Obaveštenja

Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

marco_de.manccini RSS / 15.05.2017. u 16:57

Ако чезнете за чврстом руком, молимо вас да нађете одговарајућег партнера који жуди за крпом. Нема разлога да ваше личне потребе за подређеношћу оправдавате и скривате иза вела пожељног друштвеног уређења -- ваша сексуална маштања су легитимна, само напред, живите их, али само са својим изабраним партнером или партнерима. Озбиљан сам. Кад следећи пут зажелите да викнете -- нама треба чврста рука -- сетите се да то, у ствари, само вама треба па делујте сходно својој жудњи.

Ако су ствари ипак сасвим другачије и вас само збуњује сопствени плурализам, порекла, схватања, жеља, и све различитости које вас окружују, људи, идеја, обичаја, страсти, све шаренило, променљивост и непостојаност ама баш свега на свету, одговор није клицање у гомили -- једно ово, једно оно -- осим ако своју потрагу за идентитетом, одговоре на питања "ко сам ја, одакле сам, која је моја путања, ...", нисте кукавички разрешили самопорицањем и уверењем да сте нико. Има ваљда неке среће и у томе бити стока и разметати се тиме --

бе-е-е-е, где сте сада, мишеви!

Ипак, помало је парадоксално како се сав тај жал за изгубљеним царствима, чистотом, јединством, све легенде о пропасти, жртви и херојству, те захтеви за обновом моћи и величине, на микроплану увек манифестују песницом о сто -- ставите ми поводац, преклињем вас!

.



Komentari (351)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:02 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

Не знам, када о томе размишљам ово ми пада на памет:

Ко има довољно "алкохола" да омами/отупи своје људе побеђује?

или

Све су то игранке у којима масовно гину обични људи, а дрипци траже злато?

(Edited for format and content)
tasadebeli tasadebeli 00:14 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

marco_de.manccini

Дакле, не допада ми се зао моменат који неко време осећам, нарочито не с хуљама и кретенима на критичним позицијама, а с масом верних будала. Најгоре је што није изоловано уопште.



Извини што питам, пука радозналост. Знам шта се обично ради са радозналима, али је радозналост ипак јача.

Елем, има ли ово што си рекао везе са најновијим моделом под називом Трамп-Коми који гледам последњих дана по CNN, BBC, Fox етц?

(Зато што ме ово што си рекао подсетило баш на то што видим на тим каналима...)

И да, у праву си.

Најгоре је што уопште није изоловано.

Не може ни да буде.

Па зар није ово умрежена и глобализована цивилизација у којој живимо?
mariopan mariopan 16:45 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

marco_de.manccini
Дрекавац?

Видео коначно, пре пар недеља, Лептирицу, јао, јао, као страшан филм, ... ма ништа, смешно скроз.

Одгледај одмах "Давитељ против давитеља"!
Ако пропустиш прави тренутак да га одгледаш и он ће ти бити тек "онако", а штета би била.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:46 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

marco_de.manccini

Све су то игранке у којима масовно гину обични људи, а дрипци траже злато?

(Edited for format and content)


Мени су ти дрипци сасвим океј.
У сваком случају, ако бих могао да бирам, најрадије бих био "на њиховој страни".
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:52 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

Дакле, ипак "ментал-алкохол" (веома токсична супстанца).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:55 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

marco_de.manccini
Дакле, ипак "ментал-алкохол" (веома токсична супстанца).


Алтернтатива је...шта?

Да јуришам на мост?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:01 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

Ma ja nemam nikakav savet, samo sam pogledao insert koji si postavio i probao da otkrijem na šta u njemu aludiraš. Meni je alkohol zapao za oko iz te scene, a generalno iz filma znam da dripce boli uvo ko gine, njima je samo zlato važno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:11 17.05.2017

Re: Ау, човече шта ти би одједном?

marco_de.manccini
Ma ja nemam nikakav savet, samo sam pogledao insert koji si postavio i probao da otkrijem na šta u njemu aludiraš. Meni je alkohol zapao za oko iz te scene, a generalno iz filma znam da dripce boli uvo ko gine, njima je samo zlato važno.


Ето, лепо се испричасмо.

Све најбоље у следећем јуришу.
sasaminijature sasaminijature 13:37 16.05.2017

JE SUIS CHARLIE!

Успут: Правда за Чарлија!

alselone alselone 13:42 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

JE SUIS CHARLIE!
Успут: Правда за Чарлија!


Je l' ga satralo?
sasaminijature sasaminijature 14:13 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

alselone
JE SUIS CHARLIE!
Успут: Правда за Чарлија!


Je l' ga satralo?


Шушка се по селу...
alselone alselone 18:02 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Шушка се по селу...

Siroma. Iako sam apsolutno protiv bana, prija mi smanjena kolicina smarackih komentara. U svakom slucaju - odbanujte carlija, pa i po cenu moje mentalne stabilnosti.
tsunade tsunade 18:50 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

odbanujte carlija, pa i po cenu moje mentalne stabilnosti.


pridružujem se apelu. čovek je genijalno neinhibiran.
Bili Piton Bili Piton 22:41 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tsunade


pridružujem se apelu. čovek je genijalno neinhibiran.


Preimenuj to u zapanjujuće nesuptilan (blago rečeno) i biće preciznije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

odbanujte carlija


Saglasan
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:16 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Бановало емсија?

Е то је прави "зао моменат".
tsunade tsunade 23:51 16.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Preimenuj to u zapanjujuće nesuptilan (blago rečeno) i biće preciznije.


pa da sam htela... ali nisam...
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:15 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

alselone
Шушка се по селу...

Siroma. Iako sam apsolutno protiv bana, prija mi smanjena kolicina smarackih komentara. U svakom slucaju - odbanujte carlija, pa i po cenu moje mentalne stabilnosti.


E, ne moraju, nema potrebe za time (Je ne suis pas Charlie), on ne može bez ovog bloga, jer nema šanse da ga žena kod kuće pušta da smara i davi kao ovde. Pojaviće se sam, pod drugim nickom (trećim, četvrtim, izgubio sam broj). Do tada, pusti malo da uživamo u miru i skladu na blogu.
docsumann docsumann 06:21 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!


i ja očekujem da se pojavi iza lažnih brkova i perike.
namigne mi u prolazu i kaže - to sam ja , Čarli

al' do tada, potpisujem peticiju za njegovo oslobađanje
anonymous anonymous 06:56 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

docsumann

i ja očekujem da se pojavi iza lažnih brkova i perike.
namigne mi u prolazu i kaže - to sam ja , Čarli

al' do tada, potpisujem peticiju za njegovo oslobađanje

Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Kada neki drugi koji to itekako zaslužuju nisu nikada ni opomenuti.

Usput

...i privatnom porukom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:47 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Ja živ nisam u iščekivanju koji će sledeći oblik zauzeti; jači si ti od moderacije i mrskih potkazivača Čarli!








sasaminijature sasaminijature 08:54 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

И ја кажем, јебеш петицију!

Чарли је врло аутентична појава и без њега блог губи.

Ништа он није написао лоше већ пилићари и јајаре, ситне душе, лече своје фрустрације зивкањем модерације. Ето нека се слади у свом смрдљивом ћошку, успео је у животу.

Модерацији нек је мирна савест, када се "онај" фашиста размаше онда то нико не види.

Неко има чист образ и мирну савест, неко није ни свестан значења тих вредности.
tasadebeli tasadebeli 09:08 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

anonymous

Kada neki drugi koji to itekako zaslužuju nisu nikada ni opomenuti.




sasaminijature


Ништа он није написао лоше већ пилићари и јајаре, ситне душе, лече своје фрустрације зивкањем модерације. Ето нека се слади у свом смрдљивом ћошку, успео је у животу.

Модерацији нек је мирна савест, када се "онај" фашиста размаше онда то нико не види.




sasaminijature sasaminijature 09:47 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Ууууууу, ево повезала се три коментара у низу! Јахачи апокалипсе поново јашу!

Иди бре Тасо, прави си зврк. Зар ниси увидео до сада колика се прашина диже и каква љубомора се испољава када играмо ситно коло нас тројица?

Баш смо тешки шуљеви овог блога са све Емсијем.
А замисли тек како би лепо место било да нас нема, каквих би текстова било за прочитати. Онолико мудрих дискусија.

Још сам почео да лупам и по ентеру, лелеее има да ме нема месец дана


Него читам ону дискусију са женама што те нападоше горе, као да си кренуо на пијацу па ти спремиле сачекушу.

Нешто размишљам, Блејд је кренула подругљиву фурку код Филипа на блогу, баш нас тројицу је нешто исмевала. Шта сада кмечи? Мало шутке ником није шкодило, то чисти душу и тело...
docsumann docsumann 09:50 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Jebeš peticiju


peticija ni ne postoji, u formalnom smislu.

tu su samo ovi naši komentar-glasovi sakupljeni na gomili.

tako da već ste je potpisali
Goran Vučković Goran Vučković 09:57 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tako da već ste je potpisali

Samo još da dodamo taksene marke i overu kod notara i biće spremno za dostavu.

A šta je Emsijev greh, uzgred? Ne sećam se da se on ovde nešto prostački ponašao ili vređao lik i delo Kemala Ataturka...
niccolo niccolo 09:59 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

A šta je Emsijev greh, uzgred?

A možda čovek nije uopšte banovan, nego ga je napao medved ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?
freehand freehand 10:00 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

niccolo
A šta je Emsijev greh, uzgred?

A možda čovek nije uopšte banovan, nego ga je napao medved ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?

Samo da nije pao sa trešnje
tasadebeli tasadebeli 10:06 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

sasaminijature

Него читам ону дискусију са женама што те нападоше горе, као да си кренуо на пијацу па ти спремиле сачекушу.



Ма пусти!

Што човек може сам сЈебе да сјебе, то нико не може.

Да сам одмах видео онај одговор Блејдранер испод сличице и твоју преписку са њом у наставку, читавог тог низа коментара у дописивању са Енџи не би ни било. Барем с моје стране.

Већ сам у једном коментару одговарајући Енџи написао чему ми служи тастер IGNORE на Блогу Б92.

Ништа, ко ми је крив.

Барем си био у прилици да ме видиш како трчим наг кроз улице на Блогу.



tasadebeli tasadebeli 10:08 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Goran Vučković

Samo još da dodamo taksene marke i overu kod notara i biće spremno za dostavu.




stefan.hauzer stefan.hauzer 10:15 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?

Sad je sezona branja zove, a on deluje kao čovek koji voli sok od zove! U svakom slučaju, ako je neko otkrio sposobnost vaskrsnuća onda je to on i verujem da će nam se vratiti lepši nego ikad i neka nam se ovaj put ukaže kao mačka; on to zaista i jeste:)


anonymous anonymous 10:32 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

...i privatnom porukom.


Javlja mi se .

Emsi se kupa i sunča na plaži.
Zahvaljuje se svima na pažnji i brizi.

Čim padne kiša, ili ne daj bože, udari neko nevreme, oglasiće se.

A možda i pre.

Bez brige.


tasadebeli tasadebeli 10:35 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

freehand
niccolo
A šta je Emsijev greh, uzgred?

A možda čovek nije uopšte banovan, nego ga je napao medved ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?

Samo da nije pao sa trešnje



Има једна сјајна књига Јовице Аћина из 1991.

Зове се "Поетика кривотворења". (ЛИНК)


У њој Аћин кроз низ есеја говори о фалсификатима кроз историју, а као основа за полазна размишљања послужила му је једна слика Стаљина из двадесетих година прошлог века, мислим непосредно после смрти Лењина, где је Џугашвили на слици са гомилом својих сарадника.

Затим Аћин анализира како се та слика мењала током година, док су трајале чистке, и како је са исте те слике коју су дневне новине повремено објављивале уз своје чланке, нестаје један по један од тих Висарионовичевих сарадника. Нестајали људи са исте те слике исто онако како су нестајали и у стварном животу када их је свемоћни Анкл Џо слао у логоре.

На крају иста та слика је објављивана у новинама али само са Стаљином на њој.

Од групне фотографије претворила се у слику појединца.

Мене ови повремени нестанци са групне фотографије Блога Б92, па ево као што је и сада случај са Емсијем и Шугарбејби, сваки пут подсете на ту поетику кривотворења.



tasadebeli tasadebeli 10:38 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

anonymous
...i privatnom porukom.


Javlja mi se .

Emsi se kupa i sunča na plaži.
Zahvaljuje se svima na pažnji i brizi.

Čim padne kiša, ili ne daj bože, udari neko nevreme, oglasiće se.

A možda i pre.

Bez brige.





Ето, сад знамо. Да се не секирамо без разлога.

Не треба ни за Шугарбејби да се секирамо, бан истиче 21. маја и после тога ето ње опет на Блогу Б92.

Надам се да ће тако бити.

Осим ако Бејби у међувремену не одустане од појављивања на местима на којима се врзма гомила цинкароша, друкара, тастера,...

Знате већ... Оних што усипају чанче воде сваки дан у буре у које је затворен Баш-Челик.
predatortz predatortz 10:41 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!


Осим ако Бејби у међувремену не одустане од појављивања на местима на којима се врзма гомила цинкароша, друкара, тастера,.



Naša moderacija je kao međunarodna pravda - veoma, veoma, selektivna!
tasadebeli tasadebeli 10:49 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

predatortz

Осим ако Бејби у међувремену не одустане од појављивања на местима на којима се врзма гомила цинкароша, друкара, тастера,.



Naša moderacija je kao međunarodna pravda - veoma, veoma, selektivna!



Али су зато методе контролора увек исте. Како год ми контролоре називали.

Микисти, Ђокисти, ови, они,... Небитно. То су ионако само шупље речи. Значење и садржај су битни.

Рачунам да ово није никакав трол и да смо баш у теми Марковог поста. Као што рекох, небитно је како се та појава назива. Већ је Баздуљ у тексту у Политици установио да ћемо морати да смишљамо неке нове термине за то јер су се ови стари изгледа скроз потрошили и излизали од прекомерне употребе.

П.С. - Предлог за назив! Може Трамп-Коми модел?

Или је ипак предугачко?

Треба нешто краће и јебитачније...


EDIT: Али, да не будем погрешно схваћен, од самог назива много је важније ту установити ко овде стварно чезне за чврстом руком.

Што се мене тиче, то би могао бити и поднаслов овог читавог поста:

Ко овде заиста чезне за чврстом руком?
niccolo niccolo 16:08 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

anonymous
...i privatnom porukom.


Emsi se kupa i sunča na plaži.


Eto vidite, opet sam, kao i uvek, bio u pravu.

Sad da spalimo na lomači one koji su bespotrebno dizali frku. Ko ono beše prvi počeo priču o banovanju?
nsarski nsarski 16:30 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Emsi se kupa i sunča na plaži.

Čekaj, ni to nije tako naivno. Možda čovek ne zna da pliva.
mariopan mariopan 16:48 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

hoochie coochie man
odbanujte carlija


Saglasan

Сагласна.
freehand freehand 16:58 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Dobro, mogu i ja da kažem "moderacijo, izvini". Šta mi teško, kad već histerišem bez povoda i potrebe.
mariopan mariopan 17:08 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

freehand
niccolo
A šta je Emsijev greh, uzgred?

A možda čovek nije uopšte banovan, nego ga je napao medved ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?

Samo da nije pao sa trešnje

Ја баш помислила на трешњу исто, али не да је пао него да неће да сиђе....а трешње су до краја Маја....па има још форе да се појави?
freehand freehand 17:14 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

mariopan
freehand
niccolo
A šta je Emsijev greh, uzgred?

A možda čovek nije uopšte banovan, nego ga je napao medved ili tako nešto prilikom neke od onih njegovih šetnji?

Samo da nije pao sa trešnje

Ја баш помислила на трешњу исто, али не да је пао него да неће да сиђе....а трешње су до краја Маја....па има још форе да се појави?

Ko je sad Maja?
Ova priča se sve više komplikuje.
tasadebeli tasadebeli 20:03 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

niccolo

Eto vidite, opet sam, kao i uvek, bio u pravu.

Sad da spalimo na lomači one koji su bespotrebno dizali frku. Ko ono beše prvi počeo priču o banovanju?



Ја.


freehand
Dobro, mogu i ja da kažem "moderacijo, izvini". Šta mi teško, kad već histerišem bez povoda i potrebe.



Половично беспотребно. Нико да помене Шугарбејби.

Осим образложења да је банована до 21. маја због вишеструких пријава модератору, и даље се не зна у чему је то Бејби прекршила дисклејмер.

Зар се у прекршаје дисклејмера рачуна када те више њих пријављује? А нико не зна због чега. По којим правилима.

Тако да од извињења нема ништа.

Или, ако га и има, онда је и оно половично.


Ако је код Шугарбејби било у питању неко аутовање другог блогера, па ето и тебе су, Фри, баш недавно аутовали, коментар уредно избрисан с моје стране, али тог што те аутовао нико није бановао на неко време да се смири.

(А требало је, по мом мишљењу, онда да и њега банују да не би сада овде преносио трачарења са фејса и из ПП као што је то урадио на овом посту.)


ДаклеМ...

Пола извињење, а пола поклич:

Новинари! Спасавај се ко може!






srdjan.pajic srdjan.pajic 20:25 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

docsumann

i ja očekujem da se pojavi iza lažnih brkova i perike.
namigne mi u prolazu i kaže - to sam ja , Čarli



Edit: a i vidi se ko je bio na plaži.
tyson tyson 20:53 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.


anonymous anonymous 20:58 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.



Al je imao stav.
I kad je močni Krkar u pitanju.

Za razliku od mnogih drugih koji su pred njim blejali.

Usput

...a i kao da smo svi mi drugi ....nešto, pa, pametno rekli....

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.




Tajke, nije valjda da si stvarno čitao njegove komentare, u potrazi za sadržinom?!

A i da je to kriterijum za odstranjivanje sa bloga, pa dobar deo ovih Tasinih podguznih muva bi trebalo da završi na plaži.



tyson tyson 21:11 17.05.2017

Re: Čišćenje

srdjan.pajic
tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.

Tajke, nije valjda da si stvarno čitao njegove komentare, u potrazi za sadržinom?!

A i da je to kriterijum za odstranjivanje sa bloga, pa dobar deo ovih Tasinih podguznih muva bi trebalo da završi na plaži.


15000 + ništa = trol

A svaki blog koji drži do sebe odstranjuje trolove.


zilikaka zilikaka 21:11 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

...i privatnom porukom.


Javlja mi se .

Emsi se kupa i sunča na plaži.


freehand freehand 22:03 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.



Interesantna je činjenica da je u poslednjih nekoliko dana, ili možda i par sedmica Emsi sem standardnih jednorečeničnih saopštenja počeo da zaista ozbiljno iznosi stavove u po jednom ili više pasusa.
Generalno izbegavam da se mešam u poslove moderacije i da učestvujem u događanjima naroda koja takve stvari (realne ili prerpotstavljene, kao ovaj) imaju za povod, ali bi ovde Emsijevu pozitivnu promenu valjalo bar zabeležiti.
tyson tyson 22:49 17.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Interesantna je činjenica da je u poslednjih nekoliko dana, ili možda i par sedmica Emsi sem standardnih jednorečeničnih saopštenja počeo da zaista ozbiljno iznosi stavove u po jednom ili više pasusa.
Generalno izbegavam da se mešam u poslove moderacije i da učestvujem u događanjima naroda koja takve stvari (realne ili prerpotstavljene, kao ovaj) imaju za povod, ali bi ovde Emsijevu pozitivnu promenu valjalo bar zabeležiti.

Pa i sugarbabe isto tako NAJZAD umesto emotikona i odgovaranja na sopstvene ničim izazvane komentare pred smrt napisala smislen, čitljiv, poduži komentar; pomislio sam da joj je neko otuđio lozinku.

Ali, sistem je inertan ovde, a pravda spora ali dostižna.


tasadebeli tasadebeli 07:03 18.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

srdjan.pajic
tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.




Tajke, nije valjda da si stvarno čitao njegove komentare, u potrazi za sadržinom?!

A i da je to kriterijum za odstranjivanje sa bloga, pa dobar deo ovih Tasinih podguznih muva bi trebalo da završi na plaži.













Бануј ме!

Само јако, молим те!

И немој да изуваш чизме!


EDIT: Пардон!

Папуче!

Заборавио сам да се мода мало променила у последњих неколико десетлећа.

Техника народу!




anonymous anonymous 07:27 18.05.2017

Re: Čišćenje

tyson
srdjan.pajic
tyson
Jebeš peticiju.
Mene interesuje šta je rekao toliko strašno da bi bio banovan.

Verovatno je razlog bio onih 15000 komentara u kojima nije rekao ništa.

Tajke, nije valjda da si stvarno čitao njegove komentare, u potrazi za sadržinom?!

A i da je to kriterijum za odstranjivanje sa bloga, pa dobar deo ovih Tasinih podguznih muva bi trebalo da završi na plaži.


15000 + ništa = trol

A svaki blog koji drži do sebe odstranjuje trolove.




Kao što su i fašisti odstranjivali nereproduktivne homoseksualne muškarce.


Usput

Jel to beše diskurs "svetih liberala" .....za razliku od nas "patriota" a zapravo-suverenista.

niccolo niccolo 07:42 18.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

umesto emotikona i odgovaranja na sopstvene ničim izazvane komentare

Ono kad vidiš da ima 30 novih komentara, a na kraju ispadne da su u pitanju 10 emsijevih gluposti, 7 emsijevih saglasan i 13 šugarkinih razgovora sa samom sobom o nekim stvarima koje se tiču samo nje...
tyson tyson 13:19 18.05.2017

Re: Pravda stigla Čarlija

niccolo
umesto emotikona i odgovaranja na sopstvene ničim izazvane komentare

Ono kad vidiš da ima 30 novih komentara, a na kraju ispadne da su u pitanju 10 emsijevih gluposti, 7 emsijevih saglasan i 13 šugarkinih razgovora sa samom sobom o nekim stvarima koje se tiču samo nje...

Upravo tako.

Na administraciji svakog bloga je da odredi da li će da podstiče i dozvoli da tekstovi, komentari, pa samim tim i posetioci budu na nivou adolescenta ili nešto napredniji.

30 komentara kakve si opisao će neke ljude privući, a neke odbiti od ovog mesta; pitanje je koliko se to uklapa u uređivačku i poslovnu politiku Bloga.

Čini se da administratori još uvek donekle smatraju da im se više isplati kudikamo ozbiljniji Blog od još-jedne-klinačke-pričaonice.

Još samo da odstrane i onih nekoliko patoloških, agresivnih negativaca koji zagađuju ovaj prostor...


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 18.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

Папуче!


Taman htedoh da ispravim.

Ma ne, bre, Taso, ti još i kažeš ponešto, doduše sa velikim proredom, i pompeznim lelujanjem, nema veze što me to skoro uvek iznervira (onaj šovenski izbljuvak sam ti već zaboravio, iako je ozbiljno povredio moju tananu drugosrbijansku dušu). Moj otrovni komentar se odnosio na neke druge, vidiš kako su se sami prepoznali, pa se ne javljaju, a i to u smislu kritike kriterijuma koji je gore pomenut, a ne zato što bih ja stvano voleo da vidim pola bloga banovano ili još bolje obešeno na bandere. Meni ovo preskakanje neintersantnih mi komentatora sasvim lepo ide, mada je opravdana Tajsonova briga za sudbinu ovog mesta, i buduće naraštaje kolega kometatora i blogera koji, izvesno je, nisu naviknuti na režim prostog ignorisanja. Pa zato, pretpostavljam, i ne dolaze ovamo u većem broju.




sugarbaby sugarbaby 19:28 21.05.2017

Re: Pravda stigla Čarlija

tyson

Na administraciji svakog bloga je da odredi da li će da podstiče i dozvoli da tekstovi, komentari, pa samim tim i posetioci budu na nivou adolescenta ili nešto napredniji.


Tasina učenica, drugo tri. A ti si pronicljiv tupson da tvoje poduže komentare obilazim uvek, ma koliko ti istrajno pratio moj tiny work na blogu.

30 komentara kakve si opisao će neke ljude privući, a neke odbiti od ovog mesta; pitanje je koliko se to uklapa u uređivačku i poslovnu politiku Bloga.


A ti si tu tačno šta?

Čini se da administratori još uvek donekle smatraju da im se više isplati kudikamo ozbiljniji Blog od još-jedne-klinačke-pričaonice.

Još samo da odstrane i onih nekoliko patoloških, agresivnih negativaca koji zagađuju ovaj prostor...


Ama jedan dobri/stari konc logor za klince, srbe, cigane, jevreje..
Jer, nivo.
sugarbaby sugarbaby 19:41 21.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!


niccolo


i 13 šugarkinih razgovora sa samom sobom o nekim stvarima koje se tiču samo nje...


Vidi mali/slatki niccolo, kad sam na tvom postu o povlačenju ambasadora komentarisala jer me tema interesovala, nisi zucnuo; ovde si se šlepao i prozivao me znajući da ne mogu da odgovorim.
Kako se to zove?
Imam bolje pitanje: kad si poslednji put nikad dobio spor?
Pa tvoji komentari su obrazac kako se s pola rečenice vodi dijalog, a postovi ti jedva sastave dve.
Mislim, ko bi s vama. Tyson nema komentar bez dajdžestiranig rata i mira, a ti u reč/dve staneš i onda mi beše nalazite manu gde?
Retoričko pitanje.
sugarbaby sugarbaby 19:47 21.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!


srdjan.pajic

a ne zato što bih ja stvano voleo da vidim pola bloga banovano ili još bolje obešeno na bandere.


to bi ti najviše, drvoseče tako vole.
sugarbaby sugarbaby 19:52 21.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

tasadebeli




И немој да изуваш чизме!


Nemoguća misija.
urbana_gerila urbana_gerila 00:51 22.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!


sugarbaby


šećerko - uvek se vrati!
sugarbaby sugarbaby 08:42 22.05.2017

Re: JE SUIS CHARLIE!

urbana_gerila

sugarbaby


šećerko - uvek se vrati!





tsunade tsunade 18:39 16.05.2017

žudnja

Ако чезнете за чврстом руком, молимо вас да нађете одговарајућег партнера који жуди за крпом.


nije dovoljno žudeti. treba raspolagati korbačem, ili lisicama, ili tako nečim upotrebljivim.
urbana_gerila urbana_gerila 19:31 16.05.2017

Re: žudnja


tsunade
nije dovoljno žudeti. treba raspolagati korbačem, ili lisicama, ili tako nečim upotrebljivim.



sestro slatka, u dokolici između dva smucanja po belom svetu - proučavaš ničea, ili je samo seksualni fetišizam u pitanjE?
tsunade tsunade 20:01 16.05.2017

Re: žudnja

sestro slatka, u dokolici između dva smucanja po belom svetu - proučavaš ničea, ili je samo seksualni fetišizam u pitanjE?


nećeš verovati batice šta mi se dešava.
dobrovoljno sam pristala na ropstvo
pobegla sam od slobode
duga priča
možda me izleči majorka... ili neki juni u beogradu
urbana_gerila urbana_gerila 20:16 16.05.2017

Re: žudnja


tsunade
nećeš verovati batice šta mi se dešava.
dobrovoljno sam pristala na ropstvo
pobegla sam od slobode
duga priča



onda moraš biti kao johnny cash - jedna ruka na bibliji, druga na revolveru!
tsunade tsunade 21:08 16.05.2017

Re: žudnja

onda moraš biti kao johnny cash - jedna ruka na bibliji, druga na revolveru!


vratimo se lisicama i korbaču s početka priče
urbana_gerila urbana_gerila 22:12 16.05.2017

Re: žudnja


tsunade
vratimo se lisicama i korbaču s početka priče


ko vozi traktor?
tsunade tsunade 22:21 16.05.2017

Re: žudnja

ko vozi traktor?


kakav bre traktor... bez kombajna, nema posla... a vozila sam ga za potrebe jednog snimanja. i opet ću bez ikakve potrebe, samo čekam momenat u sunny junu

urbana_gerila urbana_gerila 22:32 16.05.2017

Re: žudnja


tsunade
kakav bre traktor... bez kombajna, nema posla... a vozila sam ga za potrebe jednog snimanja. i opet ću bez ikakve potrebe, samo čekam momenat u sunny junu


pa, jbt, ja tripujem da je nešto sofisticirano, a ti šljakaš u industriji?!
ništa onda, već dugo biram samo karakterne uloge.
myredneckself myredneckself 22:46 16.05.2017

akomerazumeš,

tsunade
dobrovoljno sam pristala na ropstvo



još malo će biti gusto, cunade, i videćeš posle, pesma leta...
Been there, done that.

tsunade tsunade 23:55 16.05.2017

Re: akomerazumeš,

još malo će biti gusto, cunade, i videćeš posle, pesma leta...
Been there, done that.


ako te put nanese i ako budeš imala dobru volju za transfer iskustva, znaš gde me možeš naći svaki dan, ceo dan :)
tsunade tsunade 23:57 16.05.2017

Re: žudnja

ja tripujem da je nešto sofisticirano, a ti šljakaš u industriji?!


u ovom momentu, sofisticirano težim industriji
omega68 omega68 19:58 16.05.2017

Jeste zajebano

Srpski identitet, nešto drugačija nacionalnost i još drugačije državljanstvo...
одговоре на питања "ко сам ја, одакле сам, која је моја путања

zajebano skroz
Goran Vučković Goran Vučković 23:36 16.05.2017

Re: Jeste zajebano

zajebano skroz

Možda za neke kao ove sad što pokušavaju da proteraju Darvina, jer im njegova teorija ne daje dovoljno važno mesto u (srpskom) kosmosu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:38 16.05.2017

Re: Jeste zajebano

(srpskom) kosmosu


ма да, нема лудила до у Србији, остали су имуни.
Goran Vučković Goran Vučković 23:53 16.05.2017

Re: Jeste zajebano

ма да, нема лудила до у Србији, остали су имуни.

Deo u zagradi je neobavezni ironični dodatak - "svetsko, a naše".
predatortz predatortz 08:07 17.05.2017

Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

Ja bih se pridružio domaćinovom apelu.
Zamolio bih fašiste da odustanu od bilo kakvog organizovanja. Planeti su dovoljni ovi idioti koji sebe vide kao "liberalne demokrate", od čijih "sloboda" i "demokratije" puca kičma, pucaju države a narodi proživljavaju Golgotu.

Dva zla bi nam bila previše, fašisti su nas već karali, ovi hebu pa rasturaju...
myredneckself myredneckself 09:46 17.05.2017

U međuvremenu...

ima novosti:
handsome daddy's 2cents

Link
Milan Novković Milan Novković 09:54 17.05.2017

Re: U međuvremenu...

myredneckself
ima novosti:
handsome daddy's 2cents

Link



Vidim kako je za Obamu rekao da je: “zgodan, mlad i preplanuo” ...

Ovaj naš Blog je za sada samo preplanuo, baš, al podmladićemo ga već nekako, važno je da znamo gde idemo

arcins arcins 10:19 17.05.2017

Re: U međuvremenu...

Milan Novković

kako je za Obamu rekao da je: “zgodan, mlad i preplanuo” ...


Prerano si zaboravio Klunija
myredneckself myredneckself 10:28 17.05.2017

Re: U međuvremenu...

Milan
važno je da znamo gde idemo

Daaa...
I važno je da ne mogu da nam provale nameru.
Mislim da možemo da se vinemo u nebesa.
anonymous anonymous 19:52 17.05.2017

Re: Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

predatortz
Ja bih se pridružio domaćinovom apelu.
Zamolio bih fašiste da odustanu od bilo kakvog organizovanja. Planeti su dovoljni ovi idioti koji sebe vide kao "liberalne demokrate", od čijih "sloboda" i "demokratije" puca kičma, pucaju države a narodi proživljavaju Golgotu.

Dva zla bi nam bila previše, fašisti su nas već karali, ovi hebu pa rasturaju...



Pohvaljujem komentar i duhovitost.

Dodao bih samo da su fašističke uniforme naličje građanskih odela "liberalnih demokrata".
Radi se samo p presvlačenju - kada krene po zlu.
bene_geserit bene_geserit 21:16 17.05.2017

Re: Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

Bila je pre neki dan vest u najboljoj tradiciji Hitlerjugend-a, na jednom (vec sam zaboravio kom) od solidnijih US koledza ponudili su posao (istina za satnicu blisku minimumu) studentima da idu po kampusu i beleze koji studenti rade micro-aggression.
Kad odgoje generacije Aleksa Zunjica kao drustvo cemo da procvetamo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 17.05.2017

Re: Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

bene_geserit
Bila je pre neki dan vest u najboljoj tradiciji Hitlerjugend-a, na jednom (vec sam zaboravio kom) od solidnijih US koledza ponudili su posao (istina za satnicu blisku minimumu) studentima da idu po kampusu i beleze koji studenti rade micro-aggression.
Kad odgoje generacije Aleksa Zunjica kao drustvo cemo da procvetamo.

Ma, да готово је, а све опет креће од Немачке: тамо конфискују куће да би их дали онима без смештаја.

Germany Confiscating Homes to Use for Migrants: "A massive attack on the property rights"
bene_geserit bene_geserit 03:15 18.05.2017

Re: Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

Otkuda ti citas Gatestone Institute website (to je previse right-wing i za mene)?
Njihov problem je interpretacija vesti a ne da li je vest tacna, tako da je verovatno tacno da nemci (u Hamburgu) rade expropriaciju privatnog vlasnistva (u kome niko trenutno ne zivi) zbog smestaja za migrante.

Mada je ne vidim neku veliku razliku izmedju toga i recimo sto u USA rade da na koledzima imaju kvote za ilegalnu emigraciju i jos im dozvoljavaju da ne placaju tuition fee. Jos mi ovo u USA deluje i gore.
Milan Novković Milan Novković 09:47 17.05.2017

A i ako im je do ujedinjavanja ...

Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

... možda mi blogeri da im napravimo plan, i izaberemo tranzicioni, menadžment tim

myredneckself myredneckself 10:44 17.05.2017

Re: A i ako im je do ujedinjavanja ...

Milan Novković
Fašisti svih zemalja, ne ujedinjujte se!

... možda mi blogeri da im napravimo plan, i izaberemo tranzicioni, menadžment tim


OK. Ja, najviše čega mogu da se prihvatim je sekretarisanje u timu, sekretarica nikad još nisam bila.
A i inače nisam dobra u upravljanju. Nikad ne znam šta ću s vlašću i kad je očigledno posedujem, jer mi to niko nikad ne javi.
Dobra sam i kao higijeničarka.



bene_geserit bene_geserit 20:50 17.05.2017

Demokratija je klicanje u gomili

Ti imas problema da razumes dve stvari:
- odakle totalitarne tendencije dolaze (a dolaze i sa leve i sa desne strane od globalisticke elite)
- da je jedini nacin da se boris protiv toga je da se usaglase interesi libertarijanaca sa desne strane i liberala sa leva

Taj tvoj winner takes all stav samo dovodi do toga da globalisticka elita nema nikakvih problema sa napujdavanjem ljudi jednih protiv drugih a sa druge strane bez problema izgurava svoje interese koji su protiv interesa naroda.

Levicari se vec duze ponasaju ko picke, jer misle da su im interesi dobrim delom preklopljeni sa interesima globalisticke elite (tj. kupljeni su sa malo diversity i green energy sranja, a sto pri tome intervencije i unistavanje zemalja on NATOa cveta koga briga, a korporaciski crony kapitalizam belezi maksimalne profite dok srednja klasa nestaje - ni to nije tako strasno dok spasavamo planetu tako sto ce 1% energije da stigne od solarnih panela).

Mozes ti da mislis o najezdi sa juga sta god zelis (a posto si spevao odu diversity-ju gore, pretpostavljam da mislis da je super), ali gradjani EU zemalja i USA vecinom zele da se ilegalna imigracija potpuno i trenutno zaustavi (u svakom istrazivanju javnog mnjenja koje se usudilo da se time bavi). Gde je referendum o tom pitanju? Zbog cega levicari podrzavaju elitu u izguravanju ovoga iako je protivno narodnoj volji?
Ako to podrzavas, nemoj onda da se zalis kada globalisticka elita izgura protiv tvoje volje sva druga sranja koja izgurava (od ratova po svetu finansiranih od takse koju placas, nenormalne cene zdravstvenog, univerziteta i sl.).

Demokratija jeste klicanje u gomili. Alternativa je sta?
anonymous anonymous 21:04 17.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Demokratija jeste klicanje u gomili. Alternativa je sta?


Samoupravljanje...

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:19 17.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Bene, samo ti "make America great again!", ne daj da te zbuni činjenica da si sa jugoistoka Evrope, da ti je pola kolega iz Azije, da ne živiš ni u Evropi ni u Aziji već na sasvim trećem kontinentu, u gradu sa španskim imenom u kom su non-hispanic belci manjina, ... istrči na ulicu i viči "one this, one that". Ima smisla.
bene_geserit bene_geserit 22:09 17.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Sta ti je to "one this, one that", jel moze nego objasnjenje da ne moram da gledam u bob?
Ako mislis na cvetanje razlicitih ideja npr. ako se neko bavi fasistickim potiskivanjem drugacijeg misljenja to su ovih dana (godina, decenija) levicari - primera koliko hoce, od ne dozvoljavanjima desno orijentisanim gostima da govore na americkim univerzitetima, ideoloski obojenog "fact checking"-a po Facebook, Google search engine-u, ideolosko falsifikovanje goggle search rezultata, banovanje twitter naloga na bazi ideologije, razna sranja koje facebook radi sa trendovima, pa do eto "micro-aggression" policije po kampusima.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:00 17.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

У контексту фашизма, чврсте руке, чистоте, јединства, ... ти не знаш шта би могло да буде "једно ово, једно оно", али ипак нешто дискутујеш?

Ево, кад већ мора, мала едукација за одрасле, попуни сам

Један н_р_д
Једна д_ж_в_
Један в_ђ_

* * *

Невезано, не знам шта ти смета у гугл резултатима, нећеш ваљда да предложиш регулацију, некакве државне контролоре гугл резултата, мислио сам да си за то да приватне фирме могу да осмисле своје пословање по своме. Уосталом, пређи на АлтаВисту или неки други претраживач који ти даје боље резултате, или направи свој -- слобода, бре, хеееј. Нећемо ваљда да додамо на листу и

Један пр_тр_живач!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:17 17.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Узгред, сaмо овде да обнародујем да привaтна имовина не постоји.
Како?

1) Фирме-гиганти (попут Агрокора, али и ФЕЈСБУКа или Брaдер Лемана) хране се и расту из друштва: они далеко више od običnih pojedinaca i firmi троше ресурсе неке државе-друштва, од путева преко енергије па до основног ресурса -- људи као конзумената, произвођача "приватног" профита; у свим таквим великим системима, чије пропадање угрожава друштво, морало би друштво имати свог контролора, неког ко ће да штити јавни интерес; не могу они да имају приватну добит, а губитке јавне.

2) Микро-појединци исто тако своју имовину не могу сматрати приватном; нек проба, дер, неки јунак у нормалној држави да за 1-3-5-15 година не плaти порез на кућу, пашњак или такво нешто, па да видите шта ће да се деси; imovina će mu, u slučaju neplaćanja poreza, biti oduzeta; држава, свака, има прикривену ту идеју, да у држави све је -- државно, у мањој или већој мери.
bene_geserit bene_geserit 01:08 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

marco_de.manccini
не знам шта ти смета у гугл резултатима, нећеш ваљда да предложиш регулацију, некакве државне контролоре гугл резултата, мислио сам да си за то да приватне фирме могу да осмисле своје пословање по своме. Уосталом, пређи на АлтаВисту или неки други претраживач који ти даје боље резултате, или направи свој -- слобода, бре, хеееј. Нећемо ваљда да додамо на листу и Један пр_тр_живач!

Cekaj, zar nisi ti bio za net neutrality gde se predlaze neka drzavna kontrola toga da ISP-evi tretiraju svaku vrstu podataka isto? Jel ti neko brani da promenis ISPa i predjes na nekog drugog ko ti je bolji ili da napravis svoju firmu i infrastrukturu - sloboda, bre, heej.

A sada ako cemo da prestanemo da se zezamo, manipulisanje i falsifikovanje google search rezultata, je daleko gore od zezanja sa protocima od strane ISP-eva.
Npr. otkucas "american inventors" u google-tu.
Dobijes sledecu listu, prvih 7 mesta ni manje ni vise nego 7 crnaca sa takvim fenomenalnim dostignucima kao: Lonnie Johnson (covek koji je izmislio Super Soaker water gun), Madam C. J. Walker (u opisu stoji entrepreneur, philanthropist, and a political and social activist; nisam siguran kakve to veze ima sa pronalascima), Granville Woods (prvi crnac masinski i elektrotehnicki inzenjer), Garrett Morgan (community leader, spasio neke radnike iz nekog tunela), George Washington Carver (botanista), i tako redom.
Kada imas listu gde su oni ispred Edisona, Tesle, Bell-a onda je u pitanju istorijski falsifikat.
bene_geserit bene_geserit 01:25 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

marco_de.manccini
У контексту фашизма, чврсте руке, чистоте, јединства, ... ти не знаш шта би могло да буде "једно ово, једно оно", али ипак нешто дискутујеш?

Pa uz jedan narod, drzava, vodja moze da bude jos svasta.
Npr. jedna ideologija.

Btw. ne znam sta mu dodje ovo "jedna drzava" i kakve to ima veze sa totalitarizmima bilo koje vrste - svako od nas zivi u jednoj drzavi (dobro ima poneko ko se setka pomalo izmedju 2, ali to su izuzetci). Jedna drzava se sastoji obicno od nekih manjih delova koji su cvrsce ili labavije vezani. Koliko je drzava centralizovana (npr. kakva su ovlascenja federalne vlasti u USA state zajednici) je obicno odraz toga kako je ta drzava nastala kroz istoriju.

Na primer usa libertarijanci (recimo Ron Paul) su za minimalna federalna ovlascenja i prava na secesiju USA drzava.
Kada je Trump gurao zakon o abortusu koji prebacuje ovlascenja na state nivo sa federalnog docekan je na noz od strane vas liberala.
Izgleda da vam "jedna drzava" odgovara kada vam nesto ideoloski odgovara, a kada ne, onda je jedna drzava odraz fasizma?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:28 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Ta pretraga "american inventors" je promenjena. Prvi rezultat koji meni iskoči je upravo neki članak-priča kao tvoja.

Great Moments in Google: "American Inventors"
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:41 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Pa uz jedan narod, drzava, vodja moze da bude jos svasta.
Npr. jedna ideologija.

То, бинго! Може, може, једна идеологија, једна конфесија, ...

Зато сам и ставио "једно ово, једно оно", довољно асоцијативно на оригиналну фразу, али намерно отворено за допуне и интерпретације.
bene_geserit bene_geserit 01:47 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Predrag Brajovic
Узгред, сaмо овде да обнародујем да привaтна имовина не постоји.
1) Фирме-гиганти ... не могу они да имају приватну добит, а губитке јавне.
2) Микро-појединци исто тако своју имовину не могу сматрати приватном; у држави све је -- државно, у мањој или већој мери.

Gubitci firmi giganata su privatni dokle god ih drzava ne bail-out-uje. Sto da je normalno ne bi nikada ni trebalo da se desi. Pustis firmu giganta da propadne i cao. Njeno mesto na trzistu zauzece neko drugi.
Samo u crony kapitalizmu imas ta bail-out sranja.

Ja sam mislio da si ti Brajovicu social-demokrata. Ako mene pitas real estate tax je pljacka (placas porez na nesto sto si kupio od zaradjenih para koje su vec jednom oporezovane). Dvostruko, trostruko, petostruko oporezivanje su smislili ovi tvoji. Ne mozes da imas socijalnu drzavu a da nemas poreze kao sto je real estate tax - ko ce i kako da finansira skolstvo npr. Sa druge strane ako minimizujes funkciju drzave, mozes i da minimizuje sporeze koji se placaju, idealno samo akcize.
bene_geserit bene_geserit 01:48 18.05.2017

Re: Demokratija je klicanje u gomili

Predrag Brajovic
Ta pretraga "american inventors" je promenjena. Prvi rezultat koji meni iskoči je upravo neki članak-priča kao tvoja.
Great Moments in Google: "American Inventors"

Sta je promenjeno? Ukucao sam to u Google pre 5 minuta i naveo sta je izaslo kao rezultat.
Jesi li ti Brajovicu probao uopste da ukucas to u Google ili samo pricas price? Ako jesi onda Google ima neke regionalne customizacije i izbacuje razlicite rezultate u zavisnosti gde ga koristis.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana