Sport

Početak i svršetak

NNN RSS / 14.09.2017. u 18:37

Svaki početak ima svoj svršetak i svaki svršetak je novi početak itakoto.

Mi smo ovde gde smo i hteli da budemo i zbog čega smo i došli bez obzira na sve okolnosti - borba za košarkašku medalju

DJojlTQXcAA0zUO.jpg 

U petak u 20:30 Srbija igra protiv Rusije za finale EP

Naših 12 žigosanih se pretvara u 7 veličanstvenih :)

Sale voli da rotira igrače, ali je silom prilika najveći teret pao na leđa sedmorici igrača (Bogdanović, Jović, Mačvan, Lučić, Milosavljević, Kuzmić i Marjanović) i oni su to izneli do polufinala EP, ali i ostali momci čine tim, verujem da je najteže poveđenom Lebranku koji bi bio od dragocene pomoći protiv Šveda. Iskreno mislim da bi nas pristup kao protiv Italije vodio do pobede i protiv Rusa. Rusi su pristojno popunjeni na svim pozicijama, predvodi ih Šved, verovatno, uz Šredera, najbrži igrač na EP i u poslednjih par godina najplaćeniji igrač Evrope, ali verujem da možemo da ga izmorimo. Jedini NBA igrač trenutno im je Mozogov i, što reče neko, radi sve što bi centar trebalo da radi (sada nećemo imati onakav mis-meč u reketu kao protiv Italije, ali možemo da ga opteretimo), ostatak ekipe čine uglavnom iskusni evroligaški igrači: krilni centar Voroncevič odlično pogađa otvorene trojke (zatovriti ga), Kurbanov je klasičan gurač, Fridzon... ali ni oni nemaju nešto dugačku klupu, ne rotiraju mnogo, svi su već prebacili ili na pragu 30 (spoj iskustva i iskustva), dobro se poznajemo, igrali smo jednu pripremnu utakmicu, pa onda jednu potpuno različitu takmičarsku u grupi, ali sada je nok-aut faza, šta više polufinale, tako da je ova utakmica svet za sebe. Ono što nam daje realnu nadu je da ne bi trebalo da možemo da ponovimo onako loše izdanje kao u grupi. U potpunosti verujem u ove momke (i oni su do sada i opravdali poverenje) , u ekipu i Saleta... ovo je meč koji smo došli da dobijemo ovde.

Drugo polufinale je večeras Slovenija - Španija

Španci deluju pomalo zastrašujuće sa braćom Gasol, jbg. raspala se Jugoslavija (Španci su na ovom EP već odigrali 2 utakmice sa nekom od ex-yu ekipa, sada igraju sa 3. i postoji relana verovatnoća da odigraju i 4. meč...), raspao se SSSR, a Baskija i Katalonija još ništa i ne samo to nego daju razne Gasole, Inieste i ine. + ne što se ne raspadaju nego ni ne penzionišu. Pau je sada i zvanično najbolji strelac u istoriji EP (a nezvanično je i najbolji igrač), a Mark je toliko veliki da je u potpunisti izašao iz bratove senke. Španci imaju dva odlična bradata pleja, ali možda možda možda nisu tako "mesnati" kao pre (ono što im itekako ide na ruku što su drugi, čitaj mi, donekle oslabljeni). Slovenci žive san, možda su u istoriji imali i jače reprezantacije, ali nikako duznu medalju (jednom ih je Teo sprečio trojkom u poslednjoj sekundi) i mislim da bi sada konačno mogli to da dosanjaju, Dragić je ol-star kalibar, a Dončić možda i više od toga, Vidmar im je jedini dobar visok igrač i on ima nemoguću misiju u polufinalu, Prepelič izrasta u odličnog beka...

...a kreće i fuca i kao nikada do sad imamo dva predstavnika u Evropi!europa.png

Partizan gostuje švicarskim Mladim momcima u 19:00, a Zvezda dočekuje Bate Borisov u 21h

Zvezda je još u grupi sa "starim znancima" najskupljim Arsenalom i najomraženijim kelnom.

Partizan je u grupi sa kijevskim Dinamom i "bratskim" Skendarbegom

Ostalo opširnije u komentarima :)

 



Komentari (333)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

little_radojica little_radojica 19:45 17.09.2017

Re: klupa sa rezervnim delovima

maksa83



Ладно Шаренац сад препричао овај пост (и избацио онај део са узгајањем јабука)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 17.09.2017

Re: klupa sa rezervnim delovima

Kude si bre ti, Radodžika čovek, brinuo sam se za te!
little_radojica little_radojica 22:36 17.09.2017

Re: klupa sa rezervnim delovima

Srđan Fuchs
Kude si bre ti, Radodžika čovek, brinuo sam se za te!


Немам ти кад
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:43 17.09.2017

Re: klupa sa rezervnim delovima

tasadebeli tasadebeli 07:35 17.09.2017

Славко и Мирко

Него, кад смо већ код зезања Хрвата... Не мерем издржат'!


Урнебесни лапсус Славка Цвитковића: Нема Теодосића, одлази у ЈНА (ВИДЕО)

16 септембар, 2017

Хрватска је још једном разочарала нацију, њени кошаркаши заустављени су у осмини финала Евробаскета

Навикли смо у Србији да је наша селекција готово увек у завршним борбама свих такмичења и да игра за медаљу, за разлику од комшија Хрвата.

Коментатори на ХРТ-у са великим уважавањем говоре о српској селекцији, то је чинио и Славко Цвитковић, током преноса полуфиналног меча из Истанбула, Србија - Русија.

Ипак, поткрао му се лапсус. Током набрајања ко све недостаје Србији образлагао је појединачне случајеве, а кад је дошао до Милоша Теодосића, рекао је "да одлази у ЈНА". Свакако је мислио на НБА лигу.


(Спортски журнал - ЛИНК)



aureus aureus 07:52 17.09.2017

Re: Славко и Мирко

Vidi ti kakve plaže oni imaju u Španiji.

Kazezoze Kazezoze 10:31 17.09.2017

200

Prvi i poslednji na ovoj strani!
tasadebeli tasadebeli 12:28 17.09.2017

Re: Славко и Мирко

aureus
Vidi ti kakve plaže oni imaju u Španiji.




Знам, врхунске!!!






Знаш шта, захвалан сам Славку Цвитковићу јер сам сада схватио да браћи Хрватима Титови пионири кумровачког политичког усмерења седе на грбачи исто колико и нама Србима.

Можда чак и више...
NNN NNN 15:10 17.09.2017

f1

ludački sudar na startu (koji je moguće rešio sezonu)
pribojavao sam se ovako nečega pred start s obzirom da je Ferstapen bio odmah iza Fetela, ali je bilo još gore...
niccolo niccolo 15:34 17.09.2017

Re: f1

Španci drže za sada pod kontrolom...a deluju i raspoloženije od Rusa.

Edit: Nego, ko će da prenosi basket kad Šareni ode u penziju?
aureus aureus 17:12 17.09.2017

Re: f1

niccolo
Španci drže za sada pod kontrolom...a deluju i raspoloženije od Rusa.

93:85 za Španiju. Braća Gasol dala ukupno 51 poen, a šut za dva im je bio 71%. Rodrigez podijelio 9 asistencija i imao 16 poena. Sve što bi čovjek očekivao protiv Slovenije - prikazali su protiv Rusije. Sad se vidi kako su Slovenci moćno odigrali.

Danas Šved 18 poena, uz dobre procente, ali i 5 izgubljenih lopti. Loše su stvari funkcionisale s njim na terenu, pa je u igri proveo samo 25 minuta.

niccolo
Edit: Nego, ko će da prenosi basket kad Šareni ode u penziju?

Pa, evo...prenosio sam onlajn utakmice na ovom blogu, komentarisao sam...
Ne, čekaj...
- Šta, nećeš da budeš komentator na televiziji umjesto Šarenca?
- Ja bi' da budem direktor televizije.
- Prod'o si se Vučiću!
- Neću sad da budem ni direktor televizije.
niccolo niccolo 18:28 17.09.2017

Re: f1

- Ja bi' da budem direktor televizije

Ne usvaja se, već imamo kandidata za direktora televizije.
omega68 omega68 17:00 17.09.2017

:)

NDH će biti prvi komšija prvaka Evrope


Novak Đoković je preko svojih ljudi poslao u Istanbul specijalnu lekovitu kremu za jednog od ključnih igrača Orlova.

Zahvaljujući kremi i Noletu, Jović će sigurno biti spreman za veliko finale protiv Slovenije.

omega68 omega68 17:05 17.09.2017

Re: :)

У башти кафића, у коме је било више десетина словеначких навијача, одједном се зачула песма. И то не било која. Песма – Београду.
Загрмели су Словенци уз стихове и мелодију које је прославила Светлана Ражнатовић, оставивши многе наше љубитеље кошарке – затечене. Са осмесима на уснама, наравно, јер је ово било једно пријатно изненађење.

aureus aureus 18:05 17.09.2017

Mančesteri

Dva Mančestera posle pet kola imaju u svemu identičan učinak. Čak su postigli i primili isto golova.
Ponovo se Murinjo i Gvardiola 'vataju za vratove.

niccolo niccolo 18:30 17.09.2017

Re: Mančesteri

Zapadna butkica opet loše počela prvenstvo...
NNN NNN 18:33 17.09.2017

Re: Mančesteri

Baš sam to juče gledao kad je Siti iskidao 6:0, rekoh sad Mančester (jedan je Mančester) mora da dobije sa 4:0 i pomislih da nema šanse...
niccolo niccolo 19:18 17.09.2017

Re: Mančesteri

Dobro bre, oće da ponudi neko ovde pivo? Ovi današnji domaćini...u moje vreme...
NNN NNN 19:24 17.09.2017

Re: Mančesteri

nisam siguran da ću da ga pijem čak i ako pobedimo
(imao sam "tešku" noć )
ali vi izvolite
NNN NNN 19:27 17.09.2017

Srbija - Slovenija

ajmo
NNN NNN 20:22 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Biju Srbi, al' biju i Srbi

Bogdan krenuo odlično, ali posle malo forsitao trojke,
mi nekoliko promašenih otvoenih šuteva za, oni 4 trojke sa 9 metara preko ruke
Lučić gine,
suđenje čemerno!!!!!!!!!!!!!!!! (pa nije valjda Melanija toliko bitna)
nask nask 20:27 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Pa kad ima više lepih slovenki u publici nego lepih srpkinja. Ko god se ikad sportski takmičio zna kakav je efekat lepih žena u publici na igračke performanse.

Pod hitno da ufate par lepih ruskinja koje su još u Stambolu i da im daju naše dresove i zastave.
aureus aureus 20:29 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Како год да се заврши ова утакмица - а Словенци воде - они су показали да против њих није лако одиграти добру одбрану. Дали су 56 поена за полувријем од тога Драгић 26.
Србија је добро почела утакмицу, али се десио онај пад од 27-28 до 38-28. После тога су Словенци само сервисирали то вођство.

Добро је да је и Србија постигла 47 поена, али штета што није ушла још која тројка.

Недостаје Лазић да одигра прави правцати фластер на Драгићу. У овој репрезентацији само он зна то да одради како треба.

У наставку, Србија треба да бира мало једноставнија рјешења у нападу, а у одбрани...
Ја бих жртвовао једног играча на Драгићу, можда Мицића.
little_radojica little_radojica 20:29 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Богдану се одсекле руке. Али на овај број поена, ово није превише за стићи. Бобинатор мора да крене да смањује, а Богдан ће на крају.
aureus aureus 20:32 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Брине ме што су обручи у овој дворани премекани.
Турци су то можда штимали због себе, али су испали у шеснаестини финала.
Бар једна тројка је Словенцима ушла због тога.
aureus aureus 20:34 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

little_radojica
Богдану се одсекле руке. Али на овај број поена, ово није превише за стићи. Бобинатор мора да крене да смањује, а Богдан ће на крају.

Богдан читаво првенство непотребно форсира тројке, а тако је моћан у улазима, асистенцијама и свему другом. Треба да пуца само отворене тројке.
niccolo niccolo 20:50 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Pa ovaj Micić u stvari zna da vodi loptu...
aureus aureus 20:51 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Срби дошли на минус два, а петорка која прелама Штимац, Бирчевић, Лучић, Гудурић и Мицић!!!
Хаха! Момци, сјајни сте!
aureus aureus 20:59 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Минус четири пред последњу четвртину уопште није лоше с обзиром на то шта се све дешавало.
С обзиром да се Дончић повриједио, у Словенији ће све морати да рјешава Драгић. А он је већ дао 34-35 поена. Штета што је Штимац направио онај фаул на 0,6 секунди.
niccolo niccolo 21:30 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Jebiga, stadosmo na kraju u napadu...a i Kokoškov je na vreme izveo Dragića iz igre...nema veze, medalja je medalja...
aureus aureus 21:30 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Ова утакмица се могла добити.
Они сасвим непотребни шутеви за три кад је заостатак био само два поена на 2-3 минута до краја су доста утицали на исход.
Глупа рјешења на крају.

Нисам уопште задовољан.
NNN NNN 21:31 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

aureus
Срби дошли на минус два, а петорка која прелама Штимац, Бирчевић, Лучић, Гудурић и Мицић!!!
Хаха! Момци, сјајни сте!

baš mi je milo što su nas baš oni vratili, a toliko smo ih osporavali.
Ovo je A reprezentacija, ovo je najbolja ekipa koju smo mogli da sastavimo i igrali su najbolje što su mogli.
Žao mi je nekih otvorenih šuteva za 3 koji nisu ušli (dok su oni u 2. štporet ubacivali)
i što je sramotno suđenje upropastilo utakmicu u velikoj meri.

Bravo momci svaka čast!
Ja sam prezadovoljan ovim prvenstvom i to svim igračima i posebno selektorom!


niccolo niccolo 21:36 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Ja sam prezadovoljan ovim prvenstvom i to svim igrtačima i posebno selektorom!

Saglasan
nask nask 21:46 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Bravo momci svaka čast!


Baš tako.
aureus aureus 21:47 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

NNN

Ja sam prezadovoljan

Ја нисам.
Сад прво треба чекати двије године до Свјетског првенства, па онда још једну до Олимпијских игара...ту прво треба истрпити ново тамбурање и иживљавање Американаца, па тек онда за четири године поново доћи у ситуацију да се бориш за злато.

Додатно, не можеш да кажеш да си најбољи после Американаца, ако те у Европи побиједи Словенија.
Ово је била прилика на квадрат.
NNN NNN 21:54 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Додатно, не можеш да кажеш да си најбољи после Американаца, ако те у Европи побиједи Словенија.
pa dobro, donekle i možemo - imali su Amerikanca
niccolo niccolo 21:56 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

ако те у Европи побиједи Словенија.

Polako, polako, even a blind chicken...Tako su i Grci jednom uzeli EP u fudbalu. Bitan je kontinuitet rezultata, svakom može da se desi da jedne sezone bude Lester. I taj kontinuitet je ono što je zaista bitno kad je naša reprezentacija u pitanju.
aureus aureus 22:06 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Svaka čast Kokoškovu.
Napravio je dobar izbor igrača, majstorski skautirao sve svoje protivnike, sjajno vodio utakmice.
Mislim i da je večeras bio bolji od protivničkog trenera.
aureus aureus 22:52 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

3:37 - MOMENAT KAD SRBIJA IMA +2. Od tog momenta samo 3 poena. A slovenci 13.

80-82 #7 B. Bogdanovic layup made
3:22
#6 M. Macvan
personal foul; 2 free throws awarded
3:22
#0 A. Randolph
foul drawn
3:22
81-82 #0 A. Randolph
1st of 2 free throws made
3:22
#7 K. Prepelic
made the assist

3:22
82-82 #0 A. Randolph
2nd of 2 free throws made


3:01
#32 O. Kuzmic
turnover; ball handling
3:01
#14 G. Vidmar
steal

2:48
#0 A. Randolph
2pt jump shot missed

............................................................
JOŠ UVIJEK JE SVE U REDU
............................................................

2:48
#11 V. Lucic
defensive rebound
2:35
#7 B. Bogdanovic
2pt jump shot missed
2:35
team offensive rebound
2:35
#14 G. Vidmar
personal foul; 2 free throws awarded
2:35
#32 O. Kuzmic
foul drawn
2:35
#32 O. Kuzmic
1st of 2 free throws missed
2:35
#32 O. Kuzmic
2nd of 2 free throws missed

...................................................
KUZMIĆU, NE PROMAŠUJ SLOBODNA BACANJA
...................................................

SRB
2:35
#11 J. Blazic
defensive rebound
2:21
84-82 #7 K. Prepelic
2pt jump shot made

2:20
Timeout
SRB

..............................................
Minus dva. Ništa strašno. 2:20 do kraja. Đorđević zove tajmaut, a Srbija ima napad. Polako momci, sve je pod kontrolom. Samo pametno.
..............................................

2:07
#7 B. Bogdanovic
3pt jump shot missed
2:04
team offensive rebound
SRB
2:02
#6 M. Macvan
3pt jump shot missed

.............................................
AMAN ZAMAN! Dvije promašene trojke, a čak nisu ni morale da se šutiraju. No, dobro, treba se odbraniti.
.............................................

2:02
#7 K. Prepelic
defensive rebound
1:48
#7 K. Prepelic
2pt jump shot from center missed
1:48
#11 J. Blazic
offensive rebound
1:38
86-82 #0 A. Randolph
layup made
1:38
#7 B. Bogdanovic
personal foul; 1 free throw awarded
1:38
#0 A. Randolph
foul drawn1:38
#11 J. Blazic
made the assist
1:38
#15 V. Stimac
Substitution: replaces
SRB
1:38
#0 A. Randolph
1st free throw missed
1:38
#6 M. Macvan
defensive rebound

............................................
OK. MINUS ČETIRI. Ali 1:38. Svašta može da bude ako se pogodi naredni napad, a onda napravi jedna dobra odbrana.
...........................................


1:20
#7 B. Bogdanovic
layup blocked (UH!)
1:20
#14 G. Vidmar
blocked the shot

1:20
#7 K. Prepelic
defensive rebound
1:05
#11 V. Lucic
personal foul; 3 free throws awarded (UH!)
1:05
#7 K. Prepelic
foul drawn
1:05
Timeout
SRB
1:05
#23 M. Guduric
Substitution: replaces
SRB
1:05
87-82 #7 K. Prepelic
1st of 3 free throws made
SLO
1:05
#7 K. Prepelic
2nd of 3 free throws missed
1:05
88-82 #7 K. Prepelic
3rd of 3 free throws made
0:53
#7 B. Bogdanovic
3pt jump shot from center missed
0:53
#14 G. Vidmar
defensive rebound
SLO
0:38
#0 A. Randolph
dunk blocked
0:38
#11 V. Lucic
blocked the shot
0:38
#6 A. Nikolic
offensive rebound
0:35
#7 B. Bogdanovic
personal foul; 2 free throws awarded
0:35
#6 A. Nikolic
foul drawn
0:35
89-82 #6 A. Nikolic
1st of 2 free throws made
0:35
90-82 #6 A. Nikolic
2nd of 2 free throws made
0:35
Timeout
SRB

0:35
#8 E. Muric
Substitution: replaces
0:35
#31 V. Cancar
Substitution: replaces
0:34
#7 B. Bogdanovic
3pt jump shot missed
0:34
#0 A. Randolph
defensive rebound
0:29
#11 V. Lucic
personal foul; 2 free throws awarded
0:29
#11 J. Blazic
foul drawn
0:29
#14 S. Bircevic
Substitution: replaces
0:29
91-82 #11 J. Blazic
1st of 2 free throws made
0:29
92-82 #11 J. Blazic
2nd of 2 free throws made
0:23
92-85 #6 M. Macvan
3pt jump shot from center made
0:23
#22 V. Micic
made the assist
0:18
#23 M. Guduric
personal foul; 2 free throws awarded
0:18
#11 J. Blazic
foul drawn
0:18
#11 J. Blazic
1st of 2 free throws missed
0:18
93-85 #11 J. Blazic
2nd of 2 free throws made
0:14
#23 M. Guduric
3pt jump shot missed
0:14
#0 A. Randolph
defensive rebound
0:00
End of game

.......................................................
NE, NISU ISKORIŠĆENI NAPADI, A NIJE BILO NI DOBRE ODBRANE. Utakmica je jasno izgubljena u zadnjih tri i po minuta.
.......................................................
alselone alselone 23:43 17.09.2017

Re: Srbija - Slovenija

Додатно, не можеш да кажеш да си најбољи после Американаца, ако те у Европи побиједи Словенија.


Iiiiiiiiiii, imamo pobednika najsmrdljivijeg komentara danas.
milisav68 milisav68 21:30 17.09.2017

To je to

Slovenci su pošteno zaradili zlato, a mi smo pravili gluposti.
NNN NNN 21:36 17.09.2017

Re: To je to

Slovenci i Amerikanac

Ono što je veliki + za njih je su u finišu igrali baz Dragića (ubedljivo najbolji igrač na ovom EP i najveći +/- i bez Dončića) da im je Prepelič izborio zlato (njega sam se najviše plašio).
little_radojica little_radojica 21:38 17.09.2017

Re: To je to

И Блажић је повезао 4 поена кад им је била вода у ушима
NNN NNN 21:43 17.09.2017

Re: To je to

Jeste,
i to je donekle očekivano, jer su im dva glavna igrača bila napolju, Prepelič je krenuo da maši, a Jaka je sigurno najnapaljeniji.
little_radojica little_radojica 21:46 17.09.2017

Re: To je to

Кључни моменат утакмице је ербол Богдановића. Није се опоравио од тога. У следећем нападу исфорсирао још једну и погодио таблу. Од тад је био сенка самог себе. Мислио сам да ће на крају да крене са улазима, али и ту добио рампу. Штета, штета, штета.
NNN NNN 21:53 17.09.2017

Re: To je to

Мислио сам да ће на крају да крене са улазима, али и ту добио рампу. Штета, штета, штета.
Prizivao sam taj ulaz, mislio sam da će ići možda da izbori bacanja. Previše je palo na njega (Mačvan je odlično povukao kada je trebalo), mnogo je nedostajao Jović, videlo se da je rovit, čak je i Vasa bio plej više nego na bilo kojoj utakmici (računajući i pripreme).
Mnogo mi je žao Lučića, dao je 200%
nisu padali ni kada smo gubili dvocifreno.

milisav68 milisav68 21:53 17.09.2017

Re: To je to

NNN
Slovenci i Amerikanac

Da, diskutabilno, ali dobro, neka ih.

Svaka čast našim momcima.
Ono što je veliki + za njih je su u finišu igrali baz Dragića (ubedljivo najbolji igrač na ovom EP i najveći +/- i bez Dončića) da im je Prepelič izborio zlato (njega sam se najviše plašio).

Pa i mi smo bez Bogdana.To što je on bio na terenu, ne znači da je bio u stanju da odigra na svom nivou.

Velika je razlika kada braniš ili juriš rezultat, a mi smo ga jurili skoro tri četvrtine.

Moram da pomenem i sudije koje nisu bile na nivou finala, pravili su greške. pa su posle peglali, ali nismo zbog njih izgubili, na to pobednici uvek moraju da budu spremni.

little_radojica little_radojica 21:56 17.09.2017

Re: To je to

Рендолф прави профеционалац, покер-фејс и на подијуму. На крају ће само уредно сложити медаљу у актовку, спустити наочаре и дотећи кравату и отићи у залазак сунца док Словенци славе уз трубаче и Цецу.
vcucko vcucko 22:05 17.09.2017

Re: To je to

little_radojica
Кључни моменат утакмице је ербол Богдановића. Није се опоравио од тога. У следећем нападу исфорсирао још једну и погодио таблу. Од тад је био сенка самог себе. Мислио сам да ће на крају да крене са улазима, али и ту добио рампу. Штета, штета, штета.

Bogdanović je radio šta se od njega očekivalo da radi, to što nije i uradio, to je druga stvar. Jedino kad je stvarno us.o motku to je ta rampa; Micić mu je stajao sam u ćošku. Imam neki osećaj da bi grešni Vasilije pogodio. Naravno, to je potpuno subjektivno, naravno to uopšte ne znači da bi dobili. Ali bi se igralo na nož do kraja. Ovako je tada bilo gotovo, minut i po pre kraja.

Što je najcrnje, moglo se ovo dobiti, uz sav vidljiv nedostatak kvaliteta (onog vrhunskog, koji rešava ovakve utakmice), uz povredu Jovića, uz gomilu gluposti koje smo počinili. Naši centri, najavljeni kao naš najveći adut, kao da nisu igrali. Još je Štimac bio najbolji to što je igrao, onda je jasno koliko je sati. I uz sve to ušli smo u egal završnicu do te rampe Bogdanu. Kod njih su glavni igrači na ovaj ili onaj način nestali u završnici, a izvukao ih je Amer. Bem ti evropsko prvenstvo koje rešava Amer, koji je prvi put bio u Sloveniji kad je došao po pasoš.

Zašto je Sale držao centre (Bobija i Kuzmića) na klupi u samoj završnici? Ne verujem da se pogubio, nego zato što su do tada bili prisutni građani. Glave su još vruće, da ne kunemo previše. Samo još jedan subjektivan osećaj: ovu završnicu bi Šved dobio, potpisujem. ovo je bilo za takvog, recimo, solo ludaka.
alselone alselone 22:14 17.09.2017

Re: To je to

ovu završnicu bi Šved dobio, potpisujem. ovo je bilo za takvog, recimo, solo ludaka.


Ovu zavrsnicu bi i Teo dobio. Zavrsnicu dobija iskustvo. Igrala su dva tima neiskusnih momaka i kljucna stvar je bila ko ce prvi da se odlepi. Ovim drugim ulazi voda u usi, pravi se razlika koja se ne stize i to je to. Da smo se mi odlepili, Slovenci bi jednako prosli. Finale je igra samopouzdanja, a posto su sve neiskusni igraci, samopouzdanje se dobija razlikom. Videlo se koliko smo se mi lako priblizavali, kako je i njima ulazila voda u usi, ali nismo imali vodju koji tada zna da presudi, koji da trojku kad gori, koji napravi ulaz uz faul kad se lomi rezultat.
nukleo nukleo 22:17 17.09.2017

Re: To je to

little_radojica
Кључни моменат утакмице је ербол Богдановића. Није се опоравио од тога. У следећем нападу исфорсирао још једну и погодио таблу. Од тад је био сенка самог себе. Мислио сам да ће на крају да крене са улазима, али и ту добио рампу. Штета, штета, штета.


Kljucni momenat utakmice su dva promasena bacanja Kuzmica.

Kuzmic + Marjanovic = 12 poena?!
Kuzmic + Marjanovic = 4 skoka?!

http://www.fiba.basketball/eurobasket/2017/1709/Slovenia-Serbia#|tab=boxscore_statistics

omega68 omega68 22:20 17.09.2017

Re: To je to

Naši centri, najavljeni kao naš najveći adut, kao da nisu igrali.

Koliko se ja razumem u taj sport, naš trener je izgubio poslednjih 5 min.
Molim one koji se bolje razumeju da se izjasne?
alselone alselone 22:22 17.09.2017

Re: To je to

naš trener je izgubio poslednjih 5 min.


Omega brate, pre par godina si ga kudio i objasnjavao kako je tu da nam upropasti kosarku. Zatim si ga obozavao kad je dobijao. Sada ponovo znas bolje od njega.

Je l' to tebi zvuci realno?
omega68 omega68 22:28 17.09.2017

Re: To je to

Ne.
Sale je i dalje odličan, vrhunski trener.
Ja se ne razumem previše u basket.
Pitam stručnije, kojih ovde ima, da se izjasne.
Ne želim da umanjim Saleta time što mislim da je pogrešio.Nije on Bog otac Savaot da nemam mišljenje o poslednjih 5 min.
Pre prvenstva bih potpisao srebro bez razmišljanja.
Nego, još jednom, čini mi se da taktika nije išla ka centrima.Doduše, isekli su nam centre sudije u 1. pa možda je to bilo presudno.Ne znam.
vcucko vcucko 22:30 17.09.2017

Re: To je to

alselone
ovu završnicu bi Šved dobio, potpisujem. ovo je bilo za takvog, recimo, solo ludaka.


Ovu zavrsnicu bi i Teo dobio. Zavrsnicu dobija iskustvo. Igrala su dva tima neiskusnih momaka i kljucna stvar je bila ko ce prvi da se odlepi. Ovim drugim ulazi voda u usi, pravi se razlika koja se ne stize i to je to. Da smo se mi odlepili, Slovenci bi jednako prosli. Finale je igra samopouzdanja, a posto su sve neiskusni igraci, samopouzdanje se dobija razlikom. Videlo se koliko smo se mi lako priblizavali, kako je i njima ulazila voda u usi, ali nismo imali vodju koji tada zna da presudi, koji da trojku kad gori, koji napravi ulaz uz faul kad se lomi rezultat.

Sve OK, ali mi smo stigli i poveli, seti se. Istom logikom, tek oni su trebali da padnu kad se to desilo. Nakon što su tri četvrtine razbijali, uglavnom. Kad smo poveli 82:80, samo jedna dobra naša odbrana i koš, završilo bi verujem dvocifreno za nas. Ali od tog momenta mi neobjašnjivo prestajemo da igramo. Do kraja (koliko, 3+ minuta?) smo dali samo onu trojku Mačvana od table, iz očaja.
Nije pljuvanje, samo žal što smo sami ritnuli zlato, protiv Indijanaca. Jer oni su upravo to: Indijanci.
omega68 omega68 22:31 17.09.2017

Re: To je to

Dodatak: Nije Sale trebao da nam uništi košarku nego Mihajlović fudbal, to sam pričao.
I uništio ga je.
Za Saleta sam govorio nešto oko Bobija.
Posle onog ciganisanja nije trebalo ni sad da ga zove.
niccolo niccolo 22:41 17.09.2017

Re: To je to

naš trener je izgubio poslednjih 5 min

Jel to uključuje i onaj deo kada smo ih stigli i prestigli (na kratko nažalost)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:42 17.09.2017

Re: To je to

Nisi u pravu, Muslin radi korektan posao. Imamo vrhunsku odbranu, a odbrana, talenat za odbranu je ključ svakog srpskog uspeha.
omega68 omega68 22:44 17.09.2017

Re: To je to

Ne znam više, možda 3 min, bukvalcu
Nisi u pravu, Muslin radi korektan posao

Ok.Pričam za one kvalifikacije, bukvalcu br. 2
niccolo niccolo 22:45 17.09.2017

Re: To je to

Ne znam više, možda 3 min

Pa to ti i pričam, koliko ih je on stigao toliko je i izgubio meč...
alselone alselone 22:47 17.09.2017

Re: To je to

@Omega

Centri su se usrali. Bobi je neocekivano izneo polufinale, puno je bilo ocekivati da ponovo tako zablista.

Sto se tice Saletove taktike, ona nas je i dovela dovde. Sumnjam da je pogresio u poslednjih 5 minuta. Da smo uboli par komada sto smo morali, sad bi ga slavili.

Mihalovic je budala. Svaka njemu cast na slobodnjacima, ali je volina inadzijska koja nema pojma o vodjednju tima. Pa cak ni o vodjenu sebe. Seti se pljuvanja, seti se utakmice protiv Slovenije (eto simbolike).
alselone alselone 22:48 17.09.2017

Re: To je to

Sve OK, ali mi smo stigli i poveli, seti se. Istom logikom, tek oni su trebali da padnu kad se to desilo.


Seti se koliko je trajao egal. Svi su gresili kao budale. Njih je prve krenulo posle te smesne deonice, i ponovo su dobili psiholosku prednost.
milisav68 milisav68 22:49 17.09.2017

Re: To je to

alselone
ovu završnicu bi Šved dobio, potpisujem. ovo je bilo za takvog, recimo, solo ludaka.

Ovu zavrsnicu bi i Teo dobio. Zavrsnicu dobija iskustvo. Igrala su dva tima neiskusnih momaka i kljucna stvar je bila ko ce prvi da se odlepi.

Ima toga, ali je najviše kumovao umor.Ono što sam kukao od prve utakmice je trošenje Bogdana i Jovića.

Jović se povredio, a Bogdan disao na škrge, kao i Dragić koga su hvatali grčevi.

I tu je Kokoškov "pobedio" Saleta, jer je menjao igrače, čim je video da nema dobitnu kombinaciju, dok je Saletu trebalo skoro dve četvrtine da shvati da su Bobi i Kuzmić postali "neupotrebljivi.Doduše, tu je malo kumovao i sudijski kriterijum, ali nije bilo presudno, trebalo je da se prilagođava.

Omega,

nije utakmica izgubljena u zadnjih pet minuta, već tokom druge četvrtine, i to baš to što si pomenuo, isekli su nam centre,mada smo i sami pravili gluposti, sa glupo izgubljenim loptama, što se u ovakvim utakmicama ne prašta.

Takođe smo na momente glupo igrali odbranu, i dozvolili im gomilu lakih poena, za razliku od Slovenaca koji su nas "prebili".
alselone alselone 22:55 17.09.2017

Re: To je to


nije utakmica izgubljena u zadnjih pet minuta, već tokom druge četvrtine,

Tako je. Mi smo tu pali i jako je bilo tesko to stici kasnije. Failo je iskustvo, energija i laki poeni koji nose.

Onaj komentar koji je kruzio internetom kako se kod nas uvek pojavi neko od koga niko ne ocekuje vodeci doprinos, uopste nije pogresio. Samo malo da ja klackalica bila drugacija to je bio Lucic. Momak je zaginio u najboljem svetlu nase kosarke.
omega68 omega68 22:57 17.09.2017

Re: To je to

Bobi je neocekivano izneo polufinale, puno je bilo ocekivati da ponovo tako zablista.

Čekaj, je l' to onaj što za 3 godine treba da dobije 20 miliona dolara?
Najviši ubedljivo?Nema snage da unese nekog Vidmara ili sirotog Dimeca u koš sa sve patikama?
Ja sam očekivao da njihovi centri izađu sa po 5 ličnih početkom 4. četvrtine.
Ali Brazilac je mislio da onda ne bi bilo zanimljivo.
vcucko vcucko 22:59 17.09.2017

Re: To je to

alselone
Sve OK, ali mi smo stigli i poveli, seti se. Istom logikom, tek oni su trebali da padnu kad se to desilo.


Seti se koliko je trajao egal. Svi su gresili kao budale. Njih je prve krenulo posle te smesne deonice, i ponovo su dobili psiholosku prednost.

To i kažem, sve vreme nam je nedostajala jedna odbrana i koš posle te odbrane. Ne bi nijedan Indijanac pogodio na -4 ili -5, nema šanse. Lagana završnica za nas. Ali posle Kuzmićevih bacanja (bar jedno da je dao potpuno druga priča bi bila) mi smo prestali da igramo. Završili utakmicu.
Meni neobjašnjivo, sem upravo to neiskustvo.
omega68 omega68 22:59 17.09.2017

Re: To je to

nije utakmica izgubljena u zadnjih pet minuta, već tokom druge četvrtine,


Tako je. Mi smo tu pali i jako je bilo tesko to stici kasnije. Failo je iskustvo, energija i laki poeni koji nose.


Glavni krivac za poraz Djordjevic... Na 63-61 Kokoskov ubacuje Dragica a Sale ne vraca u igru Lucica, Marjanovica i Bogdana... Ode rezultat na 69-61 ocas posla... I jos jedan glavni trenutak, na 82-82 Kuzmic promasuje oba slobodna bacanja, to je definitivno presudilo... E pa druze, vezbaj slobodna...
(Goran, 17. septembar 2017 22:41)

# Link komentara
Preporučujem (+34)
Ne preporučujem (-12)
omega68 omega68 23:02 17.09.2017

Re: To je to

Kokoškov zatvorio Bobija ekipno i Đorđević se pogubio, pustio Štimca da mu igra ključne momente. Koliko je Đorđević zaslužan što su došli dovde toliko je sada pokazao neiskustvo i ludost. Kakav, bre, Štimac, dobar je on momak ali ne može treći centar da ti igra završnicu finala kad su prva dva zdrava. To se ne radi. Naročito kad je Dragić izašao Bobi je MORAO da igra jer ne bi bio problem ni u odbrani, oni tada ni pikove nisu igrali. Hvala Saletu za sve, ali ruku na srce ovo su bile katastrofalne odluke.
(Zoki, 17. septembar 2017 22:40)

# Link komentara
Preporučujem (+102)
Ne preporučujem (-38
alselone alselone 23:02 17.09.2017

Re: To je to

Ali Brazilac je mislio da onda ne bi bilo zanimljivo.


Jeste, jebali su nas sudije. Da je cika Bora tu, sve bi bilo drugacije. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:03 17.09.2017

Re: To je to

Sudije na ovom prvenstvu su specijalizovane, izgleda, za nekakav selektivni ragbi a ne basket.

Al čekamo Mundobasket u sestrinjskoj Kini, osvaja Srbija i Rusiju (fuzbal, kada Rajko izbriljira) i Kinu (basket), i onda kod Radojice na Olimpijadu. Lepe godine pred našom decom.
omega68 omega68 23:05 17.09.2017

Re: To je to

Da je cika Bora tu, sve bi bilo drugacije. :)

Ali je tu ( ili nije ) čika Bodiroga
niccolo niccolo 23:07 17.09.2017

Re: To je to

Da je cika Bora tu, sve bi bilo drugacije.

To da, da je on još uvek tu FIBA bi bila organizacija, a ne sprdnja...
alselone alselone 23:11 17.09.2017

Re: To je to


Ali je tu ( ili nije ) čika Bodiroga


Cika Bodiroga nije ni bluzu pozicije cika Bore. Ili hoces da kazes da on nije hteo ili nije mogao da pomogne?
tasadebeli tasadebeli 23:12 17.09.2017

Re: To je to

alselone

Mihalovic je budala. Svaka njemu cast na slobodnjacima, ali je volina inadzijska koja nema pojma o vodjednju tima. Pa cak ni o vodjenu sebe. Seti se pljuvanja, seti se utakmice protiv Slovenije (eto simbolike).


Сујетна будала.

Јбт, када се сетим свих тих сцена са њим...

Играмо пријатељску са Румунијом на Звездином стадиону. Један Румун (мислим да је био Лакатуш) му улети у ноге и одузме му чисто лопту. Минут касније Михаиловић има лопту поред аут линије на истоку Маракане, угледа Румуна испред себе, преда му лопту у ноге, а онда се затрчи из све снаге на човека. И док сви ми на истоку, видећи добро шта се дешава, вичемо не, не, не, мучени Лакатуш лети у рекламе. И, наравно, црвени за Михаиловића-

Стварно се човек препоручио својим поступцима за вођење било које екипе са клупе.

И врхунски је педагог, нема шта...

Један мој другар Михаиловића већ деценијама назива јаје.

EDIT: Од свих тих ликова у и око фудбала које сам до сада гледао у свом животу једино је онај Матераци гори љигавко од Михаиловића...
omega68 omega68 23:12 17.09.2017

Re: To je to

Mihalovic je budala. Svaka njemu cast na slobodnjacima, ali je volina inadzijska koja nema pojma o vodjednju tima. Pa cak ni o vodjenu sebe. Seti se pljuvanja, seti se utakmice protiv Slovenije (eto simbolike).

Pisao čika omega blog o tome...
alselone alselone 23:13 17.09.2017

Re: To je to

Zoki

Za gospodina jedan Hans Holcijus.
vcucko vcucko 23:13 17.09.2017

Re: To je to

omega68
Kokoškov zatvorio Bobija ekipno i Đorđević se pogubio, pustio Štimca da mu igra ključne momente. Koliko je Đorđević zaslužan što su došli dovde toliko je sada pokazao neiskustvo i ludost. Kakav, bre, Štimac, dobar je on momak ali ne može treći centar da ti igra završnicu finala kad su prva dva zdrava. To se ne radi. Naročito kad je Dragić izašao Bobi je MORAO da igra jer ne bi bio problem ni u odbrani, oni tada ni pikove nisu igrali. Hvala Saletu za sve, ali ruku na srce ovo su bile katastrofalne odluke.
(Zoki, 17. septembar 2017 22:40)

# Link komentara
Preporučujem (+102)
Ne preporučujem (-38

Izvini, ali te priče oko Bobija već dve godine burgijaju po glavi, nemoj molim te i posle ovoga. Igrao je večeras i ne sećam se jedan pametan pokret da je odradio.
OK, ovom timu je bio neophodan, ali mnogo više bi značio Raduljica, makar da je celu sezonu brao pirinač u Kini ili gde je već bio i šta god da je radio.
O Jokiću neću, njega očigledno boli srednje uvo.
aureus aureus 23:24 17.09.2017

Re: To je to

vcucko

Izvini, ali te priče oko Bobija već dve godine burgijaju po glavi, nemoj molim te i posle ovoga. Igrao je večeras i ne sećam se jedan pametan pokret da je odradio.
OK, ovom timu je bio neophodan, ali mnogo više bi značio Raduljica, makar da je celu sezonu brao pirinač u Kini ili gde je već bio i šta god da je radio.
O Jokiću neću, njega očigledno boli srednje uvo.

Utakmica je dobro krenula sa centrima. Kuzmić je tri put poentirao, čini mi se svaki put posle Bogdanovićevih dodavanja, a u prvoj četvrtini i Marjanović je postigao 4 poena sa slobodnih bacanja. Posle su u napadu bili zatvoreni. Ali ni njihovi centri nisu se nadavali poena: Vidmar samo dva, a Dimec nijedan. No, Slovenci nisu dopustili Srbiji prevlast u skoku - 36:36, u tom segmentu je sve ostalo kako je i pokazivala statistika prije utakmice (Slovenija i Srbija isti broj skokova).

I dalje mislim da su ključni bili poslednji minuti.
Ušlo se u neizvjesnu završnicu, što nije bilo neočekivano, i u njoj su Slovenci bili bolji.
alselone alselone 23:36 17.09.2017

Re: To je to

O Jokiću neću, njega očigledno boli srednje uvo.

Somborac razocarao. Ali neka, da je samo par koseva uslo sto je moralo, on bi se danas osecao kao Radmanovic onomad.

Dobro, neka se stabilizuje naredne dve godine pa ga cekamo u Kini.
aureus aureus 00:32 18.09.2017

Re: To je to

Хрвати почели да зезају.

Mi vam uzeli vaterpolo a Slovenci košarku....sad ste najbolji samo u jednom sportu koji nitko ne gleda!
Ahahahahaha
(Maximilian, 17. septembar 2017 23:14)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:39 18.09.2017

Re: To je to

Well, kada bismo slušali šta svaki debil iz te male, nadrndane zemlje ima da kaže...
aureus aureus 00:58 18.09.2017

Re: To je to

Srđan Fuchs
Well, kada bismo slušali šta svaki debil iz te male, nadrndane zemlje ima da kaže...

Постоји и контра-фазон од прије дан-два:

Ако замислимо да је један кош посађен у Словенији, а други у Србији, Хрватска би била нешто као паркет преко којег претрчавају Срби и Словенци.
tasadebeli tasadebeli 07:20 18.09.2017

Re: To je to

aureus
Srđan Fuchs
Well, kada bismo slušali šta svaki debil iz te male, nadrndane zemlje ima da kaže...

Постоји и контра-фазон од прије дан-два:

Ако замислимо да је један кош посађен у Словенији, а други у Србији, Хрватска би била нешто као паркет преко којег претрчавају Срби и Словенци.



Управо на томе су се и заснивале све Југославије које су постојале од 1918. до 1991.

На односу Словенаца и Срба, не на односу Хтвата и Срба.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:46 18.09.2017

Re: To je to

Ono što je fantastično je što smo igrali sa 2. timom (veći deo 2. poluvremena i sa 3. timom). Mislim da bi Saša Đorđević morao do ostane ceo ciklus koji je počeo i da ga dovrši sa 3 zlata (2019., 2020., 2021.), sa zdravim momcima iz SAD, sa nekim novim klincima koje će srpski košarkaški genije sigurno iznedriti... A za ovo, svaka čast našim momcima, svaka čast Goranu Dragiću (koliko talenta i čiste ljudske svetlosti i empatije, kakav momak!) Sjajno, zlata vredan momak!

Svaka čast NNN-u za pulsirajuću i živahnu Tursku seriju - ajd' sada, svi retroaktivno unatrag da se vratite i stavite sviđaje, ko je učestvovao na temi jer je sramota za blogersku naciju da tema ima jednocifren broj sviđaja. I na kraju, drugari, idemo dalje! Dogodine u Pekingu!
little_radojica little_radojica 15:00 18.09.2017

Re: To je to

И, наравно, црвени за Михаиловића-


Ретко сам гледао уживо утакмице репрезентације али сам 1996. против Шпаније имао неку (не)срећу да седим у четвртом реду, сасвим близу терена и да уживо видим окршај Михајловића и Луиса Енрикеа, два пргавца. Прво Енрике нешто чачнуо Синишу, после овањ њему крнуо лакат до синуса. Овако је то изгледало, уживо још горе:

01:21:25
niccolo niccolo 17:14 18.09.2017

Re: To je to

Bio i ja na toj utakmici, na severu...

p.s. Jel ovo Rafin strika bio u timu?
vcucko vcucko 18:01 18.09.2017

Re: To je to

niccolo
Bio i ja na toj utakmici, na severu...

p.s. Jel ovo Rafin strika bio u timu?

Naravno. U revanšu u Španiji on je Mijatu skinuo čistu loptu sa gol linije.
Zubizareta zaostao negde na penalu, već digao ruke.
alselone alselone 22:02 17.09.2017

Klupa klupe je osvojila srebro

Ovo je neverovatan uspeh i ja sam prezadovoljan. Da, naravno, zao mi je, jako mi je zao, ali trebalo mi je, evo, 20ak minuta da iz tuge predjem u neko nedefinisano osecanje koje nije ni sreca ni tuga nego ponos.

Drugi u Evropi, drugi na svetu i drugi na Olimpijadi.

Srbija je zemlja kosarke i srpska skola kosarke je briljirala na ovom prvenstvu.

Sve cestitke, i samo se nadam da ce Sale ostati selektor do sledece serije prvenstava - svet, olimpijada, Evropa.

Iskreno sam uzivao poslednje dve nedelje. Ovo je bio praznik sporta.

Posebnu car mi je pruzila cinjenica da je moj mali sin gledao utakmice sa mnom. Polufinale je pogledao skoro do kraja (izdala ga je snaga pa je zaspao na kraju 4/4), a finale do kraja. Minut do kraja kada su Slovenci vodili, pita on mene - tata je l' moze u kosarci da se prebaci 100 bodova. Reko - moze sine. Mi cemo prebaciti!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:38 17.09.2017

Re: Klupa klupe je osvojila srebro

Vredna je bre medalja, ja nisam očekivao ni da će četvrtfinale prebaciti. Ali, moram naznačiti činjenicu da je Dragić izbacio jerusalimski pravoslavni krstić na MVP dodeli - to mi daje ogroman vetar u leđa, i snagu da moj posao na Hristovom grobu nije zaludan. Bravo momci, bravo Srbijo, bravo slovenačko-srpska deco, i pre svega, bravo za našeg Mitropolita Prleta u SLO - koviljska škola, b'ate! NS Big Luv za sve aktere finala, i posebno za Gorana Dragića, i malog Luku OG - Oridžinal Ganci!

alselone alselone 22:17 17.09.2017

Najgori su likovi koji te bodre

dok dobijas, a kad izgubis onda odjednom nisi vredan ni prethodnih pobeda.

Jebem vam majku svima, pocevsi od Hansa Holcijusa.
omega68 omega68 22:22 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

Ja sam zadovoljan srebrom, čisto da se razumemo.
Posle svega i to je veeeeliki uspeh
tasadebeli tasadebeli 22:26 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

alselone
dok dobijas, a kad izgubis onda odjednom nisi vredan ni prethodnih pobeda.

Jebem vam majku svima, pocevsi od Hansa Holcijusa.



Ху д фак из Ханс Холцијус?
alselone alselone 22:27 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre


Ху д фак из Ханс Холцијус?

Lektira.
tasadebeli tasadebeli 22:31 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

alselone

Ху д фак из Ханс Холцијус?

Lektira.






Иди бре, Алсе...

А ја мислио неки средњевековни алхемичар... Тако ми барем име зазвучало.

Па још почео озбиљно да размишљам што баш од њега...
alselone alselone 22:58 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

средњевековни алхемичар

Sta su mu radili tamo je na nivou srednjevekovnih mucenja. Ja njega mrzim iz dna duse, ali me to ne sprecava da kazem tu cinjenicu.
blogov_kolac blogov_kolac 23:06 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

Iskusno sam izbegao da se istrcavam sa prognozama pre pocetka ovog meca, mada moram da priznam da saam bio skoro ubedjen da na kraju dobijamo kada se Doncic povredio, iako je tada bilo -8, a potpuno siguran u zlato kada smo konacno poveli 3-4 minuta pre kraja kada je i Dragic bio skroz iscedjen i neupotrebljiv. Da nam je neko drugi trener a ne Sale, sada bih i kritikovao tih zadnjih 4 minuta sto nije igrao Marjanovic, posto Slovenci bez Doncica i Dragica nisu mogli da ga buse sa prodorima, pa bi on skroz zatvorio obruc a mozda i imao neki ofanzivni skok, dok je ovako bilo obrnuto - Slovenci su u zavrsnici dobro branili svoj obruc, a nas ojadili sa nekoliko kljucnih ofanzivnih skokova.

Ali za prolivenim mlekom ne vredi kukati. Ako se igde moze primeniti izreka "bolje drugi u gradu nego prvi u selu" to je kosarka, zato sto zbog NBA Amerikanaca srebro na sveCkom i olimpijadi i bukvalno ima vrednost zlata, i na tim takmicenjima su sve reprezentacije manje-vise kompletne, tako da posle svetskog i olimpijskog srebra (citaj ZLATA), imali su prava na jedan neuspeh - a srebro na evropskom na kojem smo igrali bez 3 od najboljih 4 igraca, je ustvari veliki uspeh. Ne mogu sad da se setim da li smo ikada u vaterpolu dolazili do zlata igrajuci sa samo jednim od najbolja 4 igraca, a kamoli u bilo kom drugom sportu, tako da bi ovo bio jedinstveni podvig (a i srebro je, iako je gorcina zbog poraza ostala).

Slovencima svaka cast, pobedili su igracki ubedljivo najjacu selekciju Spanije, a zatim i nas koji smo uz Slovence najvise odskocili igrama i formom, ali i par odlicnih ekipa (Letonce, Francuze, Grke, Fince), tako da se njihovom uspehu nema sta prigovoriti, ako izuzmemo naturalizaciju crnoputog neSlovenca Rendolfa mesec dana pre prvenstva. Ja sam po tom pitanju dosta tolerantniji kada su u pitanju zemlje sa njihove velicine, a i cinjenica je da im je on bio samo karika koja nedostaje (nesto slicno kao nasa zenska kosarkaska reprezentacija kada je uzela onu americku radilicu Pejdz), a ne kao sto je npr onaj Mekejleb bio najbolji "Makedonac", ili onaj "Rus" J.R.Holden koji im je godinama bio drugi najbolji igrac posle Kirilenka.

U svakom slucaju, kada se hladne glave promisli, ipak bi bilo malo previse da uzmemo zlato kada od od 5 najboljih srBskih igraca trojica ne igraju u finalu, a preostala dvojica u tom finalu igraju za protivnicku ekipu
niccolo niccolo 23:09 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

Ne mogu sad da se setim da li smo ikada u vaterpolu dolazili do zlata igrajuci sa samo jednim od najbolja 4 igraca.

Ja nisam siguran da smo ikada i igrali bez 4 najboljih.
alselone alselone 23:11 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

srBskih igraca


Je l' moraju politicki kompleksi i u ovom momentu?
blogov_kolac blogov_kolac 23:18 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

alselone
srBskih igraca


Je l' moraju politicki kompleksi i u ovom momentu?

Za mene su recimo iskompleksirani oni koji ne umeju (ili su cak alergicni na to) da se nasale na sopstveni racun, pa je iz tog ugla tvoja reakcija iskompleksiranija®© od moje.
alselone alselone 23:20 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

nasale na sopstveni racun,

a to je bila sala? pa sto ne kazes! a ha ha ha! SrBski! Kakva originalna fora! A ha ha ha.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana