Društvo| Ekonomija| Moj grad| Planeta| Politika

Globalizacija i kolačići sudbine

tasadebeli RSS / 05.09.2017. u 11:52

 

Још када сам био сасма мали, моји старији су ми често говорили:
„Е, мој сине, шта год да се деси, жута раса ће једног дана владати светом."

После сам видео да то пише и у неким пророчанствима прозорљивих припадника мога народа, али не бих о томе овде. 

Додуше, моји старији су ми исто тако као сасвим малом показивали како су они за време Другог светског рата одговарали на питање ко ће победити у сукобу који је трајао око њих.

Наиме, исекли би јабуку попречке на пола и онда показивали једно другом онај средишњи део са семенкама јабуке који изгледа као звезда петокрака.

o0460032413891998105.jpg

 

Мислим, то су радили када су уопште и имали јабуке за клопу... Знате већ, рат је, беда, неимаштина, једе се проја од пиљевине и носе се ципеле са дрвеним ђоном... 

 

Елем, чули сте већ да имам Кума који живи преко седам гора и седам мора у далекој, далекој земљи.

 

И још пре годину-две поменуо ми је тај мој Кум како су у његовом граду Кинези покуповали читаве четврти и како се полако досељавају.


Са све својим капиталом.

 

 

 

Неки овдашњи блогери, који такође живе у тим крајевима фар фар авеј он ди адер сајд ов д врлд, рекоше ми тада да је то претеривање и да није све то баш тако.

Углавном, добих јутрос од тог мог поменутог Кума мејл са линком на ово:

 

 China's Millionaire Migration  (ЛИНК)

 


Па рекох, што ми у Србији да не проћаскамо о томе... Ионако каскамо деценијама за светом... Можемо макар о овом питању да причамо са само пар година кашњења.

Мислим, о глобализацији, умрежавању, повезивању, токовима људи, новца и добара, застојима и штуцању у тим токовима итд,...

Знате већ на шта мислим.

Ако уопште и каснимо са ћаскањем на ту тему...



Komentari (254)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 20:24 06.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Мени је тај Басара много плитак.

Što bre Čarlivoje, očekivao bih da ceniš nekog tako jezgrovitog:

plausibel plausibel 06:14 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Ne znam da sam za ovo znala..

:)
predatortz predatortz 08:20 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel
Seljačka mu ona bosanska polovina, nema druge.

:)


Ja sam ga sretao kad je kod Batića, za 2000 DM mesečno, izigravao potpredsednika stranke. Ima duha, ume sa rečima, ali ipak preovladava alkoholičar.

Naravno, ovo je moje viđenje bazirano na ograničenom (prilično malom) broju susreta.
tasadebeli tasadebeli 08:35 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

predatortz
plausibel
Seljačka mu ona bosanska polovina, nema druge.

:)


Ja sam ga sretao kad je kod Batića, za 2000 DM mesečno, izigravao potpredsednika stranke. Ima duha, ume sa rečima, ali ipak preovladava alkoholičar.

Naravno, ovo je moje viđenje bazirano na ograničenom (prilično malom) broju susreta.



И ја сам стекао исти тај утисак о њему из ограниченог броја сусрета.

Али ми не смета то.

Него ми његово писање нешто не одговара. Вероватно нисмо на истим фреквенцијама.

Али! Пошто:





онда поштујем то што је Плаузибилна написала.

Као и оно што је Емси написао под условом да не користи као атрибут једну лепу именицу из српског језика којој треба вратити достојанство. И то што пре.

(Имаш, брате Емси, много тога другог у избору кад хоћеш да кажеш то што си хтео за Басару! То исто ја попујем и деци у школи, само да знаш. То за именицу којој треба вратити достојанство. Јер, ко нас, бре, храни? Мишковић? Пецони? Тедески? Тодорић?

Неће бити, друже, неће бити... Њет можно.)

А поштујем поготово због цитата који је Плаузибилна одабрала, а уз који бисмо Басара и ја, у неком бирцузу са карираним столњацима и плеханим пикслама у неком београдском предграђу, вероватно наздравили неком добром раџом дајући парастос Блогу Б92:


Problem sa tabloidnim glavicama kupusa nije što svoje plitkoumne živote ugrade u virtuelne dnevne i u istorijske i u holivudske priče, i nazor ako treba, ne, problem je što i tad kilavom konstrukcijom fulaju smisao, misaoni ćorak i kad su u prilici da prisvoje il se zalijepe za ono što vide.. potpuno nesvjesne koliko nivoa postoji i koji od njih, u jednom od trip-momenata, dezorjentisano zapišavaju..
Milan Novković Milan Novković 08:55 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli
... под условом да не користи као атрибут једну лепу именицу из српског језика којој треба вратити достојанство. И то што пре.

...То исто ја попујем и деци у школи, само да знаш. То за именицу којој треба вратити достојанство.

Ta mračna sila negativne atribucije svega i svačega se mnogima uvukla pod plašt.

Ona je u meri u kojoj se koristi danas relativno nesvojstvena ljudskoj vrsti.

Do neke mere je normalna, navarno, "standardna" varijabilnost - iznad toga ima svašta, od pomodnog kopiranja drugih, do, kažu, uvek nezadovoljnih roditelja dok smo bili mali - oca nikad zadovoljnog sinom, majke nikad zadovoljne ćerkom (ne znam da li može i obrnuto).
emsiemsi emsiemsi 09:19 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83
Мени је тај Басара много плитак.

Što bre Čarlivoje, očekivao bih da ceniš nekog tako jezgrovitog:


Није довољно да неко буде само језгровит.
У принципу, ја не волим пресеравања - а његова 'писања' су то.
Та 'памет' у запљуцкивању свога народа је за мене гњидозна.
Да ти појезгрим --- ја 100 пута више волим да прочитам шта напишеш нпр. ти и плаузибел, макар и личило на поменуто пљуцкање, него да прочитам шта пише тај Басара.
Зато --- што ја знам да сте ви добри људи - пре свега.
Ма, погрешио сам, није сто пута, него бесконачно (пута). Такви ликови су толико мрзовољни да чак и када га видиш на фотографији, ту приземну мржњу коју емитује можеш да сечеш ножем.
plausibel plausibel 09:20 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Ima duha, ume sa rečima, ali ipak preovladava alkoholičar.


Najveća mana mu je što nije razmetljiv sa rječitim narodskim (i srpskim, oprostiće politički korektni ali Svetislav je srpski pisac, pravoslavac i desničar) mudrostima koje prirodno posjeduje..

Alkoholizam i književnost bih zamjerila onog trenutka kad hirurga prije nego me operiše ispitam dal pije, kocka i ima li ljubavnicu.. zamisli, ispostavi se da je i pijanica i kockar i preljubnik al dobar hirurg tu noć u dežurstvu kad meni o glavi radi obična upala slijepog crijeva..

:)

plausibel plausibel 09:24 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

онда поштујем то што је Плаузибилна написала.


Kako ti ovo fino kažeš, kao da je neka boja. Petrolej il golubije plava.

:)
maksa83 maksa83 09:29 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Najveća mana mu je što nije razmetljiv sa rječitim narodskim (i srpskim, oprostiće politički korektni ali Svetislav je srpski pisac, pravoslavac i desničar) mudrostima koje prirodno posjeduje..

To je zanimljivo što kažeš, pošto je Basara bio zet pok. Brane Crnčevića (desničar, srpski pisac, ne baš pravoslavac, osim možda deklarativno, za potrebe TV nastupa, pošto mu život svakako nije imao nikakve veze sa bilo kakvim pravoslavnim načelima), ali prema svemu što znam bili su politički na suprotnim stranama spektra, nisu se po tom pitanju nimalo slagali ali su se međusobno cenili pa su te političke rasprave kad se sretnu tast i zet navodno bile urnebesne, dok ne eksplodiraju. Pošto obojica umeju sa rečima bilo bi zabavno biti muha na tom zidu i to slušati. Što kažu "nezaustavljiva sila protiv nepomerljivog objekta". I pok. Brana je sam po sebi privatno bio urnebesan tip kad uzme (a uvek uzme, pogotovo ako ima dovoljno viskija okolo) banku.
tasadebeli tasadebeli 09:30 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Milan Novković
tasadebeli
... под условом да не користи као атрибут једну лепу именицу из српског језика којој треба вратити достојанство. И то што пре.

...То исто ја попујем и деци у школи, само да знаш. То за именицу којој треба вратити достојанство.

Ta mračna sila negativne atribucije svega i svačega se mnogima uvukla pod plašt.

Ona je u meri u kojoj se koristi danas relativno nesvojstvena ljudskoj vrsti.

Do neke mere je normalna, navarno, "standardna" varijabilnost - iznad toga ima svašta, od pomodnog kopiranja drugih, do, kažu, uvek nezadovoljnih roditelja dok smo bili mali - oca nikad zadovoljnog sinom, majke nikad zadovoljne ćerkom (ne znam da li može i obrnuto).


Мислим, Милане, да је то најпре последица начина живота.

Убрзаног, урбанизованог, медијски профилисаног и површинског, без упуштања у неке дубинске авантуре (у себе самог пре свега) да би се спознало ко си у свету у којем се живи, живота у којем је имати важније него бити јербо је то једино мерило друштвеног статуса.

(Сетих се сад овде моје мајке како ми говори још док сам био сасвим мали:"Немој, сине, да идеш кроз живот као пас кроз росу." )

Озбиљно ово кажем, не зезам се.
predatortz predatortz 09:30 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Svetislav je srpski pisac, pravoslavac i desničar)


Ni za jedno se ne bih kladio.
emsiemsi emsiemsi 09:31 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli

...

Као и оно што је Емси написао под условом да не користи као атрибут једну лепу именицу из српског језика којој треба вратити достојанство. И то што пре.

(Имаш, брате Емси, много тога другог у избору кад хоћеш да кажеш то што си хтео за Басару! То исто ја попујем и деци у школи, само да знаш. То за именицу којој треба вратити достојанство. Јер, ко нас, бре, храни? Мишковић? Пецони? Тедески? Тодорић?
...

Ооооо, јеботе !
Мислиш да именицу сељак не користим у опису којекаквих ефемерних ликова ?!
Сагласан !

emsiemsi emsiemsi 09:35 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli
Milan Novković
tasadebeli
... под условом да не користи као атрибут једну лепу именицу из српског језика којој треба вратити достојанство. И то што пре.

...То исто ја попујем и деци у школи, само да знаш. То за именицу којој треба вратити достојанство.

Ta mračna sila negativne atribucije svega i svačega se mnogima uvukla pod plašt.

Ona je u meri u kojoj se koristi danas relativno nesvojstvena ljudskoj vrsti.

Do neke mere je normalna, navarno, "standardna" varijabilnost - iznad toga ima svašta, od pomodnog kopiranja drugih, do, kažu, uvek nezadovoljnih roditelja dok smo bili mali - oca nikad zadovoljnog sinom, majke nikad zadovoljne ćerkom (ne znam da li može i obrnuto).


Мислим, Милане, да је то најпре последица начина живота.

Убрзаног, урбанизованог, медијски профилисаног и површинског, без упуштања у неке дубинске авантуре (у себе самог пре свега) да би се спознало ко си у свету у којем се живи, живота у којем је имати важније него бити јербо је то једино мерило друштвеног статуса.

(Сетих се сад овде моје мајке како ми говори још док сам био сасвим мали:"Немој, сине, да идеш кроз живот као пас кроз росу." )

Озбиљно ово кажем, не зезам се.

Мени имати није важније од бити !
tasadebeli tasadebeli 09:40 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel

Kako ti ovo fino kažeš, kao da je neka boja. Petrolej il golubije plava.



Само те две за мене и постоје. (Последњи пут сам носио на себи нешто за одећу што није у те две боје пре скоро читавих пола века. Док се још увек нисам облачио сам, него ме други облачили.)


Alkoholizam i književnost bih zamjerila onog trenutka kad hirurga prije nego me operiše ispitam dal pije, kocka i ima li ljubavnicu.. zamisli, ispostavi se da je i pijanica i kockar i preljubnik al dobar hirurg tu noć u dežurstvu kad meni o glavi radi obična upala slijepog crijeva..




А замисли тек да се Басара дрогира!

К'о оне барабе, енглески романтичари! (Милане?)





Мислим, кад већ причамо о љубави, егзотичним пределима, машти, Кинезима, опијуму,...





Са свим бисерима у њему.
tasadebeli tasadebeli 09:42 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

emsiemsi

Мени имати није важније од бити !



Нисам ја ни мислио на тебе говорећи о имати и бити.

Имаш ти нешто вредно што се са тим имати на које ја мислим не може никако поредити.

Знам ја да до оваквих неспоразума са тобом на Блогу увек долази искључиво јер те мрзи да пишеш.

(Додуше, ти тврдиш да те мрзи и да читаш, али ти ја ту не верујем.)


Ооооо, јеботе !
Мислиш да именицу сељак не користим у опису којекаквих ефемерних ликова ?!
Сагласан !



То!

Не ефемерних, него у опису било кога као нешто што је погрдно. (пејоративи)

Ето, сагласили смо се.

EDIT: Извини, није ми намера била да ти овде држим неко "предавање" по том питању коришћења језика, него ме сваки пут ова моја професионална деформација повуче.

Па тако и у овом случају.
emsiemsi emsiemsi 10:26 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli
emsiemsi

Мени имати није важније од бити !



Нисам ја ни мислио на тебе говорећи о имати и бити.
...

Нисам ја ни мислио да си ти мислио на мене.
Ја сам то рекао, онако успут - тек да се зна.
plausibel plausibel 10:36 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

To je zanimljivo što kažeš, pošto je Basara bio zet pok. Brane Crnčevića (desničar, srpski pisac, ne baš pravoslavac, osim možda deklarativno, za potrebe TV nastupa, pošto mu život svakako nije imao nikakve veze sa bilo kakvim pravoslavnim načelima), ali prema svemu što znam bili su politički na suprotnim stranama spektra, nisu se po tom pitanju nimalo slagali ali su se međusobno cenili pa su te političke rasprave kad se sretnu tast i zet navodno bile urnebesne, dok ne eksplodiraju. Pošto obojica umeju sa rečima bilo bi zabavno biti muha na tom zidu i to slušati. Što kažu "nezaustavljiva sila protiv nepomerljivog objekta". I pok. Brana je sam po sebi privatno bio urnebesan tip kad uzme (a uvek uzme, pogotovo ako ima dovoljno viskija okolo) banku.


Cijepanje srpskog književnog atoma (a svaki je desničarski na kraju krajeva sve i da neće, saberem li i oduzmem na prste jedne ruke, bilo koje), u kafani u ratu kad mnoge bede vrebaju iza ćoška i u nama.. I muško rivalstvo radi Vide. Slušaj šta ti kažem..

Istu, do tad samo moju, tvrdnju (o pravoslavcu tj vjerniku i desničaru) vidjeh kako je sigurno iznosi i Brajović, moram priznati da mi bi zanimljivo.. dalje, kontroverzi većoj da pridodam i ono kad me radi simpatija prema Svetislavu kudi Urbani a za njega bih mogla reći da je jugoslovenski ljevičar..

Pamtim, vjerovatno i muški najemotivniju, kolumnu koju je Basara napisao pokojnom Brani..

(Nevjerovatno s kakvom lakoćom pišeš o čemu god, respekt..)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

ali Svetislav je srpski pisac, pravoslavac i desničar


srpsko-pravoslavno-građansko-leve orijentacije. supersimpa lik, uz rakijicu, kada razveze, što kaže Taske. on je od onog kova srpske građanske demohrišćanske inteligencije, kao Svetozar Miletić, Vasa Stajić, i ta zapadna a građanska i pravoslavna inteligencija od prošle ere.
plausibel plausibel 10:40 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Само те две за мене и постоје. (Последњи пут сам носио на себи нешто за одећу што није у те две боје пре скоро читавих пола века. Док се још увек нисам облачио сам, него ме други облачили.)

Eto, vidiš..

:)

А замисли тек да се Басара дрогира!


Samo kao hašišara..

:)
emsiemsi emsiemsi 10:44 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Srđan Fuchs
ali Svetislav je srpski pisac, pravoslavac i desničar


srpsko-pravoslavno-građansko-leve orijentacije. supersimpa lik, uz rakijicu, kada razveze, što kaže Taske. on je od onog kova srpske građanske demohrišćanske inteligencije, kao Svetozar Miletić, Vasa Stajić, i ta zapadna a građanska i pravoslavna inteligencije od prošle ere.

Таман посла !
Напротив, лик је са поприлично приземним фазонима, а поред тога му се поприлично гади властити народ.
Такви су за мене поприлично дно.
emsiemsi emsiemsi 10:46 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel

...

Cijepanje srpskog književnog atoma (a svaki je desničarski na kraju krajeva sve i da neće, saberem li i oduzmem na prste jedne ruke, bilo koje), u kafani u ratu kad mnoge bede vrebaju iza ćoška i u nama.. I muško rivalstvo radi Vide. Slušaj šta ti kažem..
...

Ко је Вида !?
maksa83 maksa83 10:46 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

stu, do tad samo moju, tvrdnju (o pravoslavcu tj vjerniku i desničaru) vidjeh kako je sigurno iznosi i Brajović, moram priznati da mi bi zanimljivo.. dalje, kontroverzi većoj da pridodam i ono kad me radi simpatija prema Svetislavu kudi Urbani a za njega bih mogla reći da je jugoslovenski ljevičar..

Pa moguće, ima tu svačega, npr. Basara je (kao i ja, ali jebeš mene, anonimnog Internet korisnika) zastupnik ideje da je Vuk sa blagoslovom i sponzorstvom a za račun bečkog dvora iskasapio i sa'ranio naš jezik , što tvrdi još samo ona Obraz/1389kakveć ekipa od koje ne moš biti desnije.

(Nevjerovatno s kakvom lakoćom pišeš o čemu god, respekt..)


A, hvala, ja to interno zovem "isključim mozak i serem". :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:49 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

emsiemsi

Таман посла !
Напротив, лик је са поприлично приземним фазонима, а поред тога му се поприлично гади властити народ.
Такви су за мене поприлично дно.

ovo uopšte nije tačno. to što vidiš mane u kolektivu i kritikuješ ih, ne znači da si protiv kolektiva. to je KP način percepcije.


maksa83 maksa83 10:51 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Ко је Вида !?

Ćerka Brane Crnčevića, čiji je prvi muž bio pok. Delča (U Škripcu), a drugi Svetislav Basara. No to su več lične porodične priče koje nije umesno ovde širiti, al' sam ja slab kad ti tražiš "Pojašnjenje !"
emsiemsi emsiemsi 10:55 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83

...

(Nevjerovatno s kakvom lakoćom pišeš o čemu god, respekt..)


A, hvala, ja to interno zovem "isključim mozak i serem". :)

Оооо, јебо те !
Ја тек сада укапирао да је теби Плаусибел дала похвалу за лакоћу писања.
У контексту њеног афирмативног писања о Басари, ја мислио да она мисли на њега.
Када оно - на тебе.
Добро - сагласан !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:55 07.09.2017

gresi očeva

to nema veze šta su matorci, pola punk-scene su sve deca JNA oficira, pa su iskreni pankosi, bunt nastao na režim diktature i bezosećajnosti u kući. Sveta je cool, duhovit i simpatičan lik privatno.

emsiemsi emsiemsi 10:55 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83
Ко је Вида !?

Ćerka Brane Crnčevića, čiji je prvi muž bio pok. Delča (U Škripcu), a drugi Svetislav Basara. No to su več lične porodične priče koje nije umesno ovde širiti, al' sam ja slab kad ti tražiš "Pojašnjenje !"

Па како другачије да тражим када ми нешто није јасно !?
Како ти тражиш ?
Успут --- када си већ поменуо Делчу ... нека му је вечна слава ! Много симпатичан човек био. Искрен - једном речју, пардон, две - човечански човек.
maksa83 maksa83 10:58 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Како ти тражиш ?

Posegnem u drevnu mudrost praotaca zaranjanjem treće nematerijalne ruke u Univerzalno Polje gde sve piše, i šta je bilo i šta jeste i šta će biti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)



cool, justice for Ракетла!

predatortz predatortz 11:24 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

zastupnik ideje da je Vuk sa blagoslovom i sponzorstvom a za račun bečkog dvora iskasapio i sa'ranio naš jezik , što tvrdi još samo ona Obraz/1389ka


Došao Ćopče, uveo padeži i sjebao nam jezik! - moj drug iz Niš!
tasadebeli tasadebeli 11:28 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83

zet pok. Brane Crnčevića (desničar, srpski pisac, ne baš pravoslavac, osim možda deklarativno, za potrebe TV nastupa, pošto mu život svakako nije imao nikakve veze sa bilo kakvim pravoslavnim načelima),

porodične priče



Венчани Кум за први брак мог такође покојног ћалета!

(Ја сам ћалету из другог брака, па се не рачунам.)

Е, Куме, Куме,...


Pre rata moj tata je bio truo i star, danas je moj tata mlad i zdrav.



(одјекује кроз ходнике времена однекуд из прве половине седамдесетих, можда баш заједно са тада новим Уставом из 1974.)
maksa83 maksa83 11:37 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)


Pre rata moj tata je bio truo i star, danas je moj tata mlad i zdrav.

Neverovatan tip privatno, bolji imitator Tita od svih Indexovaca zajedno. Pamtim njegovu interpretaciju sastanka Tito - Draža ispričanu iz Titovog ugla, monolog koji se završio sa "i tako su nas ćetniki napalji", onim Titinim glasom i dikcijom. Bio je svestan da je zvezda i nije ga mrzelo da celo veče i do duboko u noć zabavlja društvo. Mogao je biti i glumac bez problema. Njegova TV persona i javni narativ kad se "politički angažuje" su me sa druge strane užasavali.

49 41 49 41 12:09 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83
Како ти тражиш ?

Posegnem u drevnu mudrost praotaca zaranjanjem treće nematerijalne ruke u Univerzalno Polje gde sve piše, i šta je bilo i šta jeste i šta će biti.


C(h)itaba, kako se lepo kaze na srpsko-turskom; domacem jeziku.
plausibel plausibel 12:10 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Pa moguće, ima tu svačega, npr. Basara je (kao i ja, ali jebeš mene, anonimnog Internet korisnika) zastupnik ideje da je Vuk sa blagoslovom i sponzorstvom a za račun bečkog dvora iskasapio i sa'ranio naš jezik , što tvrdi još samo ona Obraz/1389kakveć ekipa od koje ne moš biti desnije.


Svašta ćemo mi saznati..

:)
plausibel plausibel 12:12 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Ко је Вида !?

Emsi, Vida je napisala knjigu. Samo kažem, da ne bude kao sa Kinezima i pravim Srbima..


A i kad se već intimiziram sa Basarama kao da su mi prve komšije, imaju lijepa imena i njih dvoje i djeca im..

Toliko od mene na ovu pravu mandarinsku temu..

:)

narcis narcis 12:46 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

gedza.73
narcis
Ma nisu ni Kinezi blesavi. Čum dođu do viška novca počeće da žive raskošnije nego do sada. Putovanja, limuzine, 'tozla'... ljudska priroda.

slabo ti radi služba, nikad hipster od tebe a ni spojler. sve to čajevi već odavno rade.
eno stigli čak u pajitjevu vukojebinu da kupuju nekretnine i povećaju cenu istih.

nisam ni mislio na njih. Mislio sam na Kineze u Kini.

i ja sam mislio na kineske kineze, koliko sam čitao njihovi bogataši unajveće kupuju kuće po londonima , nevjorkima pa i u pajićevim vukojebinama, sprema ju bežaniju ako komunisti okrenu ćurak.
tako se bar pisalo, aovi evropski kinezi ne verujem da su se obogatili prodajom džidžamidža po evropama.
narcis narcis 12:50 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

predatortz
zastupnik ideje da je Vuk sa blagoslovom i sponzorstvom a za račun bečkog dvora iskasapio i sa'ranio naš jezik , što tvrdi još samo ona Obraz/1389ka


Došao Ćopče, uveo padeži i sjebao nam jezik! - moj drug iz Niš!

neznam ko ti e drugar iz niš, ja nisam.
a ovo ćopča nije moja izmišljotina već nekog drugog , zaboravio sam nažalos kogaa i mislim da ga odavno nema ovde, daklem samo sam iskoristio tuđi izraz ,
ali moji ispadi se pamte , koliko vidim, to kad men hejtuju se izgleda prihvata sa odobravanjem a napada kad se branim i napadam iste te koji mene hejtuju. no i to je blog , naučio sam da živim sa tim.
gedza.73 gedza.73 13:43 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)


narcis
nisam ni mislio na njih. Mislio sam na Kineze u Kini.


i ja sam mislio na kineske kineze, koliko sam čitao njihovi bogataši unajveće kupuju kuće po londonima , nevjorkima pa i u pajićevim vukojebinama,

Na kinesku sirotinju i srednji sloj.
Os silne proizvodnje, bez obzira na trenutne niske plate, će vremenom standard da raste.
kako raste standard tako rastu prohtevi. Pa će prosečna kineski Kinez (ne bogataš) ukapirati da ima lepše hrane, lepših krpica, lepšeg života...

emsiemsi emsiemsi 13:56 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

И мени се допада име Вида.
narcis narcis 14:03 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

gedza.73

narcis
nisam ni mislio na njih. Mislio sam na Kineze u Kini.


i ja sam mislio na kineske kineze, koliko sam čitao njihovi bogataši unajveće kupuju kuće po londonima , nevjorkima pa i u pajićevim vukojebinama,

Na kinesku sirotinju i srednji sloj.
Os silne proizvodnje, bez obzira na trenutne niske plate, će vremenom standard da raste.
kako raste standard tako rastu prohtevi. Pa će prosečna kineski Kinez (ne bogataš) ukapirati da ima lepše hrane, lepših krpica, lepšeg života...


to već ne znam, znam samo da utamaniše nosorozi i ajkule i tigrovi i ostalo voće ,sad dal ima tolko bogatih kčajeva ili je to već krenulo ka srednjem sloju neznan, to naša bajkerka sa bloga može da nam kaže .
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:09 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)


kako raste standard tako rastu prohtevi. Pa će prosečna kineski Kinez (ne bogataš) ukapirati da ima lepše hrane, lepših krpica, lepšeg života...

И ја имам комшије Кинезе, не прве, али се поздрављамо и попричамо. Муж и жена од по 40-ак година и двоје деце. Она екствовертна, ради у Ситију, он програмер, ради од куће. Извесно солидно зарађују, али се уопште не луксузирају. На неком сличном нивоу зараде, други се опуштају, иду у ресторане, на летовања и скијања, возе двоја кола, пуше, пију, дувају и сл, а ови троше супер дисциплиновано, на школовање деце и сервисирање хипотеке. Старије дете бордер у једној од најбољих школа (годишња школарина 38000 фунти), млађе дете иде преко дана у преп школу (годишња школарина 17000 фунти). Осим тога имају хипотеку и жена путује у Кину да обиђе своје родитеље. И то је то.
gedza.73 gedza.73 15:27 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca
ја имам комшије Кинезе

Mislio sam na siromašne Kineze u Kini. O kojima u stvari ne znam ama baš ništa, samo nagađam.

Dakle, dođe Kinez sa sela u grad, stanuje sa još deset njih u osmokrevetnoj sobi pa se rotiraju u spavanju po smenama. Ne arči se po restoranima, kupuje, najverovatnije, jeftinu garderobu, možda nema ni auto a plata mu je, u fabrici u kojoj radi dve smene, 100 dolara (lupam).

Pretpostavljam da je Kinezima danas veća plata nego pre dvadeset godina ali je i dalje mala u odnosu na američki i evropski standard.
Čovek k'o čovek uvek voli da živi lepše nego lošije pa mislim kako će Kinezi (niži sloj) pre usvojiti sa porastom standarda evropski (američki) način života nego što će Evropi -SAD nametnuti svoj stil.

Kao i Sevrna Koreja. Gledao sam sa sinom pre neko veče film na RTS 'Pod suncem'.
Oni čak i pod pretnjom streljanjem gledaju američke serije. Verovatno ima zaluđenika koji i dalje kao pioniri, stariji omladinci pa visoko rangirani članovi partije pevaju ode Vođi sa 'kojim se sunce rađa i njih obasjava' ali obični ljudi...

tadejus tadejus 16:13 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca
Извесно солидно зарађују, али се уопште не луксузирају. На неком сличном нивоу зараде, други се опуштају, иду у ресторане, на летовања и скијања, возе двоја кола, пуше, пију, дувају и сл, а ови троше супер дисциплиновано, на школовање деце и сервисирање хипотеке. Старије дете бордер у једној од најбољих школа (годишња школарина 38000 фунти), млађе дете иде преко дана у преп школу (годишња школарина 17000 фунти). Осим тога имају хипотеку и жена путује у Кину да обиђе своје родитеље. И то је то.


Oh zašto me ne čudi ovako dobra upućenost u potrošačke navike ljudi sa kojima se jedva poznaješ..
Strahota..
tasadebeli tasadebeli 20:07 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83

Pre rata moj tata je bio truo i star, danas je moj tata mlad i zdrav.

Neverovatan tip privatno, bolji imitator Tita od svih Indexovaca zajedno. Pamtim njegovu interpretaciju sastanka Tito - Draža ispričanu iz Titovog ugla, monolog koji se završio sa "i tako su nas ćetniki napalji", onim Titinim glasom i dikcijom. Bio je svestan da je zvezda i nije ga mrzelo da celo veče i do duboko u noć zabavlja društvo. Mogao je biti i glumac bez problema. Njegova TV persona i javni narativ kad se "politički angažuje" su me sa druge strane užasavali.



Јесте. Невероватан.

Мада, Максо, када се све то сагледа без политичке призме коју свако од нас држи пред очима као да му је то нека светиња, него онако људски...

И превише историје ова земља Србија има у кратким временским периодима. За један људски живот и превише.

Зато и имам разумевања за људске судбине на овим просторима и за све промене кроз које појединац пролази у тој згуснутој историји на кратке стазе.

Па тако не могу због тога никога ни да осуђујем... Ни мог маторог, ни Кума Брану,... Ма било кога.

Покушај да се сетиш макар једне генерације Срба откада имамо оно што се у уџбеницима назива модерна Србија (да бисмо је разликовали од средњевековне Србије) ево већ 200 година уназад, која је читав свој живот, али читав, проживела без иједног рата, револуције, државног удара, смене династија, смене владара уопште, уличних немира масовних размера, избеглица из крајева ван Србије, територијалног ширења или скупљања, изгинућа на милионе људи, масовних емиграција...

Оно, брате, посао, кућа, ручак са женом и децом, читање спортских вести у новинама, недељна супа са резанцима, умирање у кревету, ненасилно...

Макар једна генерација.

Нема, брате, нема... Ниједна генерација која је цела тако проживела свој живот.


nask nask 21:55 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli

Макар једна генерација.

Нема, брате, нема... Ниједна генерација која је цела тако проживела свој живот.


Da smo u poslednjih 200g malko više ginuli nego što je to poželjno za narodno zdravlje, jesmo, ali to je sudbina svih evropskih naroda i država. Sem tamo nekih Š zemalja.
niccolo niccolo 22:03 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Sem tamo nekih Š zemalja.

U smislu Švedske i Švajcarske?
maksa83 maksa83 22:11 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Da smo u poslednjih 200g malko više ginuli nego što je to poželjno za narodno zdravlje, jesmo, ali to je sudbina svih evropskih naroda i država. Sem tamo nekih Š zemalja.

20 miliona mrtvih u prvom svetskom ratu, od toga skoro tačno po pola civili i vojnici, oko 3x više od toga u drugom svetskom ratu. Sve smo efikasniji.
nask nask 22:46 07.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

U smislu Švedske i Švajcarske?


Da. Šv-zemlje.
plausibel plausibel 07:15 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Оооо, јебо те !
Ја тек сада укапирао да је теби Плаусибел дала похвалу за лакоћу писања.
У контексту њеног афирмативног писања о Басари, ја мислио да она мисли на њега.
Када оно - на тебе.
Добро - сагласан !

Samo lagano..

plausibel plausibel 07:16 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

И мени се допада име Вида.

I romantično..

:)
tasadebeli tasadebeli 07:48 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel
И мени се допада име Вида.

I romantično..

:)



Мислим да се и Црњанскова животна сапутница звала Вида...

А јес лепо име, што да није лепо...




tasadebeli tasadebeli 08:06 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

nask
tasadebeli

Макар једна генерација.

Нема, брате, нема... Ниједна генерација која је цела тако проживела свој живот.


Da smo u poslednjih 200g malko više ginuli nego što je to poželjno za narodno zdravlje, jesmo, ali to je sudbina svih evropskih naroda i država. Sem tamo nekih Š zemalja.



Јесте, то је тачно. И јесте то судбина свих европских народа.

Али не у толиком проценту укупног становништва, брате, не у толиком проценту...


Проценти од укупног броја становника су бројке које много говоре. (ЛИНК)





(И после, преко свега тога, још Стјепан Радић 1928. године са скупштинске говорнице новостворене државе Јужних Словена, непосредно пре него га је упуцао Пуниша Рачић, пита посланике:"Па добро, колико више кошта та ваша српска крв?" )


Слушао сам још у студентским данима старог професора Живановића са катедре за руски језик на Филолошком факултету (један од преживелих 1300 каплара) како су изгледали скупови њих преживелих у Грчкој да би се сетили погинуллих другова.

Каже, огромна постављена и за живе и за мртве трпеза са прибором за јело за којом они заузму своје место.

А испред сваког празног места поред тањира и чаша и есцајга гори свећа.

Језиво, је л' да?

Слика Србије и Срба уопште у 20. веку.

А дубоко и искрено верујем у оно, нпр, што каже Лазар Џамић у својој књизи (ЛИНК):


Италија је оно што би, на пример, Јужни Балкан био после сто година неометеног развоја: никада суперразвијен, али релативно функционалан и шармантан.


tasadebeli tasadebeli 08:22 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83
Da smo u poslednjih 200g malko više ginuli nego što je to poželjno za narodno zdravlje, jesmo, ali to je sudbina svih evropskih naroda i država. Sem tamo nekih Š zemalja.

20 miliona mrtvih u prvom svetskom ratu, od toga skoro tačno po pola civili i vojnici, oko 3x više od toga u drugom svetskom ratu. Sve smo efikasniji.



У рату у Вијетнаму, кажу бројке, 5% војника и 95% цивила.

Мислим да убрзани развој науке, технике и технологије доприноси поприлично томе.



plausibel plausibel 08:31 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Мислим да се и Црњанскова животна сапутница звала Вида...

Zamislih se, poznato mi..
А јес лепо име, што да није лепо...

I romantično kad to Emsi kaže..


Reko', da pogledam o porijeklu imena, evo sa dva izvora (do okeana), nabrzaka:

Vida znači nježno voljena. Ovo ime nosi i kći glumca Matthewa McConaugheyja.

(Varijanta imena Vidoslаvа)

Milena je ime češkog porijekla, a znači ljubav, ženstvenost i toplina..

(Naše domaće, slavensko ime izvedeno od riječi “mila”, "mio" koja je veoma zastupljena u mnogim slavenskim imenima u značenju "mila i draga".)

Ljubica je ime staroslavenskog porijekla. Postoje tumačenja da je nastalo od ljubičice, ali je mnogo vjerovatnije da je nastalo od glagola ljubiti.

(Izvedeno od korijena "ljub", ljubiti, ljubljena.)

Mina je ime njemačkog porijekla i jedno je od najpopularnijih ženskih imena na svijetu (?), znači ljubav.

(Varijanta imena Jаsminа, Milenа, Emina.)




tasadebeli tasadebeli 08:39 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel

Milena je ime češkog porijekla, a znači ljubav, ženstvenost i toplina..

(Naše domaće, slavensko ime izvedeno od riječi “mila”, "mio" koja je veoma zastupljena u mnogim slavenskim imenima u značenju "mila i draga".)






Хвала на овоме, Плаузибилна!


EDIT: А замисли, док је боравила у Кењади, ова моја имала најбољу другарицу која се звала (и зове и данас) Darling.

Е, што ти је живот...
maksa83 maksa83 08:40 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Vida znači nježno voljena. Ovo ime nosi i kći glumca Matthewa McConaugheyja.

Pošto je mama Camila Alves tu Vida verovatno znači "život".
emsiemsi emsiemsi 08:42 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

plausibel
Мислим да се и Црњанскова животна сапутница звала Вида...

Zamislih se, poznato mi..
А јес лепо име, што да није лепо...

I romantično kad to Emsi kaže..


Reko', da pogledam o porijeklu imena, evo sa dva izvora (do okeana), nabrzaka:

Vida znači nježno voljena. Ovo ime nosi i kći glumca Matthewa McConaugheyja.

(Varijanta imena Vidoslаvа)

Milena je ime češkog porijekla, a znači ljubav, ženstvenost i toplina..

(Naše domaće, slavensko ime izvedeno od riječi “mila”, "mio" koja je veoma zastupljena u mnogim slavenskim imenima u značenju "mila i draga".)

Ljubica je ime staroslavenskog porijekla. Postoje tumačenja da je nastalo od ljubičice, ali je mnogo vjerovatnije da je nastalo od glagola ljubiti.

(Izvedeno od korijena "ljub", ljubiti, ljubljena.)

Mina je ime njemačkog porijekla i jedno je od najpopularnijih ženskih imena na svijetu (?), znači ljubav.

(Varijanta imena Jаsminа, Milenа, Emina.)





Љубица је име које ја посебно волим - из више разлога.
Успут --- јуче нам у посети била Босиљка, женина пријатељица --- такође лепо име, а Босиљка предивна особа.
plausibel plausibel 08:59 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Хвала на овоме, Плаузибилна!

plausibel plausibel 09:00 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Pošto je mama Camila Alves tu Vida verovatno znači "život".

Brutalno..

:)

plausibel plausibel 09:02 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Љубица је име које ја посебно волим - из више разлога.

Hajde priznaj da ovo namjerno radiš..

:)

Успут --- јуче нам у посети била Босиљка, женина пријатељица --- такође лепо име, а Босиљка предивна особа.

Vasilka

Oblik imena Vasilije. Vasilije je srpska varijanta grčkog muškog imena koje potiče od grčke reči „basileios“ (Βασίλειος), što znači „carski“, „kraljevski“ Takođe predstavlja varijantu engleskog imena Basil, koje označava i biljku bosiljak.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:10 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tadejus
principessa_etrusca
Извесно солидно зарађују, али се уопште не луксузирају. На неком сличном нивоу зараде, други се опуштају, иду у ресторане, на летовања и скијања, возе двоја кола, пуше, пију, дувају и сл, а ови троше супер дисциплиновано, на школовање деце и сервисирање хипотеке. Старије дете бордер у једној од најбољих школа (годишња школарина 38000 фунти), млађе дете иде преко дана у преп школу (годишња школарина 17000 фунти). Осим тога имају хипотеку и жена путује у Кину да обиђе своје родитеље. И то је то.


Oh zašto me ne čudi ovako dobra upućenost u potrošačke navike ljudi sa kojima se jedva poznaješ..
Strahota..

Немам са тим људима однос који има плаузибел са својим Кинезима са кувањем и пекмезима, али их познајем дуго и доста добро, посебно јер ми се жена већ десет година, веома отворено и потпуно лишена ароганције и личне уображености, обраћа са разним питањима, па о њима и њиховим навикама знам у ствари и много више него што сам овде написала.
emsiemsi emsiemsi 09:18 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca
tadejus
principessa_etrusca
Извесно солидно зарађују, али се уопште не луксузирају. На неком сличном нивоу зараде, други се опуштају, иду у ресторане, на летовања и скијања, возе двоја кола, пуше, пију, дувају и сл, а ови троше супер дисциплиновано, на школовање деце и сервисирање хипотеке. Старије дете бордер у једној од најбољих школа (годишња школарина 38000 фунти), млађе дете иде преко дана у преп школу (годишња школарина 17000 фунти). Осим тога имају хипотеку и жена путује у Кину да обиђе своје родитеље. И то је то.


Oh zašto me ne čudi ovako dobra upućenost u potrošačke navike ljudi sa kojima se jedva poznaješ..
Strahota..

Немам са тим људима однос који има плаузибел са својим Кинезима са кувањем и пекмезима, али их познајем дуго и доста добро, посебно јер ми се жена већ десет година, веома отворено и потпуно лишена ароганције и личне уображености, обраћа са разним питањима, па о њима и њиховим навикама знам у ствари и много више него што сам овде написала.

Ма, баш те брига да се правдаш Тадејус --- она је од оних особа које воле да су надркане.
На жалост, такве особе, посебно женске, не схватају колико то шкоди лепоти.
tadejus tadejus 09:45 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

emsiemsi

Ма, баш те брига да се правдаш Тадејус --- она је од оних особа које воле да су надркане.
На жалост, такве особе, посебно женске, не схватају колико то шкоди лепоти.


fakat, usjekla mi se takozvana Zorn falta..
ali šta me briga spržim je kiselinom i nastavim da se nadrkavam bez poslijedica..
tadejus tadejus 09:47 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca

Немам са тим људима однос који има плаузибел са својим Кинезима са кувањем и пекмезима, али их познајем дуго и доста добро, посебно јер ми се жена већ десет година, веома отворено и потпуно лишена ароганције и личне уображености, обраћа са разним питањима, па о њима и њиховим навикама знам у ствари и много више него што сам овде написала.


a dobro, iznerviralo me u momentu, možda i nisi mislila ništa loše nego po navici.. a u Srbiji jeste navika da se zaviuje u tuđe novčanike vrlo intenzivno i da se to onda i komenariše vrlo učestalo..
i sama sebe uhvatim da razgovaram o novcu daleko češće nego što smatram pristojnim..
zparavo ne smatram razgovor o novcu pristojnim u bilo kakvim privatnim okolnostima..
milisav68 milisav68 20:49 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tadejus
a u Srbiji

To samo u Srbiji ima i nigde više.

nask nask 21:57 08.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tasadebeli

Али не у толиком проценту укупног становништва, брате, не у толиком проценту...


(Veliki) Procenat je u obrnutoj srazmeri sa količinom pameti nekih "naših" i u direktnoj srazmeri sa našom potrebom da se neizmerno kurčimo, a ne umemo da letimo.

И после, преко свега тога, још Стјепан Радић 1928. године са скупштинске говорнице новостворене државе Јужних Словена, непосредно пре него га је упуцао Пуниша Рачић, пита посланике:"Па добро, колико више кошта та ваша српска крв?


Ovo se ipak odigralo malko drugačije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:05 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

tadejus
principessa_etrusca

Немам са тим људима однос који има плаузибел са својим Кинезима са кувањем и пекмезима, али их познајем дуго и доста добро, посебно јер ми се жена већ десет година, веома отворено и потпуно лишена ароганције и личне уображености, обраћа са разним питањима, па о њима и њиховим навикама знам у ствари и много више него што сам овде написала.


a dobro, iznerviralo me u momentu, možda i nisi mislila ništa loše nego po navici.. a u Srbiji jeste navika da se zaviuje u tuđe novčanike vrlo intenzivno i da se to onda i komenariše vrlo učestalo..
i sama sebe uhvatim da razgovaram o novcu daleko češće nego što smatram pristojnim..
zparavo ne smatram razgovor o novcu pristojnim u bilo kakvim privatnim okolnostima...


Тадејус, привидно великодушна, а арогантна у својим пројекцијама, дозвољава да "нисам мислила ништа лоше, него по навици..." (а навике су ми, је ли, непристојне, 'српске')...

Заиста, различита друштва имају различита правила када се ради о новцу: Данашња владајућа правила у англо-америчком свету, где је новац сада већи табу од секса, потекла су из класно стратификованог енглеског друштва у коме су стари богаташи били дискретни око тога чиме све располажу, а нови брзо учили да се исто тако понашају. Просто, вулгарно је причати о томе колико послуге запошљаваш.

У међувремену, пошавши од тога да је вулгарно причати о имовном стању, капитализам од је од новца начинио табу. Коропративни интерес јесте да рецимо запослени никад не зна колико зарађује његов колега који ради идентичан посао и колике бонусе тај колега добија. Доста сектора још увек оперише по том принципу, и што су виши ешалони, то су веће разлике, а фрагментисана радна снага никад не зна да ли је заиста добро испреговарала сопствену плату.

Истовремено, капитализам, да би опстао мора да подстиче конзумеризам, па је са једне стране непристојно говорити о новцу, а са друге је пожељно показивати све оно што је за новац купљено.
milisav68 milisav68 14:29 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

nask
(Veliki) Procenat je u obrnutoj srazmeri sa količinom pameti nekih "naših" i u direktnoj srazmeri sa našom potrebom da se neizmerno kurčimo, a ne umemo da letimo.

Kakav kliše.
nask nask 18:27 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

milisav68
nask
(Veliki) Procenat je u obrnutoj srazmeri sa količinom pameti nekih "naših" i u direktnoj srazmeri sa našom potrebom da se neizmerno kurčimo, a ne umemo da letimo.

Kakav kliše.


Gore od klišea. Ima ona da svako može da pogreši na nečemu, baksuz će da pogreši i po drugi put na istoj stvari, a po treći put na istu foru greše samo ...
milisav68 milisav68 18:58 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

nask
Gore od klišea. Ima ona da svako može da pogreši na nečemu, baksuz će da pogreši i po drugi put na istoj stvari, a po treći put na istu foru greše samo ...

Dobro generale (posle bitke), šta bi ti (u)radio?
nask nask 19:49 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Ja general nisam ali umem da računam, a oni koji su izigravali "generale" kroz noviju srbsku istoriju su umeli takođe da računaju ali samo za sebe. Nažalost malo se toga promenilo, trenutno je ista priča na delu ali naravno krivi su nam ...
milisav68 milisav68 20:45 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

nask
Ja general nisam ali umem da računam, a oni koji su izigravali "generale" kroz noviju srbsku istoriju su umeli takođe da računaju ali samo za sebe. Nažalost malo se toga promenilo, trenutno je ista priča na delu ali naravno krivi su nam ...

Tako sam i mislio, sami smo tražili đavola, tamo po Beču, Berlinu, Londonu, Moskvi, Carigradu...

A to da generali znaju da računaju samo za sebe nije srpski izum.

Nego se sad mešaju babe i žabe, pa se današnje shvatanje života automatski prebacuje na 100 ili 200 godina unazad, pa se recimo tvrdi da za vreme prvog ustanka izvršen genocid nad Turcima i muslimanima.

Mislim, niko nije savršen, grešili smo i mi, ali tvrditi kako smo eto stradali samo zbog naše gluposti je prilično licemerno.

Da li su možda glupi i na Bliskom Istoku ili Avganistanu?


nask nask 21:11 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

ali tvrditi kako smo eto stradali samo zbog naše gluposti je prilično licemerno.


To se verovatno odnosi na one koji to tvrde.
milisav68 milisav68 21:37 09.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

nask
To se verovatno odnosi na one koji to tvrde.

Ma ne, svako je kovač svoje sreće, a mala Mira je bolničarka u Vršcu.
tadejus tadejus 20:28 10.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca

Тадејус, привидно великодушна, а арогантна у својим пројекцијама, дозвољава да "нисам мислила ништа лоше, него по навици..." (а навике су ми, је ли, непристојне, 'српске')...

Заиста, различита друштва имају различита правила када се ради о новцу: Данашња владајућа правила у англо-америчком свету, где је новац сада већи табу од секса, потекла су из класно стратификованог енглеског друштва у коме су стари богаташи били дискретни око тога чиме све располажу, а нови брзо учили да се исто тако понашају. Просто, вулгарно је причати о томе колико послуге запошљаваш.

У међувремену, пошавши од тога да је вулгарно причати о имовном стању, капитализам од је од новца начинио табу. Коропративни интерес јесте да рецимо запослени никад не зна колико зарађује његов колега који ради идентичан посао и колике бонусе тај колега добија. Доста сектора још увек оперише по том принципу, и што су виши ешалони, то су веће разлике, а фрагментисана радна снага никад не зна да ли је заиста добро испреговарала сопствену плату.

Истовремено, капитализам, да би опстао мора да подстиче конзумеризам, па је са једне стране непристојно говорити о новцу, а са друге је пожељно показивати све оно што је за новац купљено.


a bre princezo pa ti su svemu kasniš po cijelu deceniju..
zar nisi čula za glassdoor, pogledaj, iznenadićeš se, svi znaju koliko ko zarađuje..
a tek pokazivanje.. pa zar ne znaš da je hit pokazati gdje si se popeo, koliko si kila podigao, kilometara pretrčao, preplivao i preiciklirao i još ako si i s ajkulama ronio puna kapa.. nikoga više ne zanima gucci i armani..
kasniš..
o novcu je i bilo i sada je bedasto pričati..
mijenjaj navike (ako nećeš da te smatraju babom)
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:55 10.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

a bre princezo pa ti su svemu kasniš po cijelu deceniju..
zar nisi čula za glassdoor, pogledaj, iznenadićeš se, svi znaju koliko ko zarađuje..
a tek pokazivanje.. pa zar ne znaš da je hit pokazati gdje si se popeo, koliko si kila podigao, kilometara pretrčao, preplivao i preiciklirao i još ako si i s ajkulama ronio puna kapa.. nikoga više ne zanima gucci i armani..
kasniš..
o novcu je i bilo i sada je bedasto pričati..
mijenjaj navike (ako nećeš da te smatraju babom)

Ваљда је и теби јасно да базе података из којих се информишеш садрже селекцију општих места, т.ј. онога што је и тако и тако познато. Гласдор добацује од почетног до неких средњих нивоа, а ја о таквим пословима нисам ни говорила.

А ако свако зна све, зашто мислиш да је изазвала толико узбуђење недавно објављена БиБиСи-јева листа најплаћенијих водитеља и новинара? И откуд толике оптужбе за gender pay gap? А приватне компаније, које чине већину, немају обавезу да било шта објављују.

Откуд сада Гучи и Армани? Да ли је то једино за шта мислиш да има монетарну вредност, док су успон на Килиманџаро, обилазак горила у Уганди, трек по Хималајима или роњење на Грејт Бариер Рифу бесплатни? Само да знаш, нису. :)

Моји Кинези имају друге приоритете, што је њихов прерогатив, и ја само нисам сигурна да разумем зашто би то био твој проблем.
maksa83 maksa83 08:04 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

20 miliona mrtvih u prvom svetskom ratu, od toga skoro tačno po pola civili i vojnici, oko 3x više od toga u drugom svetskom ratu. Sve smo efikasniji.

Ovo se više ionako ne čita, ali da dodam i da je u prvom svetskom ratu izginulo više francuskih vojnika nego američkih u svim ostalim ratovima zajedno, uključujući i obe strane njihovog građanskog rata.

tadejus tadejus 09:17 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca

Ваљда је и теби јасно да базе података из којих се информишеш садрже селекцију општих места, т.ј. онога што је и тако и тако познато. Гласдор добацује од почетног до неких средњих нивоа, а ја о таквим пословима нисам ни говорила.

А ако свако зна све, зашто мислиш да је изазвала толико узбуђење недавно објављена БиБиСи-јева листа најплаћенијих водитеља и новинара? И откуд толике оптужбе за gender pay gap? А приватне компаније, које чине већину, немају обавезу да било шта објављују.

Откуд сада Гучи и Армани? Да ли је то једино за шта мислиш да има монетарну вредност, док су успон на Килиманџаро, обилазак горила у Уганди, трек по Хималајима или роњење на Грејт Бариер Рифу бесплатни? Само да знаш, нису. :)

Моји Кинези имају друге приоритете, што је њихов прерогатив, и ја само нисам сигурна да разумем зашто би то био твој проблем.


princezo pod itno da se apdejtuješ, tek se zarade najvišeg menadžmenta znaju, to su komapnije po zakonu dužne da objave u finansijskih izvještajima..
sve po imenu i prezimenu..
aman..
a na Kilimandžaro (opet bi se iznenadila) ne idu samo dobro ili relativno dobro stojeći.. može i tako..
promjenio se bre svijet otkad si ti zadnji put zašla mežu ljude..
ne lože se više isti ljudi na klasem krpe i skupa kolica.. samo još Kinezi i Arapi..
al ti ako to ne bi da čuješ šta bih ti ja..
tadejus tadejus 09:28 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83
20 miliona mrtvih u prvom svetskom ratu, od toga skoro tačno po pola civili i vojnici, oko 3x više od toga u drugom svetskom ratu. Sve smo efikasniji.

Ovo se više ionako ne čita, ali da dodam i da je u prvom svetskom ratu izginulo više francuskih vojnika nego američkih u svim ostalim ratovima zajedno, uključujući i obe strane njihovog građanskog rata.


ja sam evo pročitala al pojma nemam zašto je to značajno..
nego sam gledala (po x-ti put) neki doku o II sr, britanske proizvodnje, pa konstatovala kako je hilarious u kojoj mjeri oni Njemcima nisu mogli ni pod prozor da pljunu..
da ne bi Rusa bio bi scenario Men in high castle mnogo prije atomske bombe..
i nevjerovatno je kako toga nismo bili svjesni čak ni mi u ex Yu a kamo li Englezi (oni i danas misle kako su oni pobjedili Njemce)..
a onda i ti Njemci.. vozali se ljetos po Jevropi, pa sine kud god si pošao provešćeš pola vremena na njemačkim putevima (koji usput ništa ni ne valjaju)..
neš lako sa Švabom ni u ovom vijeku ja bih rekla.. eto viđećemo..
maksa83 maksa83 10:12 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

ja sam evo pročitala al pojma nemam zašto je to značajno..

E, izvini. Sledeći put šaljem prvo tebi pa ako odobriš kao relevantno onda ide dalje.
nego sam gledala (po x-ti put) neki doku o II sr, britanske proizvodnje, pa konstatovala kako je hilarious u kojoj mjeri oni Njemcima nisu mogli ni pod prozor da pljunu..
da ne bi Rusa bio bi scenario Men in high castle mnogo prije atomske bombe..

Pa da baš ti Nemci nisu bili glupi da pogaze Molotov-Ribentrop sporazum koji su potpisali i napali Rusiju sasvim moguće da bi potamanili ovo Saveznika po Evropi i vaspostavili Rajh. No mnogo se 'telo, mnogo se započelo. Mimo toga postoji neki koncenzus kod istoričara da bi Saveznicima bilo kudikamo zajebanije da istiti Nemci nisu izabrali da ih vodi harizmatični psihotični debil koji se toliko natripovao na sebe da se mešao u strateške i taktičke vojne odluke i tako pišao u supu vrlo kvalitetnim oficirima na visokim i srednjim i najnižim pozicijama. Tako da, sve su to ti Nemci sebi napravili.


tadejus tadejus 10:14 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

maksa83

E, izvini. Sledeći put šaljem prvo tebi pa ako odobriš kao relevantno onda ide dalje.


u redu, al nemoj da mi šalješ bez najave nego gladaj da prvo utvrdiš dinamiku pa onda.. mora neki reda da se zna..
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:45 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

Pa da baš ti Nemci nisu bili glupi da pogaze Molotov-Ribentrop sporazum koji su potpisali i napali Rusiju sasvim moguće da bi potamanili ovo Saveznika po Evropi i vaspostavili Rajh. No mnogo se 'telo, mnogo se započelo. Mimo toga postoji neki koncenzus kod istoričara da bi Saveznicima bilo kudikamo zajebanije da istiti Nemci nisu izabrali da ih vodi harizmatični psihotični debil koji se toliko natripovao na sebe da se mešao u strateške i taktičke vojne odluke i tako pišao u supu vrlo kvalitetnim oficirima na visokim i srednjim i najnižim pozicijama. Tako da, sve su to ti Nemci sebi napravili.


Prvo sto su zasrali (Nemci) je to sto su rokali Britance 2 meseca '40 pa ih ostavili da se lepo pregrupisu narednih meseci pa se okrenuli ka Istoku..

Drugo sto su zasrali je krsenje sporazuma Molotov - Ribentrop u zlo doba dok su dotle stigli zavejalo a i prodzarali Staljina sitnog ega.

Trece, sto su im saveznici izrokali Amerikance koje bog nije mogao naterati na ulazak u rat. (Nemci odusevljeno proslavili ovaj potez).

Slag na tortu, kad je pocelo iskrcavanje u Normandiji i na vapaj da se salje pojacanje, jok, uber mensh ce to malo Amerikenjaca pogledom da satre..

4 fatalne greske u prve 3 godine rata, naravno, jer da se histerik nije ne samo mesao u vojnu strategiju nego su generali bili u konstantnom stresu da ne zavrse na banderi ako pokusaju da se mesaju u svoj posao.

Kako bilo, i sa ovako debilnim Hitlerom uspeli su da preoru 6 godina uzduz i popreko sto samo govori o sili koju su upregli.

Srecom, jer da su odluke bile drugacije saveznici bi ih posle 6 meseci molili na kolenima za primirje uz amin za obilje osvojenih teritorija.

Srecom 2x da je i Japan (bez Hitlera) ispao strateski glup na kvadrat.

A Italijani, pa ko Italijani




principessa_etrusca principessa_etrusca 12:53 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)


tadejus
principessa_etrusca

Ваљда је и теби јасно да базе података из којих се информишеш садрже селекцију општих места, т.ј. онога што је и тако и тако познато. Гласдор добацује од почетног до неких средњих нивоа, а ја о таквим пословима нисам ни говорила.

А ако свако зна све, зашто мислиш да је изазвала толико узбуђење недавно објављена БиБиСи-јева листа најплаћенијих водитеља и новинара? И откуд толике оптужбе за gender pay gap? А приватне компаније, које чине већину, немају обавезу да било шта објављују.

Откуд сада Гучи и Армани? Да ли је то једино за шта мислиш да има монетарну вредност, док су успон на Килиманџаро, обилазак горила у Уганди, трек по Хималајима или роњење на Грејт Бариер Рифу бесплатни? Само да знаш, нису. :)

Моји Кинези имају друге приоритете, што је њихов прерогатив, и ја само нисам сигурна да разумем зашто би то био твој проблем.


princezo pod itno da se apdejtuješ, tek se zarade najvišeg menadžmenta znaju, to su komapnije po zakonu dužne da objave u finansijskih izvještajima..
sve po imenu i prezimenu..
aman..
a na Kilimandžaro (opet bi se iznenadila) ne idu samo dobro ili relativno dobro stojeći.. može i tako..
promjenio se bre svijet otkad si ti zadnji put zašla mežu ljude..
ne lože se više isti ljudi na klasem krpe i skupa kolica.. samo još Kinezi i Arapi..
al ti ako to ne bi da čuješ šta bih ti ja..

Да ли би те задовољило да ти кажем да си најпаметнија и најлепша и да све знаш?

Врло вероватно не би, јер сама знаш да гребеш около и скупљаш знање по сајтовима и приручницима, можда и из рецимо Макмиланових огласа за трекове по Непалу и пењање на Килиманџаро (али изгледа да ти је промакло да треба неко да твој подухват спонзорише). Или мислиш на оно да те компанија одведе на некo викенд ваљање по блату које се зове team building? Или мислиш на оно што ради наша Снежана?

Компанија за коју ти радиш, која је рецимо плц и има деоничаре, није једина компанија на овом свету. Послова и компанија има разних, али ти очигледно не разумеш принцип на коме је систем изграђен, већ ми говориш о гласдору.

Ти се упорно враћаш на крпе и кола. Ја их нисам ни споменула, а ти само о њима, баш да помислим да се ти ложиш на такве ствари. А ако се и ложиш, то је твоја ствар, нема никакве везе са мном.

Суштина је, међутим, да је у природи капитализма да креира стално нове "потребе", које наравно нису стварне потребе него жеље. Да ли нам је потребан тренер који кошта £75 на сат? Грам кокаина дневно? Пет кафа из Старбакса? Плац у Каламију? Дупли сутерен? Одлазак у ресторан где вечера кошта £200+? Гурскијева слика?

"Потребама" нема краја. А могућности су коначне, без обзира колике су. И зато, још једном, скидам капу мојим комшијама Кинезима и њиховој самодисциплини. Они улажу у оно што њих интересује, а то је образовање деце и кров над главом, и не подлежу ономе што им неко са стране каже да им је потребно, па макар то пењање на Килиманџаро било и супер повољно. Capish?
tadejus tadejus 13:59 11.09.2017

Re: Vreme je za akciju (ako nije kasno)

principessa_etrusca

Да ли би те задовољило да ти кажем да си најпаметнија и најлепша и да све знаш?


ama nije to nešto specijalno što ja znam, to sad znaju svi..
danas nesvršeni studenti imaju odličnu predstavu šta ih čeka gdje, imaju sasvim neke druge prioritete u odnosu na to o čemu ti pričaš.. na drugačiji se način informišu, drugačije motivišu..
sad ti ja mogu raspredati u detalje šta tačno nije više aktuelno od tvojih gorenavedenih stavova al kanda te ne zanima pa neću..
prosto vremena su se jako promjenila otkad je internet ušao u masovnu uporebu..
ja još uvijek navrat nanos držim korak, ti ga kanda gubiš.. a slutim da ću ga za koju deceniju izgubiti i ja..
ne vrijedi se oko toga žestiti
49 41 49 41 14:26 06.09.2017

PROROK, Prophet...

Idu mi svi na k...
iskljuci cu zvuk, da ne vidim titlovanje, cujem ruski, francuski...
samo cu da odgledam scene-nemo.
Ako mi se bude dalo, da "potrosim" 2 i po u cugu, ili nastavcima.

https://youtu.be/GdzKi3pYo0A

Nostradamus, bese normalan, studirao je medicinu, obozavao tu svoju ljubav; dok mu je ne odnese Crna Kuga. Nasta mu kurslus u glavi.
Tarabic, se najede; slucajno gljiva ludara, "zatrova centar" prolupa, prezive i "krenu"
Baba Vanga isto, kad oslepe ode u "pesacenje".

Kad prolupah '86. u dubokoj noci; majka me slusase - nemo 2 sata u mraku.
Sve sto lupah te noci... bi mu to '92.
"Odvedose" me kao suznja te noci, da vidim svoju ljubav u BG; vratice me sutra.
Ne krocih nazad 12 g.

Preterah...
Najvise idem na k... sebi.

Zvah "dole" davljenike, gde ziveh nekad 5 god.
Ne znaju da sta ce biti 7. put; i sa pola floride.
tasadebeli tasadebeli 20:16 06.09.2017

Re: PROROK, Prophet...

49 41

Kad prolupah '86. u dubokoj noci; majka me slusase - nemo 2 sata u mraku.
Sve sto lupah te noci... bi mu to '92.



Ја пролупах исто то '84. Чим сам се вратио кући из ЈНА.

Само, код мене је то пука случајност, нема везе са гљивама лударама или нечим другим.

Рендомли лупетање, да бих се правио важан пред маторим, матором и сестром, које се, на жалост, и остварило.
anonymous anonymous 19:25 06.09.2017

Глобализација ....

...фотошопизација ...

tasadebeli tasadebeli 20:11 06.09.2017

Re: Глобализација ....

anonymous
...фотошопизација ...




Па чуј, треба продати сву ту силну направљену мусаку.

Штета се баци.

Па би зато било пожељно да је једу и они који је не би баш јели ако стоји испод крста.
anonymous anonymous 20:42 06.09.2017

Re: Глобализација ....

tasadebeli
anonymous
...фотошопизација ...




Па чуј, треба продати сву ту силну направљену мусаку.

Штета се баци.

Па би зато било пожељно да је једу и они који је не би баш јели ако стоји испод крста.



Ма, не брине мене мусака.....него докле то све може да оде ....
tasadebeli tasadebeli 21:41 06.09.2017

Re: Глобализација ....

anonymous

Ма, не брине мене мусака.....него докле то све може да оде ....



Еееее... Мени то кажеш... Све те разумем...
nask nask 23:10 06.09.2017

Re: Глобализација ....

испод крста

него докле то све може да оде


Ajde nemojte da insinuirate, to su bre uslikali kad su renovirali crkvu pa privremeno skinuli krst.
tasadebeli tasadebeli 07:34 07.09.2017

Re: Глобализација ....

nask
испод крста

него докле то све може да оде


Ajde nemojte da insinuirate, to su bre uslikali kad su renovirali crkvu pa privremeno skinuli krst.









Нећемо више. Него ми то онако... Мало... Реда ради...

И ови га исто фотошопирају/реновирају све у шеснаест.







П.С. - Успут.

Чујем да Ватикан као најгорљивији поборник стоји иза оног захтева са којим се рвемо да се српске цркве и манастири и имања у УНЕСКО упишу као културно наслеђе непостојеће државе Косово.

(Беше својевремено Ибрахим Ругова заступник интереса паписта на Косову и Метохији? )

Тако се барем шушка по београдској чаршији.

Па сад...

Ако нам Кинези (и Руси) ту не помогну да одбранимо недодирљиво право на својину у капиталистичком свету, онда не знам ко ће нам помоћи...





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:49 07.09.2017

Re: Глобализација ....

Ако нам Кинези (и Руси) ту не помогну да одбранимо недодирљиво право на својину у капиталистичком свету, онда не знам ко ће нам помоћи...


da. pitanje je šta je tu manje zlo - ovi kod kojih možeš do vlasti ako prodaš dušu, ili ovi koji ti ne diraju dušu, al' ne mo'š ni do vlasti. zasad, iz perspektive Srbije, Rus/Kin su manje agresivni.
tasadebeli tasadebeli 09:08 07.09.2017

Re: Глобализација ....

Srđan Fuchs

da. pitanje je šta je tu manje zlo - ovi kod kojih možeš do vlasti ako prodaš dušu, ili ovi koji ti ne diraju dušu, al' ne mo'š ni do vlasti. zasad, iz perspektive Srbije, Rus/Kin su manje agresivni.




Али Панта тече, друже, Панта тече. Треба то имати на уму.

Тко зна шта носи сутра.

А суштина интелигенције и јесте у уметности прилагођавања. Па ако треба и мимикрије.

Зарад опстанка.






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 07.09.2017

Re: Глобализација ....

lizard: "kinez sam, nisam srbin, keve mi danice!"
tasadebeli tasadebeli 11:18 07.09.2017

Re: Глобализација ....

Srđan Fuchs
lizard: "kinez sam, nisam srbin, keve mi danice!"



То ти кажем!


Такође, кеве ми данице и оца Мјесеца!


Мјесец кара звијезду даницу:
"Ђе си била, звијездо данице?
"Ђе си била, ђе си дангубила?
"Дангубила три бијела дана?"
Даница се њему одговара:
"Ја сам била, ја сам дангубила
"Више б'јела града Бијограда,
"Гледајући чуда великога,
"Ђе дијеле браћа очевину



gedza.73 gedza.73 20:14 06.09.2017

kolačići sudbine

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 02:14 07.09.2017

Sredisnje kraljevstvo

Kao i uvek pisem bez gugla, iz secanja.


Kina, dva karaktera. Prvi znaci SREDINA, drugi KRALJEVSTVO. Apsolutno su sebe dozivljavali centrom sveta. Jednom sam videla kinesku mapu zemaljske kugle. Pogledajte kako su postavljene zemlje. Pronadjite negde.

Razlog prvih kontakata sa drugim zemljama desio se kad su im dosadili napadi plemena na konjima, zbog cega je i izgradjen kineski zid. Salju prvog izaslanika u tadasnje zemlje Baktriju, Ligiju i tako kasnije dobijaju ideju za Put svile.

Taj Put svile im je u krvi, generalno su naviknuti da nemaju strah od nepoznatog, ni jezika, ni novih zemalja, obicaja. Prvi afrodizjaci su dosli tim putem u Evropu.

Zanimljiva subkultura postoji na Ledinama, predgradju Beograda. Izbeglice iz Hrvatske i Bosne su cesto tamo gradile kuce devedestih godina proslog veka te oformili jednu mikro zajednicu.Tamo izdaju delove kuca kinezima iz beogradske kineske cetvrti(blok 70) i ceo kraj je prosaran kineskim porodicama. Odnosi su vrlo slozeni jer kinezi imaju svoje arsine ponasanja koji se pak sudaraju u bukvslnom smislu sa onim na sta su navikli njihovi stanodavci. Ipak sve nekako funkcionise, rentijeri imaju sasvim finu zaradu u tom ipak ruralniom delu grada zbog interesovanja kineske zajednice za to mesto, a opet kinezi su srecni jer su prakticno jedni drugima komsije.

Verovatno ste culi za strateski plan koji imaju kinezii pod nazivom Jedan pojas, jedan put. Srbija se tu nalazi kao znacajna tacka u njihovom kretanju ka Evropi sto zbog geostrateskog polozaja sto zbog tradicionalnog prijateljstva koje imamo sa njima. Mnostvo kineza obozava filmove Valter brani Sarajevo i Most jer su prikazivani nekad davno u celoj Kini. Zato je Bata Zivojinovic tamo toliko bio cenjen.

Taso, je l dosta? Nesto se raspisah a dusa mi spava.
tasadebeli tasadebeli 07:26 07.09.2017

Re: Sredisnje kraljevstvo

jednarecfonmoi

Taso, je l dosta?



Није доста, него је одлично!

И хвала ти што си поменула и ово:


Verovatno ste culi za strateski plan koji imaju kinezii pod nazivom Jedan pojas, jedan put. Srbija se tu nalazi kao znacajna tacka u njihovom kretanju ka Evropi sto zbog geostrateskog polozaja sto zbog tradicionalnog prijateljstva koje imamo sa njima.



principessa_etrusca principessa_etrusca 09:45 07.09.2017

Re: Sredisnje kraljevstvo

Zanimljiva subkultura postoji na Ledinama, predgradju Beograda.

У Србији је углавном раширено мишљење да је кинеска роба прављена за једнократну употребу и сасвим неквалитетна, међутим то уопште не стоји. Велики део производа врхунских светских дизајнерских кућа долази из Кине, да не говорим о техничким производима (укључујући ајфон).

Баш недавно сам гледала неке статистичке податке, у циљу демонстрирања да део света који није признао независно Косово, т.ј. земље као Русија, Кина, Индија, Бразил, скоро цео јужноамерички континент итд, напредује, а део света који јесте признао независно Косово стагнира и назадује (и да је већ из тога очигледно шта држави Србији одговара).

Кинески БДП је не тако далеке 1995. износио 15% америчког и ЕУ БДП-а, узетих заједно, а већ двадесет година касније, 2015, износио невероватних 45%! Сам тај податак је фасцинантан по себи.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana