Astrologija| Film| Hobi| Religija| Sex

Sanitarni otklon

krkar RSS / 31.05.2017. u 21:19

ejXktkqTURBXy8wZGMxOWMxNWFjNmNhNjE5MzlkNWY3ODk2YzNlYmJiZS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Ako su u "ujedinjenoj opoziciji" Sanda Rašković, Boris Tadić, Vuk Jeremić i Boško Obradović onda, što se mene tiče, Šešeljev mali može da vlada još 4000 godina.

Da se ne lažemo.

Ako već nema prave demokratije i slobode onda mi je svejedno koji će fašisti da jašu vlast. A i sevap je da jašu sposobniji. Ovi što se bune - da su umeli da uzmu vlast uzeli bi je. Vojvodino vanbračno klonče umelo pa neka ga. Zaslužio. Bolje krao, lagao, muljao i petljao.

JwQktkqTURBXy8xYjYxMDU0YjMwZGE1NWNiMThmNjM2Mjg4ZGU4OGE3Zi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAB0tktkqTURBXy9lMDA1OWU0YzliYzNkOTA0OThjMTFlYTA2YjhhOGUyMi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Inače, vlast mora da se usrala od ovolike mase demokratskih opozicionara zasanduraškovićborisatadićaboškaobradovićavukajeremića.

VsUktkqTURBXy81NWYzZDg4OWJlMDU0Y2QyMGM1OGUyZDgwMjFmZTVhZC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAd3nktkqTURBXy9kOGIzODcxNmFiNTdiM2ZjNTYxNDVlMjVhYjYxZmFhMC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA



Nego, šta je sa Vinarom Vračarskim? Ne gu ima u ovu protimbu.

Doduše, nema ni Pastrira Vračarskog. Mora da ima neke veze sa sezonom poljoprivrednih radova



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 14:41 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

Čitaj, 10 puta su se više leverageovali, :)))))).


ne nalazim kontekst u kom bi ovo imalo smisla..
prodali su žvaku..
recimo svjetska berza metala je u Londonu.. lokalna firma formira cijene metala za cijeli svijet..
ej jbt..
a niđe rudnika, niđe metalurgije..
kupili ih Kinezi al kakva se armija još vuče za tom berzom.. nećeš ih istjerati još tri vijeka.. a i kad ih istjeraš chances are sjetiće se Enlezi nečeg novog..
ulaganja minimalna, return beslovesan..
aureus aureus 14:41 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

istraga poturica se nikad nije ni dogodila.

to je čista Njegoševa literarna fikcija.

По свој прилици ово је тачно.
Има негдје "Жива истина" у којој је Живко Андријашевић потанко о томе говорио.
princi princi 14:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ne nalazim kontekst u kom bi ovo imalo smisla..

Pa kontekst RBS, na primer, koja je u jednom trenutku imala, podseti me, koliko triliona funti duga.
princi princi 14:49 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

a niđe rudnika, niđe metalurgije..

Misliš, niđe commodities? Čula za Severno more? Čula za naftu, gas? Čula za Australiju i Kanadu? Ex-kolonije, a nisu baš na dohvat ruke. Kad tako pogledaš, taj London i ne izgleda kao previše nelogično mesto za formiranje berze commodityja.
princi princi 14:50 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Izvinjavam se, već sam se zadržao u ovoj diskusiji mnogo više nego što me interesovala.
tadejus tadejus 14:52 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
ne nalazim kontekst u kom bi ovo imalo smisla..

Pa kontekst RBS, na primer, koja je u jednom trenutku imala, podseti me, koliko triliona funti duga.


UK tu nije ništa radikalno drugačija od recimo Italije..
ali je Londonski City radikalno drugačiji od Milana ili Frankfurta ili Pariza..
ne radi se o nivou kapitalne adekvanosti ili ako hoćeš leverage-u..
tadejus tadejus 14:53 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
a niđe rudnika, niđe metalurgije..

Misliš, niđe commodities? Čula za Severno more? Čula za naftu, gas? Čula za Australiju i Kanadu? Ex-kolonije, a nisu baš na dohvat ruke. Kad tako pogledaš, taj London i ne izgleda kao previše nelogično mesto za formiranje berze commodityja.


gas i nafta ne kotiraju na berzi metala..
no dobro..
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:10 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.


Jašta no ima, i to više od ovih brđana. No su to sve prijatni, ljubazni, kulturni ljudi, pa ih ovi brđani ne shvataju za ozbiljno ;>>>

NM - naravno, to nekad, sad se i Boka "sopunila" (i prepunila) bagrom, mafijom i ostalim šljamom :(
apostata apostata 15:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

A Gaswagen, tjah, njega napravio (i zdušno rabio) Staljinov NKVD, kao što su konclogore osmislili Britanci za Bure.



Bilo bi interesantno malo više poživjeti, pa vidjeti koliko će generacija i decenija biti potrebno pa da ljudi u bilo kakvim raspravama prestanu koristiti ovakve nebuloze.
alselone alselone 15:23 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83




LINK
aureus aureus 15:27 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Dont Fear The Reaper
То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.


Jašta no ima, i to više od ovih brđana. No su to sve prijatni, ljubazni, kulturni ljudi, pa ih ovi brđani ne shvataju za ozbiljno ;>>>(

E, у то име ја би' запјев'о:

Засјат ће палаци, антике, тараце,
ћакулат ће шјоре, ције Грацијане.
Сви ориђинали и све карампане
Ходит ће на фешту за нас - Которанеее...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:15 01.06.2017

Re: Re:Srđan Fuchs

eloy
ruski marinci, sa ožiljcima i tetovažama po sebi, ćelavi, nabildovani. nije tip ni u jednom trenu uspostavio komunikaciju očima - ja ga gledam u oči a on vrda.


Kakav kroki za scenario filma sa ,,još bez dobrog naslova,, Jel se preznojio Ruky onako dobro od cipela dok si ga streljo pogledom ?



ne, nije me jedan jedini put pogledao u oči, samo propitavao, "koliko srbi gotive putina, koliko vučića, da li vučić voli putina, da li ima oružja".

ja rek'o, "ima nešto kalaša, šta možeš sa kalašima da uradiš."
ovaj kao, "može, i još kako."

za acu sam rekao da voli putina, ali da mu ne da USA da ga voli još više. frajer je izgledao onako, kao US WASP-ovac. i izgledali su zartašujuće, obojica, kao ubice. spram francuskinje i talijana, i beograđana, koji su potpuno pitomo delovali. ukrcali se na bp aerodromu isto, i sišli u ns.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:21 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

apostata
A Gaswagen, tjah, njega napravio (i zdušno rabio) Staljinov NKVD, kao što su konclogore osmislili Britanci za Bure.



Bilo bi interesantno malo više poživjeti, pa vidjeti koliko će generacija i decenija biti potrebno pa da ljudi u bilo kakvim raspravama prestanu koristiti ovakve nebuloze.


Ne znam šta te tangira - Buri ili NKVD? Ah, pa i ja pričam koješta, naravno da si se žacnuo kad ti neko dirne u platioce tvoje peMzije, NKVD, i Ljubu Staljina.

Ma da, NKVD i Psihopata Staljinče bili med i mleko, nikog dirnuli nisu, nije bilo Progona i Čistki, nije bilo stotine hiljada ubijenih i pognanih i miliona čiji su životi skrajnuti i uništeni. Evo samo delića slika vezanih za miropazno delovanje NKVDa











I da ponovimo - sve ovo gore su Staljin i NKVD, ne Hitler i SS. A da ne bude da je NKVD samo maltretirao "crnce"; evo kako su - posle prvobitne ljubavi m jednog poludelog masovnog ubice -- slaš - diktatora, spram drugog, odnosili spram "svojih" Nemaca:

Identification of murdered Germans during ethnic cleansing operations and purges.



A ovako su tretirali "braću" Poljake


princi princi 16:34 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus
princi
a niđe rudnika, niđe metalurgije..

Misliš, niđe commodities? Čula za Severno more? Čula za naftu, gas? Čula za Australiju i Kanadu? Ex-kolonije, a nisu baš na dohvat ruke. Kad tako pogledaš, taj London i ne izgleda kao previše nelogično mesto za formiranje berze commodityja.


gas i nafta ne kotiraju na berzi metala..
no dobro..

Oh... dobro, pusti, ne moraš čitati na preskok. Ma, uopšte ne moraš da budeš najpametnija u sobi, posle onog Frankopana ti si No. 1 (well, almost) u moje oči.
tadejus tadejus 16:44 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
uopšte ne moraš da budeš najpametnija u sobi..


if you're the smartest person in the room, you're in the wrong room..
ja što se pitam pametna je to maksima..
docsumann docsumann 17:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

aureus
docsumann

trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .

То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.
Него, нешто сам размишљао гледајући оне податке...прије шесдесетак година сваки хиљадити становник Црне Горе је био Чевљанин, а данас је Чевљанин тек један у десет хиљада.
А у вријеме Његоша, кад је Црна Гора била још мања вјероватно је једна од петсто глава била са Чева.


pa dobro, staru Crnu Goru su predstavljale samo 4 nahije i brda, najveći dio njene današnje teritorije joj je kasnije priključen.

a evo i slika koje sam ostao dužan

glavna odaja



pogled na kuću iz dvorišta



i dio porodične kolekcije starog oružja




i sad kad sam se već toliko izautovao da dodam i da je doc iz mog blogovskog nicka
ustvari akronim od Duke of Chevo.
onaj nastavak "sumann" vjerujem da ne treba posebno objašnjavati

docsumann docsumann 18:12 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

aureus
Dont Fear The Reaper
То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.


Jašta no ima, i to više od ovih brđana. No su to sve prijatni, ljubazni, kulturni ljudi, pa ih ovi brđani ne shvataju za ozbiljno ;>>>(

E, у то име ја би' запјев'о:

Засјат ће палаци, антике, тараце,
ћакулат ће шјоре, ције Грацијане.
Сви ориђинали и све карампане
Ходит ће на фешту за нас - Которанеее...


naravno da ima. evo nekih najistaknutijih među njima:
Ivo Vizin, Matija Zmajević, Petar Želalić ... sve sami prekaljeni morski vukovi

blogov_kolac blogov_kolac 18:21 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

alselone
Od kako su Rusi sa 50 godina zakasnjenja shvatili da je kamera ubojitija od puske i napravili RT svi zapadni politicari kukaju kao sinje kukavice zbog toga.
Lenjin, Staljin ili Brežnjev nisu koristili medijsku propagandu, nego se toga prvi dosetio Putin?! Ono što Rusi stvarno nikako da shvate oko medija je da oni mogu imati još neku drugu funkciju osim državne propagandne.

Neposredno posle svetskih WW1 i WW2 kataklizmi Kremlj je mogao efektivno da prodaje uokolo svoju otrovnu boljševičku propagandu, ali što su prilike postajale normalnije, efekat (verodostojnost) je naglo opadao. A nedavno se desila slična "zgoda" - sa jedne strane 2005-2014 je bila decenija najvećeg divljanja cena energenata u istoriji, jedinog "proizvoda" na kojem se još uvek zaostala ruska privreda zasniva pa je usledio nagli uspon u svim sferama (koji su oni naravno prepisali Putinovoj čvrstoj ruci, a ne prenaduvanim svetskim cenama nafte i gasa)... a sa druge strane u svetu je 2008. započela najveća svetska ekonomska kriza joz od kraja WW2. Ali evo, već dve godine cena barela nafte ne da je sišla ispod 100$ po barelu, nego je konstantno na ispod 60$, dok se ekonomska situacija u svetu stabilizovala, tako da Sputnjikovu i RT propagandu o superiornom autoritarnom modelu, ili o prevaziđenosti modela koji je u celom svetu posle ww2 davao najbolje rezultate, sada ozbiljno uzimaju u obzir sem Rusa samo još Srbi, Belorusi, Srbi iz Republike Srpske, Moldavci i Srbi sa severa Crne Gore.

Što se tiče CG izbora EU (+NATO) ili Rusija, meni je diskusija o tome kao da se bira kućni ljubimac, pa se odlučuje da li da se uzme mačka ili pas, gde je pas besan (besnilo kao bolest). I diskutujemo mi šta bi tu bilo bolje, kao da je i pas normalan - a on besan, što obesmišljava naravno svaku dalju diskusiju ako se uzme u obzir i ta činjenica. I drago mi je što su po stepenu kriminala, korupcije... itd... DPS momci ništa manje loši od onih koji su Srbijom vladali u zadnjih 20 godina (otkada se Milo "otklonio" od vezivanja za beogradsku politiku), tako da je ogromna razlika u napredovanju u pozitivnom smeru u Crnoj Gori isključivo posledica zdravijeg političkog državnog kursa, kao i njegovog odlučnijeg sprovođenja (tamo gde se poklapa sa našim na rečima), a nikako ne boljih kadrovskih rešenja. Da citiram jedan jako simptomatičan podatak o ex-ZU rastu GDP u periodu 1980-2016 koji sam na nekom od blogova video od Brajovića:

U ovoj MNE/SRB impresivnoj razlici generisanoj isključivo zadnje 2 decenije otkada su Crnogorci napravili "sanitarni otklon" od nas (da koristim terminologiju ovog bloga) možete videti jasne blagodeti koje je CG imala zato što se od Miloševićeve uprave de facto oslobodila još 1996 a ne 2000, nije imala neki dramatičan antireformski i antievropski korak u nazad kao mi atentat na Đinđića 2003., a posle otcepljenja od nas 2006. nisu imali nekog Koštunicu koji bi im sabotirao put ka Briselu, nisu zarad nekog Mladića ili Karadžića gubili vreme i energiju na svom evropskom putu, niti su sebi vezali neki kamen oko vrata koji bi ih usporavao ili gurao u kontra smeru kao mi sebi sa Kosovom. O sedenju na dve stolice i lažnoj neutralnosti, koji su naročito postali kontraproduktivni kada se Rusija konfrontirala sa Zapadom nakon što je u Ukrajini pokazala svoje obnovljeno "carska imperija" lice da i ne govorim.

I na kraju samo osvrt na jučerašnje okupljanje opozicije. Slažem se da je ideološka papazjanija i neprincipijelnost rak-rana srpske politike koja od stranaka pravi kod nas samo interesne grupe. Ali ako u nečemu mogu da prihvatim zajedničko okupljanje baba i žaba to su izbori na lokalu, a upravo nas to čeka sledeće godine (sa akcentom na Beograd gde je vladajuća većina najranjivija). Inaguracija novog predsednika dobar je motiv za okupljanje i zbližavanje njegovih protivnika, ali ja smatram da su prethodno svi ovi opozicioni lideri trebali da joj prisustvuju! Da pokažu da poštuju Predsednika Republike kao državnu instituciju. To kako su se prethodno (nepodeljeni) radikali ponašali praveći cirkus kada su novi predsednici i premijeri polagali svoje zakletve posle 5. oktobra, nije nikakvo opravdanje, baš naprotiv. Evo jedan primer: kada je ove zime Tramp imao inauguraciju, širom USA, pa i u Vašingtonu, održavane su masovne demonstracije i marševi (pre svega žena), ali je na zvaničnoj ceremoniji bio prisutan bivši predsednik Barak Obama, kojem je bilo kristalno jasno da je namera novog predsednika da poništi skoro sve tekovine njegove vladavine, a bila je prisutna i Hilari Klinton koja je imala još više razloga da bude besna na Trampa.
aureus aureus 18:41 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

pa dobro, staru Crnu Goru su predstavljale samo 4 nahije i brda, najveći dio njene današnje teritorije joj je kasnije priključen.

Eh, zamisli kad je nešto što je i danas malo - nekad bilo još manje (prikaz nahija):



Jes' da je Čevo dan hoda od Cetinja, ali istorijska geografija i demografija sasvim lijepo objašnjavaju zašto je tako veliki broj znamenitih ljudi baš iz Čeva.
Ne mislim samo na tebe i na brata od strica tvog čukunđeda, ima tu još poznatih ljudi: kraljica Milena Petrović, vojvoda Draško Popović i pola Gorskog vijenca koji jeste literarno djelo, ali ipak...
aureus aureus 18:51 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
aureus
Dont Fear The Reaper
То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.


Jašta no ima, i to više od ovih brđana. No su to sve prijatni, ljubazni, kulturni ljudi, pa ih ovi brđani ne shvataju za ozbiljno ;>>>(


naravno da ima. evo nekih najistaknutijih među njima:
Ivo Vizin, Matija Zmajević, Petar Želalić ... sve sami prekaljeni morski vukovi

Petar Želalić - "najpoznatiji Bijeljanin"?
U Bijeloj je i Zdravko Čolić potkraj šesdesetih započeo muzičku karijeru osvajanjem drugog mjesta na jednom muzičkom takmičenju.
Pjevao je Lady Madonna od Bitlsa.
On i prijatelj iz Sarajeva su brzo potrošili nagradu: autobusom su otišli u Dubrovnik, jeli kolače na Stradunu, prošetali, otišli na gala ručak, sjeli na voz za Sarajevo i od ostatka novca častili cijelo društvo.

Čisto da se zna.
docsumann docsumann 19:02 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kraljica Milena Petrović


dotična je inače bila ćerka brata od strica serdara Janka, koji uzgred nije poznat samo po tome što je serdarov brat od strica, a nit po tome što je kraljičin otac, odnosno tast kralja Nikole ...


EDIT: lik igumana Stefana rađen je po Stevanu Perkovu Vukotiću

docsumann docsumann 19:04 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

(prikaz nahija):


moj nikad zaživjeli hip-hop projekat zvao se Kartonska Anarhija (od Katunaka Nahija)
aureus aureus 19:10 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
kraljica Milena Petrović

dotična je inače bila ćerka brata od strica serdara Janka, koji uzgred nije poznat samo po tome što je serdarov brat od strica, a nit po tome što je kraljičin otac, odnosno tast kralja Nikole ...

Khm...



Dobro se pokazao ovaj tić od Ozrinića 18. jula 1876. tamo u onoj bici blizu Hercegovine.
docsumann docsumann 19:14 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Dobro se pokazao ovaj tić od Ozrinića 18. jula 1876. tamo u onoj bici blizu Hercegovine


šta da ti pričam kad sve znaš

aureus aureus 19:17 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
Dobro se pokazao ovaj tić od Ozrinića 18. jula 1876. tamo u onoj bici blizu Hercegovine

šta da ti pričam kad sve znaš

Da dodamo i to da je vojvoda Petar Vukotić bio prilično imućan čovjek (za to doba), a da je njegova kćerka rodila i kraljicu Italije?
docsumann docsumann 19:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

a da je njegova kćerka rodila i kraljicu Italije?



niccolo niccolo 19:38 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

a evo i slika koje sam ostao dužan

Čekaj, nizam shvatio, jel vi to izdajete* ili samo ovako za sebe?


* Nemam pojma gde je Čevo, ima li tamo nekih dobrih staza za pešačenje ili drugih pogodnosti za seoski turizam?
aureus aureus 19:39 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Klevetnik!
Kralj Nikola nije imao bruh, nego je noge držao raskrečene "zbog mudah".



Sjedite vas dvojica, da vidimo ko će kakav položaj da zauzme.

docsumann docsumann 19:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Čekaj, nizam shvatio, jel vi to izdajete* ili samo ovako za sebe?


samo za sopstveni gušt


* Nemam pojma gde je Čevo, ima li tamo nekih dobrih staza za pešačenje ili drugih pogodnosti za seoski turizam?


onako ofrlje, između Cetinja i Nikšića

a preciznije - LINK

arcins arcins 19:53 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
arcins
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.


trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .


Ako nastaviš, još će ispasti da smo rod rođeni.
docsumann docsumann 19:55 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Što se tiče CG izbora EU (+NATO) ili Rusija, meni je diskusija o tome kao da se bira kućni ljubimac, pa se odlučuje da li da se uzme mačka ili pas, gde je pas besan (besnilo kao bolest)


ovdje ubacuješ lažan izbor (NATO) kao neku nužnost.
EU je sasvim dovoljan krov.

u EU bez NATO, CG ima dobre odnose i sa zapadom i sa Rusijom.

no, čak ni NATO ne bi bio toliki problem da odluka o pristupanju nije donjeta mimo volje naroda.
referendum po tom osnovu, a s obzirom na nivo političkih tenzija unutar CG, bio bi razuman čin svake odgovorne (a ne poslušničke) politike.
alles_atze alles_atze 19:57 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..
a kad prođe još koja decenija od II sr počećemo se i uvjeravati kako to izgleda kad njemački, od humora operisani, duh počne (nanovo) da tumači svijetu kako stvari stoje..
Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..
a i Turci su OK.. nije lako imati pa nemati..


Odavno nisam procitao ovakav bullshit. Nego, idi polozi kravama i zatvori stalu.
aureus aureus 19:58 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

arcins

Ako nastaviš, još će ispasti da smo rod rođeni.

Polako, polako.
Puno je da su dva blogera potomci uglednih vojvoda i serdara.
Mada opet...zašto bi bilo puno. Bolje da je ekipa bloga što jača.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

A, bre, otkud sad Kičevo u Crnoj Gori?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ma da, NKVD i Psihopata Staljinče bili med i mleko, nikog dirnuli nisu, nije bilo Progona i Čistki

Како сам ја схватио, ради се о томе да није било камиона душегупке, да Стаљинова Русија није у томе предњачила и измислила га пре Немаца. Истини за вољу, она јесте предњачила, ако ни по чему другом, по масакру властитог становништва пре Другог светског рата.

Мрзи ме да проверавам, али реч је о вероватно нешто мање од милион жртава. Луди Стаљин.

Причу о душегупки као руском изуму проширао је највише Солжењицин. Њен наводни изумитељ ИСАЈ ДАВИДОВИЧ БЕРГ, члан НКВДа, страдао је од службе за коју је радио. Нема чврстих доказа да је Берг користио душегупку, за ликвидације зарбољеника о којима се старао. Како год било, кружи прича да је то био један (лиценцни Фордов) прерађени камион за хлеб:



Код нас је душегупка дошла у марту 1942 а вратила се за Немачку у мају, јер је све преостале Јевреје побила. Возили су је извесни, никад касније пронађени Мајер и Гец, њени оператери дошавши за тај задатак у Србију. Писао је Албахари о њима двојици у истоименом роману. Не знам да ли је написао да је један од њих двојице деци често пред камионом давао бомбоне. Неки душеван човек је био. До Јајинаца сви би се у камиону погушили, и ту би их сахрањивала одабрана група затвореника из београдских затвора. На крају су и гробари-затвореници побијени.

Луда је наша врста.
tsunade tsunade 23:20 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Jedna je varijanta da se probudi slobodarski inat a druga da se probudi sluganjstvo i kukavičluk.


ne znam koliko sitne i siromašne države uopšte mogu da utiču na bilo šta, pa i na sebe same.

putin je čovek, well, po meri ruskog čoveka... drugi s njima nisu srećni.... zato im ni taj imperijalizam nikad ni ne uspeva i nikad ništa dobro, nikom pa ni njima ne donosi.

a inače, od ove američke bundeve sa perikom, u koju smo smo svi zagledani, malo ko vidi šta vlada u pozadini muljači i sa kim.

inače, iznenadjujuće dobar start talentovanog macrona.

narcis narcis 23:25 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

e moji autonomaši, kako ćete da se ocepite a istoriju si neznate a
ODBRANA I PROPAST BODROGA
U SEDAM BURNIH GODIŠNJIH DOBA OD MIROSLAVa JOSIĆa VIŠNJIĆa ?
jali dave ućim.
o blgarima neću sag, vide onomad da ste se obrazovali malo na temu KOLIKO JE ZLO BLGARSKA bratija.

xexe
mola malo, onako sitno
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:30 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Луда је наша врста.



Pa neće to baš tako. To je isto kao "svi političari su isti". Netje biti (doduše to za političare nisam baš siguran da nethe biti ☻) da je baš svako sposoban za takve stvari. I smisliti i izvesti.

No, kad su braća Rusi u pitanju, e tamo se malo šta menja. Eto, čak onomad i Drug Putin, produkt baš tog gore pominjanog NKVDa, pri poseti nekoj već (mrzi i mene da proveravam) jevrejskoj ustanovi, i to baš povodom vraćanja (kod nas popularno Restitucija) jevrejskoj zajednici zgrade te kojeajeveć institucije, onako slučajno izjavi -

"E da, sad mi pade na pamet" (baš tako započeo, kao eto, slučajno on o tome) "da je sovjetska vlast koja vam je ovo i oduzela, bila 80% sastavljena od Jevreja".

Pa naravno da je NKVD smislio dušegupke, pa makar Berg bio ne 80% nego i 110% Jevrejin ;>
blogov_kolac blogov_kolac 00:07 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Predrag Brajovic
Истини за вољу, она јесте предњачила, ако ни по чему другом, по масакру властитог становништва пре Другог светског рата.

Мрзи ме да проверавам, али реч је о вероватно нешто мање од милион жртава. Луди Стаљин.

Stradali u likvidacijama su samo vrh ledenog brega ukupnog broja "domaćih" Staljinovih žrtava. Najveći broj čine oni koji su stradali u sibirskim radnim logorima, jer to jesu bila ubistva. I to nije bio nikakav odraz Staljinove ili NKVD paranoje, kako se često laički tumači, nego smišljen i organizovan plan prikupljanja milionske vojske radno sposobnih muškaraca za besplatan robovski rad u nezamislivo teškim uslovima. NKVD i sudovi su maltene imali kvote za svaki okrug koliko sbotera, izdajnika, špijuna... među radno sposobnim muškarcima treba poslati svake godine. A kakvi su ti uslovi bili može se videti na primeru 90 hiljada zarobljenih nemačkih vojnika kod Staljingrada iz čuvene elitne 6te armije. Oni nisu imali neki poseban tretman kao zarobljenici iz nekih drugih nemačkih jedinica, a amnestiju nisu dobili u prvom talasu 1946. već u zadnjem talasu 1949., i od njih 90 hiljada (govorimo o elitnim selektovanim vojnicima Vermahta) samo njih 5 hiljada se živo vratilo kući posle 7 godina robije. Solženjicin kojeg pominješ je bio takođe izuzetak koji potvrđuje pravilo. Bio je među prvim crvenoarmejcima koji su stigli na nemačku teritoriju, i to kao višestruko odlikovani oficir, ali uprkos tome je pred sam kraj rata bio osuđen na drakonskih 8 godina prinudnog rada samo zato što je u privatnom pismu poslatom sa fronta prijatelju na ironičan način upotrebio reč hazjajin (sa aluzijom na Staljina). Preživeo je višegodišnju robiju u Sibiru pre svega jer je kao diplomirani matematičar relativno brzo bio preraspoređen u jedan od logora za naučnike za potrebe sovjetskog nuklearnog programa, gde je režim bio neuporedivo lakši. U tom logoru su inače robijali i čuveni Koroljev, otac sovjetskog svemirskog programa, i poznati aviokonstruktor Tupoljev. O Staljinovim žrtvama, ali i sovjetskoj propagandi, možda najbolje svedoči epizoda iz 1932-33 kada su iz zemlje Sovjeta slate vesti širom sveta o spektakularnom uspehu njihovih kolhoza i sovhoza koji su doneli revoluciju po pitanju rasta prinosa i njihove pravedne raspodele u sovjetskoj poljoprivredi, a u stvarnosti je tim katastrofalnim novim merama uglavnom u Ukrajini izazvana najveća glad u dotadašnjoj ljudskoj istoriji koja je odnela za te dve godine preko 5 miliona žrtava. Procene Staljinovih žrtava zato redovno idu preko 20 miliona mrtvih, bez obzira što je direktno likvidiranih bilo "samo" milion.
vcucko vcucko 01:37 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

blogov_kolac

Stradali u likvidacijama su samo vrh ledenog brega ukupnog broja "domaćih" Staljinovih žrtava.

Tipičan Titov pionir. Ono "ma drug Lenjin je bio dobar, ali zato Staljin...".

Na stranu brojke, OK recimo da je Josif Visarionovič lično odgovoran za sve smrti u CCCP za svog vakta, uključiv iznenadne smrti stogodišnjaka, neka ti bude. Radi se o alternativi.

Kad je put u pakao omastio direktan špijun i pravi masovni ubica Uljanov (čije bande su zaista išle od poljske granice do Pacifika i ubijale redom ko god je umeo da koristi kašiku i viljušku, pravo društvo i idol za Titine pionire), onda su, dakle, postojale dve mogućnosti. Prva je bio Staljin, takav kakav je bio. Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak koji je animalno mrzeo sve rusko i jedva čekao da zasedne i konačno zbriše sa lica zemlje ruski narod i državu.

Znači, kad je Koba otresao cvikeraša i njegove kerbere Kamenjeva i Zinovljeva i ostalu bratiju žednu ruske krvi, tada je nepovratno propao plan započet onim zlosrećnim vagonom iz Berlina. Uza sve žrtve, neizbežne i one druge, uz ludilo i paranoju, negativnu selekciju i đavo zna šta još, Rusija je spasena. Da li je moralo baš tako da bude, ne znam. Verovatno dobrim delom jeste, kad je već prošao voz (onaj prokleti vagon). U svakom slučaju, tako je bilo i nema nazad.

Ma šta o tome mislili i pričali State Department, Foreign Office, CNN, History Channel i ko god hoće. I odgovaralo im to ili ne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:54 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak koji je animalno mrzeo sve rusko i jedva čekao da zasedne i konačno zbriše sa lica zemlje ruski narod i državu.


Kada si se, i na koji način, ti zarazio?
blogovatelj blogovatelj 03:30 02.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Ovo je neki od genijalnih srbijanskih političara častio da me pitaš? Sanda glavom i bradom? Ili Živković?


Postavio si niz kontrapitanja, ali odgovora dao nisi. Mislim da mogu tvoju uzrujanost tumačiti kao da si pozitivno odgovorio.
blogovatelj blogovatelj 03:34 02.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

što se (istinske) dileme NATO ili ne tiče, to je trebalo provjeriti na referendumu. Crnoj Gori treba što više odzračnih ventila a ne pumpi za nabijanje pritiska.


I Krkar kad se rasprdi o Crnoj Gori, on u stvari povećava taj vaš pritisak. Ne puno, ali onoliko koliko je u njegovoj moći, tj koliko mu je prdež jak.
blogovatelj blogovatelj 03:51 02.06.2017

Re: The Chewo

Ah, pa sad je sve jasno! I bildovanje, i poezija ... sve.

Čak i vegetarijanstvo: mora si u nečemu bit prvi na Čevo!


Kako ti odmah proradi zelenaška genetika.
Opusti se maksimalno, samo pričamo.
blogovatelj blogovatelj 04:05 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Samoispitivanje je sigurno mit. Ali stoji generalno da ako hoćeš preciznost, pefekciju, savršenost izvedbe, onda zovi Nemca.


Da ja kao magacioner dodam... U doba globalizma, pored Japanaca živih, ne uzimam u ruke ništa njemačko ako ne moram.
blogovatelj blogovatelj 04:16 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja: "pa koliko vidim Englezi nisu kreteni, ne lepe ti se za dupe na autoputu, drže odstojanje, ne seku, pristojni su i civilizovani vozači". On: "Pa da, ali nema više Engleza u Londonu.".


Apsolutno isto je i kada voziš po Torontu i kada se od njega odmakneš 50 km.
Kad sam se preselio iz Toronta u Kičiner bio sam najluđi na drumu, ostalo mi evolutivno iskustvo velegrada. Držalo me otprilike pola godine dok nisam jednog dedu isekao na autoputu, pogledao u retrovizor i video ga kako se krsti. Tada sam se prosvetlio i postao pravi drug na drumu.
Jedino mi taj rudimentirani evoluirani vozački instinkt proradi kad krenem ka Vavilonu, pa negde na pola puta od rodnog mi Kičinera krenu manijaci da divljaju autoputevima.
blogovatelj blogovatelj 04:23 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krajem sedamdesetih, dinar bio jak ubojito


Boga mi, mogao si ladno da ga menjaš u bilo kojoj menjačnici za funte. Kao i kunu danas, uostalom.


1981. takođe. Svuda. Funta je bila 7300 starih dinara, a dolar 3300.
blogovatelj blogovatelj 04:34 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

A, bre, otkud sad Kičevo u Crnoj Gori?


Upravo o tome razmišljam i tek sada shvatih da su Čevo, Kučevo i Kičevo jedno isto.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:46 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Upravo o tome razmišljam i tek sada shvatih da su Čevo, Kučevo i Kičevo jedno isto.

Чево је познато и као Кчево.
tsunade tsunade 06:38 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

sine, tamo dobrog zubara nema ni svećom da ga tražiš).


ima pedja u bloku 70... takog zubara nidje na svijet nema (nježan, pažljiv a stručan)
docsumann docsumann 07:00 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

arcins
docsumann
arcins
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.


trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .


Ako nastaviš, još će ispasti da smo rod rođeni.


zaboravismo da dodamo, da je je i današnji gospodar čevljanin porijeklom


otad i naše snaše
zavolješe zelenaše




docsumann docsumann 07:06 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Uza sve žrtve, neizbežne i one druge, uz ludilo i paranoju, negativnu selekciju i đavo zna šta još, Rusija je spasena.


da li je osnovano korristiti termin alternativa za izbor koji se svodi na "objesiti pa streljati" i "streljati pa objesiti" ?
krkar krkar 09:19 02.06.2017

Frangipane di Bosnia

posle onog Frankopana


Kakvog sad Frankopana?
krkar krkar 09:26 02.06.2017

Крутое государство

Ono što Rusi stvarno nikako da shvate oko medija je da oni mogu imati još neku drugu funkciju osim državne propagandne.


Rusima je odavno zakržljao centar za individualno razmišljanje. Ako se ikada i bio razvio.

Kolektivistički soj, čoporativni. Voli ovna predvodnika. Još ako i ovčarski psi dobro grizu - ihaj sreće!
krkar krkar 09:32 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

* Nemam pojma gde je Čevo, ima li tamo nekih dobrih staza za pešačenje ili drugih pogodnosti za seoski turizam?


Posebno je atraktivno ako si koza koja dobro podnosi +40°C
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:36 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Srđan Fuchs
Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak koji je animalno mrzeo sve rusko i jedva čekao da zasedne i konačno zbriše sa lica zemlje ruski narod i državu.


Kada si se, i na koji način, ti zarazio?


A i ti pitaš koješta! Čoveku generalno fale barem tri stolice za pun trpezarijski sto, a ti bi da se opseti u kojoj krivini mu je baš ova ispala s kamiona.
docsumann docsumann 10:39 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krkar
* Nemam pojma gde je Čevo, ima li tamo nekih dobrih staza za pešačenje ili drugih pogodnosti za seoski turizam?


Posebno je atraktivno ako si koza koja dobro podnosi +40°C


još ako si potomak onijeh junačkijeh koza i jaraca koji su preživjeli veliki kozocid iz 1954. kada je 80% njihovih braće i sestara potamanjeno u CG
niccolo niccolo 10:57 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

još ako si potomak onijeh junačkijeh koza i jaraca koji su preživjeli veliki kozocid iz 1954. kada je 80% njihovih braće i sestara potamanjeno u CG

Ja sam ovde na blogu saznao da je postojao taj propis o genocidu nad kozama u sfrj, potpuno fascinantno...
vcucko vcucko 11:13 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Srđan Fuchs
Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak koji je animalno mrzeo sve rusko i jedva čekao da zasedne i konačno zbriše sa lica zemlje ruski narod i državu.


Kada si se, i na koji način, ti zarazio?

Kada si i na koji način ti prihvatio tu dogmu - da je bilo kakvo pominjanje cionizma van konteksta sunca, cveća i rajskih vrata = antisemitizam, nacizam i pitaj boga šta?
Znači, ako je Trocki bio cionista, zabranjeno je reći da je bio đubre? Neće biti. Razmisli malo...
martin_krpan martin_krpan 13:05 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
aureus
Dont Fear The Reaper
То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.


Jašta no ima, i to više od ovih brđana. No su to sve prijatni, ljubazni, kulturni ljudi, pa ih ovi brđani ne shvataju za ozbiljno ;>>>(

E, у то име ја би' запјев'о:

Засјат ће палаци, антике, тараце,
ћакулат ће шјоре, ције Грацијане.
Сви ориђинали и све карампане
Ходит ће на фешту за нас - Которанеее...


naravno da ima. evo nekih najistaknutijih među njima:
Ivo Vizin, Matija Zmajević, Petar Želalić ... sve sami prekaljeni morski vukovi



Woow Docs, kakvo poznavanje istorije daljih predaka. Poznavajući tvoj fini kosmopolitenski blogo-duh, dok čitam tvoje komentare, dobijam sliku npr. fensi obučenog vrhunskog IT stručnjaka iz New Delhija koji radi za Google, koji vraćajući se sa posla od jednom iznenada pada na koljena u blato ispred kvazi svete krave. To je vjerovatno neki crnogorski postmodernizam.

A ima onih koji nisu sigurni ni ko su mi roditelji i puca im johanson za tim. Jer, čovjek nije birao kada, kako i kod koga će biti rođen.


docsumann docsumann 13:17 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Jer, čovjek nije birao kada, kako i kod koga će biti rođen.


daaa, tako nam se bar čini ...



PS a ova trojica znamenitih bokelja mi nisu nikaj u rodu
krkar krkar 13:24 02.06.2017

Русские галлюциногенные грибы

Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak koji je animalno mrzeo sve rusko i jedva čekao da zasedne i konačno zbriše sa lica zemlje ruski narod i državu.

Znači, kad je Koba otresao cvikeraša i njegove kerbere Kamenjeva i Zinovljeva i ostalu bratiju žednu ruske krvi, tada je nepovratno propao plan započet onim zlosrećnim vagonom iz Berlina. Uza sve žrtve, neizbežne i one druge, uz ludilo i paranoju, negativnu selekciju i đavo zna šta još, Rusija je spasena. Da li je moralo baš tako da bude, ne znam. Verovatno dobrim delom jeste, kad je već prošao voz (onaj prokleti vagon). U svakom slučaju, tako je bilo i nema nazad.


Ispašće još onaj Omega skoro pa normalan pored ovakvih megabudala!

Daće ti Rus bonu.

Na Kolimi, u 7. godini robije.
vcucko vcucko 13:29 02.06.2017

Re: Русские галлюциногенные грибы

krkar

Daće ti Rus bonu.

Na Kolimi, u 7. godini robije.


Ovde? Rado...
arcins arcins 13:32 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
arcins
docsumann
arcins
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.


trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .


Ako nastaviš, još će ispasti da smo rod rođeni.


zaboravismo da dodamo, da je je i današnji gospodar čevljanin porijeklom


otad i naše snaše
zavolješe zelenaše






Da, da, pretpostavio sam da ga zato ne ljubiš baš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:33 02.06.2017

Re: Русские галлюциногенные грибы

Како је ово добро: ширимо поделе.
Била је она на Прво-и-ДругоСрбијанце, сада на Прво-и-ДругоРусе.
krkar krkar 13:44 02.06.2017

Koźa mjerila


još ako si potomak onijeh junačkijeh koza i jaraca koji su preživjeli veliki kozocid iz 1954. kada je 80% njihovih braće i sestara potamanjeno u CG


Moj drug S. vazda pričao kako u njegovom selu na Pešteri i koze pasu pod ručnom. I ja mislio dobra fora dok nisam konačno otišao u taj mitski Grab! Ajd divokoze, njih sam viđao kojekude (najimpresivnije su na stenama južnog rta Biševa, stoje valda na ispustu ne širem od 5 cm) ali pitome!
krkar krkar 13:46 02.06.2017

Re: Русские галлюциногенные грибы

Ovde? Rado...


Tu, tu. Poznato odmaralište.

alselone alselone 13:52 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

dok nisam konačno otišao u taj mitski Grab!


Jesi bio i na planini, na Jelici?
maksa83 maksa83 13:57 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

Jesi bio i na planini, na Jelici?

"Na Jelici jesam, na planini nisam".


docsumann docsumann 14:05 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

arcins
docsumann
arcins
docsumann
arcins
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.


trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .


Ako nastaviš, još će ispasti da smo rod rođeni.


zaboravismo da dodamo, da je je i današnji gospodar čevljanin porijeklom


otad i naše snaše
zavolješe zelenaše






Da, da, pretpostavio sam da ga zato ne ljubiš baš.


nije zbog toga.
zapravo, nemam nikakav problem sa zelenašima.
imam ih i međ rodbinom i međ prijateljima (mislim zelenaša, ne problema ).
gedza.73 gedza.73 14:07 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

alselone
dok nisam konačno otišao u taj mitski Grab!


Jesi bio i na planini, na Jelici?

Kod koga li je bio u Grabu?
krkar krkar 14:08 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

Jesi bio i na planini, na Jelici?


Što baš na Jelici?
krkar krkar 14:09 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

Kod koga li je bio u Grabu?


A šta ti to pa znaš o Grabu pa da bi ti nešto značilo?
gedza.73 gedza.73 14:11 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

krkar
Kod koga li je bio u Grabu?


A šta ti to pa znaš o Grabu pa da bi ti nešto značilo?


lepo mesto. Imam par komada kleke iz tog kraja.
i

vcucko vcucko 14:19 02.06.2017

Re: Русские галлюциногенные грибы

krkar
Ovde? Rado...


Tu, tu. Poznato odmaralište.


Može. Trockisti i Titoisti rade, ja ih nadgledam. I očinski svjetujem.
Fair enough?
alselone alselone 14:22 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

Što baš na Jelici?


Mislio sam da pricas o naselju Grab na planini Jelici.
krkar krkar 15:11 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

Mislio sam da pricas o naselju Grab na planini Jelici.


Ne, ne. Ovo je Grab kod Novog Pazara, na samoj granici sa Kosovom.

Na karti je pogrešno označeno kao Jova (LINK).
gedza.73 gedza.73 15:27 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

alselone
Što baš na Jelici?


Mislio sam da pricas o naselju Grab na planini Jelici.

I ja.
milanb milanb 15:29 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
No, da ne duljimo puno. Ima mnogo malih mjesta u Crnoj Gori: pitome Rudinice (ušle u gusle), Vidrovan (odmah pored Nikšića), Godinje (dobra lokacija, s pogledom na Skadarsko jezero) ali nisu sva ušla u Gorski vijenac.
A kako je Gorski vijenac preveden na više stranih jezika to je pozicija Čeva odlično osigurana u svjetskoj literaturi.

Najbolji dokaz da su Crnogorci u stvari Srbi je da se oni hvale i slave nešto čega bi, u stvari, trebalo da se stide. U navedenom slučaju, istraga poturica.

Тзв. "истрага потурица" није разлог за било какав стид, јер је ова пракса била саставни део борбе за ослобођење од отоманских освајача.Након ослобођења од отоманског ропства, таква пракса више није била прихватљива, али пре 200 или 300 година "истрага потурица" је била легитимни вид борбе за слободу.

Прогон веродступника је уобичајена пракса у исламском свету,муслиману није дозвољено да пређе на другу веру и такав преступ се кажњава смртном казном, чак и данас, век и по после Његошеве смрти и 3 века после догађаја које је Његош глорификовао.



krkar krkar 15:45 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

I ja.


Da, shvatio. Izvinjavam se. Nisam ni znao da postoji Grab na Jelici ali to nije ništa čudno, verovarno ima na desetine možda čak i stotine toponima Grab. Sa izvedenicama sigurno i nekoliko stotina
krkar krkar 15:49 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

milanb

Тзв. "истрага потурица" није разлог за било какав стид, јер је ова пракса била саставни део борбе за ослобођење од отоманских освајача.Након ослобођења од отоманског ропства, таква пракса више није била прихватљива, али пре 200 или 300 година "истрага потурица" је била легитимни вид борбе за слободу.

Прогон веродступника је уобичајена пракса у исламском свету,муслиману није дозвољено да пређе на другу веру и такав преступ се кажњава смртном казном, чак и данас, век и по после Његошеве смрти и 3 века после догађаја које је Његош глорификовао.


Au, šta se nakotilo ovih ljotićevaca, leb te jebo!

Piješ DRNČ umesto vitamina?

Jesi li ti građanin Crne Gore?
zilikaka zilikaka 16:14 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja sam ovde na blogu saznao da je postojao taj propis o genocidu nad kozama u sfrj, potpuno fascinantno...

Šta je tačno u tome fascinantno, kolega?
To što je postojao taj propis ili što si ti za njega saznao ovde na blogu?
niccolo niccolo 17:14 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Fascinantna je glupost onoga kome je to palo na pamet. Mogu da se kladim da je takvo narušavanje ekološke ravnoteže imalo raznih negativnih posledica. Sva sreća te ovde nikad nije bilo organizovanog društva, pa verovatno posledice niko nije ispitivao.
maksa83 maksa83 17:20 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Fascinantna je glupost onoga kome je to palo na pamet. Mogu da se kladim da je takvo narušavanje ekološke ravnoteže imalo raznih negativnih posledica.

Ništa to nije spram onoga kad je Drug Mao naredio da se pobiju svi vrapci pošto mnogo štete usevima, i vredni kineski narod se dao na posao i vrapci su postali manje više istrebljeni. Slutiš da su skakavci i ostale bube štetočine koje su vrapci takođe jeli to dočekali sa ovacijama i najebali se keve usevima, što je prema službenim brojevima rezultovalo smrću od gladi 15 miliona ljudi, prema neslužbenim 3x više.
niccolo niccolo 17:23 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ima i ona Jeluostonska sa vukovima...
krkar krkar 17:28 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83

Ništa to nije spram onoga kad je Drug Mao naredio da se pobiju svi vrapci


Opet nešto na Đilasa?
gedza.73 gedza.73 17:59 02.06.2017

Re: Koźa mjerila

krkar
verovarno ima na desetine možda čak i stotine toponima Grab. Sa izvedenicama sigurno i nekoliko stotina

Isti, ili slični, toponimi mi nekako dragi.
Iš'o neko, zaustavio se pored drveta, potoka ili brda i nazvao nov dom po starom kraju.
niccolo
Fascinantna je glupost onoga kome je to palo na pamet.

Kod koze minimalno uložiš makimalno dobiješ.
Otporna, nezahtevna, laka za održavanje. Ako nema da pase, brsti. Mleka više od krave.
Uzmi seljaku kozu i prisiliš ga, heo on ili ne, da postane proleter.

Postojala je olakšica oko oraha. Ako imaš orah na parceli ne plaćaš porez. Verovatno neka zeza ali ko to danas zna.

Sva sreća te ovde nikad nije bilo organizovanog društva

'argumenti' su bili na strani jačeg.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:02 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Mogu da se kladim da je takvo narušavanje ekološke ravnoteže imalo raznih negativnih posledica.



Ene de, ekološka ravnoteža!? Još će da pričamo i o manjku jaretine u mleku sledeće? Aman ljudi ostali bez hrane - osim onih koji su imali Dozvoljene, sanske koze (a ko je pa to imao ;> ) Nije po brdima i kamenjaru bilo krava da hrane porodicu, nego koze. I nije što se narušila nekakova ekološka ravnpoteža (u ta vremena, na tim prostorima nije bilo ni ekologije ni ravnoteže ) nego stočni fond gi nestao. No, kako su to i inače sve bili što kulaci što nazadni seljački kadar, nije bilo problema.

PS - mada, kažu zli jezici da je to sve zamislio neki cionista, pa ga se Joška jedva rešio i ukinuo nenarodnu obznanu spram sirotih ne-sanskih koza ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:05 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krkar
maksa83

Ništa to nije spram onoga kad je Drug Mao naredio da se pobiju svi vrapci


Opet nešto na Đilasa?


Nisu svi pomori vrabaca delo Đilasa, baš kao što nisu svi Lajavi Krelci Krele ;>

NM - nije red da ga ne zlopomenemo ☻
nikvet pn nikvet pn 18:10 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

niccolo

Fascinantna je glupost onoga kome je to palo na pamet. Mogu da se kladim da je takvo narušavanje ekološke ravnoteže imalo raznih negativnih posledica


Стари сељаци су сматрали, шапатом додуше, да је то Титова траума из детињства. Коза је ђаво, најтежа стока за чување па чобанчету очас направи батине. Е кад је посто краљ онда је реко: све ћу ве покољем

Наравно да је глупост и штета гига размера али било је ту и зрнце истине - коза стварно штети шуми. Овца пасе траву а коза брсти изданке па младој шуми не да главу да дигне. У крашким пределима (Чева?) то се после покоља брзо осетило, шумари машу јаким цифрама.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:15 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Стари сељаци су сматрали, шапатом додуше, да је то Титова траума из детињства. Коза је ђаво, најтежа стока за чување па чобанчету очас направи батине. Е кад је посто краљ онда је реко: све ћу ве покољем

Bemtiutraume...

Jedan od razloga što je Srbija onako postradala u Drugom svetskom ratu jesu traume Reicha iz onog Prvog. Uz to, preko 50% ljudstva bili su Austrijanci, a neki postariji koji su se već borili protiv nas činili su komandni kadar (60% Austrijanci). Uz Hitlerov govor kako je Jugoslavija izdala pakt i vladajuću ideologiju -- zverske odmazde su bile logičan ishod.
gedza.73 gedza.73 20:32 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Е кад је посто краљ онда је реко: све ћу ве покољем

I ja sam ga smatrao za kralja. Al' nije. U tefter je ubeležen kao diktator.
Maksina baba je u pravu. Pera je bio Kralj.
Zalagao se za demokratiju, parlamentarizam, slobodu štampe, stranačke delatnosti, zbora i dogovora i za lična građanska prava. Tvrdio je da samo sloboda može da omogući napredak naroda, razvitak nauke, kulture, preosvete i ekonomije

Siđe peške niz Oplenac u Topolu i usput priča sa komšijama. Kralj.


nask nask 21:42 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Mogu da se kladim da je takvo narušavanje ekološke ravnoteže imalo raznih negativnih posledica.


Jedna od posledica su šumski požari, nema stoke da pobrsti to nisko rastlinje koje je glavni uzrok velikih požara, otežava pristup a gori sve u šestnaest.

Crnogorsko selo se uveliko vratilo divljini, nema ni ljudi ni stoke, samo divlje svinje. Iz kraja odakle je moj ćale nije ostao niko, jedina živa voda u sve Banjane (pet minuta hoda od njegove rodne kuće) je nestala jer već 20 godina nikome ne treba pa se nije obnavljala.
vcucko vcucko 22:45 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Predrag Brajovic
Стари сељаци су сматрали, шапатом додуше, да је то Титова траума из детињства. Коза је ђаво, најтежа стока за чување па чобанчету очас направи батине. Е кад је посто краљ онда је реко: све ћу ве покољем

Bemtiutraume...

Jedan od razloga što je Srbija onako postradala u Drugom svetskom ratu jesu traume Reicha iz onog Prvog. Uz to, preko 50% ljudstva bili su Austrijanci, a neki postariji koji su se već borili protiv nas činili su komandni kadar (60% Austrijanci). Uz Hitlerov govor kako je Jugoslavija izdala pakt i vladajuću ideologiju -- zverske odmazde su bile logičan ishod.

Vidiš da možeš kad hoćeš. Mada grešiš u terminologiji: ne odmazde, to ratno pravo poznaje i sledi odmah. Odmazde su npr. Kraljevo i Kragujevac. Nego osvete. To ide posle x godina i kažnjivo je.

Pa tako lepo povuci i paralelu 2.SR - ratovi '90-ih i videćeš osvete kao logičan ishod. U našem slučaju više priliči izraz fukarske nego zverske (ovo drugo je više za silu kao što je Njemaćka, ne za naše šake jada).

Nije opravdanje (moram li uopšte da napominjem?) - nego kad neko krene da pametuje "kako su mogli" - jbg mogli su; svetili đedove i prababe. Takav ćošak sveta.
blogovatelj blogovatelj 23:22 02.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ima i ona Jeluostonska sa vukovima...


Koja?
Životinja koja se najviše okoristila dolaskom Europljana u Ameriku je kojot. Pobijeni su vukovi svuda gde su se ljudi naseljavali, a kojot manje više jede što i vuk, ali ima tu bitnu karakteristiku da ekstremno retko napada čoveka.

PS. Plus ima i fin običaj da se sakrije kad vidi čoveka.
tyson tyson 00:29 03.06.2017

Re: Vučji do

Vučji Do ti je skoro pa Hercegovina, zapravo s obzirom da jedan dio dola prelazi u Hercegovinu (prije spuštanja u Baljke dvjesta metara niže (visinski)) prelažem da se i Hercegovcima zaračuna koji postotak slavne istorije jer je vrlo vjerovatno da je neki Turčin posječen baš s druge strane granice.

Pa i jeste deo istorije Hercegovaca; 11 bataljona Heecegovaca je učestvovalo u bitci.

Sa crnogorske strane, naravno


niccolo niccolo 08:11 03.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Koja?

Tamo između dvadesetih i tridesetih su pobili sve vukove u Jeloustonu, posledica je bila da se smanjila površina pod drvećem, što će reći da se povećala erozija, plus se smanjila prosečna visina stabala. Dalje, u momentu kada su ih vratili 1995. ostala je bila samo jedna kolonija dabrova (od 9 nekada), a primetili su da i ostale vrste nazaduju, osim kojota i jelena i srodnih vrsta. Jeleni i ostala braća su ostala bez neprijatelja koji em reguliše njihov broj em ih tera da se dosta kreću, pa ne mogu da obrste previše na jednom mestu. Tako da su naročito pokosili...recimo brezu...koja je dabrovima veoma značajna, pa su zato ovi skoro propali. I kojotima je bilo super, jer vukovi i njih ubijaju, ali je povećanje broja kojota loše uticao na lisice, koje pak ubijaju kojoti. Istrebljenje vukova je loše uticalo i na medvede i vrane, pošto se i jedni i drugi hrane ostacima lešina koje ostave vukovi. Kažu da je to naročito važno medvedima kad izađu iz zimskog sna.

E da, nisu naravno vratili originalnu jeloustonsku vrstu, valjda je ona skroz istrebljena, nego neku vašu kanadsku, koja je valjda najsličnija originalnoj. Bila pre vraćanja valjda rasprava da li vratiti tu vašu vrstu, koja inače živi dosta daleko od Jelosutona, ili neku drugu koja živi bliže, ali je genetski različitija od one originalne.
sevarlica sevarlica 12:40 03.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ne šalje se vojska od 45 000 glava (bitka na Vučjem Dolu) ili 20 000 (bitka na Fundini) na nekog ko ti vojno-politički nije bitan.


45.000??? Odakle ta cifra? Najviše što sam ja našao je 24 bataljona (bataljon je zavisno od sastava od 200-100 vojnika), tako da je i 20.000 neki maksimalan broj, a verovatnije je 10-12.000.

Ne umanjujem veličinu pobede u bici samo je cifra prilično preuveličana.
eloy eloy 17:27 03.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

apostata apostata 19:42 03.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Alternativa je bio Trocki, cionistički manijak (...)

Ma Trocki nije bio sionista.

Za to ima stvarno "milion" primjera, evo jednog. 23.04.1920, tri dana poslije početka konferencije sionista u Moskvi, gotovo svi delegati, njih stotinjak su uhapšeni.

Dvojica rabina Maze i Čerikover, koji su nekim čudom izbjegli hapšenje, uspjeli su da dođu do Trockog sa namjerom da se žale.
Trocki ih je, po njihovom svjedočenju, nakon 2-3 minute izbacio, uz psovke na račun Erec-Izraela i Hercla.

Oni pohapšeni delegati pušteni su nakon tri mjeseca iz pritvora. Po izlasku dočekalo ih je neugodno iznenađenje, u njihovom odsustvu vlast je sve sionističke organizacije stavila van zakona.

I evo na prvu ruku (al' ne da mi se prevoditi) iz pisanija Trockog članci gdje on kritikuje sionizam:

- Разложение сионизма и его возможные преемники (1904.)
- Письмо Натану (1933.)
- По поводу письма т. Икслагора из Капштадта (1934.)
- Замечания по поводу проекта тезисов Коммунистической лиги Южной Африки
(1935)

To o sionizmu Trockog obično se potkrepljuje sa onim navodno njegovim:"Mi ćemo Rusiju prevretiti u pustinju ...", a to je dokazani falsifikat.

E sada drugo pitanje je razlika između Staljinovog i Bronštajnovog svatanja Rusije i njezine uloge. Ta razlika je stvarno postojala i bila je velika.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana