Astronomija| Na današnji dan| Sex

Happy Birthday Mr. President

alselone RSS / 07.10.2017. u 09:26

wihoypvcb01z.gif



Komentari (404)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 21:25 09.10.2017

Re: Goretex

cija je ovo stranka? nikad cuo

da me ne držiš za reč čini mi se da su u tzv. Glavnoj kragujevačkoj ulici imali lokal sa Putinom u izlogu.
niccolo niccolo 21:27 09.10.2017

Re: Goretex

da me ne držiš za reč čini mi se da su u tzv. Glavnoj kragujevačkoj ulici imali lokal sa Putinom u izlogu.

Kažu da toga ima i u Amsterdamu.
gedza.73 gedza.73 21:34 09.10.2017

Re: Goretex

niccolo
da me ne držiš za reč čini mi se da su u tzv. Glavnoj kragujevačkoj ulici imali lokal sa Putinom u izlogu.

Kažu da toga ima i u Amsterdamu.

kad ukucam ruse i dačmene izbaci samo


a kod nas



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 09.10.2017

Re: Goretex

floki
srdjan.pajic
i onda dodje ova pijana, necivilizovana banda sto radi na votku i ima jednog (umesto 10-20) vlasnika sa svega par vojnih zastarelih krseva od aviona i bombi na fitilj, pa za manje od dve godine isprasi glavosece i zatvori kafanu...


Pa da, sad je ostao samo jedan glavoseča i decoubica, što roka svoje sugrađane sarinom, a sve to uz pomoć (i na gurku) ovih pijanih mamlaza koji vas toliko uzbuđuju. Blago nama, i njima.

E, ali, mislim, ok ti ražalovani krševi sa kojima ni Ruje realno ne znaju šta da rade, sem da nađu neke tako budale ili paćenike od kvazidržava, da im to uvale, ali, bre, bar da lete, do prve parade, pa posle na remont. Nego ovi vaši mufljuzi kupili ono, baš, krševe, praktično nepopravljive. I sve to za malo felacija kod Vlasnika. To je, bre, nekako baš jadno, sad vas čak i prokleti Hrvati podjebavaju ko nenormalni.


a cekaj, to su ovi tvoji nasli tamo sarin kao onomad ono neko oruzje kod sadama, sto je isto bilo nevidljivo... :)
ala bre nalazite ta oruzja, kao one licne karte kod terorista, razbijate... samo ne znam koliki moron moras biti pa verovati u te price... jbg, sam si kriv :)

opet, kakvi god ti krsevi bili, izjebali su vas rusi u siriji kao volove sa tih par krseva, pored svih mega giga skupih alatki... samim tim ispadate totalni dunsteri, trosite gomile para a krsevi koji lete samo jednom pa na remont vas jebu...

koji to "nasi", mufljuzi?
pa ovaj pickousti dramoser na vlasti je vasa bitch, pajtas sa blerom, srederom i klintonom, uslikan :)


Sine, ala ovde neko gnječi mošnice na onu Vlasnikovu Spomenku Jović, Zaharovu, kako li se već zove profuknjača, zaboravio sam...

Sadama su, bre, obesili zbog tih bojnih otrova, što je pobio onolike Kurde (10 iljada komada, eh, da se naš Mladić domogao bojinh otrova, gde bi mu kraj bio), sećaš se, valjda? E, tako će i ovog njegovog brata po zločinu, Asada, samo gledaj. Meni samo nije jasno toliko paljenje na te zlikovce, i ove mafijaše koji ih kao podržavaju, do prve krivine. Jer mafijaš je mafijaš, makar imao celu velesilu u vlasništvu, nema veze da li nosi lepo odelo, maše golubovima i grli se sa retkim životinjama.

Bar da imaš neke koristi od toga (ne ti, lično, nego putinofili) pa da čovek razume, ovako, totalno je iracionalno, objašnjivo jedino erotskim nagonima i motivima.

EDIT: Sad kad sam ti ovo rekao, odo do ljuljam dete i papučarim po kući. I da li neko može da uteši omegu dole, što ga banovao srki? Žao mi je da ga gledam ovako ucveljenog, ko neku strinu, dok tužaka blogere okolo. Jebeš takve putinofile, ko da su pravljeni od pudinga.


floki floki 21:56 09.10.2017

Re: Goretex

jbt... :)))))
ali jbt :))))

jesu ti tvoji tamo takvi pravednici odvajkada bili?
ili su tek nedavno uzeli pravdu u svoje ruke, pa je dele sakom i kapom na sve strane, rokajuci ratne zlocince i mafijase po svetu?
Lionsgate Lionsgate 06:42 10.10.2017

Re: Goretex

srdjan.pajic
Lionsgate


Kao sto Pajke rece, klincima su na snegu noge mokre pa sta im obuo, to je i moje iskustvo.


A za vas matore, koji imate viška love (to se često poklapa i sa "manjak dece" i trebaju vam odlične gilje, koje super izgledaju i još bolje rade, i trajaće vam godinama, preporuka:

LINK

A ti si kao mlad sa 45
Moja apsolutna preporuka za outdoor odecu i obucu je britanska firma Mountain Warehouse (link) , oni imaju po meni najbolji odnos cena-kvalitet, posle njih ide Eddie Bauer ali su oni dosta skuplji.

Uzgred, ne uzimajte za ozbiljno Pajketa u vezi Rusije, lozi vas... mada posto je stovalac Biljane Srbljanovic cesto se zapitam sta je u glavi tog coveka, da li je takav samo zbog ribe ili ne daj boze, iz nekih drugih razloga.
gedza.73 gedza.73 07:34 10.10.2017

Re: Goretex

srdjan.pajic
Sadama su, bre, obesili zbog tih bojnih otrova, što je pobio onolike Kurde (10 iljada komada, eh, da se naš Mladić domogao bojinh otrova, gde bi mu kraj bio)

ili bar napalma, onog nandžarastog otrova




Meni samo nije jasno toliko paljenje na te zlikovce, i ove mafijaše koji ih kao podržavaju, do prve krivine. Jer mafijaš je mafijaš, makar imao celu velesilu u vlasništvu, nema veze da li nosi lepo odelo, maše golubovima i grli se sa retkim životinjama.








ovaj znak na plavoj zastavi je? Pajiću možda ti?
mala pomoć? može. na prvoj slici američki vojnici sa ubijenim gerilcom, na drugoj nemački fašisti.



floki floki 07:48 10.10.2017

Re: Goretex

Lionsgate
srdjan.pajic
Lionsgate


Kao sto Pajke rece, klincima su na snegu noge mokre pa sta im obuo, to je i moje iskustvo.


A za vas matore, koji imate viška love (to se često poklapa i sa "manjak dece" i trebaju vam odlične gilje, koje super izgledaju i još bolje rade, i trajaće vam godinama, preporuka:

LINK

A ti si kao mlad sa 45
Moja apsolutna preporuka za outdoor odecu i obucu je britanska firma Mountin Warehouse (link) , oni imaju po meni najbolji odnos cena-kvalitet, posle njih ide Eddie Bauer ali su oni dosta skuplji.

Uzgred, ne uzimajte za ozbiljno Pajketa u vezi Rusije, lozi vas... mada posto je stovalac Biljane Srbljanovic cesto se zapitam sta je u glavi tog coveka, da li je takav samo zbog ribe ili ne daj boze, iz nekih drugih razloga.


ja ovde u svaba te pomenute marke nikad ni u jednoj prodavnici video nisam, ali dobro, moguce i da ima...

a glede srbljanovicke - koji tek moron moras da budes da se lozis na onu opicenu drndaru na koksu, jbt...
floki floki 07:52 10.10.2017

Re: Goretex

gedza.73

ove slike sto ti tu postavljas, to su ili neke jeftine montaze ili, ako nisu, onda su to sigurno zlikovci koje je zasluzeno stigla americka ruka pravde, sad ce pajic da ti objasni :)))

sta bre zaljubljenu siparicu zbunjujes cinjenicama? :)))
gedza.73 gedza.73 08:05 10.10.2017

Re: Goretex

floki
ove slike sto ti tu postavljas, to su ili neke jeftine montaze ili, ako nisu, onda su to sigurno zlikovci koje je zasluzeno stigla americka ruka pravde, sad ce pajic da ti objasni :)))


to bi vol'o da čujem. Razlika između ovih američkih Škorpiona i onih 'naših'.
Kako su AMeri krali iz muzeja antička blaga a kako Arkanovci frižidere.

'US illegally obtained and kept thousands of Iraq's cultural treasures'




Mada se Pajke već izjasnio

Pajić
Jer mafijaš je mafijaš
floki floki 08:09 10.10.2017

Re: Goretex

jbt gedzo, opet nista ne kapiras... nisu to ameri nista krali nego moraju to da sacuvaju od divljaka, imas tih gadafija i asada i onih pijanih rusa divljaka koliko hoces... pa nije red da ti biseri budu pred svinjama, zato...

a glede mafijasa - ameri su skenjali al kaponea i od onda tamo vise nema mafijasa (pogotovo ne na vlasti i u odelima), osim samo na filmovima, a i tada su to sve neki ruski mafijasi i tako...
gedza.73 gedza.73 08:19 10.10.2017

Re: Goretex


onih pijanih rusa divljaka

igraju li i oni pijani na sa'ranama?

floki floki 08:24 10.10.2017

Re: Goretex

udaraju selfije na sa'ranama, to je tako civilizovano i ultramoderno i urbano i fancy :)



gedza.73 gedza.73 08:30 10.10.2017

Re: Goretex

udaraju selfije na sa'ranama, to je tako civilizovano i ultramoderno i urbano i fancy :


Fajt USA i Rusia je otprilike u rangu sa 'moj diler droge, ubica, pljačkaš i reketaš je bolji od tvog jer zna pravilno da koristi escajg i ne čačka uvo noktom malog prsta'
U Rusiji vidiš u prvom planu onog ko kolo vodi a u USA su to poludebilne lutke čije konce povlači grupa mafijaša (poslovnih ljudi?) iz pozadine.

mene stra' i jednih i drugih.
floki floki 08:40 10.10.2017

Re: Goretex

ma kod rusa isto nikad ne znas ko u sustini vuce konce (oni teraju svoju maskirovku prakticno uvek), ali to nije ni bitno...
svako idealizovanje bilo koje strane je cist debilizam

svako se ponasa siledzijski tamo gde oseti da moze i da ce proci nekaznjeno, bilo uvek i bice, nazalost...

posto ja ne znam kad ce i da li ce ikad to kod ljudi da se promeni, onda je bolje da nema samo jedan siledzija, nego vise njih, valjda je veca ravnoteza tako, moraju ipak da pripaze malo da bude vas velika tarapana (a uvek bude nekih, uslovno receno, manjih proxy-pickaza...)

e sad, niko nama ne garantuje da se siledzije nisu dogovorile i podelile teritoriju, a nama bacaju koske svojim kaobajagi sukobima...
maksa83 maksa83 08:45 10.10.2017

Re: Goretex

mene stra' i jednih i drugih.

Ja bih, možda me utisak vara, rekao da te malo više stra' od jednih a manje od drugih, ali nebitno. (da ne brišem - zaboravi ovo, mislio sam da odgovaram flokiju)

Nego, na Netflixu iznišla fenomenalna (bar meni) italijanska serija iz Netflix produkcije: Subbura: Blood on Rome, nije neka gladijatorsko centurionska kao što bi se pomislilo, nego govori i podzemlju i visokoj korupciji u današnjem Rimu, fenomenalno alanfordovski oslikani likovi, zaplet, sve. Moj trenutni heroj u seriji je potomak mafijaške ganci familije koji je closet gay a hoće a ga žene u drugu mafijaškiu ganci familiju da ojačaju poziciju svoje familije.

floki floki 08:48 10.10.2017

Re: Goretex

Nego, na Netflixu iznišla fenomenalna (bar meni) italijanska serija iz Netflix produkcije: Subbura: Blood on Rome, nije neka gladijatorsko centurionska kao što bi se pomislilo, nego govori i podzemlju i visokoj korupciji u današnjem Rimu, fenomenalno alanfordovski oslikani likovi, zaplet, sve. Moj trenutni heroj u seriji je potomak mafijaške ganci familije koji je closet gay a hoće a ga žene da ojačaju poziciju familije.


e bre, a ja taman hteo da ti javim za subburu :)

a glede ovih strahova... sta da ti kazem, ovi od kojih te je manje strah su te vec rokali bombama, pa si se valjda malo vec navikao, a? :)
a ovi drugi (jos uvek) nisu...
maksa83 maksa83 08:54 10.10.2017

Re: Goretex

a glede ovih strahova... sta da ti kazem, ovi od kojih te je manje strah su te vec rokali bombama, pa si se valjda malo vec navikao, a? :)
a ovi drugi (jos uvek) nisu...

Ako mogu da biram, rađe bih bio nerokan bombama, to može da ti upropasti ceo dan. Ja sam svestan da je moje dupe potureno da bude rokano bombama za račun ovih drugih, i da bi moje dupe, da su se oni pitali, bilo još duže rokano bombama, just for d lolz, dok se oni malo ne priberu.

Ali to mi je, verovao ili ne, manji problem. Veći problem mi je što društveno-političko ustrojstvo ovih drugih nije moj prvi izbor, a reklo bi se nije ni tvoj.

gedza.73 gedza.73 08:55 10.10.2017

Re: Goretex

ovi od kojih te je manje strah su te vec rokali bombama, pa si se valjda malo vec navikao, a? :)
a ovi drugi (jos uvek) nisu...

jesu i oni. samo na drugi način i na duže staze.
Ovo ti je stajanje u sredini i trpljenje naizmeničnih šamara
'kaži koga više voliš?'
alselone alselone 08:57 10.10.2017

Re: Goretex

Ja sam svestan da je moje dupe potureno da bude rokano bombama za račun ovih drugih, i da bi moje dupe, da su se oni pitali, bilo još duže rokano bombama, just for d lolz, dok se oni malo ne priberu.


:)

Prokleti Rusi, sta su nam uradili u americkom bombardovanju.
maksa83 maksa83 09:03 10.10.2017

Re: Goretex

Prokleti Rusi, sta su nam uradili u americkom bombardovanju.

Rekli su "ne potpisujte to sranje u Kumanovu, izdržite".
floki floki 09:08 10.10.2017

Re: Goretex

da li je nase dupe rokano bombama za racun ovih drugih, ja ne znam (mozemo da spekulisemo i imamo svoje dupe, pardon misljenje), ali jedina neosporna cinjenica je da su jedni bacali bombe na tebe, a drugi nisu. 1:0.

meni se drustveno-politicko ustrojstvo nigde ne dopada, cak ni ovde gde sam, ali, ovo mi je najmanje zlo (za sada, nadam se da nece da se pogorsa)... no, sta je, tu je...

ja i jedne i druge i trece siledzije posmatram samo kroz njihovu spoljnu politiku, posto tamo ne zivim (kako se taj siledzija ponasa prema svojoj deci u svojoj kuci me nimalo ne zanima) - i najveci problem su mi trenutno kauboji i voleo bih da ih mirno ispratim odavde gde mi je guzica, posto oni mogu da imaju najvise interesa da ovde bude sranje (na tom velikom sranju ovde, v1.0 i v2.0 su i izgradili svu svoju moc, da se ne lazemo)

alselone alselone 09:08 10.10.2017

Re: Goretex

Rekli su "ne potpisujte to sranje u Kumanovu, izdržite".


C, c, c, c. Strasno. Koliko su nam samo zla naneli Rusi tim americkim bombardovanjem. Pazi, jos i savetuju da prihvatimo da amerikanci nastave da nas bombarduju. Stvarno su najgori.
maksa83 maksa83 09:17 10.10.2017

Re: Goretex

(kako se taj siledzija ponasa prema svojoj deci u svojoj kuci me nimalo ne zanima)

Pa mene samo to zanima, pošto je u prethodnoj iteraciji tamo gde je taj brat Rus uspostavio svoju vladavinu doneo sa sobom i svoje ustrojstvo, koje nije baš bilo narodu ugodno. A, zaboravio sam, to je bio neki drugi brat Rus, pošto se jednog jutra komunista Vladimir Putin probudio i shvatio da je bezveze to što je visoki KGB uposlenik, da želi biti nešto sasvim drugo, i sa njim se u tom trenutku ceo taj KGB aparat uključujući i 200+ miliona Sovjeta magično transformisao u tree hugging hipije. Kakva noć!
alselone alselone 09:20 10.10.2017

Re: Goretex

Kakva noć!

maksa83 maksa83 09:26 10.10.2017

Re: Goretex

da li je nase dupe rokano bombama za racun ovih drugih, ja ne znam (mozemo da spekulisemo i imamo svoje dupe, pardon misljenje), ali jedina neosporna cinjenica je da su jedni bacali bombe na tebe, a drugi nisu. 1:0.

1:0 al' u qrcu druže moj, dok god ti bratski ruski Rusi iz bratske Rusije masovno migriraju na Zapad, a ne obrnuto, i dok god bratski sprski Srbi iz rodne Srbije migriraju na isti taj Zapad, a ne u bratsku rusku Rusiju.

I to je sve što se računa, u mojoj algebri.
floki floki 09:29 10.10.2017

Re: Goretex

maksa83
(kako se taj siledzija ponasa prema svojoj deci u svojoj kuci me nimalo ne zanima)

Pa mene samo to zanima, pošto je u prethodnoj iteraciji tamo gde je taj brat Rus uspostavio svoju vladavinu doneo sa sobom i svoje ustrojstvo, koje nije baš bilo narodu ugodno. A, zaboravio sam, to je bio neki drugi brat Rus, pošto se jednog jutra komunista Vladimir Putin probudio i shvatio da je bezveze to što je visoki KGB uposlenik, da želi biti nešto sasvim drugo, i sa njim se u tom trenutku ceo taj KGB aparat uključujući i 200+ miliona Sovjeta magično transformisao u tree hugging hipije. Kakva noć!


pazi, ja se sa ovim anti-komunistickim stavom slazem potpuno.

i divlji kapitalizam koji je i tamo i onaj kod amera i onaj kod kineza mi se nikako ne dopadaju - cak je i ovde postao mnogo vise divlji nego za vreme postojanja crvene pretnje sa istoka, nema vise toliko straha od radnickog bunta... kao sto rekoh, ovde mi je najmanje zlo...

ja trenutno ne vidim da rusi ili kinezi imaju nameru da mi ovde namecu svoje ustrojstvo - da vidim, mnogo bi mi smetalo...

vidim samo da su ameri najspremniji da prave velika sranja da bi ocuvali zlatnu medalju i vidim da oni ovde najvise diktiraju - zato sam najvise i protiv.

a tebi je, nadam se, savrseno jasno da amere totalno zabole patka o ustrojstvu provincije gde je tvoja guzica sada, oni tu ne zive, kao sto ne zive ni u saudijskoj arabiji, dokle god lokalni caus te provincije radi ono sto oni misle da on treba da radi...

licno mislim da i ruse i kineze isto tako sada zabole patka za tim, ali savrseno ih zabole patka...
alselone alselone 09:33 10.10.2017

Re: Goretex

Nego, jebo i Ruse i Amere, da ja tebe, Makso, pitam nesto drugo. Je l' znas ti firmu Aurea software iz BG? Ko su tipovi? Jes ti vido koje oni plate daju? Pa to su plate skoro bay area ranga...
floki floki 09:40 10.10.2017

Re: Goretex

maksa83
da li je nase dupe rokano bombama za racun ovih drugih, ja ne znam (mozemo da spekulisemo i imamo svoje dupe, pardon misljenje), ali jedina neosporna cinjenica je da su jedni bacali bombe na tebe, a drugi nisu. 1:0.

1:0 al' u qrcu druže moj, dok god ti bratski ruski Rusi iz bratske Rusije masovno migriraju na Zapad, a ne obrnuto, i dok god bratski sprski Srbi iz rodne Srbije migriraju na isti taj Zapad, a ne u bratsku rusku Rusiju.

I to je sve što se računa, u mojoj algebri.


da ponovim - ja sada ne vidim da rusi hoce bilo kome da namecu svoje drustveno uredjenje (hvala bogu)... dok vidim da su ameri izvozili "demokratiju" na dosta mesta pa je na svim tim mestima postao mnogo veci haos nego sto je bio pre...

u rusiju se vise ljudi doseljava nego sto se iseljava, sto meni opet nista ne znaci jer tamo ne zivim... odakle ljudi dolaze i gde odlaze, ni to mi nije toliko bitno...

ljudi beze od nesrece i idu tamo gde misle da im je bolje... a onaj ko te bombarduje, ubija i rusi ti komsiluk izaziva ti najvecu nesrecu, neposredno... ako to nije najjaci aksiom u tvojoj algebri, onda ti je ta algebra klimava jako, ali je tvoja i tvoj problem :)
floki floki 09:47 10.10.2017

Re: Goretex

alselone
Nego, jebo i Ruse i Amere, da ja tebe, Makso, pitam nesto drugo. Je l' znas ti firmu Aurea software iz BG? Ko su tipovi? Jes ti vido koje oni plate daju? Pa to su plate skoro bay area ranga...


evo ja bacih letimicno pogled, na glasdoor imaju prilicno prosecne/slabe ocene u austriji i njemackoj, niko se oko plata nije nesto posebno hvalio... no dobro, mozda narod razmazen ovde :)

jel oni to neki CRM prave ili tako nesto? Pre neki dan videh da je SalesForce razvalio i Oracle i SAP, po udelu na trzistu...
maksa83 maksa83 09:54 10.10.2017

Re: Goretex

Nego, jebo i Ruse i Amere, da ja tebe, Makso

Uaaaaaah! Kako je rečenica krenula, malo sam se ... ne znam, uplašio, uznemirio, ne znam reč da nađem...

Nikad čuo za tu Aureu ovde, od tih skoro-kao-u-Americi znam za Nordeus, Microsoft, Seven Bridges Genomics, možda bih se setio još poneke.

Pazi, kad kažeš bay area to znači seven figures.

Edit: 'tedo reći six figures, kacamdebil.
alselone alselone 09:55 10.10.2017

Re: Goretex

evo ja bacih letimicno pogled, na glasdoor imaju prilicno prosecne/slabe ocene u austriji i njemackoj, niko se oko plata nije nesto posebno hvalio... no dobro, mozda narod razmazen ovde :)

jel oni to neki CRM prave ili tako nesto? Pre neki dan videh da je SalesForce razvalio i Oracle i SAP, po udelu na trzistu...


Nemam pojma. Uglavnom mi je na LinkedInu par puta iskocio oglas za posao sa njihove strane. Jedan je cak bio 400k godisnje. Evo sad imaju aktivan 100k godisnje.
alselone alselone 09:55 10.10.2017

Re: Goretex

Pazi, kad kažeš bay area to znači seven figures.


Dobro, jesam malo preterao sa tim, ali zapadne plate u svakom slucaju.
alselone alselone 09:59 10.10.2017

Re: Goretex

Pre neki dan videh da je SalesForce razvalio i Oracle i SAP, po udelu na trzistu...


SalesForce je narastao kao testo. Pazi kad su se do samog kraja takmicili sa MS ko ce kupiti LinkedIn. Nudili su nekih 20 i koju milijardicu.

Faking SalesForce.
alselone alselone 10:00 10.10.2017

Re: Goretex

ne znam, uplašio, uznemirio, ne znam reč da nađem...


Razumem. Ali ne brini se, polako cemo i postovacu te kasnije.
maksa83 maksa83 10:00 10.10.2017

Re: Goretex

pazi, ja se sa ovim anti-komunistickim stavom slazem potpuno.

Nema to mnogo veze sa ideologijom ako mene pitaš, više je to deal koji vlast pravi sa sopstvenim narodom, to (pazi sad reč) transcendira ideologije. "Balans moći između vlasti i naroda", ta ideja vlasti koja je praktično nepromenjiva, idolopoklonstvo, feudalizam koji samo menja ime a nikad suštinu, u krajnjoj liniji nimalo prikriveni apsolutizam. Ja to jako, jako teško varim.
maksa83 maksa83 10:02 10.10.2017

Re: Goretex

SalesForce je narastao kao testo. Pazi kad su se do samog kraja takmicili sa MS ko ce kupiti LinkedIn. Nudili su nekih 20 i koju milijardicu.

Faking SalesForce.

Ako znaš one SalesForce API-je i umeš da praviš plaginove za njihovu infrastrukturu danas ovde kod nas komanduješ satnicu kao nekad SAP konsultanti, dakle nemale stotine EUR dnevno.

Edit: nije fora samo znati API-je, jebo API-je, sve se to nauči, nego što je to prilično walled infrastruktura, sve se dešava u klaudu dakle nije nešto što možeš da daunlouduješ od negde i zabiješ se mesec-dva-koliko-treba i naučiš, cena ufura je netrivijalna, moraš da dođeš negde gde to postoji da bi naučio.
floki floki 10:06 10.10.2017

Re: Goretex

alselone
evo ja bacih letimicno pogled, na glasdoor imaju prilicno prosecne/slabe ocene u austriji i njemackoj, niko se oko plata nije nesto posebno hvalio... no dobro, mozda narod razmazen ovde :)

jel oni to neki CRM prave ili tako nesto? Pre neki dan videh da je SalesForce razvalio i Oracle i SAP, po udelu na trzistu...


Nemam pojma. Uglavnom mi je na LinkedInu par puta iskocio oglas za posao sa njihove strane. Jedan je cak bio 400k godisnje. Evo sad imaju aktivan 100k godisnje.


ja sam ovde video na brzinu da je neko pominjao 50k-60k... naravno, zavisi uvek od pozicije.. no nebitno

a SalesForce, mislim, ne biju nikog po usima da ih kupuje, pa kupuju firme... mogu samo da kazem svaka cast...
maksa83 maksa83 10:06 10.10.2017

Re: Goretex

Razumem. Ali ne brini se, polako cemo i postovacu te kasnije.

Ti to svakom kažeš.
floki floki 10:17 10.10.2017

Re: Goretex

maksa83
pazi, ja se sa ovim anti-komunistickim stavom slazem potpuno.

Nema to mnogo veze sa ideologijom ako mene pitaš, više je to deal koji vlast pravi sa sopstvenim narodom, to (pazi sad reč) transcendira ideologije. "Balans moći između vlasti i naroda", ta ideja vlasti koja je praktično nepromenjiva, idolopoklonstvo, feudalizam koji samo menja ime a nikad suštinu, u krajnjoj liniji nimalo prikriveni apsolutizam. Ja to jako, jako teško varim.

prakticno, ekipe na vlasti su svugde slicno nepromenljive...

kod amera se isto ista ekipa smenjuje na vlasti non stop, dve porodice drze vlast x godina, a demokrate/republikanci, koja je tu fakin razlika?

isto i ovde kod svaba, CDU (helmut i angie na vlasti sve po 10 godina minimalno), "prozimaju svaku poru naseg drustva"...
a razlike izmedju njih i SPD opet neke na papiru, koalicija nikakav problem...

i ona kraljevska ekipa u uk vuce konce ihahaj otkada, nimalo prikriveni totalni apsolutizam...

i nema sanse da ih promenis (teoretske, da, prakticno - nikakve)...

u sustini, dokle god ljudi imaju (po svojim kriterijuma) dovoljno za "u se, na se i poda se", ne bune se bas...
kad su siti, pustis ih malo da pricaju i kao imaju slobodu govora koja nista ne moze da promeni i eto harmonije...

to ti je kao kad su hodzu pitali da objasni sta je demokratija: e to vam je kad se ja popnem na minaret, pa pisam na vas od gore, a mozete i vi na mene...

i jos jednom - meni je ovde najmanje zlo i ne vidim da rusi i kinezi ovde hoce nesto da menjaju, nego moze samo dugorocno da bude vise posla sa njima... kauboji su najveci problem, sada.
blogov_kolac blogov_kolac 15:55 10.10.2017

Re: Goretex

gedza.73




Vidis gedzo73, ti si dobar primer, svejedno da li te posmatrati kao njenu zrtvu ili zarazenog prenosioca, kako KGB propaganda, sa njenim neistinama i poluistinama funkcionise. Jos u svojoj ranijoj NKVD fazi bilo im je jasno da stvarna uzasna politika i stvarnost iza koje stoje ma koliko drsko i neumereno ulepsavana i maskirana propagandom, ni izbliza nikako ne moze proci test poredjenja sa svojim glavnim ideoloskim neprijateljem - koji nije slucajno najrazvijenija i najslobodnija cetvrtina sveta. Da bi kakvo-takvo poredjenje moglo da bude odrzivo, javila se potreba da zajedno sa ekstremnim ulepsavanjem sopstvene stvarnosti i politike, rade i na maksimalnoj mogucoj satanizaciji one druge strane, u najnegativnijem mogucem kontekstu predstavljajuci cak i njihove najvece uspehe i dostignuca (a ostalo i da ne pominjem).

Evo na primer prvi trol-post koji si ovde pustio poucan je primer kako ta propaganda funkcionise. Autenticna fotografija americkog predsednika Ronalda Regana iz prve polovine 80ih sa vojnim i politickim liderima avganistanskih pobunjenika protiv tadasnje sovjetske okupacije, ubacen njegov autenticni citat gde je najdalje otisao u hvali i divljenju njihovoj borbi, a ispod toga i jedan autenticni isecak iz tadasnje americke stampe iz kog se jasno vidi da gornja fotografija nije nikakva fotomontaza, i da su Amerikanci bar u to vreme svakako te borce tretirali kao borce za slobodu.

U danasnjem kontekstu ovo bi predstavljalo krunski dokaz o neprincipijelnosti ili bar kratkovidosti americke politike koja je svojevremeno podrzavala talibane protiv Rusa, pa joj se to u kasnijim decenijama i danas obilo o glavu, a sto je najgore, nisu iz toga izvukli nikakve pouke, pa eto i dan danas podrzavaju pojedine pobunjenike protiv velikih vodja i narodnih rezima koje podrzavaju Rusi.

Pa u cemu se onda tu nalazi agitprop falsifikat, iskrivljavanje konteksta i cinjenica, na koje se razni Ilije Cvorovici lepe i sire dalje - ako su obe fotografije, Reganov citat i clanak iz americke stampe autenticni? Jedini falsifikovani detalj, ali sasvim dovoljan da ceo kontekst prokrene naglavacke je ustvari jedna jedina rec - "Taliban". Talibanski pokret verskih fanatika je fenomen nastao sredinom 90ih godina, koji se poput gangrene prosirio tom tokom sovjetske intervencije potpuno devastiranom zemljom dodatno oslabljenom sukobima medju razlicitim vojnim i plemenskim frakcijama u godinama neposredno posle pada od Rusa nametnutog rezima (92).

Rusi se u Avganistanu nisu borili protiv nikakvih talibana ili terorista koji su svojim akcijama ugrozavali SSSR, nego su svojim kanalima organizovali drzavni udar a potom de facto i okupirali jednu siromasnu i zaostalu zemlju cija je najveca krivica bila sto se granici sa njima. Od 15 zemalja sa kojima je SSSR imao kopnenu granicu, vremenom su njih 3 anektirane, a komunisticki rezimi su izvezeni ili nametnuti u drugih 8 (plus neuspeo pokusaj 1939 sa Finskom). Ocigledna drzavna strategija ogrnuta u ideoloski sinjel zapoceta je odmah nakon ruske boljsevicke revolucije prvom neuspesnom invazijom Poljske i neuspesnim izvozom boljsevicke revolucije u Madjarsku, tako da je prvi uspesan transfer nametnute vlasti ili ideologije svojim susedima izvrsen ranih 20ih sa Mongolijom, a poslednja takva SSSR epizoda bila je Avganistan.

Avganistanci koji su se borili protiv Sovjeta pocetkom 80'ih, i njihove staresine koje je tada na najvisem nivou pozdravljao tadasnji USA predsednik Regan su bili pravi borci za slobodu. Pomazuci ih, Amerika je istovremeno pomagala i buduci kolaps sovjetske ratne masinerije, jer je za tadasnju sovjetsku ekonomiju preskupa intervencija dovela blizu bankrota, a u Kremlju, KGB i vojnim krugovima naglo je splasnuo elan za nasilno nametanje i odrzavanje satelitskih rezima gde se pojavi otpor, sto se potom najbolje videlo krajem 80ih kada se sovjetski lager i komunisticki blok prosto urusio sam od sebe. To je generalno bilo nesto najbolje sto se istoku Evrope dogodilo posle WW2 do danas, a to sto je srpski narod jedan od retkih negativnih izuzetaka od toga, treba da zahvalimo svojim Ilijama Cvorovicima koji su uspeli da se odrze, pa i dan danas da nas vuku po istorijskoj stranputici.

Ovakvim jeftinim a efektnim trikom, ubacivanjem jedne jedine reci "taliban" na odgovarajuce mesto, koja zatim potpuno menja celokupan kontekst i smisao nedovoljno upucenima u to ko je sta radio u Avganistanu pocetkom 80ih, mozes izazvati neki privremeni efekat, ali cemu? Pogotovo u zemlji Srbiji kojoj rusifilis dodje glave, i sveprisutna rezonovanja a la Ilija Cvorovic.
Lionsgate Lionsgate 16:08 10.10.2017

Re: Goretex

Opa, decki se lepo pofajtali, usa vs russia.. i onda bacili na tako prozaicne stvari, plate po oglasima

Uzgred, alse zena mi prijavila da si joj gledao linkedin.
nsarski nsarski 16:16 10.10.2017

Re: Goretex

@blogov_kolac



You actually believe this?

Kako reče Upton Sinclair: 'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
alselone alselone 16:27 10.10.2017

Re: Goretex

Uzgred, alse zena mi prijavila da si joj gledao linkedin.


OK.

Ja ne znam kako se ona zove, ne znam ni ti kako se zoves, tako da ne mogu potvrditi. Verovatno mi je iskocila kao Suggested, ako imamo iste kontakte.
maksa83 maksa83 16:37 10.10.2017

Re: Goretex

Ja ne znam kako se ona zove, ne znam ni ti kako se zoves, tako da ne mogu potvrditi. Verovatno mi je iskocila kao Suggested, ako imamo iste kontakte.

Nema agresivnijeg i goreg i pokvarenijeg smarača od LinkedIna, to je apsolutno najgora firma koja postoji.

Znači bolje da klikneš na "click here to see me naked" u mejlu sa kineskim slovima nego na ono što ti LinkedIn ponudi, manje ćeš štete sebi da napraviš.

Lionsgate Lionsgate 16:38 10.10.2017

Re: Goretex

Ne znam ni ja kako se ti zoves.

Jel neko od vas prisutnih ikad ubo posao preko linkedina? Mislim na vas a ne na nekog Miku koga znate preko Pere.
alselone alselone 16:39 10.10.2017

Re: Goretex

Ne znam ni ja kako se ti zoves.


Kako onda znate da sam ja gledao profil?


Jel neko od vas prisutnih ikad ubo posao preko linkedina?

Ma kakvi. Mada mi iskacu sada zanimljivi oglasi. Ali se ne javljam.
Lionsgate Lionsgate 16:41 10.10.2017

Re: Goretex

Nema agresivnijeg i goreg i pokvarenijeg smarača od LinkedIna, to je apsolutno najgora firma koja postoji.

Znači bolje da klikneš na "click here to see me naked" u mejlu sa kineskim slovima nego na ono što ti LinkedIn ponudi, manje ćeš štete sebi da napraviš.

Ja se nikad nisam registrovao, nisam imao potrebe. Ali suoruga mi tamo, kao fora nacice posao iz snova preko, a u sustini samo prati sta joj rade kolege iz bivse firme i obrnuto. Tako iskocio i member "alselone"
maksa83 maksa83 16:49 10.10.2017

Re: Goretex

Tako iskocio i member "alselone"

Ako ste delili računar nemoj da se šokiraš, pošto je po svoj prilici Windows, a koji pravi ista firma koja je pre nekog vremena (za basnoslovne pare) kupila LinkedIn.

Ne možete da naslutite koja količina trekinga, krosreferensinga i dejtamajninga se odvija u pozadini dok vi klikćete kojekuda i kucate stvari u brauzer. Od Windowsa 10 ta stvar se pomerila još dublje unutra.

Drugari, u attention economy svi smo mi roba i priti mač je sve dozvoljeno, i SVE se to radi.

Lionsgate Lionsgate 16:55 10.10.2017

Re: Goretex

Ako ste delili računar nemoj da se šokiraš, pošto je po svoj prilici Windows, a koji pravi ista firma koja je pre nekog vremena (za basnoslovne pare) kupila LinkedIn.

Kako smo delili racunar ako on ne zna ko sam ja a ja ne znam ko je on?
Misterije brate.
alselone alselone 17:02 10.10.2017

Re: Goretex

Kako smo delili racunar ako on ne zna ko sam ja a ja ne znam ko je on?
Misterije brate.


Zapravo ja znam kako se ti prezivas, a ti bi trebalo da imas i moje ime i prezime, od onda kad smo se culi mejlom.
Milan Novković Milan Novković 17:03 10.10.2017

Re: Goretex

Od Windowsa 10 ta stvar se pomerila još dublje unutra.

Meni Win 10 samo što nije počeo da plače kad sam promenio default browser
alselone alselone 17:04 10.10.2017

Re: Goretex


Meni Win 10 samo što nije počeo da plače kad sam promenio default browser

Opet nisu mogli da naprave krsten brauzer, iako sam ovaj put bio ubedjen da hoce.
maksa83 maksa83 17:04 10.10.2017

Re: Goretex

Kkao smo delili racunar ako on ne zna ko sam ja a ja ne znam ko je on?

Ako ste ti i žena delili računar, ti si možda negde otkucao alselone, ili Edge brauzer provalio da si proveo vreme na njegovom blogu/profilu, a on npr. koristi Outlook za mejl ili tako nešto pa ovaj nekako izbunario i povezao alselone sa njegovim imenom i prezimenom, to uvezao nazad sa Linkedinom, pa nešto (*) tamo uvezalo 'alselone' iz tvog brauzera sa njim, eto ti u par kratkih koraka.

(*) Puno, puno, puno procesora se negde tamo troši na te stvari, as we speak, a sa Windowsom 10 si pogotovo skinuo gaće i rekao "tejk mi tu bed or luz mi forevr". Operativni sistem (i verovatno i brauzer) koji obojica koristite i LinkedIn drži ista firma. Mislite o tome.


Lionsgate Lionsgate 17:08 10.10.2017

Re: Goretex

Ako ste ti i žena delili računar, ti si možda negde otkucao alselone, ili Edge brauzer provalio da si proveo vreme na njegovom blogu/profilu, a on npr. koristi Outlook za mejl ili tako nešto pa ovaj nekako izbunario i povezao alselone sa njegovim imenom i prezimenom, to uvezao nazad sa Linkedinom, pa nešto (*) tamo uvezalo 'alselone' iz tvog brauzera sa njim, eto ti u par kratkih koraka.

Daj bre, previse konspirativne teorije
Zezanje bre, i ja znam kako je alsu prezime i on zna koje je moje ( samo sto kao ne moze da se seti da je bilo u mailu). Doduse, mozda njega zena kontrolise sta pise ovde
alselone alselone 17:08 10.10.2017

Re: Goretex

Mislite o tome.

Zato su ga toliko i platili, trebalo im je nesto da povezu realna imena sa virtuelnim korisnicima.

Kad na to dodas jos podatke sa telefona, otisak prsta i lice, moz se slikamo svi.
alselone alselone 17:10 10.10.2017

Re: Goretex

Zezanje bre, i ja znam kako je alsu prezime i on zna koje je moje ( samo sto kao ne moze da se seti da je bilo u mailu). Doduse, mozda njega zena kontrolise sta pise ovde


Zaboravio sam da si se potpisao u jednom mejlu, zapamtio sam da ti adresa nije ime i prezime, kao sto je jelte default. Pa sam sad proverio jos jedared. Ako vec moram da ofiram do kraja nasu internu komunikaciju. :)
maksa83 maksa83 17:13 10.10.2017

Re: Goretex

Daj bre, previse konspirativne teorije

Bio sam apsolutno siguran da ćeš to da kažeš, i veruj mi da to nije nikakva paranoja ni konspirativna teorija nego nešto što se dešava ez ui spik.

Ako ne veruješ instaliraj npr. Ghostery i spremi se da padneš na dupe kad vidiš koliko trekera tj., pratilica tebe kroz Internet ima na najnevinijim stranama koje posećuješ. Nikakve mambodžambo misterije, vrlo proverljive stvari.
maksa83 maksa83 17:14 10.10.2017

Re: Goretex

Zaboravio sam da si se potpisao u jednom mejlu, zapamtio sam da ti adresa nije ime i prezime, kao sto je jelte default. Pa sam sad proverio jos jedared. Ako vec moram da ofiram do kraja nasu internu komunikaciju. :)

Eto, neki tensorflow/keras/ekvivalent čak nije ni morao mnogo da se muči. :))))

Lionsgate Lionsgate 17:15 10.10.2017

Re: Goretex

Zaboravio sam da si se potpisao u jednom mejlu, zapamtio sam da ti adresa nije ime i prezime, kao sto je jelte default.

Nisam blesav da u adresu stavljam ime i prezime, dovoljno je lionsgate

Uzgred, meni android mnogo veci horor nego windows, tek tamo je sve povezano, meni iskacu neki ljudi ili firme od pre 10 godina sa neke kontakt liste koju sam u tadasnjoj naivnosti ostavio na google nalogu.
alselone alselone 17:16 10.10.2017

Re: Goretex

Ako ne veruješ instaliraj npr. Ghostery i spremi se da padneš na dupe kad vidiš koliko trekera tj., pratilica tebe kroz Internet ima na najnevinijim stranama koje posećuješ. Nikakve mambodžambo misterije, vrlo proverljive stvari.


Ma vidi samo obican blog b92 koliko smeca povlaci sa sobom. Od kako si ih preporucio, ja ih uvek imam instalirano kod sebe. Ja se potpuno slazem sa tobom, potpuno mi je jasno sta se desava i vidim to na svakom koraku.

A sta kazete na ovo?

MS je istorijski gledano skup losih poslovnih odluka i drzavnog projekta.
maksa83 maksa83 17:16 10.10.2017

Re: Goretex

Zato su ga toliko i platili, trebalo im je nesto da povezu realna imena sa virtuelnim korisnicima.

Pa da, FB (koji jeste MS prijatelj, ali nije baš toliki prijatelj) i Google (koji svakako nije MS prijatelj) imaju svoje baze, MS je video kuda stvari idu i trebala je i njima neka društvena mreža sa puno real life imena.
Lionsgate Lionsgate 17:37 10.10.2017

Re: Goretex

Bio sam apsolutno siguran da ćeš to da kažeš, i veruj mi da to nije nikakva paranoja ni konspirativna teorija nego nešto što se dešava ez ui spik.

Na teorije pracenja vec odgovorih gore sa pasusom o Androidu, samo sto je prica o alsijevom i zeninom mi linkedin nalogu prozaicnija, mnogo je lakse kad znas necije prezime

A dokaza da te godinama prate imas na svakom koraku, od toga da dobijas sugestije za restorane u Genovi iako si je posetio pre 4 nili 5 godina, do sugestije da prihvatis za frienda sestru bivse devojke a vec si u braku 8 godina i imas totalno drugaciji user name od stvarnog imena. Zato lionsgate nema ni pravi facebook nalog (i taj sa ilegalnim imenom mi treba samo da bih otvorio stranice na koje ne mozes da udjes ako nemas nalog), ni instagram, ni...
gedza.73 gedza.73 17:49 10.10.2017

Re: Goretex

Vidis gedzo73, ti si dobar primer, svejedno da li te posmatrati kao njenu zrtvu ili zarazenog prenosioca

Gedža Z virus

Jedini falsifikovani detalj, ali sasvim dovoljan da ceo kontekst prokrene naglavacke je ustvari jedna jedina rec - "Taliban". Talibanski pokret verskih fanatika je fenomen nastao sredinom 90ih

Nije falisifkat nego je neki zgubidan uzeo, možda posle 11.9., autentične Reganove reči kako su, pa uoptrebio, talibani bili borci za slobodu, koji su se se lukom i strelom borili protiv nadmoćne zlikovačke SSSR naoružane najsavremenijim oružjem.
Da su u toj borbi oni svetli primeri tradicije borbe za slobodu poput američkih osnivača.

Avganistanci koji su se borili protiv Sovjeta pocetkom 80'ih, i njihove staresine koje je tada na najvisem nivou pozdravljao tadasnji USA predsednik Regan su bili pravi borci za slobodu.

'ladno sadašnji predsednik Vlajko može da kaže kako je rušenje bliznakinja herojski čin boraca protiv svetske nepravde.

Ovakvim jeftinim a efektnim trikom, ubacivanjem jedne jedine reci "taliban" na odgovarajuce mesto, koja zatim potpuno menja celokupan kontekst i smisao nedovoljno upucenima

nisi ti dobro skapirao sliku.

SSSR, nego su svojim kanalima organizovali drzavni udar a potom de facto i okupirali jednu siromasnu i zaostalu zemlju cija je najveca krivica bila sto se granici sa njima.

i aj sad navedi neku razliku u odnosu na USA? AMerikanci se po celom svetu pozivaju na nacionalne interese, razjebaše pola planete, organizuju državne udare, podržavaju i na vlast dovode diktatore, ludake, po nekim zemljama sprečavaju razvoj demokratije ili je vraćaju par koraka unazad...

I brajko nisam ja ni blizu rusofila.

Jel' da se niste ti i Free dogovorili da me naizmence kecate?
Lionsgate Lionsgate 17:51 10.10.2017

Re: Goretex

Jel' da se niste ti i Free dogovorili da me naizmence kecate?

A ko ti tvrdi da to nije ista osoba?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:02 10.10.2017

Re: Goretex

ja trenutno ne vidim da rusi ili kinezi imaju nameru da mi ovde namecu svoje ustrojstvo - da vidim, mnogo bi mi smetalo...


Khm, a da odeš malo kod očnog lekara, ili psihijatra? Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira, doduše, zajebali su se oko morona kome su pomagali (ili se možda nisu zajebali...), da ne pominjem Ukrajinu, Srbiju, Crnu Goru, sve ove baltičke zemlje gde uveliko ozbiljno rovare. U putanju su veliki zlikovci, šta god da ti Zaharova servirala na sputniku, ili šta već pratiš, nakon što je ušmrknula liniju sa ogledalceta, ili sa dupeta asistentkinje.

Ustvari je ceo ovaj tvoj nazovi stav baziran na ruskoj propagandi kojom vas putinovi mafijaši hrane na crevo zabodeno u dupe, treba da budeš baš debil da to ne kapiraš sa pola snage.

Amere itekako zabole za provinciju, jer su, od bombardovanja tu uleteli sa popriličnim parama, i sad ne bi nikako da im ovi blesavi rusofili kvare investicije, destabilišu i ruše bombama izdejstvovan mir i prosperitet. Sad, što misle da je Vučić pravi čovek da to obezbedi, a ne Sale Janković, u čemu se slaže većinsko stanovništvo pomenute provincije, jebi ga, to je problem provincije, rekao bih.
gedza.73 gedza.73 18:02 10.10.2017

Re: Goretex

Lionsgate
Jel' da se niste ti i Free dogovorili da me naizmence kecate?

A ko ti tvrdi da to nije ista osoba?


ma nije, totalno su na suprotnim stranama



'ma jebem ti ceo Politbiro KP SSSR-a. po spisku'
'a ja tebi jebem celu Ameriku i Belu kuću...'
alselone alselone 18:09 10.10.2017

Re: Goretex

A dokaza da te godinama prate imas na svakom koraku, od toga da dobijas sugestije za restorane u Genovi iako si je posetio pre 4 nili 5 godina, do sugestije da prihvatis za frienda sestru bivse devojke a vec si u braku 8 godina i imas totalno drugaciji user name od stvarnog imena. Zato lionsgate nema ni pravi facebook nalog (i taj sa ilegalnim imenom mi treba samo da bih otvorio stranice na koje ne mozes da udjes ako nemas nalog), ni instagram, ni...


To sto ti ne dajes informacija na izvolte, ne znaci da ih oni nemaju. Oni su jos davno napravili tvoj profil, posto u tom momentu nisu znali kako se zoves on je dobio neki kod. I onda su preko upita na brauzeru, preko kukija, preko toga sta imas instalirano na racunaru, preko tvog kalendara, mejlova itd. poceli da prave tvoj profi. Osoba XYZ12324 voli da jede riblji paprikas, ima dobre HTZ cizme, bavi se gradevinom, voli tu muziku, te marke automobila, cipela, farmerica itd. Onda si se ti jednom potpisao u mejlu - kraj, tvoje ime je uslo u bazu. Onda su te povezali sa kim se dopisujes, o cemu se dopisujes i koliko cesto, pa su napravili profile ljudi oko tebe i vase medjusobne veze, da li imas zenu, decu, koliko su stari, cime se bave itd.

Mozda jos uvek nemaju tvoju sliku, ali bice i to jos malo. Mozda je cak ni ti neces postaviti nego neko drugi negde, pa ce te potpisati ili ce oni metodom eliminacije shvatiti ko je tu a ko nije itd.
gedza.73 gedza.73 18:15 10.10.2017

Re: Goretex

pa šta će s tim? da te ucenjuju? imaš par zakonom nekažnjivih fetiša, skidaš muziku, neku seriju, film, gledaš YT preporuke za ručak...
men' se čini kako će samo prodavci od vrata do vrata da ostanu bez posla.
što kaže Pajić ima te bonbarduju sa reklamama dok ne kupiš mikser koji ti ne treba, kremu za celulit i latex gaće.

to kao DB dosijei. skupljalo se, taložilo a danas nikome ne treba.
nsarski nsarski 18:19 10.10.2017

Re: Goretex

Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira,



Pajke, drži se ti svoje struke, ne brukaj se više. Ako ti i tvoje komšije u te budalaštine verujete (a verovali ste 50 godina da će SSSR sutra da okupira, npr, Amesterdam - znam bio sam tamo u vreme Red Scare), nemoj da zamišljaš da je ta CNN istina svima oprala mozak. Ljudi se smeju, čoveče, nevera.
Pa, jbt, i CIA i NSA i čitav buljuk tih security agencija koji vam razbacuju lovu na fantome kažu da Ruje nisu uticale na izbore, a ti kažeš da to više ne negira. Koji program ti gledaš, jebote? Čoveče, kao da si škole završio na University of Disneyland.
Nego, da li su čuo da vam u posetu na proleće dolaze killer bees iz Brazila? Užas, burazeru, užas. A i Y2K katastrofa vas je zaobišla pukom srećom - bilo je tesno.
alselone alselone 18:22 10.10.2017

Re: Goretex

pa šta će s tim? da te ucenjuju? imaš par zakonom nekažnjivih fetiša, skidaš muziku, neku seriju, film, gledaš YT preporuke za ručak...


-A sta ako izgube bazu ili im neko ukrade? Pa taj onda zaista pocne da ucenjuje.

- Ili pocnu da uticu na tvoju pretragu na pretrazivacima tako da te drze u "balonu" u kom zelis da budes. Zamisli da novinski clanci tempiraju prema osobi. Bukvalno ti mogu naterati da mislis na jedan nacin.

- Ili da pocnu da ucenjuju tvog poslodavca ili tebe kao poslodavca u vezi ljudi, kontakata, dostupnosti itd.

Ne sumnjaj da oni nece naci kreativan nacin da zloupotrebe ove informacije. Na tome ipak rade najpametniji ljudi na planeti.

Ali bez obzira, cak i da ostane ovakako kako je danas, da se pracenje koristi samo za reklame, nije prijatan osecaj ako znas da neko o tebi pravi evidenciju.

FB je na primer poceo da preko svoje drkave aplikacije na telefonu prati i u koje fizicke prodavnice ides. Znaci, ne samo da prati sta otvaras na telefonu nego i gde fizicki ides. A ti imas samo njihovu aplikaciju, cak ni OS nije njihov.
floki floki 18:25 10.10.2017

Re: Goretex

srdjan.pajic
ja trenutno ne vidim da rusi ili kinezi imaju nameru da mi ovde namecu svoje ustrojstvo - da vidim, mnogo bi mi smetalo...


Khm, a da odeš malo kod očnog lekara, ili psihijatra? Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira, doduše, zajebali su se oko morona kome su pomagali (ili možda nisu...), da ne pominjem Ukrajinu, Srbiju, Crnu Goru, sve ove baltičke zemlje gde uveliko ozbiljno rovare. U putanju su veliki zlikovci, šta god da ti Zaharova servirala na sputniku, ili šta već pratiš, nakon što je ušmrknula liniju sa ogledalceta, ili sa dupeta asistentkinje.

Ustvari je ceo ovaj tvoj nazovi stav baziran na ruskoj propagandi kojom vas putinovi mafijaši hrane na crevo zabodeno u dupe, treba da budeš baš debil da to ne kapiraš sa pola snage.

Amere itekako zabole za provinciju, jer su, od bombardovanja tu uleteli sa popriličnim parama, i sad ne bi nikako da im ovi blesavi rusofili kvare investicije, destabilišu i ruše bombama izdejstvovan mir i prosperitet. Sad, što misle da je Vučić pravi čovek da to obezbedi, a ne Sale Janković, u čemu se slaže većinsko stanovništvo pomenute provincije, jebi ga, to je problem provincije, rekao bih.


:)))))
ja ovde odustajem, definitivno

blogovu k...cu bi trebalo jedno 1000 puta vise prostora da istrese ovoliku kolicinu gluposti koju si ti sabio u ovih par pasusa... hidrogenska bomba gluposti i malogradjanstine, bre :)


gedza.73 gedza.73 18:26 10.10.2017

Re: Goretex

-A sta ako izgube bazu ili im neko ukrade? Pa taj onda zaista pocne da ucenjuje.

al' će taj sa mnom da se opari.
Bukvalno ti mogu naterati da mislis na jedan nacin.

tu mora da se bore sa mojom ženom. ja već razmišljam na njen način.

Ali bez obzira, cak i da ostane ovakako kako je danas, da se pracenje koristi samo za reklame, nije prijatan osecaj ako znas da neko o tebi pravi evidenciju.

to je skoro nemoguće izbeći. Ili EMP ili predaja. A oni nas i nisu naterali. Sami smo pristali da igramo u kolu.
Lionsgate Lionsgate 18:27 10.10.2017

Re: Goretex

To sto ti ne dajes informacija na izvolte, ne znaci da ih oni nemaju.

Sine, meni je to bilo jasno jos 2000-te, zazvonio mi telefon u 11 uvece i odmah sam se odsekao, zivis u tudjini a stari roditelji daleko odatle pa ti odmah pada na pamet nesto lose. A ono sa druge strane, chike iz banke mi, kao dobro vece, a jel ste si vi danas popodne micali iz Vankuvera u Kitchener (napomena, 5 hiljada kilometara dalje), da i telemportovao sam se odande, neko je fraudovao vasu visa karticu u 18.55 u Kitcheneru. Poenta je i da je tad postojao softver u nekoj jebenoj banci koji je pratio tvoje uobicajeno ponasanje i da je na nekom monitoru iskocila poruka "neuobicajeno ponasanje na kartici korisnika Lionsgatea" cim je moja kartica prvi put upotrebljena negde u p.m.

Danas to verovatno fercera na nivou koji je svemirski brod za yugo 45.

Evo nam i Pajketa. Jel je ozbiljan il ga uhvatio postporodjajni sindrom?
gedza.73 gedza.73 18:34 10.10.2017

Re: Goretex

alselone alselone 18:49 10.10.2017

Re: Goretex

Sine, meni je to bilo jasno jos 2000-te, zazvonio mi telefon u 11 uvece i odmah sam se odsekao, zivis u tudjini a stari roditelji daleko odatle pa ti odmah pada na pamet nesto lose. A ono sa druge strane, chike iz banke mi, kao dobro vece, a jel ste si vi danas popodne micali iz Vankuvera u Kitchener (napomena, 5 hiljada kilometara dalje), da i telemportovao sam se odande, neko je fraudovao vasu visa karticu u 18.55 u Kitcheneru. Poenta je i da je tad postojao softver u nekoj jebenoj banci koji je pratio tvoje uobicajeno ponasanje i da je na nekom monitoru iskocila poruka "neuobicajeno ponasanje na kartici korisnika Lionsgatea" cim je moja kartica prvi put upotrebljena negde u p.m.



Kad to pomenu, kako sam se umalo sjebao pretposli put kad sam bio u Americi. Pretposlednji dan je, sutra idem nazad, i odlucim da potrosim sav kes, kako bi minimizovao kolicinu love u dolarima koja mi moze preostati. I ostanem na nekih 10 dolara, to ostavljam za aerodrom i imam dve kartice poslednjih 24 sata. I OBE PRESTANU DA RADE, tj. ne primaju ih restorani i prodavnice u komsiluku. Zviznem ja za onih 10 dolara neki fast fud i gledam sta cu. Ostaje mi sutra prakticno vise od pola dana do putovanja, nemam jedan dolar. Mogu dumrem od gladi. Zovem provajdera kartica, zalim se, sa njihove strane sve deluje OK. Uz to jos i subota. Znaci ili da prosim na raskrsnici ili bulju da podmazem.

I onda mi padne na pamet da odem u drugi deo grada i da probam neki bankomat tamo. Ne znam ni sam zasto sam pomislio da ce o raditi, zvuci kao glupa ideja, ako ne radi na 4 mesta, zasto bi radilo na petom. Ali proradilo, na moje odusevljenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 10.10.2017

Re: Goretex

floki
srdjan.pajic
ja trenutno ne vidim da rusi ili kinezi imaju nameru da mi ovde namecu svoje ustrojstvo - da vidim, mnogo bi mi smetalo...


Khm, a da odeš malo kod očnog lekara, ili psihijatra? Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira, doduše, zajebali su se oko morona kome su pomagali (ili možda nisu...), da ne pominjem Ukrajinu, Srbiju, Crnu Goru, sve ove baltičke zemlje gde uveliko ozbiljno rovare. U putanju su veliki zlikovci, šta god da ti Zaharova servirala na sputniku, ili šta već pratiš, nakon što je ušmrknula liniju sa ogledalceta, ili sa dupeta asistentkinje.

Ustvari je ceo ovaj tvoj nazovi stav baziran na ruskoj propagandi kojom vas putinovi mafijaši hrane na crevo zabodeno u dupe, treba da budeš baš debil da to ne kapiraš sa pola snage.

Amere itekako zabole za provinciju, jer su, od bombardovanja tu uleteli sa popriličnim parama, i sad ne bi nikako da im ovi blesavi rusofili kvare investicije, destabilišu i ruše bombama izdejstvovan mir i prosperitet. Sad, što misle da je Vučić pravi čovek da to obezbedi, a ne Sale Janković, u čemu se slaže većinsko stanovništvo pomenute provincije, jebi ga, to je problem provincije, rekao bih.


:)))))
ja ovde odustajem, definitivno

blogovu k...cu bi trebalo jedno 1000 puta vise prostora da istrese ovoliku kolicinu gluposti koju si ti sabio u ovih par pasusa... hidrogenska bomba gluposti i malogradjanstine, bre :)



Drugim rečima: "Zaharova, odšarafi slavinu još jače, i dospi još malo od te medecine, baš je lepo! "

A vidim da se i šakić napaja sa tog izvora. Bruka.
Lionsgate Lionsgate 18:55 10.10.2017

Re: Goretex

Zviznem ja za onih 10 dolara neki fast fud i gledam sta cu. Ostaje mi sutra prakticno vise od pola dana do putovanja, nemam jedan dolar. Mogu dumrem od gladi.

Jbt, sta ti je slaninar, prvo sto mu pada na pamet je "a sta cu ja da jedem"
alselone alselone 18:57 10.10.2017

Re: Goretex

Jbt, sta ti je slaninar, prvo sto mu pada na pamet je "a sta cu ja da jedem"



Nego kako. A jos u sam u Kaliforniji, na -9 sati razlike. Znaci, kad ustane oko 3 ujutru, posto tako tamo ustajem ko kreten jer imam teskopromenjiv bioritam, gladan sam vec ko zmaj. Dok docekam vreme dorucka, sto je recimo 8 ujutru, to je vec 17h po nasem vremenu, gladam sam da mi ruke drhte. Do 2 poslepodne (kad sam trebao na aerodrom) po njihovom jedem jos jednom ili mozda i dva puta.

floki floki 18:59 10.10.2017

Re: Goretex

:))) bas ga drma jbt...

edit: da nije to ipak do onog dalekovoda iznad glave?
maksa83 maksa83 19:08 10.10.2017

Re: Goretex

Lionsgate
Zviznem ja za onih 10 dolara neki fast fud i gledam sta cu. Ostaje mi sutra prakticno vise od pola dana do putovanja, nemam jedan dolar. Mogu dumrem od gladi.

Jbt, sta ti je slaninar, prvo sto mu pada na pamet je "a sta cu ja da jedem"

Zamisli da je u Kaliforniji probao da kupi slaniinu. Prodavac bi se onako usiljeno osmehnuo iz “right away sir” dok spušta ruku do dugmenceta ispod tezge. Onda bi ga još tri minuta zamajaval dok ne uleti SWAT tim i obori ga na zemlju - you have the right to remain silent, you have no right to be slanined, anything uou say can and will be used...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:09 10.10.2017

Re: Goretex

Sadama su, bre, obesili zbog tih bojnih otrova........

Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira,

Bog te ebo, jel moguće?
Srki, pa čitaš li ti išta?
Teško je poverovati da ne znaš da je makar ta priča o Sadamovom oružju za masovno uništenje, zbog koje se i ušlo u rat, bila pogrešna.
Ne kažem laž, možda je i pogrešna procena, pogrešne informacije, pogrešni zaključci, šta god, ali Srki brate, pa makar to je jasno, i na milion mesta potvrđeno.
alselone alselone 19:11 10.10.2017

Re: Goretex

Zamisli da je u Kaliforniji probao da kupi slaniinu.


U Kaliforniji sam jeo slaninu od ćurke. Ju, kakvo sranje.
Lionsgate Lionsgate 19:15 10.10.2017

Re: Goretex

Zamisli da je u Kaliforniji probao da kupi slaniinu. Prodavac bi se onako usiljeno osmehnuo iz “right away sir” dok spušta ruku do dugmenceta ispod tezge. Onda bi ga još tri minuta zamajaval dok ne uleti SWAT tim i obori ga na zemlju - you have the right to remain silent, you have no right to be slanined, anything uou say can and will be used...


Ma ima slaninice i u Kaliforniji i vole je kao i nasi bachvani, ne brini. Ja najbolju sremsku kobaju u zivotu jeo ovde, doduse pravi je nas covek iz Sida ali tamane je i ostali narodi i narodnosti ovog kontinenta.
maksa83 maksa83 19:17 10.10.2017

Re: Goretex

alselone
Zamisli da je u Kaliforniji probao da kupi slaniinu.


U Kaliforniji sam jeo slaninu od ćurke. Ju, kakvo sranje.

WTFF?!?

Narod koji ima slaninu od ćurke realno ne zaslužuje bolje od Trunpoa kao predsednika.
alselone alselone 19:19 10.10.2017

Re: Goretex

WTFF?!?


Da, da, izguglaj, imaju i praznik couvece, National Turkey Bacon Day, slavi se od 2014. i pada na 30. april.

Ali to naravno nije masni stomak od ćurke, kao u slučaju prave slanine, nego je neki miks, neki veštački proizvod, koji se posle samo formira u oblik i boju slanine. Ali ukus je ka-ta-stro-fa.
Lionsgate Lionsgate 19:21 10.10.2017

Re: Goretex

Da, da, izguglaj, imaju i praznik couvece, National Turkey Bacon Day, slavi se od 2014. i pada na 30. april.

Ali to naravno nije masni stomak od ćurke, kao u slučaju prave slanine, nego je neki miks, neki veštački proizvod, koji se posle samo formira u oblik i boju slanine. Ali ukus je ka-ta-stro-fa.

Jbg, ima ovde svasta, neki jadnici recimo prave alasku corbu od salmona, coda i solea
alselone alselone 19:22 10.10.2017

Re: Goretex

Jbg, ima ovde svasta, neki jadnici recimo prave alasku corbu od salmona, coda i solea

Ništa ti nije sveto.
Lionsgate Lionsgate 19:27 10.10.2017

Re: Goretex

Ništa ti nije sveto.

Sine, nakrkao sam frizider pun glava, kostiju, repova i utrobe od bakalara i salmona. A provalio sam i da Kinezi prave neke njihove corbuljake od istih delova ribe, provalili su to i u prodavnicama ribe pa sad naplacuju glave i repove 50-60% od cene fileta.
alselone alselone 19:28 10.10.2017

Re: Goretex

Mene sramota da kažem, ali ja nikad bakalara nisam jeo. Jeo sam slaninu od ćurke i mnoge druge budalaštine, ali balakara, jednu od poznatijih riba, nisam nikad.
Lionsgate Lionsgate 19:33 10.10.2017

Re: Goretex

Mene sramota da kažem, ali ja nikad bakalara nisam jeo. Jeo sam slaninu od ćurke i mnoge druge budalaštine, ali balakara, jednu od poznatijih riba, nisam nikad.


Kod nas ga ranije nije bilo nikad u svezem stanju (a ne secam se da ga ga video i do prosle godine, nsarski mozda zna bolje stanje na Kalenicu). Ali ga zato decenijama ima usoljenog i susenog a dalmatinci su doneli kulturu jedenja istog u Srbiju. Recimo bakalar na belo, moje favorit jelo.

Edit.
Ovde nema susenog bakalara i kad sam ga jednom video u nekoj prodavnici koju drze braca Italijani morao sam da kupim komad i da ga spremim. Zena, bachvanka naravno da nema pojma kako se to sprema i jede, popio sam od nje maltene batine jel sam usmrdeo kucu omeksavajuci u vodi moga bakalara. Uzgred, morao sam da ga pretesterisem bonsekom jer nije mogao da stane u najvecu serpu u kuci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 10.10.2017

Re: Goretex

hoochie coochie man
Sadama su, bre, obesili zbog tih bojnih otrova........

Pa evo i kod nas su pokušali da utiču na izbore, to više niko ne negira,

Bog te ebo, jel moguće?
Srki, pa čitaš li ti išta?
Teško je poverovati da ne znaš da je makar ta priča o Sadamovom oružju za masovno uništenje, zbog koje se i ušlo u rat, bila pogrešna.
Ne kažem laž, možda je i pogrešna procena, pogrešne informacije, pogrešni zaključci, šta god, ali Srki brate, pa makar to je jasno, i na milion mesta potvrđeno.


Aj ti pročitaj komentar opet (nije ti ovo Zaharova, pa da može direktno u venu).

Istina, Sadam je formalno pravno obešen zbog masovnog ubistva onih Šiita, tako da se do suđenja zbog upotrebe bojnih otrova na Kurdima, 1988 (sećaš se, Chemical Alija, taj mu je bio komandant odgovornog dela armije, i blizak rođak, obešen za to nedelo, ako se dobro sećam), nije ni stiglo.
Lionsgate Lionsgate 19:56 10.10.2017

Re: Goretex

Istina, Sadam je formalno pravno obešen zbog masovnog ubistva onih Šiita, tako da se do suđenja zbog upotrebe bojnih otrova na Kurdima, 1988 (sećaš se, Chemical Alija, taj mu je bio komandant odgovornog dela armije, i blizak rođak, obešen za to nedelo, ako se dobro sećam), nije ni stiglo.


Srki sine, malo preskaces u koracima, ljudi ti pisu da je razlog za intervenciju u Iraku 2003. silno hemijsko oruzje koje je CIA otkrila u vojnom arsenalu Sadamove vojske. Kad ono, cvrc, nema veze sto ga nema, imao ga je 1988. Ljudi hoce da ti kazu da podacima manipulisu svi, cak i "dobri" momci.
floki floki 20:11 10.10.2017

Re: Goretex

malo je srkiju trgla pena, samo mu je ona zaharova u ustima jbt... pokidao bi je kao svinja mas'an dzak, samo, da nije ona veca i jaca od tebe, srx?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 10.10.2017

Re: Goretex

Sadam je formalno pravno obešen


Kako glasi presuda formalno pravno ne znam, ali znam kako kad i zbog čega su Ameri napali Irak.

A kad si tako upućen, hajd seti se kakvi su bili odnosi Amera i Sadama u vreme ubijanja Šiita.
Oni ga naoružavali, on ubijao Šiite, nije im to tad smetalo, a onda se sete pa dvadeset godina posle kažu, e sad ćemo da te obesimo što si ih ubijao.

Milsim, Srki, jbg...

A Zaharaova, pa nije loša riba, ne znam šta si joj zamerio.
Ono jeste da vas kresne po nekad, onako, ni malo brežnjevljevski, socrealistički, nego baš mangupski vam ga zavuče, može to da boli, znam, ali Srki, budi muško, izdrži to podjebavanje stoički.-
Vidi je

nsarski nsarski 21:02 10.10.2017

Re: Goretex

nsarski mozda zna bolje stanje na Kalenicu

Ima i svežeg, skoro redovno. Sušenog ima uvek, a soljenog ima kod ljudi koje "znaš" (meni donosi jedan Grk - baš sam ga pre par dana kupio).
Svež bakalar se pravi kao i svaka druga (veća) riba. Za soljeni, odnosno sušeni, evo izvanredan recept (originalno se koristi u Italiji i Portugaliji, ali se proširio i po celom mediteranu - u Italiji je tradicionalno jelo za Badnje veče, tzv. baccala, portugalski bacalhau).

Baked Bacalhau / Salted Cod

Za one koje mrzi da otvaraju link: soljeni bakalar se odsoli tako što se drži u velikoj šerpi sa hladnom vodom 36 sati (voda se svakih 6/8 sati menja). To je najduži deo posla.
Kad je odsoljen, bakalar se stavi u vodu i kratko prokuva - oko 15 minuta. Tako prokuvan (blanširan) bakalar se skine s kostiju i dobije se odlično riblje meso koje može da se zameša u salatu, na primer.
Sa strane se skuva nekoliko krompira. Takodje izdinsta se nekoliko glavica na rebarca sečenog crnog luka dok ne požuti.
E, onda se sastavi "musaka" - red krompira, red ribljeg mesa i luka. Povremeno se tu ubacuju i sečene crne masline i kapari. Po ukusu.
Kad se "musaka sastavi (krompir na vrhu), zalije se dobrim maslinovim uljem, neko poprska i prezlama i stavi u rernu na 20 minuta. Pred posluženje se zalije dobrim balsamiko sirćetom. I zaliva dobrim vinom. Srećan Božić!
Ako imate vremena, probajte ovo nećete zažaliti.

U ovaj su stavili i malo paprike - u suštini ovo gore je osnovni recept, a može se dodavati po neki ukras po želji ili kombinovati.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 10.10.2017

Re: Goretex

Lionsgate
Istina, Sadam je formalno pravno obešen zbog masovnog ubistva onih Šiita, tako da se do suđenja zbog upotrebe bojnih otrova na Kurdima, 1988 (sećaš se, Chemical Alija, taj mu je bio komandant odgovornog dela armije, i blizak rođak, obešen za to nedelo, ako se dobro sećam), nije ni stiglo.


Srki sine, malo preskaces u koracima, ljudi ti pisu da je razlog za intervenciju u Iraku 2003. silno hemijsko oruzje koje je CIA otkrila u vojnom arsenalu Sadamove vojske. Kad ono, cvrc, nema veze sto ga nema, imao fa je 1988. Ljudi hoce da ti kazu da podacima manipulisu svi, cak i "dobri" momci.


Pa Sadam i nije obešen zbog "silnog hemijskog oruzja koje je CIA otkrila u vojnom arsenalu Sadamove vojske", nego zbog konkretnih zločina koji je počinio prema svom stanovništvu, a što i voljenom Asadu ne gine, pošto je i on posegao za time. Sad, što je, u Sadamovom slučaju do pravde moralo doći blago zaobilaznim putevima, jebi ga, dešava se. Ali zamisli samo koliko tek lažu i manipulišu ovi dripci o kojima je reč, koji su sve jedan do drugog go ganster/oligarh/ex kgbeovac, pogotovu kad osete da im se konopac bliži vratovima. A ovi naši bivši zemljaci to sve gutaju širom otvorenih usta, ko majčino mleko. Meni ostaje samo da se krstim, i levom i desnom rukom.


floki floki 21:10 10.10.2017

Re: Goretex



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:12 10.10.2017

Re: Goretex

hoochie coochie man
Sadam je formalno pravno obešen


Kako glasi presuda formalno pravno ne znam, ali znam kako kad i zbog čega su Ameri napali Irak.

A kad si tako upućen, hajd seti se kakvi su bili odnosi Amera i Sadama u vreme ubijanja Šiita.
Oni ga naoružavali, on ubijao Šiite, nije im to tad smetalo, a onda se sete pa dvadeset godina posle kažu, e sad ćemo da te obesimo što si ih ubijao.

Milsim, Srki, jbg...

A Zaharaova, pa nije loša riba, ne znam šta si joj zamerio.
Ono jeste da vas kresne po nekad, onako, ni malo brežnjevljevski, socrealistički, nego baš mangupski vam ga zavuče, može to da boli, znam, ali Srki, budi muško, izdrži to podjebavanje stoički.-
Vidi je



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 10.10.2017

Re: Goretex


Stvarno više nema smisla bilo šta reći...

edit,
ne na ovaj komentar sa kokainkom, on je simpatičan, onaj gore o zaobilaznim putavima do pravde ne zaslužuje odgovor, on je besmislen.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana