Eksperimenti u blogovanju| Reč i slika| Roditeljstvo| Satira| Život

Trick or Treat!

srdjan.pajic RSS / 01.11.2017. u 03:02

Rd-ca2jIkxgC0CQ1h8p4TKq7GEPwaF2fZQ-jREHp7julHfgurJM0zeCMASmEIaMvJzA30dwOVTng0JHClW5VmZsZJBBZXWO493RDvDyarb9zY5wMiN7AVq-N79x1lQARBihrHeVfG5KpyhXk50EHkD5TgfgTCc0h9pFuZMHSJEjdcdzYr_f1ycOJYDviMJ7PtIa-KKBmL8QvOT4Oq6KLOesZqyk6qAmHy6EMFrSJbQNDWTt6WTbzCXmW4XRZptStdfd8n_H55ywBdZnn01gAaLGaBlhjIk4jGbN-tNNkjjJ-R2fxKWp6furC1AZuCMQtyeBcHXsalfUxELEJv2kDFGSjCFwparwdh4yIIvMd-Y__huemHUiF7K1LmfOtSRxzwOWg8JCvKma6DYI5AVCB3ztBKI-mkolg4b8SGcUMrm_mgALND1tK-6KEt2pkrY3TbqKmAquicukPiEiUu85kAluN14qOfAMKMqXe2uoeA8hEraajP5pH8SiQ-drQNJs2Zrtyb3Id6cnquSPTtvOpqhm_cNWJiP02DFxMM72m5NiqZzyHOXqnnGkJLmQOSqh8QbwviW_NGdD99N7hOi-6UqrqcL6zl-XvhIZAKhDh3pU=w780-h519-no

Svima koji slave Sv. Luku, ili Noć veštica, ili oboje, čestitam! 

Blog je otvoren za polemisanje, razmenu iskustava i recepata i slika kućnih ljubimaca, političko i geostrateško delovanje, Rusi protiv Amera, četnici i Nemci protiv partizana, sport protiv rekreacije, ma, šta god nađete za shodno, nemoj samo da pravite previše sranja, jel važi, da ne crvenim kod moderacije zbog vas. Neću nikog da brišem ni da banujem, čak ni debelog tasu. ;)

 

 



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 21:41 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Srđan Fuchs
Kod nas ludilo koliko Rusa dolazi, mojim ruskim kolegama svima pala kašika u med, svi cepaju po 10-15 soma dolara mesečno u tom sektoru! Super smo profitirali od nekačenja s Rujama u poslednjih par godina!

Putin i Bibi pajtosi neviđeni, to mu sad dođe ko neki aksiom
Milan Novković Milan Novković 21:43 01.11.2017

Re: Znao sam ...

starijoj

staroj
arianna arianna 22:28 01.11.2017

Re: Znao sam ...

You made a simple man very happy.


Danas su svi nešto složeni i prostoprošireni, retko gde ima jednostavih i prostih.


Što nam vodja ima baš dobre naočare, jel da?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:21 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Milan Novković

Putin i Bibi pajtosi neviđeni, to mu sad dođe ko neki aksiom


Meni pričao jedan stari drugar, general-commando, da oni maštaju o Rusiji bez antisemitizma i prisajedinjenju Izraela ruskoj sferi uticaja. However, deluje kao nemoguća misija trenutno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:58 02.11.2017

Re: Znao sam ...

Milan Novković
brkove

Pojašnjenje o tim brkovima koje ja često potežem - Srki i moj kum su ljuti pećinari, koleze, ono, hard-core, svaki drugi prvi korak u novu pećinu im se završi u naduvenoj, polu-truloj kravi što su autohtoni građani te okoline bacili u pećinu, ali to ne samo da ne može da ih zaustavi, nego ne može ni da ih pokoleba, i taj naš zajednički prijatelj je jako nestašan, non-stop priča brezobrazne i mastne viceve, i svakoga zove "brko"


Ovo sa kravama (i svinjama) je suva istina, da dodam - i nedetonirana minskoeksplozivna sredstva (ja ne znam šta je to i našem čoveku da, čim vidi neku rupu, unutra baci mrtvu svinju, mačiće ili defanzivnu ručnu bombu M52) sve ostalo je helouvinsko preterivanje, uključujući i ovu geopolitikantsku "analizu". Tramp se još malo migolji, sledi mu impičment ko vrata. A posle, neka se spreme Putin, i obožavoci.

Ajmo sad, Zaharčevićkini dronovi, rokanje!
c_h.arlie c_h.arlie 05:14 02.11.2017

Re: Znao sam ...

arianna
You made a simple man very happy.


Danas su svi nešto složeni i prostoprošireni, retko gde ima jednostavih i prostih.


Što nam vodja ima baš dobre naočare, jel da?



Ja jesam jednostavan, ali nisam prost.
c_h.arlie c_h.arlie 05:21 02.11.2017

Re: Znao sam ...

srdjan.pajic
Milan Novković
brkove

Pojašnjenje o tim brkovima koje ja često potežem - Srki i moj kum su ljuti pećinari, koleze, ono, hard-core, svaki drugi prvi korak u novu pećinu im se završi u naduvenoj, polu-truloj kravi što su autohtoni građani te okoline bacili u pećinu, ali to ne samo da ne može da ih zaustavi, nego ne može ni da ih pokoleba, i taj naš zajednički prijatelj je jako nestašan, non-stop priča brezobrazne i mastne viceve, i svakoga zove "brko"


Ovo sa kravama (i svinjama) je suva istina, da dodam - i nedetonirana minskoeksplozivna sredstva (ja ne znam šta je to i našem čoveku da, čim vidi neku rupu, unutra baci mrtvu svinju, mačiće ili defanzivnu ručnu bombu M52) sve ostalo je helouvinsko preterivanje, uključujući i ovu geopolitikantsku "analizu". Tramp se još malo migolji, sledi mu impičment ko vrata. A posle, neka se spreme Putin, i obožavoci.

Ajmo sad, Zaharčevićkini dronovi, rokanje!

Nisam dron pomenute, no, tek sada, iniciran tvojim navodima (i delimično, Maksinom opsesijom) pogledao ko je to Zaharova --- i mogu da ti kažem da ima šta da se vidi.
Da li vi koji pomnije pratite njen rad znate kako je rangirana i koji je njen značaj ?
freehand freehand 07:42 02.11.2017

Re: Znao sam ...

Tramp se još malo migolji, sledi mu impičment ko vrata. A posle, neka se spreme Putin, i obožavoci.

Da nije ipak malo ekstremno viđenje da će vam Putin biti predsednik, čak i za vas drugoamerikanc?
Milan Novković Milan Novković 17:48 02.11.2017

Re: Znao sam ...

srdjan.pajic
...i nedetonirana minskoeksplozivna sredstva...

I dalje vam mnogo zavidim na pećinarenju (nikad probao) - sećam se sad davno wow fotki, dal si i ti birao pa stavljao, pa National Geographics, ili ko već, ... pa se sećam i bloga - fenomenalan

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 02.11.2017

Re: Znao sam ...

Milan Novković
srdjan.pajic
...i nedetonirana minskoeksplozivna sredstva...

I dalje vam mnogo zavidim na pećinarenju (nikad probao) - sećam se sad davno wow fotki, dal si i ti birao pa stavljao, pa National Geographics, ili ko već, ... pa se sećam i bloga - fenomenalan



Nisam ni ja nikad ronio u pećinama, a mislim da nije ni tvoj kum, bar u ono vreme, ali smo se obojica u mladosti isticali u kičmatransu boca i ronilačke opreme za naše speleodrugare, Cecu, pra svega, njega i Krkar zna, kao i svako ko ima bilo kakve veze sa ronjenjem, u ex YU, a i sad, u Srbiji. Znam da je bila neka žvaka kako ronioci ne smeju da se naprežu mnogo pre i posle zarona u jami, pa im je uvek trebala posluga.

Tvoj kum/imenjak je jednom baš nagrabusio tamo u Pećini na vražjim firovima vukući te boce, ono, pozeleneo od naprezanja, to je ušlo u predanje, iako je jak ko konj, to jest bio je jak pre nego što se oženio, sad ne bih znao. A imao je i lošu narav, nedajbože sa njim se pobiti. Legenda kaže da je jednom na Adi na njega neki kajlirani dizelaš naterao pitbula, na šta je Milanče uvatio kera za noge i sa njim, kerom, olešio tog dizelaša. Ovo sam čuo iz nekoliko izvora, sa malim alteracijama, da je možda uvatio dizelaša za noge i olešio kera sa njim, ne znam šta je istina, a šta preterivanje, ali znam da je Guza bio zajeban igrač, kao i debar deo speleologa, i da je sigurno bilo nekog sranja na Adi).

angie01 angie01 10:48 01.11.2017

Halloween

Ovaj praznik je nastao od starog Keltskog paganskog festivala, koji se odrzavao noc pred keltsku Novu godinu, koja se slavila 1. novembra. Naime, smatralo se da se u noci 31. oktobra duse mrtvih aktiviraju i da se one lutajuci tada najvise priblizavaju zivom svetu, pre nego se presele u svoja vecna boravista, pa su ljudi palili vatre, oblacili se u zastrasujuce kostime, misleci da ce tako da im budu prihvatljiviji i odobrovolje ih, kao i ponudom raznih slatkisa pripremljenih za tu priliku. Ujedno se slavio kraj zetve, stoka se vracala kuci sa udaljenih pasnjaka. Takodje se verovalo da su mracne magijske sile najace u toj noci, a u stvari su sve pojave koje nisu mogli da objasne podvodili pod eskaliranje tih moci.

Kasnije, kada su se Irci iseljavali na Americhki kontinent, preneli su i ovo slavlje, koje je tokom vremena menjalo oblik, te je ovaj danasnji bezbrizni trick or trite nastao iz jednog bahatog perijoda, gde su stasali klinci u noci vestica, vandalski pravili stetu na kucama, cak do paljenja, ako nisu od domacina dobijali ono sto su trazili.

Svuda gde sam zivela u zpadnom svetu je meni ovaj specificni maskenbal bio super provod, narocito u hladnoj Kanadi, gde se komjsika deca u dvoristima preskupih kuca igraju sama svako za sebe, a taj dan konacno otvaraju vrata svima, predhodno se potrudivsi da odgovarajuce ukrase ceo ambijent ispred kuce, utrkujuci se ko ce kreativnije i efektnije osmisliti scenografiju i sa osmesima dele slatkise svakome ko pozvoni.

Konacno se stvori neko zajednicko veselje, gde se grupice na ulici pozdravljaju i odmeravaju jedni drugima kostimaciju, deca veselo cice, stiskajuci kese, korpe,...sa nagomilanim plenom, oni stariji vriste iz kola, iz kojih se cuje neka glasna muzika, odlazeci na neki parti za noc vestica.


Kazezoze Kazezoze 10:56 01.11.2017

Re: Halloween

Ovako se Blogov Kolac spremio da plaši goste za Haloween



angie01 angie01 11:03 01.11.2017

Re: Halloween

Kao deca, mi smo kod bake rezbarili bundevu i kostimirali se kod kuce- super je bio provod i jos smo dobijali poklone.

Moram jos da se pohvalim, da sam, dok smo ziveli na Tajlandu, na proslavi Noci vestica organizovane od strane (americke) skole mog tada malog starijeg sina, a koju je prenosila neka njihova drzavna televizija- jer je sve bilo ozbiljno organizovano u nekom luksuznom hotelu, sa posluzenjem za roditelje i goste- dobila prvu nagradu od zirija za kostim koji sam sama napravila detetu od raznih prirucnih materijala i fluorescentnih boja, dok su druga deca imala preskupe kostime kupljene gotove u Maleziji.



angie01 angie01 11:24 01.11.2017

Re: Halloween

tasadebeli tasadebeli 12:45 01.11.2017

I Live In A Split Level Head

Neću nikog da brišem ni da banujem, čak ni debelog tasu.






К'о да си мене пит'о шта то да пишеш!

Коначно да некоме и од срца дам препоруку! *





____________________________________________________________________________________


* -
freehand

Само да вам укажем ако вам је то промакло у изјави господина Ивањија.

Он ни у једном тренутку не осуђује Херту Милер за оно што је она рекла.



I u tome je njegova veličina. On se sa njom duboko ne slaže ali mu na pamet ne pada da joj zabrani da svoje mišljenje iznese. Za razliku od ovdašnjih vlasnika istine koji pišu i zastupaju upravo ono - pajz sad: komunistima pripisuju kao najveće grehe?! Netoleranciju, zabranu drugačijeg mišljenja i govora.
Divan kalambur.



tasadebeli


freehand

I u tome je njegova veličina.






Divan kalambur.



Достојан Србије у 2017. у којој ти данашњи "четници" са усхићењем причају о Русији, односно СССР, а данашњи "партизани" се до имбецилности диве "демократији" и "слободама" либералног капиталистичког Запада.





I´ve lived in apartments, I´ve lived in a home
I travelled in trailers when I used to roam
But now in these places you won´t have me dead
´Cause I´m happy I live in a split-level head

I do what I want to, no worries, no care
If anyone bugs me I climb up my stairs
Way up to a level where I feel no threat
´Cause I´m happy I live in a split-level head

If you´re trying something, I couldn´t care less
I don´t rush for busses and trains are a mess
There´s no one to care for, I don´t need a bed
´Cause I´m happy I live in a split-level head

I like how I´m living, I´m nobody´s slave
My head´s above water, so don´t make a wave
There are no doors to lock and no dogs to be fed
´Cause I´m happy I live in a split-level head

Now why should I move when the neighborhood´s right?
No taxes to pay and no landlord to fight
Now I call this living, what´s more, like I said
´cause Im happy I live in a split-level head

Now you keep your ulcers, your ills, and what, too
You sure couldn´t have them and live like I do
You think I have problems, but you do instead
´Cause I´m happy I live in a split-level head

I live with two people, I like both of them
He likes both of me and I like both of him
They´re my alter-ego and to them I´m wed
´Cause I´m happy I live in a split-level head

There´s no simple status in my neighborhood
And that kind of thinking, I think it´s so good
And I don´t take the lead when I like to be led
´Cause I´m happy I live in a split-level head



angie01 angie01 22:30 01.11.2017

Re: I Live In A Split Level Head

К'о да си мене пит'о шта то да пишеш!


evo dok Pajke povije bebu, princezi procita pricu za laku noc, opere sudove,...da ti odgovorim na ovu paskvilu, koju ne znam sto si zakacio na blog za zahebanciju,...verovatno nezadovoljan odijumom, pa da ponovis ovde,...samo sto ti je pogresan naslov- vampiri su zlobini.

Zašto je Srbiji potrebna Herta Miler




Zašto smo dobitnicu Nobelove nagrade dočekali na nož, željni njene krvi, brojeći joj krvna zrnca i osporavajući je kao osobu, pisca, psujući joj i oca i majku? Kako smo se, preko noći, pretvorili u palanku koja je jedva dočekala da baci kamen na nju, bez da smo razmislili koliko smo i sami grešni? A zar nije upravo o tome Herta Miler i govorila, da smo sami najveći krivci za sve što nas je snašlo u periodu tranzicije?

Piše: Nataša Mićić

Možda je teško čuti istinu kada ti je saopšti “neko sa strane”, pa još u tvom gradu. To je, međutim, pokazalo i to da nismo zaista spremni ni da čujemo istinu, a još manje da se suočimo sa istom. Da, zaista ni ove dve decenije nisu bile dovoljne da i sami, bez jedne Herte Miler, priznamo kako smo se našli tu gde smo danas – na skoro istom mestu kao i sa kraja prošloga veka. Da li je moguće da nam je teško da shvatimo, posebno nakon toliko velikog datuma kao što je peti oktobar, da je politika Slobodana Miloševića uzrok bombardovanja? Znamo li danas da izgovorimo da je njegova ratna politika dovela do krvavih sukoba, zločina, do premeštanja ubijenih ljudi u hladnjačama i zakopavanja njihovih ostataka u Batajnici? Da li smo svesni da je isti taj čovek, godinama pre sankcija i bombardovanja, upozoravan i da je tačno znao šta će uslediti? To ga nije sprečilo da uništava druge narode, ali i sopstveni. Kada su činjeni zločini nad drugim, narod koji je “čuvao” grcao je pod sankcijama i bombama koje su letele kao poslednja moguća kazna za politiku koje je Milošević vodio.

Naravno da je najviše nevinih stradalo u tom poslednjem činu vladavine Slobodana Miloševića. Pre nas to je isto radio sa drugima i trećima i nastavio bi to da čini i dalje da se nije desio peti oktobar. Zar to nismo savladali i shvatili i sami? Ili je bilo nužno da nas na to podseti Herta Miler, pa da se svi glasno brecnemo na nju, dokazujući burnom reakcijom da ama baš ništa nismo razumeli za sve ove godine? Jako je teško priznati da smo i mi odgovorni za sve izgubljene živote koje je tadašnja politika proizvela. Naravno da smo se osvestili kada smo i sami postali žrtve. Ali to osvešćivanje je očigledno bilo kratkog daha.

Ovde je nacionalizam koren svakog našeg problema. Nerado ga prepoznajemo kao uzrok sopstvene propasti. Neće biti da je razmišljanje Herte Miler uzrok svih naših problema. Ona je odavno slobodna, jer se suočila i sa sopstvenim duhovima prošlosti. Mi smo još uvek njeni zatočenici, oni koji ne prihvataju da se mnogo toga lošeg činilo u naše ime. Jer, da jesmo to shvatili, bilo bi nas barem malo sramota dok slušamo istinu, a ne bes, pa makar nju rekla i jedna gošća ovogodišnjeg Sajma knjiga.

Milošević je na Gazimestanu započeo svoj nacionalni, ratni ciklus, koji je završio iza haških rešetaka gde je i umro. Danas je, sudeći po reakcijama na Hertu Miler, življi nego ikada. Razmislite, građani i građanke Srbije, ima li nas sve više ili sve manje nakon te destruktivne politike, zbog koje smo kažnjavani i sankcijama i bombardovanjem i da li smo svesni da živimo u državi u kojoj ne znamo njene granice? To je zaostavština nacionalnih politika koje smo vodili, pored nevinih žrtava iz tuđih i iz sopstvenih redova. A nevini su isti, ma koje nacionalnosti bili. Samo nas naše žrtve više bole.

Upravo je zato teško suočiti se sa sopstvenom odgovornošću, jer smo svi na Balkanu doživeli te jezive ratne godine. Zato je Herta Miler potrebna, da shvatimo barem da nismo daleko odmakli u shvatanju skore prošlosti. Moramo da pričamo o tome, jer je od napada na Hertu Miler delotvornije da čujemo i jedni druge i one zbog kojih se osećamo loše. Posebno njih. A onda možemo dalje, ako za to uopšte imamo snage


tadejus tadejus 13:05 01.11.2017

tritnuh kilo cukra

saće morati da dupliram dozu angry mamma classova..
ovde je noć vještica ludilo..
ulažu se ozbiljni napori u ukrašavanje (ili nagrđivanje) kuće, kostimiranje sebe i djece a u svemu učestvuje zavidan broj ljudi..
istina, mi živimo u kraju koji zovu nappy valley, možda nije baš tolika histerija drugdje..
dječica se super provedu, ne štedi se na šećeru tako da njima boljeg provoda ne možeš smisliti..
matori se isto užive..
ali nema vatrene vodice.. što jeste neobično s obzirom da su ovdašnje mame velike pobornice vatrene vodice al eto o ovoj prilici opcije su dve (možeš i u obe da učestvuješ)..
ili ukrasiš kuću i upališ svjeću (po mogućstvu u bundevi) i kostimiran dočekuješ male trick or treatere.. ili ideš u pratnji svojih trick or treatera u obilazak..
mama ljenčina je odabarala drugu opciju, možda se dogodine isprsim i da budem domaćin..
prikladno sam se odjenula kao (pogađate) vještica..
sve u svemu krajnje vesela zgoda, kao uostalom i sve ovde što je obično veselo.. al jeste fakat i raspinički, što je opet takođe tipično..
taki su, te ako ih ne možeš pobjediti a ti im se, jelda, pridruži
maksa83 maksa83 13:15 01.11.2017

Re: tritnuh kilo cukra

prikladno sam se odjenula kao (pogađate) vještica..

pics or it didn't happen, što bi rekla ova deca danas na Interwebovima.
tasadebeli tasadebeli 13:22 01.11.2017

Инцестуозни бракови вампира и вештица

Svima koji slave Sv. Luku, ili Noć veštica, ili oboje, čestitam!









П.С. - А колико лове трговци обрну за Ноћ вештица или за Дан заљубљених?

У Стејтсима и глобално?

Има ли некаквих оквирних процена?

У Стејтсима и за Тенксгивинг деј такође, зар не?

Очекујем слављење и Тенксгивинг деја и овде у Србији. Ускоро.

Ми Срби ћемо да га славимо у знак сећања на староседеоце "Илире" које је сам бог ставио својом руком на Балкан још у почецима времена и који су нам дали храну да преживимо оне прве оштре зиме када смо се доселили на Балкан однекуд из руских степа.

Данас се ти "Илири" зову Албанци. Шиптари, како год...

Углавном, нисам хтео о томе него тај обрт лове, то је та тајна веза, та нит која спаја све ово локално у то дивно глобално.

Нема шта да чекамо и да се снебивамо...

Нови циклус потрошње у Њу Ејџу је пред нама!








Дет уоз мај гивинг за овај пост.

Тенк ју!






niccolo niccolo 18:00 01.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Очекујем слављење и Тенксгивинг деја и овде у Србији. Ускоро.

Zar to već ne postoji, ono kad Srbi viču hvala Vučiću što je za samo...?
angie01 angie01 18:43 01.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Zar to već ne postoji


njaoo,..nesto radim, pa sam ostavila zasedanje skupistine, jer izglasavaju amandmane za zakon o skolstvu,...znaci, kakav Halloween,Thanksgiving,....rci/palci,...sve na jednom mestu, pa u krug...jos ustede na kostimaciji, jer nije potrebna.
tasadebeli tasadebeli 08:11 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

angie01

da ti odgovorim na ovu paskvilu,


freehand

na kraju bih vas sve pozdravio tradicionalnim pozdravom tajnog srpskog tradicionalističkog društva "Crna muka" - MANGULICA ILI SMRT!



Јбт, постао сам прозорљив!

Тачно сам знао ко ће и овде да се јави са уобичајним просеравањима истим као и увек.

Па унапред окачих одговарајући клип о том вашем просеравању.





Где вам је онај трећи из Трио фантастико?





'Ајде некако и разумем Енџи. Она је стари члан централне комитеје. С педигреом. Иде то по праву наследства, јбг. К'о у монархијама...

Разумем и Елојицу. Идеали младости, добре рибе на радним акцијама, преко СК до стана и посла у држави у којој тога вазда мањка.

Али не разумем тебе, Фри.

Коначно су те ипак примили у партију после толиких година?

Ниси више само обичан члан ССОЈ?
freehand freehand 08:52 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Коначно су те ипак примили у партију после толиких година?

Ниси више само обичан члан ССОЈ?

Iz sokolića u ZZbor, iz ssoja u partiju.
A u kojoj sam ja partiji, Taso?
I kakve to tačno veze ima sa tvojim kvazipatriotskim a kriptoljotićevskim benavljenjem i gušenjem i mentalnim trovanjem čitalaca ovde?
angie01 angie01 09:03 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

'Ајде некако и разумем Енџи. Она је стари члан централне комитеје. С педигреом. Иде то по праву наследства, јбг. К'о у монархијама...


kako jadno laganje,...nisam nikada bila clan nicega sto ima veze sa politikom, rezimom,...niti su to ikada bili moji- tako da ti je ovo samo uobicajeno ucitavanje i ukazivanje prstom na "neprijatelja".
tasadebeli tasadebeli 09:23 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand
Коначно су те ипак примили у партију после толиких година?

Ниси више само обичан члан ССОЈ?

Iz sokolića u ZZbor, iz ssoja u partiju.
A u kojoj sam ja partiji, Taso?
I kakve to tačno veze ima sa tvojim kvazipatriotskim a kriptoljotićevskim benavljenjem i gušenjem i mentalnim trovanjem čitalaca ovde?



Исто колико и твоје малициозно квазиполитикантско бенављење и лепљење поолитикантских етикета по Блогу Б 92 које су такође ментални отров овде.

Па чисто онако... Да видиш како то изгледа када други то теби ради.

А иначе, матор си ти и за партију, а камоли за ССОЈ...

Шта је било, било је, отишли сви возови, ти остао на станици.

Јбг.
freehand freehand 09:25 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

А иначе, матор си ти и за партију, а камоли за ССОЈ...

Znači šalio si se samo, da malo pajiću istroluješ temu- Dobro, sad mi je lakše.
tasadebeli tasadebeli 09:27 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand
А иначе, матор си ти и за партију, а камоли за ССОЈ...

Znači šalio si se samo, da malo pajiću istroluješ temu- Dobro, sad mi je lakše.


Наравно.

А јеси приметио како сам дао леп наслов овом низу коментара?

Инцестуозни бракови вампира и вештица


Нико да ме похвали због тога...
freehand freehand 09:30 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

А јеси приметио како сам дао леп наслов овом низу коментара?

Нико да ме похвали због тога...

Jok. Ali sad, kad si mi skrenuo pažnju, vidim da je gluplji i maligniji nego obično.
tasadebeli tasadebeli 09:33 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand
А јеси приметио како сам дао леп наслов овом низу коментара?

Нико да ме похвали због тога...

Jok. Ali sad, kad si mi skrenuo pažnju, vidim da je gluplji i maligniji nego obično.



Да.

Али ипак по малициозности не може да достигне твоје луцидне коментаре.

Него, ниси можда приметио, Пајке ме је поменуо у основном тексту поста и то је био једини разлог због којег сам се уопште и јавио овде јер ми је сама тема поста поприлично досадна, незанимљива.

Да ме није домаћин поменуо, не бих ја...

А овако ми је на сва та лупетања преостало само да одговарам такође лупетањима, па макар то теби луцидном и изгледало као троловање.

Али није троловање!

Homo homini lupetanus est.
freehand freehand 09:38 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Да ме није домаћин поменуо, не бих ја...

А овако ми на лупетања преостало само да одговарам лупетањима, па макар то теби луцидном и изгледало као троловање.

Pa što ne lupetaš o temi ili čemu bilo drugom nego šminkaš mrtvu babu od tvog presahlog bloga, nosajući je naokolo ko Perica karanfile?
tasadebeli tasadebeli 09:40 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand
Да ме није домаћин поменуо, не бих ја...

А овако ми на лупетања преостало само да одговарам лупетањима, па макар то теби луцидном и изгледало као троловање.

Pa što ne lupetaš o temi ili čemu bilo drugom nego šminkaš mrtvu babu od tvog presahlog bloga, nosajući je naokolo ko Perica karanfile?



Па рекох ти већ:

Инцестуозни бракови вампира и вештица



Зар нисам већ самим тим насловом у теми овог поста?


И опет ми постављаш једно те исто питање по ко зна колико пута као да си иследник Гестапоа или НКВД.

Јбт, какав мозак ти имаш!

Чудо једно!
alselone alselone 09:42 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Brate ovi beskonacni nizovi gnjecenja kurca, sa bilo kim ko je raspolozen, a u poslednje vreme su to na svakom blogu ili tasa ili gedza, me sve vise smaraju. Cak ni skrol nije resenje, potrosio sam zglob na prstu.
tasadebeli tasadebeli 09:47 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone
Brate ovi beskonacni nizovi gnjecenja kurca, sa bilo kim ko je raspolozen, a u poslednje vreme su to na svakom blogu ili tasa ili gedza, me sve vise smaraju. Cak ni skrol nije resenje, potrosio sam zglob na prstu.



И не помену Фрија и Анђу?

Ни Елојицу?

Само Геџа и ја смо најгори од све деце?

Е, мој Алсе, никада од тебе праведан учитељ.

Него, то што ти отишао зглоб на прсту, није то од скроловања.

То је реума. Иде с годинама. И од влажне климе.
alselone alselone 09:51 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Само Геџа и ја смо најгори од све деце?

Nisi me razumeo tasivoje. Evo javno izvinjenje i tebi i gedzi, dragi ste mi obojica.

Ali mi je riblji paprikad drazi.
tasadebeli tasadebeli 09:58 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone
Само Геџа и ја смо најгори од све деце?

Nisi me razumeo tasivoje. Evo javno izvinjenje i tebi i gedzi, dragi ste mi obojica.

Ali mi je riblji paprikad drazi.



Увек и свагда. Ништа не може од паприкаша бити драже.

Зезам се и ја, бре, и тако сам и ја тебе разумео, нема потребе за извињењем.

(Гњечење курца јесте гњечење курца и нема шта ту да се лажемо.)

Него, овде изгледа ионако скоро више никог и нема сем нас неколико, па сам се опустио начисто. Као оно кад ти оду гости из куће.

Анђа и Фри су баш згодан блоговски пар за то опуштање.

Једино ми нема нешто Елојице, сад се већ бринем...
alselone alselone 10:07 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Ништа не може од паприкаша бити драже.

Sutra idem u Sombor, na verovatno najbolji riblji paprikas u ovom delu sveta.
Uzbudjen sam ko pred ekskurziju.
angie01 angie01 10:19 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Какво јадно пренемагање...


sta je tu prenemaganje- kazem ti da ne govoris istinu, da ucitavas nesto sto je upravo suprotno.

edit; morala sam da se vratim, a bas sam ti precutala tvoje uobicajeno prenemaganje, kojim sada pokusavas mene da castis,...hebote, sad jos zoves ljude upomoc, kao nisu reagovali:))),...pa cekaj, ti sebi dozvoljavas da prozivas u stilu incesoidnih veza vestica i vampira, kada ti ljudi kazu da gresis,....ali zato nije incesoidna ni jenda grupica koja vice zajedno s tobom???

pri tome, free i ja nismo nikakava ekipa, sa eloyem nisam razmenila niti jedan komentar.
angie01 angie01 10:26 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Инцестуозни бракови вампира и вештица

И не помену Фрија и Анђу?

Анђа и Фри су баш згодан блоговски пар за то опуштање.


kako si beskrajno smesno jadan nastavnice,...danima postiras neko smaranje, da l u svojim tekstovima ili onim slajfnama od komentara- drzis nevrending cas huskanja, prebrojavanja, ukazivanja prstom, etiketiranja i mrznje, koje ne mozes ni nekim normalnim nacinom da branis, nego istom glupavom tehnologijom kojom su napisani.


Само Геџа и ја смо најгори од све деце?


kako da ti kazem- ti i gedza ste k'o dupe i glava,...mislim, nema ni jedne tacke u kojoj bi mogao da se nalepis s njim u ekipu- bez obzira da l se u nekim stvarima slazete.


ps- ja se u ovo tvoje proseravanje ne bih ni ukljucila, da nisi nakacio link o njemu i na ovaj blog- kao, nije ti dosta,...ko sto se prelepljuju plakati vucica, preko nekih iz suprotnog tabora,....znaci, ja bih te preskocila i tebe i tvoje gluposti da nisi pretearo sa heklanjem.
tasadebeli tasadebeli 10:56 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone

Sutra idem u Sombor, na verovatno najbolji riblji paprikas u ovom delu sveta.
Uzbudjen sam ko pred ekskurziju.






Уживај, Алсе, и у моје име!
c_h.arlie c_h.arlie 11:01 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone
Ништа не може од паприкаша бити драже.

Sutra idem u Sombor, na verovatno najbolji riblji paprikas u ovom delu sveta.
Uzbudjen sam ko pred ekskurziju.

Ne slažem se --- bolji je u Kanjiži.
tasadebeli tasadebeli 11:04 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

angie01

znaci, ja bih te preskocila i tebe i tvoje gluposti da nisi pretearo sa heklanjem.



Како беше оно... Једном ЦИА, увек ЦИА?

На Блогу та стара народна изрека гласи:

Једном модератор, увек модератор.
alselone alselone 11:07 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

c_h.arlie

Ne slažem se --- bolji je u Kanjiži.


Jesmo se nas dvojica dogovorili nesto?
c_h.arlie c_h.arlie 11:27 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone
c_h.arlie

Ne slažem se --- bolji je u Kanjiži.


Jesmo se nas dvojica dogovorili nesto?

Nismo, koliko ja znam.
No, nebitno je to da li smo se dogovorili.
Bitno je da sam ja u tvom pitanju osetio preteći ton, te stoga molim pojašnjenje - da li je moj osećaj dobar ili ne ?
angie01 angie01 11:28 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Једном модератор, увек модератор.


UUuuuuu, pa da sam moderator, valjda bih drugacije reagovala,...kave veze ima preskakanje sa moderacijom,....a to prozivanje za moderaciju je vec toliko pase, da mi je blesavo kada se bilo ko za istu uhvati-o tome sam sve rekla i veoma stojim iza svega sto sam na toj "funkciji" uradila, a sto je sve bilo u korist blogera i bloga,....sa istog mesta sam se sama povukla, prvo, jer se u toj guzvi trosilo mnogo vremena a za dz, a drugo, bilo mi je zanimljivije da blogujem, nego da pazim- ....neki drugi posle, su bili mnoooogo drugaciji,...tako da jos uvek tapkas i mlatis rukama, moj nastavnice.
gedza.73 gedza.73 11:30 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Alselone
Evo javno izvinjenje i tebi i gedzi, dragi ste mi obojica.

Ne zajebavaj nema potrebe za izvinjenjem. Pazi, kad nanovo pročitam svoje komentare sam sebi sam teški udav a kamoli drugima. Nego se nekako uvučeš u spiralu, pa da dokažeš, onda da pojasniš...
alselone alselone 11:32 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Nismo, koliko ja znam.

Jesmo. Na samom pocetku ove inkarnacije smo se dogovorili da mi neces zapisavati komentare.
c_h.arlie c_h.arlie 12:51 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

alselone
Nismo, koliko ja znam.

Jesmo. Na samom pocetku ove inkarnacije smo se dogovorili da mi neces zapisavati komentare.

Nisi mi odgovorio na jedino bitno pitanje.
Ne znam šta ti znači inkarnacija - u ovom kontekstu.
... kao i što ne znam šta ti znači to zapišavanje komentara.
Ne bi bilo loše da poradiš na terminologiju koju koristiš.
No, ne želim da se bavim vaspitnim radom - ko zna red, taj zna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:45 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Friki i Tasa su ovde kao Godzila protiv Megalona.

Ako, ako, ovo je blog otvoren sa sve instalacije i performanse. Ako treba i neki vulkan ili atomsku elektranu da eksplodiramo, samo javite.
tasadebeli tasadebeli 20:54 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

srdjan.pajic
Friki i Tasa su ovde kao Godzila protiv Megalona.





А Енџи?

Мица Мојсиловић?







П.С. - Немој љутиш, Енџи...

Поздрав од твој наставниче!
angie01 angie01 21:37 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Мица Мојсиловић?


ne znam ko je to, a nije ni bitno, sigurno si odabrao nesto rogobatno, pa cu tako i da shvatim,...ne znam da l ja sad treba da vratim na isti nacin, malo mi glupavo,

mislim, jedno je komentarisati necije izgovorene reci, a veoma je drugo licno vredjanje, (sad samo ne znam sta sam od svega izrecenog:)))...no svako kako zna i ume.


твој наставниче!


ovo sam rekla, da bih izbegla ono sto su neki vec ovde rekli- ono, da neko sa takvim retrogradnim nacionalistickim stavovima, nacinom komunikacije, tehnologijim ucitavnja, etiketiranja,...ukazivaca prstom na one koje treba ukloniti i sl- radi kao nastavnik sa decom,

..eto, nemoj ni ti da se ljutis.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 02.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

tasadebeli
srdjan.pajic
Friki i Tasa su ovde kao Godzila protiv Megalona.





А Енџи?

Мица Мојсиловић?





П.С. - Немој љутиш, Енџи...

Поздрав од твој наставниче!


Ne diraj mi Endži, zaboraviću šta sam obeć'o na početku!
tasadebeli tasadebeli 07:11 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

srdjan.pajic

Ne diraj mi Endži, zaboraviću šta sam obeć'o na početku!



Значи, обећање лудом радовање?

А ја таман купио Енџи једно лицидерско срце са огледалцем на једном од ових вашара који се пригодно одржавају по Србији за Ноћ вештица и остале празнике...


Е, јбг... Бацио сам џабе паре.

Нема везе, важна је добра намера.








Ма нећу, бре, шалим се. Не брини, боли ме уво за Енџи.

Макар она (и Фри) наставила уредно да редарише моје постове и коментаре, брише им прашину, усисава, пере, пегла,... по Блогу Б 92.

Нећу је дирати, обећавам ти.

Ни овде код тебе, ни уопште... На Блогу Б92.
freehand freehand 08:02 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица


А ја таман купио Енџи једно лицидерско срце са огледалцем

Ogledalcetom?
tasadebeli tasadebeli 09:26 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand

А ја таман купио Енџи једно лицидерско срце са огледалцем

Ogledalcetom?



Како год...


EDIT:


А је л' и ти исто мислиш као и лик у огледалу/огледалцету да ја нисам морално-политички подобан за наставника са својим


retrogradnim nacionalistickim stavovima, nacinom komunikacije, tehnologijim ucitavnja, etiketiranja,...ukazivaca prstom na one koje treba ukloniti i sl- radi kao nastavnik sa decom,



(Јбт, јадна деца! Али стварно! )
angie01 angie01 10:36 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

боли ме уво за Енџи.


to ne bi ni trebalo da bude sporno,...al odkud onda stalno, endzi ovo, endzi ono, endzi, endzi...


Макар она (и Фри) наставила уредно да редарише моје постове и коментаре, брише им прашину, усисава, пере, пегла,... по Блогу Б 92.


aj' sad polako-kada komentarisem tvoje uradke, a na blogu, koji valjda za to i sluzi- ja onda redarisem i vrsim veliko spremanje,:))))...a ti mi na to odgovaras raznim ucitavanjima i ukazivanjem na mene kao na negativan elemenat koji je prikladan jedino za otklon i prezir, kao sto to uostalom cinis za sve koji smetaju tvom poimanju pravednog sveta....ne znam sta je onda prenemaganje, ako ne to- doduse, ne bas naivno.

Јбт, јадна деца! Али стварно!

pa vidi, u odnosu na to s kakvom upornoscu ovde pokusavas da uvedes hardkor nacionalizam, sovinizam, objasnjavas kako su neki narodi tumor i sl., mogu da zamislim kako tako nesto slicno ubacujes u svoja predavanja uz objasnjenja zadate materije,...i moj sin je imao izuzetno simpaticnu nastavnicu geografije, koja nije ni jedan cas preskocila, da uz bilo sta sto predaje , objasni kako su Ameri zlo od kojeg svo zlo na planeti dolazi,...uredno ga je zahebavala za to sto je ziveo u Kanadi, sto odlicno govori Engleski, te je njegov stajling komentarisala kao gej- jer i oni dolaze sa tog kontinenta- iako se moje dete skockavalo sasvim uobicajeno i ako smem da kazem, sa prilicno ukusa i stila,....srecom, sva su ostala deca to njeno "insistiranje" podvlacili pod, sasava nastavnica....al, fakat zahebano.
nsarski nsarski 10:40 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Јбт, јадна деца! Али стварно!

Izvini NG, ništa lično, ali ja drugačije mislim. Kada bi kojim slučajem moje 11 godina staro čedo došlo iz Čikaga ovde u školu, ja bih bio srećan kada bi je Tasa učio srpski jezik.
angie01 angie01 10:51 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Izvini NG, ništa lično, ali ja drugačije mislim. Kada bi kojim slučajem moje 11 godina staro čedo došlo iz Čikaga ovde u školu, ja bih bio srećan kada bi je Tasa učio srpski jezik.


nemam nista protiv da tako mislis,....ja nekako prosvetne radnike gledam kao strucnjake, kojima su deca poverena na cuvanje dok su u skoli i da oni, sem strucnog dela znanja koja im prenose, znacajno uticu i na njihovo razmisljanje.

ti se mozda slazes sa onim sto tasa zagovara, pa ti onda ne bi smetalo,...jer svi nastavnici, sto znamo i iz licnog iskustva, na svojim casovima, dosta toga kazu i nevezano za predmet koji predaju.- isto, nista licno, ni prema tebi ni prema tasi- komentarisem samo pojavu.
nsarski nsarski 11:05 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

ti se mozda slazes sa onim sto tasa zagovara, pa ti onda ne bi smetalo,

Uopšte nije važno sta on "zagovara" jer on nije zaposlen da zagovara nego da uči deci pravilima srpskog jezika i to, po mom mišljenju, dobro i uspešno radi, deca ga poštuju i vole. Niti je to "zagovaranje" primereno bilo kom nastavniku bilo kom drugog predmeta.

Znaš, mene su u osnovnoj i srednjoj školi, podučavali partijski poslušnici, ulizice nomenklaturi, i beskičmenjaci koji su predavali razne "sociologije", "marksizme" i slične gluposti - pa je i među njima bilo korektnih ljudi od nekakvog ličnog integriteta i poštenja, mada su bili drugovi članovi. I ničemu me nisu naučili od svoje "struke".

P.S. Ako ti smatraš da je "pravilna ideološka orijentacija" dovoljna kvalifikacija da čovek bude profesor nekog stručnog predmeta, onda se svakako razilazimo u mišljenjima.
angie01 angie01 11:06 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

...mi nismo imali srece sa nastavnicama Srpskog,...( kao i sa nekim drugim prosvetnim radnicima-sto je valjda posledica opsteg stanja u prosveti, a i sire), a jezik je vazna stvar,...u osnovnoj su deca po programu imala silnu gramatiku, koju im je nastavnica krajnje rogobatno predavala, ne vodeci racuna o tome da li razumeju ista- recimo, prvi put kada su se suretali sa glagoskim oblicima i vremenima, ona im je ladno diktirala primere iz neke njene sveske sa faxa, gde su bili sve neki keci primeri, koje je tesko razumeti, ako nisi strucnjak, umesto da im je priblizila problematiku tako sto bi im objasnila kroz najjednostavnije i naprepoznatljivije primere, kako bi shvatili o cemu se radi, pa jos da je provezbala s njima kroz neke slicne,...sad, drugo je pitanje da li je za jezik bitnije njegova lepota izrazavanja i unece primenljivosti od toga, da l znas bas sve da u gramatici prepoznas- no time se niko ne bavi, samo se slepo odradjuje program.

...u srednjoj imamo zenu, koja ne dolazi, ne dolazi, pa im rebne neki pismeni/kontrolni, koje posle ni ne cita, nego samo po simpatijama upise ocene- godinama roditelji i djaci pisu neke peticije, proteste zbog toga, jer u krajnjem skoru, ona decu nicemu nije naucila, sem da je moguc ovakav bezobrazluk- i nista,...tu je jos uvek, iako i svi u skoli priznaju da je tako, niko je ne dira.
angie01 angie01 11:10 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Znaš, mene su u osnovnoj i srednjoj školi,


ja se mojih secam sa velikim postovanjem- sem nekih izuzetaka, kojih svuda ima- opsti utisak je da im je bilo stalo da nas nauce, da razumemo, da budemo ok ljudi....tada je postojalo i od strane ucenika veci respekt za njih, nego sto je sada, jer deca sve vide...skapiraju pre, ili kasnije.


Niti je to "zagovaranje" primereno bilo kom nastavniku bilo kom drugog predmeta.


to i kazem- al je sada uredno prisutno,...dala sam primer.
angie01 angie01 11:18 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

P.S. Ako ti smatraš da je "pravilna ideološka orijentacija" dovoljna kvalifikacija da čovek bude profesor nekog stručnog predmeta, onda se svakako razilazimo u mišljenjima.


ne, ne mislim, niti sam to rekla- upravo je suprotno, da tasa ukazuje prstom na to ko je podoban, a ko ne,....ja sam rekla da profesori skoro uvek, narocito ako su nalozeni ovako kako tasa pokazuje, svoje stavove provlace kroz svoja predavanja, pristup,...i dala primer ( da li je tebi ok, da simpaticna nastavnica geografije, decu iz OS, indoktrinira dok im predaje materiju, mozda najbolje na svetu?)....protiv tase nemam nista, ja komentarisem ono sto pise.
maksa83 maksa83 11:26 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

da li je tebi ok, da simpaticna nastavnica geografije, decu iz OS, indoktrinira dok im predaje materiju

Moje starije dete isto ima simpatičnu nastavnicu geografije kojoj se pre neki dan otelo "deco, bežite odavde, ko god može", što ja toplo pozdravljam.
alselone alselone 11:28 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

što ja toplo pozdravljam.

Sto ja toplo mrzim. Sta ima ona da indoktrinira moje dete, pogotovo u tako ranom uzrastu. Mozemo mu samo napraviti osecaj nepostovanja prema drzavi, narodu, posredno i prema skoli (jer i onako nista ne vredi jer je ovde). Ima vremena za razgovor o seobama, a to svakako nije u osnovnoj skoli.
Milan Novković Milan Novković 11:30 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

nsarski
Јбт, јадна деца! Али стварно!

Izvini NG, ništa lično, ali ja drugačije mislim. Kada bi kojim slučajem moje 11 godina staro čedo došlo iz Čikaga ovde u školu, ja bih bio srećan kada bi je Tasa učio srpski jezik.

Ditto!

Doduše ja ne znam tačno šta Angie misli, ne znam tačno šta bilo ko misli, uključujući i samog sebe, pa se ne osvrćem na tvoj osvrt na njen osvrt na tvoj ili bilo čiji drugi osvrt nego ...

... ta tamo neka strast za svađanjem, cenjenjem drugih i lepljenjem etiketa prosto uopšte ne jenjava, izgleda.

Naravno, priroda bloga je dobrim delom iza toga, pa vrlo nezgodna situacija gde normalnim ljudima uređuju živote ludaci i lopovi, situacija u kojoj nije lako ostati cool, ali kad pogledaš i mnoge što žive od pisanja verovatno ćeš primetiti neverovatnu strast ka "dijagnostikovanju" problema.

Nekako više lažno nego istinito "progresivističko", "moralističko" maltretiranje sredine koje je prisutno svuda donekle, pogledaj samo US, iako je više frenetično-nezdravo nego smireno-zdravo.

Usput je i poprilično protiv-prirodno, gde bi radoznalost i strast ka kreaciji trebali nešto više da nam okreću glavu unapred, bez obzira na "opasnosti" nam sa strane i odpozadi, pardon my french.

Pa strast ka druženju, kolaboraciji i solidarnosti.
maksa83 maksa83 11:36 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Sta ima ona da indoktrinira moje dete

E, nemoj da se nerviraš, neće tvoje, nego moje.

I ako će.
tasadebeli tasadebeli 11:38 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Извини, Енџи, знам обећао сам Пајкету да те више нећу чачкати да ме не би бановао, али ово не могу да прећутим јер је то оно што ме, за разлику од свега поменутог у овом низу коментара, истински дотиче.


angie01

ja nekako prosvetne radnike gledam kao strucnjake, kojima su deca poverena na cuvanje dok su u skoli



Не, Енџи, на чување, него на подучавање у које је свакако укључено и васпитавање јер је оно неодвојиви део свега.


Извини још једном на овом мом талмудском пил-пулу око терминологије, али постајем баш баш цепидлака када су у питању те теме које ми стварно, истински, много значе и око којих се бавим толико.

За разлику од овога да вероватно нимало ни по физичком изгледу ни по карактеру не личим на наставницу географије, не зајебавам децу што нису живела у Србији, и слично што ме заиста не дотиче.


Успут!

Анегдота са часа! Да те мало насмејем...

Онај мој мали Филипинац којег сам вам помињао раније стигао је до осмог разреда. И сасвим солидно је научио српски. Наравно, више од својих вршњака него од мене.

На последњем писменом, у мртвој тишини док оловке шкрипе по папиру, Филипинац дигне руку и сасвим невино пита ме:

"НаставниЋе, је л' могу да напишем до јаја?"

Наравно, не наљутим се на њега, него погледам цело одељење које почиње да се кикоће и кажем:

"Ви сте за ово криви! То је од вас научио!"

А онда се обратим њему:

"Слушај, сине, ако дође нека инспекција у школу, ти и ја причамо само на енглеском. Договорено?"





Иначе, мали Филипинац је писао на тему Живот и судбине питавши ме пре тога да ли сме да пише о себи... Па сам одатле сазнао да је његова мама, Филипинка, упознала његовог "новог тату" (тако он каже), очуха, Србина, радећи на неком броду прекоокеанцу.

И тако мали доспео у Србију.

"Нови тата" га обожава као и своје дете рођено овде у србији из брака са Филипинком.

Мали игра кошарку за локални тим и сањари да буде репрезентативац Србије.

Обожавам га и ја. Али пссст... Не треба он то да зна. Барем док не заврши осми разред.
maksa83 maksa83 11:39 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Pa strast ka druženju, kolaboraciji i solidarnosti.

To ono kad je neki narod kancer koji treba odstraniti?
tadejus tadejus 11:42 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Milan Novković

... ta tamo neka strast za svađanjem, cenjenjem drugih i lepljenjem etiketa prosto uopšte ne jenjava, izgleda.


ništa neobično..
prosto sistem kod nas ne funkcioniše već tri decenije..
ljudi su navikli da u sve moraju sumnjati, svega se bojati, sve provjeravati jer je prosto sve moguće i sve dozvoljeno..
pa moraš stalno da držiš četvore oči otvorene i da sumnjaš u sve i svakog..
zaboravio si ti kako to izgleda i kakva je privilegija živjeti u uređenom društvu..

that said..
meni je jedna od prvih sumnji sumnja u ljude koji se samohvale..
a ja o tasi kao sjajnom profesoru koga djeca obožavaju znam samo iz njegovih redova..
dal je odgoj ili stvar pristojnosti ali samohvalu shvatam uvijek samo kao znak upozorenja..
sad može biti da je on to u samoodbrani, ne znam, te ostavljam prostora i da čovjek zaista jeste voljen, cijenjen u svojoj sredini itd.
prosto samohvala ain't my cup of tea..
tasadebeli tasadebeli 11:44 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

maksa83
Pa strast ka druženju, kolaboraciji i solidarnosti.

To ono kad je neki narod kancer koji treba odstraniti?



Ево га још један смарач!

Са закржљалим осећајем за метафоре и алегорије...

Не могу више, постали сте досадни.

Досадни до јаја, што би рекао онај мој мали Филипинац из школе.
tasadebeli tasadebeli 11:47 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Milan Novković

... ta tamo neka strast za svađanjem, cenjenjem drugih i lepljenjem etiketa prosto uopšte ne jenjava, izgleda.









Usput je i poprilično protiv-prirodno, gde bi radoznalost i strast ka kreaciji trebali nešto više da nam okreću glavu unapred, bez obzira na "opasnosti" nam sa strane i odpozadi, pardon my french.

Pa strast ka druženju, kolaboraciji i solidarnosti.







angie01 angie01 11:54 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Doduše ja ne znam tačno šta Angie misli,


prilicno sam jasno objasnila.

pri tome, ti kada tako na trepavicama sve uopsteno kazes, nedovoljno je jasno sta si mislio i za sta, ili da su svi u istom prikazonom fazonu- al te razumem:).

u ovo sve se ne bih ni upustila, da tasa nije nanovo ponudio svoj jos uvek aktuelan blog, par stepenica nize, a koji sam uredno preskocila, kako bi se nekako nastavilo sa tom ponudjenom hajkom...niti bih ovo sto sada recikliramo pomenula, da opet tasa nije meni nalepio gomilu nesipaticnih, a nepostojecih etikete, kao "argumente" na moje komentare...meni licno, mnogu je draze zahebavanje sa Halloweenom, nego prepucavanje-al mi isto tako malo nenormalno toliko insistiranje na nekim stvarima i huskanje, oko stavri za koje bi bilo normalno, da smo se u 21. veku vec dogovorili.

ne znam sta si mislo pod progresivistickim i moralistickim, pa jos pod navodnicima,...al, ako nisi primetio, skoro su svi pristojni ljudi izbegli odavde zbog forsiranja neke nezdrave atmosfere, koja je sada mejn strim.

ps- cudi me da ne nastupis, makar i ovako upakovano, u situacijama gde se fajtaju samo muski- onda obicno cutis iza ekrana-...dok je svako zensko suprotstavljanje, makar i ovako mirno izreceno- zasluzuje reakciju,kakvu god:).
angie01 angie01 12:00 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Не, Енџи, на чување, него на подучавање у које је свакако укључено и васпитавање јер је оно неодвојиви део свега.


taso, rakoh sve to kroz kurziv, al mozda nisi razumeo.


Извини, Енџи, знам обећао сам Пајкету да те више нећу чачкати да ме не би бановао,


sto se mene tice- slobodno, mislim da se Pajke samo salio.
alselone alselone 12:10 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

E, nemoj da se nerviraš, neće tvoje, nego moje.


Dobro, jesam malo u "would somebody think of children" fazonu, ali je to "moje/tvoje" bilo vise generalno receno.

I ako će.

OK, u ovom slucaju ti to odgovara, jer razmisljas jednako. Ali zamisli da indoktrinira dete u pravcu u kom se ti ne slazes?
c_h.arlie c_h.arlie 12:16 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

maksa83
Sta ima ona da indoktrinira moje dete

E, nemoj da se nerviraš, neće tvoje, nego moje.

I ako će.

Ne slažem se da se indoktrinira ičije dete - pa ni tvoje.
Deca su naše blago i treba ih što duže čuvati od ikakve indoktrinacije.
maksa83 maksa83 12:29 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Не могу више, постали сте досадни.

Samo bez foliranja. Možeš, možeš, pošto se na to jako ložiš.
maksa83 maksa83 12:37 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

OK, u ovom slucaju ti to odgovara, jer razmisljas jednako. Ali zamisli da indoktrinira dete u pravcu u kom se ti ne slazes?

Zamišljam, i bio bih nesrećan, uopšte se ne foliram da sam nešto principijelan.

U boravku u koji je išao ovaj stariji (a sada ide mlađi) je bio jedan mlad "nastavnik" (nije bio pravi nastavnik, nego unajmljeno lice u privatnom boravku, pošto škola nije u stanju da obezbedi boravak koji po zakonu mora da obezbedi). Osim "Putin digao Rusiju iz ničega" predavanja i da "čoveka mogu da oplemene samo muzika i ljubav prema Bogu" bilo je tu još pravislavno-mističnih tuljenja. Da ne bude da ovaj moj nešto mrsi proverio sam sa nekim njegovim drugarom priču i poklopila se.

Pošto je po mojoj proceni taj momak u suštini jedno dobro i ispravno ali patrijarhalno vaspitano stvorenje iz unutrašnjosti nisam nadigao dreku koju bih nadigao da je neizbaždarena budala, ali jesam otišao tamo i razgovarao sa vlasnicom oko svega toga.

maksa83 maksa83 12:39 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Ne slažem se da se indoktrinira ičije dete - pa ni tvoje.
Deca su naše blago i treba ih što duže čuvati od ikakve indoktrinacije.

Jeste, zato smo im uveli Veronauku u škole.
floki floki 12:50 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

meni ta veronauka u skolama ide prilicno na zivce

nasa cera je na pocetku skole ovde isla samo prvo polugodiste (jer je bila mala i raspored bio malo zeznut), posle smo je ispisali

sa veronauke koju koriste za indoktrinaciju bih ispisao dete gde god da smo (cak i u rusiji, mada mi maxa verovatno ne veruje)

da uce u religijama kroz istoriju na neki neutralan nacin, to bi mi bilo skroz ok...

veronauku koristi crkva, a istoriju vlast, svako za svoje ciljeve
Milan Novković Milan Novković 12:50 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица


angie01
Doduše ja ne znam tačno šta Angie misli,


prilicno sam jasno objasnila.

pri tome, ti kada tako na trepavicama sve uopsteno kazes, nedovoljno je jasno sta si mislio i za sta, ili da su svi u istom prikazonom fazonu- al te razumem:).

Nisam pročitao šta ste pisali ni ti ni NSarski, pošto nemama vremena, samo sam na tom mestu stao pošto vas poznajem (ja, naime, kad nemam vremena čitam samo one ljude koje duže poznajem, pa na kraju i njih prelistavam)
ne znam sta si mislo pod progresivistickim i moralistickim, pa jos pod navodnicima,...al, ako nisi primetio, skoro su svi pristojni ljudi izbegli odavde zbog forsiranja neke nezdrave atmosfere, koja je sada mejn strim.

Mislio sam na širi kontekst, svetski, gde su US demokrate neka vrsta sidra.
ps- cudi me da ne nastupis, makar i ovako upakovano, u situacijama gde se fajtaju samo muski- onda obicno cutis iza ekrana-...dok je svako zensko suprotstavljanje, makar i ovako mirno izreceno- zasluzuje reakciju,kakvu god:).

Nači nije nastupanje protive tebe, nego za Tasu ovom prilikom.

Idem i kod muškaraca, najčešće, samo možda nisi primetila. A uopšte "idem" retko u poslednje vreme

Evo, recimo, kako ja vidim tvoj "ps" (simpa, nema ništa loše u njemu - on mi je potvrda tvrdnje da je tamo judgemental attitude popularan. Recimo, interesantnije ti je da prilepiš etiketu iako ne razumeš šta pričam, pa u početku stavljam disklejmer da ne znam šta ti misliš, tj uopšte se ne osvrćem na tvoje mišljenje, nego da ili ćutiš ili, mimo moje brzopletosti, pročitaš i pitaš za pojašnjenje ako nije lako.

Znači, inherentno, blago, ratoborni stav

Fight "clubbing", ko šiša semantiku

Istovremeno, ja ne poričem da sam "human" na tu temu, i ponese me "situacija", ali ono o čemu pričam u komentaru mi je u oblacima od visina po važnosti, u odnosu na "fights".

Evo ti primer progresivizma i njegove zloupotrebe u tvojim rečima: "dok je svako zensko suprotstavljanje, makar i ovako mirno izreceno- zasluzuje reakciju,kakvu god".

Ovo je ok forma progresivizma, tj unutar normalnog dnevnog šuma, iako pogrešna - ne samo što ja nisam primetio "žensko suprotstavljanje", i treći put objašnjavam, nego i da sam primetio suprotstavljanje ne bih primetio da je žensko. U stvari je povod za komentarisanje podrška Tasi od strane NSarskog, a osvrt na tebe je disklaimer, da ne bi pogrešno shvatila

E sad, progresivizam u svom punom sjaju je danas bolestan, i puca po šavovima, klinci nas vide kao pomahnitale čudake/budale, uglavnom materijal za ignorisanje, i napisaću blog o tome inspirisan pisanjem jednog filozofa.

Do tad, napred u nove radne pobede, sa osmehom na licu i zajedno, naravno, bez neveselog i preozbiljnog, pogotovo nekreativnog kvrckanja

Ubeđen sam da sam ti ostavio na raspolaganju svih 360 stepeni za dalju akciju, to mi je namera, iako je akcenat na suzbijanju tog non-stop koškanja, ako nisam onda sorry
maksa83 maksa83 12:54 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

veronauku koristi crkva, a istoriju vlast, svako za svoje ciljeve

"Religija slovi za neuke kao istina, za mudre kao lažna, a za vladare kao korisna."

-- Seneka
alselone alselone 12:58 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Veronauku

E, tako, velikim slovom. Moraju neke stvari da se znaju.

floki floki 12:59 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

pa dobro, sa ovim srednjim delom ne mogu bas skroz da se slozim, no dobro

meni je uvek nekako najbolje da kazem da ja sa bogom nikakvih problema nemam, samo ne podnosim veliku vecinu njegovih samoproklamovanih ambasadora na zemlji...
maksa83 maksa83 13:02 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

meni je uvek nekako najbolje da kazem da ja sa bogom nikakvih problema nemam, samo ne podnosim veliku vecinu njegovih samoproklamovanih ambasadora na zemlji...

Eto kako mi lepo možemo da se složimo od slova do slova.

alselone alselone 13:04 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

meni je uvek nekako najbolje da kazem da ja sa bogom nikakvih problema nemam, samo ne podnosim veliku vecinu njegovih samoproklamovanih ambasadora na zemlji...


Tako je. Onda sebi konstruises verovanje u kom nema zemaljske administracije, i super.
floki floki 13:04 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

od slova do slova i to čak i bez naših slova, pa ti vidi...
floki floki 13:19 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

ma ne mora skroz bez administracije
ja retko idem u crkvu, ali se tamo lepo osećam kad odem (samo da nije gužva, to ne volim)
mi smo se i venčali i krstili decu u krušedolu, meni se taj neki nenametljivi mir i spokoj koji sam tamo doživeo mnogo dopada

i mnogo više od toga mi ni ne treba, no, ja mogu opet samo u svoje ime da govorim...

snimi ovo, to je kod mene ovde u parku:
c_h.arlie c_h.arlie 14:07 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

floki
meni ta veronauka u skolama ide prilicno na zivce

nasa cera je na pocetku skole ovde isla samo prvo polugodiste (jer je bila mala i raspored bio malo zeznut), posle smo je ispisali

sa veronauke koju koriste za indoktrinaciju bih ispisao dete gde god da smo (cak i u rusiji, mada mi maxa verovatno ne veruje)

da uce u religijama kroz istoriju na neki neutralan nacin, to bi mi bilo skroz ok...

veronauku koristi crkva, a istoriju vlast, svako za svoje ciljeve

Moja deca su na veronauku išla celo školovanje, sve do fakulteta --- i zamisli šta se dogodilo ... nisu indoktrinirana.
c_h.arlie c_h.arlie 14:10 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

floki
ma ne mora skroz bez administracije
ja retko idem u crkvu, ali se tamo lepo osećam kad odem (samo da nije gužva, to ne volim)
mi smo se i venčali i krstili decu u krušedolu, meni se taj neki nenametljivi mir i spokoj koji sam tamo doživeo mnogo dopada

i mnogo više od toga mi ni ne treba, no, ja mogu opet samo u svoje ime da govorim...

snimi ovo, to je kod mene ovde u parku:

Predivno - skoro sam preskočio da vidim crkvu.
tasadebeli tasadebeli 14:11 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

tadejus

sad može biti da je on to u samoodbrani,



На Блогу? (Пошто је из тих мојих редова.)


Од кога?

Мислим, ја то у самоодбрани?


tasadebeli tasadebeli 14:14 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

maksa83
Не могу више, постали сте досадни.

Samo bez foliranja. Možeš, možeš, pošto se na to jako ložiš.



Ма јок, Максо.

Мрзи ме чак и да те убеђујем колико ти је лоша процена за то ложење...

Канцер к'о канцер, јебига!

Шири се.

Ложењем га нећу спречити.

Него, свако вози у својој стазици, па докле ко стигне...

А једино што сам, нажалост на тежи начин научио, за ових 6 година откако сам на Блогу Б92, јесте да се искреност до краја и поверење у појединце овде у већини случајева не исплати.

Но, за то никога не кривим до самога себе.

Јбг, свака школа се плаћа.


EDIT: Сад ми паде на памет кад то рекох! За школу и плаћање...

Јеси ти рекао свом детету да кад већ слуша наставницу географије (и тату који је топло поздравља), ипак прво заврши школе овде у Србији, па да тек онда бежи одавде?

Јефтиније је, мање ће тебе коштати, а добиће квалитетно образовање какво тамо у већини школа неће добити...
freehand freehand 14:49 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

А је л' и ти исто мислиш као и лик у огледалу/огледалцету да ја нисам морално-политички подобан за наставника са својим

Isto kao ti ili neko drugi?
Како год...

Tragično za nekog ko decu uči maternjem jeziku i to potencira kao svoju veliku ljubav veliki doprinos.
freehand freehand 14:56 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Uopšte nije važno sta on "zagovara" jer on nije zaposlen da zagovara nego da uči deci pravilima srpskog jezika i to, po mom mišljenju, dobro i uspešno radi, deca ga poštuju i vole. Niti je to "zagovaranje" primereno bilo kom nastavniku bilo kom drugog predmeta.

Ovo je bazirano na direktnom i ličnom saznanju ili posredno, na informacijama sa bloga?
Poštujem i jedno i durgo, ali bilo bi mi draže da je prvo, a svakako i validnije.
maksa83 maksa83 14:58 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Јеси ти рекао свом детету да кад већ слуша наставницу географије (и тату који је топло поздравља), ипак прво заврши школе овде у Србији, па да тек онда бежи одавде?

Da.
Јефтиније је, мање ће тебе коштати, а добиће квалитетно образовање какво тамо у већини школа неће добити...

To je ipak podložno diskusiji, i rekao bih da si u svojoj uobičajenoj teatralnosti opet prevelikom četkom zama'nuo, i onda će opet da bude da ja ne razumem alegorije i metafore.

Da će manje koštati nisam siguran, npr. kod severnog suseda već preko deceniju dobiješ sve udžbenike na USB-u za dž., a po zapadnoj evropi su državne škole besplatne, i ako uzmemo u obzir da i oni i mi pravimo neke ljude koji na kraju čine neko društvo i državu tu naš rezultat baš i nije neki. Možda mi stvarno (kad bi se gađali kamionima) imamo superiorno i besplatno obrazovanje, ali smo kao društv totalni fail. Samo smo još gori kao država. A da, zaboravio sam, to je zbog zlih Titovih pionira.

A to koliko smo sada u ovom trenutku dobri u tome ipak nećemo znati, pošto ove godine nismo učestvovali na PISA testovima, a u prethodna tri puta smo bili ispod OECD proseka. To su ti neke cifre, tako da se ipak ne kurčimo previše sa tim "našim mnogo kvalitetnijim i besplatnijim" obrazovanjem.

Edit:

Za-ma-lo! da zaboravim:



angie01 angie01 15:03 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Nisam pročitao šta ste pisali ni ti ni NSarski,

U stvari je povod za komentarisanje podrška Tasi od strane NSarskog, a osvrt na tebe je disklaimer, da ne bi pogrešno shvatila




pa dobro bre Milance, nisi procitao, al si zato zauzeo stav.:)))


Recimo, interesantnije ti je da prilepiš etiketu iako ne razumeš šta pričam,


gde sam prilepila etiketu?...a trudim se da razumem, po iskustvu citanja tvojih uradaka svih ovih godina....pri tome, tebi nisu etikete ona besmislena prozivanja od strane tase, kao odbrambena " argumentacija":)...taso, izvini, ovo je samo kao primer.

Znači, inherentno, blago, ratoborni stav


a sta je sad ovo- gde ti vidis ratoboran stav, ja sam prema tebi oduvek bila krajnje korektna u najmanju ruku, iako nekad i nisi zaluzio, jer sam precutno, kapirajuci kontekst, pribegavala nekom drugom resenju, jer ono sto si izgovarao, nije moglo da se precuti...ne znam da l to kapiras uopste?!




Ubeđen sam da sam ti ostavio na raspolaganju svih 360 stepeni za dalju akciju, to mi je namera,





cekaj sad, meni si ostavio da penim, ili sta?:))),

iako je akcenat na suzbijanju tog non-stop koškanja, ako nisam onda

sorry


jer ti si upravo za sve suprotno:))),...ma daj bre Milance,( nije mi namera da te nerviram, jer si mi simpa, al sam pozivas:) pa ti si ovde zapocinjao i vodio krajnje neprimerene fajtove u kojima su ti svi, pa i ja u komentarima prilazili dobornamerno, pokusavajuci da te urazume, na sta si ti odgovarao prozivanjem na neciju viosku moralnost u odnosu na sve druge neuporedivo niske:)))- kada smo kod moralisanja koje pominjes sada u drugom kontekstu:))....da ne otvaram sad temu, gde ti s jedne strane napadas otkrivajuci prevaru prema sebi, ali zato prevaru/klevetu prema drugome, ciji ti je kontekst zanimljiv, prihvatas kao cinjenicu, al od iste osobe:))).


ali ono o čemu pričam u komentaru mi je u oblacima od visina po važnosti, u odnosu na "fights".


i evo opet- a u tome je sutina,...zasto ti mislis da je kod mene drugacije i sta ti uopste o meni znas,....ovde se sasvim slucajno desila rasprava, gde sam objasnila zasto i kako sam ja u nju usla i pri tome nisam ja bila ta koja nekog vredja i ucitava mu, samo sam komentarisala izreceno, jer je toga bilo previse u stalnom ponavljanju i gurkanju pod nos i kao takvo upravo smeta onome sto ti podvlacis kao prioritet.
alselone alselone 15:10 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Zamišljam, i bio bih nesrećan, uopšte se ne foliram da sam nešto principijelan.


Pa to. Mene na primer nervira i veronauka i "beste odavde odma sada odma (Bobo smrade akcenat)", skoro jednako.

Moze da se od veronauke napravi lep predmet, ako nastavnik zeli. Na fazon latinskog. Ja sam latinski obozavao, ali zato sto je je profesor bio car koji nam je pricao istoriju, rimsko drustvo, sentence itd. Nije nas gnjavio deklinacijama i konjugacijama. Slicno moze i od veronauke da se napravi bajkovita i lepa prica puna ispravnih poruka, a moze da dodje i taliban sa talibanskim idejama.

Moze od svega. Ja sam na primer upisao elektro uprkos nastavnicima fizike i u osnovnoj i u srednjoj, koji su bili apsolutno uzasni.
nsarski nsarski 15:25 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

freehand
Uopšte nije važno sta on "zagovara" jer on nije zaposlen da zagovara nego da uči deci pravilima srpskog jezika i to, po mom mišljenju, dobro i uspešno radi, deca ga poštuju i vole. Niti je to "zagovaranje" primereno bilo kom nastavniku bilo kom drugog predmeta.

Ovo je bazirano na direktnom i ličnom saznanju ili posredno, na informacijama sa bloga?
Poštujem i jedno i durgo, ali bilo bi mi draže da je prvo, a svakako i validnije.

Pa, nisam mu zagledao u diplomu, ako na to misliš, a i da jesam to mi ne bi mnogo značilo. Čovek s tolikim iskustvom, brigom o deci - sudeći po tome šta piše, njega najviše opsedaju srpski jezik, đaci i fudbal (dobro, ovo treće mu opraštam) - meni uliva poverenje kao profesor. Kao bonus mu je to što ima strpljenja da se nadgovara sa besmislenim napadima i ne izgubi živce - pravi profesor. To je sve što sam hteo da kažem. A čoveka lično uopšte ne poznajem, nažalost.
freehand freehand 15:32 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Pa, nisam mu zagledao u diplomu, ako na to misliš, a i da jesam to mi ne bi mnogo značilo.

Nisam pominjao nikakvu diplomu niti su mi takve stvari predmet interesovanja, sem kad ih neko sam istakne kao temu.
Pitao sam za podlogu tvojih utisaka o Tasi kao profesoru, kad si ih već izneo. I iskreno - voelo bih da su bazirani na direktnim saznanjima a ne na utiscima sa bloga.
No svako nek svoje stavove gradi kako misli da treba.
Atomski mrav Atomski mrav 15:39 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

Ja sam na primer upisao elektro uprkos nastavnicima fizike i u osnovnoj i u srednjoj, koji su bili apsolutno uzasni.


Brate, dođi, padni mi na grudi! Kada sam položio fiziku na prvoj godini faksa bio sam siguran da ću ga i završiti i to u roku. Jaoh mene do boga miloga, đe pogubih od sebe boljega!
Milan Novković Milan Novković 15:41 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица

angie01
Nisam pročitao šta ste pisali ni ti ni NSarski,

U stvari je povod za komentarisanje podrška Tasi od strane NSarskog, a osvrt na tebe je disklaimer, da ne bi pogrešno shvatila


pa dobro bre Milance, nisi procitao, al si zato zauzeo stav.:)))

....pri tome, tebi nisu etikete ona besmislena prozivanja od strane tase, kao odbrambena " argumentacija":)..

Stav sam zauzeo mnogo ranije, pre više godina, nema veze sa tvojim ili komentarisanjem NSarskog, to mi je samo povod ...

... nisam vam pročitao thread ....

... kao što nisam ni Tasin, jako malo čitam, iako uskačem u blog ....

Ja bih mu samo dao svoju decu da ih uči

(NSarski je kriv, ustvari
alselone alselone 15:48 03.11.2017

Re: Инцестуозни бракови вампира и вештица


Brate, dođi, padni mi na grudi! Kada sam položio fiziku na prvoj godini faksa bio sam siguran da ću ga i završiti i to u roku. Jaoh mene do boga miloga, đe pogubih od sebe boljega!


He, he. Ja sam se nosio mislju da odem sa indeksom nazad u gimnaziju posle prve godine. Ali sam onda batalio ideju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana