Budućnost| Energetika| Jubileji| Nostalgija| Sex

Studenti su u pravu

krkar RSS / 04.04.2017. u 20:13

studentske-demostracije-1968.-2.jpg

Naravno da su studenti u pravu, drugačije ne može biti. Samo, šta hoće? Bemliga ako oni i sami znaju. Ali hoće. Nešto. Za početak - makar po sendvič.

Nema veze, malo ćemo da protestujemo, svako iz svojih razloga (khm, evo Sandžak, na primer, čuvena akademska i demokratska sredina). A onda će drug Tito da kaže da su studenti u pravu i biće Kozaračko kolo. Dobro, Kozara je sad u inostranstvu. Neka bidne moravac.

studentske-demostracije-1968.-5.jpg

987140_11_09.jpg

studentske-demostracije-1968.-7.jpg

Demonstracije1968,-nemacka-.jpg

a6522d17186aa3e6f4b54dd8545a5c7c_700x550.jpg

studentske-demostracije-1968.-4.jpg 

1968.jpg

26571_studenti-68-310x186_f.jpg?1433309606

2318263.jpg

demonstracije-1968.jpg

5F1BB302-CB3C-453C-A08A-B7E1D559CA85_w650_r1_s.jpg



Komentari (465)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

darkool darkool 20:20 04.04.2017

68

jesu u pravu/ pogotovo sto su trazili vise komunizma. svi smo videli kako su lepo kumunisticke zemlje napredovale pa su na kraju i hladni rat dobile
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:24 04.04.2017

*

Izrazili su nezadovoljstvo i to je nešto.


krkar krkar 20:25 04.04.2017

Izjasni se, druže

Izrazili su nezadovoljstvo


Čime?
darkool darkool 20:30 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ekonomskim reformama koje su na mala vrata uvodile trzisnu ekonomiju (ili bar naznake iste)
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:48 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Čime?


Izlaskom na ulicu.
Izbornim rezultatom.
Možda i neki proklinju lošu sreću na lutriji rođenja?
Jebote, sad i ti očekuješ mnogo.

I zašto nekad nije dovoljno samo biti protiv? Uostalom, kada je neki protest imao jasno definisane ciljeve? I šta protest uopšte predstavlja?

Ako se tebi ne dopada način i gomila koja je izašla na ulicu, ti si to izrazio ovim blogom. Eto, ta gomila je izrazila isto tako nezadovoljstvo (makar i razlog bio samo da se pukne selfi na ulici) prema nekom, na verovatno jedini način na koji ume. Meni ne smeta način na koji su to izrazili. Štaviše, podržavam!
darkool darkool 20:51 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

i ja sam kao klinac izrazavao nezadovoljstvo sto me majka terala da jedem povrce. izrazavanje nezadovoljstva i divljenje tome ne znaci da je neko u pravu
krkar krkar 20:58 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Ako se tebi ne dopada način i gomila koja je izašla na ulicu, ti si to izrazio ovim blogom.


Nisam, uopšte. Nemam ništa protiv da demonstriraju. Štaviše, podržavam kad klinci imaju stav i zauzmu se za njega. Samo, ne vidim stav, ništa nisu artikulisali. Eto, to je moja za sada jedina suštinska primedba.

Nadam se da nije zbog spanaća.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:59 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

i ja sam kao klinac izrazavao nezadovoljstvo sto me majka terala da jedem povrce. izrazavanje nezadovoljstva i divljenje tome ne znaci da je neko u pravu

Meni iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči.

Neko je nezadovoljan i izašao je na ulicu da iskaže to svoje nezadovoljstvo, sasvim legitimno pravo i podržavam svakog ko želi da na taj način iskaže svoje nezadovoljstvo. Evo, već godinama izlazim ispred fabrike plastičnih kesa, smatrajući ih najvećim neprijateljem čoveka. Prošle godina sam im bacao papirne kese preko bedema, jer eto - protestvujem protiv toga.


E da, i protestvujem zbog ne sortiranja smeća! Zar je toliko teško bacati otpad u par različith kanti?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:07 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Nadam se da nije zbog spanaća.


Možda i jeste, ali makar je neko nezadovoljan u ovoj zemlji.
Kakav takav.
darkool darkool 21:09 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

niko ne pominje sprecavanje ali u ovom slucaju mi imamo dovoljnu istorijsku distancu te znamo posledice njihovog nezadovljstva te shodno tome treba prema njihovom protestu i da se odnosimo. i nemci su bili nezadovoljni versajskim ugovorom pa su svoj protest izrazili dovodeci na vlast naciste. da li mislis da treba blagonaklono gledati na njih posto su oni samo izrazili nezadovoljstvo postojecim stanjem a tebi je
iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči
cassiopeia cassiopeia 21:11 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

krkar
Samo, ne vidim stav, ništa nisu artikulisali. Eto, to je moja za sada jedina suštinska primedba.

Nadam se da nije zbog spanaća.


Meni baš bode oči što se ne zna (ili ja ne nalazim) ko je i sa kojim ciljem pokrenuo protest. Bar neko studentsko saopštenje.
Danas su videli Mišu Vacića i krenuše neke spekulacije da on stoji iza protesta.


8c_competizione 8c_competizione 21:14 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

stefan.hauzer
Čime?


Izlaskom na ulicu. ...

I zašto nekad nije dovoljno samo biti protiv? ....


za pocetak mogli su da izadju na izbore

i da umesto belih listica glasaju ili za Jankovica ili ako bas tako hoce za Belog.

nekako su uvek najpametniji kada izbori prodju a oni ili spavali u tu nedelju, ili je padala kisa ili je jednostavno bilo previse lepo napolju da bi se cimali da cekaju da glasaju!
angie01 angie01 21:17 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Izlaskom na ulicu.


rekla su deca,

nece korumpiranu vlast,
nece ljude sa kupljenim diplomama na polozajima,
a oni sto su svoje zaradili, da zavise od njih,
nece da im posao zavisi od toga da li su uclanjeni u stranku,
hoce svojim znanjem i radom da posao dobiju i za zivot zarade,
nece da im penzosi kroje kapu,
a oni da pakuju kofere kada dodju do diplome,
nece sava malu i helikoptere,
nece blokirane medije od jednog coveka,
smatraju da je trka bila neravnopravna i da vecina gradjan nije mogla
da se dovoljno upozna sa ostalim kandidatima, ali je zato mogla da cuje gomilu kleveta,
ogorceni su sto akademska zajednica nije adekvatno reagovala na lazne diplome,
ogorceni su sto su njihovi profesori potpisali podrsku batici,
ogorceni su na malu izlaznost onih koji su nezadovoljni,
ogorceni su pristankom na lose i na strah,...

recju, zele da zive u normalnoj zemlji.



Jebote, sad i ti očekuješ mnogo.


jeste, malo su nespretni, nedovoljno organizovani, nemaju iskustva i jos su impresionisti,...

ali zato vi matorci, koji ste im omogucili ovo sranje kao uslove zivota, jer se niste za bolje izborili, niste umeli ili niste hteli, ili smeli, im se podsmevate, kritikujete,...

sto im tako pametni ne pomognete,...lako je iz nekih sigurnih pozicija, koje se ne pomeraju bas puno ovim izborima, soliti neiskusnima, koji tek treba da zapocnu svoj aktivni deo zivota-u sit uslovima, u neuslovima.

da ste na vreme izasli- posle Sava male, helikoptera, ...i ostalih sranja,...ne bi se pravili novi krugovi.
narcis narcis 21:18 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

za pocetak mogli su da izadju na izbore

narcis narcis 21:20 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ali zato vi matorci, koji ste im omogucili ovo sranje kao uslove zivota, jer se niste za bolje izborili, niste umeli ili niste hteli, ili smeli, im se podsmevate, kritikujete,...

aj ne sxxi, ko ovde nije izlazio na demonstracije, sam ja kriv za koštunicu i tadića?
bolje da su ovako masovno u nedelju izašli na glasanje pa da idemo u drugi krug.
krkar krkar 21:21 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Danas su videli Mišu Vacića i krenuše neke spekulacije da on stoji iza protesta.


Ako Vacić ima ikakve veze sa ovim (ne kažem da ima, ne znam) - onda je nalog mogao da mu da samo i jedino Vučić glavom i bradom. Vacić je na tankom ledu, zasrao je voz i još par stvari i gazda ga drži na distanci i muči ga što mu ne da prići.

Iako mi je ovo vizuelno malo presofisticirano za Vacića. Njegovi su ošišani nadrndani klinci od 15-16 godina koje privlači tako što im po kraju deli kamagru.
emsiemsi emsiemsi 21:22 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

stefan.hauzer
Čime?


Izlaskom na ulicu.
Izbornim rezultatom.
Možda i neki proklinju lošu sreću na lutriji rođenja?
Jebote, sad i ti očekuješ mnogo.

I zašto nekad nije dovoljno samo biti protiv? Uostalom, kada je neki protest imao jasno definisane ciljeve? I šta protest uopšte predstavlja?

Ako se tebi ne dopada način i gomila koja je izašla na ulicu, ti si to izrazio ovim blogom. Eto, ta gomila je izrazila isto tako nezadovoljstvo (makar i razlog bio samo da se pukne selfi na ulici) prema nekom, na verovatno jedini način na koji ume. Meni ne smeta način na koji su to izrazili. Štaviše, podržavam!

Сагласан !
Успут --- увек уз студенте.
Успут 2 --- ми сениори смо доказали да смо за курац. Све што би требало ми да урадимо је да се померимо у страну.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:22 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

i nemci su bili nezadovoljni versajskim ugovorom pa su svoj protest izrazili dovodeci na vlast naciste


U ovom post dobu, stvarno se sve može dovesti do apsurdnosti.
angie01 angie01 21:24 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

bolje da su ovako masovno u nedelju izašli na glasanje pa da idemo u drugi krug.


mi ne znamo ko nije izasao,...a ova deca su prozvala i apstinente.
emsiemsi emsiemsi 21:25 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

darkool
niko ne pominje sprecavanje ali u ovom slucaju mi imamo dovoljnu istorijsku distancu te znamo posledice njihovog nezadovljstva te shodno tome treba prema njihovom protestu i da se odnosimo. i nemci su bili nezadovoljni versajskim ugovorom pa su svoj protest izrazili dovodeci na vlast naciste. da li mislis da treba blagonaklono gledati na njih posto su oni samo izrazili nezadovoljstvo postojecim stanjem a tebi je
iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči

Кењаш Станиславе !
Успут --- колики неко треба да је будалчина да прави овакве паралеле између ових студената и довођење нациста на власт !?
aureus aureus 21:26 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

8c_competizione


za pocetak mogli su da izadju na izbore

i da umesto belih listica glasaju ili za Jankovica ili ako bas tako hoce za Belog.

nekako su uvek najpametniji kada izbori prodju a oni ili spavali u tu nedelju, ili je padala kisa ili je jednostavno bilo previse lepo napolju da bi se cimali da cekaju da glasaju!

1. Šojić bi ti rekao: "Polako malo s ti zaključci."
Možda su baš glasali oni koji su izašli na proteste.
A i ako neki nisu - to ne znači da nemaju prava da protestuju - možda su smatrali da su izbori farsa, što nije naročito rijedak stav u posljednje vrijeme.

2. Drugo, ne volim da se ponavljam sa prethodnih blogova, ali AKO ISKLJUČIMO UMIJEŠANOST sa strane (od bilo koga - službi, pol. organizacija itd...) ono što meni prvo pada na pamet je sljedeće:

Pretpostavljam da su ovi studenti ZGROŽENI činjenicom da žive u zemlji u kojoj nema drugog kruga - a moralo bi da ga bude s obzirom ko je na vlasti.

Studenti koji su izašli na ulice studiraju u gradskim sredinama i vjerovatno u njihovom okruženju mnogo ljudi ne simpatiše Vučića. Dok studiraju suočavaju se sa mnogim stvarima koje ne valjaju: kupljenim diplomama, negativnom selekcijom, nedostatkom perspektive itd. Sve u njima govori da nešto sa njihovom zemljom ozbiljno nije u redu. Onda dođu izbori na kojima bi bar nešto moglo da se promijeni i - puf! - nema ni drugog kruga, Vučić pobijedio u prvom.

Ako stvari čitam dobro, ovo jeste pobuna protiv Vučića, ali je i poruka svim onim koji ih tjeraju iz zemlje (ne samo političarima već i glasačima): "Dobro, ljudi, jeste li vi normalni?"
emsiemsi emsiemsi 21:27 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

8c_competizione
stefan.hauzer
Čime?


Izlaskom na ulicu. ...

I zašto nekad nije dovoljno samo biti protiv? ....


za pocetak mogli su da izadju na izbore

i da umesto belih listica glasaju ili za Jankovica ili ako bas tako hoce za Belog.

nekako su uvek najpametniji kada izbori prodju a oni ili spavali u tu nedelju, ili je padala kisa ili je jednostavno bilo previse lepo napolju da bi se cimali da cekaju da glasaju!

Како ти знаш да нису гласали ?
Шта ако и нису ?
emsiemsi emsiemsi 21:28 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

angie01
Izlaskom na ulicu.


rekla su deca,

nece korumpiranu vlast,
nece ljude sa kupljenim diplomama na polozajima,
a oni sto su svoje zaradili, da zavise od njih,
nece da im posao zavisi od toga da li su uclanjeni u stranku,
hoce svojim znanjem i radom da posao dobiju i za zivot zarade,
nece da im penzosi kroje kapu,
a oni da pakuju kofere kada dodju do diplome,
nece sava malu i helikoptere,
nece blokirane medije od jednog coveka,
smatraju da je trka bila neravnopravna i da vecina gradjan nije mogla
da se dovoljno upozna sa ostalim kandidatima, ali je zato mogla da cuje gomilu kleveta,
ogorceni su sto akademska zajednica nije adekvatno reagovala na lazne diplome,
ogorceni su sto su njihovi profesori potpisali podrsku batici,
ogorceni su na malu izlaznost onih koji su nezadovoljni,
ogorceni su pristankom na lose i na strah,...

recju, zele da zive u normalnoj zemlji.



Jebote, sad i ti očekuješ mnogo.


jeste, malo su nespretni, nedovoljno organizovani, nemaju iskustva i jos su impresionisti,...

ali zato vi matorci, koji ste im omogucili ovo sranje kao uslove zivota, jer se niste za bolje izborili, niste umeli ili niste hteli, ili smeli, im se podsmevate, kritikujete,...

sto im tako pametni ne pomognete,...lako je iz nekih sigurnih pozicija, koje se ne pomeraju bas puno ovim izborima, soliti neiskusnima, koji tek treba da zapocnu svoj aktivni deo zivota-u sit uslovima, u neuslovima.

da ste na vreme izasli- posle Sava male, helikoptera, ...i ostalih sranja,...ne bi se pravili novi krugovi.

Браво Енџи !
Сагласан !
darkool darkool 21:32 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

upravo si ti postmodernista jer je sve subjektivno. ne ulazis u srz problema. ako hocemo da pricamo o studentskim protestima 68 mozemo. mozemo i o njihovim posledicama ali ti sam izjavljujes

Meni iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči.


to je toliko postmodernisticki da ja nisam siguran da ti znas sta postmodrnizam (bar u politickom smislu) znaci

ako ti ne odgovara nemacka mozemo i sa arapskim prolecem i libijom. nezadovolni su izasli na ulice i uz pomoc sa strane srusili diktatora te sad uzivaju u miru i blagostanju, a o bogastvu da i ne pricam
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:38 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

upravo si ti postmodernista jer je sve subjektivno.

Iskreni postmodernista, i to onako ubeđeni, do srži. Meni je svejedno ko u ovoj priči drži do istine, jer istina ne postoji. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.


I da opet izrazim svoj protest protiv onih što pristaju na plastične kese u supermarketu!
darkool darkool 21:42 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.


ako se nacionalni stroj odluci za ovo siguran sam da ces i njih podrzati.

istina ne postoji.

ovo ne bih ni da komentarisem
angie01 angie01 21:43 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Iskreni postmodernista, i to onako ubeđeni, do srži.



JJ Beba JJ Beba 21:44 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže


. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.


I da opet izrazim svoj protest protiv onih što pristaju na plastične kese u supermarketu!

darkool darkool 21:46 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

emsiemsi
darkool
niko ne pominje sprecavanje ali u ovom slucaju mi imamo dovoljnu istorijsku distancu te znamo posledice njihovog nezadovljstva te shodno tome treba prema njihovom protestu i da se odnosimo. i nemci su bili nezadovoljni versajskim ugovorom pa su svoj protest izrazili dovodeci na vlast naciste. da li mislis da treba blagonaklono gledati na njih posto su oni samo izrazili nezadovoljstvo postojecim stanjem a tebi je
iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči

Кењаш Станиславе !
Успут --- колики неко треба да је будалчина да прави овакве паралеле између ових студената и довођење нациста на власт !?


ti ili kenjas ili si glup te ne razumes o cemu ovde pricamo. da ti pojasnim pa mozda shvatis. govorimo o sh izjavi da podrzava svaki vid izrazavanja nezadovoljstva bez obzira na sustinu jer

istina ne postoji


emsiemsi emsiemsi 21:49 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

darkool
emsiemsi
darkool
niko ne pominje sprecavanje ali u ovom slucaju mi imamo dovoljnu istorijsku distancu te znamo posledice njihovog nezadovljstva te shodno tome treba prema njihovom protestu i da se odnosimo. i nemci su bili nezadovoljni versajskim ugovorom pa su svoj protest izrazili dovodeci na vlast naciste. da li mislis da treba blagonaklono gledati na njih posto su oni samo izrazili nezadovoljstvo postojecim stanjem a tebi je
iskreno svejedno ko je u pravu u čitavoj ovoj priči

Кењаш Станиславе !
Успут --- колики неко треба да је будалчина да прави овакве паралеле између ових студената и довођење нациста на власт !?


ti ili kenjas ili si glup te ne razumes o cemo ovde pricamo. da ti pojasnim pa mozda shvatis. govorimo o sh izjavi da podrzava svaki vid izrazavanja nezadovoljstva bez obzira na sustinu

Јебига !
Шта да ти кажем ?!
angie01 angie01 21:52 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

nekako su uvek najpametniji kada izbori prodju a oni ili spavali u tu nedelju, ili je padala kisa ili je jednostavno bilo previse lepo napolju da bi se cimali da cekaju da glasaju!


kada sam stigla na biraliste, samo sam zatekla gomilu klinaca koji su dosli da glasaju- matorci su verovatno trdicionalno to odradili odmah po otvaranju.

...pri tome, ovi sto protestuju su prozvali i apstinente.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:52 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ako ti ne odgovara nemacka mozemo i sa arapskim prolecem i libijom

Ako baš insistiraš na tome, Versajski ugovor je bio teško smeće.

Prvo, bio je revanšistički koncipiran od strane Francuza i stvorio je veću netrpeljivost koja je čitavu Evropu gurnula u nacionalistički šovinizam i sistem neiskrenih paktova. Čak su ga se i društva koja su ga kreirala - odrekla. Drugo, kada su nacisti došli na vlast on je odavno bio mrtvo slovo na papiru. Valjda znaš kako se završio sistem reparacija i Dozov i Jangov plan kako su prošli?

angie01 angie01 22:01 04.04.2017

Re: Izjasni se, družejavascrip



sinoc



veceras
darkool darkool 22:09 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže



stefan.hauzer
ako ti ne odgovara nemacka mozemo i sa arapskim prolecem i libijom

Ako baš insistiraš na tome, Versajski ugovor je bio teško smeće.

Prvo, bio je revanšistički koncipiran od strane Francuza i stvorio je veću netrpeljivost koja je čitavu Evropu gurnula u nacionalistički šovinizam i sistem neiskrenih paktova. Čak su ga se i društva koja su ga kreirala - odrekla. Drugo, kada su nacisti došli na vlast on je odavno bio mrtvo slovo na papiru. Valjda znaš kako se završio sistem reparacija i Dozov i Jangov plan kako su prošli?


slazem se sa tim ali to nije tema. to je samo primer. prvobitni dijalog je zapoceo tvojim izjavama koje cu da parafraziram "izrazili nezadovoljsto i to je nesto" i "ne interesujeme ko je u pravu". ja cu biti prvi koji ce podrzati nacionalni stroj da izrazi svoje nezadovoljstvo, ali cu biti i prvi koji ce se svim nenasilnim) sredstvima boriti da ukazem ljudima kakva su to govna i kako njihove ideje zavredjuju samo prezir. stvar je u tome da ako sebe racunas u racionalno i inteligentno bice ne mozes nekoga da podrzis na osnovu pojavnosti (neyadovoljstvo u ovom slucaju) vec sustine (njihove ideje)


stefan.hauzer stefan.hauzer 22:13 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ako se nacionalni stroj odluci za ovo siguran sam da ces i njih podrzati.

i tebra, da završimo ovu malu rasrpavu, ti insistiraš na suštini, što je sasvim ok. Mene u ovom slučaju, kao što je ovaj naš protest, zaista ne zanima suština. Nije ovo buđenje nacizma, niti možemo ovaj protest spsustiti na tu raspravu o negaciji istine. Jer istina, u ovom protestu nije bitna. Mene i inače istina ne dotiče, jer istina je pojam za nebo, a nebu trenutno ne težim. Kada bude vreme, razmišljaću o njoj. Ako i dođe to vreme, nisam mu zatvorio vrata. Ali to opet ne znači da istini ne treba težiti, samo mene trenutno ne okupira ideja da moram biti u pravu - dozvoliću sebi i da pogrešim povodom ovog protesta, ali ne bih i da ga relativizujem sa upoređivanjem nacizma i njega.

I sasvim mi je ok, da si ti protiv protesta ovog ili bilo kojeg drugog. Ja podržavam protest kao vid izražavanja nezadovoljstva, jer ga smatram legitimnim. Kao što ja imam pravo da protestvujem, tako i neko iz nacionalnog stroja ima to isto pravo. Ne želim sebi da dajem neko pravo, kojem sam spreman nekom drugom uskratiti. Samo to. I inače sam ubeđeni protivnik građanske poslušnsoti, ali ne preporučujem to svakome.
angie01 angie01 22:16 04.04.2017

Re: Izjasni se, družejavascrip





Razborita švalerka‏ @SmokvicaBrizlic

(ŠOKANTNO) otkriveno ko stoji iza studentskih demonstracija ! - majke , očevi , braće , sestre itd ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:18 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ja cu biti prvi koji ce podrzati nacionalni stroj da izrazi svoje nezadovoljstvo, ali cu biti i prvi koji ce se svim nenasilnim) sredstvima boriti da ukazem ljudima kakva su to govna i kako njihove ideje zavredjuju samo prezir. stvar je u tome da ako sebe racunas u racionalno i inteligentno bice ne mozes nekoga da podrzis na osnovu pojavnosti (neyadovoljstvo u ovom slucaju) vec sustine (njihove ideje)




Apsolutno se slažem sa tobom, ali ne i povodom ovog protesta. Ovaj put, zaista ne smatram da je suština bitna, koliko forma. Izvini ako je stil bio malo žustriji, ali svako podleti u zanosu:)
darkool darkool 22:26 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže


I sasvim mi je ok, da si ti protiv protesta ovog ili bilo kojeg drugog. Ja podržavam protest kao vid izražavanja nezadovoljstva, jer ga smatram legitimnim. Kao što ja imam pravo da protestvujem, tako i neko iz nacionalnog stroja ima to isto pravo. Ne želim sebi da dajem neko pravo, kojem sam spreman nekom drugom uskratiti. Samo to. I inače sam ubeđeni protivnik građanske poslušnsoti, ali ne preporučujem to svakome.


sa ovim se slazem

i tebra, da završimo ovu malu rasrpavu, ti insistiraš na suštini, što je sasvim ok. Mene u ovom slučaju, kao što je ovaj naš protest, zaista ne zanima suština. Nije ovo buđenje nacizma, niti možemo ovaj protest spsustiti na tu raspravu o negaciji istine. Jer istina, u ovom protestu nije bitna. Mene i inače istina ne dotiče, jer istina je pojam za nebo, a nebu trenutno ne težim. Kada bude vreme, razmišljaću o njoj. Ako i dođe to vreme, nisam mu zatvorio vrata. Ali to opet ne znači da istini ne treba težiti, samo mene trenutno ne okupira ideja da moram biti u pravu - dozvoliću sebi i da pogrešim povodom ovog protesta, ali ne bih i da ga relativizujem sa upoređivanjem nacizma i njega.


posle ovoga stvarno nemam reci. o ovom pasusu morao bih da pricam sa nekim psihologom posto nisam strucan.

p.s.
ako me oci ne varaju poceli smo pricu o protestima 68 posto je bloger pisao o tome
princi princi 22:47 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Meni je svejedno ko u ovoj priči drži do istine, jer istina ne postoji. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.

Što bi se na blogu reklo: potpisujem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:51 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

posle ovoga stvarno nemam reci. o ovom pasusu morao bih da pricam sa nekim psihologom posto nisam strucan.


Da mi je petoparac za svaki put, kada su mi predložili psihologa: kada se dotaknemo istine kao pojma.

poceli smo pricu o protestima 68

Krkar je u inicijalnom tekstu uporedio ove današnje proteste, sa tim iz 68'. Ja sam pričao samo o ovim današnjim, ti si u priču ubacio nacizam i suštinu, koja mene ne zanima, ali smo kasnije skrenuli u postmodernu i tome da li istina postoji, koju sam ja ubacio u čitav kontekst i to samo zato što volim da izbacim svoje (za psihologa) mišljenje:)
krkar krkar 23:15 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Ako baš insistiraš na tome, Versajski ugovor je bio teško smeće.


darkool darkool 23:25 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

nije problem u tvom misljenju, ja se samo brinem kako funkcionises u apsolutnoj relativnost. mene zabrinjava nezainteresovanost za sustinu i istinu (isto vazi i za princija). ako ne poznajes sustinu i ista te ne zanima kako donosis vrednosne sudove, zasto ne ides na svaki protest (i obraza i nacionalnog stroja i zena u crnom i koga god vec...) jer ti protestvujes protesta radi a ne ideje. to dovodi do besmisla tvoj protest jer u sustini (da upotrbim opet) tvoj protest nije protest jer zapravo ne znas zasto to radis.

doduse, ovaj protest je besmislen (da neko ne pomisli da sem glasao za vucica i pokusa sa straw man taktikom)kao i protesti posle izbora trampa (i opet nisam fan trampa, a bogami ni hitleri) jer se bune oni koji su nezadovoljni zato sto ostali nisu glasali po njihovoj volji. o uslovima izbornog procesa mozemo da pricamo ali vucic je na kakav god nacin (lazima, obecanjima, potkupljivanjem, retorikom) dobio izbore na glasackom mestu

p.s.
nisam tebe slao kod psihologa nego meni treba psiholog da mi objasni tvoj nacin razmisljanja posto se osecam kao u zoni sumraka posle ovakve izjave
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:58 04.04.2017

Re: Izjasni se, druže

ako ne poznajes sustinu i ista te ne zanima kako donosis vrednosne sudove, zasto ne ides na svaki protest (i obraza i nacionalnog stroja i zena u crnom i koga god vec...) jer ti protestvujes protesta radi a ne ideje.


Ako podržavam protest, kao vid izražavanja političkog nezadovoljstva, to ne znači i da podržavam svaki protest. Ovaj podržavam, iz sopstvenih razloga, jer sam i sam protiv Vučića i onoga što on predstavlja, kao što sam i protiv toga da je mišljenje većine dobro po kompletnu zajednicu. Nije, a nekad je i pogubno.

Isto kao što smatram da ne postoje univerzalne istine, nego postoji više istina - ili metanarativi, koji se istovremeno odigravaju - ali za koji smeš da tvrdiš da je onj pravi , jedini? A nekad, kao što je u ovom slučaju, zaista nije važno da li je tvoja percepcija ovog događaja ili moja ona koja je u pravu: jer ovo nije događaj koji suštinski menja stvari, osim što pokazuje da postoji određena grupa koja je nezadovoljna rezultatima izbora. Ja se zadržavam isključivo na ovom primeru, kao onom na kojem me ne zanima suština koja svakog od protestanata izvodi na ulicu. I mislim da suštiniski nisi razumeo, da je ne pričam o tome da je svaki protest isti, nego da je svačije pravo na protest isto. Ako moj ovakav sud važi za ovaj protest, on neće važiti za protest nacionalnog stroja. Ja ću izaći na ulicu i protestvovati za njegovo pravo da izađe na protest, ali neću podržati njegovu istinu: jer ona direktno negira moju istinu. To je suština. Ja sve vreme pričam o tome, da univerzalne istine ne postoje, ne moje ili tvoje, one postoje i nekad nisu u pravu, a nekad zaista nije bitno da li jesu ili nisu u pravu, a nekad je bitno da li su u pravu. Mislim, zašto uvek mora jedan sud da važi za stalno? Niti su svi događaji isti, a niti smo i mi stalno isti - valjda se menjamo.
krkar krkar 00:10 05.04.2017

Vučiću, bravaru

Krkar je u inicijalnom tekstu uporedio ove današnje proteste, sa tim iz 68'


Samo utoliko što su se protesti 68 završili tako što je Drug Tito rekao da su studenti u pravu na šta su oni stali pocupkivati u Kozaračkom kolu dok nisu potrošili svu energiju i otišli kućama.

A drug Tito, koga su svi voleli kao strogog ali pravičnog i blagog vođu koji razume studente, na miru je popušio jednu cigaru.

Studenti su u miru ... popušili.
ivana23 ivana23 00:11 05.04.2017

Re: Izjasni se...

aureus aureus 00:30 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

krkar
Krkar je u inicijalnom tekstu uporedio ove današnje proteste, sa tim iz 68'


Samo utoliko što su se protesti 68 završili tako što je Drug Tito rekao da su studenti u pravu na šta su oni stali pocupkivati u Kozaračkom kolu dok nisu potrošili svu energiju i otišli kućama.

A drug Tito, koga su svi voleli kao strogog ali pravičnog i blagog vođu koji razume studente, na miru je popušio jednu cigaru.

Studenti su u miru ... popušili.

A ovaj sadašnji wannabe Tito upravo obezbjedio novih pet godina; što jes'- jes', on zaista može da se zavali i popuši.
A sa 25 godina iskustva u politici već je naučio kako da hendluje razne izazove.

Pa ipak...
krkar krkar 02:35 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

A ovaj sadašnji wannabe Tito upravo obezbjedio novih pet godina; što jes'- jes', on zaista može da se zavali i popuši.


Ne bih se baš kladio:

Перед Сербией может стать вопрос выбора между отношениями с РФ и ЕС

Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom
princi princi 02:50 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom

Prvo da završi s Hrvatima. Sve više mislim da je Putin čisti genije.
krkar krkar 03:23 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Prvo da završi s Hrvatima.


Preko Meksikanca.

Samo, nisu samo Hrvati. Ima tu i ohoho firmi po Srbiji u vlasništvu Ivice Todorića. I njima sad gazduje Sberbanka. Ali po finansijskim, ne slavopravoslavnim kriterijumima.
krkar krkar 03:32 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru




emsiemsi emsiemsi 05:25 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

princi
Meni je svejedno ko u ovoj priči drži do istine, jer istina ne postoji. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.

Što bi se na blogu reklo: potpisujem.

На блогу би се рекло --- сагласан !
docsumann docsumann 07:27 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže


stef je moj drug

alselone alselone 07:42 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Prvo da završi s Hrvatima.


Ladno im je uzeo INU a sad i Agrokor. Bolelo bi me dupe da se Hrvati nisu toliko lozili protivU Rusa i sad im ovi uzeli dve glavne firme.

Karma's a bitch.
noboole noboole 08:43 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Sve receno.
sevarlica sevarlica 08:51 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže


jeste, malo su nespretni, nedovoljno organizovani, nemaju iskustva i jos su impresionisti,...


To i jeste problem :)
Generalno se slazem sa svakim vidom bunta ako on ima jasnu poruku, ali u ovom slucaju protestanti imaju nekoliko problema:

1. Nemaju istaknutu licnost, vodjstvo koje ne mora biti politicko, ali mora da postoji.(barem je tako sa svim uspesnim protestima i pokretima)

2. Nemaju podrsku nekog spoljnog faktora. Po svima, i zapadu i istoku, izbori su bili fer i demokratski, jbg.

3. Ne smeju imati 150 zahteva, vec jedan ili dva. Vidim da je glavna tema rezultat izbora. Da je izaslo 65-70% biraca pa i da protestuju, ali ovako prosto nema mandata za tako nesto, jer 47% biraca nije izaslo na izbore, da jeste picousti ne bi pobedio u prvom krugu a to bi dalo krila za opoziciju u drugom.

4. Nemaju ni jedan validan politicki autoritet iza sebe. Podrska bivseg DOS-a moze samo da im skodi, kao i podrska npr Dveri. Dok jedini trenutno politicki faktor koji bi im trebao iza ledja je Beli, a oni nisu za proteste zbog toga sto neko nije hteo da promeni sistem, i u pravu su.
niccolo niccolo 09:12 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Nemaju istaknutu licnost,

Misliš, nisu kao vi matorci koji jedino znate da idete za vođom?
Jukie Jukie 09:36 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

darkool
i ja sam kao klinac izrazavao nezadovoljstvo sto me majka terala da jedem povrce. izrazavanje nezadovoljstva i divljenje tome ne znaci da je neko u pravu

Mislim da je sa povrćem sasvim druga situacija. Nekadašnje povrće je posvedočeno bila odvratna gomila suvih tvrdih gorkih delova pogodnih za ishranu kamila a ne dece, i upravo je sinergijom negodovanja cele generacije, kada je jednom odrasla i dala poljoprivredne stručnjake, stvoreno moderno "plastično" povrće koje svi manje-više bez problema svakodnevno konzumiramo i unosimo u organizam koliko god hranljivih materija u njemu ima (možemo da ga definišemo kao "jestivu biljnu materiju" sa različitim ukusima ali sličnom količinom vode, vitamina, minerala i celuloze) umesto da ga sa gađenjem gledamo kako se kvrči u tanjiru, pravimo gadljive grimase kad ga stavimo u usta (i onda nam mišići usta ostanu u tim čudnim položajima), povraćamo, i bivamo u sukobu sa drugim članovima porodice koji potežu argument "ubih se da ti skuvam a ti sad nećeš da jedeš"
(izuzetak je paradajz, a svo ostalo povrće je mnogo bolje danas nego što je bilo u vreme naše mladosti)
tyson tyson 10:04 05.04.2017

Selo gori a baba se češlja

Jukie
darkool
i ja sam kao klinac izrazavao nezadovoljstvo sto me majka terala da jedem povrce. izrazavanje nezadovoljstva i divljenje tome ne znaci da je neko u pravu

Mislim da je sa povrćem sasvim druga situacija. Nekadašnje povrće je posvedočeno bila odvratna gomila suvih tvrdih gorkih delova pogodnih za ishranu kamila a ne dece, i upravo je sinergijom negodovanja cele generacije, kada je jednom odrasla i dala poljoprivredne stručnjake, stvoreno moderno "plastično" povrće koje svi manje-više bez problema svakodnevno konzumiramo i unosimo u organizam koliko god hranljivih materija u njemu ima (možemo da ga definišemo kao "jestivu biljnu materiju" sa različitim ukusima ali sličnom količinom vode, vitamina, minerala i celuloze) umesto da ga sa gađenjem gledamo kako se kvrči u tanjiru, pravimo gadljive grimase kad ga stavimo u usta (i onda nam mišići usta ostanu u tim čudnim položajima), povraćamo, i bivamo u sukobu sa drugim članovima porodice koji potežu argument "ubih se da ti skuvam a ti sad nećeš da jedeš"
(izuzetak je paradajz, a svo ostalo povrće je mnogo bolje danas nego što je bilo u vreme naše mladosti)

To je onaj kritični trenutak kada svaki blog, ma o čemu da je, preti da se pretvori o blog o kuvanju.

Sad će neki dijasporac, blaženo neupućen u trenutna zbivanja u otadžbini, spremno da prihvati izazov i obavesti pučanstvo šta je i kako žena spremila za dručak, i to je to...

A Aleksandru Vučiću će se vratiti miran san, jer to je Srbija kakvu želi.


emsiemsi emsiemsi 10:13 05.04.2017

Re: Selo gori a baba se češlja

tyson

...
To je onaj kritični trenutak kada svaki blog, ma o čemu da je, preti da se pretvori o blog o kuvanju.

Sad će neki dijasporac, blaženo neupućen u trenutna zbivanja u otadžbini, spremno da prihvati izazov i obavesti pučanstvo šta je i kako žena spremila za dručak, i to je to...

A Aleksandru Vučiću će se vratiti miran san, jer to je Srbija kakvu želi.



Ја нисам дијаспорац, но, не могу да одолим (Вучић ће ме разумети) и да не пријавим, да је данас у мојој кући празник ... није у питању доручак, него ручак ... чорбаст пасуљ.
sevarlica sevarlica 10:20 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

niccolo
Nemaju istaknutu licnost,

Misliš, nisu kao vi matorci koji jedino znate da idete za vođom?


Ne, ne radi se o vodji :)
validni validni 11:19 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

sevarlica

1. Nemaju

2. Nemaju

3. Ne smeju

4. Nemaju


al si bre ti neki starmali
aureus aureus 12:00 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

krkar
A ovaj sadašnji wannabe Tito upravo obezbjedio novih pet godina; što jes'- jes', on zaista može da se zavali i popuši.


Ne bih se baš kladio:

Перед Сербией может стать вопрос выбора между отношениями с РФ и ЕС

Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom

S obzirom na stepen rusofilije a i sve veću ulogu Rusije u ekonomiji Srbije, može Putin dosta. Pa i da mu prodrma kavez. S tim što, kako istoričari i politikolozi kažu, Rusija radije igra sa već postojećom vlašću - a pošto je vlast u Srbiji Vučić, a njegova SNS je, ako se ne varam, sestrinska stranka sa Jedinstvenom Rusijom, Vučić može biti dosta miran.

Pitanje je samo kakvi će biti Putinovi zahtjevi. Kad sebe natjeram da budem blagonaklon prema Vučiću, čini mi se i da je kupovina onih šklopocija za silne pare neki vid reketa koji Vučić plaća ruskom zaštitniku: Kupiću i šta mi treba i šta mi ne treba, preplatiću; samo mi nemoj tražiti bazu u Nišu. Bar još neko vrijeme. I pusti me da još malo idem ka Evropi.

Mogu da zamislim slabljenje pa i obaranje SNS-a u narednih pet godina, ali kad sam rekao da Vučić može da se zavali i popuši imao sam u vidu samo predsjedničku fotelju.
Predsjednik je u Srbiji skoro nesmjenjiv. Mislim da je potrebna dvotrećinska većina u parlamentu plus pedeset posto od upisanih birača na referendumu.
princi princi 12:07 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

alselone
Prvo da završi s Hrvatima.


Ladno im je uzeo INU a sad i Agrokor. Bolelo bi me dupe da se Hrvati nisu toliko lozili protivU Rusa i sad im ovi uzeli dve glavne firme.

Karma's a bitch.

Sine, a onoliko se pržili, još će Kolinda kaljinku da cepa. Zabole racku Putina za Hrvate, oni su nivo statističke greške, nego što na ovaj način mažnjava assete i ulazi na mala vrata u EU, i to za sića kintu. Zaokružuje skroz priču: Mađarska, Hrvatska, čujem da je krenuo da sređuje stvari i po Libiji. Praktično okružuje jezgro EU sa svih strana, a sve kupi lake mete. Majstor.
princi princi 12:07 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Koljinda.
krkar krkar 12:47 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Ladno im je uzeo INU


Daj javi i meni kako im je to Putin uzeo Inu??? Ili mi daj malo te pravoslavne droge, baš bih voleo da probam
princi princi 12:51 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Ili mi daj malo te pravoslavne droge, baš bih voleo da probam

Nije dosta ona što već uzimaš?
alselone alselone 13:07 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

???


Je l' ovo znaci da se bas jako pitas?

Nije im jos preuzeo ali je vrlo moguce da ce preuzeti kontrolni paket preko MOL-a.

Od pravoslavne droge imam samo zdrav razum, a ne moras svaki put da se napalis kad kazem nesto o Hrvatima ili Milu Djukonovicu poslednjem diktatoru na ovim prostorima.

princi princi 13:14 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

ili Milu Đukanoviću, poslednjem diktatoru na ovim prostorima.


Auuu, saćete banuje. I to što si zaboravio zarez.
krkar krkar 13:39 05.04.2017

Kad se Srbin ogoli

Nije im jos preuzeo ali je vrlo moguce da ce preuzeti kontrolni paket preko MOL-a.


Ma to da mi objasniš kako Putin kontroliše MOL. Evo se godinama ubi cela EU da to rastabiri a ti znaš jerbo si čuo ... u svom mesnom odboru Anti-Soros-League?

Inače nemaju kontrolni paket. Imaju manje od 50% ali imaju ugovor o upravljačkim pravima koji Hrvatska pokušava da pobije.

Milu Djukonovicu poslednjem diktatoru na ovim prostorima.


Poslednjem?

Znači Vučić i Dodik* koji su takođe na vlasti zahvaljujući izbornoj volji građana su takođe diktatori? Ili to postoji neki meni nepoznat kriterijum za razdvajanje diktatora od demokrata?

I ti potvrđuješ moju staru i nikada opovrgnutu tvrdnju da 95% srpskih demokrata očas zabljesne čistim fašizmom ćim se pokrene pitanje postojanja crnogorske države i nacije.

Za Kosovo Srbi nemaju muda da ratuju, odnos je samo 3-4:1. Ali protiv Crne gore, sa 10-12:1, bi se možda i usudili.

Bujrum!

---
*) Koliko je dodikova Tvorevina država toliko su mu i stanovnici građani ali da nulazim u sitna crevca
krkar krkar 13:40 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Auuu, saćete banuje. I to što si zaboravio zarez.


E za inat neću!
alselone alselone 13:47 05.04.2017

Re: Kad se Srbin ogoli

Ma to da mi objasniš kako Putin kontroliše MOL.


Ko je ovo rekao? Ja sam rekao da je moguce da ce preuzeti kontrolni paket, jer Rusija planira da kupi MOL-ov vlasnicki paket u INI i HEP-u.

Poslednjem?

Da.

zabljesne čistim fašizmom ćim se pokrene pitanje postojanja crnogorske države i nacije.

Uf, uf, pa nije valjda da kazes kako je Milo Djukanovic = crnogorska drzava i nacija. Ajde da ja to kazem jer za drzavu i mislim da jeste tako (dok je za naciju sramota), ali nije valjda da i ti to hoces reci.
princi princi 14:14 05.04.2017

Re: Selo gori a baba se češlja

tyson
Jukie
darkool
i ja sam kao klinac izrazavao nezadovoljstvo sto me majka terala da jedem povrce. izrazavanje nezadovoljstva i divljenje tome ne znaci da je neko u pravu

Mislim da je sa povrćem sasvim druga situacija. Nekadašnje povrće je posvedočeno bila odvratna gomila suvih tvrdih gorkih delova pogodnih za ishranu kamila a ne dece, i upravo je sinergijom negodovanja cele generacije, kada je jednom odrasla i dala poljoprivredne stručnjake, stvoreno moderno "plastično" povrće koje svi manje-više bez problema svakodnevno konzumiramo i unosimo u organizam koliko god hranljivih materija u njemu ima (možemo da ga definišemo kao "jestivu biljnu materiju" sa različitim ukusima ali sličnom količinom vode, vitamina, minerala i celuloze) umesto da ga sa gađenjem gledamo kako se kvrči u tanjiru, pravimo gadljive grimase kad ga stavimo u usta (i onda nam mišići usta ostanu u tim čudnim položajima), povraćamo, i bivamo u sukobu sa drugim članovima porodice koji potežu argument "ubih se da ti skuvam a ti sad nećeš da jedeš"
(izuzetak je paradajz, a svo ostalo povrće je mnogo bolje danas nego što je bilo u vreme naše mladosti)

To je onaj kritični trenutak kada svaki blog, ma o čemu da je, preti da se pretvori o blog o kuvanju.

Sad će neki dijasporac, blaženo neupućen u trenutna zbivanja u otadžbini, spremno da prihvati izazov i obavesti pučanstvo šta je i kako žena spremila za dručak, i to je to...

A Aleksandru Vučiću će se vratiti miran san, jer to je Srbija kakvu želi.




Da, da, u pravu si, to je tačno onaj kritičan trenutak kad pasivni agresivci počnu da te zbog pogrešne ISP adrese prozivaju bilo za ku(r)vanje bilo za mlaćenje gloginja tuđim kurcem. Već viđeno, više puta.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:12 05.04.2017

Re: Selo gori a baba se češlja

To je onaj kritični trenutak kada svaki blog, ma o čemu da je, preti da se pretvori o blog o kuvanju.

Što me podseti da su nekada svi blogovi skončavali slatkom smrću u Bermudskom trouglu rasprava o Amfilohiju, seksu ili Biljani Srbljanović, a sad- kuvanje. Postali smo sredovečni.
princi princi 16:13 05.04.2017

Re: Selo gori a baba se češlja

Postali smo sredovečni.

Pa da. Nekad Bilja, sad Krle. Užas.
tyson tyson 18:08 05.04.2017

Re: Selo gori a baba se češlja

dobrosavljevic_m
To je onaj kritični trenutak kada svaki blog, ma o čemu da je, preti da se pretvori o blog o kuvanju.

Što me podseti da su nekada svi blogovi skončavali slatkom smrću u Bermudskom trouglu rasprava o Amfilohiju, seksu ili Biljani Srbljanović, a sad- kuvanje. Postali smo sredovečni.

Pa, tada smo bili, koliko, 10 godina mlađi? Zlo i naopako, kako vreme leti...


anonymous anonymous 18:40 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

princi
alselone
Prvo da završi s Hrvatima.


Ladno im je uzeo INU a sad i Agrokor. Bolelo bi me dupe da se Hrvati nisu toliko lozili protivU Rusa i sad im ovi uzeli dve glavne firme.

Karma's a bitch.

Sine, a onoliko se pržili, još će Kolinda kaljinku da cepa. Zabole racku Putina za Hrvate, oni su nivo statističke greške, nego što na ovaj način mažnjava assete i ulazi na mala vrata u EU, i to za sića kintu. Zaokružuje skroz priču: Mađarska, Hrvatska, čujem da je krenuo da sređuje stvari i po Libiji. Praktično okružuje jezgro EU sa svih strana, a sve kupi lake mete. Majstor.


Majstor.!!!!
anonymous anonymous 18:43 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

princi
Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom

Prvo da završi s Hrvatima. Sve više mislim da je Putin čisti genije.


Ajde...

A Trampavi ....???
anonymous anonymous 18:45 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže

princi
Meni je svejedno ko u ovoj priči drži do istine, jer istina ne postoji. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.

Što bi se na blogu reklo: potpisujem.


Libija,Ukrajina....???
anonymous anonymous 18:51 05.04.2017

Re: Izjasni se, druže


angie01
22:17 04.04.2017
Re: Izjasni se, druže




jeste, malo su nespretni, nedovoljno organizovani, nemaju iskustva i jos su impresionisti,...


...a i ne znaju da je Tahir frljao frizbi .....
cane cane 20:36 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru


Перед Сербией может стать вопрос выбора между отношениями с РФ и ЕС

Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom


Вместе с тем, он подчеркнул, что Россия никогда не поставит перед Сербией вопрос ребром: или с нами, или против нас

krkar krkar 21:16 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

cane

Перед Сербией может стать вопрос выбора между отношениями с РФ и ЕС

Može Vladimir Vladimirović očas da zatrese kavez kad mu se ćefne. Ma šta može, sigurno će, samo se ne zna kad i kojim povodom


Вместе с тем, он подчеркнул, что Россия никогда не поставит перед Сербией вопрос ребром: или с нами, или против нас



Da čuveni ruski principijelni altruizam. Mogu da potvrde braća Madžari, česi, Slovaci, Poljaci... o Baltičanima da i ne govorimo!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:51 05.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

krkar
Krkar je u inicijalnom tekstu uporedio ove današnje proteste, sa tim iz 68'


Samo utoliko što su se protesti 68 završili tako što je Drug Tito rekao da su studenti u pravu na šta su oni stali pocupkivati u Kozaračkom kolu dok nisu potrošili svu energiju i otišli kućama.



Pa i proteste na Terazijama je Đinđić na kraju pokušao da zatvori i pošalje studente kućama, tvrdeći im da su Pobedili, da je sve pod kontrolom - i da će koliko ubrzo Slobe da gi nema. To i onaj kasniji bojkot izbora su mu zaista maestralni potezi ☻
cane cane 01:22 06.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Da čuveni ruski principijelni altruizam. Mogu da potvrde braća Madžari, česi, Slovaci, Poljaci... o Baltičanima da i ne govorimo!


rekao bih pre da je u pitanju cuveno krkarevo podmetanje,u nadi da se linkovi ne otvaraju (i ne zna ruski) as usual...

cane cane 11:26 06.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Не сери


буду

krkar krkar 14:39 06.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

cane
Не сери


буду



Eсли будешь...
cane cane 20:39 06.04.2017

Re: Vučiću, bravaru

Eсли будешь...


Если книг читать не будешь скоро грамоту забудешь

apostata apostata 21:16 06.04.2017

Re: Izjasni se, druže

stefan.hauzer
upravo si ti postmodernista jer je sve subjektivno.

Iskreni postmodernista, i to onako ubeđeni, do srži. Meni je svejedno ko u ovoj priči drži do istine, jer istina ne postoji. Ali podržavam bilo kakav protest i pozivanje na bilo kakvu građansku neposlušnost.


I da opet izrazim svoj protest protiv onih što pristaju na plastične kese u supermarketu!

Ne mogu se sjetiti da li Zerzan ili Bauman, uglavnom jedan od njih dvojice je rekao kako mi zbog dogme pluralizma nećemo ni moći konstatovati da se nalazimo u postmodernističkom društvu. Shodno tome onda ni ubijeđeni postmodernista nije u stanju tako nešto da kaže, jer onda on i nije postmodernista.

No bez obzira da li je to tako ili ne (a men' se čini da je tako), ti hauzere postmodernista nisi, ti si samo nosilac virusa postmoderne, a u suštini ti si čovjek moderne.
Ti kada kažeš "istina ne postoji", ti to govoriš sa pozicija istine i ti otprilike ponavljaš onaj klasični paradoks postmodernizma, koji svijetu priča "veliku priču" da "velikih priča" nema.

Biti iskreni i ubijeđeni postmodernista znači u prvom redu ne imati poziciju, što podrazumjeva i to da nemaš poziciju i o tome da nema pozicija, odnosno da nema istine ili istina.
Zbog toga (između ostalog) postmodernizam u punom obimu je i hvala Bogu nemoguć.

I nemoj mi svega ti zamjeriti ono sa "nosiocem virusa postmodernizma", svi smo mi zaraženi postmodernizmom, neko više, neko manje, neko to osjeća, a neko ne, neko me je to prijatno, a neko se (kao ja) sam sebi zbog toga gadi.

Postmodernizam za mene je duhovna kataklizma, intelektualna kuga i etička katastrofa i kada god osjetim njegove simptome cijeli dan sam u banani.


krkar krkar 21:45 06.04.2017

Вучич, слесарь

Если книг читать не будешь скоро грамоту забудешь


Кто умен, а кто дурак! Один за книгу, другой в кабак.

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:55 06.04.2017

Re: Izjasni se, druže

No bez obzira da li je to tako ili ne (a men' se čini da je tako), ti hauzere postmodernista nisi, ti si samo nosilac virusa postmoderne, a u suštini ti si čovjek moderne.


, ovde si skroz pogodio. Iako neko priča o tome da mi već živimo u postpostmoderni.
apostata apostata 22:52 06.04.2017

Re: Izjasni se, druže

stefan.hauzer
No bez obzira da li je to tako ili ne (a men' se čini da je tako), ti hauzere postmodernista nisi, ti si samo nosilac virusa postmoderne, a u suštini ti si čovjek moderne.


, ovde si skroz pogodio. Iako neko priča o tome da mi već živimo u postpostmoderni.

Eto desi se to ponekad i meni.
A o ostalom ćemo onda drugi put. :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:17 06.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Ali o ovim temama samo uz pivo, nekad sam isuviše lenj za pisanje o njima:)
loader loader 00:58 07.04.2017

Re: Izjasni se, druže

narcis
za pocetak mogli su da izadju na izbore


Većina njih nije izašla na izbore, a deo razloga je i u ovome zbog čega protestuju ...

anonymous anonymous 07:41 07.04.2017

Re: Izjasni se, druže

apostata


Postmodernizam za mene je duhovna kataklizma, intelektualna kuga i etička katastrofa i kada god osjetim njegove simptome cijeli dan sam u banani.



Ако покушам да протумачим наведену реченицу, чини ми се да разумем зашто сматраш да је " духовна катаклизма" и " етичка катастрофа" , али ми се чини да је то само ако му приђемо са позиције Модерне.

Или другачије речено , ако прихватимо парадокс, о којем си писао. Па се заклонимо иза постмодернизма, као нове помодне Истине,нове Идеологије или новог Симулакрума.

Или, ако са друге стране, у потпуности све релативизујемо, ставимо на страну све вредности, моралне постулате, духовност.... "Ослободимо се" Традиције....

Ако, међутим,прихватимо да имамо и корен и крила, и да је погрешно било одсећи корен или поткресати крила, онда долазимо до Штирнеровог : Ја сам себе на Ништа поставио, али не обично,него стваралачко Ништа.

Ја, дакле,свестан да сам бачен у свет који већ има неке своје Истине и одреднице, нити се држим те или тих Истина као Догми, а нити чак и да хоћу могу свега да се одрекнем и полетим у бездан нихилизма и апсолутне флуидности.

Ја живим и стварам,јачајући корен, али и истовремено одстрањујући увело лишће и сатрулеле гране.

....

Дакле, чини ми се да је Постмодерна (?) итекако допринела нашем разумевању стварности ( Фуко, Дерида,Бодријар...) и преиспитивању категорија Моћи,Знања,Истине.....
Али, сигурно није одговор на све, већ само једно од оруђа.

Треба је, по мени, пре свега, разумети и користити методолошки, иако би многи њени заступници овом ставу ставили примедбу.

Волео бих, да чујем твоје мишљење и разлоге против, које наговештаваш у цитираном исказу.

Бар у пар реченица.

Може и на пп.




emsiemsi emsiemsi 09:12 07.04.2017

Re: Izjasni se, druže

anonymous
apostata


Postmodernizam za mene je duhovna kataklizma, intelektualna kuga i etička katastrofa i kada god osjetim njegove simptome cijeli dan sam u banani.



Ако покушам да протумачим наведену реченицу, чини ми се да разумем зашто сматраш да је " духовна катаклизма" и " етичка катастрофа" , али ми се чини да је то само ако му приђемо са позиције Модерне.

Или другачије речено , ако прихватимо парадокс, о којем си писао. Па се заклонимо иза постмодернизма, као нове помодне Истине,нове Идеологије или новог Симулакрума.

Или, ако са друге стране, у потпуности све релативизујемо, ставимо на страну све вредности, моралне постулате, духовност.... "Ослободимо се" Традиције....

Ако, међутим,прихватимо да имамо и корен и крила, и да је погрешно било одсећи корен или поткресати крила, онда долазимо до Штирнеровог : Ја сам себе на Ништа поставио, али не обично,него стваралачко Ништа.

Ја, дакле,свестан да сам бачен у свет који већ има неке своје Истине и одреднице, нити се држим те или тих Истина као Догми, а нити чак и да хоћу могу свега да се одрекнем и полетим у бездан нихилизма и апсолутне флуидности.

Ја живим и стварам,јачајући корен, али и истовремено одстрањујући увело лишће и сатрулеле гране.

....

Дакле, чини ми се да је Постмодерна (?) итекако допринела нашем разумевању стварности ( Фуко, Дерида,Бодријар...) и преиспитивању категорија Моћи,Знања,Истине.....
Али, сигурно није одговор на све, већ само једно од оруђа.

Треба је, по мени, пре свега, разумети и користити методолошки, иако би многи њени заступници овом ставу ставили примедбу.

Волео бих, да чујем твоје мишљење и разлоге против, које наговештаваш у цитираном исказу.

Бар у пар реченица.

Може и на пп.





Шта ово значи !
Молим појашњење, те, ако је могуће, уз неки пример.
cane cane 18:16 07.04.2017

Re: Вучич, слесарь

Кто умен, а кто дурак! Один за книгу, другой в кабак.


Требуйте полного налива пива до черты 0,5 л !



krkar krkar 00:44 08.04.2017

Re: Вучич, слесарь

Требуйте полного налива пива до черты 0,5 л !



apostata apostata 19:39 09.04.2017

Re: Izjasni se, druže

(bio sam odsutan)
anonymous

Ако покушам да протумачим наведену реченицу, чини ми се да разумем зашто сматраш да је " духовна катаклизма" и " етичка катастрофа" , али ми се чини да је то само ако му приђемо са позиције Модерне.

Ne samo moderne, još gore bi bilo ako bi mu prišli sa pozicija predmoderne - to bi tek bio rock'n'roll
Или другачије речено , ако прихватимо парадокс, о којем си писао. Па се заклонимо иза постмодернизма, као нове помодне Истине,нове Идеологије или новог Симулакрума.

Ovo "zaklonimo (se) iza postmodernizma" je zapravo opet ono "iz ili sa pozicije postmodernizma".
Pozicija anonimni, kao što ti sigurno znaš, predpostavlja stav, a stav je baziran na spoznaji, koji je po postmodernizmu jednostavno nemoguće formirati, jer kako ćeš formirati spoznaju ako ne postoji subjektno-objektni odnos?

Eto 'ajd' da pretpostavimo da taj odnos postoji, no šta ćemo onda sa metodom? Po postmodernizmu svaka metoda je okov, koji limitira i iskrivljuje.

Možemo mi i da zamislimo kako neka metoda ipak postoji, ali tada dolazimo do novog problema - kako da iskažemo i predočimo našu spoznaju, ako je jezik simulakrum koji ni na šta objektivno ne upućuje?
Tako da je sve to anonimni nemoguća misija.

Postmodernizam sa pojmovima kao što su spoznaja, stav i pozicija ne barata. Tzv. postmodernistička gnoseosimulacija sa njima nema veze. Ona je, kao koktel racionalnosti moderne, te spoznajnih alata predmoderne i nesvjesnog, nešto što ne posjeduje karakter trajnosti.
Gnoseosimulacija je ni na šta obavezujuća stvar momenta, koja već u idućem trenutku može biti zamjenjena novom gnosesimulacijom.
Или, ако са друге стране, у потпуности све релативизујемо, ставимо на страну све вредности, моралне постулате, духовност.... "Ослободимо се" Традиције....

I šta si dobio time .., odnosno šta si ti onda?
Jel' stvarno misliš da si tada slobodan?

Za mene je sloboda stvar racionalnog izbora, ja nju vidim u intencionalnosti, a ne u šizoanalitičkoj kultivaciji Ida.
Ако, међутим,прихватимо да имамо и корен и крила, и да је погрешно било одсећи корен или поткресати крила, онда долазимо до Штирнеровог : Ја сам себе на Ништа поставио, али не обично,него стваралачко Ништа.

Ја, дакле,свестан да сам бачен у свет који већ има неке своје Истине и одреднице, нити се држим те или тих Истина као Догми, а нити чак и да хоћу могу свега да се одрекнем и полетим у бездан нихилизма и апсолутне флуидности.

Ја живим и стварам,јачајући корен, али и истовремено одстрањујући увело лишће и сатрулеле гране.

....

Nisam baš siguran da sam dobro shvatio šta si sa ovim mislio, ali Štirner po meni nikako nije iz te priče. On jeste uticao na postmodernizam, ali otprilike na isti način kao što je uticao npr. Marks.

To njegovo ništa je ono Božje (ex) nihilo, odnosno ono što nam je ostalo poslije toga kada smo ubili Boga.
Štirner samo konstatuje stanje, on ne proglašava smrt ničega, on samo sklanja ono što je već davno mrtvo.

On je baštovan čiji je alat briljantna dijalektika, on inventariše i iza njega ostaje sređeni slika koja ima i dubinu i visinu. On nije svojevrsni agent orange poslije kojeg ostaje ravna površina i plitki sloj pogodan samo za rizomu.
Štirner je po meni nešto sasvim, sasvim drugo.
Дакле, чини ми се да је Постмодерна (?) итекако допринела нашем разумевању стварности ( Фуко, Дерида,Бодријар...) и преиспитивању категорија Моћи,Знања,Истине.....
Али, сигурно није одговор на све, већ само једно од оруђа.

Треба је, по мени, пре свега, разумети и користити методолошки, иако би многи њени заступници овом ставу ставили примедбу.


Postmodernizam je masu stvari opravdano problematizovao i to ja ne odričem, takođe priznajem i da je sa tim samim on pomogao da se stvarnost sagleda iz uglova koji do njega nisu korišteni.

Međutim potpuna pobjeda postmodernizma stvorila bi takvu situaciju u kojoj mi više ništa o stvarnosti ne bi bili u stanju da kažemo.
Stvar je u tome da je "obećano" kako će se poslije prve faze, faze tzv. dekonstrukcije krenuti u drugu fazu - rekonstrukciju i problem je upravo to što je ta druga faza izostala.

Što uopšte ne čudi, jer je pomenuta dekonstrukcija, prerasla u strasnu destrukciju, koja se figurativno može iskazati kroz frazu o rušenju svih mostova. Od te destrukcije na kraju su ustuknule i neke od perjanica postmodernizma, pa je zato i bilo primjera revidiranja.

No šteta koju je postmodernizam napravio (a i dalje pravi) gigantskih je razmjera - npr. cijeli korpus humanističkih nauka doživio je strahovite udarce.
Istorija praktički nema pravo da postoji, čak ni u onom pozitivističkom smislu; filozofija .., o kakvoj filozofiji može biti rijeći ako postmodernizam negira "moć jezika da uobliči svijet i moć svijesti da uoblići sebstvo"; psihologija, koja je sva zasnovana na shvatanju čovjeka i njegove svijesti kao cjelovitosti, dobila je sada kao novu normu šizoidnog fragmentiranog dividuma; sociologija praktički gubi predmet izučavanja, a pedagogija je skoro pa okrenuta naglavačke.

Jednom riječju - katastrofa .., a ako bi se dotakli još kulture i umjetnosti, tada bi sve dobilo obrise armagedona.

(krkar oprosti na offu)


emsiemsi emsiemsi 19:53 09.04.2017

Re: Izjasni se, druže

apostata
(bio sam odsutan)
anonymous

Ако покушам да протумачим наведену реченицу, чини ми се да разумем зашто сматраш да је " духовна катаклизма" и " етичка катастрофа" , али ми се чини да је то само ако му приђемо са позиције Модерне.

Ne samo moderne, još gore bi bilo ako bi mu prišli sa pozicija predmoderne - to bi tek bio rock'n'roll
Или другачије речено , ако прихватимо парадокс, о којем си писао. Па се заклонимо иза постмодернизма, као нове помодне Истине,нове Идеологије или новог Симулакрума.

Ovo "zaklonimo (se) iza postmodernizma" je zapravo opet ono "iz ili sa pozicije postmodernizma".
Pozicija anonimni, kao što ti sigurno znaš, predpostavlja stav, a stav je baziran na spoznaji, koji je po postmodernizmu jednostavno nemoguće formirati, jer kako ćeš formirati spoznaju ako ne postoji subjektno-objektni odnos?

Eto 'ajd' da pretpostavimo da taj odnos postoji, no šta ćemo onda sa metodom? Po postmodernizmu svaka metoda je okov, koji limitira i iskrivljuje.

Možemo mi i da zamislimo kako neka metoda ipak postoji, ali tada dolazimo do novog problema - kako da iskažemo i predočimo našu spoznaju, ako je jezik simulakrum koji ni na šta objektivno ne upućuje?
Tako da je sve to anonimni nemoguća misija.

Postmodernizam sa pojmovima kao što su spoznaja, stav i pozicija ne barata. Tzv. postmodernistička gnoseosimulacija sa njima nema veze. Ona je, kao koktel racionalnosti moderne, te spoznajnih alata predmoderne i nesvjesnog, nešto što ne posjeduje karakter trajnosti.
Gnoseosimulacija je ni na šta obavezujuća stvar momenta, koja već u idućem trenutku može biti zamjenjena novom gnosesimulacijom.
Или, ако са друге стране, у потпуности све релативизујемо, ставимо на страну све вредности, моралне постулате, духовност.... "Ослободимо се" Традиције....

I šta si dobio time .., odnosno šta si ti onda?
Jel' stvarno misliš da si tada slobodan?

Za mene je sloboda stvar racionalnog izbora, ja nju vidim u intencionalnosti, a ne u šizoanalitičkoj kultivaciji Ida.
Ако, међутим,прихватимо да имамо и корен и крила, и да је погрешно било одсећи корен или поткресати крила, онда долазимо до Штирнеровог : Ја сам себе на Ништа поставио, али не обично,него стваралачко Ништа.

Ја, дакле,свестан да сам бачен у свет који већ има неке своје Истине и одреднице, нити се држим те или тих Истина као Догми, а нити чак и да хоћу могу свега да се одрекнем и полетим у бездан нихилизма и апсолутне флуидности.

Ја живим и стварам,јачајући корен, али и истовремено одстрањујући увело лишће и сатрулеле гране.

....

Nisam baš siguran da sam dobro shvatio šta si sa ovim mislio, ali Štirner po meni nikako nije iz te priče. On jeste uticao na postmodernizam, ali otprilike na isti način kao što je uticao npr. Marks.

To njegovo ništa je ono Božje (ex) nihilo, odnosno ono što nam je ostalo poslije toga kada smo ubili Boga.
Štirner samo konstatuje stanje, on ne proglašava smrt ničega, on samo sklanja ono što je već davno mrtvo.

On je baštovan čiji je alat briljantna dijalektika, on inventariše i iza njega ostaje sređeni slika koja ima i dubinu i visinu. On nije svojevrsni agent orange poslije kojeg ostaje ravna površina i plitki sloj pogodan samo za rizomu.
Štirner je po meni nešto sasvim, sasvim drugo.
Дакле, чини ми се да је Постмодерна (?) итекако допринела нашем разумевању стварности ( Фуко, Дерида,Бодријар...) и преиспитивању категорија Моћи,Знања,Истине.....
Али, сигурно није одговор на све, већ само једно од оруђа.

Треба је, по мени, пре свега, разумети и користити методолошки, иако би многи њени заступници овом ставу ставили примедбу.


Postmodernizam je masu stvari opravdano problematizovao i to ja ne odričem, takođe priznajem i da je sa tim samim on pomogao da se stvarnost sagleda iz uglova koji do njega nisu korišteni.

Međutim potpuna pobjeda postmodernizma stvorila bi takvu situaciju u kojoj mi više ništa o stvarnosti ne bi bili u stanju da kažemo.
Stvar je u tome da je "obećano" kako će se poslije prve faze, faze tzv. dekonstrukcije krenuti u drugu fazu - rekonstrukciju i problem je upravo to što je ta druga faza izostala.

Što uopšte ne čudi, jer je pomenuta dekonstrukcija, prerasla u strasnu destrukciju, koja se figurativno može iskazati kroz frazu o rušenju svih mostova. Od te destrukcije na kraju su ustuknule i neke od perjanica postmodernizma, pa je zato i bilo primjera revidiranja.

No šteta koju je postmodernizam napravio (a i dalje pravi) gigantskih je razmjera - npr. cijeli korpus humanističkih nauka doživio je strahovite udarce.
Istorija praktički nema pravo da postoji, čak ni u onom pozitivističkom smislu; filozofija .., o kakvoj filozofiji može biti rijeći ako postmodernizam negira "moć jezika da uobliči svijet i moć svijesti da uoblići sebstvo"; psihologija, koja je sva zasnovana na shvatanju čovjeka i njegove svijesti kao cjelovitosti, dobila je sada kao novu normu šizoidnog fragmentiranog dividuma; sociologija praktički gubi predmet izučavanja, a pedagogija je skoro pa okrenuta naglavačke.

Jednom riječju - katastrofa .., a ako bi se dotakli još kulture i umjetnosti, tada bi sve dobilo obrise armagedona.

(krkar oprosti na offu)



Молим појашњење !
Ако може сажето.
apostata apostata 20:34 09.04.2017

Re: Izjasni se, druže

emsiemsi

Молим појашњење !
Ако може сажето.

Emsi prijatelju konkretno šta je problem?
krkar krkar 11:35 10.04.2017

Re: Izjasni se, druže

Postmodernizam je masu stvari opravdano problematizovao i to ja ne odričem, takođe priznajem i da je sa tim samim on pomogao da se stvarnost sagleda iz uglova koji do njega nisu korišteni.




Stvar je u tome da je "obećano" kako će se poslije prve faze, faze tzv. dekonstrukcije krenuti u drugu fazu - rekonstrukciju i problem je upravo to što je ta druga faza izostala.





No šteta koju je postmodernizam napravio (a i dalje pravi) gigantskih je razmjera - npr. cijeli korpus humanističkih nauka doživio je strahovite udarce.
Istorija praktički nema pravo da postoji, čak ni u onom pozitivističkom smislu; filozofija .., o kakvoj filozofiji može biti rijeći ako postmodernizam negira "moć jezika da uobliči svijet i moć svijesti da uoblići sebstvo"; psihologija, koja je sva zasnovana na shvatanju čovjeka i njegove svijesti kao cjelovitosti, dobila je sada kao novu normu šizoidnog fragmentiranog dividuma; sociologija praktički gubi predmet izučavanja, a pedagogija je skoro pa okrenuta naglavačke.





(krkar oprosti na offu)


Naprotiv, hvala na offu!

Taman si sažeo od slova do slova što i ja mislim ali nemam volje za nadgornjavanje sa nadobudnim sveznaocima, posebno prodavcima simulakruma kojekakvih.

Postoje 2 reči za koje trenutno koljem: demijurg i simulakrum. Srpstvo, četništvo, Ratko Mladić, Republika Šumska... sve to ni zajedno ne proizvodi kod mene takve nagone da se autoru napijem krvi koliko ove 2 reči ... i svo mrsomuđenje koje iza njih neizostavno stoji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana