Astrologija| Budućnost| Eksperimenti u blogovanju

Pa, drugari, Prevlaka je...

princi RSS / 30.06.2017. u 22:24

naša. Reakcije u zemlji i inozemstvu?

Ovaaaj... Piranski zaljev. 



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

draganstankovic draganstankovic 16:07 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

anonymous
draganstankovic
alselone
Cerski

Al ce Krkar da se obraduje kad vidi da si se vratio. Jos uvek gajim nezne uspomene na ovu vasu raspravu o avionima.

Samo mi jos reci ko je krkar????

cerski


Šta je Krkar ?

Bas vala ispravicu!

Hvala na primedbi.

cerski
a_jovicic a_jovicic 16:19 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
Hvala na odgovoru i prijatno vece.
cerski

Hvala i Vama gos'n Cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic

Samo mi jos reci ko je ili sta je krkar????

cerski

P.S. Alselone ja uvek uzivam u tvojim silnim postovima na googe+, ne mogu nacitati lepote koju si napisao, da je ruzno jesta ali prosto ti zavidim na talentu!


To vam je nekakav ogorčeni cetinjski entitet s Dorćola.
krkar krkar 09:46 03.07.2017

Jebem ti i mater i oca govnaru

To vam je nekakav ogorčeni cetinjski entitet s Dorćola.


Tebi je entitet već rekao, kad te vidim mlatiću te jer si pizda i govno lažljivo i nezahvalno.

A što si funjarski ukrao iz frižidera flašu manastirske loze - e za to ću da te šutiram kad padneš.
alselone alselone 19:35 03.07.2017

Re: Sta se desilo?

P.S. Alselone ja uvek uzivam u tvojim silnim postovima na googe+, ne mogu nacitati lepote koju si napisao, da je ruzno jesta ali prosto ti zavidim na talentu!


Mislim da si me pomesao sa nekim Cerski. Ja ne koristim G+.
princi princi 19:39 03.07.2017

Re: Jebem ti i mater i oca govnaru

A što si funjarski ukrao iz frižidera flašu manastirske loze - e za to ću da te šutiram kad padneš.

Kukuuuu!

emsiemsi emsiemsi 20:15 03.07.2017

Re: Jebem ti i mater i oca govnaru

krkar
To vam je nekakav ogorčeni cetinjski entitet s Dorćola.


Tebi je entitet već rekao, kad te vidim mlatiću te jer si pizda i govno lažljivo i nezahvalno.

A što si funjarski ukrao iz frižidera flašu manastirske loze - e za to ću da te šutiram kad padneš.

Кркане, уозбиљи се и не прети !
Лајеш ко кочијаш !
Јеботе !
Успут --- шта кажу твоји извори из Сабора о овим догађањима у Пиранском заливу ?
maksa83 maksa83 22:04 04.07.2017

Re: HOROR

Recimo bio si celave glave nosis brkove o naucnicku bradicu, bas kao sto i pristoji nekom sa izvesnog Megatrenda.

Nema budale do matore budale.
draganstankovic draganstankovic 22:22 04.07.2017

Re: HOROR

maksa83
Recimo bio si celave glave nosis brkove o naucnicku bradicu, bas kao sto i pristoji nekom sa izvesnog Megatrenda.

Nema budale do matore budale.

Ionako si neozbiljan, a kad sebi pribavis jednu od mojih masina

GETAC X 500,

razmislicu hocu li da pricam sa tobom.

Uzgred alselone nije toliko mator, bre !

cerski
alselone alselone 22:59 04.07.2017

Re: HOROR

Gle ovo bogtejebo. Pa sto na mene od toliko drugih ludaka ovde? Gde je sada Similis Simili Gaudet?!

Cerski, konjino nenormalna, ako me vec pratis, onda mozes i da se sagnes.

emsiemsi emsiemsi 06:54 05.07.2017

Re: HOROR

maksa83
Recimo bio si celave glave nosis brkove o naucnicku bradicu, bas kao sto i pristoji nekom sa izvesnog Megatrenda.

Nema budale do matore budale.

Да, јеботе !
Морам да признам да, када поразмислим (и) о себи, све више увиђам валидност ове твоје тврдње.
Но, ваљда то тако (и) мора да буде --- што више време пролази, све више уочавам да је једино важно 'добро се зезати'. Понекада ми се појави 'жал' што се нисам и раније више зезао. Наравно, подразумева се да у том зезању не повређујеш друге.

bladerunner92 bladerunner92 08:03 05.07.2017

Re: HOROR

draganstankovic


nista mi nije jasno, samo znam da mi se ne svidja
freehand freehand 15:19 06.07.2017

Re: Jebem ti i mater i oca govnaru

krkar
To vam je nekakav ogorčeni cetinjski entitet s Dorćola.


Tebi je entitet već rekao, kad te vidim mlatiću te jer si pizda i govno lažljivo i nezahvalno.

A što si funjarski ukrao iz frižidera flašu manastirske loze - e za to ću da te šutiram kad padneš.

princi princi 11:15 01.07.2017

Ova presuda, po meni

ima više simbolički značaj. Hrvati nisu prihvatili odluku suda, Slovenci insistiraju da je zakonski obavezujuća. Od početka rata i otcepljenja Hrvatska se silno batrgala da se pokaže kao evropska država. Odluka "Haškog suda nepravde" im je jasno stavila do znanja da ljubav nije obostrana, i da ih Evropa ipak vidi s obe noge na Balkanu.
princi princi 11:18 01.07.2017

Re: Ova presuda, po meni

Inače, sporan deo mora izgleda ovako.

krkar krkar 09:46 03.07.2017

Re: Ova presuda, po meni

princi
Inače, sporan deo mora izgleda ovako.



Ne izgleda
princi princi 14:13 01.07.2017

Nego, pošto su ovi blogovi

i prilika za pokretanje zdravih i korisnih inicijativa, ovih dana sam nešto nabasao na stare blogove Milana M. Ćirkovića. Koje je samo uživanje čitati te blogove! Posebno uživanje predstavlja to što, kad ih čitaš, imaš utisak da čitaš zaista nekakve originalne misli, ne neko prežvakavanje prepisano ili prevedeno iz neke naučno popularne knjige ili sa nekog sajta. LM, šta je s tim čovekom, zašto ga nema češće na televiziji? Može li se učiniti nešto da se čoveku da prominentnije mesto u javnosti? Retko obrazovan, načitan i pametan čovek, Milan M. Ćirković.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

princi
i prilika za pokretanje zdravih i korisnih inicijativa, ovih dana sam nešto nabasao na stare blogove Milana M. Ćirkovića. Koje je samo uživanje čitati te blogove! Posebno uživanje predstavlja to što, kad ih čitaš, imaš utisak da čitaš zaista nekakve originalne misli, ne neko prežvakavanje prepisano ili prevedeno iz neke naučno popularne knjige ili sa nekog sajta. LM, šta je s tim čovekom, zašto ga nema češće na televiziji? Može li se učiniti nešto da se čoveku da prominentnije mesto u javnosti? Retko obrazovan, načitan i pametan čovek, Milan M. Ćirković.


Ako me sećanje ne vara, Ćirković je bio drugosrbijanska kuka, kao uostalom i sve što je na ovom blogu ikad valjalo, a izvesni dr Wu ga je na blogu guzio ko nenormalan (kao i izvesnu skojevku, Biljanu Srbljanović, takođe sjajnu blogerku, a bilo ih je još kvalitetnih, ali sa manjom otpornošću materijala, koji digoše ruke od bloga i rade nešto korisnije u slobodno vreme). A možda je trebalo samo najuriti wu-a, kad je bilo vreme.

Zezam se, bre, i drkoši su valjda potrebni, a i neka cveta tisuću cvetova, sad eto imamo eloja, čarlija, tasu debilog, i još par njih autentičnih ljotićevaca i dronova, to je nama vaša borba dala, samo se treba malo napregnuti i adaptirati na nove uslove.

EDIT: Btw, Ćirković je jedno vreme pisao na Peščaniku (a gde bi drugo?) , mada poslednji put 2012, koliko vidim.
emsiemsi emsiemsi 18:36 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

srdjan.pajic

...

Ako me sećanje ne vara, Ćirković je bio drugosrbijanska kuka, kao uostalom i sve što je na ovom blogu ikad valjalo, a izvesni dr Wu ga je na blogu guzio ko nenormalan (kao i izvesnu skojevku, Biljanu Srbljanović, takođe sjajnu blogerku, a bilo ih je još kvalitetnih, ali sa manjom otpornošću materijala, koji digoše ruke od bloga i rade nešto korisnije u slobodno vreme). A možda je trebalo samo najuriti wu-a, kad je bilo vreme.

Zezam se, bre, i drkoši su valjda potrebni, a i neka cveta tisuću cvetova, sad eto imamo eloja, čarlija, tasu debilog, i još par njih autentičnih ljotićevaca i dronova, to je nama vaša borba dala, samo se treba malo napregnuti i adaptirati na nove uslove.
...

Колико оксиморона у само једној реченици - јеботе, Биљана Србљановић, страшно !
Колико неко треба да буде будалчина да тако лепи етикету љотићевца некоме.
На жалост, твоју и теби сличних, ја, ипак, нећу да признам да су Срби главни узрок свих зала на свету - па да сте 'као кућа'.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:11 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

emsiemsi

Колико оксиморона у само једној реченици - јеботе,


Čarli, i ti si oksimoron, samo bez oksi.
emsiemsi emsiemsi 19:20 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

srdjan.pajic
emsiemsi

Колико оксиморона у само једној реченици - јеботе,


Čarli, i ti si oksimoron, samo bez oksi.

Одмах да си се извинио !
Страшно, какав човек !?
nask nask 19:31 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Milan M. Ćirković


Da ga još uvek na ovom mestu ima verovatno bi danas uživali čitajući njegov blog o penzionisanju Le Grand K.

Mada, bez obzira na novu definiciju kg-a, ukupna masa debilizma u našem narodu neće biti ni za jednu jedinu Plankovu masenu jedinicu umanjena. Nažalost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

emsiemsi
srdjan.pajic
emsiemsi

Колико оксиморона у само једној реченици - јеботе,


Čarli, i ti si oksimoron, samo bez oksi.

Одмах да си се извинио !
Страшно, какав човек !?


Ok, ako se ti prvo izviniš Biljani Srbljanović, to jest meni, zbog pominjanja njenog imena u negativnom kontekstu, uz korišćenja nepristojne reči "jebote".
princi princi 22:16 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Ako me sećanje ne vara, Ćirković je bio drugosrbijanska kuka, kao uostalom i sve što je na ovom blogu ikad valjalo

Video sam ga prošle godine da piše nešto na onom Tržišnom rešenju. Hvalio bog zna kako neki disparaging članak Željke Buturoviću o Kanemanu. TR je više, onako, libertarijanski sajt, a njima, libertarijancima u bliži, onako, Ljotić, Stojadinović, drugosrbijanci su, nekako, više levičarske kuke. Makar i pseudolevičarske.

Ne, Ćirković je bio super. Imao malo nakaradne političke stavove: antidemokrata, bio je za kralja (i otadžbinu), ali to što se nisam slagao s njim ne znači da ga nisam cenio ili da čovek nije bio erudita (za razliku od mene). Mada mi je bio simpa kad pogubi nerve. I on sigurno ne bi umro gladan u Londonu.

Biksi je, bre, skroz drugi lonac ribe. Ona je, žena, novinarka, nije nikad bila rang Ćirkovića.
tsunade tsunade 22:37 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Od početka rata i otcepljenja Hrvatska se silno batrgala da se pokaže kao evropska država. Odluka "Haškog suda nepravde" im je jasno stavila do znanja da ljubav nije obostrana, i da ih Evropa ipak vidi s obe noge na Balkanu.


bez krkara ovaj razgovor ne vodi nikuda.

evropska se taktika kod hrvata ipak pokazala kao efikasna. to jeste evropska država... e sad nekad neka gorka pilulica mora da se proguta u vaspitne svrhe. jesu hrvati manji balkan od srba ali je i taj njihov volumen previše.

alselone alselone 23:13 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Biksi je, bre, skroz drugi lonac ribe. Ona je, žena, novinarka, nije nikad bila rang Ćirkovića.


Cirkovic je covek naucnik, njegovi blogovi su u najmanju ruku radovi za konferenciju. Biksi je bre nedojebana (figurativno) lujka na koksu koja je u jednom momentu nesto lepo napisala i od tada trazi potvrdu u svemu drugom glupom sto napise.
princi princi 23:16 01.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

lujka na koksu

:)))))))))))))))))))
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:52 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

alselone
Biksi je, bre, skroz drugi lonac ribe. Ona je, žena, novinarka, nije nikad bila rang Ćirkovića.


Cirkovic je covek naucnik, njegovi blogovi su u najmanju ruku radovi za konferenciju. Biksi je bre nedojebana (figurativno) lujka na koksu koja je u jednom momentu nesto lepo napisala i od tada trazi potvrdu u svemu drugom glupom sto napise.


Pobiću vas!

Btw, ako me sećanje ne vara, a ne vara me, Biljana je kao retko ko ovde na blogu umela da oplajvazi dr wu-a, da ovaj nije znao gde mu je dupe a gde mu je glava. Žena ima mozak i jezičinu za divljenje. A slutim da odatle možda potiče izvesni animozitet prema njoj (ovo se ne odnosi na mlađanog alse-a, on i ne zna ko je Biljana Srbljanović, nego je od vas starijih drkoša video da je in okrpiti je ovde povremeno, iako je odavno nema, pa bi i on malo da se istakne i oseti kao senior i stara kuka na blogu.)


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Željke Buturoviću


Jel to beše ona tvoja velika ljubav na blogu, kojoj bi i libertarijanstvo oprostio za jedan osmeh, ma taman i da je bila benetova rođena sestra? Jeste, dobra je bila Željka, i ja sam voleo da pročitam njene oštre komentare.




princi princi 01:01 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Pajiću, ti si se izgleda baš nainhalirao nekog laka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:08 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Nego, kad pomenuste koks, da preporučim knjižicu (ako već neko nije, slučajno naleteh na nju dok sam ono uzdisao nad svojom sudbinom hudom na Hitrou): LINK.
nsarski nsarski 01:08 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Jel to beše ona tvoja velika ljubav na blogu, kojoj bi i libertarijanstvo oprostio za jedan osmeh, ma taman i da je bila benetova rođena sestra? Jeste, dobra je bila Željka, i ja sam voleo da pročitam njene oštre komentare.


Aj' priseti se malo Pajitju, nemoj da podležeš lažnim sećanjima i konfabulacijama. Željka je, istina, inteligentna i rečita žena koja je tu svoju tehničko-psihološku edukaciju stavila u službu najcrnjeg konzervativizma ekstremne desnice. Nešto kao ovaj tvoj ljubimac .
.

(W.F. Buckley, ako nisi provalio).
Ona je banovala i brisala levo i desno, pa skoro kao...skoro kao... K (a nije Jozef K.). Njena je bila najvažnija i poslednja. Ona svakako nije bila osoba sa kojom bi ti, baš ti, hteo da imaš odnos on a daily basis. Tvoja naklonost ka socijali za nju znači da si slabić.
A sada se tu pretvaraš da ti je bila "dobra".
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:09 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

princi
Pajiću, ti si se izgleda baš nainhalirao nekog laka.


Znaš me, ja sam ti na lakovima i epoxyju manjeviše po ceo dan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:19 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Ona je banovala i brisala levo i desno, pa skoro kao...skoro kao... K (a nije Jozef K.). Njena je bila najvažnija i poslednja. Ona svakako nije bila osoba sa kojom bi ti, baš ti, hteo da imaš odnos on a daily basis. Tvoja naklonost ka socijali za nju znači da si slabić.
A sada se tu pretvaraš da ti je bila "dobra".


Ali, pazi kad se ovog uopšte ne sećam, na časnu reč, mislim, to da je bila tako zajeban domaćin! Ne znam da li bih hteo da imam "odnos" sa njom, ali mi je ostala u sećanju upravo ovakva kako si je opisao: inteligentna i rečita, ono, da staneš i razmisliš da li ćeš da se upustiš u svađu sa njom. Ali svi libertarijanci koje poznajem su upravo takvi: kad se za to ne bi išlo u zatvor, verovatno bi nas, slabiće, to jest "socijaliste", sve pobili bez zadrške.
alselone alselone 04:50 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

oseti kao senior i stara kuka na blogu


Ne lozi se na banalnosti, ko se kada registrovao.
Mada, uzgred, ja sam se registrovao dve godine pre tebe, stara kuko.

Evo meni 10 obljetnica za mesec dana, a ti ces to tamo tek za dve godine kad se zauka rat elektricni automobili VS fuel cells.
emsiemsi emsiemsi 05:42 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

tsunade
Od početka rata i otcepljenja Hrvatska se silno batrgala da se pokaže kao evropska država. Odluka "Haškog suda nepravde" im je jasno stavila do znanja da ljubav nije obostrana, i da ih Evropa ipak vidi s obe noge na Balkanu.


bez krkara ovaj razgovor ne vodi nikuda.

evropska se taktika kod hrvata ipak pokazala kao efikasna. to jeste evropska država... e sad nekad neka gorka pilulica mora da se proguta u vaspitne svrhe. jesu hrvati manji balkan od srba ali je i taj njihov volumen previše.


Без кркана нити један разговор не води никуда !
Крканееее - шта кажу твоји извори ? Има ли какво приопћење ?
Хоћеш ли моћи својом једрилицом да потрефиш кроз коридор ?
Јбт, Словенци попут Срба - имају пирански коридор док Срби имају брчки коридор.
emsiemsi emsiemsi 05:43 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

alselone
oseti kao senior i stara kuka na blogu


Ne lozi se na banalnosti, ko se kada registrovao.
Mada, uzgred, ja sam se registrovao dve godine pre tebe, stara kuko.

Evo meni 10 obljetnica za mesec dana, a ti ces to tamo tek za dve godine kad se zauka rat elektricni automobili VS fuel cells.

Балавци !
narcis narcis 10:26 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

emsiemsi
alselone
oseti kao senior i stara kuka na blogu


Ne lozi se na banalnosti, ko se kada registrovao.
Mada, uzgred, ja sam se registrovao dve godine pre tebe, stara kuko.

Evo meni 10 obljetnica za mesec dana, a ti ces to tamo tek za dve godine kad se zauka rat elektricni automobili VS fuel cells.

Балавци !

klinac ne galami.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

alselone
oseti kao senior i stara kuka na blogu


Ne lozi se na banalnosti, ko se kada registrovao.
Mada, uzgred, ja sam se registrovao dve godine pre tebe, stara kuko.

Evo meni 10 obljetnica za mesec dana, a ti ces to tamo tek za dve godine kad se zauka rat elektricni automobili VS fuel cells.


Ah, dječače, ti si zaboravio, ili nisi ni znao, da sam ja bio Srki92 na blogu dosta godina pre nego srdjan.pajic. Ta promena je nastala kad mi je dalo autorsku opciju. Tako da sam iz prve ruke gledao i iskusio sve ovo što sam napisao, i još mnogo toga, i dobrog i lošeg, uključujuči bar tri kompletne promene blogosoftvera. Dok su tebe još povijali na široko.
alselone alselone 14:54 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Ah, dječače, ti si zaboravio, ili nisi ni znao, da sam ja bio Srki92 na blogu dosta godina pre nego srdjan.pajic


Pa kako ne bih znao sve tvoje nikove, covece?! Mislim, to sam istetovirao tamo pored "Pozdrav iz Bijelog Polja" tatua.

Nego, iako ti mnogo znaci da budes spomenicar, moram te razocarati, prvi blog na ovom mestu napisan je samo nekih godinu dana pre nego sto sam se uclanio u sektu. Pa eto, neka si ti clan sa rednim brojem 2, odmah posle Restaka.
draganstankovic draganstankovic 15:23 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

alselone
Ah, dječače, ti si zaboravio, ili nisi ni znao, da sam ja bio Srki92 na blogu dosta godina pre nego srdjan.pajic


Pa kako ne bih znao sve tvoje nikove, covece?! Mislim, to sam istetovirao tamo pored "Pozdrav iz Bijelog Polja" tatua.

Nego, iako ti mnogo znaci da budes spomenicar, moram te razocarati, prvi blog na ovom mestu napisan je samo nekih godinu dana pre nego sto sam se uclanio u sektu. Pa eto, neka si ti clan sa rednim brojem 2, odmah posle Restaka.

Dejan Restak je jedno vreme bio i moderator ovog bloga a cini mi se i urednik.
Izuzetno fleksibilan i razuman covek.

cerski
gedza.73 gedza.73 15:30 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Kad smo kod blogovskih uspomena šta je sa Tešanovićkom (beše Jasmina, Jasna, Jelena...)

Imala je 'zanimljive' blogove (ako se dobro sećam) ali je Srbljanović ubedljivo držala prvo mesto.
Kad do'vati štanglu i počne nekontrolisano da mlati stradaju svi koji su joj u dometu na njenom blogu u još pride dva, tri okolna.

Najbolje tuče u blatu su bile oko izbora kad se pojavio LDP. Da su učestvovali samo muškarci to bi nekako i prošlo. Ali blogerke su tu ustanovile pravila MMA borbe bez pravila. Sve je bilo dozvoljeno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:58 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

alselone
Ah, dječače, ti si zaboravio, ili nisi ni znao, da sam ja bio Srki92 na blogu dosta godina pre nego srdjan.pajic


Pa kako ne bih znao sve tvoje nikove, covece?! Mislim, to sam istetovirao tamo pored "Pozdrav iz Bijelog Polja" tatua.

Nego, iako ti mnogo znaci da budes spomenicar, moram te razocarati, prvi blog na ovom mestu napisan je samo nekih godinu dana pre nego sto sam se uclanio u sektu. Pa eto, neka si ti clan sa rednim brojem 2, odmah posle Restaka.


Eh, sad   "sve nikove", imao sam ih samo dva, a ni starog se ne bih odrekao, no mi je pok. Dozetka zapovedila da mora novi nik kad mi je dala autorsku, zbog neke sitne neasvršenosti ondašnjeg blogosoftvera koju su posle, nadljudskim naporima, adaministratori otklonili.

A i te prve godina na blogu su bile najduže.

Samo, ja mislim da grešiš dušu po pitanju Biljane. Ona je, žena, kao retko ko bila verbalno silovana, pa i ovde na blogu, mahom od kojekakvih nacionalističkih protuva i polusveta, tragove toga možeš naći i na starom blogu. Jer je posedovala najomraženiju moguću kombinaciju: žena + inteligentna i izuzetno obrazovana + alapača. E, to kod srpskih domaćina nikad nije prolazilo nekažnjeno. Pogotovu kad je gurala LDP, i gostovala na Peščaniku, koje su, ako se sećaš, ovi mamlazi analitičari iz NSPM proglasili za "ektremiste" u rangu sa SRS, a sve to dok su njihovi patriotski umerenjaci uveliko pljačkali državne resurse, a nacoši na blogu to prihvatili i ponavljali kao papagajčine. Sad, ona jeste bila živac, da li je tu i tamo neko od nje popio tež reč, obrisan komentar ili čak ban, moguće, mada se ja sećam da je mnogo toga bilo zbog otvorenog prostakluka iskazanog prema njoj direktno i lično, a ne toliko zbog stavova. Evo, čak si je i ti, umereni srpski domaćin, spustio u blato sa "navučena na koks" i "jednom napisala nešto lepo". Pogledaj njen CV, ako te ne mrzi, pa onda revidiraj odnos, ako misliš da treba. Ako misliš da ne treba, u redu.









alselone alselone 18:08 02.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Evo, čak si je i ti, umereni srpski domaćin, spustio u blato sa "navučena na koks"

A mislis da je ona avantura sa Somijem bila prvo koriscenje? Moguce, ne kazem. Posto su je uhvatili kod kontejnera verovatno je zena domacica i alapaca isla da baci smece, spotakla se i pala somiju na paket belog.

Uglavnom, ne smeta ona meni sto je zena, jos manje sto je pametna, nego sto ima kretenske stavove, sto je histericna, sto muca, drhti i crkava dok prica jer se lozi kao i Ceda da je to drhtanje u mucanje znak da si jako pametan i da ti se misli roje, toliko bi pametnog rekao, samo ne znas sta pre.

Sto je pozerka, ona najgora pokondirena tikva, sto je u stanju da odredjuje ko sta i gde treba da jede da ne bi bio seljak po njenom misljenju itd.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:15 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Histerična? Preteruješ, alse, ili ne znaš kako histerična žena/muškarac zvuče. Možeš da kažeš da je temperamentna, čak prgava, ali histerična, e, to nije sigurno. I stavovi joj nisu uopšte bili kretenski, naprotiv, nego se tebi možda nisu sviđali, ili ih prosto nisi razumeo, i to je ok.

sto muca, drhti i crkava dok prica j


Ja znam da vi, domaćini, uživate da slušate samo bradate znojave muškarčine, koje kad krenu da izlažu svoje stavove, upru nogama u tlo kao volovi, svaka im je ka u Njegoša, i ne sme niko da zucne, dok izlažu, a ni posle. Ali ako neko nije takav, ne treba ga onda bacati u blato i čizmom gaziti po glavi ako je uzeo da nešto promuca ili čak kaže. Nije ti prošlo kroz glavu da nije svakom lako da javno govori, da je nesiguran, ima tremu, itd? Ali što se Biljane tiče, ništa od toga nije tačno: slušao sam je uživo mnogo puta, i nisam primetio da uopšte muca, zapravo govori vrlo elokventno, fluidno i krajnje razumljivo. Čeda stvarno muca, ali samo kad ga dovate novinari. Ali ja ne znam kakvim misaonim procesom si došao do zaključka da to neko radi namerno, da bi impresionirao auditorijum, bilo čime.

Da rezimiram ono što je bilo jasno odpočetka: ti ustvari nemaš nijedan realan razlog da budeš ovako grub i oštar prema njoj, čak i ako te je možda okrpila nekad na blogu dok je pisala ovde, mada čisto sumnjam, nego se samo povodiš za masom ovih bezveznjakovića koji ponavljaju tu mantru bez mozga, te i ti onda krljaš po njoj. Što je skroz bezveze. Ako ništa drugo, to je nedžentlmenski, i zato pomalo nečekivano sa tvoje strane.




apacherosepeacock apacherosepeacock 06:40 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Ja znam da vi, domaćini, uživate da slušate samo bradate znojave muškarčine, koje kad krenu da izlažu zvoje stavove, upru nogama u tlo kao volovi, svaka im je ka u Njegoša, i ne sme niko da zucne, dok izlažu, a ni posle.


E, to im kazi Pajicu..
gedza.73 gedza.73 09:30 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

jel' istina, ili blogovska urbana, da je imala opciju menjanja drugih komentara i špijanja tuđih pp? Ako jeste i ako se time koristila za to sine stvarno treba da budeš dobar fijuk.
Raspravljaš se s nekim a onda ti se ne svidi njegov komentar pa ga malo modifikuješ kako bi ga dobio u tuči ili mu kamerom zevaš u ruku texas pokera.
Boles, brale. ako je istina.
maksa83 maksa83 09:43 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Boles, brale. ako je istina.

To 99.99999999999999999% nije istina, mislim da je to informacija koja je doputovala ulupana i iskrivljena kroz vreme pošto je bilo nešto na Drupalu gde je mogao svako sve da menja...
emsiemsi emsiemsi 09:48 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

srdjan.pajic
Histerična? Preteruješ, alse, ili ne znaš kako histerična žena/muškarac zvuče. Možeš da kažeš da je temperamentna, čak prgava, ali histerična, e, to nije sigurno. I stavovi joj nisu uopšte bili kretenski, naprotiv, nego se tebi možda nisu sviđali, ili ih prosto nisi razumeo, i to je ok.

sto muca, drhti i crkava dok prica j


Ja znam da vi, domaćini, uživate da slušate samo bradate znojave muškarčine, koje kad krenu da izlažu zvoje stavove, upru nogama u tlo kao volovi, svaka im je ka u Njegoša, i ne sme niko da zucne, dok izlažu, a ni posle. Ali ako neko nije takav, ne treba ga onda bacati u blato i čizmom gaziti po glavi ako je uzeo da nešto promuca ili čak kaže. Nije ti prošlo kroz glavu da nije svakom lako da javno govori, da je nesiguran, ima tremu, itd? Ali što se Biljane tiče, ništa od toga nije tačno: slušao sam je uživo mnogo puta, i nisam primetio da uopšte muca, zapravo govori vrlo elokventno, fluidno i krajnje razumljivo. Čeda stvarno muca, ali samo kad ga dovate novinari. Ali ja ne znam kakvim misaonim procesom si došao do zaključka da to neko radi namerno, da bi impresionirao auditorijum, bilo čime.

Da rezimiram ono što je bilo jasno odpočetka: ti ustvari nemaš nijedan realan razlog da budeš ovako grub i oštar prema njoj, čak i ako te je možda okrpila nekad na blogu dok je pisala ovde, mada čisto sumnjam, nego se samo povodiš za masom ovih bezveznjakovića koji ponavljaju tu mantru bez mozga, te i ti onda krljaš po njoj. Što je skroz bezveze. Ako ništa drugo, to je nedžentlmenski, i zato pomalo nečekivano sa tvoje strane.


Не ради се о њеним политичким или било којим другим ставовима, јер особе као што је она морају у свему да буду најпрве и најдругачије --- писала у крагујевачким "Погледима" прочетничке текстове или се борила за људска права Регионаца и залагање да се Регионци не малтретирају од стране гнусних Срба ...
То је тај тип особе - тзв. крајње егоистичан тип личности.
Уравнотежене и сабране особе причају другачије - њима не треба урлачина и хистеричност да би појачале аргументе.
Истина, није лако достићи стање да се са неким не слажеш, а да га при томе не вређаш. Није то мала работа, то не могу сви.
Atomski mrav Atomski mrav 09:49 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Daj bre, Pajicu - zena je bukvalno gazdovala Blogom u svoje vreme. Ja znam da to tebi ne smeta i da ti nije smetalo jer je gotivis i jer se slazete u svemu i da je svako ko ne misli tako nacos i srbocetnik koji je oslobadjao belu tehniku po ratistima diljem bivse Jugoslavije... ali eto, nekima je bas to smetalo, na primer. Sto je Blog bio njena licna prcija.
freehand freehand 09:52 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Atomski mrav
Daj bre, Pajicu - zena je bukvalno gazdovala Blogom u svoje vreme. Ja znam da to tebi ne smeta i da ti nije smetalo jer je gotivis i jer se slazete u svemu i da je svako ko ne misli tako nacos i srbocetnik koji je oslobadjao belu tehniku po ratistima diljem bivse Jugoslavije... ali eto, nekima je bas to smetalo, na primer. Sto je Blog bio njena licna prcija.

Meni je, na primer, baš super i to što se pola te Pajićeve ekipe našlo među Vučićevim skandinavcima, pa nb znam da li je ogavnije slušati onog Prokića, Andrića ili Čedu kad uđe u fazu.
Srbljanovićkka se bar tu nije brukala.
gedza.73 gedza.73 11:25 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

maksa83
Boles, brale. ako je istina.

To 99.99999999999999999% nije istina, mislim da je to informacija koja je doputovala ulupana i iskrivljena kroz vreme pošto je bilo nešto na Drupalu gde je mogao svako sve da menja...

Onda moje iskreno izvinjenje. bez zajebancije.

Atomski mrav
svako ko ne misli tako nacos i srbocetnik


freehand
što se pola te Pajićeve ekipe našlo među Vučićevim skandinavcima

zato što je vrlo sličan mentalni sklop ljudi koji su skloni da zalepe neistomišljeniku etiketu ljotićevca i onih koji su Tadića nazivali ustašom.
Ljudi koji su do juče bili ekstremni vernici ideologije a onda se prešaltovali na novu drozu. Zilotski teizam. Usput predstavljajući sebe, u oba slučaja, kao neprikosnoveni autoritet.
freehand freehand 11:47 03.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

zato što je vrlo sličan mentalni sklop ljudi koji su skloni da zalepe neistomišljeniku etiketu ljotićevca i onih koji su Tadića nazivali ustašom.


Živeli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:16 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Daj bre, Pajicu - zena je bukvalno gazdovala Blogom u svoje vreme. Ja znam da to tebi ne smeta i da ti nije smetalo jer je gotivis i jer se slazete u svemu i da je svako ko ne misli tako nacos i srbocetnik koji je oslobadjao belu tehniku po ratistima diljem bivse Jugoslavije... ali eto, nekima je bas to smetalo, na primer. Sto je Blog bio njena licna prcija.


Dobro, mrave, da ne palamudimo: daj neko ime postradalog blogera koga znaš, ili nekog koji je, tokom svih ovih godina, istupio i rekao: ja sam taj kojeg je Biljana šikanilara, na pravdi boga, samo zbog drugačijeg mišljenja, bio sam banovan, brisan, onemogućen da napredujem, i tako dalje, evo linka, evo dokaza.

Ja slušam ovo kukumavčenje već deset godina, a stvarno ne mogu da se setim nijednog konkretnog slučaja da je neko od nje zaginuo. Nasuprot tome, evo ti ga dr wu, živ i zdrav primer, dok je još bio u onoj svojoj najgoroj ljotićevskoj fazi, arkanovac takoreći, taj se bre klao sa Biljanom maltene na svakom blogu kad god se ulogovao, i to, ono, na krv i nož, bez rukavica, kako samo on ume. To možeš i sam da vidiš na starom blogu, ako mi ne veruješ, ili se ne sećaš, sve je još tamo. Pa jel mu se nešto desilo? Jel nestao sa bloga? Bio banovan makar samo kod nje na blogovima? Jok, bato, evo ga, poživeo do dana današnjeg, stigao čak i da se reinkarnira, a i dosta se popravio.

Mislim, da blog potraje još nekoliko godina, Biljanu biste optužili da je svojeveremeno blogerima neistomišljenicima golim rukama fetuse iz stomaka čupala (i to pozerski mucajući sve vreme). A gedža bi se opet iščuđavao kakav je ona monstrum od čoveka kad je to bila u stanju da radi. I ko zna da li bi maksa i tada naleteo, da demantuje tu glupost, i da li bii se gedža opet duboko izvinjavao.


emsiemsi emsiemsi 04:50 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

srdjan.pajic
Daj bre, Pajicu - zena je bukvalno gazdovala Blogom u svoje vreme. Ja znam da to tebi ne smeta i da ti nije smetalo jer je gotivis i jer se slazete u svemu i da je svako ko ne misli tako nacos i srbocetnik koji je oslobadjao belu tehniku po ratistima diljem bivse Jugoslavije... ali eto, nekima je bas to smetalo, na primer. Sto je Blog bio njena licna prcija.


Dobro, mrave, da ne palamudimo: daj neko ime postradalog blogera koga znaš, ili nekog koji je, tokom svih ovih godina, istupio i rekao: ja sam taj kojeg je Biljana šikanilara, na pravdi boga, samo zbog drugačijeg mišljenja, bio sam banovan, brisan, onemogućen da napredujem, i tako dalje, evo linka, evo dokaza.

Ja slušam ovo kukumavčenje već deset godina, a stvarno ne mogu da se setim nijednog konkretnog slučaja da je neko od nje zaginuo. Nasuprot tome, evo ti ga dr wu, živ i zdrav primer, dok je još bio u onoj svojoj najgoroj ljotićevskoj fazi, arkanovac takoreći, taj se bre klao sa Biljanom maltene na svakom blogu kad god se ulogovao, i to, ono, na krv i nož, bez rukavica, kako samo on ume. To možeš i sam da vidiš na starom blogu, ako mi ne veruješ, ili se ne sećaš, sve je još tamo. Pa jel mu se nešto desilo? Jel nestao sa bloga? Bio banovan makar samo kod nje na blogovima? Jok, bato, evo ga, poživeo do dana današnjeg, stigao čak i da se reinkarnira, a i dosta se popravio.

Mislim, da blog potraje još nekoliko godina, Biljanu biste optužili da je svojeveremeno blogerima neistomišljenicima golim rukama fetuse iz stomaka čupala (i to pozerski mucajući sve vreme). A gedža bi se opet iščuđavao kakav je ona monstrum od čoveka kad je to bila u stanju da radi. I ko zna da li bi maksa i tada naleteo, da demantuje tu glupost, i da li bii se gedža opet duboko izvinjavao.



Богами, ти би могао ускоро да замениш Вучића !
Како иде оно --- да ли верујеш мени или својим очима !?
Страшно !
gedza.73 gedza.73 12:12 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

A gedža bi se opet iščuđavao kakav je ona monstrum od čoveka kad je to bila u stanju da radi. I ko zna da li bi maksa i tada naleteo, da demantuje tu glupost, i da li bii se gedža opet duboko izvinjavao.

Ja pitao, Maksa napis'o da je tehnički bilo nemoguće, ok i izvinjenje.

ali mi se i dalje ne dopada kao osoba. Nije monstrum, samo mi deluje pomalo kao histerična lujka.
znam da sam samo jedan anonimac na blogu, da je BIljana poznat pisac, da joj skidam kapu za otvorena vrata (i celoj ekipi) ali kao osoba mi ič ne uliva poverenje.


tsunade tsunade 13:20 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

cerski


šta znači ovo cerski? potpis umesto pozdrava ili nešto jače?
princi princi 13:48 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

tsunade
cerski


šta znači ovo cerski? potpis umesto pozdrava ili nešto jače?

Ja mislim, a nek me ispravi čestiti Dragan Stanković, da to znači da je ovaj DS s Cera ili iz Pocerja. Znači Dragan Stanoković iz Podavalja se potpisuje sa Avalski. Kao Fantom. Verovatno ima i kosmajska verzija.
draganstankovic draganstankovic 15:23 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

tsunade
cerski


šta znači ovo cerski? potpis umesto pozdrava ili nešto jače?


Potpis.

cerski
draganstankovic draganstankovic 15:24 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

princi
tsunade
cerski


šta znači ovo cerski? potpis umesto pozdrava ili nešto jače?

Ja mislim, a nek me ispravi čestiti Dragan Stanković, da to znači da je ovaj DS s Cera ili iz Pocerja. Znači Dragan Stanoković iz Podavalja se potpisuje sa Avalski. Kao Fantom. Verovatno ima i kosmajska verzija.

Kao sto sam napisao cerski je potpis, a uporedo oznacava autenticnost teksta.

cerski
maksa83 maksa83 15:42 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Kao sto sam napisao cerski je potpis, a uporedo oznacava autenticnost teksta.

Cerski čoveče neko te slagao da je 'digitalni potpis' bilo kakvo slovo otkucano na kompjuteru.
emsiemsi emsiemsi 16:20 04.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

draganstankovic
tsunade
cerski


šta znači ovo cerski? potpis umesto pozdrava ili nešto jače?


Potpis.

cerski

А шта значи то cerski ?
Atomski mrav Atomski mrav 02:24 06.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

Dobro, mrave, da ne palamudimo: daj neko ime postradalog blogera koga znaš, ili nekog koji je, tokom svih ovih godina, istupio i rekao: ja sam taj kojeg je Biljana šikanilara, na pravdi boga, samo zbog drugačijeg mišljenja, bio sam banovan, brisan, onemogućen da napredujem, i tako dalje, evo linka, evo dokaza.


Neka se javi ko nije tu?
Hoćeš link na obrisane komentare? Sorry, ne umem to da izvedem.
Atomski mrav Atomski mrav 02:26 06.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

To 99.99999999999999999% nije istina, mislim da je to informacija koja je doputovala ulupana i iskrivljena kroz vreme pošto je bilo nešto na Drupalu gde je mogao svako sve da menja...


Ne baš svako, makso, ne baš svako...
tyson tyson 09:43 06.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

članak Željke Buturović

Željka je bila odlična.

princi princi 14:04 06.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

tyson
članak Željke Buturović

Željka je bila odlična.


Slažem se. Ona je meni u potpuno istoj kategoriji kao Ćirković. Potpuno weird, ali vrlo pametna i, što se ono kaže, rječita. Artikulisanost i pamet, nema je previše na blogu. Doduše, ni u životu.
emsiemsi emsiemsi 16:56 06.07.2017

Re: Nego, pošto su ovi blogovi

princi
tyson
članak Željke Buturović

Željka je bila odlična.


Slažem se. Ona je meni u potpuno istoj kategoriji kao Ćirković. Potpuno weird, ali vrlo pametna i, što se ono kaže, rječita. Artikulisanost i pamet, nema je previše na blogu. Doduše, ni u životu.

Еееее, али је зато женама неподношљива, уместо да се њоме поносе.
filip3f filip3f 15:34 01.07.2017

Wow

Zaliva koliko hoćeš,mozga nigde.Nema većeg smora od Balkana i usijanih glava.
emsiemsi emsiemsi 05:46 02.07.2017

Re: Wow

filip3f
Zaliva koliko hoćeš,mozga nigde.Nema većeg smora od Balkana i usijanih glava.

Глупости !
Па Британци су ишли пар хиљада морских миља да ратују за "своје" Фокланде због неколико хиљада оваца и десетак чобана --- тако балкански.
Јер, када се погледа карта, види се голим оком да им Фокланди (и) природно припадају.
narcis narcis 10:25 02.07.2017

Re: Wow

emsiemsi
filip3f
Zaliva koliko hoćeš,mozga nigde.Nema većeg smora od Balkana i usijanih glava.

Глупости !
Па Британци су ишли пар хиљада морских миља да ратују за "своје" Фокланде због неколико хиљада оваца и десетак чобана --- тако балкански.
Јер, када се погледа карта, види се голим оком да им Фокланди (и) природно припадају.

da, foklandi se prirodno naslanjaju na doversku obalu i šta ti nije jasno tu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:24 02.07.2017

Re: Wow

Јер, када се погледа карта, види се голим оком да им Фокланди (и) природно припадају.


Dokle god se na referendumu izjasnjava vecina da oce sa GB, sto foklandska sto severnoirska - geografija se tu ne pita nista..
emsiemsi emsiemsi 13:30 02.07.2017

Re: Wow

apacherosepeacock
Јер, када се погледа карта, види се голим оком да им Фокланди (и) природно припадају.


Dokle god se na referendumu izjasnjava vecina da oce sa GB, sto foklandska sto severnoirska - geografija se tu ne pita nista..

Па сада !
Негде се референдум сматра валидним, а негде не сматра. Како газдама одговара.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:33 02.07.2017

Re: Wow

Негде се референдум сматра валидним, а негде не сматра. Како газдама одговара.


Nezavisno od toga, tako je tamo glasovao narod svidelo se to tebi ili ne.
cane cane 13:42 02.07.2017

Re: Wow

Dokle god se na referendumu izjasnjava vecina da oce sa RF, sto krimska sto donecko-luganska - geografija se tu ne pita nista..



alselone alselone 13:44 02.07.2017

Re: Wow

glasovao


glasao
alselone alselone 13:45 02.07.2017

Re: Wow

cane
Dokle god se na referendumu izjasnjava vecina da oce sa RF, sto krimska sto donecko-luganska - geografija se tu ne pita nista..



A je l' moze tako i RS i Sever Kosova?
vcucko vcucko 14:31 02.07.2017

Re: Wow

narcis

da, foklandi se prirodno naslanjaju na doversku obalu i šta ti nije jasno tu?

U zemlji tanga i fudbala, za ovo "foklandi" bi omastio zatvora. Las Islas Malvinas, hombre!
narcis narcis 14:49 02.07.2017

Re: Wow

vcucko
narcis

da, foklandi se prirodno naslanjaju na doversku obalu i šta ti nije jasno tu?

U zemlji tanga i fudbala, za ovo "foklandi" bi omastio zatvora. Las Islas Malvinas, hombre!

el tako, nači lapsus mensa, valjda sam pogodio :)
ko će gi pogodi sa ta imena ni foklandi mi ne deluje ništa manje inglipš, čak i više nego maldivi.
ja samo mislim da italiji treba da se vrati ono što smo joj mi titovi komunisti oteli, pa zvalo se to maldivi, foklandi ili istra pula i dalmacija, pošteno.
vcucko vcucko 15:14 02.07.2017

Re: Wow

narcis

ja samo mislim da italiji treba da se vrati ono što smo joj mi titovi komunisti oteli, pa zvalo se to maldivi, foklandi ili istra pula i dalmacija, pošteno.

Talijanski su bili Istria, Fiume i Zara. Split nije. Split bi bio preneukusan zalogaj čak i za respektabilnu Republiku Talijanaca.
emsiemsi emsiemsi 16:19 02.07.2017

Re: Wow

apacherosepeacock
Негде се референдум сматра валидним, а негде не сматра. Како газдама одговара.


Nezavisno od toga, tako je tamo glasovao narod svidelo se to tebi ili ne.

Ма шта ме брига - да су гласовале и овце !
Рекао сам само то да се референдум призна када одговара газдама, а када не одговара, онда се не признаје.
a_jovicic a_jovicic 16:38 02.07.2017

Re: Wow

narcis
vcucko
narcis

da, foklandi se prirodno naslanjaju na doversku obalu i šta ti nije jasno tu?

U zemlji tanga i fudbala, za ovo "foklandi" bi omastio zatvora. Las Islas Malvinas, hombre!

el tako, nači lapsus mensa, valjda sam pogodio :)
ko će gi pogodi sa ta imena ni foklandi mi ne deluje ništa manje inglipš, čak i više nego maldivi.
ja samo mislim da italiji treba da se vrati ono što smo joj mi titovi komunisti oteli, pa zvalo se to maldivi, foklandi ili istra pula i dalmacija, pošteno.

Ti baš 'oćeš da omastiš kolac ... Malvini ... ne Maldivi. Maldivi su na totalno drugom kraju sveta (i tamo inače primenjuju šerijatski zakon)
cane cane 22:31 02.07.2017

Re: Wow

A je l' moze tako i RS i Sever Kosova?


sto se mene tice, da.

kao i zapadna makedonija.
narcis narcis 23:00 02.07.2017

Re: Wow

a_jovicic
narcis
vcucko
narcis

da, foklandi se prirodno naslanjaju na doversku obalu i šta ti nije jasno tu?

U zemlji tanga i fudbala, za ovo "foklandi" bi omastio zatvora. Las Islas Malvinas, hombre!

el tako, nači lapsus mensa, valjda sam pogodio :)
ko će gi pogodi sa ta imena ni foklandi mi ne deluje ništa manje inglipš, čak i više nego maldivi.
ja samo mislim da italiji treba da se vrati ono što smo joj mi titovi komunisti oteli, pa zvalo se to maldivi, foklandi ili istra pula i dalmacija, pošteno.

Ti baš 'oćeš da omastiš kolac ... Malvini ... ne Maldivi. Maldivi su na totalno drugom kraju sveta (i tamo inače primenjuju šerijatski zakon)

ma kad se ovaj naš Цуцко umeša u priču oma me zbuni i ubije u pojam pa pravim moždane greške ,
narcis narcis 23:02 02.07.2017

Re: Wow

vcucko
narcis

ja samo mislim da italiji treba da se vrati ono što smo joj mi titovi komunisti oteli, pa zvalo se to maldivi, foklandi ili istra pula i dalmacija, pošteno.

Talijanski su bili Istria, Fiume i Zara. Split nije. Split bi bio preneukusan zalogaj čak i za respektabilnu Republiku Talijanaca.

neznan ja samo san gledo kako su ćetnici onomad po split lovili jude zaraćun ustaša i talijani držali banku.
predatortz predatortz 16:00 01.07.2017

Mali zaliv, ali puno kazuje

Nadam se da će ovaj slovenačko-hrvatski spor oko zaliva otvoriti oči i onim najtupavijim EU vernicima koji smatraju da ulaskom u tu organizaciju granice među članicama postaju nebitne. Znam da mnogi misle da će narodi i narodnisti bivše nam države ponovo ushićeno igrati kozaračko kolo pod EU petokrakama, ali to je već dijagnoza.
princi princi 22:03 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

Hrvati ne priznaju odluku suda, ali pravi test će sada biti reakcija EU. Mislim, da podsetimo prihvatanje EU arbitracije je bio uslov za ulazak Hrvatske u EU 2013. godine.
tsunade tsunade 22:45 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje


Nadam se da će ovaj slovenačko-hrvatski spor oko zaliva otvoriti oči i onim najtupavijim EU vernicima koji smatraju da ulaskom u tu organizaciju granice među članicama postaju nebitne.


nije valjda da ih hrvati i slovenci čine bitnim.
predatortz predatortz 22:52 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

tsunade

Nadam se da će ovaj slovenačko-hrvatski spor oko zaliva otvoriti oči i onim najtupavijim EU vernicima koji smatraju da ulaskom u tu organizaciju granice među članicama postaju nebitne.


nije valjda da ih hrvati i slovenci čine bitnim.



Hrvati i Slovenci znaju da iznosiš ono što si i uneo. Stari su to lisci koji ne veruju u to da je EU nešto što će večno da traje. Voleo bih da i mi to shvatimo.
alselone alselone 23:09 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

Hrvati ne priznaju odluku suda

To me uopste ne cudi. Hrvati su prilicno natripovani, mnogo vise nego mi u najgore Slobino doba. Problem je sto nisu bili porazeni kada su radili istorijski najgnusnije zlocine. Sve ostale zlocinacke nacije su pravedne pobednicke nacije okupirale i naterale ih da se denacifikuju, samo su ujke uspeli da se prisljamce kao ravnopravni u YU.

Da nije bilo Tita i nejakog srpskog rukovodstva, Srbija je morala da okupira HR posle WWII i da ih tako drzi jedno 40, 50 godina, pa da im onda u etapama ponudi suverenitet.

Ali avaj. Zato i imamo ovo sto imamo.
predatortz predatortz 23:18 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

Moratorijum kojim bi Nemcima i Hrvatima bilo uskraćeno pravo na samostalnu državu, vojsku i policiju bi trebalo da traje minimum sto godina.

Sve ostalo je izrugivanje žrtvama.

Ovo stanje, po kom su Hrvati kao zreli za EU a mi ne, je nagrada zločina.
alselone alselone 23:23 01.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje


Ovo stanje, po kom su Hrvati kao zreli za EU a mi ne, je nagrada zločina.


Pa da. Jasno ti je ko ih je izgurao.

nask nask 12:37 02.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

Sve ostale zlocinacke nacije


Stvarno?

Da nije bilo Tita


Jebo nas Tito ali zajebo nas Aca.
vcucko vcucko 15:03 02.07.2017

Re: Mali zaliv, ali puno kazuje

predatortz
Moratorijum kojim bi Nemcima i Hrvatima bilo uskraćeno pravo na samostalnu državu, vojsku i policiju bi trebalo da traje minimum sto godina.

Sve ostalo je izrugivanje žrtvama.

Ovo stanje, po kom su Hrvati kao zreli za EU a mi ne, je nagrada zločina.

A zašto ne gledati to sa druge strane.
Hrvatima (i naravno Nemcima kao spiritus movensu cele stvari) jeste mesto u EU. Kao takvima u kao takvoj. Prvi sam se smejao (ja koji sam učestvovao u ratu protiv mlade Hrv države) kad su primili Rum i Bug isključivo zato što su istočnije i strateški im važnije u zatvaranju Rusije sa Crnog mora. Zemlje u kojima su carevali drumski i dunavski razbojnici, kao što ih je opisao još Žil Vern pre vek i po. A Hrv ne, smehotres od licimurštine.
Kogod kako smatra, nama tamo nit' je mesto, nit' nas neko tamo hoće.
alselone alselone 23:22 01.07.2017

Cirkovic

Meni je ovo genijalno.

Cirkovic uradio review Kardashev scale. Da je ovo malo jace prosirio mogao je napisati odlican SF roman.
draganstankovic draganstankovic 15:34 02.07.2017

Re: Cirkovic

alselone
Meni je ovo genijalno.

Cirkovic uradio review Kardashev scale. Da je ovo malo jace prosirio mogao je napisati odlican SF roman.


Dr. M.M. Cirkovic je pre vise od 10 godina dao predloge za prosirenje Kardaseve skale.
OVO je uradjeno tek pre dve godine.


cerski
alselone alselone 15:41 02.07.2017

Re: Cirkovic

Dr. M.M. Cirkovic je pre vise od 10 godina dao predloge za prosirenje Kardaseve skale.
OVO je uradjeno tek pre dve godine.


U pravu si. Ranije je bio linkovan neki njegov clanak na glavnoj Wiki strani o Kardasev strani. Danas ga vise nema. Onda sam malo guglao i nasao ovo novo.
narcis narcis 10:09 02.07.2017

italija



i šta ako se italija pozove na svoje istoriske granice
princi princi 16:01 02.07.2017

Re: italija

narcis


i šta ako se italija pozove na svoje istoriske granice

Istra objektivno ništa nema s Hrvatskom, kulturno, istorijski, svakako, potpuno zaseban entitet. Oni bi trebalo da budu nezavisna država.
predatortz predatortz 18:49 02.07.2017

Re: italija

princi
narcis


i šta ako se italija pozove na svoje istoriske granice

Istra objektivno ništa nema s Hrvatskom, kulturno, istorijski, svakako, potpuno zaseban entitet. Oni bi trebalo da budu nezavisna država.


Istra je Hrvatskoj pripala nakon genocida nad domicilnim stanovništvom. Meni su naročito zanimljivi oni blogošupci koji taj detalj nikad ne pominju kada nam opisuju šta su sve ždrali i lokali u "Lijepoj njihovoj", dok su im usta puna govana o tome kako je RS nastala na genocidu. A to što je u Sarajevu i Tuzli oko 2% Srba, to nije genocid...
narcis narcis 23:06 02.07.2017

Re: italija

princi
narcis


i šta ako se italija pozove na svoje istoriske granice

Istra objektivno ništa nema s Hrvatskom, kulturno, istorijski, svakako, potpuno zaseban entitet. Oni bi trebalo da budu nezavisna država.

ma meni interesantno da podjebavam hrvaćane povodom razgraničenja i na par statusa nalepio ovu kartu i niko da šukne, sve se prave mutavi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana