Budućnost| Energetika| Jubileji| Nostalgija| Sex

Studenti su u pravu

krkar RSS / 04.04.2017. u 20:13

studentske-demostracije-1968.-2.jpg

Naravno da su studenti u pravu, drugačije ne može biti. Samo, šta hoće? Bemliga ako oni i sami znaju. Ali hoće. Nešto. Za početak - makar po sendvič.

Nema veze, malo ćemo da protestujemo, svako iz svojih razloga (khm, evo Sandžak, na primer, čuvena akademska i demokratska sredina). A onda će drug Tito da kaže da su studenti u pravu i biće Kozaračko kolo. Dobro, Kozara je sad u inostranstvu. Neka bidne moravac.

studentske-demostracije-1968.-5.jpg

987140_11_09.jpg

studentske-demostracije-1968.-7.jpg

Demonstracije1968,-nemacka-.jpg

a6522d17186aa3e6f4b54dd8545a5c7c_700x550.jpg

studentske-demostracije-1968.-4.jpg 

1968.jpg

26571_studenti-68-310x186_f.jpg?1433309606

2318263.jpg

demonstracije-1968.jpg

5F1BB302-CB3C-453C-A08A-B7E1D559CA85_w650_r1_s.jpg



Komentari (465)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 20:46 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Tu sam i ja negde na toj prvoj slici
ćale me nosio na ramenima. Još uvek se kao kroz maglu sećam tog dana.


I ja sam bio sa ćaletom i isto se neodređeno sečam. U stvari sećam se samo scena iz daljine.
JJ Beba JJ Beba 20:50 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

I ja sam bio sa ćaletom i isto se neodređeno sečam. U stvari sećam se samo scena iz daljine.

mene vukla sestra. jesam bila mala al se sećam mnogih stvari. sa prozora smo gledali bitku kod nadvoznjaka, a setra me vukla po filozofskom jer joj keva nije dala da igde ide bez mene. morala da me ćuva pa me vucara vazda

ps

od tada sam navučena na ulicu :)
princi princi 20:57 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Kul su im bili ovi šlemovi. Malo mu davali francuski šmek.
princi princi 20:59 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

narcis
jednog malog bucmastog u žutom džemperu.

oćeš da kažeš da si ti bio netkad mali debeli bucko u žutom?
ne verujen

Druže, ja sam uvek bio napredan. Progresivna snaga u društvu.
krkar krkar 21:02 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Kul su im bili ovi šlemovi. Malo mu davali francuski šmek.


To i jesu francuski šlemovi, model Adrian. Milicija ih je koristila do 1973-4-5, zamenili su ih kad su se pokazali beskorisnim protiv one ustaške grupa na Raduši. Inače je to bio i zvanični vojni šlem JV u II svetskom ratu.

Ona budža na temenu je da sklizne sablja kad te klepi konjica.
narcis narcis 21:07 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

princi
narcis
jednog malog bucmastog u žutom džemperu.

oćeš da kažeš da si ti bio netkad mali debeli bucko u žutom?
ne verujen

Druže, ja sam uvek bio napredan. Progresivna snaga u društvu.

al pazi sinboliku " u žutom" i ja san tad imao neki žuti ,pleteni prsluk, mlogo mi se svidžao
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:08 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Mislim da smo identifikovali najranije blogersko okupljanje.
princi princi 21:10 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

To i jesu francuski šlemovi, model Adrian.

Sine, kad smo kod Francuza i pedera, kako sam se ja ložio na onog Jovana Bulja (jel se tako zvao?). Stalno terao kevu da me vozi kroz grad, pa onda on s onom njegovom rutinom. Onda jednom kad je izašao da li u Ilustrovanoj ili u nekom Politikinom dodatku... čoveče. Ono, leti upekne zvezda, mi u Renou 6, kuvanje, a ja zvrjim u Jovana. Čoveče, man crush, totalno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:17 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Mislim da smo identifikovali najranije blogersko okupljanje.

I ja sam bio.
Vukao me ćale sa sobom.
Povremeno mi je davao da se igram sa šlemom, da mu ne dosađujem dok radi.
vcucko vcucko 21:21 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

princi
To i jesu francuski šlemovi, model Adrian.

Sine, kad smo kod Francuza i pedera, kako sam se ja ložio na onog Jovana Bulja (jel se tako zvao?). Stalno terao kevu da me vozi kroz grad, pa onda on s onom njegovom rutinom. Onda jednom kad je izašao da li u Ilustrovanoj ili u nekom Politikinom dodatku... čoveče. Ono, leti upekne zvezda, mi u Renou 6, kuvanje, a ja zvrjim u Jovana. Čoveče, man crush, totalno.

Kao penzos je ordinirao tu po kraju (stari Merkator - Fontana), svi su ga znali i sve je znao, klasičan ekscentrik. Umro je pre nekoliko godina.
princi princi 21:23 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Kao penzos je ordinirao tu po kraju (stari Merkator - Fontana)

Eh... do tad je moje srce neposlušno našlo druge zanimacije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Kao penzos je ordinirao tu po kraju (stari Merkator - Fontana), svi su ga znali i sve je znao, klasičan ekscentrik. Umro je pre nekoliko godina.

Mnogi ne znaju ko je on:

JJ Beba JJ Beba 21:31 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Jovana Bulja



bio je na ulazu u tunel. atrakcija
emsiemsi emsiemsi 21:34 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

JJ Beba
I ja sam bio sa ćaletom i isto se neodređeno sečam. U stvari sećam se samo scena iz daljine.

mene vukla sestra. jesam bila mala al se sećam mnogih stvari. sa prozora smo gledali bitku kod nadvoznjaka, a setra me vukla po filozofskom jer joj keva nije dala da igde ide bez mene. morala da me ćuva pa me vucara vazda

ps

od tada sam navučena na ulicu :)

Ауууу, колико матораца на овом блогу !
А ја малопре дошао из града.
emsiemsi emsiemsi 21:36 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

JJ Beba
I ja sam bio sa ćaletom i isto se neodređeno sečam. U stvari sećam se samo scena iz daljine.

mene vukla sestra. jesam bila mala al se sećam mnogih stvari. sa prozora smo gledali bitku kod nadvoznjaka, a setra me vukla po filozofskom jer joj keva nije dala da igde ide bez mene. morala da me ćuva pa me vucara vazda

ps

od tada sam navučena na ulicu :)

Добро је !
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:36 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Predrag Brajovic
Kao penzos je ordinirao tu po kraju (stari Merkator - Fontana), svi su ga znali i sve je znao, klasičan ekscentrik. Umro je pre nekoliko godina.

Mnogi ne znaju ko je on:




Samo iz prica znam za njega.

Kazu da je jednom gostovao u Engleskoj, ako se ne varam, i tamo prikazivao umece.



emsiemsi emsiemsi 21:36 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

princi
narcis
jednog malog bucmastog u žutom džemperu.

oćeš da kažeš da si ti bio netkad mali debeli bucko u žutom?
ne verujen

Druže, ja sam uvek bio napredan. Progresivna snaga u društvu.

Жут, а напредан !
Побркао си боје у раној младости.
emsiemsi emsiemsi 21:39 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Predrag Brajovic
Mislim da smo identifikovali najranije blogersko okupljanje.

I ja sam bio.
Vukao me ćale sa sobom.
Povremeno mi je davao da se igram sa šlemom, da mu ne dosađujem dok radi.

Ти си већ тада био са друге стране барикада !
JJ Beba JJ Beba 21:51 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

А ја малопре дошао из града.

i ja
emsiemsi emsiemsi 21:59 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

JJ Beba
А ја малопре дошао из града.

i ja

Лајк !
И само без сикирације --- фино и културно.
mariopan mariopan 22:03 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Predrag Brajovic
Mislim da smo identifikovali najranije blogersko okupljanje.

I ja sam bio.
Vukao me ćale sa sobom.
Povremeno mi je davao da se igram sa šlemom, da mu ne dosađujem dok radi.

Шта је ово?

Маторци евоцирају успомене како су некад били напредни а сада не могу да се сете шта то хоће ова деца?

Ала се оматорилоооо

Деца су бар изашла и рекла шта их жуља а нас видим за десет година како и даље куцкамо по тастатури, и серуцкамо и кењамо ккако би волели да нам је земља уређенија, како је власт све сам го лопов и битанга....па кад ми нисмо имали петљу ево деца ће....уместо нас.
И нека њих, сад је њихов ред, ми смо своје одрадили поштено, успели да упропастимо све чега смо се дотакли, боље да им не помажемо, хм?
И .... ово нису студенти, ово је шарена гомила скупљена уз помоћ друштвених мрежа и свако поређење са некадашњим чисто студентским протестима било би погрешно.
niccolo niccolo 22:11 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

ми смо своје одрадили поштено, успели да упропастимо све чега смо се дотакли, боље да им не помажемо, хм?

Ima i toga, nije da nema.
alselone alselone 23:24 04.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Još uvek se kao kroz maglu sećam tog dana.

Kroz maglu treperi
alselone alselone 07:47 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Mislim da smo identifikovali najranije blogersko okupljanje.


Posto su svi bili, da kazem i da sam ja bio. Nosio me cale u mudima.
hotchkiss hotchkiss 09:10 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Nije to nikakav Adrian. To je jugoslovenski milicijski šlem napravljen po uzoru na Adrian kao i stotine drugih u Evropi.
hotchkiss hotchkiss 09:34 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Nije to nikakav Adrian. Ovo je PLASTIČNI milicijski šlem SFRJ. Nema balističku zaštitu.
krkar krkar 13:17 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Nije to nikakav Adrian. To je jugoslovenski milicijski šlem napravljen po uzoru na Adrian kao i stotine drugih u Evropi.


Upravo o tome i govorim.

Drugi put ću bukvalnije ako baš mora. Mislio sam da bi svakome ko išta o ičemu zna moralo biti jasno da ne mislim da su panduri nosili originalni Adrian Mle 15.

hotchkiss hotchkiss 14:05 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

To je onda kao Radio Jerevan. Doduše, ovde smo pogodili da je šlem. Za ostalo ste "u principu" u pravu samo nije francuski, već jugoslovenski; nije metalni, nego plastični i nikada se nije koristio na Raduši jer je namenjen razbijanju demonstacija i zaštiti od raznih krupnih letećih objekata tipa cigla, kamen, ali nikako i metka.
krkar krkar 14:11 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

i nikada se nije koristio na Raduši jer je namenjen razbijanju demonstacija i zaštiti od raznih krupnih letećih objekata tipa cigla, kamen, ali nikako i metka.


Vidiš, jeste se koristio na Raduši* jer je to bio jedini šlem koji je narodna milicija tada dužila kao milicijski. Dakle bio je za miliciju jedino tvrdo glavopokrivalo.

A ni originalni Adrian mle 15 nije bio namenjen za zaštitu od metka, za to je bio premek. Prvenstveno za zaštitu od gelera a sekundarno od sablje.

Na istom blogu su 2 paralelne diskusije o šlemu pa je malo teže pratiti gde je šta rečeno.

Imam čak i snimljeno svedočenje porodičnog prijatelja, čoveka koji je učestvovao u toj poteri i koji je rekao da je tada prvi put u životu stavio na glavu milicijski šlem (tj. prvi put ga uopšte uzeo u ruke, na obuci je imao vojni) i da se pitao čemu bi to tamo moglo da mu posluži.

*) je li ovaj bio baš na Raduši ili na nekom drugom području nisam siguran, morao bih da proverim. ali je u operaciji učestvovao
tyson tyson 15:45 05.04.2017

Re: Tu sam i ja negde na toj prvoj slici

Imam čak i snimljeno svedočenje porodičnog prijatelja, čoveka koji je učestvovao u toj poteri i koji je rekao da je tada prvi put u životu stavio na glavu milicijski šlem (tj. prvi put ga uopšte uzeo u ruke, na obuci je imao vojni) i da se pitao čemu bi to tamo moglo da mu posluži.

Isto su se pitali irački rezervisti koji su nosili podjednako neupotrebljive plastične M80 šlemove Made in Korea.





JJ Beba JJ Beba 20:43 04.04.2017

68

ne mogu da nađem fotku na kojoj dr Vuk Stambolović, onda student, na filozofskom svira dzitru. mnogo lepa fotka

mnogo godina kasnije, u vreme ratova 90ih zajedno samo radili za UN. divan lik
anonymous anonymous 20:47 04.04.2017

Re: 68

JJ Beba
ne mogu da nađem fotku na kojoj dr Vuk Stambolović, onda student, na filozofskom svira dzitru. mnogo lepa fotka

mnogo godina kasnije, u vreme ratova 90ih zajedno samo radili za UN. divan lik


Jesi li i ti u alternativi ?
JJ Beba JJ Beba 20:52 04.04.2017

Re: 68

Jesi li i ti u alternativi ?

ja sam vazda alternativa :)

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:05 04.04.2017

Re: 68

ne mogu da nađem fotku

У недостатку фотографије, видео

cassiopeia cassiopeia 21:05 04.04.2017

Re: 68

JJ Beba
ne mogu da nađem fotku na kojoj dr Vuk Stambolović


Kakav renesansni lik. Lekovito je pričati sa njim.
angie01 angie01 21:22 04.04.2017

Re: 68

ja sam vazda alternativa :)


pa kad se ovi uvek presvuku u kljucnom momentu,...nikada ti nasi da stignu.
JJ Beba JJ Beba 21:33 04.04.2017

Re: 68

У недостатку фотографије, видео

jaooo super.
hvala ti mnogo
JJ Beba JJ Beba 21:35 04.04.2017

Re: 68


Kakav renesansni lik. Lekovito je pričati sa njim.

car. levičar, pametan, zabavan. mračana vremena su bila kad smo radili zajedno, al druženje je bio beg od svega
JJ Beba JJ Beba 21:36 04.04.2017

Re: 68

pa kad se ovi uvek presvuku u kljucnom momentu,...nikada ti nasi da stignu.

nema jbga.
Unfuckable Unfuckable 06:06 05.04.2017

Re: nema veze s Vukom nego...

ne mogu da nađem fotku na kojoj dr Vuk Stambolović


mislim da postoji i fotka-koja-govori-više-nego-hiljadu-reči, na kojoj se lepo vidi mladi aktivista Dušan Mitević
krkar krkar 13:22 05.04.2017

Čije su pištaljke


Slučajno sretoh jutros prijatelja koji je svojevremeno za One Proteste (šerpeilonci) napravio fine pare uvozeći milion pištaljki iz Kine. Reč po reč odmah na proteste pa mi reče da je Onaj Mali Kreten (Vuk Jeremić) kupio 50000 pištaljki i spremio u izborni štab, valjda da pritestuju ako mu bude falilo 3000 glasova da Vučića pobedi u prvom krugu.

E sad, jesu li te Sundžerbobove izašle na ulice - ne bih znao.

princi princi 13:25 05.04.2017

Re: nema veze s Vukom nego...

Unfuckable
ne mogu da nađem fotku na kojoj dr Vuk Stambolović


mislim da postoji i fotka-koja-govori-više-nego-hiljadu-reči, na kojoj se lepo vidi mladi aktivista Dušan Mitević

Čekaj, kad već pričamo o vlažnim sećanjima, ko je onaj bradonja koji govori dok mlađahni Mićun čeka da preuzme banku? Nije valjda Simović?
krkar krkar 13:31 05.04.2017

Re: nema veze s Vukom nego...

Nije valjda Simović?


Meščini da je baš on, Ovlašćeni Nacionalni Rimovani i Slobodnostišni Narikač
tyson tyson 15:47 05.04.2017

Re: Čije su pištaljke

Slučajno sretoh jutros prijatelja koji je svojevremeno za One Proteste (šerpeilonci) napravio fine pare uvozeći milion pištaljki iz Kine. Reč po reč odmah na proteste pa mi reče da je Onaj Mali Kreten (Vuk Jeremić) kupio 50000 pištaljki i spremio u izborni štab

Ako su i njegove iz Kine, onda ih je najverovatnije dobio.


Boris Drenca Boris Drenca 20:46 04.04.2017

Ventili

Svaka vlast koja ima nameru da anulira opasnost od ozbiljnijih pobuna organizuje sebi neprijatelje kako bi ostala bezbedna.

Studenti su tu veoma dobra kategorija , lako se pale. Takvi im karakteri (nekako iz iskustva znam)

Kada ih pobuniš izabereš vođe, pa jedan deo prebiješ, jedan deo korumpiraš (ne neminovno odvojene grupacije) a većinu napraviš magarcima. Vođe ostanu sa oreolima, vlast bezbedna a margarci misle da im uši baš lepo stoje.

Kako tada tako i danas. Motivi su uvek isti, da vlast sebi umanji opasnost. Danas od političke opcije koja ima podršku statistiki nepredvidive kategorije i koju je nemoguće kontrolisati kroz partije , nominalno opozicione. (razmišljanje posle slučajne šetnje pored RTS včeras)
G.Cross G.Cross 20:53 04.04.2017

Good moaning





Nikad mi nije bil jasno sta su drotovima trebale one metalne "pruge" na slemovima.
Samo estetski element ili i neki funkcionalni ?

Uvek mi je izgledalo kao da ce nesto ( trava ? kosa ? ) da izraste iz njih.

Toliko o mom doprinosu na ovom postu.

Pojma nemam ko i zasto protestvuje.


P.S. Veceras 11 (i slovima jedanaest ) kandidata za predsednika Francuske republike ima duel ' verovatno je bolja rec multuel ).

Emisija traje tri i po sata i svaki kandidat ce uku^no imati 17 minuta na raspolaganju da uveri Francuze da je Evro noz u ledjima svakog Francuza .

Jedno devet od njih also hoce Francusku van NATO-a.




narcis narcis 21:03 04.04.2017

Re: Ispod slema ...

Pojma nemam ko i zasto protestvuje.

ako smo skloni teoriji zavere ondak bi najlogičnije bilo da ove proteste organizuje vučić da bi preduhitrio opoziciju i skontrolisao situaciju u državi.
a još može i pred zapadom da se pokaže kao demokrata eto toleriše demonstracije protiv sebe.
zilikaka zilikaka 21:09 04.04.2017

Re: Ispod slema ...

Nikad mi nije bil jasno sta su drotovima trebale one metalne "pruge" na slemovima.
Samo estetski element ili i neki funkcionalni ?


Mogu da nagađam poređenjem sa radničkim šlemovima. Imaš prugu po sredini, malo uzdignutu, sa rupicama na obe strane. Mnogo znači za cirkulaciju vazduha i ne upari se glava kao kad ih nema.
tyson tyson 21:31 04.04.2017

Re: Good moaning

Nikad mi nije bil jasno sta su drotovima trebale one metalne "pruge" na slemovima.
Samo estetski element ili i neki funkcionalni ?

Funkcionalni; ko će da se zajebava sa estetikom kad treba napraviti nekoliko miliona šlemova (osnovni model je francuski vojni šlem "Hadrian" s početka prošlog veka). Ispod je "rupa" za ventilaciju, a "pruga" je za šlem pričvršćena samo na krajevima; srednji deo uopšte ne dodiruje površinu šlema, i tuda zapravo vazduh cirkuliše.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:31 04.04.2017

Re: Good moaning

Nikad mi nije bil jasno sta su drotovima trebale one metalne "pruge" na slemovima.
Samo estetski element ili i neki funkcionalni ?


Prvi svetski rat - pa i kasnije, dakako, Francuzi, Italijani, Španci - pa čak i srpska vojska krajem Prvog SR, ima takav šlem. Valjda je ideja - osim estetike - bila da, kada ih neko klepi po glavi kundakom ili macolom ;> da će taj greben da skrene udarac. Barem je takva slična ideja bila još kod Rimljana (s tim što je kod njih estetika bila primarnija - i uočljivija )

Eve francuski, M15 Adrian, prvi čelični šlem:



Ovi su talijanski:





I evo i ovo:





krkar krkar 23:59 04.04.2017

Re: Good moaning

Nikad mi nije bil jasno sta su drotovima trebale one metalne "pruge" na slemovima.
Samo estetski element ili i neki funkcionalni ?


Jebote, niko ne čita. Napisao sam čemu služe ali na drugom postu, skoro istovremeno kad si ti ovde postavio pitanje (LINK).

Isključivo funkcionalno. Služi da spreči da konjička sablja nanese ikakvu štetu pri udarcu, da ne može ni da ga ulubi a kamoli zaseče. Adrian je konstruisan kao pešadijski šlem u vreme kada je konjica još jurišala sa isukanim sabljama i sekla odozgo.

narcis narcis 21:09 04.04.2017

PINK 3

po drugi put slušam vjesti i ni rječi o klincima
niccolo niccolo 21:11 04.04.2017

Re: PINK 3

Pa ni Pink nije medij, ne znam što tamo očekuješ da čuješ nekakvu vest o bilo čemu.
narcis narcis 21:17 04.04.2017

Re: PINK 3

niccolo
Pa ni Pink nije medij, ne znam što tamo očekuješ da čuješ nekakvu vest o bilo čemu.

evo u 15om minutu prvo vućko pa ondak ostalo, da ne prepričavam treba čuti. kao u najboljoj verziji tv bastilje čak su i ruki komentari prisutni.
krkar krkar 21:12 04.04.2017

Yeni Pazar'da demokratik gösteriler


aureus aureus 21:12 04.04.2017

Ko izvještava o ovome i kako

Poneko od studenata umije sasvim lijepo da artikuliše šta ga muči - kad ga novinari pitaju, samo ne vidim da su se domaći novinari baš pretrgli da izvijeste kako treba o ovim protestima.
U svakoj normalnoj zemlji ovo bi bila vijest koja bi se puštala po čitav dan, sa intervjuima, analizama, komentarima u studiju itd.
U Srbiji je vijest samo Vučićev komentar na proteste.
N1 i Al Džazira su bar malo spasile čast srpskog novinarstva.

Obratite pažnju na mladu djevojku od 1:42



- Ne želim da živim u državi koja podržava autokratiju, tiraniju...da se ljudi ucenjuju za radno mesto da bi glasali. Mislim da je to sramota za nas mlade prvenstveno. Ja želim da ostanem ovde, da se školujem i da se zaposlim zato što vredim, a ne zato što sam učlanjena u stranku i to je prvenstveno razlog (protesta).


narcis narcis 21:25 04.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

gledo sinoć, a kako ubacuješ ovo sa fejza na blog
aureus aureus 21:30 04.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

narcis
gledo sinoć, a kako ubacuješ ovo sa fejza na blog

Nije sa Fejsbuka. Video je sa Jutjuba, a tekst sam sam iskucao da bih podvukao najvažnije.
zilikaka zilikaka 21:36 04.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

Poneko od studenata umije sasvim lijepo da artikuliše šta ga muči


Ali sve je to daleko od zahteva.
Znam, matori smo, mnogo toga smo prošli i naučili. Ovo su protesti kojima se izražava nezadovoljstvo. Tačka,
Nema uslova, nema zahteva,
Mogu da prestanu bilo kad bez obaveze da iko prstom mrdne i išta promeni. ČAk nema potrebe ni da se iko udostoji da sa njima pragovara, jer nema o čemu.

Ono što mislim da je dobro je što su izašli da budu vidljivi. To je ohrabrenje za razne dalje korake, jer posle ovakvih izbornih rezultata ostalo je samo da se svi zavuku u mišje rupe.

Ono što ne valaj je što nemaju (a u vezi izbora teško da će i imati) artikulisane i smislene zahteve. Makar jedan.
Recimo, da se na državnoj televiziji (s obzirom da se plaća pretplatom) obezbedi pola sata dnevno vesti koje će uređivati...e, sad ti budi pametan pa definiši koje udruženje novinara je nekakav garant profesionalnom radu.
Za početak više nego dovoljno.
Jedino ostaje problem kome poveriti uređivanje.

aureus aureus 21:45 04.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

zilikaka

Ono što mislim da je dobro je što su izašli da budu vidljivi. To je ohrabrenje za razne dalje korake, jer posle ovakvih izbornih rezultata ostalo je samo da se svi zavuku u mišje rupe.

Ono što ne valaj je što nemaju (a u vezi izbora teško da će i imati) artikulisane i smislene zahteve. Makar jedan.
Recimo, da se na državnoj televiziji (s obzirom da se plaća pretplatom) obezbedi pola sata dnevno vesti koje će uređivati...e, sad ti budi pametan pa definiši koje udruženje novinara je nekakav garant profesionalnom radu.
Za početak više nego dovoljno.
Jedino ostaje problem kome poveriti uređivanje.

Boldovao sam ono s čime se 100% slažem.
Meni ovo zaista liči na REAKCIJU - postoji vjerovatnoća da projektujem svoje želje - ali ovo stvarno liči na reakciju.
I to u prvom redu na izborne rezultate.
Da je bilo nekog plana (odnekle) da se Vučić dodatno uzdrma i okrnji prije izbora - OVO BI SE DEŠAVALO PRIJE IZBORA.

NNN NNN 22:34 04.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

U svakoj normalnoj zemlji...

kakve veze ovo ima sa nama?!?

pa ovi naši slepci isključuju one kamere koje uživo prate saobraćaj
a na kojima može da se vidi protest ("sivi" linkovi):
http://saobracaj.bg-info.org/kamere-uzivo
to je ista ona boles' iz '90. (što i ne čudi jer ista govna jašu)
i ne, nisu svi isti, od ovih nema većih govana (provereno, nažalost više puta )!
Boris Drenca Boris Drenca 08:11 05.04.2017

Re: Ko izvještava o ovome i kako

U svakoj normalnoj zemlji ovo bi bila vijest koja bi se puštala po čitav dan, sa intervjuima, analizama, komentarima u studiju itd.
U Srbiji je vijest samo Vučićev komentar na proteste.
N1 i Al Džazira su bar malo spasile čast srpskog novinarstva.


Ovakav stav nisam čuo jednom. Ljudi ovde žele propagandne biltene , ne medije.
Ukoliko većina programa nije posvećena jednoj temi ta tema nije u medijima.
Na vašu žalost okupljanja ljudi u beogradu neki mediji podržavaju (veruem da će uskoru tu biti i stvari za prećutkivanje), neki napadaju (i lažu) dok neki pokušavaju da izveste o skupovima ljudi u gradovima Srbije.

Verujem da sve to ime a veze sa time da je većina ljudi u ovoj zemlji funkcionalno nepismena i da čita samo prvu rečenicu vesti.
antioksidant antioksidant 21:43 04.04.2017

a

mediji ćute o protestima kao da su u pitanju vučićevi svatovi

aureus aureus 21:46 04.04.2017

Re: a

tyson tyson 21:47 04.04.2017

Kiselo grožđe

Ih, kakva gomila matorih drkadžija; samo da se opljune sa visine i iz perspektive starijeg, pametnijeg, iskusnijeg... "Fali im ovo, što nisu ono, ja bih to drugačije, ko to plaća..."

Neka dece, neka protestuju. Neka iskazuju nezadovoljstvo, ako su već nezadovoljni. Bolje nego da ih boli dupe za sve.


angie01 angie01 21:49 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

tyson
Ih, kakva gomila matorih drkadžija; samo da se opljune sa visine i iz perspektive starijeg, pametnijeg, iskusnijeg... "Fali im ovo, što nisu ono, ja bih to drugačije, ko to plaća..."

Neka dece, neka protestuju. Neka iskazuju nezadovoljstvo, ako su već nezadovoljni. Bolje nego da ih boli dupe za sve.



niccolo niccolo 21:56 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Ih, kakva gomila matorih drkadžija

Ja bih rekao pre ex drkadžija...i još bih rekao da je u tome suština problema.
aureus aureus 21:59 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Ni u svijetu nisu rijetki protesti bez jasno iznijetih zahtjeva.

Prije koliko ono - desetak godina možda - bili su silni protesti u Francuskoj praktično bez zahtjeva i cilja. Trajali su nedeljama, bilo je slomljenih izloga, zapaljenih automobila - svega. Živimo u takvoj eri, svašta nas pritiska, znamo da treba pustiti protestni glas, ali malo ko zna kako se rješava sve to što nas muči. (Pride je protivnik redovno ekstremno jak - političke nomenklature, krupni kapital itd.)

Iz onoga što se može pročitati u vezi ovih protesta sad u Srbiji, uz malo strpljenja - nije nerealno da se rode neki jasni zahtjevi.
narcis narcis 22:21 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Prije koliko ono - desetak godina možda - bili su silni protesti u Francuskoj praktično bez zahtjeva i cilja.

nije baš tako , u pitanju je bila pobuna obojenih frenčmena
aureus aureus 22:23 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

narcis
Prije koliko ono - desetak godina možda - bili su silni protesti u Francuskoj praktično bez zahtjeva i cilja.

nije baš tako , u pitanju je bila pobuna obojenih frenčmena

Sjećam se, ali nije bilo nekog posebno jasnog zahtjeva.
Prosto je iz njih nešto eksplodiralo.
emsiemsi emsiemsi 22:24 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

mladic
aureus
Ni u svijetu nisu rijetki protesti bez jasno iznijetih zahtjeva.

Prije koliko ono - desetak godina možda - bili su silni protesti u Francuskoj praktično bez zahtjeva i cilja. Trajali su nedeljama, bilo je slomljenih izloga, zapaljenih automobila - svega. Živimo u takvoj eri, svašta nas pritiska, znamo da treba pustiti protestni glas, ali malo ko zna kako se rješava sve to što nas muči. (Pride je protivnik redovno ekstremno jak - političke nomenklature, krupni kapital itd.)

Iz onoga što se može pročitati u vezi ovih protesta sad u Srbiji, uz malo strpljenja - nije nerealno da se rode neki jasni zahtjevi.


Neka pustaju protesni glas koliko hoce, ali lomljenja izloga i paljenja automobila nece biti ...ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani

Каже једна изрека да батина има два краја !
Успут --- мени ови млади не личе на навијаче.
mladic mladic 22:26 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

emsiemsi
mladic
aureus
Ni u svijetu nisu rijetki protesti bez jasno iznijetih zahtjeva.

Prije koliko ono - desetak godina možda - bili su silni protesti u Francuskoj praktično bez zahtjeva i cilja. Trajali su nedeljama, bilo je slomljenih izloga, zapaljenih automobila - svega. Živimo u takvoj eri, svašta nas pritiska, znamo da treba pustiti protestni glas, ali malo ko zna kako se rješava sve to što nas muči. (Pride je protivnik redovno ekstremno jak - političke nomenklature, krupni kapital itd.)

Iz onoga što se može pročitati u vezi ovih protesta sad u Srbiji, uz malo strpljenja - nije nerealno da se rode neki jasni zahtjevi.


Neka pustaju protesni glas koliko hoce, ali lomljenja izloga i paljenja automobila nece biti ...ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani

Каже једна изрека да батина има два краја !
Успут --- мени ови млади не личе на навијаче.



Nasilne demonstracije jeste jedan kraj batine...
zilikaka zilikaka 22:32 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

.ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani

Prijatelju, retko je neko na prvu uspeo ovako da mi se smuči. To su mahom deca, i samo zlonameran ne vidi koliko su pristojni i normalni.

Ne znam, da si kod mene brisala bih te i trajno isključila iz diskusije.
...i nemoj da vam padne na pamet decu da nam gazite!
aureus aureus 22:32 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

mladic

Neka pustaju protesni glas koliko hoce, ali lomljenja izloga i paljenja automobila nece biti ...ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani

Ti baš naumio da nekome slomiš lobanju i odvališ bubrege, pa pošto su ti Tači i drugi otimači djedovine van domašaja, nosiš se mišlju da polomiš nekoliko studenata.
Dok gledaš slike sa protesta da li ti je ovo prvi put da vidiš huligane?
narcis narcis 22:39 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

...i nemoj da vam padne na pamet decu da nam gazite!

evo ve se spremaju

angie01 angie01 22:40 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Neka pustaju protesni glas koliko hoce, ali lomljenja izloga i paljenja automobila nece biti ...ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani




pali bre!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:53 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

zilikaka
.ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani

Prijatelju, retko je neko na prvu uspeo ovako da mi se smuči. To su mahom deca, i samo zlonameran ne vidi koliko su pristojni i normalni.

Ne znam, da si kod mene brisala bih te i trajno isključila iz diskusije.
...i nemoj da vam padne na pamet decu da nam gazite!


Pusti nepismenu morončinu, saće Krkar to sa lopaticom za govna da počisti.
aureus aureus 22:57 04.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Ja sam moju djedovinu sacuvao

Na drugom blogu si govorio o Kosovu kao o djedovini. Sad razumijem da je imanje, kuća ili šta već u Republici Srpskoj - u tvom slučaju prava djedovina, a Kosovo je samo simbolička djedovina.

oni koji su htjeli da je uzmu razmazali smo ih kao govna.

Uvijek se treba braniti. To podržavam. Ratne zločine, međutim, treba izbjegavati.

Pomenuo/la si nekakvo lomljene izloga i paljenje automobila samo rekoh da i za takve ima lijeka

Ima, ali se ne primjenjuje. Ja sam huligane i dosad viđao po stadionima, sportskim dvoranama, na gej paradi (kad su je onemogućavali), zatim 2008. godine kad su protestovali pa zapalili nekoliko ambasada, i da ne nabrajam dalje. Čekam dan kad će se sa tim huliganima postupiti kako valja.
krkar krkar 23:33 04.04.2017

Spremi se za kiseljenje

mladic
Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani


Prva i poslednja opomena!
krkar krkar 23:37 04.04.2017

Ukiselio se koljač hrabar u čoporu

Ja sam moju djedovinu sacuvao,oni koji su htjeli da je uzmu razmazali smo ih kao govna. Pozdrav iz Republike Srpske

Pomenuo/la si nekakvo lomljene izloga i paljenje automobila samo rekoh da i za takve ima lijeka


Odsad razmazuj govna tamo po šumskom četnitetu, fukaro i splačino. Srbija je jadna i šugava ali je ipak kakva-takva civilizacija. Mrš!
krkar krkar 00:03 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Prijatelju, retko je neko na prvu uspeo ovako da mi se smuči. To su mahom deca, i samo zlonameran ne vidi koliko su pristojni i normalni.

Ne znam, da si kod mene brisala bih te i trajno isključila iz diskusije.
...i nemoj da vam padne na pamet decu da nam gazite!


Neću da brišem, nek se vidi.

Ali sam ga zato vratio u svinjac da se ne meša sa ljudima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:10 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

krkar
Prijatelju, retko je neko na prvu uspeo ovako da mi se smuči. To su mahom deca, i samo zlonameran ne vidi koliko su pristojni i normalni.

Ne znam, da si kod mene brisala bih te i trajno isključila iz diskusije.
...i nemoj da vam padne na pamet decu da nam gazite!


Neću da brišem, nek se vidi.

Ali sam ga zato vratio u svinjac da se ne meša sa ljudima.


Podsetio me je na one planinske gorile koje je Sloba onomad doveo u Beograd, mahom iz RS i RSK, i obukao ih u pandurske uniforme, da tuku demonstrante. Sve sami bolesnici, kao ovaj moron. Tačno ih vidiš kako miluju pendrek i merkaju ti zakrvavljenim svinjskim očima svod lobanje, i samo čekaju da ih puste sa lanca da jebu majku svima. I tu nema nikakve političke opredeljenosti, ni pandurske discipline i lojalnosti, nego samo sadistički poriv najobičnije životinje sa ljudskim likom.


bladerunner92 bladerunner92 08:31 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

mladic
Pomenuo/la si nekakvo lomljene izloga i paljenje automobila samo rekoh da i za takve ima lijeka


ima i za takve kao sto si ti
sven.en sven.en 09:34 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Pusti nepismenu morončinu, saće Krkar to sa lopaticom za govna da počisti.

Cmizdr.
sven.en sven.en 09:34 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Neću da brišem, nek se vidi.

Šta?
angie01 angie01 10:50 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Šta?


kako mislis, sta?
sven.en sven.en 11:05 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe


Šta kao šta. Postoji neko drugo tumačenje mimo šta?

Primjer:

Nedojeban i manipulativan idiot. Bio i ostao. To se vidi. Krkar.

I vidi se čkapi glupa Pajevića kad mu manipulativan nedojeban idiot sređuje svinjac..

I ne vidi se dal* je mladić iz Rs. Evo, garantujem da nije. Ali je sjeo kao šaka na nos manipulativnom nedojebanom idiotu. I čistuncu.

*ne znači da njemu sličnih nema, ali ovaj majčin sin nije ...


Hajde sad ti, šta si vidjela?
angie01 angie01 11:17 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Hajde sad ti, šta si vidjela?


Neka pustaju protesni glas koliko hoce, ali lomljenja izloga i paljenja automobila nece biti ...ko hoce da se huliganise bice lijecen policijskom terapijom: Lomljenje svoda lobanje policijskom palicom, odbjanje bubrega, gutanje policijske cizme, šutka u betonjerci pa izvolite huligani


i zabole me da l je iz rs ili nije.

niti ostali deo tvog igorkaza da l jeste ili nije i kako bih ga ja slozila.

...videla i juce neke takve sto urlicu, navodno zbog zida placa, a navode na hebanje majke prodanim huliganima sto su se skupili i "nije im nista sveto|"

eto to!
sven.en sven.en 11:20 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

.videla i juce neke takve sto urlicu

Kakve? Kao ovog mladića iz četniteta?
angie01 angie01 11:31 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Kakve?


takve, sto decu proglasavaju huliganima, koje treba malo palicom po lobanji, bubrezima...


Kao ovog mladića iz četniteta?


rekoh vec, da me zabole odakle je.
sven.en sven.en 11:43 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Da, da, odlično, o tom/e razgovaramo. To su, znači:

Odsad razmazuj govna tamo po šumskom četnitetu, fukaro i splačino. Srbija je jadna i šugava ali je ipak kakva-takva civilizacija. Mrš!

Podsetio me je na one planinske gorile koje je Sloba onomad doveo u Beograd, mahom iz RS i RSK, i obukao ih u pandurske uniforme, da tuku demonstrante. Sve sami bolesnici, kao ovaj moron. Tačno ih vidiš kako miluju pendrek i merkaju ti zakrvavljenim svinjskim očima svod lobanje, i samo čekaju da ih puste sa lanca da jebu majku svima. I tu nema nikakve političke opredeljenosti, ni pandurske discipline i lojalnosti, nego samo sadistički poriv najobičnije životinje sa ljudskim likom.


Jesu li? - mladići iz Krkareve svakodnevnice i Pajićevih noćnih mora?

Ozbiljno pitam, ne znam.
vcucko vcucko 11:46 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

srdjan.pajic

Podsetio me je na one planinske gorile koje je Sloba onomad doveo u Beograd, mahom iz RS i RSK, i obukao ih u pandurske uniforme, da tuku demonstrante. Sve sami bolesnici, kao ovaj moron. Tačno ih vidiš kako miluju pendrek i merkaju ti zakrvavljenim svinjskim očima svod lobanje, i samo čekaju da ih puste sa lanca da jebu majku svima. I tu nema nikakve političke opredeljenosti, ni pandurske discipline i lojalnosti, nego samo sadistički poriv najobičnije životinje sa ljudskim likom.

Na stranu čist fašizam kojim obiluje citiran tekst, ali ovo pre svega nije tačno.
To pričaj nekom drugom, ko se nije motao tu od onih prvih protesta u proleće '90. do šetnji '96./97. Velika većina policijskih autobusa je dovozila ljudstvo iz unutrašnjosti Srbije, da ne nabrajam iz kojih sve gradova jer ne bi bilo pravedno.
Kurcopjevci iz RS/RSK su mnogo više dovođeni da hvataju po Bg "svoje" i teraju ih u vojsku. Pred takvima sam više puta ja, a ne ti, bio u situaciji da trpim uvrede i izlive besa što mi ne mogu ništa zbog beogradske lične karte iz marta '90. I to sve sa cevkama AP-ovke uperenim u facu.
Doduše, znam da to tebi ništa ne znači i da bi ti to verovatno još oštrije, ali ja ti tu ne mogu pomoći. Bar u tvom slučaju, osećanja su obostrana.
Kraja Kraja 12:23 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Podsetio me je na one planinske gorile koje je Sloba onomad doveo u Beograd, mahom iz RS i RSK, i obukao ih u pandurske uniforme, da tuku demonstrante.


...najvise ih je bilo sa juga srbije...
...nadrukani kojekakvim lazima, a i inace ne bas u ljubavi sa stanovnicima beograda...
...i sa riseljeovim papirom "nosilac ovog papira...bla-bla"...
...tukli su nas kao u transu, zavrnutih rukava od kosulja, krv u ocima...

...to je bio razlog da djindjic obeca da ce njihove fotke biti okacene po zemlji da ih upoznaju komsije, rodbina, prijatelji...
...nazalost, pojavili su se posteri sa nekoliko lica u par podzemnih prolaza, a onda su oni nastavili da rade za novu vlast...
sven.en sven.en 13:04 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Nije neizvodljivo - nije nezamislivo - da za privatne državničke poslove Vučić iznajmi* Dodikove** tjelohranitelje..

*kad ih vi u Srbiji ne bi imali dovoljno
**ne znam u kakvoj su ljubavi njih dvojica al 'ajde neka bude na zemljaštvo (i umiju tući, tjelohranitelji, one koji se prave pametni, to sigurno, isprobali su na svojima)

No, ovde vidimo mladića i ja - bez ofiranja - ne znam dal su juče na protestima huligani bili iz RS (četniteta) i Hr (druga generacija žrtava etničkog ustaškog čišćenja)..

Da li neko zna? Tj šta je vidio?
predatortz predatortz 13:42 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Podsetio me je na one planinske gorile koje je Sloba onomad doveo u Beograd, mahom iz RS i RSK, i obukao ih u pandurske uniforme, da tuku demonstrante. Sve sami bolesnici, kao ovaj moron. Tačno ih vidiš kako miluju pendrek i merkaju ti zakrvavljenim svinjskim očima svod lobanje, i samo čekaju da ih puste sa lanca da jebu majku svima. I tu nema nikakve političke opredeljenosti, ni pandurske discipline i lojalnosti, nego samo sadistički poriv najobičnije životinje sa ljudskim likom.



Ne komentarišem na krkaNovim postovima, ali ovo što sam citirao me je nateralo da prekršim princip.

Imam da kažem dve stvari.

1. Ovaj koji se potpisuje kao 'mladić' je težak ludak. Normalna RS ne razmišlja na ovaj način. Ovakvi kreteni idu na ruku svim našim neprijateljima. Ovakvi idioti su im idealan izgovor. Njihovim postojanjem peru sve svoje ustaške svinjarije.

2. Pajiću, u periodu na koji se pozivaš, ni jedan pandur iz RS ( za RSK ne znam ) nije upućen u Srbiju. Znam, jer sam radio u policiji u naznačenom periodu. Koga je Sloba odevao u uniforme, kojim ljudima vas je plašio - to ne znam. Znam da to nismo bili mi. Iz više razloga. Prvo, imali smo previše posla tamo kod nas. Drugo, nas je Sloba smatrao nelojalnim. Od '94. je njegov odnos sa našim rukovodstvom bio na ivici otvorenog sukoba. Da li su to bile grupe nekakvih kretena dovedenih iz RS, ili RSK, to ne znam. Znam da pripadnika MUP-a RS među njima nije bilo. Pre bih se kladio da se tu radi o Šešeljevom ološu.
krkar krkar 13:48 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Prvo, imali smo previše posla tamo kod nas.


Istina, prekopavali ste i selili masovne grobnice u pokušaju da ih sakrijete.

Znam da pripadnika MUP-a RS među njima nije bilo. Pre bih se kladio da se tu radi o Šešeljevom ološu.


I sa ovim sam saglasan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:41 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Pre bih se kladio da se tu radi o Šešeljevom ološu.


Predo, bosanski i krajiški akcenat se lako prepoznaju (moj rođeni kum i prvi komšija je iz Knina). A to što ti nešto ne znaš, ne znači da se nije desilo. Da li su bili regularni policajci, ili kako ti kažeš, neka stoka dovedena iz RS/RSK da mlati, ne mogu da znam. Znam samo da su bili u regularnim pandurskim uniformama za razbijanje demonstracija. Jedan je mom ortaku sa faksa razbio usta pendrekom jer je imao zviždaljku i prošao pored kordona. Viđao sam i te sa juga Srbije, a bilo ih je bogami i iz Beograda (kasnije je, kad su počeli da biju, krenulo sa tim rotacijama, jer nije lako da se iživljavaš tamo gde te možda neko i poznaje), ali ove divljake pamtim tamo sa Brankovog mosta jako dobro.

Ovog bolida, "mladića", ne vredi dalje pominjati, niti treba da braniš RS od takvih.
alselone alselone 14:43 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

razbio usta


Je l' mogao da jede palacinke popreko?
angie01 angie01 15:10 05.04.2017

Re: Kiselo grožđe

Da, da, odlično, o tom/e razgovaramo. To su, znači:

Jesu li? - mladići iz Krkareve svakodnevnice i Pajićevih noćnih mora?

No, ovde vidimo mladića i ja - bez ofiranja - ne znam dal su juče na protestima huligani bili iz RS (četniteta) i Hr (druga generacija žrtava etničkog ustaškog čišćenja)..


stvarno te ne razumem- ti na najodvratniju pretnju nekog lika,( koji je jos "lukavo" stavio malo slovo na pocetku svog nika, koji mu valjda takav treba kao obelezje za srecu),...koju upucuje deci, razvijas raspravu o poreklu njegovom, dece sa ulice i o tome, kakvi su domacin i Pajke, koji su na njegovo nedopustivo sranje koje je ispustio-reagovali...
sven.en sven.en 15:13 05.04.2017

...

Angie, molim te.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana