Astrologija| Nauka| Životinjski svet

Univerzalni zakon urinacije

nsarski RSS / 02.09.2017. u 21:26

 

31156-nusicev-grob-580x0.jpg 

Grob Branislava Nušića u Beogradu

 

Jednom davno sam, kometarišući na nečijem blogu, pomenuo ovu zanimljivu naučnu činjenicu, ali verujem da taj komantar mnogi novi blogeri nisu pročitali ili obratili pažnju na njega.  Budući da se ovih dana po raznim vestima žustro govori o urinaciji, po grobovima a i šire, – čak je i Predsednik posvetio pažnju toj fiziološkoj radnji , a to sve popularne televizije prenele koristeći u svom ogorčenju onaj malo bezobrazan izraz za oslobađanje organizma od viška tečnosti– možda nije loše da obnovimo lekciju.

Naime, oslobađanje organizma od viška tečnosti je ozbiljna stvar u biologiji. Naučnu perspektivu ovom procesu je dao David Hu, mašinski inženjer sa Džordžijskog Instituta za Tehnologiju.

 Mlad otac, Hu je često menjao pelene svom detetu i upitao se koliku količinu tečnosti, i kolikom brzinom, sisari izbacuju iz sebe. Mladi očevi svakako razumeju zašto je Hu postavio sebi ovakvo pitanje. Hu se ograničio na sisare jer druge životinje imaju drugačije načine da se oslobode viška tečnosti – ajkule, na primer, to rade kroz kožu, a kornjače kroz usta. U svakom slučaju, detaljno proučavajući ovaj fiziološki proces kod sisara kao što su miš, pas, koza, slon – dakle životinje koje teže od pedesetak grama do nekoliko tona - Hu je došao do iznenađujućeg otkrića da postoji univerzalni zakon uriniranje: sve one se oslobode viška tečnosti za oko 20 sekundi!  Zapremina bešike slona je oko 150 litara, a doge oko 1 litar. Preoma ovom otkriću, i slon i doga utroše isto vreme  da piške.  Da bi došao do ovog otkrića, Hu je napravio video klipove iz zoo vrta gde je proučavao vukove, jaguare, slonove, žirafe, itd., i prosto merio njihovo vreme olakšanja.

 

rhino-peeing.jpg 

 

Fizički, u ovom procesu su bitna dva parametra: zapremina bešike i veličina uretera. Zapremina bešike kod slona je oko 150 litara, kod velike doge oko 1 litra. Ipak, obe životine se oslobode te suvišne tečnosti za oko 20 sekundi. Evo male uporedne tabele:

 

Urination-graphic-final-10-22-rev-1-as-Smart-Object-1-600x567.png

Kako se to postiže? Pa, da bi se velika životinja oslobodila tečnosti, istom brzinom kao mala,  njen ureter mora da bude duži i širi. Takav ureter omogućava veći protok, a samim time i brže izbacivanje veće količine tečnosti. Anatomske studije su pokazale da je upravo to i slučaj.

Medjutim, ovaj univerzalni zakon i nije sasvim univerzalan: životinje manje od oko 2kg imaju male bešike i male i uske uretere, pa je protok skoro u kapima i potrebno im je nešto više vremena da se viška tečnosti oslobode.

Mislim da se ne zna tačno zašto je ovaj zakon o 20 sekundi evolutivno nastao, ali, eto, on postoji. Autori ovog naučnog rada su dobili čuvenu Ig Nobel nagradu za svoje otrkiće.

Učinilo mi se da je umesno dati naučnu notu ovom hajpu uriniranja koji se već par dana vrti po vestima, komentarima, analizama, itd.

I za kraj, ne znam da li je neko proučavao i vreme obavljanja “number two” nužde kod sisara ili drugih životinja. Međutim, kao inspiraciju ambicioznim blogerima sam na početnoj slici gore pokazao grob Branislava Nušića koji se nalazi na Novom groblju u Beogradu. Njegovo objašnjenje zašto je hteo grob baš u tom obliku je tipično nušićevski: “na taj način niko neće moći da mi se po*ere na grob”.



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 21:30 02.09.2017

Nisam

životinje manje od oko 2kg

ovo razumeo? Jel miš piški isto koliko i slon ili piški duže?
nsarski nsarski 21:32 02.09.2017

Re: Nisam

niccolo
životinje manje od oko 2kg

ovo razumeo? Jel miš piški isto koliko i slon ili piški duže?

Nisam precizno rekao: Huov zakon važi za životinje od 2.2kg do nekoliko tona. Miš spada u one izuzetke. Prosto, kapilarne sile u ureteru smanjuju protok, pa je miš sporiji.

Evo ga dobar link (a ima ih na sve strane) Universal law of urination found in mammals
niccolo niccolo 21:36 02.09.2017

Re: Nisam

Aaa...zanimljivo svakako. Ima li kakvih teorija zašto baš 20sek?
nsarski nsarski 21:41 02.09.2017

Re: Nisam

Aaa...zanimljivo svakako. Ima li kakvih teorija zašto baš 20sek?.

Da sebe citiram:
Mislim da se ne zna tačno zašto je ovaj zakon o 20 sekundi evolutivno nastao, ali, eto, on postoji.


Ili, kako bi rekao Radovan 3: nemamo poojma!

zilikaka zilikaka 21:46 02.09.2017

Re: Nisam

Aaa...zanimljivo svakako. Ima li kakvih teorija zašto baš 20sek?

Imam ja. Na negledačke.
Sigurno je to u evoluciji prepoznato ne samo kao neproduktivno nego i kao opasno vreme. Dok se to obavlja, može da te napadne onaj ko to već radi, pa je dobro da vreme bude što kraće.

S druge strane, da bi povećao protok moraš da povećaš presek mokraćnih cevi, što verovatno nije lako. Ima tu i do mišića koji stvaraju odgovarajući pritisak...

Sve u svemu, verovatno je to tehnički najoptimalnije rešenje.
antioksidant antioksidant 21:55 02.09.2017

Re: Nisam

zilikaka
Aaa...zanimljivo svakako. Ima li kakvih teorija zašto baš 20sek?

Imam ja. Na negledačke.
Sigurno je to u evoluciji prepoznato ne samo kao neproduktivno nego i kao opasno vreme. Dok se to obavlja, može da te napadne onaj ko to već radi, pa je dobro da vreme bude što kraće.

S druge strane, da bi povećao protok moraš da povećaš presek mokraćnih cevi, što verovatno nije lako. Ima tu i do mišića koji stvaraju odgovarajući pritisak...

Sve u svemu, verovatno je to tehnički najoptimalnije rešenje.

Merili su vreme zatvorenim zivotinjama. Mozda su samo kopirale upravnika zoo vrta, tj zatvora?
Ima li podataka iz pritodnog okruzenja?
nsarski nsarski 21:59 02.09.2017

Re: Nisam

Ima li podataka iz pritodnog okruzenja?

I dunno, zaista.
Misliš da bi te okolnosti pravile razliku?
antioksidant antioksidant 22:05 02.09.2017

Re: Nisam

Pa moze zavisiti koliko su stresirane ili opustene, da li se zuri da ne budu pojedene...

Otkud znamo?
nsarski nsarski 22:07 02.09.2017

Re: Nisam

Pa moze zavisiti koliko su stresirane ili opustene, da li se zuri da ne budu pojedene...

Pa, jbg, one u zoološkom vrtu nemaju taj stres. Možda su ta merenja "prirodnija" onda.
antioksidant antioksidant 22:18 02.09.2017

Re: Nisam

nsarski
Pa moze zavisiti koliko su stresirane ili opustene, da li se zuri da ne budu pojedene...

Pa, jbg, one u zoološkom vrtu nemaju taj stres. Možda su ta merenja "prirodnija" onda.

eh, biti u neprirodnom okruzenju da bude prirodnije?

nsarski nsarski 22:23 02.09.2017

Re: Nisam

eh, biti u neprirodnom okruzenju da bude prirodnije?

Ovo je čista kvantna mehanika, da provociram Milančeta Novkovića. Proces merenja utiče na ishod merenja.
Dakle, ako uzmemo idealnog, sferno simetričnog sisara, neuznemiravanog u prirodi, relaksiranog, itd., onda će ono gore biti najverovatniji rezultat merenja.
antioksidant antioksidant 22:25 02.09.2017

Re: Nisam

:)
nask nask 23:16 02.09.2017

Re: Nisam

A podvodni sisari?

freehand freehand 23:17 02.09.2017

Re: Nisam

podvodni

nsarski nsarski 23:21 02.09.2017

Re: Nisam

nask
A podvodni sisari?


E, ne znam kako bi se to izmerilo. Međutim, svakako postoje ljudi koji su i to probali. Mr. Hu je otišao u zoološki vrt i tamo snimao.
Evo detalja štampanih u PNAS (Publication of the National Academy of Sciences - veoma prestižni časopis).
Duration of urination does not change with body size
Milan Novković Milan Novković 10:05 03.09.2017

Re: Nisam

nsarski
eh, biti u neprirodnom okruzenju da bude prirodnije?

Ovo je čista kvantna mehanika, da provociram Milančeta Novkovića. Proces merenja utiče na ishod merenja.
Dakle, ako uzmemo idealnog, sferno simetričnog sisara, neuznemiravanog u prirodi, relaksiranog, itd., onda će ono gore biti najverovatniji rezultat merenja.

Čista

A ako uzmemo blogo-sisara, na primer, sferno-simetričnog ili sferno-nesimetričnog, uznemiravanog, doduše, nerelaksiranog ograničenjima prostih funkcija, već na prolaznim vremenima počinju merni instrumenti da šume, dok krajnje rezultate još uvek čekamo, moramo lancima da ih izvlačimo, skoro pa porađamo

zilikaka zilikaka 21:40 02.09.2017

ima dalje

Baš danas obratim pažnju na ćošak poslednje kuće u ulici i vidim da je, mada uredno ofarban jarko crveno, jedan deo sasvim lepo požuteo.
Onda se setim da i moji kerovi kad god tu prođu moraju da zastanu i zapišnu, da prostite.
Što baš svi tu, vrag će ga znati, al im to očigledno dođe ko prisustvo na društevnoj mreži.
narcis narcis 21:44 02.09.2017

Re: ima dalje

čigledno dođe ko prisustvo na društevnoj mreži.

upravo to, obeležavaju da su oni tu glavni, i to paze da se popišaju tačno iznad onog ko je tu ranije bio i pokriju njegov miris.

i kad smo kod toga
konnji a bogme i krave to rade duže d dvaes sekundi po mom subjektivnom merenju protoka vremena, da ne kažem ličnim ugrađenim hronometrom.
nsarski nsarski 21:50 02.09.2017

Re: ima dalje

konnji a bogme i krave to rade duže d dvaes sekundi po mom subjektivnom merenju protoka vremena, da ne kažem ličnim ugrađenim hronometrom.

Bemliga, nisam proučavao problem u detalja. I taj zakon nije ono kao Pitagorina teorema. Vreme olakšanja je otprilike 20 sekundi. Mislim da je značajnije da male životinje (pas, koza) potroše skoro isto vreme kao 15 puta veće životinje. Malo iznenađujuće, zar ne?
narcis narcis 21:53 02.09.2017

Re: ima dalje

nsarski
konnji a bogme i krave to rade duže d dvaes sekundi po mom subjektivnom merenju protoka vremena, da ne kažem ličnim ugrađenim hronometrom.

Bemliga, nisam proučavao problem u detalja. I taj zakon nije ono kao Pitagorina teorema. Vreme olakšanja je otprilike 20 sekundi. Mislim da je značajnije da male životinje (pas, koza) potroše skoro isto vreme kao 15 puta veće životinje. Malo iznenađujuće, zar ne?

e uopšt e ti ne kontriram, pričam samo o onom mom subjektivnom osećaju i iskustvu sa konjima, ali sad se razmišljam moguće je da 20sec bude i dugačko kad stojiš na uzengije dok se konj olakšava, ili ga držiš za uzde . mada ima izu dok se konj namesti treba mu vreme.
znači ne trolujem , samo pričam svoje iskustvo.
narcis narcis 21:41 02.09.2017

a čovek

nisam merio ali ne verujem da se čovek izpiški za 20 sec. a o nama sa prostatom da ne pričam, noć je kratka.
nsarski nsarski 21:45 02.09.2017

Re: a čovek

narcis
nisam merio ali ne verujem da se čovek izpiški za 20 sec. a o nama sa prostatom da ne pričam, noć je kratka.


Pa,jbg, izmeri, nije teško. Ali, nemoj posle mnogo piva i sličnih kalambura. Govorimo ovde, koliko sam ukapirao teoriju, o prosečnom vremenu.
narcis narcis 21:49 02.09.2017

Re: a čovek

nsarski
narcis
nisam merio ali ne verujem da se čovek izpiški za 20 sec. a o nama sa prostatom da ne pričam, noć je kratka.


Pa,jbg, izmeri, nije teško. Ali, nemoj posle mnogo piva i sličnih kalambura. Govorimo ovde, koliko sam ukapirao teoriju, o prosečnom vremenu.

ja ne mogu da merim sebi jer sam mator a to znači da mi prostata pravi zastoj, neko mlađi bi mogo -
docsumann docsumann 08:59 03.09.2017

Re: a čovek

narcis
nisam merio ali ne verujem da se čovek izpiški za 20 sec. a o nama sa prostatom da ne pričam, noć je kratka.


o, učestana noćna mokrenja
hvala vam za obilje snova
kojim šarate moje spavanje
tyson tyson 21:49 02.09.2017

Sigurna kuća

I za kraj, ne znam da li je neko proučavao i vreme obavljanja “number two” nužde kod sisara ili drugih životinja.

Ta problematika ipak nije baš tako linearna kao kod, da citiram informativnu službu tzv. Srpske Napredne stranke, pišanja.

Kod čoveka na primer, za razliku od većeg broja ostalih sisara, zavisi između ostalog od količine i zanimljivosti novina "slučajno" ostavljenih u blizini omiljene lokacije za defekaciju, a kod nekih specimena i od oralnih i konstriktorskih sposobnosti supružnih partnera, te broja i uzrasta potomaka - neka istraživanja ukazuju na daleko veću učestalost i značaj ove pojave kod primeraka mužjaka.


nsarski nsarski 21:58 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

Ta problematika ipak nije baš tako linearna kao kod, da citiram informativnu službu tzv. Srpske Napredne stranke, pišanja.


Mene više fascinira ta strasna upotreba pomenutog glagola od strane utegnutih, našminkanih, svesnih voditeljki i čitačica vesti na TVučić kanalima. To mora da im je neko rekao: da koriste taj izraz što više i što glasnije.
angie01 angie01 22:10 02.09.2017

Re: Sigurna kuća


Mene više fascinira ta strasna upotreba pomenutog glagola od strane utegnutih, našminkanih, svesnih voditeljki i čitačica vesti na TVučić kanalima.


a sa ozbiljnoscu i dramatikom u glasu, ko sto je devedesetih nabudzene vesti citala spomenkasovic,...sad jos mitocis da Serzu napise otvoreno pismo.


Bili Piton Bili Piton 22:11 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

nsarski


Mene više fascinira ta strasna upotreba pomenutog glagola od strane utegnutih, našminkanih, svesnih voditeljki i čitačica vesti na TVučić kanalima. To mora da im je neko rekao: da koriste taj izraz što više i što glasnije.


In contrast, nekad davno, treći program Radio Beograda (onaj "smarački" što je puštao samo ozbiljnu muziku i high brow džez), a teta odjavljivačica kaže, (improvizujem) "slušali ste Bramsovu prvu simfoniju u C duru, u izvodjenju Kraljevske filharmonije iz Liverpula pod dirigentskom upravom Efrema Kurca....(...)...jao izvinite."
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:13 02.09.2017

Re: Refreshment Break

zilikaka zilikaka 22:14 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

informativnu službu tzv. Srpske Napredne stranke,

E, a zašto se kad tu klikneš prvo pojavi natpis Checking your browser?

Sam sad ušla u evidenciju?
nsarski nsarski 22:16 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

Sam sad ušla u evidenciju?


They've got your number now! Be afraid, be very afraid...
niccolo niccolo 22:17 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

a zašto se kad tu klikneš

Brate, zašto uopšte klikćeš na to

Doduše i Tajson je kriv, uz linkovanje takvih sajtovova mora da se stavi i parental advisory ili tako nešto.
zilikaka zilikaka 22:22 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

nsarski
Sam sad ušla u evidenciju?


They've got your number now! Be afraid, be very afraid...


Treba stvar sagledati sa pozitivne strane.
Ako budem redovno otvarala i prednjačila s brojem klikova, možda me prepoznaju kao kandidata za neku funkcijicu. Dovoljno i opštinsku.
Bili Piton Bili Piton 22:30 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

Ni na koji od tih šitova u principu ne treba kliktati, jer, zašto bi im iko dodatno podizao broj klikova i poseta.

Za šerovanje takvih stvari (ako baš mora) bolji je printscreen
narcis narcis 22:49 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

zilikaka
informativnu službu tzv. Srpske Napredne stranke,

E, a zašto se kad tu klikneš prvo pojavi natpis Checking your browser?

Sam sad ušla u evidenciju?

čekiraju da vide da nisi robot i protiv ddos napada,nema veze sa registracijom to se radi drugim neprimetnim načinom.
to imaju i drugi sajtovi koji su izloženi napadima hakera.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

Tajson je kriv


Nije, profa je
nsarski
Tyson gore postavio link. Ne propustiti.

Potajno radi za njih, garant :)
freehand freehand 23:06 02.09.2017

Re: Sigurna kuća

To mora da im je neko rekao: da koriste taj izraz što više i što glasnije.

Što bi morao da im kaže, ionako citiraju saopštenja vladajuće stranke i ministiara. To je taj nivo, manje-više.Od vrha do dna, gde je, opet, sve isto. Dupe-glava, glava-dupe. Prostak, bilmez, baraba i mamlaz. Taman kako disciplinovana prostačka polovina Srbije+nešto zilota i jurodivih želi i glasa.
meni je, međutim, interesantno drugo nešto: dva dana pokušavam da saznam gde je taj grob jer priznajem da ni meni ne bi mrsko bilo da do tamo prošetam istog razloga radi.
No džaba. Ili groba nema ili je toliko tajan da niko za njega ne zna.
Kraja Kraja 17:14 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

dva dana pokušavam da saznam gde je taj grob jer priznajem da ni meni ne bi mrsko bilo da do tamo prošetam istog razloga radi.
No džaba. Ili groba nema ili je toliko tajan da niko za njega ne zna.



"Nadgrobna piramida koja se nalazi na njegovom grobu, zamisao je samog umetnika. Sahranjen je na Novom groblju, parcela 29, grobnica 29, reda II."
freehand freehand 17:54 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

Kraja
dva dana pokušavam da saznam gde je taj grob jer priznajem da ni meni ne bi mrsko bilo da do tamo prošetam istog razloga radi.
No džaba. Ili groba nema ili je toliko tajan da niko za njega ne zna.



"Nadgrobna piramida koja se nalazi na njegovom grobu, zamisao je samog umetnika. Sahranjen je na Novom groblju, parcela 29, grobnica 29, reda II."

Tragično je pomešati Nučića i Vučića.,
Na mnogo nivoa.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:45 03.09.2017

Re: Refreshment Break

Nego, eve i celog segmenta - Jedi, Spavaj, Tuci se i ... u toku tuče, malo i Bloguj ;>

Inače to je Hercog i njegov Grizzly Man o onom ludjaku Treadwellu kojeg su (i đevojku mu) a kraju) pojeli medvedi. Ko u priči ☻

Kraja Kraja 19:53 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

...tesko je ozgovoriti, krajo, mislio sam na vucica, nisi pazio...
...lako je spustiti coveku...
...na mnogo nivoa...

...u svakom slucaju, moja greska...
freehand freehand 19:57 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

Kraja
...tesko je ozgovoriti, krajo, mislio sam na vucica, nisi pazio...
...lako je spustiti coveku...
...na mnogo nivoa...

...u svakom slucaju, moja greska...

„A zašto vidiš trun u oku brata svog, a brvna u oku svom ne osećaš? Ili, kako možeš reći bratu svom: Stani da ti izvadim trun iz oka tvog; a eto brvno u oku tvom? Licemere! Izvadi najpre brvno iz oka svog, pa ćeš onda videti izvaditi trun iz oka brata svog."
nsarski nsarski 20:04 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

...tesko je ozgovoriti, krajo, mislio sam na vucica, nisi pazio...
...lako je spustiti coveku...
...na mnogo nivoa...

Molim vas, ne nastavljajte se, dragi ljudi. Običan nesporazum je u pitanju. Nisu masoni, nije zavera, ništa. Samo nesporazum u komunikaciji.

I, a propos masona, istinita priča o mom susretu s njima.
Pre mnogo godina idem vozom iz, na primer, Pariza za Bg. U kupeu neki lik, neugledan, smotan, srpski mu slabo ide, a francuski baš nikako. I tako, od duga dana zapodenemo razgovor, i on mi kaže da se u Francuskoj dobro snašao, zaposlio sina i zeta, i to. Pitam ga čime se bavi.
On reče: Ja sam mason. Jebote, mislim, mason, nešto mi ne liči, ali jbg. Pa ga pitam šta on kao mason radi. Kaže: pa ređam cigle, i sina i zeta sam zaposlio, dobro nam ide. Sada smo na istoj građevini.
Posle sam digao ruke od masona.
Kraja Kraja 21:24 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

Licemere!


...kakav si ti krkar...

...izvini nenade, zbog ovakvih sam prestao da citam blogove, jer se ta kolicina uvreda vise ne moze tolerisati...
...kad ti neko posle najbolje namere kaze da si LICEMER...
...over and out...
freehand freehand 21:37 03.09.2017

Re: Sigurna kuća

Kraja
Licemere!


...kakav si ti krkar...

...izvini nenade, zbog ovakvih sam prestao da citam blogove, jer se ta kolicina uvreda vise ne moze tolerisati...
...kad ti neko posle najbolje namere kaze da si LICEMER...
...over and out...

Da sam Krkar sad bih ti rekao da si beslovesna gluperda. Prvo si se umešao praveći se pametan da me uputiš na grobljansku parcelu verovatno jedini ovde ne razumevši ironiju. A onda nisi razumeo ni blagu ironiju i citat iz Isusove besede na Gori, u kojoj je i to "licemer". Kao Isusova reč.
Razumem da te je pogodilo, i nije bez razloga.
Inače ta naprednjačka sorta ne važi ni za načitanu ni za naročito pronicljivu.

Bili Piton Bili Piton 21:56 02.09.2017

I was

pissing by the door.

tasadebeli tasadebeli 22:01 02.09.2017

Цигу-лигу

Njegovo objašnjenje zašto je hteo grob baš u tom obliku je tipično nušićevski: “na taj način niko neće moći da mi se po*ere na grob”.




Слутим да је онај округли украс при врху тог облика ту због бесплатне колоноскопије оних најупорнијих?







Učinilo mi se da je umesno dati naučnu notu ovom hajpu uriniranja koji se već par dana vrti po vestima, komentarima, analizama, itd.



Какав, бре, хајп у медијима око пишања, да простите?

Не пратим ништа, мене нико не обавештава...
nsarski nsarski 22:03 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

Не пратим ништа, мене нико не обавештава...

Ah, eno Tyson gore postavio link. Ne propustiti.

Evo, ako si lenj: Јанковић обелоданио програм: Убити Вучића, па му пишати по гробу
To se ceo dan vrti po medijima.
niccolo niccolo 22:15 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

Какав, бре, хајп у медијима око пишања, да простите?

Čoveče, propuštaš stvari...vladajući svet u Srbiji je saznao da postoji pravilo da je zabranjeno pišati po grobljima, pa se sad oduševljavaju tom činjenicom kao da su otkrili zakon gravitacije u najmanju ruku...zamisli tek kad saznaju da se posle pišanja pušta voda...
tasadebeli tasadebeli 22:16 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

nsarski
Не пратим ништа, мене нико не обавештава...

Ah, eno Tyson gore postavio link. Ne propustiti.

Evo, ako si lenj: Јанковић обелоданио програм: Убити Вучића, па му пишати по гробу
To se ceo dan vrti po medijima.



Аааааа!

Ево, прочитао тек сада линковано код Тајсона.

Касним... Тако ми и треба када не гледам дневник у пола осам.

Ипак, нисам баш потпуно необавештен!

Преносим вести из прве руке:

Поједини делови једног насеља на општини Чукарица летос 40 дана нису имали воду. Још увек је неки од њих нису добили...

Све је започело када су грађани приметили да се вода из водовода меша са канализацијом.

Каже један мој познаник:"А видим ја, брате, да смрдим! А окупао сам се!"

А у међувремену на тој истој општини:

ПОСТАВЉЕНА ЈАВНА ЧЕСМА НА ПЛАТОУ У КОСМАЈСКОЈ (ЛИНК)

Ма ја да вам кажем... Све је то срање... Осим пишања.
nsarski nsarski 22:20 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

Ипак, нисам баш потпуно необавештен!

Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!
anonymous anonymous 22:25 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

nsarski
Ипак, нисам баш потпуно необавештен!

Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!


Meni je interesantnija pojava - blogerizacije i prodiranja krkarovštine u javnu politiku.

Nikakvih ograda nema ni kod ljudi od kojih se prostakluk i banalnosti ne bi očekivale.

Taj sindrom mace diskrecije - privući pažnju javnosti po svaku cenu, opljunuti šlajmaricom .....i čekati ako si dovoljno mlad, promenu postave.

Najmanje - ministar.

Prosto.



angie01 angie01 22:32 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!


...OBJASNJENJE_STA JE SERGEJ REKAO I ZASTO

...ostalo je marketinska obrada po potrebi.
tasadebeli tasadebeli 22:36 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

nsarski
Ипак, нисам баш потпуно необавештен!

Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!



Да, да, похватао сам нити...

Из саопштења.

Зили?

Музика?


anonymous anonymous 22:39 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

angie01
Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!


...OBJASNJENJE_STA JE SERGEJ REKAO I ZASTO

...ostalo je marketinska obrada po potrebi.


Marketing je sve što Sergej radi ...i to lični.

Ostalo je -instrumentalizacija.
nsarski nsarski 22:40 02.09.2017

Re: Цигу-лигу


...OBJASNJENJE_STA JE SERGEJ REKAO I ZASTO

...ostalo je marketinska obrada po potrebi.


Ma, bre, to objašnjenje uopšte nije bitno. Važno je šta su mediji preneli. A preneli su ono što je danas AV rekao. Sve drugo je beznačajno.
anonymous anonymous 22:49 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

nsarski

...OBJASNJENJE_STA JE SERGEJ REKAO I ZASTO

...ostalo je marketinska obrada po potrebi.


Ma, bre, to objašnjenje uopšte nije bitno. Važno je šta su mediji preneli. A preneli su ono što je danas AV rekao. Sve drugo je beznačajno.


Nsarski, sve je važno.

Za nekog jedno, za nekog drugog - drugo.

Kvazi-paranoja vlasti i dehumanizacija političkih protivnika je vidljiva iz aviona.

Ono što je poražavajuće, je po meni - način na koji "opozicija" pokušava da se profiliše, promoviše i nametne kao alternativa.



angie01 angie01 22:50 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

A preneli su ono što je danas AV rekao. Sve drugo je beznačajno.


slazem se:)...al da oni koji ne znaju, imaju hint, oko cega se drama napravila.
nsarski nsarski 22:56 02.09.2017

Re: Цигу-лигу

Да, да, похватао сам нити...

Uzgred, Taso, pošto si ti književno orijentisan, da te podsetim na jedan stari roman Jovana Ćirilova "Neko vreme u Salcburgu" gde opisuje kakao je došao u neki, recimo, ferijlni smeštaj za studente iz raznih zemalja, razgovarao sa mladićima koji su se tu zatekli, a potom opisivao kako je uživao dok se oslobađao viška tečnosti u zajedničkom kupatilu.
Za žensku paralelu, ima slična scena u romanu "Kao voda za čokoladu", gde sličan opis može da se nađe. Ali, dosta o tome. Ovaj post je dovoljno skatološki.
docsumann docsumann 06:29 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Međutim, kao inspiraciju ambicioznim blogerima sam na početnoj slici gore pokazao grob Branislava Nušića koji se nalazi na Novom groblju u Beogradu. Njegovo objašnjenje zašto je hteo grob baš u tom obliku je tipično nušićevski: “na taj način niko neće moći da mi se po*ere na grob”.


koliko se sjećam, Nušiću je neko još za njegova života govorio kako će mu se posrati na grob... otud takvo arhitektonsko rješenje njegovog posljednjeg počivališta.
tasadebeli tasadebeli 07:39 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

docsumann
Međutim, kao inspiraciju ambicioznim blogerima sam na početnoj slici gore pokazao grob Branislava Nušića koji se nalazi na Novom groblju u Beogradu. Njegovo objašnjenje zašto je hteo grob baš u tom obliku je tipično nušićevski: “na taj način niko neće moći da mi se po*ere na grob”.


koliko se sjećam, Nušiću je neko još za njegova života govorio kako će mu se posrati na grob... otud takvo arhitektonsko rješenje njegovog posljednjeg počivališta.



Ма то ти је само још једна од многобројних београдских урбаних легенди.

(Митићева рупа на Славији, тј. тамо где је сунчани сат, која је деценијама после Другог светског рата била ограђена зеленом грађевинском оградом, па су по Београду кружиле приче да то комунисти траже закопано богатство, благо , предратног богатог трговца Митића; па тунели испод Саве који од Калиша воде до Земуна, па грађење појединих цркава по Бгд. до чега је дошло тако што је кум преварио кума, а онда му све по кући поумирало у кратком временском периоду - божја казна, је л'те? - и онда преврант у знак покајања поклања земљиште и гради цркву итд. Ово последње се односи на Цркву Светог Ђорђа на старој Чукарици....)

Цела прича је потекла из једне јавне полемике коју је Нушић водио преко штампе са неким својим критичарем (мислим да му је Милићевић било презиме, али не држите ме ту за реч). Па је у тој полемици на упућену му претњу унеређивањем на његовом гробу кад умре (као што видиш, и наши стари су умели да се пичкарају некада преко штампе исто као и ми данас на друштвеним мрежама), одговорио да ће се постарати и за то. И кад је никла пирамида, по Бгд. почела да кружи урбана легенда која, као што видиш, и данас траје.

Ја мислим да је пре у питању масонски симбол (Нушић је ипак био неко и нешто у своме времену, зар не?) јер не верујем да би било ко тражио да му буде постављен такав облик на гробу због једне јавне полемике.

А читава прича некако баш и наличи на Нушићев хумор током живота, па је баш добро легла на комедије које се и данас играју у позориштима.

И иначе, облик пирамиде није никаква реткост на Новом гробљу. Има тога доста, нарочито онога што је настало после балканских ратова и Првог светског рата.

Па у истом низу колумбаријума на Новом гробљу (то су ти оне усправне касете у зиду са урнама на гробљима) у којем је један мој рођак, само три-четири места даље, налази се колумбаријум са урном једног нашег познатог композитора на којем је исписано његово име и презиме, година рођења и смрти (преминуо пре петнаестак година) и у горњем десном углу троугао унутар којег је број 33.

Масонски степен у хијерархији.

Па ја онда фамилији на сваком парастосу морам да објашњавам шта значи тај знак јер их заинтересује. Проради радозналост...

Као и за масоне уопште кроз медијску слику.

А нису они одавно никаква тајна. Пун ти је Београд масонских симбола. Па испред зграде САНУ у Кнез Михајловој имаш пирамиду. Има тих симбола и по фасадама, на улицама...

Како ти изгледа новосаграђени, тзв. Ђиласов мост, преко Саве, доњег шпица Аде? Нарочито ноћОм?





У мојој старој улици, на Чукарици, где су све куће зидане 0д 1919. до 1930. (моја је из 1921, а имам још увек тапију на тај плац из 1913.) преко пута сам имао комшије, Чехе пореклом, чији је отац, деда и прадеда који је и сазидао ту себи и својима кућу, између два рата био оно што данас називамо "грађевински инвеститор".

Још док је зидао кућу, у дневној соби на поду са плочицама, урађен је знак са масонским симболима: шестар, грађевински лењир итд,... Отприлике овако:





Као мали сам се играо са децом комшија, па добро памтим тај велики знак у поду урађен плочицама у две боје.

А кућа сасвим обична, ни налик оним дедињским вилама.

Не знам шта су нови власници који су кућу пре неких десетак година купили од потомака тог инвеститора урадили са подом. Знам само да су ми се комшије жалиле како дуго нису успевале да продају кућу јер чим би потенцијални купци ушли у њу и видели знак урађен у плочицама на поду, побегли би главом без обзира. Мистерија, ба! На крају се појавио коначно један који или није знао шта то значи, мислио човек неки украс у ентеријеру, или му то и није било важно нити нека мистерија велика.

Како год, не знам шта је било са тим знаком на поду откако кућа више није у власништву мојих бивших комшија са којима је моја породица расла кроз три-четири генерације, али на гвозденој капији на улазу у двориште која још увек стоји, налази се такође тај исти знак урађен у металу који стоји ту ево... Па скоро сто година, читав век.

И пун ти је Београд тога...

Нису масони никаква мистерија у Бгд.

Па шта мислиш, зашто сам се ја зезао да је онај знак на врху Нушићеве пирамиде на гробљу (око) ту постављен због бесплатне колоноскопије намњене онима изузетно упорнима који би да му се посеру на гроб?


Ма мени то уопште и није утисак... Мислим, пирамида, свевидеће око, слободни зидари, Нушић као масон,...

Много јачи утисак на овој слици коју је Шарски поставио мени оставља то у каквом се стању налази гроб највећег српског комедиографа у последњих 200 година модерне Србије (добро, добро, да задовољим све укусе, написаћу и: поред Стерије и Душка Ковачевића), човека који је био осведочени родољуб, изгубио сина бранећи ту Србију и који нас је волео такве какви јесмо потпуно свестан свих врлина и мана људи са којима је провео свој живот.

Мислим да је ипак Нушић заслужио да његов гроб изгледа много, много уредније...



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:02 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Ја мислим да је пре у питању масонски симбол

Него шта.
Узгред (нисам ни ја до малопре знао), има и ложа Бранислав Нушић.
http://branislav-nusic.rs/

Пошто је познато да не волим масоне (тачније: пун ми их је курац, у влади готово да нема никог ко није масон), да додам да је за мене срамно и ужасно претенциозно на интернету имати домен branislav nusic, и да масонерија буде први резултат претраге по Нушићевом имену.

P.S.
Надам се да сад већ сви знају да је масон и Александар Вучић, а да -- осим пара -- његово "дружење" са Блером, Шредером, Курцом има и ту масонску позадину.
emsiemsi emsiemsi 08:46 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

angie01
Ma sve je počelo izjavom Sergeja Trifunovića (parafrazirajući B. Vijana "pljuvaću na vaše grobove" ) da će urinirati...itd. I to Janković opravdao, and then all the hell broke loose!


...OBJASNJENJE_STA JE SERGEJ REKAO I ZASTO

...ostalo je marketinska obrada po potrebi.

Мени делује да је тај Трифуновић поприлична сељачина !
Успут --- потпуно невезано за конкретан случај.
emsiemsi emsiemsi 08:48 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Predrag Brajovic
Ја мислим да је пре у питању масонски симбол

Него шта.
Узгред (нисам ни ја до малопре знао), има и ложа Бранислав Нушић.
http://branislav-nusic.rs/

Пошто је познато да не волим масоне (тачније: пун ми их је курац, у влади готово да нема никог ко није масон), да додам да је за мене срамно и ужасно претенциозно на интернету имати домен branislav nusic, и да масонерија буде први резултат претраге по Нушићевом имену.

P.S.
Надам се да сад већ сви знају да је масон и Александар Вучић, а да -- осим пара -- његово "дружење" са Блером, Шредером, Куроцом има и ту масонску позадину.

Како је то могуће !?
Ко је још масон ?
Зашто се то крије, ако је то толико добро ?
niccolo niccolo 09:38 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Zanimljivo pitanje se otvara sada: Ako je Nušić bio mason i ako je Vučić mason i ako je Nušić napravio spomenik u obliku piramide da mu se neki ne bi israo na njega, kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...
freehand freehand 09:48 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

niccolo
Zanimljivo pitanje se otvara sada: Ako je Nušić bio mason i ako je Vučić mason i ako je Nušić napravio spomenik u obliku piramide da mu se neki ne bi israo na njega, kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

U "Kiklopu" Maestro pije pivo. Mnogo piva. I stalno pije pivo.
Ne pije on to pivo, međutim, zato što je (samo) pijandura. Ne. postoji plan.
Da bi na konačan i efektan način pokazao svoj stav prema Progresu i Novom vremenu odlučio je da to učini popišavši dalekovod.
Našao je zgradu sa oje je to pod izvesnim uslovima moguće učiniti, jer su dalekovodi generalno visoko, visoko. Ali da bi uspeo mlaz mora da bude baš snažan i dugačak.
Zato Maestro pije oivo, i zato vežba pišanje u dalj.
Da bi na kraju zasvetleo, popišavši se na Moderno.
tasadebeli tasadebeli 09:51 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

freehand
niccolo
Zanimljivo pitanje se otvara sada: Ako je Nušić bio mason i ako je Vučić mason i ako je Nušić napravio spomenik u obliku piramide da mu se neki ne bi israo na njega, kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

U "Kiklopu" Maestro pije pivo. Mnogo piva. I stalno pije pivo.
Ne pije on to pivo, međutim, zato što je (samo) pijandura. Ne. postoji plan.
Da bi na konačan i efektan način pokazao svoj stav prema Progresu i Novom vremenu odlučio je da to učini popišavši dalekovod.
Našao je zgradu sa oje je to pod izvesnim uslovima moguće učiniti, jer su dalekovodi generalno visoko, visoko. Ali da bi uspeo mlaz mora da bude baš snažan i dugačak.
Zato Maestro pije oivo, i zato vežba pišanje u dalj.
Da bi na kraju zasvetleo, popišavši se na Moderno.



Е, то је и мени синоћ још пало на памет!

Маестро из Киклопа.
tasadebeli tasadebeli 10:07 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Predrag Brajovic

Пошто је познато да не волим масоне (тачније: пун ми их је курац,



Дај, Брајо, не зезај.

Мене не нервирају.

Напротив, улепшавају ми свакодневницу смехом.

Грађани као и сви остали грађани.

И тако вековима.

А јесте ми смешна помисао да се одрасли, озбиљни и угледни људи окупљају у некаква тајна друштва зарад "виших циљева". К'о да су неки предпубертетски и пубертетски клинци.

(Сети се како дечаци Павлове улице имају тајно друштво које скупља и одржава, жваће да би био влажан, гит са прозора; па Тајно друштво ПГЦ које је скупљало рајснадле скидајући тако са бандера и огласних табли огласе, обавештења, читуље,...)

Тобож, они су просвећени градитељи човечанства, имају заједничке интересе и повезани су да би помагали једни другима у остваривању тог племенитог циља добробити за све људе на планети.

Па што би то онда била тајна? Могу онда да буду и нека НВО. Шта се крију?

К'о да сваки нормалан човек на овој планети не жели то исто...

Још ако је истина оно о кецељама и иницијацијама, онда имам да смејем до бесвести.

Већ сам замислио председника САНУ Костића са зарозаном ногавицом, кецељом око појаса и везаним очима како мртав озбиљн изговара неки текст при иницијацији у ложу.

Ма јок, Брајо, не дозволи да те то нервира.

Напротив, све то и доприноси да овај свет око нас буде лепши и шаренији. И веселији.


П.С. - Сад се сетих како Пјер Безухов у Рату и миру постаје масон (јер жели да свој живот посвети добробити читавог човечанства), па онда после Наполеоновог спаљивања Москве, у колони која се повлачи, сусреће Платона Каратајева и схвата колико је читава та масонска прича једно обично ударање у празну канту намерно обавијено велом мистерије да би јој се дало на озбиљности.

Давно, још пре три деценије, упознао сам Ненезића који је писао историју масонерије Србије и Југославије и у то време био опседнут том темом. После је постао Велики мајстор неке ложе у Бгд. А онда су се у тој ложи браћа масони међусобно поџавељали и поделили у више ложа.

Због пара, наравно.

Шта ћеш, ова Србија је толико сиромашна да ни масони у њој немају пара, па се свађају око њих.

Постоје, Брајо, на овом свету много озбиљније интересне групе људи које одлучују о судбини свих нас.

(Нису ни они нешто непознато јавности, сви знамо за војно-индустријске комплексе, мултинационалне корпорације. Оно што је за нас непознаница у тим интересним групама, и што може да буде забрињавајуће, јесу имена људи који у томе учествују, као и нетранспарентност, невидљивост за јавност, доношења одлука на највишим нивоима у њиховој хијерархији.

А ја ипак не волим када неко доноси одлуке у моје име, а да ме ништа за то не пита. Зато ми је то забрињавајуће. Исто онолико колико не верујем у алтруизам тих људи.)

А ово све што причамо, Нушић, масони, ложе, све је то тзв. ситна, "плава" масонерија... Ситна риба пљуцкавица за оне велике играче за које тешко да ћеш доћи до неких података.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:05 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Мислим да је следеће правило: што је једно друштво више подељено, прекинуло дијалог између кључних социјалних слојева, тим више масони постају ти недостајући комуникатори и усмеривачи друштвa. Значи, масони имају значајну улогу тек онда кад једно друштво не успева да разреши властите недоумице и чегрсти.

Сјајно си се сетио Рата и мира.

EDIT:
Иначе, претенциозност је одлика свих масона. Најбољи пример? Мики Манојловић.
emsiemsi emsiemsi 11:15 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Predrag Brajovic
Мислим да је следеће правило: што је једно друштво више подељено, прекинуло дијалог између кључних социјалних слојева, тим више масони постају ти недостајући комуникатори и усмеривачи друштво. Значи, масони имају значајну улогу тек онда кад једно друштво не успева да разреши властите недоумице и чегрсти.

Сјајно си се сетио Рата и мира.

Еееее, до мојега !
Ако нам они не помогну, онда смо стварно у чабру.
tasadebeli tasadebeli 11:15 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Predrag Brajovic
Мислим да је следеће правило: што је једно друштво више подељено, прекинуло дијалог између кључних социјалних слојева, тим више масони постају ти недостајући комуникатори и усмеривачи друштво. Значи, масони имају значајну улогу тек онда кад једно друштво не успева да разреши властите недоумице и чегрсти.






Слично механизам као и са видовитим Зоркама, Трговчевићима, судбином из звезда, гледања у пасуљ и шољицу кафе...

Што дубља криза (не мислим само економска, него и духовна и свака друга) и самим тим и подељеност друштва, то је више тих... "мистерија".
niccolo niccolo 11:34 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

postoji plan

Ima jedan naš koji stalno to isto tvrdi.
tasadebeli tasadebeli 11:50 03.09.2017

Re: EDIT на EDIT

Predrag Brajovic

EDIT:

Иначе, претенциозност је одлика свих масона. Најбољи пример? Мики Манојловић.



Па шта мислиш, зашто ја стално понављам на Блогу ону велику мисао Јиржија Менцла:

Претенциозно је говорити о озбиљним стварима без и трунке хумора.



zilikaka zilikaka 12:38 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

Ako ćemo sa čisto tehničke strane, najbolje da napravi zarubljenu piramidu, trostranu il eventualno četvorostran. Da je okrene naopako, odnosno osloni "manjom bazom" .

Piramida da bude visoka do 1,5 do 2m ali da je ugao nagiba recimo 45 stepeni.

Da vidim ko će se onda usuditi da piša, naročito u sandalama il patikama.
emsiemsi emsiemsi 12:42 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

zilikaka
kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

Ako ćemo sa čisto tehničke strane, najbolje da napravi zarubljenu piramidu, trostranu il eventualno četvorostran. Da je okrene naopako, odnosno osloni "manjom bazom" .

Piramida da bude visoka do 1,5 do 2m ali da je ugao nagiba recimo 45 stepeni.

Da vidim ko će se onda usuditi da piša, naročito u sandalama il patikama.

Поприлично ми се гади ова тема са пишањем по гробовима - било чијим.
Но, када се већ повела, да приупитам - како жене пишају у тим стварима ?
zilikaka zilikaka 12:50 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

како жене пишају у тим стварима ?

U kojim?
docsumann docsumann 12:53 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

emsiemsi
zilikaka
kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

Ako ćemo sa čisto tehničke strane, najbolje da napravi zarubljenu piramidu, trostranu il eventualno četvorostran. Da je okrene naopako, odnosno osloni "manjom bazom" .

Piramida da bude visoka do 1,5 do 2m ali da je ugao nagiba recimo 45 stepeni.

Da vidim ko će se onda usuditi da piša, naročito u sandalama il patikama.

Поприлично ми се гади ова тема са пишљњем по гробовима - било чијим.
Но, када се већ повела, да приупитам - како жене пишају у тим стварима ?


sklone nedgrobnu ploču i čučnu na rub od kripte...
mirelarado mirelarado 13:01 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Надам се да сад већ сви знају да је масон и Александар Вучић, а да -- осим пара -- његово "дружење" са Блером, Шредером, Курцом има и ту масонску позадину.


Узвишени Неимар од разградње Престонице и Државе Васколике, Мистични Витез од Занемеле Фонтане, Почупаних Шина и Недовршених пруга и путева, Самозатајни Градитељ Скривеног Плана свепрожимајућег Напретка и Процвата ороченог на две године, Врховни Изасланик Кристалних двора на Води јекоже осталих Чудеса Блиског и Средњег Оријента... тај?
niccolo niccolo 13:29 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

zilikaka
kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

Ako ćemo sa čisto tehničke strane, najbolje da napravi zarubljenu piramidu, trostranu il eventualno četvorostran. Da je okrene naopako, odnosno osloni "manjom bazom" .

Piramida da bude visoka do 1,5 do 2m ali da je ugao nagiba recimo 45 stepeni.

Da vidim ko će se onda usuditi da piša, naročito u sandalama il patikama.

Eto, tačno se vidi ko je na ovom blogu inženjer, a ko mrsomud. Razumem na šta ciljaš, deluje kao dobro rešenje.

Nego, emsi, znamo mi da si ti nežna duša, ali bez brige, niko neće zaista da piša na bilo čiji grob. Radi se o tome da su se dvojica iz vladajućih garnitura potukli, pa sad to treba pokriti pričom o pišanju po grobovima. Kao što dobro znaš, glasači sada vladajućih su slabijih intelektualnih sposobnosti, pa nije teško prodati im priču, ima još idiotskijih stvari u koje su oni verovali tokom protklih godina...
maksa83 maksa83 13:39 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Пошто је познато да не волим масоне (тачније: пун ми их је курац, у влади готово да нема никог ко није масон)

A i ti masoni su se ofucali...
maksa83 maksa83 13:42 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Грађани као и сви остали грађани.

Ako pitaš jednog mog prečanskog pretka koji se u Nenezićevoj knjizi u onom spisku na kraju vodi kao "istupio te i te godine" (neki kraj XIX veka), on je svojoj unuci, kad ga je pitala "šta su to masoni?" rekao "to su, sine, lopovi".
docsumann docsumann 13:54 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

"to su, sine, lopovi".


ispade da je Srbija, od oslobođenja od Turaka, dobar dio bila pod masonskom vlašću.
Aleksandar-Tito-AV

a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

rad sam čuti ako neko ima tačnije i podrobnije podatke o ovim stvarima.

no, čudi me ako smo konstantno bili pod masonskom keceljom, kako smo tako često stradali?
izgleda da su oni stvarno žešća prevara
freehand freehand 13:58 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

Ovo bi trebalo da potpuno isključuje jedno drugo. Savaot i Hiram Abif nikako se ne vole.

Edit: bajdvej - jebo ti tu organizaciju i taj hram u kojoj je Vučić graditelj. Ja mu ne bih dao da mi napravi frontovski čuičavac, na primer.
freehand freehand 14:00 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

...
Briskaj, greška
narcis narcis 14:29 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

no, čudi me ako smo konstantno bili pod masonskom keceljom, kako smo tako često stradali?
izgleda da su oni stvarno žešća prevara

pa to tvoje pitanje je uobičajena zabluda i verovanje da su masoni najjača organizacija i da vladaju svetom.
dotični drugovi su samo jedna od mnogih takvih i onda i trpe poraze i pobede, kad se kako zalomi.
drugo mi ne znamo kako oni ograničavaju silu u svojim delima, da li imaju određenu granicu dokle može sila da se upotrebljava.
općenito mi o toj organizaciji ne znamo ništa, osim nekih nepovezanih dez-informacija koje povremeno neko plasira, nikad ne zmnamo da li je i koliko taj izvor pouzdan.
ono što sam ja uočio vremenom, skupljajući podatke o njima je da oni ne žele da vladaju svetom na klasičan politički način, čak ni na indirektan način već da samo učestvuju u smernicama razvoja društva pa njihovim merilima, koja jesu za preispitivanje kad bi znali koja su to merila. naravno zvanične objave njihovih zalaganja su kao statuti i prograrami političkih stranaka, znači nemaju veze sa mozgom ili bilo čime.
ja sam za masone prvi put čuo čitajući zabavnik, kao rani tinejdžer, i tu su savim pozitivno prikazani. i tako je bilo sve do pojave nenezićeve knjige, tad se šira javnost prvi put,u mom dobu, zainteresovala za masone i tad su počele da se puštaju teorije zavere i svakakve polu dez-informacije.
da bi se to devedesetih pretvorilo u sumanuto ludilo i histeriju. no i to je jednim delom potreba vladajuće kaste da ubije narod u pojam a i delom histerije koja je zahvatila i zapadni svet.
u krajnjoj, ili je bolje reći početnoj, istanci teorije zavere su se pojavile po prvi put kao takve tek šezdesetih godina u americi. tako da je interesantno da domaći teoretičari zavera koji u svemu vide ujka semovu zlu dušu ne vide da su samo slepi pratioci nečega što je baš ujka sem smislio.
činjenica je da niko od bivših masona nikad nije izašao u javnost da obelodani sva pitanja o njima koja interesuju javnost. sve informacije su iz druge i treće ruke po principu rekla-kazala.
to je ono što sam ja uspeo da skupim i uobličim u mojoj svesti o ovoj ljudskoj aktivnosti.

docsumann docsumann 14:42 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

freehand
a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

Ovo bi trebalo da potpuno isključuje jedno drugo. Savaot i Hiram Abif nikako se ne vole.


Masoni, inače, polažu zakletvu na jevanđelju svetog Jovana.

ovo sam isčeprkao na prvu, s gugleta:

Masona ima i među vladikama SPC

narcis narcis 14:58 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

docsumann
freehand
a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

Ovo bi trebalo da potpuno isključuje jedno drugo. Savaot i Hiram Abif nikako se ne vole.


Masoni, inače, polažu zakletvu na jevanđelju svetog Jovana.

ovo sam isčeprkao na prvu, s gugleta:

Masona ima i među vladikama SPC


a tebi je gugleta pozdan izvor infornaciaj o tajnim društvima, mislim, bate pa ti nisi toliko naivan koliko sm ja uspeo da te shvatim kroz tvoje pisanije ovde.
freehand freehand 14:59 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

docsumann
freehand
a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

Ovo bi trebalo da potpuno isključuje jedno drugo. Savaot i Hiram Abif nikako se ne vole.


Masoni, inače, polažu zakletvu na jevanđelju svetog Jovana.

ovo sam isčeprkao na prvu, s gugleta:

Masona ima i među vladikama SPC


Dvanaest je različitih papa zajedno izdalo dvadeset i tri zasebne osude slobodnoga zidarstva u razdoblju od 245 godina, od vladavine Klementa XII. (1738.) pa sve do pape Ivana Pavla II. (1983.). Ako bismo navedene osude ravnomjerno rasporedili tijekom toga razdoblja, uvidjeli bismo kako je Crkva osuđivala masonstvo približno svakih deset godina.

Što se SPC tiče nigde ne mogu da vidim zvaničan stav, ali potpuno bi mi neverovatno bilo, bez obzira na ponašanje sveštenika i nekih vladika da crkva može da toleriše bilo kakvu organizaciju za koju se vezuje ikakva tajnost i koja pominje Velikog majstora i Tvorca drugačije od onog koji crkva propoveda..
docsumann docsumann 15:15 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

pa to tvoje pitanje je uobičajena zabluda i verovanje da su masoni najjača organizacija i da vladaju svetom.


nemam ja tih zabluda.
znam ponešto o dotičnoj gospodi.
čitah i sam svojevremeno Masoni u Jugoslaviji, imam negdje u kući tu knjigu (iz koje mi je u najboljem sjećanju (i čuđenju) ostao podatak o sukobu između loža ...londonske, pariške (više se i ne sjećam)
a u izvore informacija uključuen je naravno i Zabavnik.

to nazovi pitanje je tek bezvezno ironijsko podmetanje
docsumann docsumann 16:52 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

narcis
docsumann
freehand
a koliko sam čitao, i podosta crkvenih velikodostojnika je pripadalo zadnjoj loži

Ovo bi trebalo da potpuno isključuje jedno drugo. Savaot i Hiram Abif nikako se ne vole.


Masoni, inače, polažu zakletvu na jevanđelju svetog Jovana.

ovo sam isčeprkao na prvu, s gugleta:

Masona ima i među vladikama SPC


a tebi je gugleta pozdan izvor infornaciaj o tajnim društvima, mislim, bate pa ti nisi toliko naivan koliko sm ja uspeo da te shvatim kroz tvoje pisanije ovde.


taj podatk znam od ranije (ne kažem da je 100% tačan, upravo zbog davnosti), a kao što piše u mom predhodnom komentaru mašio sam ze za gugl da (na prvu) vidim ima li išta o tome... inače gugl kao svako pametno dizajnirano oruđe zna da bude itekako efikasno, no nivo efikasnosti zavisi od korisnika
freehand freehand 16:59 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

taj podatk znam od ranije (ne kažem da je 100% tačan, upravo zbog davnosti), a kao što piše u tom komentaru mašio sam ze za gugl da (na prvu) vidim ima li išta o tome... inače gugl kao svako pametno dizajnirano oruđe zna da bude itekako efikasno, no nivo efikasnosti zavisi od korisnika

Naravno. Gugl je izvanredna alatka, od korisnika zavisi šta će izabrati od pronađenog.
Inače je ta primedba neopevano besmislena, kad ti neko na internetu prebaci da koristiš internet, ili specifično Gugl koji je fantastičan pretraživač.
Može biti da je internet praktično kabalistički Bog. Sve je tu.
docsumann docsumann 17:16 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Što se SPC tiče nigde ne mogu da vidim zvaničan stav, ali potpuno bi mi neverovatno bilo, bez obzira na ponašanje sveštenika i nekih vladika da crkva može da toleriše bilo kakvu organizaciju za koju se vezuje ikakva tajnost i koja pominje Velikog majstora i Tvorca drugačije od onog koji crkva propoveda..


evo, opet guglovah... (pro)crkveno glasilo - LINK
freehand freehand 17:24 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

docsumann
Što se SPC tiče nigde ne mogu da vidim zvaničan stav, ali potpuno bi mi neverovatno bilo, bez obzira na ponašanje sveštenika i nekih vladika da crkva može da toleriše bilo kakvu organizaciju za koju se vezuje ikakva tajnost i koja pominje Velikog majstora i Tvorca drugačije od onog koji crkva propoveda..


evo, opet guglovah... (pro)crkveno glasilo - LINK

Tekst prenet iz drugih novina - a nekako mi deluje kao plaćeni oglas - svakako ne bih smatrao stavom crkve i ozbiljnim argumentom u tom smislu. Dapače, da ponovim: potpuno sam siguran da nema šanse da crkva blagonaklono gleda na takvu organizaciju, čak i ako je javno i rezolutno ne osudi.
emsiemsi emsiemsi 17:26 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

niccolo
zilikaka
kakav će spomenik da napravi Vučić da mu ne bi pišali na grob? Mislite o tome...

Ako ćemo sa čisto tehničke strane, najbolje da napravi zarubljenu piramidu, trostranu il eventualno četvorostran. Da je okrene naopako, odnosno osloni "manjom bazom" .

Piramida da bude visoka do 1,5 do 2m ali da je ugao nagiba recimo 45 stepeni.

Da vidim ko će se onda usuditi da piša, naročito u sandalama il patikama.

Eto, tačno se vidi ko je na ovom blogu inženjer, a ko mrsomud. Razumem na šta ciljaš, deluje kao dobro rešenje.

Nego, emsi, znamo mi da si ti nežna duša, ali bez brige, niko neće zaista da piša na bilo čiji grob. Radi se o tome da su se dvojica iz vladajućih garnitura potukli, pa sad to treba pokriti pričom o pišanju po grobovima. Kao što dobro znaš, glasači sada vladajućih su slabijih intelektualnih sposobnosti, pa nije teško prodati im priču, ima još idiotskijih stvari u koje su oni verovali tokom protklih godina...

У праву си !
Што луђа прича, то се боље продаје.
Оно што је мени фасцинантно, није то да те приче 'купују' људи скромнијих спознајних могућности - него ми је, дакле, фасцинантно када видим да паметни људи 'пуше' разне идиотске приче.
А још ми је фасцинантније када остарели кркани (не мислим на овог блоговског кркана) по н-ти пута, још од драгог (им) друга Тите, празноверују којекаквим будалчинама.
maksa83 maksa83 18:03 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

no, čudi me ako smo konstantno bili pod masonskom keceljom, kako smo tako često stradali?

Koliko sam shvatio priroda njihove organizacije je da se ispomažu međusobno, što ne ide nužno nadole po vertikali. Imam drugara koji je izdanak, što kažu, pedigrirane (*) beogradske porodice, ono, deda projektovao Narodno Pozorište, osnovao školu koja je posle WW2 postala Drapšin, otac (koji je bio dosta stariji od naših očeva, preživeo sremski front kad su pokupili beogradske klince i poslali ih tamo da ih Nemci veterani u povlačenju potamane) se pre rata igrao sa kraljevskom decom, stara kuća na Senjaku, itd. ... i čita njegov pok. otac onomad-onomad neki feljton o masonima u Politici, i tu se naređa spisak beogradskih masona koje je iz banjičkog logora spasao neki nemački oficir, takođe mason. I otme mu se iznenađeno "Čika Kleeema bio mason!" (stric mu Klementije). Tako da, taj SS oficir mason spas'o srpske masone iz logora, al' nikog drugog.

(*) Ono zbog čega dodatno volim tog drugara je što kod njega nema nikavih tragova nekih hoch tripova zbog tog "pedigrea". Čak ne mrzi ni ne pominje komuniste iako su im realno itekako naudili.
maksa83 maksa83 18:07 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Dapače, da ponovim: potpuno sam siguran da nema šanse da crkva blagonaklono gleda na takvu organizaciju, čak i ako je javno i rezolutno ne osudi.

Pa u pukoj teoriji nema šanse ni da crkva blagonaklono gleda na popove pedofile i homoseksualce u sopstvenim redovima, al' su puni eksplicitnih javnih osuda te pojave, bar ove druge, s tim da ih kod sebe tolerišu.

Što mi žao što je Jaril obrisao Onaj Blog...
emsiemsi emsiemsi 18:07 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

maksa83
no, čudi me ako smo konstantno bili pod masonskom keceljom, kako smo tako često stradali?

Koliko sam shvatio priroda njihove organizacije je da se ispomažu međusobno, što ne ide nužno nadole po vertikali. Imam drugara koji je izdanak, što kažu, pedigrirane (*) beogradske porodice, ono, deda projektovao Narodno Pozorište, osnovao školu koja je posle WW2 postala Drapšin, otac (koji je bio dosta stariji od naših očeva, preživeo sremski front kad su pokupili beogradske klince i poslali ih tamo da ih Nemci veterani u povlačenju potamane) se pre rata se igrao sa kraljevskom decom, stara kuća na Senjaku, itd. ... i čita njegov pok. otac onomad-onomad neki feljton o masonima u Politici, i tu se naređa spisak beogradskih masona koje je iz banjičkog logora spasao neki nemački oficir, takođe mason. I otme mu se "Čika Kleeema bio mason!" (Klementije). Tako da, taj SS oficir mason spas'o srpske masone iz logora, al' nikog drugog.

(*) Ono zbog čega dodatno volim tog drugara je što kod njega nema nikavih tragova nekih hoch tripova zbog tog "pedigrea". Čak ne mrzi ni ne pominje komuniste iako su im realno itekako naudili.

Нормално !
Зашто би икога мезео !?
Ја, такође, никога не мрзим.

Успут --- јебо те, ала ове Белгијанце (у одбојци) сере.
Успут 2 --- мислим, ко је то Петрић ? Атанасијевић греје клупу, а играју Петрић, Лубурић и шта ја знам ко ?!
freehand freehand 18:13 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Pa u pukoj teoriji nema šanse ni da crkva blagonaklono gleda na popove pedofile i homoseksualce u sopstvenim redovima, al' su puni eksplicitnih javnih osuda te pojave, bar ove druge, s tim da ih kod sebe tolerišu.

Pa i ne gleda blagonaklono. Samo što toleriše, krije i spinuje čuvajući ugledi dostjanstvo institucije daleko, daleko preko prihvatljive tolerancije od... 0, ako mene pitaš.
maksa83 maksa83 18:26 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Pa i ne gleda blagonaklono. Samo što toleriše, krije i spinuje čuvajući ugledi dostjanstvo institucije daleko, daleko preko prihvatljive tolerancije od... 0, ako mene pitaš.

Pa da, i zašto bi onda masonerija bila problem u firmi koja gaji tu količinu licemerja?

Njih ima mnogo više nego što misliš, a nisu to nužno ljudi na nekim "odlučujućim" položajima. Imam drugog drugara koji svog oca zeza "je l' večeras oblačite one kecelje?", na šta ovaj prevrće očima, a tip nije da je anonimus (jes vrlo, vrlo etablirano ime u svetu ozbiljne muzike), ali je daleko od bilo kakvih "kanala odlučivanja" i realnog šireg uticaja na svet van svoje neposredne ozbiljno-muzičarske okoline.
freehand freehand 18:38 03.09.2017

Re: Цигу-лигу

Pa da, i zašto bi onda masonerija bila problem u firmi koja gaji tu količinu licemerja?

Utoliko se mašimo u ovoj maloj diskusiji. ja govorim o doktrinarnim stvarima, ti o pojavnim oblicima. Crkva je kao i svaka "tvrda" organizacija i okoštala struktura često sinonim za ponašanje suprotno od deklarisano poželjnog, tu nema ničeg novog. kad je u pitanju pomenuta pedofilija ili homoseksualnost rimokatolička još daleko više od pravoslavne iz sasvim razumljivog razloga - celibata.
No ako si pogledao ono što sam gore okačio - stav Vatikana otprilike je ono što crkva o tome misli, manje-više. Bog i Veliki arhitekta doktrinarno su nepomirljivi, tajnost pred Bogom i ljudima još manje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana