Budućnost| Društvo| Ekologija| Moj grad| Planeta

Vuč(ev)ićeva Srbija

Srđan Fuchs RSS / 19.09.2017. u 13:38

drina_smece.jpg

Jedan od najjasnijih pokazatelja karaktera SNS-ove vladavine je izgled naših gradova i zemlje uopšte. Novi Sad, kulturna prestonica Evrope 2021. (ni manje ni više, kampanja pompezno najavljena od strane gradskog režima i profesionalno odrađena od strane Exitfest.Org, organizacije inače takođe uredno integrisane u vladajuće strukture), danas izgleda ovako. U Beograd retko kada stignem, no ne sumnjam da i prestonica Srbije izgleda ovako:

 

 NCQcXlpUIZOajsAv4WHiBttNZMHBj7VvUWLLAcxtr8sk5QikaFRKnLgZIldLAuDq7BM9L1wvXSUxGWKV1nbsP87wUXD3HoFqu_17nQ=w293-h220-rw

zGfzSOd37yBpUUlwp71pjdn3SPQaWAy1zz_eoDlSTI2qj5g1Lt6hQ1MZFEC80tj2wxVpKplpvmAZoWyRYAYcOjH5yfWXBlk00iB42Q=w293-h220-rw 

Tu75jQoCezzWUAtvhh9Fd5cfQAQF206tNP1ohUFb4-hp_kM6fYAN4iNmJJjfP6GNreYETfdTvvuOOgV-cKpDzD1j3Pw6kV_wMftzng=w165-h220-rw 

jmKGc0-oZkQRMfPBqGDH15sjd5S_7bGlqaCEAJrn0BKMyBxUbUctf_mYzk8vBcU8JB4doFw7INRaEY9A-_IUSyDQJVwxD4XskuB2Hw=w165-h220-rw 

Ovo su nasumično odabrani kadrovi iz jučerašnje šetnje s decom kroz prestižno gradsko naselje, naselje Grbavica. Grba nažalost više nije Grba već je Štroka. Ceo grad izgleda ovako. Radnici JKP "Čistoća" (ironičnog li naziva kompanije) očito iskaljuju svoje frustracije zbog bednih i eksploatatorskih uslova rada nad kontejnerima po gradu. Svejedno, loši uslovi nisu razlog za iživljavanje nad izgledom grada ili nad prirodom zemlje. Grad je ispunjen smećem kao nikada ranije. Pre neki dan, kada je udario tornado na grad, ove kontejnere je vetar razneo po gradskim bulevarima, pored opšteg potopa, morali ste voditi i računa da se ne sudarate sa kontejnerima po gradu. Tako kako režim brine o svojoj zemlji, tako ona i izgleda. Ono što Vučić, sa svojim raznoraznim poslušnicima, zaista oseća prema svojoj zemlji manifestuje se u njenom izgledu:

be59c07c81060ea416ee804dd2f2f623.jpg 

Drina

12306-20161015-120905.jpg 

Novi Sad 

 exTktkpTURBXy81ZDdhM2U1ZmMwZmFjOTNkMDM1N2M0YWNmYzRiMjQwMC5qcGeSlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCww

Beograd 

zlatibor_smece_centar_03.jpg 

Zlatibor

P1300801.JPG 

Homolje 

3c8c18f640138e5cf4a5a8e3c62da191.jpg Nacionalni park "Tara"

 

Gospodo na vlasti, kao što znamo svi odlično, ničija nije gorela večno, pa neće tako ni vaša, kada se razbudi srpski genij bunta i kada  plava zvonkost zažubori otrovno.

 

 

 



Komentari (147)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

4krofnica 4krofnica 14:23 19.09.2017

&

Gospodo na vlasti,


muzička podloga 'čistićete ulice' ide u fejd, pada zavesa, kreće novi čin sa narodom koji, zatrpan smećem, uzima trske i diše na njih, pokušavajući da uravnoteži dah, u mislima lajn iz Mržnje: so far so good, so far so good, so far so good...

mogu da se kladim da vas šijemo sa količinom djubreta :) samo prođi pored beOgradskog buvljaka, ima da se sablazniš (to ako se probiješ kroz iskopine po gradu).



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:29 19.09.2017

Re: &

4krofnica
Gospodo na vlasti,


muzička podloga 'čistićete ulice' ide u fejd, pada zavesa, kreće novi čin sa narodom koji, zatrpan smećem, uzima trske i diše na njih, pokušavajući da uravnoteži dah, u mislima lajn iz Mržnje: so far so good, so far so good, so far so good...

mogu da se kladim da vas šijemo sa količinom djubreta :) samo prođi pored beOgradskog buvljaka, ima da se sablazniš (to ako se probiješ kroz iskopine po gradu).




puštaćemo im nežnu muziku u elektronske ogrlice koje će sprečavati da pobegnu u Urugvaj te puštati umilne tonove, da im ne pada teško čišćenje na robiji kada ih pohvatamo sve 6.X, a Stef postane državni sekretar za kulturu.



ps. moja beduinska raja iz pustinje - inače, libkep nema ni dole bolji učinak kada je smetlarenje po sredi - kaže da uraganski vetrovi nisu slučajnost jer je poremećena ravnoteža u prirodi. po tome je AV-režim univerzalno planetarni, što ne znači naravno da mi nismo kadri da ih sprečimo u tom iživljavanju.
nsarski nsarski 14:29 19.09.2017

Neke slike na početku se ne vide...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:33 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

nsarski
Neke slike na početku se ne vide...


stvarno? koji je to pretraživač?
nsarski nsarski 14:36 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

stvarno? koji je to pretraživač?

Firefox.

Zaista, sve posle teksta
U Beograd retko kada stignem, no ne sumnjam da i prestonica Srbije izgleda ovako:

se ne vidi

pa do
Ovo su nasumično odabrani kadrovi iz jučerašnje šetnje s decom kroz prestižno gradsko naselje, naselje Grbavica
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:38 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

nsarski
stvarno? koji je to pretraživač?

Firefox.

Zaista, sve posle teksta
U Beograd retko kada stignem, no ne sumnjam da i prestonica Srbije izgleda ovako:

se ne vidi

pa do
Ovo su nasumično odabrani kadrovi iz jučerašnje šetnje s decom kroz prestižno gradsko naselje, naselje Grbavica


hmm, imaš li mogućnost da pokušaš iz chrome-ta?
s g+ su fotke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:41 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

probaj ođe da l' fercera?

nsarski nsarski 14:44 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

hmm, imaš li mogućnost da pokušaš iz chrome-ta?
s g+ su fotke.

Pa, možda su "zaključane" za širu publiku. Chrome ne trošim - this is Mac, baby!
Mada, mogu da mislim kakvi su sve "divotni" prizori prikazani. A propos tvog dolaska u Beograd - nemoj. Mi smo kužni. I raskopani.
nsarski nsarski 14:45 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

Srđan Fuchs
probaj ođe da l' fercera?


Da, vidi se. Divota kao što sam slutio.

Uostalom, video si kakvo je sranje napravio Filip M. i njegove kolege stanari. I još se žali što to nije "neko" popravio.


angie01 angie01 14:51 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

upravo sam cula da su izdvojene neke silne pare i da je izvesno da ce se graditi novi nacionalni stadion- sto nam naravno, u ovom trenutku, najvise treba,...ono za skole, bolnice,fasade koje otpadju, muzeji...znate vec tercijarni spisak,....to ce ostati u parolama, posle nekog nemilog dogadjaja.

Prljava, zduvana, siromasna, ocerupana, bespravna, korumpirana,...jednom recju-vuciceva Srbija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:55 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

nsarski

Pa, možda su "zaključane" za širu publiku.
Mada, mogu da mislim kakvi su sve "divotni" prizori prikazani. A propos tvog dolaska u Beograd - nemoj. Mi smo kužni. I raskopani.


nijesu, stavija sam na pablik... a BG... eh, kao svim apatridima kada dođu do svog rodnog mesta, Begeov daun mi najteže pada, al' hvala ti na obavijesti, zasad uspešno odgovaram decu od posete Prestonici - mada, oni su se iznenadili da je BG prestonica a ne NS, Filip kaže: "Šta, Beograd je u Srbiji?!" Anita pita: " Je l' Beograd u Mađarskoj?"

Chrome ne trošim - this is Mac, baby!


a šta, Mekonja nije kompatibilan s chrome-tom? pa, kako te onda NSA špijunira? meni ođe živi svoj život, 'nako, svaki put: "page is interrupted". ko veli, još malo će sa mnom u postelju. samo sam ga postavio u takav ugao da može samo Vučića i RTS da gleda ako odluči da se švrćka vizuelno po kući.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:30 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

angie01
upravo sam cula da su izdvojene neke silne pare i da je izvesno da ce se graditi novi nacionalni stadion- sto nam naravno, u ovom trenutku, najvise treba,...ono za skole, bolnice,fasade koje otpadju, muzeji...znate vec tercijarni spisak,....to ce ostati u parolama, posle nekog nemilog dogadjaja.

Prljava, zduvana, siromasna, ocerupana, bespravna, korumpirana,...jednom recju-vuciceva Srbija.

O Вучићевом режиму све најгоре, али ни српски грађанин није невин.

Недостатак новца је универзални изговор, али наравно, није све у новцу. Види само графите, свугде и на сваком месту, а нико се не нађе са кантицом фарбе и четком да прекречи око свог улаза. Види гомиле ђубрета, кеса, пластике.

Да си се нашла у неком другом свету и да видиш такве слике које се виђају по Србији, шта би мислила о људима којима је нормално да бацају отпад у реке?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:18 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

principessa_etrusca

O Вучићевом режиму све најгоре, али ни српски грађанин није невин.

Недостатак новца је универзални изговор, али наравно, није све у новцу. Види само графите, свугде и на сваком месту, а нико се не нађе са кантицом фарбе и четком да прекречи око свог улаза. Види гомиле ђубрета, кеса, пластике.

Да си се нашла у неком другом свету и да видиш такве слике које се виђају по Србији, шта би мислила о људима којима је нормално да бацају отпад у реке?


istina, nisu ni građani cvećke. ako čistiš svoje dvorište, unajmi kamion da ti odnese smeće. donekle imam razumevanja za radnike "Čistoće", no kako god, nije izgovor da se kontejneri bacaju naokolo kao da su hrkljuš-rekviziti. sa građanima se može rešiti lako, ako platiš kaznu od 10000 dinara, onda ćeš razmisliti dvaput i unajmiti kamion od Roma za 2000 dinara, ili od Grada za 4000 pa nećeš ostavljati svoje iskorišćeno pokućstvo kao ruglo na ulici. no generalno, opšte usmetlareno stanje je krivica vlasti, koja ne haje za izgled grada ali je zato prva da trči na prag Gradske Kuće kada trebaš investitore ili Princa Čarlsa da dovedeš. u svakom slučaju, Miloš Vučević je gradski gari i trebalo bi da ga se tiče na šta grad liči a ne šta će mu Andrej Vučić ili Als Fuhrer u centrali reći.
Lionsgate Lionsgate 18:22 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

O Вучићевом режиму све најгоре, али ни српски грађанин није невин.

Недостатак новца је универзални изговор, али наравно, није све у новцу. Види само графите, свугде и на сваком месту, а нико се не нађе са кантицом фарбе и четком да прекречи око свог улаза. Види гомиле ђубрета, кеса, пластике.

Да си се нашла у неком другом свету и да видиш такве слике које се виђају по Србији, шта би мислила о људима којима је нормално да бацају отпад у реке?


Svako selo u Srbiji ima svoje divlje deponije iako postoje opstinske deponije, svako naselje u Beograd, Novom Sadu ili drugom gradu ima divlje deponije iako postoje gradske itd. I to nije od pre 5 godina, to traje decenijama.

Probajte da okrecite fasadu, preko noci ima da dobijete obavezan grafit "Dzaba ste krecili" a za nedelju dana i ostatak zida ce biti isaran. Nema borbe protiv obesti po tudjoj imovini, to je moguce tek kad nesto kvrcne u glavi huliganu koji cuci na svakom cosku sirom Srbije.

Sine Srki, ti se ugledao na Filipa, borac protiv vetrenjaca
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:11 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

Lionsgate


Sine Srki, ti se ugledao na Filipa, borac protiv vetrenjaca.


Pa, i nisam baš, kada ustrebaju kinta ili IT solutions moraju da dođu i na Zajon, a tamo ih čekam ja, buhahaha!

Sada nedavno je tražio jedan drugar, Amer, da idem s njim na sastanak s Dačketom pošto kapiram kako razmišljaju, pa ovi nisu dali. A i moji drugari dolaze polako na vlas' u Zajon!

Buha uha hahaha! Grooooargh!

angie01 angie01 20:07 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

O Вучићевом режиму све најгоре, али ни српски грађанин није невин.


ja nekako vidim da takve stvari regulisu zakoni- znaci vlast organizuje da nesto funkcionise kako treba kroz institucije sistema.

sta hocu da kazem- bez da imam zelju da anuliram svinsstine tipa bacanja djubreta kroz prozor, ambalze, kese, papire na ulicu, liftove zatrpane svim i svacim, opuske u tonama naokolo, pljuvanje- izrknjavanje kao deo tradicije,...posle svakog izleta, povrsine u prirodi ostanu prekrivene otpacima, reke pune kojcega, divlje deponije,....-isti ti grajdani, kada odu u zemlje gde se o cistoci brine-zakonskim propisima i sankcijama, oni uredno bez opiranja i dileme usvoje sva pravila potrebnog ponasanja,...da bi odmah pri povratku u voljenu domovinu, nastavili sa svinjarijama tamo gde su stali- k'o da imaju prekidac, pa na granici on automatski off/on.

znaci, svaka vlast vrlo ocigledno pokazuje do cega joj je stalo, a za sta je zabole.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:14 19.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

apatridima



ovo bese ono kad se gadjamo fensi terminima a ne znamo sta tacno znace?

hteo si da kazes expatima (sto se, jelte, razlikuje od 'imigrantima')...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:17 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

Ne, baš sam hteo da kažem apatridima, tako nam se zvala jedno vreme literarna sekcija, ođe na b92.

gedza.73 gedza.73 10:37 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

angie01
-isti ti grajdani, kada odu u zemlje gde se o cistoci brine-zakonskim propisima i sankcijama, oni uredno bez opiranja i dileme usvoje sva pravila potrebnog ponasanja,...da bi odmah pri povratku u voljenu domovinu, nastavili sa svinjarijama tamo gde su stali- k'o da imaju prekidac, pa na granici on automatski off/on.

znaci, svaka vlast vrlo ocigledno pokazuje do cega joj je stalo, a za sta je zabole.

Ludo.
Radar kod nas više postavljaju zbog budžeta i plata nego zbog bezbednosti u saobraćaju.
S druge strane, polse početka kontrole brzine između naplatnih rampi, počinju ludaci da ostavljaju komentare na vest u stilu 'ima da vozim 200 na sat a onda stanem, popijem kafu pa da vidim kuj će me kazni'

Bukvalno dve krajnosti a u sredini magla.

Tako sa đubretom, zdravstvom, sudstvom...
Daleko od toga da mislim kako smo mi ostali bezgrešni, najpošteniji i nepogrešivi ali selekcijom smo dobili gore od loših da nas vode. I tom opštem propadanju se ne vidi kraj.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:19 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

Daleko od toga da mislim kako smo mi ostali bezgrešni, najpošteniji i nepogrešivi ali selekcijom smo dobili gore od loših da nas vode. I tom opštem propadanju se ne vidi kraj.

Добили, а и сами изабрали.

Продали се за плату од 200 евра месечно, за џак брашна или боце уља, па не знам на основу чега се Срби бусају да су истинољубив, правдољубив, храбар и слободарски народ када већини очигледно не смета да их воде ти најгори од лоших.

Гледала сам снимак демонстрација испред Пинка и Жељка Митровића. Уопште не могу да замислим неку другу средину у којој би се власник телевизије са националном фреквенцијом понашао на сличан начин.
gedza.73 gedza.73 11:32 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

Добили, а и сами изабрали.


Гледала сам снимак демонстрација испред Пинка и Жељка Митровића. Уопште не могу да замислим неку другу средину у којој би се власник телевизије са националном фреквенцијом понашао на сличан начин.


Skoro je neverovatno da čovek koji je vlasnik međunarodne kompanije bude onakav džiber. Prepucavanje koje je sebi dozvolio je ispod svakog nivoa.

Komentarisali smo sin i ja neku njegovu polemiku od pre mesec, dva (zakačili na tv-u) a juče radim kameni zid i majstor, čovek sa osnovnom školom, dunđer i poljoprivrednik, ima isti utisak o Mitroviću
'Koji kreten'
niccolo niccolo 12:00 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

'ima da vozim 200 na sat a onda stanem, popijem kafu pa da vidim kuj će me kazni'

Ma jok, bio ja juče do Leskovca i naad, da vidiš kako svi voze disciplinovano, kao onomad kad smo počeli da vezujemo pojaseve...
angie01 angie01 14:13 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

evo kad se sve slazem:)))...cirkus oko pinka, pa odma dezurni "analiticari" prevode narodu sta treba da misle,...a mitrovic na drzavnoj frkvenciji svako malo pise ona svoja otvorena nebulaozna pisma, koje teatralno cita neka kokoska zaposlena kod njega, a sve preko one blesave zeljkove slike- hebote ljudi, nema kraja tom dnu...za koje se gajilo decenijama.

Продали се за плату од 200 евра месечно, за џак брашна или боце уља, па не знам на основу чега се Срби бусају да су истинољубив, правдољубив, храбар и слободарски народ када већини очигледно не смета да их воде ти најгори од лоших.


a ovo pricam vec godinama- ovde ljudima odgovara da nadju samo za sebe mala vrata za neke mrvice, za koje ne moraju da se trude radom i znanjem....zato tako lako prolaze sva sranja,...dok je meni moje veze, rodjaka, partije,...sve nek ide dodjavola, ja sam dobio svoju sicu za dz.
gedza.73 gedza.73 20:09 20.09.2017

Re: Neke slike na početku se ne vide...

niccolo
'ima da vozim 200 na sat a onda stanem, popijem kafu pa da vidim kuj će me kazni'

Ma jok, bio ja juče do Leskovca i naad, da vidiš kako svi voze disciplinovano, kao onomad kad smo počeli da vezujemo pojaseve...

A bilo je prvih dana 'ko ja? ne dešavaju se nesreće na autoputu zbog brzine, cela Nemačka nema ograničenje, ja sam sigurniji vozač sa dvesta nego jugić sa osamdeset...'

sad junaci nikom ponikoše

NG
evo kad se sve slazem:)))...cirkus oko pinka, pa odma dezurni "analiticari" prevode narodu sta treba da misle,...a mitrovic na drzavnoj frkvenciji svako malo pise ona svoja otvorena nebulaozna pisma, koje teatralno cita neka kokoska zaposlena kod njega, a sve preko one blesave zeljkove slike- hebote ljudi, nema kraja tom dnu...za koje se gajilo decenijama.

Meni je basadžija glavni lik u svakom orkestru u svakom muzičkom žanru. A Mitrović? Urbani momak, bogat, medijski magnat. A ispod te ljuske... pazi kad ne znam kako da ga nazovem.
mialim da i ovi što čitaju vesti na Pinku se ćudom ćude.

49 41 49 41 16:19 19.09.2017

Nimalo drugacijei u Titovoj

posle Tita-Tito.

gde god je prosao Mercedesom 600. plavim vozom. Galebom... ucakljeno, okreceno;iza scene po drugom scenariju.

SAVA centar recimo; izradjen u rekordnom roku za 9 mes. Pojeo ceo penzioni fond.
Verujem da je sve blistalo u vreme tog samita.

Kad god sam prosao pored SAVA centra gradskim autobusom za NG, sve zelene povrsine okolo bile su zarasle u korov visine 1,5 m.

Razmisljao u svakom prolazu bus-om
(razmaci su bili godisnji prolazeci tuda).

Zar ne moze grad, institucija da posalje traktor za kosilicom -razveje to ruglo?
Ne mesecno, samo 2-3 puta u sezoni.

Tako nam je i sa prelepim rekama, na kojima nam mogu mnogi zavideti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:13 19.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

to je taj mentalitet, istina, Vučević (gradonačelnik, iz ugledne porodice sa članovima drž. bezbednosti i KP, pa potom SRS, pa SNS: SRS na vlasti od 1992-1996., pa SR/N/S od 2004. do 2008., i ponovo od 2012.) uređuje samo po centru, gde su provereni partijski kadrovi, gde ne pravim razliku između SPS i SNS, gde pride, i Mađari i Liga uskaču, po potrebi, u investicione upravne odbore, na Čankovu i Pastorovu čast - mi vam, gospodo, dajemo mandate da biste pravili ovakvo ruglo od grada?! širi centar i periferije izgledaju kao ruglo. opšte je poznato kako su uređivali ulicu Novosadskog Sajma, nekadašnju Grobljansku, kada je Maršal dolazio. to je taj mentalitet. da se razumemo, nije ni DS previše osvetlao obraz jer nisu iskorenili taj sistem, dopustili su partitokratiju jer im je odgovaralo tako. samo da se zgrnu pare, jednokratno, bez planiranja i projektovanja razvoja ovog, inače, izuzetno kvalitetnog gradića sa super-šarmantnim ljudima.
49 41 49 41 21:21 19.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

Decu iz podzemlja u nadzemlje, bice na svezem vazduhu; bolje ce se osecati kad se umore.

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/katakomba-rulet-tinejdzeri-iz-novog-sada-imaju-opasan-hobi-posle-koga-zovu-mamu/menfnq2
Lionsgate Lionsgate 21:22 19.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

to je taj mentalitet, istina, Vučević

Sine Srki, posto si ti sad Bacvanin pogledaj malo po selima u tom kraju. Slovacka sela ( Kisac, Petrovac) i madjarska su uredjena, kuce okrecene, travnjaci podsisani, nema smeca na ulicama (sem ako neki prolaznik kroz selo nije iz kola zavitlao flasu ili papir od bureka kroz prozor kola)... a udjes u susedno srpsko selo, deponija na ulazu u selo, smece po ulicama, trava nepodsissana, zaprljane fasade. Kratko i jasno, nije Gospodar Vucic kriv za to, on je dosao iz tog naroda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:03 20.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

Lionsgate
Slovacka sela ( Kisac, Petrovac) i madjarska su uredjena, kuce okrecene, travnjaci podsisani, nema smeca na ulicama (sem ako neki prolaznik kroz selo nije iz kola zavitlao flasu ili papir od bureka kroz prozor kola)... a udjes u susedno srpsko selo, deponija na ulazu u selo, smece po ulicama, trava nepodsissana, zaprljane fasade. Kratko i jasno, nije Gospodar Vucic kriv za to, on je dosao iz tog naroda.


Brate Ćale, jesu braća Slovaci i Mađari uredniji i posvećeniji svojim životnim prostorima, dok je u našem narodu jedan ovako jedan onako (nisu ni Izraelci bolji, da ponovim, a evo Gardijan kaže da su Kenijci isto štrokadžije), no kako god ne sećam se da je za vladavine Žutog Preduzeća bilo toliko smeća i to mi je glavni utisak ovog režima, čak smo i autoput iz Mađe sproveli kroz deponiju, tako da kada stigneš iz Belog Sveta u srpsku Atinu, uredno se pokloniš bilbordu Našeg Firera, udahneš puna pluća miomirisa spaljenog smeća i kažeš: "Jee, konačno sam stigao kući/u tazbinu (well, kako ko ) ".
Lionsgate Lionsgate 18:45 20.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

Sine Srki, za vladavine Zutog preduzeca nije bilo bolje, ista kita drugo pakovanje, percepcija zavisi samo sta vise volis. U vreme Zutog preduzeca je samo bilo vise novca u opticaju iz privatizacija i pozajmica pa ljudima deluje da je bilo bolje. Jbg, ako su u vreme Zutog preduzeca svi na vlasti bili pismeni, obrazovani i strucni (a jesu kitu), na koju su svemirsku foru uspeli toliko da sve sjebu da je Gospodat Vucic iskrsnuo kao Spasitelj? Mislim da ljudi preteruju kao sto i preteruju o srecnim i bogatim vremenima iz doba socijalizma, u Srbiji je konstantno sranje, od kad postoji pisana istorija stalno se zivelo iscekujuci neka bolja vremena.

Da se vratim na temu, u javnom preduzecu u kom sam radio 4 godine je direktor bio lik koji je odatle otisao za direktora Gradske cistoce Beograd (profesionalni generalni direktor, inace clan Zutog preduzeca). Covek je tamo napravio "posao veka", podzemne kontejnere, posao veka za njega i ljude povezane sa njim pa je pre par godina uhapsen zbog milionske (u eurima) malverzacije. Epilog? Podzemni kontejneri su u raspadu, ruglo grada, direktor nije osudjen, cuo sam da je preleteo iz opozicione u vladajucu partiju. I tako nam sve funkcionise.. a obican covek polako dize ruke od svega, ne mozes protiv sveopste anarhije i apatije, nismo svi Filipi Mladenovici
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 20.09.2017

Re: Nimalo drugacijei u Titovoj

Da... Mean motherfuckaz.

49 41 49 41 17:48 19.09.2017

Polaganje podzemnog kabla

Sve sto sam mislio i pricao da su vicevi, sve je to iz zivota.

Kopa se kanal za polaganje podzemnog kabla.
Jedan kopa iza njega nekoliko desetina m. drugi zatrpava.
Znatizeljnik u cudjenju zapita sta to uopste rade?

Ja sam zaduzen da iskopam kanal za kabal, ovaj za zatrpavanje; onaj koji treba da polaze kabal je na bolovanju.
Nama se j... be sto je on na bolovanju.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:11 19.09.2017

kenija i plasticne kese

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:29 20.09.2017

Re: kenija i plasticne kese

dogodinedragosevac
kenija i plasticne kese i 4 godine



Da, to sam i ja rekao malo poviše, da je ovaj aspekt AV vladavine univerzalan, SNS smetlari kao i svi. Istina. I Likudovi gradovi su puni smeća. Drugim rečima, lepa jedna, globalizovana i međunarodna crta Aleksandrovog režima, pozdravimo je aplauzom, drugarice i drugovi b'ategospođe, bravo, bravo! Usmetlarimo Srbiju, lepa internacionalna kampanja, idite i bacite đubre s vaših prozora! Bravo, bravo!
iqiqiq iqiqiq 22:10 19.09.2017

Dala sam ti preporuku

I to je sve što mogu trenutno...imamo i zakone i stručnjake i popriličan broj institucija što je valjda polazna osnova da se problem rešava, ali se ne rešava...kao i neki pre mene, iako volim da kritikujem vlast, ovi trenutno su utoliko krivi što se predstavljaju da nešto rade a ne rade, ali problem nije od juče...mada oni su se i prihvatili vlasti da pokažu da su bolji od prethodnih...da ne produkujem novo smeće sa ovom polemikom oko vlasti, žalosno je koliko je prljavo i zagađeno

svojim očima sam videla srpskog domaćina kako nepotrebno prebacuje preko ograde, je li problem neka bude kod drugog...iz nekog razloga crkotine bacaju u reke i potoke, je li voda nosi...plastika zavladala poljima, jer divlje deponije nemaju ogradu, a nemaju je ni one koje su kvazi pod upravom opstina ili gradova..reciklaza nije zazivela ni u Beogradu, iako ima jako puno entuzijasta, a za to necinjenje je odgovoran bivsi sekretar a sada ministar za zivotnu sredinu...i tako...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:50 20.09.2017

Re: Dala sam ti preporuku

iqiqiq
I to je sve što mogu trenutno...imamo i zakone i stručnjake i popriličan broj institucija što je valjda polazna osnova da se problem rešava, ali se ne rešava...kao i neki pre mene, iako volim da kritikujem vlast, ovi trenutno su utoliko krivi što se predstavljaju da nešto rade a ne rade, ali problem nije od juče...mada oni su se i prihvatili vlasti da pokažu da su bolji od prethodnih...da ne produkujem novo smeće sa ovom polemikom oko vlasti, žalosno je koliko je prljavo i zagađeno

svojim očima sam videla srpskog domaćina kako nepotrebno prebacuje preko ograde, je li problem neka bude kod drugog...iz nekog razloga crkotine bacaju u reke i potoke, je li voda nosi...plastika zavladala poljima, jer divlje deponije nemaju ogradu, a nemaju je ni one koje su kvazi pod upravom opstina ili gradova..reciklaza nije zazivela ni u Beogradu, iako ima jako puno entuzijasta, a za to necinjenje je odgovoran bivsi sekretar a sada ministar za zivotnu sredinu...i tako...


Ćao, Iqiqiqiče, Srbija ti kliče , long time no see. Hvala na javki, što kaže Mister Čer. Da, da, problem opšteg nehata je dublji, sigurno. Ogromna masa ljudi nema apsolutno nikakvu svest o očuvanju životne sredine, i takvu kakvi su odrasli, takva su im i deca: koliko puta sam video kako osnovnoškolci bacaju nehatno ostatke pojedenih užina, pa srednjoškolci limenke, opuške. Kod mene u kvartu su učenici medicinske škole, nedaleko od nas je i klinički centar, medicinski fakultet. Jednostavno, prag njihove svesti je užasno nizak, očito je da to nose iz kuća, no i društvo ima svog udela jer ne čini i ne ukazuje na ovaj opšti problem i konačno, sam režim koji je već transparentno halapljiv da bude prvi u redu kada stigne nekakav novac
no nema ga nigde kada treba taj novac da se upotrebi za razvoj društva - osim ako nije reč o uređivanju kvartova i lične svojine funkcionera, te njihovih familija, prijatelja i rođaka.
iqiqiq iqiqiq 16:25 21.09.2017

Re: Dala sam ti preporuku

long time no see.

sorry, I was busy

Vidi, ta priča sa našom svesti o djubretu datira još iz prošlog veka ovde...ne može to u školi da se nauči jer verujem da mnogi koji bi trebalo o tome da uče naraštaje malo znaju a još manje primenjuju

ne može ni komunalna policija da pomogne, pa oni su sigurno među većinom koja baca otpatke gde stigne i kad stigne

činjenica da kod nas kazna ima efekta, bar u 80% slučajeva, e sad postoji i inat, ako kreneš da naplaćuješ kazne, garantujem da će biti onih koji će juriti neko pusto mesto da pobacaju šta god i tako odrade odmazdu za naplaćenu kaznu...

a vlast, pa ona je tu da kraducka...bilo bi lepo snimiti ih kada bacaju djubre, sigurna sam da im se omakne bar opušak, da ne pričam o praznoj kutiji cigara kroz prozora auta...a kad budu veliki projekti i marža za učesnike projekta, e pa tu će svi na sva usta o prirodi, zaštiti životne sredine , zdravlju itd
Черевићан Черевићан 00:05 20.09.2017

Змају видовити

grad izgleda ovako


где год нађеш место згодно
ти ............ отпад одложи
па ће потом теби слични
труд уложит' да се множи
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:21 20.09.2017

Čika Jovina deca

Черевићан
grad izgleda ovako


где год нађеш место згодно
ти ............ отпад одложи
па ће потом теби слични
труд уложит' да се множи


A di nađeš otpadnika
Ti ga drakonskom merom promeri
Taka nek mu je slika
Žestokom kaznom ga oderi

Pa će se misliti drugi put pre neg' baci. No imaju i izborni predmet: "Čuvari prirode." Onda ja kažem na roditeljskom: "Dobro, uzmite pa sakupljajte papiriće, flašice, kesice, na tom času. Na taj način će naučiti da održavaju čistoću i upozoravaju jedni druge ako neko ipak baci smeće." Šta fali, ja sam u mojoj šumi sakupljao đubre kao mladi goran kao klinac i voleo sam utisak očišćenosti šume potom. Onda neka majka snajka, novograđanka, sa sve zlatnom kajlom i brojanicom, takođe sa zlatnim motivima, i džipčinom parkiranom na zelenoj površini
ispred ulaza u školu, kaže: "Štooaa, pa neće moje dete da sakuplja smeće." Pokondirena tikva jedna...
tyson tyson 06:31 20.09.2017

Evropska prestonica đubreta 21

Ne može Vučić da počisti koliko Srbin može da nađubri; naročito oko sopstvene kuće, tu je izgleda najslađe.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

tyson
Ne može Vučić da počisti koliko Srbin može da nađubri; naročito oko sopstvene kuće, tu je izgleda najslađe.




Da, ova osobina ide u prilog tezi Milića od Mačve da su Srbi iz Saudijske Arabije, pošto Palestinci tamo na obodima judejske pustinje isto ovako štrokaju. Tačno znaš kada si prešao iz zapadnog u istočni deo Jerusalima po količini bačenog đubreta. Ne zaostaju ni orijentalni Izraelci. Paradoksalno, najviše đubreta prave oni najpobožniji: oni su, valjda, toliko duhovni i slobodni od materije da ni ne primete, u svojim duhovnim zanosima, kako su šibnuli kesu sa đubretom na travnjak.
looping looping 08:49 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

tyson
Ne može Vučić da počisti koliko Srbin može da nađubri; naročito oko sopstvene kuće, tu je izgleda najslađe.



Ona prva slika je Vrbas, za to je kriv Dodik.

Ona slika Beograda je iz 2014-te godine, to je Vučić zabrljao te godine mada ni sad nije mnogo bolje.

Slika Zlatibora je sa "radovа na uređenju Obudovice" ---> Link.

Stvarno je muka analizirati sve ove srletove fotke, i pored svih botovskih visokotehnoloških pomagala.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:15 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

looping


Stvarno je muka analizirati sve ove srletove fotke, i pored svih botovskih visokotehnoloških pomagala.




Daj, brale, Alah ti zapovedio, je l' mo'š da mi napraviš gif od onog kada Sale ne okreće glavu od Ančike?


looping looping 09:28 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

Srđan Fuchs
looping


Stvarno je muka analizirati sve ove srletove fotke, i pored svih botovskih visokotehnoloških pomagala.




Daj, brale, Alah ti zapovedio, je l' mo'š da mi napraviš gif od onog kada Sale ne okreće glavu od Ančike?




Teško.
Mislim, em je doveo Vučić em je gej.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:43 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

Imam utisak da je tu Anu i uzeo da bi mogao posle da uzdiše i vajka se: "Ahoh, i gejanku sam im doveo i dalje me ne vole, ahoh."
looping looping 10:20 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

Srđan Fuchs
Imam utisak da je tu Anu i uzeo da bi mogao posle da uzdiše i vajka se: "Ahoh, i gejanku sam im doveo i dalje me ne vole, ahoh."

Znači, priznaješ da se trudi.
maksa83 maksa83 10:43 20.09.2017

Re: Evropska prestonica đubreta 21

Znači, priznaješ da se trudi.

Baš se trudi, otekle mu mudi...

Trudio bi se kad pored skroz dekorativne lezbejke ne bi oko sebe za ministre imao i nešto što se zove Vulin, nešto što se zove Slina, i nešto što se zove Lončar. Za početak.
tasadebeli tasadebeli 07:38 20.09.2017

Филипике

Ovo su nasumično odabrani kadrovi iz jučerašnje šetnje s decom kroz prestižno gradsko naselje, naselje Grbavica.



А је л' имате онда и "Жељу" у тој вашој/нашој Неопланти?

( "А за шта ће, болан, Војвод'ни аутономија?" )






Помену ти, Срки, у једном коментару да грађани чисте своја дворишта...

Па ја имам два питања у вези са тим:

1) Ко онда прави толико ђубре ван чистих и уређених дворишта?

2) Зашто грађани не чисте мало ђубре и испред своје капије, а не само у своме дворишту?


Извињавам се што то питам, али ко зна колико пута сам у Бгд. гледао бацање ђубрета са терасе (као да неће и он сутра кроз то исто ђубре излазити из своје зграде цокћући успут у неверици "како смо грозан и прљав народ" и "како власт ништа не ради" ), бацање ђубрета поред контејнера јер се контејнер не може погодити из возила у покрету, бацање пластичне амбалаже у реку на којој имаш чамчић или сплав којим пловиш по тој истој реци још мало па затрпаној пластиком, остављање гомила и гомила разноразних отпадака после разних првомајских и осталих уранака у градским и приградским оазама природе као да нећеш и следеће године доћи на уранак,...

Врхунац је био када сам на Авали поред пута видео таблу на којој пише:

"Хвала вам што нашу Шумадију одржавате чистом

захвална деца Шумадије"

испод које је нека стока неопевана довозила колица пуна шута са грађевине и истресала их испод те табле. Намерно.

Прошле године сам гледао поред обреновачког друма како свакога дана човеку откидају парче по парче њиве истоварајући гомиле и гомиле ђубрета и шута све док власник њиве није платио багере и камионе да та брда ђубрета рашчисте и оградио њиву и вратио је у првобитну функцију.

Као на Дивљем западу, човече!

И никада нисам чуо да је неко жестоко кажњен због тога. Оплетен по џепу... Шта год.

И занимљиво ми је да сам исто то видео и у Грчкој, Македонији, Босни... Нису ништа бољи од нас... Почисте своје двориште које је уредно као апотека, а онда то ђубре истресу пред капију као да неће никада излазити из тог дворишта.

Типови који код нас возе прескупе аутомобиле са немачким таблицама, гастербајтери, паркирају своја возила на сред аутобуских станица градског превоза, истресају пиксле из аута на тротоар,... При томе нас који их гледамо са чуђењем погледају онако са висине, погледом који каже да смо ми ионако нецивилизована стока, а они су, је л'те фини и културни грађани Немачке...

А сигуран сам да то не раде у Немачкој.

И за крај, Срки, доживљај једног мог пријатеља који живи у Швајцарској, па је после посете отаџбини затекао у свом дому казну зато што је бацио ђубре у дан који није предвиђен за његов дан за бацање ђубрета. Пријавиле га комшијем, а он мислио да га нико не види и пошто је журио на пут...

Покушај овде да пријавиш комшију којег гледаш да фрља ђубре са терасе... Вероватно нико неће реаговати, а постоји велика могућност да те комшија пресретне на улици и пребије што си га пријавио.

Јер, у Србији су сви курчевити пошто имају кума, рођака или кога већ не који ће га заштити када прави срања за која је потпуно свестан да су срања, али ето... Може му се...

И какве везе то има са СНС влашћу?

Ја то гледам читав свој живот у Србији. Са свим властима које сам претурио преко главе у ових мојих дугих 53 године живота.

Не може ни та власт ни систем бити бољи него што смо то ми.

Ово што си усликао, то није толико доказ да систем не функционише што јесте тачно, али кажем ти, ја то нефункционисање система гледам читав свој живот.

То што си ти усликао јесте слика духовног и менталног стања читавог друштва у Србији.


П.С. - Чудите се овде како су словачка и мађарска села по Воши чистија и уреднија.

Није то њима пало с неба, него је васпитавано генерацијама.

Причала ми баба моје жене, рођена 1910. у Кривом путу, 12 км од Сења у копно на Велебит, да када је она била мала (дакле, К унд К монархија) морали су редовно у свом селу, свакодневно, да чисте испред својих капија и да чупкају траву јер ако селом прође жандар и види да то није урађено, глава куће добије батином тридесет по туру.

Па ако је то потребно да би се поправило духовно и ментално стање српског друштва, онда нека буде...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:15 20.09.2017

Re: Филипике

Filipincite... Opet, da li to ima veze samo sa nama, nema, no, i ja sam čovek Osmanlija, pa ne prljam. No bez zezanja, ne sećam se tolikog đubreta dok je Tajson bio na vlas', a posebno se ne sećam skrljanih kontejnera. Čak sam i pisao već blog o tome kako je SNS kada je preuzeo vlast u Novom Sadu, jedna od prvih stvari je bila da preuzmu i JP. Zašto? Jer tu ima keša pošto su Vojvođani najurednije platiše u zemlji. Da je narod stoka, jeste stoka. I treba ih kažnjavati. Krenućemo od kuće, pa ih dohvatite vi u školi, pa ako i dalje ne znaju da se đubre baca u kantu za đubre, onda ćemo ih dohvatiti sa žestokim kaznama. Pošto Srbi vole da cinkare, eto taman idealnog uposlenja - "Prijavi svog komšiju."

Druga stvar, SNS je vlast, i biće na vlasti još dogledno vreme, a već su dovoljno na vlasti da ne mogu više da krive druge, i jesu odgovorni. Ako sam ja gradonačelnik a nisam sposoban da održavam elementarne službe u gradu, nisam za to mesto. Ovako, mi gledamo kako se gradonačelnikov kum u komšiluku fino skućio, pa od obične srpske kuće našle se pare da se sruši stara, prizemna srpska kuća i gradi nova trospratnica.
tasadebeli tasadebeli 08:48 20.09.2017

Re: Филипике

Srđan Fuchs

No bez zezanja, ne sećam se tolikog đubreta dok je Tajson bio na vlas', a posebno se ne sećam skrljanih kontejnera.



Можда су хтели да на вас у Неопланти оставе добар утисак као и на нас у Београду што није баш био случај и у остатку Србије без КиМ пребаченог из УН у Еулекс.

К'о веле, Србија нам је ионако сигурна, нема ту шта да се размишља...


Успут, Срки, већина школа у Бгд. нема појма шта да ради са оним Ђиласовим предизборним ормарићима за уџбенике пошто то никада није заживело. (Јербо деца више и немају два комплета уџбеника, један за школу, један за код куће.)

Па сад ти ормарићи сметају по ходницима школа и учионицама или, ко има ту срећу, нагурани су у подруме школа.

Шта да радимо сада са тим ђубретом које нам је Ђилас нагурао у београдске школе док се остатак Србије с правом питао:"А што су наша деца гора од београдске деце?"

Да зовемо ове што носе метал на отпад?

Да се не давимо још и у том ђубрету...

(Ко ли је узео лову за то, мајку му... )



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 20.09.2017

Re: Филипике

Bože svašta, uzmite izlomite te ormariće i stavite ih pored kontejnera, a možete da napravite i neku art-instalaciju, kao lavirinte od ormarića, ili Wall E gradić?



tasadebeli tasadebeli 09:10 20.09.2017

Re: Филипике

Srđan Fuchs

Ovako, mi gledamo kako se gradonačelnikov kum u komšiluku fino skućio, pa od obične srpske kuće našle se pare da se sruši stara, prizemna srpska kuća i gradi nova trospratnica.



Рекох ти већ, може му се.

Дошло његових пет минута за курчење.

Нагледао се дуже од деценије како су се у своје време курчили они Тајини, па сад мало он... К'о Кристина у Маратонцима... Дош'о ред на њега...

(Да приметим овде како ће на крају да испадне да су се они Слобини временски најкраће курчили.)

Демократија, брале!

И Србија, брале!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:30 20.09.2017

Re: Филипике

Demokratija, baš, učili mufljuzi od mufljuza. Nije to Srbija, ima dve Srbije, što kaže moj burazer, kosmička Srbija i pala Srbija. Kosmička je ova fine dece, φιλία τοῦ ἀδελφοῦ, što bi rekli kolosi na Tasosu, pala je ova beslovesna, štrokava agresivna i nadobudna.

Nego, to je opšti problem, univerzalni, konzumerizacije ljudske vrste, pretvaranja u buy- botove: "Uzmi, kupi, otvori ambalažu, konzumiraj, baci." Sledeći buy-bot opet isto, sledeći isto...
mlatisa mlatisa 09:30 20.09.2017

Re: Филипике

То ђубре и неуређеност није од СНС. Колико памтим ситуација је слична. Кад сам први пут ишао у западне делове СФРЈ приметио сам велику разлику кад смо прешли у Хрватску а нешто мању на преласку из Хрватске у Словенију. Требало ми је пар дана док нисам схватио у чему је била разлика, у ђубрету.

Не бих рекао да су прописи у питању. Мислим да постоји довољан број прописа које све то регулише. Суштина је у спровођењу прописа. А они се не спроводе зато што је увек неко велико м..о изнад закона (ево нпр. сад су ископали Вулина, вероватно није довољно европски оријентисан) па су онда и они који спроводе прописе дестимулисани да то раде. Све у свему кључ проблема у коме се налази Србија је корупција.

Са друге стране, контејнери нам обично стоје на три ноге (тј. точка) а ђубре око контејнера је често разбацано од стране истих који и су скинули тај један точак. Не знам да ли сиромаштво оправдава
tasadebeli tasadebeli 09:52 20.09.2017

Re: Филипике

Srđan Fuchs
Demokratija, baš, učili mufljuzi od mufljuza. Nije to Srbija, ima dve Srbije, što kaže moj burazer, kosmička Srbija i pala Srbija. Kosmička je ova fine dece, φιλία τοῦ ἀδελφοῦ, što bi rekli kolosi na Tasosu, pala je ova beslovesna, štrokava agresivna i nadobudna.

Nego, to je opšti problem, univerzalni, konzumerizacije ljudske vrste, pretvaranja u buy- botove: "Uzmi, kupi, otvori ambalažu, konzumiraj, baci." Sledeći buy-bot opet isto, sledeći isto...




Lionsgate Lionsgate 16:20 20.09.2017

Re: Филипике

То ђубре и неуређеност није од СНС. Колико памтим ситуација је слична. Кад сам први пут ишао у западне делове СФРЈ приметио сам велику разлику кад смо прешли у Хрватску а нешто мању на преласку из Хрватске у Словенију. Требало ми је пар дана док нисам схватио у чему је била разлика, у ђубрету


Moja prekomorska firma je imala (ima) ispostave u Beogradu i u Kranju pa sam nekoliko puta isao u tehnicku ispomoc Gorenjcima. Za razliku od nekih ranijih turistickih putovanja koja su se svodila na tutnjanje autoputevima i posete Ljubljani, Bledu i Postojni, za vreme tih sluzbenih poseta zavlacio sam se i u neka i Bogu nepoznata mesta. I zakljucak, stvarno nisu Balkanci, nigde smeca, nigde polomljenih i isaranih saobracajnih znakova, fasade ciste, uredjeno zemljiste oko puteva, i najobicnije seoce uredjeno.

Razgovaram sa nekim nasim Janezom, inzenjer Simich, rodom iz Barajeva ali od 1980 zivi covek u Sloveniji, kaze mi on na cistom sumadijskom akcentu: "sine, a jel znas zasto u Sloveniji nije sve razbijeno, isarano, razbacano?", "zbog visokih kazni cale?", "ne, sine, nemas pojma, zbog toga sto svaki Slovenac smatra da je drzavna imovina i njegova, pa nece polomiti saobracajni znak ili baciti kesu smeca pored puta, dok vi juznjaci drzavno smatrate tudjim i onda to lomite kako vam dune".

E tu se negde i krije istina zasto se Srbi (i ostali sa Balkana) tako ponasaju, jebe im se za nesto sto nije njihovo pa nije nikakv problem da to ostete ili uniste. Uostalom, kad je Srbima valjala njihova drzava, ponosni su na nju samo kad sportisti osvoje zlato u nekom sportu.
Jukie Jukie 08:40 21.09.2017

Re: Филипике

A sve će to bela kuga pozlatiti. Kad ne bude domorodaca neće biti ni smeća
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:47 21.09.2017

Re: Филипике

dajder jednu sevdalinku, kume!

misha.m misha.m 08:10 20.09.2017

Moj prilog temi



Železara Smederevo pre neki dan.

BTW, ugovorom o kupovini imovine Železare je (navodno!) određeno da će HeSteel biti izuzet iz Zakona o zaštiti životne sredine koji važi u Republici Srbiji. Ne znam dal' da verujem il' da se ubijem o'ma'.

EDIT: mučim se da umetnem sliku, ali sam izgleda nedovoljno pismen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:48 20.09.2017

Re: Moj prilog temi

Jezivo.
misha.m misha.m 09:17 20.09.2017

Re: Moj prilog temi

Radio sam tamo pre desetak godina, u vreme USS-a, bilo je svačega (najviše izlivanja ugljen monoksida koji je nevidljiv), ali ovako nešto nikada nisam video.

U to vreme se dosta ulagalo u projekte za zaštitu životne sredine koji se danas (zbog neodržavanja) uglavnom ne koriste.

BTW, ovakva pojava nije uopšte retka, samo smo uspeli da je "uhvatimo" iz dobrog ugla.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 20.09.2017

Re: Moj prilog temi

Kako ti Smederevci tamo, koji je postotak oboljenja od kancera?
misha.m misha.m 09:57 20.09.2017

Re: Moj prilog temi

Tačne podatke stvarno nemam, a i mislim da bi bili "frizirani" za javnost.

Sad, da ljudi umiru kao mušice i da je kancer veoma čest je moj utisak. Samo, što se uzroci pripisuju raznim uticajima, od bombardovanja '99 do Železare. Ko bi ga znao.

Dobra stvar je što ruža vetrova često ovakve oblake oduva preko Dunava, u Kovin, ili niz Dunav, ka Velikom Gradištu.

Zanimljivo je i videti krovove, ograde i dvorišta u naselima Ralja, Radinac i Vranovo, koja su oslonjena na Železaru...
Lionsgate Lionsgate 16:31 20.09.2017

Re: Moj prilog temi

Dobra stvar je što ruža vetrova često ovakve oblake oduva preko Dunava, u Kovin, ili niz Dunav, ka Velikom Gradištu.

A kad zaduva kosava onda taj oblak dobaci do Malog Pozarevca i Mladenovca..
Pa onda vi jedite "neprskano" voce iz smederevskog kraja.



pikuc pikuc 08:21 20.09.2017

Ej!

Tu Srbiju je Vučić nasledio sa sve gradjanima.

Da se mene pita ne bi mesec dana ništa čistio već pustio gradjane da lome, lupaju i gaze po smecu.Nek sve iskrabaju grafitima i izlome.

Ne želim državu u kojoj će pola gradjana raditi u komunalnom i ostalim sluzbama koje čiste grad i popravljaju za ovom drugom polovinom koja sebe naziva elitom raznih vrsta.
Pa čija deca to lupaju i prljaju?
Ko to povraća u pet ujutru ispred nečijeg ulaza?
Čiji petstoevra ker zapisava nečiji ulaz?
Da ne nabrajam, jasno ti je da ciljam na gospodu kako beogradsku tako i novosadsku.
Najgori su ti.
Ta deca gospodska su najveći vandali samo mama i tata to ne znaju.
Jaoj bolje da ćutim. Čega sam se nagledao. Kakve gospode i licemerja.

Nego dva meseca metlu da ne vidim na ulici.
Samo kante prazniti.
Ništa menjati i popravljati, brisati i sl.
Pa da ljudi krenu učiti decu svoju kako se ponaša na ulici.

I još ima da pisem,
Vi sa porodicama što tobože vremena nemate za decu svoju od silnog posla i brzog života nametnutog vama.
Licemeri!
Ne može čovek od vas uci u tržni centar.
Nedelja nekada bila porodičan dan, ljudi kući kuvali ručak i odmarali.
A danas nedeljom malo koju porodicu kući ćeš naći.
Porodično se ide sa kerom u provod u razne zajebancije a ovamo se kuka kako se nema vremena za decu, a kera šeta na lancu, i razgovara sa kerom!
Jeste videli vi koliko je grad pun petstoevra kerova, na jedno dete dolazi ker!
Kažete bedna Srbija?
Milione samo u kerovima ima!

Jaoj, elito razna licemerna
Kažem licemeri!




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:52 20.09.2017

Re: Ej!

Kod nas je sva elita, ti s petstoevra ker i džip s zlatnu kajlu u SNS-u ili SPS-u. Slažem se, ua skorojevići!
tasadebeli tasadebeli 08:58 20.09.2017

Re: Ej!

pikuc

Kažem licemeri!






Ne može čovek od vas uci u tržni centar.










pikuc pikuc 09:11 20.09.2017

Re: Ej!

Zapravo najgori ste vi što imate porodice.
Razjebaste ovo društvo, rascerecili ste sve što se moglo rascereciti za razne vaše zajebancije.
I ovom društvu još goreg od sebe date da razjebe i ono što vi niste uspeli.

Zamislite decu uče da je važno učiti i završiti fakultet da bi se manje patio u životu, da bi ti bilo lakše!
I to normalno, to nije sramota reći, to je velika roditeljska mudrost, licemeri!
Pa koji kurac ja kao društvo imam od toga što ti živiš lepo i lako sa svojom porodicom?
Šta si ti to meni dao kao društvu, gde su moje želje? Pa valjda sam i ja čovek koji nemam porodicu!
Završio si neki fakultet da bi raspredao o djubristu da bi analizirao analize za analizatora?
Koji kurac ja imam od toga?
Ja hoću bre da idem u Univerzum.
Daj mi načina veliki mozgu da odletim do Marsa!
Pa ću te onda izdržavati, i tebe i tvoje kućice.

Joaoj što mi se otvorila dizna sa ovim blogom.
Svašta ću još da kazem gospodine Fukse!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 20.09.2017

Re: Ej!

Samo lakše malo, znam da je povređena ljubav prema vođi ali polako.
looping looping 09:41 20.09.2017

Re: Ej!

Zapravo najgori ste vi što imate porodice.
Razjebaste ovo društvo, rascerecili ste sve što se moglo rascereciti za razne vaše zajebancije.
I ovom društvu još goreg od sebe date da razjebe i ono što vi niste uspeli.

Pa i ti si nečije dete valjda. I ko zna šta si sve raščerečio i razjebao.
maksa83 maksa83 09:52 20.09.2017

Re: Ej!

Čiji petstoevra ker zapisava nečiji ulaz?


Atomski mrav Atomski mrav 10:22 20.09.2017

Re: Ej!

Kažem licemeri!


I kurve i milijarderi... e da, i demoni!
pikuc pikuc 10:44 20.09.2017

Re: Ej!

Srđan Fuchs
Samo lakše malo, znam da je povređena ljubav prema vođi ali polako.


Nema to uopšte veze sa njim.
Da nije Vučić kriv bio bi vam drugi kurac kriv što Srbija smetlište.


maksa83 maksa83 10:48 20.09.2017

Re: Ej!

Da nije Vučić kriv bi vam bi drugi kurac.

Ljudi obično imaji samo po jedan, i retko ko ga zove Vučić, ali ko ima dva nema šta da izgubi i stvarno može prvi da nazove kako hoće.

Gavrilo bre smiri se, koj' ti je Vučić...
pikuc pikuc 11:07 20.09.2017

Re: Ej!

looping
Zapravo najgori ste vi što imate porodice.
Razjebaste ovo društvo, rascerecili ste sve što se moglo rascereciti za razne vaše zajebancije.
I ovom društvu još goreg od sebe date da razjebe i ono što vi niste uspeli.

Pa i ti si nečije dete valjda. I ko zna šta si sve raščerečio i razjebao.


Cije, šta?
pikuc pikuc 12:02 20.09.2017

Re: Ej!

maksa83
Da nije Vučić kriv bi vam bi drugi kurac.

Ljudi obično imaji samo po jedan, i retko ko ga zove Vučić, ali ko ima dva nema šta da izgubi i stvarno može prvi da nazove kako hoće.

Gavrilo bre smiri se, koj' ti je Vučić...


Smiricu se kada se svi dogovorimo kakvu Srbiju želimo i pomognemo jedni drugima da takvu Srbiju napravimo.
Ne po meri "oni što mene zulja" već po meri da što manje sve zulja.
Svaki u skladu sa svojim mogućnostima, potencijalima.
Da naučimo da ih koristimo za dobrobit svih.
Svi pričaju kako je porodica važna ali kakva porodica?
Svi pričaju kako je pojedinac važan, ali kakav pojedinac?
Svi pričaju kako je Srbija ovakva i onakva i naravno političari krivi.
Dokle više tako?
Šta je uopšte konstruktivna kritika?
Da, evo ovo ne valja zbog toga i toga, a sa druge strane drugi nam kaže to je sada tako zbog toga i toga. I nastaje dijalog koji vodi tome da razumemo jedni druge u cilju boljitka svih.
Ja ne vidim da toga ima, a voleo bih tako.
Ne samo između stranaka već i naroda, gradjana.
Neće se Srbija sama popraviti već mi je popravljamo.
Želimo li to?
misha.m misha.m 12:09 20.09.2017

Re: Ej!

Ono što je meni interesantno je što Vi uglavnom postavljate more retoričkih pitanja i time razvodnite temu i udaljite diskusiju od suštine.

U našem slučaju suština problema nije u ljudima koji prljaju, bacaju, pišu, lome - već u sistemu koji to dozvoljava i pored dovoljno dobro napisanih zakona.

Često u razgovoru sa jednim prijateljem kažem - kad bi u našoj zemlji sve inspekcije radile svoj posao, bili bismo skoro pa savršeno društvo.

Da komunalne i druge inspekcije izlaze na teren i pišu prijave za ovako stanje, da se ljudi kažnjavaju za činjenje ili nečinjenje ovakvih slika bi bilo daleko manje.

Ali nalog za to mora doći iz vrha, jer samoincijativno teško da će se nešto preduzeti. A za takav nalog mora da postoji ono što je verujem srpski izum - politička volja. I tu je jadac.

Problem jeste u navikama ljudi, ali te navike se jako brzo otklanjaju ako postoji represija i/ili prevencija.

Problem našeg društva je što se sistem konstantno ruši a (po mom skromnom mišljenju) ta pojava je ubrzana i intenzivirana poslednjih 5 godina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:22 20.09.2017

Re: Ej!

pikuc

Nema to uopšte veze sa njim.
Da nije Vučić kriv bio bi vam drugi kurac kriv što Srbija smetlište.


Tačno, bile bi mi demokrate, ili Radule, Jankale, neko već kriv. Nego što se doprinosa moje skromne porodice tiče, nije zanemarljiv: deca su uzornog ponašanja u kolektivima, dečak je među vodećim učenicima u razredu i, zasad, prvi matematičar (huh, hvala Bogu, oživeo dedin i pradedin gen za matiš), vodeći retor i recitator, drugar, devojčica isto voljen lik od drugara; žena uči strance diplomate i biznismene srpskom jeziku i boljem razumevanju srpske kulture i običaja, ja hrabro nosim steg Kosmičke Srbije kroz Judejski univerzum; za 10 godina sam napravio da od besprizornog puka postanemo rado viđeni gosti u Izraelu i Palestini, naučio sam ih sve da se s bratom ljubi tri puta, a kod svoje srpske kuće pomažem mikrobiznise: trgovine, muzičke škole, zabavišta, sportske klubove. Znači vr' - jedino što kao stari pankos hodam u ritama, osim kada su baš neki fensi događaji ili roditeljski ili sastanci sa predstavnicima školskih upravitelja.

Vi'š šta ti je gnev i osuda - odmah kreneš kamom na brata? Zbog čega, ugrožen je imidž vođe, partije?
maksa83 maksa83 12:37 20.09.2017

Re: Ej!

Želimo li to?

Ne seri bre gavrilo...
mlatisa mlatisa 12:57 20.09.2017

Re: Ej!

Re: Ej!
Želimo li to?

Ne seri bre gavrilo...


Питање је на месту. Не да ли би волели ... Него да ли смо спремни да се и мало помучимо тим поводом. На жалост, мислим да је одговор негативан.
pikuc pikuc 12:59 20.09.2017

Re: Ej!

misha.m
Ono što je meni interesantno je što Vi uglavnom postavljate more retoričkih pitanja i time razvodnite temu i udaljite diskusiju od suštine.

U našem slučaju suština problema nije u ljudima koji prljaju, bacaju, pišu, lome - već u sistemu koji to dozvoljava i pored dovoljno dobro napisanih zakona.

Često u razgovoru sa jednim prijateljem kažem - kad bi u našoj zemlji sve inspekcije radile svoj posao, bili bismo skoro pa savršeno društvo.

Da komunalne i druge inspekcije izlaze na teren i pišu prijave za ovako stanje, da se ljudi kažnjavaju za činjenje ili nečinjenje ovakvih slika bi bilo daleko manje.

Ali nalog za to mora doći iz vrha, jer samoincijativno teško da će se nešto preduzeti. A za takav nalog mora da postoji ono što je verujem srpski izum - politička volja. I tu je jadac.

Problem jeste u navikama ljudi, ali te navike se jako brzo otklanjaju ako postoji represija i/ili prevencija.

Problem našeg društva je što se sistem konstantno ruši a (po mom skromnom mišljenju) ta pojava je ubrzana i intenzivirana poslednjih 5 godina.


A koja je suština?
Vučić kriv.
Takav je naslov bloga.

A ja sam okrenuo priču naopačke prateći stil blog.

"Porodična Srbija"

Pa onda mogu isto tako kao ti napisati..

"Često tako u razgovoru sa jednim prijateljem kažem kada bi porodica funkcionisala i radila svoj posao inspekcije ne bi ni trebale i mi bi smo bili savršeno društvo"

Da roditelj uči dete da poštuje dedu i babu i roditelje, kako bi postovalo i porodicu pa tako bi poštovalo i zajednicu, imalo bi nekakav osećaj da joj pripada.

Ali ne , baba i deda glupi i ništa ne znaju treba im zabraniti da glasaju.
Pa valjda su ti ljudi stekli neku mudrost za 70-80 godina svog života?
Pa nije valjda tinejdzer mudriji od njih?

Jaoj
pikuc pikuc 13:25 20.09.2017

Re: Ej!

Srđan Fuchs
pikuc

Nema to uopšte veze sa njim.
Da nije Vučić kriv bio bi vam drugi kurac kriv što Srbija smetlište.


Tačno, bile bi mi demokrate, ili Radule, Jankale, neko već kriv. Nego što se doprinosa moje skromne porodice tiče, nije zanemarljiv: deca su uzornog ponašanja u kolektivima, dečak je među vodećim učenicima u razredu i, zasad, prvi matematičar (huh, hvala Bogu, oživeo dedin i pradedin gen za matiš), vodeći retor i recitator, drugar, devojčica isto voljen lik od drugara; žena uči strance diplomate i biznismene srpskom jeziku i boljem razumevanju srpske kulture i običaja, ja hrabro nosim steg Kosmičke Srbije kroz Judejski univerzum; za 10 godina sam napravio da od besprizornog puka postanemo rado viđeni gosti u Izraelu i Palestini, naučio sam ih sve da se s bratom ljubi tri puta, a kod svoje srpske kuće pomažem mikrobiznise: trgovine, muzičke škole, zabavišta, sportske klubove. Znači vr' - jedino što kao stari pankos hodam u ritama, osim kada su baš neki fensi događaji ili roditeljski ili sastanci sa predstavnicima školskih upravitelja.

Vi'š šta ti je gnev i osuda - odmah kreneš kamom na brata? Zbog čega, ugrožen je imidž vođe, partije?


Opet ti kažem, ne pišem ovo zbog Vučića.
Doce i drugi posle njega.
I šta treba 300 godina isto da se slusa?
Vidi,
Može doći savršen čovek pred milion ljudi i reći ajte zamnom ovuda jer on zna kuda treba.
Misliš da bi krenuli svi ljudi?
Ne bi, već bi ga povukli da on ide za njima.
I povukli bi i druge sa sobom.

Hedonizam- najveća prevara
Oni što uživaju se bore za prava drugih ljudi,
Zamisli licemerja, a na grbaci tih o kojima brinu lade jaja.

Pa šta je to nego licemerje?
I vidi našta svet liči od tog licemerja?

A jel moguće da svi pomalo uzivimo?
Moguće je!
Al to zahteva drugačiji odnos izmedju samih ljudi.
Drugačiji pristup čoveku. Počev od onoga gde se čovek radja pa do društva, države i svih odnosa u svet.

Misliš da bi svi to voleli?
Evo ja ti kažem ne bi, jer to znači izgubiti svoj povlašćeni položaj zasnovan na laži!
Za to se mora boriti!
Dragi moj, svet se bori za to!
Biraj stranu.


maksa83 maksa83 13:42 20.09.2017

Re: Ej!

Za to se mora boriti!
Dragi moj, svet se bori za to!


misha.m misha.m 14:14 20.09.2017

Re: Ej!

pikuc
A koja je suština?
Vučić kriv.
Takav je naslov bloga.

A ja sam okrenuo priču naopačke prateći stil blog.

"Porodična Srbija"

Pa onda mogu isto tako kao ti napisati..

"Često tako u razgovoru sa jednim prijateljem kažem kada bi porodica funkcionisala i radila svoj posao inspekcije ne bi ni trebale i mi bi smo bili savršeno društvo"

Da roditelj uči dete da poštuje dedu i babu i roditelje, kako bi postovalo i porodicu pa tako bi poštovalo i zajednicu, imalo bi nekakav osećaj da joj pripada.

Ali ne , baba i deda glupi i ništa ne znaju treba im zabraniti da glasaju.
Pa valjda su ti ljudi stekli neku mudrost za 70-80 godina svog života?
Pa nije valjda tinejdzer mudriji od njih?

Jaoj

Kriv jeste, ako ništa drugo ono zato što ništa nije (ili bar nedovoljno) urađeno da se stvari pomere sa mrtve tačke, da ovakvih slika više ne bude.

Utopija koju Vi zamišljate je samo to - Utopija i ništa više. To da će ljudi raditi onako kako ste opisali je nemoguće zbog same ljudske prirode.

I zato postoje zakoni, norme i ograničenja, kao i organi represije koji zakone, norme i ograničenja treba da sprovedu.

Ni u Nemačkoj, Holandiji, Švajcarskoj, ljudi ne vaspitavaju decu i ne bacaju đubre po ulici zato što to duboko u sebi žele i tako osećaju, nego zato što imaju pretnju visokih kazni.

U demokratiji prava idu ruku pod ruku uz odgovornost.

A kako ste došli do zabrane glasanja starijima, ne mogu ni da zamislim...
angie01 angie01 14:16 20.09.2017

Re: Ej!

ovakvu njonju treba zasluziti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:43 20.09.2017

Re: Ej!

Čoveče, ovaj frik iz SNS press-službe zastrašujuće izgleda, i on i balvan iz Oktobra 1864.
pikuc pikuc 16:09 20.09.2017

Re: Ej!

misha.m
pikuc
A koja je suština?
Vučić kriv.
Takav je naslov bloga.

A ja sam okrenuo priču naopačke prateći stil blog.

"Porodična Srbija"

Pa onda mogu isto tako kao ti napisati..

"Često tako u razgovoru sa jednim prijateljem kažem kada bi porodica funkcionisala i radila svoj posao inspekcije ne bi ni trebale i mi bi smo bili savršeno društvo"

Da roditelj uči dete da poštuje dedu i babu i roditelje, kako bi postovalo i porodicu pa tako bi poštovalo i zajednicu, imalo bi nekakav osećaj da joj pripada.

Ali ne , baba i deda glupi i ništa ne znaju treba im zabraniti da glasaju.
Pa valjda su ti ljudi stekli neku mudrost za 70-80 godina svog života?
Pa nije valjda tinejdzer mudriji od njih?

Jaoj

Kriv jeste, ako ništa drugo ono zato što ništa nije (ili bar nedovoljno) urađeno da se stvari pomere sa mrtve tačke, da ovakvih slika više ne bude.

Utopija koju Vi zamišljate je samo to - Utopija i ništa više. To da će ljudi raditi onako kako ste opisali je nemoguće zbog same ljudske prirode.

I zato postoje zakoni, norme i ograničenja, kao i organi represije koji zakone, norme i ograničenja treba da sprovedu.

Ni u Nemačkoj, Holandiji, Švajcarskoj, ljudi ne vaspitavaju decu i ne bacaju đubre po ulici zato što to duboko u sebi žele i tako osećaju, nego zato što imaju pretnju visokih kazni.

U demokratiji prava idu ruku pod ruku uz odgovornost.

A kako ste došli do zabrane glasanja starijima, ne mogu ni da zamislim...


Tu sam te čeko,
Jel to beše oni što nas bombardovali, uredjeni što ne bacaju papirice po ulici jer imaju svest o tome i duboko osećaju da je to loše.

Jaoj pusti me se uredjenih i razvijenih i njihovih zakona što bombe po ulicama bacaju.
Kažeš demokratija je odgovornost?
Pa jesmo li mi Srbi ljudi za njih uopšte?
Jel odgovarao ko za njihove bombe?

Jaoj licemeri.
A ta Švajcarska je bila nacistički trezor dok su Srbe nacisti tamanili ko mrave.

I šta su Srbi dobili za te glave što dadoše?
Mole dzelate svoje da im omoguće da opstanu kao narod na KiM.
Jel ti vidiš dokle je doveden srpski rod od tih uredjenih i te demokratije.
Oni vode brigu o pairicima a mi još glave nismo izvukli sa panja!

Licemeri!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:23 20.09.2017

Re: Ej!

Krajnje iracionalan komentar.
pikuc pikuc 16:42 20.09.2017

Re: Ej!

Srđan Fuchs
Krajnje iracionalan komentar.


Koja je to vlada uredjenih demokratija ljudi pala od ljudi koji su je izabrali, a zbog odluke tih vlada da gadjaju civile po Srbiji?
Nijedna!

Jel bilo možda "je sujis radnik RTSa"
Jel bilo možda "je sujis putnik u vozu"?
Jel bilo...

Nije!


maksa83 maksa83 16:48 20.09.2017

Re: Ej!

Jaoj pusti me se uredjenih i razvijenih i njihovih zakona što bombe po ulicama bacaju.
Kažeš demokratija je odgovornost?
Pa jesmo li mi Srbi ljudi za njih uopšte?
Jel odgovarao ko za njihove bombe?


mlinarslavko mlinarslavko 14:22 20.09.2017

Komunalne kancelarije

U mnogom gradovima u Srbiji je slicna situacija. Kako je ko dolazio na vlast tako je zaposljavo svoje u komunalnom, ili su radnici koji su bili na terenu napredovali i dobijali mesta u kancelarijama. U jednom trenutku je broj ljudi u kancelarijama i sefova daleko premasio broj radnika na terenu, donekle je zabranjeno zaposljavanje, a sredstva su ogranicena. Jednostavno, vise nema ko da radi, dok podelis plate za direktore, sefove, radnike u administraciji, ne ostane za aktivnosti zbog kojih postoje. Tako su smanjili povrsine koje ciste, napravili vece pauze izmedju kosenja trave i gomilu drugih stvari. Medjutim, pronasli su foru za radnike, zaposle ih na krace, obavezan pristup partiji i tako ih ucenjuju. A kakvi bolidi rade kao direktori, sefovi i po kancelarijam, tek je to prica.Kod mene je komunalno mnogo bolje nekada radilo , ali sa pola zaposlenih koliko je sad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:22 21.09.2017

Re: Komunalne kancelarije

Surovo precizan iskaz

anonymous anonymous 15:11 20.09.2017

Što volim ....

....kad svratim ...

...a drugi već odradili poso...

Udri Pikuc iz sveg oružja ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:45 20.09.2017

Re: Što volim ....

Gde tačno nalaziš simpatiju? Čudni su putevi hejterskog marksizma.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:48 20.09.2017

Re: Što volim ....

Koga vi mrzite, sa nenormalnim, sociopatskim stanjima, šta mrzite? Svoje lične neuspehe?

Šta mrziš tačno, što su moji samosvojni, svesna, mirna i uspešna porodica? Oni su se ostvarili a ti nisi? Gde je korenje tvoje beslovesnosti?

Hej da, a gde je Prva Dama Srbije? Je l' i ona gej, nema je nešto u javnosti. Gay je okay. Nemojte mrzeti ostvarene porodice samo zato što sami niste uspeli.
anonymous anonymous 22:09 21.09.2017

Re: Što volim ....

Srđan Fuchs
Gde tačno nalaziš simpatiju? Čudni su putevi hejterskog marksizma.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:44 22.09.2017

Re: Što volim ....

Ozbiljno te pitam, šta je za simpatiju u ovoj priči i gde si video napad na tvoj siroti integritet, odnosno ima li marksizam još išta u šaržeru, idejno, osim huškanja ljudi jednih na druge?
anonymous anonymous 06:19 22.09.2017

Re: Što volim ....

Srđan Fuchs
Ozbiljno te pitam, šta je za simpatiju u ovoj priči i gde si video napad na tvoj siroti integritet, odnosno ima li marksizam još išta u šaržeru, idejno, osim huškanja ljudi jednih na druge?


Pokušavam da izbegnem odgovor , ali ti baš insistiraš ....

Ne vidim ničeg ozbiljnog, ni u tekstu, a ni u tvojim replikama na moj komentar .

Letos sam na Krfu zatekao tone djubra, ....naknadno sam saznao da se radi o štrajku komunalaca....

Ni na pamet mi nije palo da bi za to mogao da bude kriv Cipras .

Shodno tome, blog može da bude samo - čista zajebancija.

Za mene - neinteresantna.

A ako ti to povezuješ sa neostvarenošću, levičarstvom, marksizmom, huškanjem.....i drugim glupostima - tvoja stvar.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 22.09.2017

Re: Što volim ....

znači, nema veze, neka ostane tako i neka niko ne snosi odgovornost, ua NATO bombardovanje, ua licemeri, sluge svetskog poretka? huškaš ovoga na mene, a sve onako u prolazu, hohohaha, kako sam mu smestio.
nsarski nsarski 18:55 20.09.2017

Vinča

Svaka čast tvojim fotkama, Srđane, ali i mi Vinču za trku imamo. Danas sam prolazio pored deponije (na putu za Nuklearni Institut, a kako drugačije). Majko moja, ona Kenija je apoteka!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana