Društvo| Istorija| Politika

Projekcije

kukusigameni RSS / 26.06.2017. u 09:38

Lazy-Person-1_1.jpg

Sada već davne 2011. godine, nakon suđenja, na sajtu B92 izašla je vest o presudi Mijajlu Mijailoviću za ubistvo švedske ministarke Ane Lind. To ubistvo je imalo ceo niz aspekata i nagađanja (zašto i kako i čemu i zašto baš tada...) ali to nije danas tema mog interesovanja.

Nakon izricanja presude Mijajlo Mijailović je izjavio:

 "Osećao sam mržnju prema političarima, i švedskim i srpskim. Smatrao sam ih odgovornim za svoje neuspehe."

Takođe je izjavio da njegov čin nema nikakve veze sa intervencijom NATO-a 1999. godine na Jugoslaviju, već da je za svoj loš život, nezaposlenost i bolest krivio isključivo političare. Takođe je tvrdio da je sasvim slučajan izbor bio nesrećna ministarka jer je isto tako "sasvim slučajno" sreo u nekom tržnom centru, a eto, imao je kod sebe nož.

Ubica je živeo od nadoknada za nezaposlenost i bolest, nije imao skoro nikakvo obrazovanje i kako sam navodi, nikakvu bududućnost.

I opet, nije ovaj blog o njemu, niti o ministarki Ani Lind. Blog je o jednom komentaru na vest o presudi, koji sam tada iskopirao i sačuvao, kao jedno sjajno zapažanje.

Komentar je potpisao izvesni Misha, a komentar je glasio: 

"Tipična autoritarna balkanska ličnost, kojoj su drugi krivi za njene sopstvene probleme. Ono što sam treba da pruži drugima kao doprinos zajednici, takav tip ljudi traži od političara kao kakvih mađionicara da reše posledice njegove sopstvene neodovornosti, a naravno, naši politicari pristaju da manipulišu tom potrebom za prebacivanjem odgovornosti na njih, pa obećavaju rešenje problema koje je nemoguće njima samima da reše. Naime, ako ja sam učim školu samo da otaljam, onda radim svoj posao kao od bede, lenčarim i gledam kako da se izvučem od odgovornosti života, a uz to sam sklon prevari, mitu, korupciji, to nijedan politički sistem ne može da reši, to mogu samo ja sam. Ako politika počne time da se bavi, to je civilizacijsko vraćanje u srednji vek, vek autoritarnosti i licemerstva."

Naravno, u slučaju Mijailovića, radilo se o psihijatrijskom bolesniku. Ali, ta njegova ekstremna mržnja koja je rezultirala ubistvom jedne uspešne političarke (koliko se sećam, čak i omiljene) je samo krajnost stanja koje danas živimo u Srbiji zahvaljujući tabloidnom novinarstvu i "politici kačenja meta" političkim protivnicima i nekim javnim ličnostima, koje imaju snage da podignu glas protiv sada već ozbiljne autokratije.

A čini mi se da je "Misha" u nekoliko rečenica komentara, opisao baš ono čime svaki autokrata najviše voli da manipuliše. 



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 10:13 26.06.2017

...

Što reče Džon Kenedi:

"Ne pitajte se šta vaša država može da učini za vas, već šta vi možete da učinite za vašu državu."

Gde bi ovo "vaša država" slobodno moglo da se proširi i na "svet i ljudi oko vas."

p.s.

Inače, po mnogima psihološke projekcije upravo u dobroj meri i predstavljaju osnovu politike ili marketinga.

Na primer, neki političar ili neki proizvod modeluju se u skladu sa određenom ciljnom grupom tako da bivaju pogodni za projekcije sa pomenute ciljne grupe po različitim osnovama. Baš mislio da napišem nešto na tu temu.


kukusigameni kukusigameni 11:09 26.06.2017

Re: ...

jinks
Baš mislio da napišem nešto na tu temu.


Udri po tastaturi.
jinks jinks 11:13 26.06.2017

Re: ...

Baš juče krenuo da kopam po onlajn bibliotekama braće Rusa u potrazi za literaturom :)
eloy eloy 11:49 26.06.2017

ugao posmatranja


Što reče Džon Kenedi:
"Ne pitajte se šta vaša država može da učini za vas, već šta vi možete da učinite za vašu državu."


I onda je recimo Lee Harvey Oswald shvatio poruku Kenedija i uradio za svoju državu to što je recimo uradio. Sve je to relativno.
jinks jinks 12:45 26.06.2017

Re: ugao posmatranja

I onda je recimo Lee Harvey Oswald shvatio poruku Kenedija i uradio za svoju državu to što je recimo uradio. Sve je to relativno.

Sad, pitanje je da li je bio samo Lee ... ali ko god da je i uradio to što je uradio imao je, po svoj prilici, ipak na umu pre sebe nego bilo šta drugo (iako je možda u tom trenutku i mislio da ima na umu baš državu).
eloy eloy 14:07 26.06.2017

Re: ugao posmatranja

iako je možda u tom trenutku i mislio da ima na umu baš državu).


Zavisi na koju državu misliš.
jinks jinks 14:44 26.06.2017

Re: ugao posmatranja

Zavisi na koju državu misliš.

Ima lepa Ekova knjiga o obećanim zemljama, i možda je u stvaru, na kraju baš na neku od tih utopijskih varijanti taj neko (ili neki) i mislio. Ako ništa drugo utopiju u kojoj su svi u atentat i upleteni za nijansu bogatiji.

A to je možda upravo ona zemlja koju sanja i gorepomenuti junak ovog bloga - neki imaginarni film u kome je on, a ne neko drugi, centralni lik kome je sve podređeno, i gde je za svako odstupanje od utopijske idilične slike koja se oko njega vrti kriv neko drugi a ne on sam.
michiganac michiganac 22:39 26.06.2017

Re: ugao posmatranja

eloy

I onda je recimo Lee Harvey Oswald shvatio poruku Kenedija i uradio za svoju državu to što je recimo uradio. Sve je to relativno.

Šta je uradio?!
-----------------------


Enivej, kad smo već kod 'F'-kategorija, srbaljski mindset najvećma je tek nemjerljiva psihokompleksna mutant-dijagnoza. Da bi se "očistili" od svih akutnih simptoma potrebno bi bilo nekoliko generacija odraslih u relativnom blagostanju, ali avaj.. time is Over! Razmjere autodestrukcije naprosto su nesagledive.




Doduše, i na dalju nedaću, ni bližnji komšiluk ne odudara u fundamentu.
eloy eloy 00:51 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Tipična autoritarna balkanska ličnost, kojoj su drugi krivi za njene sopstvene probleme.


Predpostavljam da ti je težište priče na ovoj rečenici. Ok. Samo mi reci da li se slažeš u kontekstu prethodnog da je Anders Bering Brejvik koji je poubijao 77 mladih ljudi tipična autoritarna skandinavska ličnost - recimo ?

Zasmetalo mi je to što si tendeciozno težište bacio na autoritarna balkanska ličnost. Psihopate su psihopate,ubice su ubice sve ostalo je.... da ne širimo priču. Uvek može da se spinuje i zameni teza iz određenih razloga ali to devalvira suštinu. Zar je Balkan tako crn ? 77:1 Žrtve su žrtve.

Naravno, u slučaju Mijailovića, radilo se o psihijatrijskom bolesniku. Ali, ta njegova ekstremna mržnja koja je rezultirala ubistvom jedne uspešne političarke (koliko se sećam, čak i omiljene) je samo krajnost stanja koje danas živimo u Srbiji zahvaljujući tabloidnom novinarstvu i "politici kačenja meta" političkim protivnicima i nekim javnim ličnostima, koje imaju snage da podignu glas protiv sada već ozbiljne autokratije.


Eto zamena teze. Ubio je jer je psihijatrijski bolesnik a ne zato što je život u Srbiji takav kakav je. Zašto je ubio Brejvik ?
kukusigameni kukusigameni 08:32 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

eloy
Zar je Balkan tako crn ?


Da, balkan je tako crn.
anonymous anonymous 09:51 27.06.2017

Re: ugao posmatranja




Jebi ga, kad moram da ti odgovorim.
Nije Balkan crn, nego je crno tebi i Pajketu pred očima.

Nije autoritarnost i adekvatan mentalitet otkriven na Balkanu nego na drugim lokacijama.
Čitaj Rajha i Froma, Frankfurtovce generalno, pa će biti jasnije.
Eloy je u pravu i primedba mu je na mestu.

kukusigameni kukusigameni 10:08 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous


U ovom slučaju ja bih radije da ti pročitaš Cvijića.

Valjda je i njemu bilo crno pred očima, kao Pajketu i meni.
eloy eloy 11:59 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Da, balkan je tako crn.


Ko li ga sve farba u crno ?

Mala digresija onako usput

izvor b92

Potvrđeno: Holandija delimično kriva za smrti u Srebrenici

Hag -- Apelaciono veće holandskog suda potvrdilo da Holandija snosi delimičnu odgovornost za smrt 300 muslimana koji su ubijeni u Srebrenici.........

Polako, sve se na kraju dovede u ravnotežu, priroda voli ravnotežu
anonymous anonymous 12:44 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

kukusigameni
anonymous


U ovom slučaju ja bih radije da ti pročitaš Cvijića.

Valjda je i njemu bilo crno pred očima, kao Pajketu i meni.


Tebra, nije Cvijić univerzalni preparat koji može da se iskoristi baš svaki put kada treba popljuvati Srbe i "Balkance".

Primećujem ja da ti je namera iskrena i pozitivna i podržao bih je.
Ali si pomalo nevešto povezao jedan atentat, jedno ubistvo, psihijatrijski slučaj i komentar slučajnog prolaznika, koji te je toliko dojmio da si ga citirao.

Sve to da bi se ukazalo na autoritarni mentalitet Balkan aca.

Autoritarnost kao i varvarizam nisu omeđeni ni geografski, a ni nacionalno.

TVoj tekst je sporan što to predviđa.
niccolo niccolo 13:05 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Autoritarnost kao i varvarizam nisu omeđeni ni geografski, a ni nacionalno.

Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?
eloy eloy 13:29 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?


Recimo neko bi to video drugačije.
Nešto puno u zadnje vreme kvazianaliza, smarača pljuvača, trovača i srbozabrinutih da bi bilo baš spontano ,slučajno i nedaj bože dobronamerno.Složićeš se da je bitno i ko kaže a ne samo šta kaže.
Evo zamoliću te da smogneš snage i da pokušaš u bar 5 rečenica da kažeš nešto pozitivno,lepo i afirmativno o Srbiji i građanima Srbije danas. Ima li nešto dobro ovde u tom hebenom Mlečnom putu.

ponekad baš zavidim komšijama Hrvatima kako su neprikosnoveni u odbrani domovine,domovinskog rata i svega što ima prefiks Hr. Vidi se da vole svoju zemlju u svakom detalju koliko mnogi ovde ne vole svoju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:57 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?

Иначе, то је реторичка тактика и Вучића па тако и целог СНСа.

новинар: -- Председниче, намештају се тендери, бесправно се руше објекти...
председник: -- А где, кажите ми, ко, уосталом, није важно, вама није сметало када су моји претходници, ДОСовска власт, када је целе фабрике поклањала својим људима, без тендера фабрике за две марке, када су бесправно раселили Роме, тада је срушено десет пута више кућа него ово што ви мени пребацујете, када је зна се који тајкун добијао који год плац пожели, то вам није сметало а две срушене бараке, то вам смета?!

Значи, ово блог сморови по томе се не разликују од Вучића.
anonymous anonymous 14:00 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Autoritarnost kao i varvarizam nisu omeđeni ni geografski, a ni nacionalno.

Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?


A što bi me onda bilo briga i za "Srbe"

Interesantno je da baš oni koji se distanciraju od svega što je nacionalno, paradoksalno razmišljaju zarobljeni u nacionalnim okvirima.

I to nikako ne prepoznaju.

I pored stalnog podsećanja.


niccolo niccolo 14:08 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

u bar 5 rečenica da kažeš nešto pozitivno,lepo i afirmativno o Srbiji

Srbija je jako lepa zemlja, sa velikim brojem mesta za obilazak. Izdajaju se istorijski spomenici poput ostataka carskih gradova iz vremena Rima, te prirodne lepote naročito pogodne za obilazak pešačenjem, planinarenjem i vožnjom bicikla. Tu je i međunarodna plovna reka Dunav, kojom se mogu obilaziti Petrovaradinska, Kalemegdanska, Smederevska, Ramske i Golubačka tvrđava. Naročito je pogodno to što se većina atrakacija ne obilazi u prevelikom broju tj. nije došlo do najezde turista, dobrim delom i stoga što do jednog broja od njih nije jednostavno doći zbog slabije razvijene i održavane mreže puteva u poređenju sa razvijenijim državama. Takođe, većinu atrakcija je moguće obići bez plaćanja ili uz minimalne cene ulaznica, tako da je sve što vam treba vreme, volja i dobra obuća. *

ponekad baš zavidim komšijama Hrvatima kako su neprikosnoveni u odbrani domovine,domovinskog rata i svega što ima prefiks Hr. Vidi se da vole svoju zemlju u svakom detalju koliko mnogi ovde ne vole svoju.

Hrvati su danas poslednja država EU dobrim delom i zbog gomile kvazipatriota što stalno skaču na njihove patriote kad god ovi drugi uzmu da kritikuju nešto.


* Računam barem trojka.
anonymous anonymous 14:09 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

... Mogao bih da odgovorim :

1.Boli me uvo što prebacuješ nešto Srbima, ja sam odgovoran samo za lične postupke.

2.Boli me uvo za sve što prebacuješ Srbima, ako je to konstanta i kod svih drugih nacija.

Niti su Srbi izabrani narod, a niti je to bilo koji drugi narod.

A niti je bilo ko od nas Jan Pala, Sokrat ili Isus.


Dakle,.....
niccolo niccolo 14:11 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

A što bi me onda bilo briga i za "Srbe"

Pa šta se javljaš onda sa 73 komentara ako te baš briga? Ja i jesam nacionalista, odakle ti to da nisam, zato me pre svega i zanima kako je kod mene, a ne kako je kod Eskima. Za njih me boli patka, nek vode kako znaju i umeju.

Значи, ово блог сморови по томе се не разликују од Вучића.

Saglasan.
eloy eloy 14:17 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Srbija je jako lepa zemlja, sa velikim brojem mesta za obilazak. Izdajaju se istorijski spomenici poput ostataka carskih gradova iz vremena Rima, te prirodne lepote naročito pogodne za obilazak pešačenjem, planinarenjem i vožnjom bicikla. Tu je i međunarodna plovna reka Dunav, kojom se mogu obilaziti Petrovaradinska, Kalemegdanska, Smederevska, Ramske i Golubačka tvrđava. Naročito je pogodno to što se većina atrakacija ne obilazi u prevelikom broju tj. nije došlo do najezde turista, dobrim delom i stoga što do jednog broja od njih nije jednostavno doći zbog slabije razvijene i održavane mreže puteva u poređenju sa razvijenijim državama. Takođe, većinu atrakcija je moguće obići bez plaćanja ili uz minimalne cene ulaznica, tako da je sve što vam treba vreme, volja i dobra obuća. *


Naravno,pametno ,lukavo i očekivano - ljudi nigde. Ako te ne mrzi ajd nešto o ljudima.
anonymous anonymous 14:28 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
A što bi me onda bilo briga i za "Srbe"

Pa šta se javljaš onda sa 73 komentara ako te baš briga? Ja i jesam nacionalista, odakle ti to da nisam, zato me pre svega i zanima kako je kod mene, a ne kako je kod Eskima. Za njih me boli patka, nek vode kako znaju i umeju.

Значи, ово блог сморови по томе се не разликују од Вучића.

Saglasan.


Skapirao sam ja da si se ti prepoznao kao" tipična balkanska autoritarna ličnost "

Ja nisam.

Zato mi smeta.
anonymous anonymous 14:41 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Predrag Brajovic
Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?

Иначе, то је реторичка тактика и Вучића па тако и целог СНСа.

новинар: -- Председниче, намештају се тендери, бесправно се руше објекти...
председник: -- А где, кажите ми, ко, уосталом, није важно, вама није сметало када су моји претходници, ДОСовска власт, када је целе фабрике поклањала својим људима, без тендера фабрике за две марке, када су бесправно раселили Роме, тада је срушено десет пута више кућа него ово што ви мени пребацујете, када је зна се који тајкун добијао који год плац пожели, то вам није сметало а две срушене бараке, то вам смета?!

Значи, ово блог сморови по томе се не разликују од Вучића.



Analogija ti je- nikakva.
angie01 angie01 15:27 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Naravno,pametno ,lukavo i očekivano - ljudi nigde. Ako te ne mrzi ajd nešto o ljudima.


nije da nikolou treba advokat:))),...al ste brate udavili- skoro svaki blog, ista grupa, istim smaranjem-iz meni potpuno nerazumljivih razloga, stalnim napadima na sve one koji nesto- sto je fakat problematicno- kritikuju.

i u pravu je Brajovic, istim manipulativnim nacinom, kao sto to cini sns,...cekaj, je l ne sme da se ukaze na stvari koje nisu u redu, upravo zato sto bi trebalo da se poprave, jer nam je stalo...jer ce odmah da dodtrci nacionalisticka garda, da obrani svetost neodranjivog:))), koje ugrozavaju ovi nesrbi, mrzitelji svoje zemlje...nepatriJote.
niccolo niccolo 15:59 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Ja nisam.

Zato mi smeta.

Smeta ti što se nisi prepoznao? Bez brige, ti si tipičan primer, pitaj ostale ako meni ne veruješ...
niccolo niccolo 16:00 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

pametno

Fala, fala
eloy eloy 16:13 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

al ste brate udavili- skoro svaki blog, ista grupa, istim smaranjem-iz meni potpuno nerazumljivih razloga


Naspram grupe u kojoj si se prepoznala. Šta, jel imate tapiju na ovaj blog? Navikli da vam se ćuti i povlađuje ? Kad završite posao oćete ko voljeni vam Krlo u preletanje prosvetljeni?

Vaš dim je sveti dim a svi ostali pitchini dimovi što bi rekla Vedrana.

Ajd bar nek neko prevede neku pesmu sa engleskog baš mi Krlo nedostaje.
Jel pecaš još uvek ? Daj nešto o pecanju.
eloy eloy 16:48 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Smeta ti što se nisi prepoznao? Bez brige, ti si tipičan primer, pitaj ostale ako meni ne veruješ


Naprotiv smeta mi jeftina podmetačina.

Ja i jesam nacionalista, odakle ti to da nisam, zato me pre svega i zanima kako je kod mene, a ne kako je kod Eskima


Ti možda misliš da si nacionalista pa kao ono ja iz najbolje namere......

ljudi traži od političara kao kakvih mađionicara da reše posledice njegove sopstvene neodovornosti

Ljudi traže od političara da srede sistem gde će moći normalno da rade i žive od svoga rada i umeća.

onda radim svoj posao kao od bede, lenčarim i gledam kako da se izvučem od odgovornosti života,


Nije tačno, Srbi i Balkanci kada dođu u sređene sisteme nisu uopšte ovakvi kakvim ih kvalifikuješ - naprotiv - vrlo cenjeni radnici i stručnjaci. Urniše ih koruptivni i truli sistem, nepotizam, pseudopartijska i jedina doktrina svega, gde kardiohirurg ima platu 600 evra a starlete vode diplomatiju sa kupljenim diplomama.

radim svoj posao kao od bede, lenčarim i gledam kako da se izvučem od odgovornosti života, a uz to sam sklon prevari, mitu, korupciji, to nijedan politički sistem ne može da reši, to mogu samo ja sam


Naprotiv to jedino treba i može da reši samo i jedino politički sistem - pa ko drugi kreira taj milje ? Zašto Srbija nije u praksi zaživela kapitalizam posle 20 godina reformi ničega ? To rešava politika, vlada,ministri.

Sad kad pogledam ti si sve lepo definisao osim ključne stvari. Nije meta tvoje kritike tipična autoritarna balkanska ličnost već tipični politički establišment na balkanu. Samo je pitanje svih pitanja zašto se tako dugo održavaju i zašto im većina ukazuje poverenje. A ni to nije nepoznanica.

ps. Ministri Aleksandar Vulin i Zoran Đorđević rotiraće se na ministarskim funkcijama, pa će Vulin biti ministar odbrane, a Đorđević ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.

niccolo niccolo 17:11 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Nije tačno, Srbi i Balkanci kada dođu u sređene sisteme nisu uopšte ovakvi kakvim ih kvalifikuješ - naprotiv - vrlo cenjeni radnici i stručnjaci.

Ako izuzmemo da ti je ovo najopštije moguće opšte mesto i da mi generalno nije poznato koji to pripadnici drugih nacija koji se održe u sređenim sistemima nisu cenjeni radnici i stručnjaci, valja konstatovati da su Srbi i Balkanci (i ne samo oni), kad dođu u sređene sisteme, pobegli iz siromašnog društva u bogatije društvo i moraju da se pokažu, inače se vraćaju u ono siromašno društvo, gde će pored toga još i da ih ogovaraju da nisu uspeli napolju. I onda im tipična balkanska autorarna ličnost čak i pomaže da budu bolji radnici, jer im je blisko karakteru da ćute i rade šta god im se kaže, važno da neko drugi nađe posao i isplati platu na kraju meseca. To što se tiče radnika. Što se tiče stručnjaka, oni uopšte ne spadaju u opis koji si citirao. Naravno, sve ovo spominjem zanemarujući osnovno pitanje - ko su ti vredni Srbi i Balkanci koji večito biraju isti politički establišment, pošto ispade da ti ljudi koji čine politički establišment i nisu Srbi i Balkanci, nego neki gušteri/vanzemljaci, šta li već...
anonymous anonymous 17:26 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Ja nisam.

Zato mi smeta.

Smeta ti što se nisi prepoznao? Bez brige, ti si tipičan primer, pitaj ostale ako meni ne veruješ...
ml

Dao sam ti preporuku.
Ajd sad da razgovaramo o autoritarnoj ličnosti.
Šta znaš o tome?

Ili bi ti pre o Srbima?
niccolo niccolo 17:42 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Ajd sad da razgovaramo o autoritarnoj ličnosti.

Ajde, daj neku autentičnu misao.
anonymous anonymous 17:44 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Ajd sad da razgovaramo o autoritarnoj ličnosti.

Ajde, daj neku autentičnu misao.


Pitao sam - o kakvoj ličnosti se radi.

Ako su već Srbi takvi.
niccolo niccolo 17:48 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Pitao sam - o kakvoj ličnosti se radi.

Nisi, predložio si da razgovaramo. To je ono kad ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto, pa ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto i tako...A ono kad ti postavljaš pitanja a neko odgovara se zove ispitivanje, ima dobrih 8 godina kako sam ja završio sa ispitivačima i nemam ambiciju da me se opet ispituje...
angie01 angie01 18:06 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Naspram grupe u kojoj si se prepoznala


koje grupe? gde sam se prepoznala?-ovo nisu pitanja,...ovde sama blogujem, zastupam iskljucivo svoje misljenje,...niti mislim da imam tapiju, niti mi ko cuti niti povladjuje- krlo mi nije voljeni-dapace,...takav sunovrat je fakat tesko ponoviti.

e, a to sa dimom- to ti pricam, stalno bre pustate tu dimnu zavesu, cim neko zucne nesto, sa sve etiketiranjem, svrstavanjem,...alo brate, pa "casna tapija" odbrane svesrpskog od zlih neprijatelja u sopstvenim redovima, koji se usudjuju da kazu to sto vide....


Jel pecaš još uvek ?


ne:)...sad samo konzumiram.
anonymous anonymous 18:18 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Pitao sam - o kakvoj ličnosti se radi.

Nisi, predložio si da razgovaramo. To je ono kad ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto, pa ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto i tako...A ono kad ti postavljaš pitanja a neko odgovara se zove ispitivanje, ima dobrih 8 godina kako sam ja završio sa ispitivačima i nemam ambiciju da me se opet ispituje...


Tebra , ti kažeš nešto, naprimer, da su Srbi, Balkanci, pa i ja, autoritarne ličnosti, a ja kažem - okej možda.

Ali objasni mi šta pod tim podrazumevaš.

To je razgovor.
Ili po tebi, možda nije.
anonymous anonymous 18:18 27.06.2017

Re: ugao posmatranja




....
anonymous anonymous 18:18 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

...
kukusigameni kukusigameni 18:26 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous
Tebra X 3


Popravi miša. Zaglavio ti se desni taster
eloy eloy 18:32 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

, a to sa dimom- to ti pricam, stalno bre pustate tu dimnu zavesu, cim neko zucne nesto, sa sve etiketiranjem, svrstavanjem,...alo brate, pa "casna tapija" odbrane svesrpskog od zlih neprijatelja u sopstvenim redovima, koji se usudjuju da kazu to sto vide....

Da ali kontraargumente i drugačija viđenja odmah etiketiraš smaranjem, davljenjem - prosto nije lepo i izaziva kontrareakciju.

Ako je ovo blog monologa i druženja starih znanaca istomišljenika onda oprosti što kvarim žurku.
anonymous anonymous 18:32 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

kukusigameni
anonymous
Tebra X 3


Popravi miša. Zaglavio ti se desni taster

Briši sav višak.
Kucam iz ne baš ugodne situacije.
kukusigameni kukusigameni 18:34 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous
kukusigameni
anonymous
Tebra X 3


Popravi miša. Zaglavio ti se desni taster

Briši sav višak.
Kucam iz ne baš ugodne situacije.


Jes, pa da me prozivate da sam kao Krlo
niccolo niccolo 19:26 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Tebra , ti kažeš nešto

Ama, čoveče, pa to je rekao taj Kukuov Misha i objasnio je šta pod time podrazumeva - blog i jeste o njegovoj definiciji. Dakle, definiciju već imamo, pa ako u tom svetlu ponovo pogledaš komentare, videćeš da sam ja prvo komentarisao o tome da po određenim blogerima odmah moraju da se izlistaju sve negativne pojave u svim ostalim društvima, ako se želi kritikovati srpsko društvo, a da sam posle pokazao Eloyu da iz toga što su Srbi navodno "veoma cenjeni radnici i stručnjaci" ne mora logički da proizlazi da nisu "tipično autoritarne balkanske ličnosti" kako to Misha shvata. Jel vidiš sad da objektivno gledajući samo pokušavaš da ispituješ praveći se da razgovaraš?

a ja kažem - okej možda.

Daj link na komentar gde si to rekao, ja ne vidim nijedan takav komentar.


angie01 angie01 19:36 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

Da ali kontraargumente i drugačija viđenja odmah etiketiraš smaranjem, davljenjem


ne, nego taj konstantni nalet istih likova na apsolutno svakog ko nesto kritikuje, to sam rekla da je smaracina, jer jeste.

protiv drugacijeg misljenja nemam nista, dapace, zbog toga sam najvise i ovde,...ako nisi primetio, mnogi neistomisljenici prilicno pristojno razmene ta neka razlicita vidjenja i u tome je ceo smisao ovog mesta- ovi nasrtaji su nesto sasvim drugo.
anonymous anonymous 22:10 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Autoritarnost kao i varvarizam nisu omeđeni ni geografski, a ni nacionalno.

Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?


Nepodnošljiva je lakoća kojom se svako osporavanje " negativnih pojava u Srba" sagledava kao " kvazipatriotizam smarača"

A niko da se doseti da se - pod

1....radi o generalizaciji koja je kao takva.... pogrešna.

2....metodološki greši, ako se bilo kome, pa i jednom narodu, ukazuje samo na negativnosti , a ne i pozitivne momente.

Nikakve to, dakle, veze nema sa patriotizmom.

Pre bih rekao sa postmodernizmom.
niccolo niccolo 22:22 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

1....radi o generalizaciji koja je kao takva.... pogrešna.

2....metodološki greši, ako se bilo kome, pa i jednom narodu, ukazuje samo na negativnosti , a ne i pozitivne momente.

A generalizacija o pozitivnim momentima nije pogrešna?


Nego, nisam hteo o tome, više me zanima koji metod je po tvom viđenju u pitanju i u čemu se tu sastoji metodološka greška?


Treće, zanima me tvoje viđenje - koliko neko mora da bude funkcionalno nepismen, da kažemo od 1 do 10 gde je jedan najmanja vrednost a deset najveća, ako pod Srbi/Čileanci/Eskimi shvati bukvalno svakog pripadnika tih naroda umesto većinu?

Edit: Šta bi s linkom?
anonymous anonymous 22:56 27.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
1....radi o generalizaciji koja je kao takva.... pogrešna.

2....metodološki greši, ako se bilo kome, pa i jednom narodu, ukazuje samo na negativnosti , a ne i pozitivne momente.

A generalizacija o pozitivnim momentima nije pogrešna?


Nego, nisam hteo o tome, više me zanima koji metod je po tvom viđenju u pitanju i u čemu se tu sastoji metodološka greška?


Treće, zanima me tvoje viđenje - koliko neko mora da bude funkcionalno nepismen, da kažemo od 1 do 10 gde je jedan najmanja vrednost a deset najveća, ako pod Srbi/Čileanci/Eskimi shvati bukvalno svakog pripadnika tih naroda umesto većinu?

Edit: Šta bi s linkom?



Psihologija vaspitanja nas uči da je pogubno u vaspitanju dece UKAZIVATI detetu samo na mane.
Izvuci analogiju i po pitanju nacije.

O autoritarnosti se može razgovarati i bez vezivanja za naciju.
A da efekat i razumevanje budu veći.

Zbog pogrešnog pristupa i predrasuda krene se navijački i fenomen se zapravo nikad ne istraži.

Zato je i moguće da se mešaju autoritarna ličnost i autokrata kao i da se sve povezuje sa odsustvom građanske odgovornost i podaničkim mentalitetom, što je opet nešto sasvim treće.

Dakle. babe i žabe... sve na gomilu....
emsiemsi emsiemsi 05:19 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous
niccolo
Autoritarnost kao i varvarizam nisu omeđeni ni geografski, a ni nacionalno.

Pa šta, što bi nas na ovom blogu zanimala autoritarnost i varvarizam Čileanaca? Zbog čega je neophodno, svaki put kada se govori o nekakvoj negativnoj pojavi u Srba, a da se ne bi nakačili nekakvi kvazipatriotski smarači, da se odmah listiraju negativne pojave u svim ostalim postojećim društvima u Mlečnom putu?


Nepodnošljiva je lakoća kojom se svako osporavanje " negativnih pojava u Srba" sagledava kao " kvazipatriotizam smarača"

A niko da se doseti da se - pod

1....radi o generalizaciji koja je kao takva.... pogrešna.

2....metodološki greši, ako se bilo kome, pa i jednom narodu, ukazuje samo na negativnosti , a ne i pozitivne momente.

Nikakve to, dakle, veze nema sa patriotizmom.

Pre bih rekao sa postmodernizmom.


Ја бих то повезао са глупошћу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:42 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous


Tebra , ti kažeš nešto, naprimer, da su Srbi, Balkanci, pa i ja, autoritarne ličnosti, a ja kažem - okej možda.

Ali objasni mi šta pod tim podrazumevaš.

To je razgovor.
Ili po tebi, možda nije.


Nisu svi - ti si protototalitarna ličnost; ti bi žrtvovao celu naciju zarad sukoba sa Zapadom, pošto sam nisi bio uspešan u njihovom sistemu uređenja društva. To se vidi po tome kako te obuzme hladnoća kada ti ideologija preplavi svest. Drugim rečima, ti si kvazipatrioita jer ti niti Srbija niti Srbi nisu bitni, već realizacija tvoje ideologije, koja je opet produkt tvoje lične neostvarenosti.


Srbija je jako lepa zemlja, sa velikim brojem mesta za obilazak. Izdajaju se istorijski spomenici poput ostataka carskih gradova iz vremena Rima, te prirodne lepote naročito pogodne za obilazak pešačenjem, planinarenjem i vožnjom bicikla. Tu je i međunarodna plovna reka Dunav, kojom se mogu obilaziti Petrovaradinska, Kalemegdanska, Smederevska, Ramske i Golubačka tvrđava. Naročito je pogodno to što se većina atrakacija ne obilazi u prevelikom broju tj. nije došlo do najezde turista, dobrim delom i stoga što do jednog broja od njih nije jednostavno doći zbog slabije razvijene i održavane mreže puteva u poređenju sa razvijenijim državama. Takođe, većinu atrakcija je moguće obići bez plaćanja ili uz minimalne cene ulaznica, tako da je sve što vam treba vreme, volja i dobra obuća. *


Colo, a' si napis'o ovo, k'o moj Filip za kontrolni iz prirode i društva!

A di je has, pa mladići borovi i devojke jele ljubu se pošteno za crvenoplavobele?!

Meni je recimo lep kod Srba socijalni aspekt, što su ljudi drugari, taj neki južnoevropski temperament.
niccolo niccolo 05:46 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Psihologija vaspitanja nas uči da je pogubno u vaspitanju dece UKAZIVATI detetu samo na mane.
Izvuci analogiju i po pitanju nacije.

Evo odličnog primera zbog čega je bolje izbegavati generisanje bulšita po komentarima - sad si na kraju završio implicirajući da su nacije, recimo Srbi, na nivou dece.
niccolo niccolo 05:47 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Colo, a' si napis'o ovo, k'o moj Filip za kontrolni iz prirode i društva!

Pa jesam odmah rekao da računam na trojku
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:48 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

emsiemsi
[

Ја бих то повезао са глупошћу.


Ja, opet, i sa ličnom zlobom, sujetom, manipulativnom inteligencijom, pa možda samo profesijom - recimo, dobija neke sitne pare od Rusa da podgreva mržnju i strah od Zapada, sitne za ozbiljni kapital, a nekome opet život znače i kratkoročno donose hleb.

Ja bih rekao da su Srbi, dugoročno, narod bez vizije i strategije i narod koji živi od danas do sutra, sa razrađenim kriptopolicijskim metodama pljačkanja rođene zemlje i rođenog naroda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:50 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Colo, a' si napis'o ovo, k'o moj Filip za kontrolni iz prirode i društva!

Pa jesam odmah rekao da računam na trojku


4-, za iskrenost.
anonymous anonymous 07:00 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Srđan Fuchs
anonymous


Tebra , ti kažeš nešto, naprimer, da su Srbi, Balkanci, pa i ja, autoritarne ličnosti, a ja kažem - okej možda.

Ali objasni mi šta pod tim podrazumevaš.

To je razgovor.
Ili po tebi, možda nije.


Nisu svi - ti si protototalitarna ličnost; ti bi žrtvovao celu naciju zarad sukoba sa Zapadom, pošto sam nisi bio uspešan u njihovom sistemu uređenja društva. To se vidi po tome kako te obuzme hladnoća kada ti ideologija preplavi svest. Drugim rečima, ti si kvazipatrioita jer ti niti Srbija niti Srbi nisu bitni, već realizacija tvoje ideologije, koja je opet produkt tvoje lične neostvarenosti.



Anonymous :

Srki , ti li si.
Zdravo i tebi.

Da bih izbegao mogućnost da sam te pogrešno shvatio, pojasni mi, molim te, kakvo značenje za tebe imaju pojmovi :

protototalitarna ličnost i ostvarena ličnost.

I koja je to moja "ideologija" ?

Šta za tebe znači pojam "ideologija"?

Usput

Čisto da se bolje razumemo.

Možda ti i jesi u pravu.






emsiemsi emsiemsi 07:04 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Srđan Fuchs
emsiemsi
[

Ја бих то повезао са глупошћу.


Ja, opet, i sa ličnom zlobom, sujetom, manipulativnom inteligencijom, pa možda samo profesijom - recimo, dobija neke sitne pare od Rusa da podgreva mržnju i strah od Zapada, sitne za ozbiljni kapital, a nekome opet život znače i kratkoročno donose hleb.

Ja bih rekao da su Srbi, dugoročno, narod bez vizije i strategije i narod koji živi od danas do sutra, sa razrađenim kriptopolicijskim metodama pljačkanja rođene zemlje i rođenog naroda.

Глупости !
anonymous anonymous 07:28 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Pitao sam - o kakvoj ličnosti se radi.

Nisi, predložio si da razgovaramo. To je ono kad ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto, pa ti kažeš nešto, pa ja kažem nešto i tako...A ono kad ti postavljaš pitanja a neko odgovara se zove ispitivanje, ima dobrih 8 godina kako sam ja završio sa ispitivačima i nemam ambiciju da me se opet ispituje...


A imaš ambiciju da staneš iza pojma/etikete, iako nisi baš siguran da znaš njegovo značenje.

Razgovor/ dijalog, nije - ja kažem, ti kažeš....
To je brbljaonica,.... ušančeno, monološko, postiranje tvrdih iskaza bez davanja mogućnosti njihovog dovođenja u pitanje.

Razgovor počinje iskazom na koji se drugi sagovornik nadovezuje, prethodno proveravajući da li pod pojmovima kojim barataju obojica podrazumevaju isti sadržaj.

Da bi se izbegli nesporazumi i komunikacija nastavila u nenasilnom maniru, bez agresije i uzvratnog etiketiranja.

Tek nakon toga se dovodi u pitanje istinitost samog iskaza.

Tako ja razumem dijalog - otvoren za razmenu ideja.
niccolo niccolo 07:47 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

4-, za iskrenost

bladerunner92 bladerunner92 08:34 28.06.2017

Re: ugao posmatranja


niccolo

Pa šta se javljaš onda sa 73 komentara


Molim te Niccolo nemoj tako . Meni je bitno da se on vratio . Vec sam se zabrinula da ga je mozda zauvek otelo neko pleme dojilja koje su ga u obozavanju ili pojele ili podojile do smrti ili da je uso u neku dark web grupu obozavatelja Putina pa da su mu istetovirali na celu Putin pa sad ne sme da se pojavi medju nama. A on se na svu srecu vratio, mozda malo izgoreo ali isti onaj nas stari Anonimni sa tetoviranim mozgom i sve je opet ok, mogu da odahnem
Anonimni
anonymous anonymous 09:45 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

bladerunner92

niccolo

Pa šta se javljaš onda sa 73 komentara


Molim te Niccolo nemoj tako . Meni je bitno da se on vratio . Vec sam se zabrinula da ga je mozda zauvek otelo neko pleme dojilja koje su ga u obozavanju ili pojele ili podojile do smrti ili da je uso u neku dark web grupu obozavatelja Putina pa da su mu istetovirali na celu Putin pa sad ne sme da se pojavi medju nama. A on se na svu srecu vratio, mozda malo izgoreo ali isti onaj nas stari Anonimni sa tetoviranim mozgom i sve je opet ok, mogu da odahnem
Anonimni


Ćao amazonska ratnice,
... i ja se tebi radujem.


Drago mi je da nisi mogla da me zaobiđeš.

A što se tiče zabrinutosti za moje zdravlje da zadovoljim tvoju radoznalost.

Nisam izgoreo, samo malo preplanuo.
Čuvam se sunca i uživam u toploj vodi Jonskog mora.

Za samo 10 evrića po osobi, u apartmanskoj vili sa bazenom.

Prošlog leta sam sličan trošak imao i u Nici.

Ovo ti navodim , ne hvale radi, nego kao dokaz da i mi nikakvi Srbi neostvareni i kapital logikom neopterećeni i radom u nikakvoj Srbiji možemo sebi po nešto da priuštimo.

Bez prevelikih odricanja.

E, zato ja ne bih nigde iz Srbije, ma kakva ona bila.

anonymous anonymous 09:54 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

niccolo
Psihologija vaspitanja nas uči da je pogubno u vaspitanju dece UKAZIVATI detetu samo na mane.
Izvuci analogiju i po pitanju nacije.

Evo odličnog primera zbog čega je bolje izbegavati generisanje bulšita po komentarima - sad si na kraju završio implicirajući da su nacije, recimo Srbi, na nivou dece.

Ne Srbi na nivou dece, nego Srbi u neprekinutom procesu stigmatizacije.

Sličan proces se odigravao u Nemačkoj u periodu između dva rata.

Nepodnošljivost takve situacije bila je jedan od uzroka ponovne nemačke agresije.
bladerunner92 bladerunner92 10:14 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Ćao amazonska ratnice,


kakva bre ratnica
ja sam patriJota a ne ti
domovina se brani lepotom

Za samo 10 evrića po osobi, u apartmanskoj vili sa bazenom.


nisam znala da je ovako nesto moguce

anonymous anonymous 10:28 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

bladerunner92
Ćao amazonska ratnice,


kakva bre ratnica
ja sam patriJota a ne ti
domovina se brani lepotom

Za samo 10 evrića po osobi, u apartmanskoj vili sa bazenom.


nisam znala da je ovako nesto moguce



Jes, vala...


Za lepotu još jedan

Kad estetika zameni racionalno-logički lihvarsko-korporativni turbo kapitalizam desiće se stvarna tranzicija iz epohe u epohu.

Lepo će doneti slobodu.

Nikakve veze to sa čika Putinom, koji jedini sprečava da ne postanemo globalno roblje...... nema.



emsiemsi emsiemsi 10:37 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

bladerunner92
Ćao amazonska ratnice,


kakva bre ratnica
ja sam patriJota a ne ti
domovina se brani lepotom
...


Окачи слику да проверимо !
bladerunner92 bladerunner92 10:37 28.06.2017

Re: ugao posmatranja


Nikakve veze to sa čika Putinom, koji jedini sprečava da ne postanemo globalno roblje...... nema.



aaaaaaa ...epa dobro onda , nisam znala

Kad estetika zameni racionalno-logički lihvarsko-korporativni turbo kapitalizam desiće se stvarna tranzicija iz epohe u epohu.

Lepo će doneti slobodu.

ovo , naravno, nista nisam razumela ali verujem ti
anonymous anonymous 10:46 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

emsiemsi
bladerunner92
Ćao amazonska ratnice,


kakva bre ratnica
ja sam patriJota a ne ti
domovina se brani lepotom
...


Окачи слику да проверимо !


Jebote patak.
Saglasan.

Usput

Kako se ja toga nisam setio.
bladerunner92 bladerunner92 10:58 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

anonymous anonymous 11:16 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

bladerunner92


Ja nisam kao emsiemsi.... Poverovao sam ti na reč.



niccolo niccolo 15:28 28.06.2017

Re: ugao posmatranja

Vec sam se zabrinula da ga je mozda zauvek otelo neko pleme dojilja koje su ga u obozavanju ili pojele ili podojile do smrti ili da je uso u neku dark web grupu obozavatelja Putina pa da su mu istetovirali na celu Putin pa sad ne sme da se pojavi medju nama.

Što bi rekao Docs, weird shit...
anonymous anonymous 11:35 26.06.2017

O slučajnosti.....

... bih ja pre, umesto o mentalitetu Malog čoveka, koji se gušteriše, a očekuje da neko drugi umesto njega.... izbaci đubre.
angie01 angie01 11:48 26.06.2017

prvo, drago mi je da te vidim:)

drugo, nisam bas najbolje razumela poruku...

istina je- svako mora da se potrudi i pobrine za sebe- ako vec nije jedini naslednik bogatog ujaka u Americi, koji je u poznim godinama,...ali je drzava u kojoj zivi ta, koja za to samosnalazene daje okvire (ne)mogucnosti i (ne)uslova.

znaci, ako su neki pojedinci organizovani u strankama izasli na izbore i svojim programom ponudili kako ce drzavu voditi u ime gradjana i zato bili izabrani za taj posao, oni i jesu odgovorni za to kako ceo taj aparat funkcionise i koliko je on dobar za sve one koji ga placaju,...da se u tom sistemu samosnalaze- jer pojedinac ne moze sam da te stavke savlada, ako su one instalirane tako da sluze i budu dobre samo za povlascene-one koji o njima odlucuju i njihovim dodavacima.
kukusigameni kukusigameni 22:04 26.06.2017

Re: prvo, drago mi je da te vidim:)

Najs tu si ju tu

angie01
ako vec nije jedini naslednik bogatog ujaka u Americi, koji je u poznim godinama,...


Pa i za ovo mora da se potrudi.


angie01
ali je drzava u kojoj zivi ta, koja za to samosnalazene daje okvire (ne)mogucnosti i (ne)uslova.


Tačno.


angie01
znaci, ako su neki pojedinci organizovani u strankama izasli na izbore i svojim programom ponudili kako ce drzavu voditi u ime gradjana i zato bili izabrani za taj posao, oni i jesu odgovorni za to kako ceo taj aparat funkcionise i koliko je on dobar za sve one koji ga placaju,...


Jesu. Politički, a i krivično, ukoliko su počinili neko krivično delo.

Mada je na dan izbora ta politička krivica (odgovornost) podeljena 50%-50% sa biračima.

Kako vreme odmiče, taj procenat odgovornosti se menja i povećava se na račun onih izabranih.

Problem nastaje, kada krivca ljudi pronalaze u političarima, drugim državama, sveCkim silama, HAARP-ovima, marsovcima i sudbini. Onda nisu kadri da donose odluke jer su unapred sigurni da će neko drugi biti kriv za neuspeh. A često je to.

NNN NNN 12:26 26.06.2017

Istraživačko novinarstvo

Posle tog ubistva,
neki naš tabloid odmah otrčao u (čini mi se) Pružatovac kod Mladenovca
i intervjuisali babu ubice i ona otprilike rekla (bar je tako nekako preneto):
Nije moj Mića ubica, ne bi on to uradio!
kukusigameni kukusigameni 13:13 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

Ana Lind je bila u Beogradu i trebalo je da se sastane sa Zoranom Đinđićem. Ako se ne varam, bila je u MIP u vreme njegovog ubistva.
Događaj o kome je reč u ovom blogu, ubistvo ministarke Lind, se dogodio iste godine u septembru.
anonymous anonymous 13:42 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

kukusigameni
Ana Lind je bila u Beogradu i trebalo je da se sastane sa Zoranom Đinđićem. Ako se ne varam, bila je u MIP u vreme njegovog ubistva.
Događaj o kome je reč u ovom blogu, ubistvo ministarke Lind, se dogodio iste godine u septembru.

Sasvim slučajno je ubijena ministarka koja je sasvim slučajno imala zakazani sastanak sa Đinđićem baš na dan njegovog ubistva.

Sasvim slučajno je baš nju izabrao sasvim slučajno ludak iz Srbije.

Sasvim slučajno i ovo pišem.

eloy eloy 14:03 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

Sasvim slučajno i ovo pišem.


Sasvim slučajno je sve jasno osim onoga što nije jasno a sve što je nejasno ima spontanu tendenciju da se razjasni. Pa kome nije jasno.....

Iza krajnje nejasnih stvari uvek stoji lova - to je bar jasno.
tyson tyson 19:20 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

anonymous
Sasvim slučajno je ubijena ministarka koja je sasvim slučajno imala zakazani sastanak sa Đinđićem baš na dan njegovog ubistva.

Sasvim slučajno je baš nju izabrao sasvim slučajno ludak iz Srbije.

Sasvim slučajno i ovo pišem.

Matematika je jasna.


nask nask 21:44 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

tyson
anonymous
Sasvim slučajno je ubijena ministarka koja je sasvim slučajno imala zakazani sastanak sa Đinđićem baš na dan njegovog ubistva.

Sasvim slučajno je baš nju izabrao sasvim slučajno ludak iz Srbije.

Sasvim slučajno i ovo pišem.

Matematika je jasna.





Q.E.D.
kukusigameni kukusigameni 21:55 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

tyson
Matematika je jasna.


100 maraka je 100 maraka!

eloy eloy 23:21 26.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

100 maraka je 100 maraka!


Fata je Fata al dva puta je dva puta!
Atomski mrav Atomski mrav 23:06 30.06.2017

Re: Istraživačko novinarstvo

Matematika je jasna.

Crva nije ni bilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:13 27.06.2017

Dođe kuki posle toliko vremena

I odma mu se nakači najgori tupson na blogu.

Svejedno, QQ, drago mi je da si još među živima (a viđen si i kako tvituješ u gomili koja traži svoja prava, što je dobar znak da u tebi i dalje teku životni sokovi!). I u pravu si, to jest Miša, mada uglavnom svi imamo tu crtu, balkansku ili ne, sa kojom se treba stalno boriti. Inače se otromboljiš, i više ti ništa ne smeta, pa decu puštaš da se igraju na igralištu pokrivenom đubretom i kerećim izmetom. Evo, čak i ja već danima krivim svetsku zaveru, Trampa i moje mačke što mi upropastiše parket u kujni telesnim izlučevinama. A ustvari sam sam kriv, jer nisam uložio minimalan trud da modifikujem kutiju za šoranje, tako da ova moja debil-mačka ne rikošetira preko ivice, pravo na zid i skupoceni parket. I sad moram i parket da menjam, i kutiju da sredim, jer mačku, jelte, nije moguće promeniti.
emsiemsi emsiemsi 07:06 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

srdjan.pajic
I odma mu se nakači najgori tupson na blogu.

Svejedno, QQ, drago mi je da si još među živima (a viđen si i kako tvituješ u gomili koja traži svoja prava, što je dobar znak da u tebi i dalje teku životni sokovi!). I u pravu si, to jest Miša, mada uglavnom svi imamo tu crtu, balkansku ili ne, sa kojom se treba stalno boriti. Inače se otromboljiš, i više ti ništa ne smeta, pa decu puštaš da se igraju na igralištu pokrivenom đubretom i kerećim izmetom. Evo, čak i ja već danima krivim svetsku zaveru, Trampa i moje mačke što mi upropastiše parket u kujni telesnim izlučevinama. A ustvari sam sam kriv, jer nisam uložio minimalan trud da modifikujem kutiju za šoranje, tako da ova moja debil-mačka ne rikošetira preko ivice, pravo na zid i skupoceni parket. I sad moram i parket da menjam, i kutiju da sredim, jer mačku, jelte, nije moguće promeniti.

Брига те за паркет - само пребациш тепих преко паркета. Тако ћу ја ускоро да решим проблем.
Што се мачора тиче, тј. мачке, предлажем да се растанеш са њом, удомиш је негде код некх пензоса који имају више времена - а ти себи набавиш маче које ћеш да васпиташ од малена --- а, додатно је милина гледати маце када одрастају.
kukusigameni kukusigameni 08:36 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

srdjan.pajic
mada uglavnom svi imamo tu crtu, balkansku ili ne, sa kojom se treba stalno boriti.


Briga mene za druge, ja sam tu, na Balkanu.


srdjan.pajic
viđen si i kako tvituješ u gomili koja traži svoja prava


Osetio sam ja da me vi pratite.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:49 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

parket u kujni telesnim izlučevinama


Pa tako ti i treba kad stavljas parket u kujnu..(zasluzio si da te pojede onaj papagaj)

U kuhinji se prosipa svasta po podu kod normalnih ljudi (osim ako nije kuca nekog sa OCD) i svaki parket je cist promasaj. I moje macke su sve sa ulice pokupljene pa ne soraju pored nego u kutiju. Jedan macor samo ima tendenciju da razbacuje pesak preko kutije (temeljan je u zatrpavanju) pa je za njega kutija od pola metra visine nabavljena.

Sad malo na temu..
Prebacivanje krivice za sopstvene promasaje je o tako blisko ljudskoj psihologiji.
Psihicki boliesnici i njihova realnost je nesto sasvim drugo.


krkar krkar 12:11 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

U kuhinji se prosipa svasta po podu kod normalnih ljudi (osim ako nije kuca nekog sa OCD) i svaki parket je cist promasaj.


Prosipa se i kod OCD, veruj mi iz ličnog iskustva. U kuhinji isključivo pločice.

I u kuhinju i u veliko kupatilo sam stavio hrapave pločice (ono baš hrapave, ne tek neka malo izraženija tekstura) i pravi pogodak: jeste da se malo teže održavaju i malo više jedu metle i krpe ali zato nema šanse da se oklizneš šta god da se prospe, čak i ulje.

Naravno, u kuhinji je obavezan i podni slivnik radi održavanja
emsiemsi emsiemsi 13:23 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

krkar
U kuhinji se prosipa svasta po podu kod normalnih ljudi (osim ako nije kuca nekog sa OCD) i svaki parket je cist promasaj.


Prosipa se i kod OCD, veruj mi iz ličnog iskustva. U kuhinji isključivo pločice.

I u kuhinju i u veliko kupatilo sam stavio hrapave pločice (ono baš hrapave, ne tek neka malo izraženija tekstura) i pravi pogodak: jeste da se malo teže održavaju i malo više jedu metle i krpe ali zato nema šanse da se oklizneš šta god da se prospe, čak i ulje.

Naravno, u kuhinji je obavezan i podni slivnik radi održavanja

Купаш се (и) у кухињи ?!
g.radicevic g.radicevic 13:31 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

Купаш се (и) у кухињи ?!


jok, pere pod hidrantskim crevom
emsiemsi emsiemsi 13:43 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

g.radicevic
Купаш се (и) у кухињи ?!


jok, pere pod hidrantskim crevom

Добро да си ме подсетио ... кркане дај неки блог о ватрогаству, јер се приближава лето и сезона пожара.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:40 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

Pa tako ti i treba kad stavljas parket u kujnu..(zasluzio si da te pojede onaj papagaj)


E, ne staj mi na muku, na onoj listi "svetska zavera, tramp, vatikan, kominterna", na početku su i prethodni vlasnici, kojima se učinilo kao dobra ideja, to jest za toliko su imali para. Jebo sam ih kad ih stignem!

(zezam se, a i nije parket nego onaj laminat, koji je, nominalno, otporan na vodu i izlučevine, samo što je ovaj 15 godina star, pa se malo izanđao onaj pečeni coating, te na prvi mačiji piš propade. Ali dobro, da ne davim i ovde na blogu kod kukija sa svojim problemima i ličnim dramama, učinilo mi se ovo kao dobar primer za ilustraciju, a možda i nije, jer kukija zabole, sa pravom, za moju kuhinju, i mačije fleke, dok Balkan truli i guši se u sopstvenim govnima...)



srdjan.pajic srdjan.pajic 14:45 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

g.radicevic
Купаш се (и) у кухињи ?!


jok, pere pod hidrantskim crevom


Pa kako drugačije, kad zakolješ i tranžiraš svinjče na kuhinjskoj radnoj površini, a ono oće i da se otima, treba taj karnidž posle oprati, to ne može krpom i deteržentom.

Ali da ga jebem, ja neću da stavljam taj slivnik, pa makar me se krkar ovde javno odrekao na blogu!
angie01 angie01 15:01 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

samo što je ovaj 15 godina star, pa se malo izanđao onaj pečeni coating, te na prvi mačiji piš propade.


pa skini to sranje, sto ga cuvas.

kupis neke super plocice, ali ono sto je ostalo u rinfuzi, pa ih platis bagatelno i onda napravis super mozaik u kuhinji-plocice normalno izlomis:)))-, pa em ces lako brisati i nista nece da se vidi, em ces imati divan i kvalitetan pod.

a one hrapave plocice, sto krki preporucuje- hebale nam kevu- to su najskuplje plocice sto smo kupili, koje svakim pranjem postanu jos skuplje- jer se ubijes cisteci ih,...evo bas gundjam da ih se nekako resimo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:20 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

angie01
samo što je ovaj 15 godina star, pa se malo izanđao onaj pečeni coating, te na prvi mačiji piš propade.


pa skini to sranje, sto ga cuvas.

kupis neke super plocice, ali ono sto je ostalo u rinfuzi, pa ih platis bagatelno i onda napravis super mozaik u kuhinji-plocice normalno izlomis:)))-, pa em ces lako brisati i nista nece da se vidi, em ces imati divan i kvalitetan pod.

a one hrapave plocice, sto krki preporucuje- hebale nam kevu- to su najskuplje plocice sto smo kupili, koje svakim pranjem postanu jos skuplje- jer se ubijes cisteci ih,...evo bas gundjam da ih se nekako resimo.


E, moja endži, duga je lista poslova koje moram da završim, a pločice u kuhinji nisu bile planirane ni u prvoj petoletki.

Gde bre da lomim pločice, to treba posle uklapati i gitovati, a alse je video, nije moja kuća mala, a kuhinja je najveća prostorija, ima jedno 60 kvadrata u njoj, doduše zajedno sa trpezarijom, rodili bi mečku to da izmozaikšemo, dobro, deo gde se klopa ne mora pod pločice, tu može da ostane parket, ali svejedno. Još sam ja i picajzla, trebalo bi mi pola godine to da završim, sem ako ne uzmem neplaćeno bolovanje, ili se razvedem. Za kupatilo, to je ok, ali za kujnu ovoliku, ja mislim jok. Nego ono, što veće pločice, da ih ima što manje, i što manje spojeva. A i taj git posle treba čistiti i drkati se sa tim, to se uvek prvo zaprlja i ninašta ne liči. Mada, ima sad tih hemikalija koje to sve izjedu, a usput i mačke potruju, pa se rešiš bede.



angie01 angie01 15:49 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

Gde bre da lomim pločice, to treba posle uklapati i gitovati,


:))),...ne moras na sitno, a i ti delovi se uranjaju u cementno mleko, koje se brzo susi, pa nemas bas vremena za picajzliranje,( obicno jedan razmazuje podlogu, a drugi redja mozaik i tako deo po deo-zbog tog nevidjeno brzog susenja), tako da je faza sa gitovanjem, skoro pa samo poravnavanje,...a i nisam mislila celu povrsinu, samo tamo gde se priprema hrana, gde su elementi- eventualno i deo gde stoji sto- da povezes:))),...al dobro, razumem situaciju, a i prioritete:)...ja sam bolesnik za mozaik, pa ga svima preporucujem:)- macke ne moras da podavis, bolje ih udomi,...mada se one vise vezuju za prostor nego za vlasnika.
kukusigameni kukusigameni 18:24 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

srdjan.pajic


Nego, koja je fora da ameri u stomatološke ordinacije stavljaju tepihe? To mi stvarno nije jasno. Mi se ovde ubismo da kao sve dezinfikujemo, da bude lako za održavanje, a ovi kod tebe, tras, tepihčinu.

Pa dokle to ide, pobogu?!

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:55 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

kukusigameni
srdjan.pajic


Nego, koja je fora da ameri u stomatološke ordinacije stavljaju tepihe? To mi stvarno nije jasno. Mi se ovde ubismo da kao sve dezinfikujemo, da bude lako za održavanje, a ovi kod tebe, tras, tepihčinu.

Pa dokle to ide, pobogu?!



A jel? Nisam to nigde video, a izmenjao sam par njih do sada, mada ne sumnjam da i toga ima. Ja mislim da to nema veze sa stomatolozima, nego sa rentijerima komercijalnih prostora, koji vole proklete tepihe, pošto su oni daleko najjeftiniji, i najlakši za održavanje. I onda zubari, kao i svi drugi, gledaju gde je jeftino da iznajme prostor za svoj biznis, pogotovu ako tek počinju, pa ne biraju mnogo da li je tepih, itison, vinaz, vinil, ili keramika.

Ja gledao neki prostor u mom komšiluku, da iznajmim za kompaniju, da ne moram da se cimam preko pola grada na posao, ovo mi je tu, pored kuće. I tu su neki lekari, i zubari rentirali, ali ima još mesta. Jebote, onesvestio sam se kad su mi rekli koliko para oće za najam, ono za par hiljada kvadrata (stopa), ladno traže 8-10 soma mesečno (kad se uračuna taksa i održavanje). I to moraš lease na 3 ili 5 godina, a sa ovim Trampom nijedan kršten biznis sad ne vidi svoju sudbinu dalje od godinu dana, čak i manje. Pa ti uleći sa lizom ako smeš...mada vidim da ovi lekari zubari ne mare mnogo, sigurno prave dovoljno love da to mogu da najme, zabole njih...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

kukusigameni
srdjan.pajic


Nego, koja je fora da ameri u stomatološke ordinacije stavljaju tepihe? To mi stvarno nije jasno. Mi se ovde ubismo da kao sve dezinfikujemo, da bude lako za održavanje, a ovi kod tebe, tras, tepihčinu.

Pa dokle to ide, pobogu?!



E, a jel vi pacijentima mećete onaj kao kurton u usta kad im radite zub? Dobro, nije kurton, nego onaj kao neki balon, membranu, kojim opkoliš zub koji se radi, da ostane valjda suv? Ja sam to prvi put video kod mog čika zube, ne znam da li je to novi trend, ili stara škola. A i to kad staviš, onda valjda i nema veze da li je na podu tepih, utabana zemlja, ili porcelanska pločica, pa tako uštediš na iznajmljivanju poslovnog prostora. Plus paziš ako ti ispadne pinceta na patos da je ne digneš i odma pacijentu u usta, nego je malo obrišeš o pantalone,jer higijena je jako važna!
kukusigameni kukusigameni 21:20 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

srdjan.pajic
mada vidim da ovi lekari zubari ne mare mnogo, sigurno prave dovoljno love da to mogu da najme, zabole njih...


Kad si stomatolog u USA, dovoljno je da uđeš u banku i zatražiš kredit

srdjan.pajic
E, a jel vi pacijentima mećete onaj kao kurton u usta kad im radite zub? Dobro, nije kurton, nego onaj kao neki balon, membranu, kojim opkoliš zub koji se radi, da ostane valjda suv? Ja sam to prvi put video kod mog čika zube, ne znam da li je to novi trend, ili stara škola. A i to kad staviš, onda valjda i nema veze da li je na podu tepih, utabana zemlja, ili porcelanska pločica, pa tako uštediš na iznajmljivanju poslovnog prostora. Plus paziš ako ti ispadne pinceta na patos da je ne digneš i odma pacijentu u usta, nego je malo obrišeš o pantalone,jer higijena je jako važna!


Ta guma se zove koferdam. Još dok sam ja studirao, tvrdilo se da bez te gume nema apsolutno suvog radnog polja, što je prilično važna stvar. Takođe, to je najbolja zaštita od moguće aspiracije igala i raznih drugih andrmolja koje vam mi zubari guramo u usta. I još kao dodatak, na taj način se izoluje radno polje, koje samim tim postaje vidljivije i na svaki način pristupačnije.

I tako, to je bilo pre skoro 30 godina. Do dana današnjeg se kod nas taj koferdam može naći u tragovima, po ordinacijama. Potpuno adekvatna tema uz ovaj blog. U fazonu: Koji će meni ta guma i još moram da se drndam da je postavim (mada je sve unapređeno, pa danas to ide brzo), a potreban je i asistent/kinja da aspirira vodu itd.

Dakle, bez toga je sve jeftinije ali nije bolje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:54 27.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

kukusigameni


Ta guma se zove koferdam. Još dok sam ja studirao, tvrdilo se da bez te gume nema apsolutno suvog radnog polja, što je prilično važna stvar. Takođe, to je najbolja zaštita od moguće aspiracije igala i raznih drugih andrmolja koje vam mi zubari guramo u usta. I još kao dodatak, na taj način se izoluje radno polje, koje samim tim postaje vidljivije i na svaki način pristupačnije.

I tako, to je bilo pre skoro 30 godina. Do dana današnjeg se kod nas taj koferdam može naći u tragovima, po ordinacijama. Potpuno adekvatna tema uz ovaj blog. U fazonu: Koji će meni ta guma i još moram da se drndam da je postavim (mada je sve unapređeno, pa danas to ide brzo), a potreban je i asistent/kinja da aspirira vodu itd.

Dakle, bez toga je sve jeftinije ali nije bolje.




Da, to mi je i zubar rekao kad sam ga pitao šta to pokušava da mi strpa u usta prvi put, kaže između ostalog: da bi se plomba lepo osušila (cured), mora da bude u zubu suvo kao barut, inače je to plombiranje manjeviše sviraža. A stvarno on to namesti za sekund, to jest ona baba asistentkinja koja vozi crevo za navodnjavanje, jedino što deluje malo šašavo. E, a i plombiranje uvek radi ta asistentkinja, zubar samo posle dođe da proveri, i da obradi plombu. Valjda tako i on uštedi, da ima za kiriju.


kukusigameni kukusigameni 06:51 28.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

da bi se plomba lepo osušila (cured)


To cured se odnosi pre na polimerizaciju ili vezivanje svetlosno polimerizujućeg materijala, kompozita. To je ono kada uzmu lampu (lampe) i prosvetle na kraju materijal kojim je ispunjena šupljina u zubu. Ovde to popularno zovu "bele plombe".

E a da bi se taj materijal dobro vezao, potrebno je da bude aplikovan na površinu koja je suva. Tu je guma (koferdam) keva.

Drugi način obezbeđivanja suvog radnog polja je trpanje onih vatarolni (tampona) u regiju gde radiš, pa nekad i na mesto otvora kanala pljuvačnih žlezda. Onda još stomatolog dune onom prekrasnom duvaljkom (puster) i stvar je kao ok.

Mada, kažem ti, nije samo zbog suvoće, često se tokom rada odlomi parče plombe, zuba i sl. Ili pukne borer ili ti ispadne ona iglica za obradu zubnog kanala i ako nema gume, juriš te čvrste i oštre stvarčice po ustima, koja su obložena pokretnom sluzokožom i gde jezik neprestano mrda. E kad je guma tu, to ne može da se desi.



A vidi kako to izgleda terapeutu. Kao izolovano hirurško polje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:47 28.06.2017

Re: Dođe kuki posle toliko vremena

To cured se odnosi pre na polimerizaciju ili vezivanje svetlosno polimerizujućeg materijala, kompozita. To je ono kada uzmu lampu (lampe) i prosvetle na kraju materijal kojim je ispunjena šupljina u zubu. Ovde to popularno zovu "bele plombe".


Da, to su valjda one UV lampe. A ovaj moj zubar isto tako ne voli da koristi te bele keramilčke plombe kad popravlja ove dublje zube pozadi, nego i dalje amalgam, nešto mi je objašnjavao zašto, ima valjda veze sa zapremionom, ili dubinom, i tim curing-om, ne sećam se tačno. Menjao mi je par starih plombi od zubara u Srbiji, i to je radio sve sa amalgamom, pa sam ga pitao. E, da, sećam se one strašne slike koju si jednom ovde okačio, kad menjaju te stare plombe za živom, pa zubar nosi skafander, full face masku i rebreeder. Ovaj moj to ništa ne nosi, samo uobičajenu krpicu preko usta. Vidim da mu se ruke već tresu od prekomerne konzumirane žive, verovatno je već i polulud od toga.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana