Mediji

A od grada Beograda tabloidima 15 miliona dinara

Predrag Azdejković RSS / 20.10.2017. u 13:56

Na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata Grad Beograd i ove godine je skoro trećinu novca dodelio Studiju B i firmama povezanim sa njim - Brender d.o.o. i Irik d.o.o. Ove firme dobile su 23 miliona dinara od ukupno 73,9 miliona koliko je opredeljeno za sve medijske projekte. Od Grada Beograda višemilionske iznose su dobili i novine Alo, Informer, Srpski telegraf, zatim Udruženje rok muzičara i muzička kompanija Sky comm group i dve firme (Zofin i Folim) registrovane pošto je konkurs raspisan.

Novinska agencija Beta, dnevni listovi Blic i Danas samo su neki od medija koji novac na ovom konkursu nisu dobili. Sredstava takođe nije bilo ni za jedini projekat koji je konkurisao sa ciljem istraživanja korupcije u gradskoj upravi, projekat Pištaljke.

Projekat kojem je dodeljeno najviše novca - 6,9 miliona dinara - je „Beogradski rokenrol" s kojim je konkurisalo Udruženje rok muzičara koje se bavi organizovanjem koncerata i muzičkih festivala. Predsednik ovog udruženja je Predrag Cvetković, bivši bubnjar u bendu Slađane Milošević. U obrazloženju odluke o dodeli sredstava navodi se da je ova muzička organizacija novac dobila jer „inovativnosti u projektu prati ostvarivanje cilja projekta koji je dobro razrađen i usklađen sa budžetom projekta". Na sajtu udruženja navodi se da se udrženje nalazi na adresi Mutapova 12, a na toj adresi je noćni klub Udruženja rok muzičara.

Na medijskom konkursu pet miliona dinara dobila je i kompanija Sky comm group koja je nastala kao muzička kompanija Sky music, vlasnika Milenka Škarića, a koja je sada registrovana kao reklamna agencija. Novac su dobili za projekat „Beograd priča" zato što će doprineti „boljoj informisanosti osoba sa invaliditetom i njihovoj inkluziji i zapošljavanju".

Pored muzičara, novac za medije je dobila i firma koja se do nedavno bavila trgovinom na veliko ostalim mašinama i opremom i zvala Metalon calibration, a koja je naprasno, devet dana posle raspisivanja konkursa za medijske projekte promenila vlasnika, delatnost i naziv. Firma Metalon calibration za prodaju mašina vlasnika Andreasa Velousisa, 25. avgusta postala je Video calibration za proizvodnju kinematografskih, audio-vizuelnih i televizijskih sadržaja i 17. oktobra za projekat „Prvi koraci... u Beogradu" dobila je dva miliona dinara. Vlasnica firme Video calibration je Biljana Marković.

O raspodeli novca odlučivala je komisija u sastavu Ferenc Berček, Marija Stamenić, Vladimir Jovanović, Dragana Milovanović i Nebojša Radošević. Gradske vlasti odbile su predlog najvećeg novinarskog udruženja u zemlji, Udruženja novinara Srbije, da član komisije bude Ljiljana Smajlović i u komisiju uvrstile javnosti nepoznate „medijske stručnjake". Ti stručnjaci poverovali su da će firma koja se do raspisivanja konkursa bavila trgovinom mašinama realizovati medijski projekat. I odlučili da novac dodele i preduzećima Folim i Zofin osnovanim pre samo mesec i po dana.

Uprkos tome što je gradska uprava Beograda konkurs za sufinansiranje medijskih projekata raspisala 18. avgusta, pre nego što su ove firme postojale, komisija je odlučila da čak pet miliona dinara dodeli Folimu koji je registrovan 22. avgusta i da četiri miliona dinara opredeli za projekat „Beograd za svačiji džep" firme Zofin, osnovane 23. avgusta.

Zanimljiva je i odluka komisije da milion dinara dodeli firmi Slika vest koja je povezana sa jednim od članova komisije Nebojšom Radoševićem. Nebojša Radošević do pre nekoliko meseci bio je glavni i odgovorni urednik portala u vlasništvu ove firme. Pištaljka je pokušala da sazna da li je Radošević još uvek angažovan na portalu „Slika vest" i kada smo ih pozvali javio se vlasnik Nikola Novaković koji je prvo rekao da Radošević „trenutno nije tu". Na pitanje da li je Radošević zaposlen u firmi Slika vest, Novaković je kratko rekao: „On je u Tanjugu sad. Ali smo mi drugari". Kada smo ga posle svega pitali da li je to drugarstvo uticalo da „Slika vest" dobije sredstva, on je rekao da Radoševića „mesecima nije video", da on nije angažovan na portalu i da „staro drugarstvo nema nikakve veze" sa medijskim konkursom.
Oko dva miliona dinara dobila je i kompanija Infobiro, poznata kao jedna od tri vlasnički povezane kompanije, uz Frejm (Frame TV production) i Videonet, koje su, kako je navedeno u istraživanju Birna iz januara 2014. godine, za poslednjih devet godina dobile najmanje 446 miliona dinara od raznih državnih organa.

Sporne odluke o tome kome će se dodeliti novac građana Beograda za informisanje nisu novina. Pištaljka je pisala da su i prošle godine na konkursu Beograda umesto ozbiljnih medija sa dugogodišnjim iskustvom novac dobile firme za prodaju automobila na lizing, reklamne agencije i produkcijske kuće ili firme osnovane posle raspisivanja konkursa. Pištaljka je tad utvrdila da je firma Brender bila registrovana na istoj adresi na kojoj je registrovana i firma Maksim media, vlasnik Studija B, a da se firma Irik nalazila na adresi Studija B u Masarikovoj ulici. Obe firme osnovane su prošle godine neposredno pre odlučivanja o tome kome će biti dodeljen novac namenjen medijima. I Brender i Irik su istog dana, 25. aprila ove godine, promenile sedište.

Ove godine Studio B je za dva projekta dobio po 6,5 miliona dinara, Brender je dobio još šest miliona, a Irik četiri miliona. Medijska kuća Informer kroz dve različite firme - Insajder tim i Info it medija - dobila je ukupno pet miliona dinara. Po pet miliona dinara dobili su i list Alo i Medijska mreža koja izdaje Srpski telegraf.
Grad Beograd odlučio je da pomogne i medijske projekte medija iz Lazarevca i Obrenovca. TV GEM iz Lazarevca kroz dva projekta dobila je 2 miliona dinara. TV Gem je 99,539 odsto u vlasništvu Mikaila Cvijanovića, a 0,46 odsto firme pripada Gordani Cvijanović. U Obrenovcu su po milion dinara dobile dve firme - Studio mag i Mag plus. Vlasnik Studija mag je Miroslav Paunović, a vlasnica Mag plusa je osamdesetogodišnja Radmila Paunović. Njenoj firmi grad je dodelio novac za projekat „Super tata".
Deo kolača u novcu za medije pripao je i savetniku Veselina Jevrosimovića predsednika Comtrade grupe Srećku Miodragoviću. Naime, on se u Agenciji za privredne registre navodi kao vlasnik firme Internet group koja je od grada dobila dva miliona dinara za projekat „Stop vršnjačkom nasilju".

Izvor: pistaljka.rs



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:58 21.10.2017

TAKO TREBA!

Ako su medju beogradskim novinarkama i novinarima preovladali konformizam, strah, nezameranje, okretanje glave, nesolidarnosti, autocenzura... šta onda očekivati od ovog korumpiranog, lažljivog i demagoškog režima?

Kretenizacija gradjanstva i masovno obeshrabrivanje je njihov glavni projekat koji se, ironijom sudbine, finansira upravo našim parama!

Dokle!?

P.S: Bruka i sramota:

Vlada Srbije je iz tekuće budžetske rezerve izdvojila 100 miliona dinara za grad Beograd zbog smanjenih prihoda u gradskom budžetu, objavljeno je u najnovijem "Službenom glasniku".

Kako se navodi, sredstva iz tekuće budžetske rezerve raspoređuju se Ministarstvu finansija na ime transfera gradu Beogradu za izvršavanje obaveza, usled smanjenog obima prihoda budžeta tog grada.

Rešenje o izdvajanju 100 miliona dinara Vlada Srbije donela je 19. oktobra 2017.
freehand freehand 06:30 21.10.2017

E moj

... Tomo, moj senese, moj Vučiću... To je "Hvala"?!
Al dobro, kako li je tek ovima u "Danasu" kad vide ko ih pominje.
8c_competizione 8c_competizione 11:54 22.10.2017

Re: E moj

freehand
...Al dobro, kako li je tek ovima u "Danasu" kad vide ko ih pominje.


blogovatelj blogovatelj 03:28 22.10.2017

:-)

Kakvo cviljenje.
Dokle ćete bre od vlasti da se grebete za pare? Uzmite zaradite ih sami nekako.
Zajebano, a? Dobrodošli u kapitalizam.
Saće ti da me pitaš koji vi. Pa svi vi koji se od vlasti grebete za pare ovom ili onom prilikom. Ovog teksta ne bi bilo da je Vučić tebi dao kintu, jel tako?
8c_competizione 8c_competizione 11:56 22.10.2017

Re: :-)

blogovatelj
...Ovog teksta ne bi bilo da je Vučić tebi dao kintu, jel tako?


pravo u metu!

ili da su bar Karleusi organizovali koncert (sa narodnim parama) u centru Zitoradje, za srBskog novaka!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:21 23.10.2017

Re: :-)

blogovatelj
Kakvo cviljenje.
Dokle ćete bre od vlasti da se grebete za pare? Uzmite zaradite ih sami nekako.
Zajebano, a? Dobrodošli u kapitalizam.
Saće ti da me pitaš koji vi. Pa svi vi koji se od vlasti grebete za pare ovom ili onom prilikom. Ovog teksta ne bi bilo da je Vučić tebi dao kintu, jel tako?


To su naše pare, novac svih gradjanki i gradjana Beograda. Dakle i onih koji su za SNS i onih koji nisu za SNS!

I pošto se javni interes afirmiše, pokazuje na delu kroz tzv. projektno finansiranje (toga ima u najkapitalističkijim zemljama Evrope i sveta), kako to da naš novac dobijaju samo mediji koji podržavaju SNS? Da ne govorim o našim parama poklonjenim fantomskim firmama koje su osnovane tek nakon objave konkursa!
amika amika 21:20 22.10.2017

Музика и спектакли

Projekat kojem je dodeljeno najviše novca - 6,9 miliona dinara - je „Beogradski rokenrol" s kojim je konkurisalo Udruženje rok muzičara koje se bavi organizovanjem koncerata i muzičkih festivala.

Na medijskom konkursu pet miliona dinara dobila je i kompanija Sky comm group koja je nastala kao muzička kompanija Sky music

Музика и спектакли у служби манипулације. Сваки музички клип који негде „окачите“ помаже ту манипулацију..
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:00 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Ma pretjerujes i to dobro pretjerujes. Kako su te zaobisle silne naucne studije o tome kako slusanje muzike i pogotovo ucenje sviranja poboljsavaju inteligenciju? Naravno postoji losa muzika koju treba izbjegavati, dosta je primjera ali potpuno si u krivu u svojoj tvrdnji. Neki najinteligentniji ljudi, najveci kreativci izuzetnih vjestina i sposobnosti su veliki ljubitelji muzike. Pa i na ovom blogu, da ih ne nabrajam.
maksa83 maksa83 14:11 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Музика и спектакли у служби манипулације. Сваки музички клип који негде „окачите“ помаже ту манипулацију..

+ izaziva neplodnost i približava toplotnu smrt univerzuma, čime nas sve zajedno ugrožava kao vrstu.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:35 23.10.2017

Re: Музика и спектакли



Daznas dasam izmedju ostalih arhi-"manipulatora" na blogu poput Docsa i Stefa koi vec godinama itekako pomazu tu manipulaciu pomislijo ina tebe. Sumljiv si brate. Svima bi trebalo dobro pretresti stanove, gloovu daem dabi ikod Spire Ushvici medju cd-jovima pronasli clansku kartu vladajuce partie. Cimse pokrene neka iole ozbiljna polemika o politickoj, socijalno ekonomskoj situacii u zemlji, eto Spire sa evergrinom i Docsa sa recentnijom nordiiskom metal produkciom da istroluju i zataskaju stvar. Obuceni i trenirani uinostranstvu, klasicni spin doktori...
mariopan mariopan 15:11 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Cimse pokrene neka iole ozbiljna polemika o politickoj, socijalno ekonomskoj situacii u zemlji, eto Spire sa evergrinom i Docsa sa recentnijom nordiiskom metal produkciom da istroluju i zataskaju stvar. Obuceni i trenirani uinostranstvu, klasicni spin doktori...

maksa83 maksa83 15:20 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Obuceni i trenirani uinostranstvu, klasicni spin doktori...

Kontrarevolucionari u službi imperijalizma.
predatortz predatortz 15:37 23.10.2017

Re: Музика и спектакли


+ izaziva neplodnost i približava toplotnu smrt univerzuma, čime nas sve zajedno ugrožava kao vrstu


Plus, CIA ima tretmane mučenja muzikom. Doduše, imaju i Pink, BN, a i sa par svadbi sam jedva živu glavu izvukao zbog muzike.
Pa Oliver Dragojević... Ne, muziku definitivno treba zabraniti!
nsarski nsarski 15:50 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Ne, muziku definitivno treba zabraniti!


Jbg., ne baš svaku, Predo. Evo, ovih dana Amere trese afera Xochi Mochi <---(LINKLINKLINK), drugarice transgender koja deci priča o "fluidnoj seksualnosti". Neki je, tj nju, (jbg, u pitanju je stanoviti transgender Meksikanac, ali to nije bitno) opravdavaju, drugi kude.
Ja kažem: napraviti nešto u istom stilu kod nas u obdaništima i školama - neka cveta hiljadu cvetova! I tražiti značajnu lovu za taj značajan projekat. (I onoj hulji Bobanu, koji je zbrisao u Kanadu, zabraniti da konkuriše).

Evo ga nastup seksualno fluidne osobe Xochi Mochi koja je podučavala klince o tome da su razlike OK. I jesu, ako bi mene pitali!



P.S. E, ovo mi je odlična prilika da pustim ovo u etar. Nadam se da će Peđa da reaguje i da mi neku kintu za ideju.
predatortz predatortz 16:11 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

t. (I onoj hulji Bobanu, koji je zbrisao u Kanadu, zabraniti da konkuriše).


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:22 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Ah Nenade zar mislis da smo toliko naivni da kliknemo na taj klip, znamo mi vrlo dobro da ti kacenjem muzickog klipa pomazes tu manipulaciju! Nece ti to proci!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:24 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

predatortz

Pa Oliver Dragojević

angie01 angie01 16:33 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Obuceni i trenirani uinostranstvu,


zasto tako uopsteno i zastitnicki,...pa zna se da su oni placenici Sorosa, CIA, CNN-a,...onaj doks je majstor hipnoze narodnih masa i postene inteligencije-mjuza koja rasprsuje sivu masu, opijati, umetnost haosa,...spira folirant, direktno omamljuje onim svojim naizgled emoconalnim sekvencama, a sve su to smisljene sifre za blokadu,...ne smem dalje da objasnjavam, samo se setite opasnog snimka koji je sam snimio...stef je naravno najgori, ne znam da l ste provalili sta znace onih 2, 4, 11 pregleda na klipovima koje kaci....

...jao, cuti,...i ona krofnica...
nsarski nsarski 16:40 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

zasto tako uopsteno


OK, NG, konkretno, Peđa ili Boban - take sides!

Ja sam na sredini, ako bi me to pitala, zato nemoj.
angie01 angie01 16:42 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

zato nemoj.


nemoj sta?

...znala sam da ne smem da otkrivam...


( ja sam uvek podrzavala ono za sta su se oni zalagali i kada je to na blogu bilo nepopularno- i dalje sam za funkcionisanje prava svih,...i Pedju i Bobana sam upoznala,- obojica su veoma simpaticni,... a od onda se Pedja prilicno promenio i ono sto pise ni u tragovima ne lici na ono pre, nisam ni malo odusevljena njegovim prelaskom u sejf zonu pridrzivaca krleta, jer to onda podrazumeva ovo sto u poslednje vreme kaci po netu, a to je sve, samo ne borba za prava gejeva, nego upravo suprotno-podilazenje jacima a za sopstvenu korist- no to je njegov izbor, njegova stvar,...kao sto se verovatno i Boban umorio i otisao u bolju buducnost).
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:46 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Za krofnicu sam odavno znao da je Sorosev covjek ali nisam znao da su i Spira i Docs u istoj mrezi.
mariopan mariopan 16:48 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

P.S. E, ovo mi je odlična prilika da pustim ovo u etar. Nadam se da će Peđa da reaguje i da mi neku kintu za ideju.

nsarski nsarski 16:49 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

nemoj sta?


Ne učitavaj i ne izvrći i ne umetaj i ne tumači! Whew. Rekao sam:
Ja sam na sredini, ako bi me to pitala, zato nemoj.

Dakle, nemoj da me pitaš, nego odgovori, konkretno. Pedja ili Boban? Da, ovo na "sredini" te možda zbunilo, razumem. Pa to ti je kao onaj Three body problem, nerešiv. (Meni su oba srcu dragi).
Sve je jasno, ali tvog odgovora nema.
angie01 angie01 16:53 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Ne učitavaj i ne izvrći i ne umetaj i ne tumači!





ja samo pitala, ni traga od navedenog,...a posle sam ipak odgovorila onako kako mi se ucinilo da je pitanje zvucalo.
mariopan mariopan 16:55 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

nsarski
nemoj sta?


Ne učitavaj i ne izvrći i ne umetaj i ne tumači! Whew. Rekao sam:
Ja sam na sredini, ako bi me to pitala, zato nemoj.

Dakle, nemoj da me pitaš, nego odgovori, konkretno. Pedja ili Boban? Da, ovo na "sredini" te možda zbunilo, razumem. Pa to ti je kao onaj Three body problem, nerešiv. (Meni su oba srcu dragi).
Sve je jasno, ali tvog odgovora nema.


Mene je zbunilo ono "na sredini", nisam se od tebe nadala.

A ja ipak glasam za "Bobana koji je zbrisao" i tamo se lavovski bori sa oštrom konkurencijom, sa tom Xochi Mochi ili šta god već bilo (srednji rod) ...
angie01 angie01 16:55 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

ali nisam znao da su i Spira i Docs u istoj mrezi.


ma to je sve lukavo rasporedjeno i utrenirano da deluje razlicito.


Za krofnicu sam odavno znao da je Sorosev covjek


sigurno si primetio kako ona i stef razmenjuju sifrovano podatke.
nsarski nsarski 17:16 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

ja samo pitala, ni traga od navedenog,...a posle sam ipak odgovorila onako kako mi se ucinilo da je pitanje zvucalo.


Znači, pazi, i ja samo odgovarao. A, inače, meni slova uopšte ne "zvuče".

Nego, imam ja i druge Argumente. Na primer nedavno je u Kaliforniji donet zakon po kome možeš da tražiš da ti detetu izdadu (jel se tako kaže - "izdadu"? To me keca u ovakvim diskusijama, ne znam kako se kaže),
dakle izdadu polno neutralnu krštenicu <---VIDI LINK, tj neka se dete samo opredeli kojeg je pola kad to skonta. Mislim da je to sasvim u redu - i mislim da sam zaslužio još neku kintu od Peđe ili Bobana za ideju.

Znači, ja sam se odlučio za muški pol, znači, jebiga nikom se ne izvinjavam, i sada to mogu slobodno da kažem ("sada vam to slobodno mogu reći" - A Dedić), stidim se, zaista, ali mislim da si ti zgodna ženska (ako si se opredelila za taj pol - ako ne, izvini).

EDIT:

Ah, da - zaboravih da dodam. Ovih dana je Medicinsko Udruženje Britanije izdalo smernice da se ne sme reći "trudna žena", tj "majka", već "trudna osoba" kako bi se izbeglo da se zbog takvog naziva uvrede transrodne<--LINK osobe. Ja podržavam da se takva praksa ustali i kod nas i da se finansira projekat za širenja te ideje. Eto, Peđa, ja ovde ređam predloge, a ti se ne javljaš. Čak ni stari bloger Miletić ne obraća pažnju.





predatortz predatortz 17:28 23.10.2017

Re: Музика и спектакли



Jbg., ne baš svaku, Predo. Evo, ovih dana Amere trese afera Xochi Mochi <---(LINKLINKLINK), drugarice transgender koja deci priča o "fluidnoj seksualnosti". Neki je, tj nju, (jbg, u pitanju je stanoviti transgender Meksikanac, ali to nije bitno) opravdavaju, drugi kude.
Ja kažem: napraviti nešto u istom stilu kod nas u obdaništima i školama - neka cveta hiljadu cvetova! I tražiti značajnu lovu za taj značajan projekat.



Imamo i mi nešto slično. Naša deca gledaju Karleušu.
mariopan mariopan 17:30 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

predatortz


Jbg., ne baš svaku, Predo. Evo, ovih dana Amere trese afera Xochi Mochi
Ja kažem: napraviti nešto u istom stilu kod nas u obdaništima i školama - neka cveta hiljadu cvetova! I tražiti značajnu lovu za taj značajan projekat.



Imamo i mi nešto slično. Naša deca gledaju Karleušu.


A, ne, ona je kiborg, na nju se to ne odnosi?
angie01 angie01 18:32 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Znači, pazi, i ja samo odgovarao.


sve vreme nesto neobicno odgovaras, ( trudim se da budem fina),...

...ukljucila sam se u deo diskusije o nasim sumnjivim kolegama i ti kopiras deo vezan za njih i pitas me nesto nerazumljivo, vezano za nesto sasvim drugo, al zato pretenciozno, na sta te ja pitam da mi pojasnis, da bih ti odgovorila, a na to savim normalno pitanje, mi kazes,


Ne učitavaj i ne izvrći i ne umetaj i ne tumači!


ja se u medjuvremenu odlucim da ti odgovorim kako sam recimo razumela, iako u tom tvom komentaru postoje neki folovi, potpuno bezvezni, al ti to preskacem, da bi ti opet nastavio sa- ja sam samo odgovarao i da tebi slova ne zvuce,...nemam pojma sarski sta ti se dogodilo, ti si nekada bio sasvim ok i simpa, a u poslednje vreme ispoljavas razne neke simptome,...
...od nepotrebne arogancije kojom insitiras na besmislenom kecanju Filipa, sto je bez/veze i ni malo nije cool, do nekih neprimerenih komenrtara upucenih recimo meni,...ne secam se da sam ti se nekada zamerila i da smo bili u nekom konfliktu- sem sto ponekad mislimo drugacije o nekim stvarima, sto je normalno - niti da sam bilo kakvim svojim ponasanjem ili necim izrecenim pokazala da sam u tom fazonu,...te stvarno ne kapiram odkud to i zasto...nije ni bitno, samo kazem.
nsarski nsarski 20:15 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

ja se u medjuvremenu odlucim da ti odgovorim kako sam recimo razumela, iako u tom tvom komentaru postoje neki folovi, potpuno bezvezni,

NG, baby, malo se šalimo u ovom sumornom danu - a i Peđa je postavio post na kome se ne javlja uopšte. U smislu: evo vam koska pa je glođite, ja sam iznad toga.
E, kad si se ti javila, mislio sam da možemo da napravimo igrokaz - kalambur - ono zaaeezamo se, jbg, ništa teško i smorno.
Eto, to je sve, a ti znaš da sam ja uvek na tvojoj strani.
alselone alselone 20:16 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

do nekih neprimerenih komenrtara upucenih recimo meni,...ne secam se da sam ti se nekada zamerila i da smo bili u nekom konfliktu- sem sto ponekad mislimo drugacije o nekim stvarima, sto je normalno - niti da sam bilo kakvim svojim ponasanjem ili necim izrecenim pokazala da sam u tom fazonu,...te stvarno ne kapiram odkud to i zasto...nije ni bitno, samo kazem.


Neka te ovo ne cudi.

Mozda te je zbunilo to sto se ljudi ovde obicno raspavljaju po politickim podelama, pa tako imamo P vs C rasprave, monarhiste i republikance, DS-ovce i ostale, identitarians (to su oni koji politiku gledaju kroz identitete, rasne, polne, seksualne, i druge jednakosti) vs nativists (to su oni koji gledaju naciju konzervativno, plase se kulturnih promena, migracija itd), pa onda Rusija vs Amerika, Djindjic vs Kostunica, pa onda rasprave o sportu, muzici itd. I tako se ljudi obicno dele, te se onda tako i svadjaju ili grupisu.

Sa druge strane si ti i imas tu neku posebnu auru i pokondirenost u tonu koja je dovoljno iritantna za predstavnike kompletnog ranije nabrojanog spektra.
mariopan mariopan 20:29 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

nsarski
ja se u medjuvremenu odlucim da ti odgovorim kako sam recimo razumela, iako u tom tvom komentaru postoje neki folovi, potpuno bezvezni,

NG, baby, malo se šalimo u ovom sumornom danu - a i Peđa je postavio post na kome se ne javlja uopšte. U smislu: evo vam koska pa je glođite, ja sam iznad toga.
E, kad si se ti javila, mislio sam da možemo da napravimo igrokaz - kalambur - ono zaaeezamo se, jbg, ništa teško i smorno.
Eto, to je sve, a ti znaš da sam ja uvek na tvojoj strani.


Kavaljerski, nema šta!

I ja sam, samo kao posmatrač, da ne kažem voajer, uživala u vašoj prepisci.
maksa83 maksa83 20:37 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

P vs C rasprave, monarhiste i republikance, DS-ovce i ostale, identitarians (to su oni koji politiku gledaju kroz identitete, rasne, polne, seksualne, i druge jednakosti) vs nativists (to su oni koji gledaju naciju konzervativno, plase se kulturnih promena, migracija itd), pa onda Rusija vs Amerika, Djindjic vs Kostunica, pa onda rasprave o sportu, muzici itd.

I mene te veštačke podele nerviraju i mislim da su potpuno destruktivne, stvaraju nepotreban jaz između ljudi, ideje se ne razmenjuju i (pazi sad) ne krospoliniraju, ljudi se tu nešto mze i svađaju, umesto da se dogovorimo i složimo oko toga da se ljudi dele na dve vrste - one koji su pročitali (ili samo što nisu) Three Body Problem i kretene.

Sve ostalo su nepotrebne i sulude podele.
alselone alselone 20:41 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

one koji su pročitali (ili samo što nisu) Three Body Problem i kretene.


Da, da, to nije losa rasprava.

Ostala je i ona pod kojom smo osetili varnice dubokog konflikta, ali smo uspeli da odrzimo vestacke osmehe. Ali svaki sledeci nagovestaj te rasprave polako ce kruniti taj zid dok se ne pohvatamo za guse. Dakle - da li je kraj Breaking bad sranje ili je fantastican?
maksa83 maksa83 20:45 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Dakle - da li je kraj Breaking bad sranje ili je fantastican?

Ja nisam kvalifikovan za tu bitku, odustao sam posle 3. epizode, iz dva pokušaja. Inače potpuno neutemeljeno u bilo čemu verujem da je super.
alselone alselone 20:46 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

odustao sam posle 3. epizode


Kakav si ti to čovek? Kako se briješ ujuru?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:53 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Ja sam misljenja da svaki konflikt treba resetovati nekim dobrim vicem ili anegdotom. U to ime a i zbog cinjenice da je Bg sajam u toku, dopustite mi da podjelim sad vec klasik Bloga B92:

maksa83 maksa83 21:04 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Kakav si ti to čovek? Kako se briješ ujuru?

Svako 5. jutro, bez gledanja u ogledalo, ovim. Ako se desi da nekako slučajno krajem oka zakačim svoj odraz, pomislim "pa dobro... bar nisam Bugarin", i tako nekako preguram dan.
nsarski nsarski 21:10 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Sve ostalo su nepotrebne i sulude podele.


Ma, jbt, juče saznam jednu činjenicu koja mi je direktno pomerila mozak. Zamisli: od svih životinja koje imaju jezik, krokodil je jedini koji ne može da ga isplazi!!! Aligator, na primer, može, ali krokodil jok. Dakle, kod njih, krokodila, je taj...taj..kako se kaže...usmeni sex...to ne postoji.
O čemu mi ovde ljudi pričamo, kuda ide ova evolucija, šta će biti sa ovim svetom?
Znači, pazi, gledaj ovamo - zamisli da podelimo bića na one koja mogu da isplaze jezik i ona koje ne mogu, onda su krokodili u ogromnoj manjini! Pravda za krokodile, to ja kažem.

Goruće pitanje, a ti o nekim porno SciFi fantazijama.
angie01 angie01 21:11 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

Sa druge strane si ti i imas tu neku posebnu auru i pokondirenost u tonu koja je dovoljno iritantna za predstavnike kompletnog ranije nabrojanog spektra.


pa sad, izvini sto sam ti prokomentarisala par gorznih komentara-osetljiva sam na prizeman prostakluk mizogine provinijencije i ne spadam u takticare koji cute iza ekrana, iako su vec to nesto videli, da se ne zamere....doduse, znacajno se smanjio fundus pristojnih na ovom mestu...

ako se secas, pre par godina je jedna novinarka- cini mi se da se zvala Martina, u svom tekstu upotrebila isti ogavni nacin slikovitog objasnjavanja, koristeci rec materica kao siboliku u obracunu, pa je tada skocio ceo blog-s razlogom,...evo, sada sam samo ja,...pri tome tebi je simpaticno i kada drugi prostacki opljunu nicim izazvani, pa se jos pridruzis- kao sto ni u ovom poslednjem slucaju tebe niko nije dirao-...da, slazem se, to sam i rekla, muski kada su agresivni i bezobrazni, to je cool, a zena kada otvoreno nesto kaze, onda ima specijalnu auru i pokondirenu iritntnost, jer je zena valjda ok jedino ako trepce i cuti, ako se vec ne slaze:)). ...pri tome, ja sam iskreno rekla da protiv tebe nemam nista i iskreno se zalagala za tvoju autorsku.

...i da, ne prepoznajem se ni u jednoj suprotstavljenoj strani koje si nabrojao,...pa verovatno sam onda bas gadna u svojoj usamljenosti:).
nsarski nsarski 21:17 23.10.2017

Re: Музика и спектакли

bojan ljubomir jugovic
Ja sam misljenja da svaki konflikt treba resetovati nekim dobrim vicem ili anegdotom. U to ime a i zbog cinjenice da je Bg sajam u toku, dopustite mi da podjelim sad vec klasik Bloga B92:


Jebote, kud me podseti! Pre neki dan mi jedna drugarica dala u zadatak da udomim nekih 4000 knjiga njenog oca, matematičara, koji je nedavno umro. Tačn mogu da zamislim kako ih je skupljao i pronalazio. Njoj ne trebaju i ne zanima je - žena se bavi sasvim drugim stvarima. Poslala mi spisak - 3993 knjige, meni lepe, privlačne, ali, pobogu! gde da ih stavim?
Pregledam spisak, Problem tri tela nisam našao i kažem joj: "Baci ih." A šta drugo?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:41 23.10.2017

Re: Музика и спектакли



Uzavrele situacije naravno moguće je hepekirati i muzikom jer dobro je poznato da "Muzika nudi zaborav" kako je to vispreno primjetio jedan pronicljivi blogerski um koji se ne da tako lako izmanipulisati. Iako znam da svakim kačenjem muzičkog klipa pomažem tu manipulaciju ipak moram sa punom odgovornošću da okačim sledeći klip veoma slikovitog naslova koji je naravno posvećen svim onim prodanim dušama (da, da, svi dobro znamo ko su oni) angažovanim od strane svjetskih centara moći da ovde među nama mute vodu i manipulišu muzikom:

tadejus tadejus 10:35 24.10.2017

Re: Музика и спектакли

angie01
znacajno se smanjio fundus pristojnih na ovom mestu...


pa to..
i ondak je iz svakoga isplivalo ponešto gadno, sad neko je imao veći kapacitet za gadež a neko manji.. te tako, svako spram svojih mogućnosti..
nešto slično kao kad govoriš strani jezik ili igraš tenis..
ako ga govoriš sa nekim kome je taj jezik maternji i tvoj govor je tečniji i čistiji, ako ga pak govoriš sa nekim ko ima jak akcenat i siromašno znanje i ti počinješ da mucaš i konstruišeš siromašne rečenice..
isto i sa tenisom.. ako igraš sa dobrim igračem i ti igraš bolje, igraš s nekim ko ne zna da igra.. znate već..
freehand freehand 13:16 24.10.2017

Bajdvej

Da kažem da sam naknadnim čitanjem spoznao da je Azdejković prstom upro na pravi problem, dobro ga osvetlivši.
Jebiga, šta da radim kad mi animozitet ne dozvoljava da ozbiljno shvatim bilo koga ko iz Tominog i Vučićevog krila upire prstićem na kolege.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana