Budućnost| Društvo| Gost autor

Pismo ocu

angie01 RSS / 06.04.2017. u 17:29

 

 gost autor: mladi gospodin, Ivan Mandic, student iz Krusevca

 

_thumb-koverta-pismo.jpg
 

 

 

"Pita me otac šta je svrha ovih protesta...a vidim i ostali se to pitaju i zašto nismo na izborima srušili vlast ako nam ne odgovara.. Krenuću redom... Čitaj stari, a čitajte i vi ostali... Predsednički izbori su samo uzrok onoga što u narodu tinja već godinama... Ljudi koji su na ulicama, ne žele više da nemaju posao samo zato što nisu SNS.

Nemaju nikakva prava samo zato što nisu SNS. Nemaju nikakvu budućnost u Srbiji ako SNS ne postanu. Studenti su na ulici jer ne žele više da im tamo neke Mali, Slinavi ljudi kupljenim diplomama i plagijatima uzimaju mesta, a da oni ostavljaju svoje porodice kako bi potražili život u drugim državama gde će im ta diploma služiti svrsi.

 

protest-beograd-foto-damir-dervisagic-1491417042-1150501.jpg Foto: Kurir

Ne želimo više da nam u Nemačku, Italiju, Švajcarsku, Austriju odlaze prijatelji, porodica, poznanici i drugi koji nam život upotpunjuju samim svojim postojanjem... Takođe, nećemo da se više deca leče SMS porukama i da sva umiru, dok se vlast razmeće svojim bilbordima, reklamicama po banderama i plakatima 365 dana u godini? Ne želimo više da nam otvaraju kontejnere, bandere, rukohvate, zaseoke, ograde i šahte. Razumete li to?

Ne želimo da sedimo i gledamo samo vas na televiziji, non stop i da manipulišete nama. Hoćemo da ljudi vide da postoji i neko drugi u ovoj državi ko nije samo Vučić! Ne želimo više da se sat rada plaća 130 dinara, da nas u rođenoj zemlji eksploatišu Korejanci, Japanci, Nemci, Amerikanci, Rusi, Šveđani nego da nas plaćaju isto kao i njihove radnike u njihovim zemljama. Ako ne žele, neka idu.

Ne želimo više da deca plaćaju udžbenike, da se u vrtiće upada preko veze. Ne želimo više da nas Informer plaši ratovima ni građanskim ni sa komšijama Hrvatima, Slovencima, Bosancima, Makedoncima, Crnogorcima i da nas svađa sa svima.

protest-beograd-foto-damir-dervisagic-1491417042-1150507.jpg Foto: Kurir

Da nam piše svakog dana o državnim udarima, atentatorima iz Jajinca i ostalim glupostima. Ne želimo više da nas prebijate na ulici, uzimate materijal, da nam ubijate decu, očeve, novinare, rušite kuće, pretite izvršiteljima, držite na poslovima po 3 meseca, da nas iskorišćavate dok radimo na crno, da nas malteretirate, ucenjujete poslom, egzistencijom, porodicom, životom dok tužilaštvo, policija i Sudovi okreću glavu.

Nećemo više da nam govorite da smo ološ, neradnici, narkomani, Soroševci dok oslobađate tajkune, kriminalce, mafijaše. Ne želimo više da nam par ljudi kreira ceo život i da nas biraju, dok nas dele na NJIHOVE I nas TUĐE po partijskoj knjizici! Neću, bre, da znam ni ko je predsednik, ni ko je premijer, ni ko je ministar, ni ko je gradonačelnik, ni ko je "građanin", ama ništa!

Nema ovo više nikakve veze sa politikom. Ima veze sa životom svih nas. Mladih, starih, svejedno je. To se brani na ulicama ovih dana, ne vlast, nego čast. Ništa više.Treba da vas je sramota sve što uopšte i pitate posle 27 godina mučenja u ovoj patetičnoj Srbiji, zašto smo na ulicama!

Sram vas bilo što ćutite, savijate glavu i glumite demokratsko društvo i što ste dozvolili da studenti i deca brane ovu jadnu državu koju ste nam VI stariji ostavili ovakvu kakva je danas! Sram vas bilo penzioneri što ste dozvolili da izdržavate svoju decu i unuke, što ne možemo da se zaposlimo, radimo, sagradimo kuće, kupimo stanove, napunimo frižider kako ste vi to nekada mogli!

Sram vas bilo svakog sendivča, deterdženta, brašna, soli, šećera, blokčića, upaljača i novca koje ste uzeli i kojim ste pristali da čitavih 27 godina imamo samo ratove, siromaštvo, urušene institucije i državu u rasulu! Sram vas bilo za sve bre! Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!I samo da ćutite jer ćutali ste i kada nije trebalo da ćutite! Nekome vlast, nekome čast! E, to je svrha...".



Komentari (356)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 14:25 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
oni taso, imaju pravo da izadju i kazu sta misle, gresili u nekim koracima ili ne- sto stvarno ne znam, gde je glavna greska u iskrenosti i sponaosti izrazavanja protest prema necemu sto svi znamo da je tako,....kao i to, da smo mi svi pokazali, da nismo znali bolje- jer sad ne bi morali oni da ponovo "grese".

Pa ko im brani?

I šta je problem ako se kaže - deco oprez, nemojte i vama da uvale Čedu?

Sama kažeš - mi nismo znali bolje - pa kad nismo znali bolje, onda nismo ni merodavni da ih tapšemo po ramenu.


anonymous anonymous 15:07 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci


milisav68
15:25 09.04.2017
Re: Beskicmenjaci


I šta je problem ako se kaže - deco oprez, nemojte i vama da uvale Čedu?


Одлична парола.

Кад бих изашао њу бих носио.


ДЕЦО ОПРЕЗ !
НЕМОЈТЕ ДА И ВАМА УВАЛЕ ЧЕДУ, ШРЕДЕРА ИЛИ КУРТЗА !





angie01 angie01 16:14 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Претече ме за длаку.


bogtemazo, taso, dok procitam sta si sve napisao, zaboravim o cemu se radi...

a nije uopste komplikovano i ucitavas mi nesto sto niti mislim, niti radim,

naprotv- ja ti sve lepo kazem, bez krugova oko Kragijevca, a ti pocnes od jednog, da bi posle jedno 112 kruzenja, zavrsio sa necim sasvim pedesetim.

ti bi hteo da kazes, al posto je malo kakano, onda to okolonaokolo, pa kada ti se skrene paznja da se razumelo, onda novi krugovi drame, patetisanja i krivice drugih sto su reagovali, sa sada izvrtanjem svega i toga sto si ti i onoga sto su drugi napisali.

a prosto iz svega ispada da vas ima dosta koji vole sto je ovako- zasto- ne znam, po onome sto pisete, najblize ( po raznim blogovima) mi je tumacenje-zato sto postoji neki privid nacionalistickog konteksta koji vam je blizak, inace ne vidim nista drugo za sta bih mogla da se uhvatim kao opravdanje ovoj i ovolikoj opstrukciji necega sto ne dolazi ni od kakve politicke udruge, nego iz bazicne potrebe za normalnim zivotom.

drugo, kad si vec pomenuo feliksa- neobicno je to sto to radi upravo ekipica koja se na njegove vise nego sovenske izjave, uredno slagala sa njim, branila ga a ti jos dramio,...pe me je u tom smislu jos oklevetala da sam kriva za njegovo banovanje- sa kojim nemam nista,....a niko se nije strecao na gomile uvreda kojima je castio neistomisljenike- cekaj, sad sve ovo sto si odheklao, probaj da obrnes, tako da se odnosi na one sa kojima se ne slazes,pa ces videti, da je uz svo ucitavanje, izvrtanje i ostalih popularnih metodologija, nekorktnost na nekoj drugoj strani od one za koju ti tvrdis da jeste- i tu se nikada nisi pobunio, nisi pitao, pa cekaj, da l ovi ljudi imaju pravo da kazu sta misle o tome i tome,...ono, obicno kucno vaspitanje:)))


Ништа више. Обично домаће кућно васпитање које инсистира на томе да свакога треба прихватити као људско биће које има своје достојанство и свој интегритет, право на сопствено мишљење и право да то мишљење и каже гласно, без обзира колико се слагали с тим или не.

ovaj rad:)).

pri tome, stavovi koju si izneti u komentarima na blogovima koje je kacio feliks, a od strane tvojih istomisljenika- su bili rigidno retrogradno ljoticevski i fasitoidni- znaci, nesto sto se civilizacija- ma sta to znacilo- vec dogovorila da nije prihvatljivo,....sad, sto se ceka svaka prilika da se ostavi neko govance, sto bi rekla tess, 9 pa i blogovi o studenskim demonstracijama protiv svega sto u zemlji nije dobro), i ne bira se nacin komunikacije sa oponentima- kao da ste svi na nekom tajnom sektaskom zadatku- tu nikada nemas primjedbi, verovatno lupas i preporuke tim komentarima, a odmah pocnes da kmecis i da se prenemazes, kad sve to skupa nije bas lagodno proslo, da se na miru cerekate nama glupima, ili sta?
angie01 angie01 16:17 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

I šta je problem ako se kaže - deco oprez, nemojte i vama da uvale Čedu?


samo sto nije to receno, milisave.

znaci, da je to, kaze se, napred deco, bravo, pazite samo da vam se ne prisljamci neki novi ceda....mislim, nije tesko napraviti razliku u namerama.
milisav68 milisav68 17:01 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
samo sto nije to receno, milisave.

znaci, da je to, kaze se, napred deco, bravo, pazite samo da vam se ne prisljamci neki novi ceda....mislim, nije tesko napraviti razliku u namerama.

Pa ni oni nisu u startu formulisali zahteve.

A nije da sam baš neinformisan.

Znači da je "naše" gunđanje dalo rezultate, jer je to posle "usaglašeno".

Mislim, nije teško razumeti kritiku, samo ako se hoće.
angie01 angie01 17:36 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Pa ni oni nisu u startu formulisali zahteve.


al su rekli zasto su izasli- u intervjuima, i na transparentima,...to sto su nespremni bili je jos jedan dokaz njihove spontanosti i iskrenosti, za razliku od raznog palamudjenja odraslih- izvini- oni imaju apsolutno pravo da se bune protiv cega god hoce, a narocito ako je to nesto ovako vazno i istinito.


Mislim, nije teško razumeti kritiku, samo ako se hoće.


ma cvrc....procitaj sta je samo napisano na ovom blogu- mislim svim tekstovima vezanim za temu,....ko da su pristigli djuka, vulin, krle i pedjica....


ovoj deci- juce je bilo 80 000 ljudi na ulicama- nisu prisli i pomogli ni profesori, (sns poslusnici), sto se nikada nije desilo i sto je sramota,...devedesetih su profesori bili sa svojim studentima,....pre par godina, opet za vreme sns-a, kada su deca protstvovala zbog krsenja zakona i trazenja da plate skolarine, ikao imaju dovoljno bodova za budzet,...opet su profesori zatajili i posle se demonstrantima jos svetili na ispitima.

ti kao da ne kapiras kakav je nenormalan sistem uspostavljen.
milisav68 milisav68 17:48 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
izvini- oni imaju apsolutno pravo da se bune protiv cega don hoce, a narocito ako je to nesto ovako vazno i istinito.

Pa ko im brani?
ma cvrc....procitaj sta je samo napisano na ovom blogu- mislim svim tekstovima vezanim za temu,....ko da su pristigli djuka, vulin, krle i pedjica....

Uh, ko nije sa nama taj je...Đuka, Vulin, Krle...

Ovakvu uvredu nisam očekivao od tebe.

angie01 angie01 18:00 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Pa ko im brani?


ne brani im jer ne moze- al zvoca, ucitava, klevece,...oni su ovo/ono, oce sve na gotovo, placenici, sosrsevci hoce da destabiliziju demokratiju:)),...nisu jasno izneli zahteve, sta 'oce uopste, lenjivci, nemaju pojma....

ne kapiram sta hoce kritizeri?... je l njima dobro? sta li?




Uh, ko nije sa nama taj je...Đuka, Vulin, Krle...


pa ne, ne nije ko nije s nama,...nego zasto, sta je ideja, zasto smeta?

djukavulinkrle... znaju zasto.
emsiemsi emsiemsi 18:33 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand
Е, мој "демократо"...

Важно да си на себе накачио етикету "демократа", а изнутра си нетрпељив према туђем супротном мишљењу као да си неки Стаљинов партијски апаратчик...

Ja sebe nikad nisam nazvao ni demokratom ni bilo čime sličnim.
A nisam ni tebe logoreičnim ljotićevskim skribomanom, ali evo sad ću:
ti si logoreični ljotićevski skriboman-davež, i do bola patetični gnječikurac.
Ako ćemo već da se kvalifikujemo.

Bajdvej, šta će to ono "ovaj" uz svako pominjanje bloga B92? jel to neka šifra ili uzrečica?

Ниси у праву !

milisav68 milisav68 18:39 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
ne brani im jer ne moze- al zvoca, ucitava, klevece,..

Pa to isto ti radiš na drugačije mišljenje.
nisu jasno izneli zahteve, sta 'oce

Pa ne mogu blanko da im dam podršku, valjda je to normalno.

Ili ne treba ništa da pitam samo da se pridružim.
ne kapiram sta hoce kritizeri?... je l njima dobro? sta li?

Pa hoće odgovore.

Nije nam bilo dobro ni pod Miloševićem, pa smo bili izigrani.

U čemu je problem sa postavljanjem pitanja?
pa ne, ne nije ko nije s nama,...nego zasto, sta je ideja, zasto smeta?

Ko smeta?
tasadebeli tasadebeli 19:48 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand
Е, мој "демократо"...

Важно да си на себе накачио етикету "демократа", а изнутра си нетрпељив према туђем супротном мишљењу као да си неки Стаљинов партијски апаратчик...

Ja sebe nikad nisam nazvao ni demokratom ni bilo čime sličnim.
A nisam ni tebe logoreičnim ljotićevskim skribomanom, ali evo sad ću:
ti si logoreični ljotićevski skriboman-davež, i do bola patetični gnječikurac.
Ako ćemo već da se kvalifikujemo.

Bajdvej, šta će to ono "ovaj" uz svako pominjanje bloga B92? jel to neka šifra ili uzrečica?



Е, јебига!

Лепо неки кажу да је будалама џабе причати.

А ја оптимиста, не верујем у то... Увек се тако зајебем.
emsiemsi emsiemsi 20:08 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
Претече ме за длаку.


bogtemazo, taso, dok procitam sta si sve napisao, zaboravim o cemu se radi...

a nije uopste komplikovano i ucitavas mi nesto sto niti mislim, niti radim,

naprotv- ja ti sve lepo kazem, bez krugova oko Kragijevca, a ti pocnes od jednog, da bi posle jedno 112 kruzenja, zavrsio sa necim sasvim pedesetim.

ti bi hteo da kazes, al posto je malo kakano, onda to okolonaokolo, pa kada ti se skrene paznja da se razumelo, onda novi krugovi drame, patetisanja i krivice drugih sto su reagovali, sa sada izvrtanjem svega i toga sto si ti i onoga sto su drugi napisali.

a prosto iz svega ispada da vas ima dosta koji vole sto je ovako- zasto- ne znam, po onome sto pisete, najblize ( po raznim blogovima) mi je tumacenje-zato sto postoji neki privid nacionalistickog konteksta koji vam je blizak, inace ne vidim nista drugo za sta bih mogla da se uhvatim kao opravdanje ovoj i ovolikoj opstrukciji necega sto ne dolazi ni od kakve politicke udruge, nego iz bazicne potrebe za normalnim zivotom.

drugo, kad si vec pomenuo feliksa- neobicno je to sto to radi upravo ekipica koja se na njegove vise nego sovenske izjave, uredno slagala sa njim, branila ga a ti jos dramio,...pe me je u tom smislu jos oklevetala da sam kriva za njegovo banovanje- sa kojim nemam nista,....a niko se nije strecao na gomile uvreda kojima je castio neistomisljenike- cekaj, sad sve ovo sto si odheklao, probaj da obrnes, tako da se odnosi na one sa kojima se ne slazes,pa ces videti, da je uz svo ucitavanje, izvrtanje i ostalih popularnih metodologija, nekorktnost na nekoj drugoj strani od one za koju ti tvrdis da jeste- i tu se nikada nisi pobunio, nisi pitao, pa cekaj, da l ovi ljudi imaju pravo da kazu sta misle o tome i tome,...ono, obicno kucno vaspitanje:)))


Ништа више. Обично домаће кућно васпитање које инсистира на томе да свакога треба прихватити као људско биће које има своје достојанство и свој интегритет, право на сопствено мишљење и право да то мишљење и каже гласно, без обзира колико се слагали с тим или не.

ovaj rad:)).

pri tome, stavovi koju si izneti u komentarima na blogovima koje je kacio feliks, a od strane tvojih istomisljenika- su bili rigidno retrogradno ljoticevski i fasitoidni- znaci, nesto sto se civilizacija- ma sta to znacilo- vec dogovorila da nije prihvatljivo,....sad, sto se ceka svaka prilika da se ostavi neko govance, sto bi rekla tess, 9 pa i blogovi o studenskim demonstracijama protiv svega sto u zemlji nije dobro), i ne bira se nacin komunikacije sa oponentima- kao da ste svi na nekom tajnom sektaskom zadatku- tu nikada nemas primjedbi, verovatno lupas i preporuke tim komentarima, a odmah pocnes da kmecis i da se prenemazes, kad sve to skupa nije bas lagodno proslo, da se na miru cerekate nama glupima, ili sta?

Ауууу, Енџи, ти овде, немало као ТасаДебели !
Успут --- само напред !
tasadebeli tasadebeli 20:31 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

pa cekaj, da l ovi ljudi imaju pravo da kazu sta misle o tome i tome,..pa cekaj, da l ovi ljudi imaju pravo da kazu sta misle o tome i tome,..


Наравно да имају.

Али постоји ваљда начин да се то каже без увреда и понижавања, подругивања и етикетирања, а не да се неко одмах у старту назове фашистичком џукелом, па да га се разапиње на крст зато што се усудио да дирне у икону звану Философија паланке и да преиспитује њену вредност.

И интересантно је да баш они који друге тако олако оптужују као љотићевце, фашисте и шта ти ја знам, на тај начин и сами користе методе тих којих се гнушају.

Ево, запази само шта си ти овде написала:

pri tome, stavovi koju si izneti u komentarima na blogovima koje je kacio feliks, a od strane tvojih istomisljenika- su bili rigidno retrogradno ljoticevski i fasitoidni- znaci, nesto sto se civilizacija- ma sta to znacilo- vec dogovorila da nije prihvatljivo,....



Да истакнем болдовано још једном:

tvojih istomisljenika

su bili rigidno retrogradno ljoticevski i fasitoidni



Не знам да ли ти то увиђаш, али тиме си, у ствари, рекла:

Тасо, ти си фашиста, љотићевац итд.


А у ствари немаш појма нити си покушала макар мало да схватиш какви заиста јесу моји политички ставови, опредељења,...

Па ти онда то изгледа као да сам ја почео на једној теми, а завршио на педесетој.

Жао ми је, али ја на те ствари и не могу да гледам тако црно-бело нити таквима те ствари да приказујем јер оне нису такве, црно-беле.

Нити ми треба овде да будемо подељени у два табора која ће да се виртуелно покољу јер не слушају једни друге, него одмах долази до излива нетрпељивости.

А видиш, Енџи, мени су се те квалификације тог типа (фашиста, љотићевац итд.), да би се лакше сажвакало шта то неко пише на Блогу, мало смучиле.

Па сам почео све који навелико користе такве етикете у комуникацији на Блогу да називам малим криптофашистима у папучама.

И да видиш како су се ти који тако олако лепе етикете другима одмах увредили када сам им узвратио истом мером.

Не прија им када неко њих назива онако како они називају друге људе у коментарима и постовима на Блогу Б92.

Зашто, Енџи?

Зашто је за такве увредљиво када њих неко назове онако како они називају своје неистомишљенике?

Претпостављам зато што ти који другима лепе етикете на Блогу и вређају људе и сами наслућују да у тим мојим речима ( "криптофашиста" ) има истине јер те методе које они користе у дискусијама са неистомишљеницима (етикетирање, увреде, подругивање, троловање) јесу у својој суштини фашистичке и воде нас у тоталитарно друштво.

Ништа се то не разликује од оних некадашњих политичких трибина и дикусија у којима су фашисти/ "комунисти" (под наводницима јер то за мене нису били прави комунисти) користили исте те методе у својим међусобним обрачунима газећи успут при томе и оне који неће да припадају ниједној од две наведене стране.

Јесте интернет, и са њим друштвене мреже, нови медиј. Али суштина метода у тим обрачунима са неиостомишљеницима је изгледа остала иста.

И ако то све сада изгледа тако, шта се то онда збило са демократијом, толеранцијом различитости и слободом говора и мишљења за коју смо мислили да нам се напокон вратила са увођењем вишепартијског система?
angie01 angie01 20:31 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Pa to isto ti radiš na drugačije mišljenje.


izvini, molim te pokazi gde sam nesto ucitala, klevetala,....ja pokusavam da dodjemo do toga zasto deca ne treba da porotestuju,....ovo krivi rci, dlaka ova/ona, a tako uporno, i pored svij jasnih objasnjenja- nisu odgovori.

znaci moze nesto tipa,

super nam je- zasto se bune,

mi smo za vucica- branimo ga od dece huligana,

a to, ne znamo zasto, nisu rekli sta traze, lenjivci, neradnici, placenici,...to je djukakrlevulin mantra, a oni znaju vrlo dobro zasto govore te lazi.




Pa hoće odgovore.


odgovore su dobili jos na prvom blogu, a ovo jedan upravo sa odgovorima,...al je ispalo da nisu prepoznatljivi????


Nije nam bilo dobro ni pod Miloševićem, pa smo bili izigrani.


i sta sad, ne treba vise niko nikad da se buni?...zbog novog cede, ako se pojavi???

U čemu je problem sa postavljanjem pitanja?


pa pitanja, ako su to uopste, su nejasnije postavljena od navodnog razloga za njihovo postavljanje, pa i pored odgovora, ako su uopste potrebni, opstrukcija se nastavlja,...nek se jasno kaze zasto nekome smetaju protesti studenata, bilo bi manje jajarski od ovog slalomskog izmotavanja.
angie01 angie01 20:44 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

e, taso,...dok otpratim sve tvoje komentare, ko da sam procitala roman,

vidi, meni nije nikada bila nikakva ideja da bilo koga vredjam, ovde sam od retkih koja se ne povlaci, a bori se za neku pristojnu razmenu,

pa sad, ovo sto ti meni zamers konkretno u ovom poslednjem komentaru, a za primer koji si sam uveo u pricu, nije nikakvo lepljenje etiketa- ti komentari na tim blogovima su upravo iskazivali takve stavove, ljotisevske, sovinisticke, fasiticke...- izvini, al ne mogu da ih nazovem drugacije, kada su to,...a ti si ih branio, je l razumes, branio, dramio, padao u nesvest i u isto vreme zmurio na gomilu uvreda i etiketiranja koji su upucivani oponentima od iste te ekipice- znaci, ako si principijelan, onda valjda neki stav vazi generalno a ne selektivno.

znaci, ja nisam nekom neistomisljeniku rekla budalo, glupaku ovo/ono, ili mu icitala nesto sto niti je rekao niti misli, sto je ovde isto omiljeni sport, nego sam nazvala izreceno u odnosu na sadrzaj i poruke koju salje.
tasadebeli tasadebeli 21:01 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01


Pa to isto ti radiš na drugačije mišljenje.



izvini, molim te pokazi gde sam nesto ucitala, klevetala,....ja pokusavam da dodjemo do toga zasto deca ne treba da porotestuju,...



Ето, дао сам ти пример у мом горњем коментару.

Оно твоје цитирано, па болдовано и поновљено да бисмо га истакли.

'Ладно си ме назвала љотићевцем и фашистом (преко "мојих истомишљеника" ).

А зашто?

Зато што се залажем за то да праву вредност Философије паланке у нашој култури треба стално преиспитивати? (Што, уосталом, важи и за било чију другу књигу.)

Ево ти линк, па прочитај још једном Феликсов текст. (ЛИНК)

Зар морамо сви да будемо обожаваоци лика и дела Радомира Константиновића?

Не сме нико да каже ништа лоше о тој књизи?

Па Феликс је ту осуђивао Константиновића највише због ове две реченице:

Naše iskustvo je palanаčko.

Nema i ne može biti promene.


И питао се зашто нас један такав велики ум као што је био Константиновић убеђује да нема и не може бити промене.

И због тога је Феликс назван љотићевцем, фашистом итд. Као и сви они који нису хтели да га осуђују због тог текста.

А реци ми шта ова деца данас траже на улицама?

Па промену, Енџи! ПРОМЕНУ!

За коју нас Константиновић убеђује да је не може бити јер нам је искуство паланачко.

Како сад то?

Онај ко каже да се не слаже са тим Константиновићевим да промене нема и не може је бити, он је фашиста и љотићћевац, а истовремено је фашиста и љотићевац свако онај ко осуђује децу на улицама која траже промене.

Па како то може?

Има ли логике?

Из угла ове деце на улицама је и Радомир Константиновић онда један обичан фашиста и љотићевац, зар не?

Зато што тврди да су они узалуд на улицама јер "промене нема и не може је бити".

И ти ми онда кажеш да су у коментарима испод Феликсовог текста у праву они који њега називају љотићевцем и фашистом.

(Што се тиче увреда, можда ниси пратила, али Феликс је био пристојан и почео је да узвраћа на те увредљиве етикете и коментаре тек када су њега извређали и испсовали на мртво.

Отприлике као када ја сада узвратим некима говорећи им да су криптофашисти јер ми се смучило да их слушам како они друге вређају и етикетирају.)



Е, видиш због тога ја толико инсистирам да се престане са тим фашистоидним методама обрачуна са неистомишљеницима.

Да нам не би искуство и даље било паланачко. Ма шта год тврдио Константиновић, то се може променити, може доћи до ПРОМЕНА. Али морамо пре свега ми да се мењамо, појединачно, па тек онда да очекујемо промене у друштву.


До промена ће доћи, али само ако се ми променимо.

Знаш ли зашто данас, 17 година касније, овде има толико нас разочараних у петооктобарске "промене".

Па зато што су те промене биле само спољашње, небитне, а не суштинске.

Џабе ти је револуција на улици када нема промене у главама.

Сви ови што су дошли после Милошевића, наставили су да размишљају као и он док су на власти.

До промене може и мора доћи.

Али потребне су нам истинске промене, а не неко тренутно шминкање овога у чему живимо.


П.С. - И молим те, обрати пажњу на то да ниједном речју у свим овим коментарима код тебе и код осталих нисам рекао да сам против студентских протеста. Напротив, више пута сам подвлачио да грешите што ме сврставате у противнике протеста, али изгледа нисте то запазили.

Нисам против ове деце на улицама, Енџи. Напротив.

Али то не значи да треба да престанем да мислим својом главом и да мислим само оно што ми медији кажу о тим протестима.
anonymous anonymous 21:09 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Taso....



Па Феликс је ту осуђивао Константиновића највише због ове две реченице:

Naše iskustvo je palanаčko.

Nema i ne može biti promene.

И питао се зашто нас један такав велики ум као што је био Константиновић убеђује да нема и не може бити промене.

И због тога је Феликс назван љотићевцем, фашистом итд. Као и сви они који нису хтели да га осуђују због тог текста.

А реци ми шта ова деца данас траже на улицама?

Па промену, Енџи! ПРОМЕНУ!

За коју нас Константиновић убеђује да је не може бити јер нам је искуство паланачко.


Превазишао си самог себе.

Поентирао си са одликом.



Успут

Не очекуј да се то и разуме.

angie01 angie01 21:10 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

taso, procitaj moj komentar s razumevanjem,...znaci u blogovima koje je kacio feliks, bila je od iste ekipe koja sada "trazi jasna objasnjenja i smisao i da ne dodje novi ceda, lenji...bla bla..." gomila komentara sa sve autorom koji su iskazivali upravo sve to sto si ti boldovao, a tamo branio i dramio, kada je do frke doslo- sta ti nije jasno,

a sada si jos kao nevest ponovo linkovao taj tekst, sa sve nekim nevinim objasnjenjem i branjanjem autora, koji je svata ruznog tamo pisao i uopsteno i licno neistomisljenicima- pa se onda lepo ti vrati pa se podseti.

Нисам против ове деце на улицама, Енџи. Напротив.


eto, lepo....mada to cudno iskazujes.


Али то не значи да треба да престанем да мислим својом главом и да мислим само оно што ми медији кажу о тим протестима.


heogavise, netrebadamislimsvojomglavom,...da mislis sta- sto su izasli i sta tacno hoce:))))
tasadebeli tasadebeli 21:23 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

e, taso,...dok otpratim sve tvoje komentare, ko da sam procitala roman,



Извини, Енџи, нећу више. У праву си.

А и кукаће ми Емси због скроловања.


da mislis sta- sto su izasli i sta tacno hoce:



Ма знам ја шта они хоће. Хоћу и ја, али...

(Још боље знам знам шта они неће јер су то некако много више истицали до сада.

Нећу то ни ја, али...

Да се не задевамо опет.)


Оно о чему ја тренутно размишљам јесте шта ће бити и како ће изгледати ово у чему живимо у оба случаја:

1) ако се удовољи захтевима;

2) ако се не удовољи захтевима, а силна енергија буде потрошена и опет паднемо у још горе мртвило од оног пре избора.


П.С. - Сад се сетих мог другара са Тасоса, Грка који ујутро седа са породицом у барку и креће у Потос у неку куповину, а ја га питам где ће после, на неку плажу или се враћају кући.

А он ми одговара:"Like Varoufakis. No plan B."

А ја ти, Енџи, из дна душе мрзим ситуације када немам план бе.
tasadebeli tasadebeli 21:33 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

anonymous

Успут

Не очекуј да се то и разуме.



Видим и ја.

Ма јебем ти ја то када сам по дифолту читавог свог живота као онај професор Зуба Бојић из серије "Више од игре", па стално певушим у себи:

"Не губимо време, не губимо над!"

Извињавам се свима на овим псовкама, али јбг.
angie01 angie01 21:34 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

1) ако се удовољи захтевима;

2) ако се не удовољи захтевима, а силна енергија буде потрошена и опет паднемо у још горе мртвило од оног пре избора.


eto, to je Konstantinovic i pokusao da objasni- nema pomeranja.
angie01 angie01 21:42 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Превазишао си самог себе.



Не очекуј да се то и разуме.




Видим и ја.



aureus aureus 22:09 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Biće nešto od protesta:

tasadebeli tasadebeli 22:10 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
1) ако се удовољи захтевима;

2) ако се не удовољи захтевима, а силна енергија буде потрошена и опет паднемо у још горе мртвило од оног пре избора.


eto, to je Konstantinovic i pokusao da objasni- nema pomeranja.



'Бем ти време у којем живимо у којем владају идеолози, а идеологије више не постоје.



freehand freehand 22:15 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Е, јебига!

Лепо неки кажу да је будалама џабе причати.

А ја оптимиста, не верујем у то... Увек се тако зајебем.

Rekao bi čovek da će nastavnik srpskog - ako već talenta nema - čitajući velike pisce bar naučiti nešto, ogrebati se za neku duhovitost, al da ne bude baš najprizemnija i najjeftinija. No uzalud nade.
Inače, i to moram da ti kažem: nisi ti nikom ništa pričao, nego si trtljao, trtljao i trtljao izbacujući hektare naizmeničnih redova obeda, besmislica i žalopojki.
A budala može biti samo onaj ko je toliko svog života bacio i makar desetinu tog đubreta pročitao.
tasadebeli tasadebeli 23:14 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand
Е, јебига!

Лепо неки кажу да је будалама џабе причати.

А ја оптимиста, не верујем у то... Увек се тако зајебем.

Rekao bi čovek da će nastavnik srpskog - ako već talenta nema - čitajući velike pisce bar naučiti nešto, ogrebati se za neku duhovitost, al da ne bude baš najprizemnija i najjeftinija. No uzalud nade.
Inače, i to moram da ti kažem: nisi ti nikom ništa pričao, nego si trtljao, trtljao i trtljao izbacujući hektare naizmeničnih redova obeda, besmislica i žalopojki.
A budala može biti samo onaj ko je toliko svog života bacio i makar desetinu tog đubreta pročitao.



Види, види, труд ми се исплатио!

Саставио си коментар, а да ниси у увредама употребио ниједну псовку!

Пошто си ти обично spiritus movens најприземнијих, најпримитивнијих и највулгарнијих дискусија овде, ово већ сматрам великим кораком ка продуховљењу и оздрављењу Блога Б92.

Хвала ти, Фри, ово ме је заиста пријатно изненадило.

Ко каже да не можемо све да постигнемо само ако то довољно јако желимо...




freehand freehand 23:21 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Види, види, труд ми се исплатио!

Саставио си коментар, а да ниси у увредама употребио ниједну псовку!

Пошто си ти обично spiritus movens најприземнијих, најпримитивнијих и највулгарнијих дискусија овде, ово већ сматрам великим кораком ка продуховљењу и оздрављењу Блога Б92.

Хвала ти, Фри, ово ме је заиста пријатно изненадило.

Ко каже да не можемо све да постигнемо само ако то довољно јако желимо...

Fali onaj smajli sa osmejkom sažaljenja.
anonymous anonymous 03:47 10.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand


A budala može biti samo onaj ko je toliko svog života bacio i makar desetinu tog đubreta pročitao.


Онако узгред (не и Успут ) чини ми се да си ти све редовно пропратио.

Упутство за разумевање:

...применити мало логику и из две премисе извести закључак ....


principessa_etrusca principessa_etrusca 12:56 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Па Феликс је ту осуђивао Константиновића највише због ове две реченице:

Naše iskustvo je palanаčko.

Nema i ne može biti promene.

И питао се зашто нас један такав велики ум као што је био Константиновић убеђује да нема и не може бити промене.

И због тога је Феликс назван љотићевцем, фашистом итд. Као и сви они који нису хтели да га осуђују због тог текста.

А реци ми шта ова деца данас траже на улицама?

Па промену, Енџи! ПРОМЕНУ!

За коју нас Константиновић убеђује да је не може бити јер нам је искуство паланачко.




Кључ је, Тасо, у критичком читању "Филозофије паланке", као и било које књиге, али нажалост, мали број је у стању да критички прочита и једно кратко писмо, па је најлакше залепити по неку етикету.

kad si vec pomenuo feliksa- neobicno je to sto to radi upravo ekipica koja se na njegove vise nego sovenske izjave, uredno slagala sa njim, branila ga a ti jos dramio,.


А пошто сам уз Тасу, Милана Новковића и Принција, и ја објавила један Феликсов наставак о Филозофији паланке, та етикета је полуиндиректно залепљена и мени, уз једну директну:

ti bi zelala da ostane ovako, da cute, da im ti objasnjavas izdaleka koja je razlika u krvnim zrncima, da su mesanci za otklon i slicne "vazne istine",


Ја међутим никада и никоме (укључујући саму себе) нисам овде "бројала крвна зрнца", нити сам у животу употребила реч "мешанац", нити ме занима ичије порекло овде, нити ког порекла је била нечија баба.
angie01 angie01 13:59 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

мали број је у стању да критички прочита и једно кратко писмо,


zato st vi tu, da navodnom kritikom, probate da obesmislite sustinu, koja je pak svima jasna, odgovaralo im takva ili ne.


та етикета је полииндиректно залепљена и мени,


ma nista nije poluindirektno u onome sto pisem, za razliku od tebe i ekipice, koja u glavnom kruzi losim ekvilibriranjem, dok se ne iznervira i onda nesto iskonstruise, ucita, klevece- ja sam ti prilicno direktno rekla sve sto o tvojim komentarima na tu temu mislim- a na tim blogovima,...znaci, nema dileme.


уз једну директну:


koja je deo toga.


Ја међутим никада и никоме (укључујући саму себе) нисам овде "бројала крвна зрнца", нити сам у животу употребила реч "мешанац", нити ме занима ичије порекло овде, нити ког порекла је била нечија баба.


pa nece biti, mozda ne tacno tu rec, al da si se o necistorkvnim Srbima izjasnila- jesi i to vrlo problematicno. U glavnom, na te teme, istupas vrlo rigidnim retrogradnim sovinistickim misljenjem....a bogami, nije ti strano da u odbranu dajes neke sumnjive podatke izmisljene argumente, koje konstruises od neke mrvice neceg sto je tacno- znaci, namere ti nisu uposte sporene, jasne su.

pa evo da ponovim- cudno, da bas vi, koji ste se nekako regrutovali u ekipiciu takvih razmisljanja i stavova, ucestvujete na blogovima o studentskim protestima, sa otvorenim nepodrzavanjem, trazeci u njima krive rce i razne dlake koje vire.
freehand freehand 14:13 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Кључ је, Тасо, у критичком читању "Филозофије паланке", као и било које књиге, али нажалост, мали број је у стању да критички прочита и једно кратко писмо, па је најлакше залепити по неку етикету.

Ma jok. Ključ je u ljotićevštini koja će pošto prvo problematizuje sve oko protesta, preko folirancije oko uskraćivanja prava na mišljenje i javnu reč (kao da nešto misli i da ovde taj bućkuriš koji zove sopstvenim političkim mišljenjem svojim rečima javno ne iznosi) doći do tog samosažaljivog valjanja u gnoju sopstvene žrtve... A Konstantinović, palanka i drugosrbijanština uvek dobro dođu da se pomeri rakurs i proširi krug sažaljivih a dekoncentrisanih.
To kad nekog nazoveš staljinistom i komesrom kao DebeliTasa mene, pa mu odgovorim da je ljotićevac par ekselans a on počne da skiči o svemu i svačemu što veze sa temom nema - dobar ti je primer.
Sad, ne znam da li on mene i zašto zaista smatra staljinistom, ali ja njega sad već bez dileme stvarno smatram primerkom ljotićevštine u najprizemnijoj varijanti, samo malkice i ovlaš celofanisanoj.
Što se Feliksa tiče - pravili stte rieliti mentalnog i emocionalnog prsnuća na blogu, al ima valjda i ko to voli. To, kao, ima i neku filosofsku košuljicu za razliku od Farme.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:45 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

pa nece biti, mozda ne tacno tu rec, al da si se o necistorkvnim Srbima izjasnila- jesi i to vrlo problematicno.U glavnom, na te teme, istupas vrlo rigidnim retrogradnim sovinistickim misljenjem....a bogami, nije ti strano da u odbranu dajes neke sumnjive podatke izmisljene argumente, koje konstruises od neke mrvice neceg sto je tacno- znaci, namere ti nisu uposte sporene, jasne su.


Нећеш моћи да пронађеш ништа слично у било чему што сам написала јер се мени генерално гади пребројавање крвних зрнаца на коме ти толико инсистираш, а нећеш моћи да пронађеш ни "сумњиве податке", ни "измишљене аргументе". Подметање је зато, уз етикетирање, твој forte.

А што се писма тиче, пренела си га овде као неки манифесто протеста, што оно срећом није.

Протесте безрезервно подржавам, али за ово писмо мислим да је дефицитарно.

Оно где ја видим проблем је што то изгледа није дозвољено да се каже.
angie01 angie01 15:10 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Нећеш моћи да пронађеш ништа слично у било чему што сам написала јер се мени генерално гади пребројавање крвних зрнаца на коме ти толико инсистираш, а нећеш моћи да пронађеш ни "сумњиве податке", ни "измишљене аргументе". Подметање је зато, уз етикетирање, твој forte.


pa pazi- vec smo ovu raspravu vodile, ako nisi obrislala ili prepravljala te komentare- u najmanju ruku sramotne- stoje jos uvek tamo- znaci, feliksovi blogovi u gostovanju, koji su btw, nesto najsramotnije sto se na ovom blogu ikada pojavilo i to ne zbog privida ideje, da se prikaze i analizira filozofija palanke i argumentovano kritikuje, nego zbog svega onoga za sta je iskoristena i u sta se svo komentarisanje pretvorilo, sa tvojim svesrdnim doprinosom.

drugo, mozes sa mnom da se ne slazes u cemu god hoces- ali nikada ne lazem, ne podmecem, ne izvrcem, ne ucitavam,...a ti si to radila cak i na art blogovima:)))


А што се писма тиче, пренела си га овде као неки манифесто протеста, што оно срећом није.


kao npr ovo,...kroz komentare je vise puta receno sta, zasto i sa svim manama, a ti i dalje teras svoj buldozer, kao da ti zivot zavisi od toga, pa sve nanovo i nanovo pokusavas da izravnas svoje komentare i pretvaras ih u nesto drugo:))),...meni nedostojno bilo kakvog ozbiljnog uzimanja u obzir,

kao npr,

Протесте безрезервно подржавам,




i nravno, odmah sledi,

али за ово писмо мислим да је дефицитарно.


jer si ga ti posle 300 komentara proglasila mojim manifestom protesta:)))


i da iskoristim- izgleda da je tess banovana, sporni konflikt je delom obrisan,...po mom misljenju- nepravedno,...ako se nekim drugima dozvoljavaju mnogo gore izjave, bilo bi ok opomenuti, obrisati ono sto ne odgovara, ovako se selektivno primenjuju neka pravila, za koje vise nismo sigurni ni koja su.

u tom smislu-pravda za tess- molim da je odbanujete.

moli vas neko, kome je tess uputila mnogo gore uvrede, od ovih obrisanih i koje su uredno ostale, a zbog kojih nisam trazila nikakvo sankcionisanje.

hvala
princi princi 15:24 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

и Принција

???? Nikad ništa nisam objavio od toga Felixa. Čak sam od strane istog i nešto prozivan, ne mogu sad da se tačno setim kojim povodom i zašto (valjda kad sam rekao da su Srbi u inostranstvu identična govna kao i oni u zemlji; kad kažem Srbi, to ja generalno mislim na sve Balkance, u njih ubrajam i Crnogorce, Hrvate, Muslimane, nego mi ovako lakše da pišem). Definitivno nije deo ekipe s kojom se družim.
angie01 angie01 15:58 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Nikad ništa nisam objavio od toga Felixa.


da sam zlonamerna, kao sto nisam:))),...ovo bih brojala kao jos jedan od podmetnuih "argumanata" od strane PE.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:10 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Nikad ništa nisam objavio od toga Felixa.

У праву си, извини.

После мало гуглања сам успела да нађем тај 4. наставак: објавио га је Срђан Пајић (ЛИНК).
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:21 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

da sam zlonamerna, kao sto nisam:))),...ovo bih brojala kao jos jedan od podmetnuih "argumanata" od strane PE.


Никакво подметање, али дозволи да нисам хроничар овог блога који памти свако историјско гостовање, а посебно што четврти наставак није имао исти одјек као први, објављен код Тасе.
princi princi 16:30 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

објавио га је Срђан Пајић

, e pa baš si našla s kim ćeš da me mešaš... :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:13 11.04.2017

Re: Beskicmenjaci

princi
објавио га је Срђан Пајић

, e pa baš si našla s kim ćeš da me mešaš... :)

Па макар нисам промашила континент.
Ribozom Ribozom 22:44 07.04.2017

Od mene

..je 17-ta preporuka, za tebe Angie kad ovako zablistas

Studenti, mladi nemojte se ljutiti na nas, starije, bili smo gluplji i naivniji pa smo svoje revolucije izgubili. Verovali smo u pomirenje, da postoje pametniji koji ce resiti stvar, da losije ne moze, opustili se...


angie01 angie01 23:37 07.04.2017

Re: Od mene

emsiemsi emsiemsi 07:01 08.04.2017

Re: Od mene

Ribozom
..je 17-ta preporuka, za tebe Angie kad ovako zablistas

Studenti, mladi nemojte se ljutiti na nas, starije, bili smo gluplji i naivniji pa smo svoje revolucije izgubili. Verovali smo u pomirenje, da postoje pametniji koji ce resiti stvar, da losije ne moze, opustili se...



Сагласан !
Подршка за подршку за Енџи !
Успут --- браво Енџи за ово, без али !
freehand freehand 23:28 07.04.2017

Čeda Jovanović

... predložio da svi podrže protest, uključujući i Aleksandra Vučića.
To bi bilo odlično rešenje, da i lokalni blogovski ljubitelji i Vučićevi poštovaoci ne moraju baš da izgledaju kao poslednji slinavi foliranti koji se uzdržavaju da se iskažu u punom sjaju pa im se tek povremeno omakne.
Izađeš sa Vučićem na miting protiv Vučića to bi bilo baš do jaja!
alselone alselone 06:26 08.04.2017

Re: Čeda Jovanović

To bi bilo odlično rešenje, da i lokalni blogovski ljubitelji i Vučićevi poštovaoci ne moraju baš da izgledaju kao poslednji slinavi foliranti koji se uzdržavaju da se iskažu u punom sjaju pa im se tek povremeno omakne.

Vid ovog sto mu krivo sto ljudi idu na proteste. Jeste, samo ti kotrljan sto si naokolo gurao DS balegu imas pravo da ides na proteste. Oni sto su biii protiv Borisa Tadica ne smeju.

aureus aureus 15:59 08.04.2017

Subota, 08. april



Dobiješ većinu na izborima, čestita ti čitav svijet, pohvale te zbog stabilnosti, kad ono - dese se višednevni protesti, i to protesti koji su sve masovniji.
Ne možeš ni šampanjac da popiješ kako treba.
aureus aureus 18:34 08.04.2017

Re: Subota, 08. april



Ako se sjećate, prvog dana su se domaći mediji pravili da ne primjećuju proteste.
Kad je to ignorisanje postalo nemoguće, onda je i vladajuća klika rekla "ma u redu su protesti, samo nek su mirni".

Pitam se šta će da rade i govore ako se protesti oduže i postanu još masovniji. Hoće li i dalje biti toliki kuleri...




Dobar dan, Beograde.
emsiemsi emsiemsi 19:30 08.04.2017

Re: Subota, 08. april

aureus


Ako se sjećate, prvog dana su se domaći mediji pravili da ne primjećuju proteste.
Kad je to ignorisanje postalo nemoguće, onda je i vladajuća klika rekla "ma u redu su protesti, samo nek su mirni".

Pitam se šta će da rade i govore ako se protesti oduže i postanu još masovniji. Hoće li i dalje biti toliki kuleri...

Дај неки линк на домаћим медијима на протесте !?
Јеботе --- још не могу да верујем да о праћењу протеста морам да одам респект куриру ... ЊЊЊ.КУРИР.РС .
aureus aureus 01:48 09.04.2017

Re: Subota, 08. april

KURIR nastavlja po starom: jednom rukom prijeti Vučiću, a drugom ga mazi i spašava kad treba.
Sad su procijenili da mogu da napadnu.
Efektna naslovna strana.

aureus aureus 02:24 09.04.2017

Re: Subota, 08. april

I još malo...

angie01 angie01 23:43 08.04.2017

,




8.4.2017. >
Čija deca
jovana gligorijević

Ako ste zaboravili kako je izgledalo vaše političko odrastanje i sazrevanje, ovih dana imate priliku da se podsetite. Dovoljno je da prošetate do centra grada. Bilo kog u Srbiji

Ne znamo ko su, ne znamo šta hoće, „ko stoji iza njih", ko su vođe Protesta protiv diktature koji već pet dana traje jednakim intenzitetom. U stvari, hajde dosta sa tom pričom da ne znamo ko su. Imali smo pet dana da ih upoznamo. Nisu porušili Beograd, nisu dozvolili ultra-desničarima da stanu na čelo kolone, ismejali su svakog ko je pokušao da im preotme protest i izneli su konkretne zahteve. Znamo ko su. To su deca nekih od vas koji ovo čitate, deca vaših prijatelja, tamo je ćerka Dragana Đilasa, ćerka mog druga D, sestričina mog druga R, tamo je moja „mala" rođaka M, moji drugari sa Fejsbuka za koje nisam ni znala da su toliko mlađi od mene i da su još studenti. Tamo su svakog dana i „moja deca", studenti koji stažiraju u „Vremenu" i ko zna koliko još „dece" koju poznajemo.

Ovih dana gledamo kako ubrzano politički sazrevaju. Tu, pred našim očima. Moja M. do pre tri meseca nije znala nijednog političara osim Aleksandra Vučića, samo je jednom iskazala politički stav, kad je htela da je vodim na Paradu ponosa 2010, što sam glatko odbila jer je bila derle. U poslednja dva meseca od nje mi stižu Fejsbuk pozivi za svakojake političke događaje. Šalje mi poruku: „Studenti vole Vreme". Znam je otkad se rodila, a potcenjujem je jer mislim da ne zna u kojim novinama radim. Prijatelj mi priča kako je njegova rođaka ove godine postala punoletna i prvi put izašla na izbore. Pre mesec i po pitala ga je ko je taj Saša Janković. Sad je redovna na protestima, a na Fejsbuk kači linkove sa Paragraf.rs o pravu na javno okupljanje. Naravno, ima među njima i starijih, ovih što imaju nešto malo preko 20 godina. Jedna mi se javila preplašena, pita da li imaju legitimitet ako ih nije podržala nijedna studentska oganizacija. Imaš, srećo, legitimitet, tebi ga daje onih 20.000 koji već pet večeri šetaju ulicama Beograda. Nikada te „oficijelne" studentske organizacije nisu podržale nijedan protest studenata. Sećamo se mi odlično Nemanje Đorđevića, Aleksandra Nikačevića i, jao bože, Branka Ružića.

Slušam svoje ispisnike i ove starije od mene kako cokću, gunđaju i mrndžaju da su ovi protesti neartikulisani, amaterski organizovani i kako može da izbije haos. Sve je to, kažu, „u naše vreme" bilo mnogo bolje. Gledam ih, čudim se i krstim, jer znam da nije. Jednom davno, u nekom prošlom životu, bila sam jedna od te „dece". Isto smo ovako bili bezglavo naloženi, bučni i neartikulisani. Uz samo jednu malu razliku: mi rođeni osamdesetih, znali smo sve političare u Srbiji. Takvo je bilo vreme. Znali smo ko je Milošević jer su mama i tata urlali na televizor kad se pojavi. Znali smo ko je Vuk Drašković jer su mama i tata 9. marta otišli na protest, a nas ostavili sa dedom, čvrsto uverenim da taj Milošević treba da ih sve pregazi onim tenkovima. Bio je rat i svako je imao nekoga mobilisanog i poslatog na Tovarnik ili Vukovar, pa su televizori su stalno bili uključeni, te tako naučismo i ko je Šešelj, a ko Mirko Jović... Uglavnom, bilo nas je koji smo odrastali na protestima jer nije imao ko da nas čuva. Posle kad smo već dovoljno porasli da ostajemo sami kod kuće, ucenjivali smo roditelja: ili nas vodite na protest ili odosmo sami, pa vi vidite šta ćete. Sa 13 prvi put okusiš suzavac, sa 16 si u marici i pucaš od ponosa što su te strpali u nju. Sa 17 već imaš više privođenja i pravi dosije. No to je digresija, odavno nikom važna.

Poređenje je bitno zbog nečeg drugog: ova današnja deca ne pamte ratove i sankcije, Miloševića, restrikcije, pa ni 5. oktobar. Oni vide samo ovo sad i osećaju da nešto nije u redu. Ne znam šta osećaju i ne mogu da nagađam u njihovo ime. Znam samo da smo se svi prevarili misleći da su mladi apolitični ili da rastu u oportuniste i karijeriste. Znam i da mi je neopisivo milo što sam se našla na protestu na kom ne poznajem ama živu dušu. Jer, znate, kad ljudi iz moje generacije, „Ne da(vi)mo Beograd", organizuju protest, meni je tamo kao na nečijem rođendanu. Čak i ako nekog ne znam lično, deli nas manje od šest stepeni razdvajanja ili se pratimo na Tviteru. Nedavno sam se našla na bini, gledala u masu i u prva četiri reda nisam videla nijedno nepoznato lice. To je moj mehur, okruženje u koje sam se zatvorila, baš kao što se svi zatvaramo u mehurove i okružujemo se sličnomišljenicima. Ovi mladi nisu iz našeg mehura, imaju oni svoj u kom mi nemamo šta da tražimo. Da, možemo da ih podržimo i da poturimo leđa ako neko krene na njih, da primimo udarce njima namenjene. Ali ovo je njihova bitka i nemamo pravo da im pričamo kako će je voditi.

Rekoh, nekad davno sam bila „deca". Nemojte im prilaziti sa rečima: „Deco, vi ste nam jedini spas." Ništa me nije, u ona vremena, nerviralo više nego to. Nisu oni izašli na ulice da spasu nas, nego sebe. Mi čak i ne znamo tačno od čega se spasavaju i koja im je muka. Ja samo znam da su njihovi zvanični zahtevi potpuno na mestu, ali znam i da je duboko neprirodno da mladi ljudi na ulici skandiraju „hoćemo državu". Neprirodno je za državu, ne za njih. Mladi bi, kažu upućeni, trebalo da budu protiv autoriteta, da pružaju otpor sistemu. A oni hoće državu. I to, sunce im dečije, uređenu, zahtevaju nesmetan rad nezavisnih institucija i regulatornih tela, hoće demokratizaciju medija, hoće neki red. Oni nose transparent „Najveća je izlaznost na Horgošu", oni hoće ovu državu, a ne neku drugu. Svoju, a ne tuđu. I zato, kad se neko zapita ko su i čija su ta deca, slobodno odgovorite: naša deca.

(VREME)
kick68 kick68 00:10 09.04.2017

Re: ,

Nisu oni izašli na ulice da spasu nas, nego sebe.


Pa znaju deca buduci scenario: jednu trecinu ce proterati, jednu prevesti u naprednjake a preostale ubiti (u pojam) nemastinom i beznadjem.

Pitanje „ko stoji iza njih" potpuno je besmisleno u ovoj situaciji. Ti ljudi su jako mladi, a vec im je svega dosta. Ako iko i stoji iza svega ovoga, verujem da je bio jako iznenadjen ovolikim odazivom i ovakvom eksplozijom nezadovoljstva. Ja jesam.
aureus aureus 17:11 09.04.2017

Re: ,

Soros je sve brutalniji. Ušao je u sve pore društva.



Slika iz Vranja
angie01 angie01 17:43 09.04.2017

Re: ,

Soros je sve brutalniji. Ušao je u sve pore društva.


ne znam samo gde i kako da mu se javim.
aureus aureus 17:48 09.04.2017

Re: ,

Gdje nestaše ovi vragolani?



Ovaj sofisticirani način obračuna sa političkim protivnicima najavljuje linč kao način uređenja države i društva ako bi Savez za promene na čelu sa Zoranom Đinđićem došao na vlast. Sinoć su demokrate prolazeći pored sedišta Jugoslovenske Levice gađale kamenicama vrata i prozore stranke. Ovaj lepi, demokratski i civilizivani oblik političkih aktivnosti NATO izaslanika u Srbiji može da privuče nešto delikvenata, zapuštene adolescente, izvestan broj osoba sa endokrinološkim tegobama ( ) poneku ličnost sa frustriranom pozicijom u politici, na poslu, u braku...
anonymous anonymous 19:43 09.04.2017

Re: ,

aureus
Soros je sve brutalniji. Ušao je u sve pore društva.



Slika iz Vranja



Ma ne.

Deda ima pljuckavac predratni, pa je sam odštampao letak.
aureus aureus 22:03 09.04.2017

Re: ,

anonymous
aureus
Soros je sve brutalniji. Ušao je u sve pore društva.
Slika iz Vranja

Ma ne.
Deda ima pljuckavac predratni, pa je sam odštampao letak.

Ima ko će da odštampa letak.
Zna se ko je u ovoj zemlji zadužen za to.
angie01 angie01 23:58 08.04.2017

umro je Relja Basic,

veliki glumac i gospodin.

aureus aureus 00:15 09.04.2017

Nije baš sve bilo pošteno

Sudeći po onome što se može naći na sajtu Saše Jankovića, Vučić jeste kraduckao na ovim izborima, i to, po svemu sudeći, najviše u Sandžaku.

Izborni štab Saše Jankovića juče je od RIK zatražio uvid u džakove sa izbornim materijalom sa 25 biračkih mesta odabranih po slučajnom uzorku. Skandalozne su nepravilnosti koje smo uočili prebrojavanjem glasova. Samo u Novom Pazaru, prema zapisnicima sa dva biračka mesta, Vučič je „dobio“ 543 glasa (BM 27), odnosno 250 glasova (BM 85) više nego što ih zaista ima prema stanju zatečenom u vrećama sa glasačkim listićima. Potom, na biračkom mestu 31 u Loznici, Vučiću je pripisano 75 glasova kojih u džakovima, isto tako, nema. Slične i druge nepravilnosti uočene su i na ostalim od ukupno 25 biračkih mesta.

Prostom računicom, dolazi se do zbira po kojem je Aleksandru Vučiću na 25 biračkih mesta pripisano 964 glasa koje nije dobio, što prosečno po biračkom mestu iznosi 38 glasova.


angie01 angie01 10:23 09.04.2017

Re: Nije baš sve bilo pošteno

pa, vezbali su:),

aureus aureus 16:55 09.04.2017

Re: Nije baš sve bilo pošteno



Neki neispresavijani listići gore na slici...

angie01 angie01 20:32 09.04.2017

Re: Nije baš sve bilo pošteno

Neki neispresavijani listići gore na slici...


neki pedantni glasaci.
alselone alselone 14:49 09.04.2017

Бојан Пајтић поднео оставку

на место народног посланика, као подршка студентима.

WTF?!

Какве то везе има?
aureus aureus 15:12 09.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку

alselone
на место народног посланика, као подршка студентима.
WTF?!
Какве то везе има?

Видјећемо кад чујемо детаљније објашњење.

Засад је Пајтић твитнуо и ово: рећи да су спорна "само" 4 гласа је исто као тврдити да је дјевојка углавном невина.

Доста је хумора показао Пајтић откако су га макли са чела ДС-а.
niccolo niccolo 19:26 09.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку

WTF?!

To ko ono kad je Dejo Savićević prebacio loptu na suprotnu stranu nikome, 90. protiv Španije
alselone alselone 19:46 09.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку

To ko ono kad je Dejo Savićević prebacio loptu na suprotnu stranu nikome, 90. protiv Španije


Koji komentator je rekao ono - "cudan nacin dodavanja, jako i nikome"?
niccolo niccolo 19:50 09.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку

Tipujem na Zvojka (kad to rekoh, šta je sa Zvonkom, jel živ taj čovek uopšte, Milojka viđam po Danasu piše protiv Vučića).
alselone alselone 07:31 10.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку



Ladno postoji knjiga "Jako i nikome". Htedoh da izguglam da vidim ko je rekao, kad ono:


Još jedan doprinos sportskoj literaturi u Srbiji. Mladi pisac Dušan Vejnović napisao je prvi srpski roman o fudbalu "Jako i nikome".
aureus aureus 08:15 11.04.2017

Re: Бојан Пајтић поднео оставку

freehand freehand 15:11 09.04.2017

Ovako se

... deca hrabre:



Ovo, naime, nije blogovska muška baba.
aureus aureus 17:32 09.04.2017

Re: Ovako se

Zdrav brutalan otpor, bez mrsomuđenja*:



* Hvala Lazi Ristovskom
angie01 angie01 17:44 09.04.2017

Re: Ovako se

Hvala Lazi Ristovskom


kako je samo dramaticno odglumeo na mitingu u Areni
aureus aureus 18:17 09.04.2017

Re: Ovako se

angie01
Hvala Lazi Ristovskom


kako je samo dramaticno odglumeo na mitingu u Areni

Bitno je da nam je u amanet ostavio dobru riječ - mrsomudi.

Zato ja poručujem: Mrsomudi, ustajte protiv tiranije!

Valja li ovaj slogan?
aureus aureus 20:08 09.04.2017

Re: Ovako se

Ako protesti potraju, imaćemo lijepu kolekciju zanimljivih poruka.



Ovo je momak koji je ustao protiv dezinformisanja svoje babe.
freehand freehand 22:08 09.04.2017

Re: Ovako se

Valja li ovaj slogan?

Ovdašnji mrsomudi ili ljube Vučića ili ne znaju ni šta ni o čemu više mrse.
anonymous anonymous 03:39 10.04.2017

Re: Ovako se

...мрсомуди,ботине.љотићевци....


Који сте ви болесници ....!
milisav68 milisav68 06:47 10.04.2017

Re: Ovako se

anonymous
...мрсомуди,ботине.љотићевци....


Који сте ви болесници ....!

Diktator koji za opoziciju ima ovakvu elitu, ne mora da brine za svoju budućnost.
Milan Novković Milan Novković 09:01 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
anonymous
...мрсомуди,ботине.љотићевци....
Који сте ви болесници ....!

Diktator koji za opoziciju ima ovakvu elitu, ne mora da brine za svoju budućnost.

Jel može neka dobra duša da sažme ovaj tredić nama, nešto manje funkcionalno pismenima?!

Dobro jutro, btw, a pošto ionako ne znam o čemu se radi evo fotke sa malim levim ugaonim momentom, iz perspektive posmatrača, u slučaju da je tredić fasovao blagi desni ugaoni momenat, iz perspektive posmatrača, pa da povratimo ravnotežu



angie01 angie01 09:36 10.04.2017

Re: Ovako se

Diktator koji za opoziciju ima ovakvu elitu, ne mora da brine za svoju budućnost.


mislis, kad ima ovako revnosne branitelje.
angie01 angie01 09:42 10.04.2017

Re: Ovako se

u slučaju da je tredić fasovao blagi desni ugaoni momenat,


ulozen je napor da fasuje udesno i to potuljeno, ne otvoreno,...i jos na temi, koja govori o nekom opstem problemu, koji nas sve dokacio, i to neobicnom idejom zameranja deci, sto su jedina ustala protiv opsteg sranja, na koje su pak matorci pristali-cuvaju palanku po svaku cenu, okrenuvsi se i protiv sopstvene dece.
milisav68 milisav68 10:07 10.04.2017

Re: Ovako se

Milan Novković
Jel može neka dobra duša da sažme ovaj tredić nama, nešto manje funkcionalno pismenima?!

Ma ovde se ne radi o funkcionalnoj pismenosti, već o informacijama sa lica mesta.

Predsednički izbori raspisani pre nekog vremena (u skladu sa zakonom).

Predizborna kampanja je pod neregularnim uslovima, ali to nije ništa novo, i niko se nije bunio.

Opozicija, a i svi ostali, to ignorišu, i očekuju da se pojavi iznanadna sila koja se pojavljuje i rešava stvar.

Rezultati izbora su takvi kakvi jesu, a studenti organizuju protest, buneći se protiv nečega što je bilo već viđeno u predizbornoj kampanji.

Onda opoziciona "elita" staje na stranu studenata/protesta, i bljuje vatru na svakoga ko pita - o čemu se radi?
emsiemsi emsiemsi 10:12 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
Milan Novković
Jel može neka dobra duša da sažme ovaj tredić nama, nešto manje funkcionalno pismenima?!

Ma ovde se ne radi o funkcionalnoj pismenosti, već o informacijama sa lica mesta.

Predsednički izbori raspisani pre nekog vremena (u skladu sa zakonom).

Predizborna kampanja je pod neregularnim uslovima, ali to nije ništa novo, i niko se nije bunio.

Opozicija, a i svi ostali, to ignorišu, i očekuju da se pojavi iznanadna sila koja se pojavljuje i rešava stvar.

Rezultati izbora su takvi kakvi jesu, a studenti organizuju protest, buneći se protiv nečega što je bilo već viđeno u predizbornoj kampanji.

Onda opoziciona "elita" staje na stranu studenata/protesta, i bljuje vatru na svakoga ko pita - o čemu se radi?

Увек ћу подржати протесте студената, у свако време, о било чему да се ради !

milisav68 milisav68 10:30 10.04.2017

Re: Ovako se

angie01
mislis, kad ima ovako revnosne branitelje.

Uh, opravdanja, izgovori i zamena teza.

Nemoj slučajno da skrenete sa Sašinog puta.
milisav68 milisav68 10:31 10.04.2017

Re: Ovako se

emsiemsi
Увек ћу подржати протесте студената, у свако време, о било чему да се ради !

A radnike i seljake ko jebe!
Milan Novković Milan Novković 10:38 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
Milan Novković
Jel može neka dobra duša da sažme ovaj tredić nama, nešto manje funkcionalno pismenima?!

Ma ovde se ne radi o funkcionalnoj pismenosti, već o informacijama sa lica mesta.

Predsednički izbori raspisani pre nekog vremena (u skladu sa zakonom).

Predizborna kampanja je pod neregularnim uslovima, ali to nije ništa novo, i niko se nije bunio.

Opozicija, a i svi ostali, to ignorišu, i očekuju da se pojavi iznanadna sila koja se pojavljuje i rešava stvar.

Rezultati izbora su takvi kakvi jesu, a studenti organizuju protest, buneći se protiv nečega što je bilo već viđeno u predizbornoj kampanji.

Onda opoziciona "elita" staje na stranu studenata/protesta, i bljuje vatru na svakoga ko pita - o čemu se radi?

Evo da se i ja manem tih "crnačkih fazona", ionako su mi bežanje od odgovornosti, a i ceo život se "uče"

Kad imaš/vidiš nepravdu oko sebe moraš da se boriš protiv nje, ako i koliko možeš.

Vanredno pljačkanje Srbije poslednjih decenija, Milošević Inc., Žuti Inc., SNS Inc. je nepravda, zlikovačko.

Kakve veze imaju izbori sa gušenjem i zloupotrebom štampe, izbornim krađama, zapošljavanjima samo za partijske članove, krađom i pljačkanjem na sve strane, sudijom i porotom pod istom kapom, .... studentima koji se bore za pravdu, protiv onih koji im kradu živote, ... i onima koji ih podržavanu?!

Kakve veze bilo kakav politički sistem ima sa tvojim gunđanjem ako ti je komšija krišom ušao u voćnjak s namerom da ti poseče voćke?
Milan Novković Milan Novković 10:42 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
emsiemsi
Увек ћу подржати протесте студената, у свако време, о било чему да се ради !

A radnike i seljake ko jebe!

Pa studenti se bore i za radnike i seljake - radnici dobijaju ogroman broj poslova samo po partijskoj osnovi, seljake su urušili, više ih košta da nešto proizvedu nego što za proizvod mogu da dobiju!

Vladajuće političke "garniture" (ono - ružan kredenac, neudoban otoman, ...) poslednjih decenija štite svoje interese i interese oligarhije, ne radnika i seljaka.
alselone alselone 10:43 10.04.2017

Re: Ovako se

Увек ћу подржати протесте студената, у свако време, о било чему да се ради !


Ah... not so fast. Pa bilo je toliko protesta za dodatne ispitne rokove da je to vec sprdnja. Sada ima toliko rokova, da je pojam roka postao besmislen. Bolje da ima jedan rok koji se zove "izadji kad si spreman" i dodjavola.
Milan Novković Milan Novković 10:48 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
angie01
mislis, kad ima ovako revnosne branitelje.

Uh, opravdanja, izgovori i zamena teza.

Nemoj slučajno da skrenete sa Sašinog puta.

Ti možda, više mrziš "Sašu", za šta god da je on metafora, nego što voliš radnike i seljake, pošto se, možda, tebi posrećilo, pa ko jebe ostale, ionako su samo dobra "fraza" pa ih tako i koristiš.

Tj teško te je zamisliti kao branitelja "nesašinog puta" da nemaš leba da jedeš?!
milisav68 milisav68 10:56 10.04.2017

Re: Ovako se

Milan Novković

Ti možda, više mrziš "Sašu", za šta god da je on metafora, nego što voliš radnike i seljake, pošto se, možda, tebi posrećilo, pa ko jebe ostale, ionako su samo dobra "fraza" pa ih tako i koristiš.

Tj teško te je zamisliti kao branitelja "nesašinog puta" da nemaš leba da jedeš?!

Doktore, ja sa tebe nemam takvu šalu.

Nije se meni ništa posrećilo, nego ja živim i radim sa tom krezubom Srbijom, i to u provinciji gde se nedavno obesio radnik, jer su ga izbacili iz autobusa zbog 100 dinara.

Nema razloga za ovoliku nervozu, samo treba da slušamo i čujemo jedni druge.
Milan Novković Milan Novković 11:04 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
Milan Novković

Ti možda, više mrziš "Sašu", za šta god da je on metafora, nego što voliš radnike i seljake, pošto se, možda, tebi posrećilo, pa ko jebe ostale, ionako su samo dobra "fraza" pa ih tako i koristiš.

Tj teško te je zamisliti kao branitelja "nesašinog puta" da nemaš leba da jedeš?!

Doktore, ja sa tebe nemam takvu šalu.

Nije se meni ništa posrećilo, nego ja živim i radim sa tom krezubom Srbijom, i to u provinciji gde se nedavno obesio radnik, jer su ga izbacili iz autobusa zbog 100 dinara.

Nema razloga za ovoliku nervozu, samo treba da slušamo i čujemo jedni druge.

Iskreno, i ja skoro pa prezirem drugosrbijanštinu, i teško da bi Saša bio moj kandidat ako bih mogao da biram.

Ali ne mogu, a ta Srbija sa kojom ti živiš i radiš mi je draga, pa se stiče utisak da i ti i ja, u dubini duše, podržavamo studente, ne Sašu, mrzimo one zbog kojih se radnici vešaju, preziremo u stvari, nego samo lajemo na različite zveze pošto to na blogu ništa ne košta
angie01 angie01 11:25 10.04.2017

Re: Ovako se

milisav68
angie01
mislis, kad ima ovako revnosne branitelje.

Uh, opravdanja, izgovori i zamena teza.

Nemoj slučajno da skrenete sa Sašinog puta.


meni se cini upravo suprotno, da je zamena teza na vasoj strani- eno, ti si bas postavi semu te zamene- bili izbori, regularni, zbog nekorektnosti se niko nije bunio, sat sad hoce i jos se uguravaju stranke:)))

pa rekla sam vec sto puta, ova deca su jos impresionisti, lose su procenili nas matore, imali neka ocekivanja i sad su popizdeli- nece vise da bude i dalje sranje- koje smo im mi omogucili- i zbog koga ce morati da odlaze iz zemlje- sta tu nije jasno????...pitanja o cemu????


isto ovaj rat- jeste rat- je vodjen devedesetih, izmedju matoraca, pristalica milosevica i dece- koja su posle morala da odu- o toj palanki je rec.

ja nisam ni na cijem putu- nikad bila, pa ni Sasinom,...uvek samo na svom.


a na cijem si ti/vi, kada ovako nastupate?
angie01 angie01 11:27 10.04.2017

Re: Ovako se

Ah... not so fast. Pa bilo je toliko protesta za dodatne ispitne rokove da je to vec sprdnja. Sada ima toliko rokova, da je pojam roka postao besmislen. Bolje da ima jedan rok koji se zove "izadji kad si spreman" i dodjavola.


sad ti, ko ona bubica kod krkija, koja je postavila clanak,kako studenkinja na pravnom, suflira preko bubice drugarici na ispitu:((((

kakve veze sad imaju ispitni rokovi????...je l si cuo da su profani sa faxa dali potpisanu podrsku vucicu- pa to se nikada nije dogodilo, to znaci da su univerziteti igubili autonomiju.
angie01 angie01 11:31 10.04.2017

Re: Ovako se

i ja skoro pa prezirem drugosrbijanštinu,


obozedragi, sta je bre vama???


angie01 angie01 11:33 10.04.2017

Re: Ovako se

nego ja živim i radim sa tom krezubom Srbijom, i to u provinciji gde se nedavno obesio radnik, jer su ga izbacili iz autobusa zbog 100 dinara.


ali zato te nije blam da postavljas pitanje, zasto, cemu,....necemu sto je upravo i zbog toga, zbog opsteg stanja sranja?
angie01 angie01 11:47 10.04.2017

kicme, kicme disciplina

Milan Novković Milan Novković 11:55 10.04.2017

Re: Ovako se

angie01
i ja skoro pa prezirem drugosrbijanštinu,


obozedragi, sta je bre vama???


Dobro, de, ne prezirem, to je bilo u žaru borbe, tikovi iz prošlosti
angie01 angie01 11:56 10.04.2017

Filozofija palanke!

Onda opoziciona "elita" staje na stranu studenata/protesta, i bljuje vatru na svakoga ko pita - o čemu se radi?



vi biste svi da..., al da vam ne udje,...a ono us'o i to na pogresnu stranu i bez satisfakcije...

Betman, Mandrak, Fantom
angie01 angie01 12:10 10.04.2017

jednom je sada

angie01 angie01 12:44 10.04.2017

peglanje listica,







Gernika, 2017.
milisav68 milisav68 13:24 10.04.2017

Re: Ovako se

angie01
ali zato te nije blam da postavljas pitanje,

A zar tebe mije blam da me ućutkuješ?

Kao psiho - ĆUT BRE!
angie01 angie01 14:37 10.04.2017

Re: Ovako se

A zar tebe mije blam da me ućutkuješ?


uopste te ne ucutkujem- pitam te.


Kao psiho - ĆUT BRE!


ovo mi je uvek bio fascinantan deo odredjenog psiholoskog profila,...koji kao dodju da nesto "fino" kazu, odvrte par krugova neke demgogije i ucitavanja, kao sve zviducuci, i kao da se ne vidi kako cupkaju nogom ispod stola i onda u najblesavijem trenutku, jer valjda nema vise "doskocica" u repertoaru, izreknu ono sto su u stvari sve vreme i hteli jedino da kazu i zasto su i dosli- i to na autenticen nacin:)))

pa bogtemazo, milisave, ako je iz tvoje sredine onaj jadnik sto je skoncao na tako mucan nacin, sto je posledica ovoga zbog cega ova deca protestuju, pa ti bi trebalo barem da ih ne satires komentarima u kojima se iscudjavas, ako ne i da si tu negde sa dignutom paralom.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana