IT| Muzika| Nauka| Religija| Sex

Jedne noći u decembru

krkar RSS / 04.05.2017. u 18:06

cec25aae-1b6f-4060-9b61-fabc82f2c4a8.jpg


Kafane su bile pune iako je bio četvrtak, osećao se već početak poslednjeg predbožićnog vikenda. Upravo smo završili sa poslom zbog kojeg sam bio u Rigi ali sam rešio da ostanem još jedan dan da bih obišao rt Kolka i obližnji rezervat prirode Slitere sa peščanim dinama na obali Baltika.

Domaćini me odveli u restoran gde se sjajno jede, dimljena riba i litvansko crno pivo, jako. Pređemo u neki klub sa svirkom. Taman pred ponoć - zvoni mi mobilni (još nisam bio navikao da me telefon prekida u svako vreme i u svakoj aktivnosti). Centrala iz Njujorka:

Imaš li važeću ugandsku vizu?

- Imam, dobio sam prošli put multiplu na 6 meseci.

Imamo sranje u Kongu, možeš li odmah da kreneš, imaš avion iz Brisela ujutru.

- Ako mogu da stignem na vreme i ako nema ko drugi...

Nastavimo da pijemo. Javljaju da letim prvim jutarnjim letom za Brisel, odatle Sabena za Entebe a tamo me čekaju lokalni predstavnik i šofer.

Ostadosmo u klubu do iza 2, taman dođem u hotel, napunim kadu, natočim piće, iskuliram malo i na aerodrom. Čeka me već karta (još su postojale papirne karte). U Briselu od predstavnice American Expressa podižem dolare, centrala naručila. Udobna biznis klasa, ručam i spavam kao beba. Javim da sam stigao u Entebe i večeram sa Jusufom.

Krenemo u 3 ujutru da ne bismo najopasnijim delom vozili noću. Put je užas skoro 10 sati za 500 km, nekoliko kontrolnih punktova, sve više što se bližimo granici koja je to samo formalno jer su pobunjenici koje podržavaju Uganda i Ruanda krajem prethodne godine osvojili teritoriju uz granicu i proširili se duboko u unutrašnjost. U Bunaganu, grad koji se prostire sa obe strane granice, i u Ugandi i u Zairu/Kongu (ne sećam se je li se ime zvanično promenilo neposredno pre ili posle toga, nekako je bilo u to vreme) stižemo oko 2 popodne. Uobičajeno zajebavanje na granici dok konačno ne stavim u pasoš 50$, uredno lupaju pečat i onda mi traže još 50 što nemam potvrdu o vakcinaciji. Ne žuti karton, to uvek imam i nosim sa sobom nego nešto što su upravo izmislili da vaćare retke strance. Kažem plaćam samo ako daju potvrdu, ustrče se i dobijem nekakav papir sa murom. Dva sata na granici.

DSC_8457.jpg

Do Gome je 100 km ali i to traje preko 3 sata, kroz planine, nekoliko punktova, svi traže papire, hvata nas mrak. Konačno stižem u Gomu, mislim se da li da odmah instaliram satelitski telefon ili da ostavim za ujutru. Rešim da to odmah obavim.

Posle uobičajenog zezanja oko traženja satelita - tada su telefoni tek bili smanjeni na veličinu koferčeta ili ovećeg notebooka sa antenom u poklopcu - ali koja je, tako smanjena, bila na granici snage pa je bilo poprilično zezanje to nameštanje.

PRODPIC-393.jpg

Zovem firmu, javlja se jedna Ruskinja ozbiljnim glasom "pa gde si dosad". Otkako smo se poslednji put čuli prošlo je manje od 24h.

Ne znam o čemu se radi ali imam ovde poruku da se najhitnije javiš tvojima u Beograd, zvala je tvoja sestra 3 puta.


Naravno, prvo pomislim da je neko umro. Klasična trauma života u inostranstvu. Poslednja baba umrla je prethodne godine, sad su na redu roditelji. Nadam se da su bar oni a ne neko od mlađih.

Dobijem sestru od prve. Kažem gde sam:

Dolazila je policija ocu na vrata jutros oko 3 da te traži, nisu hteli da kažu zašto. Posle su ponovo bili oko 7 pa je zatim zvao neki inspektor i najavio ćaletu da će da dođe. Došao je raspitivao se za tebe, ćale je rekao da si u inostranstvu ali da ne zna gde. Onda ga je policajac pitao koja kola vozim - ćale rekao da nemam kola u Beogradu i kad dođem da ponekad uzmem njegova. Kad će inspektor "a Opel Astra karavan registracije Teite?". I tu mu je ćale rekao da si ti to prodao pre skoro 2 godine ali kaže inspektor da se ta kola još vode na tebe, da je tim kolima ubijen čovek, da je vozač pobegao i da policija traži tebe i dao mi je broj da se najhitnije javiš. Ja sam odmah javila tvojima u firmi.

8.jpg?i10c=img.resize(height:72)

Meni pao kamen sa srca, ovo će nekako da se reši. Pozovem inspektora, nije tu, neće da kažu kad dolazi ni da prenesu poruku. Nadrkani bahati idioti. Zovem nekoliko puta, nema ga. Zovem i u nedelju - ništa. Kažem sestri da ode u policijsku stanicu i traži tog inspektora, ubedi se ona sa nekim i dobije njegov kućni broj. Konačno u nedelju uveče dobijem inspektora:

- Ja sam tajitaj, zovem od juče, u Africi sam, dobio sam poruke.

Jeste vi vlasnik...

- Jesam na papiru ali ja sam kola prodao pre godinu i 2 meseca.

Kako se zove kupac?

- Nemam pojma, meni imena za 5 minuta izvetre iz glave. Ali mogu detaljno da ga opišem, znam gde mu je radnja, mogu i njegovog oca da opišem...

Krene on tu mene da drnda kako ne znam ime čoveka kome sam prodao kola, kako to da ih nisam preneo, znam li ja da je mojim kolima u petak uveče oko 2300 udaren pešak, da su svedoci videli da su se kola zaustavila, da je vozač izašao, pogledao žrtvu, seo u kola i pobegao. Ali videli svedoci registraciju, opisali i tip kola i otprilike boju i sve se slaže.

- Inspektore, što se gaženja tiče imam bar 20 dokaza i svedoka da nisam mogao da budem ja. Kad je taj udaren ja sam bio u Ugandi, na 5000 km. A sad sam u Kongu/Zairu i za sve to imam gomilu potvrda, pečata, svedoka i dokaza.

carimbo-rep-dem-congo-passaporte.jpg

Ćaskamo mi tako po 10-20$ po minutu, koliko li je već Inmarsat, kaže on da mu fotokopiram sve dokumente i napišem izjavu, detaljnu, sa opisom kako da nađu kupca. Fotokopiram kartu, boarding pass jedan pa drugi, pa potvrdu da sam na aerodromu Brisel podigao pare, pa ulazni pečat na ugandskoj vizi, pa izlazni pečat iz Ugande, pa dva pečata za ulazak u Kongo/Zair, pa onu potvrdu o vakcinaciji i na kraju nekakvu prijavu boravka u Gomi. Pa krenem da pišem:

"U oktobru 1996. prodao sam kola taita preko oglasa. Na oglas se javio momak koji izgleda takoitako (sledi detaljan opis) i koji ima prodavnicu lustera u ulici kojoj ne znam ime ali izlazi uzbrdo na ulicu Tuitu. Njemu su bila potrebna dobra kola da ide u Sloveniju i donosi robu ali je rekao da mu fali 2000 DM ali da mu se sviđaju kola pa da odemo kod njegovog oca kolima da vide zajedno i odluče. Tako sam video gde je radnja i upoznao oca. Pristanu oni ali me mole da ih prve godine ne prenosimo jer nema da plati prenos jer su do poslednje kinte dali za kola. Meni se učini pristojan momak, ima takvu facu, a i upoznao sam mu oca, video radnju i pristanem. Bio sam mu rekao odličnu cenu, 17000 DEM za kola koja sam kupio za 15300 i pristanem da ga vozi na moje ime pa da ga prenese dogodine. Taman je isticala registracija i dogovor je bio da on plati novu registraciju ali i dalje na moje ime. To je bilo u oktobru ili novembru 1996. I taman pre nego što će isteći godina javlja se meni kupac da moli da još jednu godinu vozi na moje ime, ja taman bio u Beogradu, kažem ajde da mu učinim, odemo u opštinu Vračar, potpišem mu punomoć i to je sve što znam o njemu."

01.jpg


Odštampam izjavu, nacrtam skicu gde je radnja, priložim sve one fotokopije, bilo bar 10 strana. Pošaljem odmah u ponedeljak ujutru, koliko je koštao satelitski faks na 14400 bps ne smem ni da pomislim. Zovem par sati kasnije. Inspektor se valja od smeha:

Jesi ti siguran da nisi policajac, tako si ga opisao da može foto robot da se napravi. Kad smo izvukli sliku isti on sa tvog opisa. Inače ulica se zove Takoitako, ćaleta smo zatekli u radnji, pravio se lud 5 minuta dok ga nismo pritisli pa krenuo da plače kako je rekao sinu da ne beži, da će ga uhvatiti. Raspisali smo poternicu ali pretpostavljamo da je kod babe na selu. Ako te zanima šta je bilo javljaj se povremeno a kad dođeš u Beograd javi mi se da platiš piće.

Kola su iste večeri pronašli u ujakovom selu, negde kod Sombora, u ambaru kod nečijeg kuma. Čim je došla policija na vrata ovaj jadnik je sve priznao. Vozača su našli nekoliko dana kasnije u istom kraju, u nečijoj vikendici kad mu je neki jatak kojeg je neko ocinkario nosio klopu. Dobio je 4 godine i odslužio 3.

5655d2fb-42b0-4ad5-a6b1-7c250a0a0a6c-mili10-previewOrg.jpg

Ja sam onom inspektoru stvarno platio ne samo piće nego i večeru jer se ispostavilo da mu je da li zet, da li šurak, da li pašenog, bivši oficir JNA, bio u Zairu kao plaćenik pa je inspektora sve interesovalo jer se ovaj vratio crn kao crna zemlja i nije hteo ništa da priča, samo je znao da je taj njegov jedva živu glavu izvukao a dvojica njegovih drugara nisu.

Mnogo puta sam pomislio šta bi bilo da se nisam zatekao na drugom kraju sveta uz tolike dokaze koji su i najglupljem policajcu i sudiji morali biti dovoljni. Da sam, recimo, te večeri sedeo sam kod kuće i čitao knjigu pa legao i da su mi banuli panduri na vrata i odveli me. Pa da sam krenuo da objašnjavam kako sam prodao kola ali ih nisam preneo, da ne znam kako se čovek zove ali znam gde mu je radnja iako ne znam kako se zove ulica...

Ovaj blog posvećen je jednoj osobi koju slična glupost sa neprenošenjem kola košta 2000€!

A mogla je te pare itekako pametnije da potroši!



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:45 04.05.2017

:))))))))

Ovaj blog posvećen je jednoj osobi koju slična glupost sa neprenošenjem kola košta 2000€!

Не знам на ког мислиш, али и ја знам једног што га је петљанција с колима коштала.
Добра прича.
albicilla albicilla 07:57 09.05.2017

Re: :))))))))

Ama meni se isto desilo.

U subotu uvece, po merilima moje majke - nocu, dolazi joj policija na vrata da mi uruci poziv, Vrlo nadrndani, kao da su dosli da hapse teskog kriminalca. Njoj pritisak skace na 200, zove me uplakana, sta sam to uradio pa necu da joj kazem?

Odem u policiju, da li vi imate ta i ta kola te i te boje te i te tablice - imam. Vidjeni ste kako ste tada i tada kolima gurnuli biciklistu i pobegli.

Ama, to nisam bio ni ja, ni zena. Nije moguce. A moja kola prijavljena! Potpuni sok.

Pita me pandur onda gde sam tada bio (jedno pola godine ranije), nemam pojma, da niste mozda u inostranstvu? Jesam! Bio sam tim kolima u Grckoj!

Nikada nisam saznao kako je bilo moguce da je neko prijavio bas moja kola, ali sam od servisera cuo pricu da ovde imade i duplih tablica, pa da se desava da neko vozi na tvoje table.

Ne znam sta da mislim.
krkar krkar 20:30 09.05.2017

Re: :))))))))

Nikada nisam saznao kako je bilo moguce da je neko prijavio bas moja kola, ali sam od servisera cuo pricu da ovde imade i duplih tablica, pa da se desava da neko vozi na tvoje table.

Ne znam sta da mislim.


Pa kad imade duplih ličnih karata.

Da nije onaj Brat tvojim kolima nekog lupio? Ko Divčeva žena?
aureus aureus 18:47 04.05.2017

Свеједно

Да си се сад кандидовао за предсједника Србије, наш'о би теби Информер доказе да си заправо ти возио кола, али да је тај момак све преузео на себе јер си му претходно учинио услугу.
a_jovicic a_jovicic 22:43 04.05.2017

Re: Свеједно

aureus
Да си се сад кандидовао за предсједника Србије, наш'о би теби Информер доказе да си заправо ти возио кола, али да је тај момак све преузео на себе јер си му претходно учинио услугу.

Ma jok ... nego da je pomogao Kabili da sruši Mobutua što je jel'te bila generalna proba za primenu "zairskog scenarija" protiv Nj.K.V. A.V. (koji bog'me sve više "reformiše" državu po ugledu na Mobutua)
krkar krkar 00:16 08.05.2017

Re: Свеједно

princi princi 19:13 04.05.2017

Super je priča ali

je, u suštini, ilustracija bezakonja koje vlada Srbijom. Koliko se sećam ta fora sa punomoćjem je bila nešto u vezi izbegavanja plaćanja poreza mrskoj državi.
princi princi 19:34 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Sine, mogu da zamislim da si tako nešto uradio u nekoj zemlji mrskog nam zapada. Ja mislim da bi te direktno sproveli u lujkaru. Onako, s aerodroma. Možda bi i došli po tebe u Ugandu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:51 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Koliko se sećam ta fora sa punomoćjem je bila nešto u vezi izbegavanja plaćanja poreza mrskoj državi.

Порез на пренос власништва над колима.
Узгред, нисам сигуран да се он плаћа у другим земљама. Као са станом -- први пут је плаћен порез у целости, на материјал, на уграђен сав рад, на плац, на инфрструктуру -- па зашто онда опет порез да плаћаш при сваком прометовању?!
Мислим да се гдегде плаћа тек нека такса.

PRENOS VLASNIŠTVA VOZILA - CENA I PROCENA KATALOŠKE VREDNOSTI VOZILA
princi princi 20:00 04.05.2017

Re: Super je priča ali

па зашто онда опет порез да плаћаш при сваком прометовању

U Ontariju, a mislim i u ostatku Kanade se to zove sales tax i mislim da je negde oko 13%. Ne znam kako je u UK i Australiji jer sam tamo vozio firmina kola. Koliko kapiram, svrha plaćanja tog poreza je baš to, da država garantuje da je to tvoje vlasništvo. Slično je i za kuće.
princi princi 20:01 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Mislim, jedno je Value Added a drugo Sales Tax. VAT se ne naplaćuje svuda, mislim da je to prevashodno evropska stvar.
princi princi 20:05 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Mislim, neplaćanje poreza je samo jedan prekršaj. Drugi je taj što je ovde čovek ubijen kolima koja su, de iure, Krkarovo vlasništvo. Ne znam, pravnici će to bolje objasniti, ali i to je ozbiljan prekršaj.

Kažem, kad bi ovako nešto radio u nekoj Engleskoj ili Francuskoj, mislim da bi ga odmah poslali ili u ludnicu ili na lobotomiju. I to sve o trošku porodice.
emsiemsi emsiemsi 20:08 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
Mislim, neplaćanje poreza je samo jedan prekršaj. Drugi je taj što je ovde čovek ubijen kolima koja su, de iure, Krkarovo vlasništvo. Ne znam, pravnici će to bolje objasniti, ali i to je ozbiljan prekršaj.

Kažem, kad bi ovako nešto radio u nekoj Engleskoj ili Francuskoj, mislim da bi ga odmah poslali ili u ludnicu ili na lobotomiju. I to sve o trošku porodice.

Ма, њега би морали да избаце из луднице !
nsarski nsarski 20:09 04.05.2017

Re: Super je priča ali

U Ontariju, a mislim i u ostatku Kanade se to zove sales tax i mislim da je negde oko 13%.


Ima još jedan detalj koji važi za usa, ali ne znam za druge zemlje. Ako imaš auto, ili više njih, onda za svaki pojedinačno moraš da platiš godišnji porez. Ja sam imao neku tojotu koju sam prestao da vozim (kupio drugi auto), ali mi je, prilikom registracije novog automobila, stigao račun za porez i za tu tojotu, bez obzira što je nisam registrovao. Na kraju sam morao da platim porez i na tojotu za dve godine prilikom registracije novog automobila.

Hoću da kažem: ako nekome daš auto da vozi "na tvoje ime", to je OK, ali sve kazne (za parking, na primer) i porezi tebi stižu. Nikome ne pada na pamet da tako nešto uradi i ustupi vozilo drugom da ga "na tvoje ime" vozi.
milisav68 milisav68 20:10 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
Koliko se sećam ta fora sa punomoćjem je bila nešto u vezi izbegavanja plaćanja poreza mrskoj državi.

Ma ne, porez plaćaš pa plaćaš, nego ne plaćaš taksu na prenos vozila, nove tablice i saobraćajnu dozvolu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:10 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Kažem, kad bi ovako nešto radio u nekoj Engleskoj ili Francuskoj, mislim da bi ga odmah poslali ili u ludnicu ili na lobotomiju. I to sve o trošku porodice.

Причали ми ови неки моји Швеђани, наши људи који су тамо три деценије, да би ти, тамо, за, рецимо, криволов -- оно, пецаш где није дозвољено -- први пут изрекли неку новчану казну, а други пут, ако ти се понови, послали те на лечење. Као, ниси нормалан ако ниси укапирао да је то но-но.

P.S.
:)))))))))
Prison is not for punishment in Sweden. We get people into better shape’

Unlike England and Wales, where since 2004 anyone convicted by the courts is categorised as an offender, the implication in the Swedish model is that sentenced individuals are still primarily regarded as people with needs, to be assisted and helped.
princi princi 20:16 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ako imaš auto, ili više njih, onda za svaki pojedinačno moraš da platiš porez.

U Kanadi (i UK) se plaća vehicle tax, ali to je drugo, to nije ovaj porez o kome sam gore pričao. To je više kao naknada za održavanje puteva. I u Engleskoj, ako imaš neki kola starija od 3g, moraš još da radiš i MTO certificate, ono, emisije, kočnice, gume, kurci palci, da dokažeš da imaš roadworthy vehicle. Ne znam za US, ali ovog zadnjeg nema u Kanadi, možeš da voziš šta hoćeš.
nsarski nsarski 20:21 04.05.2017

Re: Super je priča ali

I u Engleskoj, ako imaš neki kola starija od 3g, moraš još da radiš i MTO certificate, ono, emisije, kočnice, gume, kurci palci, da dokažeš da imaš roadworthy vehicle. Ne znam za US, ali ovog zadnjeg nema u Kanadi, možeš da voziš šta hoćeš.

Da, da, imaš emission test gde ti sve kontrolišu - kočnice, gume, svetla, zagađivanje, itd. Ako ne prođeš test, vrate te da popraviš auto (ne zanima ih koliko košta), i bez njihovog certifikata nema registracije.
Evo OVDE. I u drugim državama je slično. Retki su izuzeci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Na kraju sam morao da platim porez i na tojotu za dve godine prilikom registracije novog automobila.


Mi ovde imamo sales taksu koju platimo samo jednom, a onda posle svake godine plaćamo "ownership" taksu, kad produžavamo registraciju, a koja je sve manja kako je automobil stariji.

A ako ne registrujemo, još nam i neku kaznu opale preko toga, i platiš sve retroaktivno, kako si opisao. Raspitao se ja, za ženin kamion, koji bismo da vozimo samo kad idemo na teren, uglavnom leti.

Znači, ako imaš automobil, makar i sakriven u garaži, mora da bude registrovan. Mora čak i da ima neko minimalno osiguranje, jer bez toga ne možeš da ga registruješ, posle možeš i da ga ukineš, ali onda ne sme da ti bude na ulici parkiran. Ne samo da bi država od svega maznula neku lovu, nego upravo zbog ovakvih slučajeva kao Krkrarov, da se zna koga da vataju za gušu ako dođe do nekog sranja.
nsarski nsarski 20:30 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Mi ovde imamo sales taksu koju platimo samo jednom, a onda posle svake godine plaćamo "ownership" taksu, kad produžavamo registraciju, a koja je sve manja kako je automobil stariji.

Da, baš tako. Neregistrovan auto ne možeš da držiš na ulici ispred kuće duže od, mislim, 7 dana. Niti u driveway-u duže od mesec dana. Odvuku ga na otpad. Možeš u garaži, mislim, ali to nisam probao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Добро, дакле, општи закључак је да је Кркар тешки криминалац!
princi princi 20:35 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ne, ali Krkarova pričica je sjajna sa onog aspekta kukanja na "prokletu Srbiju". Ispada da u Srbiji taj provizorijum od države svima odgovara. Građanima jer krađom struje, poreza, ušparaju neku sitnu kintu (iako su one na nivou države ogromne) koju posle slupaju u nekoj žderačini (obratiti pažnju da je pandur, praktično, ladno prodao državu za piće, i to kod onog satrapa, mrskog nam Slobodana), a političarima, s druge strane, jer podsticanjem takvog moralnog hazarda sebi omogućavaju marisanje velikih individualnih suma (iako su one možda manje od gore navedenih). Krajnji rezultat je failed state u kome krade svako od svakog.
princi princi 20:41 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ono što je meni posebno interesantno je da ljudima, koji u svojim domicilnim državama, Indijama, Ukrajinama, Iranima, Turskama, Pakistanima, Srbijama, Makedonijama, Crnim Gorama i ostalim pičkinim materinama, koji ovakve stvari rade na, otprilike, dnevnom nivou, takvi marifetluci ne padnu ni na kraj pameti kad dođu u svoje nove države, Amerike, Kanade, UK, itd.
niccolo niccolo 20:41 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
Mislim, jedno je Value Added a drugo Sales Tax. VAT se ne naplaćuje svuda, mislim da je to prevashodno evropska stvar.

Braja misli na porez na prenos apsolutnih prava. U Srbiji imaš PDV kad kupiš novi auto. Pa imaš svake godine uz registraciju i porez na upotrebu motornih vozila (to mu je nešto k'o ovaj Pajićev ownership). Pa onda kad prodaš taj auto Braji imaš porez na prenos apsolutnih prava.
princi princi 20:43 04.05.2017

Re: Super je priča ali

niccolo
princi
Mislim, jedno je Value Added a drugo Sales Tax. VAT se ne naplaćuje svuda, mislim da je to prevashodno evropska stvar.

Braja misli na porez na prenos apsolutnih prava. U Srbiji imaš PDV kad kupiš novi auto. Pa imaš svake godine uz registraciju i porez na upotrebu motornih vozila (to mu je nešto k'o ovaj Pajićev ownership). Pa onda kad prodaš taj auto Braji imaš porez na prenos apsolutnih prava.

Ako si stigao do mog odgovora, videćeš da sam vrlo slično odgovorio, samo uz korišćenje manje formalne terminologije.
niccolo niccolo 20:47 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ako si stigao do mog odgovora

Nisam siguran na koji misliš?
emsiemsi emsiemsi 20:49 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
Ono što je meni posebno interesantno je da ljudima, koji u svojim domicilnim državama, Indijama, Ukrajinama, Iranima, Turskama, Pakistanima, Srbijama, Makedonijama, Crnim Gorama i ostalim pičkinim materinama, koji ovakve stvari rade na, otprilike, dnevnom nivou, takvi marifetluci ne padnu ni na kraj pameti kad dođu u svoje nove države, Amerike, Kanade, UK, itd.

Јебига !
nask nask 20:52 04.05.2017

Re: Super je priča ali

U NL se ne plaća porez prilikom prodaje/kupovine polovnog auta. Kupac/prodavac odu do pošte tj. radnje koja obavlja poštanske poslove i prenesu vlasništvo, a mogu i onlijn to da urade. Trošak je 9,98 €. Generalno se niko ne zeza sa time jer može doći do ozbiljnih komplikacija oko osiguranja, poreza, kazni...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:52 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Braja misli na porez na prenos apsolutnih prava. U Srbiji imaš PDV kad kupiš novi auto. Pa imaš svake godine uz registraciju i porez na upotrebu motornih vozila (to mu je nešto k'o ovaj Pajićev ownership). Pa onda kad prodaš taj auto Braji imaš porez na prenos apsolutnih prava.

Да.
Него, бацих поглед ко колико свог становништва држи у затвору, који је Кркар избегао. Сурприз није да су Амери издоминирали, додуше са Сејшелима. (Ни Влади́мир Влади́мирович не стоји лоше, тик уз Амере!) Ми смо часна средина.

ТАБЕЛА ЗЕМАЉА ПО ПОСТОТКУ СТАНОВНИШТВА У ЗАТВОРУ
princi princi 20:54 04.05.2017

Re: Super je priča ali

U NL se ne plaća porez prilikom prodaje/kupovine polovnog auta.

Nevezano za to, slučajno znam da u NL naplaćuju porez kad dođu da ti odnesu đubre ispred kuće.
princi princi 20:54 04.05.2017

Re: Super je priča ali


Јебига !

Tačno tako.
aureus aureus 21:02 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Predrag Brajovic

Него, бацих поглед ко колико свог становништва држи у затвору, који је Кркар избегао. Сурприз није да су Амери издоминирали, додуше са Сејшелима. (Ни Влади́мир Влади́мирович не стоји лоше, тик уз Амере!) Ми смо часна средина.

ТАБЕЛА ЗЕМАЉА ПО ПОСТОТКУ СТАНОВНИШТВА У ЗАТВОРУ

Ovi likovi su stavili samo cifre tipa 666, i nisu napisali ništa drugo.
Ovo je broj na 100 000 stanovnika.
100 hiljada kad se podijeli sa 666 dobije se 150, a onda to pomnožiš sa 2 145 000 zatvorenika i dobiješ broj stanovnika Sjedinjenih Američkih država.

Strahovito velika cifra.
Svaki 150-i stanovnik u zatvoru (računajući bebe koje nisu u zatvoru).

EDIT. Zanimljivo je da je su SAD i Srbija tu negdje po popunjenosti zatvora (104% i 106%).
nask nask 21:07 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi

Nevezano za to, slučajno znam da u NL naplaćuju porez kad dođu da ti odnesu đubre ispred kuće.


Pa valjda svi plaćaju tu uslugu na neki način. U NL je opština zadužena da reguliše smeće, pa je stoga normalno da se plaća opštini i porez za tu vrstu delatnosti. Za taj porez mi ni jednog centa nije žao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ovo je broj na 100 000 stanovnika.

Јбммиша, ја рачунам да су овде сви писмени, па не морам да баш све објашњавам.
И нису ликови, него некаква специјализована организација.
aureus aureus 21:11 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Predrag Brajovic
Ovo je broj na 100 000 stanovnika.

Јбммиша, ја рачунам да су овде сви писмени, па не морам да баш све објашњавам.
И нису ликови, него некаква специјализована оргнизација.

I u specijalizovanoj organizaciji rade likovi.
Ne kritikujem tebe, nego njih.

No dobro, tačno je da je 100 hiljada stanovnika referentna mjera za razne stope (ubistava, samoubistava, raznih drugih krivičnih djela...) - pa mi je kao takva prva pala na pamet.
nsarski nsarski 21:14 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Strahovito velika cifra.
Svaki 150-i stanovnik u zatvoru (računajući bebe koje nisu u zatvoru).


Da, Ameri su prvaci sveta i u apsolutnom i procentualnom iznosu. Naravno, jedan od uzroka je pojava "prison-idustrial complex-a", privatnih firmi koji su preuzeli održavanje i bezbednost zatvora. Njima je odličan biznis ako zatvorenika ima što više. Trenutno je u usa zatočeno oko 2.1 milion ljudi.

Evo kako se to menjalo tokom decenija:



Inače, potpuno me sludela ona Brajovićeva tabela gde su Sejšeli veoma visoko kotirani. Mislim, o čemu se radi?!

P.S. Ah, da! Prison-idustrial complex<-koristan LINK
aureus aureus 21:18 04.05.2017

Re: Super je priča ali

nsarski

Inače, potpuno me sludela ona Brajovićeva tabela gde su Sejšeli veoma visoko kotirani. Mislim, o čemu se radi?!

Ne znam, ali sam bacio pogled na procenat žena među zatvorenicima. U svim zemljama bivše Jugoslavije on se kreće od 2 do 4 %, izuzev u Sloveniji gdje je 8%.
Zaključak: žene rijetko idu u zatvor, osim ako nisu Slovenke - one vole češće da idu.
Ili su im muškarci nešto disciplinovaniji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Inače, potpuno me sludela ona Brajovićeva tabela gde su Sejšeli veoma visoko kotirani. Mislim, o čemu se radi?!

Ah, Reddit daje odgovor: somalijski pirati se tu smeštaju, kad ih uhvate, u njihovim su vodama. Na 100.000 stanovnika to kvari statistiku.

P.S.
BBC: Seychelles cells: The Somali pirates 'jailed in paradise' There are more than 1,000 convicted Somali pirates in prisons around the world. Some of them end up in a UN-funded jail on the tiny island nation of Seychelles.
alselone alselone 21:32 04.05.2017

Re: Super je priča ali

"prison-idustrial complex-a"


Pored love ima jos jedan razlog za ovu pojavu - oni koji odu u zatvor gube pravo glasa. A zna se ko ide u zatvor. Tj. jos bolje - zna se ko ne ide.

(posao sam Goca Comic sa ovim crticama).
nsarski nsarski 21:35 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ah, Reddit daje odgovor: somalijski pirati se tu smeštaju, kad ih uhvate, u njihovim su vodama. Na 100.000 stanovnika to kvari statistiku.


E, to menja stvari. Onda bi Nauru trebao da bude prvak sveta - oni drže na hiljade zatvorenika iz Australije, a stanovnika ima sve zajedno oko 12.000.

Pogledati i ovo: A short history of Nauru, Australia’s dumping ground for refugees
niccolo niccolo 21:36 04.05.2017

Re: Super je priča ali

oni koji odu u zatvor gube pravo glasa

Kakva nedemokratija, kod nas možeš da glasaš u zatvoru.

p.s.
posao sam Goca Comic sa ovim crticama

Taman odavno niko nije definisao dijalog...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:40 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Taman odavno niko nije definisao dijalog...


Ne bi se naljutila!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 04.05.2017

Re: Super je priča ali

alselone
"prison-idustrial complex-a"


Pored love ima jos jedan razlog za ovu pojavu - oni koji odu u zatvor gube pravo glasa. A zna se ko ide u zatvor. Tj. jos bolje - zna se ko ne ide.

(posao sam Goca Comic sa ovim crticama).


Ne, to je ok, nego pitam se da li se plaća porez dok si u zatvoru (na platu, za one koji rade iza rešetaka, prave nameštaj, šporete, čiste parkove)?
niccolo niccolo 22:00 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ne, to je ok, nego pitam se da li se plaća porez dok si u zatvoru (na platu, za one koji rade iza rešetaka, prave nameštaj, šporete, čiste parkove)?

Ne, izuzeto je od oporezivanja.
NNN NNN 22:03 04.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
Ono što je meni posebno interesantno je da ljudima, koji u svojim domicilnim državama, Indijama, Ukrajinama, Iranima, Turskama, Pakistanima, Srbijama, Makedonijama, Crnim Gorama i ostalim pičkinim materinama, koji ovakve stvari rade na, otprilike, dnevnom nivou, takvi marifetluci ne padnu ni na kraj pameti kad dođu u svoje nove države, Amerike, Kanade, UK, itd.

uređene države znaju kako treba sa stokom

nego je meni još luđe što takvi koji su tamo "izdresirani" kada dođu ovde još više polude, bukvalno k'o pušteni s lanca!

Video sam bezbroj puta auto od oko 100k$ sa npr. švajcarskim ili nemačkim tablicama "parkiran" na pešačkom prelazu (bukvalno svaki dan kod Ade, u bilizini restorana Gušti mora, valjda da može da ga vidi kroz prozor, iako preko puta ima parking za skoro 2 hiljade mesta za cenu od oko evro za ceo dan i koji zvrji skoro prazan). Mislim da im tamo ni u najluđim snovima ne bi palo na pamet da pomisli da uradi tako nešto, a ovde im se može.
alselone alselone 22:12 04.05.2017

Re: Super je priča ali

nego je meni još luđe što takvi koji su tamo "izdresirani" kada dođu ovde još više polude, bukvalno k'o pušteni s lanca!


Sto se kaze - samo da predjem granicu pa da istucem zenu na miru.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:53 04.05.2017

Re: Super je priča ali

Ne znam, pravnici će to bolje objasniti, ali i to je ozbiljan prekršaj.


Ti daš punomoćje u kojem piše da kupac može kola da koristi i da ih prense na sebe ili proda trećem licu ili šta već (standardi tekst postojao nekad i formular valjda po opštinama).

Ranije (ne znam sada) ti kao prodavac nisi u obavezi da proveravaš da li je to zaista i učinio, a pošto (osim ako ima vezu ili mu se baš posreći u MUP-u) sa tim puomoćjem ne može da registruje auto kada mu sitekne registracija, onda samo ako te zove da mu to odradiš - imaš i "saznanje".

Ja sam više od 6 godina davao em ovlašćenja em išao da registrujem auto - stari auto koji sam dao drugu da vozi po BGu kada dođe, kada mu više auto nije trebao, dali smo ga (za neku siću - čisto da ne bude baksuz ) kelneru koji je radio kod našeg drugara, Pa onda on prodao drugom kelneru, pa ovaj onda i trećem - taj treći je valjda ili konačno preneo kola na sebe ili ga konačno pioslao u večna lovišta ;> I svima njima odgovaralo da imaju auto sa adresom za zonsko parkiranje da mogu da se parkiraju kod kafančeta a mene nije mrzelo da se odšetam do MUPa - oni sve uplate, sačekaju red, jave mi i ja samo dođem da potpišem na šalteru I za tih 6 godina, nisu napravili ništa osim nekoliko kazni za parkiranje - koje su sve uredno platili.

NB - ali sam punomoćja uredno čuvao, u nekoliko kopija - baš za slučaj da mi neko zazvoni u sred noći ;>>>

blogovatelj blogovatelj 00:22 05.05.2017

Re: Super je priča ali

ТАБЕЛА ЗЕМАЉА ПО ПОСТОТКУ СТАНОВНИШТВА У ЗАТВОРУ


Kosovo bolje od Kanade.
A najbolja Gvineja Bisao, država koja od sticanja nezavisnosti može da se pohvali time da joj je svaki predsednik ili ubijen u atentatu, ili je bar pokušan atentat na njega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:35 05.05.2017

Re: Super je priča ali

niccolo
Ne, to je ok, nego pitam se da li se plaća porez dok si u zatvoru (na platu, za one koji rade iza rešetaka, prave nameštaj, šporete, čiste parkove)?

Ne, izuzeto je od oporezivanja.


Pa, da, ne može representation without taxation.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:46 05.05.2017

Re: Super je priča ali

Kosovo bolje od Kanade.
A najbolja Gvineja Bisao, država koja od sticanja nezavisnosti može da se pohvali time da joj je svaki predsednik ili ubijen u atentatu, ili je bar pokušan atentat na njega.


Pa ja ti to sve vreme pričam, Mara Salvatruća se kod vas nastanila, kod nas je Tramp zapretio da će sve da ih poapsi i deportuje tamo odakle su došli. Pa pošto im ne prija u Meksiku (jer su ljudi zapravo iz Salvadora), kupili šalove i rukavice, i prešli kod vas. Kladim se da ni princi ne sme noću da džogira u parkiću, nego je kupio onaj eliptikal za dnevnu sobu.

Pusti, tako je i meni Alse kačio neke tabele sa vebsajta o violent crime rate-u, gde je USA ispala u rangu sa Ugandgom, Burundijem i Svazilendom, i Bangladešom, a Srbija, ne znam, kao Švajcarska, Monako, Danska i San Marino (to je bilo baš onog dana kad su onu nesrećnu ženu izboli kocem na štajgi u Beogradu). Ja pomislio da su te statistike direktno iz Slinine doktorske disertacije, a onda sam video da je Rusija jedno sto mesta iza, čak je i Južni Sudan i Nigerija šiju za nekoliko poena. Tako da sam zaključio da je ta tabela ipak uredu.
emsiemsi emsiemsi 06:33 05.05.2017

Re: Super je priča ali

alselone
"prison-idustrial complex-a"


Pored love ima jos jedan razlog za ovu pojavu - oni koji odu u zatvor gube pravo glasa. A zna se ko ide u zatvor. Tj. jos bolje - zna se ko ne ide.

(posao sam Goca Comic sa ovim crticama).

Не знам како то користи Чоооооомићка, али моја сугестија за употребу цртица је следећа - када следи незнатна логичка, односно, семантичка, дистинкција користим - једну цртицу, а када следи већа или велика семантичка дистинкција користим --- три цртице. Три цртице, такође, често користим (и) уместо знака навода.
alselone alselone 07:28 05.05.2017

Re: Super je priča ali

моја сугестија за употребу цртица је следећа


Bas je super kada izmastas svoj svet sa svojim pravilima i onda uzivas u tome. Doduse, ljudi to prestanu da rade rano u detinjstvu, ali dobro. Ako je tebi super - da ne kvarimo.
princi princi 12:56 05.05.2017

Re: Super je priča ali

nask
princi

Nevezano za to, slučajno znam da u NL naplaćuju porez kad dođu da ti odnesu đubre ispred kuće.


Pa valjda svi plaćaju tu uslugu na neki način. U NL je opština zadužena da reguliše smeće, pa je stoga normalno da se plaća opštini i porez za tu vrstu delatnosti. Za taj porez mi ni jednog centa nije žao.

Nije sporno. Nego tu nedavno se u Srbiji digla kuka i motika kad je trebalo plaćati karte za bus.
emsiemsi emsiemsi 12:59 05.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
nask
princi

Nevezano za to, slučajno znam da u NL naplaćuju porez kad dođu da ti odnesu đubre ispred kuće.


Pa valjda svi plaćaju tu uslugu na neki način. U NL je opština zadužena da reguliše smeće, pa je stoga normalno da se plaća opštini i porez za tu vrstu delatnosti. Za taj porez mi ni jednog centa nije žao.

Nije sporno. Nego tu nedavno se u Srbiji digla kuka i motika kad je trebalo plaćati karte za bus.

Нормално - то је тако демоде !
Каже ми другар Аца да је то плаћање карата њему понижавајуће и да он то не може да ради - из принципа.
tyson tyson 17:36 05.05.2017

Re: Super je priča ali

princi
je, u suštini, ilustracija bezakonja koje vlada Srbijom. Koliko se sećam ta fora sa punomoćjem je bila nešto u vezi izbegavanja plaćanja poreza mrskoj državi.

Pa, tehnički nije bezakonje već tolerisanje rupe u zakonu koja se, očigledno, masovno (zlo)upotrebljavala.
Pravo pitanje je zašto se zakonodavac nije potrudio da rupu zapuši, jednom kada je postalo očigledno da se masovno koristi, čime se izbegava priliv novca od poreza u državnu kasu.

krkar krkar 22:04 05.05.2017

Re: Super je priča ali

Koliko se sećam ta fora sa punomoćjem je bila nešto u vezi izbegavanja plaćanja poreza mrskoj državi.


Da, izbegavanje plaćanja davanja koja se plaćaju kod prenosa. Da ne ulazim je li to porez, taksa, namet, danak. Ali plaća se.

I ja da učinim čoveku jer, eto, nema dovoljno sad pa će posle.

Svaka se škola plaća.
blogovatelj blogovatelj 03:26 06.05.2017

Re: Super je priča ali

I ja da učinim čoveku jer, eto, nema dovoljno sad pa će posle.


Sa koliko se ništica to pisalo?
krkar krkar 19:34 07.05.2017

Re: Super je priča ali

Drugi je taj što je ovde čovek ubijen kolima koja su, de iure, Krkarovo vlasništvo.


Vlasništvo nad vozilom kojim je neko ubijen nema nikakve veze sa krivicom i odgovornošću vozača kao učesnika u saobraćaju. Jedino postoji zakonska odgovornost vlasnika da navede ko je vozilom vozio ako to nije neposredno na licu mesta utvrđeno.

Vlasnik može biti odgovoran samo ako vozilo da na korišćenje licu koje za to nije ovlašćeno ili u određenom trenutku nije sposobno: maloletno, sa zabranom vožnje (i to samo ako vlasniku mora biti poznato da zabrana postoji), pijanom ili pod dejstvom opijata, ako zna da je vozilo tehnički neispravno itd.
krkar krkar 19:58 07.05.2017

Srbija zemlja lopova

Krajnji rezultat je failed state u kome krade svako od svakog.


Ne baš svako od svakog. U principu kradu lopovi od poštenih:

Oni koji ne plaćaju struju kradu od onih koji plaćaju struju.
Oni što grade na divlje kradu od onih koji plaćaju sve dažbine.
Oni koji otvore prozore zimi i greju vazduh kradu od onih koji su uložili u ventile i termostate.

U svakom slučaju na šteti su pošteni ljudi i građani koji poštuju zakon.

spada da u Srbiji taj provizorijum od države svima odgovara.


Meni ni najmanje. Samo što sam ja u manjini. Lopovi su brojniji i glasniji.

Inače, for the record: ništa ja nisam dobio time što sam omogućio kupcu da ne prenese kola. Dobio je on, mogućnost da kupi kola za više para nego što ima.

Mada, pošto sam kupio lekciju odsad ne prodajem ništa bez urednih papira, odmah.
zilikaka zilikaka 19:53 04.05.2017

5

Jesam na papiru ali ja sam kola prodao pre godinu i 2 meseca.

Kako se zove kupac?

- Nemam pojma, meni imena za 5 minuta izvetre iz glave. Ali mogu detaljno da ga opišem, znam gde mu je radnja, mogu i njegovog oca da opišem...

Čudiš me. Da prodaš auto a da o tome ne napraviš nikakav zapis. Ono, interno, osnovni podaci, datum...
Ne mora nikog da ubije al dosta da te nafiluje kaznama za prekršaje.
milisav68 milisav68 20:14 04.05.2017

Re: 5

zilikaka
Čudiš me. Da prodaš auto a da o tome ne napraviš nikakav zapis. Ono, interno, osnovni podaci, datum...
Ne mora nikog da ubije al dosta da te nafiluje kaznama za prekršaje.

Ma u punomoćju pišu podaci, ne kvari dramatiku.
krkar krkar 20:37 04.05.2017

Re: 5

milisav68
zilikaka
Čudiš me. Da prodaš auto a da o tome ne napraviš nikakav zapis. Ono, interno, osnovni podaci, datum...
Ne mora nikog da ubije al dosta da te nafiluje kaznama za prekršaje.

Ma u punomoćju pišu podaci, ne kvari dramatiku.


Ti misliš da sam ja imao pojma gde je pinomoć?
emsiemsi emsiemsi 20:38 04.05.2017

Re: 5

zilikaka
Jesam na papiru ali ja sam kola prodao pre godinu i 2 meseca.

Kako se zove kupac?

- Nemam pojma, meni imena za 5 minuta izvetre iz glave. Ali mogu detaljno da ga opišem, znam gde mu je radnja, mogu i njegovog oca da opišem...

Čudiš me. Da prodaš auto a da o tome ne napraviš nikakav zapis. Ono, interno, osnovni podaci, datum...
Ne mora nikog da ubije al dosta da te nafiluje kaznama za prekršaje.

Тако сам и ја једном продао ауто !
Ја нисам запамтио нити улицу, а богами нисам упознао ни оца купца. Наравно, ни купца нисам запамтио.
Једино се сећам да сам стао у некој банци у Булевару да проверим неке крупне новчанице, швајцарце.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:42 04.05.2017

Re: 5

Ne mora nikog da ubije al dosta da te nafiluje kaznama za prekršaje.

Мени је невероватно да иста особа има у стану три противпожарна апарата и да јој се омакне да прода кола и не пренесе их на купца коме чак не зна ни име.
milisav68 milisav68 20:51 04.05.2017

Re: 5

krkar
Ti misliš da sam ja imao pojma gde je pinomoć?

Pa jebeš ga, takve stvari se stave u neku fasciklu, gde su neka ostala "dokumenta".

Pa onda možeš da kažeš tvojima, traži tu i tu.

Nije valjda da nisi znao šta sve povlači davanje punomoćja, ako ništa drugo, imao si ime i prezime, adresu i broj LK novog "vlasnika".
princi princi 20:55 04.05.2017

Re: 5

Čudiš me. Da prodaš auto a da o tome ne napraviš nikakav zapis.

Ma Krkar valjao CG polovnjake po BG. Teška vremena bila...
emsiemsi emsiemsi 20:55 04.05.2017

Re: 5

milisav68
krkar
Ti misliš da sam ja imao pojma gde je pinomoć?

Pa jebeš ga, takve stvari se stave u neku fasciklu, gde su neka ostala "dokumenta".

Pa onda možeš da kažeš tvojima, traži tu i tu.

Nije valjda da nisi znao šta sve povlači davanje punomoćja, ako ništa drugo, imao si ime i prezime, adresu i broj LK novog "vlasnika".

Временом се толико фасцикла накупи - не знам шта да кажем, осим да немам овако добру жену која о свему води рачуна, не бих знао ни како се зовем.
alselone alselone 21:08 04.05.2017

Re: 5

gde je pinomoć?


Mi prodali jugica pre dve nedelje. Bio mator ko biblija, koristili ga kao drugi auto "za nekad" a i bilo nam zao da ga prodamo posle toliko godina. I konacno se odlucili i prodamo ga jedan dan. Dosao covek, dao pare, uzeo auto i saobracajnu i kao cujemo se sutra da "sredimo papire". I ne javlja se. Jedva uspeli da ispratimo posle par dana gde je auto. Ovaj ga preprodao sutra. Pa sledeci kupac jos jednom. I zavrsio negde u mrskom BG. :)

Ali niko se ne javlja za papire. I onda, bas iz ovih razloga, smo rekli svima u tom nizu kupaca, da cemo prijaviti da je auto ukraden ako se u par dana niko ne javi za prepis. Murs!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:17 04.05.2017

Re: 5

Ma Krkar valjao CG polovnjake po BG. Teška vremena bila...

То тек кад је развио каријеру.

Пре тога је шверцовао техничку робу из Немачке, у лажним кутијама. Оно, видео рекордери, појачала, касеташи -- све са лажним рачунима, на упола вредности. Једино што није пао као ови моји, јер су прешли границу а да им њихов цариник није стигао да јави да се разболео, па није у смени. (Једва су затвор избегли, а суд им узео све паре што су у претходних пет-шест тура зарадили.)

Јбг, све до мобилних телефона није било лако. После је све постало лаћа.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:34 05.05.2017

Re: 5

Ma Krkar valjao CG polovnjake po BG. Teška vremena bila...

То што је продао скупље него што је купио је специјални Кркаров touch: кола која он вози добијају на вредности.
princi princi 08:07 05.05.2017

Re: 5

principessa_etrusca
Ma Krkar valjao CG polovnjake po BG. Teška vremena bila...

То што је продао скупље него што је купио је специјални Кркаров touch: кола која он вози добијају на вредности.

Cena je rezultat ponude i potražnje. Ako je kupio kola tamo gde je ponuda bila već od potražnje a prodao tamo gde je bila manja, onda i treba da zaradi. Mada ne treba zanemariti ni deo oko brandinga.
emsiemsi emsiemsi 08:09 05.05.2017

Re: 5

principessa_etrusca
Ma Krkar valjao CG polovnjake po BG. Teška vremena bila...

То што је продао скупље него што је купио је специјални Кркаров touch: кола која он вози добијају на вредности.

Како га није било срамота ?!
tadejus tadejus 09:51 05.05.2017

Re: 5

principessa_etrusca
То што је продао скупље него што је купио је специјални Кркaров touch: кола која он вози добијају на вредности.


razumije se..
to kao ono u Sajnfeldu kad Džordž kupi kola tipa koji se zove Džon Vojt (al se piše dal bješe Jon)..
samo što je ovo bio pravi krkar a ne neki crckar..
pa da..
nikvet pn nikvet pn 13:40 05.05.2017

Re: 5

zilikaka
zapis. Ono, interno, osnovni podaci, datum...


Мој школски Бора је одмах после гимназије запослен у пошти. После неког времена добије место управника поште у селу где сам и ја службовао, лепо смо се дружили. Возили смо неке кршеве али он мало-мало па промени, тек да се тргује. Кад је возио једног тристаћа спопадну га Цигани да им прода; он неће, тврди пазар. Хиљадарка и шлус (марака). Најзад они пристану и седну у кафану; ту је и Зока Механик, заједнички мајстор и још три Циганина. Клопа, пиће и Бора од конобара затражи папир и добије онај из свеске на коцке. Ту упише читко Уговор о купопродаји возила тог-и-тог па великим словима АУТО ЈЕ У ВИЂЕНОМ И ИСПРАВНОМ СТАЊУ, исплаћен на лицу места хиљаду ДМ, продавац, купац и по два сведока.

Потписуј! Они једва некако потпишу, потпише и Бора и његови сведоци Зока Механик и конобар. Паре! Поче Мика Циганин да броји... Бора дрекне: Стој, мене си нашо! Знам ја ваше врачке! Закрстио си прсте, кунеш ми паре! Ништа, готово, ау курац мајке вам га циганске набијем! С кога сам нашо да послујем, идемо Зоко!

Стани! Нисам ти клео паре куме Боро овога ми крста! Него криви ми прсти, ево види, претуцао сам ги, зар би ја теби?!

Онда пита Зока: Аха, то беше оно кад сте крали у Стаклару? Јесте? Боро, не лаже.

Ево куме Боро ћу ти благосивљем паре: Дабогда ги на музику дао! Дабогда певаљку међу сисе закитио!

Бора се одобровољи: Добро. Ево ти кључеви. Дабогда се лепо возио и дебеле паре зарадио! Живели!

Ту се лепо запију и разиђу.

Али... Ујутру код Боре у улазу гужва, галама; пун ходник Цигана, џаџаџа-гагага. Ауто липцо! Пиша уље! Сав ходник наштрапан. Бора покаже папир: Шта овде пише! Си писмен? Знаш ти добро зашто је липцо, вратила ти се клетва! Трас врата. Покуњени Цигани одвуку тристаћа код Зоке: Ајде мајсторе оправи га, треба дидемо вечерас за Турцко. Паре немамо, ће ти дамо кад се врнемо, ће да ги зарадимо. Пита Зока: Па ни за делове немате? Немамо, једва за пут и робу. Ојебемти, зове Зока Бору и тражи кинту за делове. Зоко заврнуће те лопови! Неће, дај. Бора се сажали, Зока јурне на посао и генералку тристаћу уради до десет увече. Цигани пресрећни правац Истамбул. Прекосутра ујутро ето их у гаражи, донели паре и - дар мајстору, скуп дукс.

Прође неколико дана крећу на пут ето их опет у гаражи. Мајстор Зока прегледа ону кршину и каже: Вози! Прекосутра ето их са даром. Доносили му завесе, чоколаде, комплете за кафу, патике; кућу му напунили. Две године су они тукли туру недељно до Турцко без најмањег проблема са аутом и што им још важније - са царином. Сто тура по две хиљаде километара је двеста хиљада минимум. Кад је Зока Механик једног дана одсекао: Доста! плакала је цела циган-мала.

sevarlica sevarlica 13:59 05.05.2017

Re: 5

Ali niko se ne javlja za papire. I onda, bas iz ovih razloga, smo rekli svima u tom nizu kupaca, da cemo prijaviti da je auto ukraden ako se u par dana niko ne javi za prepis. Murs!


Em što se zaštitiš, em što ti policija možda vrati auto pa ga prodaš opet
krkar krkar 22:06 05.05.2017

Re: 5

Мени је невероватно да иста особа има у стану три противпожарна апарата и да јој се омакне да прода кола и не пренесе их на купца коме чак не зна ни име.


Nama nesavršenima se dešava.

Siguran sam da ti svakog sa kime imaš ikakva posla denunciraš pa nema brige za identitet.

Nego, koliko PP aparata imaš u kući?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:46 06.05.2017

Re: 5

krkar
Мени је невероватно да иста особа има у стану три противпожарна апарата и да јој се омакне да прода кола и не пренесе их на купца коме чак не зна ни име.


Nama nesavršenima se dešava.

Siguran sam da ti svakog sa kime imaš ikakva posla denunciraš pa nema brige za identitet.

Nego, koliko PP aparata imaš u kući?


Jebote, sad smo i PP aparate uzeli da prebrojavamo jedni drugima (a sve je počelo kad je neko brojao Koštunicine mačke, što me podseti sad na Gopođu Klaru, i belih mačaka šest).

Krkane, da se onda sam samocinknem. Neki dan sam menjao neka creva na lavabou u kujni, i tom prilikom sam morao da ispraznim sve iz ormana ispod, da bih, jelte mogao da uđem unutra i zamenim prokleta creva. Tu je bilo svega, i mrtvih četnika (ovo je jedan od izraza koji moja žena ume da kaže na srpskom kad opisuje neki krtog koji sam ostavio iza sebe). I zamisli šta sam tamo našao? Protivpožarni aparat! Otkud tu, nemam pojma, ja ga sigurno nisam stavio, mora da je žena, pa zaboravila, i onda kupila još jedan, pored šporeta. Tako da sada i mi imamo tri aparata, da jebe oca.

A neki dan mi na posao upao dežurni vatrogasni inspektor. I istrkeljisao mi ceo lab. No, sa ponosom mogu da kažem da je našao samo jednu nepravilnost, to jest dve - PP aparat nije bio pričvršćen za zid, ili za pod, i istekao mu je sertifikat. Nismo dobili nikakvu kaznu, samo opomenu da uočene nepravilnosti otklonimo.

krkar krkar 19:50 07.05.2017

Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević


Cena je rezultat ponude i potražnje. Ako je kupio kola tamo gde je ponuda bila već od potražnje a prodao tamo gde je bila manja, onda i treba da zaradi. Mada ne treba zanemariti ni deo oko brandinga.


Tačno, cena je rezultat ponude i potražnje. Ali i nekih drugih elemenata.

Kola sam kupio nova, u Beogradu, u zastupništvu (ili predstavništvu, bemliga) General Motorsa. Taman je bilo krenulo, zahvaljujući Antetu Markoviću: trebalo je da od sredine 1992. YU bude uključena u GM centralni sistem za naručivanje opcija - ono da tražiš šta god hoćeš i kola se prave baš za tebe.

Ali xhebga, trebalo je oslobađati Karlobag, Karlovac, Ogulin i Viroviticu.

Tako da su moja kola bila među poslednjima koja su uvezena u Privremenicu. Posle toga 4 godine nije bilo uvoza novih kola a para je bilo daleko manje nego pre rata tako da je tržište bilo gladno kvalitetnih kola.

Ja sam kola bio platio 15300 DEM (obična Astra sa motorom 1,4 75KS bez katalizatzora, jedinim koji ej tada mogao da se naruči, bila je 13800, karavan 1500 skuplji). Tada na samom početku uvozili su 2 modela Astre (običniji i luksuzniji ali sve sa istim motorom) i 2 modela Vektre, 1,6 i 2,0.

E, zahvaljujući Slobodanu Miloševiću platio sam nešto smešno poreza i carine.

Porez i carina bili su oko 30% cene ili čak i nešto više. Tako da je trebalo da platim nešto oko 5000 DEM državi.

E, ali Slobodan Milošević morao je da sruši popularnog i normalnog Markovića a jedan od načina da to uradi bio je da ga ruši ekonomski. Tako da je blokirao Skupštinu SFRJ i nije dopustio promenu kursa nego ga je držao nerealnim da bi Marković pukao.

Kad sam ja plaćao porez i carinu marka je zvanično bila nešto oko 9-10 dinara (kad je uveden fiksni kurs bila je 7 pa je za otprilike 12 meseci dinar devalvirao na 9 ili tako nešto). A nezvanično - tj. realno - je bila preko 4x jača. Međutim, porez i carina plaćali su se po "državnom" kursu pa sam ja umesto skoro 5000 DEM državi platio 1000.

Štedeo mi Sloba pare - što da plaćam Federaciji kad je on taman bio krenuo da je ruši!

Tako da je mene astra koštala manje od 17000, vozio sam je skoro 5 godina, prešao nekih 60-70000 i prodao za 17000 DEM.

Tržište, bato. Sa sve elementima makroekonomije.
emsiemsi emsiemsi 20:07 07.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

krkar

...

Ali xhebga, trebalo je oslobađati Karlobag, Karlovac, Ogulin i Viroviticu.

...

Пре ће бити да је требало остваривати тисуђљетњи сан сваког хрвата - био Усташа или партизан.
Да, јеботе - сећам се тога Дантеа Чмарковића - отишао на Козару да оснива нешто за очување Југославије - што није отишао у Кумровец ?
А могао је и у Сињ и Имотски.
krkar krkar 20:10 07.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

emsiemsi



Mnogo ti se nešto čmarovi priviđaju.
emsiemsi emsiemsi 20:19 07.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

krkar
emsiemsi



Mnogo ti se nešto čmarovi priviđaju.

Пуст то ... него, знаш ли шта о овоме ... скоро сам те оплакао !
http://www.politika.rs/scc/clanak/379625/Ronilac-iz-Srbije-poginuo-u-moru-kod-Dubrovnika

Зашто нигде није могло да се прочита име ... а гуглао сам и хрватске сајтове ?!
krkar krkar 23:38 07.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

emsiemsi


Пуст то ... него, знаш ли шта о овоме ... скоро сам те оплакао !
http://www.politika.rs/scc/clanak/379625/Ronilac-iz-Srbije-poginuo-u-moru-kod-Dubrovnika

Зашто нигде није могло да се прочита име ... а гуглао сам и хрватске сајтове ?!


Šta ti znači ime kad ne znaš čoveka?

Vladislav Litavski. Vlada. Ni ja ga nisam znao iako znam ko je ali nikad se nismo upoznali.

Klasičan nesrećan slučaj. Nije ronilački incident ali jeste nesreća na ronjenju. Znam mesto gde se desilo, umeju talasi da budu baš nezgodni. Lako ronjenje sa plaže, na 30 m od ulaska počinju prelepe pećinice i rupe, sve na plitkom, ništa preko 15 m, laganica za početnike, dobro mesto za 1. ronjenje u sezoni.
krkar krkar 23:45 07.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

а гуглао сам и хрватске сајтове ?!


Inače, interesantno kako je ronilački svet mali a putevi čudni:

U Beograd je vest prvi javio Z.R. (u njegovom slučaju ne treba ime i prezime) poznati beogradski ronilac, moj klupski drug preko 30 godina) koji roni na Premudi. Njemu su javili iz Dubrovnika iz ronilačkog kluba koji je dubrovačka policija pozvala čim su dobili poziv da je poginuo ronilac. Onda je ZR javio B. a ona postirala u ronilačke grupe čim je proverila da je porodici javljeno.

Čim je prvi ronilac iz dubrovačkog kluba, inače član komisije za udese, stigao i video da nije u pitanju ronilački incident javio je identitet ZR-u znajući da će preko njega rodbina prva saznati, lično, kako i treba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:15 08.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

U Beograd je vest prvi javio Z.R. (u njegovom slučaju ne treba ime i prezime) poznati beogradski ronilac, moj klupski drug preko 30 godina)


I general u Arkanovoj gardi, a sećam se i da je vrbovao plaćenike za kojekakva belosveCka ratišta. Jebote, vi URS-ovci ste uvek bili ko vezana creva.

(Btw, jel postoji taj klub i dalje? Znam da je B(ožana) napravila svoj klub, za ZR-a nisam siguran, jel živ Oki? Ovi moji neki pajtaši iz SOB-a su opet svako na svoju stranu, ali sve je to URS . Čak sam i ja svoj prvi zaron u životu (po onim govnima na dnu Ade Ciganlije), napravio sa URS-ovom opremom i dugarom iz tog kluba).
krkar krkar 08:28 08.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

I general u Arkanovoj gardi, a sećam se i da je vrbovao plaćenike za kojekakva belosveCka ratišta. Jebote, vi URS-ovci ste uvek bili ko vezana creva.


Dobro, nisam hteo o tome. Ja s njim nisam 20 godina govorio pa me ubedili da je ipak stara kuka i dobar ronilac (a jeste, čudo dobar instruktor, dokaz da niko nije ni sasvim crn ni sasvim beo - evo Čarli kao još jedan primer).

Nismo mi bili ko vezana creva nego je to bio praktično jedini ozbiljan ronilački klub vo vremja ona. Ne računajući PRK Sime Cvećara* koji jeste bio naš drug ali je bio dileja i Milicioner koji su tek bili potpuni kreteni i neznalice i zavisili od nas za sve, tamo negde do početka rata kad je država shvatila da joj treba profesionalna ekipa. Pa su i nju napravili od Ursovaca - prvi profi ronilac bio je J.C.


(Btw, jel postoji taj klub i dalje? Znam da je B(ožana) napravila svoj klub, za ZR-a nisam siguran, jel živ Oki?


Postoji, praktično kao ZR-ov privatni klub. On i Oki, iako Oki vozi taksi i to mu je osnovni izvor prihoda a ronjenjem se bavi samo za dušu. Neće da radi sa svakim, ima i pravo. genije za opremu, najbolji serviser na nekoliko stotina km uokolo. Od njega sam učio.

Božana ima svoj klub iako samo na papiru. U stvari svi su klubovi samo na papiru, nema više klubova kao takvih, sve su to sada privatne firme po jednog ili dva instruktora.

Dobri naš mračni zli komunizam kad je bilo i sportskih klubova i izviđača i mladih istraživača i maketara i radio-amatera ...

Čak sam i ja svoj prvi zaron u životu (po onim govnima na dnu Ade Ciganlije), napravio sa URS-ovom opremom i dugarom iz tog kluba).


Sve do, mislim, 1993. dok nije to krenula da radi ona gore pomjenuta rečna milicija, mi smo tražili utopljenike i vadili leševe, URS. Svako je imao neki svoj teren koji je znao u dušu. B. i ja smo dužili Adu tj. jezero. Preko 10 utopljenika smo izvadili za nekih 4 godine, uključujući jednu babu koju smo slučajno našli tražeći nekog klinca. Za babu niko nije znao da se udavila niti se ikad utvrdilo ko je ni kad se i kako udavila. Bila očuvana cela u mulju, netruležna, samo od jedne podlaktice virile kosti iz mulja pa oglodala riba. Bukvalno smo udarili u nju puzeći kroz mulj. Klinca smo našli tek sutradan, skoro 100 m dalje. Svedoci su užasno nepouzdani, nikad ni jedan nije pogodio mesto u 50 metara!

*) Simo, nadam se da roniš i skačeš po nebu, izvini za ono dileja ali znaš da si i sam za sebe to mislio... i hvala ti za onu prvu sportsku stipendiju za moju sestru iako si ti to uradio zbog sebe a ne zbog nje ali svejedno).


emsiemsi emsiemsi 09:14 08.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

krkar
I general u Arkanovoj gardi, a sećam se i da je vrbovao plaćenike za kojekakva belosveCka ratišta. Jebote, vi URS-ovci ste uvek bili ko vezana creva.


Dobro, nisam hteo o tome. Ja s njim nisam 20 godina govorio pa me ubedili da je ipak stara kuka i dobar ronilac (a jeste, čudo dobar instruktor, dokaz da niko nije ni sasvim crn ni sasvim beo - evo Čarli kao još jedan primer).

Nismo mi bili ko vezana creva nego je to bio praktično jedini ozbiljan ronilački klub vo vremja ona. Ne računajući PRK Sime Cvećara* koji jeste bio naš drug ali je bio dileja i Milicioner koji su tek bili potpuni kreteni i neznalice i zavisili od nas za sve, tamo negde do početka rata kad je država shvatila da joj treba profesionalna ekipa. Pa su i nju napravili od Ursovaca - prvi profi ronilac bio je J.C.


(Btw, jel postoji taj klub i dalje? Znam da je B(ožana) napravila svoj klub, za ZR-a nisam siguran, jel živ Oki?


Postoji, praktično kao ZR-ov privatni klub. On i Oki, iako Oki vozi taksi i to mu je osnovni izvor prihoda a ronjenjem se bavi samo za dušu. Neće da radi sa svakim, ima i pravo. genije za opremu, najbolji serviser na nekoliko stotina km uokolo. Od njega sam učio.

Božana ima svoj klub iako samo na papiru. U stvari svi su klubovi samo na papiru, nema više klubova kao takvih, sve su to sada privatne firme po jednog ili dva instruktora.

Dobri naš mračni zli komunizam kad je bilo i sportskih klubova i izviđača i mladih istraživača i maketara i radio-amatera ...

Čak sam i ja svoj prvi zaron u životu (po onim govnima na dnu Ade Ciganlije), napravio sa URS-ovom opremom i dugarom iz tog kluba).


Sve do, mislim, 1993. dok nije to krenula da radi ona gore pomjenuta rečna milicija, mi smo tražili utopljenike i vadili leševe, URS. Svako je imao neki svoj teren koji je znao u dušu. B. i ja smo dužili Adu tj. jezero. Preko 10 utopljenika smo izvadili za nekih 4 godine, uključujući jednu babu koju smo slučajno našli tražeći nekog klinca. Za babu niko nije znao da se udavila niti se ikad utvrdilo ko je ni kad se i kako udavila. Bila očuvana cela u mulju, netruležna, samo od jedne podlaktice virile kosti iz mulja pa oglodala riba. Bukvalno smo udarili u nju puzeći kroz mulj. Klinca smo našli tek sutradan, skoro 100 m dalje. Svedoci su užasno nepouzdani, nikad ni jedan nije pogodio mesto u 50 metara!

*) Simo, nadam se da roniš i skačeš po nebu, izvini za ono dileja ali znaš da si i sam za sebe to mislio... i hvala ti za onu prvu sportsku stipendiju za moju sestru iako si ti to uradio zbog sebe a ne zbog nje ali svejedno).



Ма, мени је било прпа да се ти ниси шуњао тамо.
А оно што ми је, превасходно, било чудно - да нигде нисам могао да прочитам име страдалог. Није ми било јасно зашто је то тако. У ствари, ни сада ми није јасно.
krkar krkar 09:21 08.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

А оно што ми је, превасходно, било чудно - да нигде нисам могао да прочитам име страдалог. Није ми било јасно зашто је то тако. У ствари, ни сада ми није јасно.


Pa šta tebi znači ime nekoga koji je poginuo? Šta će ti ta informacija? Da se nabacuješ udovici? Ideš na sahrane nepoznatim ljudima?

Naravno da tako treba. Zbog porodica uopšte ne treba objavljivati imena žrtava osim ako postoji naročit razlog da se objavi.
emsiemsi emsiemsi 09:38 08.05.2017

Re: Opel, Ante Marković, Slobodan Milošević

krkar
А оно што ми је, превасходно, било чудно - да нигде нисам могао да прочитам име страдалог. Није ми било јасно зашто је то тако. У ствари, ни сада ми није јасно.


Pa šta tebi znači ime nekoga koji je poginuo? Šta će ti ta informacija? Da se nabacuješ udovici? Ideš na sahrane nepoznatim ljudima?

Naravno da tako treba. Zbog porodica uopšte ne treba objavljivati imena žrtava osim ako postoji naročit razlog da se objavi.

Не идем на сахране непознатим људима, но, обавезно застанем да пропустим погребну колону !
Да ли ти читаш шта сам ја написао или само бауљаш --- заинтересовало ме је то 'познати ронилац из Београда', а не саопштава му се име.
Баш то ме је заинтересовало, пошто се имена иначе објаве - ништа друго.
А и тебе није било тих дана на блогу !
Јеботе - како си глуп, страшно !
princi princi 21:02 04.05.2017

Nego, bate, ovo je malo glupo

daj jedan o GMOu, da pustimo ljudima da se razmašu. Da vidiš kad anti vaxxeri tek tu počnu da kidišu sa plastičnim kesama, staklenim flašama i paleo dijetama.
emsiemsi emsiemsi 21:07 04.05.2017

Re: Nego, bate, ovo je malo glupo

princi
daj jedan o GMOu, da pustimo ljudima da se razmašu. Da vidiš kad anti vaxxeri tek tu počnu da kidišu sa plastičnim kesama, staklenim flašama i paleo dijetama.

Ма може и о Старчевићу и његовој борби за заједничку државу јужних Словена.
princi princi 21:10 04.05.2017

Re: Nego, bate, ovo je malo glupo

Posle ćemo to. Prvo GMO. Prvi sam se setio!
zilikaka zilikaka 21:15 04.05.2017

Re: Nego, bate, ovo je malo glupo

daj jedan o GMOu


Ulazi čovek u prodavnicu, gleda jagode.
Čovek: Da li su ove jagode GMO?
Prodavac: Nisu
Jagode: Nismo
mirelarado mirelarado 10:18 05.05.2017

Jeftinoća

Dobio je 4 godine i odslužio 3.


Kako malo vredi ljudski život u Srbiji. Naročito kada je ubica za volanom...
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:48 05.05.2017

Re: Jeftinoća

mirelarado
Dobio je 4 godine i odslužio 3.


Kako malo vredi ljudski život u Srbiji. Naročito kada je ubica za volanom...

Када је убица за воланом, није тако само у Србији.
mirelarado mirelarado 10:54 05.05.2017

Re: Jeftinoća

principessa_etrusca
mirelarado
Dobio je 4 godine i odslužio 3.


Kako malo vredi ljudski život u Srbiji. Naročito kada je ubica za volanom...

Када је убица за воланом, није тако само у Србији.


Наравно да није, но ја сам у Србији, а сваком је своја мука најтежа.
princi princi 11:53 05.05.2017

Zemlja Bondova, James Bondova

Jbg, kad je Srbinu lakše da bude James Bond nego da plati porez.
sevarlica sevarlica 13:56 05.05.2017

plati pa klati

Moj matori je imao skoro problema jer nije preveo auto na prijatelja kome je auto prodao. Osiguravajuca kuca ga tuzila kao nosioca vlasnistva. Nesto oko 1200Evra. Evo vec 3 meseca se dokazuje sa njima.

Elem, poucen time, prodam ja burazeru auto pre nekih 2 meseca. Odmah ga pokupim i kod notara, ugovor i sve lepo, samo porez da plati. Rastanemo se oko 18h (otisli da zalijemo prodaju jednim picem). Zove me bata oko 19:30, imao sudar.
Ni manje ni vise, nego sa nekim ciganima na Kosutnjaku, a ovi mucenici vozili neku frezu punu hartije. Izleteli mu iz nekog žbuna, bez svetla, signalizacije, ičega.
Da stvar bude gora, prvi momak ima 14 a drugi 18 godina, bez dozvole, bez registracije, i na sve to ovaj od 18 posle pola sata sedne na frezu i zbriše. Panduri došli posle 3h, pokupiše tog klinca a burazeru rekoše da će za tri nedelje da dobije zapisnik.

Samo je falilo još da nas dvojica nismo potpisali ugovor da imamo prikaz države Srbije u punom sjaju.
Niko ništa ne poštuje, a i država više pazi na one koji krše zakon nego na one koji ga poštuju.

P.S. Prećutno je pravilo da panduri ne diraju ove što voze te freze i sklepotine bez registracije, dozvole, lične karte itd. Samo se pitam, pravno, šta da je takva osoba poginula u sudaru, da li je to ubistvo ili ta osoba i vozilo ne postoje ?!
zilikaka zilikaka 16:00 05.05.2017

Re: plati pa klati

Ja davnih godina imala slično iskustvo.
Cigani s nekom ragom i taljigama se uključuju s bočnog puta pravo na nadvožnjak. Ja prva nailazim, iza kolona. Jedan vuče ragu, ide pored, drugi šiba iz sve snage.
Konj se očigledno uplašio i visine il saobraćaja, neće da mrdne.
Oni zauzeli desnu traku, mi se poslagali u levu, kad konjče ispred mene počne da se propinje ne zadnje noge i kreće u moju traku. Zakočim, poslažem još njih trojicu iza...

Dok smo svi poiskakali napolje, braća uvate konja i bež što dalje. Niko za njima nije potrčo, a i da jeste, baš su tad bili brzi. Kad su panduri stigli, svi pričamo o konju a konja nigde.
NNN NNN 20:58 05.05.2017

Re: plati pa klati

Kad su panduri stigli, svi pričamo o konju a konja nigde.

šta sve ljudi neće da izmisle samo da bi izbegli kaznu!
NNN NNN 21:36 05.05.2017

Re: plati pa klati

šta sve ljudi neće da izmisle...


Beron Dejvis: Oteli me vanzemaljci

(ima odličnih komntara,
najbolji mi je:
Što lažeš da smo te pipkali ?!
(Vanzemaljac, 13. jul 2013 19:14)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana