U Novom Sadu otimaju decu?

BebaOdLonchara RSS / 10.04.2008. u 11:35

 

(@Bebe i dalje leze na ulici i Ivica i Marica)

 

http://blog.b92.net/text/2755/Bebe%20i%20dalje%20leže%20na%20ulici/

http://blog.b92.net/text/217/Ivica%20i%20Marica/

  

 

 

pre nesto vise od dva meseca, jedna mlada zena se oko 19:30h setala jednom od centralnih ulica novog sada zajedno za svoja dva sina - starijim od 6 i mladjim od zamalo 3 godinice. vracali su se sa klizanja. mladji je drzao banku i zena se sagla da ga nesto pita, drzeci ga za ruku.

 

stariji je slobodno setao ali i dalje pored svoje majke. trenutak kasnije, zena se uspravlja i okrece ka starijem da ga pita da li se slaze da...??? - nema starijeg. ona se okrece i vidi ga kako izlece iz nekog haustora, bez jakne, upisan od straha. iza njega izlazi jedan 40.togodisnjak, jedna debela zena i jos jedan klinac, i svi sem njega krecu da beze. 40.togodisnjak na napade mlade zene i udarce tasnom po glavi objasnjava kako nije kriv On vec Ona sto bezi sto se kasnije uspostavilo kao laz...ali i on bezi vrlo brzo.

uzimaju jaknu i odlaze kuci. sledi poziv policiji. dva inspektora dolaze i zabrinuto izjave da se otmica dece jos nije desila u novom sadu i da su otmicari mozda hteli samo jaknu da ukradu starijem sinu?!? a mozda da sacekaju da se otmica desi pa da reaguju?! 

 

kako je stariji sin od 6 godinica rekao majci i inspektoru, Onaj sto je optuzio Onu koja bezi mu je stavio ruku na usta, povukao za kapuljacu jakne i tiho govorio 'cuti, cuti...' i uvukao ga u haustor. kako se to samo otima jakna ako se detetu stavlja saka na usta i odvlaci ga se u haustor?

malisa je imao srece da ima jaknu koja se oblaci naglavacke te je u skolici uvek pobedjivao u igri 'cimanja jakni', pa je uspeo da se iz iste izvuce i pobegne. sta bi bilo da je nosio uobicajenu jaknu?

 

u kasnijem razgovoru supruga mlade zene i jedne od prodavacica u butiku u tom haustoru, saznaje da mnogi imaju problema sa tom Grupom. ona ih je prijavila policiji a pripadnici Grupe su je u osveti, pratili kuci, da vide gde stanuje.

 

ni posle mesec dana nije pronadjen, ili nije trazen, osumnjiceni za pokusaj otmice decaka od 6 godina...ili njegov jakne??

 

govorim o centru novog sada, o pokusaju otmice deteta na ocigled njegove majke i mladjeg brata u pola 8 uvece.

 

dogadjaj je istinit.

mlada zena je moja snaja.

njena deca su moji bratanci.

njen suprug je moj rodjeni brat.

 

40.togodisnjak i njegov mali gang su romske nacionalnosti.

 

o romima u novom sadu sam vec pisala. drago mi je da nisam jedina. ne vidim da se situacija promenila. naprotiv. o tome svedoci i danasnji post jelene krajsic.

 

moja familija je imala srece. mozda ce neko imati mnogo manje, ako se ne reaguje na vreme.

 

s tim u vezi, zelim da sledeci serijal Insajdera ili nekog slicnog serijala bude posvecen romskoj mafiji koja ne ugrozava samo ne-rome, vec u najvecoj, meri njihovu decu!



Komentari (25)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 12:13 10.04.2008

Otmica

I ja sam mogao biti otet pre mnogo, mnogo godina... bio sam toliko mali da se toga ni ne sećam. Malo je falilo da doživim neke od scena iz "Doma za vešanje"... :(
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:21 10.04.2008

Re: Otmica

pa i to je eto dokaz da se o romskoj mafiji ne govori (iako postoje nebrojeni filmovi) i ne radi se nista da se taj problem resi. kao sto sam pomenula, oni su najgori prema svojoj deci. moj vuk i ti ste mogli biti samo deo tog lanca, ali najvece zrtve su upravo ona deca koja leze po ulicama italije, novog sada, beograda...rumunuje, bugarske...
da romske mafije nema, kako onda objasniti Dom za vesanje i s tim u vezi, kako objasniti da policija Nista ne preduzima u vezi sa tim? zaista ne mogu da shvatim!
a o otimanjiu dece zarad decije prostitucije i pornografije, da ne govorim. o tome je bila emisija Kljuc (omrazene nam voditeljke ovde) krajem 2007. na rts-u. kazu da je sve cesca otmica dece u te svrhe, jer se plase, mali su i ne bune se...zamisli koliko je to monstruozno?!

drago mi je sto nisi doziveo to sto si mogao...jezivo!
Vračarac Vračarac 12:28 10.04.2008

Re: Otmica

Pridružujem sa vašem apelu da se konačno neko pozabavi problemom romske mafije.
mariopan mariopan 13:10 10.04.2008

Re: Otmica

GROZNO.
Decak je otet (u pokusaju) a ne jakna to je jasno svakome ko cita. Kakva bi mu sudbina bila ne smem ni da pomislim a pokusavam da nesto napisem suvislo ali mi ne ide od ruke , sve mi na pamet padaju pedofili , trgovci ljudima ii sve ono sto je samo slucajno izbegao. Ako se nesot odmah ne uradi te ljude nece naci jer ce oni da se povuku u ilegalu ili da promene teren. UZAS.

A treba ispitati i zasto nasa policija ne reaguje na takve prijave dovoljno ozbiljno , kako to oni misle da je u pitanju jakna , toliko mi je neverovatno da oni ne znaju sta je u pitanju.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 15:35 10.04.2008

Re: Otmica

Atomski mrav
I ja sam mogao biti otet pre mnogo, mnogo godina... bio sam toliko mali da se toga ni ne sećam. Malo je falilo da doživim neke od scena iz "Doma za vešanje"... :(


I ja sam to isto doziveo sa nekih 3-4 godine, ali jos uvek secam scene (ili bar nekih delova).

Dok smo cekali na neki pregled kod lekara satima (klasika), moja majka je izasla da zapali cigaretu i ostavila svoje dete u cekaonici (kako idiotski). Ono cega se secam je da me je neka Ciganka dohvatila i krenula da me odvlaci, a neko dete malo starije od mene joj je pomagalo. Ja sam se uhvatio za klupicu i krenuo da vristim. Ne secam se da li je bilo ljudi u cekaonici (verovatno ne). Tokom te bitke i njenog pokusaja da me odvoji od klupice u jednom trenutku je izasla sestra/lekarka iz ordinacije. "Spas!", pomislih, ali onda je dosao hladan tus. Medicinska radnica je rekla Ciganki nesto poput "Hajde utisaj to tvoje dete." i vratila se u ordinaciju. Mislim da nikada necu zaboraviti ocajanje koje me je preplavilo u tom trenutku. Sta je bilo dalje, ne secam se. U svakom slucaju nisam zavrsio kod Ciganke.

Inace, ovo se desilo oko 1980. kada su bile aktuelne otmice dece i njihovo slanje u Italiju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:07 10.04.2008

Re: Otmica

kakav uzas! mogu samo da zamislim kako si se osecao! zanima me da li je iko tada bio uhapsen i zasto tada taj segment kriminala nije bio ugusen, vec su dozvolili da se stavljanjem pod tepih sve razvije do neslucenih razmera.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 10.04.2008

Re: Otmica

A treba ispitati i zasto nasa policija ne reaguje na takve prijave dovoljno ozbiljno , kako to oni misle da je u pitanju jakna , toliko mi je neverovatno da oni ne znaju sta je u pitanju.


pa zato sto cekaju da ih otmu 1000 pa da konstatuju kroz statistiku da problem Postoji. zato sto ne postoji volja da se to resi. valjda im je rizicno...ma!
Dolybell Dolybell 04:00 11.04.2008

Re: Otmica

Pridružujem sa vašem apelu da se konačno neko pozabavi problemom romske mafije.


Da, dešavalo mi se, a i vama sigurno, da ste imali prilike da vidite
prosjakinju sa decom, romkinja 101% , ali jedno od dece bude
potpuno drugačije, plavo, bele puti, ni nalik na romsko.
Uvek sam se pitala kako je to moguće?
Naravno, i sada se to i dalje pitam, otkud njima takva deca?
Vračarac Vračarac 07:57 11.04.2008

Re: Otmica

Naravno, i sada se to i dalje pitam, otkud njima takva deca?

?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:41 11.04.2008

Re: Otmica

u okolini sapca, koliko znam jos odavno, romi su uglavnom plavi sa svetlim ocima. nisam neki strucnjak ali mnogo ih je plavih...nisam sigurna da su toliko naivni ako su vec tako dobro organizovani, da "belu" decu koju otmu kod nas teraju da prosi u komsiluku gde mogu da ih pronadju. imam utisak da se tom decom trguje na vece - prostitucija, ljudski organi...
Unfuckable Unfuckable 13:20 10.04.2008

Jezivo

ali - drago mi je što sada niko neće moći da dođe i prodaje maglu kako je to samo još jedna "urbana legenda".

Istina boli, a mi smo poznati kao narod koji ne voli da se školuje u školi, već na iskustvu.
Razmišljanje svojom glavom i upotreba logike je neomiljen i naporan sport u Srbiji...pa i na blogu.
Dešava se svuda, samo se kod nas ne dešava, jel ?!?!?!
Hoćemo da verujemo da je sve ok - sve go Dobrica do Dobrice
Hvala ti što si ovo podelila sa nama, jeste jezivo - ali je korisno
Halo, Srbi ! Čuvate li svoju decu ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:44 10.04.2008

Re: Jezivo

da, i ono to se desava samo na filmu...zanimljivo je da se niko ali NIKO ne bavi ovom temom, mislim na odgovorne subjekte (da ne kazem objekte/organe u drustvu). na jednom mom prethodnom postu na slicnu temu je neko rekao da policija nece da se mesa sa mafijom...??? nesto sam propustila ali zar nije Posao Jebene Policije da se bavi svim krimogenim pojavama u drustvu, pa i mafijom? i to ide od nasih para i od naseg poreza. moja snaja i brat placaju tu policiju da bi im neko iz te iste policije sunuo u lice da je Gorepomenuti hteo detetovu Jaknu!
Unfuckable Unfuckable 13:57 10.04.2008

Re: Jezivo

čist cinizam
Dok ne pronađu nekog bez unutrašnjih organa u jarku ništa neće da urade - a i onda će spika da bude, verovatno - "vampir".....
Ili dok neko budžovansko dete ne bude skrajnuto....mada, jelte - imaju badigardove.
Predpostavljam da su-konkretno ove uzvršioce, mogli da marnu za 5 minuta, ne "rade" svi decu po NS, jel ? Jel to neki mesidž tipa "više sreće drugi put" ?
margos margos 01:00 11.04.2008

Re: Jezivo

Uh, sećam se Unf na tvom prvom postu kako su te ispreskakali ... da urbana legenda... baš tako.:((((

Užas, užas i milion puta užas!!!!
Uh, Atomski i Zekaan, dobro je da ste dobro prošli. Ja sam te osamdesete čuvala jedno dete u Nemačkoj i sećam se da nisam disala kad izađemo, nisam je ispuštala iz ruku, uplašena da se slučajno neko zlo ne dogodi. A i ja sam bila klinka. Verovatno sam se tad naučila svim oprezima tog tipa. I verovatno malo natripovala, ali neka. Bolje tako.

A sećam se i nekog matorca što nam je ušetao u dvorište, kad sam bila jako mala i igrala se s drugaricom, sa onim 'da čika bonu', pa i danas kad čujem to u šali, ja se uozbiljim i pitam 'a šta je tu smešno?' A 'negro' ne konzumiram ni danas.

Bravo za spretnog bratanca, a reči za nereagovanje policije, jednostavno nemam! Strašno!!!
Zaista je pitanje, kome to ide na ruku, ko se sve time okoristi?

Skoro mi je prijateljica u gradu pokazala čoveka koji je jedan od glavnih 'vlasnika' malih prosjaka. Nikad ne bih rekla, čovek deluje poslovno i urbano. A ako ga ona prepoznaje (zna za njega), nemoguće da policija ne zna.
bravar bravar 17:28 10.04.2008

bez naslova

Ovo je strasno. Nemam reci.
Drago mi je da su Tvoji na kraju ipak na okupu.
Mogu samo da zamisljam kako su misli roditeljske teske pri pomisli "šta da nije?"

Uzasava me pomisao da se moje, a bogami i ostala deca njenog uzrasta cesto vracaju kuci oko 11. Nisam ziva dok ne dodje.
Ovo malo je jos pored mene, ali situacija se uvek dogodi, a mi uvek mislimo -nece nama-

Krajnje je vreme da se nesto uradi u vezi sa sigurnoscu dece i gradjana ove zemlje.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:18 10.04.2008

Re: bez naslova

mora da se reaguje. verujem da je sve to i zakonom pokriveno, kao i moge stvari, ali se ne reaguje. romsko pitanje je veliko i kada se bude resilo ovakvo ponasanje i ono o cemu pise jelena, onda ce bar 70% tog problema biti reseno. u nemackoj i belgiji, US, je bilo mnogo otimanja dece ali su zakoni poostreni i sto je jos vaznije, strategija i primena zakona.
Mungos Mungos 20:37 10.04.2008

Mene su kao klinca...

... plasili pricama da "cigani kradu decu" kao i da ako ne budem dobar, da ce ih zvati...
Mislim da je tek Kusta sa "Domom za vesanje" zapravo malo otskrinuo vrata Romskog trafiking pakla. Na osnovu filma, nije tesko pretpostaviti da meta monstruma koji otimaju decu moze biti bilo cije dete (a ne samo njihovo). Sto je jos gore, sada, ne samo da otimaju decu za prosnju, vec i za trgovinu organima, pornografiju i prostituciju.

Veci problem od samog otimanja dece za u rane svrhe je sto se o tome odavno jako dobro zna ali cuti, a kamoli da se nesto uradi. Kliko je to ozbiljno & gadno, dovoljno govori i ovaj primer: kada sam tek ulazio u novinarstvo, medju prvim temama, zeleo sam da brcnem u taj problem. Iskusnija koleginica, koju sam kosnultovao u vezi sa tim i trazio njeno misljenje, rekla: "Ne budi lud, nemas pojma koliko je to organizovano, pojesce te mrak cas posla! Bezopasnije je da se bavis DB-om!"

U svakom slucaju, BoL, tog monstruma koji je pokusao da ti kidnapuje bratanca, najmanje sto treba goniti je zbog napada na maloletno lice i pljacke uz upotrebu sile. Da li se to desilo? Da li je uopste priveden bar na informativni razgovor?

Mungos, The Zgrozen
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:04 10.04.2008

Ovo je potpuno

strašna priča...mada, to se potpuno slaže sa onim što sam i kod Jelene napisala, meni su ovi u kafiću rekli da ni policija neće da dođe, pa da se kači sa prosjačkom mafijom. A ni ovi u kafiću nisu radi da im se zamere...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:34 10.04.2008

Re: Mene su kao klinca...

pa da...zanimljivo je nekako da niko nije mogao da se suprotstavi crvenim beretkama na mostu, pa ne moze niko da se izbori za romima, pa sa raznoraznim mafijama...ja bih pitala otvoreno, ko ima koliki procenat od svake pare koju ubacimo onim zenama i deci sto sede i leze po ulici?!
i da ti odgovorim: ne, niko ga nije priveo ni zbog jednog razloga, kamoli otmice u pokusaju. ono sto je najcudnije od svega, tog coveka/monstruma nije samo moja snaja prijavila, vec i ona zena iz butika...a verujem da nisu jedine. covek sa vise prijava u policiji...pa morao bi biti priveden bar zbog jednog prekrsaja, ako nista drugo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:41 10.04.2008

Re: Ovo je potpuno

secam se jelice, pisala si i kod mene prosle godine na blogu kad sam pomenula prvi put tu decu sa ulica. jezivo je i sve ih je vise...
trener trener 02:39 11.04.2008

Re: Ovo je potpuno

Jelica Greganović
strašna priča...mada, to se potpuno slaže sa onim što sam i kod Jelene napisala, meni su ovi u kafiću rekli da ni policija neće da dođe, pa da se kači sa prosjačkom mafijom. A ni ovi u kafiću nisu radi da im se zamere...

Vračarac
Pridružujem sa vašem apelu da se konačno neko pozabavi problemom romske mafije.

Jedan od mnogobrojnih rezultata te mafije,moze se videti ako se prodje kroz Draginje,pa stari put NS-BG negde blizu Indjije,i ... onda shvatite koliko je unosan posaokojim se bave ljudi koji nista ne rade, u smislu da nisu nigde zaposleni,a najgore sto nece da rade ni kada im je to omoguceno.Pogledajte recimo na ulazu u grad koliko je mladih devojaka,prostitutke, dan i noc ordiniraju bez problema i kada je policija pored njih (doduse saobracajna policija),pa imate na ulazu u grad zabranu za kretanje vozila zaprege,a pogledajte koliko ih ima danonocno, spartaju ulicama, skidaju poklopce sa sahtova ,preturaju kontejnere u kojima nalaze raznorazne stvari (ovde sam ubedjen da postoji neka saradnja sa policijom),pa prosjacenje dece,majki sa bebama i jos mnogo toga.Hocu da kazem samo da je to sve vrlo dobro povezano, kao i ovaj uzasan slucaj otmice koju opisujes.Posto se nista ne preduzima povodom ovakvih desavanja ,jasno je da neko ima velike koristi ,a tu ne mislim na "tate koje tuku mamu,ako se ne donese nista" i problem je mnogo veci ,povezanost ucesnika u ovome je takva , da si to videla iz primera lika koji nije ni priveden(trazen).Nista se slucajno ne desava, nije nikakva nemarnost policije u pitanju,vec samo jedan od dokaza koliko "repova" vucemo odavno ikoliko daleko(visoko) to ide.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:32 11.04.2008

Re: Ovo je potpuno

neko je pomenuo da time trebaju da se bave i mediji ali jeste previse rizicno, kako je mungosu savetovano. postoji i film o tome, o socijalnom radniku koga na kraju ubijaju na deponiji. strasno je sto ne mogu da ne dam koji dinar kad je vidim kako lezi sa bebom a znam da time direktno placam takvo ponasanje i finansiram njihov ne rad. mislim da bi prvi korak mozda bio da svi prestanemo da im dajemo milostinju...? ne znam, nije na nama da resavamo problem, ali da je rep koji vucemo takav kakav kazes, to jeste.
trener trener 09:44 11.04.2008

Re: Ovo je potpuno

BebaOdLonchara
neko je pomenuo da time trebaju da se bave i mediji ali jeste previse rizicno, kako je mungosu savetovano. postoji i film o tome, o socijalnom radniku koga na kraju ubijaju na deponiji. strasno je sto ne mogu da ne dam koji dinar kad je vidim kako lezi sa bebom a znam da time direktno placam takvo ponasanje i finansiram njihov ne rad. mislim da bi prvi korak mozda bio da svi prestanemo da im dajemo milostinju...? ne znam, nije na nama da resavamo problem, ali da je rep koji vucemo takav kakav kazes, to jeste.

Jedan od likova ,provereno,koji je prikupljao da tako kazem "pazar" od prosjaka, bio je onaj sto je imao cvecaru na uglu ulice cara Dusana i Futoskog puta, preko puna bolnice,vidim da je to sada sruseno.Inace je i sam "drzao tezgu" i na ribljoj pijaci.Vozio je mercedes, doduse dizelas,stariji tip.Neki , mi nisu verovali, a bili su isto tako bolecivi i u zabludi ( nikome nije svejedno kada vidi malo dete ili zenu u onakom stanju)zgrozili su se tim otkricem
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:05 11.04.2008

Re: Ovo je potpuno

...sto samo potvrdjuje da policija sve to zna i mozda deli zaradu sa tim ljudima koji zaradjuju u 21. veku tako sto otimaju tudju decu i sakate svoju...
mogu da zamislim kroz sta bi sve prosao moj bratanac ljubimac (((((
Lord Greystock Lord Greystock 21:55 12.04.2008

Bebo...

... drago mi je da je neko pokrenuo tu temu. Ja sam u par navrata slao poruke sa molbom da neko krene da piše o tome, poslednji put baš kad se desio slučaj sa Vašim bratancem. Navodio sam i ostale primere šta se sve dešava u Novom Sadu.
U svakom slučaju bolje i sad nego da niko ništa ne kaže.

Imate moju veliku podršku!

I preporuku, naravno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana