Budućnost| Istorija| Politika| Život

Vučićev spomenik sebi

freehand RSS / 23.10.2017. u 21:45

strela.jpg

Po drevnom mitu kralj Mida od boga Dionisa po sopstvenom izboru kao nagradu dobio je specijalan dar: da sve što dotakne pretvori u zlato. Njegovo ushićenje trajalo je, kaže dalje legenda, do momenta kad je shvatio da se zlato koje nastaje kad bi dotakao hranu - ne jede. Onda je boga molio da čudesnu moć uzme natrag.
Izabrani kralj republike Srbije, Aleksandar Vučić od usuda i građana Srbije dobio je gotovo istovetan dar. Samo što njegov dodir ne proizvodi zlato, već, da prosti poštovano čitateljstvo - feces. I to od svega, sem od ljudi oko njega. I ne zato što su oni na njegov dodir i moć koju ima otporni - o ne! Već zato što mu, kao takvi, dolaze. Gotovi, sažvakani, svareni, izbačeni. 

I zato On voli da, obraćajući se kobajagi svojim dvorjanima, govori o Nama i Njima. I uvek svojim Nama pripisujući ideje i osobine onih Drugih istovremeno Njih kaljajući sopstvenim izborima i nepočinstvima. Strašna je njegova želja da bude Oni, da ga Oni prime i priznaju kao svog. Otud, valjda, tolika mržnja i tolika zloba u njegovom pogledu i njegovim rečima kad Im se obraća okružen i obogotvoren od svojih govnonja, svestan koliko mu snaga i dar ne znače ništa i kakav ga jelovnik čeka svakodnevno, do večnosti, sa darom koji je stekao. Bez šanse i mogućnosti da ga Oni ikad prihvate praštajući mu onako kako on velikodušno prašta sam sebi.

U tom svom osvetničkom pohodu ispipao je svojom čudesnom, govnotvornom rukom sve: politiku, sport, crkvu, kulturu, medije, sve institucije (čast Šabiću kao poslednjem Mohikancu). U smradnu kloaku usisao je sve ideje i sve parole. Izvukao kiseonik iz javnog života ostavljajući političke protivnike da se praćakaju kao ribice na tepihu, mokrom od vode iz prslog akvarijuma. Stradali su četnici, Ćuruvija, Milošević, Maks Veber, Tito, Pekić, Murat - dodirom i rečju pretvoreni u nečist i gad.

Ostala je još jedna simbolička tačka koja viri iz mordorske pustoline srpske govnare: mrtvi Zoran Đinđić. I na petnaestogodišnjicu od ubistva došao je čas da i on bude dotaknut. Čas da Vučić u toj grotesknoj horor burlesci podsmevajući se svemu što je Đinđić bio i što simboliše, podigne spomenik - samom sebi. I dobrodošla je svaka Leni Rifenštal da taj čin učini veličanstvenijim i svaki novokupljeni relativizator da otpor učini besmislenijim. Tako je, eto, ovih dana, i Biljana Srbljanović postala Nebojša Krstić, dok su u žaru rasprava o estetici mnogi prečuli poslednji ropac etike..

„Bolje mi oko njih nego oni oko nas! A najbolje mi oko nas!" - poslednje su reči u poslednjoj sceni Radovana III. Strašna je i tragična sličnost tog prizora sa Srbijom u godinama najboljeg života.



Komentari (337)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 11:19 24.10.2017

Re: Free

bladerunner92
odlagali da urade to.


ja mislim da je odlaganje bilo jedina moguća odluka..
podizati spomenik poginulom šefu stranke je zaista van sveka pameti..
mislim da je i sada prerano (na stranu simbolika toga ko spomenik podiže)..
ako se Srbija uspije iskopati iz ove metiljave baruštine, i to na izborima, to će onda biti nekakva pobjeda Đinđićevih ideja i tada će se on moći nazvati čovjekom koji je učinio veliku stvar za Srbiju..
nastave li stvari ići tokom kojim idu sada, pa još uz desne tendencije u Evropi, Đinđić bi se sasvim lako mogao pretvoriti u epizodu koja nije imala nikakva trajna efekta na Srbiju..
c_h.arlie c_h.arlie 11:41 24.10.2017

Re: Free

bladerunner92

... ni Biljana Srbljanovic kao neko ko je ucestvovao u stvaranju ovog spomenika (zena je lepo napisala u intervjuu koji je dala Nedeljniku da je poslednjih 10 godina pokusavala da uradi nesto tako, ona je kao umetnik uradila svoj deo posla i kako ona po onome sto pise ocigledno oseca- "oduzila" se Djindjicu sto je njoj bio cilj
...

Ja mislim da bi joj bolje bilo da je sačekala još 10 godina - ako je potrebno.
Učešćem u ovome, njen cilj uprljan do nepopravljivosti.
predatortz predatortz 11:48 24.10.2017

Re: Free


ja mislim da je odlaganje bilo jedina moguća odluka..
podizati spomenik poginulom šefu stranke je zaista van sveka pameti..


Ja mislim da je podizanje spomenika bilo kom političaru, sve dok se ne skine veo tajnosti sa dokumenata i bez ozbiljnog naučnog sagledavanja perioda njegovog delovanja, van svake pameti.
Bez toga se još samo u Severnoj Koreji spomenici dižu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:00 24.10.2017

Re: spomenik- goblen instalacija....

angie01

Ismejavanje i Đinđića i njegove politike, a demokratori ćute.Nije to prostorija apstraktne umetnostzi već trg na kome bi trebalo da stoji spomenik konkretnom čoveku, dakle ili u prirodnoj veličini ili bista a ne saobračajni znak pa kad uzmemo malo droge možemo da maštamo šta nam padne na pamet o simbolizaciji.
Eto neko u šali reče da mu liči na spomenik onoj afričkoj šljivi.
freehand freehand 12:56 24.10.2017

Re: spomenik- goblen instalacija....

Milan Karagaća
angie01

Ismejavanje i Đinđića i njegove politike, a demokratori ćute.Nije to prostorija apstraktne umetnostzi već trg na kome bi trebalo da stoji spomenik konkretnom čoveku, dakle ili u prirodnoj veličini ili bista a ne saobračajni znak pa kad uzmemo malo droge možemo da maštamo šta nam padne na pamet o simbolizaciji.
Eto neko u šali reče da mu liči na spomenik onoj afričkoj šljivi.

A kako možeš da znaš ako i ne ćute? Gde to možeš da čuješ i vidiš?
freehand freehand 13:01 24.10.2017

Re: Free

Bez toga se još samo u Severnoj Koreji spomenici dižu.

Dabre. U pravu si, kao i obično.



Nego, bonus uz ovu sjajnu sliku je još sjajniji tviut-komentar:

Bill Clinton hiding in the Bushes


bladerunner92 bladerunner92 14:40 24.10.2017

Re: Free


tadejus

nastave li stvari ići tokom kojim idu sada, pa još uz desne tendencije u Evropi, Đinđić bi se sasvim lako mogao pretvoriti u epizodu koja nije imala nikakva trajna efekta na Srbiju..


Ti si zaista optimisticna ako mislis da on vec sada nije epizoda koja nije imala nikakvog trajnog efekta na Srbiju.I bas zato sto je epizoda vec sada, za 10 godina ce vec biti spomenut tu i tamo od starijih koji ga se secaju pa sumnjam da bi i bila pokretana inicijativa da mu se podigne spomenik.
I jeste bio ubijen sef stranke s njihove tacke gledista ali je s moje bio ubijen premijer zemlje u kojoj zivim a koji po mom misljenju JESTE bio pravi patriota.

mislim da je i sada prerano (na stranu simbolika toga ko spomenik podiže)..


sto, ja mislim da je bas super sto ga Vucic podize, to je bas prava simbolika ovog nesposobnog drustva i sizofrenije u njemu

lepo je sto se oseca jos uvek kod tebe neka nada
evo sta o nadi kad je u pitanju Srbija misli jos jedan pametan covek
freehand freehand 14:40 24.10.2017

Re: Free

A trece i najbitnije je da je ovaj tvoj blog mogao i da se zove spomenik Tadicevoj gluposti i foliranju,mekom hodu sa smekerskim osmehom dok bezi u Rumuniju po potrebi ili mazi krave iz prostog razloga sto koliko god se svi zgrazavali nad cinjenicom da ce spomenik biti podignut sada , za vreme Vuciceve vladavine nije tu kriv ni Vucic kao neko ko je omogucio i podrzao sad to (njemu dobro doslo), ni Biljana Srbljanovic kao neko ko je ucestvovao u stvaranju ovog spomenika (zena je lepo napisala u intervjuu koji je dala Nedeljniku da je poslednjih 10 godina pokusavala da uradi nesto tako, ona je kao umetnik uradila svoj deo posla i kako ona po onome sto pise ocigledno oseca- "oduzila" se Djindjicu sto je njoj bio cilj) kriv je taj DS i opozicija kojima za 10 godina nije palo na pamet ili su iznalazili neke razloge ili su zbog svojih niskih pobuda i medjusobnih netrpeljivosti (koliko se secam neko je predlagao iz DS-a ali je postojala struja koja nije to dozvzolila) odlagali da urade to.

Potpuno si u pravu u jednom: nije kriv Vučić. u stvari, nije kriv niko, samo se nećemo složiti oko raspodele zasluga, umesto krivice.
U trenutku svoje smrti Zoran Đinđić bio je jedan od najusamljenijih ljudi na svetu, pisao sam o tome već. I bez zadrške bih smeo da se kladim da ga je tog prepodneva 12. marta velika većina sadašnjih đinđićonostalgičara smatrala pragmatičnom barabom i kriminalcem.
U istom tom trenutku - i to bih smeo da se kladim - on i stranka koju je vodio imali su manju podršku od stranke u kojoj je Vučić bio generalni sekretar.
Zašto? Zbog maženja krava? Zbog šmekerskog osmeha? ne, nego zato što je to lice i odluka većine glasača u ovoj zemlji, kao i ovo sadašnje.
Nije DOS bio Đinđićev izbor nego moranje, kao što su SPS i G17 bili Tadićevo moranje da bi se Srbija okrenula napred umesto u ponor, što bi joj gotovo sigurno sledilo sa koalicijom DSS-SPS-SRS, uz ozbiljne šanse da se te 2008. uđe u još jednu pogubnu ratnu avanturu.
No nebitno, previše smo reči i živaca potrošili na tu temu.
Nećemo se složiti ni oko spomenika pa Bože moj.
freehand freehand 14:44 24.10.2017

Re: Free

evo sta o nadi kad je u pitanju Srbija misli jos jedan pametan covek

Sve suprotno od tebe?
bladerunner92 bladerunner92 15:44 24.10.2017

Re: Free

Free
Potpuno si u pravu u jednom: nije kriv Vučić. u stvari, nije kriv niko, samo se nećemo složiti oko raspodele zasluga, umesto krivice.


ti si u pravu ali to je zato sto se nisam potrudila

Sve suprotno od tebe?


principijelno nema sta

freehand freehand 16:06 24.10.2017

Re: Free

principijelno nema sta

Ne razumem. Antonić stanje u državi opisuje sasvim drugačije od onoga kako ga ti opisuješ. Šta je tu sporno?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:26 24.10.2017

*

Everyone needs to feel at home
Nobody wins who fights alone


Milan Novković Milan Novković 11:33 24.10.2017

Od ta tri ...

...Izabrani kralj republike Srbije, Aleksandar Vučić od usuda i građana Srbije dobio je gotovo istovetan dar. Samo što njegov dodir ne proizvodi zlato, već, da prosti poštovano čitateljstvo - feces...

... kralja, da sad prebacim svoje "uskakanje" sa Fejsa ovde, i Gordi ima interesantnu simboliku.

Ovaj naš ne bi mario da bude i Aleksandar Makedonski, nego je ta vrsta mačeva jako klizava.

A Mygdon (srpski?!) - Amazonke su, možda, ovom prilikom prevelik zalogaj. Možda je i Biljana Amazonka ovom prilikom.

Ko bi ga znao, zamisli pola miliona žena u Beogradu izađe na ulice, sasvim moguće i ne zezam se, a "mi" (ja jesam ovde, existencial convinience, ali ja sam 0% Englez u duši i, u stvari, sanjam polako da se vratim) štaćemo, blam, čim odradimo partizaničetnici davljenje (Maksa je prvi počeo sa kukanjem) eto i nas (svaka čast vama izuzecima, pričam uopšteno)
maksa83 maksa83 11:47 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

(Maksa je prvi počeo sa kukanjem)

Ovaj ... da.

Apsolutno je fascinantno (*) koju količinu energije ljudi opet, i opet, i opet ulažu u tu stupidariju dok im se zemlja u kojoj žive pretvara u prašinu (u Beogradu i bukvalno).


(*) Kad kažem "fascinantno" mislim "debilno".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:54 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

u tu stupidariju

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањем) -- коју ступидарију?
maksa83 maksa83 11:55 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањен) -- коју ступидарију?

Četnici vs Partizani i iz njih izvedene.
antioksidant antioksidant 12:02 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањен) -- коју ступидарију?

Četnici vs Partizani i iz njih izvedene.

to je posledica nezavrsenog rata u glavama a u rl se manifestuje i odlukama pri izborima sto na kraju dovodi do sveopsteg raskopavanja sa ciljem da se napravi lepsi i stariji grad.
cips i smoki su mnogo besmislenija rasprava bez toliko posledica
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:04 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ах, то, Максо...
Јебигица: Србија. Она је неки бонус плус, рекло би се, увек захтева додатну енергију за најпростију егзистенцију или радњу.

Мислим да је Ђинђић често наводио ову Алисину поруку:


P.S.
Meanwhile, надам се да је PhotoBucket банкротирао, а ја јавно окајавам грехе што сам га користио, уместо комфорнијeг, бржег и поузданијег Imgura-
Milan Novković Milan Novković 12:44 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Predrag Brajovic
u tu stupidariju

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањем) -- коју ступидарију?

Ja jako često čitam bez razumevanja - nemate pojma koje to sve pogodnosti donosi
c_h.arlie c_h.arlie 12:48 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Milan Novković
Predrag Brajovic
u tu stupidariju

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањем) -- коју ступидарију?

Ja jako često čitam bez razumevanja - nemate pojma koje to sve pogodnosti donosi

Primetili smo.
Milan Novković Milan Novković 12:51 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

c_h.arlie
Milan Novković
Predrag Brajovic
u tu stupidariju

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањем) -- коју ступидарију?

Ja jako često čitam bez razumevanja - nemate pojma koje to sve pogodnosti donosi

Primetili smo.

Ko je sve primetio?
freehand freehand 12:55 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Мислим да је Ђинђић често наводио ову Алисину поруку:

Ovo je briljantno, Brajoviću. Poruka i podsećanje.
Problem je da mi već 6-7 godina trčimo unazad, a poslednjih pet okovani smo betonskom obućom onog Labana, kao simbola ove vlasti i Moloha na njenom čelu.
c_h.arlie c_h.arlie 12:57 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Milan Novković
c_h.arlie
Milan Novković
Predrag Brajovic
u tu stupidariju

Не разумем (а имам незгодну навику да волим да читам с разумевањем) -- коју ступидарију?

Ja jako često čitam bez razumevanja - nemate pojma koje to sve pogodnosti donosi

Primetili smo.

Ko je sve primetio?

Mi.
C_h.arlie.
gedza.73 gedza.73 16:34 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
opet, i opet ulažu u tu stupidariju dok im se zemlja u kojoj žive pretvara u prašinu

A današnji političari bupnuli među nas kroz procep između svetova?
Doživotni posao u državnim preduzećima ne postoji u sećanjima generacija kao imperativ mirnog života bez velikih obaveza i odgovornosti na radnom mestu?

Ukrsti to i još nekoliko stavki iz četnicipartizani varijacija pa ćeš da dobiješ baš ovo što imaš danas.

Ljudi koji su prihvatili da im partija određuje život, da im od političara zavisi kvalitet života, da je Vođa jedini i neprikosnoveni autoritet bez koga bi se sve urušilo a koji zaslužan za svaki uspeh u državi... Uz prstohvat straha ('znamo mi da si ti ...')
Pa ova današnja prašnjava stvarnost je baš to. Možda je v.1.2 ali u svojoj osnovi nema nekih drastičnih promena.

Mantra 'vratiće se Valter' i 'ne možete da okrečite ono što je Tito napravio' je klasičan profil prosečnog glasača Vučića kome je ispran mozak dugogodišnjem utucavanjem u glavu.
'On' će sve da reši, 'On' je sve napravio.

Što se mene lično tiče od pre neku godinu me zabole za državu. Ako do te mere zagusti ima normalnijih zemalja na Zapadu koje nisu imale 'nepogrešive' vođe kao mi da pošaljem dete i kažem da zaboravi da je rođen ovde.
predatortz predatortz 16:40 24.10.2017

Re: Od ta tri ...


Što se mene lično tiče od pre neku godinu me zabole za državu. Ako do te mere zagusti ima normalnijih zemalja na Zapadu koje nisu imale 'nepogrešive' vođe kao mi da pošaljem dete i kažem da zaboravi da je rođen ovde.



Ti, kao što sam ja svojim sinovima odredio ratni raspored ako opet zagusti.

1. dobrovoljačka brigada "Vuk Branković", zborno mesto Sidnej.
maksa83 maksa83 16:41 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Doživotni posao u državnim preduzećima ne postoji u sećanjima generacija kao imperativ mirnog života bez velikih obaveza i odgovornosti na radnom mestu?

Ovo je i grčki ideal, gde su plate u državnom sektoru takođe osetno veće nego u privatnom, i zato bi svi tamo. Sad, može biti da je i njih taj komunizam osakatio, ali ne mogu da se setim kad i kako tačno.
da je Vođa jedini i neprikosnoveni autoritet bez koga bi se sve urušilo a koji zaslužan za svaki uspeh u državi

Ovo zvuči kao neka božemeoprosti, šta znam ... Monarhija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:49 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

A današnji političari bupnuli među nas kroz procep između svetova?
Doživotni posao u državnim preduzećima ne postoji u sećanjima generacija kao imperativ mirnog života bez velikih obaveza i odgovornosti na radnom mestu?

Ukrsti to i još nekoliko stavki iz četnicipartizani varijacija pa ćeš da dobiješ baš ovo što imaš danas.

Ljudi koji su prihvatili da im partija određuje život, da im od političara zavisi kvalitet života, da je Vođa jedini i neprikosnoveni autoritet bez koga bi se sve urušilo a koji zaslužan za svaki uspeh u državi... Uz prstohvat straha ('znamo mi da si ti ...')
Pa ova današnja prašnjava stvarnost je baš to. Možda je v.1.2 ali u svojoj osnovi nema nekih drastičnih promena.

Mantra 'vratiće se Valter' i 'ne možete da okrečite ono što je Tito napravio' je klasičan profil prosečnog glasača Vučića kome je ispran mozak dugogodišnjem utucavanjem u glavu.
'On' će sve da reši, 'On' je sve napravio.

Мислим да сироти Макса није мање од 20-30 пута видео моју следећу табелу:



Мала и средња предузећа, она су, добрим делом, показатељ поверења грађана једне државе у саму државу, њене институције. То што, очигледно, тај нам сегмент фали, одраз је најмање четири ствари:

а) пасивног менталитета ("други ће да реши мој живот, мој проблем егзистенције'')
б) неповерењa у државу
в) лоше економске атмосфере -- нејако тржиште, уски извори финансирања, непостојање правог тржишта капитала
г) рђавог владајућег менталног обрасца (од оног да предузетника традиционално зовемо "газдом" до тога да се сматра да се до богатства стиже искључиво на непоштен начин)

Ова држава форсира клијентилизам (страначко запошљавање, надокнаду за политичку верност и слугерањство), корупцију (друга ставка, после сиромаштва, која се у анкетама указује као највише сметајућа, бар у Бгду), непотизам, муљање, довијање, неред, незнање...
gedza.73 gedza.73 16:50 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Maksa
da je Vođa jedini i neprikosnoveni autoritet bez koga bi se sve urušilo a koji zaslužan za svaki uspeh u državi


Ovo zvuči kao neka božemeoprosti, šta znam ... Monarhija.

Pada mi na pamet Nušić, Sterija i Domanović kako li bi prošli u 'Republici'.
(uopšte nisam monarhista a i nisam baš siguran da smo imali nekog kralja-kneza sa toliko jakim polugama vlasti i neograničenim ovlašćenjima poput Druga Vođe)


Ovo je i grčki ideal, gde su plate u državnom sektoru takođe osetno veće nego u privatnom, i zato bi svi tamo. Sad, može biti da je i njih taj komunizam osakatio, ali ne mogu da se setim kad i kako tačno.

meni nije isto, al' dobro.
gedza.73 gedza.73 17:22 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

predatortz
Ti, kao što sam ja svojim sinovima odredio ratni raspored ako opet zagusti.

1. dobrovoljačka brigada "Vuk Branković", zborno mesto Sidnej.

ti ćeš bolje da prođeš na blogu nego ja. Ne mogu da ti kažu da si kukavica. Mene su već častili tom 'titulom' a sad sam i potencijalni dezerter.

Predrag Brajovic
Ова држава форсира клијентилизам (странчарско запошљавање, надокнаду за политичку верност и слугерањство), корупцију (друга ставка, после сиромаштва, која се у анкетама указује као највише сметајућа у Бгду), непотизам, муљање, довијање, неред, незнање...


priča mi sin kako je, ako ne grešim, SNS imao gomilu nekih uplata od 40 000 dinara (valjda ne mora da bude sa imenom i prezimenom uplatioca ispod te sume) koju su kao reket uplaćivali oni koje je zaposlila partija. Malo, kume, rebnuo bi ih sa bar stotkom i to svake godine.

maksa83 maksa83 17:39 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

meni nije isto, al' dobro.

Meni jeste, al' dobro.

Nema sve ovo veze sa komunizmom. Pedesedmi put - kako je baš nas taj komunizam ujebao tako fatalno, a ostali se nekako prepodobili i preporodili? Previše smo ... šta? Dobri i lakoverni? Ili glupi i lenji? Izvaja nas eto tako neki usud bezveze i onda ne možemo da se vratimo nazad u izvorno kolektivno lepe i pametne kao ona pametna pena nego ostanemo takvi glupi i lenji i ... komunistični, ko plastelin?

Ovde je ovako isključivo zato što smo oduvek govna koja ne umeju bolje. Što b' rekao agresor - deal with it, i spremaj decu da ih lansiraš odavde, ko god može.
c_h.arlie c_h.arlie 17:43 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
meni nije isto, al' dobro.

Meni jeste, al' dobro.

Nema sve ovo veze sa komunizmom. Pedesedmi put - kako je baš nas taj komunizam ujebao tako fatalno, a ostali se nekako prepodobili i preporodili? Previše smo ... šta? Dobri i lakoverni? Ili glupi i lenji? Izvaja nas eto tako neki usud bezveze i onda ne možemo da se vratimo nazad u izvorno kolektivno lepe i pametne kao ona pametna pena nego ostanemo takvi glupi i lenji i ... komunistični, ko plastelin?

Ovde je ovako isključivo zato što smo oduvek govna koja ne umeju bolje. Što b' rekao agresor - deal with it, i spremaj decu da ih lansiraš odavde, ko god može.

Nismo govna.
maksa83 maksa83 17:50 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Nismo govna.

Nismo, super smo, zato ćeš i ti decu da lansiraš odavde.

Da, znam, tebi je žao i ti bi voleo kada bi se svi vratili da blablablablablablablla...

Idemo dalje, koji je već trista puta viđeni gambit sad na redu, šta još nismo imali, to da se odradi, pa onda o kolačima.

Nije problem ako ja skočim odmah na obavezan meni omiljen deo? 'De mi je floki? Ako sluša iz prikrajka da obrati pažnju na Berlin Station.


Jebotebog...

gedza.73 gedza.73 17:56 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Pedesedmi put - kako je baš nas taj komunizam ujebao tako fatalno, a ostali se nekako prepodobili i preporodili?

Oni okupirani, mi anestezirani.

Previše smo ... šta? Dobri i lakoverni? Ili glupi i lenji?

nisam mislio baš po ovim kategorijama. osim ovo 'lenji'... Sad dal' je ta lenjost došla kao apatija ili teži izbor...

Ovde je ovako isključivo zato što smo oduvek govna koja ne umeju bolje.


ja ovo ne znam bolje da ti odgovorim osimm u kategoriji četnikpartizan.

Otkud pre rata toliko bečkih, francuskih, nemačkih i engleskih đaka? Lepo je da se misli kako sve što nam je razdeljeno posle rata bilo od zlih bogataša koji su krali od sirotinje i radničke klase ali mi se sve čini da nije baš tako.

Bile su tu neke zadužbine, pa neka preduzeća, neka mini industrijalizacija, fabričice... verovatno u manjoj meri nego po ostalim zemljama ali bilo je toga. Bile neke gimnazije, pozorišta, pruge, elektrifikacija... Bilo doktora, srednje klase, naučnika, intelektualaca... Sve to postojalo isto u svim evropskim zemljama, isto šurovalo sa fašizmom i antisemitizmom, isto sarađivalo (silom ili milom) sa okupatorom... (i šest decenija kasnije došlo da pokupuje za dažbe sve 'domete' našeg najboljegnasvetu uređenja)

i tap. presek. rez nožem do korena. plus konstantna politička indoktrinacija i stvaranje zavisnosti od dobre volje partije i države.

eto i ja ću po ko zna koji put da se ponovim. II sv. rat je ogroman reset. Mi na jednu, ostali na drugu stranu. Sad kad je zajebano mi bi da se vratimo unazad, pa bi napred, malo bi demokratiju a baš i ne bi, pa bi kapitalizam ali i komunizam (ono nije imalo veze sa socijalizmom).

Ovde je ovako isključivo zato što smo oduvek govna koja ne umeju bolje. Što b' rekao agresor - deal with it, i spremaj decu da ih lansiraš odavde, ko god može.

Kad bude uleteo Free i krene da razbija srpsku dezertersku gardu...
c_h.arlie c_h.arlie 17:58 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
Nismo govna.

Nismo, super smo, zato ćeš i ti decu da lansiraš odavde.

Da, znam, tebi je žao i ti bi voleo kada bi se svi vratili da blablablablablablablla...

Idemo dalje, koji je već trista puta viđeni gambit sad na redu, šta još nismo imali, to da se odradi, pa onda o kolačima.

Nije problem ako ja skočim odmah na obavezan deo? 'Dem mi je floki? Ako sluša iz prikrajka da obrati pažnju na Berlin Station.


Jebotebog...


Nepotrebno se nerviraš.
Znam i sam da nije dobro.
Takođe, da trenutno živimo ono što teško može i da se nazove životom.
No, bez obzira što je ovo što sada kobojagi živimo, dno ispod najnižeg dna, verujem da, ipak, nismo govna.
Smatram da smo samo toliko dugo i efikasno ubijani da čak i najbolji od nas (ili vas, jer za sebe više nemam nikakvih iluzija) posustanu i izgube poverenje u sebe i nas.
Don't give up !
Zasviraj, jer šou mast gou on.


maksa83 maksa83 18:08 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Otkud pre rata toliko bečkih, francuskih, nemačkih i engleskih đaka?

Pa zato što si ovde imao poprilično efemerno obrazovanje, za to vreme. Naravno da su se ljudi školovali drugde.

Za vakta te Titine zle jugoslavije je ovde napravljen jedan sasvim pristojan Univerzitet (zapravo preko nekoliko, od kojih je ipak najjači bio u Beogradu) na kome je moglo da se diplomira, magistrira i doktorira, i da te sa tim tu dobijenim papirima ne bude sramota nigde u svetu.

Osećam se kao da nekome sabiram 2 + 2.

Bile su tu neke zadužbine, pa neka preduzeća, neka mini industrijalizacija, fabričice... verovatno u manjoj meri nego po ostalim zemljama ali bilo je toga. Bile neke gimnazije, pozorišta, pruge, elektrifikacija... Bilo doktora, srednje klase, naučnika, intelektualaca...


Nemoj reći samo da je sve to nestalo i stalo 1945 i da su ostali samo tupi zombiji da love preostale ljude po mraku (pošto nije bilo struje).
gedza.73 gedza.73 18:27 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Osećam se kao da nekome sabiram 2 + 2.


Možda i shvatam otkud drugačiji pogledi. U selu do sredine osamdesetih smo imali makadam put, struja svako malo nestajala i varirao napon, telefona dva u selu, gde god da kreneš prati te odgovarajuća (blokiraqo mi mozak-ono iz vojske kad napišu šta si, kakav si i koga voliš) ta nešto, imao si nekoliko ljudi (mesna kancelarija, zadruga) drugova članova koji su odlučivali o podobnim i nepodobnim, zelenom planu, kreditima, kresali one koji izdignu glavu van kolotečine, vodili račubna ko šta priča i da li se izlazi na glasanje (glasanje)..

da su ostali samo tupi zombiji da love preostale ljude po mraku

kad su mogli da love jednog Milankovića šta ostali da očekuju.

Pa zato što si ovde imao poprilično efemerno obrazovanje, za to vreme. Naravno da su se ljudi školovali drugde.

Za vakta te Titine zle jugoslavije je ovde napravljen jedan sasvim pristojan Univerzitet (zapravo preko nekoliko, od kojih je ipak najjači bio u Beogradu) na kome je moglo da se diplomira, magistrira i doktorira, i da te sa tim tu dobijenim papirima ne bude sramota nigde u svetu.

A onda su odjednom došli zli zombiji koji su počeli sa kupovinom i prodajom diploma? meni to deluje kao ishodište 'kako nije baš dobro da drug direktor nema fakultet'...

Nije poenta u kvalitetu obrazovanja, nedostatku i preddnostima kraljevog naspram Titovog (kako ovo zvuči) sistema već i o zapadnim vrednostima koje, moraš da priznaš, nisu baš rado prihvatane za vreme Titove (one and only) Jugoslavije.

Neko je iz Ženeve mogao da donese komunističke ideje u Kraljevinu Jugoslaviju ali iz Francuske proizvodnju sira u Socijalističku Jugoslaviju nije.

Mada, što ti kažeš, ovo već postaje okretanje na karuselu pa se i vrti u glavi i vraća na početak.

Smatram da je Vučić logičan izbor naših pogleda na prošlost pa otud ovakva sadašnjost a bogami ni budućnost neće da bude bolja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Nismo, super smo, zato ćeš i ti decu da lansiraš odavde.


E Makso, ovo često potežeš, a čudi me da ne kapiraš koliko je to pogrešno.
Deca se lansiraju, (i jedna moja je lanisrana) jer tamo ima više para, ne iz nekih drugih, najmanje ideoloških razloga.

U Americi, Nemačkoj, ...tamo negde, ima više para iz sto razloga a ni jedan od tih sto nije taj što smo mi govna, i to je tako i uvek će biti tako.
Ne može se to mnogo promeniti.
Ova planeta je tako uređena, negde je para mnogo, negde manje a negde mnogo malo.
Mi nismo, na žalost ili na sreću, zavisi od ugla posmatranja, ni na jednom kraju.
U tim uslovima lansiranja će uvek imati taj smer, a po tvojim merilima samo tačke ka kojima se lansira su u redu, ostali su govna.
Mnogo je govana na ovoj planeti onda.

gedza.73 gedza.73 18:51 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Deca se lansiraju,

Viš sad mi pade još nešto na pamet. Ako je danas loše i beže 'naša' deca na Zapad čija su deca 'onda' išla na Zapad kad je bilo dobro?

Otkud to (dilema komunizam mi i ostali SSSR sateliti) da Zapad do danas nije uvideo svoju grešku i izabrao naš oblik komunizma da mu svane?


osećam da mi izmiče to pa da i ja budem preobraćeni.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ako je danas loše i beže 'naša' deca na Zapad čija su deca 'onda' išla na Zapad kad je bilo dobro?


Posebno jer je u to vreme bilo makar dva osnova lansianja, zbog para i zbog neslobode.
Ovo danas, ma šta da je, demokratija, kvazidemokratija, ička materina, je makar jedan osnov zbog koga se odlazi, političke nesobode, eliminisao.
nsarski nsarski 19:16 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Za vakta te Titine zle jugoslavije je ovde napravljen jedan sasvim pristojan Univerzitet (zapravo preko nekoliko, od kojih je ipak najjači bio u Beogradu) na kome je moglo da se diplomira, magistrira i doktorira, i da te sa tim tu dobijenim papirima ne bude sramota nigde u svetu.


Mogu ja, mogu ja!

Da, počeli su da prave dobar univerzitet (ovde govorim o BU) od onih ostataka profesora koje nisu lustrirali posle rata (think Milanković, na primer), čak su ljudima davali stipendije da se školuju u velikim centrima po svetu. Neki su išli na Zapad (vidi dole), neki na Istok (think Pavle Savić), neki se vratili neki nisu. Evo dve kraće biografije, paradigmatične.

Velimir Roglić, profesor fizike, je pedesetih otišao na specijalizaciju u Dansku i tamo radio u grupi Aage Bohr-a<--LINK, sina Nielsa Bohr-a, na novom modelu nuklearnog jezgra. Kada mu je stipendija istekla, Danci mu predlože da ostane tamo, ali on se, posle malo premišljanja, vratio nazad i zaposlio u Vinči, a kasnije prešao na PMF. Za ta istraživanja je Aage dobio Nobelovu nagradu, a Roglić je bio ignorisan zbog svoje nepodobnosti - da je ostao u Danskoj, sasvim je moguće da bi delio Nobela sa Aageom. Znam čoveka (kod njega sam uradio diplomski), bio je zaista veliki, briljantan naučnik, poprilično usamljen. Ovde za njega je malo ko čuo, a mislim da mu je malo kolega bilo na sahrani pre par decenija.
Petar Kokotović <--LINK se bavio numeričkim metodama, završio kod nas elektrotehniku, uradio doktorat u Moskvi, radio neko vreme u "Pupinu", a onda otišao u Ameriku 1965. i tamo učestvovao u konstrukciji velikog super-kompjutera zvanog ILLIAC (po uzoru na onaj iz Los Alamosa), bavio se teorijom kontrole (ovo će Pajitju da prija) i osnovao nekoliko centara za advanced computing. Ja sam ga poznavao jer je bio na istom univerzitetu na kome sam radio postdiplomske studije. U Ameriku je za sobom povukao veliki broj talentovanih, mladih inženjera sa ETF-a koji su svi napravili karijere po Americi.

Dakle, jedan se vratio i tavorio, drugi se otisnuo i napravio važne stvari. Hoću da kažem: imali smo u to vreme, a i kasnije, zaista dobrih stručnjaka - po svetskim merilima- koji su mogli da povuku zemlju napred (ja sam naveo samo ova dva jer ih poznajem, a i da ne smaram).

Nažalost, taj egzodus naših stručnjaka je doveo do toga da su mnoga mesta na univerzitetu popunili podanici, nikakvi stručnjaci i oportunisti koje struka nije interesovala. Univerzitet na kome Šešelj može da bude redovan profesor (ili M.M.) je uglavnom propao. Ovo nešto dobrih ljudi koji su junački izdržali sve izazove će još neko vreme trajati, njihovi učenici će zapaliti, a ostaće poprilično jadna ekipa, uvaljena u svoje položaje, bez inspiracije, bez naučnih motiva, kao mrtvo more.
floki floki 19:45 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

De mi je floki? Ako sluša iz prikrajka da obrati pažnju na Berlin Station.


floki je na gradilistu ovih dana, ganja se sa majstorima... jos jedno par nedelja, pa "kljuc u ruke" :) e onda krece cirkus sa selidbom, mada cemo rastegnuti na 2-3 meseca...

a i novi posao...

jesi gledao na netflixu onu seriju sa debelim rusom depardjeom?

edit: a na postavljenu temu bloga, ne dajem sebi za pravo da bilo sta pricam, em ne pratim bas previse, em mislim da nije fer, posto sam svoje dupe sklonio jos krajem 2002, kad mi je i ono malo poleta sto sam imao do 05.10 splasnulo...
NNN NNN 19:52 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ovo nešto dobrih ljudi koji su junački izdržali sve izazove će još neko vreme trajati, njihovi učenici će zapaliti, a ostaće poprilično jadna ekipa, uvaljena u svoje položaje, bez inspiracije, bez naučnih motiva, kao mrtvo more.

Ovo me najviše plaši,
a tako je, na samo na univerzitetu, nego svuda!
gedza.73 gedza.73 19:58 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ovo me najviše plaši,
a tako je, na samo na univerzitetu, nego svuga!

Svuda. Negativna selekcija. Radi mama Kukunka do penzije, čuva Jujuu mesto... klon od klona od klona...

Priča mi brat za neka baš ozbiljna mesta kako su popunjena u zadnjih par godina.
Rodbinske veze, kupljene diplome...

zilikaka zilikaka 21:58 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Da, počeli su da prave dobar univerzitet (ovde govorim o BU) od onih ostataka profesora koje nisu lustrirali posle rata (think Milanković, na primer), čak su ljudima davali stipendije da se školuju u velikim centrima po svetu.


Ne treba zaboraviti ni tada još dobrodržeće original Ruse, koji su dvadesetak godina ranije pobegli odande i zadržali se u Beogradu.

Mnogi su bili stubovi na katedrama matematičkih i fizičkih disciplina.


freehand freehand 22:04 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Pada mi na pamet Nušić, Sterija i Domanović kako li bi prošli u 'Republici'.

Znaš, ovako naizust - ko je od njih kad, šta i o čemu pisao i kako je prošao u monarhiji? I šta ih tačno povezuje sem što su bili satiričari?
naime, rekao bih da ih malo ofrlje povezuješđ za potrebe poentiranja na blogu. Valjalo bi se podsetiti i onoga što se nikad nije znalo, nekad.
gedza.73 gedza.73 22:09 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

freehand
Pada mi na pamet Nušić, Sterija i Domanović kako li bi prošli u 'Republici'.

Znaš, ovako naizust - ko je od njih kad, šta i o čemu pisao i kako je prošao u monarhiji? I šta ih tačno povezuje sem što su bili satiričari?
naime, rekao bih da ih malo ofrlje povezuješđ za potrebe poentiranja na blogu. Valjalo bi se podsetiti i onoga što se nikad nije znalo, nekad.

Nušića su beše proterali na Kosovo zbog pesme podrugljivice?
Domanović je zbirno zakačio sve vođe i slepce od njegovog doba do danas (a kol'ko mi se čini i dalje u godine)

E za Steriju ne znam. Čak mi se sad čini, kad si pitao, da ne spada među ove 'podjebante'
EDIT
jel' neprimereno da dodam u komentar, kad su spomenuti ruski profesori (podsetilo me) kako su posle rata izveli profesora kragujevačke gimnazije, Rusa, i nikad se više nije vratio? Nekako preživeo oktobarsku revoluciju, nemačko streljanje ali oslobođenje nije?
freehand freehand 22:13 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

E za Steriju ne znam. Čak mi se sad čini, kad si pitao, da ne spada među ove 'podjebante'

E ovo jedno "ne znam" vredi poštovanja. A ne znaš mnogo više, al ti ne smeta za ekspertizu.
nsarski nsarski 22:16 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

Mnogi su bili stubovi na katedrama matematičkih i fizičkih disciplina.


Ah, da! Ja se sećam (tada već jako starog) Konstantina Pavloviča Orlova Orlov<--LINK koji je predavao numeričku matematiku pred kraj karijere.

(U svetlu gedžine primedbe odozgo, os sudbini Rusa, nije loše pročitati biografiju ovog čoveka na linku koji sam postavio).
gedza.73 gedza.73 22:21 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

A ne znaš mnogo više, al ti ne smeta za ekspertizu.

A ko od nas nema 'ekspertizu'? Ko od nas sve činjenice može nepristrasno da spakuje?
Nikad nisam ni tvrdio da sve znam i da sam za sve u pravu. Samo imam viđenje ovakvo kakvo je.
Da li su Amerikanci, na primer, samo neprijatelji a Rusi samo prijatelji i obrnuto?
isto ti je i sa svim ostalim.

Glavna stvar oko koje ne bi trebali da se gložimo je sloboda da izneseš svoje mišljenje. Iz tog mišljenja se rađaju ideje. A za njima ide sve ostalo. Zatvori slobodu u kavez i sjebo si stvar.

znam da ćeš sa da me razvučeš oko patritoizma, predaje, domaćina, opanaka i rakije ali kažem ti da, bez obzira na moje komentare na blogu, ti mene ipak ne poznaješ
freehand freehand 23:19 24.10.2017

Re: Od ta tri ...

predatortz

Što se mene lično tiče od pre neku godinu me zabole za državu. Ako do te mere zagusti ima normalnijih zemalja na Zapadu koje nisu imale 'nepogrešive' vođe kao mi da pošaljem dete i kažem da zaboravi da je rođen ovde.



Ti, kao što sam ja svojim sinovima odredio ratni raspored ako opet zagusti.

1. dobrovoljačka brigada "Vuk Branković", zborno mesto Sidnej.

Jesi li zapretio nastavnicima u školi da ih ne truju desetercem, jakšićem Veselinovićem i sličnimmkoještarijama? Ne znaju deca, možda ih ponese pa šta ćeš ako pomisle da su Srbi ili tako nešto?
maksa83 maksa83 07:27 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Otkud to (dilema komunizam mi i ostali SSSR sateliti) da Zapad do danas nije uvideo svoju grešku i izabrao naš oblik komunizma da mu svane?

Zapad moramo malo da iseckamo da bi se to sagledalo. Imaš Evropu koja je dva puta opako najebala i nemali njen deo u kome je na snazi neka forma socijalizma ("ako se razboliš pokrpićemo te ko god da si najbolje što možemoi, a tvojoj deci ćemo obezbediti najbolje moguće školovanje, čak i ako nemaš para" ), dok recimo u Americi imaš dog eats dog ko-te-jebe režim (nikad se neću navići na tu količinu houmlesa koji spavaju pod gomilom krpa po ćoškovima ili se dogegaju da ti traže dolar), ali svi zajedno, barem oni ljudi koji gledaju oko sebe i vide šta se dešava dumaju o tome šta će da se desi u budućnosti ako se ovako nastavi (a nastaviće), tj. razmatraju se tzv. basic income ideje ("radio ne radio, svira ti radio, svakome prema potrebama, od svakog prema mogućnostima" ). Centralno kontrolisana privreda ne funkcioniše, i od toga je svako normalan digao ruke, pa čak i stidljivo pok. SFRJ u deceniji pred raspad.

Možemo da ga zovemo kako god hoćeš, ali to ti je smer u kome će civilizacija da se kreće, osim ako ne krenu da se tamane opet sve bogatiji vlasinici sredstava za proizvodnju i oni koji su ostali samo sa penisom u ruci, a kojih je u dog-eats-dog uređenjima svaki dan sve više.
gedza.73 gedza.73 08:04 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

razmatraju se tzv. basic income ideje ("radio ne radio, svira ti radio, svakome prema potrebama, od svakog prema mogućnostima"

kad bi to radio neki nezavisni, bezosećajni 'entitet' možda bi funkcionisalo. Ovako na lepe oči teško.

Zapad moramo malo da iseckamo da bi se to sagledalo. Imaš Evropu koja je dva puta opako najebala... šta će da se desi u budućnosti ako se ovako nastavi (a nastaviće)

Najverovatnije neko debelo sranje. Možda kontrilisano, možda ne na celoj teritoriji, možda ne sledeće godine ali biće ga. I Rim je bio imperija, civilizacija pa se raspao u vatri i krvi. Sve mi se više čini da je to ljudski usud. I morbidan način za opstanak (napredak?) ljudske vrste.

razmatraju se tzv. basic income ideje ("radio ne radio, svira ti radio, svakome prema potrebama, od svakog prema mogućnostima" ).

To na primer može da bude jedna od osnova za ozbiljna sranja. Milioni izbeglica, domoroci, socijalna pomoć i pad standarda života.
'On ne radi, došo juče, od moje plate odvajaju za njega, oni žive u hotelima, što nama ne daju bsplatan smeštaj i hranu kao njima'
'Ko vas jebe, razbili ste nam zemlju, pokrali naftu, krali sirovine i porobljavali kao kolonije, 'oćemo naš deo...'
malo desničara, malo marketinga, par tuča, jedna Kristalna noć... i jebiga, kako se kome zalomi posle toga.

nemali njen deo u kome je na snazi neka forma socijalizma ("ako se razboliš pokrpićemo te ko god da si najbolje što možemoi, a tvojoj deci ćemo obezbediti najbolje moguće školovanje, čak i ako nemaš para" )

e sad su nam su sinosuide približile (malo kinki zvuči)
Ja mislim da je to jedan od boljih sistema koji bi koliko-toliko bio human i pravedan.
Ali ne smatram da se do njega dolazi tako što jedino Miki može da nabavi streptomicin majci Gale Videnović. Jer je partijsko modo.
Ili tako što lokalni žbir može da se grebe za socijalnu pomoć samo zato što je dobar drug član. Mala razlika ali vrlo bitna u pristupu socijalizmu (ono malo slobode koju sam pominjao).
kako ono beše 'dobar je drug član, uzoran komunista.Al' govno od čoveka'

osim ako ne krenu da se tamane opet sve bogatiji vlasinici sredstava za proizvodnju i oni koji su ostali samo sa penisom u ruci.

Ako postoji Bog on je onda stvorio prirodnu ravnotežu kako bi sve to uredio.
Tako naslednici vlasnika sredstava za proizvodnju budu razmaženi, bahati i poročni pa razjebu sva sredstva za proizvodnju za dve, tri generacija a mali Indijac samo s penisom pod peškirom i tastaturom u rukama stvori milione.
Pa se obrne krug. i tako up and down kroz vekove i vekov.
maksa83 maksa83 08:13 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Tako naslednici vlasnika sredstava za proizvodnju budu razmaženi, bahati i poročni pa razjebu sva sredstva za proizvodnju za dve, tri generacija

Ovo se dešava sa nasleđenim bogastvima mnogo češće nego što misliš, statistike kažu da se 90% nasleđenih bogastava razlupa u sledećoj generaciji, a neke druge da se 70% definitivno razlupa u trećoj generaciji, zbog puke matematike. Recimo, ti napraviš 100 miliona dolara, ostaviš ih deci i svako dobije po 50 miliona. Deca nisu tako pametna i čuvarna kao ti pa ih ne umnože, i recimo da i ne potroše ništa nego sačuvaju tu masu svako od njih ima po dvoje dece koji onda naslede 25 miliona doara svaki, i onda svako od te dece ima po dvoje dece kojima ostane po 12.5 miliona svakom... Ovo je vrlo uprošćen model (pošto se te pare u praksi u procesu itekako krune, ako ih potomci, dizviniš, ne oplođavaju) ali razumeš šta hoću da kažem, dakle ne treba ti nikakva revolucija da dođu divlji i isteraju pitome, pitomi se sami razjebu.

Ali zapravo nije nužno uvek tako prosto. Sa druge strane, skupo je biti bogat (imaš kuće i čamce i pičkematerine čije godišnje održavanje košta kao nečija celoživotna zarada) , ali je skuplje biti siroma', i što kažu - it takes money to make money, i onaj ko je nasledio puno para će imati unfair advantage, tj. imam lošu vest oko ovoga:

Ako postoji Bog

gedza.73 gedza.73 08:23 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ovo je vrlo uprošćen model ali razumeš šta hoću da kažem, dakle ne treba ti nikakva revolucija da dođu divlji i isteraju pitome, pitomi se sami razjebu.

meni zanimljivo kako ti 'bogati' ne pogledaju oko sebe pa vide kuda vodi njihov put. Mi smo možda baš dobar primer. U jednoj generaciji se obogatilo, raskurčilo i propalo. Kao oni ubrzani snimci cveća koje dostigne lepotu u uvene za minut YT snimka.

ali je skuplje biti siroma'

Siroma nema 'de. Iza njega je zid, on samo može da gura napred. Doduše onaj koji ne crkne od gladi, mrtvu sirotinju niko i ne beleži.


tj. imam lošu vest oko ovoga:

Ako postoji Bog


Svako ima neki anker za koji se vezuje. samo ga različito zove
predatortz predatortz 08:24 25.10.2017

Re: Od ta tri ...


Jesi li zapretio nastavnicima u školi da ih ne truju desetercem, jakšićem Veselinovićem i sličnimmkoještarijama? Ne znaju deca, možda ih ponese pa šta ćeš ako pomisle da su Srbi ili tako nešto?


A ne može se biti Srbin bez toga da te sporni likovi guraju u ratove koje ne možeš da dobiješ? Pa onda, nad tvojim kostima, pričaju kako je to sve bilo nepotrebno, glupo i pogubno, kako smo lenji, glupi, krezavi i živimo u prošlosti.

Ti imaš sinove za koje si voljan da daju glavu za takve?
Ja nemam.
maksa83 maksa83 08:31 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Svako ima neki anker za koji se vezuje. samo ga različito zove

Da nisam lenj ko što jesam sad bih ispisao priču (zapravo poseban blog) o tipu kog sam sasvim slučajno upoznao u Čikagu prošle nedelje u ovo vreme. Izgleda kao Viking, pravi angolsaksonac, duga plava kosa, brada, onako malo scruffy obučen, web developer, mojih godina otpr. napravio wallmart.com i koješta još + brdo open sorsa, sada radi za Citadel (jedan od većih investicionih fondova na svetu) tako što jednom nedeljno putuje iz rodne S. Karoline. Pričali smo jedno 2 sata na ćošku (i popušili sve moje cigarete). Samo jedan momenat: kako priđe neki hobo da traži pare (što se dešava na svakih 5-10 min. otpr.) ovaj spremno otvara novčanik i daje mu dolar. Ja: "ti si jako dobar čovek". On: "uvek kad dolazim u Čikago ponesem puno novčanica od po dolar i dajem im kad mi traže. Znam da će većina da slupa to na piće ili cigare ili crack, ali - možda je jedan od njih Isus.".

Neverovatno pametan i istinski dobar tip, nisam upoznao puno takvih ljudi.


Edit: Jedna od rečenica, citiram, "our president is a moron", citat završen.
gedza.73 gedza.73 08:40 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

(i popušili sve moje cigarete)


Nikad ne bih vezao cigarete za tebe.

ovaj spremno otvara novčanik i daje mu dolar. Ja: "ti si jako dobar čovek". On: "uvek kad dolazim u Čikago ponesem puno novčanica od po dolar i dajem im kad mi traže. Znam da će većina da slupa to na piće ili cigare ili crack, ali - možda je jedan od njih Isus.".

Moram da priznam kako s godinama postajem loš čovek. Baksuz. I namćor.

svet treba da bude zahvalan vama itijevcima (i pored svih mana neta).
Vezao si jednu lepu priču od preko bare za gegulu. između raznih pičkaranja i ujedanja čovek sazna i nauči nešto što nikad ne bi sam iskusio.

our president is a moron

retko koji nije.
maksa83 maksa83 08:49 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

između raznih pičkaranja i ujedanja čovek sazna i nauči nešto što nikad ne bi sam iskusio.

Moram da priznam da je ovo bilo vrlo jedinstveno iskustvo, bukvalno kao za neku Jack Kerouac knjigu. Sa jedne strane on je fenomenalan a sa druge sasvim običan tip. Dodatno uird deo je što sam ja onaj koji je tu došao da mu uzme 'leba sa stola (ne lično njemu, nego njegovoj vrsti) i vrati se kući. Vrlo vrlo čudno iskustvo sve u svemu.

U državi u kojoj kutija cigareta košta $13 lako praviš prijatelje.
angie01 angie01 08:59 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

U državi u kojoj kutija cigareta košta $13

(i popušili sve moje cigarete)


ja bih ovo brojala kao da u onom dobrocinstvu sa davanjem dolara ima i tvojih nekih %,...pa ako je bio prosao i dzizes, cisto da se zna...da imas neko pravo na iskupljenje.
gedza.73 gedza.73 09:05 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

U državi u kojoj kutija cigareta košta $13 lako praviš prijatelje.


i tvoju, pored Alsove priče, sam pročitao klincu.
Kaže za Volmart (u vezi bogatuna) da su naslednici ispovezivani između sebe sa drugim velikim kompanijama (kao kraljeve porodice da se ne krnji kpaital). Fudbal, nekretnine...
maksa83 maksa83 09:13 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Kaže za Volmart (u vezi bogatuna) da su naslednici ispovezivani između sebe sa drugim velikim kompanijama (kao kraljeve porodice da se ne krnji kpaital).

Sa druge strane, imaš u filmu Titanik baku i deku koji su svojoj sluškinji ustupili mesto na čamcu za spasavanje pošto su se oni lepo naživeli i ne vide razlog da se spašavaju umesto nje. Taj deka je osnivač Macy's lanca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:36 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Kaže za Volmart (u vezi bogatuna) da su naslednici ispovezivani između sebe sa drugim velikim kompanijama (kao kraljeve porodice da se ne krnji kpaital). Fudbal, nekretnine...

Напротив, Америка је земља нових богатстaва, Европа старих. Рецимо, тек 30% са листе најбогатијих у Америци су наследници, док је у Европи то 50%. Наравно, ово су неке оквирне статистике, глупаво је слепо веровати у њих, али показују тенеденцију. (Има нека страшна статистика фирентенских породица, у којој се види непрекидно трајање богатстава током 5-6 векова, иста презимена.)

Тест питање је: најбогатији људи света, Бафет, Гејтс, Безос -- они су људи старог или новог богатства?
:)
gedza.73 gedza.73 11:41 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Brajović
Напротив, Америка је земља нових богатстaва

Mislio je poput Karića i Miškovića. Pomenuo je da se Volmart porodično povezao sa fudbalom (Arsenal) i nekom velikom firmom za promet nekretnina.
Тест питање је: најбогатији људи света, Бафет, Гејтс, Безос -- они су људи старог или новог богатства?

negde na blogu sam već pomenuo da je internet možda jedna od najvećih svetskih revolucija koja je više učinila za kakvo takvo nivelisanje kasti nego svi narodni ustanci

Maksa
Sa druge strane, imaš u filmu Titanik baku i deku koji su svojoj sluškinji ustupili mesto na čamcu za spasavanje pošto su se oni lepo naživeli i ne vide razlog da se spašavaju umesto nje. Taj deka je osnivač Macy's lanca.

Sad sam kao medijum.
Kaže da se neki bogataš, proizvođač čokolade (napravio male čokoladodice), nije ukrcao na brod iako je imao kartu. Valjda ranije krenuo.

Ima raznih ljudi. Skoro smo se nešto dotakli pomoći i uzvratne pomoći.
Po nekim našim (porodičnim) primerima koje smo pretresali dešavalo se da pomognemo čoveku oko nekog baš bitnog životnog pitanja a da nam se vrati u nekim zajebanim sutuacijama od bukvalno slučajnog prolaznika (stopiraš lika i on ti bašbaš pomogne).

One američke advokatske serije (da me ne 'ujedate' kasnije zbog njih) uvek ti daju dve strane priče (naravno da jedna koja je bliža uvek pobeđuje) pa te nauče da nije cela istina baš uvek na tvojoj strani.
c_h.arlie c_h.arlie 11:53 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83

...

Možemo da ga zovemo kako god hoćeš, ali to ti je smer u kome će civilizacija da se kreće, osim ako ne krenu da se tamane opet sve bogatiji vlasinici sredstava za proizvodnju i oni koji su ostali samo sa penisom u ruci, a kojih je u dog-eats-dog uređenjima svaki dan sve više.

Smer u kome će da se kreće civilizacija je potpuno jasan - tokom istorije ponovljen veoma mnogo puta.
Postojeća civilizacija će da se uruši u teškim sranjima, kako bi se redefinisala i generisala 'nova' civilizacija.
Prosto.
Jer nema nikakvog opravdanja da ovaj puta bude drugačije - nego što je bivalo u prošlosti.
Ko će pri tome da najviše nadrlja, apsolutno je jasno ... sirotinja i mali narodčići, tzv. civilizacijski kusur, kako bih ja to definisao.
Pošto me najviše, da prostite --- ipak nemam toliko srce kao misice da volim jednako sve na svetu --- zanima kako će tu proći moj narod, tj. Srbi, ni tu mi očekivanja nisu previsoka. Na žalost, mislim da će proći kao i svaki puta do sada.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:06 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

али показују тенеденцију. (Има нека страшна статистика фирентенских породица, у којој се види непрекидно трајање богатстава током 5-6 векова, иста презимена.)


Pa naravno. Old money opstaje jer se ne daje naslednicima (narocito ne glupavim ili nestrucnim) da odlucuju o investiranju i/ili potrosnji. Njima se daje apanaza i/ili procentualno ucesce (i odlucivanje) akcijama, a o trust fund brinu neka strucna lica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:37 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

negde na blogu sam već pomenuo da je internet možda jedna od najvećih svetskih revolucija koja je više učinila za kakvo takvo nivelisanje kasti nego svi narodni ustanci

Не.

Просто, Америка је тако наштелована, да лакше пропушта људе-фирме нагоре-надоле. Рађена су поређења опстанка и са фирмама-гигантима из 19. века, па одједном видиш -- после 50 година нигде никог, једва ко да је преживео. Сети се Нокије или Волвоа, уосталом. Или -- руски свемирски програм, били су гиганти у изради ракетних мотора. Ко зна шта све може да те снађе у животу, па тако и у животу компаније... Био си највећи узгајивач коња у Америци, а онда се појавио Форд, рецимо?

(Замислите да сам окачио све она табеле и прилоге које обично качим, са подацима који би поткрепили моју тезу, мрзи ме то стално да радим :)


maksa83 maksa83 12:48 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Или -- руски свемирски програм, били су гиганти у изради ракетних мотора.

Amerika i dan danas kupuje od njih te raketne motore.
c_h.arlie c_h.arlie 13:08 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
Svako ima neki anker za koji se vezuje. samo ga različito zove

Da nisam lenj ko što jesam sad bih ispisao priču (zapravo poseban blog) o tipu kog sam sasvim slučajno upoznao u Čikagu prošle nedelje u ovo vreme. Izgleda kao Viking, pravi angolsaksonac, duga plava kosa, brada, onako malo scruffy obučen, web developer, mojih godina otpr. napravio wallmart.com i koješta još + brdo open sorsa, sada radi za Citadel (jedan od većih investicionih fondova na svetu) tako što jednom nedeljno putuje iz rodne S. Karoline. Pričali smo jedno 2 sata na ćošku (i popušili sve moje cigarete). Samo jedan momenat: kako priđe neki hobo da traži pare (što se dešava na svakih 5-10 min. otpr.) ovaj spremno otvara novčanik i daje mu dolar. Ja: "ti si jako dobar čovek". On: "uvek kad dolazim u Čikago ponesem puno novčanica od po dolar i dajem im kad mi traže. Znam da će većina da slupa to na piće ili cigare ili crack, ali - možda je jedan od njih Isus.".

Neverovatno pametan i istinski dobar tip, nisam upoznao puno takvih ljudi.


Edit: Jedna od rečenica, citiram, "our president is a moron", citat završen.

Usputna napomena i sugestija --- pušenje (cigareta) je opasno po zdravlje.
Ja sam prestao da pušim pre 13 godina, 7 meseci, 11 dana i 3,5 sati.
Prestanak pušenja je i kulturološko pitanje.
Milan Novković Milan Novković 13:15 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

maksa83
Или -- руски свемирски програм, били су гиганти у изради ракетних мотора.

Amerika i dan danas kupuje od njih te raketne motore.

Razni kupuju - delovima motora pod stresom je kod drugih suviše kratko vreme poluraspada. Ruje "piče" neke vrste legura bolje od drugih.

Ovo kažem zato što su im, kad su fatali zalet, pomagali i Institut Mihailo Pupin, pa ETF, uz pomoć hibridnih računara (pričao sam, do 7 redova veličina brži od digitalnih, na usko definisanim poslovima, recimo ovom prilikom rešavanju kompleksnih sistem ajednačina u milisekundama, da "ispratiš" legiranje, kao prebrz i nestabilan proces, umesto za 24 sata

Poslali mi onomad pipelined arch predlog, plus mixed methodologies, EC-ju za blue-sky research na temu protein foldina (NP hard) - a vector of analogue comp seeds --> a vector of CUDAs --> a vector of classic comps --> cloud (ala Stanfordov screen saver tipa SETI@Home, Folding@Home etc).

Prošli prvi krug, baš nas pohvalili, pohvalili nas i u drugom krugu, ali ...
Zatajili nam jedni od najboljih u konzorcijumu, Uni of Heidelberg sa Geometric Reasoningom, baš cool profa bio prezauzet tih dana kada smo, jete, pisali proposal u poslednjem trenutku.

Posle smo svašta i uradili o svom novcu, pa nam pažnja otišla u neku novu stranu.

Blog trivija - ponudili sinu jedne blogerke Euro 50K za analogue comp prototype boards, po našem dizajnu, al ga mrzelo, bilo mu nejasno štakako, a imao previše drugog posla.

Al čeka nas projekat, još sad kad se Srki P. popne na 20 GHz, može za 50K dva kondenzatora da kupi, a proda decu pa kupi network analajzere i za ove frekvencije, ko zna ...
c_h.arlie c_h.arlie 13:22 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Milan Novković

...

Blog trivija - ponudili sinu jedne blogerke Euro 50K za analogue comp prototype boards, po našem dizajnu, al ga mrzelo, bilo mu nejasno štakako, a imao previše drugog posla.
...

Jel to možda ona blogerka sa kojom si imao plodnu razmenu ko je koga zavrnuo ... zaboravio sam koja blogerka, jer ne volim takve stvari da pamtim.
Mislim, pitam tek onako.
gedza.73 gedza.73 13:25 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

negde na blogu sam već pomenuo da je internet možda jedna od najvećih svetskih revolucija koja je više učinila za kakvo takvo nivelisanje kasti nego svi narodni ustanci


Не.


što ne? sučim i gde je mogao običan mršavi, žgoljavi, bez porekla i zlata štitonoša da postane vitez a da to ne bude bajka?
A danas štreberi u studenstskoj sobi iz zajebancije naprave neštotamo i postanu multibogatuni.
Taj prelaz strogo utvrđenih granica društva nikad u istoriji nije bio moguć kao danas.

Просто, Америка је тако наштелована, да лакше пропушта људе-фирме нагоре-надоле.

e zbog toga,možda idealizovano, mi je SAD bolja nego Rusija.
Ко зна шта све може да те снађе у животу, па тако и у животу компаније

i odmah da dopunim sebe. tako može da se desi i AMerici da je prešišaju neke druge zemlje koje su bile siromašnije, gde se surovije živelo.

ima da batalim ova polemisanja. taman pomislim da sam u pravu a onda vidim drugu stranu koja potkopava moj ego.

aj dubacim još nešto (klasičan trol). klinac mi pustio danas dok smo pratili blog



kaže 'pesmu nisam ni čuo. spot je minifilm'

a u vezi teme (da zatvorim moj krug). u nekoj od knjiga sam naleteo na deo u kome se kaže
'-Naučnik koji ne zna svoj projekat da objasni osmogodišnjem detetu običan je folirant'

Tako i sa strelom. Moždasu hteli da uklope sa fontanom. Dodaju stroboskop i džuboks na žetone sa stotinak melodija


Milan Novković Milan Novković 13:34 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

c_h.arlie
Milan Novković

...

Blog trivija - ponudili sinu jedne blogerke Euro 50K za analogue comp prototype boards, po našem dizajnu, al ga mrzelo, bilo mu nejasno štakako, a imao previše drugog posla.
...

Jel to možda ona blogerka sa kojom si imao plodnu razmenu ko je koga zavrnuo ... zaboravio sam koja blogerka, jer ne volim takve stvari da pamtim.
Mislim, pitam tek onako.

Nije, ovo je stara priča iz prvih godina bloga - posle smo prestali da jurimo EC grantove pošto je gubljenje vremena, i pored love, i bacanje ideja koje posle drugi maznu pa implementiraju.

Jednom je EC, kad smo već kod finijih zapadnjaka, poništio tender (ovo je bila komercijalna app, velika) pošto smo mi bili na vrhu (iz nekog razloga nam neki dobacili info), i posle se naša specifikacija pojavila u proizvodu drugih, kojima je prvi klinet bila EC

Da vidiš kako Nemci umeju da budu "fini" na ove teme.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:01 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

On: "uvek kad dolazim u Čikago ponesem puno novčanica od po dolar i dajem im kad mi traže. Znam da će većina da slupa to na piće ili cigare ili crack, ali - možda je jedan od njih Isus.".


Ipak "ulterior motive" ;> Jel to pripadnik neke Zlatni Isus i tri Želje sekte?

Ubr, davno bejah se našao sa burazerom (stranjska živuljka) u Budimpešti - tamo već tranzicija (kod nas još uvek inflacija od dvadeset milijuna posto ;> (*)) i naravno podosta prosjaka po ulicama. Svakome koji mu je prišao ili pored koga je prošao je dao po neku kintu (a sigurno nije mislio da je neko od njih Isus ☺) Svašta! Ali on sleže ramenima. Posle toga to krenulo (u većim kooličinama) i kod nas. Ne kažem da bih bio durgačiji da nisam imao "Uzor" ;> ali je pomoglo. Zato uvek kada krenem "u letnju kancelariju" trudim se da ponesem sitniš desetke, dvajestice, ali nisam baš ko burazer - ko god da priđe,, mahom je to samo za "starosedeoce" one koje stalno viđam pa valjda od toga i žive, špartajući po baštama kafana i kafića.

(*) Elem, krenem ja u Budimpeštu "Pre Dede", taksi do stanice 5 maraka (a pre neku nedelju platio ručak za nas desetak - nominalno 50 maraka, dok stiglo za naplatu manje od 10) Vraćam se - a ono počela Dedina Era, stabilan kurs, taksi od stanice - duplo skuplji - a kroz neku nedelju ručak za nas troje na istom mestu - 50 maraka, dok stiglo za naplatu - ista cifra ;> Tjah, izem ti stabilnost ;>>>

(*) Na istu temu - pokušavao ja da objasnim burazeru kao se to mesečno potroši i po 300 maraka i to samo od plate koja je 15 maraka, ali bezuspešno. Koa što to verovatno ni ovi "Novi" ovdašnji, koji su samo "slušali" o inflaciji, ne bi mogli da dokuče Inače, moja sklonost da sve od "elektrike" čemu priđem ima običaj da crkava, je bila tada baš "Blessing". Uvek ja krenem prvi do banke u firmi da tražim čekove, istog momenta kako ukcua moj broj kartice, crkne veza sa centralom (modemi, modemi ) i onda svi dobiju čekove bez provere ;>
zilikaka zilikaka 17:36 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ja: "ti si jako dobar čovek". On: "uvek kad dolazim u Čikago ponesem puno novčanica od po dolar i dajem im kad mi traže. Znam da će većina da slupa to na piće ili cigare ili crack, ali - možda je jedan od njih Isus.".

Neverovatno pametan i istinski dobar tip, nisam upoznao puno takvih ljudi.


Pre bih rekla da čovek ima više vrsta pameti, i koristi ih.

Pre svega drži svoju gramzivost pod kontrolom, (jerbo je to gadan podstanar koji ume da se osili i preuzme kontrolu nad životom) kao stvar osnovne mentalne higijene.

Drugo, sve nas, pored urođenih sposobnosti i uloženog rada, životno određuje i sticaj srećnih ili manje srećnih okolnosti.
Normalno da niko ne može da knjiži samo plus, pa mu takvi gestovi dođu i kao jedan vid namernog kontrolisanog minusa.
Neko to vidi kao pakt sa Onim gore, neko kao prirodni zakon, al motiv je isti. Negde to kažu i: "Bolje da dajem nego da tražim."

Treće (sad već nije direktno vezano za ovaj gest, više za ono da si došo da mu uzmeš leba), i sam ekonomski napredak tako funkcioniše. Ako možeš, angažuješ za neke stvari i druge. Ne zato što ti ne umeš nego što treba i neko drugi u tvojoj okolini da zaradi dinar.
I on će taj dinar potrošiti tako što će neko treći zaraditi i polako se podiže nivo svima.

Nije on tek tako postigao to sve što je postigao.
maksa83 maksa83 17:39 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

I on će taj dinar potrošiti tako što će neko treći zaraditi i polako se podiže nivo svima.

Ne znam da li je bilo jasno iz mog izlaganja, to nije nikakav poslovni partner nego potpuno slučajno poznanstvo.

No nebitno, zanimljiva je priča i tip sa svim njegovim svetonazorima, no me mrzi da je celu pričam.
gedza.73 gedza.73 17:52 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

zanimljiva je priča i tip sa svim njegovim svetonazorima, no me mrzi da je celu pričam.

obećavam da ne pominjem ni partizane ni četnike?
zilikaka zilikaka 17:57 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

pokušavao ja da objasnim burazeru kao se to mesečno potroši i po 300 maraka i to samo od plate koja je 15 maraka, ali bezuspešno. Koa što to verovatno ni ovi "Novi" ovdašnji, koji su samo "slušali" o inflaciji, ne bi mogli da dokuče


ih lepih devedesetih moju školsku drugaricu iznenada pozove rođena sestra, koja je već nekih 5-6 godina živela u Americi. Kaže, sinoć se skupilo društvo naših i jedan priča kako je plata tolika kolko košta i boks cigara. Ova se uspaničila i jedva dočekala da pozove, da proveri.

Dalje ide priča:


-Jeste, boks je taman kolko je ćale primio platu

-Pa je l pušite?
-Pušimo.
-Pa kako, šta vam ostaje? Je l vam treba para, da vidim kolko mogu...
-Ostaje, ne treba ništa, evo ja se spremam da idem i na zimovanje. Nije neko luksuzno, al opet...
-Zimovanje? Pa kako?
-E, sedi tamo i ne pokušavaj da razumeš. Ovo ovde je alhemija.
zilikaka zilikaka 18:02 25.10.2017

Re: Od ta tri ...



Ne znam da li je bilo jasno iz mog izlaganja, to nije nikakav poslovni partner nego potpuno slučajno poznanstvo.


Bez obzira. Ne moraš ti biti akter.

No nebitno, zanimljiva je priča i tip sa svim njegovim svetonazorima, no me mrzi da je celu pričam.


Ma jeste zanimljivo i ovo što si ispričao nego meni nekako ta kvalifikacija "dobar" nije išla. Zato sam rekla "vrlo pametan"
zilikaka zilikaka 18:08 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

gedza.73
zanimljiva je priča i tip sa svim njegovim svetonazorima, no me mrzi da je celu pričam.

obećavam da ne pominjem ni partizane ni četnike?

A pajz sad!
Ja sam spremna da te ne pljujem zbog urmašica i tulumbi jedno određeno vreme.
Čak možda i da pohvalim tvoj dobar ukus.

...msm, ako ovo nije ustupak, ja ne znam...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

I Rim je bio imperija, civilizacija pa se raspao u vatri i krvi. Sve mi se više čini da je to ljudski usud.

a ni kuge nisu ono što su nekad bile.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:51 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Izgleda kao Viking, pravi angolsaksonac, duga plava kosa, brada, onako malo scruffy obučen,


kako u tri skoka stići od meštrovića, preko četkipartizan, do čiste pornografije.
freehand freehand 21:53 25.10.2017

Re: Od ta tri ...

Zapad moramo malo da iseckamo da bi se to sagledalo.

Ja imam neku blesavu ideju o tome da je komunizam ideja potekla sa Zapada, razrađena na Zapadu, gde su nastale i prve komunističke partije, i Manifest i većina drugih stvari bitnih za komunizam, a samo je Gvozdena peta sprečila da se taj komunizam negde pojavi i u praktičnoj formi kao društveni sistem. Pretpostavljam da se socijalizam ne važi, odnosno ništa čemu se ne može prišiti reč "gulag" i streljanje miliona.
gedza.73 gedza.73 09:18 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

zilikaka
Ja sam spremna da te ne pljujem zbog urmašica i tulumbi jedno određeno vreme.
.msm, ako ovo nije ustupak, ja ne znam..

Da ne preteravamo?
Možda da obećamo samo za prvu stranu?

A pazi slučajnost. počinjem jednu knjigu i glavni lik kaže

Postoji mikroskopska mogućnost, pretpostavljam, da sam tokom rata, koji nije bio ništa drugo do trgovina municijom, naredio paljbu belim fosforom, ili napad napalmom iz vazduha na Isusa Hrista koji se upravo vraćao


BebaOdLonchara
a ni kuge nisu ono što su nekad bile.

bar u smrtonosnim bolestima nismo nikad oskudevali

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:13 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

bar u smrtonosnim bolestima nismo nikad oskudevali

ma nikako da se omasove efekti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:58 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

bar u smrtonosnim bolestima nismo nikad oskudevali






NM - Bolesti, tj, virusi i vakcine, su u titlovima ;> (Peščanik 384)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:02 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

Ja imam neku blesavu ideju o tome da je komunizam ideja potekla sa Zapada, razrađena na Zapadu, gde su nastale i prve komunističke partije, i Manifest i većina drugih stvari bitnih za komunizam,


Jup, samo što niki živi u suštinio niti je čitao Marksa, još manje Engelsa, pa je i sama ideja šta je prič'o i šta je podrazumevao - i kako, odavno pitanje legendi.

A kada nisu čitali (pa razumevali, ondaK kada se još i trošilo vreme na obrazovanje samo zarad obrazovanja, e vala ga tek sada niko neće ni čitati, obaška razmevati, pa tako do kraja vremena (što je veoma blizO ☻)

gedza.73 gedza.73 17:10 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

BebaOdLonchara
bar u smrtonosnim bolestima nismo nikad oskudevali


ma nikako da se omasove efekti.

Al' se svojski trudimo.
Što kaže jedan pametan čovek
ljudska bića ubijaju planetu sporednim proizvodima svoje genijalnosti.

Dont Fear The Reaper

Negde na YT sam natrapoljao na dobar miks. čak ako ne grešim baš je melodija, ali samo melodija, iz spota a Prajs drži monolog.
freehand freehand 17:11 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

Jup, samo što niki živi u suštinio niti je čitao Marksa, još manje Engelsa, pa je i sama ideja šta je prič'o i šta je podrazumevao - i kako, odavno pitanje legendi.

Malo je duža ta linija od Marksa i Engelsa. Bar sto godina, u modernom smislu. I stvorila je, kroz utopiju i ideje socijalizma, društvo u koje se kunu ovi što po komunizmu pljuju. Al da ne zahtevamo previše.
gedza.73 gedza.73 17:44 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

I stvorila je, kroz utopiju i ideje socijalizma, društvo

jes, da nije bilo njih sve bi otišlo u krasni. Živeli ljudi ko zna koliko godina pa doš'o jedan bogatun i zaludan filozof (ko beše od njih dvojice baš promiskuitetan i kivan na Slovene?) pa doneli mir i pravdu?
Samo što se negde zakomlikovalo pa nit' je bilo jednakosti za sve, niti pravde.
al' je lomilo kosti, lomilo volju. dok 'sam ne shvatiš' kako voliš ono što ti oni prodaju.





koje se kunu ovi što po komunizmu pljuju.

maksa83 maksa83 17:53 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

(ko beše od njih dvojice baš promiskuitetan i kivan na Slovene?)

"Međutim, kod Engelsa - ništa od svega toga. Iako je dobro poznavao srpsku istoriju i znao koliko Srbi uporno čuvaju svoju istorijsku svest, on je u svemu tome video, gotovo isto kao i današnja nemarksistička Evropa, samo produženu rusku ruku i ništa više."

Još jedan dokaz da je bio ekstremno pametan tip.

gedza.73 gedza.73 18:01 26.10.2017

Re: Od ta tri ...

Još jedan dokaz da je bio ekstremno pametan tip.

jebaj ga mene plaše ti likovi koji misle kako mogu durede svet baš onako kako su zamislili.
dok ukapiraju da su se zajebali osta zec bez jaja.
EDIT
setio sam se

ima zanimljiv kraj. željom da činiš dobro napraviš najgore moguće zlo
edit
napisala jedna Engleskinja, bio joj Vinaver vodič po Jugoslaviji, kako su se oni (Engleska) ogrešili o Srbe. To bilo pre WWII.

Free, evo jedan dobar za srpskog domaćina (možda znaš a stalno me čačkaš pa mi pao na pamet)

poveze šofer 'domaćicu' stoperku u sitne sate.
Kaže ona, posle kratkog razgovora,
-znaš, ja sam profesionalka, mogu da ti ponudim punu 'uslugu' za 2 000 dinara.
Skoči lik
-Meni? Meni srpskom domaćinu? Tradicija, vera, crkva, porodica? Ni slučajno.
opet prođe malo kaže snajče
-dobar si bre lik, ajde da ti dam popust. Za 1000?
-Ma beži bre, ja sam pravi srpski domaćin, veran porodici, tradiciji...
-Al' silazim još malo. Aj' za petsto?
-Kažem ti da sam srpski domaćin, tandaraistomandara.

u to već stižu do mesta gde ona izlazi, 'l.noć,l.noć'

Nastavi šofer dalje, trupne prstima po volanu
-Pu jebem te srpski domaćine nemaš petsto dinara u džepu.
Черевићан Черевићан 12:42 24.10.2017

votum decisivum

obelezje nekome, kojeg niko ne moze u tom da prepozna


ликолико обележје
свима нам је ближе ...
но баштини споменичкој
ново време... стиже
mlinarslavko mlinarslavko 14:31 24.10.2017

Komisija

Da preskocim tematiku ko je predlagac ( neka budala) da se podigne spomenik, vec o spomeniku. Nategnuto resenje, jednostavno nije bilo dobrog resenja, ziri nije morao da proglasi pobednika. Ipak, lepo je da je doslo do pomirenja Prve i Druge Srbije.
angie01 angie01 17:12 24.10.2017

u Prokuplju,




Vladan‏ @Vladan33546637 12h12 hours ago
Replying to @Gojgic @RTVojvodine

Spomenici državnicima i veoma bitnim ljudima koji su presudni uticali na razvoj društva se rade što realnije.Više je razloga za to a glavni


...je pozitivna identifikacija naroda kojem su pripadali To je pravilo u svim normalnim i onim manje normalnim delovima sveta.

predatortz predatortz 17:23 24.10.2017

Pitanje

Je l' se buni Ružica zbog toga što Vučić pravi spomenik Zoranu?
Ne.
Zoranova deca, koja bi trebalo da su punoletna?
Ne.
Sestra?
Ne.

Majka (ako je žena živa, stvarno nisam u toku)?

Pa koji smo mi faktor da se bunimo?
Čuvari nasleđa? Lika i dela? Samozvani!


mnenadic mnenadic 17:48 24.10.2017

Re: Pitanje

E tako mali Djokica isto postavlja pitanja.
predatortz predatortz 17:51 24.10.2017

Re: Pitanje

mnenadic
E tako mali Djokica isto postavlja pitanja.


Malog Đokicu tako vaspitali. Naučili ga da nije lepo naricati glasnije od ožalošćene porodice. Ne da nije lepo, nego je i degutantno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:31 24.10.2017

Re: Pitanje

Naučili ga da nije lepo naricati glasnije od ožalošćene porodice.

alo, vaspitani, ne raspravlja se ovde o nadgrobnoj ploči nego o spomeniku u sred grada. babe and žabe.
predatortz predatortz 20:44 24.10.2017

Re: Pitanje

BebaOdLonchara
Naučili ga da nije lepo naricati glasnije od ožalošćene porodice.

alo, vaspitani, ne raspravlja se ovde o nadgrobnoj ploči nego o spomeniku u sred grada. babe and žabe.


So?
Ako rodbina nema primedbi na to, ko si ti da imaš?
A, da...
Sledbenica!
Bem' mu miša, kako je pokojnik pred smrt imao podršku oko 8% pored tolikih sledbenika?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:48 24.10.2017

Re: Pitanje

Sledbenica!

:))))))))))

iz koje se ti godine javljaš, iz koje rupe? u prevodu daj malo toga što jedeš da i nama bude tako lepo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana