Budućnost| Društvo| Gost autor

Pismo ocu

angie01 RSS / 06.04.2017. u 17:29

 

 gost autor: mladi gospodin, Ivan Mandic, student iz Krusevca

 

_thumb-koverta-pismo.jpg
 

 

 

"Pita me otac šta je svrha ovih protesta...a vidim i ostali se to pitaju i zašto nismo na izborima srušili vlast ako nam ne odgovara.. Krenuću redom... Čitaj stari, a čitajte i vi ostali... Predsednički izbori su samo uzrok onoga što u narodu tinja već godinama... Ljudi koji su na ulicama, ne žele više da nemaju posao samo zato što nisu SNS.

Nemaju nikakva prava samo zato što nisu SNS. Nemaju nikakvu budućnost u Srbiji ako SNS ne postanu. Studenti su na ulici jer ne žele više da im tamo neke Mali, Slinavi ljudi kupljenim diplomama i plagijatima uzimaju mesta, a da oni ostavljaju svoje porodice kako bi potražili život u drugim državama gde će im ta diploma služiti svrsi.

 

protest-beograd-foto-damir-dervisagic-1491417042-1150501.jpg Foto: Kurir

Ne želimo više da nam u Nemačku, Italiju, Švajcarsku, Austriju odlaze prijatelji, porodica, poznanici i drugi koji nam život upotpunjuju samim svojim postojanjem... Takođe, nećemo da se više deca leče SMS porukama i da sva umiru, dok se vlast razmeće svojim bilbordima, reklamicama po banderama i plakatima 365 dana u godini? Ne želimo više da nam otvaraju kontejnere, bandere, rukohvate, zaseoke, ograde i šahte. Razumete li to?

Ne želimo da sedimo i gledamo samo vas na televiziji, non stop i da manipulišete nama. Hoćemo da ljudi vide da postoji i neko drugi u ovoj državi ko nije samo Vučić! Ne želimo više da se sat rada plaća 130 dinara, da nas u rođenoj zemlji eksploatišu Korejanci, Japanci, Nemci, Amerikanci, Rusi, Šveđani nego da nas plaćaju isto kao i njihove radnike u njihovim zemljama. Ako ne žele, neka idu.

Ne želimo više da deca plaćaju udžbenike, da se u vrtiće upada preko veze. Ne želimo više da nas Informer plaši ratovima ni građanskim ni sa komšijama Hrvatima, Slovencima, Bosancima, Makedoncima, Crnogorcima i da nas svađa sa svima.

protest-beograd-foto-damir-dervisagic-1491417042-1150507.jpg Foto: Kurir

Da nam piše svakog dana o državnim udarima, atentatorima iz Jajinca i ostalim glupostima. Ne želimo više da nas prebijate na ulici, uzimate materijal, da nam ubijate decu, očeve, novinare, rušite kuće, pretite izvršiteljima, držite na poslovima po 3 meseca, da nas iskorišćavate dok radimo na crno, da nas malteretirate, ucenjujete poslom, egzistencijom, porodicom, životom dok tužilaštvo, policija i Sudovi okreću glavu.

Nećemo više da nam govorite da smo ološ, neradnici, narkomani, Soroševci dok oslobađate tajkune, kriminalce, mafijaše. Ne želimo više da nam par ljudi kreira ceo život i da nas biraju, dok nas dele na NJIHOVE I nas TUĐE po partijskoj knjizici! Neću, bre, da znam ni ko je predsednik, ni ko je premijer, ni ko je ministar, ni ko je gradonačelnik, ni ko je "građanin", ama ništa!

Nema ovo više nikakve veze sa politikom. Ima veze sa životom svih nas. Mladih, starih, svejedno je. To se brani na ulicama ovih dana, ne vlast, nego čast. Ništa više.Treba da vas je sramota sve što uopšte i pitate posle 27 godina mučenja u ovoj patetičnoj Srbiji, zašto smo na ulicama!

Sram vas bilo što ćutite, savijate glavu i glumite demokratsko društvo i što ste dozvolili da studenti i deca brane ovu jadnu državu koju ste nam VI stariji ostavili ovakvu kakva je danas! Sram vas bilo penzioneri što ste dozvolili da izdržavate svoju decu i unuke, što ne možemo da se zaposlimo, radimo, sagradimo kuće, kupimo stanove, napunimo frižider kako ste vi to nekada mogli!

Sram vas bilo svakog sendivča, deterdženta, brašna, soli, šećera, blokčića, upaljača i novca koje ste uzeli i kojim ste pristali da čitavih 27 godina imamo samo ratove, siromaštvo, urušene institucije i državu u rasulu! Sram vas bilo za sve bre! Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!I samo da ćutite jer ćutali ste i kada nije trebalo da ćutite! Nekome vlast, nekome čast! E, to je svrha...".



Komentari (356)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

amika amika 09:52 07.04.2017

Интересантни ДОКУМЕНТИ

– Акцију је организовао Фронт младих Левице Крушевац и Левица Србије са циљем да представи политику Левице Србије грађанима Крушевца. Левица у Србији нуди нову политику и нове људе и на локалу и у Србији и потпуно нов и конкретан програм који треба да се у Србију врати ред, запосленост, наталитет, веру у породицу, а против елите и буржуја – каже за krusevacgrad.rs Иван Мандић, члан Левице Србије, додајући да Левица има став да, сем повереника, нема функционере.

Obaveštavamo sve simpatizere i članove da je Levica Srbije, zajedno sa SDS-om i LDP-om ..... Ivan Mandić, PR Levice Srbije Kruševac .... krusevacgrad.rs.

Bojan Pajtić‏ @PajticBojan Apr 4
More
Protest će se vremenom istopiti ako nema cilj. Dostižan cilj - smena rukovodstava RTS i RTV. Jer medijima ubijaju slobodu i budućnost.
53 replies134 retweets992 likes
Reply

53

Retweet

134

Like

992

Bojan Pajtić‏ @PajticBojan Apr 5
More
Čovek se zove György Soros, to se čita "Šoroš". Može da se kaže i "Soros". Ali, nikako ne može "Soroš". Da i vi botovi nešto naučite.
angie01 angie01 10:18 07.04.2017

Re: Интересантни ДОКУМЕНТИ

каже за krusevacgrad.rs Иван Мандић, члан Левице Србије, додајући да Левица има став да, сем повереника, нема функционере.


auuuu, koje otkrice,....je l to sad anulira iskrenost sadrzaja pisma?

ono sto u ovom pismu stoji- je istina,....sa svim potrebnim detaljima je mogao da ga napise i vucic licno....ako me razumes sta hocu da kazem,....jer ja ne razumem destrukciju vas starijih u odnosu na bilo kakav muving iz ove barustine, koja nas je udavila, a iz koje vi disete na slamku sa zaronjenom glavom,...opstrukciju napretka ste upravo vi "organizovali" i jos uvek bi hteli da od vas zavisi-i to ovako-pa makar vam deca odlazila i mucila se.
amika amika 10:36 07.04.2017

Re: Интересантни ДОКУМЕНТИ

Документи

ako me razumes sta hocu da kazem

angie01 angie01 10:43 07.04.2017

Re: Интересантни ДОКУМЕНТИ

Документи


pa razumela sam onako kako si postavio....da je autor ovog teksta ipak indoktriniran - cim pripada nekom pokretu koji nesto zastupa- i da je samim tim predstavnik neceg, pa se time postavlja pitanje iskrenosti njegovog nastupa u pismu....inace, koja je svrha tog takvog tvog komentara, u kome ti jos boldujes najznacajnije?

....a ja ti kazem, da je takvo pismo mogao da napise bilo ko od onih mladih ljudi na skupovima po gradovima u Srbiji- jer je njegov sadrzaj, na zalost- istinit.
amika amika 10:46 07.04.2017

Има још један

документ који ми је малочас промакао:

Bojan Pajtić Retweeted
Ivana Lučić‏ @martovskizec 12h12 hours ago
More

Svima je postalo jasno da @PajticBojan stoji iza protesta kada su videli da piše Šoroš na baneru.

a ja ti kazem, da je takvo pismo mogao da napise bilo ko od onih mladih ljudi na skupovima po gradovima u Srbiji- jer je njegov sadrzaj, na zalost- istinit.


Тако је, и ја то мислим, али је истина опет манипулисана.
angie01 angie01 10:54 07.04.2017

Re: Има још један

Svima je postalo jasno da @PajticBojan stoji iza protesta kada su videli da piše Šoroš na baneru.


ovo k'o iz informera!
alselone alselone 10:56 07.04.2017

Re: Има још један

ovo k'o iz informera!


Uzas.

Silni miševi u boci
Javiće se ko svedoci
Pustolovnog traganja za Gralom
amika amika 11:01 07.04.2017

Re: Има још један

Silni miševi u boci
Javiće se ko svedoci
Pustolovnog traganja za Gralom


Pricace ti jednom svasta
boljima se tesko prasta
pile moje, pace moje malo
i silni misevi u boci
javice se k’o svedoci
pustolovnog traganja za Gralom
tasadebeli tasadebeli 11:06 07.04.2017

Re: Има још један

alselone
ovo k'o iz informera!


Uzas.

Silni miševi u boci
Javiće se ko svedoci
Pustolovnog traganja za Gralom




The knights who say Ni?
angie01 angie01 11:09 07.04.2017

Re: Има још један

dokument!!!! NAJVAZNIJI!

alselone alselone 11:13 07.04.2017

Re: Има још један

The knights who say Ni?


Brate Taso, izvini, al' meni su Pajtonovci toliko glupi da je to cudo jedno.
tasadebeli tasadebeli 12:10 07.04.2017

Re: Има још један

alselone
The knights who say Ni?


Brate Taso, izvini, al' meni su Pajtonovci toliko glupi da je to cudo jedno.



Ма немој да ми се извињаваш, знам ја то... Ни многима у мом окружењу, чак и оном најближем, породичном, нису баш симпатични мопнтипајтоновци, па ме питају шта ја то у њима видим.


А ја све некако мислим да је то генерацијска ствар.

Једноставно, свака генерација (условно речено генерација; пре оно педесеташи, шездесеташи, седамдесеташи, осамдесеташи итд.) имају свој посебан смисао за хумор који и не мора увек да буде близак онима који не припадају тој "генерацији".

Што опет и није чудно јер уз другачије књиге, музику, позоришне представе, филмове,... растемо и усвајамо особености тог хумора специфично везаног за "генерацију" којој припадамо.

EDIT: Наравно уз ограду да постоји у хумору и она универзална црта која се провлачи кроз време и кроз "генерације".

Моја сестра (годиште 1950.) рецимо такође не воли монтипајтоновце и исто као и ти каже да су јој много глупи, али их не воли ни мој шурак (годиште 1973.) са истим образложењем.

И разумем ја то када ми ти кажеш.

Ух, убиће ме Енџи ако јој овиме истролујем блог. Није ми то била намера.

Али јесте занимљива тема, јел'да?

За неки посебан пост...
ecce-florian ecce-florian 13:01 07.04.2017

Re: Има још један

Mi volimo Pajtona
"O Bože, zašto baš ja?
A što da ne?"
anonymous anonymous 17:01 07.04.2017

Re: Има још један

angie01
dokument!!!! NAJVAZNIJI!





Ma, znam da si ti tu.
Ali, ne vidim mamu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:14 07.04.2017

Писмо коме?

Sram vas bilo penzioneri što ste dozvolili da izdržavate svoju decu i unuke, što ne možemo da se zaposlimo, radimo, sagradimo kuće, kupimo stanove, napunimo frižider kako ste vi to nekada mogli!

Коме је упућено ово писмо?

Оцу, са којим се студент изгледа политички не слаже и замера му?

Баби и деди, пензионерима који му можда плаћају школарину?

Старијим генерацијама паушално јер је на њиховој стражи завладала пљачка и диктатура?

Власти, мада не експлицитно?
angie01 angie01 11:36 07.04.2017

Re: Писмо коме?

Коме је упућено ово писмо?


tebi nije- tako da mozes da se opustis.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:41 07.04.2017

Re: Писмо коме?

angie01
Коме је упућено ово писмо?


tebi nije- tako da mozes da se opustis.


Теби јесте?
angie01 angie01 12:49 07.04.2017

Re: Писмо коме?

Теби јесте?


ja sam ga uvazila, a ti pokusavas da ga diskreditujes i to jos iz UK- zasto?...imas neki problem da deca iskazu svoj bes i nezadovoljstvo, ti bi zelala da ostane ovako, da cute, da im ti objasnjavas izdaleka koja je razlika u krvnim zrncima, da su mesanci za otklon i slicne "vazne istine", dok ce oni da rade za 200 jura u kineskim, arapskim fabrikama,...ili da odu iz svoje zemlje.

evo i Karleusa je shvatila, samo ti mases svojim retrogradnim, destruktivnim parolama, upakovanim u demagoski slalom,

PISMO JELENE KARLEUSE VUCICU
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:29 07.04.2017

Re: Писмо коме?

ja sam ga uvazila, a ti pokusavas da ga diskreditujes i to jos iz UK- zasto?...i

Изгледа да ти мене дискредитујеш спомињући то одакле пишем. А какве везе има одакле?
При томе, ако и даље инсистираш, рећи ћу ти да на мом гласачком месту Вучић није победио у првом кругу. (У ствари, прошао је лоше, а Саша Јанковић добио 71.3% гласова.)
...imas neki problem da deca iskazu svoj bes i nezadovoljstvo, ti bi zelala da ostane ovako, da cute, da im ti objasnjavas izdaleka koja je razlika u krvnim zrncima, da su mesanci za otklon i slicne "vazne istine", dok ce oni da rade za 200 jura u kineskim, arapskim fabrikama,...ili da odu iz svoje zemlje.

Немам ни најмањи проблем да млади и остали људи изражавају своје незадовољство и мењају свет, напротив, подржавам.

Из писма је, међутим, јасно да је млади човек љут, али нисам сигурна да је његова љутња усмерена на праву адресу.

Пензионери које он прозива јер "су дозволили да издржавају своју децу и унуке" су жртве, исто колико и он. Зар заиста мисли да ти пензионери не би радије ишли са голф терена на голф терен, уместо да размишљају како ће њихова деца да плате рачуне?

Младић каже:

Sram vas bilo svakog sendivča, deterdženta, brašna, soli, šećera, blokčića, upaljača i novca koje ste uzeli i kojim ste pristali da čitavih 27 godina imamo samo ratove, siromaštvo, urušene institucije i državu u rasulu! Sram vas bilo za sve bre! Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!I samo da ćutite jer ćutali ste i kada nije trebalo da ćutite! Nekome vlast, nekome čast! E, to je svrha...".

Кратковидо је и неоштроумно уплитати у ове протесте сукоб генерација јер у свакој генерацији има оних који своју цену одређују ценом пословичног сендвича. Али изгледа да он то треба тек да схвати, као и то на кога треба да се љути.
anonymous anonymous 13:49 07.04.2017

Re: Писмо коме?


principessa_etrusca
14:29 07.04.2017
Re: Писмо коме?


Кратковидо је и неоштроумно уплитати у ове протесте сукоб генерација јер у свакој генерацији има оних који своју цену одређују ценом пословичног сендвича. Али изгледа да он то треба тек да схвати, као и то на кога треба да се љути.



Treba on još mnogo toga da shvati.
Ali to je manji problem.
Veći je - što mnogo toga nisu shvatili ni oni stariji od njega.

Usput

Ne mogu da odolim , a da ne citiram

Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!I


angie01 angie01 14:39 07.04.2017

Re: Писмо коме?

Изгледа да ти мене дискредитујеш спомињући то одакле пишем


ne, samo hocu da podvucem da na tvoj zivot nikakv uticaj nema ovakvo sranje protiv koga su deca ustala, pa u tom smislu je bez/veze da im negativno komentarises pokusaj da ga promene na bolje.


рећи ћу ти да на мом гласачком месту Вучић није победио у првом кругу.


sto verujem, nema nikakve veze sa tobom- barem po onome sta i kako pises ovde.


Из писма је, међутим, јасно да је млади човек љут, али нисам сигурна да је његова љутња усмерена на праву адресу.


on je uputio onome kome je on hteo- ti se obrati onima za koje ti mislis da su prava adresa.


Кратковидо је и неоштроумно уплитати у ове протесте сукоб генерација јер у свакој генерацији има оних који своју цену одређују ценом пословичног сендвича.


to sto ima oportunista, ne menja na stavri i razlogu svih ostalih koji su cutali iz straha, navike, obamrlosti- cinjenica je da je ovo drustvo konsternirano i otupljeno i da vec dugo pluta u beznadju, pa je nekako pozitivno da se nesto pokrenulo sa zeljom da to ispravi.

tako ja,...a ti im trazi pogresne adrease, mane, dlake...
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:15 07.04.2017

Re: Писмо коме?

angie01
ne, samo hocu da podvucem da na tvoj zivot nikakv uticaj nema ovakvo sranje protiv koga su deca ustala, pa u tom smislu je bez/veze da im negativno komentarises pokusaj da ga promene na bolje.

Много претпостављаш.
рећи ћу ти да на мом гласачком месту Вучић није победио у првом кругу.

sto verujem, nema nikakve veze sa tobom- barem po onome sta i kako pises ovde.

Опет пишеш напамет и претпостављаш, а очито и не читаш оно што овде пишем.

Из писма је, међутим, јасно да је млади човек љут, али нисам сигурна да је његова љутња усмерена на праву адресу.

on je uputio onome kome je on hteo- ti se obrati onima za koje ti mislis da su prava adresa.

Па није јасно коме се обратио. Номинално оцу (који га нервира), па онда нешто збрда здола. Зато и јесам овај тред насловила 'Писмо коме?'.

Младић је јасно незадовољан, али, такође јасно, он не разуме узроке стања којим је незадовољан.
Кратковидо је и неоштроумно уплитати у ове протесте сукоб генерација јер у свакој генерацији има оних који своју цену одређују ценом пословичног сендвича.

to sto ima oportunista, ne menja na stavri i razlogu svih ostalih koji su cutali iz straha, navike, obamrlosti- cinjenica je da je ovo drustvo konsternirano i otupljeno i da vec dugo pluta u beznadju, pa je nekako pozitivno da se nesto pokrenulo sa zeljom da to ispravi.
tako ja,...a ti im trazi pogresne adrease, mane, dlake...

Да ли ти говориш о протестима или о писму?

Да поновим оно што је већ цитирао Анон:

Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!

Или, "каква гњаважа, опет морамо сами себи да кувамо кафу".
angie01 angie01 15:50 07.04.2017

Re: Писмо коме?

Да поновим


sve smo se razumeli, a tvoje vrcenje krugova ne vodi nicemu, rekoh ti vec,


tako ja,...a ti im trazi pogresne adrease, mane, dlake..

anonymous anonymous 16:49 07.04.2017

Re: Писмо коме?


principessa_etrusca
16:15 07.04.2017
Re: Писмо коме?


Deca vam na ulici jer vi niste imali muda da se borite za nas... Zato se mi sada borimo sami za sebe!


Или, "каква гњаважа, опет морамо сами себи да кувамо кафу".


Upravo !


mesan mesan 18:19 07.04.2017

Re: Писмо коме?

principessa_etrusca

Из писма је, међутим, јасно да је млади човек љут, али нисам сигурна да је његова љутња усмерена на праву адресу.

on je uputio onome kome je on hteo- ti se obrati onima za koje ti mislis da su prava adresa.

Па није јасно коме се обратио. Номинално оцу (који га нервира), па онда нешто збрда здола. Зато и јесам овај тред насловила Писмо коме?


Mladi čovek je rođen oko 1995., postao svestan društva oko 2005., a dobio pravo glasa oko 2013. Po definiciji on, niti iko iz njegove generacije, ne može biti odgovoran za trenutno stanje u državi.Jedino odgovorni su sveukupno razne većine i manjine prethodnih generacija, očeva/deda/... koje su stvorile/dopustile trenutno stanje, bez obzira što je među njima bilo veoma hrabrih/dobrih/još uvek borbenih.
I tim se generacijama mladi čovek obraća.
Šta ti tu nije jasno?
Pa praviš se da ti nije jasno, tj. maliciozno izdvajaš i dramatizuješ nekakvu "nepreciznost" u pismu da bi diskreditovala protest mladog čoveka:
principessa_etrusca
Младић је јасно незадовољан, али, такође јасно, он не разуме узроке стања којим је незадовољан.


Dočim je tebi sve dovoljno jasno da bi se borila protiv partokratije, nepotizma, korupcije, javašluka, autokratije, i drugih legalizovanih sistemskih boljki u Srbiji omalovažavanjem protesta po internetu?

Otkad si punoletna kome si na ove teme pisala pismo, kakvo, kad, zašto, koliko precizno i koji su ti doprinosi stanju u Srbiji u kojem pati ovaj mladi čovek?
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:23 08.04.2017

Re: Писмо коме?

mesan
Pa praviš se da ti nije jasno, tj. maliciozno izdvajaš i dramatizuješ nekakvu "nepreciznost" u pismu da bi diskreditovala protest mladog čoveka


Писцу овог писма нису потребни дрвени адвокати јер његов протест ја не могу дискредитовати колико га он сам дискредитује погрешним усмеравањем свога гнева.

Не ради се ни о каквој непрецизности, већ о његовом суштинском неразумевању да свака генерација бије своје битке. (Или је можда Карађорђе требало да се љути на свог оца и деду што Србија није већ ослобођена?)

Стање у коме се данас Србија налази је директни резултат њеног колонијалног статуса и корумпиране компрадорске власти. У писму, међутим, нема ништа о томе, него "Sram vas bilo penzioneri"!

А за разлику од једноумног виртуелног тапшања по рамену од кога писац писма сигурно нема никакве користи, ја сам овде поделила своје мишљење које не ласка, али може да користи.
freehand freehand 07:49 08.04.2017

Re: Писмо коме?

Писцу овог писма нису потребни дрвени адвокати јер његов протест ја не могу дискредитовати колико га он сам дискредитује погрешним усмеравањем свога гнева.

E to.
A ti na osnovu nečeg misliš da si ovlaštena i pozvana da tumačiš šta bi bilo ispravno usmeravanje gneva.
Ako ti nije teško - na čemu se zasniva to tvoje uverenje?

P.S: Inače - uzroci su magloviti. Ciljevi su nepoznati. Zahtevi su zbrkani, njihovo obrazloženje još mnogo više.
Ali oni koji protestuju nisu političari niti stranke, nisu profesionalci. Zato pokušavaju da svoja razmišljanja i emocije racionalizuju najjasnije što mogu, bez obzira da li to odgovara publikumu, uključujući i rigidne mudrace.
Tahtevi koji su definisani naivni su, to je činjenica, i ni na koji način niti objašnjavaju protest niti mogu biti njegovi ciljevi. Moj je stav da će se sve iskristalisati kroz trajanje i naročito reakciju vlasti.
A koliko mogu da razumem - suština čitavog događanja je gađenje i nepodnošenje ovogoa što Srbijom vlada, toliko da ide do mržnje. I tu je Vučić u pravu.
Samo što je tu mržnju sam stvarao, srčano i predano, lažući besprimerno iz dana u dan.
ne može to večno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:30 08.04.2017

Re: Писмо коме?

Фри, више него јасно сам рекла зашто мислим да је младићев оправдани гнев погрешно усмерен на родитељску или генерацију његових деда и баба (а нисам знала да ми је потребно твоје или било чије одобрење да бих имала своје мишљење о било чему, па и о том писму).

Младић је изнео шта га жуља и шта му смета (а то је каталог већ давно побројаних и описаних симптома српског пропадања) и онда излази са оним "Sram vas bilo penzioneri". WTF!

Сам кажеш да су захтеви наивни и налазиш оправдање у томе да они који протестују нису политичари, странке и професионалци. Тачно. Ја не сумњам да ће се искристалисати јаснији циљеви уколико се протести наставе и добију ставрни моментум.

У међувремену, да ли заиста треба да аплаудирамо лутању у магли сваке следеће генерације?
freehand freehand 08:33 08.04.2017

Re: Писмо коме?


У међувремену, да ли заиста треба да аплаудирамо лутању у магли сваке следеће генерације?

Ma jok. Nego da im napišemo uputstvo šta i kako treba i da im se to lepo nabije pod nos da napamet nauče i dobro provežbaju. Dotle da ćute.
A tebi bar da ne objašnjavam razliku između "mišljenja" i paternalizma.
anonymous anonymous 09:23 08.04.2017

Re: Писмо коме?

...


angie01 angie01 10:52 08.04.2017

Re: Писмо коме?

и корумпиране компрадорске власти.


pa upravo o tome je celo pismo i nezadovoljstvo iskazano da je tako nesto dopusteno i odrzano cutanjem, strahom, kojim god razlozima,...i veoma je normalno da su prethodne generacije ti krivci, jer su na to pristali, dozvolili, neki cinjenjem, neki necinjenjem.

sad, neko ko se ukljuci u raspravu da bi odbranio nik cudnog imena- maldic, koji toj deci vitla pretnjom razbijanja lobanja, budrega,...zlonamernim spinom i ucitavanjem da su oni drugi, koji osudju takve izjave, ideje,... u stvari nasilnici,
naravno da ce na ovo pismo reagovati belsavom, silovanom kritikom da tu nesto nije u redu, adresa, nacin,...oni su lenjvici, sve bi na gotovo,...hebote, rodili su se i do sada ziveli u zemlji nenormalnih uslova i vrednosti, sad su malo sazrelii digli su glas protiv toga- sta tu ima da se zamera, nabedjuje, trazi zadnja namera....pa isto kao djuka, vulin, vucicevic....i ostali gazdini kerovi.
tyson tyson 18:18 08.04.2017

Re: Шуљ

Treba on još mnogo toga da shvati.
Ali to je manji problem.
Veći je - što mnogo toga nisu shvatili ni oni stariji od njega.

Važno je da si ti shvatio, iz bloga u blog.


tyson tyson 18:22 08.04.2017

Re: Длака

Стање у коме се данас Србија налази је директни резултат њеног колонијалног статуса и корумпиране компрадорске власти. У писму, међутим, нема ништа о томе, него "Sram vas bilo penzioneri"!

Zaista misliš da su ljudi na ulicama zbog besa prema "penzionerima"?


principessa_etrusca principessa_etrusca 08:16 09.04.2017

Re:

tyson
Стање у коме се данас Србија налази је директни резултат њеног колонијалног статуса и корумпиране компрадорске власти. У писму, међутим, нема ништа о томе, него "Sram vas bilo penzioneri"!

Zaista misliš da su ljudi na ulicama zbog besa prema "penzionerima"?

Наравно да не мислим.

Овде се међутим говорило о једном писму једног појединачног студента.
alselone alselone 12:18 07.04.2017

Beskicmenjaci

angie01 angie01 12:50 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

pa u svim tim savezima, organizacijama, unijama,...i sedi sns podmladak,....
niko_kao.ja niko_kao.ja 12:57 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

jer su zahtevi koji se pominju na tim protestima izričito politički i ne sadrže ni jedan jedini zahtev koji se tiče studenata...


Kanda su se ovi studentski funkcioneri prepoznali u zahtevima.
angie01 angie01 13:06 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Kanda su se ovi studentski funkcioneri prepoznali u zahtevima.





evo jos jednog pisma,

kesić

,,Nepravedan sam. Izvini, Klinac. Moja greška. I molim te da se ispostavi da ste ti i tvoji besni vršnjaci baš to - besni vršnjaci. Ne besni vršnjaci Belog. Ne treba nam "ljubi čika" i te fore od vas. Niti besni podmladak Saše Jankovića. Ne treba nam Tinejdž Apel 100. Molim te Klinac da niste ničiji sem svoji.
Nemam pojma odakle ste se skupili ni šta tačno hoćete.
Ali kapiram šta nećete. I dobro ste se setili da nećete.
Znaš šta, Klinac... sviđa mi se vaš bes. Čujem vaše pištaljke u noći, čujem vas kako galamite, čujem kako marširate ovim gradom i kako vam se pridružuju Neki Klinci u svojim gradovima.

Sutra će lagati da ste Sorosevi plaćenici, sutra ćete biti "sile haosa", sutra ćete biti potvrda da se "sprema zlo".
Marširajte, Klinci, u inat lažljivcima.

Ko će ako nećete vi?
I nemoj slučajno da ste nečiji sem svoji i svog besa.
Puževi jedni mali.
Gde mi je pištaljka?,,


Razborita švalerka‏ @SmokvicaBrizlic

(ŠOKANTNO) otkriveno ko stoji iza studentskih demonstracija ! - majke , očevi , braće , sestre itd
tasadebeli tasadebeli 13:14 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

niko_kao.ja
jer su zahtevi koji se pominju na tim protestima izričito politički i ne sadrže ni jedan jedini zahtev koji se tiče studenata...


Kanda su se ovi studentski funkcioneri prepoznali u zahtevima.




Има ли неко слику Тахира Хасановића из оних дана како у аули ПМФ како баца фризби?

Енџи?
emsiemsi emsiemsi 13:15 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

alselone

Аууууу, лебе мекани !
Па оваква саопштења су још код Тите постала демоде !
anonymous anonymous 13:42 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci


alselone
13:18 07.04.2017 / *novo
Beskicmenjaci





Ko je obuko moje tesne farmerke ?

U potpisu
studentkinja iz Novog Sada
angie01 angie01 14:29 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Има ли неко слику Тахира Хасановића из оних дана како у аули ПМФ како баца фризби?


iako kapiram da si ovo izironisao, kao i tvoj drugar sto po blogovima na slican nacin podmece "doskocice",...u stvari si rekao pravu stvar- jeste, tako se penje po lestvici uspeha- on se na vreme uclanio u SSOJ, kod miremarkovic i bacao frizbi po apuli PMF-a, i lepo, kroz politicki utaban put- da ne objasnjavam kakav, stigao tamo gde je naumio,uredno se saltajuci u pravom trenutku...druga pulenka, snezana aleksic, nije nikada dala ni prvu godinu, ali je devedesetih bila vidjenija fnkcionerka, pa na celu nekog sportskog saveza, ili kluba, nemam pojma, kako to obicno ide i jos dobila od majcice stan na Vracaru, a verovatno i diplomu.

u to vreme je u Studentu izasao tekst- Cvrcak i mrav, sa potpuno obrnutim krajem, nego u poznatoj Ezopovoj basni-znas vec,...upravo je utemeljen kod nas.
angie01 angie01 14:39 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

"Večeras, na dodeli nagrade grada Požarevca na samom završetku glumačkih svečanosti „Milivoje Živanović“, pred punom pozorišnom salom Centra za kulturu u Požarevcu, glumica HANA SELIMOVIĆ je primajući nagradu kao najbolja glumica šestodnevnih svečanosti u kratkoj zahvalnosti publici na kraju izjavila : „CELIM SRCEM PODRŽAVAM STUDENTE KOJI SU U PROTESTU I U OVOM TRENUTKU NA ULICAMA“. Stojeći pored nje, gradonačelnik Požarevca, naravno iz SNS, koji joj je i uručio nagradu, hteo je da se sruši i u crnu zemlju propadne, posebno kada se u punoj sali prolomio frenetični aplauz. BRAVO ZA HANU I BRAVO ZA POŽAREVLJANE !!!"

Славомир Лазаревић
anonymous anonymous 16:46 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

anonymous

alselone
13:18 07.04.2017 / *novo
Beskicmenjaci


Ko je obuko moje tesne farmerke ?

U potpisu
studentkinja iz Novog Sada






Ne brini.
Ja sam !

U potpisu
mama, sa protesta
ecce-florian ecce-florian 16:46 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

@anonimni
Injao, ja sam oduvek voleo mlade. Što bi reko ex slina jočić : To je bio jedan mlad čovek

Gde je večeras okupljanje u ns ? Misio sam da idem sa Alsom na piće al prvo ću malo da prošetam. Pa šta ako duva, možemo i mi.
anonymous anonymous 16:53 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

ecce-florian
@anonimni
Injao, ja sam oduvek voleo mlade. Što bi reko ex slina jočić : To je bio jedan mlad čovek

Gde je večeras okupljanje u ns ? Misio sam da idem sa Alsom na piće al prvo ću malo da prošetam. Pa šta ako duva, možemo i mi.


Ako si oduvek voleo mlade potraži ih u čitaonicama.Ispiti su u toku.

Na protestima su - mame.
tasadebeli tasadebeli 16:58 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
Има ли неко слику Тахира Хасановића из оних дана како у аули ПМФ како баца фризби?


iako kapiram da si ovo izironisao, kao i tvoj drugar sto po blogovima na slican nacin podmece "doskocice",...u stvari si rekao pravu stvar- jeste, tako se penje po lestvici uspeha- on se na vreme uclanio u SSOJ, kod miremarkovic i bacao frizbi po apuli PMF-a, i lepo, kroz politicki utaban put- da ne objasnjavam kakav, stigao tamo gde je naumio,uredno se saltajuci u pravom trenutku...druga pulenka, snezana aleksic, nije nikada dala ni prvu godinu, ali je devedesetih bila vidjenija fnkcionerka, pa na celu nekog sportskog saveza, ili kluba, nemam pojma, kako to obicno ide i jos dobila od majcice stan na Vracaru, a verovatno i diplomu.

u to vreme je u Studentu izasao tekst- Cvrcak i mrav, sa potpuno obrnutim krajem, nego u poznatoj Ezopovoj basni-znas vec,...upravo je utemeljen kod nas.



Па да, сећам се ја тога са фризбијем када си једаред то поменула овде на Блогу. Зато те и прозвах.

А сећам се да је тада када си ти о њему причала била окачена и ова сличка:





( Ево, опет се смејем када их видим овако комплетиране у егзотичним крајевима.)

И јесам изиронисао, али не на твој рачун, но на рачун свих тих разноразних тахира чија је једина способност да се нађу тамо где треба да би их фризби ударио у вугла и од њих начинио омладинског функционера.

Даљи њихов пут у каријери си већ и сама описала.

Такви нам овде по Србији већ дуго, превише дуго, мувају...

(Знаш да је ТаПир један од главних у Трилатерали Србија? На личном сајту му пише још да је филантроп. )


А ја будала, слушао сам ово још када сам имао 14-15 година...








и веровао као што и данас верујем да се једе све што лети.

Тек што сам био постао члан ССОЈ...








Хебига, Енџи, тако ти је то у друштву са највишим степеном социјалне правде.

Ко уме, њему и кошуља и 'аљинче на цветиће.

Ко не уме, њему поцепане фармерке и изношене патике са рупом на ђону чак и у 53. години живота, када је већ сед, дебео и наборан (али не и ћелав, да подвучем ).



anonymous anonymous 17:12 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci


tasadebeli
17:58 07.04.2017
Re: Beskicmenjaci


Такви нам овде по Србији већ дуго, превише дуго, мувају...


Taso,Taso....

Neka gi....

Ono što mene fascinira je to, što oni koji bi ozbiljno se politikom bavili, pa i revolucije dizali ...o tome pojma nemaju.

Pa se još i iščudjavaju.

Ju, ne mogu da verujem.
On - mason.

A svi Vučićevi funkcioneri njegovi bliski prijatelji.

Pa još i to da ih sve finansira , kao i žutu patku - pogodi ko ?

I sad ključno pitanje : koga rušim, a koga dovodim na vlast...


E, Taso, jesi ti šeret, pored toga što si radoholičar.

Ponovo si me povukao za jezik.
tasadebeli tasadebeli 17:16 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

anonymous

E, Taso, jesi ti šeret, pored toga što si radoholičar.

Ponovo si me povukao za jezik.






То је била моја дужност.

Па ако ме се сете, сете ме се... Ако не, ником ништа...


EDIT: Не знам, Анонимни, да ли сам ти икада помињао овај текст Велимира Ћургуса Казимира у Данасу из 2010?


Pre nekih nedelju dana sreo sam na raskopanom Bulevaru (kralja Aleksandra, ranije Revolucije) Vladimira Mijanovića, poznatijeg kao Vlada Revolucija. Žuri peške prema Cvetku. Vlada se Ovde vratio pre oko dve godine. Živeo u Americi duže od dvadeset i pet godina bez ijednog papira. U Americi mu ostalo troje dece. Pitam ga da li ima adresu, a on mi kao Pitija: adresu nemam, što znači da sam nigde i svugde. Onda Vlada pita mene: zar ti se ne čini da je oko nas ona ista Služba koja je i u naše vreme vladala? Zar ne vodi Služba ne samo tajkune i državu nego i nevladine organizacije? Oko tajkuna sam se složio, s tim da više ne znam ko koga vodi i ko kome služi, što se Vlade tiče, ona je po svojoj prirodi srasla sa Službom. Samo mi je malo čudno bilo to oko nevladinih organizacija, jer ih ima veoma mnogo i veoma različitih.

...

Vlada se sve vreme okretao oko sebe kao da i tog časa neko vreba i prati šta radimo i o čemu pričamo. Onda mi otkri tajnu svoga puta. Krenuo u jednu radnju na Bulevaru gde se prodaju lepljive trake u raznim bojama. Hoće da kupi nekoliko koturova traka i da ih pokloni ljudima koji brane Poslednji Platan na Bulevaru, onaj kod Jagićeve. - Oni su tako sami, kaže Vlada. Nema nijedne nevladine organizacije da stane sa njima. - A znaš li koliko je platan plemenito drvo? Od njega se prave kundaci!

...

Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.

...

Još uvek vidim leđa Vlade Revolucije.

...

Vlada ostario, sede kose i brade, još uvek visok i mršav, stalno na oprezu, kao Poslednji Mohikanac, brzo plete prema Cvetku. To će mi se urezati u dušu kao beleg vremena u kojem je sve bilo beznačajno i ništavno osim krupnih, patetičnih reči o nacionalnim interesima. I kad su se neki definitivno nepristojno obogatili.


(ЛИНК)


Баш ме растужио тај текст... Створила ми се у глави жива слика Владе Револуције како одлази Булеваром, остарио и оседео...


Једино нисам сигуран ко ту греши када говори о Служби. Да ли Влада којем се чини да је то иста она Служба као из времена када је он подизао револуцију или Ћургус Казимир.

А можда они обојица говоре о истој ствари, само је другачије називају...

Такав је барем мој утисак.
ecce-florian ecce-florian 17:17 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

anonymous

ecce-florian@anonimniInjao, ja sam oduvek voleo mlade. Što bi reko ex slina jočić : To je bio jedan mlad čovekGde je večeras okupljanje u ns ? Misio sam da idem sa Alsom na piće al prvo ću malo da prošetam. Pa šta ako duva, možemo i mi.Ako si oduvek voleo mlade potraži ih u čitaonicama.Ispiti su u toku.Na protestima su - mame.

E neka si mi reko.
Pa da odlože proteste dok ovi redovni ne izadju?
Meni lično ne fale, uvek sam više volo ove što sve stignu.
De gustibus
angie01 angie01 17:20 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

(Знаш да је ТаПир један од главних у Трилатерали Србија? На личном сајту му пише још да је филантроп. )


ma znam,... al sta mu vredi:))


Хебига, Енџи, тако ти је то у друштву са највишим степеном социјалне правде.


????


Ко не уме, њему поцепане фармерке и изношене патике са рупом на ђону чак и у 53. години живота, када је већ сед, дебео и наборан (али не и ћелав, да подвучем


taso, pa ovde se i radi o tome, sta znaci to da umes- da l je to znanje, rad, umece....ili koliko duboko mozes da zaranois u necije dupe ,a ne bude ti gadno, pa makar to za posledicu imalo sjebavanje tvoje zemlje i njenih gradjana, onih koji su pak gadljiviji od tebe, a koji bi mogli ladno da dobiju ausvajs za onu prvu varijantu,...zbog toga su studenti i popizdeli,...sad sto ti to nehajno opsrviras, ne umanjuje dramatiku i stepen bolesti.

ps- onu slicku je nakacio krki,...i njemu je taki omiljeni lik.
angie01 angie01 17:23 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Pa da odlože proteste dok ovi redovni ne izadju?


ma neee, cvetko, ovi imaju sasvim drugi problem oko neizlaska,...al sa'ce,

Slobodan Milošević‏ @sloba_milosevic Apr 5

Uskoro na ulice izlaze i studenti koji podržavaju Vučića, samo da im legne penzija.

anonymous anonymous 17:30 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

ecce-florian
anonymous

ecce-florian@anonimniInjao, ja sam oduvek voleo mlade. Što bi reko ex slina jočić : To je bio jedan mlad čovekGde je večeras okupljanje u ns ? Misio sam da idem sa Alsom na piće al prvo ću malo da prošetam. Pa šta ako duva, možemo i mi.Ako si oduvek voleo mlade potraži ih u čitaonicama.Ispiti su u toku.Na protestima su - mame.

E neka si mi reko.
Pa da odlože proteste dok ovi redovni ne izadju?
Meni lično ne fale, uvek sam više volo ove što sve stignu.
De gustibus



Misliš, mame...???

Možda si u pravu. One su ponekad bolje nego ćerke.

Stvar ukusa.
tasadebeli tasadebeli 17:41 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

sad sto ti to nehajno opsrviras, ne umanjuje dramatiku i stepen bolesti.



Није ми ни намера да умањујем тај степен, а још мање то радим нехајно.

Само, Енџи, пошто смо ми мало старији од тих клинаца, онда врло добро памтимо (ко хоће да памти, ко неће, шта му ја могу) да све то, та болештина, и није почела са овима последњима на власти до сада.

Са њима је само изашла јако на видело јер су бахати, агресивни и примитивни.

Али то не значи и да сви они пре њих нису исто то радили, само су били малкице суптилнији, па се тада клинци нису бунили, него су прихватали правила игре.

(Додуше, имадосмо 1968, али тада је друг Тито рекао да су студенти у праву.)


Треба ли да те подсећам на све оне раније?

Сећаш се оних претпоследњих?





Рече ми неко овде са блога да је ово девојче касније добило и посао у неком одељку Владе Србије... Можда је и рекла-казала...


ps- onu slicku je nakacio krki,...i njemu je taki omiljeni lik.




Па сви се знамо још из "оних дана када смо хватали косине лево и десно..."





И ови клинци са ових данашњих протеста ће тако да се сећају један другога једнога дана кад оматоре.
angie01 angie01 17:42 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Misio sam da idem sa Alsom na piće al prvo ću malo da prošetam. Pa šta ako duva, možemo i mi.

javascript:;
za tebe i Alsa, sinoc u BGD,



...odmah ispod ces videti komentare nekih odasnjih blogera...


anonymous anonymous 17:53 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

tasadebeli


Само, Енџи, пошто смо ми мало старији од тих клинаца, онда врло добро знамо да све то, та болештина, и није почела са овима последњима на власти до сада.

Са њима је само изашла јако на видело јер су бахати, агресивни и примитивни.

Али то не значи и да сви они пре њих нису исто то радили, само су били малкице суптилнији, па се тада клинци нису бунили, него су прихватали правила игре.

Треба ли да те подсећам?

Рече ми неко овде са блога да је ово девојче касније добило и посао




Taso, Taso,

Aj,sad ti meni lepo objasni, pa da izadjem na proteste.

Ako izadjem - da li ja rušim ovu ....



.....ili ovu...???





Da li sam ja protiv bivših radikala ili bivših demokrata ???

Jebem li ga ???

Sfingino pitanje !




Usput

Taso, pitanje je samo za tebe.

Nemo drugi da se muču...

angie01 angie01 17:55 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Само, Енџи, пошто смо ми мало старији од тих клинаца, онда врло добро знамо да све то, та болештина, и није почела са овима последњима на власти до сада.


a ko kaze da jeste????....samo sto mi nismo dobro odreagovali, nismo bili dovoljno uporni, pustili smo, prevareni, a i oni adaptirani, dobrovoljno.


meni je malo blesavo ovo tvoje sparingovanje nervoznom komarcu u pokusaju da napokon osmisli neku "doskocicu", dovoljno dobru da barem malo umanji svoju frustraciju,...a sto to sve -pored mene- ima veze i sa ovom decom na ulici- prilicn je tuzno omalovaziti ih, negirati, traziti im dlake u jajetu,...

ti bi taso, trebalo barem da cutis, ako vec ne mozes, ili nisi spreman da im pomognes- jer su neki od njih, tvoji bivsi djaci.
angie01 angie01 18:01 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

veoma je neprirodno da studenti izadju na protest, a da se njihovi funkcioneri ogradjuju od njih- pa oni su tu upravo zbog tih studenata,...to je ista ona sprega, gde gradjani biraju vlast da za njih odradjuje poslove na nivou drzave, a oni se posle ponasaju kao da sa njima nemaju nista, nego samo sa svojim licnim oportunizmom.
anonymous anonymous 18:13 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci


tasadebeli
18:16 07.04.2017
Re: Beskicmenjaci


Баш ме растужио тај текст... Створила ми се у глави жива слика Владе Револуције како одлази Булеваром, остарио и оседео...


Vladu znam još iz vremena čuvenog "sudjenja šestorici"- poslednji slučaj verbalnog delikta.
Jedan se od njih povremeno sklanjao kod mene.

Vidjao sam nedavno i "Oluju", kad je gostovao Alen Badju,francuski filozof.

A kad već govorimo o njemu, asocijacija mi je i sajt


Učitelj neznalica

Preporuka za samobrazovanje mladih - pre dizanja Svecke revolucije


tasadebeli tasadebeli 18:24 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

anonymous

Sfingino pitanje !





Не бих ЗНАЛА рећи против кога смо ако изађемо на протесте.

И мени је то тешка недоумица.
tasadebeli tasadebeli 18:27 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

ti bi taso, trebalo barem da cutis, ako vec ne mozes, ili nisi spreman da im pomognes- jer su neki od njih, tvoji bivsi djaci.



Аман, Енџи, па нећу ја ићи на контрамитинг!

Како им ја то одмажем?

Тако што се овде дописујем са тобом и са Анонимним?

Ех!

Прецењујеш ово наше писаније овде.
angie01 angie01 18:32 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Не бих ЗНАЛА рећи против кога смо ако изађемо на протесте.


onda- nista!
angie01 angie01 18:39 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Како им ја то одмажем?


nisam rekla da im odmazes- nego da je blesavo da na ovakav nacin ucestvujes,...sparingujes bleskastim pokusajima da se opstruira ovaj tekst u kome je pismo objasnjenja jednog od studenata....ti podcenjujes njih....i ismevas razloge njihovg bunta.

....onaj licemreni deo, koji se tice mene, gde ti kao meni postavljas ozbiljno trik pitanja, pa se posle keseljis sa komarcem- ti ni ne brojim, sve mi je jedno.
anonymous anonymous 18:50 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

tasadebeli
angie01

ti bi taso, trebalo barem da cutis, ako vec ne mozes, ili nisi spreman da im pomognes- jer su neki od njih, tvoji bivsi djaci.



Аман, Енџи, па нећу ја ићи на контрамитинг!

Како им ја то одмажем?

Тако што се овде дописујем са тобом и са Анонимним?

Ех!

Прецењујеш ово наше писаније овде.


Aj, da malo pomognemo.

Za opštu stvar.



tasadebeli tasadebeli 20:37 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

nisam rekla da im odmazes- nego da je blesavo da na ovakav nacin ucestvujes,...sparingujes bleskastim pokusajima da se opstruira ovaj tekst u kome je pismo objasnjenja jednog od studenata....ti podcenjujes njih....i ismevas razloge njihovg bunta.



'Ајде прочитај мало пажљивије, ако те не мрзи, све што сам написао овде код тебе, Фрија, Прљавог Харија, па ћеш видети да ништа од овога што си рекла није тачно.

Напротив, покушавам да помогнем јер сам неке ствари које они пролазе сада први пут, ја прошао ипак више пута у животу од њих.

Али то не значи да ћу да их лажем и мажем причајући им глупости о овоме што они тренутно раде.

А не значи ни да немам право да кажем шта мислим по том питању.

Када бих их потцењивао, не бих овде онда о свему томе ништа ни писао.

Игнорисао бих све ово.


....onaj licemreni deo, koji se tice mene, gde ti kao meni postavljas ozbiljno trik pitanja, pa se posle keseljis sa komarcem- ti ni ne brojim, sve mi je jedno.



Тек ово нема никакве везе са истином.

Мислиш на питање о Тапиру?

Па објаснио сам ти на кога је уперена она иронија са фризбијем.

О чему сам, да те подсетим, ја од тебе чуо. Тапир ипак није бацао фризби и на Филолошком факултету. Имали смо ми свог преседника омладине који је бацао фризби.

Јаснији од тога не могу да будем.

А није ваљда да ти смета што Анонимни и ја причамо о неким стварима које смо искусили током својих живота и о људима које смо познавали?

Ако је тако, Енџи, онда прекидам.

Можемо Анонимни и ја да се о томе испричамо и на другим постовима.


EDIT: Чему оволика нервоза, Енџи?

EDIT EDIТ: Рекох ти већ, мислим да прецењујеш улогу овог Блога Б92 у текућим догађајима као и ову нашу писанију на том Блогу Б92.

Оне праве писаније које су релевантне за текуће догађаје су ипак на неким другим местима на овој интернетској ливади.
eloy eloy 20:48 07.04.2017

,

,
angie01 angie01 21:12 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Чему оволика нервоза, Енџи?


dapace- veoma sam rileks i sve sam ti krajnje drugarski napisala.
E, Taso, jesi ti šeret, pored toga što si radoholičar.

Ponovo si me povukao za jezik.







То је била моја дужност.


pa blesave insinuacije iznad ovoga,...ti kako hoces, al da ucestvujes ovde u zahebavanju sa tvojim drugom- ucestvujes,

takodje nista ne shvatam preozbiljno,...ne znam kako se tog izgovora
nisi setio svaki put kada se osecas ugrozenim na teme koje su tebi vazne, pa krenes jos da dramis, narices i patetise,...a meni sada, gde ti fino kazem sta mislim o tvom nastupu- ucitavas prozbiljnost shvatanja ovog mesta,...

al eto KAKO JE BILO VECERAS

samo za tebe bagerista DZo,

angie01 angie01 22:19 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Kolumna "Blica": Otac protestanta
Veselin - Vesa Simonović | 07. 04. 2017 - 09:00h


Tata, hoćeš li da idemo na protest, pitala me je ćerka, studentkinja završne godine Medicinskog fakulteta. Nemušto sam se pravdao zašto neću, te imam obaveze, te snimiće me ovi zlotvori iz podrepaških nazovimedija i ponovo u tome naći neku zaveru. Reče i da me razume, mada nisam siguran u to. Ona je među prvima svakog dana na zbornom mestu ispred Skupštine Srbije, besna i energična da istraje koliko god bude trebalo.


U julu će diplomirati i već se opredelila šta će specijalizirati, ali ne zna gde i kako. Sa 25 godina želela bi da se osamostali i da može skromno da preživi dok za četiri-pet godina ne postane hirurg, ali je svesna da će morati da volontira. Ona i njeni vršnjaci znaju da bez partijske knjižice ništa ne mogu da urade, a nisu niti žele da budu članovi nijedne stranke. Zato me neki dan i pitala kakav je život u Sloveniji, jer su joj kolege rekle da se tamo i sa platom specijalizanta može pristojno živeti.

Pazeći da ne ubijam taj elan i probuđenu energiju u njoj, pokušao sam da saznam šta su njena očekivanja, plašeći se kao roditelj da se još više ne razočara, jer ovakvi protesti, iskustvo me uči, ne traju dugo. Shvatio sam da se ona i njena generacija još nadaju da se buntom može nešto promeniti i da su spremni da se bore. Valjda će se nešto promeniti - njen je odgovor koji me najviše boli. Znam da neće.

Ne znam ko je inicirao proteste, ali vrlo dobro znam ko je organizovao moju kćerku i njeno društvo da šetaju, trube i "padaju" u nesvest ispred Vlade Srbije. Mnogo je njih koji su ih isterali na ulicu: na prvom mestu je Aleksandar Vučić, jer ta deca više ne pale televizore zbog njega, smučio im se i on i svi njegovi prateći rijaliti programi. Ne pristaju oni da im vređa inteligenciju pričom da je Srbija obećana zemlja dok oni vagaju u koju državu da se isele čim diplomiraju. Primitivizam, bahatost i laži partijskih poslušnika i većine medija su postali model života i vladavine sa kojom se oni ne mire.

Deca koja danas protestuju jedino su što nam je još vredno ostalo u Srbiji, zato oni imaju pravo da se bune i kritikuju koga god hoće

Gade se njima i liderčići opozicionih stranaka, jer su im se i oni smučili, pa su većinom glasali za Sašu Jankovića i Belog Preletačevića. Većina ovih što sad šetaju su naša deca, nas koji smo devedesetih protestovali, nije to generacija rijalitija ni parada. Ovim drugima je uvek dobro i kad koru hleba nemaju, zato stalno glasaju za vođu. Uostalom, kao što su to činili i čine njihovi roditelji.

Deca koja danas protestuju su jedino što nam je još vredno ostalo u Srbiji, zato oni imaju pravo da se bune i kritikuju koga god hoće. Imaju pravo da se bore da ostanu u svojoj državi i žive od svog znanja, sa diplomom pošteno stečenom. I ne može to što oni šetaju gradovima biti dobra volja ni Aleksandra Vučića, koliko god da je dobio na izborima, a još manje Nebojše Stefanovića, pa bio u novoj vladi i premijer.

I da svima poručim - svako ko bude pisao i pričao bilo gde da je mlade organizovao Soros, UDBA, ekstremna desnica, Vučić, Janković... potpuna je politička neznalica. Da li će neko pokušati da ih iskoristi i da li će neki podleći iskušenjima, drugo je pitanje. Već su pronašli nekog nesrećnika što se predstavlja kao predsednik nekakvog udruženja studenata, koji daje sebi za pravo da presuđuje šta su studentski protesti, a šta ne. Oni se i zbog takvih prišipetlji bune.

U međuvremenu, svima koji vređaju decu koja svakodnevno šetaju moram da poručim samo jedno (između ostalog i zato što vređaju i moju kćerku) - da su najobičnija... Deco, sa vama sam šta god radili, šetao ja ili ne!
tasadebeli tasadebeli 23:32 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

dapace- veoma sam rileks i sve sam ti krajnje drugarski napisala.



Ја такође... Онда очигледно немам исту представу о рилексу као ти.


pa blesave insinuacije iznad ovoga,..



Какве инсинуације, Енџи? На шта инсинуације? На кога?

Какве везе то речено у том коментару има са тобом?

ne znam kako se tog izgovora
nisi setio svaki put kada se osecas ugrozenim na teme koje su tebi vazne, pa krenes jos da dramis, narices i patetise,...



Наравно да драмим.


Хоћеш да ми кажеш да тај топли зец који се овде на овом Блогу повремено организује на неистомишљенике није за сваку осуду међу цивилизованим и образованим људима који се овде окупљају? Ту повремену психологију чопора која повремено сукне по коментарима док се прогања жртва треба да прихватамо као нормалну?

Не могу ја то, Енџи... Не бих ја онда да будем у том чопору.


samo za tebe bagerista DZo,



То је било у неком другом животу. Много воде је од тада протекло Савом и Дунавом. И много људи више нема међу нама, а много њих који су још увек ту, нису више они исти људи какви су били у том другом животу.

Ни ти ни ја нисмо исти они какви смо били у том другом животу.

А није ни багериста Џо.

Лаку ноћ, Енџи.
angie01 angie01 23:43 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Не могу ја то, Енџи... Не бих ја онда да будем у том чопору.


znaci, zesci si folirant:)))


А није ни багериста Џо.


koliko vidim- tu je,...dao je podrsku istoj stvari za iste razloge, a ti ne kazes ni otvoreno sta hoces, nego tu malo kenjkavis, malo se podsmevas...

'ku noc i tebi
freehand freehand 23:45 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

znaci, zesci si folirant:)))

Eto, opet si jadnog čoveka napala u čoporu. Ti tolika a on i njegov kompadre sami.!D
angie01 angie01 23:55 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

a on i njegov kompadre sami


pa nisi ih bas sve pobrojao:).
tasadebeli tasadebeli 23:55 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

eloy

Ha ha ha jel ti ušlo u CV da si bio član SSoj ?



Ма јок!

Само да сам пев'о у школском хору.

Зато и јесам сад само обични наставник и немам своју невладину организацију дотирану из буџета.

Неправда, па то ти је!

JBG



Иди, бре, пресече ме!

Што све великим словима?

У првом моменту ми је ово изгледало као линк за мој ЈМБГ... Да не кажем Јединствени Матични Број Грађана.


slušo si pogrešan album Atomaca




Ма да... Ја сам их слушао док су још били млади и зелени к'о ови клинци на улицама последњих дана.

Овај твој албум је већ из периода када су од узорних омладинаца постали бескрупулозни егоистични капиталисти, јузери и абјузери.


2 min i 13 sek katarza


Како ствари стоје, пријатељу, мене ће пре да походи катаракта него катарза.
tasadebeli tasadebeli 23:58 07.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand
znaci, zesci si folirant:)))

Eto, opet si jadnog čoveka napala u čoporu. Ti tolika a on i njegov kompadre sami.!D


Вас двоје, спиииик слооооулиии.

И мало разумљивије.

Не стварно, најозбиљније питам, заиста мислите да ја са још неким овде нападам Енџи у свим оним коментарима?


EDIT. И при свему томе, Енџи, не одговори ми на питања која су у том коментару била много битнија од ове изјаве о мом одбијању да припадам чопору на коју си се ти фокусирала

Дакле, Енџи, питао сам те лепо:

Какве инсинуације? На шта? На кога?

Какве везе то речено у том коментару о увек присутној Служби има са тобом?
ecce-florian ecce-florian 00:22 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Vladu znam još iz vremena čuvenog "sudjenja šestorici"-

Dobrice, jes' to ti ?
anonymous anonymous 03:41 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

ecce-florian
Vladu znam još iz vremena čuvenog "sudjenja šestorici"-

Dobrice, jes' to ti ?


Ма, јок.
Милојица.

Шта ош ?


milisav68 milisav68 07:20 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

eloy
JBG slušo si pogrešan album Atomaca

A ti nisi ništa razumeo slušajući bilo koji album od Atomaca.

Ne postoji nikakva koncepcija, samo se nudi kontracepcija!


eloy eloy 08:46 08.04.2017

,

,
milisav68 milisav68 09:02 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

eloy
Milisaveeeeeeee 69



Zajebana ta demokratija, moraš svakog da trpiš.



tasadebeli tasadebeli 10:08 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

eloy
Како ствари стоје, пријатељу, мене ће пре да походи катаракта него катарза


Šta će ti oko? Ko da ćeš njime nišaniti!



Ма јок, ја то због читања коментара овде на овом Блогу Б92.

Бојим се да ћу онда постати функционално неписмен као неки појединци које не бих да именујем овде.

Кад смо већ кренули са Атомцима...

А знаш коју сам њихову ствар врло често слушао гледајући све ове постпетооктобарце шта раде по Србији?



eloy eloy 10:15 08.04.2017

,

,
angie01 angie01 10:32 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Не стварно, најозбиљније питам, заиста мислите да ја са још неким овде нападам Енџи у свим оним коментарима?


evo ja, posto samostalno blogujem- i nisam rekla da me napadas, nego da sparingujes, a ako ne kapiras sta tvoj drug pise, kako onda na to odgovaras,...(mada moram priznati da jeste belsavo i u ideji i kako je skockano).

e, a vidi, jos ti rekoh da me za to zabole, da to nije najvaznije kako ti kazes,...

najvaznije je cudna stvar,

da je moguce da beogradski profa, znaci iz gradske sredine, radi sa mladima, pedagog,...lakse razume i jos svesrdno podrzava retrogradna sovinisticka- da ne kazem nesto gore, jer ima vise nego dovoljno elemenata- pisanija,...al zato ne razume studente, koji su do juce sedeli u klupama na njegovom casu, koji, gle velikog cuda, traze nesto normalno- uredjenu zemlju, institucije sitema, vladavinu prava,....nego jos ucestvuje u opstruiranju- kako sam kaze, ne bas bitnoj-raspravi na ovom blogu oko studentskih protesta,....ali zato iskazuje izuzetnu nervozu i plahovite zastinicke ispade, na opet normalne reakcije na ona sovenska ( u najmanju ruku sramotna) palamudjenja....koja onda ipak ispadaju bitna.

...
ecce-florian ecce-florian 10:39 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci



Милојица.

Шта ош ?



Aj' ka'si već ponudio.
Jel moš' da mi pokupiš danas jednu ovaku s krokodilom i otvaračOm



Dok san juče u ns stigo na protest ovi Nešini već sve podelili. Kažu da će danas Čeda da deli u bg


angie01 angie01 10:55 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Jel moš' da mi pokupiš danas jednu ovaku s krokodilom i otvaračOm


nisan vidia take,...lipe su, moran ih nac.
eloy eloy 11:06 08.04.2017

,

,
anonymous anonymous 15:16 08.04.2017

Re: Re:anonymous

eloy

da se pomučim, glasaj za nas



Dogovoreno.
A kad su izbori ?
A ko ste to Vi ?
tasadebeli tasadebeli 15:48 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
Не стварно, најозбиљније питам, заиста мислите да ја са још неким овде нападам Енџи у свим оним коментарима?


evo ja, posto samostalno blogujem- i nisam rekla da me napadas, nego da sparingujes, a ako ne kapiras sta tvoj drug pise, kako onda na to odgovaras,...(mada moram priznati da jeste belsavo i u ideji i kako je skockano).

e, a vidi, jos ti rekoh da me za to zabole, da to nije najvaznije kako ti kazes,...

najvaznije je cudna stvar,

da je moguce da beogradski profa, znaci iz gradske sredine, radi sa mladima, pedagog,...lakse razume i jos svesrdno podrzava retrogradna sovinisticka- da ne kazem nesto gore, jer ima vise nego dovoljno elemenata- pisanija,...al zato ne razume studente, koji su do juce sedeli u klupama na njegovom casu, koji, gle velikog cuda, traze nesto normalno- uredjenu zemlju, institucije sitema, vladavinu prava,....nego jos ucestvuje u opstruiranju- kako sam kaze, ne bas bitnoj-raspravi na ovom blogu oko studentskih protesta,....ali zato iskazuje izuzetnu nervozu i plahovite zastinicke ispade, na opet normalne reakcije na ona sovenska ( u najmanju ruku sramotna) palamudjenja....koja onda ipak ispadaju bitna.

...




Не вреди, Енџи, или је катаракта или функционална неписменост, али ја тебе овде у овом твом коментару ништа не разумем.

Знам само да катарза сигурно није.


И опет ми не одговори ништа о оним инсинуацијама које си сама поменула. Ево, цитирам:

pa blesave insinuacije iznad ovoga,...



Пошто ми већ трећи пут не одговараш на питање какве инсинуације, на кога, на шта, какве везе има помињање Службе са тобом, ја онда закључујем да избегаваш да одговориш јер ти то тако одговара. Не верујем да си превидела та моја питања...

Није ни важно уосталом.

Питај се ти и даље како се то само један профа (БЕОГРАДСКИ, јбт!) усуђује да мисли својом главом, па још то своје мишљење гласно и да каже, а не да мисли како му се нареди, па још то што му други нареде да треба да мисли да преноси даље деци, а ја одох да спремам часове за понедељак...

Рекох већ, неко у овој Србији мора и да ради.

Јер ко ће вам за 10-15 година опет излазити на улице када то затреба ако ја престанем да радим са овом данашњом децом, будућим демонстрантима.

Како ће се спонтано самоорганизовати деца преко друштвених мрежа на нету ако су неписмена.

Мора неко да их описмени пре тога.
eloy eloy 16:13 08.04.2017

,

,
ecce-florian ecce-florian 17:17 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
Jel moš' da mi pokupiš danas jednu ovaku s krokodilom i otvaračOmnisan vidia take,...lipe su, moran ih nac.

Yep, 3u1: Crocodil , otvarač za pivo i prizezak za ključeve.
tyson tyson 18:33 08.04.2017

Re: Profesionalac

Aj,sad ti meni lepo objasni, pa da izadjem na proteste.

Što lažeš?


freehand freehand 18:55 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Питај се ти и даље како се то само један профа (БЕОГРАДСКИ, јбт!) усуђује да мисли својом главом, па још то своје мишљење гласно и да каже, а не да мисли како му се нареди, па још то што му други нареде да треба да мисли да преноси даље деци, а ја одох да спремам часове за понедељак...

Рекох већ, неко у овој Србији мора и да ради.

Јер ко ће вам за 10-15 година опет излазити на улице када то затреба ако ја престанем да радим са овом данашњом децом, будућим демонстрантима.

Како ће се спонтано самоорганизовати деца преко друштвених мрежа на нету ако су неписмена.

Мора неко да их описмени пре тога.

E ako ti budeš radio i opismenjavao decu oni će sigurno da rade sve suprotno od toga što ti ovde pišeš.
Ili nisi baš to hteo da kažeš?
niccolo niccolo 19:23 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Ili nisi baš to hteo da kažeš?

Ma pusti, Tasa, koji je ovde barem 10 puta ponovio da neće fb profil, će da opismenjuje decu da se dogovaraju preko društvenih mreža nešto. Pa ta ista deca su za Tasu doktori nauka koji su doktorirali na temu društvenih mreža. Koja operisanost od stvarnosti...
anonymous anonymous 20:04 08.04.2017

Re: Profesionalac

tyson
Aj,sad ti meni lepo objasni, pa da izadjem na proteste.

Što lažeš?



tyson
Aj,sad ti meni lepo objasni, pa da izadjem na proteste.

Što lažeš?



како си провалио да сам ја члан Централног Комитеја...
angie01 angie01 22:01 08.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Пошто ми већ трећи пут не одговараш на питање какве инсинуације, на кога, на шта, какве везе има помињање Службе са тобом, ја онда закључујем да избегаваш да одговориш јер ти то тако одговара. Не верујем да си превидела та моја питања...




taso, sto ne rece da si u Crvenkapica fazonu...

pa odgovorila sam ti,...zasto me pitas na sta mislim- jer ti ne razumes-kada si uredno odgovarao na komentare tvog kamarada,...ako nisi razumeo sta on pise i zasto, kako si mu onda odgovarao????

Питај се ти и даље како се то само један профа (БЕОГРАДСКИ, јбт!) усуђује да мисли својом главом, па још то своје мишљење гласно и да каже, а не да мисли како му се нареди, па још то што му други нареде да треба да мисли да преноси даље деци, а ја одох да спремам часове за понедељак...


ja ti ne rekoh da ne mislis svojom glavom, nego sam ukazala na neke nelogicnosti i nejasnoce oko duplih arsina u tvojim komentarima na razne teme,...znaci, ne moras da se prenemazes, ti samo nastavi:)))....a to sta ces da prenosis deci,...pa ja verujem u njih, evo, deca su izala i rekla sta misle o svemu sto nije dobro ni za njih, a bogami, ni za tebe ni mene.

Јер ко ће вам за 10-15 година опет излазити на улице када то затреба ако ја престанем да радим са овом данашњом децом, будућим демонстрантима.


sta, ti radis s njima, ucis ih, a nama izlaze na demonstracije:))))....pa to sam ti i rekla da je cudno & nelogicno:))))
tasadebeli tasadebeli 12:15 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

freehand

E ako ti budeš radio i opismenjavao decu oni će sigurno da rade sve suprotno od toga što ti ovde pišeš.



А шта ја то овде пишем?

Да ли ја позивам друге људе овде да се не излази на демонстрације?

Читај мало пажљивије...

Или макар пронађи где ја то позивам друге људе да не излазе на демонстрације, па ми цитирај.

А можда теби као тај мој фамозни грех позивања да се не излази на демонстрације изгледа то што ја кажем да се нећу придруживати никоме. Поготово не на улици?

Па чекај мало... Зар немамо сви своју слободну вољу и право одлучивања због чега онда и сами сносимо одговорност за своје поступке?

Можеш ли ми објаснити зашто ја, било ко овде на овом Блогу Б92 ( "демократичном" - хвала eloy за ово) не би имао право да каже шта мисли о овоме, овим демонстрацијама, као и шта ће урадити, ако се то не коси са законом и ако не угрожава туђу приватност и безбедност?

Зашто овај Блог Б92 мора да изгледа као неки партијски билтен на којем се преносе саопштења са партијских састанака?

Е, мој "демократо"...

Важно да си на себе накачио етикету "демократа", а изнутра си нетрпељив према туђем супротном мишљењу као да си неки Стаљинов партијски апаратчик...


niccolo

Ma pusti, Tasa, koji je ovde barem 10 puta ponovio da neće fb profil, će da opismenjuje decu da se dogovaraju preko društvenih mreža nešto. Pa ta ista deca su za Tasu doktori nauka koji su doktorirali na temu društvenih mreža. Koja operisanost od stvarnosti...



А фејсбук је стварност?

Шта је сада?

И тебе захватио овај вирус који наређује централном нервном систему да мора да се определи за једну од две стране или неће постојати, неће га бити међу живима.

Е, благо мени...
tasadebeli tasadebeli 12:19 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01

pa odgovorila sam ti,...




Ниси ми одговорила.

Све ово остало што си просула у коментару је обично паламуђење јер те то нисам ни питао.

Поновићу још једном:

На шта сам ја то инсинуирао? На кога? Какве ти везе имаш са вазда присутном Службом коју сам поменуо у том коментару?


Што си се ти осетила толико погођеном тиме?

Надам се не и прозваном?


Ово је читав тај мој коментар за који ти тврдиш да је инсинуација:


anonymous

E, Taso, jesi ti šeret, pored toga što si radoholičar.

Ponovo si me povukao za jezik.







То је била моја дужност.

Па ако ме се сете, сете ме се... Ако не, ником ништа...


EDIT: Не знам, Анонимни, да ли сам ти икада помињао овај текст Велимира Ћургуса Казимира у Данасу из 2010?


Pre nekih nedelju dana sreo sam na raskopanom Bulevaru (kralja Aleksandra, ranije Revolucije) Vladimira Mijanovića, poznatijeg kao Vlada Revolucija. Žuri peške prema Cvetku. Vlada se Ovde vratio pre oko dve godine. Živeo u Americi duže od dvadeset i pet godina bez ijednog papira. U Americi mu ostalo troje dece. Pitam ga da li ima adresu, a on mi kao Pitija: adresu nemam, što znači da sam nigde i svugde. Onda Vlada pita mene: zar ti se ne čini da je oko nas ona ista Služba koja je i u naše vreme vladala? Zar ne vodi Služba ne samo tajkune i državu nego i nevladine organizacije? Oko tajkuna sam se složio, s tim da više ne znam ko koga vodi i ko kome služi, što se Vlade tiče, ona je po svojoj prirodi srasla sa Službom. Samo mi je malo čudno bilo to oko nevladinih organizacija, jer ih ima veoma mnogo i veoma različitih.

...

Vlada se sve vreme okretao oko sebe kao da i tog časa neko vreba i prati šta radimo i o čemu pričamo. Onda mi otkri tajnu svoga puta. Krenuo u jednu radnju na Bulevaru gde se prodaju lepljive trake u raznim bojama. Hoće da kupi nekoliko koturova traka i da ih pokloni ljudima koji brane Poslednji Platan na Bulevaru, onaj kod Jagićeve. - Oni su tako sami, kaže Vlada. Nema nijedne nevladine organizacije da stane sa njima. - A znaš li koliko je platan plemenito drvo? Od njega se prave kundaci!

...

Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.

...

Još uvek vidim leđa Vlade Revolucije.

...

Vlada ostario, sede kose i brade, još uvek visok i mršav, stalno na oprezu, kao Poslednji Mohikanac, brzo plete prema Cvetku. To će mi se urezati u dušu kao beleg vremena u kojem je sve bilo beznačajno i ništavno osim krupnih, patetičnih reči o nacionalnim interesima. I kad su se neki definitivno nepristojno obogatili.


(ЛИНК)


Баш ме растужио тај текст... Створила ми се у глави жива слика Владе Револуције како одлази Булеваром, остарио и оседео...


Једино нисам сигуран ко ту греши када говори о Служби. Да ли Влада којем се чини да је то иста она Служба као из времена када је он подизао револуцију или Ћургус Казимир.

А можда они обојица говоре о истој ствари, само је другачије називају...

Такав је барем мој утисак.
angie01 angie01 13:13 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Ниси ми одговорила.


odgovorila sam.


Што си се ти осетила толико погођеном тиме?


pa i to sam vec dva puta rekla- da nisam, da mi je sve jedno.

d pojnt mojih replika tebi su sublimirani u tome, da mi je neverovatna upornost kojom negiras, razloge, vaznost i opravdanost ovih protesta, s obzirom na dugotrajnih izuzetno losih okolnosti u kojima se ova zemlja nalazi,....i to na neki prilicno nemust nacin, ono sve okolo naokolo, dlaka ovde, dlaka tamo, ali ja njih ucim, ja sam nekada bio, znam bolje,...

oni taso, imaju pravo da izadju i kazu sta misle, gresili u nekim koracima ili ne- sto stvarno ne znam, gde je glavna greska u iskrenosti i sponaosti izrazavanja protest prema necemu sto svi znamo da je tako,....kao i to, da smo mi svi pokazali, da nismo znali bolje- jer sad ne bi morali oni da ponovo "grese".
tasadebeli tasadebeli 13:36 09.04.2017

Re: the end, ende, fin, конец, fine, final

За:

angie01


freehand


и све остале са којима се нисам сложио, не само на овом Енџином посту него и осталим постовима, у размишљању о овим демонстрацијама на улицама последњих дана у Србији:


Свима вама и тој деци на улици желим да успеју у свему што раде у свом животу.

Протестујте, немам ја ништа против тога.

Мислите о томе шта год да мислите, опет немам ништа против.

Молим вас само једно.

Будите мало трпељивији и сталоженији у својим реакцијама према онима који се не слажу са вама у мишљењу уважавајући при томе да су и то људи као и ви.

Јер то је оно због чега ја попиздим, па кренемо у оне бесмислене расправе, етикетирања и увреде.

Не пиздим ни због протеста, ни због тога што неко не мисли као и ја.

Пиздим због те количине нетрпељивости према некоме за кога сматрате да не би требало уопште ни да мисли, ни да каже шта мисли ако је то супротно од онога што ви мислите и пишете по овом Блогу Б92.

Да, Енџи, драмим.

Сети се како сте само овде на Блогу дочекали онога Феликса Крула који је написао нешто што се не слаже са ониме што ви мислите о Радомиру Константиновићу и Философији паланке.

(То је, иначе, било моје ватренио крштење на овом Блогу Б92 јер је то био други пост по реду у мом блогодворишту.)

Први коментар на том посту где је Феликс гостовао код мене био је да сам "довео фашистичку џукелу у своје блогодвориште".

Одмах, на прву лопту.

Па срамота је, бре, то за паметне, образоване и лепо васпитане људе какви се углавном окупљају на овом Блогу Б92 и представљају се као онај бољи део Србије.

Срамота.

И то што ја тражим од вас није никаква велика мудрост, нити знање, нити образовање.

Ради се о најобичнијем, најједноставнијем домаћем кућном васпитању.

(А пошто стално инсистирате на томе да сам ја наставник у школи, одмах и да вам кажем да је то оно најважније што свакога дана понављам тој нашој деци у учионици... Где год да их живот одведе, ма шта год радили у животу, да носе то што су их научили у детињству у рођеној кући увек са собом јер је то једина она права основа за неко боље људско друштво у којем сви ми желимо да живимо.)

Ништа више. Обично домаће кућно васпитање које инсистира на томе да свакога треба прихватити као људско биће које има своје достојанство и свој интегритет, право на сопствено мишљење и право да то мишљење и каже гласно, без обзира колико се слагали с тим или не.


И хвала вам ако ово уопште и прочитате и ако ово схватите као нешто што заиста ја искрено мислим после свег овог нашег дописивања по Блогу Б92.

А ако и не схватите тако, ако ме будете сматрали глупаном који лупета некаква срања у овом коментару, будалом која се меша тамо где му није место, наивком који сања о неком бољем свету, опет се нећу ни љутити ни увредити због тога.

Једноставно, морао сам ово да напишем...

Ето, то би било све што бих имао да вам кажем на крају овог нашег дописивања овде о тој теми, а и уопште, о начину комуникације по овом Блогу Б92 који понеки пут од њега заиста прави место за избегавање.













tasadebeli tasadebeli 13:39 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

angie01
Ниси ми одговорила.


odgovorila sam.


Што си се ти осетила толико погођеном тиме?


pa i to sam vec dva puta rekla- da nisam, da mi je sve jedno.

d pojnt mojih replika tebi su sublimirani u tome, da mi je neverovatna upornost kojom negiras, razloge, vaznost i opravdanost ovih protesta, s obzirom na dugotrajnih izuzetno losih okolnosti u kojima se ova zemlja nalazi,....i to na neki prilicno nemust nacin, ono sve okolo naokolo, dlaka ovde, dlaka tamo, ali ja njih ucim, ja sam nekada bio, znam bolje,...

oni taso, imaju pravo da izadju i kazu sta misle, gresili u nekim koracima ili ne- sto stvarno ne znam, gde je glavna greska u iskrenosti i sponaosti izrazavanja protest prema necemu sto svi znamo da je tako,....kao i to, da smo mi svi pokazali, da nismo znali bolje- jer sad ne bi morali oni da ponovo "grese".



Претече ме за длаку.

Управо исписах и окачих оно што би и био одговор на овај твој коментар који сам тек сада видео.
freehand freehand 14:04 09.04.2017

Re: Beskicmenjaci

Е, мој "демократо"...

Важно да си на себе накачио етикету "демократа", а изнутра си нетрпељив према туђем супротном мишљењу као да си неки Стаљинов партијски апаратчик...

Ja sebe nikad nisam nazvao ni demokratom ni bilo čime sličnim.
A nisam ni tebe logoreičnim ljotićevskim skribomanom, ali evo sad ću:
ti si logoreični ljotićevski skriboman-davež, i do bola patetični gnječikurac.
Ako ćemo već da se kvalifikujemo.

Bajdvej, šta će to ono "ovaj" uz svako pominjanje bloga B92? jel to neka šifra ili uzrečica?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana