Sport

Vežite se - polećemo!

NNN RSS / 31.08.2017. u 19:28

ODBOJKA

U moru sportskih događaja, fundamentalno da se obarti pažnja na završnicu EP u odbojci gde naši igraju (20:30) četvrtfilane protiv Bugarske. Poljaci (aktuelni svetski šampioni) su sjajni domaćini, ponovo su organizovali otvaranje na prepunom fudbalskom stadionu, a ovog puta smo ih pobedili, oni su kasnije u osmini ispali od Slvenije (aktuelni evropski vicešampion) koju predvodi Slobodan Kovač i koja je u četvrtfinalu upravo izgubila od Rusije, a oni čekaju pobednika meča Italija - Belgija. U polufinale EP je već prošla Nemačka izbacivši Češku koja je u osmini pobedila aktuelna prvake Francuze. Tako. 

15037424829991.jpg 

KOŠARKA 

Danas je počelo EP. Mi krećemo sutra u 16:00 protiv Letonije.Ovih dana je bilo i previše vesti ko sve neće igrati za nas, ali bitni su oni koji su tu i koji će da igraju, oni čine naš tim koji predvodi Sale Đorđević.

Beta-fza0bp9pyd_1503735820.679x350.jpg

Srbiju na ovom prvenstvu predstavljaju: Milan Mačvan (kapiten), Bogdan Bogdanović, Vladimir Lučić, Dragan Milosavljević, Stefan Birčević , Vladimir Štimac, Branko Lazić, Vasilije Micić, Marko Gudurić,  Stefan Jović,  Ognjen Kuzmić, Boban Marjanović

Srbija će igrati u Grupi D sa Velikom Britanijom, Rusijom, Letonijom, domaćinom Turskom i Belgijom.

2. septembra Srbija će igrati sa Rusijom u isto vreme, a 4. septembra sa Turskom od 20 časova. U utorak 5. septembra Srbija od 16 časova igra sa Velikom Britanijom, a grupnu fazu takmičenja završiće 7. septembra protiv Belgije od 16.15 časova.

Plasman u osminu finala obezbediće četiri prvoplasirane ekipe, a Grupa D ukrstiće se sa Grupom C, u kojoj u Klužu igraju Hrvatska, Češka, Španija, Crna Gora, Rumunija i Mađarska.

U Grupi A u Helsinkiju igraju Poljska, Grčka, Francuska, Finska, Island i Slovenija, a u Grupi B u Tel Avivu takmiče se Ukrajina, Izrael, Litvanija, Gruzija, Italija i Nemačka.

Danas je već odigrano nekoliko utakmica, realno najveće iznenađenje je poraz Litvanije (koja je došla "najkompletnija" i koja je dvostruki uzastopni finalista) od Gruzije (koja ih je ludački namučila i na prošlom EP), Slovenci rutinski pobedili Poljsku, Nemci Ukrainu, a Grci ugazili Island. Da ne gnjavim sad o grupama i reprezentacijama, sve ćemo to opširnije u komentarima (ako ostane iko da komentariše)

Od ostalih košarkaških vesti - Duda ivković je primljen u košrkašku Kuću slavnih, niko od naprednih mu nije čestitao, oni znaju da je zbog toga ušao u politiku, a ta kuća verovatno nije ni legalizovana, zbog toga će ova košarkaška legenda oproštajnu utakmicu organizovati u Grčkoj :(

107128.jpg 

FUDBAL

Fudbal se vratio u Srbiju. Reprezentacija prekosutra u 18:00 igra meč kvalifikacija protiv Moldavije.

Može i o ostalim sportovima da se troluje, pa čak i o tenisu :)

 

 



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:49 01.09.2017

Re: Uvek

aureus
Koji je koji???




NNN NNN 20:58 01.09.2017

Re: Uvek

gle ovaj klubaš

Onaj manji nas danas posebno unakazio - neobično je velika razlika u visini (zli jezici bi rekli i u broju prstiju ):
stariji (plej) 192, mlađi (krilni centar) 208

niccolo niccolo 21:00 01.09.2017

Re: Uvek

neobično je velika razlika u visini:
stariji (plej) 192, mlađi (krilni centar) 208

Možda nije isti tata?
milisav68 milisav68 22:02 01.09.2017

Re: Uvek

NNN
gle ovaj klubaš

Pa kad ste počeli da šenlučite, ispade Jović bolji i od Džordana.

Mislim, ok je statistika, samo ona često ne znači ništa u pojedinačnim slučajevima, jer trofeje osvajaju ekipe (naročito dobrom odbranom).

aureus aureus 22:20 01.09.2017

Re: Uvek

milisav68
NNN
gle ovaj klubaš

Pa kad ste počeli da šenlučite, ispade Jović bolji i od Džordana.

Nije! Ne slažem se.
Bolji je Džordan.
Mislim na Majkla Džordana, ne na svakog Džordana.
NNN NNN 22:54 01.09.2017

Re: Uvek

jer trofeje osvajaju ekipe (naročito dobrom odbranom).

Upravo tako!
A Jović je danas bio najtimskiji igrač sa 8 asistencija i najblji odbrambeni sa 4 ukradene

(samo da on i Bogdan izdrže na ovom EP inače će Vasilije da nam organizuje igru)
vcucko vcucko 23:47 01.09.2017

Re: Uvek

aureus
[
Ne može Štimac protiv Porzingisa.
Ali moći će protiv nekog drugog.

Videće se sutra realna slika. Protiv Mozgova.
A realno, centri su nam na pola puta do krša. Braduljica je često na srce vadio stvar, ali ovde ga nema jbg.
Ne verujem u kalkulacije, rano je, a volim centre kao što je Mozgov. Nije atraktivan, ali radi svoj pos'o. Ono što može da se uhvati, on uhvati. Što treba da se ubaci, on ubaci. Jedino me iznervirao kad je počeo da baca slobodna 1/2 pa tako do kraja. To profi ne sme. Ebla ih bacanja, to me uvek iznervira. I to nije psiha, nego automatika koja može i mora da se uvežba. Ako treba, poseban trening posle redovnog, 100 komada obavezni deo i dok ne ubace 3x10 bez greške nema napolje, do sutra, do sutra.
Ako je pok. Dražen mogao i do hiljadu, svi mogu bar sto.
aureus aureus 00:11 02.09.2017

Re: Uvek

vcucko

Videće se sutra realna slika. Protiv Mozgova.
A realno, centri su nam na pola puta do krša. Braduljica je često na srce vadio stvar, ali ovde ga nema jbg.

Učinak Raduljice u reprezentaciji je nestvarno dobar, ako se ima u vidu kako mu je forma godinama tokom sezone promjenljiva, kakva je igračka 'ladovina što se tiče treninga i odnosa prema karijeri, pa čak i ako se ima u vidu šta mu sve kao centru inače fali.

Raduljica je pik end rol centar: plejmejker mu pored protivničkog igrača spusti loptu od parket, Raduljica je zgrabi, uleti u reket i zakuca. I ćao! I tako svaki put. 6 od 7 iz igre. Nema greške. Naročito sa Teodosićem.
Ali ne bi taj majčin sin skočio i lupio blokadu, nema para. Ni u defanzivnom skoku ne briljira.
Uopšte, ne voli da skače, osim kad zakucava.

No, kao što rekoh - u reprezentaciji je nestvarno dobar. Očigledno je u tako velikom autu čim ga Đorđević ne vodi na prvenstvo, a mislim da ga voli.
milisav68 milisav68 05:44 02.09.2017

Re: Uvek

NNN
(samo da on i Bogdan izdrže na ovom EP inače će Vasilije da nam organizuje igru)

Ma mora Sale da im redukuje minutažu (naročito Bogdanu), jer neće imati snage (a umor je često uzrok povreda) u četvrtfinalu, kada je najbitnije.
aureus aureus 06:20 02.09.2017

Re: Uvek

milisav68
NNN
(samo da on i Bogdan izdrže na ovom EP inače će Vasilije da nam organizuje igru)

Ma mora Sale da im redukuje minutažu (naročito Bogdanu), jer neće imati snage (a umor je često uzrok povreda) u četvrtfinalu, kada je najbitnije.

Милисаве, зар се тако рано устаје и коментарише кошарка прије првих пијетлова?
Хоћу рећи, устаје прије пијетлова, а не коментарише прије пијетлова, пошто још нисам чуо пијетлове да коментаришу кошарку.

Нек их одмара против Белгије и Велике Британије.

Прве три утакмице су најважнији противници: Летонија (јуче), Русија (данас) и Турска (прекосутра).
То ваља добити, и онда оне преостале двије утакмице - можеш се зезати, одмарати, крити карте и играти јамб.
Под условом да нема неких изненађења у групи и да се испостави да је, рецимо, Белгија зезнута до бола.
NNN NNN 09:00 02.09.2017

Re: Uvek

Bogdan će i danas biti pod pritiskom jer je mali razmak između utakmica (bilo bi dobro da danas bude ona na kojoj Vasa zablista, ili bar Birča),
posle protiv Turaka ima skoro dan i po odmora, a onda poslednje dve bi trebalo da budu samo zagrevanje za osminu, a ako budemo dovoljno dobri možda ni osmina ne bude strašna, ali da ne gledamo još toliko u napred, samo da nas zdravlje posluži, dobra je ovo ekipa.
aureus aureus 13:14 02.09.2017

Re: Uvek

NNN
Bogdan će i danas biti pod pritiskom jer je mali razmak između utakmica (bilo bi dobro da danas bude ona na kojoj Vasa zablista, ili bar Birča),
posle protiv Turaka ima skoro dan i po odmora, a onda poslednje dve bi trebalo da budu samo zagrevanje za osminu, a ako budemo dovoljno dobri možda ni osmina ne bude strašna, ali da ne gledamo još toliko u napred, samo da nas zdravlje posluži, dobra je ovo ekipa.

Pitali novinari Đorđevića hoće li Srbija imati prednost nad Rusijom pošto je Rusija igrala sinoć sa Turskom pa ima manje odmora. Đorđević odgovorio da to još uvijek nema nikakave veze jer je početak prvenstva i sve su ekipe maksimalno spremne.
Mislim da je na ovakvim turnirima najvažnije da igrači stvarno spavaju i odmaraju se kad dođu u sobu.
No nije ni to lako.
Hotel, cimer, zezanje...
Igranje igrica, viber i whatsapp, dopisivanje s djevojkom...
Čitanje novinskih tekstova, naših blogova i komentara...
Ima, ima dosta mogućnosti za distrakciju.
Plus - neki igrači imaju tremu pa ne mogu da spavaju kako treba.

Nekad ima i posebnih razloga za nespavanje, koje valja prevazići.
Recimo, kad je Srbija izgubila u polufinalu protiv Turske 2010. godine košem u zadnjoj sekundi i uz, rekao bih, domaćinsko suđenje za Turke...niko od igrača do ranog jutra nije mogao da spava.
A imali utakmicu za treće mjesto tog dana protiv Litvanije koja je bila daleko opuštenija jer je polufinalu izgubila od favorizovane Amerike.

Zgazili ih Litvanci samo tako i uzeli bronzu. Vidjelo se da su odmorniji i motivisaniji.

(bilo bi dobro da danas bude ona na kojoj Vasa zablista, ili bar Birča

I ja se nadam.
milisav68 milisav68 19:44 02.09.2017

Re: Uvek

aureus
Нек их одмара против Белгије и Велике Британије.

I šta sad?

Imaš pobedu i poraz, i tri umorna igrača sa po 30+ minuta u dve utakmice za redom.

Ovo je turnir i mora da se kalkuliše, a Sale je loše otvorio utakmicu stavivši umornog Bogdana da čuva Šveda, umesto da stavi Milosavljevića ili Lazića da ga "prebiju" i "uhapse".Ovako, on se razigrao i celu utakmicu smo ih jurili.

A kad juriš rezultat, onda kreće nervoza i otud gomila promašenih slobodnih bacanja + što su nas nadskakali.

I nije samo stvar u odmaranju, već i u razigravanju ostalih igrača - da steknu samopouzdanje, jer "opasnost" mora da vreba od bar 5-6 igrača, da bi taj Bogdan mogao da da svoj doprinos.
aureus aureus 09:05 03.09.2017

Re: Uvek

milisav68
aureus
Нек их одмара против Белгије и Велике Британије.

I šta sad?

Imaš pobedu i poraz, i tri umorna igrača sa po 30+ minuta u dve utakmice za redom.

Ovo je turnir i mora da se kalkuliše, a Sale je loše otvorio utakmicu stavivši umornog Bogdana da čuva Šveda, umesto da stavi Milosavljevića ili Lazića da ga "prebiju" i "uhapse".Ovako, on se razigrao i celu utakmicu smo ih jurili.

A kad juriš rezultat, onda kreće nervoza i otud gomila promašenih slobodnih bacanja + što su nas nadskakali.

I nije samo stvar u odmaranju, već i u razigravanju ostalih igrača - da steknu samopouzdanje, jer "opasnost" mora da vreba od bar 5-6 igrača, da bi taj Bogdan mogao da da svoj doprinos.

Eno dole ispod sam napisao - tokom praćenja utakmice (kod rezultata 10-3) da mi nije jasno zašto Kuzmić i Birčević počinju protiv Rusije, a ne Marjanović i Mačvan. Čim je ušao Marjanović (a iste sekunde i Mozgov kao odgovor) i dao 7 vezanih poena, uz Lučićevih 7 - Srbija je otišla na 14-10.(Kod 8-3 za Ruse izašao je i Bogdanović, a umjesto njega ušao Milosavljević.)
Ovo je već druga utakmica koju Srbija počinje u grču, što znači - ili pogrešna postava za početak utakmice, ili možda i dobra, ali igrači nisu dovoljno opušteni i mentalno pripremljeni.

A za to ni ti ni ja nismo krivi.

Slažem se oko ovoga: na Švedu su naizmjenično trebali da igraju dva najbolja niska defanzivna beka-krila, a to su Lazić i Milosavljević. Da ga umaraju i da mu otežavaju. Lazić je i ušao, ali mu je Šved prvo dao dvojku u lice, a posle toga ga natjerao na 2+1. I onda je Đorđević izveo Lazića i nije ga više vraćao. Pogrešno. I u Evroligi se to dešava: neko počne dobro protiv Lazića, ali ovaj mu posle nekoliko minuta nađe sistem.
Osim toga, i Lučiću je prije toga Šved zveknuo trojku posle finte (za 3-5), a zatim je pogodio trojku pored Bogdanovića (za 3-8). Nije se potresao što mu Bogdanović dao rampu dva napada ranije.
U drugom poluvremenu i Milosavljeviću dao nakon driblinga trojku sa 7-8 metara.

To je Šved. Ofanzivna zvijer. U drugom poluvremenu je bio jedan napad kad je stao na trojku, čekao loptu, i kad ju je dobio (i to sa strane) - nije otezao ni stotinku - samo je ispalio kao na igrici. Ušla je k'o kap.
Uredno je i Turskoj i Srbiji dao po 22 poena i po 4 trojke.
Vidjećemo koliko će dugo tako.
pnbb pnbb 20:59 01.09.2017

kk

brate ovi turci i rusi su opereisani...
ako slucajno dodje do tesne zavrsnice s njima, ne bi trebalo da bude problema
NNN NNN 21:12 01.09.2017

Re: kk

ako slucajno dodje do tesne zavrsnice s njima

Utisak sa te utakmice je da je Čedi Osman izveo 15 slobodnih bacanja,
a svi znamo kao nam se sudi u Turskoj:
1) Nepravda
2) Iz Srbije


misim Osman jeste izuzetno prodoran igrač, ali nije Džejms Harden!
Istini za volju Mozgov izveo 17 a Turci imali čak 10 faulova više

Inače Rusi su dobili 73:76 i sutra igramo za prvo mesto
aureus aureus 23:37 01.09.2017

Re: kk

NNN
ako slucajno dodje do tesne zavrsnice s njima

Utisak sa te utakmice je da je Čedi Osman izveo 15 slobodnih bacanja,

Moj utisak je da je čovjek imao 7 ukradenih lopti.
7 ukradenih lopti, eeeej!



7 ukradenih lopti, 7 skokova, 4 asistencije, 28 poena, indeks 34...čak mu je i +/- bio pozitivan.

A Aldemir...
NNN NNN 23:59 01.09.2017

Re: kk

indeks 34

Po tom pokazatelju je MVP 1. kola.

Ne znam da l' možda neko igra Virtuelnog Selektora,
ali meni tamo glavni utisak jebeni Maksim de Zeuv iz Belgije,
kad god sam ga imao (jbg, nekad mora da se uzmu neki jeftini restlovi), on nikad nije imao učinak, a danas 25 (doduše ne bi trebalo da kasnije ima ovako lakih utakmica)!
"fejk" Adetokumbo +18 za samo 15 minuta
...i Vasa Micić -3
NNN NNN 21:19 01.09.2017

A sutra...

16:00 košarka Srbija - Rusija

17:30 odbojka Srbija - Nemačka

18:00 fudbal Srbija - Moldavija
NNN NNN 21:51 01.09.2017

Nemanja Majdov, prvak sveta u džudou!


u kategoriji do 90 Kg
(sliku sam maznuo od Gazda Milutina sa tw)

Da pomenemo da je pre nedelju dana i Viktor Nemeš postao svetski prvak u rvanju grčko-rimskim tilom u kategoriji do 75 kg
(on je bio sjajan i na OI, ali je nesrećno u četvrtfinalu izgubio rezultatom 2:2)
aureus aureus 22:22 01.09.2017

Re: Nemanja Majdov, prvak sveta u džudou!

Naš blogodomaćin je kao čovjek koji je priključen na neke aparate, samo umjesto umjesto supstanci - pristižu rezultati, statistike...
NNN NNN 22:57 01.09.2017

Re: Nemanja Majdov, prvak sveta u džudou!

Takav je dan bio.

Upravo na SK3 ide snimak, inače dečko tek napunio 21 godinu,
Bože zdravalja moći će jos 3 Olimpijade da se takmiči
NNN NNN 23:15 01.09.2017

Re: Nemanja Majdov, prvak sveta u džudou!

A da stvar bude još bolja u toj kategoriji imamo još poznatijeg džudistu aktuelnog evropskog prvaka (od pre 4 meseca) i trenutno najbolje rangiranog Aleksandra Kukolja!

On je ovde nesrećno izgubio u polufinalu, a kasnije i za bronzu.
Malo je nedostajalo da bude srpsko finale (ko da smo Japan - biće za 3 godine Srbija do Tokija, tamo je džudo stvar nacionalnog ponosa).
Ako ništa drugo, bar će obojica imati vrhunske sparing partnere.
aureus aureus 14:48 02.09.2017

Србија - Русија

Отварам нову линију за коментарисање кошаркашке утакмице Србија - Русија.

Ова ће бити на ћирилици, пошто и Руси користе ћирилицу.

aureus aureus 14:51 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Још десет минута до почетка утакмице.

Чудно, госн Вцуцко је у протоколу заведен као тринаести играч.
Баш чудно.
aureus aureus 15:01 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Кириленко у кадру.

То ме подсјети...на челу кошаркашких савеза Србије, Русије и Турске (које су све у истој групи) налазе се бивши играчи: Даниловић, Кириленко и Туркоглу.

Туркоглу. Брат Хидо, како су га неки звали, због играња и доброг односа са Дивцем и Стојаковићем.
aureus aureus 15:06 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Какав је нападач овај Швед: финта па тројка, а у наредном нападу тројка преко руке.
aureus aureus 15:11 02.09.2017

Re: Србија - Русија

10-3.

Што ли је Ђорђевић почео са Кузмићем и Бирчевићем, умјесто са Марјановићем и Мачваном...
aureus aureus 15:15 02.09.2017

Re: Србија - Русија

10-10!
7 узастопних поена Марјановића!

И сад још бацања за Лучића.
aureus aureus 15:46 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Ако кажемо да су Марјановић и Лучић одиграли очекивано, засад је одскочио - Милосављевић са 7 поена.

36-32 за Русе.
Фале Богдановићеви поени.
Само 1 са слободних бацања.
aureus aureus 16:03 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Завршено прво полувријеме.
Промјенљиво играју и једни и други.
40-38 за Русију.

Марјановић - 13 поена
Милосављевић - 7 поена
Лучић - 7 поена
Мачван - 6 поена
Кузмић - 2 поена
Јовић - 2 поена
Богдановић - 1 поен

Морао би Лучић да се пази фаулова. Јуче је у првом полувремену направио четири, а данас три.
Занимљиво је да Гудурић уопште није улазио у игру.
Но он се свакако пали у другом полувремену.

Још увијек нису бљеснули Мицић, Штимац и Бирчевић.
Од центара које је Вцуцко спомињао, најбоље се сналази Марјановић.

Код Руса, очекивано најефикаснији Швед са 11 поена. Руси су погодили 6 тројки из 15 покушаја.
Биће ово "руска" утакмица са њихове стране.
Србија 2 од 4 за три.


Јесам добро преносио прво полувријеме?
vcucko vcucko 16:06 02.09.2017

Re: Србија - Русија

aureus
Још десет минута до почетка утакмице.

Чудно, госн Вцуцко је у протоколу заведен као тринаести играч.
Баш чудно.

Камо лепе среће, мислим због хонорара
niccolo niccolo 16:20 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Jel to Bogdanović dao sve naše poene u trećem delu do sada (2:14 do kraja četvrtine)?

Edit: Tj. sve poene u celoj trećoj četvrtini
vcucko vcucko 16:26 02.09.2017

Re: Србија - Русија

aureus
Завршено прво полувријеме.
Промјенљиво играју и једни и други.
40-38 за Русију.

Марјановић - 13 поена
Милосављевић - 7 поена
Лучић - 7 поена
Мачван - 6 поена
Кузмић - 2 поена
Јовић - 2 поена
Богдановић - 1 поен

Морао би Лучић да се пази фаулова. Јуче је у првом полувремену направио четири, а данас три.
Занимљиво је да Гудурић уопште није улазио у игру.
Но он се свакако пали у другом полувремену.

Још увијек нису бљеснули Мицић, Штимац и Бирчевић.
Од центара које је Вцуцко спомињао, најбоље се сналази Марјановић.

Код Руса, очекивано најефикаснији Швед са 11 поена. Руси су погодили 6 тројки из 15 покушаја.
Биће ово "руска" утакмица са њихове стране.
Србија 2 од 4 за три.


Јесам добро преносио прво полувријеме?

Не сећам се, нисам толико матор, али знам да је СССР својевремено имао извесног Круминша, човека од за то време нечувених 220+, који је солирао по терену и наосвајао се титула. Ми као да смо затворили круг. Па 50 лета касније, после Киће, Праје и свих осталих ала, имамо Бобана М. па шта он уради то нам је. Богдан ипак (још? уопште?) није тај који може сам.

Руси опет дивљају, ко не шутне за три до 7. секунде напада да му умре мајка. Али имају Шведа који полако постаје феномен.

Како год, бојим се да, ако изгубимо, не упаднемо у неку турску домаћинску машину. Па као трећи у групи у осмини налетимо на неке од ових што су погубили у првом колу (Фра? Лит? - не знам које групе се укрштају, погледаћу). А то баш никако не би ваљало.
aureus aureus 16:27 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Ух, како лоша четвртина.
А Руси убише тројкама. 11 од 28.
28 шутева за три четвртине.

Србија мора поправити скок.
freehand freehand 16:54 02.09.2017

Re: Србија - Русија

aureus
Ух, како лоша четвртина.
А Руси убише тројкама. 11 од 28.
28 шутева за три четвртине.

Србија мора поправити скок.

Saće brat Štimara. Tako meni rekoše.
freehand freehand 17:05 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Meni izgleda kao da smo sami sebe pobedili promašenim slobodnim bacanjima i onom nesportskom u najgorem momentu. Plus što su poslednja dva napada odigrali dekoncentrisano, osim one Bogdanove egzekucije za bukvar.
aureus aureus 17:09 02.09.2017

Re: Србија - Русија

75-72 за Русе.
Ово је била једна од оних утакмица гдје би Тео добро дошао, у креацији и понекој тројци.
Не смију се онако промашивати слободна бацања у задњој четвртини.
Лучић три узастопно, па једно Милосављевић (који је добро одиграо) у задњем минуту.

Мачван није био на задовољавајућем нивоу.
Богдановић - донекле.
Јовић - можда још мање од донекле.

Фалило је још расположених играча.
mirelarado mirelarado 17:16 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Meni izgleda kao da smo sami sebe pobedili promašenim slobodnim bacanjima


Prastara mana naše košarke, nikako da se prevaziđe.
freehand freehand 17:17 02.09.2017

Re: Србија - Русија

mirelarado
Meni izgleda kao da smo sami sebe pobedili promašenim slobodnim bacanjima


Prastara mana naše košarke, nikako da se prevaziđe.

A dobro, nije baš. Ipak češće bedimo.
mirelarado mirelarado 17:21 02.09.2017

Re: Србија - Русија

freehand
mirelarado
Meni izgleda kao da smo sami sebe pobedili promašenim slobodnim bacanjima


Prastara mana naše košarke, nikako da se prevaziđe.

A dobro, nije baš. Ipak češće bedimo.


Bedimo, ali kad je igra besprekorna, kad 'oće trojke, itd, jer, iz slobodnih bacanja utržak najčešće slab.
aureus aureus 17:59 02.09.2017

Re: Србија - Русија

mirelarado
, iz slobodnih bacanja utržak najčešće slab.

Волим да утржак депонујем у банци.
Пола милијуна долара тједно.
Kazezoze Kazezoze 19:49 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Јовић - можда још мање од донекле.

Jović par puta posle dobrog protoka lopte ne sme da šutira za tri i u svakom takvom napadu ne uputimo na vreme loptu ka košu.
Jebo igrača koji se boji da šutne kad je sam.
aureus aureus 19:54 02.09.2017

Re: Србија - Русија

Kazezoze
Јовић - можда још мање од донекле.

Jović par puta posle dobrog protoka lopte ne sme da šutira za tri i u svakom takvom napadu ne uputimo na vreme loptu ka košu.
Jebo igrača koji se boji da šutne kad je sam.

Treba mu skrenuti pažnju na to.

No kad se pogleda čitava utakmica, ni danas mu učinak nije bio loš:
31 minut: 7 asistencija, 3 ukradene lopte, 2 skoka, 2 poena...+/- mu je 7, a indeks 11.
Znači...s njim na parketu je još i bilo dobro. +7 za Srbiju.

NNN NNN 17:53 03.09.2017

Re: Србија - Русија

Bobi dobar u napadu, prebili ga, ali u odbrani tanji...
Milosavljević odigrao skroz dobro, možda je ranije trabalo na Šveda, ali promašio 2 od 4 bacanja - to beku ne priliči.
Jović isto bio dobar, ali me nervira kad "ne sme da šutne"
Bogdanu nisu javili da utamica počinje u 16, posle u 2. bio dosta agresivniji u napadu, ali preterivao (i Sale mu je na to skrenuo pažnju), ne bi trebalo da se opterećuje na takav način.
Mačvan - loš, koliko je bio dobar protiv Letonije, toliko je portiv Rusije bio loš, i u napadu i u odbrani gotovo nezainteresovan!?!
Kuzma drvo u napadu,
Lučić dobar u 1. ali da mu život zavisi od bacanja - ne bi se naživeo SRAMOTA!
Osim inkriminisane "crne trojke", na ovoj utakmici "džoker" sa prošle je bio džoker, al' za Ruse!
Ne znam zašto je Sale čuvao Gudurića za poslenju četvrtinu, ali kad je ušao bolje da nije, onako glupe faulove ni Birča ne pravi, bukvalno nas uveo u bonus...

Što je najluđe, koliko smo bili loši i u napadu i u odbrani, mogli smo lagano da pobedimo...
Kad izgubiš koš razlike, a samo u poslednjoj četvrtini promašiš 7 bacanja (i to sve spoljni igrači!)!!!!!!
A posebno mi je bilo tužno kada se pogubimo u odbrani, pa samo gledamo, ali ono što je (po meni) presudilo su faulovi!
Oni su sve faulove pravili ili kada Bobi dobije loptu u reketu (i to jedan ga vuče, drugi ga bije) ili kada smo imali lagan ulaz,
a naši su bili besmisleno jadni i glupi, ili nešto oko bloka, ili na sredini terena ili +1... kao da je bio meč između bića različitih nivoa inteligencije i to je ono što mi je bilo najtužnije, košarka je između ostalog sport inteligentnih, a mi smo delovali prilično glupo
niccolo niccolo 17:03 02.09.2017

Odbojka

Poveli 1:0 u setovima, 26:24
niccolo niccolo 17:29 02.09.2017

Re: Odbojka

2:0 u setovima za Srbiju, 25:15 drugi set.

P.S. Lepo je videti Grbića i Đanija na suprotnim stranama u polufinalu EP
mirelarado mirelarado 17:30 02.09.2017

Re: Odbojka

niccolo
Poveli 1:0 u setovima, 26:24


2:0, fantastičnih 25:15.


niccolo niccolo 17:42 02.09.2017

Re: Odbojka

Inače, ako to nekoga uopšte zanima, u fudbalu vodimo 2:0 protiv Moldavije. Sad je negde pred kraj prvog poluvremena.
aureus aureus 17:43 02.09.2017

Re: Odbojka

mirelarado
niccolo
Poveli 1:0 u setovima, 26:24


2:0, fantastičnih 25:15.



И фудбал је 2-0 против паклене Молдавије на београдском пљуску.
aureus aureus 17:45 02.09.2017

Re: Odbojka

niccolo
Inače, ako to nekoga uopšte zanima, u fudbalu vodimo 2:0 protiv Moldavije. Sad je negde pred kraj prvog poluvremena.

Немам среће на овом блогу.

За минут бржи.
niccolo niccolo 18:05 02.09.2017

Re: Odbojka

За минут бржи.

Dešava se.

Izgleda da će da bude 2:1 u setovima...
niccolo niccolo 18:42 02.09.2017

Re: Odbojka

Bogami 2:2 u setovima, 25:27 četvrti set.
niccolo niccolo 19:05 02.09.2017

Re: Odbojka

Izgubismo mi ovo 3:2 u setovima, kao da nisu iste ekipe izašle na teren posle one pauze nakon drugog seta.
aureus aureus 19:07 02.09.2017

Re: Odbojka

Драма!
Ипак 3-2 за Њемачку.

Од оног пецања све је отишло дођавола у петом сету.
mirelarado mirelarado 19:07 02.09.2017

Re: Odbojka

E, jbg. :(

Kazezoze Kazezoze 19:52 02.09.2017

Re: Odbojka

niccolo
Izgubismo mi ovo 3:2 u setovima, kao da nisu iste ekipe izašle na teren posle one pauze nakon drugog seta.

Kad god fudbaleri pobede, ostali koji bi to normalno trebali, izgube.
Pu, jebem ti fudbal baksuzni!
aureus aureus 19:57 02.09.2017

Re: Odbojka

niccolo

P.S. Lepo je videti Grbića i Đanija na suprotnim stranama u polufinalu EP

Vidim nešto mi poznat selektor Njemačke, a ne znam otkud.
A ne liči na Nijemca.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:38 03.09.2017

Re: Odbojka

Dan žalosti kod nas u kući zbog odbojke, k'o Ćopavi kad je rikn'o, teška tuga i crnina...
NNN NNN 18:01 03.09.2017

Re: Odbojka

Isto smo ovako izgubili od Nemaca na OI2012,
propustivši meč lopte...
Na obe meč lopte smo smo imali neke pedersko-ziheraške servise, kao možda im uđe voda u uši...
samo trenutak pre je Kovačavić uhvaćen u kontri, a nismo imali ni sreće...
i 3. setu na 1. TO odemo sa 8:6 i onda oni preokrenu osvojivši 4 "ničija poena", tj. mi smo imali lagane napade, ali nam dva puta za redom nam hvatali 1. tempo, a oni par puta prolazili iz teških siuacija,
i onda Nikola traži TO i otprilike im kaže da budu strpljivi da je ove malo kenjalo i mi dopustimo 3 asa!!!
Mi smo njih razbili 2 seta (iako rezultat 1. to nikako ne govori), a onda izgubimo dva izjednačena.
Mislim nekako je iscrpljujuće kad izgubiš posle 2:0 i propustiš meč-lopte.
a s druge strane Belgijanci "nisu ni igrali" drugo polufinale protiv Rusa.
Valjda ćemo imati snage i motivacije za bronzu.
emsiemsi emsiemsi 18:11 03.09.2017

Re: Odbojka

NNN
Isto smo ovako izgubili od Nemaca na OI2012,
propustivši meč lopte...
Na obe meč lopte smo smo imali neke pedersko-ziheraške servise, kao možda im uđe voda u uši...
samo trenutak pre je Kovačavić uhvaćen u kontri, a nismo imali ni sreće...
i 3. setu na 1. TO odemo sa 8:6 i onda oni preokrenu osvojivši 4 "ničija poena", tj. mi smo imali lagane napade, ali nam dva puta za redom nam hvatali 1. tempo, a oni par puta prolazili iz teških siuacija,
i onda Nikola traži TO i otprilike im kaže da budu strpljivi da je ove malo kenjalo i mi dopustimo 3 asa!!!
Mi smo njih razbili 2 seta (iako rezultat 1. to nikako ne govori), a onda izgubimo dva izjednačena.
Mislim nekako je iscrpljujuće kad izgubiš posle 2:0 i propustiš meč-lopte.
a s druge strane Belgijanci "nisu ni igrali" drugo polufinale protiv Rusa.
Valjda ćemo imati snage i motivacije za bronzu.

Мудро збориш !
Успут --- ма, наши свирају курцу. На жалост, мени се Никола, један од најбољих одбојкаша света свих времена, као тренер не свиђа.
Јеботе --- зашто ја гледам ово мучење против Белгије ? Шта ми је то потребно ?
emsiemsi emsiemsi 12:44 03.09.2017

Е, јебем ти ...

За кошарку како-тако, но, за одбојку што сам попиздео ... ужас !
Колико би Грбићу требало сетова да их подигне из мртвих ?
aureus aureus 13:15 03.09.2017

Re: Е, јебем ти ...

emsiemsi
За кошарку како-тако, но, за одбојку што сам попиздео ... ужас !
Колико би Грбићу требало сетова да их подигне из мртвих ?

Емсиемси,

Најважније је да након пораза не тугујеш пуно него да устанеш и да бодриш Србију у борби за бронзу.
Надам се да се ниси превише разочарао и да ћеш наћи воље и мотивације да се и данас нацалиш пред телевизором у 17:30 и навијаш из свег срца.

И бронза је медаља!
Вриједи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:15 03.09.2017

bronza ne sija kao tozla

mi nismo bili ožestočeni (sin i ja), samo smo se ugasili kao moj ćale i ja kada su nam prekinuli Ajduk- Zvezda kada je Ćopa odapnuo. ..



aureus aureus 14:24 03.09.2017

Re: bronza ne sija kao tozla

Srđan Fuchs
mi nismo bili ožestočeni (sin i ja), samo smo se ugasili kao moj ćale i ja kada su nam prekinuli Ajduk- Zvezda kada je Ćopa odapnuo. ..

Ma ćuti, bar mu niste išli na sahranu 350 kilometara peške.
aureus aureus 16:37 03.09.2017

Одбојка Србија - Белгија

Отварам линију за коментарисање утакмице у одбојци Србија - Белгија.
ЕП, борба за бронзу.
aureus aureus 16:48 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Сви одбојкаши бијеле чарапе, једино овај плавушан Ковачевић увијек нешто...
aureus aureus 16:59 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

1:0 за Србију у сетовима.
Први сет лагано.
Све мирише на бронзу у овом моменту.

Добро је што за Белгијанце не игра Бас ван де Гор.
- Није никад ни играо. Он је Холађанин.
- Све је то исти Бенелукс.
aureus aureus 17:33 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Добро су почели и други сет, али онда су мало по мало Белгијанци преузимали ствар у своје руке и добили 25-22.

Ковачевић брљави. Два узастопна лоша примања, касније током једног поена три пута не користи напад, прави неке фацe...
aureus aureus 18:11 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

2-1 за Белгијанце.
Стално гађају сервисом Ковачевића, а овај пола лопти не прими како треба.
Ни техничар није врхунски.
И гдје нестадоше српски сервери?
Нико да стави белгијски пријем на муке.
Нема Квиска Вујeвића.
Нема ни игре у пољу.

Мора се десити побољшање игре за два нивоа, ако се жели овдје медаља узети.
aureus aureus 18:40 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Лоше су почели и четврти сет, а онда су се тргли.
На крају мало драме, али ипак 25-22.
2-2!

Идемо!
aureus aureus 18:42 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Гле, искључиво ја коментаришем.
Осјећам се помало усамљено.
aureus aureus 18:47 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Блок одлично функционише на почетку петог сета, а читаву утакмицу гледам без тона.
Срећом па видим шта се дешава.
aureus aureus 19:03 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Изгледа да је традиција освајања медаља одлучила.

Побједа!
Бронза!
Прва медаља Николе Грбића на мјесту селектора.

Види се, међутим, да фали још квалитета за највећа достигнућа.
aureus aureus 19:05 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Читав меч ме је нервирао Станковић: несигуран пријем, а нападачки учинак на нивоу испрепадане корњаче.
И баш он освоји задњи поен.
15-12.
NNN NNN 19:07 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

BRONZA!!!

Čoveče, koje mučenje, dva meča u 5 prilično uzbudljivih setova, ali ovako je slađe,
bitan je kontinuitet, + što je Nikola dosta rotirao igrače, tako da možemo da kažemo da su svi imali udela.
NNN NNN 19:11 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Прва медаља Николе Грбића на мјесту селектора.
Uzeo prošle godine svetsku ligu
(konačno, pošto smo u prethodnih 20-ak godina bar 5 puta gubili u finalima, posebno je bila bolna ona 2003. portiv Brazila kada nismo iskoristili jedno 6 meč lopti, a 5 set bio najduži ikad, a udarila možda i najjače ekipe koje sam gldao jedna na drugu i to je i zvanično najbolja utakmica svih vremena)
aureus aureus 19:23 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

NNN
Прва медаља Николе Грбића на мјесту селектора.
Uzeo prošle godine svetsku ligu

Nisam htio da se obazirem na tu Svjetsku ligu.
Računao sam samo: EP, SP i OI.
Svjetska liga, mada dugo čekana, ima nešto manju težinu u olimpijskoj godini.
NNN NNN 19:30 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

a u finalu u Poljskoj se krljaju Rusi i Nemci
aureus aureus 19:31 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

NNN
a u finalu u Poljskoj se krljaju Rusi i Nemci

Ponovo?
Zar na 75. godišnjicu Staljingradske bitke?
emsiemsi emsiemsi 19:41 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

aureus
Читав меч ме је нервирао Станковић: несигуран пријем, а нападачки учинак на нивоу испрепадане корњаче.
И баш он освоји задњи поен.
15-12.

Није Станковић него Урош Ковачевић - освојио тај поен.
aureus aureus 19:45 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

emsiemsi
aureus
Читав меч ме је нервирао Станковић: несигуран пријем, а нападачки учинак на нивоу испрепадане корњаче.
И баш он освоји задњи поен.
15-12.

Није Станковић него Урош Ковачевић - освојио тај поен.

На њега сам мислио, враг га однио.
37% успјешност напада. Као и Петрић (35%)
Лубурић је зато био на нивоу - 58% из 40 напада. +3 аса. 26 поена.
emsiemsi emsiemsi 19:55 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

aureus
emsiemsi
aureus
Читав меч ме је нервирао Станковић: несигуран пријем, а нападачки учинак на нивоу испрепадане корњаче.
И баш он освоји задњи поен.
15-12.

Није Станковић него Урош Ковачевић - освојио тај поен.

На њега сам мислио, враг га однио.
37% успјешност напада. Као и Петрић (35%)
Лубурић је зато био на нивоу - 58% из 40 напада. +3 аса. 26 поена.

Мени није јасно зашто је Атанасијевић испао из тима ?
Да ли је био претходно повређен или шта ?
aureus aureus 19:59 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

emsiemsi

Мени није јасно зашто је Атанасијевић испао из тима ?
Да ли је био претходно повређен или шта ?

Не знам. Нисам читао. Само сам јавно и уживо коментарисао оно што сам видио на екрану без тона.
Макар је ТВ био колор.
NNN NNN 20:10 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Mislim da se mučio s povredama u poslednjih par sezona, a Luburić je još prošle godine u SL zaslužio mesto startnog korektora, tokom ovog EP se prilično mučio, ali je u ovoj utakmici u potpunosti opravdao poverenje.

Inače primetio sam da ljudi prilično kukaju na Uroša Kovačevića, ali on je ovo prvenstvo odigrao skroz dobro, na početku je bio odličan, ali ga je pred kraj malo stigao umor.
aureus aureus 20:22 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

NNN

Inače primetio sam da ljudi prilično kukaju na Uroša Kovačevića, ali on je ovo prvenstvo odigrao skroz dobro, na početku je bio odličan, ali ga je pred kraj malo stigao umor.

E, moguće.
Nisam gledao utakmice u grupi.

Uglavnom, pobjeda je tu, medalja oko vrata, pa možda i košarkaši sutra dobiju kriiiila.
NNN NNN 22:26 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Bio je najpouzdaniji na prijemu i najaktivniji u napadu (mislim da je imao najviše poena), uz to iako važi za najveću paljevinu u ekipi, u mnogim teškim situacijama je rutinski nalazio inteligentna rešenja (prijatno me iznenadio )
NNN NNN 22:28 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Rusi uzeli zlato, al' jedva, bilo je 15:13 u 5 setu,
iskreno mislim da smo prošli u finale da bismo imali više šansi od Nemaca.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:32 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Moj sin: "Pravda je zadovoljena, ionako kada staviš Rusa i Srba u istu sobu, ne možeš da kažeš razliku da se ne radi o istom čoveku." Čestitam pobedu svakom Srbu koji je danas Rus!
aureus aureus 23:21 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Otvaraš li sutra novi blog ili ja moram još uvijek ovdje (na ovom starom) da otvaram linije za komentarisanje uživo?

P.S. E, da, vidjeh maloprije.
TV B92 postaje O2 TV, ali sajt B92 - ostaje sa tim nazivom.
NNN NNN 23:29 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

kontinuitet

9. medalja na poslednjih 12 EP!!!!

NNN NNN 23:33 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

ovdje (na ovom starom)
Živ je stari, umro nije!

Ovde ćemo da razbijamo Turke na buljuke
i Britance
i Irce!
(osim ako neko drugi ne bude imao druge ideje )
aureus aureus 23:55 03.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Шта ови коментатори по интернету толико кмече:
"Дајте нам СМС-а у репку, отићи ће у Црну Гору."
"Муслине, срамото једна, не игра ти играч од 70 милиона!"
aureus aureus 03:13 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

NNN
kontinuitet

9. medalja na poslednjih 12 EP!!!!


Ovako to izgleda kad se baci na papir:



Obratiti pažnju: uvijek makar četvrtifinale.
Samo jedanput izgubljena utakmica za medalju (2003).
Šest bronzanih! Ona u Grčkoj iz 1995. je otvorila niz. Interesantno, baš u Grčkoj, gdje su se i košarkaši par sedmica ranije popeli na postolje u šampionskom stilu.
Prvo učešće posle sankcija i prva medalja.
2 zlata u razmaku od 10 godina. Oba je pokupio Miljković, ako me sjećanje ne vara. Nikola Grbić se oprostio godinu dana ranije.

Srbija dobro igra evropska prvenstva u odbojci. Odlična je bila i na svjetskim prvenstvima u eri Nikole Grbića. 1998 - srebro, 2002 - četvrto mjesto, 2006 -četvrto mjesto, 2010 - bronza. Dakle, četiri uzastopna učešća - četiri polufinala.
Ovaj period 2002-2006 je inače nešto sušniji kad su medalje u pitanju.
Pod vođstvom Ljube Travice (2003-2006) reprezentacija je možda i najbolje igrala (za oko najljepše), ali je ostajala bez trofeja.
vcucko vcucko 06:45 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Srđan Fuchs
Moj sin: "Pravda je zadovoljena, ionako kada staviš Rusa i Srba u istu sobu, ne možeš da kažeš razliku da se ne radi o istom čoveku." Čestitam pobedu svakom Srbu koji je danas Rus!


Ima jedna još bliža i - s obzirom na veličinu - primerenija odrednica: Bjelorusi!

Počeo u subotu da gledam fudbal Bjelaja Rus - Švedska, znači izgledamo potpuno isto, još ona njihova prezimena na -ič. Što kažu spitting image.

Čak i igraju kao naši (uglavnom), prvo su sami sebi zabili dva komada, pa onda kao nešto krenuli da igraju. Naravno 0:3 kraj.
NNN NNN 08:44 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Te 2003. smo verovatno bili najjači u Evropi, ali smo polufinale igrali sa nama nezgodnim Francuzima (koji su nas izluđivali dobrom igrom u polju) i meč otišao u 5. set i mi u finišu vodimo i desi se neka flagrantna greška sudija (nešto tipa prestup), ali tada nije bilo video čelendža, a onda Vasi Mijiću prođe lagana lopta na prijemu kroz ruke i izgubimo... i ekipa bukvalno nije mogla da digne do meča za bronzu.

NNN NNN 09:03 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Vasi Mijiću

2000. smo bili jaki k'o zemlja,
ali smo prva dva meče u grupi protiv Rusije i Italije izgubili,
otišli smo u četvrtfinale i igrali protiv branioca trofeja Holandije, ali im je ta generacije bila na zalasku, mučili smo se i dobili 3:2
u polufinalu smo igrali protiv Italije i u 1. setu oni su poveli 24:22, prvu set loptu smo spasili regularno, ali na 2. su oni imali napad i to dobar, imali su smeč, a Vasa je uspeo da uhvati nemoguću loptu, spasi set... ostalo je istorija!
Verujem da je taj njegov potez imao veći uticaj na kasnije zlato nego onaj Grbićev (koji je najbolji u istoriji odbojke, ali tada smo već imali 2:0 i vodili, doduše odbojka se igra u tri dobijena seta i trebalo je Rusima ugasiti poslednju nadu, posle Grbićevog bloka "sudija je komotno mogao da svira kraj", ali "sve je počelo" Vasinom odbranom (dig) u polufinalu, tada je spasio set ekipa se dodatno digla i do kraja nismo izgubili ni jedan).
Tako da Vaso, sve ti je oprošteno, niko te nizašta ne krivi i neizmerno ti hvala za sve što si dao odbojkaškoj reprezentaciji.
NNN NNN 11:00 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

bottom-line:

Vasa MiJić - dobar
Vasa MiCić - loš

Ps 200
emsiemsi emsiemsi 12:16 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

NNN

...
Tako da Vaso, sve ti je oprošteno, niko te nizašta ne krivi i neizmerno ti hvala za sve što si dao odbojkaškoj reprezentaciji.

И онда Васа Мијић само тако нестане ?!
Како то ?
Таквога никада после није било ... мислим, нису лоши ни ови, али као што је Васа био !
niccolo niccolo 12:45 04.09.2017

Re: Одбојка Србија - Белгија

Ovaj period 2002-2006 je inače nešto sušniji kad su medalje u pitanju.

To je period državne zajednice, videlo se odmah da je baksuzan naziv u pitanju, skoro da ništa pošteno nismo uzeli tada...

2000. smo bili jaki k'o zemlja,
ali smo prva dva meče u grupi protiv Rusije i Italije izgubili,

Ja uvek prepričavam te OI kada u drugoj utakmici u grupi gubimo dva nula u setovima, gubimo i u trećem setu i oni pokazuju Andriju Gerića koji u tajm autu bacio peškir na glavu i mrda glavom u ritmu muzike koja ide s razglasa. Ja popizdeo, gledaj ovu budalu boli ga kurac a izgubiće drugu utakmicu za redom...i mi na kraju uzmemo zlato...

И онда Васа Мијић само тако нестане ?!

to se inače zove prestao da igra odbojku...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana