Filozofija| Hobi| Muzika| Putovanja| Sex

Napred u srednji vek

krkar RSS / 19.04.2017. u 14:30

witchdance.jpg


Uzmite zmijsku košuljicu (mora biti od otrovnice), suvo krilo slepog miša, grudvicu dlaka od vuka (najbolje sa vrata ili leđa ali ako nemate može bilo kakva, samo da je vučja), nekoliko zrna pšenice koja je dve godine bila zakopana ispod kućnog praga i šaku suve koprive. Treba vam još i crep sa crkve (sa istočne strane) i jedan detetov odsečeni nokat koji je odležao 7 dana u svetoj vodici. Sve sastojke dobro istucajte ili sameljite i razmutite u maloj šoljici mleka od prvorotke (najbolje da bude iz familije ali ako nema može od bilo koje krštene i udate prvorotke). Prethodnog dana se pričestite i ujutru ono dajte detetu da popije našte srca i dok držite dete izmolite 7 očenaša. Nastojte da ne bude utorak a bolje je i ako nije trapava sedmica.

Ako ste sve uradili tačno po receptu - detetu ne treba nikakva vakcinacija.

Witchcraft.jpg


Te su vakcinacije ionako izmislili Zapad, masoni, NATO, katolici, iluminati, vojno-industrijski kompleks i ko zna ko sve ne. Da rasrbe našu decu i udalje ih od vere pravoslavne. I da ih zaglupe, da budu taman toliko poluinteligentni da mogu da obavljaju razne jednostavnije radnje ali da slučajno ne misle samostalno (doduše, ovo je u Srbiji postignuto i bez vakcinacije).

witchcraft-11.jpg


Hteo sam odmah u nedelju da postavim tekst mog dragog prijatelja i jednog od najlucidnijih ljudi koje poznajem, Jurice Pavičića, objavljen u zagrebačkom Jutarnjem listu (LINK) ali nisam stigao. Svejedno, nije kasno, tekstu se nema šta ni dodati ni oduzeti. Samo gde piše Hrvatska čitajte Srbija, umesto Hrvati - Srbi, umesto kardinal Bozanić - patrijarh Irinej, umesto Plenković - Vučić. Dalmatinskoj kuharici Dike Radice u potpunosti je pandan Moj kuvar Spasenije - Pate Marković. Iste su godine izdati, isto mitsko mesto imaju (zasluženo). Samo da napomenem da valja imati oba!

Napomena: cijepljenje je vakcinacija a cjepivo vakcina.

prosvjed-cijepljenje4-090417.jpg

Netom što je 1. svjetski rat završio, jedan mladi Slavonac s diplomom bečke medicine imenovan je šefom higijenskog odjela tek osnovanog ministarstva zdravlja Kraljevine SHS. Ime tog čovjeka bilo je Andrija Štampar.

Štampar će biti šef tog higijenskog odjela narednih 11 godina, a s te će funkcije voditi jedan od najvećih prosvjetiteljskih pothvata u našoj povijesti. Tijekom tih 11 godina, Štampar i njegov tim formirali su 250 ustanova, higijenskih zavoda i škola narodnog zdravlja koje su udarile temelj medicinskoj prevenciji na Balkanu. Kao zagovornik prevencije, Štampar je koristio i medijske novotarije za odgoj nepismenih seljaka, pa je - kao usputnu korist u tom edukativnom radu - zasnovao i prvu javnu kinematografiju u Hrvatskoj. Osim toga, Štampar je zasnovao i principe onog što danas zovemo socijalna medicina.

Andrija_%C5%A0tampar_1970_Yugoslavia_stamp.jpg

 

Danas - 99 godine nakon Štamparova imenovanja - zanimljivo je čitati tih Štamparovih deset principa. Iz današnje perspektive, naime, oni zvuče gotovo kao neki radikalni politički program. Zdravlje je - veli Štampar - tema kojoj se imaju “baviti svi”. U zdravlju je “obavještavanje naroda važnije od zakona”. Socijalna je terapija važnija od individualne, a glavno mjesto liječenja mjesto gdje se živi, a ne ordinacija. Liječnik ne smije biti ekonomski ovisan o bolesniku, a medicina mora biti jednaka bogatom i siromašnom. A među deset točaka Štamparovih načela kao osmo po redu se “sakrilo” i jedno koje naizgled zvuči kao ljupka, prazna fraza. Ono glasi “liječnik treba biti narodni učitelj”.

Andrija Štampar - rođen 1888. - pripada generaciji u kojoj je obrazovanje bilo rijetkost, i samim tim privilegij. Ujedno, on pripada generaciju u kojoj se podrazumijevalo da onaj tko je stekao pravo na taj privilegij svojim znanjem vraća dug zajednici s kamatama. Za Štamparov naraštaj, obrazovani je čovjek bio i morao biti “narodni učitelj”.

Zlokovic_Klinika-u-Tirsovoj_o.jpg?pismo=lat

 

Dramu tog prosvjetiteljskog ideala secirat će približno istih godina Krleža u svom “Vučjaku”. No, koliko nam god danas Krležin pesimizam bio razumljiv, ideja obrazovanog tehnokrata kao “narodnog učitelja” bitno je obilježila nekoliko hrvatskih generacija, od mletačkih fiziokrata do socijalističkih inženjera. Nekako u isto ono doba kad Štampar iskorjenjuje malariju i uči seljake da peru ruke, ampelograf Stjepan Bulić u nizu će članaka, predavanja i letaka učiti dalmatinske seljake kako da raspoznaju sorte, kako se mora održavati higijena te zračiti i popločavati podrum. Približno u to doba, žena pod imenom Dika Marjanović Radica obilazi mala dalmatinska mjesta i uči žene kuhanju i konzerviranju hrane. Usput piše svoju kanonsku “Dalmatinsku kuharicu” (1939.) - najrasprostranjeniju, a rekao bih i najvažniju knjigu Dalmacije 20. stoljeća - knjigu koja je postala popularna baš zato što nije bila buržujski fensi-šmensi cookbook, nego prosvjetiteljski narodni priručnik. Upravo zato danas ta knjiga živi poprskana šalšom u tisućama obiteljskih kuhinja.

moj_kuvar_unutrasnja.jpg

 

Taj ideal prosvjetiteljske tehnokracije kao “učiteljice naroda” nastavio se i nakon rata. Često su i akteri bili isti - među inim, i Štampar i Radica. Dio te kulture prosvjetiteljske tehnokracije su i socijalistički tehnološki inovatori, od izumiteljice Vegete Zlate Bartl, preko tvorca neretvanske kulture mandarina Živka Gattina, do tvoraca azitromicina iz zagrebačke Plive. Nekoliko generacija “tehnokrata” i “struke” izvelo je naciju musavih, malaričnih seljaka iz nezamislive, primitivne bijede i naučilo ih napraviti TV prijemnik, frižider, PVC prah, ciklotron, naučilo ih operirati srce, planirati grad i izvesti umjetnu oplodnju. Taj trud par generacija danas postoji oko nas. Taj trud mi obitavamo, u tom trudu radimo, u njemu se liječimo, taj je trud danas izlistan na burzi. Sve je to stvorila neka “struka”, neka tehnokratska elita.

Kako bi danas toj tehnokratskoj eliti izgledala Hrvatska 2017.? Što bi danas Andrija Štampar rekao na to da u Hrvatskoj 2017. nanovo vodimo rasprave oko nečeg tako temeljnog kao što je - cijepljenje?

Pred koji dan bratova me žena upozorila na nešto što mi je, kao i većini vas, promaklo. Ove godine, naime, u Hrvatskoj ni u jednom mediju nije bilo prvoaprilske šale. A i njeno i moje mišljenje je da je nije bilo zato što se cijelo društvo pretvorilo u cjelogodišnji prvi april. U ovom trenutku, vi u Saboru imate zastupnika Bunjca koji na internetu objavi “recept” cjepiva za djecu u kojem jedino što još fali su šišmiševa krila i mišja žuč. Drugi saborski zastupnik - Pernar - u Sabor je doveo nikoga drugog nego Davida Ickea, britanskog teoretičara zavjere koji poučava da je britanska kraljica gušter koji pije krv male djece. Tek koji dan nakon što je takav osebujni mislilac pohodio hrvatski parlament, u Splitu su se na trgu pred kazalištem u velikom broju sakupili srodni teoretičari zavjere. Nakon što su lokalne vlasti uvjetovale upis u gradski vrtić obaveznim cijepljenjem, stotine su se roditelja okupile na protest na kojem su - manje-više - poručili da “struci” ne vjeruju. Ne vjeruju svojim pedijatrima, ne vjeruju njihovim profesorima na medicini, ne vjeruju bijelim kutama, laboratorijima, menzuri i epruveti.

undefined

 

Točno 99 godina nakon što je Andrija Štampar preuzeo u Beogradu ured ministarstva narodnog zdravlja, svijet koji je on zasnovao u temeljitoj je krizi. Narod - izgleda - “narodnim učiteljima” više ne vjeruje. Hrvatska, ne samo Hrvatska (ali - pogotovo Hrvatska) suočava se s porazom racionalizma. Mi ovdje ne govorimo o porazu ideja trećeg siječnja, porazu ideja 1990. ili 1945. Mi ovdje govorimo o porazu 1776. i 1789., porazu američke i francuske revolucije, porazu prosvjetiteljstva.

U tim okolnostima bljutavo je i odbojno slušati čovjeka koji je jedan od najvećih krivaca za tu kulturu - Josipa Bozanića - kako u uskrsnoj poslanici zdvaja nad “razgradnjom hrvatskih vrednota”. Još je bljutavije iščekivati bijeli dim pravorijeka od Plenkovićeva “Povjerenstva za suočavanje s posljedicama nedemokratskih režima”. Jer, dokle smo došli, možda bi doista - kako je predložio Boris Rašeta - bilo bolje da Plenković osnuje komisiju za suočavanje s posljedicama režima - ali onih demokratskih. Ta bi komisija, naime, lako uočila do kojih smo sve “posljedica” nakon 27 godina “demokratskog režima” došli. Osim što, naime, više ne proizvodimo ni TV prijemnike, ni PVC, ni ciklotron, osim što više ne planiramo gradove, jedna je od tih posljedica i ta da se u 21. stoljeću u Hrvatskoj gasi bazična, prosvjetiteljska stečevina moderniteta: a to je cijepljenje. Evazija od cijepljenja više od ičeg drugog govori o potpunom civilizacijskom fijasku suvremene Hrvatske. Hrvatske, koja se - čini se - vraća korak po korak prema svijetu Fuisova “Zakone rieke” ili Tanhoferova “Nije bilo uzalud”. Dakle, svijetu predmodernih, malaričnih seljaka koji ne vjeruju doktoru ni “narodnom učitelju”, ali vjeruju kužnim isparenjima, vračari, usmenoj predaji i Davidu Ickeu.

Bilo bi lako - naravno - identificirati tri očita, prvoloptaška krivca za ovu upalnu infekciju iracionalizma. Prvi od njih je internet, koji je izoliranim idiotima dao oruđe da se lakše povežu, te demokratizirao “istinu” na način da su i pravorijek tehnokrata i “alternative truth” tek artikli na Googleovoj polici. Drugog krivca predvodi upravo prije spomenuti Bozanić. Riječ je o hrvatskoj katoličkoj hijerarhiji, jednoj moralno indiferentnoj, sebičnoj i otupjeloj oligarhiji umjesto koje se mi moramo stidjeti, jer se ona sama očito ne stidi ničega. Treća je - naravno - vladajuća ideologija koja je tu oligarhiju smjestila na položaj duhovnog politbiroa: pri tom - da se razumijemo - ta “vladajuća ideologija” nipošto ne podrazumijeva samo HDZ.

Ali, svim tim kontekstualnim faktorima sigurno je pomogla i sama “struka”. Štamparovski ideal obrazovane tehnokracije kao “učitelja naroda” sigurno ne bi ovako s treskom propao da tome nije pripomogla i sama tehnokracija. Ona je - nažalost - u ovih 27 godina profesionalno znanje koje joj je kroz besplatno školstvo zajednica platila zajednica prečesto koristila tako što bi ga okretala protiv svoje zajednice. Nepovjerenje u prosvijećenu tehnokraciju raslo je, krupnilo i kvasalo, svaki put kad bi se to dogodilo: svaki put kad bi diplomirani arhitekt podvalio urbanistički plan koji maskira klijentizam, svaki put kad bi biolog potpisao studiju utjecaja koja ide na ruku onom ili ovom, svaki put kad bi novinari prešutjeli temu jer iza nje stoji oglašivač, ili kad liječnici dobiju poklon od firme čiji lijek prepisuju. To je točka na kojoj građanin prvo prestane vjerovati arhitektima, pa biolozima, pa prestane vjerovati novinarima i novinama, a onda prestane vjerovati i liječniku. To je trenutak kad se društvo opet transformira u močvaru iz “Zakona rieke”.

Taj se pomak, međutim, nije dogodio sam po sebi. Nisu obrazovani ljudi iz čista mira postali gori i gramziviji, nisu iz čistog, apstraktnog razvrata potonuli u kal moralne erozije. Taj krah prosvijećene tehnokracije rezultat je sustavnog “rada” ideologije, koja nas je naprosto ustrajno učila da su javno dobro i javni interes socijalističke floskule, da smo svi akteri na tržištu i da djelujemo u svom partikularnom interesu. “There is no such a thing as a society”, rekla je davno mama roditeljica svijeta u kom živimo, Margaret Thatcher. Jednom, kad tu ideologiju dovedete do kraja, onda dobijete ovo. Dobijete trijumf praznoglavog iracionalizma.

Ali, kako se ništa u životu ne dešava slučajno, eto jutros i u Srbiji u novinama veliki tekst o vakcinaciji. Majka Srpskog Narodnog Sveznanja. MBM i nekaka doktorka Grujičić (izvinjavam se ako bi trebalo da je znam) takođe su govorile o vakcinama i vakcinisanju u Srbalja (LINK) no ja nisam iz novinskih izveštaja uspeo da utvrdim jesu li ZA ili su PROTIV no vidim da Bobićka opljunu mrski Zapad tako da pretpostavljam da bi eventualno mogla biti samo za ruske i severnokorejske vakcine.

Pa sad, braćo i sestre, volja vam pravoslavni i neutralni slepi miš, volja vam mrske NATO vakcine. A možete i to što zagovara Bobićka, šta god da je. Molim prvoga koji shvati šta ona u stvari predlaže da to svakako podeli na blogu.



Komentari (587)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

berman berman 18:58 19.04.2017

utorkaške bajke


Hteo sam odmah u nedelju da postavim tekst mog dragog prijatelja i jednog od najlucidnijih ljudi koje poznajem, Jurice Pavičića, objavljen u zagrebačkom Jutarnjem listu (LINK)

Ma daj Krkare, Pavičić je šupalj ko crkveno zvono, sa naukom/znanosti ima veze
ko Mica pizajlzerka sa Entomologijom. Vječno naricanje o antimilfačama u plavim trlišima u doba Prosvijećenog apsolutizama Jure Bilića i Mike Špiljka. iŽal za samoupravljanjem je vr njegove lucidnosti. Lunatik do bola, u stalnoj protimbi kapitalizmu i "ekonomskim novotarijama sa zapada". Nekršteno čeljade koje voli Holivud a ne voli privatnike u umjetnosti.
Sadašnja histerija anticjepljenja u hr nema veze sa katoličkom crkvom /katoličkim aktivizmom . nego sa bučkurišom newagerskih pokreta ,razne s"subverzive "ljevice , (koju sponzorira Deutsche Telekom , bar dok je direktor bio dečko modnog mačka i heroji privatizacije, Atlantic ) i populista iz Mosta i ORAHa ( zajednička protimba protiv vakcinacije,kredita u švicarcima, kapitalizma ...)"uvaženi zastupnik Branimir Bunjac" ili "uvažena zastupnica Mirela Holly" niti je bilo koji ozbiljni prelat ili aktivista RKC govorio protiv cjepljenja ( izuzmemo li dr Luku Popova fizičara sa PMF i Ruđera koji se zalagao za princip slobode da država ne može ograničavat slobode, ali i za izopčenje kao protiv odgovor zajednice)
Gle čuda i Hollyca i Bunjac u istu tikvu pišaju ko i teoretičar drama i komedija Pavičić, A oci tog idejnog bućkuriša nisu ni Augustin ni Akvinac neg Adorno ,Derida i slični lumeni po kojima svaki kurac egzegira nad svime i svačime a istina ovisi o tome kako se koji kurac digo. ( za razliku od naučiteljstva RKC u kojemu se zna ko "egzegira pismo" i čija je prva i posljednja po pitanju Istine.A i nije mi jasno šta je tebi mračno u srednjem vjeku , viještićarenje ili borba protiv njega ( nije li znanost nastala iz nadrivještičarenja?). Nadam se da će neka od ovdašnjih blogerki vještica bit protiv toga da ih se mješa sa Crkvom.
A i Štampar bi kurcom lječio da zli kapitalisti farmaceutski ne proizvode cijepiva, lječio bi ih Pelagićem (naprednjak ko Pavičić), tako da i Pavičićev mitski "imunološki" izgleda ko skup rastrojenih vještica koje prjete skakavcima žabama i kolerama kojekakvim ako im ne budu plačali reket. Poststrukturalizam u pripizdini, bolan, a ne srednji vijek
krkar krkar 20:06 19.04.2017

Re: utorkaške bajke

berman



Pošto nisam na godišnjem ne mogu ni da pomislim ni da počnem da odgovaram na ovaj spontani izbljuvak tvog klerikalnoliberalnog sindroma.

berman berman 20:20 19.04.2017

Re: utorkaške bajke

krkar
berman



Pošto nisam na godišnjem ne mogu ni da pomislim ni da počnem da odgovaram na ovaj spontani izbljuvak tvog klerikalnoliberalnog sindroma.


autoportret sa večerom od Bračanina ili?
krkar krkar 20:27 19.04.2017

Re: utorkaške bajke

sa večerom od Bračanina


Hvaranin, jebem te brđanina. Jeste da je to Splićanima sve "prvi Brač", "drugi Brač", "treći Brač"... ali ti bi morao da znaš.
berman berman 21:31 19.04.2017

Re: utorkaške bajke


Hvaranin, jebem te brđanina

svi su ti boduli isti kurac, nego ponovi egzorcizam
usput kad već toliko pizdiš na regresivnost crkve , čudo kako ti nije upalo u cviker, da popovi vole tu "slavljeničku" a izbjegaavaaju vojujuću crkvu, tako da ćeš retko gde nači da osvečuju ulje za bolesne i mučene , a egzorcizam izbjegavaju čak i kod tako oćito opsjednutih ko vaša uzoritost. dakle nema frke krkare , neče te mučit,čak i da im neko plati
mlekac mlekac 19:17 19.04.2017

Vidim samo jedno

Večina antivaksera su pripadnici generacija koje, zahvaljujući vakcinama koje su u detinjstvu primile, nisu morale da preleže zarazne bolesti s kojima su se neke starije generacije nosile. Realno, oni nemaju predstavu o tome kako izgledaju male boginje ili, daleko bilo, difterija. Vara ih prefiks "dečije". Onomad mi jedna reče: "Pa to su uobičajene dečije bolesti!" E, sestro, da si morala da preležiš ijednu od njih - ne bi se toliko pravila pametna.
Al' džaba budalama pričati - po tuđem dupetu dvadeset šiba nije ništa.
milisav68 milisav68 20:22 19.04.2017

Re: Vidim samo jedno

mlekac
Al' džaba budalama pričati.

Ma pazi, bilo je tu i autogolova zvanične medicine i SZO.

Meni je kampanja za vakcinu protiv Ptičjeg gripa stvorila veliku "traumu", naravno zbog dece koja su bila mala.

E sad zamisli ljude koji su samo protrčali kroz školu (naročito mlađe generacije), šta se njima mota po glavi.
alselone alselone 19:33 19.04.2017

Bez obzira sto mi naravno jesmo za vakcine

ipak smo se malo ukakili kada je nas sin dobijatu tu novu trostruku vakcinu. Jebiga, prevelik ulog je u pitanju.

E, sad, ja bih pokusao da se ukljucim u temu ali mi se cini da je previse emocija u razgovoru. Strane su suprotstavljene kao u cetnici-partizani svadjama.
Milan Novković Milan Novković 01:25 20.04.2017

Re: Bez obzira sto mi naravno jesmo za vakcine

alselone
ipak smo se malo ukakili kada je nas sin dobijatu tu novu trostruku vakcinu. Jebiga, prevelik ulog je u pitanju.

E, sad, ja bih pokusao da se ukljucim u temu ali mi se cini da je previse emocija u razgovoru. Strane su suprotstavljene kao u cetnici-partizani svadjama.



Hteo sam da ti odgovorim tamo gde si se ti, institkivno korektno u osećaju za feeling, osvrnuo na Predragov komentar, ali pošto si se ovde dotakao i emocija malo mi je ovde simpatičnije.

A odgovaram tebi pošto si iz Novog Sada, koji je, igrom slučaja, po veličini u broju ljudi sličan broju dece koju su Ameri ubili vakcinama, nepotrebno, ako ih porediš sa Singapurom, u poslednjih samo 15-20 godina - ovom veku, jbt, ubili su nepotrebno pola miliona dece, ne zbog vakcina per-se nego zbog vakcinskog režima.

Emocije, crni humor pošto većina najupornijih komentatora nema blage veze sa temom, tj možda ima ali to ne pokazuje nego poteže za emotivnom dinamikom, naglašenim "romantizmom", principessa_etrusca pokušava pametno i oprezno, ali je Krkar boksuje za sve pare, tj troluje sopstveni blog, što implicira elementarno ignorisanje pravila bloga (jel nam Angie referent za pravila - šaaala bre, Angie, nemoj odmah da se ljutiš , iako ga pamet i inercija drže na pravoj strani - vakcine jesu revolucionarna tekovina i treba decu vakcinisati, al pametno, ko ima izbor.

Vakcine i pored sve te neverovatne koristi umeju da budu i izuzetno opasne, mnoge su nepotrebne pa samo pojačavaju opasnost.

Ja ne znam ništa o Srbiji i Hrvatskoj, pa se izvinjavam na prethodnoj šali (plašim se i ja da su anti-vakcinisti poludeli na najgori načim što, onda, dozvoljava većinu modaliteta negodovanja) ali zmnam o USu (uglavnom njihovo skoro sve čitam, od onog što ja pročitam, a i oni su "sila" koja svašta izvozi), i znam da je Slovenija iz tih krajeva, npr, Rols Rojs prema Amerima, i po jako maloj smrtnosti (pazi o nefatalnim, a jako štetnim ishodima ovde još ni ne pričam) je skoro rame sa Singapurom (zaboravio sam ostale naj, neka Finska najverovatnije, Japan uvek, ...)

Rizik ti zavisi od tri ključne stvari, tj ja ti biram tri pošto se ostale uglavnom ne odnose na Srbiju (npr neuhranjenost i rezerve vitamina E u organizumu, pa vitamini C i A u ishrani)

1. Zdravlje deteta u trenutku primanja vakcine
2. Kvalitet vakcine plus njena polivalentnost (trostruka još i nije strašna, imaš ti i petovalentnih, npr
3. Vakcinski režim

Ima ne more, planine, nego okeani kvalitetnog materijala danas na internetu (u još većim okeanima nekvalitetnog, naravno), o tome kako "radi" internet znaš i sam, kome je do traženja naći će ga.

Sada malo da se pomerim i ka tom drugom komentaru. Ima više razloga zašto je teško doći do koherentnijeg, kolektivnog sentimenta o štakako danas u ishrani i ostalom:

- Statistici nije lako zbog mnogo stvari, uzmi samo prost "obrazac" - sinergiju, i dajem kao prost primer

Pre sinergije samo fakat - porast autizma u US (strava, jedan u ne više od 75 danas, sa tenedencijom pogoršanja).

1. I jeste da nejveći deo rasta otpada na dijagnostiku, ali on je, zaboravih, recimo samo 40%

2. Glyphosate - Monsatov (oni su najveći, razni ga koriste) herbicid. I to mu je "generic" upotreba kako ga većina raje poznaje, ali nam je opasniji kao agent koji pospešuje sazrevanje žita, ubrzava sazrevanje zelenog zrna da ne bi ono već skoro zrelo prezrelo pa ispalo na zemlju, i smanjilo prinos, pa se žito prska par nedelja pre berbe. U UK ga imaš u preko 50% hlebova, u mnogima u katastrofalnoj količini, nagađam da je US mnogo gori al saće, jel bejaše Bajer ih kupio, veseli Nemci to da donesu i jogunastim sledbenicima u Evropi)

3. Vakcine

Sinergija nači:

Pardon, još jedna digresija - jedan od verovatno najvećih uzroka neurodegenerativnosti, i kod odraslis), direktnih ili indirektnih, je aluminijum, u krvotoku.

Mi tog aluminijuma danas dosta unosimo, jakomnogo - on je strašno neurotoksičan, kod jadne dečice kojoj su se posrećile loše vakcine ga prosto upumpamo u krvotog.

Sa hranom, kod zdrave osobe (ostavljamo sad po strani "kozmetičke" preparate i slične "kožne" cake) se uglavnom smatralo i još uvek se uglavnom smatra da ne može da uđe u krvotok.

Iako se pojavljuju jeretici, koje onda "klasični znalci" pojedu za doručak, koji tvrde da nekom vrstom "inverzne" (oprez, ja kreiram kovanicu) aluminijum-chelation (srpski?!) aluminijum može uvesti i u krvotog ljudi sa zdravim tankim crevima.

Ali nije sada čelacija (jel tako na srpskom) bitna pošto sinergija herbicida i aluminijuma čuda čini - Glyphosate, dakle:

- Pomera ravnotežu bakterija u crevima - opada odnos korisnih prema štetnim - ovo je osnovna Glyphosate šteta, nekad se tvrdilo i jedina, danas to više niko ne tvrdi osim nekih Monsato plažćenih hard-core naučnika

- Provocira, tako, stres reakciju - lučenje kortizola pa širenje "pora" na tankim crevima (leaky guts)

- Tako je sad aluminijumu mnogo lakše da uđe u krvotok, uđe i višak bakterija, pa onda i imuni istrči iz kasarni, kao i svaki tup instrument počne da pravi i kolateralnu štetu, blago poludi na trenutke, ...

Nači ako je "party" za jadno dete onda se roditelj "potrudi":

- Da mu dete unosi dosta Glyphosatea u hrani i da ima upalu creva (to se ne vidi spolja, naravno, dete je srećno i veselo, uglavnom)

- Al ako može da je iz nekih drugih razloga bolešljivo, al blago, tih dana

- Da dobije petovalentnu vakciju

- Pa još jednu, pa još, pa, recimo, 27 "valenti" u prva dva meseca života pa kome se "posreći-posreći".

A o tome čega se konkretno, a ne apstraktno, plašimo kod dece u uzrastu kao tvoja neću sada, jbt još ti samo treba da ti pričam kako imuni "jede" delove mielina u delovima mozga devojčica što su dobile lošu (većina takvih u ovom slučaju) HPV vakcinu, u pokušaju da polovi delove virusa što su se tamo "zabili" (na sreću većina blogera, nadam se, nema pojma šta ume da se dešava u telu kad se dobije vakcina, i šta je sve u njoj (aj to ne znaju ni najbolji što prave vakcine) razmahivanje "romantike" bi nas u tom slučaju "ubilo".

Hrana, kažete Predrag i ti - jeste. Danas će 40% Amera dobiti rak. Pre 100 godina je to bilo oko 3% (jeste, dale bi se cifre blago "normalizovati" u dobro kontrolisanom maniru i po ostalim parametrima, ali razlika ostaje drastična) - porast je, sad ja "raslojavam" cifre metodom šacovanja - 80% hrana, 20 režim života, uglavnom stres, koji urušava imuni sistem (svakom od nas svaki dan poneka ćelija poludi, većinu imuni pokupi, u proseku, 6 puta u životu svakom od nas počne proces da izmiče kontroli, ali ga pristignemo na kraju na asortiman načina i caka)

U hrani su ti najopasnije loše masnoće (slannnica i slično - ne pričam o tome, nego "neprirodnim" masnoćama, što ne postoje u prirodi, proizvodima hidrogenizacija i sličnost), koje se onda ugrađuju u ćelijske membrane pa kad ćelija poludi i komšija joj kaže alo, ti si luda, ubij se, ona to ne čuje i ne ubije se, višak šećera, neraznovrsnost.

Pa naglašen metabolizam - dnevno svaka ćelija pretrpi 1,000 do 10,000 ošterćenja, broj zavisi ne samo od hrane, pića i okoline nego i od metaboizma, pa ko voli da teretaniše neka teretaniše).

Pa popravke oštećenja (antioksidanti, vitamin D, razni micronutrients, opet raznovrsna iskrana ...)

Neka oštećenja se ne popravljaju, recimo neka što su uzrokovana cikličnim uglenjim hidratima (black smoke - cigarete, zagoreli proteini, logorske vatrice (naravno, beznačajno prema cigaretama, ako dodaš težinske faktore) koja jesu četvorofazna i svaku fazu možeš da oslabiš ili prekineš (jednu, i evo ga opet, vitaminom E) al kad dođu do DNK "kopaju" na specifičnim kombinacijama nukleotida (hemija) kojih, kobinacija, igrom slučaja, ima jako mnogo u jednom od gena što regulišu popravke oštećenja na DNK - radimo, dakle, bootstraping ili leveraging štete - kumulativno, kroz život.

... itd.

Spomenuo sam, pod jedan, sinergije kao jedan prost obrazac što malo otežava posao analize.

Drugi je, npr, "ušiljenost" stručnjaka, nemultidisciplinarnost upregnuta u lošu organizovast gde evo bacih pogled na profu sa relativno reputable londonskog univerziteta koji kaže kako se ne zna kako duvanski dim donosi rak - uglavnom se zna, tj ne zna se 100% ali se zna 89%.

Ovo kako ciklični ugleni hidrati prouzrokuju rak je glavni uzrok, zna se odavno, znam i ja, ponekad mogu napamet, uz formule da ti opišem faze, ponekad moram da guglujem, zavisi u kojoj sam amaterski-"istraživačkoj" fazi tih meseci, (bio)hemijskoj, fizičkoj, filozofskoj, ... blogerskoj.

Pošto sam ja ovo lepio više puta po blogovima i komentarima u top-down maniru, sa linkovima na radove, evo sad bottom-up priloga opštem obrazovanju:

Za manje navijene: Alkylation

Za rokere: The Chemical Reactions of DNA Damage and Degradation

(neću da dužim sa komentarom pošto ljudi ne vole dugačke komentare
emsiemsi emsiemsi 07:30 20.04.2017

Re: Bez obzira sto mi naravno jesmo za vakcine

Milan Novković

...

(neću da dužim sa komentarom pošto ljudi ne vole dugačke komentare

Браво Милане, скратио си коментар, свака ти част !
alselone alselone 08:03 20.04.2017

Re: Bez obzira sto mi naravno jesmo za vakcine

Milan Novković


Jako zanimljivo. Uklapa se u onu moju parateoriju o količini otrova koji mogu da se procesiraju.
Milan Novković Milan Novković 08:32 20.04.2017

Re: Bez obzira sto mi naravno jesmo za vakcine

alselone
Milan Novković


Jako zanimljivo. Uklapa se u onu moju parateoriju o količini otrova koji mogu da se procesiraju.

Zavisi od otrova, naravno, ali ako smo sa nečim živeli 50,000 ili više godina evolucija je odradila svoje, napravila nas manje osetljivim na "sitnice" što nam podmeću nogu.

Pošto je i Emsi u tredu uzmi primer evolutivnog algoritma što ti dizajnira neko elektronsko kolo:

- Ako ne bi varirao temperaturu ambijenta posle, recimo, 1,000 generacija dobiješ kolo koje je funkcionalno, ali naglo počinje da ludi kako menjaš temperaturu okoline (otrov)

- Onda nastaviš da menjaš temperaturu i evoluiraš još neku stotinu generacija i kolo počinje ispravno da radi u nekom temperaturnom opsegu.

Ne znaš kako radi, ali radi - na ovo je važno skrenuti pažnju:

- Ne samo iz fenomenološko-egzistencijalnog razloga gde se sa AI++ tehnologijama oko nas sve više vrti zupčaničića za koje ne znamo šta i kako rade, ne znaju ni dizajneri, oni više ne rade celu "vertikalu", dizajneri, u stvari, "šaluju", tako je, to je prava reč, a heuristika (ne mora da bude samo evolutivni algoritam) uradi ostatak.

- Jes, čovek se "uzdiže" polako sve više ka nivoima na kojima je gustina "meta" kvalifikatora sve veća, postaješ meta-dizajner, ali sve više postajemo, civilizacijski spiking, kao kućni ljubimci koji ne kapiraju kako to baš humans rade ali im nije ni bitno dok se "ponašamo", dajemo im hranu, vodu, pa naddgradnju.

- Za sad ne marimo, koga briga kako vakcina radi ako radi posao, al kad nam sutra AI napiše traktat o postmodernizmu u pravljenju kajgane, pa neki razumeju a mi neki ne, i kajgana tih što razumeju bude bolja još uvek neće biti strašno, navikli smo oko nas na ljude koji nešto bolje znaju od nas, koji ne kapiramo ništa, al kako tih sposobnih bude sve manje, pa postanemo mašinama intelektualno dosadni upitaćemo se, možda, i mi, pitanje tipa "Hm, ...?".

- Pa iz tih organizaciono-fenomenoloških razloga mi teško da ćemo ikad prići blizu razumevanju ogromnom broju sitnica koje opisuju kako organizam i život "rade". Npr proteomics je ogromna oblast, protein pathways u molekularnoj biologiji, mnogo kompleksnija od genomics oblasti, a sastavljeni smo, uglavnom, od proteina. Ali nije bitno, idemo dalje na, u stvari, co-evolutivni način, učimo i radimo sve više, i koristimo i ono što ne razumemo najbolje - primer: za, recimo, 10 ili više godina, tamo gde smo imali zub će nam izbušiti rupicu, kao za implant, pa staviti unutra paketić naših stem ćelija uvijen u nešto, i izrašće nam novi zub (ovo nije puko maštarenje, napreduje se na ovu temu) - kako se zub baš formira kako treba u detaljima verovatno nećemo nikad shvatiti, a nije ni bitno, tj neki AI program će shvatiti, mi nećemo moći, ali nije bitno pošto nije važno.

Prosto znači, evolucija nas je napravila "funkcionlanim", da prostiš, pa otpornim, iako ona to, obično, radi ne tako u koracima nego odjednom, đuture
omega68 omega68 19:35 19.04.2017

Немој се љутиш

Poznati hrvatski imunolog dr Srećko Sladoljev pre nekoliko dana vratio se iz Brisela sa rasprave o vakcinama na kojoj je gostovao kao predavač i koja je prvobitno trebalo da se održi u Evropskom parlamentu.
Ali, iako već javno najavljena, samo nekoliko dana pre održavanja rasprave, naprasno je zabranjena i preseljena u dvoranu u blizini parlamenta.
Reč je o vrlo neobičnom potezu uskraćivanja demokratske rasprave o jednom medicinskom postupku kao što je vakcinisanje. Došlo je do gušenja i očitog zataškavanja događaja koji je samo trebalo naučno da ispita sigurnost vakcina koja se ubrizgavaju svim Evropljanima, nekima i prisilno.
Zbog toga smo dr Srećka Sladoljeva upitali za utiske, a on je ovim putem, između ostalog "struku" pitao: Ako se vakcine ne smeju ispitivati, jesu li one uopšte medicina?
Pročitajte intervju koji je u mnogim zemljama zabranjen:
Gospodine Sladoljev, što se zapravo dogodilo u Briselu, na svom Fejsbuku ste napisali da je "situacija gora nego što mislimo"? Po pitanju čega?
To je lični doživljaj slike sveta oko mene. Na Fejsbuku sam slobodniji da izrazim ono što osećam. Obraćam se onima koji su me iz nekog razloga prepoznali kao "prijatelja". A prijateljima se možemo poveriti? Na oči naviru slike, s jedne strane njih niti tuce s nagomilanim bogatstvom koje je jednako sveukupnoj materijalnoj bedi polovine stanovništva sveta, a ti, gle, ne mogu spavati od brige šta će s njima biti!
Radi dobrobiti njihovog zdravlja, medicinski postupak sa "pištoljem na slepoočnici" ne sme se ni ispitivati! Teorija zavere! Za sve drugo mogu da odem po drugo mišljenje, pa će im jedni savetovati da seku nogu, a drugi da to nikako ne čine! Zbog toga su lekarske vizite i konzilijarne odluke. Ako se vakcine ne smeju ispitivati, da li su one uopšte medicina?
Reč "gore" se nametnula; šta ako je 30 milijardi dolara godišnjeg prometa od vakcina "ulaganje" u neki veći "biznis"? Sve stavite u kontekst činjenice da se ispitivanje ovog medicinskog postupka onemogućilo od strane Evropskog Parlamenta, navodne govornice navodno "slobodnog" sveta.
Šta kaže dr Endru Vejkfild (Andrew Wakefield)? Kako komentariše zabranu rasprave o vakcinama u EU parlamentu?
Dr Vejkfild je iznad blještavih kulisa od stakla i čelika i nameštaja od egzotičnog drveta. Nije ni spomenuo otkazivanje mesta rasprave planirane dva meseca unapred. Evropski Parlament je pokazao pravo lice. Nije vredan spomena.
Jeste li primetili da uporedo sa zabranom rasprave o vakcinama u Evropskom parlamentu u Hrvatskoj jača neka veštački izvedena propaganda protiv nevakcinisanih, šta se događa? Je li razlog tome to što su mnogi roditelji odbili da vakcinišu decu u poslednje vreme?
Da. Tako je kada ponestanu argumenti i tlo se "izmiče" pod nogama. Dekapitovane žabe skaču unaokolo, prazne glave zamućenih očiju proizvode nekakve zvukove. Govorim o utisku u poetskom maniru. Neko mi je juče poslao Matoševe stihove. Želite da ih čujete?
U jednom od tih propagandnih članaka pročitala sam da su zbog nevakcinisanih ugrožena i vakcinisana deca? Molim vas objasnite mi kako vakcinisana deca mogu da budu ugrožena, znači li to da vakcina uopšte ne štiti, kako prodaju priču da štiti?
Tako bi mogle da zaključe baš dekapitovane žabe. Zaključuju da su nevakcinisana deca zbog nevakcinisanja prenositelji bolesti. Oni su opasni vektori. Sami ne oboljevaju, ali kretanjem kroz populaciju ugrožavaju neotpornu vakcinisanu decu. Čemu onda vakcinisanje?
Možete li mi molim Vas reći, na studijama medicine, koliko prosečni student u celom školovanju uči o samim vakcinama i vakcinisanju i šta uči? Smatrate li da naši lekari nisu dovoljno upućeni u stvarnost?
Ne uče baš ništa. Nabubaju kako je to dobro i to je sve. Da nije bilo kritičnog promišljanja ranijih medicinskih "istina", ne bismo odmakli od Aviceninog medicinskog kanona. Paracelzus ga je javno spalio. Onda su ga proganjali isto kao što danas proganjaju "Vejkfildi".
Koliko konj ima zuba vodile su se "visokonaučne" rasprave. Otvoriti konju usta i prebrojati zube bila je hereza. Ako je autoritet rekao da ih ima 102, onda ih toliko ima. Isto je i s vakcinama. Mnogi naši lekari ne podržavaju dogmu o vakcinama. Sinoć me je nazvala doktorka pedijatar, a jutros lekarka iz Šibenika. U Briselu mi je posle izlaganja prišlo čak troje belgijskih lekara.
Da li biste Vi vakcinisali svoju decu danas po kalendaru vakcine u Hrvatskoj?
Imam troje malo starije dece. Vakcina tada još nismo bili svesni. Svi su vakcinisani po kalendaru. I svi imaju problema sa alergijama, neki i sa astmom. Dobro su prošli. Danas ne vakcinišem ni Bukija. Našeg kućnog ljubimca.
Vi za sebe kažete da niste protivnik vakcinisanja, čak smatrate kako bi trebalo da se vakcinišemo, ali ne prisilno i ne vakcinom iz igle. Molim Vas da nam objasnite zašto?
Opasnost vakcine dolazi od neprikladne konformulacije informacije i adjuvanta vakcine, pojačivača te informacije, kada se u telo unesu iglom! Stvara se imunoprovocirajući "džep" iz kojeg se mesecima oslobađaju kvanti lažnih informacija. Zbog adjuvanta, "džep" nije jedan već stotine uboda, koji mesecima maltretiraju imuni sistem dok se konformulacija vakcine ne razgradi! Provokacija pritom ne dolazi spolja kroz sluznice na fiziološki predviđeni i organizovani način, nego iznutra, nasilnim probijanjem kože, organ koji je tu da bi to onemogućio! Prirodna imuna reakcija ima tok, početak i kraj. Izazvana vakcinom u igli - nema kraja. "Džep" šalje (dez)informacije bez mogućnosti da ih imuni sustav poništi i ukloni. Tu je zagonetka i odgonetka pogrešnog prepoznavanja sopstvenih tkiva, začetka autoimune bolesti. Pojednostavljeno, život se svodi na obranu i hranjenje (rast). Kod obrane, krv se povlači u ekstremitete, kod hranjenja u probavni trakt. Dok se brani, telo je u stresu i ne hrani se. Ako stres traje predugo, narušava se zdravlje. Isto se dešava kad se vakciniše iglom. Imuni sistem se veštački uvodi u stanje trajne obrane, stresa, što se manifestuje preusmeravanjem telesne metaboličke energije za potrebe imunog sistema!
Odatle malaksalost, uobičajena navodno "blaga" nuspojava nakon vakcinisanja. Na primer, posle primanja "svinjske" vakcine, preko dvesta medicinskih sestara iz Švedske zbog slabosti nije moglo da dođe na posao! Zar to nije jasan pokazatelj šta se na metaboličkom nivou dogodilo?
Posebno je loše ako se imunološkom stresu podvode deca. Američki kalendar predviđa do njihovog šestog meseca života čak 45 "džep" doza vakcine, do 18 meseci 64, a do 4-6 godine života 74! Tako svako dete prosečno do šeste godine života jednom mesečno primi "obrok imunomobinga" koji svaki traje mesecima! "Doktrina" vakcine zapravo godinama drži decu u neprekidnom imunološkom stresu! Posledice su sledeće: svako drugo dete u Americi boluje od hronične bolesti ili je gojazno. Svako šesto ima poteškoće u učenju (neurološka disfunkcija, možda povezana s vakcinama), svako deveto boluje od astme (imunološka disfunkcija), svako dvanaesto od alergije (imunološka disfunkcija), svako deseto trpi poremećaj ponašanja (ADHD, neurološka disfunkcija možda povezana i s vakcinama?), svako dvadeseto pati od nekog oblika epilepsije (napadi, neurološka disfunkcija nekontrolisanih elektroporemećaja rada mozga, možda povezano s vakcinama?), svaki 45 dečak boluje od neke bolesti iz spektra autizma (neurološke disfunkcije verojatno povezane s vakcinama) i tako dalje.
Imuni sistem do rođenja "uči" isključivo od vlastite okoline, isključujući iz sistema sastavnice koje bi mogle da reaguju protiv sopstvenih tkiva, dakle autoimuno. Ipak, u trudnoći imuni sistem razvija i potencijal da reaguje protiv tuđeg. Zato po rođenju, dete mora jako brzo da uči. Štićeno je antitelima iz mleka majke. Ubrzo stvara stotine i hiljade sopstvenih antitela čiji nastanak je podstaknut materijama iz okoline. Uspešno i bez stresa, dete se "vakciniše" prirodnim vakcinama "XXXL u1", bez nuspojava i stresa.
Grozan zdravstveni karton američke dece svakako je posledica neprekidnog maltretiranja imunog sistema vakcinama u igli u životnom razdoblju masovnog sticanja imuniteta prirodnim putem! Prestimulacija imunog sistema iglom može da dovede da ovaj počne da greši u razlikovanju sopstvenog od stranog! Nakon ove greške - nema povratka.

U intervju za Slobodnu Dalmaciju rekli ste kako postoji veza izmđu vakcine i pojave autizma, sad Vas molim da nam kažete što je po Vašem mišljenju glavni cilj onih koji vuku konce? Razboljevanje čovečanstva koje kao bolesno donosi veći profit? Depopulacija?

Nisam siguran u konce Teorije zavere, ali jesam u duhovnu, moralnu i socijalnu regresiju Homo sapiensa prema lažnoj celini gigantskog Ega. Svojstvo Ega je neutaživa glad za važnošću i moći. Zgrtanje mu je sredstvo. Egu moći nikada dovoljno, pa ni jagme za bogatstvom. Pogledajte naše egzemplare. Ali Ego je tek opsena, kukavički beg od onoga što smo i što bi trebalo da budemo. Bežeći od sebe, uzaludan je beg od sopstvene senke, bijeg od neispunjenosti i neostvarenosti, beg od suočavanja, i konačno, beg od straha. Ego misli da je "lek" u još više novca i još više moći. Ego ne može da shvati da "leči" pogrešnim lekom, Ego misli da je premalo "leka"! U toj otuđenoj celini zadriglih i prebogatih čemu većina nas teži, nema empatije, nema osećaja za druge. Drugi su sredstvo, tek predmeti ostvarenja za više novca i moći. Tek predmeti za iživljavanje. Nemamo se više gde sakriti. Nemamo čak ni rezervate. Možemo samo BITI. A BITI je smrtni neprijatelj Ega.
Šta nam je činiti po pitanju prisilnog vakcinisanja i propagande? Kako zaštiti društvo od tog mentalnog mobinga?
Obraćanje struci i institucijama nema svrhe. "Zna" se mišljenje struke. Ko su "struka", to ne znam, obzirom da su se naši lekari preko Povereništva za etiku jasno odredili da je "prisilno vakcinisanje neetično", a "lekari ga po savesti mogu odbiti". Uprkos tome, Veliki Autistični Brat proglašava vakcinisanje obaveznim i sankcioniše roditelje koji mu se protive. Brat se poziva na "struku". I tako zatvaramo krug i vraćamo se na prvo pitanje.

Postoji li opravdana bojazan da će uskoro biti namerno izazvana epidemija nečega kako bi optužili nevakcinisane ili pak propagirali vakcine? To se dogodilo već nekoliko puta, zar ne?
Dok ne uništimo moć prirodne obrane vakcinama, aditivima, herbicidima i sličnim, nemamo se čega bojati. Pa stalno se i proglašavaju epidemije "smaka sveta" - SARS, ptičji, svinjski grip, zika, Zapadni Nil... Prave epidemije "smaka sveta" su bolesti izazvane aktivnostima čoveka, medicinskim postupcima i lekovima.
U SAD su po smrtnosti na prvom mestu "jatrogene bolesti" - bolesti izazvane nuspojavama lekova! Amerikaci poput Neandertalaca pokorno kreću prema danu kada će im svaki drugi građanin biti autističan. Kod nas umire pedesetak ljudi dnevno od epidemije tumora zbog stresa i hrane neprikladne za ljudsku upotrebu. Umiremo jer smo poslužili kao hrana za nečiji Ego.
Pre 170 godina, kada se medicina bavila pijavicama, Gregor Mendel je iz biljnih statistika shvatio zakone nasleđivanja i predvideo postojanje gena i alela! Danas sveznajuća medicina iz grotesknih statistika narastajućih autoimunih bolesti, nikako da prepozna gde im je uzrok!? A one, koji se usuđuju da ih prepoznaju možda u vakcinama, obračunavaju se isterujući ih iz medicinske branše.

Za kraj, molim Vas da mi date kratko mišljenje po pitanju italijanske studije. Naime, od 44 vakcina kojima se vakcinišu Evropljani i koliko ih je testirano, samo jedno je čisto i to ono - za životinje. U svim vakcinama za ljude pronađeni su teški metali i nanočestice?

Pažljivo sam pročitao izvorni naučni članak, a o tome slušao i u Briselu od samih autora. Moj glavni prigovor je da nedostaju sve potrebne kontrole. Autori je trebalo da daju dokaze da kontaminacije na primer nisu sami nehotično izazvali. Najviše zbunjuju čestice veličine nekoliko desetina mikrona (najveće i 140!) koje ne mogu da prođu završnu sterilnu filtraciju, obzirom da su za to predviđeni filteri manji od 0,4 mikrona!?
Međutim, bez obzira na sve, ja ne vidim način kako bi opisana onečišćenja mogla da preusmere imuni sistem protiv sopstvenih tkiva, osim opisanog načina koji važi za sve vakcine u igli! Uklanjanjem onečišćenja, ako tamo stvarno i jesu, ne bismo rešili problem. Problem su same vakcine! Ako se daju iglom!
krkar krkar 19:54 19.04.2017

Re: Немој се љутиш

Poznati hrvatski imunolog dr Srećko Sladoljev


Eno ga u onoj emisiji koju sam postirao baš Sladoljev. Dovoljno je poslušati šta priča. Potpuna budala. Teška, neopevana.

A kako me ne čudi da ti braniš ove antivaksere!


omega68 omega68 20:15 19.04.2017

Re: Немој се љутиш

Potpuna budala. Teška, neopevana.

А ти си стручан да дајеш мишљење и о тој струци?
Поново се брукаш
krkar krkar 20:29 19.04.2017

Re: Немој се љутиш

А ти си стручан да дајеш мишљење и о тој струци?


Pa ja, evo, pozivam svakog normalnog čoveka da pogleda onu linkovanu emisiju i pozivam svakog ko posle toga misli da Sladoljev nije omega-turbo-giga-budala da to ovde javi.
medjutim92 medjutim92 22:52 19.04.2017

Re: Немој се љутиш

omega68
Šta kaže dr Endru Vejkfild (Andrew Wakefield)? Kako komentariše zabranu rasprave o vakcinama u EU parlamentu?


Endru Vejkfild je posle svega relevantan koliko i MBM.

Nije teško usuditi se da tražiš problem u vakcinama. Problem je dokazati. Toliki problem da još niko nije uspeo, ali svetsko prvenstvo je svake 4 godine..
krkar krkar 19:37 19.04.2017

Anivakcinci

alselone alselone 19:38 19.04.2017

Moze samo pitanje

Da li postoji samo jedna grupa antivakcinera? Tj. da li svako ko postavi pitanje o ispravnosti nekog leka jeste protiv lekova per se i za vracanje u srednji vek? Od odgovora zavisi smisao razgovora i teme.
gedza.73 gedza.73 19:55 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

alselone
Da li postoji samo jedna grupa antivakcinera? Tj. da li svako ko postavi pitanje o ispravnosti nekog leka jeste protiv lekova per se i za vracanje u srednji vek? Od odgovora zavisi smisao razgovora i teme.


Mene su regularno u ono vreme napunili tim vakcinama.
Doca jos par puta pride insistirao na penicilinu.
Dva puta i nije bilo strasno.
Kao Krompirku kad otpadne oko i oklembesi mu se uvo.
E treci put bilo yajebano.
Bukvalno minuti u pitanju.
Pocelo gusenje.

Majka dobije neku kombinaciju velikih boginja sa drugim boginjama, pa se to zakomplikuje u toj meri da je doktor, koji joj dao punu torbu inekcija, kao prognoyu samo reko
-Bice dobro ako pregura noc.

bem ga, nekad su za DDT tvrdili da je najbolja stvar na svetu (posle se ispostavilo da bas i nije).
Ma kud svi Turci tud i mali Mujo pa sta bude.





alselone alselone 20:03 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

bem ga, nekad su za DDT tvrdili da je najbolja stvar na svetu (posle se ispostavilo da bas i nije).


Pa da. Za toliko lekova se u medjuvremenu ispostavilo da proizvode vise stete nego koristi pa nista. I to je u redu, treba diskutovati, treba istrazivati. Tako se i pravi napredak.
princi princi 20:17 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Za toliko lekova se u medjuvremenu ispostavilo da proizvode vise stete nego koristi pa nista.

Za vakcine je do sad utvrđeno da proizvode samo korist (vidi gore istorijske podatke o smrtnosti dece).
alselone alselone 20:21 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Za vakcine je do sad utvrđeno da proizvode samo korist (vidi gore istorijske podatke o smrtnosti dece).


Sve? Cak i za pticiji grip? Da li si video prevaru koja se desavala oko nje?

Ali mislim da nisi mislio na nju, pa cu odgovoriti na za ove "glavne" vakcine. Da, slazem se. Moje oboje dece su vakcinisani. I ja nemam problem sa tim.

Po meni je glavna tema nesto drugo - objektivni second opinion i mnogo veca odgovornost i transparentnog big farma.
princi princi 20:25 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ali mislim da nisi mislio na nju, pa cu odgovoriti na za ove "glavne" vakcine. Da, slazem se. Moje oboje dece su vakcinisani. I ja nemam problem sa tim.

Pa mislim na vakcinaciju protiv malih boginje, rubeola, meningitisa, ne na te oko kojih se stvaraju masovne histerije.

Mislim, koliko je ptičji grip uticao na povećanje smrtnosti u svetu?
alselone alselone 20:27 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Pa mislim na vakcinaciju protiv malih boginje, rubeola, meningitisa, ne na te oko kojih se stvaraju masovne histerije.


Jasno, ali onda vec delimo vakcine na "dobre" i "lose" po slobodnoj proceni, te prica nije vise toliko monolitna. A i koliko sam razumeo normalne protivnike vakcina, oni ne negiraju ono sto je bilo nego preispituju nove.
princi princi 20:29 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Po meni je glavna tema nesto drugo - objektivni second opinion i mnogo veca odgovornost i transparentnog big farma.

Ne postoji objektivni second opinion koji dovodi u pitanje potrebu vakcinisanja dece od malih boginja, rubeola, zauški, meningitisa.
krkar krkar 20:29 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ne postoji objektivni second opinion koji dovodi u pitanje potrebu vakcinisanja dece od malih boginja, rubeola, zauški, meningitisa.


alselone alselone 20:30 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ne postoji objektivni second opinion koji dovodi u pitanje potrebu vakcinisanja dece od malih boginja, rubeola, zauški, meningitisa.


Slazem se, ne znam samo zasto me pokusavas ubaciti u taj kos sa ludacima. Izjasnio sam se par puta na tu temu.
gedza.73 gedza.73 20:35 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

alselone
Ne postoji objektivni second opinion koji dovodi u pitanje potrebu vakcinisanja dece od malih boginja, rubeola, zauški, meningitisa.


Slazem se, ne znam samo zasto me pokusavas ubaciti u taj kos sa ludacima. Izjasnio sam se par puta na tu temu.


Alse, brani i mene. Ima dispadnemo kao Jehovini svedoci sa transfuzijom ili Indijanci sa fotografisanjem.
alselone alselone 20:40 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Alse, brani i mene.


Ja cu da pokrivam a ti se prepozicioniraj pa udri.


Mene najvise nervira kada mi neko brani da pitam. A ovde se brane pitanja proglasavanjem za glupake koji veruju u teorije zavere. E, pa nije tako, ja ne verujem u teoriju zavere, ali mogucnost greske ili neznanja je nesto veoma moguce. Vakcine mozda jesu i dobre i lose. Vise dobre nego lose, ali i dalje lose. Mozda, ne znam.

Ako se to otkrije samo ce se pomoci narednim generacijama tako sto ce se unaprediti vakcina. Jer problem nije u vakcini per se, drugi put kazem.
alselone alselone 20:42 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ja sam primao sve sto treba, cisto da se razumemo. Proslo leto kada sam isao u Amazon primio sam neki koktel protiv zute groznice i, mislim jos nesto. NIsam odbijao, naravno. Ali to ne znaci da slepo verujem da nema nikakvih nus efekata i da bih primao sve 'nako. Znaci samo da sam optimizovao pros vs cons.
princi princi 20:50 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Slazem se, ne znam samo zasto me pokusavas ubaciti u taj kos sa ludacima.


Ko te ubacuje u koš s ludacima?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:03 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

alselone
Za vakcine je do sad utvrđeno da proizvode samo korist (vidi gore istorijske podatke o smrtnosti dece).


Sve? Cak i za pticiji grip? Da li si video prevaru koja se desavala oko nje?





kakva "prevara"?

Da li je bila efikasna? Da.

Da li je štetila? Ne. (molim cenjene idijote da ne nabrajaju anegdostske slučajeve kao "dokaz" - kao i svi oni koji su lupetnjali o autizmu jer su "videli svojim očima" npr. super idijot Palinovica i još gori idijot Bahmanica)

Da li je vakcinacija - da je bilo pandemije - mogla da spase veliki broj što života što maltretmana ležanja u bolnici? da.

Sve ostalo su tlapnje onih koji bi da pronađu razlog da se bune protiv vakcinacije an general i kao principa.

A to da li je ovaj ili onaj uzeo novce - to je nebitno. Nema nikakve veze sa tim da je vakcina protiv gripa odjedared postala "loša" 8ttvoja nakaradna tvrdnja da postoje nekakve "loše" vakcine).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:04 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

A ovde se brane pitanja proglasavanjem za glupake koji veruju u teorije zavere


Nema glupih pitanja, ima samo glupaka koji pitaju koješta ;>
gedza.73 gedza.73 21:05 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

alselone
Ja cu da pokrivam a ti se prepozicioniraj pa udri.


Ja sam ti u toj podeli Ciko

alselone alselone 21:09 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ko te ubacuje u koš s ludacima?


Ma, ja sam se zabagovao.

Nego, da ispricam za zutu groznicu. Kad sam primio prosle godine vakcinu, kad me je klepilo posle nekog vremena (ako se dobro secam nekih sat, dva), kao omamljen, kao da imam onu najgoru prehladu kad si na pravu ga bulaznis. Jedva se doteturao iz Batuta, kad sam zakuntao spavao sam do sutra.

Ali, da smo se povukli paranojom, uzeli bi i neke lekove kao pripremu organizma protiv malarije, iako nismo isli duboko u dzunglu, bili smo u malom gradu. A to sranje bas kolje organizam. Nije vakcina nego kao neka priprema, jebeliga staje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:15 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

princi
Za toliko lekova se u medjuvremenu ispostavilo da proizvode vise stete nego koristi pa nista.

Za vakcine je do sad utvrđeno da proizvode samo korist (vidi gore istorijske podatke o smrtnosti dece).


Moram da se ne složim. Kratkoročna korist, dugoročna šteta.

Priroda je sve lepo isplanirala - loši geni, slabi - i posebno glupi, polako odumiru, prirodna selekcija, plus malo sreće pri rođenju ;>

A medicina - te antibiotici, te vakcine, i očas posla - niko da umre, a posle nekog vremena to što se dugo živi i teško umire, postane "normalnO".

Ne ide to - treba ljude držati u mraku neznanja - ali ne ovakvom mraku, koji se haotično širi, pa svako veruje šta hoće ;>

A posebno je štetno to obrazovanje i lagodan život. Oni koji moraju da rintaju od zore do mraka, ma nemaju oni vremena - a ni volje ni potrebe, da gube vreme na budalaštine te vrste. Ako im država ili bilo koja valst nešto kaže da je tako i da tako mora, onda je to tako i to tak mora ☻

Zato su i najbrojniji zsatupljenici koji šite tlapnje o vakcinama - obrazovani min srednja klasa, sa dosta slobodnog vremna.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:17 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

kao i svi oni koji su lupetnjali o autizmu jer su "videli svojim očima" npr. super idijot Palinovica i još gori idijot Bahmanica)


Obaška najmoron protekla dva milenija - Hoćudabudemhitlerumestohitlera Trump.

"We had so many instances, people that work for me, just the other day, 2 years old, a beautiful child, went to have the vaccine and came back and a week later got a tremendous fever, got very, very sick, now is autistic."

Ajde! I ovom moronu data mogućnsot da izazove uništenje sveta u pauzi tvitovanja!
princi princi 21:18 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

A posebno je štetno to obrazovanje i lagodan život.

S ovim se slažem. Ko kaže da je uopšte dobro što duže živimo, :)?
gedza.73 gedza.73 21:21 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ko kaže da je uopšte dobro što duže živimo

Danas vidim oglas koji nosi otrpilike naslov (u originalu mnogo jace zvuci)

"Dosta vise, star sam i umoran."

A onda ide opis.
jbg, tugaljivo.
zilikaka zilikaka 21:35 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ja sam primao sve sto treba, cisto da se razumemo. Proslo leto kada sam isao u Amazon primio sam neki koktel protiv zute groznice i, mislim jos nesto


E, pa svi mi imamo "problem" kod testiranja na tuberkulozu, to verovatno znate. NAime, u mnogim zemljama se ne daje vakcina i organizam ne dolazi u kontakt sa baKcilom. Onda ako imaš onaj obavezni pregled i testiraju te, obavezno mora da stoji da si pozitivan zbog vakcine.


E, a eto upravo lečenje te bolesti je još jedan od velikih koraka medicine. Ima još živih ljudi onoliko koji odlično pamte vreme kada je dijagnostikovanje tuberkuloze značilo u najmanju ruku dugotrajnu borbu sa neizvesnim ishodom.

Čak su u mojim krajevima, gde je bilo kanda posebno zgodno za njen razvoj, porodice u kojima ima obolelih bile stigmatizovane, upravo zbog straha od prenošenja.
alselone alselone 21:39 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Čak su u mojim krajevima, gde je bilo kanda posebno zgodno za njen razvoj, porodice u kojima ima obolelih bile stigmatizovane, upravo zbog straha od prenošenja.


Da, tuberkuloza je kuga Vojvodine. Valjda joj je mocvano zemljiste posebno pogodovalo. I u mojoj porodici je bilo puno tuberkuloze kroz vreme, i kao sto kazes sa veoma dugotrajnim lecenjima. A zbog stigmatizacije nisu bolest zvali tuberkuloza nego upala pluca. Mislim da moja baba jos uvek tako govori.
zilikaka zilikaka 22:23 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje


u mojoj porodici je bilo puno tuberkuloze kroz vreme,

E, da je po mojoj babi, ne bi se ti sinko tek tako oženio.
Pazi kad se ja sećam da je na vest kako je neki dalji rodjak našao tu i tu devojku prokomentarisala:"A je l znaju njegovi? Pa ona je iz tuberkulizne familije"
milisav68 milisav68 22:34 19.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Dont Fear The Reaper
Da li je štetila? Ne.

Indirektno da, jer je uvećala broj pobornika protiv vakcinisanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:08 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

E, pa nije tako, ja ne verujem u teoriju zavere, ali mogucnost greske ili neznanja je nesto veoma moguce.

Да се разумемо: ми не знамо шта је окидач за аутизам. У овом трену сваки 42. дечак заврши као аутистичан. Ако не знаш механику нечега, како можеш тврдити да нешто му није узрок? Рецимо, док нисмо разумели концепт и исходиште гравитације, ми смо гатали да објаснимо зашто се и како планете крећу. Правилност њихових кретања настојало је да објасни десетине наратива, али ниједан није био успешан док нисмо разумели шта је гравитација и како настаје.

Вакцине, тешки метали, бактеријска слика наших црева -- све су то кандидати за узрочника аутизма. Неко мисли да се могу искључити ови или они несуђени узрочници, али како -- кад не знаш како функционише механизам коме искључујеш узрочника? Гаташ, слеваш страву, шта радиш -- какав је ментални процес?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:41 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Ali, da smo se povukli paranojom, uzeli bi i neke lekove kao pripremu organizma protiv malarije, iako nismo isli duboko u dzunglu, bili smo u malom gradu. A to sranje bas kolje organizam. Nije vakcina nego kao neka priprema, jebeliga staje.


Nemam pojma, ja sam primio i jedno i drugo (žg i m, i još neki tifus), kad smo išli u Afriku da se lomatamo po planini, a posle da lovimo lava u savani (fotoaparatom). I nisam imao nikakve nus efekte, bar ne osetne. A za malariju smo dobili paklicu tableta, koje smo MORALI da krenemo da rokamo valjda nedelju dana pre savane, i da nastavimo još ne znam koliko dana posle. I to je bilo to. A ako te malarija zakači, uglavnom si najebao, doživotno.
alselone alselone 08:01 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

I nisam imao nikakve nus efekte, bar ne osetne.


Meni je bilo jako zajebano jer sam bio u rizičnoj grupi - primao sam vakcinu a nisam bio potpuno zdrav. A nisam imao previse izbora, posto mi je genearalno imunitet sjeban od precestih putovanja, promena klimatskih i vremenskih zona, činjenice da te malo malo neko ukašlje novim bacilima po aerodromima itd.
alselone alselone 08:03 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Pazi kad se ja sećam da je na vest kako je neki dalji rodjak našao tu i tu devojku prokomentarisala:"A je l znaju njegovi? Pa ona je iz tuberkulizne familije"


Nije bilo naivno, em vraćanje same bolesti, em prenošenje na decu, em prenošenje podložnih gena.
princi princi 09:04 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

A ako te malarija zakači, uglavnom si najebao, doživotno.

Životno. Dečka iz mog officea u Londonu, zakačilo dok je bio u nekoj misiji, čini mi se u Gani. Dečko, Englez, bio lep k'o slika, metar devedeset pet, uvek okružen devojčicama, ono, Oxford, public school boy, veslač, hoće da pomaže svetu. Nije se vakcinisao, fasovao malariju, preživeo je jedno 3 dana u bolnici u Londonu, eno ga na groblju. Tragedija.
berman berman 09:28 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

Рецимо, док нисмо разумели концепт и исходиште гравитације, ми смо гатали да објаснимо зашто се и како планете крећу

a sad razumemo, osim što znamo opisnu formulu ( raste sa masom, pada sa kvadratom udaljenosti) , šta je čestica nositelj međudjelovanja , ako masa "zrači" te čestice , zašto ne gubi masu il energiju" . Osim toga naše današnje poznavanje gravitacije tvrdi da veštice ne mogu letiti na metli, no vjerujem da je iskustvo nekih blogerki suprotno "našem poznavanju" gravitacije
vcucko vcucko 10:13 20.04.2017

Re: Moze samo pitanje

princi
A ako te malarija zakači, uglavnom si najebao, doživotno.

Životno. Dečka iz mog officea u Londonu, zakačilo dok je bio u nekoj misiji, čini mi se u Gani. Dečko, Englez, bio lep k'o slika, metar devedeset pet, uvek okružen devojčicama, ono, Oxford, public school boy, veslač, hoće da pomaže svetu. Nije se vakcinisao, fasovao malariju, preživeo je jedno 3 dana u bolnici u Londonu, eno ga na groblju. Tragedija.

Koliko ja znam, malarija je zoonoza protiv koje nema vakcine. To što se pije je nekakva priprema za slučaj da te bocne, u smislu da organizam lakše podnese novouseljene podstanare.
I nije u pitanju samo Afrika i tropi, harala je malarija i u Makedoniji. Moj deda (majčin otac) je fasovao i preživeo kad je neke '37./38. služio kraljevu vojsku na bugarskoj granici, kod Krive Palanke. Poživeo je još ratničkih i bećarskih pola veka (partio '86.).
mlekac mlekac 10:30 21.04.2017

Re: Moze samo pitanje

vcucko
princi
A ako te malarija zakači, uglavnom si najebao, doživotno.

Životno. Dečka iz mog officea u Londonu, zakačilo dok je bio u nekoj misiji, čini mi se u Gani. Dečko, Englez, bio lep k'o slika, metar devedeset pet, uvek okružen devojčicama, ono, Oxford, public school boy, veslač, hoće da pomaže svetu. Nije se vakcinisao, fasovao malariju, preživeo je jedno 3 dana u bolnici u Londonu, eno ga na groblju. Tragedija.

Koliko ja znam, malarija je zoonoza protiv koje nema vakcine. To što se pije je nekakva priprema za slučaj da te bocne, u smislu da organizam lakše podnese novouseljene podstanare.
I nije u pitanju samo Afrika i tropi, harala je malarija i u Makedoniji. Moj deda (majčin otac) je fasovao i preživeo kad je neke '37./38. služio kraljevu vojsku na bugarskoj granici, kod Krive Palanke. Poživeo je još ratničkih i bećarskih pola veka (partio '86.).


Problem je što ta ameba može, u slučaju da se malarija ne primeti i ne leči na vreme - da izazove teška oštećenja jetre.

I što nema leka koji će dotičnu 100% isterati iz krvi. Tako da ume da se "vraća", to jest da se ponove napadi groznice.

A inače se, dan-danji, kod malarije upotrebljava kinin u kombinaciji sa nekim antibioticima i još nekim lekovima (pravo da ti kažem, kad sam je fasovala, nisam baš bila sva svoja, pa nisam popamtila čime su me sve lečili).

Uglavnom, poenta je da se na određeno vreme proveri da li se ameba u krvi "povampirila" i da ne pravi dodatnu štetu. Bar je meni tako objasnio moj doca u Bw.

A upravo zato što ne postoji 100% iskorenjenje amebe pri lečenju, napadi malarije su doživotna pretnja kad si je jednom imao.
alselone alselone 19:43 19.04.2017

Poverenje u farmaceutske kuce nije

slucajno izgubljeno.

Manipulacije samim lekovima, cenama, kolicinama aktivne supstance, istrazivanjima, nuspojavama, sama logika po kojoj se lece posledice a ne uzroci, su osnovni drajveri gubitka poverenja. To poverenje je toliko poljuljano da big farma na sve nacine pokusava da je vrati. Jedan od nacina je aktivna pozitivna kampanja u prakticno svim medijima. Na primer, u Americi se na radiju i TV-u reklamira ovaj satj (https://goboldly.com) koji treba big farmu da predstavi u kul svetlu.

NNN NNN 22:34 19.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

Samo da se potpišem ispod Alsa,
nemam nešto preterano vremena (ni kapaciteta ) da ozbiljnije kuckam,
a on kao da izvlači iz moje glave, samo još bolje!



jooscout jooscout 12:11 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

alselone
slucajno izgubljeno.

Manipulacije samim lekovima, cenama, kolicinama aktivne supstance, istrazivanjima, nuspojavama, sama logika po kojoj se lece posledice a ne uzroci, su osnovni drajveri gubitka poverenja. To poverenje je toliko poljuljano da big farma na sve nacine pokusava da je vrati. Jedan od nacina je aktivna pozitivna kampanja u prakticno svim medijima. Na primer, u Americi se na radiju i TV-u reklamira ovaj satj (https://goboldly.com) koji treba big farmu da predstavi u kul svetlu.


To sve stoji, i nije to jedina grana industrije u koju je poverenje izgubljeno. Medjutim, nikad neću razumeti ovaj argument, koji često odvede ljude u alternativne metode lečenja, "leči simptom a ne uzrok". Pa mnogim se bolestima uzrok ne zna ali lečiš simptomatski, kako nauka napreduje, sve više lečiš uzroke. Daj mi neki primer bolesti koji bi se mogao lešiti na izvorištu (a personalizovana genska terapija jeste na putu, ali avaj, ne još) a koju zla industrija leči namerno simptomatski? Pride, ne može se porediti američko tržište i evropsko ili japansko u smislu rasta cene, sistemi zdravstvene zaštite su drugačiji. Mislim, ok, možemo i da se vratimo da pletemo svi bambusove korpe, ali mi se javlja da bi nevoljko dao detetu da žvaće vrbovu koru mesto aspirina, jesam li u pravu?
alselone alselone 12:14 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

Daj mi neki primer bolesti koji bi se mogao lešiti na izvorištu (a personalizovana genska terapija jeste na putu, ali avaj, ne još) a koju zla industrija leči namerno simptomatski?


Evo na prvu ruku, ima jos sigurno - kozna oboljenja su cesto povezana sa radom unutrasnjih organa, pogotovo jetre, a lece se lokalno kremama.
alselone alselone 12:15 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

Mislim, ok, možemo i da se vratimo da pletemo svi bambusove korpe, ali mi se javlja da bi nevoljko dao detetu da žvaće vrbovu koru mesto aspirina, jesam li u pravu?


Ko mi jos jednom da primer sa granice razuma - teram u kurac. To sto postavljam zdravorazumska pitanja ne znaci da hocu da dete zvace koru, boggajebo.
jooscout jooscout 12:49 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

alselone
Daj mi neki primer bolesti koji bi se mogao lešiti na izvorištu (a personalizovana genska terapija jeste na putu, ali avaj, ne još) a koju zla industrija leči namerno simptomatski?


Evo na prvu ruku, ima jos sigurno - kozna oboljenja su cesto povezana sa radom unutrasnjih organa, pogotovo jetre, a lece se lokalno kremama.


Bambusove kore su bile šaljiva metafora, izvinte ako mi nije dozvoljena šega :) Opet mi nisi dao konkretan primer, koje kožno oboljenje i kako lečiti jetru? Evo na primer, moj mentor je radio na Parkinsonovoj bolesti (i radi još uvek). I šta mi sad nepobitno znamo? Da su oštećeni neuroni koji proizvode dopamin. Ali, lečimo ga još uvek simptomatski: davanjem levo dope redukuješ simptome, jer uprkos njegovim saznanjima da dolazi do agregacije posebnog proteina u posebnom delu mozga, ti to ne možeš još uvek da primeniš u praksi. Zašto? Ne znaš šta taj protein fiziološki radi, a i ne znaš da li je tu začetak bolesti. No, istraživanja traju. Kao ona epohalna otkrića: ovo-ono ubija ćelije raka! Da, ali u petri-šolji, a to isto radi i kiselina iz akumulatora.
alselone alselone 13:00 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

Opet mi nisi dao konkretan primer, koje kožno oboljenje i kako lečiti jetru?


Od obicnih tinejdzerskih bubuljica pa do ekcema, psorijaze i slicnih stvari koje se ne mogu izleciti zvanicnim kremama ali se mogu izleciti izmenom dijete koje utice na ciscenje organizma.

ovo-ono ubija ćelije raka!

Kakvi su lekovi za rak na primer? Cisplatin ubija koliko i rak, siguran sam.

Ne znam sto te toliko cudi ovo sto sam rekao, pa to je paradigma kako se radi.
jooscout jooscout 13:14 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

alselone
Opet mi nisi dao konkretan primer, koje kožno oboljenje i kako lečiti jetru?


Od obicnih tinejdzerskih bubuljica pa do ekcema, psorijaze i slicnih stvari koje se ne mogu izleciti zvanicnim kremama ali se mogu izleciti izmenom dijete koje utice na ciscenje organizma.

ovo-ono ubija ćelije raka!

Kakvi su lekovi za rak na primer? Cisplatin ubija koliko i rak, siguran sam.

Ne znam sto te toliko cudi ovo sto sam rekao, pa to je paradigma kako se radi.

? Ajoj pa mi ne pričamo o istoj stvari, kod bubuljica će ti svako savetovati promenu ishrane, i ne samo tu, i kod dijabeta i kod kardiovaskularnih bolesti, nije to zavera farmakomafije. No, dokle ti menjaš dijetu i pomažeš sebi, opet ti treba insulin. Mislim, izgleda da se ne razumemo. I još nešto, medicina je verovatnoća, nije kvantna fizika. Svaki, ali svaki lek ima neželjeno dejstvo, i koristi se onda kad benefit prevazilazi nuz efekte, ja ne znam šta je tu sporno. Ali, lekovima za jetru ekcem ne možeš lečiti, možeš onima koji pate da ublažiš simptome. I to je za sada sve. Pa ona kompanija koja prva proizvede lek ta će se i namlatiti para. Čudi me što tvrdiš (ili te ja ne razumem ?) da se ZNA za lek koji leči uzroke, ali se NAMERNO leči simptomatski.
alselone alselone 13:29 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

Čudi me što tvrdiš (ili te ja ne razumem ?) da se ZNA za lek koji leči uzroke, ali se NAMERNO leči simptomatski.


Nisam ovo rekao, nego sam rekao da je akcenat industrije na istrazivanju lecenja simptoma.

jooscout jooscout 13:35 20.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

alselone
Čudi me što tvrdiš (ili te ja ne razumem ?) da se ZNA za lek koji leči uzroke, ali se NAMERNO leči simptomatski.


Nisam ovo rekao, nego sam rekao da je akcenat industrije na istrazivanju lecenja simptoma.


Onda se izvinjavam što sam te pogrešno razumela. A akcenat u istraživanju nije na tome, nego su nam dometi takvi trenutno.
alselone alselone 08:49 22.04.2017

Re: Poverenje u farmaceutske kuce nije

A akcenat u istraživanju nije na tome, nego su nam dometi takvi trenutno.

He he he, opusti se, ne brani bas toliko usiljeno struku. Kazes - nije akcenat na tome, nego su takvi dometi. Prvo, mislim da su dometi tamo gde ih postavis, a drugo, akcenat je na onome sto radis, tako da dometi, nedometi, radi se to sto sam rekao.
gedza.73 gedza.73 20:00 19.04.2017

Osiguranje

Na jednom blogu si pisao o poljo osiguranjima.

Provericu pricu ali iz druge ruke ide ovako.

Lik se jurio sa osiguranjem nekih sedam, osam godina.
Na sve moguce nacine pokusali da iybegnu isplatu.
Regularno uplacena polisa osiguranja ali su oni poceli da tumace ugovor u svoju korist.

I dobio ih tek na medjunarodnom sudu. 200 000 eu.

U medjuvremenu su izmenili uslove polise tako da niko vise ne moze da ih dobije na isti nacin (platis, pa se bogu molis i da on i da osiguranje bude dobre volje).
krkar krkar 20:10 19.04.2017

Principi

gedza.73 gedza.73 20:25 19.04.2017

Re: Principi

Ja upotrebljavam ono sto mi koristi.
Ali ipak izbegavam (u stvari uopse ne pijem ta penusava sranja) pica zasladjena kukuruznim GMO sirupom.

Relativno skoro probusim ruku burgijom ya drvo (sto kaze Forest G. sranja se desaaju).

Sve to odrade doktori dobro, provere (malo i oni prosire rupu sa fi 8 na fi 10) i rana tesko zarasta uz sva previjanja i jod.

I tu mi utrape kremu koja se spravlja od biljcica secenih zlatnim srpom u prolece, kasnu jesen pod punim mesecom... Neki stari recepis

A radi (spasila neke silne EPS montere od opekotina, majstore od posekotina).

Nije bas sve novo korisno, niti je sve staro beskorisno. I obrnuto.



alselone alselone 20:17 19.04.2017

Pitanje za vaxxere

Ako se vec trebaju primati sve vakcine, jer tu nema sta da skodi, samo koristi - da li ste se vakcinisali protiv pticijeg gripa? Ili jos bolje svinjskog...?

Ako niste - zasto? Da li vas to cini antivaxxxerima?

Znam ko nije antivaxxer.


alselone alselone 20:22 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

.brisi.
milisav68 milisav68 20:51 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

alselone
Ako se vec trebaju primati sve vakcine, jer tu nema sta da skodi, samo koristi - da li ste se vakcinisali protiv pticijeg gripa?

Ili, da li koristite (dajete deci) baš svaki lek, sirup, antibiotik koji lekar prepiše?

Mislim, medicina, odnosno farmacija je postala baš unosan posao, gde više nije dovoljno samo da si zdrav, već i da si lep.

A i ta istraživanja na koje se mnogi pozivaju, mogu da se naruče i lepo plate.

Hoću da kažem da ima tu materjala za razmišljanje.
zilikaka zilikaka 21:15 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Ako se vec trebaju primati sve vakcine, jer tu nema sta da skodi, samo koristi - da li ste se vakcinisali protiv pticijeg gripa? Ili jos bolje svinjskog...?


Čekaj, i ja kao mašinac znam da je grip bolest od koje nema sigurne vakcinacije. Inače bi odavno bila iskorenjena. Dakle, te prognoze koja varijanta virusa kako mutirana će biti hit sezone su...mošdabude i nemora da znači. Može da do treće kuće bude baš tako i onda mutira kod Komšija Pere i eto tebi belaja.

Upravo to i jeste bio strah od ono svinjskog gripa, u čega će se možda izroditi, ako se sećaš.
Znači, vakcina bi možda bila efikasna. Možda.
Ja lično sam tad pitala nekoliko lekara kojima verujem i listom su rekli da će oni primiti vakcinu jer su na to bili obavezni ali da svojoj deeci i bližnjima neće dati.

Kod MMR vakcine je druga priča. Moja generacija se sa tim bolestima suočavala normalno i znam da morbili umeju da budu gadni, naročito po srce, ako se dobro sećam. Ja odradila sve.
Zauške dobro pamtim na sebi. Ne znam da sam preležala išta mučnije.
Rubeolu sam zakačila već kao odrasla, student, i tad su rekli da je odlično što jesam zbog poznate opasnosti za trudnice. Kod njih gadno što imaju lak oblik i ljudi ne znaju da li su ih imali niti su nekad svesni da ih imaju.
angie01 angie01 22:29 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Znam ko nije antivaxxer.


bas sam htela isto da primetim.

za vreme epidemije pticijeg gripa, u Kenjadi se isto tako nudila neka vakcina-skoro, pa mora- tamo su bolest doneli kosooki stanovnici, kada su se vratili iz posete svojim izvornim zemljama, a za bozicne praznike,...elem, krenu svi poslusno da se pelcuju, pa i moje drugarice uredno odvele decu,...ja otisla kod nase doktorke i pitala je sta da radimo, a ona ( zavrsila dva puta medicinu, u Svici i u Kenjadi, jer ovi cuvaju svoje "trziste", posto je dobila preporuku da savetuje da se vakcinisanje obavi, kaze mi- ja moje dete necu da vakcinisem...

tamo su pedijatri savetovali i kao obaveznu vakcinu protiv meningitisa,...sto smo isto izbegli, a po savetu nase doktorke,...slicno izrecenom.

mene na ovom blogu fascinira kolicina doktora amatera, koji sve znaju i to bez ostatka- link ovaj, istrazivanje ono,...a cela frka je nastala posle mnogih slucajeva pojave autizma posle uzimanja mmr vakcine- evo kada ja znam dvoje dece, istog godista, koja su upravo posle vakcine dozivela potpumu promenu- da li je ona razlog, ja ne mogu da sa sigurnoscu da tvrdim, kao njihovi roditelji- niti sam strucna u toj oblasti, niti znam da l medju tim vakcinama ima neke razlike u serijama, mestima proizvodnje i sl, niti da l sva deca na isti nacin tu vakcinu podnose, ili je prosto veca pozitivna prolaznost dovoljan razlog, da se o nekom manjem procentu cuti, fejkuju podaci ili sta god takvo,...ja pojma nemam, a isto tako imam u blizini razne lekare, direktore ovoga i onoga i svi se u nesto u sta veruju kunu.

ja sam moju decu vakcinisala i nisam protiv vakcina, al bih zadrzala pravo na sumnju svega sto je proizvelo i neke druge rezultate od zeljenih- prosto se u ovome slazem sa Brajovicem, da to nije tako jednostavna tema.

a, za primer sa rizicnim trudnocama i napredtku medicine, koji je smanjio broj ruznih zavrsetaka ovakvih stanja vs prirodne selekcije,...razni su razlozi zasto je neka trudnoca podlozna losem zavrsetku, da ne razvijam temu, ali bilo koji nedostatak vezan za plod bi eventualno mogao da se podvede pod gorepomenutu selekciju, a on- taj nedostatak, se upravo zahvaljuci medicini moze na vreme utvrditi...sve ostalo su neke podrske druge prirode, koje zapravo spasavaju zdrav plod.
zilikaka zilikaka 22:40 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

ali bilo koji nedostatak vezan za plod bi eventualno mogao da se podvede pod gorepomenutu selekciju, a on- taj nedostatak, se upravo zahvaljuci medicini moze na vreme utvrditi...


Lepo bi bilo da je tako ali nije. Niti se sve trudnoće proveravaju toliko detaljno, niti su to lake i bezazlene provere, niti je nakon toga apsolutno sigurno da plog nema nedostataka. Za to nije potrebno neko veliko medicinsko znanje samo opšta informisanost.
princi princi 22:44 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

angie01
...

Izvini, ali ovo moram da kažem: samo se budala raspituje kod pedijatra o opravdanosti uzimanja vakcina. To je kao kad bi građevinskog inženjera pitala da ti uradi urbanistički plan, ili kad bi od programera tražila da ti projektuje nuklearnu elektranu.
angie01 angie01 22:47 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Lepo bi bilo da je tako ali nije. Niti se sve trudnoće proveravaju toliko detaljno, niti su to lake i bezazlene provere, niti je nakon toga apsolutno sigurno da plog nema nedostataka.


nisam ni rekla da je drugacije, niti sam htela da sirim temu- samo sam replicirala na- prirodnu selekciju,....

...tako da me molim te, zaobidjes intonacijom tipa,

Za to nije potrebno neko veliko medicinsko znanje samo opšta informisanost.

NNN NNN 22:48 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

da li ste se vakcinisali protiv pticijeg gripa? Ili jos bolje svinjskog...?
Pre nekoliko meseci čitam neki tekst o ovoj temi
(ko ima malu decu i u jogurt duva) i neki naš poznati imunolog (jebite me ne pamtim imena) sve detaljno objašnjava i onda u jednom trenutku otprilike kaže kako se on i deca svake godine obavezno vakcinišu protiv gripa,
ali su preskočili npr. 2013. jer tada nisu imali neki delotvoran soj štaveć, a on ima detaljne uvide i to zna i blablabla...
Naravno niko tada od upućenih imunologa i zvaničnika nije javno pozivao da se te godine preskoči vakcinacija jer je u pitanju "ušećerena vodica",
a zna se da je jedna od nus pojava masovne vakcinacije i zarada "farmaceutske mafije"...

Dakle, mali đokica zaključak:
nevakcinisanje vas čini glupim,
vakcinisanje vas ne čini pametnim.

angie01 angie01 22:59 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Izvini, ali ovo moram da kažem: samo se budala raspituje kod pedijatra o opravdanosti uzimanja vakcina.


pa dobro, morao si,...e al sad izvini, ne znam na sta si tacno razumeo...


u prvom slucaju, koji sam navela, radi se o nasoj doktorki- family doctor,...mislim, taj tip lekara je i navodio svoje pacijente da se vakcinisu protiv pticijeg gripa, tako da ne znam koga neko ko nije budala pita za tako nesto....a, eto ona mi rece da nije bas uputno...

u drugom slucaju je pedijatar mog sina predlagao vakcinu za meningitis- skoro da je preporucivao kao obaveznu, iako nije- pa sam ja opet pitala nasu family doctor- jer je i ona imala dete slicnog uzrasta i prosto mi je trebala neka podrska strucnog lica, jer sam ja bila protiv te vakcine kao obavezne,- isto, ne znam koga bi ti kao, nebudala kosnultovao?
narcis narcis 23:04 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Zauške dobro pamtim na sebi. Ne znam da sam preležala išta mučnije.

i ja ih pantin, iz tog doba ne pantin ništo ali zauške pantin i dan danas ne jedem sutlijaš, pošto su me tad hranili isključivo sutlijašen na vodu pravljenin.
princi princi 23:04 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

isto, ne znam koga bi ti kao, nebudala kosnultovao?

Pobogu, ako je incidenca neke bolesti 1 u 100, ako je smrtnost od te bolesti 1 u 100, a ako ti je mogućnost komplikacija i side effecta vakcine 1 u milijardu, jel ti treba doktor da odlučiš da li dete treba vakcinisati ili ne?
zilikaka zilikaka 23:06 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

...tako da me molim te, zaobidjes intonacijom tipa,

Za to nije potrebno neko veliko medicinsko znanje samo opšta informisanost.

Neću bre da se svađam nego sam se osetila prozvanom kod one tvoje opaske o doktorima amaterima.
Konkretno ja sam tokom celih studija, i nešto posle toga pored sebe imala sve same medicinare, pa čovek i nevoljno dosta toga ukači.
( A poznato je da čim imaš bar dva medicinara u društvu, oni neće propustiti priliku da porazgovaraju o struci.)
angie01 angie01 23:14 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Neću bre da se svađam nego sam se osetila prozvanom kod one tvoje opaske o doktorima amaterima.


shvatila sam:))),...al brate pogledaj na sta lici ova rasprava, sa sve intonacijom i gardom, a upravo, jer svi imaju nekog docu i culi su i znaju,...
i teski afekat upucen suszdrzanima,...nisam procitala sve komentare, ali nisam u ovima koje jesam, primetila da se bilo ko izjasnio protiv vakcine, samo su neki dali i neke druge primere, vidjenja....
angie01 angie01 23:17 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Pobogu, ako je incidenca neke bolesti 1 u 100, ako je smrtnost od te bolesti 1 u 100, a ako ti je mogućnost komplikacija i side effecta vakcine 1 u milijardu, jel ti treba doktor da odlučiš da li dete treba vakcinisati ili ne?


znaci, nisi budala, ako a priori pristanes, a budala si ako pitas strucno lice, kada imas dilemu?!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:20 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

a zna se da je jedna od nus pojava masovne vakcinacije i zarada "farmaceutske mafije"..


Ovo je izgleda zaštitni znak koji ide ili ispred ili iza nekog već Proverenog Bisera za vakcine i slične stvari ;>

Elem:

ali su preskočili npr. 2013. jer tada nisu imali neki delotvoran soj štaveć, a on ima detaljne uvide i to zna i blablabla...
Naravno niko tada od upućenih imunologa i zvaničnika nije javno pozivao da se te godine preskoči vakcinacija jer je u pitanju "ušećerena vodica",


Niko, pa ni tzv. "naš poznati imunolog" ne može na početku sezone da zna koji će soj zaista da preovlađuje, a ako sačeka da "sazna", onda je već prošla maltene sezona kada vakcinacija i pomaže.

Dalje - jedina razlika u sezoni 2013-14 je bila ta da je preovlađujući soj bio onaj ovde čuveni pandemski H1N1 iz 2009. godine.

I gle čuda - vakcina je bila itekako delotvorna prema tom soju, tako da nema ni govora o nekakvoj "šećernoj vodici".

A da ne bude da si pogrešno zapamtio godinu - prethodne godine su bile standardne - A H3N2 kao preovlađujući soj, uz manji broj A H1N1 (i naravno uvek i B).

Inače uvek sam kupujem vakcine za grip u apoteci, pa uvek i pročitam za koji su soj te godine - i koliko se sećam (mada i podaci sa CDC sajta pomažu ) nije bilo nikakve razlike u vakcinama tih godina.

Možda je Imunolog Na Glasu, nešto bio čitao o četvorovalentnim vakcinama - koje su krenule valjda od 2013. pa po klasičnom "ma da ja ostavim zatvorene prozore tokom pomračenja Sunca, sigurno je sigurno", rešio da se te godine ne vakciniše ;> ali koliko se ja sećam ovde su i dalje bile stare trovalentne, pa ni to ne mere biti razlog.
princi princi 23:23 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Angie, izvini, izgleda da sam ja tebe ipak precenio. Zbog takvih kao što si ti i treba da postoji zakon.
narcis narcis 23:27 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

ne znam koga bi ti kao, nebudala kosnultovao?

ja nitkog. u životu san sreo 5-6 čoveci koji su preležali meningitis, nijedan nije pod libelu ostao, sv i su retardi posle te bolesti, niti sam čuo da je iko preležao meningitis a ostao normalne pameti. jedan od tih ljudi koje sam sreo je moj ujak.
meni nikakav doktor ne treba da mi kaže da moram da vakcinišem dete protiv mmeningitisa, protiv zauški , to sam preležao, protiv maloh boginja i to sam preležao pošto za moju generaciju te vakcine nisu još bile izmišljene. a to što pričaju da su stare vakcine bile bolje, to je tek glupost. dobro se sećam da je i tad bilo nesreća koje su se povezivale sa vakcinom.
mislim da je kod nas veći problem čuvanje vakcina i njihova zdravstvena ispravnost, pitanje ko i kako čuva te vakcine.
zilikaka zilikaka 23:34 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

nisam procitala sve komentare, ali nisam u ovima koje jesam, primetila da se bilo ko izjasnio protiv vakcine, s


Kako bre ozbiljan čovek može da se izjasni protiv?
Iz opšte informisanosti svi znamo čemu služe vakcine i da je to načelno možda najpozitivnija stvar medicine.
Isto tako znamo da ne postoje ozbiljni dokazi da je baš ta MMR vakcina uzrok autizma.
S jedne strane imamo sumnju, uglavnom neukih i možda emotivno zaslepljenih a s druge niz istraživanja sa raznih mesta da ne postoji veza.

Ovde niti ima ljudi dovoljno stručnih da se upuste u ozbiljnu diskusiju niti je pa ovo mesto za takve diskusije. Ostaje nam da između površne informisanosti i znanja opredelimo stranu.
Ja lično jako pravim razliku između ta dva, u korist znanja.


princi princi 23:36 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

mislim da je kod nas veći problem čuvanje vakcina i njihova zdravstvena ispravnost, pitanje ko i kako čuva te vakcine.

Ne, poseban problem je što nijedna vakcina ne obezbeđuje 100% imunitet. Zato je i bitno da što više ljudi bude vakcinisano. Jer kad taj vaccination rate ili kako se zove padne ispod nekog % (koji je dosta visok, negde oko 85%) onda je ugrožen i herd immunity. Tako da se ovi anti vaxxeri ne igraju samo sa sudbinom svoje, nego i sa sudbinom druge dece. Zato se to mora rešavati zakonom i u primeni tog zakona biti nemilosrdan: ako nećeš da vakcinišeš dete, marš u pizdu materinu i ne vraćaj se.
angie01 angie01 23:36 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Angie, izvini, izgleda da sam ja tebe ipak precenio


ne, izvini ti,...prvo sto se nisam obratila za savet nekom nadri lekaru, nego doci, pa nekako ne ispada to sto pokusavas da mi ucitas, a drugo, sto nisam ignorisala tvoj prvi komentar, jer mi je ono budala, vec jasno dalo do znanja u kome pravcu teras raspravu.


princi princi 23:38 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Ovde niti ima ljudi dovoljno stručnih da se upuste u ozbiljnu diskusiju niti je pa ovo mesto za takve diskusije. Ostaje nam da između površne informisanosti i znanja opredelimo stranu.
Ja lično jako pravim razliku između ta dva, u korist znanja.

Ma, pobogu ljudi, to su pitanja javnog zdravlja, života u društvu, zajednici, to nema veze s medicinom. To je kao da pitaš lekara kojim kaladontom da pereš zube i da li uopšte prati zube.
princi princi 23:51 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

angie01
Angie, izvini, izgleda da sam ja tebe ipak precenio


ne, izvini ti,...prvo sto se nisam obratila za savet nekom nadri lekaru, nego doci, pa nekako ne ispada to sto pokusavas da mi ucitas, a drugo, sto nisam ignorisala tvoj prvi komentar, jer mi je ono budala, vec jasno dalo do znanja u kome pravcu teras raspravu.



Ti si stvarno potpuno jedinstvena i fascinantna kombinacija totalne ignorancije, neukosti, primitivizma, malograđanštine i agresivnosti. Svaki sekund proveden u nekoj prepisci s tobom je kao kamen bačen u bunar.
zilikaka zilikaka 23:52 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Ma, pobogu ljudi, to su pitanja javnog zdravlja, života u društvu, zajednici, to nema veze s medicinom. To je kao da pitaš lekara kojim kaladontom da pereš zube i da li uopšte prati zube.


Hajde da je poređenje ok, pod uslovom da naveliko krene pokret sumnje da kaladont izaziva upalu pluća, aritmiju ili šuljeve.
Onda ostaje pojedincu da formira ili ne formira lično uverenje po tom pitanju. Mada, u konkretnom slučaju to uverenje ne bi smelo da utiče na procenat realizacije, jer zbog opšteg interesa mora postojati mehanizam prisile.

Dakle, lični stav pojedinca je nevažan. Isto ko što ja il bilo ko drugi možemo posumjati da je neki most dobro dimenzionisan ali nam ta sumnja ne daje pravo da vršimo bilo kakve izmene.
angie01 angie01 23:52 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Kako bre ozbiljan čovek može da se izjasni protiv?


koliko kapiram- svi su za vakcinu, znaci, nema potrebe da se zaostrava intonacija.


Iz opšte informisanosti svi znamo čemu služe vakcine i da je to načelno možda najpozitivnija stvar medicine.


znaci- to.

Isto tako znamo da ne postoje ozbiljni dokazi da je baš ta MMR vakcina uzrok autizma.


pa tako nesto tesko da cemo saznati,...a evo, mnogi roditelji autisticne dece upravo tako nesto tvrde- ja licno poznajem dvoje, kao sto rekoh, deca su isto godiste, do vakcinacije je bilo sve ok...mislim, sva deca ne reaguju isto ni na mleko, neka su alergicna, drugacije reaguju na svasta nesto, mozda u nekom malom procentu postoji neka drugacija reakcija sa posledicama- pojma nemam,...prosto ni na razne lekove ljudi ne reaguju isto,...eto, ja licno, kao i jos neki od sagovornika, ostavljam neki prostor koji je nedovoljno jasan i istrazen...koji, kao sto sam razumela i te druge, ne dovodi u sumnju nuznost vakcinisanja.


zilikaka zilikaka 23:56 19.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

ostavljam neki prostor koji je nedovoljno jasan i istrazen..koji, kao sto sam razumela i te druge, ne dovodi u sumnju nuznost vakcinisanja.

Pa eto, i sama kažeš, nema valjanog razloga da ozbiljan čovek može da se izjasni protiv.

EDIT:
ja licno poznajem dvoje, kao sto rekoh, deca su isto godiste, do vakcinacije je bilo sve ok...

Ja pa lično znam slučaj gde roditellji (od kojih jedan neuropsihijatar) sumnjaju da je okidač bio opekotina nakon prevrtanja džezve sa vrelom vodom.
Pa ti budi pametan...
angie01 angie01 00:07 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Ti si


ovo su generalno, najbedniji komentari, koji su na zalost postali mejn strim na ovom mestu,...i preporucuju njihove autore.




angie01 angie01 00:14 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

i sama kažeš, nema valjanog razloga da ozbiljan čovek može da se izjasni protiv.


ni u jednom trenutku nisam rekla drugacije.



Pa ti budi pametan...


:)))

a evo, starije dete sam vakcinisala na klinici za infektivne i tropske bolesti nekom vakcinom koja je bila na spisku i bila preporucena za zemlju u kojoj smo neko vreme ziveli i dete od te vakcine dobije herpes zoster- sto je medicinski ustanovljeno,....i jos nam je receno, da se to povremeno desava- nisu bili uopste iznenadjeni.
zilikaka zilikaka 00:26 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

a evo, starije dete sam vakcinisala na klinici za infektivne i tropske bolesti nekom vakcinom koja je bila na spisku i bila preporucena za zemlju u kojoj smo neko vreme ziveli i dete od te vakcine dobije herpes zoster- sto je medicinski ustanovljeno,....i jos nam je receno, da se to povremeno desava- nisu bili uopste iznenadjeni.


Moj klinac je pa prvo fasovao jak brohitis i odmah uz to i ovčije boginje.
Lekari oupšte nisu bili opušteni zbog te kombinacije. Lečenje išlo vrlo pažljivo i polako upravo zbog mogućih komplikacija. Svakodnevni pregledi i provere.
Epidemiolog je prokomentarisala da je šteta što nemamo i za varičele redovnu vakcinu (bar je tad nije bilo), jer bi upravo takve slučajeve predupredila.
angie01 angie01 00:27 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

ja nitkog. u životu san sreo 5-6 čoveci koji su preležali meningitis, nijedan nije pod libelu ostao, sv i su retardi posle te bolesti, niti sam čuo da je iko preležao meningitis a ostao normalne pameti. jedan od tih ljudi koje sam sreo je moj ujak.


imas vise vrsta meningitisa i za neke postoji vakcina koja nije obavezna i prpeorucuje se kod nekih rizicnih grupacija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:42 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

New Meta-analysis Confirms: No Association between Vaccines and Autism

... The possibility of decreased risk was strongest for the MMR vaccine, with an odds ratio of 0.84, or a 16 percent risk reduction...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:49 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Zato se to mora rešavati zakonom i u primeni tog zakona biti nemilosrdan: ako nećeš da vakcinišeš dete, marš u pizdu materinu i ne vraćaj se.


Ovde kod nas u zabiti je upravo tako. Oćeš da ti dete ide u obdanište - donesi potvrdu od lekara da je primilo sve predviđene vakcine. Ako nećeš, uzmi bebisterku. Prosto, i nema prenemaganja.

krkar krkar 05:58 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Pobogu, ako je incidenca neke bolesti 1 u 100, ako je smrtnost od te bolesti 1 u 100, a ako ti je mogućnost komplikacija i side effecta vakcine 1 u milijardu, jel ti treba doktor da odlučiš da li dete treba vakcinisati ili ne?


krkar krkar 06:13 20.04.2017

Re: Pitanje za vaxxere

Kako bre ozbiljan čovek može da se izjasni protiv?
Iz opšte informisanosti svi znamo čemu služe vakcine i da je to načelno možda najpozitivnija stvar medicine.
Isto tako znamo da ne postoje ozbiljni dokazi da je baš ta MMR vakcina uzrok autizma.
S jedne strane imamo sumnju, uglavnom neukih i možda emotivno zaslepljenih a s druge niz istraživanja sa raznih mesta da ne postoji veza.

Ovde niti ima ljudi dovoljno stručnih da se upuste u ozbiljnu diskusiju niti je pa ovo mesto za takve diskusije. Ostaje nam da između površne informisanosti i znanja opredelimo stranu.
Ja lično jako pravim razliku između ta dva, u korist znanja.


Eto, za normalne je ovo sve što ima da se kaže i što treba da se kaže.

Za ostale - blog traje 7 dana pa serite.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana