne možemo očistiti, niti možemo imati rešeto da prosijemo samo da ostanu Srbi ili propadnu Srbi, a ostali da odu... Pa, to je... to neće... Ja ne znam kako će gospodin (Radovan) Karadžić i gospodin (Momčilo) Krajišnik objasniti svetu. To je, ljudi, genocid!"

Na žalost i na nesreću, tokom naredne 3 i po godine, upravo je autor ove upozoravajuće izjave, komandujući Vojskom Republike Srpske, počinio ono što niko ne može objasniti svetu, a kamoli Karadžić i Krajišnik.

Šta reći posle svega!?  

Možda je Milan Babić, nekadašnji lider krajiških Srba, svojim javnim pokajanjem dao najčovečniji odgovor na sva pitanja koja se motaju po glavi i u duši nakon presude Ratku Mladiću:

"Izlazim pred ovaj Tribunal sa dubokim osećajem sramote i kajanja. Dozvolio sam sebi da učestvujem u progonu najgore vrste protiv ljudi samo zato što su Hrvati, a ne Srbi. Nevini ljudi su bili proganjani, nevini ljudi su nasilno isterani iz svojih kuća i nevini ljudi su ubijani.
Čak i nakon što sam saznao šta se dogodilo, ćutao sam o tome. Još gore, nastavio sam sa službom i kroz moje vlastite aktivnosti lično odgovoran za nehumane postupke koji su pogodili nevine ljude. Žaljenje koje osećam zbog toga je bol sa kojim moram živeti ostatak života.
Ovi zločini i moje učešće u njima nikada ne mogu biti opravdani. Ostajem bez reči kada treba da izrazim dubinu moga kajanja za ono što sam učinio i za taj uticaj moga greha na druge. Mogu samo da se nadam da iznoseći istinu, priznanjem krivice i izražavanjem mog kajanja mogu poslužiti kao primer onima koji pogrešno veruju da takva nečovečna postupanja mogu ikada biti opravdana.
Samo istina može dati šansu srpskom narodu da se rastereti kolektivne sramote. Samo priznanjem krivice ja mogu preuzeti odgovornost za sve pogrešno što sam radio. Ja se nadam da svojim kajanjem mogu bar malo olakšati patnju onima koji su patili.
Shvatio sam da nam neprijateljstva i podeljenost nikada ne mogu poslužiti da bolje živimo. Shvatio sam da naša pripadnost istoj ljudskoj vrsti je značajnija od bilo koje razlike između nas. Shvatio sam da samo kroz naše međusobno razumevanje i pomirenje možemo imati šansu da živimo kao ljudi u miru i tako obezbedimo bolju budućnost za našu decu i generacije koje dolaze.
Molio sam Boga da mi pomogne da se pokajem i zahvaljujem Bogu na šansi koju mi je pružio da izrazim svoje kajanje.
Molim moju braću Hrvate da oproste svojoj braći Srbima. Preklinjem moj srpski narod da ostavi prošlost iza sebe i okrene se budućnosti gde će dobro, saosećanje i pravda na neki način olakšati rezultate zla u kome sam i sam učestvovao."

 

 

 



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mesan mesan 10:05 23.11.2017

Svi junaci

Klonulo se duhom, tužno.
Nema slobodarskog inata, dušman nas potpuno porazio, nekima i mozak isprao.

A godinama smo istrajavali:
1) A šta su tek oni radili...
2) Samo se branio...
3) Šta je mogao kad su ga isprovocirali...
4) A šta bi nam se tek desilo da nije uradio...
5) Namestili mu lažni suci...
6) Ćeraćemo se još jer naši ga sinovi pamte...

Boško Dveri je bar na ulici sebi osvetlao obraz, kao proponent kamenog doba, sitna duša mrziteljska i impotentni siledžija borio se za gorenavedene slobodarske vrednosti.

No možda ta opšta utučena tišina sluti na neko zlo, nadam se ne, a bez šale, ponosan sam na svoje sudržavljane što su adekvatno, u potpunoj tišini, ispratili čoveka gde mu je mesto.
c_h.arlie c_h.arlie 14:38 23.11.2017

Re: Svi junaci

mesan
Klonulo se duhom, tužno.
Nema slobodarskog inata, dušman nas potpuno porazio, nekima i mozak isprao.

A godinama smo istrajavali:
1) A šta su tek oni radili...
2) Samo se branio...
3) Šta je mogao kad su ga isprovocirali...
4) A šta bi nam se tek desilo da nije uradio...
5) Namestili mu lažni suci...
6) Ćeraćemo se još jer naši ga sinovi pamte...

Boško Dveri je bar na ulici sebi osvetlao obraz, kao proponent kamenog doba, sitna duša mrziteljska i impotentni siledžija borio se za gorenavedene slobodarske vrednosti.

No možda ta opšta utučena tišina sluti na neko zlo, nadam se ne, a bez šale, ponosan sam na svoje sudržavljane što su adekvatno, u potpunoj tišini, ispratili čoveka gde mu je mesto.

Da.
Nadam se da Srbi nikada više neće dozovliti da dođu u ovakvu situaciju --- da moraju da se svete.
Nadam se da je vreme Jasenovaca i sličnih jama prošlo.
Verujem da će se konačno osloboditi komunjarske indoktrinacije da imaju braću Hrvate, braću Slovence i slično --- i da će svoje interese braniti kristalno jasno i energično.
Slava svim nevino stradalim u poslednjim ratovima.
mesan mesan 15:07 23.11.2017

Re: Svi junaci

c_h.arlie
Nadam se da Srbi nikada više neće dozovliti da dođu u ovakvu situaciju --- da moraju da se svete.

Bravo, izostale su misli iz svetonazora "štaćemo, što se mora mora se, gde si tu si, dićeš kudćeš, štajetuje":

7) Morao je, da bismo se osvetili...
8) Žrtvovao se za nas, hvala Bogu što je neko...
9) Bio je u situaciji da uradi, pa šta će drugo...
10) On je to odmereno izveo kao profesionalac...

c_h.arlie c_h.arlie 16:17 23.11.2017

Re: Svi junaci

mesan
c_h.arlie
Nadam se da Srbi nikada više neće dozovliti da dođu u ovakvu situaciju --- da moraju da se svete.

Bravo, izostale su misli iz svetonazora "štaćemo, što se mora mora se, gde si tu si, dićeš kudćeš, štajetuje":

7) Morao je, da bismo se osvetili...
8) Žrtvovao se za nas, hvala Bogu što je neko...
9) Bio je u situaciji da uradi, pa šta će drugo...
10) On je to odmereno izveo kao profesionalac...


Ja sam rekao šta sam imao.
Nije valjda da misliš da samo morao da odgovaram po tim tačkama kako si ti složio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 23.11.2017

Re: Svi junaci

ponosan sam na svoje sudržavljane što su adekvatno, u potpunoj tišini, ispratili čoveka gde mu je mesto.


Kao i do sad, ništa novo.
A ako pogledamo preko tarabe...
eloy eloy 10:44 23.11.2017

.

pikuc pikuc 10:48 23.11.2017

Zdravo

Svaki pokušaj revitalizacije zločina počinjenih nad Srbima na prostoru bivše SFRJ kroz ovakav pogled na zločine kao što je gore iznesen je neprihvatljiv iz prostog razloga što neće dovesti do pomirenja naroda a to je ključno.
A da bi se to desilo,
Potreban je konsenzus o važnosti istine a ona je,
Da za rat u SFRJ nije bilo potrebno dvoje već troje.

Da je rat u bivšoj SFRJ bio gradjanski rat izmedju tri naroda različitog interesa.
Pa je tako gradjanski rat i onaj u HR i onaj u BiH jer Srbi su bili gradjani tih republika.

Hrvatski pogled na takozvani domovinski rat u kome je Hrvatska bila napadnuta od Srbije jednostavno ne pije vodu.
Ako pije, onda zašto Kolinda Grabar Kitarovic ne kaže Putinu da je agresor na Ukrajinu već se taj rat u Hrvatskoj javnosti naziva gradjanski.
Zašto se isto ili slično nešto naziva drugačije?

Dakle ključno je prihvatiti istinu da su sva tri naroda imala svoj interes u tom ratu.

Hrvati kažu da su pobedili u tom ratu, što znači da su ostvarili svoj interes.
Koje su činjenice današnje Hrvatske?
Minimalan broj Srba.
Dakle interes Hrvatske je bio očistiti Hrvatsku od Srba.

Bošnjaci su polovično zadovoljni, ni pobednici ni gubitnici pa igraju na poslednju kartu, da su Srbi genocidan narod, da to bude trajni identitet Srba u BiH. U toj stvari su Bošnjaci pomogani ( neuspela rezolucija o Srebrenici).

Bošnjaci su dobili pravo da budu Bošnjaci ali nisu dobili Bosnjacku državu.
Dakle interes Bošnjaka je bio stvoriti Bošnjačku državu potpuno brisuci srpski identitet na prostoru BiH.

Srbi se nazivaju gubitnicima toga rata jer nisu ostvarili ono što im se pripisuje da su hteli , Veliku Srbiju.
Medjutim da li je to zaista tako?
Ako se pogledaju činjenice današnjice na poslednjem "bojnom polju" Srba protiv bezmalo polovine sveta, na KiM.
Tu se vodi poslednja bitka za opstanak Srpskog naroda kroz njegov identitet koji mu se ne da, ne da mu se pravo na njega.

Dakle interes Srba u ratu na prostorima bivše SFRJ je bila očuvanje svoga identiteta, prava na njega da živi i da opstane tu gde su mu koreni.

I nikakve Haške presude tu istinu ne mogu promeniti.

Da li je srpski identitet savršen, pa nije ali je srpski i za njega su milioni glave dali.
Da bi mi danas mogli reći,
Da, ponosan sam što sam Srbin, što je oduvek moj narod često zaslepljen ipak ocuvao veru, nadu i ljubav ka onome najvrednijem što čovek kao biće može imati SLOBODU.
Često pozivam na odgovornost ali kada razmislim to je i čast, čast je danas imati priliku urediti tu skupo plaćenu SLOBODU.
Biti Srbin to je cast i odgovornost.



freehand freehand 10:50 23.11.2017

Re: Zdravo

pikuc
Svaki pokušaj revitalizacije zločina počinjenih nad Srbima na prostoru bivše SFRJ kroz ovakav pogled na zločine kao što je gore iznesen je neprihvatljiv iz prostog razloga što neće dovesti do pomirenja naroda a to je ključno.
A da bi se to desilo,
Potreban je konsenzus o važnosti istine a ona je,
Da za rat u SFRJ nije bilo potrebno dvoje već troje.

Da je rat u bivšoj SFRJ bio gradjanski rat izmedju tri naroda različitog interesa.
Pa je tako gradjanski rat i onaj u HR i onaj u BiH jer Srbi su bili gradjani tih republika.

Hrvatski pogled na takozvani domovinski rat u kome je Hrvatska bila napadnuta od Srbije jednostavno ne pije vodu.
Ako pije, onda zašto Kolinda Grabar Kitarovic ne kaže Putinu da je agresor na Ukrajinu već se taj rat u Hrvatskoj javnosti naziva gradjanski.
Zašto se isto ili slično nešto naziva drugačije?

Dakle ključno je prihvatiti istinu da su sva tri naroda imala svoj interes u tom ratu.

Hrvati kažu da su pobedili u tom ratu, što znači da su ostvarili svoj interes.
Koje su činjenice današnje Hrvatske?
Minimalan broj Srba.
Dakle interes Hrvatske je bio očistiti Hrvatsku od Srba.

Bošnjaci su polovično zadovoljni, ni pobednici ni gubitnici pa igraju na poslednju kartu, da su Srbi genocidan narod, da to bude trajni identitet Srba u BiH. U toj stvari su Bošnjaci pomogani ( neuspela rezolucija o Srebrenici).

Bošnjaci su dobili pravo da budu Bošnjaci ali nisu dobili Bosnjacku državu.
Dakle interes Bošnjaka je bio stvoriti Bošnjačku državu potpuno brisuci srpski identitet na prostoru BiH.

Srbi se nazivaju gubitnicima toga rata jer nisu ostvarili ono što im se pripisuje da su hteli , Veliku Srbiju.
Medjutim da li je to zaista tako?
Ako se pogledaju činjenice današnjice na poslednjem "bojnom polju" Srba protiv bezmalo polovine sveta, na KiM.
Tu se vodi poslednja bitka za opstanak Srpskog naroda kroz njegov identitet koji mu se ne da, ne da mu se pravo na njega.

Dakle interes Srba u ratu na prostorima bivše SFRJ je bila očuvanje svoga identiteta, prava na njega da živi i da opstane tu gde su mu koreni.

I nikakve Haške presude tu istinu ne mogu promeniti.

Da li je srpski identitet savršen, pa nije ali je srpski i za njega su milioni glave dali.
Da bi mi danas mogli reći,
Da, ponosan sam što sam Srbin, što je oduvek moj narod često zaslepljen ipak ocuvao veru, nadu i ljubav ka onome najvrednijem što čovek kao biće može imati SLOBODU.
Često pozivam na odgovornost ali kada razmislim to je i čast, čast je danas imati priliku urediti tu skupo plaćenu SLOBODU.
Biti Srbin to je cast i odgovornost.




I kakve sve to veze ima sa masovnim mučenjima, proterivanjima, ubistvima i streljanjima hiljada zarobljenika?
docsumann docsumann 11:09 23.11.2017

Re: Zdravo

Tu se vodi poslednja bitka za opstanak Srpskog naroda kroz njegov identitet koji mu se ne da, ne da mu se pravo na njega.


ko nam to ne da, ili preciznije - ko nam osporava pravo na identitet?
pikuc pikuc 11:33 23.11.2017

Re: Zdravo

freehand
pikuc
Svaki pokušaj revitalizacije zločina počinjenih nad Srbima na prostoru bivše SFRJ kroz ovakav pogled na zločine kao što je gore iznesen je neprihvatljiv iz prostog razloga što neće dovesti do pomirenja naroda a to je ključno.
A da bi se to desilo,
Potreban je konsenzus o važnosti istine a ona je,
Da za rat u SFRJ nije bilo potrebno dvoje već troje.

Da je rat u bivšoj SFRJ bio gradjanski rat izmedju tri naroda različitog interesa.
Pa je tako gradjanski rat i onaj u HR i onaj u BiH jer Srbi su bili gradjani tih republika.

Hrvatski pogled na takozvani domovinski rat u kome je Hrvatska bila napadnuta od Srbije jednostavno ne pije vodu.
Ako pije, onda zašto Kolinda Grabar Kitarovic ne kaže Putinu da je agresor na Ukrajinu već se taj rat u Hrvatskoj javnosti naziva gradjanski.
Zašto se isto ili slično nešto naziva drugačije?

Dakle ključno je prihvatiti istinu da su sva tri naroda imala svoj interes u tom ratu.

Hrvati kažu da su pobedili u tom ratu, što znači da su ostvarili svoj interes.
Koje su činjenice današnje Hrvatske?
Minimalan broj Srba.
Dakle interes Hrvatske je bio očistiti Hrvatsku od Srba.

Bošnjaci su polovično zadovoljni, ni pobednici ni gubitnici pa igraju na poslednju kartu, da su Srbi genocidan narod, da to bude trajni identitet Srba u BiH. U toj stvari su Bošnjaci pomogani ( neuspela rezolucija o Srebrenici).

Bošnjaci su dobili pravo da budu Bošnjaci ali nisu dobili Bosnjacku državu.
Dakle interes Bošnjaka je bio stvoriti Bošnjačku državu potpuno brisuci srpski identitet na prostoru BiH.

Srbi se nazivaju gubitnicima toga rata jer nisu ostvarili ono što im se pripisuje da su hteli , Veliku Srbiju.
Medjutim da li je to zaista tako?
Ako se pogledaju činjenice današnjice na poslednjem "bojnom polju" Srba protiv bezmalo polovine sveta, na KiM.
Tu se vodi poslednja bitka za opstanak Srpskog naroda kroz njegov identitet koji mu se ne da, ne da mu se pravo na njega.

Dakle interes Srba u ratu na prostorima bivše SFRJ je bila očuvanje svoga identiteta, prava na njega da živi i da opstane tu gde su mu koreni.

I nikakve Haške presude tu istinu ne mogu promeniti.

Da li je srpski identitet savršen, pa nije ali je srpski i za njega su milioni glave dali.
Da bi mi danas mogli reći,
Da, ponosan sam što sam Srbin, što je oduvek moj narod često zaslepljen ipak ocuvao veru, nadu i ljubav ka onome najvrednijem što čovek kao biće može imati SLOBODU.
Često pozivam na odgovornost ali kada razmislim to je i čast, čast je danas imati priliku urediti tu skupo plaćenu SLOBODU.
Biti Srbin to je cast i odgovornost.




I kakve sve to veze ima sa masovnim mučenjima, proterivanjima, ubistvima i streljanjima hiljada zarobljenika?


Istina je veza.
pikuc pikuc 12:01 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
Tu se vodi poslednja bitka za opstanak Srpskog naroda kroz njegov identitet koji mu se ne da, ne da mu se pravo na njega.


ko nam to ne da, ili preciznije - ko nam osporava pravo na identitet?


Ja sam bio uveren da si ti Crnogorac, iznenadilo me ovo "ko nam"

Odgovor,

"Stara zmija"

docsumann docsumann 12:36 23.11.2017

Re: Zdravo

Ja sam bio uveren da si ti Crnogorac, iznenadilo me ovo "ko nam"


jesam, i Crnogorac.


može li ovo "stara zmija" malo konkretnije?
ono bez biblijsko, metafizičkih parabola...
maksa83 maksa83 12:44 23.11.2017

Re: Zdravo

može li ovo "stara zmija" malo konkretnije?

Ja bih bio oprezan i ne bih sa gavrilom baš pokušavao da isterujem tu metaforu na čistac.

Just sayin'.
alselone alselone 12:46 23.11.2017

Re: Zdravo

Ja bih bio oprezan i ne bih sa gavrilom baš pokušavao da isterujem tu metaforu na čistac.

Milan Karagaća Milan Karagaća 15:27 23.11.2017

Re: Zdravo

Da je rat u bivšoj SFRJ bio gradjanski rat izmedju tri naroda različitog interesa.

To nije bio građanski rat već međunacionalni i međuverski zato što se u ratu nisu sukobljavali u svojstvu građana različitih političkih opcija i socijalnih interesa već ljudi zabračeni i zavedeni ludacima koji su im nabili pod pritiskom u glave šovinizam, nacionalizam i versku netrpeljivost i tako se tukli međusobno ljudi koji niko nikome ništa nije ni kriv ni dužan a oni koji su ih nahuškali lepo sedeli i uživali u pljačkama i kriminalu za njihov interes. Čak su neretko te vrhuške i zajedno sedeli, pili visku, jeli pečenje i seirili.
Biti Srbin to je cast i odgovornost.

Tako kažu i oni drugi, trebalo bi da svi kažu BITI ČOVEK TO JE ČAST I ODGOVORNOST, pa ako je ponosan kao čovek onda se podrazumeva i da je ponosan kao čovek Srbin/Hrvat/Nemac/Rus i bilo koje vere i nacije.
U pravu su oni koji kažu da nacionalisti nemaju nužno deficit intelekta ali imaju štrašan deficit ljudskosti.
pikuc pikuc 15:56 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
Ja sam bio uveren da si ti Crnogorac, iznenadilo me ovo "ko nam"


jesam, i Crnogorac.


može li ovo "stara zmija" malo konkretnije?
ono bez biblijsko, metafizičkih parabola...


Lažan čovek, lažan svet.
Ako si primetio u filmovima koji se bave tematikom katastrofe na Zemlji, u tim situacijama ljudi ubijaju jedni druge a do juče su se osmehivali jedan drugome i poštovali.
A šta su to poštovali i čemu su se smejali?

To je postala realnost.
U Velikoj Britaniji je ubijeno dete nogama onih koji su bežali od terorista.
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.


NNN NNN 16:01 23.11.2017

Re: Zdravo

"Stara zmija"

a ljudi-gušteri?
docsumann docsumann 16:04 23.11.2017

Re: Zdravo

To je postala realnost.
U Velikoj Britaniji je ubijeno dete nogama onih koji su bežali od terorista.
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.


u Srebrenici su pobili neke ljude...
docsumann docsumann 16:20 23.11.2017

Re: Zdravo

BITI ČOVEK TO JE ČAST I ODGOVORNOST,


moram da primjetim da je ovo obična frazetina
pikuc pikuc 16:27 23.11.2017

Re: Zdravo

NNN
"Stara zmija"

a ljudi-gušteri?


Nauka kaže,
Energija se ne može uništiti niti iz ničega stvoriti, može samo prelaziti iz jednog oblika u drugi.
Zašto bi dinosaurusi bili izuzeti od toga?
Gde su to nestali?

Postoji li sličnost u ponašanju čoveka i dinosaurusa?
Zašto su uopšte nastali dinosaurusi?
Šta je to uopšte evolucija?
Čemu to sluzi?
Imali svrhu sve to?
Neko ce reci da nema al opet vidi smisao svaki put kada uživa u necemu.
Dakle laze sebe samoga.
Istina, taj smisao traje koliko i užitak.
Može li čovek kao bice pronaći večni, beskrajan smisao postojanja?
Postoji li to?
Biti svestan svoga smisla i uživati u njemu?

mesan mesan 16:27 23.11.2017

Re: Zdravo

pikuc
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.

Čiko, da li je sav ovaj trol tvoj?
A što ga ne napraviš smešnim čiko?

Da li si ti Gavrilo umetnik van vremena i matrica prozaične stvarnosti izgubljen u dubinama unutrašnjih prostora na površini čorbe od amorfnih emocija i sirovih spoljašnjih nadražaja?
Jel ti se ljudi u susretima osmehnu, klimnu glavom i ćuteći produže dalje?

Da li si ti stvarno logički postavio da ljudska masa u paničnom stampedu dokazuje da je u "Evropi" ljudska empatija lažna?

A Srbina je majka Priroda napravila, još od doba ameba, da u masi instinktivno skoči, ne gazeći ničiju cipelu a s osmehom na licu, ka izvoru vreline i zgražavajućih vrisaka?

Đentlmeni čojstveni, čuvajte mi se lažnih humanista u Evropi.
docsumann docsumann 16:33 23.11.2017

Re: Zdravo

NNN
"Stara zmija"

a ljudi-gušteri?


ja čito da imaju i žene-kese

stra' me al' pratim dalje
maksa83 maksa83 16:40 23.11.2017

Re: Zdravo

Energija se ne može uništiti niti iz ničega stvoriti, može samo prelaziti iz jednog oblika u drugi.
Zašto bi dinosaurusi bili izuzeti od toga?
Gde su to nestali?

Čovek ih je potamanio, kao što sad tamani Pokemone.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:02 23.11.2017

Re: Zdravo

maksa83
može li ovo "stara zmija" malo konkretnije?

Ja bih bio oprezan i ne bih sa gavrilom baš pokušavao da isterujem tu metaforu na čistac.

Just sayin'.

Да, тако је.
Разумљив опрез.
Како оно беше: кога змија једном уједе...

Milan Karagaća Milan Karagaća 17:06 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
BITI ČOVEK TO JE ČAST I ODGOVORNOST,


moram da primjetim da je ovo obična frazetina

A "BITI VELIKI SRBIN/HRVAT/MUSLIMAN/ALBANAC" je primitivizam i najčešće izgovor za kriminal, lopovluk, krašu, prevaru.... barem je istorija na Balkanu i na našim prostorima posebno tako pokazala, kao što je pokazala da i oni koji se busaju u veru isto to pokriće jer pravi vernik je prvo čovek i kroz to pokazuje.
pikuc pikuc 17:15 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
To je postala realnost.
U Velikoj Britaniji je ubijeno dete nogama onih koji su bežali od terorista.
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.


u Srebrenici su pobili neke ljude...


Ko to negira?
Al vidiš za ono dete niko nije odgovarao koliko znam.
I ne samo za to, pročitao sam podatak da je u bombardovanju Srbije ubijeno 81 dete. Jel ko odgovarao?
Jedno je kolateralna šteta drugo hoće da proglase genocidom.
Ko to odlučuje šta je šta?
Ko ima pravo da ubija ljude a ko ne?

Ili ovako,
Šta bi bilo u BiH da nema RS za koju Bošnjaci govore da je genocidna tvorevina na temelju Srebrenice.
Može li ko da tvrdi da takva BiH ne bi danas bila uporište neke ID u Evropi?
Ajde da okrenemo celu priču naglavačke?
Zbog koga su zapravo onda Srbi ratovali?
Ima li današnja Evropa koristi od toga što su Srbi sebe spasavali u BiH kroz RS?

Jer vidi, verski identitet je gradjen u Bošnjaka, na njemu počiva ceo rat Bošnjaka, to ga čini veoma bliskim sa identitetom ID.

Jesu li to vrednosti Evrope, Bošnjački verski identitet?
Pa nisu.
Što ce reci, od Srebrenice kajmak je pokupila Evropa ista ona Evropa koja se gnusa toga zločina i koji je pokušala da natovari kolektivno Srbima kao narodu, Srbiji kao državi na breme da ga večno nosi a ona Evropa izadje neokaljana.
I tako zauvek zabije mač izmedju Bošnjaka i Srbina, mržnju.
To bi bila prava pobeda Evrope, to su hteli.


freehand freehand 17:32 23.11.2017

Re: Zdravo

maksa83
može li ovo "stara zmija" malo konkretnije?

Ja bih bio oprezan i ne bih sa gavrilom baš pokušavao da isterujem tu metaforu na čistac.

Just sayin'.

To je ona iz usmenih predanja i sa pećinskih crteža sa zidova pećina Karipskih sotrva, Gavrilova jednooka od čijeg pomena ptice padaju u letargiju i zabvoravljaju svoju pesmu a device gube svest i zaboravljaju snove?
pikuc pikuc 17:44 23.11.2017

Re: Zdravo

Milan Karagaća
Da je rat u bivšoj SFRJ bio gradjanski rat izmedju tri naroda različitog interesa.

To nije bio građanski rat već međunacionalni i međuverski zato što se u ratu nisu sukobljavali u svojstvu građana različitih političkih opcija i socijalnih interesa već ljudi zabračeni i zavedeni ludacima koji su im nabili pod pritiskom u glave šovinizam, nacionalizam i versku netrpeljivost i tako se tukli međusobno ljudi koji niko nikome ništa nije ni kriv ni dužan a oni koji su ih nahuškali lepo sedeli i uživali u pljačkama i kriminalu za njihov interes. Čak su neretko te vrhuške i zajedno sedeli, pili visku, jeli pečenje i seirili.
Biti Srbin to je cast i odgovornost.

Tako kažu i oni drugi, trebalo bi da svi kažu BITI ČOVEK TO JE ČAST I ODGOVORNOST, pa ako je ponosan kao čovek onda se podrazumeva i da je ponosan kao čovek Srbin/Hrvat/Nemac/Rus i bilo koje vere i nacije.
U pravu su oni koji kažu da nacionalisti nemaju nužno deficit intelekta ali imaju štrašan deficit ljudskosti.


JNA nije bila ni nacionalna ni verska ali joj pripisuju da je bila većinski srpska.
A sa njom je počeo rat, ona je napadnuta.

A Srbi kao narod u onoj bivšoj SFRJ su najviše njom bili i oduševljeni i zarad toga se odrekli i vere i identiteta.
Srbin je voleo ići u ti vojsku, to je bila čast, velika stvar za srpsku porodicu.

Hrvatsko ustastvo koje se temelji na katoličkoj crkvi i Bošnjački verski fanatizam su pokrenuli Srbina Jugoslovena da nadje nešto svoje što bi branio jer se ono u šta je verovao raspalo preko noći, pa su zato isplivali devedesetih onoliko mitovi. Srbin oduvek veruje u nešto veliko ljudsko. Srbin je čovek koji veruje u velike stvari, po tome želi biti poseban. Zato je zavoleo i tu Jugoslaviju jer to je bilo što nigde nije bilo u svetu

A ovo drugo,

Pa i Srbin je čovek.
I nečiji otac je čovek pa sin kaze "čast mi je biti tvoj sin"
Ili suprug ili supruga.
Sve su to ljudi, to je ljudski.
Pripadnost nečemu je ljudski, pa tako i pripadati Srbiji, biti Srbin.
I sve to ima odgovornost, traži je.
docsumann docsumann 17:53 23.11.2017

Re: Zdravo

A "BITI VELIKI SRBIN/HRVAT/MUSLIMAN/ALBANAC" je primitivizam


to ne sporim
alselone alselone 17:56 23.11.2017

Re: Zdravo

to ne sporim


Ja sam veliki Srbin. IMam dva metra i sto kila. Ti si još veći.

ŠTA ĆEMO SAD!?
docsumann docsumann 18:05 23.11.2017

Re: Zdravo

Ajde da okrenemo celu priču naglavačke?


ima jedna knjiga Tree Body Problem (DMT) tu ti je sve objašnjeno... ne moraš čak ni da je čitaš, dovoljnoo da znaš da postoji tako nešto..i da postoje ljudi za koje neki tvrde da znaju osobe kojima je ovaj taj neko pričao kako je pročitao čitavu knjigu.
misim, meni prosto nevjerovatno da ljudi uopšte pričaju o knjigama.

da nisam po prirodi škrt sa emocijama, sad bih rekao - fe-no-mee-nal-no

no, to je jače od mene, mada je ... opet, to sad neka vrsta oksimorona, jer i moje bolesti su integralni dio moje ličnosti. moj grč bi nekog drugog ubio, na mjestu. a ja samo malo istegnem list na prag odkuće...
a na subkvantnom nivou svi smo ionako dio iste kaše frekvencija. i nema nam razlike.
ili supa, kvantna supe, ko više voli takvo objašnjenje od jedne druge škole postpsihonautičke škole mišljenja.
docsumann docsumann 18:08 23.11.2017

Re: Zdravo

ŠTA ĆEMO SAD!?


ko i do sad
alselone alselone 18:12 23.11.2017

Re: Zdravo

ko i do sad


valja i da se menja
pikuc pikuc 18:18 23.11.2017

Re: Zdravo

mesan
pikuc
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.

Čiko, da li je sav ovaj trol tvoj?
A što ga ne napraviš smešnim čiko?

Da li si ti Gavrilo umetnik van vremena i matrica prozaične stvarnosti izgubljen u dubinama unutrašnjih prostora na površini čorbe od amorfnih emocija i sirovih spoljašnjih nadražaja?
Jel ti se ljudi u susretima osmehnu, klimnu glavom i ćuteći produže dalje?


Pa zavisi, ljudi se osmehuju kada im nešto daš, kažeš.
Kažu da lepa reč gvozdena vrata otvara.
Poklon još veća.

Pitam ja tebe, zar je beba koja niti ume govoriti niti poklanjati ima onda gvozdeno srce kada joj ljudi pričaju i pričaju, poklanjaju i poklanjaju?

Može li se samo smeškom otvoriti ta bebina gvozdena vrata?
Istim onim smeškom što beba uzvrati?
Je li taj bebin svet lažan?

Da li je kriva beba ako se ne osmehuje na ono što joj nude?
Šta beba traži?

Ljubav.
A šta je ljubav?
Poštovanje.
Kada postujes čoveka da mu ništa nije smesno što mu nudis. Kada postujes i njegovo ćutanje.

Svet je sazdan od reci, ko cuti u njemu odbačen je od sveta koji govori.
A može li čovek sam a da ne poludi?
Ne može. To je takvo biće.
Ako želi biti u svetu ništa mu ne preostaje nego da govori. Govori onako kako jeste, kako vidi, čuje, miriše, dodirne, oseti.
Da li će to svet približiti njemu ili njega svetu ne znam, ali samoća ubija a čovek je biće koje želi da zivi!

To je usadjeno u njega pre nego se rodio!

docsumann docsumann 18:18 23.11.2017

Re: Zdravo

alselone
ko i do sad


valja i da se menja


ja sam na ispod 115kg, pa ti vidi
alselone alselone 18:24 23.11.2017

Re: Zdravo

pa ti vidi


pati i vidi.

nista, onda mozes da mi drzis na bencu.

Jednom moj drug drzao benc nekom debelom sto jako duva kad izbacuje. A bilo leto i ovaj moj drug nosio neki mekani sorc i gace. I na pola vezbe ovog debelog pocne da crkava od smeha, jedna se suzdrzava da ne ispusti tegove.

Debeli svaki put kad uraci CCCCCC (onomatopeja izduvavanja vazduha prilikom izbacaja), duva ovome po mudima.
pikuc pikuc 18:39 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
Ajde da okrenemo celu priču naglavačke?


ima jedna knjiga Tree Body Problem (DMT) tu ti je sve objašnjeno... ne moraš čak ni da je čitaš, dovoljnoo da znaš da postoji tako nešto..i da postoje ljudi za koje neki tvrde da znaju osobe kojima je ovaj taj neko pričao kako je pročitao čitavu knjigu.
misim, meni prosto nevjerovatno da ljudi uopšte pričaju o knjigama.

da nisam po prirodi škrt sa emocijama, sad bih rekao - fe-no-mee-nal-no

no, to je jače od mene, mada je ... opet, to sad neka vrsta oksimorona, jer i moje bolesti su integralni dio moje ličnosti. moj grč bi nekog drugog ubio, na mjestu. a ja samo malo istegnem list na prag odkuće...
a na subkvantnom nivou svi smo ionako dio iste kaše frekvencija. i nema nam razlike.
ili supa, kvantna supe, ko više voli takvo objašnjenje od jedne druge škole postpsihonautičke škole mišljenja.


Pa tako mu onda dodje
Da Ratko Mladić nije srpski heroj već nevolja srpska, te je on zapravo pravi heroj Evrope.
Jer da njega nije bilo Evropa koja mu je sudila danas imala bi Islamsku državu ne pred svojim vratima već u svojoj dnevnoj sobi.
I ta islamska država sudila bi Evropi u njenoj dnevnoj sobi.

Pitam ja tebe zašto onda Ratko Mladić nije "milosrdni andjeo" za Evropu kao što je za Evropu NATO "milosrdni andjeo" Srbije?

docsumann docsumann 18:53 23.11.2017

Re: Zdravo

Pitam ja tebe zašto onda Ratko Mladić nije "milosrdni andjeo" za Evropu?


je l' me to pitaš od početka, samo ja ne mogu da provalim, ili si to sad tako formulisao, što mi je jednako bizarno.
pikuc pikuc 19:13 23.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
Pitam ja tebe zašto onda Ratko Mladić nije "milosrdni andjeo" za Evropu?


je l' me to pitaš od početka, samo ja ne mogu da provalim, ili si to sad tako formulisao, što mi je jednako bizarno.


Ceo svet je bizaran i ljudi žive njegovu bizarnost.
Zašto je onda problem ova bizarnost?

Možda jer nismo spremni za nju?
Ko što čovek iz prošle ere nije bio spreman za ovu našu danasnjicu, pa i on je sam tada živeo u bizarnosti.






bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:36 23.11.2017

Re: Zdravo

ja sam na ispod 115kg, pa ti vidi


Ja bio na 115 kg pa izgubio tih 15 viška za cca mjesec i po. Sad opet oko stoje, uz H = 2 m (k'o u onoj pjesmi od Kristala)
alselone alselone 19:38 23.11.2017

Re: Zdravo

H = 2 m

bolje ha nego fi

nesto me obuzelo da "smaram" ovi Docs like doskocicama. doktore, sta mi je?
docsumann docsumann 19:47 23.11.2017

Re: Zdravo

Ja bio na 115 kg pa izgubio tih 15 viška za cca mjesec i po. Sad opet oko stoje, uz H = 2 m (k'o u onoj pjesmi od Kristala)


ma, sa 115 izgledam ko neki manekenčić, usukan...užas
nask nask 20:05 23.11.2017

Re: Zdravo

alselone

Ja sam veliki Srbin. IMam dva metra i sto kila.


Ti veliki? Samo stotka na dve stotke. Pa ti si mršo, tj. mršavi Srbin.
alselone alselone 20:07 23.11.2017

Re: Zdravo

mršavi Srbin.


Isposnik, vera mi ne dozvoljava da se prejedam.
blogovatelj blogovatelj 20:13 23.11.2017

Re: Zdravo

ko nam to ne da, ili preciznije - ko nam osporava pravo na identitet?


Judeomasoni, ko drugi? Uvek postoji lagan odgovor na zajebane probleme. Zašto bi iko lupao glavu da problem reši ako je lakše okriviti nekoga?
blogovatelj blogovatelj 20:18 23.11.2017

Re: Zdravo

Ja bih bio oprezan i ne bih sa gavrilom baš pokušavao da isterujem tu metaforu na čistac.


A to je Gavril?! Pa što ne kažete!
Zanima me u koji li se nik Krkar pretvorio, nema ga podugo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:05 23.11.2017

Re: Zdravo

Đentlmeni čojstveni,


djes ba polupismeni djentlmenu


anonymous anonymous 14:13 24.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
BITI ČOVEK TO JE ČAST I ODGOVORNOST,


moram da primjetim da je ovo obična frazetina


Daleko je od toga da je ....obična frazetina.

Jer, ako sebe vidimo kao časna i odgovorna bića, onda bi trebalo da se stidimo ( ako neko stid zahteva ) svih nedela i zla učinjenih od svih drugih ljudskih bića.

....pa i Amerikanaca, Engleza, Nemaca, Francuza,Rusa,Kineza.....

Međutim, neki bi želeli da se ne vidimo pre svega kao ljudi, već kao bića čiji identitet odredjuje pre svega nacionalnost.

Pa se od nas zahteva.....da se stidimo samo onoga što su Srbi učinili, a ne ....i neki drugi.

Prema tome, nije frazetina....sve dok se zaboravlja ...da smo pre svega homo sapiensi, pa kao takvi ......i treba da se stidimo ...

Ako je to zahtev.....


docsumann docsumann 16:41 24.11.2017

Re: Zdravo

Prema tome, nije frazetina....sve dok se zaboravlja ...da smo pre svega homo sapiensi, pa kao takvi ......i treba da se stidimo ...

Ako je to zahtev.....


nije zahtjev, tek konstatacija, ali otprilike u tom smislu...
mletackibanderas mletackibanderas 20:35 24.11.2017

Re: Zdravo

To nije bio građanski rat već međunacionalni i međuverski
Ajde, Mladić nit se krstio nit se pričešćivo ,, al bio je pitomac JNA , zakleo se Titu da će biti na njegovom sad dal putu il čorsokaku jebajiga.Vidite gospon knojevsko-kosovski Standartenführer. Većina visokih oficira JNA/VRS su bila deca titovih geriljerosa , malo je tu bilo dece iz građanskih demokratskih opcija čiji su se roditelji borili pod Đuićem ili Dangićem ( zamislite učesnika varašavskog ustanka streljate ko slugu okupatora) . Dok su mahom svi "istaknuti društveno politički radnici" sirotih jadnih nevinih boraca armije bih iz demilitarizovane zone deca čiji su oci zaglavili na Blajburgu ko Jurini crnci ( da, Crna legija je dominantno bila muslimanska) i 13.SSovski. No ono što oću da vas pitam gospon knojevski Standartenführer. Sta je to gospodin Mladić napravio u Srebrenici a što gospodin Broz nije napravio na Blajburgu ,a bogami i u "čišćenju" podrinja do 48. Vi jamačno znadete šta su jedinice KNOJa radile po srebreničkom kraju 46. ili kod "kule fazlagića" zadnje "osvojene" utvrde NDH. Dakle dragi gospon KNOJEVAC, to je titin put i knojevske metode, jedino što se promjenilo je da su englezi promjenili stranu, to je jedino pozitivno.Jer kome su englezi saveznici tom propast negine
recimo na ovom linku možete vidjet da je više mještana fazlagića kule stradalo u onom nego u ovom ratu
freehand freehand 20:48 24.11.2017

Re: Zdravo

malo je tu bilo dece iz građanskih demokratskih opcija čiji su se roditelji borili pod Đuićem ili Dangićem

Koja su to deca i gde su se borili? Po splitskim kafanama nazdravljajući sa Talijanima i ustašama?
No ono što oću da vas pitam gospon knojevski Standartenführer. Sta je to gospodin Mladić napravio u Srebrenici a što gospodin Broz nije napravio na Blajburgu ,a bogami i u "čišćenju" podrinja do 48. Vi jamačno znadete šta su jedinice KNOJa radile po srebreničkom kraju 46. ili kod "kule fazlagića" zadnje "osvojene" utvrde NDH. Dakle dragi gospon KNOJEVAC, to je titin put i knojevske metode, jedino što se promjenilo je da su englezi promjenili stranu, to je jedino pozitivno.Jer kome su englezi saveznici tom propast negine

Inače si dosta pobrkao ovde: KNOJ je bila jedinica zadužena za čišćenje zločinaca i izdajnika, od kojih si neke ovde nabrojao, ali si zaboravio baliste, na primer.
A sa Štandartenfirerima bi se ljubili pijani četnici zajedno sa ustašama, nego je esesovski generalski čin ipak bio malo van domašaja, pa su u dupe ljubili obične šarfirere. Ti je bio domet ovdašnjih kerova, kakvi crni štandartenfireri.
Da sad ne pričamo koliko je bedno to budalesanje po poreklu i očevima.
mletackibanderas mletackibanderas 21:22 24.11.2017

Re: Zdravo

Da sad ne pričamo koliko je bedno to budalesanje po poreklu i očevima
To što je Mladić ratno siroče čijeg su ćaću ubile ustaše uopće nije odredilo njegov karakter, njega je odredio horoskop
A sa Štandartenfirerima bi se ljubili pijani četnici zajedno sa ustašama, nego je esesovski generalski
Ekvivalent Oberstu u vermahtu,ss je Adolfu Dadi Hitleru ono što je Josipu Titi Brozu KNOJ (poslje Kos kao light varijanta)
Inače si dosta pobrkao ovde: KNOJ je bila jedinica zadužena za čišćenje zločinaca i izdajnika,
ajde, a Naser je bio sestra milosrdnica ?
Po splitskim kafanama nazdravljajući sa Talijanima i ustašama?

Ustaša nije bilo u Splitu.
A sa Štandartenfirerima bi se ljubili pijani četnici zajedno sa ustašama,
eno imaš na ustaškoj wikipediji ( hr vikipediju uređuju ustaše to je javna tajna ) o Dangiću kako je to izgledalo. a ko se ljubio na Lijvče polju
freehand freehand 21:40 24.11.2017

Re: Zdravo

To što je Mladić ratno siroče čijeg su ćaću ubile ustaše uopće nije odredilo njegov karakter, njega je odredio horoskop

jedna studija o uticaju porekla na formiranje karaktera bila bi dragocen doprinos nauci. Ravna uticaju horoskopa.
Ekvivalent Oberstu u vermahtu,ss je Adolfu Dadi Hitleru ono što je Josipu Titi Brozu KNOJ (poslje Kos kao light varijanta)

U pravu si, štandartenfirer jeste pukovnik u SS, samo još da razumem kako se porede činovi sa jedinicama i sve ok. Kako, dakle, štandartenfirer može biti isto što i knoj pa kome god makar pre tebi nego Titu?

ajde, a Naser je bio sestra milosrdnica ?

Gamal Abdel? nemam pojma o čemu pričaš.
Ustaša nije bilo u Splitu.

Dabre.

eno imaš na ustaškoj wikipediji ( hr vikipediju uređuju ustaše to je javna tajna ) o Dangiću kako je to izgledalo. a ko se ljubio na Lijvče polju


Znam. Jel ovo?


mletackibanderas mletackibanderas 18:26 26.11.2017

Re: Zdravo

jedna studija o uticaju porekla na formiranje karaktera bila bi dragocen doprinos nauci. Ravna uticaj
Pa sva razvojna psihologija ti je bazirana na tome, gotovo da nema teorije ličnosti kojoj primarni objekti nisu ključni za formiranje superega kako god ga zvali. recimo pogledaj V.Rajh ,"analiza karaktera" . tvoje poricanje toga je više nego signifikantno.
U pravu si, štandartenfirer jeste pukovnik u SS, samo još da razumem kako se porede činovi sa jedinicama i sve ok. Kako, dakle, štandartenfirer može biti isto što i knoj pa kome god makar pre tebi nego Titu?
nisam poredio činove i jedinice nego KNOJ i SS kao jedinice a pukovnički čin gospodina natofiličnog promicatelja vrjednsti socijalističke revolucje ( priznaj koliko je to ludo) sa činom štandartenfirera.
očeš dokaz da u bosni srbi ,muslimani i hrvati uopće nisu ratovali nego sjedili za istim stolom

dokaz ko i ovi tvoji , mislim takvi dokazi su dostojni sumanutih luđaka tipa jasna bogojević ,ne tebe
anonymous anonymous 19:17 26.11.2017

Re: Zdravo

docsumann
To je postala realnost.
U Velikoj Britaniji je ubijeno dete nogama onih koji su bežali od terorista.
U terorističkim napadima po Evropi ljudi gaze jedni preko drugih.
To je svet koji je stavljen kao ideal ljudske zajednice a u osnovi je lažan.


u Srebrenici su pobili neke ljude...


I neko je tome dao ime " genocid"

I svi kao ovce .....


A tamo negde ......isto tako su pobili neke ljude.....

Ali niko se ne nadje da to nazove ......

...................

Ako i milion ljudi izrekne glupost, to je i dalje glupost.


Tragično je što su glupaci toliko sigurni, a mudri puni sumnje.



alselone alselone 11:19 23.11.2017

He, he, djubrov...

srpske države


srpskog naroda


srpski nacionalista


velikosrpskog sna


srpski narod


nekadašnji lider krajiških Srba



maksa83 maksa83 12:45 23.11.2017

Re: He, he, djubrov...

alselone
srpske države


srpskog naroda


srpski nacionalista


velikosrpskog sna


srpski narod


nekadašnji lider krajiških Srba




Sedi mara na kamen studencu,
stegla p. ne da N...acisti.

freehand freehand 13:00 23.11.2017

Re: He, he, djubrov...

maksa83
alselone
srpske države


srpskog naroda


srpski nacionalista


velikosrpskog sna


srpski narod


nekadašnji lider krajiških Srba




Sedi mara na kamen studencu,
stegla p. ne da N...acisti.


Sedi Mara nacesti
ne da ribe N(iccolou)
niccolo niccolo 13:53 23.11.2017

Re: He, he, djubrov...

Sedi Mara nacesti
ne da ribe N(iccolou)

c_h.arlie c_h.arlie 14:40 23.11.2017

Re: He, he, djubrov...

maksa83
alselone
srpske države


srpskog naroda


srpski nacionalista


velikosrpskog sna


srpski narod


nekadašnji lider krajiških Srba




Sedi mara na kamen studencu,
stegla p. ne da N...acisti.


Šta uradi filipofobija onakvom čoveku.
anonymous anonymous 13:05 23.11.2017

Oчима детета ....

... о озбиљним темама.



Нити крај суђења, нити ......логичан и заслужени епилог ....

Филип као и обично .....

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:37 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Браво, Аноне! Прецизно и тактично речено.
mesan mesan 13:49 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

anonymous
Нити крај суђења, нити ......логичан и заслужени епилог ....

Ma naravno da je nezaslužen, stavke 1 - 6 iz prvog komentara su jadne bez globalne spoznaje.

Salonski rodoljubni front u Londonu se žacnuo, dirnulo u nacionalni ponos što je čovek na nezasluženoj robiji a mi naivni (nominujem za stavku 7).
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:58 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Biljana Plavšić, bivša predsednica Republike Srpske, osuđena za zločine protiv čovečnosti, konstatovala je u intervjuu za nedeljnik NIN (jun 2011.) da ona ni zbog sebe, ni zbog srpskog naroda ne bi proživela samo jednu Mladićevu noć skrivanja, a ne sve ove godine.

"Očekivala sam od tih muškaraca, heroja, da će reći: 'Idemo tamo, staćemo na crtu Haškom tribunalu i kazati kriv sam ja, samo ja i niko drugi, najmanje srpski narod. To sam ja očekivala od njih!", rekla je Biljana Plavšić.

"A Miloševića sam smatrala poslednjim komunističkim reliktom u Europi. Znala sam da će srpskom narodu strašno nauditi. On je izazivao međunarodnu zajednicu, a onda, uz njega je išla i Mira Marković."
angie01 angie01 14:24 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Нити крај суђења, нити ......логичан и заслужени епилог ....

Браво, Аноне! Прецизно и тактично речено.


ne znam koliko treba da je neciji patriJotski um bolestan, da bi na onakve uzase dao ovakve komentare,...koji prkticno znace da se sa pocinjenim stravicnim zlocinom slaze.

sramotno, bolesno,...da li su generacije koje dolaze zasluzile da nose teret koji im se na ovaj nacin namece.

fuj,...jos da vam je feliksa,...
c_h.arlie c_h.arlie 14:43 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

angie01
Нити крај суђења, нити ......логичан и заслужени епилог ....

Браво, Аноне! Прецизно и тактично речено.


ne znam koliko treba da je neciji patriJotski um bolestan, da bi na onakve uzase dao ovakve komentare,...koji prkticno znace da se sa pocinjenim stravicnim zlocinom slaze.

sramotno, bolesno,...da li su generacije koje dolaze zasluzile da nose teret koji im se na ovaj nacin namece.

fuj,...jos da vam je feliksa,...

Ko kaže da je ovo što si citirala slaganje sa zločinima.
Sledeći tvoju logiku, moglo bi da se kaže da ti imaš razumevanje za sve žrtve neSrba, a za žrtve koje su pretrpeli Srbi, te baš briga.
Prema tome, polako sa takvim zaključcima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:50 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Едит: @ Анђа

Само ти немој да објашњаваш "шта је писац хтео да каже".

Моја похвала Анону се пре свега односила на формулацију "Очима детета...о озбиљним темама" којом је прецизно описао Филипово разумевање света и веома тактично избегао да га увреди.

А ви слободно славите, не дајте се сметати.
angie01 angie01 14:52 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

c_h.arlie


odhebi- nemam zelje da na ovakve teme tebi odgovaram na uobicajene gluposti koje kacis.
angie01 angie01 14:56 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Моја похвала Анону се пре свега односила на формулацију "Очима детета.


ahaaa,...samo sto je taj detalj bio mali smotuljak u odnosu na ono sto je komentar znacio- svako raspravljanje nad kostima zrtava ovog ludaka a u ime Srbije daje jasne signale da postoji slaganje sa zlocinom,



А ви слободно славите, не дајте се сметати.


sto bi bilo ko slavio- to je tragedija, potvrda tragedije jednog besmislenog bezumlja.
angie01 angie01 15:14 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

А ви слободно славите, не дајте се сметати.


kad bolje razmislim, ipak ima prostora sa slavlje- treba da slavite vi i vas "heroj", jer je prakticno za svakog ubijenog, bez obzira da l se radilo o odraslom coveku, zeni, detetu i bez obzira na surovost, neopravdanost...,...dobio samo po dan zatvora....a mozda ni toliko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:18 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

на формулацију "Очима детета...о озбиљним темама" којом је прецизно описао Филипово разумевање света и веома тактично избегао да га увреди.


nakon onog o Nem.. ups.. nacistima i ovoga; uopšte ne verujem u to "očima deteta" više.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:25 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

ahaaa,...samo sto je taj detalj bio mali smotuljak u odnosu na ono sto je komentar znacio-

Бла, бла, трућ,...

Као што је рекао Анон, суђење није завршено (јер пресуда није правоснанажна).

(Наравно, та ситница ништа не значи вашем трусту мозгова, главно је да мислите да сте нешто разумели.)

kad bolje razmislim...

Је ли висока температура или нешто озбиљније?
c_h.arlie c_h.arlie 16:19 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

angie01
c_h.arlie


odhebi- nemam zelje da na ovakve teme tebi odgovaram na uobicajene gluposti koje kacis.

Izvini se za odjebi.
Za gluposti (i) ne moraš ... jer je to tvoje suvereno pravo da zaključiš, kao što bi trebalo da bude i moje.
angie01 angie01 16:43 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

(Наравно, та ситница не ништа значи вашем трусту мозгова, главно је да мислите да сте нешто разумели.)


koji smo to mi?

sitnica- eh, kako ocigledno navijanje.


Је ли висока температура или нешто озбиљније?


nije neka teska matematika- nizi razredi osnovne, delenje velikih brojeva.
c_h.arlie c_h.arlie 16:51 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

angie01
(Наравно, та ситница не ништа значи вашем трусту мозгова, главно је да мислите да сте нешто разумели.)


koji smo to mi?

sitnica- eh, kako ocigledno navijanje.


Је ли висока температура или нешто озбиљније?


nije neka teska matematika- nizi razredi osnovne, delenje...brojeva sa vise nula.

Deljenje brojeva sa samo jednom nulom daje nedefinisani rezultat - a kamoli sa više nula.

Editić --- e, sada vidim da, dok sam ja pisao odgovor, ti si editovala svoje. No, nema veze, neka ostane, može da ti koristi.
angie01 angie01 16:58 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Editić


lepo sam ti rekla,...kako ono bese receno vise puta od raznih blogokolega- ne zapisavaj.

veliki brojevi se razlikuju po broju nula- ako bas nisi razumeo.
c_h.arlie c_h.arlie 17:08 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

angie01
Editić


lepo sam ti rekla,...kako ono bese receno vise puta od raznih blogokolega- ne zapisavaj.

veliki brojevi se razlikuju po broju nula- ako bas nisi razumeo.

Kada bih ja tebi sada rekao da ne sereš, bio bih pravi prostak.
No, ja nisam prostak kao ti.
freehand freehand 17:35 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

principessa_etrusca
Браво, Аноне! Прецизно и тактично речено.

Anon?
Jel ovo ono kad se porazmeštaju slova pa treba pogoditi koja se biblijska ličnost krije iza tako nastalog imena?
Bili Piton Bili Piton 18:06 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

Očima mladića od 80+




principessa_etrusca principessa_etrusca 22:17 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

veliki brojevi se razlikuju po broju nula- ako bas nisi razumeo.


Велики бројеви очима детета.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:22 23.11.2017

Re: Oчима детета ....

delenje velikih brojeva.


deljenje ces mozda nauciti jednog dana, ali pravopis tesko.

anonymous anonymous 08:17 24.11.2017

Re: Oчима детета ....

principessa_etrusca
veliki brojevi se razlikuju po broju nula- ako bas nisi razumeo.


Велики бројеви очима детета.




mlinarslavko mlinarslavko 18:00 23.11.2017

Kreten

Mladic je jednostavno naredio da se nekoliko hiljada ljudi pobije i to je to. Sta je time zeleo da postigne nisam znao ni onda kad su javili na tadasnjem RTS-u, a ni danas. Da je bio kreten videlo se po tadasnjem njegovom lupetanju o osveti Turcima.
Covek je tezak ratni zlocinac, nema tu ni h od heroja.

Isto kao i Milosevic koji je cutao kao pi.ka kada su pokupili ljude u Sjeverinu i Strpcima, na kraju kad je doslo do njegovog dupeta oko Kosova pozvao narod na referendum da odluci.

Mira Markovic i njen Savez komunista- pokret za Jugoslaviju, osnovan 1990. pa posle JUL, tek to je kompletno ludilo, dodas malo Vuka i Dane sa njihivim gradjanskim cetnikovanjem "protivu" komunista i dobro da smo zivi danas.

I jos jednom, kreten na kvadrat, koji je naredio da se pobije nekoliko hiljada ljudi.
predatortz predatortz 19:27 23.11.2017

Vreme je sudija

I vreme će pokazati da je Ratko Mladić, ma šta ja mislio o njemu kao čoveku, bio jedan od prvih koji se suprotstavio novom fašizmu čija nedela gledamo svud po svetu.

Sa te tačke gledišta, Ratko Mladić je pozitivan lik. U toj borbi je napravio i neke zločine. Koji to komandant vojske, po komandnoj odgovornosti, nije?

Ne kažem da je nevin, ali je mnogo neviniji od onih koji su rasturali državu u koju je on verovao, kojoj se zakleo i koju je branio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

I vreme će pokazati da je Ratko Mladić, ma šta ja mislio o njemu kao čoveku, bio jedan od prvih koji se suprotstavio novom fašizmu čija nedela gledamo svud po svetu.


Sve i da se tako ispostavi, to može samo da mu se zalomi, slučajno.

Pazi, ne pričam sad o suđenu, presudi, sve to je očekivana stvar koja nikoga nije mogla da iznenadi, pa ne znam ni čemu sva ova frka po medijima.
Iznaneđenje, svemirsko, bi bilo sve drugo osim ovoga.
To naravno govori o sudu i pravdi, ali ispričali smo to mnogo puta.

Ali Mladić mi nekako nije kalibar za te velike uloge, tipa ovoga o čemu ti govoriš.
Ideolozi, kako je koji nailazio, su njime mlatili kako su hteli, od petokrake do kokarde i Mišičeve kape.

Nije mi čovek koji se krije a da zbog toga neko, posebno njegova nacija, za koju se kao borio, snosi kakve god posledice, neko za koga bih mogao da vežem velike uloge.
Teško mi je da zamislim Mišića koji se krije od nekoga, dok Srbija zbog toga ispašta.

Da je okupio gerilu i krenuo protiv celog sveta više bih imao poštovanja za njega, šta god da bi sa tom gerilom postigao.

Ovako, šta god se na kraju suđenja desilo (a svi znamo šta će se desiti ako dočeka taj kraj) prve asocijacije na njega će mi uvek biti streljanje ratnih zarobljenika i skrivanje dok Srbija mora nekome da se pravda zbog njega.

predatortz predatortz 20:22 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Ali Mladić mi nekako nije kalibar za te velike uloge, tipa ovoga o čemu ti govoriš.


Prosto!
Zapalo mu...
freehand freehand 21:04 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Ne kažem da je nevin, ali je mnogo neviniji od onih koji su rasturali državu

Nevin, neviniji, najneviniji. I napravio je i neke zločćine. tu negde, oko 5,8,15.000 duša, malo torture, malo ćeranja izkuće. Al balijske duše, to se deli sa 100.
Ozbiljno govoreći - da li zaista govoriš da veličina tuđe krivice tvoju čini manjom, i da li veliki tuđi zločin tvoj (moj, bilo čiji) poništava?
Pa ne ide to tako. Ne može Auštvic da bude pravdanje za Gazu, niti može Jasenovac da na sto godina opravda svako sranje svakog Srbina-zločinca koji se na njega pozove.
O Mladiću kao generalu sudiće vojne studije, ali Mladiću kao čoveku presudio je sam Mladić.
niccolo niccolo 21:06 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Nevin, neviniji, najneviniji.

Trudan, trudniji, najtrudniji.

p.s. Inače, potpuno saglasan s komentarom.
predatortz predatortz 21:25 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

freehand
Ne kažem da je nevin, ali je mnogo neviniji od onih koji su rasturali državu

Nevin, neviniji, najneviniji. I napravio je i neke zločćine. tu negde, oko 5,8,15.000 duša, malo torture, malo ćeranja izkuće. Al balijske duše, to se deli sa 100.
Ozbiljno govoreći - da li zaista govoriš da veličina tuđe krivice tvoju čini manjom, i da li veliki tuđi zločin tvoj (moj, bilo čiji) poništava?
pa ne ide to tako. Ne može Auštvic da bude pravdanje za Gazu, niti može Jasenovac da na sto godina opravda svako sranje svakog Srbina-zločinca koji se na njega pozove.
O Mladiću kao generalu sudiće vojne studije, ali Mladiću kao čoveku presudio je sam Mladić.


Sve dok zločin nije univerzalno kažnjiv, istim aršinom za isto nedelo, ostaje mi pravo da ne poštujem odluke suda koji mrtve deli na podobne i nepodobne. Da li je to ljudski? Nije, odmah da ti kažem. Ali, što bih ja bio čovek spram onih koji spram mene nisu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:32 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

. Ali, što bih ja bio čovek spram onih koji spram mene nisu?

Па што гледаш у друге, који курац??? Гледај у себе! Шта је, умeсто Цера и Кајмакчалана сад ти је Хаг светионик, твој северни магнетни пол, да се све према њему штелује?! Иди, бре... Срамота.
freehand freehand 21:33 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Sve dok zločin nije univerzalno kažnjiv, istim aršinom za isto nedelo, ostaje mi pravo da ne poštujem odluke suda koji mrtve deli na podobne i nepodobne.

STotine hiljada zločinaca svih vrsta aplaudira stojećki.

Ali, što bih ja bio čovek spram onih koji spram mene nisu?

Ne znam, pitaj svog dedu i oca. Možeš i Marka Miljanov, mada i ne oraš ako smatraš da nije autoritet.
predatortz predatortz 21:35 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Predrag Brajovic
. Ali, što bih ja bio čovek spram onih koji spram mene nisu?

Па што гледаш у друге, који курац??? Гледај у себе! Шта је, умасто Цера и Кајмакчалана сад ти је Хаг светионик, твој северни магнетни пол, да се све према њему штелује?! Иди, бре... Срамота.


Zato što mi ti drugi pišaju i po obrazu i po grobovima. Na moje drage susjede mislim. Ako ovim, većim, ne mogu ništa - a ne mogu, ovoj žgadiji sam uvek spreman da vratim sa kamatom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

ostaje mi pravo da ne poštujem odluke suda koji mrtve deli na podobne i nepodobne. Da li je to ljudski? Nije, odmah da ti kažem.


Grešiš, Pred, jeste ljudski ne poštovati odluke suda.

Nepoštovati u smislu smatrati ih pogrešnim, nepravednim, političkim, montiranim, kako god.
Drugačije se i ne može ne poštovati, ne može se ukinuti odluka nepoštovanjem, može se samo ne slagati sa njom, a to jeste sasvim ljudski, i na to se imaju sva prava ovog sveta.

Čak ni među svim ovim Filipima i Filipovim istomišljenicima više ne možeš naći ni jednog koji će se usuditi da tvrdi kako je haški sud nepristrasan, pravedan, da je nekako doprineo pravdi, pomirenju, opraštanju, smanjivanju neprijateljstva...
Ne možeš jer taj sud nije ono što se zanjega govorilo da treba da bude, i to je već svima jasno.

Ali je problem kad dopustimo da bes na taj sud (opravdan, sa dobrim razlozima) počne da nam muti sopstvene kriterijume šta jeste a šta nije dobro, kad nam reper postane on, a ne zdrav razum i lična saznanja.

Mladić ne postaje ništa drugo nego ono što je bio pre presude, on je to što jeste ma šta ovaj, ovakav, sud o njemu rekao, a čitao sam dosta tvojih komentara o Mladiću pre ove odluke.
Sa svakim sam se slagao, gađali su tačno u metu, sad mi se čini da ti je bes na sud nadjačao racionalno razmišljanje.

Neka ga neka sudi kako hoće, ko ih *ebe, jači jesu, ali ne mogu me naterati da mislim onako kako oni kažu, ali ni da mislim drugačije samo zato što oni nekako misle.
Naprosto, nevažni su mi.




karabasbarabas karabasbarabas 23:11 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Ajd da uzmemo da su Mladic i Lazarevic sadili cvece a ne ubijali, sto je po difoltu posao vojnika (i oficir je vojnik, samo iz kancelarije), mislis da su ova dvojica dobre vojskovodje?
Prvog su Hrvati zgazili do Banje luke i da ne bi Slobe danas bi dodik predsednikovao iz Nevesinja.
Drugi je isto izgubio i svoj rat. Jebiga, ceo zivot se lozis na rat i onda ti za protivnika dopadne NATO. Sreca kurata.

Inace, Mladic je prsao posle licne tragedije 1994te i posle toga se ponasao kao slon u skladistu nitroglicerina. Tragicna licnost u sustini, i po sebe i po sve koji su mu se zatekli u blizini.
Jebeni psihicki bolesnik sa rukom na tasteru za ubijanje.
tetris tetris 23:18 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

Ali je problem kad dopustimo da bes na taj sud (opravdan, sa dobrim razlozima) počne da nam muti sopstvene kriterijume šta jeste a šta nije dobro, kad nam reper postane on, a ne zdrav razum i lična saznanja.


Na stranu Mladić i sud u Hagu; ovde si super opisao reagovanje sudskom presudom nezadovoljne strane, pa ma bilo koji sud bio u pitanju. Počevši od brakorazvodne parnice, podele nasledstva, tužbi oko međe, pa sve do teških krivičnih dela.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 23.11.2017

Re: Vreme je sudija

reagovanje sudskom presudom nezadovoljne strane, pa ma bilo koji sud bio u pitanju. Počevši od brakorazvodne parnice, podele nasledstva, tužbi oko međe, pa sve do teških krivičnih dela.


Česta pojava, i nije da ne treba snage da se tome suprotstavi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 24.11.2017

Re: Vreme je sudija

Ajd da uzmemo da su Mladic i Lazarevic sadili cvece a ne ubijali, sto je po difoltu posao vojnika (i oficir je vojnik, samo iz kancelarije), mislis da su ova dvojica dobre vojskovodje?


Ako mene pitaš, ja mislim da Mladić i nije bio loš vojskovođa.
Ako neko komanaduje vojskom koja rattuje u, politički, po njega i njegove ciljeve, veoma nepovoljnom međunarodnom raspoloženju, i koja ipak uspe da ostvari dosta toga (Republika Srpska) i još da se u mirovnim pregovorima čak smanji ono što je vojnički osvojeno, onda se o njemu ne može govoriti kao lošem ili neuspešnom komandantu.

Napad na Srebrenicu je, vojnički gledano, vrlo uspešan i profesionalno obavljen posao.
To što se desilo nakon zauzimanja Srebrenice je druga tema, ako sam pitanje dobro razumeo.

Taj prodor Hrvata je ipak samo jedan čin, a nema načina da se zna kako bi se sve to završilo, jer jedna izgubljena bitka ne znači i kraj rata, pa sve i da je Banja Luka pala.

Posebno jer se radi o hrvatskoj vojsci, koja nikad nikoga nije pobedila. Sve što je ta vojska uspela je da, uz obilatu međunarodnu podršku, uguši neku bunu na svojoj teritoriji, a vođe te bune su bili vojnički amateri: zubar, magacioner, policajac, i neki belosvetski vagabund "kapetan" Dragan.
Šta bi se desilo da su protiv sebe nekad imali pravu vojsku, ne zna se.
karabasbarabas karabasbarabas 09:21 24.11.2017

Re: Vreme je sudija

hoochie coochie man
Ajd da uzmemo da su Mladic i Lazarevic sadili cvece a ne ubijali, sto je po difoltu posao vojnika (i oficir je vojnik, samo iz kancelarije), mislis da su ova dvojica dobre vojskovodje?


Ako mene pitaš, ja mislim da Mladić i nije bio loš vojskovođa.
Ako neko komanaduje vojskom koja rattuje u, politički, po njega i njegove ciljeve, veoma nepovoljnom međunarodnom raspoloženju, i koja ipak uspe da ostvari dosta toga (Republika Srpska) i još da se u mirovnim pregovorima čak smanji ono što je vojnički osvojeno, onda se o njemu ne može govoriti kao lošem ili neuspešnom komandantu.

Napad na Srebrenicu je, vojnički gledano, vrlo uspešan i profesionalno obavljen posao.
To što se desilo nakon zauzimanja Srebrenice je druga tema, ako sam pitanje dobro razumeo.

Taj prodor Hrvata je ipak samo jedan čin, a nema načina da se zna kako bi se sve to završilo, jer jedna izgubljena bitka ne znači i kraj rata, pa sve i da je Banja Luka pala.

Posebno jer se radi o hrvatskoj vojsci, koja nikad nikoga nije pobedila. Sve što je ta vojska uspela je da, uz obilatu međunarodnu podršku, uguši neku bunu na svojoj teritoriji, a vođe te bune su bili vojnički amateri: zubar, magacioner, policajac, i neki belosvetski vagabund "kapetan" Dragan.
Šta bi se desilo da su protiv sebe nekad imali pravu vojsku, ne zna se.


Pa kad bolje razmislim, ima smisla. Koliko je hrvatska vojska jaka govori cinjenica da su cetiri godine ratovali sa zubarima i gitaristima, sto kazes ti.
Ali se zato kurce evo dvadeset godina kasnije kao da su osvojili Vozdovac, i slave to sto su pobili nekoliko stotina baba koje nisu stigle da pobegnu.
Bedno.
predatortz predatortz 09:26 24.11.2017

Re: Vreme je sudija


Pa kad bolje razmislim, ima smisla. Koliko je hrvatska vojska jaka govori cinjenica da su cetiri godine ratovali sa zubarima i gitaristima, sto kazes ti.


Hrvatska vojska je bila go qratz. Završnim akcijama su komandovali američki oficiri, a povlačenje Vojske Srpske krajine i VRS, do određenih linija, je bilo unapred dogovoreno.
nikvet pn nikvet pn 11:59 24.11.2017

Re: Vreme je sudija

hoochie coochie man

Mladić i nije bio loš vojskovođa.


Инжењер електронац србијански зет био му је у штабу за везу. Причао ми је како су једне ноћи прислушкивали панику са босанске стране, приметили масован покрет возила ВРС. До поноћи набројали сто возила на том и том правцу и иде још. Дигли узбуну па послали своје трупе да парирају. Кад оно - моша. Младић наредио да петнаестак камиона целу ноћ вози наоколо великог брда. Сутрадан у супротном правцу ударио кроз ослабљену одбрану и ваздан освојио.

Његов утисак Младића као војника - чист генијалац. Као човека - хм, удбаш онај бездушни. Генерални утисак - спасао и војску и народ.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana