Astrologija| Film| Hobi| Religija| Sex

Sanitarni otklon

krkar RSS / 31.05.2017. u 21:19

ejXktkqTURBXy8wZGMxOWMxNWFjNmNhNjE5MzlkNWY3ODk2YzNlYmJiZS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Ako su u "ujedinjenoj opoziciji" Sanda Rašković, Boris Tadić, Vuk Jeremić i Boško Obradović onda, što se mene tiče, Šešeljev mali može da vlada još 4000 godina.

Da se ne lažemo.

Ako već nema prave demokratije i slobode onda mi je svejedno koji će fašisti da jašu vlast. A i sevap je da jašu sposobniji. Ovi što se bune - da su umeli da uzmu vlast uzeli bi je. Vojvodino vanbračno klonče umelo pa neka ga. Zaslužio. Bolje krao, lagao, muljao i petljao.

JwQktkqTURBXy8xYjYxMDU0YjMwZGE1NWNiMThmNjM2Mjg4ZGU4OGE3Zi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAB0tktkqTURBXy9lMDA1OWU0YzliYzNkOTA0OThjMTFlYTA2YjhhOGUyMi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Inače, vlast mora da se usrala od ovolike mase demokratskih opozicionara zasanduraškovićborisatadićaboškaobradovićavukajeremića.

VsUktkqTURBXy81NWYzZDg4OWJlMDU0Y2QyMGM1OGUyZDgwMjFmZTVhZC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAd3nktkqTURBXy9kOGIzODcxNmFiNTdiM2ZjNTYxNDVlMjVhYjYxZmFhMC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA



Nego, šta je sa Vinarom Vračarskim? Ne gu ima u ovu protimbu.

Doduše, nema ni Pastrira Vračarskog. Mora da ima neke veze sa sezonom poljoprivrednih radova



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:33 31.05.2017

Неправедан си

Радуловић, Бошко Обрадовић, Саша Јанковић, Вук Јеремић -- јесу нова лица на политичкој сцени Србије. Треба им дати прилику. Неће се појавити други, осим ако тебе не извучемо за политичку утрку, као великог адута.
krkar krkar 21:38 31.05.2017

Re: Неправедан си

Радуловић, Бошко Обрадовић, Саша Јанковић, Вук Јеремић -- јесу нова лица на политичкој сцени Србије. Треба им дати прилику. Неће се појавити друга, осим ако тебе не извучемо за политичку утрку, као великог адута.


Nit su novi niti išta vrede. Naprotiv, drugi i četvrti su govna fašistička, treći je bezličan a prvi je budala psihopatska.

Ostav. Ponovi radnju
alselone alselone 21:39 31.05.2017

Re: Неправедан си

Радуловић, Бошко Обрадовић, Саша Јанковић, Вук Јеремић

Треба им дати прилику.

Aj ne zezaj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:42 31.05.2017

Re: Неправедан си

krkar
Радуловић, Бошко Обрадовић, Саша Јанковић, Вук Јеремић -- јесу нова лица на политичкој сцени Србије. Треба им дати прилику. Неће се појавити друга, осим ако тебе не извучемо за политичку утрку, као великог адута.


Nit su novi niti išta vrede. Naprotiv, drugi i četvrti su govna fašistička, treći je bezličan a prvi je budala psihopatska.

Ostav. Ponovi radnju

Такви какви су -- наши су.

И свакако мање склони аутократској владавини од ПСПа (Принца Српске Политике).
Земља крхке демократије и институције урушава се под ПСПом. Србија се претвара у партијску државу више него што је то икада била, можда само под комунистима у тој мери? Правна и грађанска несигурност, ускоро можда и имовинска?

Било ко од споменутих донео би бољитак у овоме што наводим.
alselone alselone 21:44 31.05.2017

Re: Неправедан си

И свакако мање склони аутократској владавини од ПСПа


Kako ovo znas?

Ja sam za to da se menja, uvek, ali ako nekako moze da nestanu ovi a ne dodju oni.
krkar krkar 21:46 31.05.2017

Re: Неправедан си

Такви какви су -- наши су.


Moji nisu. Nijedan fašista nikad nije moj. Ali vi komunisti to ne razumete, vama je svaki koji bi streljao u jarku pored puta bar malo vaš.

И свакако мање склони аутократској владавини од ПСПа (Принца Српске Поилтике).


Ni najmanje. Samo što nisu na vlasti pa se ne vidi kako bi vladali. Jednako bi vladali. Da im se može.

Србија се претвра у партијску државу више него што је то икада била, можда само под комунистима у тој мери? Правна и грађанска несигуирност, ускоро можда и имовинска?


Sve je to uvela, razvila, učvrstila i Vučiću omogućila demokratska vlast Borisa Tadića sa saslužujućim Vucima Jeremićima, Šutanovcima i ostalom govnjivom lopovskom tevabijom
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 31.05.2017

Re: Неправедан си

ako nekako moze da nestanu ovi a ne dodju oni.

Ne može.
Nema drugih.
Ko da dođe?
Krkar?
Ja?
Beli Anđeo?

Ne može jedno društvo da izmisli svoje lidere.
krkar krkar 21:47 31.05.2017

Re: Неправедан си

Kako ovo znas?


Ne zna ali sere. To ti je ona opcija protestovanja sa Krlom pod ruku.

Principijelno kurvinski
krkar krkar 21:49 31.05.2017

Re: Неправедан си

Predrag Brajovic
ako nekako moze da nestanu ovi a ne dodju oni.

Ne može.
Nema drugih.
Ko da dođe?
Krkar?
Ja?
Beli Anđeo?

Ne može jedno društvo da izmisli svoje lidere.


Krkara boli kurac, ti nisi materijal, beli anđeo ne postoji.

Lideri se stvore kad im dođe vreme. Srbistan očigledno nije zreo za druge lidere. da jeste oni bi se stvorili, kao što se uvek i svuda stvore.

Prema tome - trpi stoko. To si i zaslužila
alselone alselone 21:50 31.05.2017

Re: Неправедан си

Ko da dođe?
Krkar?
Ja?
Beli Anđeo?


Podrzavam.

Zaista ne mogu ozbiljno da razgovaram na temu kako su Obradovic, Jankovic i Radulovic bas super jer je to jedino sto je ostalo.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:51 31.05.2017

Re: Неправедан си

Sve je to uvela, razvila, učvrstila i Vučiću omogućila demokratska vlast Borisa Tadića

Pa šta onda?
Da li to znači da treba da se samokažnjavamo, patimo jer su nas "naši" prodali?

Sve zemlje u manjoj ili većoj meri su koruptivne. One dobre razlikuju se po tome što je ta korupcija manja a vlast sposobnija i odgovornija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 31.05.2017

Re: Неправедан си

Krkara boli kurac, ti nisi materijal, beli anđeo ne postoji.


Inače, da hoćeš, ti bi nas spasao.
krkar krkar 21:55 31.05.2017

Re: Неправедан си

Inače, da hoćeš, ti bi nas spasao.



Možda. Ali svakako nebitno jer me zabole.

Evo probaj ti
alselone alselone 21:56 31.05.2017

Re: Неправедан си

Nemojte se svadjati, vi ste FB drugari.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:56 31.05.2017

Re: Неправедан си

Evo probaj ti


Jbg, nisam materijal.
alselone alselone 22:01 31.05.2017

Re: Неправедан си

Ko god okači onakav video sa "ratišta" moj je drugar!


Super video.
Mal je falilo da bude ovako:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:06 31.05.2017

Re: Неправедан си

Mal je falilo da bude ovako:

Krkar ti je blogovski Čak Noris.
Znaš ono:
-- Koliko je zgibova uradio Čak Noris?
-- Sve.

Tako i Krkar.
Ako se razmahne -- berićet.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:54 01.06.2017

Re: Неправедан си

krkar
Inače, da hoćeš, ti bi nas spasao.



Možda. Ali svakako nebitno jer me zabole.

Evo probaj ti.


Nadžak-đedo je resigned. Uopšte, valjda, vaša generacija je cela rezignirana zato što ste bili dovoljno zreli da se sećate prethodne države, pa da onda svedočite njenom raspadu a nenastajanju nove. Druga stvar, zašto uopšte mora da bude lidera - a ne da, recimo, timovi ljudi rade na stvaranju prosperiteta države. Šatro libdem, al' bi voleo da gazduje malo? K., je l' ti imaš decu, i je l' te i za njih briga isto gde će/u čemu živeti?

Србија се претвaра у партијску државу више него што је то икада била, можда само под комунистима у тој мери? Правна и грађанска несигуирност, ускоро можда и имовинска?


Sve je to uvela, razvila, učvrstila i Vučiću omogućila demokratska vlast Borisa Tadića sa saslužujućim Vucima Jeremićima, Šutanovcima i ostalom govnjivom lopovskom tevabijom


S tim što Lepi Boris nije očekivao da će ga pobediti Toma Grobar, mislio je da će ostati još koji mandat. I šta, "Srbija se pretvara u partijsku državu", jesmo mi to nekada prestajali da budemo partijska država? nisam nešto primetio. Bilo je da su se DS, DSS, Dinkić i SPS gurali oko vlasti, dakle samo privid demokratije. Država je solidan biznis, smešan za neke ozbiljnije standarde, ali za našu boraniju je solidan - da se uzme kakva kičeraj-vila ili neki džip, ili nešto...

Čude me samo vojska i murija koji pristaju ćutke i ponizno da služe svemu tome. Što reče K. - ona vojska i oni oficiri su bili štogođ, tamo pre stotinjak i kusur godina.
krkar krkar 09:03 01.06.2017

Konačno pravda

čude me samo vojska i murija koji pristaju ćutke i ponizna da služe svemu tome.


E u policiji konačno uveden red: odlukom ministra Sline policajcima se sad u radno vreme računa i vreme provedeno u organizovanom prevozu (LINK).

Tako da će, na primer, svaki policajac iz Vranja kad dođe da obezbeđuje rušenje džamije u Zemun Polju osim direktne zarade (dnevnica od 160 dinara) imati i najmanje 1 slobodan dan. Pa će u taj dan moći da uteruje dugove lokalnmim kriminalcima za 100 ojra po danu. Tri intervencije policije - 300€ u xhep.

Pa ti ruljo protestuj, ali ako može sa povećanim rizikom!
Bili Piton Bili Piton 11:24 01.06.2017

Re: Неправедан си

krkar


Krkara boli kurac, ti nisi materijal, beli anđeo ne postoji.




Kurac ne postoji. Na.







docsumann docsumann 17:17 01.06.2017

Re: Неправедан си

Bili Piton
krkar


Krkara boli kurac, ti nisi materijal, beli anđeo ne postoji.


Kurac ne postoji. Na.




čuvena bosankska negacija


inače, ima i beli i crni

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:22 01.06.2017

Re: Неправедан си

Kurac ne postoji.



I to je, dakle, samo social construct : ))
JJ Beba JJ Beba 18:52 01.06.2017

Re: Неправедан си

fali još veliko hopštaplersko mudo Saša Mirković

FUJ

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:58 02.06.2017

Re: Неправедан си

Ђе Ђе, занимљива фотка, кажу ови шренкови да ова поза, с прекрштеним рукама, изражава дубоку несигурност субјекта.
Jukie Jukie 07:06 02.06.2017

Re: Неправедан си

a ne, no je trebalo da stave ruke u džepove i fićukaju
krkar krkar 13:01 02.06.2017

Re: Неправедан си

fali još veliko hopštaplersko mudo Saša Mirković


Veranov ili Vučićev?
bookez bookez 14:29 02.06.2017

Re: Неправедан си

krkar
Радуловић, Бошко Обрадовић, Саша Јанковић, Вук Јеремић -- јесу нова лица на политичкој сцени Србије. Треба им дати прилику. Неће се појавити друга, осим ако тебе не извучемо за политичку утрку, као великог адута.


Nit su novi niti išta vrede. Naprotiv, drugi i četvrti su govna fašistička, treći je bezličan a prvi je budala psihopatska.

Ostav. Ponovi radnju


Izgleda da nisam baš u toku, ako bi gospodin krkar, ili neko ko deli njegovo mišljenje, mogli da pojasne zašto smatraju Radulovića budalom psihopatskom. Ako imate vremena, čisto informativno, da ne bi živeo u zabludi.
JJ Beba JJ Beba 14:58 02.06.2017

Re: Неправедан си

krkar
fali još veliko hopštaplersko mudo Saša Mirković


Veranov ili Vučićev?

svačiji. govno
krkar krkar 08:57 03.06.2017

Re: Неправедан си


Izgleda da nisam baš u toku, ako bi gospodin krkar, ili neko ko deli njegovo mišljenje, mogli da pojasne zašto smatraju Radulovića budalom psihopatskom.



Dovoljno ti je da pogledaš bilo koji njegov nastup na internim stranačkim skupovima. Ima tu mesta za razne dijagnoze.

tsunade tsunade 21:34 31.05.2017

ne bih

imala šta da dodam
a ni da oduzmem
eloy eloy 21:41 31.05.2017

Re: ne bih

A i sevap je da jašu sposobniji.


Jbg što jes jest !
krkar krkar 21:43 31.05.2017

Re: ne bih

eloy
A i sevap je da jašu sposobniji.


Jbg što jes jest !


Ja ovo nisam banovao?!

Ajd, dobro, neka ga na poslednjoj opomeni
eloy eloy 21:47 31.05.2017

Re: ne bih


Ej tako me boli Qrac za tvoje banovanje, al to što si napiso potpisujem ! Oćeš da budeš faca - odjebi sujetu pa da se lomimo. Sise banuju !
krkar krkar 21:59 31.05.2017

Re: ne bih

eloy

Ej tako me boli Qrac za tvoje banovanje, al to što si napiso potpisujem ! Oćeš da budeš faca - odjebi sujetu pa da se lomimo. Sise banuju !


Ne banujem za mišljenje nego za sranje.

Koliko da znaš
G.Cross G.Cross 21:46 31.05.2017

Tragikomicna farsa all over the place

Bas sam se pitao da li je moguce da ce inauguracija da prodje bez ijednog posta.
Nisam ocekivao ovakav ali je bolje nego nikakav.

Ipak , Dominique Strauss-Kahn nije imao sanse da bude izabran za Predsednika Francuske zato sto je pipkao sobaricu.
Fransoa Fijon je izgubio istu sansu zato sto je njegova zena kao radila za njega i uzimala poreske pare.

I to je verovatno u redu.

Srpska opozicija je tragikomicna farsa.
Samo da podstim da to ne znaci da to isto nije i vlast.




Pozdravljam sve, ako se vise ne vidimo
krkar krkar 21:53 31.05.2017

Re: Tragikomicna farsa all over the place

G.Cross


Ipak , Dominique Strauss-Kahn nije imao sanse da bude izabran za Predsednika Francuske zato sto je pipkao sobaricu.
Fransoa Fijon je izgubio istu sansu zato sto je njegova zena kao radila za njega i uzimala poreske pare.



Francuska je ipak nekakva država, civilizacija i kultura koja je više puta u toku svoje istorije imala zdravo i razvijeno građansko društvo sa sistemom vrednosti.

Srbistan je jedini privid takvog uređenog građanskog društva imao u onih 11 godina otkako su oficiri ubili kralja kojem su se zakleli na vernost do I s.r. A i to je bio privid jer je Pašić morao malo da se pravi.

Sve ostalo je gulanferija teška
eloy eloy 22:03 31.05.2017

Re: Tragikomicna farsa all over the placej

Nisam ocekivao ovakav ali je bolje nego nikakav.


Plaše se ljudi, strah treba respektovati,pogotovo kad je opravdan. lako vama preko bare. Ovde biju bato, a nema komunista da pruže otpor ko nekad .....u osam......

Boris Drenca Boris Drenca 21:50 31.05.2017

kućno vaspitanje

Među ovima koji sebe alternativom zovu sigurno ima i onih koji iskreno beruju u pristojnost komunikacije i lepo vaspitanje, ali koga briga.

Ako već nema prave demokratije i slobode onda mi je svejedno koji će fašisti da jašu vlast. A i sevap je da jašu sposobniji.


tako nekako
mladic mladic 22:17 31.05.2017

Čestitke Vučiću

Republika Srpska čeka svog predsednika !
krkar krkar 22:21 31.05.2017

Re: Čestitke Vučiću

mladic
Republika Srpska čeka svog predsednika !


E nek se što pre vrati u svoju šumsku pičku materinu, koji je kurac uopšte i dolazio ovamo
mladic mladic 22:24 31.05.2017

Re: Čestitke Vučiću

krkar
mladic
Republika Srpska čeka svog predsednika !


E nek se što pre vrati u svoju šumsku pičku materinu, koji je kurac uopšte i dolazio ovamo



Osim psovki ne smijes nista preduzeti protiv Republike Srpske, erektiram od nemoci tvoje
martin_krpan martin_krpan 22:20 31.05.2017

Srbija danas

Koliko je Srbija duhovno, intelektualno, moralno propala su stavovi da je Vučić dobar. Diktator za kojeg zapadni mediji više ne mogu napisati ništa pozitivno. U vrijeme postmaterijalizma, crowfunginga i start-upova na zapadu, Srbija je danas gora nego 90-tih.

Sa druge strane Obradović - Firer, "srbo-ćetnici"... Čeka se dugo da Srbija prirodno progleda. Ovako kako je sad ispada da je lose-lose situacija, a to je definicija dna. Onda je za real life možda i bolje da Vučić vlada. Ako još za svoga predsjedničkog mandata uvede Srbiju u EU, za mene će biti veći od Miloša Obilića.
krkar krkar 22:22 31.05.2017

Re: Srbija danas

martin_krpan
Koliko je Srbija duhovno, intelektualno, moralno propala su stavovi da je Vučić dobar. Diktator za kojeg zapadni mediji više ne mogu napisati ništa pozitivno. U vrijeme postmaterijalizma, crowfunginga i start-upova na zapadu, Srbija je danas gora nego 90-tih.

Sa druge strane Obradović - Firer, "srbo-ćetnici"... Čeka se dugo da Srbija prirodno progleda. Ovako kako je sad ispada da je lose-lose situacija, a to je definicija dna. Onda je za real life možda i bolje da Vučić vlada. Ako još za svoga predsjedničkog mandata uvede Srbiju u EU, za mene će biti veći od Miloša Obilića.


Eto vidiš.
martin_krpan martin_krpan 22:33 31.05.2017

Re: Srbija danas

krkar
martin_krpan
Koliko je Srbija duhovno, intelektualno, moralno propala su stavovi da je Vučić dobar. Diktator za kojeg zapadni mediji više ne mogu napisati ništa pozitivno. U vrijeme postmaterijalizma, crowfunginga i start-upova na zapadu, Srbija je danas gora nego 90-tih.

Sa druge strane Obradović - Firer, "srbo-ćetnici"... Čeka se dugo da Srbija prirodno progleda. Ovako kako je sad ispada da je lose-lose situacija, a to je definicija dna. Onda je za real life možda i bolje da Vučić vlada. Ako još za svoga predsjedničkog mandata uvede Srbiju u EU, za mene će biti veći od Miloša Obilića.


Eto vidiš.


Da. Može se reći: Vučić je dobar!
docsumann docsumann 06:03 01.06.2017

Re: Srbija danas

Da. Može se reći: Vučić je dobar!


misliš, ni zlo nije tako loše
martin_krpan martin_krpan 08:04 01.06.2017

Re: Srbija danas

docsumann
Da. Može se reći: Vučić je dobar!


misliš, ni zlo nije tako loše


Hhaha, da. S tim da je još gore. Još je gore zato što manifestacija današnjeg (globalnog) zla nije klasično zlo već neko hibridno, psihološko zlo.

Kvalitet demokratije je globalno opao baš pod liberalnim demokratama i to me u neku ruku tješi, jer možda je i uspon globalnog populizma baš demokratska reakcija na povećanje socijalne nejednakosti pod demokratsko-liberalnim establišmentom. Osjeti se da je glasačima dosta liberalne-Twitter komunikacije a la: Sprdamo se sa frizurom Trampa, dok socijalna nejednakost postaje neizdrživa pod kvazi demokratama. U Srbiji je izbor Tome Grobara bio baš reakcija na jezive kriminalce demokratske proveniencije - sjećam se Krkarovog bloga: Zašto ću da glasam za Tomu Grobara! Sa druge strane je autokratija logičan slijed stvari neoliberalne ideologije Čikago bojs-Pinoče tipa, pa tako imamo fenomen mislećih ljudi koji podržavaju Vučića, Kačinskog, Erdogana, Orbana, Putina, Janukoviča,... i ostale filipinsko-tajlandske demokrate, vjerujući da ti ljudi donose ekonomski prosperitet.

Generalno: Islamizam, terorizam, populizam... je samo običan vakum koji je nastao uslijed nestajanja klasične ljevice. To Kaže i Žižek u svojim Blasfemičnim razmišljanjima. Na Ex-Yu prostoru prirodna klasična ljevica može biti samo Jugoslavija, tj. zalaganje za stvaranje nadnacionalne zajednice Ex-Yu naroda. Prirodna globalna ljevica je uključivanje Rusije u globalne civilne procese. Priče o nuklearnom ratu, novom hladnom ratu, trećem svjetskom ratu... samo homogenizuju globalnu rulju.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:41 01.06.2017

Re: Srbija danas

Prirodna globalna ljevica je uključivanje Rusije u globalne civilne procese.



pa, nije Rusija tu neka pasivna sojka, oni se uključuju ali pod svojim kriterijumima.

To Kaže i Žižek u svojim Blasfemičnim razmišljanjima. Na Ex-Yu prostoru prirodna klasična ljevica može biti samo Jugoslavija, tj. zalaganje za stvaranje nadnacionalne zajednice Ex-Yu naroda.


nema šta Slavuj da nam to dajdžestuje, potpuno je jasno da se u Jugi kvalitetnije živi kada narodi sarađuju umesto da se mrze i tuku.

nask nask 22:40 31.05.2017

Ima nade ali ...

Ova slika mi dođe kao prikladna metafora trenutnog stanja u Srbiji

zilikaka zilikaka 22:43 31.05.2017

Sve je to ko u tehnici

Ako su u "ujedinjenoj opoziciji" Sanda Rašković, Boris Tadić, Vuk Jeremić i Boško Obradović onda, što se mene tiče, Šešeljev mali može da vlada još 4000 godina.


Malo uspela da ispratim taj cirkus oko krunisanja al mi se čini da ide dobrim putem.
Ovaj će pući kad nadzida dovoljno apsurda da više statički sam sebe ne može da nosi.

Ovi ostali ga ne mogu ič ugroziti i ne predstavljaju nikakvo opterećenje za trenutno bujajući sistem. Više mu dodju ko okolna dekoracija. Trava i zelenilo.

Sad, koliko će potrajati do onog kritičnog sprata koje ovi truli temelji ne mogu da izdrže, to je teško predvideti.
Ostaje da se nadamo da će trenutnom bogu Sunca podstanar vredno poručivati materijal i dundjere.

...da li će neko u medjuvremenu uspeti da napravi temelje bar za solidnu šupu, to ne znamo
eloy eloy 22:50 31.05.2017

Re: Sve je to ko u tehnici

.da li će neko u medjuvremenu uspeti da napravi temelje


krkar krkar 06:25 01.06.2017

Re: Sve je to ko u tehnici

zilikaka

Ovaj će pući kad nadzida dovoljno apsurda da više statički sam sebe ne može da nosi.

Ovi ostali ga ne mogu ič ugroziti i ne predstavljaju nikakvo opterećenje za trenutno bujajući sistem. Više mu dodju ko okolna dekoracija. Trava i zelenilo.

Sad, koliko će potrajati do onog kritičnog sprata koje ovi truli temelji ne mogu da izdrže, to je teško predvideti.
Ostaje da se nadamo da će trenutnom bogu Sunca podstanar vredno poručivati materijal i dundjere.

...da li će neko u medjuvremenu uspeti da napravi temelje bar za solidnu šupu, to ne znamo


Vrlo dobro objašnjenje.
g.radicevic g.radicevic 08:13 01.06.2017

Re: Sve je to ko u tehnici

Ostaje da se nadamo da će trenutnom bogu Sunca podstanar vredno poručivati materijal i dundjere.

eeee, pusta nada
mi se uvek nadamo da će neko drugi da reši naš problem
ili u najboljem slučaju, da će sam da se reši ili nestane.

P.S. Zili, najslikovitiji prikaz naše situacije ever

u to ime jedna naška
mirelarado mirelarado 10:32 01.06.2017

Re: Sve je to ko u tehnici

zilikaka
Ako su u "ujedinjenoj opoziciji" Sanda Rašković, Boris Tadić, Vuk Jeremić i Boško Obradović onda, što se mene tiče, Šešeljev mali može da vlada još 4000 godina.


Malo uspela da ispratim taj cirkus oko krunisanja al mi se čini da ide dobrim putem.
Ovaj će pući kad nadzida dovoljno apsurda da više statički sam sebe ne može da nosi.

Ovi ostali ga ne mogu ič ugroziti i ne predstavljaju nikakvo opterećenje za trenutno bujajući sistem. Više mu dodju ko okolna dekoracija. Trava i zelenilo.

Sad, koliko će potrajati do onog kritičnog sprata koje ovi truli temelji ne mogu da izdrže, to je teško predvideti.
Ostaje da se nadamo da će trenutnom bogu Sunca podstanar vredno poručivati materijal i dundjere.


...da li će neko u medjuvremenu uspeti da napravi temelje bar za solidnu šupu, to ne znamo


Bojim se da će potrajati, jer to i nije građevina, već nahero postavljena cirkuska šatra. Koci i konopci su truli, ali je platno sve šarenije...


princi princi 23:17 31.05.2017

Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

ili kao Milov trbuhozborac?
tsunade tsunade 00:13 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Čekaj, jel nastupaš u svoje ime
ili kao Milov trbuhozborac?


de u pola noći s tim pitanjima? ko će da čeka jutro da pročita iskren odgovor
docsumann docsumann 06:14 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

princi
ili kao Milov trbuhozborac?


možda zvučim naivno i budalasto, al' mi se čini da DPS broji zadnje dane na vlasti u CG.
ono ko vojnik na odsluženju vojnog roka, lupaju recke po kalendaru. toliko im dajem...

mene već brine kakva će biti nova vlast, jeste - pravim ražanj bez plastičnog zeca.... da li ćemo ponoviti iste greške kao Srbija ( i nešto manje HR).
lustracija ključnih igrača iz popstojeće garniture , za tako mali državu kao što je CG, bi morala da bude imperativ.

inače, ovo kroz što sad prolazimo/prolaze (svakojake ujdurme i packe, spuštanja i zavlačenja od strane Rusije) samo pokazuje kolike su analfabete za ozbiljnu (čitaj - prljavu, kakva se igra na velikoj sceni) politiku.
krkar krkar 06:27 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Čekaj, jel nastupaš u svoje ime
ili kao Milov trbuhozborac?


Ovo je neki od genijalnih srbijanskih političara častio da me pitaš? Sanda glavom i bradom? Ili Živković?
krkar krkar 07:20 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

de u pola noći s tim pitanjima? ko će da čeka jutro da pročita iskren odgovor


Nisam hteo da odgovaram u 5 kad sam ustao, da se još malo pečeš. Mada, ko zna kad ti uopšte ustaješ. I radnja ti se otvara prekasno. No, dobro.

Pitanje je ko će u Crnoj Gori bolje proći u otvorenom ratu koji je Rusija objavila. Čisto imperijalno iživljavanja - ali vrlo korisno da bi se shvatio domet Rusije u kurčenju. Može se Putin kurčiti u odnosima sa Crnom Gorom (na nivou zaplene 15000 boca vina (LINK) i zabrane ulaska u Rusiju političarima DPS (LINK) - naravno svi četnici i sve sluge Rusa, većinom tzv. "Srbi", po običaju su dobrodošli) ali kad mu Macron očita lekciju, otvoreno, pored njim, onda je siledžija Vladimir Vladimirovič miran kao bubica.

Ima ovde video ali ne može da se embeduje (LINK), nije YT nego neki Figarov plejer, mamuim vrancusku uvek posebnu.

A za one koji nisu učili francuski (LINK):

Emmanuel Macron: I will start with your second question. I can have exemplary relations with foreign journalists if they are journalists. Politicians have a responsibility to speak the truth. If some people are spreading lies, they are not journalists anymore. Russia Today and Sputnik were spreading false information and I believe they had no place in my election headquarters. However, all foreign journalists, including those from Russia, had access to my headquarters. The rules are very simple and will always be the same. The situation was so serious because during the democratic campaign some so-called media outlets interfered, acting under the influence of certain political interests. In other words, Russia Today and Sputnik did not behave as the press or as journalists should. They behaved like bodies of influence, bodies of propaganda, that is, bodies of false propaganda, no more and no less.

Da se vratim na Crnu Goru. Ne znam koje će posledice imati ovo rusko sitnoimperijalno izdrkavanje i siledžijstvo. Jedna je varijanta da se probudi slobodarski inat a druga da se probudi sluganjstvo i kukavičluk.

Viđećemo.
alselone alselone 07:32 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

The situation was so serious because during the democratic campaign some so-called media outlets interfered, acting under the influence of certain political interests. In other words, Russia Today and Sputnik did not behave as the press or as journalists should. They behaved like bodies of influence, bodies of propaganda, that is, bodies of false propaganda, no more and no less.


Bu-hu!

Od kako su Rusi sa 50 godina zakasnjenja shvatili da je kamera ubojitija od puske i napravili RT svi zapadni politicari kukaju kao sinje kukavice zbog toga. Eno i budjavi Englezi malo malo pa na neki nacin opstruisu RT.

A i ovaj macaron odredjuje ko je "bodies of influence" pa onda kao - ne moze kod mene u stab. Ljiga.

Pa ovo "They behaved like bodies of influence, bodies of propaganda, that is, bodies of false propaganda, no more and no less." vazi za svaki Americki i Britanski medij.
docsumann docsumann 07:35 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Da se vratim na Crnu Goru. Ne znam koje će posledice imati ovo rusko sitnoimperijalno izdrkavanje i siledžijstvo. Jedna je varijanta da se probudi slobodarski inat a druga da se probudi sluganjstvo i kukavičluk.


slažem se, s ogradom da je na sceni upravo sluganjstvo i kukavičluk aktuelne vlasti spram USA.
cijenim da su Milu zavrnuta muda u snažnoj ujaka Semovoj ruci još od trenutka kad je izrazio spremnost da odstupi od Sloba i promjeni kurs.

sve dalje njjegove aktivnosti su bile pod budnim patronatsvom američke vlade, koja u svakom trenutku ima i više nego dovoljno materijala da ga diskredituju u očima međunarodne (zapadne ) javnosti.

misim, ne znam ko još vjruje sem odani DPS fanovi da je odluka CG o priznavanju Kosova bila autonomna i donešena u Podgorici.

i držaće USA Mila na vlasti sve dok izvrašava naloge koje mu dostavljaju.

što se (istinske) dileme NATO ili ne tiče, to je trebalo provjeriti na referendumu. Crnoj Gori treba što više odzračnih ventila a ne pumpi za nabijanje pritiska.

a pitanje da l' je ispravnije prikloniti se USA ili Rusiji, samo je prodavanja muda za omudinu. ne može jedno biti više rodoljubno od drugog.
to je stvar intepretacije državnih (i ličnih) interesa.
koja je boja bolja - narandžasta ili riđa?
alselone alselone 07:37 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

i držaće USA Mila na vlasti sve dok izvrašava naloge koje mu dostavljaju.


Pa da. Ko se seca da ga je i vratilo na vlast kad je trebalo priznati Kosovo. Vec je bio svoje odvrmorio pre toga, secam se da su Njemci bili snazno protivU njega, ali je trebao poslusan i jak vozd kako bi izneo onu istorijski sramotnu odluku.
docsumann docsumann 07:44 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

Pitanje je ko će u Crnoj Gori bolje proći u otvorenom ratu koji je Rusija objavila. Čisto imperijalno iživljavanja - ali vrlo korisno da bi se shvatio domet Rusije u kurčenju. Može se Putin kurčiti u odnosima sa Crnom Gorom (na nivou zaplene 15000 boca vina (LINK) i zabrane ulaska u Rusiju političarima DPS (LINK) -


heh, pa nije to baš tako naivno.

ne radi se samo o 15k flaša vranca, već o cjelokupnom poslovanju najbolje CG fime, podgoričkih Plantaža.
gro izvoza, i najveći obrt im se odnosio na rusko tržište. a do njega im je sad zatvoren pristup.

to se vjerovatno moglo i očekivati, al' da li je iko u cg vlasti razmišljao bar po koraka unaprijed i bar skicirao odstupnu (rezervnu) strategiju u slučaju ekonomskog embarga.


što se tiče ovih obavještajno-komičarskih prozivanja Mila i Markovića od strane 2 (nazovi) novinara i komičara, pa eto imaš za posljedicu da se premijer Marković izlanuo kako je sud već pokrenuo postupak protiv lidera NF za slučaj državni udar.
da je to gotova stvar.
istina je da tek iduće sedmice, ili za nekoliko dana, sudko vjeće trena da se izjasni o iznošenju činjenica.

nezavisnot sudske od izvršne vlasti, aha...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

zajebano to s Rusijom, ako osvoje vas, odosmo i mi ondak.

vraćam se s posla pre neki dan i vozim se u minivenu iz Pešte s par nekih Beograđana, jednom Francuskinjom, jednim Talijanom i dvojicom Rusa. mi se rasćaskali svi, a Ruje ćute. ja pokušao u par navrata da ih uvučem u komunikaciju, obraćajući im se na ruskom, međutim ništa. okrenuo se ja ovoj Francuskinji, nije bila spektakularno lepa ali izuzetno senzualna, doktorica, na nekom postdoktoratu u izučavanju etnički izmiksanih skupina, u Malom Iđošu na nekom NVO-kampu u ko-organizaciji Pokrajine Voše, Francuske i Nemačke. uglavnom, superkomunikativno biće jedno, Žabar, isto šljakom u NS, i on neku toplinu u sebi nosi... izašla ova francuska sestra u Bačkoj Topoli, ja urgirao da je ostave na štajgi da može taksi da uzme, Žabar i ja joj pomogli da prebaci stvari u taksi... sve u svemu, drugarluk. prvi put da nisam obratio pažnju na to kako se Srbija pretvara u Severnu Koreju, sa likovima Velikog Vođe na svakom ćošku... kao Evropa načas, gde je nama Jugovićima i mesto, oduvek bilo, da kretenska KP nije vodila raspad države onako kako ga je vodila...

... međutim, ostadoše Ruje pored mene. sada kada je izašla žena može da se priča. likovi zastrašujući, deluju kao ruski marinci, sa ožiljcima i tetovažama po sebi, ćelavi, nabildovani. nije tip ni u jednom trenu uspostavio komunikaciju očima - ja ga gledam u oči a on vrda. tako, raspitivao se koliko Srbi gotive Rusiju, koliko Putina, da li nam je ostalo oružja, i tako, kao da je, ne kao da - nego ušli napasnici u ven posle onog pitomog i simpatičnog parižanskog stvorenja.

tako da, bedak ako EU digne ruke od nas, malih Ruja. radovaće se srpski (i crnogorski) nasilnici sigurno, za nas malu raju - j'bga. omega će biti presrećan takvim scenarijom, i slični likovi koji su ne jednom pretili verbalno nasiljem ovde.
krkar krkar 08:42 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

zajebano to s Rusijom, ako osvoje vas, odosmo i mi ondak.


Koga bre Vas i Nas, debilu naduvani? Kod tebe MI obuhvata bar 10 zemalja, plemena, sekti i koječega, zavisno od THC. A koga i šta sve obuhvata VI ne smem ni da pomislim
krkar krkar 08:55 01.06.2017

Uključivanje spostvenog mozga

kako bi izneo onu istorijski sramotnu odluku.


A što je to istorijski sramotna odluka? Za koji kurac krasni treba drugi, posebno Crna Gora i Makedonija da budu taoci srbijanske gluposti i tvrdoglavosti?

Da se bar Srbija ponudila da nešto konkretno plati nego se još kurči, preti i ponaša se imperijalno. Jajarski imperijalno.

Ah, da, sutra će da naredi Putin svetu da poništi priznanje Kosova i svi će da uvide svoje greške i Kosovo će da se samoukine a Albanci da nestanu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

krkar
zajebano to s Rusijom, ako osvoje vas, odosmo i mi ondak.


Koga bre Vas i Nas, debilu naduvani? Kod tebe MI obuhvata bar 10 zemalja, plemena, sekti i koječega, zavisno od THC. A koga i šta sve obuhvata VI ne smem ni da pomislim


ne seri, pussy lips.
alselone alselone 09:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

A što je to istorijski sramotna odluka?


Ako me vec pitas onda ne treba da ti objasnjavam.

Makedoniju nisam ni spominjao, oni i onako nisu ni drzava nego komedija pod okupacijom, kako spoljnom tako i unutrasnjom.

Gle, ja sam skapirao tvoje odgovore. Ti ces u svaki odgovor ubaciti kljucne likove koji nose negativnu emociju i time obojiti inicijalni komentar kao da zastupa te stavove. Cesto se u tvojim odgovorima spominju Putin, Radovan Karadzic, Milosevic, Mladic, itd. iako ih u originalnom komentaru nema ni u najavi. Cim me stavis u to drustvo, onda valjda treba da i ja poprimim njihovu "boju" i samim tim je moj komentar los.

Kakav bre Putin, kakvo nestajanje Albanaca, kakva Makedonija, imperijalna politika itd. Ja pricam o tome kako Crnoj Gori nije na cast da priznaju Kosovo i prodaju veru za veceru i sagnu glavu ispred maca, nego upravo suprtono, kakva je uostalom i cela slavna istorija Crne Gore.
niccolo niccolo 09:08 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kakva je uostalom i cela slavna istorija Crne Gore

Dobro, ne treba preterivati. Ja recimo uopšte ne kapiram u čemu se sastoji slavna istorija Crne Gore tj. šta je to toliko slavno u istoriji Crne Gore?
alselone alselone 09:17 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Dobro, ne treba preterivati. Ja recimo uopšte ne kapiram u čemu se sastoji slavna istorija Crne Gore tj. šta je to toliko slavno u istoriji Crne Gore?


Isti odgovor kao za Krkara - ako pitas, onda ti se ne treba ni odgovarati.

Mozes pogledati kratko pod Mojkovacka bitka, pa krenes odatle u istrazivanje po netu.
krkar krkar 09:18 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja pricam o tome kako Crnoj Gori nije na cast da priznaju Kosovo i prodaju veru za veceru i sagnu glavu ispred maca, nego upravo suprtono, kakva je uostalom i cela slavna istorija Crne Gore.



O čemu ti, bre, trabunjaš? Od ovolikih četnika, ljotićevaca i nedićevaca na blogu i ti si prolupao. Kakva, bre, vera?

Cela istorija Crne Gore jej oportunistička. Kao, uostalom, i gotovo svake druge države na ovom dunjaluku. Sve su države jajarske i lopovske i oće da ukradu, zajebu, podvale... ako ih ne uvate. Ako gledaju negde drugo ili su o nekom većem jadu zabavljeni. A ako ih već uvate onda neko muljanje da se prođe što jeftinije.

A o Srbiji da i ne govorimo. Cela istorija Srbije upravo je to da nekome nešto otmemo, ućarimo, zajhebemo, ovaj je slab i gleda na drugu stranu aj da mu ovo otmemo pa ćemo te tamo da proglasimo Srbima. A ako neće da bidnu Srbi da ih pokoljemo ili proteramo.

Svo to slobodarstvo Crne Gore je jedna mitomanska prodaja muda za bubrege i jedna velika laž. Koju su istovremeno podgrevali Crnogorci ne bi li nekog zajebali da im nešto da džabe (Ruse, Mletke, Austrijance, Francuze - ko god se upeca, pa i same Turke u više navrata) a onda kasnije, od Miloša Obrenovića, i Srbijanci koji su se tako em uvlačili u dupe glupim montanjarima "vi ste cvet Srbstva, vi ste nejbolji među nama..." em ih pripremali za konačno vaćarenje - ono koje je nastupilo 1918. nasilnim ukidanjem crnogorske države i crkve. Srbijance je zanimao samo izlaz na more. Navlas isto kao i 1991. kad su ih zanimali Dubrovnik, Slano i Ploče ili na kraju makar i samo Karin.

Crnu Goru Turska nije okupirala jer je boleo kurac da gine za tamo nekakva brda koja nikakvoga značaja imala nisu. Nit su bila na kakvom putu, nit su šta proizvodila, nit su stvarala bilo kakvu intelektualnu vrednost, još manje kakvu slobodarsku ideju. Jok, brda puna napaljenih budala koji nemaju nikakvu suvislu komunikaciju sa svetom, nikakvu ideju da bilo kome prodaju. Planinska ljudska moneta za potkusurivanje.

Okružiš ih karaulama da paze da ne podivljaju i ostaviš da se kuvaju u sopstvenoj gluposti i beznačaju.

I što bi onda Crnu Goru bolela patka za srbijanske teritorijalne tlapnje i pretenzije prema Kosovu. Koje iovako služi samo za pljačku, šverc, otimačinu, izbegavanje poreza i stvaranje paranoje kad god to vlastima u Srbiji zatreba za manipulaciju. Svim vlastima, ne samo ovom šatro preobučenom Šešeljevom četniku.
niccolo niccolo 09:21 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Pa čekaj, u prvom komentaru je bila cela slavna istorija, a ne jedan slučaj?
docsumann docsumann 09:23 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

niccolo
kakva je uostalom i cela slavna istorija Crne Gore

Dobro, ne treba preterivati. Ja recimo uopšte ne kapiram u čemu se sastoji slavna istorija Crne Gore tj. šta je to toliko slavno u istoriji Crne Gore?


kratko i jasno - njena borba za slobodu.

a ako kao vrhunac te borbe proguglaj pod odrednicom crnogorsko-turski rat.
alselone alselone 09:25 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Pa čekaj, u prvom komentaru je bila cela slavna istorija, a ne jedan slučaj?


Pa dao sam ti primer i preporucio internet za research. Ne mislis valjda da bih trebao da ti napisem traktat ovde. Ako mislis da CG nema slavnu istoriju - super, ja mislim da ima, pa se ne moramo ubedjivati a po najmanje vijati sa primerima.
krkar krkar 09:26 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Mozes pogledati kratko pod Mojkovacka bitka, pa krenes odatle u istrazivanje po netu.


Za Mojkovačku bitku su se Srbijanci Crnogorcima zahvalili okupacijom 1918. i zatiranjem svega crnogorskog. Zato je danas u Crnoj gori niko i ne spominje osim kao primer sopstvene glupostio i Nikoline manije veličine i značaja.

E, zato njome mašu loše prikriveni Velikosrbi. Uključujući i one koji se busaju svojim demokratskim habitusom, liberalizmom, građanstvom, evropejstvom...

Test srpskog fašizma je Crna Gora. Ni Hrvatska, ni Bosna, ni Makedonija, ni Kosovo nego baš Crna Gora. I na tom testu vrlo malo Srba prolazi. Zapene kad se spomene C or crnogorske države, nacije i jezika.

niccolo niccolo 09:29 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kratko i jasno - njena borba za slobodu.

Pa borili su se za slobodu* zato što su njihovi prvaci verovali da im to ide u prilog. Verovatno su tako i kod priznanja Kosova njihovi tj. vaši prvaci verovali da vam to ide u prilog. To upravo i jeste moja poenta - moguće da je u pitanju terminološka razlika, ali ja slavno u ovom kontektsu mogu da razumem samo ako neko principijelno stane na neko stanovište (zbog pravde, morala, ovoga, onoga), iako bi mu suprotna pozicija u tom momentu više odgovarala. U tom smislu mi je ok primer Mojkovačka bitka, ali borba za slobodu ne.


* Mada je meni i dalje nejasno kako se u isto vreme veruje da ih Turci nisu bili osvojili, ako su u nekom momentu morali da se bore za slobodu.
docsumann docsumann 09:30 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Crnu Goru Turska nije okupirala jer je boleo kurac da gine za tamo nekakva brda koja nikakvoga značaja imala nisu.


nisam očekivao od tebe ovu floskulu za kojom obično posežu osporavatelji crnogorske državnosti.

ne šalje se vojska od 45 000 glava (bitka na Vučjem Dolu) ili 20 000 (bitka na Fundini) na nekog ko ti vojno-politički nije bitan.
alselone alselone 09:30 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

E, zato njome mašu loše prikriveni Velikosrbi.


Ovo uopste nije tacno, nego Velikocrnogorci (Milovci) hoce da poniste taj herojski primer borbe dva bratska naroda.
alselone alselone 09:32 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Zapene kad se spomene C or crnogorske države, nacije i jezika.


Kog jezika? Daj ne zajebavaj.
Drzava i nacija naravno, ali jezik, ma idi bre.
docsumann docsumann 09:32 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

alselone
E, zato njome mašu loše prikriveni Velikosrbi.


Ovo uopste nije tacno, nego Velikocrnogorci hoce da poniste taj herojski primer borbe dva bratska naroda.


kakva sad dva naroda??
alselone alselone 09:33 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Milova izmisljotina kako bi napravio privatnu knezevinu.

alselone alselone 09:34 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kakva sad dva naroda??


To brate novski!
docsumann docsumann 09:36 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Pa borili su se za slobodu* zato što su njihovi prvaci verovali da im to ide u prilog.


isto tako su mogli da odluče da se odreknu prađedovske vjere i pređu svi kolektivno u islam.
vjerovatno bi im i dugoročno i kratkoročno bilo mnogo bolje.

al' eto ima neki kurac neki đavo, pa ne da. no da se bijemo do poŠljednjega.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Svim vlastima, ne samo ovom šatro preobučenom Šešeljevom četniku.


zar nije šešelj nacio-marksistički deep state? ne priznaju ga Đuićevi. klasično nasankavanje od strane onovremene Udbe da se uspostavi kontrola nad dijasporom, a verovatno i potreba SAD da pročešlja šta je tu nazi, a šta ne? ne vidim zašto bi dali stranoj službi da operiše, drugačije, na njihovom tlu?
niccolo niccolo 09:39 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ako mislis da CG nema slavnu istoriju

Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe, a bez nekog konkretnog sadržaja. To naravno ne znači da ne postoje momenti i događaji kojih Crnogorci treba da se ponose, naprotiv. Ali je to ništa ni manje ni više slavna istorija od istorije bilo kog drugog naroda na ovim prostorima, pa ne vidim da se stalno vergla o, recimo, slavnoj istoriji Bugarske (neko je baš skoro postavljao na nekom blogu ono kako je bugarsko carstvo, u trenutku kada je bilo najveće, bilo duplo veće od Srbije pod Dušanom).
krkar krkar 09:41 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ovo uopste nije tacno, nego Velikocrnogorci hoce da poniste taj herojski primer borbe dva bratska naroda.


Nikakve borbe bratskih naroda nije bilo. Srbijanski bratski narod je bežao a crnogorski bratski narod je pokušao da mu u tome pomogne i olakša.

I ne sporim da to deluje kao veliko delo iz časnih, altruističkih poriva itd. Što je čak verovatno i istina bar što se tiče velikog dela oficira i vojnika učesnika Mojkovačke bitke koji su možda i bili svesni vojnog besmisla onoga u čemu učestvuju ali su se ipak borili.

Slika je već malo drugačija kadfa se zna zašto je kralj Nikola poslao vojsku u Mojkovačku bitku: samo i isključivo usled svojih kalkulacija da mu se ta žrtva (znao je unapred da će biti žrtva, i to skupa) isplati da bi ON, Nikola, sutra kao vladar "pijemonta srpstva" bio budući kralj ujedinjene SrboGore (nije bio dovoljno politički dalekovid da shvati da će stvari ići prema SHS a ne SrboGori).

Dakle i Mojkovačka bitka je jedan tipični jajarluk od kakvih se uglavnom balkanska istorija i sastoji. Herojstvo i vera u junačke ideale ogromnog broja njenih učesnika, onih koji su platili najveću cenu dajući u njoj život, pri tome su za ovu ocenu sasvim irelevantni.
alselone alselone 09:42 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe, a bez nekog konkretnog sadržaja. To naravno ne znači da ne postoje momenti i događaji kojih Crnogorci treba da se ponose, naprotiv. Ali je to ništa ni manje ni više slavna istorija od istorije bilo kog drugog naroda na ovim prostorima, pa ne vidim da se stalno vergla o, recimo, slavnoj istoriji Bugarske (neko je baš skoro postavljao na nekom blogu ono kako je bugarsko carstvo, u trenutku kada je bilo najveće, bilo duplo veće od Srbije pod Dušanom).


Svako se hvali svojim. Meni je draga slavna istorija Srbije, Srba, Crne Gore i Crnogoraca. Zaboli me, da prostis, za slavnu istoriju Bugarske. Time neka se Dragoljub bavi.
antioksidant antioksidant 09:43 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann
Crnu Goru Turska nije okupirala jer je boleo kurac da gine za tamo nekakva brda koja nikakvoga značaja imala nisu.


nisam očekivao od tebe ovu floskulu za kojom obično posežu osporavatelji crnogorske državnosti.

ne šalje se vojska od 45 000 glava (bitka na Vučjem Dolu) ili 20 000 (bitka na Fundini) na nekog ko ti vojno-politički nije bitan.


ova zastava za vucijeg dola je jedna od onih ilustracija da "slika vredi kao 1000 reci"



meriti proslost sadasnjim kriterijumima i merilima cesto uvodi u nepotrebe zablude.
crna gora se borila i izborila za svoju slobodu a kasnije dinasticke borbe i nacionalne zavrzlame su nesto sasvim deseto
krkar krkar 09:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Milova izmisljotina kako bi napravio privatnu knezevinu.


Isključio sam kod "novih grafema koje su Crnogorci preuzeli od Poljaka".

Za jezik a bogme i opštu kulturu si ne samo neznalica nego očigledno i glup, ne ide ti osnovna linija. Svaka čast tvom električarstvu ali o ovome pojma nemaš (više puta dokazano).

Da si ikada išta čitao o kodifikaciji standardnog srpskog jezika (tzv. Vukovim reformama), znao bi nešto, makar na anegdotalnom nivou, o Vukovoj muci sa idiotima i zadrtim budalama kada je u standardni srpski uveo grafem J. Njega su tada napadali da je uveo "latinsko" i "katoličko slovo".
niccolo niccolo 09:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Svako se hvali svojim

Da prostiš, ne hvališ se, nego koristiš "slavna istorija CG" da bi napadao odluke sadašnje CG koje ti se ne sviđaju.

Što je, da se razumemo, sasvim legitiman politički stav, ali ne menja činjenicu da slavna istorija nije tu radi hvaljenja nego radi kudenja...
docsumann docsumann 09:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ali je to ništa ni manje ni više slavna istorija od istorije bilo kog drugog naroda na ovim prostorima,


pa biće da je ipak malo drugačija.

Crna Gora nikad (u cijelosti) nije bila porobljena od strane Turske.
padalo je i Cetinje (dva puta) ali je uvijek neki dio njene teritorije predstavljao "slobodnu teritoriju" u tom trenutku.
na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan.

znam, reći će neko, koji će im kurac ta vukojebina, od boga zaboravljena, ali ne mogu se ni okolne zemlje pohvalit nekom pitomijom geografijom, pa su ih opet Turci bez problema porobili.
alselone alselone 09:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Slika je već malo drugačija kadfa se zna zašto je kralj Nikola poslao vojsku u Mojkovačku bitku: samo i isključivo usled svojih kalkulacija da mu se ta žrtva (znao je unapred da će biti žrtva, i to skupa) isplati da bi ON, Nikola, sutra kao vladar "pijemonta srpstva" bio budući kralj ujedinjene SrboGore (nije bio dovoljno politički dalekovid da shvati da će stvari ići prema SHS a ne SrboGori).

Dakle i Mojkovačka bitka je jedan tipični jajarluk od kakvih se uglavnom balkanska istorija i sastoji. Herojstvo i vera u junačke ideale ogromnog broja njenih učesnika, onih koji su platili najveću cenu dajući u njoj život, pri tome su za ovu ocenu sasvim irelevantni.


Meni je strasno kako ti tumacis nasu istoriju, sve suprtono i sve protiv nas*.

I ti sad znas sta je Nikola mislio i kako je bio picka i kako nije "zapravo" hteo da pomogne nego da bi bio kralj ujedinjene drzave. Neozbiljno, majke mi.

*Srbije i Srba svakako a evo sada i Crnogoraca i Crne Gore.
maksa83 maksa83 09:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe

Ima l' ig-de naroda bez mita o slavnoj istoriji? Mislim, ovi na Balkanu jesu posebni po tom pitanju (što manji narod, to veći mit), al' ja ne mogu da se setim trenutno nijednog na planeti čija istorija kao lajtmotiv ima "Koja Smo Mi Kukavičko-Oportunistička Govna I Sve O Tome".
alselone alselone 09:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Isključio sam kod "novih grafema koje su Crnogorci preuzeli od Poljaka".


Nemoj, pogledaj molim te do kraja. Jako je smesno, i daje savrsenu sliku o Milu, njegovoj vladi i njihovim odlukama.
docsumann docsumann 09:48 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ova zastava za vucijeg dola je jedna od onih ilustracija da "slika vredi kao 1000 reci"




krkar krkar 09:52 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

nisam očekivao od tebe ovu floskulu za kojom obično posežu osporavatelji crnogorske državnosti.


Osporavatelji crnogorske državnosti su u najvećem broju teške budale koji ne znaju činjenice a vrlo loše stoje sa logičkim postulatima.

Postojanje ili nepostojanje državnosti nije ni u kakvoj vezi sa ovim. Državnost je svakako postojala, jasno i formalno i stvarno izražena, u kontinuitetu, i bila de facto priznata i od strane samoh Crnogoraca i od strane onog dela međunarodne zajednice koji je sa njima ulazio u bilo kakve interakcije. Tu dileme nema niti je može biti.

ne šalje se vojska od 45 000 glava (bitka na Vučjem Dolu) ili 20 000 (bitka na Fundini) na nekog ko ti vojno-politički nije bitan.


Šalje se kad ti baš u tom trenutku zasmeta malo više nego inače, kad rešavaš posledicu a ne uzrok. Da je postojanje CG baš toliko smetalo Turskoj ona bi bila poslala 3-4-5 uzastopnih ekspedicija te veličine što Crna Gora svakako ne bi mogla izdržati dok je to za mobilizacioni potencijal Turske bilo beznačajno. no upravo je globalna/regionalna nevažnost CG činila da se Turci njome bave kad je se sete i onda je opet zaborave baveći se bitnijim stvarima koje ih više svrbe (svako se češe đe ga svrbi).

Istini za volju, treba priznati i da je većinu turskih ekspedicija na CG potakla sama Crna Gora svojim gicanjima, pobunama i ometanjem Turaka. Najčešće za tuđi račun, za koji kar ruske džebane, koji tovar kukuruza ili sanduk ordenja.
alselone alselone 09:53 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Da prostiš, ne hvališ se, nego koristiš "slavna istorija CG" da bi napadao odluke sadašnje CG koje ti se ne sviđaju.


Pitao si zasto ne pisem o slavoj istoriji Bugarske, pa sam ti odgovorio.
krkar krkar 10:00 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

I ti sad znas sta je Nikola mislio i kako je bio picka i kako nije "zapravo" hteo da pomogne nego da bi bio kralj ujedinjene drzave. Neozbiljno, majke mi.


Pa ti čak i ne znaš da osim one "nacionalne istoprije" koju si ti učio valjda na RTS-u i vikipedije postoje i druge knjige?

Ne pozajmljujem knjige ali tebi ću jednu pozajmiti, da i ti shvatiš da su se ljudi raznim stvarima bavili, dokumentovano.
krkar krkar 10:01 01.06.2017

The Chewo

na moje Čevo


Ah, pa sad je sve jasno! I bildovanje, i poezija ... sve.

Čak i vegetarijanstvo: mora si u nečemu bit prvi na Čevo!


krkar krkar 10:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Nemoj, pogledaj molim te do kraja. Jako je smesno, i daje savrsenu sliku o Milu, njegovoj vladi i njihovim odlukama.


Ne mogu. Ne prolazi reality check. Ili parity check, svejedno. Isključeno, ne zaslužuje dalje gledanje pa sve da se u drugom minutu ukine gravitacija
alselone alselone 10:07 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ne mogu. Ne prolazi reality check. Ili parity check, svejedno. Isključeno, ne zaslužuje dalje gledanje pa sve da se u drugom minutu ukine gravitacija


OK, onda cu ti prepricati, greota je da ne znas o cemu se radi.

Novinar pita ministra i glavnog propagatora uvodjenja novih slova da da jos neki primer za ono Z pored tri reci koje su svi Milovi mediji vrteli.

Ministart ne zna, tj. ponovi te tri reci.

Novinar ga pita ponovo da da cetvrtu osim te tri.

ON ne zna ponovo ali kaze "kako ima puno reci".

Novinar ga ponovo pita da da primer.

Ministar krece u kontranapad pitanjem - "da li ste vi protiv ovih slova".

Komedija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana