Društvo| Ljudska prava| Planeta| Politika| Sport

NA PRVI POGLED !

jedi-knight RSS / 12.08.2017. u 06:25

20728956_10212112659750097_5001819644207915802_o.jpg?oh=8b65ae07b303674836bdf307d6206452&oe=5A274CA6&__gda__=1512908391_daab674ed6af2e6c94163b22e1fc9e37 

Mogao bih da razumem da sudija kod jame nije u trenutku video šta je poslednje ostavilo trag u pesku, ali nakon žalbe i pregleda snimka, dileme nema. 
Teoretski, broj je mogao i da se otkači sa dresa i ostane dva metra iza. Kako bi to merili? 
Jel to znaci, kada se sprinteru odlepi broj sa šorca ( sto se često dešava ) i padne u susednu stazu, da je sprinter prestupio?
Čemu tehnologija? Čemu mogućnost pregleda snimka? 
Ovo je samo još jedna u nizu apsurdnih situacija koje vređaju inteligenciju čitavom svetu.

Kao i u slučaju Čavić-Felps, presudili su viši interesi koji mi možda ne razumemo jer nismo u situaciji da zloupotrebljavamo pravdu. Slabi jesmo, ali budale nismo.

Ne znam da li je skok bio za zlato, ali za medalju svakako.
Ivana, čestitam

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 11:27 12.08.2017

Sine, ja bi već počeo

da naplaćujem ovo "E, takvi smo u svemu!".
jinks jinks 11:30 12.08.2017

...

Koliko je profesionalno bavljenje sportom surovo. Pored milion stvari koje mogu godine treniranja i napredovanja da vam učine uzaludnim, sreće i pravih ili pogrešnih ljudi na pravim i pogrešnim mestima, raznih zdravstvenih problema i drugih tragova koje različiti sportovi ostavljaju na sportistima ... još i ovo.
princi princi 11:37 12.08.2017

Re: ...

jinks
Koliko je profesionalno bavljenje sportom surovo. Pored milion stvari koje mogu godine treniranja i napredovanja da vam učine uzaludnim, sreće i pravih ili pogrešnih ljudi na pravim i pogrešnim mestima, raznih zdravstvenih problema i drugih tragova koje različiti sportovi ostavljaju na sportistima ... još i ovo.

Da, jbg... I onda krene neki profa fizike da ti objašnjava kako su sportisti preplaćeni. A pogledaj samo koliko se ovde ljudi skupilo da diskutuje o loše zakačenom broju.
jinks jinks 11:41 12.08.2017

Re: ...

Jedno je izgleda baviti se sportom amaterski, a nešto potpuno deseto biti profesionalni sportista.
jedi-knight jedi-knight 12:47 12.08.2017

Re: ...

A pogledaj samo koliko se ovde ljudi skupilo da diskutuje o loše zakačenom broju.



filip3f filip3f 15:23 12.08.2017

. . .

Sila i moć.Sve u svemu,baksuzno je sve to,jer znamo koliko i kako Ivana trenira.Svaka joj čast!A i zna se njen stav posle svega-ide dok je ne osvoji.Za mene je već mega šampionka...
docsumann docsumann 17:22 12.08.2017

Re: . . .

jer znamo koliko i kako Ivana trenira


ubjeđen sam da trenira vrijedno, i znalački, što je najvažnije...al' sad da znam šta i kako to radi
G.Cross G.Cross 17:58 12.08.2017

Peh

Ovo je toliki peh da ce verovatno uci u istoriju sporta. I ako je pameti neke promene u pravilima.

Mora da se devojka strasno oseca.
Ovo ce ili da je slomi ili napravi jos bolju.

Po meni zvanicno cetvrto mesto joj treba cestitati ali i najduzi skok jer je njen.
Super.

U cemu je to jos Srbija na cetvrtom mestu u svetu.
Dobro, u bedi neko rece juce ovde je prva u Evropi. Ali to se ne racuna jer je u stvari na poslednjem mestu po ne-bedi.

Ne verujem da treba mesati politiku u ovo.
Treba podrzati devojku.
Ne znam koliko godina ima ali se nadam da ce imati jos sansi i ja jos zelim srecu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:42 12.08.2017

Re: Peh

G.Cross


Mora da se devojka strasno oseca.
Ovo ce ili da je slomi ili napravi jos bolju.



неће бре, Банаћанка је то, изаћи ће као црна земља јака!
alselone alselone 18:44 12.08.2017

Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Sta se sve projektuje kroz ovaj jedan dogadjaj, pa to je strasno.

Evo ideja za vece. Spaja blog o sportu, blog o uspehu uprkos sudbini i sranju u drzavi, princezin blog, pricu o sahu koju smo imali skoro na nekom od blogova - upravo se zavrsio film Queen of Katwe na HBO (ko ima moze da premota, ko nema moze da iztorentuje).

Veoma drag film o devojci rodjenoj u sitorinjskom kvartu Kampale u Ugandi. Onda je slucajno upoznala misionara koji poducava sah. Do kraja je postala prva sahiskinja u Ugandi koja je dobila FIDE titulu, 4 puta je isala na sahovsku olimpijadu, po njoj je napisana knjiga, snimljen film...

P.S. Gugl me sve vise plasi. Posto se zavrsio film hteo sam da procitam malo vise o njoj. I reko bas da vidim Gugl. Otvorim sajt, ukucam "Queen of" i cekam da vidim sugestije. Treca je bila Katwe. Od svih mogucnosti "Queen of", on meni procita misli i ubode bas ono sto zelim da vidim.

Antonio hladno mi je.
princi princi 19:25 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Gugl me sve vise plasi.

Da, i mene. Imam utisak da ne samo da prisluškuju, nego da i prevode.
alselone alselone 19:31 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Imam utisak da ne samo da prisluškuju, nego da i prevode.


I ja. Par puta mi se desilo da dobijem suludo tacnu sugestiju koja je potpuno vremenski tacna iako u odnosu na zvanicni algoritam to ne bi trebalo da se desava.

Svi prisluskuju danas. LG ili Samsung su skoro priznali kako njihovi televizori prisluskuju i prate kako se prate reklame.

Je l' imas onaj jedan od onih automatskih usisivaca-robota sto se vozaju kroz kucu i usisavaju? Ako imas nisi sam - oni prave model tvog stana i aktivnosti i javljaju u centralu. Go figure.
narcis narcis 19:33 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

princi
Gugl me sve vise plasi.

Da, i mene. Imam utisak da ne samo da prisluškuju, nego da i prevode.

ne dirajte mi gugletovog prevodioca jedino od njega znam bolje engleski, svaki put kad mu dam nešto da prevede ukapiram da sam ja to bolje uradio od njega, a ono što neznam ja ne zna ni on pa smo tu jednaki.
princi princi 19:54 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Svi prisluskuju danas. LG ili Samsung su skoro priznali kako njihovi televizori prisluskuju i prate kako se prate reklame.

Čuo sam i za one reklame po billboardoviima isto da rade real time scanning onoga šta ljudi browseuju na Ipadima i smartphoneovima, i onda direktno ubacuju najbliži sadržaj onoga što većina u zoni određenog billboarda browseuje. I to ne pričamo o nekim vukopizdinama po Americi, nego EU, Holandija. Primeuju nas k'o male majmune, nismo ni svesni toga.
emsiemsi emsiemsi 19:57 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

alselone
Imam utisak da ne samo da prisluškuju, nego da i prevode.


I ja. Par puta mi se desilo da dobijem suludo tacnu sugestiju koja je potpuno vremenski tacna iako u odnosu na zvanicni algoritam to ne bi trebalo da se desava.

Svi prisluskuju danas. LG ili Samsung su skoro priznali kako njihovi televizori prisluskuju i prate kako se prate reklame.

Je l' imas onaj jedan od onih automatskih usisivaca-robota sto se vozaju kroz kucu i usisavaju? Ako imas nisi sam - oni prave model tvog stana i aktivnosti i javljaju u centralu. Go figure.

На ово би ти поједини могли рећи да си бот и присталица антиСрпских завера.
Незналице !
jinks jinks 20:02 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

I ja. Par puta mi se desilo da dobijem suludo tacnu sugestiju koja je potpuno vremenski tacna iako u odnosu na zvanicni algoritam to ne bi trebalo da se desava.

I scholar.google i njegovi predlozi. A tek opcija "My updates", bukvalno mi je procitala misli nekoliko jutara.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:09 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

I scholar.google i njegovi predlozi. A tek opcija "My updates", bukvalno mi je procitala misli nekoliko jutara.

Danas su mi na parkingu netraženo dali sugestiju kojim putem da se vratim kući. Google Maps je počeo da se marketira, objave mesta na mapi se plaćaju. Govorim o situaciji iz NY.
floki floki 21:49 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Alse, ja imam iRobot Roomba usisivac, ali prethodnu generaciju, bez WiFi ili bilo kakve druge konekcije... Ova poslednja serija ima i kameru i WiFi, pa moze nesto i da posalje, moja jok... Ali je stvar mnogo dobra...

Za gugleta se slazem sve
maksa83 maksa83 22:39 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Gugl me sve vise plasi.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

P.S. Gugl me sve vise plasi. Posto se zavrsio film hteo sam da procitam malo vise o njoj. I reko bas da vidim Gugl. Otvorim sajt, ukucam "Queen of" i cekam da vidim sugestije. Treca je bila Katwe. Od svih mogucnosti "Queen of", on meni procita misli i ubode bas ono sto zelim da vidim.


A mene malo nervira! Dokaz da postajem gadan deda: odem juče u moju omiljenu kafanu, Argentinsko ćoše (tako se stvarno zove, Rincon Argentino) sa ženom i detetom, na porciju empanada, zalivenih terere-om i zaslađenih posle sa parčetom pasta frole (za Omegu: to su punjene kiflice, sok od narandže sa malo čaja, i komad lenje pite sa džemom od dunja). A kafana - puna googlovaca! Ono, ko sekta, bubuljičavi geek-ovi, svi nose majice google, kačkete google, rančeve google, i tupe neke gluposti, ali sa velikom dozom nadmenosti, ako ne drkaju telefone onda se dernjaju ko nenormalni, ne možeš sam sebe da čuješ. Zakrčili kafanu, načisto, jedva smo se nekog stola u uglu domogli. Tipične seljačine kalifornijske. I to od nebrojeno mnogo odličnih kafana koje imamo u Bolderu, oni navalili baš na moju!

Jedino je stvar izvadio uviđavni vlasnik, Kristijan, koji se progurao kroz gikove, i preko stola pružio ruku da se javi ženi i meni i da pita kako smo, kako je dete, i tako dalje. Jebi ga, mi smo tu starosedeoci, znamo gazdu još od kada je otvorio kafanu, a dosta godina pre nego što je google otvorio verovatno najbolji njihov kampus u ovom delu sveta. Što je odmah prouzrokovalo kalifornijske gužve u kafanama i skok cena nekretnina na nivo iznad kalifornijskog. Jebao ih gugl, eto!

Kraja Kraja 23:00 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Čuo sam i za one reklame po billboardoviima isto da rade real time scanning onoga šta ljudi browseuju na Ipadima i smartphoneovima, i onda direktno ubacuju najbliži sadržaj onoga što većina u zoni određenog billboarda browseuje


...da, kod mene na cosku stalno izlazio pornhub, pa su na kraju tu opciju iskljucili...
antioksidant antioksidant 23:18 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

maksa83
Gugl me sve vise plasi.


Makso, tebi sunecenje ne gine
princi princi 23:28 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

srdjan.pajic

A mene malo nervira! Dokaz da postajem gadan deda: odem juče u moju omiljenu kafanu, Argentinsko ćoše (tako se stvarno zove, Rincon Argentino) sa ženom i detetom, na porciju empanada, zalivenih terere-om i zaslađenih posle sa parčetom pasta frole (za Omegu: to su punjene kiflice, sok od narandže sa malo čaja, i komad lenje pite sa džemom od dunja). A kafana - puna googlovaca! Ono, ko sekta, bubuljičavi geek-ovi, svi nose majice google, kačkete google, rančeve google, i tupe neke gluposti, ali sa velikom dozom nadmenosti, ako ne drkaju telefone onda se dernjaju ko nenormalni, ne možeš sam sebe da čuješ. Zakrčili kafanu, načisto, jedva smo se nekog stola u uglu domogli. Tipične seljačine kalifornijske. I to od nebrojeno mnogo odličnih kafana koje imamo u Bolderu, oni navalili baš na moju!

Jedino je stvar izvadio uviđavni vlasnik, Kristijan, koji se progurao kroz gikove, i preko stola pružio ruku da se javi ženi i meni i da pita kako smo, kako je dete, i tako dalje. Jebi ga, mi smo tu starosedeoci, znamo gazdu još od kada je otvorio kafanu, a dosta godina pre nego što je google otvorio verovatno najbolji njihov kampus u ovom delu sveta. Što je odmah prouzrokovalo kalifornijske gužve u kafanama i skok cena nekretnina na nivo iznad kalifornijskog. Jebao ih gugl, eto!


Srki, Srbine!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:50 12.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

princi


Srki, Srbine!


Od Topole, od Topole...

Nego, nema beneta, brinem se da mu se nije nešto desilo tamo u Šarlotsvilu, da mu se brada nije zaglavila u redeniku (ili kukuljica, isti kurac). Jebote, ako ne laže CNN, tamo je ratno stanje, ovi pomahnitali trampovci (kjukluksklanovci, američki ljotićevci), mlate sve redom, gaze ljude kolima, ruše policajske helikoptere, zavode red.

To, plus ova budaletina korejska, i ova naša, rešili da mi sjebu mirno leto. A taman mi uleteo fin poslić sa njima (Koreancima, južnim). I onda na sve to Ivani otpadne nalepnica, mislim, nazire li se kraj mukama?
maksa83 maksa83 00:01 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Jebote, ako ne laže CNN, tamo je ratno stanje, ovi pomahnitali trampovci (kjukluksklanovci, američki ljotićevci), mlate sve redom, gaze ljude kolima, ruše policajske helikoptere, zavode red.

Džone Keli Mlad Majore...

Ali nemoj da se nerviraš, evo Trunpo je za 2 sata izbacio 4 nikonesmedavasbije tweeta o tome, dakle gotovo/rešeno, sad svi na svoje radne zadatke...

Eto pa ti glasaj opet za crnca iz Kenije...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:09 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

maksa83
Jebote, ako ne laže CNN, tamo je ratno stanje, ovi pomahnitali trampovci (kjukluksklanovci, američki ljotićevci), mlate sve redom, gaze ljude kolima, ruše policajske helikoptere, zavode red.

Džone Keli Mlad Majore...

Ali nemoj da se nerviraš, evo Trunpo je za 2 sata izbacio 4 nikonesmedavasbije tweeta o tome, dakle gotovo/rešeno, sad svi na svoje radne zadatke...


Bio sam na nekoj svadbi (na kojoj su, iz neobjašnjivih razloga, više od polovine gostiju bile sredovečne japanske gospođe, sa mladine strane), pa nisam pratio šta cvrkuće Kramp. Jel opet bulazno nešto, polupismeno, koliko 140 karaktera dozvoljava? (a i ne treba mu više. Ja mislim bi tviter trebalo da mu ukine nalog, zbog nacionalne bezbednosti).

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:12 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Eto pa ti glasaj opet za crnca iz Kenije...


Nisam glas'o za Obamu (nijesam tada imao pravo glasa, srećom, inače bi me se Milanče odrekao preko bloga). Nego, koji bejahu ono razlozi zašto nije trebalo da se glasa za Zlobabu? Da ne izazove nuklearni rat, ili tako nešto? Jel bi mogao neko da me podseti?
maksa83 maksa83 00:18 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Nego, koji bejahu ono razlozi zašto nije trebalo da se glasa za Zlobabu?

Valjda što numela da podesi mejl server, ljankase...

Brate sad kad krene Kim vs Trunpo.i Je l' imaš ono prepersko sklonište, anti-zombi komplet, i sve to?

Je l' trač ili istina da Predsednik kao Vrhovni Komandant ima diskreciono pravo, bez Kongresa i sl. gluposti da dozove onog sa Drugim Ključem i kaže "ajmo sad, na 1, 2, 3, okreni!"? Ozbiljno pitam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:33 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

ne zaboravi i da je Tramp rekao nešto i o mogućem vojnom intervenisanju u Venecueli, tačnije nije isključio rešavanje tog pitanja vojnim putem. Tramp ko Sersei, svima bi da jebe keve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:39 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Je l' trač ili istina da Predsednik kao Vrhovni Komandant ima diskreciono pravo, bez Kongresa i sl. gluposti da dozove onog sa Drugim Ključem i kaže "ajmo sad, na 1, 2, 3, okreni!"? Ozbiljno pitam.


Pazi kad sam ovo sinoć isto pitao ženu pred spavanje. Ona kaže da ima. Ali ne lansira predsednik rakete, on samo izda komandu, a ovi posle njega obave tehnikalije sa tim ključevima i sranjima:

Only the President can direct the use of nuclear weapons by U.S. armed forces, including the Single Integrated Operational Plan (SIOP). While the President does have unilateral authority as commander-in-chief to order that nuclear weapons be used for any reason at any time, the actual procedures and technical systems in place for authorizing the execution of a launch order requires a secondary confirmation under a two-man rule, as the President's order is subject to secondary confirmation by the Secretary of Defense. If the Secretary of Defense does not concur, then the President may in his sole discretion fire the Secretary. The Secretary of Defense has legal authority to approve the order, but cannot veto it.



Ima tu i ceo sistem razrađen, ako nas obezglave, u smislu Predsednika, tj Vrhovnog komandata (prvi udar, infarkt, nezgoda na golfu, ljubomorna švalerka), ko se sledeći u lancu ishrane laća Ključeva.

Tako da treba da brinete, puška je ukočena!

A, da, ja sam uvek spreman, podrum imamo, rezerve hrane i vode, dizel generator, zamalo da zaboravim - samostrel, a baš sam juče utovario i par kubika svežih drva za zimu, običnu ili nuklearnu.

(Zezam se, mi smo ovde toliko blizu NORAD-a, da ćemo preći u gasovito stanje pre nego što nas bilo kakve druge brige sustignu. Većina ljudi koje sam intervjuisao i nemaju skloništa, ali imaju vidikovce na obližnjim obroncima odakle se pruža lep pogled na grad u preriji i njegove poslednje sekunde).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:09 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

P.S. Gugl me sve vise plasi. Posto se zavrsio film hteo sam da procitam malo vise o njoj. I reko bas da vidim Gugl. Otvorim sajt, ukucam "Queen of"


A ti misliš Google nema program HBO-a?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:12 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Tako da treba da brinete, puška je ukočena!


Što reče onaj caja što su ga s prozora Pete klinci desetak minuta egzercirali preteći mu puškom koja je bila sastavni deo ONO časa - Njega su učili da i prazna puška jedared ima da opali.
princi princi 01:19 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

A, da, ja sam uvek spreman, podrum imamo, rezerve hrane i vode, dizel generator, zamalo da zaboravim - samostrel, a baš sam juče utovario i par kubika svežih drva za zimu, običnu ili nuklearnu.


Kako se zvao onaj jedan ludak što je bio na samom početku bloga, paranoik neki koji je svuda video komunističku zaveru, stalno išao do zuba naoružan, vozio valjda neke kamione po US, baš čovek bio lud k'o struja? Zdravić, tako nekako... Vatreni ledepeovac.

edit: Bojan Zdravić, ako se ne varam.
blogovatelj blogovatelj 02:47 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

I ja. Par puta mi se desilo da dobijem suludo tacnu sugestiju koja je potpuno vremenski tacna iako u odnosu na zvanicni algoritam to ne bi trebalo da se desava.


Meni je Fejsbuk par puta pročitao misli. Nisam ukucao niti pričao, a on mi ubaci suggested video baš onaj koji sam želeo.
blogovatelj blogovatelj 02:51 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Što je odmah prouzrokovalo kalifornijske gužve u kafanama i skok cena nekretnina na nivo iznad kalifornijskog. Jebao ih gugl, eto!


Kod mene u kraju se ovo dešava ima već godinu, dve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:06 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

blogovatelj
Što je odmah prouzrokovalo kalifornijske gužve u kafanama i skok cena nekretnina na nivo iznad kalifornijskog. Jebao ih gugl, eto!


Kod mene u kraju se ovo dešava ima već godinu, dve.


Ma, kod nas je ta kalifornikacija prisutna već godinama. Ljudima sa lovom prosto dokurče neljudski uslovi života tamo (jednolična i sve gora klima (suše, požari, loš vazduh), stalna opasnost od katastrofalnog zemljotresa, nenormalan commute, kriminal, loše škole, nemoguće cene nekretnina, mentalitet Kalifornije - pogotovu) a onda skapiraju da okolo ima mnogo boljih a neizvikanih mesta za život, naročito za odgajanje dece i porodični život. Plus se ovde sjatio skoro sav highteck koji imaš i u CA, tako da i posla ima koliko hoćeš, za one koji hoće ili moraju da rade. I onda dođu ovde sa tim parama, kupe lot ili dva, poruše šta tu nađu, i dignu neku velelepnu vilu, ili dve. I onda uzmu da se foliraju da su hipici, tree-huggeri, spiritually osvešćeni, vegani, vežbaju jogu i feldenkrais, decu šalju na Naropa univerzitet da studiraju environmental leadership ili kontemplativnu psihologiju, itd. Što je meni sve ok, jer dođoši ne prave sranje, niti pokušavaju da menjaju duh mesta, nego gledaju da se prilagode, makar površno i gde mogu. Ali su cene nekretnina toliko nenormalno i nerealno porasle da za nas, običan srednji stalež, tu više nema mesta, nego moramo da se tornjamo po okolnim varošicama i palankama (mada i u njima sad cene skaču, po sistemu spojenih sudova, evo u mojoj ulici na primer, nema kuće ispod 500-600K, a do pre 2 ili 3 su te iste kuće, mahom barake iz 70-ih godina, video je Alse na licu mesta, su bile ~300-400. Žao mi što nisam kupio par njih...)


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:52 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

blogovatelj
I ja. Par puta mi se desilo da dobijem suludo tacnu sugestiju koja je potpuno vremenski tacna iako u odnosu na zvanicni algoritam to ne bi trebalo da se desava.


Meni je Fejsbuk par puta pročitao misli. Nisam ukucao niti pričao, a on mi ubaci suggested video baš onaj koji sam želeo.



ja sam sada napravio eksperiment, i pomislio na to ko može još jedino da izvuče našu braću Amere... nije uspeo. još je u eksperimentalnoj fazi.

alselone alselone 07:00 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Alse, ja imam iRobot Roomba usisivac, ali prethodnu generaciju, bez WiFi ili bilo kakve druge konekcije... Ova poslednja serija ima i kameru i WiFi, pa moze nesto i da posalje, moja jok... Ali je stvar mnogo dobra...


To je OK, al nemoj da se apgredujes nikako, ima nova kuca da ti osvane do u detalja u NSA, sledece jutro. :) Nego, stvarno radi, a? I za tepihe?
alselone alselone 07:02 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

...da, kod mene na cosku stalno izlazio pornhub, pa su na kraju tu opciju iskljucili...


alselone alselone 07:05 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

(jednolična i sve gora klima (suše, požari, loš vazduh), stalna opasnost od katastrofalnog zemljotresa, nenormalan commute, kriminal, loše škole, nemoguće cene nekretnina, mentalitet Kalifornije - pogotovu)


Cini mi se da je ovo upuceno Benetu, a? He he he.
Sve, sve, ali "los kalifornijski vazduh"? Daj ne zezaj.
alselone alselone 07:08 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Meni je Fejsbuk par puta pročitao misli. Nisam ukucao niti pričao, a on mi ubaci suggested video baš onaj koji sam želeo.


Meni se cini da kaskaju debelo za G. Kada pogledam nesto, recimo neki hotel, ili marku farmerica, ili sta god, na netu, onda se oni natakare sa istom tom stvari da mi reklamiraju do u nedogled sledecih nedelja. OK, batali, samo sam pogledao. Dok G sa druge strane ukapira ko sam, sta sam (iako mu ni blizu toliko nisam rekao o sebi kao FB-u) i daje mi sugerisane reklame, ne tacno to sto sam pogledao, nego konceptualno to. Gledas farmerice, a gledao i i to i to, imas toliko godina, radis tamo, OK, evo ti predlog za smart casual garderobu. U tom fazonu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:23 13.08.2017

Re: lopta kod amera u šesn'es

srdjan.pajic
Eto pa ti glasaj opet za crnca iz Kenije...


Nisam glas'o za Obamu (nijesam tada imao pravo glasa, srećom, inače bi me se Milanče odrekao preko bloga). Nego, koji bejahu ono razlozi zašto nije trebalo da se glasa za Zlobabu? Da ne izazove nuklearni rat, ili tako nešto? Jel bi mogao neko da me podseti?


pa, prema Rusima i gazda Noamu Čomiću , nastavila bi da prčka s tim korporativnim hegemonizmom karakterističnim za demokrate i oličenim u operacijama na Kosovu i Libiji i slično - pregazi, pa vladaj. što se Srba tiče, legalizovali bi sve što su do sada uradili od 1992. naovamo. zato, za nas sve je bolje republikanstvo i izmeštanje fokusa na Daleki Istok (gde ćete verovatno dobiti po pičoci, kada vam ulete Ruje i Žuti Ljudi klandestino plus četnici Tome Nikolića, kao od čarlijevaca onomad). bolje nam je da njima ove komunjare naše nevešto zapakovane u ljotićevce i nedićevce prodamo kao pokajane demokrate, nego da nam baba veštice prčkaju još 25 ljeta po avliji... demokratija? jebi ga, vratite se u Srbiju i na 200 'iljada (dindži). mi smo demokratija u usponu. što kaže jedan moj Palestinac, trgovac: "Serđi, vot iz gud per ju minz nou gud per mi, vot iz gud per mi minz nou gud per ju."



ps. interesantno je da je frka počela sa prebegom Edija Snješkovića, da je njemu Rusija rekla "može 1 godinu", i otad ga ne pominju više, živi čovek život mirnog ruskog građanina... izvini, Jedi, što peglamo temu, ionako je pobedila ljubav prema Ivani, nego mi interesantno ovo jednodimenzionalno zatvaranje u srpskom demokratskom bloku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:30 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

alselone


Meni se cini da kaskaju debelo za G. Kada pogledam nesto, recimo neki hotel, ili marku farmerica, ili sta god, na netu, onda se oni natakare sa istom tom stvari da mi reklamiraju do u nedogled sledecih nedelja. OK, batali, samo sam pogledao. Dok G sa druge strane ukapira ko sam, sta sam (iako mu ni blizu toliko nisam rekao o sebi kao FB-u) i daje mi sugerisane reklame, ne tacno to sto sam pogledao, nego konceptualno to. Gledas farmerice, a gledao i i to i to, imas toliko godina, radis tamo, OK, evo ti predlog za smart casual garderobu. U tom fazonu.



a sve da bi napravili buy-botove, i dobro, Vojska malo da nadzire.



valjda će se probuditi nekada neki čestiti Amer i zaustaviti, što kaže Naš Baćuška Volođa, ovo iracionalno ludilo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:34 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

FB ima neki FB piksel, tako se neki kur moj zove, koji se ugradi, tih par linija, u neki sajt za posao, pa te detektuje sajt ako si na FBu i posle ti se najebe majke i popne na glavu zatrpavajući te reklamom tog sajta. Google, stvarno, izgleda ima pametniju profilizaciju, zatrpavaju me šerpe-lonci-poklopci programom.

FBu i Googletu mi smo roba koju oni prodaju dalje.
emsiemsi emsiemsi 12:53 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

stefan.hauzer
ne zaboravi i da je Tramp rekao nešto i o mogućem vojnom intervenisanju u Venecueli, tačnije nije isključio rešavanje tog pitanja vojnim putem. Tramp ko Sersei, svima bi da jebe keve.

Стефане, да ли је истинита она мантра, како ратове увек изазивају, односно, да будем прецизнији - започињу демократе ?
Или је, можда, бене гесерит боља адреса за то питање ?
Било како било - Америка је кључ за сва светска питања ... какве Кине и остали бакрачи. Како нам га Амери скроје, тако ће нам бити.
Сетим се само српске наивности пред изборе на којима је Клића победио ... е, сада када на власт у Америци дођу демократе, има и нама да олакша (надали се Срби) ... резултат смо видели.
maksa83 maksa83 12:58 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Стефане, да ли је истинита она мантра, како ратове увек изазивају, односно, да будем прецизнији - започињу демократе ?

Jeste sigurno je skroz istinita, tako je Džordž Ejč Dablju Buš, undercover demokrata, izvršio invaziju na Panamu, pa posle započeo Prvi Zalivski Rat, a njegov sin Drordž Dablju Buš, isto tajni demokrata, započeo Drugi Zalivski Rat.

Ako se pitaš ko je prvi počeo sa tim sranjima, to je bilo pod Predsednikom koji je bio član preteče Republikanske partije. Perry expedition, sredina XIX veka, kad su izolacionistički nastrojene Japance urazumljivali topovima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

uglavnom, agresivni ste k'o Pruska, što kaže naš narod.

Obijev involvment
maksa83 maksa83 13:19 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

uglavnom, agresivni ste k'o Pruska, što kaže naš narod.

Ko to - vi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:29 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

US. jebi ga. tako nas naučilo u SRB, kada političari greše, krivi smo svi kolektivno.
maksa83 maksa83 13:31 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

US. jebi ga. tako nas naučilo u SRB, kada političari greše, krivi smo svi kolektivno.

Čekaj...

Ti - još uvek - misliš da ja živim u Americi, iako sam bar 3x do sada probao da ti objasnim da ne živim?

Da li sam dobro razumeo?
emsiemsi emsiemsi 13:44 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

maksa83
Стефане, да ли је истинита она мантра, како ратове увек изазивају, односно, да будем прецизнији - започињу демократе ?

Jeste sigurno je skroz istinita, tako je Džordž Ejč Dablju Buš, undercover demokrata, izvršio invaziju na Panamu, pa posle započeo Prvi Zalivski Rat, a njegov sin Drordž Dablju Buš, isto tajni demokrata, započeo Drugi Zalivski Rat.

Ako se pitaš ko je prvi počeo sa tim sranjima, to je bilo pod Predsednikom koji je bio član preteče Republikanske partije. Perry expedition, sredina XIX veka, kad su izolacionistički nastrojene Japance urazumljivali topovima.

Па да !
Исти курац - једни и други.
Ма, само сам питао !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:46 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

maksa83
US. jebi ga. tako nas naučilo u SRB, kada političari greše, krivi smo svi kolektivno.

Čekaj...

Ti - još uvek - misliš da ja živim u Americi, iako sam bar 3x do sada probao da ti objasnim da ne živim?

Da li sam dobro razumeo?



nisam skontao! oslobodio se?! jeeee! pa đe si, rode, dodži da se grlimo!



emsiemsi emsiemsi 13:50 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

maksa83
US. jebi ga. tako nas naučilo u SRB, kada političari greše, krivi smo svi kolektivno.

Čekaj...

Ti - još uvek - misliš da ja živim u Americi, iako sam bar 3x do sada probao da ti objasnim da ne živim?

Da li sam dobro razumeo?

Хохохохо !
Ниси био довољно експлицитан.
Мораш да кажеш --- ја живим у Београду, a не у Белгрејду у Монтани, УСА.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:56 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

emsiemsi
Perry expedition,


a William Walker?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:03 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Jeste sigurno je skroz istinita, tako je Džordž Ejč Dablju Buš, undercover demokrata,


Sve je to relativno. Tako je, na primer, Theodor Roosvelt napravio legalan način za kršenje Monroove doktrine, iako je imao prilično progresivnu politiku na unutrašnjem planu, a s druge strane, njegovi naslednici ili tačnije one koje je on napustio u Republikanskoj stranci su bili izraziti izolacionisti nakon Prvog Svetskog rata. Opet, Demokrate su bile te koje su pokrenule domino teoriju, ali su kasnije Republikanci postali najveći zagovrnici iste. Ludilo od politike. Ko bi rekao da su dede sadašnjih južnjačkih redneka bili odreda sve vatrene Demokrate, i to do smrti. Ko može da napravi šablon?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:06 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Ko bi rekao da su dede sadašnjih južnjačkih redneka bili odreda sve vatrene Demokrate, i to do smrti.


Usput ovo pitanje transformacije Demokratske stranke u Americi mi je omiljeno pitanje na koje nemam dovoljno dobar odgovor.




(Jebote sam sebi citiram komentar:)
princi princi 14:19 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Ako se pitaš ko je prvi počeo sa tim sranjima, to je bilo pod Predsednikom koji je bio član preteče Republikanske partije. Perry expedition, sredina XIX veka, kad su izolacionistički nastrojene Japance urazumljivali topovima.

Ne, ali ako ćemo prav za prav, što bi rekli braća Slovenci, US je bila skroz ugasla kao vojna sila između dva svetska rata. Prava sranja, ova posleratna, je započeo Truman, koji je demokrata to the core. Ovo sve posle njega je manje više pitanje inercije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:22 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

stefan.hauzer
Ko može da napravi šablon?


imam ja spisak blogera i fejsera, a moj sin jutjubera i gejmera koji mogu da naprave šablon

(zezam se, nemam, neg' lakše je tako funkcionisati - šablonski; ovako je previše slobode)
maksa83 maksa83 14:45 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

nisam skontao! oslobodio se?!

Čega - zaboga - oslobodio?
emsiemsi emsiemsi 15:10 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

stefan.hauzer
Jeste sigurno je skroz istinita, tako je Džordž Ejč Dablju Buš, undercover demokrata,


Sve je to relativno. Tako je, na primer, Theodor Roosvelt napravio legalan način za kršenje Monroove doktrine, iako je imao prilično progresivnu politiku na unutrašnjem planu, a s druge strane, njegovi naslednici ili tačnije one koje je on napustio u Republikanskoj stranci su bili izraziti izolacionisti nakon Prvog Svetskog rata. Opet, Demokrate su bile te koje su pokrenuli domino teoriju, ali su kasnije Republikanci postali najveći zagovrnici iste. Ludilo od politike. Ko bi rekao da su dede sadašnjih južnjačkih redneka bili odreda sve vatrene Demokrate, i to do smrti. Ko može da napravi šablon?

То је изгледа слично лудило као и код нас, само што је код нас још луђе (што неко негде рече - на куб) --- јер су најгласнији демократе, националисти, грађанисти, другосрбијанисти, есенесисти и сви остали, у ранијем периоду били највеће комуњаре.
Гледаш ВУчића (или било кога од политичара) шта прича данас, а знаш шта је причао пре двадесте годинаи уошаваш шта --- дакле, без обзира што сада прича готово у потпуности супротно оном што је причао пре двадесет година, оно што је исто, тада и сада, је да је уверен у то што прича. И након двадест година када поновно буде причао нешто сасвим другачије од овога, опет ће бити убеђен у своју непогрешивост.
То је тај комуњарски менталитет који не примећује тај елементарни парадокс.
Дакле, кључ је у оној речи највећи --- није битно шта, само нека сам ја најглавнији.
martin_krpan martin_krpan 16:10 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

stefan.hauzer
Ko bi rekao da su dede sadašnjih južnjačkih redneka bili odreda sve vatrene Demokrate, i to do smrti.


Usput ovo pitanje transformacije Demokratske stranke u Americi mi je omiljeno pitanje na koje nemam dovoljno dobar odgovor.




(Jebote sam sebi citiram komentar:)


A gledaj ovo dno.



Klintonova: KKK je "heart and soul" Amerike.

A onda Klinton daje licemjerne izjave: Even as we protect free speech and assembly, we must condemn hatred, violence and white supremacy. #Charlottesville.






angie01 angie01 17:06 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

A gledaj ovo dno.


odvratni su oboje, pored onolike konkurencije, tesko da ce ih skoro bilo ko ugroziti u tom smislu.

hilar bili demijan klinton
tyson tyson 17:26 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Opet, Demokrate su bile te koje su pokrenuli domino teoriju, ali su kasnije Republikanci postali najveći zagovrnici iste.

Netačno. Prvi su republikanci pod Ajzenhauerom počeli da je koriste kao izgovor za američki intervencionizam.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Sve, sve, ali "los kalifornijski vazduh"? Daj ne zezaj.


Nije teško izguglati (air polution per state), CA je na ponosnom 50. mestu po kvalitetu vazduha, znači, nema gore. Nije to samo od ~14 miliona automobila (vidim da je 2016 registrovano još ~2 miliona novih), i činjenice da većina ljudi mora do komutira na posao i nazad po 3-4 sata svakog dana, i bar još po dva da odveze decu u školu ili snabde se namirnicama), nego tu doprinosi i zagađenje iz Azije, a verovatno i iz obližnjeg Meksika, mada nisam gledao kakvi su tu prevailling winds, dole iz Tuhiane i te oblasti).

1. - Vajoming, prosto, nema stanovništvo, samo rudnici uglja, ali to izgleda ne zagađuje vazduh mnogo, dobro sad i ne kopaju toliko više. A Kolorado je na bednom 9. mestu, ali nas uglavnom karaju šumski požari, dobro, i saobraćaj u okolini Denvera i Kolorado Springsa, koji je baš gadan poslednjih godina, hvala Kalifornijo!

Da ne bude zabune: za nekog ko živi u blizini Obrenovca ili Pančeva (a to je ceo Beograd sa širim gradskim područjem), Kalifornija je vazdušna banja. Nego to mi, sa nežnijim škrgama, naviknuti na čist planinski vazduh, osetimo razliku, ono, dođe mi da ponesem gas masku kad moram da idem u CA poslom.


alselone alselone 17:43 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Nije teško izguglati (air polution per state


Moram priznati da nisam znao. Meni je blizina okeana i konstantan vetricak koji carlija zbog toga, odavao utisak cistijeg vazduha. Ne bas sad kao kod tebe na planini, ali ono - prilicno OK.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:01 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

tyson
Opet, Demokrate su bile te koje su pokrenuli(e:) domino teoriju, ali su kasnije Republikanci postali najveći zagovrnici iste.

Netačno. Prvi su republikanci pod Ajzenhauerom počeli da je koriste kao izgovor za američki intervencionizam.




zar nisu Maršal i Din Ačeson pokrenuli termin obuzdavanja Sovjetskog Saveza iz koje će nastati Trumanova doktrina, a iz toga se kasnije razvila domino teorija? U tom smislu pokrenule. Makar je takva analogija kod Parksa u njegovoj Istoriji SAD-a.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:21 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Truman was stimulated into activity by a despairing plea from Britain on February 21, 1947.
The British had spent a quarter of their net wealth on the war and accumulated crippling foreign
debts. America had made Britain a loan after the end of Lend—Lease but this had soon been
swallowed up as the British had spent over $3 billion on international relief to stop Europe from
starving. This included large sums devoted to keeping Greece and Turkey out of Stalin’s
clutches. The winter of 1946—7 in western Europe was one of the harshest in modern history
and virtually brought the British economy to a standstill. The British government now said they
could support the Greek—Turkey burden no longer and appealed for US help. On February 23
Truman decided he would have to take it on, but first he held a meeting in the Oval Office to
outline the idea to leading Congressmen. It was one of the most decisive ever held there. General
Marshall, who had just taken over as secretary of state, was still mastering his brief and much of
the talking was done by his imperious deputy, Dean Acheson. Acheson said that `Soviet
pressure’ on the Near East had brought it to a point where a breakthrough `might open three
continents to Soviet penetration.’ Like `apples in a barrel infected by one rotten one,’ the
‘corruption’ of Greece would `infect Iran and all the East.’ It would `carry infection to Africa
from Asia Minor and Egypt’ and `to Europe through Italy and France.’ Soviet Russia was
`playing one of the biggest gambles in history at minimal cost.’ It did not need to win them all:
`even one or two offered immense gains.’ Only America was `in a position to break up the play.’


A ovo piše u Džonsonovoj istoriji Američkog naroda:
na strani 533.
antioksidant antioksidant 21:15 13.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

stefan.hauzer
tyson
Opet, Demokrate su bile te koje su pokrenuli(e:) domino teoriju, ali su kasnije Republikanci postali najveći zagovrnici iste.

Netačno. Prvi su republikanci pod Ajzenhauerom počeli da je koriste kao izgovor za američki intervencionizam.




zar nisu Maršal i Din Ačeson pokrenuli termin obuzdavanja Sovjetskog Saveza iz koje će nastati Trumanova doktrina, a iz toga se kasnije razvila domino teorija? U tom smislu pokrenule. Makar je takva analogija kod Parksa u njegovoj Istoriji SAD-a.


vrlo specificno znanje, moram konstatovati.
cestitam obojici
NNN NNN 00:16 14.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Gugl me sve vise plasi

Već sam čini mi se pominjao ovde,
blogovatelj je pominjao da je njegov klinac valjda u srednjoj školi trenirao sa čini mi se Džamalom Marejem (neka me ispravi, a on je sada u Denver Nagetsima)
i ja u Guglu otkucam samo "C" i on mi odmah ponudi "Canadian basketball team" (a da to nikada ranije nisao pretraživao) - preznojio sam se

(posle sam prestao da brinem i zavoleo da budem "egzibicionista'')
blogovatelj blogovatelj 02:11 14.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Meni se cini da kaskaju debelo za G


Gugl je pionir u tome i verovatno najbolji za sada. Hteo sam da kažem da su i drugi iznimno napredovali.
blogovatelj blogovatelj 02:14 14.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Već sam čini mi se pominjao ovde,
blogovatelj je pominjao da je njegov klinac valjda u srednjoj školi trenirao sa čini mi se Džamalom Marejem (neka me ispravi, a on je sada u Denver Nagetsima)


Nije trenirao, igrali su basket u kraju. Ovih dana na taj teren gde moja deca igraju stalno ćale mu visi sa mlađim bratom celodnevno. Marejev ćale, na to sam mislio. Priprema i njega duzne milione.
blogovatelj blogovatelj 02:17 14.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Ko bi rekao da su dede sadašnjih južnjačkih redneka bili odreda sve vatrene Demokrate, i to do smrti.


Meni je nedavno palo na pamet da kada sam bio dete bogatuni su bili oni koji su nosili uspehe republikanaca. Današnji milijarderi koji su pare zgrnuli od kompjuterske revolucije svi listom podržavaju demokrate.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:00 14.08.2017

Re: Ljudi, ovde stvarno treba spustiti loptu

Danas su mi na parkingu netraženo dali sugestiju kojim putem da se vratim kući. Google Maps je počeo da se marketira, objave mesta na mapi se plaćaju. Govorim o situaciji iz NY.

Гугл наплаћује места на мапи у Њујорку или даје нетражене сугестије у Њујорку?

(Не тражим длаку у јајету, само ме занима да ли реченица значи да си данас у Њујорку.)
narcis narcis 19:16 12.08.2017

nenad stekić rekao

Nenad Stekić, naš legendarni skakač udalj, teško se miri sa pehom koji se desio Ivani Španović, ali kroz razgovor za Blicsport i savetuje našu najbolju atletičarku da digne glavu gore jer su sudije donele ispravnu odluku.
valjda zna čovek, ob+vo je iz blica
nenead stekić blic
martin_krpan martin_krpan 19:49 12.08.2017

Re: nenad stekić rekao

narcis
Nenad Stekić, naš legendarni skakač udalj, teško se miri sa pehom koji se desio Ivani Španović, ali kroz razgovor za Blicsport i savetuje našu najbolju atletičarku da digne glavu gore jer su sudije donele ispravnu odluku.
valjda zna čovek, ob+vo je iz blica
nenead stekić blic


E to je gospodstvo.
tsunade tsunade 21:20 12.08.2017

viši interesi?

Kao i u slučaju Čavić-Felps, presudili su viši interesi


ne, no pravila su da se poštuju i važe za sve podjednako. a sve drugo je po meni trovanje ovog sludjenog naroda.
aureus aureus 21:55 12.08.2017

Re: viši interesi?

tsunade
Kao i u slučaju Čavić-Felps, presudili su viši interesi

ne, no pravila su da se poštuju i važe za sve podjednako. a sve drugo je po meni trovanje ovog sludjenog naroda.

Odavno nekim sportskim povodom nije bilo ovoliko kuknjave.

BLIC

(1) BEZ TRAGA U PESKU Ivana Španović bez medalje ostala zbog PRETPOSTAVKE

(2) IVANIN TRENER ZA BLICSPORT „Od ovoga strahujemo četiri godine, sve se desilo zbog NEVEROVATNOG SPLETA OKOLNOSTI“

(3) IVANINA PORUKA Nepravda! Iz Srbije sam. Znam da je zlato moje kad-tad!

(4) NAJBAKSUZNIJI SKOK U ISTORIJI Da li su Ivani Španović uzeli zlato zbog ove besmislene sitnice?!

(5) SRBI STALI UZ ŠAMPIONKU Kako je sportska nepravda na noge podigla ceo jedan narod

(6) "VEĆA NEPRAVDA OD MOJE" Ovako je Čavić video Ivanin skok: Skandal i sramota!

(7) KAKO UVEK NAMA? Koš Turaka iz auta, krađa Čavića, Tijana i sad Ivana

Ima toga još...

Zato Stekićeva izjava...baš odskače i vraća balans: "Njen je posao da se taj broj zašije kako treba, i baš zato je ovo jedna velika, ali lična nesreća...
...tako da nema mesta pesimizmu. Ovo je samo jedan peh i neka ide u rok službe."
chedimir chedimir 23:08 12.08.2017

можемо да дрвимо...

...колико хоћемо,али питање кључно је "шта би се десило да је Ивана скакала за УСА или, не дао Бог,за УК ? " Ако би се сложили да би се у том случају правила променила из момента,онда би цела ова дискусија била беспредметна и могли би да се посветимо омиљеним партизанима и четницима,шоумастгоон...
princi princi 23:44 12.08.2017

Nego, sine, šta je ovo

u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?
maksa83 maksa83 23:48 12.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?

Ma modna revijica:



angie01 angie01 00:02 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Ma modna revijica:



maksa83 maksa83 00:07 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Izgleda da nema struje pošto nose baklje, i da je neki zastoj u javnom prevozu, pošto svi pokušavaju da zaustave taksi:

princi princi 00:49 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Sine, Slobče, ovaj Donald, malo šilje poruke republikancima šta ih čeka ako im slučajno padne neki impeachment na pamet. David Duke k'o Šolević.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:58 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo





ja pričam deci cveća da im je US Army iskoristila demokratski proces da preuzme vlast u zemlji, a ovi mi ne veruju. kakav tvamp, deco.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:36 13.08.2017

XX vek

još ćemo praviti XX vek od plastelina i uspomena...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:12 13.08.2017

Re: XX vek

Будалетино, обриши тај GIF, одмах.
martin_krpan martin_krpan 10:28 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

princi
u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?


Prije par mjeseci sam naletio na neke bolesne podatke tipa: U Huntigtonu 10% ovisnika o heroinu, Charlottesville slično, svakih 6 sati overdose, doktori prepisuju painkillere djeci,... Pomislio sam tada: Jbt, ovima je Obamacare nanio štetu.

princi princi 12:18 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

martin_krpan
princi
u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?


Prije par mjeseci sam naletio na neke bolesne podatke tipa: U Huntigtonu 10% ovisnika o heroinu, Charlottesville slično, svakih 6 sati overdose, doktori prepisuju painkillere djeci,... Pomislio sam tada: Jbt, ovima je Obamacare nanio štetu.


Fresno zovu meth capital of the world. Ovi fašisti su masovno meth heads. Najgore je što imaš ove idiote koji u ime slobode govora legitimizuju i "normalizuju" totalnu kretenizaciju. I to samo eskalira. Pre 20 godina su postavljali bombe u vladine zgrade, danas već imaju svog predsednika u WH. Kako se samo sad sve one priče o "konačnom rešenju" rasnog pitanja, suze radosnice kad je Obama izabran 2008. i "snazi institucija" u USA čine ispraznim.
plausibel plausibel 12:27 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:39 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

šta nas boli uvo za američki fašizam,
kada imamo svoj, živ i solidno inkorporiran.
martin_krpan martin_krpan 13:04 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

princi
martin_krpan
princi
u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?


Prije par mjeseci sam naletio na neke bolesne podatke tipa: U Huntigtonu 10% ovisnika o heroinu, Charlottesville slično, svakih 6 sati overdose, doktori prepisuju painkillere djeci,... Pomislio sam tada: Jbt, ovima je Obamacare nanio štetu.


Fresno zovu meth capital of the world. Ovi fašisti su masovno meth heads. Najgore je što imaš ove idiote koji u ime slobode govora legitimizuju i "normalizuju" totalnu kretenizaciju. I to samo eskalira. Pre 20 godina su postavljali bombe u vladine zgrade, danas već imaju svog predsednika u WH. Kako se samo sad sve one priče o "konačnom rešenju" rasnog pitanja, suze radosnice kad je Obama izabran 2008. i "snazi institucija" u USA čine ispraznim.


Da. Ovi su 100% Tramp glasači. Tramp je obećavao u kampanji i otvaranje coal jobs a tamo je rudnički kraj. Sada fašističko-lažljivo-populistički đavo dolazi po svoje.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:12 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

kakvi gilipteri, k'o naši nacoši ovde po kraju... zlo će biti to gubljenje poslova jedno veliko kada nam rikne i ovo malo socijalizma što je preostalo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:16 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

ovo je jedan odličan članak.
Otprilike je i ono što smo pričali odavno sada više i jasno. Ako si gubitnik u USA, na nekoj široj skali ti si pobednik iz ugla neke Srbije i to iz obzira prema studentima u pokušaju koji masovno odlaze odavde i završavaju sa studiranjem da bi radili ovakve poslove i živeli po nekim američkim vukojebinama. S druge strane ovi prosečni (beli?) amerikanci, koji su niska kvalifikovana snaga, ili ne želi da radi ili gleda u tim imigrantima koji i pristaju da rade na ispodminimum poslovima kao veliku napast. No, i dalje mislim da to nije rasni sukob, iako tako izgleda, nego klasni. Mrzi me i da objašnjavam zašto, tako da se zabeleži da postoji i dobar razlog zašto mislim da ovo nije rasni sukob, ali mrzi me toliko da razglabam. U poslednje vreme sam baš lenj.
princi princi 13:53 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

No, i dalje mislim da to nije rasni sukob, iako tako izgleda, nego klasni.

Pa svaki rasni sukob je u svojoj suštini i klasni. Rase su kulturni koncept*, smišljen s vrlo jasnom, huškačkom namerom.

*Ko klikne na članak, bullshit trader! Bez zajebancije, odličan članak o tome kako su izmišljeni belci.

princi princi 13:58 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

To wet your appetite, a pošto se ljudi ovde strašno lože na citate s interneta, članak počinje sjajnom

There’s nothing that a white man with a penny hates more than a nigger with a nickel!


Još uvek mislim da su stand up comedians najbolji i najpreciznij osmatrači društva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo



Racism drafted every intellectual endeavor to reinforce the idea of an intrinsic superiority to the upper class European. When Darwinism came along, it was immediately adapted as a justification for exactly the same message that had been presented as the will of God previously.


kakvi igrači, br'te... to se zove instrumentalizacija, a ne ovo što naša sirota Služba pokušava!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:11 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

znao sam da nećeš izneveriti (Princi!) i taj poslednji deo rečenice je ionako ostavljen zbog tebe.


martin_krpan martin_krpan 14:39 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Srđan Fuchs
kakvi gilipteri, k'o naši nacoši ovde po kraju... zlo će biti to gubljenje poslova jedno veliko kada nam rikne i ovo malo socijalizma što je preostalo.


Srećom mi imamo fudbalske klubove kao pedagoško-normativne organizacije gdje uvijek postoje mladi volonteri da puknu dva-tri šamara kada neko od omladinaca pretjera sa žutim.
karabasbarabas karabasbarabas 14:39 13.08.2017

Re: XX vek

Predrag Brajovic
Будалетино, обриши тај GIF, одмах.

Sta ti bi, uvek si bio miran i stalozen.
Zao ti ovih sto su dosli u boj jedni protiv drugih?
KO ih jebe, nek se pokolju
svarog svarog 15:00 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

ovo je jedan odličan članak.

Jeste ali ne odgovara na pitanje zasto poslodavci nece da podignu plate. Ako je tacan podatak o nezaposlenosti u USA od 4,3%, to je fakticki puna zaposlenost, odnosno tzv. prirodna nezaposlenost gde su nezaposleni oni koji iz nekog razloga nece ili ne mogu da rade. U takvoj situaciji nadnice moraju da rastu, osim ako postoji rezervoar radne snage. Ako su to bili imigranti koji su drzali nadnice niskim onda ostrija imigrantska politika Trampa smanjuje ponudu radne snage i mora da dovede do povecanja plata. Osim ako se poslodavcima ne isplati vise da uvezu recimo iz Kine neki deo nego da plate Amerikanca da ga pravi. Tu onda opet nastupa Tramp koji preti nekim taksama i carinama na uvoz i hoce da dovuce proizvodnju nazad u US. I ako i tu uspe onda opet moze da se ocekuje rast plata. To je na nacionalnom nivou.
Ali na globalnom ovo znaci da radnici iz treceg sveta dolaze u SAD (prvi svet) rade za male pare po US standardima ali znacajno uvecavaju standard svog zivota i verovatno svojih porodica koje su ostale po juznim amerikama, azijama i afrikama. To sto americka firma uvozi deo iz Kine znaci rast standarda tamosnjih radnika (koji su i dalje miljama od americkih).
Dakle ovi lomovi u SAD, slazem se da su klasni, su posledica globalnog izjednacavanja dohotka (ovo ne mesati sa rastom nejednakosti unutar zemalja). Pitanje je da li uopste moguce da se SAD zatvori i vodi nacionalnu ekonomsku politiku ne obaziruci se na globalne tokove.
A vidi kako prolaze oni sto hoce da povecaju plate

On Thursday, American Airlines, in announcing net earnings of $234 million in the first quarter, also said it was giving pilots and flight attendants pay raises. The airline's stock got hammered, with shares falling more than 8% from Wednesday to Friday.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana