Život

ZASVIRAJ I ZA POJAS ZADENI

G.Cross RSS / 30.08.2017. u 01:13

Na sajt B92 sam počeo da dolazim devedesetih . Bio još jedan sajt ali se ne sećam imena koji sam pratio ali taj je imao samo vesti.

B92 je bio iz Doma omladine, gde sam kao student provodio mnogo vremena a da ne govorimo o kulturnim sedištima oko njega, Mornar, Bohinj , Bled.

Tako da mi je dok sam se logovao po aerodromima i hotelima ove nase lepe planete sve više bio prvi izbor da odem na B92.


E sad kako sam prvi put zalutao na Blog B92 ne sećam se , ali sam počeo da čitam i tekstove i komentare. I onda 2007. godine dok sam ziveo u UK u gradiću Gerrads Cross neko me je stvarno iznervirao I odlucio sam da se registrujem da mu nanu naninu.

I onda tako godine su prolazile. Zamolio sam Mikelea da mu budem gost, ne sećam se ni o čemu sam pisao, I bio sam gost jos nekoliko puta, znam da sam jednom pisao o svicima.

I onda mi ponudiše autorsku opciju, pa onda relativno brzo VIP.


U medjuvremenu sam sreo tri ovdasnja blogera i u stvari su u stvarnosti jos bolji nego blogeri.

Toliko o moći pisane reći.


To je deset godina , u tom vremenskom periodu ja sam ziveo u UK, USA, Poljskoj I Francuskoj.

Porše koji sam sebi kupio u to vreme za pedeseti rodjendan će uskoro da bude tinejdjer.


Došao sam ovde jer sam osećao da sam deo budućnosti Srbije.

Na žalost to više ovde ne osećam.


Kada sam postao Senior Vice President jedne američke firme sedeo sam sa CEO, Head of HR i jednim kosultantom koji je napravio moj 360° profil i postavili su pred mene moj dosije sa oko 500 strana i CEO mi je rekla “ ti si rizik, ako ti ne bude dobro, bez obzira na pare ti ces da odeš”. Ja sam se nasmejao i rekao “ Draga moja ja sam se tri puta zenio I svaki put sam voleo svoju zenu i nikada je nisam prevario, ali kada više nije bilo smisla biti zajedno sam otišao. Zašto bi bilo drugačije sa firmom”


Ja provedoh ovde 10 godina, sto je duže pojedinačno nego moja prva dva braka sa ženama koje sam voleo.


U deset godina ja sam se promenio, svet se promenio a kamoli da se ne promeni blog bB92.

Ljudi i u Srbiji su pametni i shvataju snagu “nežne” propagande.


Imam tužan osećaj da je ovo mesto moderisano sve više i više van samog bloga i ne u korist svih nas.

Tako da nakon 10 godina ja se još jednom razvodim .Ovaj put od svih vas što ne znači da ne možemo da ostanemo prijatelji.


Docs, zbog tebe sam ostao duze nego sto je trebalo

Angie

Brajovic

Predator

Expolicajac

Srdjan Fuchs

emsi

Tasa

krkar

antioksidant

cassiopela

Free

Unfack

nsarski

Novkovic


Ko bi sve nabrojao.


Have a nice life.

 

Toliko toga a toliko malo vremena. 

 

 




Komentari (479)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

krkar krkar 02:00 30.08.2017

Srećno

Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.
Spiridon Spiridon 07:34 30.08.2017

Re: Srećno

Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.



alselone alselone 07:42 30.08.2017

Re: Srećno

Spiridon
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.





Ne vredi ovo vise, realno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:56 30.08.2017

Re: Srećno

neka mu je večna slava (u prevodu na titoistički dijalekat),
odnosno, bog da mu dušu prosti (na svetosavskom). blogu mislim, vi ostali da ste živi i zdravi, uključujući i nasilne karaktere (zajeban greh nasilnost, al' nije neiskorenjiv).
emsiemsi emsiemsi 09:43 30.08.2017

Re: Srećno

krkar
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.

Најбоље је тако се повући као пичка !
То исто, да се разумемо, мислим и за Цросса.
Дакле, то није ред.
Сви ми, управо овакви какви и јесмо, смо и садашњост, те будућност Србије - док год не крепамо (а неки и док не умру).
Према томе - не слажем се нити са тобом, а нити са Цроссом у погледу напуштања блога.
Најлакше је бити пичка.
Но, ко сам ја да вама то замерам ? Најобичније ништа.
Но - и као такав, кажем вам да сте пичке.
Толико од мене ... а од кога је, није ни мало.
predatortz predatortz 09:52 30.08.2017

Re: Srećno

Најлакше је бити пичка.
Но, ко сам ја да вама то замерам ? Најобичније ништа.
Но - и као такав, кажем вам да сте пичке.
Толико од мене ... а од кога је, није ни мало.


Emsi, brate, ovo nije bojište.
Ovo je kafana u koju ljudi svrnu na razgovor.
Neko se kafane i istog društva zasiti pa ode, neki se i vrnu kad požele.
Kako god, njihova slobodna volja. Nije lepo im to osporavati, još manje vređati ih zbog toga.

Domaćine, tebi želim sreću i uspeh. Hvala ti na pominjanju.
emsiemsi emsiemsi 09:58 30.08.2017

Re: Srećno

predatortz
Најлакше је бити пичка.
Но, ко сам ја да вама то замерам ? Најобичније ништа.
Но - и као такав, кажем вам да сте пичке.
Толико од мене ... а од кога је, није ни мало.


Emsi, brate, ovo nije bojište.
Ovo je kafana u koju ljudi svrnu na razgovor.
Neko se kafane i istog društva zasiti pa ode, neki se i vrnu kad požele.
Kako god, njihova slobodna volja. Nije lepo im to osporavati, još manje vređati ih zbog toga.

Domaćine, tebi želim sreću i uspeh. Hvala ti na pominjanju.

Ко је рекао да је ово бојиште ?!
Ово што сам ја рекао нису увреде.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 30.08.2017

Re: Srećno

tačno. zapad ne razume Srbe ispravno kada kažu: "vi, pičke"; Srbi zapravo imaju na umu: "drugari, 'oćete na rakijicu".

nego,

ja isto ne delim mišljenje da je apokaliptični kraj Srbije, prvo, deca koja se rađaju u XXI veku su izuzetno lepa. kada se šetaš srpskim ulicama i vidiš tu lepu decu, nemaš utisak da zemlja nema budućnost. mi se ovde slabo bavimo time, stalno je bavljenje vrhom uprave, što onda budi depresivnost, a napolju je lep dan, i lepa deca hodaju ulicom, barem kod nas u NS... nego, jedan gaf od malopre, vodim ja sina da srpema priredbu đacima prvacima, pa pevam iz zajebancije, sa sve teheransko-bagdadskim zapjevom: "aaj, niška banja, toopla vodaa, za Nišlije prava zgodaa, aj..." kaže on: "Srđane, prestani, to je odvratno... zašto arlaučeš? kako smo super mi Beograđani i Novosađani, kod nas je sve pankerica." reko': "nemoj tako, tebra sine, ima scene i u Nišu, Šapcu, Zaječaru, Kragujevcu, Subotici, Vrbasu..." kaže on: "pa da, u stvari, Srbija bi mogla da bude jedna pank-zemlja."

što kaže Taske, nije genet'ka voda!





eloy eloy 11:36 30.08.2017

Re: Let,s not kiss good bye !


Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.
Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub


kosta.babic kosta.babic 12:47 30.08.2017

Re: Srećno

krkar
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.

Pošteni četnici preziru Nedića,Ljotića, Stojadinovića isto kao i Pavelića, Budaka i Stepinca.
Putuj igumane a za manastir ne brini.Preživeće.
tsunade tsunade 19:22 30.08.2017

Re: Srećno

zasticeno djubre ijekavsko.

ajde proseracijo, banuj trajno sad (dok ne primis poslednju platu).


ti si batice jedan retard onako... kapitalac... prava volina

kao i one pomahnitale žene koje ovde ordiniraju i jure žrtve što porukama što na javnoj sceni, so to speak

og takvih idiota pametan svet i beži gde god vas vidi
emsiemsi emsiemsi 19:27 30.08.2017

Re: Srećno

tsunade
zasticeno djubre ijekavsko.

ajde proseracijo, banuj trajno sad (dok ne primis poslednju platu).


ti si batice jedan retard onako... kapitalac... prava volina

kao i one pomahnitale žene koje ovde ordiniraju i jure žrtve što porukama što na javnoj sceni

zbog takvih idiota pametan svet i beži gde god vas vidi

Мислим да ово није ништа специјално.
Готово идентичан стил кркановом.
tsunade tsunade 19:34 30.08.2017

Re: Srećno

Готово идентичан стил кркановом.


to je zato što smo krki i ja dugogodišnje kolege i prijatelji... za stil ne znam... krkiša je najbolji
emsiemsi emsiemsi 19:44 30.08.2017

Re: Srećno

tsunade
Готово идентичан стил кркановом.


to je zato što smo krki i ja dugogodišnje kolege i prijatelji... za stil ne znam... krkiša je najbolji

Па што ниси током тих дугих година утицала на кркана !?
krkar krkar 19:49 30.08.2017

Re: Srećno

Мислим да ово није ништа специјално.
Готово идентичан стил кркановом.


Ne misliš ti, ti sereš bez razmišljanja.

Što je, doduše, iako glupo, dosadno i beskorisno ipak malo benignije nego ovo govance iskompleksirano fašističko što samo naprđuje a nikad jedan suvisao komentar ni na jednu temu imao nije.
cane cane 19:50 30.08.2017

Re: Srećno

tsunade


cane cane 19:52 30.08.2017

Re: Srećno

Što je, doduše, iako glupo, dosadno i beskorisno ipak malo benignije nego ovo govance iskompleksirano fašističko što samo naprđuje a nikad jedan suvisao komentar ni na jednu temu imao nije.


mozda nisam imao suvisao komentar, ali kakvi god da su, moji komentari su na ekavici. bar ne komentarisem jedan dan na ekavskom, a kad mi plate na ijekavskom.

sta je, opet frka sto ne mozes da brises?

emsiemsi emsiemsi 19:58 30.08.2017

Re: Srećno

krkar
Мислим да ово није ништа специјално.
Готово идентичан стил кркановом.


Ne misliš ti, ti sereš bez razmišljanja.

Što je, doduše, iako glupo, dosadno i beskorisno ipak malo benignije nego ovo govance iskompleksirano fašističko što samo naprđuje a nikad jedan suvisao komentar ni na jednu temu imao nije.

Ниси у праву !
Ја добро промислим пре писања коментара.
Чуди ме да то до сада ниси укапирао.
kosta.babic kosta.babic 20:02 30.08.2017

Re: Srećno

krkiša je najbolji

Vodi ga kući.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:06 30.08.2017

Re: Srećno

cane
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.


idi dok si mlad.

zasticeno djubre ijekavsko.

ajde proseracijo, banuj trajno sad (dok ne primis poslednju platu).


A ti bi da "pogineš", i u istoriju odeš kao ljotićevski svetac? Hrabro, da, da...

Jebote, koje su se budaletine zapatile na ovom blogu, nije pogrešio Kros što diže sidro.
cane cane 20:13 30.08.2017

Re: Srećno

A ti bi da "pogineš", i u istoriju odeš kao ljotićevski svetac? Hrabro, da, da...

Jebote, koje su se budaletine zapatile na ovom blogu, nije pogrešio Kros što diže sidro.


pogin'o sam ja vise puta ovde... ko mi kriv kad ne baratam ijekavicom...

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 30.08.2017

Re: Srećno

kosta.babic
krkar
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.

Pošteni četnici


Nema takvih ovde, kole, ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu, pa se gicaju i pokušavaju da promene istoriju. Jebi ga, razumem ih, i sažaljevam čak, ali sam zahvalan svojim precima na izboru, pa sad ne moram da crvenim zbog njih.

kosta.babic kosta.babic 20:56 30.08.2017

Re: srdjan.pajić

srdjan.pajic
kosta.babic
krkar
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.

Pošteni četnici


Nema takvih ovde, kole, ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu, pa se gicaju i pokušavaju da promene istoriju. Jebi ga, razumem ih, i sažaljevam čak, ali sam zahvalan svojim precima na izboru, pa sad ne moram da crvenim zbog njih.


Dobri moj srđane.
Niko od mojih nije bio ni četnik ni partizan.
Pa ipak! Partizani su oslobodili dedinje i okolinu.I pošteno zauzeli sve kuće i vile.Otimačina ni ondašnja ni današnja nije moja tema.Razumem da naslednici partizanštine brane oteto,i to je ljudski.Ali braćo marksistička ideologija ne može da se odbrani.Naročito ne u 21.veku.To mu diođe kao protiv prirodni blud.

predatortz predatortz 21:38 30.08.2017

Re: Srećno

srdjan.pajic
kosta.babic
krkar
Sve mi se čini da ću i ja uskoro za tobom.

Valja da i ljotićevci imaju neki svoj klub. Brlog.

Pošteni četnici


Nema takvih ovde, kole, ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu, pa se gicaju i pokušavaju da promene istoriju. Jebi ga, razumem ih, i sažaljevam čak, ali sam zahvalan svojim precima na izboru, pa sad ne moram da crvenim zbog njih.



Jel' ba, drug partizan, što od tolikog dobra, koje tvoji časni preci napraviše, uteče u Ameriku?

Nije bilo muda da se brane tekovine?
Možda se ti nećeš stideti njih, ali oni bi se tebe, tako junačnog, zacijelo stideli.


freehand freehand 22:22 30.08.2017

Re: Srećno

mozda nisam imao suvisao komentar, ali kakvi god da su, moji komentari su na ekavici. bar ne komentarisem jedan dan na ekavskom, a kad mi plate na ijekavskom.

Kao da gledam kako ti za ovo ponovljeno sranje dve od tri preporuke daju ovdašnji ijekavci...
No nebitno je to.
Suštinsko pitanje, po mom sudu koje neumorno postavljam jeste - šta je koga briga šta neko ovde, registrovan uredno pod pseudonimom i sa karakterom koji ovde virtuelno egzistira - dakle šta je koga briga šta taj neko radi u privatnom životu i van bloga?
Zašto je teško raspravljati sa iznetim stavovima a ne sa ličnostima i nepoznatim ljudima?
I šta je to što tebe tera da budeš šovinistički debil kako bi njemu pokazao da je isto to ali tamo negde? Svetiš se, šta li?
Lakše ti? Lečiš komplekse?
Mislim - zar nije dovoljno da se sukobiš i karakteru koji sebe zove Krkarom kažeš o onome što on ovde piše, nego moraš da mu se zalećeš u intimu?

I pazi sa odgovorom, ako ga bude - to što on to isto radi tebe ne opravdava ni mrvicu.
freehand freehand 22:26 30.08.2017

Re: Srećno

Nema takvih ovde, kole, ovo je 21.vek

Kako nema? Kosta Bibić Pećanac.
tsunade tsunade 00:10 31.08.2017

Re: Srećno

nije pogrešio Kros što diže sidro.


i nije samo kros.

ma, freakovi neće ni da preuzmu šou, pa čovek da kaže okej, ima publike i za to... oni samo hoće destrukciju. decit.

anonymous anonymous 01:00 31.08.2017

Re: Srećno


Srđan Fuchs
01:40 31.08.2017

...Krkar je ubedljivo najveća destrukcije ođe...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:02 31.08.2017

Re: Srećno

jesam stavio if clause, šta 'oćeš.

predatortz predatortz 08:05 31.08.2017

Re: Srećno

E, nemoj samo ti, Mladićev tool, da mi pričaš o stidu i sramoti. Pa vi kad god ste uzeli nešto da branite, ostali mrtvi civili, žene, deca, hladnjače, groblja ispod pandurskih terena za fizičko vaspitanje, jedino su televizori i bela tehnika bili oslobođeni od prethodnih vlasnika. Ne brini, stidim se i zbog vas, potomaka četničkih.


Pazi, ovako...
Mlaić je više tvoj, nego moj. Iz iste ste priče. Njegov otac je bio partizan, kao i ti tvoji kojim se dičiš. Potom, Mladić je završio najviše vojne škole one vojske koja baštini tradicije, a na Srebrenici se videlo i metode, te tvoje partizanije. Mladić je, na početku rata, skidao i gazio kape sa kokardama sa glava vojnika i pretio istreljanjem. Mladić je branio ono za šta su se tvoji borili, a ti sad pljuješ po njemu.

To govori više o tebi, nego o njemu. On je ostao dosledan. Ja ga ne volim, nikad ga nisam voleo, ali komandanta VRS nisam mogao da biram. Da jesam, to zasigurno ne bi bio on.

Sad o Mladiću kao vojniku. Uprkos ličnim nesimpatijama, ja mu odajem priznanje za brilijantan vojnički posao. Ko zna kako je izgledala mapa etničke zastupljenosti u BiH i pogleda kako ona izgleda danas, shvatiće i veličinu i dalekosežne mogućnosti koje su učinjene. Na tome, Mladiću mogu da budem samo zahvalan.

Na neki način, i ti i ja smo odstupili od onoga za šta su se naši borili. Ja, jer mi je iskreni komunista bio komandant u ratu, ti koji si postao onaj koji govori kako je nemačka medicina najbolja na svetu. Tamo gde jesi, ono što veličaš, to je nova Hitlerova Nemačka današnjice. Ti si onaj koji se danas stavio na stranu jačeg, jer je jači, ti mu služiš i posipaš nas ovde govnima već duže vremena. Taj gde si tamo je bombardovao tvoju kuću, kakva god da je, taj je aminovao da se dan danas čereči tvoj narod, taj ne da ćirilicu u Vukovaru, taj ne da Srbinu kući na Kosovo, taj ne da da se sudi za zločine počinjene nad Srbima... A ti ga veličaš.
Zato rekoh, možda bi te se i postideli...

A sad o frižiderima:

Jeste, bilo je i toga. To prati svaki rat, kao što ga prate zločini, silovanja, ubistva dece. Na netu ćeš naći sliku kako američki general ubija vijetnamskog dečaka. Nema rata bez toga.
Konstantno pripisivati to samo jednoj strani, retardirano verujući da druge to nisu radile, je veoma maliciozno, smešno i infantilno.
eloy eloy 08:36 31.08.2017

Re: Srećno


Svaka čast i moderaciji a bogme i autoru!


ጊዜው ነው








freehand freehand 10:24 31.08.2017

Re: Srećno

Tamo gde jesi, ono što veličaš, to je nova Hitlerova Nemačka današnjice. Ti si onaj koji se danas stavio na stranu jačeg, jer je jači, ti mu služiš i posipaš nas ovde govnima već duže vremena. Taj gde si tamo je bombardovao tvoju kuću, kakva god da je, taj je aminovao da se dan danas čereči tvoj narod, taj ne da ćirilicu u Vukovaru, taj ne da Srbinu kući na Kosovo, taj ne da da se sudi za zločine počinjene nad Srbima... A ti ga veličaš.
Zato rekoh, možda bi te se i postideli...


Kako je ovo smešno.
predatortz predatortz 10:27 31.08.2017

Re: Srećno

Kako jue ovo smešno...


Pa, smej se! Ko ti brani?
Inače, koji se qrac moj mešaš? Ovo raspravljam sa Pajićem, nalazim da si ti višak u tome.
gedza.73 gedza.73 10:27 31.08.2017

Re: Srećno

Tamo gde jesi, ono što veličaš,

Zamisli alternativnu istoriju. Ostala SFRJ, samoupravljanje, glavešine se dogovore, nema rata...
Milošević zadrži ime Komunističke partije, Pajke počne da radi u EPS-u ili na fakultetu, dobije stan...
Da li bi Filipu i njemu smetalo društveno uređenje?

Ili 1973. Kafana. Kros pravi oproštajnu večeru, za stolovima zvani gosti, neki nezvani, povremeno bane poneki pijanac, u jednom ćošku kunja baba sera, u drugom lokalni alkos...

Omamljeni od jeftinog špricera, kao što je red i običaj, gosti se dotaknu politike.
Pajić hvali NOB na sva usta, usput opljuje po domaćim izdajnicima i saradnicima okupatora ali i po ruskom rukovodstvu, kaže kako je USA daleko naprednija zemlja, kako bi voleo da radi u njihovoj vojnoj industriji ili bar neke delove koje bi koristila obaveštajna služba, kako USA demokratski bira svoje predsednike...

Već vidim kako se konobor sapliće o krpu kako bi se dočepao telefona i zvao službu, baba sera iz ćoška navrat nanos trči ka policijskoj stanici s notesom i olovkom u ruci a od Pajića se drugari odmiču kao da je fasovao neku zaraznu boles'

Pitanje svih pitanja nije da li će Pajić da zaglavi robiju nego kada. Da li pre ili posle ponoći?

Još jedan detalj se gubi iz vida. Uglavnom je rukovodstvo Srbije devedesetih činila prva ili druga generacija komunističkih apartčika. Ljudi koji su imali dovoljno veza da im deca odrastu u svili i kadifi smatrajući državu kao svoju sopstvenu prćiju.
emsiemsi emsiemsi 10:36 31.08.2017

Re: Srećno

gedza.73
Tamo gde jesi, ono što veličaš,

Zamisli alternativnu istoriju. Ostala SFRJ, samoupravljanje, glavešine se dogovore, nema rata...
Milošević zadrži ime Komunističke partije, Pajke počne da radi u EPS-u ili na fakultetu, dobije stan...
Da li bi Filipu i njemu smetalo društveno uređenje?

Ili 1973. Kafana. Kros pravi oproštajnu večeru, za stolovima zvani gosti, neki nezvani, povremeno bane poneki pijanac, u jednom ćošku kunja baba sera, u drugom lokalni alkos...

Omamljeni od jeftinog špricera, kao što je red i običaj, gosti se dotaknu politike.
Pajić hvali NOB na sva usta, usput opljuje po domaćim izdajnicima i saradnicima okupatora ali i po ruskom rukovodstvu, kaže kako je USA daleko naprednija zemlja, kako bi voleo da radi u njihovoj vojnoj industriji ili bar neke delove koje bi koristila obaveštajna služba, kako USA demokratski bira svoje predsednike...

Već vidim kako se konobor sapliće o krpu kako bi se dočepao telefona i zvao službu, baba sera iz ćoška navrat nanos trči ka policijskoj stanici s notesom i olovkom u ruci a od Pajića se drugari odmiču kao da je fasovao neku zaraznu boles'

Pitanje svih pitanja nije da li će Pajić da zaglavi robiju nego kada. Da li pre ili posle ponoći?

Još jedan detalj se gubi iz vida. Uglavnom je rukovodstvo Srbije devedesetih činila prva ili druga generacija komunističkih apartčika. Ljudi koji su imali dovoljno veza da im deca odrastu u svili i kadifi smatrajući državu kao svoju sopstvenu prćiju.

Или како је говорила једна бака --- јебо и' Тито !
freehand freehand 10:38 31.08.2017

Re: Srećno

Inače, koji se qrac moj mešaš?

Aj da ponovim: glupost i prostota po pravilu idu ruku pod ruku.
Ovo raspravljam sa Pajićem, nalazim da si ti višak u tome.

Nema na ovakvim mestima "mešanja", a podvlačim samo da je licemerje sestra rođena gluposti i prostote.



Mislim, sad odjednom Amerika ne valja, Pajić voli NATO, stide ga se preci... Pa čak ni nemačka onomad nije valjala?!
zilikaka zilikaka 10:40 31.08.2017

Re: Srećno

Još jedan detalj se gubi iz vida. Uglavnom je rukovodstvo Srbije devedesetih činila prva ili druga generacija komunističkih apartčika. Ljudi koji su imali dovoljno veza da im deca odrastu u svili i kadifi smatrajući državu kao svoju sopstvenu prćiju.


I tako, uz tu i tamo osmotsko zanavljanje i izmenu likova, do danas.



predatortz predatortz 10:43 31.08.2017

Re: Srećno

Aj da ponvim: glupost i prostota po pravilu idu ruku pod ruku.


Tvoje viđenje mene me ni najmanje ne zanima. Ja tebe vidim, kad već insistiraš, kao strašno dosadnog čoveka, ono što u žargonu zovu "hemoroid".
Iz tog razloga izbegavam dijalog sa tobom. Nekoliko puta sam ti to, na veoma prihvatljiv način, stavio do znanja. Pošto nije upalilo, ostaje mi da probam ovako.

freehand freehand 10:44 31.08.2017

Re: Srećno

I tako, uz tu i tamo osmotsko zanavljanje i izmenu likova, do danas.

A od kad ceniš da to datira, otprilike?
To da se roditelji trude da deci obezbeđuju bolju budućnost, i da bolje šanse imaju oni čiji su roditelji obrazovaniji i bolje situirani?
freehand freehand 10:46 31.08.2017

Re: Srećno

predatortz
Aj da ponvim: glupost i prostota po pravilu idu ruku pod ruku.


Tvoje viđenje mene me ni najmanje ne zanima. Ja tebe vidim, kad već insistiraš, kao strašno dosadnog čoveka, ono što u žargonu zovu "hemoroid".
Iz tog razloga izbegavam dijalog sa tobom. Nekoliko puta sam ti to, na veoma prihvatljiv način, stavio do znanja. Pošto nije upalilo, ostaje mi da probam ovako.


Ma to je skorz ok i u skladu sa glupošću i prostotom iskazanom u komentarima. Ja i dalje neću o tebi jer niti znam ko si niti me to interesuje.
Ali rad sam uvek da podvučem tu glupost i licemerje. Da ne ostane nezapaženo, bez veze je da propadne toliki trud.
tsunade tsunade 10:51 31.08.2017

Re: Srećno

ono što u žargonu zovu "hemoroid".


klistir od tucanog stakla
emsiemsi emsiemsi 10:51 31.08.2017

Re: Srećno

freehand
predatortz
Aj da ponvim: glupost i prostota po pravilu idu ruku pod ruku.


Tvoje viđenje mene me ni najmanje ne zanima. Ja tebe vidim, kad već insistiraš, kao strašno dosadnog čoveka, ono što u žargonu zovu "hemoroid".
Iz tog razloga izbegavam dijalog sa tobom. Nekoliko puta sam ti to, na veoma prihvatljiv način, stavio do znanja. Pošto nije upalilo, ostaje mi da probam ovako.


Ma to je skorz ok i u skladu sa glupošću i prostotom iskazanom u komentarima. Ja i dalje neću o tebi jer niti znam ko si niti me to interesuje.
Ali rad sam uvek da podvučem tu glupost i licemerje. Da ne ostane nezapaženo, bez veze je da propadne toliki trud.

Смараш !
gedza.73 gedza.73 10:52 31.08.2017

Re: Srećno

freehand
I tako, uz tu i tamo osmotsko zanavljanje i izmenu likova, do danas.

A od kad ceniš da to datira, otprilike?
To da se roditelji trude da deci obezbeđuju bolju budućnost, i da bolje šanse imaju oni čiji su roditelji obrazovaniji i bolje situirani?

Ne obrazovaniji i sposobniji već poslušniji i partijski podobni. To je ogromna razlika.



Zili u svakom mestu isto. Oni bi i dalje živeli u komunizmu al' da voze nove audije, putuju po zapadnim odmaralištima. obični kriminalci.
predatortz predatortz 10:52 31.08.2017

Re: Srećno

Da ne ostane nezapaženo,


Da, jbte, zaboravio sam da si ti glavni arhivator na ovom mestu. Kopiraj ti to negde na sigurno, vidiš da 'oće da ugase! Da posle zainteresovanom pučanstvu možeš da predočiš ko je kakav, da se ne zaboravi.

Uzgred, kad bi mi sebi dali za zadatak da podvlačimo smaranje smarače, ti bi bio u top five tema.

Sad, kad smo uzajamno razmenili nesimpatije, zbog pristojnosti na koju se pozivaš, bio bi red da me zaobilaziš, kao što ja zaobilazim tebe i tvoje komentare, o kojim bi se itekako dalo raspravljati da ih je neko drugi napisao.
emsiemsi emsiemsi 10:54 31.08.2017

Re: Srećno

predatortz
Da ne ostane nezapaženo,


Da, jbte, zaboravio sam da si ti glavni arhivator na ovom mestu. Kopiraj ti to negde na sigurno, vidiš da 'oće da ugase! Da posle zainteresovanom pučanstvu možeš da predočiš ko je kakav, da se ne zaboravi.

Uzgred, kad bi mi sebi dali za zadatak da potvlačimo smaranje smarače, ti bi bio u top five tema.

Sad, kad smo uzajamno razmenili nesimpatije, zbog pristojnosti na koju se pozivaš, bio bi red da me zaobilaziš, kao što ja zaobilazim tebe i tvoje komentare, o kojim bi se itekako dalo raspravljati da ih je neko drugi napisao.

Није у реду да се овако частите !
Људи, све нас је мање - своји смо !
freehand freehand 11:05 31.08.2017

Re: Srećno

Da, jbte, zaboravio sam da si ti glavni arhivator na ovom mestu. Kopiraj ti to negde na sigurno, vidiš da 'oće da ugase! Da posle zainteresovanom pučanstvu možeš da predočiš ko je kakav, da se ne zaboravi.

Uzgred, kad bi mi sebi dali za zadatak da podvlačimo smaranje smarače, ti bi bio u top five tema.

Sad, kad smo uzajamno razmenili nesimpatije, zbog pristojnosti na koju se pozivaš, bio bi red da me zaobilaziš, kao što ja zaobilazim tebe i tvoje komentare, o kojim bi se itekako dalo raspravljati da ih je neko drugi napisao.

Skrušeno priznajem sve što si napisao, uključujući i dodatke od strane Dr Tsunade i Dr Emsija, mada ne vidim kakav to uticaj ima na konstataciju da ljubitelj Rajha i neko ko se zalaže da Srbija uđe u NATo to isto besramno prebacuje nekom drugom usput mu pominjući predake, kao i svaki besramni prostak?
predatortz predatortz 11:16 31.08.2017

Re: Srećno

usput mu pominjući predake, kao i svaki besramni prostak?


Misliš na:

Pajke
Nema takvih ovde, kole, ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu,


Da, na to sam reagovao. Na zapišavanje predaka. Mogao sam, doduše, da mu odgovorim pozivajući se na silne komunističke zločine i bestijalnosti u nivou onih Hitlerovih, no sam izabrao ovo drugo.



da ljubitelj Rajha


Boles' ne bira. Probaj da se lečiš!


neko ko se zalaže da Srbija uđe u NATo


Zalagati se za nešto znači aktivno raditi na tome. Ja sam samo izneo svoje mišljenje o toj mogućnosti, imajući u vidu trenutnu geostratešku poziciju srpskog naroda. Moje mišljenje nikoga ne obavezuje, niti će biti većinsko. Uzgred, nije samo Amerika=NATO. Ima tamo i drugih država, neke od njih se čak i opiru tolikom američkom uticaju.
freehand freehand 11:19 31.08.2017

Re: Srećno

Moje mišljenje nikoga ne obavezuje,

Takoe. Tebe najmanje.
Boles' ne bira. Probaj da se lečiš!

Hoću, hvala doktore.
Žao mi je što ne mogu da uzvratim sa dobrim željama. Jebiga, glupost nije bolest i neizlečiva je.
predatortz predatortz 11:21 31.08.2017

Re: Srećno

Žao mi je što ne mogu da uzvratim sa dobrim željama


Znam da ne možeš. Za to treba imati nešto što ti nemaš. Jbga...
freehand freehand 11:25 31.08.2017

Re: Srećno

predatortz
Žao mi je što ne mogu da uzvratim sa dobrim željama


Znam da ne možeš. Za to treba imati nešto što ti nemaš. Jbga...

Ma ne, nisi razumeo.
Ja tebi želim mnogo sreće i dobro zdravlje.
Ali nemam iluziju da ćeš ikad shvatiti da narodi, na primer, ne mogu imati geostrateški položaj. To se uči, kao što se uči da se neznanjem ne maše kao barjakom.
I da se oni četnici nikad neće pomeriti sa one slike i iz bratskog zagrljaja Nemaca i ustaša. I da svaka reč ima rep, sa arhivatorima i bez njih.
predatortz predatortz 11:34 31.08.2017

Re: Srećno

Ali nemam iluziju da ćeš ikad shvatiti da narodi, na primer, ne mogu imati geostrateški položaj.


Čovek prosečne inteligencije može razumeti da sam mislio na jedan narod koji trenutno živi u više država. Za tebe, koji ne dobacuješ do toga, pojašnjenje:

...trenutni geostrateški položaj država u regionu u kojima živi srpski narod.


Ako treba da ih nabrajam, neće mi biti problem.

I da se oni četnici nikad neće pomeriti sa one slike i iz bratskog zagrljaja Nemaca i ustaša


Neće. Kao što se neće promeniti ni činjenice o diktatorskim prirodama komunističkih režima, zverstvima počinjenim nad stanovništvom država koje su imale tu nesreću da ih takvi oslobode pa im posle uređuju život.

zilikaka zilikaka 11:47 31.08.2017

Re: Srećno

A od kad ceniš da to datira, otprilike?

Zavisi koje TO.
Moje i tvoje TO nisu ni slična.
Uglavnom je rukovodstvo Srbije devedesetih činila prva ili druga generacija komunističkih apartčika. Ljudi koji su imali dovoljno veza da im deca odrastu u svili i kadifi smatrajući državu kao svoju sopstvenu prćiju.

To da se roditelji trude da deci obezbeđuju bolju budućnost, i da bolje šanse imaju oni čiji su roditelji obrazovaniji i bolje situirani?

tsunade tsunade 11:49 31.08.2017

Re: Srećno

Kao što se neće promeniti ni činjenice o diktatorskim prirodama komunističkih režima, zverstvima počinjenim nad stanovništvom država koje su imale tu nesreću da ih takvi oslobode pa im posle uređuju život.


kao na primer slovenci... LINK
freehand freehand 14:38 31.08.2017

Re: Srećno

Čovek prosečne inteligencije može razumeti da sam mislio na jedan narod koji trenutno živi u više država. Za tebe, koji ne dobacuješ do toga, pojašnjenje:

...trenutni geostrateški položaj država u regionu u kojima živi srpski narod.


Ako treba da ih nabrajam, neće mi biti problem.

Šteta je što tvoja inteligencija ne domašuje taj prosek, pa onda prvo lupi, onda vređa a na kraju nudi pojašnjenja. Pa je onda geostrateški položaj naroda ono što se odnosi na region, iako su u pitanju države sa potpuno različitim statusom i položajem.
Nije da mi ne bi bilo smešno da pročitam šta je to geostrateški položaj Srba u Hrvatskoj, Bosni i makedoniji, na nprimer, al nije da sam baš zainteresovan za baljezganja tog tipa.
Tek da ne pričam o geostrateškom položaju Srba u Beču, Šikagi i Adelaidi.
Neće. Kao što se neće promeniti ni činjenice o diktatorskim prirodama komunističkih režima, zverstvima počinjenim nad stanovništvom država koje su imale tu nesreću da ih takvi oslobode pa im posle uređuju život.

Svako ko ih je oslobađao od one braće gore sa slike spada u vojsku anđela i treba ga proglasiti svetim.
emsiemsi emsiemsi 14:46 31.08.2017

Re: Srećno

freehand
Čovek prosečne inteligencije može razumeti da sam mislio na jedan narod koji trenutno živi u više država. Za tebe, koji ne dobacuješ do toga, pojašnjenje:

...trenutni geostrateški položaj država u regionu u kojima živi srpski narod.


Ako treba da ih nabrajam, neće mi biti problem.

Šteta je što tvoja inteligencija ne domašuje taj prosek, pa onda prvo lupi, onda vređa a na kraju nudi pojašnjenja. Pa je onda geostrateški položaj naroda ono što se odnosi na region, iako su u pitanju države sa potpuno različitim statusom i položajem.
Nije da mi ne bi bilo smešno da pročitam šta je to geostrateški položaj Srba u Hrvatskoj, Bosni i makedoniji, na nprimer, al nije da sam baš zainteresovan za baljezganja tog tipa.
Tek da ne pričam o geostrateškom položaju Srba u Beču, Šikagi i Adelaidi.
Neće. Kao što se neće promeniti ni činjenice o diktatorskim prirodama komunističkih režima, zverstvima počinjenim nad stanovništvom država koje su imale tu nesreću da ih takvi oslobode pa im posle uređuju život.

Svako ko ih je oslobađao od one braće gore sa slike spada u vojsku anđela i treba ga proglasiti svetim.

Причаш без везе --- слично као кад се окреће воденични камен на празно.
Пре свега, спочитаваш човеку исподпросечну интелигенцију, а евидентно је да је човек интелигентан најмање колико и ти.
Успут --- шта ти је толико непојамно у вези гео-стратешког положаја народа ?
freehand freehand 14:48 31.08.2017

Re: Srećno

tsunade
Kao što se neće promeniti ni činjenice o diktatorskim prirodama komunističkih režima, zverstvima počinjenim nad stanovništvom država koje su imale tu nesreću da ih takvi oslobode pa im posle uređuju život.


kao na primer slovenci... LINK

Potpuno adekvatno. Liči na domete.

Istoričar Srđan Cvetković kaže da je dokument pronašao jedan slovenački kolega (ime poznato redakciji) koji će uskoro objaviti rad o svom otkriću u nekom od naučnih časopisa, ali da je fotografije dokumenata već dao na uvid.

- Ova naredba, ako je dokument autentičan, slična je dostupnim dokumentima koja je pronašla Državna komisija Srbije, ali prednjači po brutalnosti i eksplicitnosti uputstava za likvidacije. Uklapa se u opštu ideološku matricu boljševičke revolucije koja je bila uzor ovdašnjim komunistima gde je sve dozvoljeno u cilju osvajanja vlasti i provođenja revolucionarnih planova - navodi Cvetković, koji je bio sekretar Državne komisije za pronalaženje grobnica žrtava koje su ubili komunisti.


Dokument je, inače, dokaz o naređenju da se u Sloveniji pobiju SVI antikomunisti a služi kljukanju ovdašnjih gusaka.
freehand freehand 14:52 31.08.2017

Re: Srećno

Причаш без везе --- слично као кад се окреће воденични камен на празно.
Пре свега, спочитаваш човеку исподпросечну интелигенцију, а евидентно је да је човек интелигентан најмање колико и ти.

Vidi, Emsi: daj pročitaj još jedno 3-4 puta ovo, možda skapiraš ko je kome spočitavao ispodprosečnu inteligenciju. Mada sumnjam da ćeš uspeti.
Što se tiče vodeničnog točka moraću da skratim.
Ajd mrš.
predatortz predatortz 15:47 31.08.2017

Re: Srećno

Svako ko ih je oslobađao od one braće gore sa slike spada u vojsku anđela i treba ga proglasiti svetim.


Glupost koju mi spočitavaš se u tvom slučaju manifestuje u crno-belom pristupu .
Dakle, ako je neko bio protiv Nemaca, ustaša i četnika, ok je da posle čini zličine?
Može i tako... Kod priglupih, ostrašćenih i onih koji imaju neku ličnu korist.

Nego, ovo sve je manje važno. Evidentno je da ti moraš da se nekom natovariš na kosti, da ga daviš kao zmija žabu, da deliš mišljenje i kad te niko za njega ne pita, da svoje stavove namećeš, tuđe ismejavaš...

Ne bih ja više trošio vreme na takvog čoveka. Piši šta hoćeš, ja ću to ignorisati kao i mnogi ovde, pametniji od mene, što to čine.
freehand freehand 15:52 31.08.2017

Re: Srećno

Dakle, ako je neko bio protiv Nemaca, ustaša i četnika, ok je da posle čini zličine?

Ko je to rekao?
Može i tako... Kod priglupih, ostrašćenih i onih koji imaju neku ličnu korist.


Kako je ovo jeftino...
Ne bih ja više trošio vreme na takvog čoveka. Piši šta hoćeš, ja ću to ignorisati kao i mnogi ovde, pametniji od mene, što to čine.

Ali ni upola kao i ovo.
ja ću, opet, nastaviti da komentarišem tvoje stavove, naročito kad su gluplji i maligniji nego inače.
Ti lično potpuno si mi neinteresantan.
tsunade tsunade 15:53 31.08.2017

Re: Srećno

Nego, ovo sve je manje važno. Evidentno je da ti moraš da se nekom natovariš na kosti, da ga daviš kao zmija žabu, da deliš mišljenje i kad te niko za njega ne pita, da svoje stavove namećeš, tuđe ismejavaš...


živa istina. jezivo dosadan čovek.
freehand freehand 15:56 31.08.2017

Re: Srećno

tsunade
Nego, ovo sve je manje važno. Evidentno je da ti moraš da se nekom natovariš na kosti, da ga daviš kao zmija žabu, da deliš mišljenje i kad te niko za njega ne pita, da svoje stavove namećeš, tuđe ismejavaš...


živa istina. jezivo dosadan čovek.

To je ok. Zaqbrinuo bih se da sam interesantan pernatoj živini.
emsiemsi emsiemsi 15:57 31.08.2017

Re: Srećno

tsunade
Nego, ovo sve je manje važno. Evidentno je da ti moraš da se nekom natovariš na kosti, da ga daviš kao zmija žabu, da deliš mišljenje i kad te niko za njega ne pita, da svoje stavove namećeš, tuđe ismejavaš...


živa istina. jezivo dosadan čovek.

Није то од пресудне важности.
Најважније је да има кондиције за ћерање.
makemyday makemyday 16:17 31.08.2017

Re: Srećno


Domaćine, tebi želim sreću i uspeh. Hvala ti na pominjanju.

I ja. I bez mog pominjanja.
tyson tyson 01:10 01.09.2017

Re: Isprani mozgovii

ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu, pa se gicaju i pokušavaju da promene istoriju

Kad smo već tu, da se podsetimo da se na današnji dan, 31. avgusta 1941. godine desilo šta...?

O čemu se nije učilo iz oktroisanih AGITPROP čitanki i udžbenika istorije.


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:13 01.09.2017

Re: Srećno

Jeste, bilo je i toga. To prati svaki rat, kao što ga prate zločini, silovanja, ubistva dece. Na netu ćeš naći sliku kako američki general ubija vijetnamskog dečaka. Nema rata bez toga.
Konstantno pripisivati to samo jednoj strani, retardirano verujući da druge to nisu radile, je veoma maliciozno, smešno i infantilno.


Ne znam koja mi je sisa obrisala uvodni komentar, i zbog čega, ali da ti ne ostanem dužan, iako znaš šta mislim.

Tvoj Mladić (za koga i pod kojim si ratovao) se proslavio koljući po Srebrenici Muslimane (žene, decu i starce) i svetio se "turcima", mislim, sam je to rekao u kameru kad je ušao u Srebrenicu. To, nikakve veze nema ni sa Titom, ni sa Komunistima, ni sa JNA, ni sa mnom. Nego sa četnicima. Budala se pod stare dan pročetničila, čim je osetila malo krvi i moći, i iza njega su ostali leševi civila i sramota za sve nas. I ja da sam na tvom mestu, krio bih od sramote da sam bio njegov vojnik. Džabe mu vojne škole i preci partizani, kad se tako obrukao.

A frižideri, videorekorderi, bela tehinka, pa ceo taj rat se sastojao od pljačkanja i proterivanja, da, i trgovanja, oružjem, ljudima, hranom, drogom. Sad što ti voliš ovde da prodaješ romantičnu verziju toga, jebi ga, to je tvoj problem, možeš sa time nekog drugog da lagiš i zamajavaš. Mada te razumem, donekle, možda bih i ja tako, da sam na tvom mestu i da me guši.

Ne razumem se u vojne poslove, ali iskreno sumnjam u Mladićeve vojničke sposobnosti. To što je ostalo od JNA je bilo neuporedivo jače i bolje naoružano (a i snabdevano iz Srbije, pa cela tvoja 63 je bila tamo u Skelanima, preobučena u uniforme vojske RS, to je opštepoznato). Tako da se svelo mahom na iživljavanje, dok ovi drugi nisu malo ojačali, plus došla prava vojska (NATO) i raskantala to sve, privela k poslovniku. I ne, ne veličam ih, to je prosto tako bilo, došle veće baje, izbombardovale, i zaustavile rat dok si rekao keks, i tako evo već dvaes i kusur godina. Da nisu, ko zna koliko bi se još Sarajeva i Srebrenica desilo da se njima ponosimo, ili stidimo, kako ko.




milisav68 milisav68 06:09 01.09.2017

Re: Srećno

srdjan.pajic
i zaustavile rat dok si rekao keks,

A pre toga ga izazvale.
Da nisu, ko zna koliko bi se još Sarajeva i Srebrenica desilo

A tek Alepa...


predatortz predatortz 08:16 01.09.2017

Re: Srećno

Tvoj Mladić (za koga i pod kojim si ratovao) se proslavio koljući po Srebrenici Muslimane (žene, decu i starce)


Robuješ stereotipima, žrtva si propagande. Takvi kao ti i danas slepo veruju u fore o oružju za masovno uništenje, nema veze što nikad nije nađeno, te su svi zločini koje su Ameri počinili i čine stoga opravdani.

U Srebrenici nisu klani žena, dece i starci. Žene, starci i deca su autobusima i kamionima evakuisani na teritoriju pod kontrolom muslimanskih snaga. Te transporte je obezbeđivao UNPROFOR.
U Srebrenici su, što je težak ratni zločin, iz osvete, streljani zarobljeni pripadnici 28. divizije A BiH, koja uzgred nije smela ni da postoji a kamo li da izvodi ofanzivna dejstva iz enklave, jer je potpisana demilitarizacija Srebrenice. Sad, ako je tebi ok da u demilitarizovanoj zoni postoji solidno naoružana divizija, onde jebi ga... Potom, ta divizija je proglasila mobilizaciju svih muškaraca od 15-65 godina. Tu granicu je uzeo i Mladić, rukovodeći se logikom da su to vojnici a ne civili.

To što je ostalo od JNA je bilo neuporedivo jače i bolje naoružano (a i snabdevano iz Srbije, pa cela tvoja 63 je bila tamo u Skelanima, preobučena u uniforme vojske RS, to je opštepoznato).


Još jedna od zabluda! Prvo, VRS, muslimanske i hrvatske jedinice su bile naoružane istim naoružanjem, iz istog izvora. Samo u Tuzli, u ruke Muslimana je pao magacin "Kozlovac" sa oko 14.000 neotkonzerviranih pešadijskih cevi. Potom, ceo Varaždinski korpus, pa niz magacina JNA i TO po dubini teritorije sa većinskim hrvatskim i muslimanskim stanovništvom u BiH. Tako su, početkom rata, Muslimani na Majevici nas gađali mitraljezima M84 sa optičkim nišanima, a mi njima uzvraćali sa M53 kao da je u toku WWII (što se našeg odgovora tiče). Zatim, brojnost jedinica pod njihovom i našom kontrolom je bio u omeru 3:1. Mediji su kreirali sliku o jadnim, malim, nenaoružanim Muslimanima koje kolju zli Srbi, a realnost na terenu je bila sasvim drugačija. Mi smo rat počeli, većina, u SMB uniformama iz magacina JNA, dok su naši protivnici, naročito Hrvati, imali sasvim solidna kamuflažna odela iz magacina NATO. Mogao si skoro da pročitaš da su Hrvati devedesetih imali S300. Da, da, prodali im Rusi.
Mi smo imali prednost u avijaciji i teškoj artiljeriji. Avijaciju nismo smeli da koristimo, osim helikoptere u medicinske svrhe, a artiljerija je često bila stopirana od strane mirovnih snaga. Te iste "mirovne snage" su me tokom '95. granatirale haubicama, dok je nama dejstvo bilo onemogućeno jer nam je Sloba uveo bratske sankcije '94. godine.

Što se tiče prelazaka jedinica iz Srbije, bilo ih je. Ali ti obrazom garantujem da je tih prelazaka bilo daleko manje od prelazaka regularne hrvatske vojske, i da s te jedinice bile malobrojnije u odnosu na broj Hrvata iz Hrvatske i Arapa u redovima A BiH.

Naseo si, Srki, na propagandu. A, lepo ti ljudi rekoše - onaj ko je rat počeo, taj ga je i zaustavio. Čak ni oni to više ne kriju. Najmanji interes za otpočinjanje rata u SFRJ su imali Srbi. Zdrava logika ti to kazuje.
Evo ti i dokaz, da pametnom ne treba čvršći:
Muslimani i Hrvati su '90. i '91. krenuli u formiranje nacionalnih vojski. Patriotska liga BiH je formirana leta '91., dakle u SFRJ. Mi Srbi smo se uzdali u JNA, dakle jedinu regularnu vojnu formaciju. Na pamet nam nije padalo da formiramo nekakvu svoju vojsku, sve dok nas nužda i povlačenje JNA na to nisu naterali. Svi oficiri, podoficiri i vojnici došli iz JNA u VRS i VRSK su bili poreklom sa tih teritorija, odnosno rođeni tamo. Rat u BiH nije počeo nikakvom opsadom Sarajeva. Počeo je napadom Hrvatske vojske i muslimanskih paravojski na selo Sijekovac, 26.marta 1992.
Mnogo toga ti ne znaš, ali ideš po onom principu:

nisam ginekolog, ali volim da pogledam.


A što se glorifikacije NATO akcije nad tvojim narodom tiče, mogu reći samo onu:

Poturica gori od Turčina!
cassiopeia cassiopeia 08:16 01.09.2017

Re: Isprani mozgovii


tyson
ovo je 21.vek, a ni četnici pošteni nisu bili nikad. Ovo su ti sad sve potomci četnika, ljotićevaca, koljača, saradnika okupatora, kojima baš teško pada to što jestu, pa se gicaju i pokušavaju da promene istoriju

Kad smo već tu, da se podsetimo da se na današnji dan, 31. avgusta 1941. godine desilo šta...?

O čemu se nije učilo iz oktroisanih AGITPROP čitanki i udžbenika istorije.




Bitka za Loznicu između Nemaca i četnika.
freehand freehand 08:23 01.09.2017

Re: Srećno

A što se glorifikacije NATO akcije nad tvojim narodom tiče, mogu reći samo onu:

Poturica gori od Turčina!

predatortz predatortz 08:40 01.09.2017

Re: Isprani mozgovii

Kad smo već tu, da se podsetimo da se na današnji dan, 31. avgusta 1941. godine desilo šta...?


E, sad ti zapeo za to što je Loznica bila prvi oslobođeni grad u okupiranoj Evropi, i što su je oslobodili četnici... Jaka stvar napasti garnizon Vermahta!
Šta je to za ubistvo žandarma, s leđa?!
maksa83 maksa83 09:10 01.09.2017

Re: Srećno

Tako su, početkom rata, Muslimani na Majevici nas gađali mitraljezima M84 sa optičkim nišanima

Ova puška je uan bed madafaka, imao u vojsci. I bez optičkog nišana je jedinačnom paljbom efektivnija od onoga što se u to vreme u vojsci dužilo kao "snajper". Imala je samo jedan ozbiljan juzabiliti bag - ako je držiš "po peesu" tako što je pritisneš odozgo levom rukom na rame, ta ruka je kad krene da skače mogla da sklizne da otvori magacin i ispali metak pravo tebi u čelo, pa je morala neprirodno da se vuče rukom ozdo. Mimo toga, impresivan alat, a ja nisam nikakav gan frik, naprotiv. Ima na Quori jedan Nemac (barem se izdaje za Nemca) koji često (vrlo klinički i objektivno, bez imalo propagandnih proseravanja) odgovara na pitanja u vezi rata i ratovanja, a ratovao je u Bosni za HVO i na Kosovu za OVK, i jednom je kukao kako ih je ubosni na nekom proboju pritiso neki pametan srpski mitraljezac sa M84 i urnisao ih, manje što je ta puška sama po sebi opasna, a više golom inteligencijom koju je ovaj prepoznao našavši še sa pogrešne strane cevi.

P.S. Posle naravno naramka hrastovog parketa za protivoklopnu borbu, M84 je prva stvar koju bih voleo da zadužim ako krene rat ili zombi apokalipsa.

emsiemsi emsiemsi 09:25 01.09.2017

Re: Srećno

maksa83
Tako su, početkom rata, Muslimani na Majevici nas gađali mitraljezima M84 sa optičkim nišanima

Ova puška je uan bed madafaka, imao u vojsci. I bez optičkog nišana je jedinačnom paljbom efektivnija od onoga što se u to vreme u vojsci dužilo kao "snajper". Imala je samo jedan ozbiljan juzabiliti bag - ako je držiš "po peesu" tako što je pritisneš odozgo levom rukom na rame, ta ruka je kad krene da skače mogla da sklizne da otvori magacin i ispali metak pravo tebi u čelo, pa je morala neprirodno da se vuče rukom ozdo. Mimo toga, impresivan alat, a ja nisam nikakav gan frik, naprotiv. Ima na Quori jedan Nemac (barem se izdaje za Nemca) koji često (vrlo klinički i objektivno, bez imalo propagandnih proseravanja) odgovara na pitanja u vezi rata i ratovanja, a ratovao je u Bosni za HVO i na Kosovu za OVK, i jednom je kukao kako ih je ubosni na nekom proboju pritiso neki pametan srpski mitraljezac sa M84 i urnisao ih, manje što je ta puška sama po sebi opasna, a više golom inteligencijom koju je ovaj prepoznao našavši še sa pogrešne strane cevi.

P.S. Posle naravno naramka hrastovog parketa za protivoklopnu borbu, M84 je prva stvar koju bih voleo da zadužim ako krene rat ili zombi apokalipsa.


Појасни ово о испаљивању метка себи у чело !?
Можда да те чаура испаљеног метка звекне у чело или шта ?
Успут --- знаш ли да је багремов паркет дупло тврђи од храстовог паркета ? Нема шансе да га најшиљатија штикла оштети.
maksa83 maksa83 09:29 01.09.2017

Re: Srećno

Појасни ово о испаљивању метка себи у чело !?

Pa, tako su nam rekli "nemojte da držite <ovako> (što bi bilo prirodno, očigledno je tako dizajnirana), nego <ovako>, zato što ako se otvori magacin metak ide vama u čelo." Ne znam da li može da ode pravo u čelo, moguće da prosto rikošetira o poklopac magacina koji mu pravi "prirdan kanal" ka tvojoj glavi. A ako popiješ kalibar 7.62mm u čelo to može da ti ... baš pokvari ceo dan, plus se osećaš dodatno glupo i svi te zezaju što si ga sam sebi tamo ispalio, a nije ti bila namera.


emsiemsi emsiemsi 09:48 01.09.2017

Re: Srećno

maksa83
Појасни ово о испаљивању метка себи у чело !?

Pa, tako su nam rekli "nemojte da držite (što bi bilo prirodno, očigledno je tako dizajnirana), nego , zato što ako se otvori magacin metak ide vama u čelo." Ne znam da li može da ode pravo u čelo, moguće da prosto rikošetira o poklopac magacina koji mu pravi "prirdan kanal" ka tvojoj glavi. A ako popiješ kalibar 7.62mm u čelo to može da ti ... baš pokvari ceo dan, plus se osećaš dodatno glupo i svi te zezaju što si ga sam sebi tamo ispalio, a nije ti bila namera.



Држао га <ovako> или <ovako>, не видим како метак може да те погоди у (твоје) чело ?!
Осим ако не окренеш ка себи крај цеви где излеће метак ... а то би ипак било право ремек дело.
Но, да не давим - нисам ја к'о неки, да их не именујем овде.
predatortz predatortz 10:03 01.09.2017

Re: Srećno

Imala je samo jedan ozbiljan juzabiliti bag - ako je držiš "po peesu" tako što je pritisneš odozgo levom rukom na rame, ta ruka je kad krene da skače mogla da sklizne da otvori magacin i ispali metak pravo tebi u čelo,



Za to ne znam, ali znam da mu je jedan jedini zastoj bio kada zalomi čauru i nabije je u usta cevi. Onda mitraljez mora kod puškara, teško da se može nešto na licu mesta. Ubitačna sprava! Dobro postavljen mitraljezac može da drži pod kontrolom i do kilometar fronta.
Inače, nismo ni svesni koliko dobro oružje proizvodimo. Broj zastoja, obzirom na uslove i našu poslovičnu sklonost da ne čistimo oružje, bio je zaista zanemariv. Jedino se nešto PASP M76 nije bog zna kako pokazala zbog loše balansirane težine i predugačke cevi. No, i njom vešt snajperista smesti metak u čelenku do 400 metara udaljenosti, bez većih problema.
nikvet pn nikvet pn 10:15 01.09.2017

Re: Srećno

Предаторе...

У најави фајронта хоћу да искористим ову свечану прилику као што је одјава госн Кроса да ти се лепо захвалим. Хвала ти на вишегодишњем труду да нам из прве руке објасниш рат у Босни. Хвала ти на стрпљењу у изношењу чињеница против пропаганде. Једино пропушташ светски јасне изразе као што су сецесија и сепаратизам. Допунићеш следећом приликом, верујем.
maksa83 maksa83 10:15 01.09.2017

Re: Srećno

Држао га <ovako> или <ovako>, не видим како метак може да те погоди у (твоје) чело ?!

Tako što ni ne uđe u cev nego tako što se metak koji uleće iz redenika (mitrOljez, da te podsetim) u ležište bude okinut iglom i umesto da ga to proćera kroz cev eksplodira tu na licu mesta. Način držanje ima veze sa tim da li će ti ruka skliznuti i slučajno udariti zatvarač tog magacina koji je na glupom mestu.

E'o i slika da znamo o čemu pričamo, zatvarač magacina je ona mala džidža koja viri pre nego što krene kundak.

nikvet pn nikvet pn 10:18 01.09.2017

Re: Srećno

predatortz

Inače, nismo ni svesni koliko dobro oružje proizvodimo.


Да, мој неки даљи кум био је пуковник машинац начелник контроле у Кг. Какве идиотске тестове са наоружањем су изводили то ни Чарлију не би пало на памет. По његовом мишљењу за квалитет наоружања у производњи нису тако битне машине него квалитет материјала и нарочито - мајстори оружари.
gedza.73 gedza.73 10:28 01.09.2017

Re: Srećno

Mediji su kreirali sliku o jadnim, malim, nenaoružanim Muslimanima koje kolju zli Srbi


I Pajićevi zemljaci ih ubijaju kao zečeve. Doduše onda su oni heroji a muslimani su teroristi



a da se ne baci ova mirotvoračka sa snajperom, bogom, domovinom, porodicom...
predatortz predatortz 10:34 01.09.2017

Re: Srećno

nikvet pn
Предаторе...

У најави фајронта хоћу да искористим ову свечану прилику као што је одјава госн Кроса да ти се лепо захвалим. Хвала ти на вишегодишњем труду да нам из прве руке објасниш рат у Босни. Хвала ти на стрпљењу у изношењу чињеница против пропаганде. Једино пропушташ светски јасне изразе као што су сецесија и сепаратизам. Допунићеш следећом приликом, верујем.


Hvala i tebi. :)

Secesija, očigledno, jedino Srbima nije dozvoljena.
Avnojevske granice su svetinja, osim kad je Srbija u pitanju.

Ja ljudima upravo pokušavam da ukažem na proste činjenice.
SFRJ se raspala, ne srpskom voljom. Mi smo bili inertni, događaji su nas, po običaju zatekli. Mi smo na Jugoslaviju gledali kao na nešto konačno. Zbog toga smo se našli u šizofrenoj situaciji da devedesetih nismo imali pojma da li braniti Jugoslaviju, da li širiti Srbiju. Širenje Srbije, ma šta o tome mislili ovi naivci koji smatraju da je to bio primarni cilj, najviše je opstruisano upravo iz Srbije.

Parafraziraću deo govora Mire Marković, sa nekog kongresa SK-PJ. Dakle, po sećanju, bez izvrtanja suštine:

Mi ne smemo dozvoliti da se zadovolje srpski nacionalni apetiti u Bosni i Hrvatskoj. Ako to dozvolimo, ako se neki delovi tih republika pripoje Srbiji, nikada više neće biti ni Jugoslavije, ni socijalizma na ovim prostorima.

Kad uzmeš na znanje da su skoro sva vojna lica iz bivše JNA, srpske nacionalnosti, a Mladić pouzdano, bili naklonjeni toj partiji - onda ti je jasno i što smo završili ovako kako smo završili.

Tako da je ova Srletova teorija o Mladiću četniku smešna do bola. Ratko Mladić je razočarani komunista koji je posle smrti kćerke izgubio razum. Radovan Karadžić ga je, kao lekar vlasan da to proceni, bio smenio '94., ali zamalo da dođe do krvoprolića među nama zbog toga. Vojska ga nije dala, te je na nesreću ostao na njenom čelu i uradio šta je uradio, a kamo sreće da nije nikad.

Ma šta neki mislili o mojim stavovima, nikad neću negirati da je Srebrenica mrlja na našoj uniformi, pa i mojoj shodno bitnosti jednog 26-ogodišnjaka koji je bio sasvim sitan šrafić u toj mašineriji. Šrafić koji je i tad govorio da je to glupost, autogol i kretenski potez. Za takvo lajanje se tih dana moglo i bez glave ostati.
predatortz predatortz 11:11 01.09.2017

Re: Srećno

У најави фајронта хоћу да искористим ову свечану прилику као што је одјава госн Кроса да ти се лепо захвалим. Хвала ти на вишегодишњем труду да нам из прве руке објасниш рат у Босни.


Još samo par stvari...

Komunisti nisu mogli sebi da dozvole luksuz da oni izgube Jugoslaviju. Prosto, nakon toga bi im se poljuljala moć, pozicije, i sve drugo što ide uz to dvoje. Stoga su se dosetili da u priču ubace nekakve četnike.

Kad god mi neko počne da priča o nekakvim četnicima iz devedesetih, pomislim da je ta osoba nepopravljivo glupa, ili da se drogira.

Zašto?
Pa, kakvi se to četnici naoružavaju u magacinima, ideološki gledano, komunističke armije, ideološki ih predvode bivši perspektivni komunisti, a na terenu im komanduju operativci komunističke službe bezbednosti?!
Ko veruje u takve "četnike", njemu je onda stvarno lako prodati bilo kakvu priču i fantaziju, pa i tu da je Ratko Mladić bio četnik.

I, za mene bolna tema, NATO...
Više puta sam rekao da je to produkt mog kukavičluka. Srce mi govori sasvim druge stvari, razum mi govori sledeće:

Ma koliko voliš vaterpolo, mnogo je glupo da pokušavaš da ga igraš na fudbalskom stadionu, pred fudbalskim navijačima. Em ćeš ispasti budala, em ćeš najebati.

Sad dajem reč drugu Freehand-u. Ono što on govori na tu temu, govori i moje srce.
tsunade tsunade 11:35 01.09.2017

Re: Srećno

nikad neću negirati da je Srebrenica mrlja na našoj uniformi,


genocid. hoću reći, nije obična mrlja.

kakvu god privatnu nijansu bilo ko od nas davao srebrenici, koja god opravdanja upotrebljavao, formalno pravno - genocid. i srbi treba tu presudu da prihvate. svaki pojedinačni srbin. jer ni jedan narod sam sebi ne može da sudi, kao što uostalom ni žrtve ne treba to da čine. dogodio se genocid i bitno je da mi tu formalnu presudu prihvatimo kao činjenicu ne da bismo se igrali shame-blame igrica, nego da bismo se spustili na zemlju.

mislim i ja sam proud srpkinja na mnogo načina... ali treba da prestanemo detinjasto da posežemo za privatnim istinama i o komunistima i o srebrenici... oko komunista se na primer slažemo.
freehand freehand 11:39 01.09.2017

Re: Srećno

I, za mene bolna tema, NATO...
Više puta sam rekao da je to produkt mog kukavičluka. Srce mi govori sasvim druge stvari, razum mi govori sledeće:

Ma koliko voliš vaterpolo, mnogo je glupo da pokušavaš da ga igraš na fudbalskom stadionu, pred fudbalskim navijačima. Em ćeš ispasti budala, em ćeš najebati.

Sad dajem reč drugu Freehand-u. Ono što on govori na tu temu, govori i moje srce.

Vaterpolo, fudbal, ništa nisam razumeo.
Svejedno, dosta je neobično, da ne upotrebim drugu reč kad ono što zoveš razumnim kad si u pitanju ti nabijaš na nos nekom drugom, još mu i predake pominjući.
A inače, čaura ne može da se zalomi na ustima cevi. usta cevi su onaj drugi kraj, gde metak izleće.
predatortz predatortz 11:50 01.09.2017

Re: Srećno

Svejedno, dosta je neobično, da ne upotrebim drugu reč kad ono što zoveš razumnim kad si u pitanju ti nabijaš na nos nekom drugom, još mu i predake pominjući


Ti si totalno pogrešno razumeo moju prepisku sa Srđanom.

1. On je u priču uveo predake, ja sam mu zbog toga, i ničega drugog, i odgovorio.
2. Rekoh mu da smo, na neki način, i on i ja izneverili predake. Niti bi moji pokojni četnici bili srećni zbog toga što sam bio u komunističkoj vojsci tokom rata, niti bi njegovi partizani bili srećni zbog toga što je tamo gde jeste i veliča ove koje veliča.

3. Za usta cevi se slažem, moja greška. Najčešći zastoj kod 84-ke je taj da se čaura nabije na ulaz cevi, savije se i dovede do totalnog zakazivanja mitraljeza. Uzgred, moje poznavanje pešadijskog naoružanja je prilično ograničeno. Svodi se na to kako se upotrebljava i održava oružje koje sam dužio. Teorijom se nisam preterano bavio, pa se desi i to da omašim termin. Hvala za ispravku.
maksa83 maksa83 11:52 01.09.2017

Re: Srećno

Komunisti nisu mogli sebi da dozvole luksuz da oni izgube Jugoslaviju.

Opeti si zapao u ideološku baba-deda-komunisti-kišnoj-glisti matricu koja nije mnogo validnija od Krivi Krvožedni Srbi matrice. Slobodanovim preuzimanjem glasajućeg bloka u Predsedništvu Jugoslavija je opet postala Srbocentrična. Sad, da se neki ovde zalutali Hrvat ne zaleti i pomisli "da! da!, tako je! konaćno pošten Srbin!" da kažem i da u situaciji kada činiš većinu stanovništva i kada tvoj narod (što je odjednom postalo bitno, kada je nestalo Tita i cele te brasvojednisvo kohezije, prave ili lažne, nije bitno) živi u 3 ili 4 od 6 republika, onda jebiga jeste prirodno stanje te zemlje da bude Srbocentrična, osim ako to ne izlaviraš nekim autonomnim pokrajinama i sl., a što je odjednom postalo Slobodanovo oružlje, uzeo je te pokrajine politički pod svoje, tj. pod Srbiju i tako dobio svoju glasačku mašinu u Predsedništvu.

U toj situaciji realno ne možeš da kriviš druge republike kojima taj Srbocentrizam ne odgovara pa bi dalje same, ali onda zbog avnojevskih granice koje su jedine priznate u toj secesiji odjednom od globalne (SFRJ) većine imaš srpske manjine koje ostaju "zarobljene" u tim republikama/državama. I onda se desilo šta se desilo. Što reče onaj vojak onomad "oni bi kao da se otcepe, a mi im kao ne damo...".

Nikakve to veze sa komunizmom nema, osim što on realno jeste bio kohezivni faktor utoliko što je bio neka surogat-ideologija nacionalnim, a istovremeno je držao i represivni aparat za njihovo suzbijanje. Možemo sad da se raspravljamo je l to bilo dobro ili loše civilizacijski, ekonomski, 'vako, 'nako, ali svakako znamo šta se desilo sa kad je taj kohezivni faktor nestao, a svakako je kao ideologija a i ekonomski sistem ovde bio prilično mrtav kad je do raspada došlo.
predatortz predatortz 11:53 01.09.2017

Re: Srećno


genocid. hoću reći, nije obična mrlja.


Ja bih ga prvi priznao, da tu kvalifikaciju nije doneo sud koji je utvrdio da je u Hrvatskoj bilo evidentnih zločina etničkog čišćenja od strane hrvatskih vlasti, ali da se sa preciznošću ne može utvrditi ko stoji iza toga.

Da je tu presudu doneo neki objektivniji sud, a ne ono političko telo, ne bih imao problem sa njom.
tsunade tsunade 11:59 01.09.2017

Re: Srećno

Da je tu presudu doneo neki objektivniji sud, a ne ono političko telo, ne bih imao problem sa njom.


čuj, sa tim sudom su ogromni problemi, broj im se ne zna.

ali hijerarhijska postavka je takva da te presude postoje, one su legitimne i legalne za ceo svet i po njima se postupa. znači, privatni osećaj je nebitan. bitno je da mi više ne dodjemo u poziciju parije u evropi jer treba preživeti do konačnog nestanka
predatortz predatortz 12:03 01.09.2017

Re: Srećno

tsunade
Da je tu presudu doneo neki objektivniji sud, a ne ono političko telo, ne bih imao problem sa njom.


čuj, sa tim sudom su ogromni problemi, broj im se ne zna.

ali hijerarhijska postavka je takva da te presude postoje, one su legitimne i legalne za ceo svet i po njima se postupa. znači, privatni osećaj je nebitan. bitno je da mi više ne dodjemo u poziciju parije u evropi jer treba preživeti do konačnog nestanka


Pa, ako je privatni osećaj nebitan, ja ću zadržati svoj stav.
freehand freehand 12:04 01.09.2017

Re: Srećno

maksa83
Komunisti nisu mogli sebi da dozvole luksuz da oni izgube Jugoslaviju.

Opeti si zapao u ideološku baba-deda-komunisti-kišnoj-glisti matricu koja nije mnogo validnija od Krivi Krvožedni Srbi matrice. Slobodanovim preuzimanjem glasajućeg bloka u Predsedništvu Jugoslavija je opet postala Srbocentrična. Sad, da se neki ovde zalutali Hrvat ne zaleti i pomisli "da! da!, tako je! konaćno pošten Srbin!" da kažem i da u situaciji kada činiš većinu stanovništva i kada je tvoj narod (što je odjednom postalo bitno, kada je nestalo Tita i cele te brasvojednisvo kohezije, prave ili lažne, nije bitno) živi u 3 ili 4 od 6 republika, onda jebiga jeste prirodno stanje te zemlje da bude Srbocentrična, osim ako to ne izlaviraš nekim autonomnim pokrajinama i sl., a što je odjednom postalo Slobodanovo oružlje, uzeo je te pokrajine politički pod svoje, tj. pod Srbiju i tako dobio svoju glasačku mašinu u Predsedništvu.

U toj situaciji realno ne možeš da kriviš druge republike kojima taj Srbocentrizam ne odgovara pa bi dalje same, ali onda zbog avnojevskih granice koje su jedine priznate u toj secesiji odjednom od globalne (SFRJ) većine imaš srpske manjine koje ostaju "zarobljene" u tim republikama/državama. I onda se desilo šta se desilo. Što reče onaj vojak onomad "oni bi kao da se otcepe, a mi im kao ne damo...".

Nikakve to veze sa komunizmom nema, osim što on realno jeste bio kohezivni faktor utoliko što je bio neka surogat-ideologija nacionalnim, a istovremeno je držao i represivni aparat za njihovo suzbijanje. Možemo sad da se raspravljamo je l to bilo dobro ili loše civilizacijski, ekonomski, 'vako, 'nako, ali svakako znamo šta se desilo sa kad je taj kohezivni faktor nestao, a svakako je kao ideologija a i ekonomski sistem ovde bio prilično mrtav kad je do raspada došlo.

Takoe, druže Makso. Ne deli se država tek tako, niti može tek tako da se pocepa. I dva su koheziona faktora bila: jedan je bio socijalizam (pardon maj Frenč), drugi bratstvo i jedinstvo, kao ideološki pokušaj da se spreči da se braća ne dohvate za vratove u spirali osvete koja traje i traje. Možda naivan, možda nerealan ali plemenit i hvale vredan pokušaj, svakako milion puta bolji od onoga što smo gledali kao posledicu njegovog sloma.
I ostaje još jedna stvar u tvojoj inače odličnoj analizi: po svemu što vidimo i čitamo post festum (ako već nismo videli pre i za vreme događanja) Jugoslavija je niz vodu puštena i pokidana spolja.
Mi ovdašnji bili smo samo tupavi fizikalci u izvođenju projekta političkog i pravnog prekomponovanja Evrope i sveta.
tsunade tsunade 12:08 01.09.2017

Re: Srećno

Pa, ako je privatni osećaj nebitan, ja ću zadržati svoj stav


bitno da smo skapirali šta je ko hteo da kaže. na blogovima je često to problem.
maksa83 maksa83 12:11 01.09.2017

Re: Srećno

I ostaje još jedna stvar u tvojoj inače odličnoj analizi: po svemu što vidimo i čitamo post festum (ako već nismo videli pre i za vreme događanja) Jugoslavija je niz vodu puštena i pokidana spolja.

"Velika pogranična kasarna je rashodovana kada je postala nepotrebna" je izraz koji koristim.

Na užas ovdašnjih četnika, ja mislim da je to velika šteta. Da smo tako vel'ki i šareni sa svim tim resursima i položajem ušli u EU jebali bi tamo kevu, bili bismo možda ne jača fora od Grčke (ne možeš parirati svom tom moru i izlazu na koješta), ali svakako jača fora od svih Bugarska i Rumunija i ostalih Estonija...
niccolo niccolo 12:15 01.09.2017

Re: Srećno

a i ekonomski sistem ovde bio prilično mrtav kad je do raspada došlo

Ekonomski sistem je bio do zla boga neelastičan i propao je čim su se promenili uslovi na kojima je bio baziran (mislim na cenu nafte pre svega). Sva sreća da se i sa ostalim komunističkim ekonomskim sistemima desilo isto, u suprotnom ne bismo - imajuću u vidu i iskustvo sa srpskom privrednom i krizom od 2008 - bili sigurni da li je to zbog komunizma ili su Srbi generalno neelastični i do zla boga sporo reaguju na promenjene okolnosti.
freehand freehand 12:16 01.09.2017

Re: Srećno

ali svakako jača fora od svih Bugarska i Rumunija i ostalih Estonija...

Zajedno.
Samo što je to zahtevalo vreme, da se iznutra stvari prepakuju, a lutkarima se žurilo.
Mislim, ako prenebregnemo činjenicu da im nikako nije trebala ni država te veličine ni te potencijalne ekonomnske i političke snage.
Kad kažem "snage" - ne mislim da je poredim sa nemačkom ili Francuskom, naravno, ali svakako u rangu neke Poljske, ili Grčke koju si pomenuo, na primer.
Bolje 6, 7 ili 8 patuljaka.
emsiemsi emsiemsi 12:21 01.09.2017

Re: Srećno

tsunade
nikad neću negirati da je Srebrenica mrlja na našoj uniformi,


genocid. hoću reći, nije obična mrlja.

kakvu god privatnu nijansu bilo ko od nas davao srebrenici, koja god opravdanja upotrebljavao, formalno pravno - genocid. i srbi treba tu presudu da prihvate. svaki pojedinačni srbin. jer ni jedan narod sam sebi ne može da sudi, kao što uostalom ni žrtve ne treba to da čine. dogodio se genocid i bitno je da mi tu formalnu presudu prihvatimo kao činjenicu ne da bismo se igrali shame-blame igrica, nego da bismo se spustili na zemlju.

mislim i ja sam proud srpkinja na mnogo načina... ali treba da prestanemo detinjasto da posežemo za privatnim istinama i o komunistima i o srebrenici... oko komunista se na primer slažemo.

Глупости !
Такву формулацију Срби не треба да прихвате - ни један, а камоли сваки појединачан Србин.
Таква формулација је спрдање са геноцидом који су, поред знаних народа, то претрпели и Срби.
Углавном - ви како хоћете, ја знам како ћу. Па да кажем и вама - за мене је то ратни злочин над децом, цивилима и ратним заробљеницима. Не правдам, али ипак ћу да наведем да је при томе било много елемената освете. Као, уосталом, што се на велики број злочина на свим странама током претходних ратних догађања, може додати елеменат освете.
Bili Piton Bili Piton 12:21 01.09.2017

Re: Srećno

maksa83

Da smo tako vel'ki i šareni sa svim tim resursima i položajem ušli u EU jebali bi tamo kevu


To nažalost nikada zasigurno nećemo znati, prošo voz, ali ko god se seća tog vremena - kasne osamdesete, onaj brief momenat kad je Ante preuzeo kormilo i vezao dinar za marku - koliko god da je to vreme već bilo mračno po mnogo osnova, toliko se u vazduhu osećalo i nešto drugo - obećavajuća nada. Na kraju se ispostavilo da je to bio užasan privid, ali, za moju generaciju (taman stasalu) - naredna dekada je mogla biti, ono, imam svet na dlanu fazon.

To što su mi oteli budućnost i mogućnost da svoj na svome budem ono što sam posle morao da gradim ispočetka drugde, u tzv "tudjini" - to im nikada neću oprostiti, nikada.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:22 01.09.2017

Re: Srećno

maksa83
Komunisti nisu mogli sebi da dozvole luksuz da oni izgube Jugoslaviju.

Opeti si zapao u ideološku baba-deda-komunisti-kišnoj-glisti matricu koja nije mnogo validnija od Krivi Krvožedni Srbi matrice. Slobodanovim preuzimanjem glasajućeg bloka u Predsedništvu Jugoslavija je opet postala Srbocentrična. Sad, da se neki ovde zalutali Hrvat ne zaleti i pomisli "da! da!, tako je! konaćno pošten Srbin!" da kažem i da u situaciji kada činiš većinu stanovništva i kada je tvoj narod (što je odjednom postalo bitno, kada je nestalo Tita i cele te brasvojednisvo kohezije, prave ili lažne, nije bitno) živi u 3 ili 4 od 6 republika, onda jebiga jeste prirodno stanje te zemlje da bude Srbocentrična, osim ako to ne izlaviraš nekim autonomnim pokrajinama i sl., a što je odjednom postalo Slobodanovo oružlje, uzeo je te pokrajine politički pod svoje, tj. pod Srbiju i tako dobio svoju glasačku mašinu u Predsedništvu.

U toj situaciji realno ne možeš da kriviš druge republike kojima taj Srbocentrizam ne odgovara pa bi dalje same, ali onda zbog avnojevskih granice koje su jedine priznate u toj secesiji odjednom od globalne (SFRJ) većine imaš srpske manjine koje ostaju "zarobljene" u tim republikama/državama. I onda se desilo šta se desilo. Što reče onaj vojak onomad "oni bi kao da se otcepe, a mi im kao ne damo...".

Nikakve to veze sa komunizmom nema, osim što on realno jeste bio kohezivni faktor utoliko što je bio neka surogat-ideologija nacionalnim, a istovremeno je držao i represivni aparat za njihovo suzbijanje. Možemo sad da se raspravljamo je l to bilo dobro ili loše civilizacijski, ekonomski, 'vako, 'nako, ali svakako znamo šta se desilo sa kad je taj kohezivni faktor nestao, a svakako je kao ideologija a i ekonomski sistem ovde bio prilično mrtav kad je do raspada došlo.


Ovo je najbolji troll na ovom mestu, svih vremena, ikad. Ima nade. Hvala maksi tribodiproblemu :)


predatortz predatortz 12:23 01.09.2017

Re: Srećno

Na užas ovdašnjih četnika, ja mislim da je to velika šteta


Zašto misliš da bi neko od nas imao nešto protiv toga? Da te podsetim, četnici su oni koji su gotivili Zapad. Ti se ravnaš prema ovim "crvenim" četnicima iz devedesetih.

Uzgred, da budemo načisto u terminologiji.
Ok je govoriti o ulozi četničkog i partizanskog pokreta u kontekstu WWII, a četničkog i pre toga.
No, ako neko danas sebe vidi kao četnika, ili partizana, taj ima ozbiljan "F". Nešto poput Vulina...
nikvet pn nikvet pn 12:23 01.09.2017

Re: Srećno

freehand
još mu i predake pominjući.


predatortz
i on i ja izneverili predake.


Претке, аман.


maksa83
Nikakve to veze sa komunizmom nema


Не примећујеш нешто мало комунизма око себе данданас?
freehand freehand 12:27 01.09.2017

Re: Srećno


Претке, аман.

Uvek sam mislio da je to dublet.
predatortz predatortz 12:31 01.09.2017

Re: Srećno

Претке, аман.


Ja se vadim na Free-a. On je pismeniji od mene, za njim sam se poveo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana