Muzika

Novi grad - Milan Mladenovic

Spiridon RSS / 03.04.2017. u 19:15

Ovu Milanovu stvar sam cuo u filmu o Limunovom Drvetu od nekog njegovog ortaka. Pesma je nastala 1975 i nikada nije snimljena. Svirao sam je nedavno na par mesta ali nikada nije naletela na veliko interesovanje. To je zato sto sam je verovatno lose svirao. Nesto mi doslo da podelim sa vama tu moju losu svirku i da se setimo jednog velikog coveka.

znaci,  jos samo veceras za vas ... svira spira (glas iz pozadine: "oprosti mu boze, on ne zna sta radi".)

Novi grad 


Ako kreneš da tražiš, a ne znaš ni koren, ni fabrički broj  

To su stvari u nama, to je naš pogrešno srezani kroj  

Toplane u magli, težak vazduh i dim oko nas  

To je mesto gde živim, gde trošim godine, mladost i rad  

 

Idilične slike sa sela ne poznajem kao svoj rod  

U moje je pesme davno ušao pesak i smog  

Ne mogu da shvatim ljude što vređaju ovaj grad  

To je mesto gde živim, gde trošim godine, mladost i rad

LINK  (snimljeno mobilnim pa je pozeljno da se i na mobilnom slusa ... na normalnim zvucnicima malo "probija")

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 21:36 03.04.2017

loš tajming spiro

Spiridon Spiridon 22:20 03.04.2017

..

Jbg, bar sam pokusao ... sad se osecam ko onaj muzicar iz Asteriksa sto ga uvek vezuju za drvo ... jel harmoniks?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:59 04.04.2017

Re: ..

Spiridon
Jbg, bar sam pokusao ... sad se osecam ko onaj muzicar iz Asteriksa sto ga uvek vezuju za drvo ... jel harmoniks?


Tamburiks.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:33 04.04.2017

Re: ..

albicilla albicilla 19:30 04.04.2017

Re: ..

gitariks
Spiridon Spiridon 19:33 04.04.2017

Re: ..

albicilla
gitariks


svirokuriks =))
urbana_gerila urbana_gerila 23:05 03.04.2017

a stranger among us


svirci ništa ne fali, ali nikako da se odlučiš da li ćeš otpevati kao gile ili kao pokojni vlada, bog da dušu prosti i njemu i milanu...

premda, ovih se dana ubijam od nicka drakea - možda i zbog toga zakeram...
docsumann docsumann 06:06 04.04.2017

Re: a stranger among us

ovih se dana ubijam od nicka drakea




a za spiru:

eh, kako bih volio da sviram upola dobro kao ti, i bar neki instrument (izuzimajući udaraljke).
koji sam antitalenat, oridžnl tamburiks.
Spiridon Spiridon 08:13 04.04.2017

Re: a stranger among us

ali nikako da se odlučiš da li ćeš otpevati kao gile ili kao pokojni vlada


hvala za poredjenje ali daleko sam ja i od gileta i vlade ... =)

retko sviram nase stvari, uglavnom me privlaci americki folk tipa James Taylor ... tako da kada ponekad sviram domace pesme osecam ogromno olaksanje.

Spiridon Spiridon 08:16 04.04.2017

Re: a stranger among us

eh, kako bih volio da sviram upola dobro kao ti,


to je vise ljubav prema instrumentu. Ponekad uzmem dzitru pa je samo dodirujem, osluskujem kroz onu rupu kao morsku skoljku, mirisem drvo ...
alselone alselone 08:20 04.04.2017

Re: a stranger among us


eh, kako bih volio da sviram upola dobro kao ti, i bar neki instrument (izuzimajući udaraljke).
koji sam antitalenat, oridžnl tamburiks.


I ja. Ali sam potpuno antitalenat kao i ti. Zezam se da znam samo triangl da sviram a i po njemu udaram kao cekicem.

Ovo je lepo, svaka cast Spiro.

Mi imamo kod kuce elektricni klavir pa polako nesto ucim, ali je bolno, posto idem inzenjerskim pristupom a ne umetnickim. Ali dobro, ako naucim par pesama za zivota bicu srecan.
Spiridon Spiridon 08:50 04.04.2017

Re: a stranger among us

Spiridon
ali nikako da se odlučiš da li ćeš otpevati kao gile ili kao pokojni vlada


hvala za poredjenje ali daleko sam ja i od gileta i vlade ... =)

retko sviram nase stvari, uglavnom me privlaci americki folk tipa James Taylor ... tako da kada ponekad sviram domace pesme osecam ogromno olaksanje. Ipek je najlepse pevati na svom jeziku


predatortz predatortz 08:55 04.04.2017

Re: a stranger among us

ali je bolno, posto idem inzenjerskim pristupom a ne umetnickim


E, to je i mene hebalo kad sam učio gitaru!
Nastojao sam da u svirku unesem što više preciznosti, a nisam unosio dovoljno duše.
Milan Novković Milan Novković 10:30 04.04.2017

Re: a stranger among us

Spiridon
eh, kako bih volio da sviram upola dobro kao ti,


to je vise ljubav prema instrumentu. Ponekad uzmem dzitru pa je samo dodirujem, osluskujem kroz onu rupu kao morsku skoljku, mirisem drvo ...

Virtual/immersive reality će rešiti razne "probleme" uskoro. Zamisli da možeš da uđeš u gitaru dok neko svira, evo, ako je akustična, neko divljiji na nešpanski način, recimo Tommy Emmanuel



Krenuo sam u ove "fazone" sa veličinama i metrikama sa kravom u mašini za veš pre neki dan, ali nisam uložio dovoljno truda, a i treba se podsetiti scene iz Men in Black gde drmusaju ono kuče koje kaže kako mi humans ne kapiramo baš najbolje "veličine".





Pa će virtual/immersive reality uskoro da ti omogući da se "uključiš" u takav reality i sviraš i pevaš sa kim hoćeš - neko vreme će još uvek profesionalci tipa Docs Inc da ti prave "mape", ali uskoro ćeš moći sam, bez nekog treninga, da dodaješ alternativne fragmente realnosti.

Prosto je neverovatno koliko su tehnologije ubrzale i dokle su dobacile, mnogi još, i pored svih medija, ni ne znaju da postoje.

Evo Elon Musk ulazi i u "biznis" kačenja čoveka na comp, u ozbiljnijema maniru - on ide prvi, probija led i greši više od drugih, ali drugi i dalje mogu samo da mu zavide. (recimo nemam pojma koliko ljudi zna da on 2022 šalje prve ljude na mars, da započnu koloniju, za samo 5 godina, SpaceX je prebrodio prve nesigurnosti, sa idejom da onda ubrzo poradi na floti na putu da tamo pošalje milion ljudi (u 100 godina, doduše, ali to ne može da se planira, i prvih 10 će biti nadrealno).

Uranjanje u augmented reality ume da bude neinspirativno na način na koji mislimo da su video igre samo sitna, prolazna zabava. Ne treba zaboraviti da je razlika između "uranjanja" i posmatranja s strane, no pun intended, a i kako durgi autonomni entiteti, humans and otherwise, počnu da se druže sa nama, co-creiraju, "stvar" skače na drugu ravan.

Tommy "petlja" ovde, ali skoro sve radi "ručno":


Spiridon Spiridon 11:02 04.04.2017

Re: a stranger among us

Prosto je neverovatno koliko su tehnologije ubrzale i dokle su dobacile, mnogi još, i pored svih medija, ni ne znaju da postoje.



kada sam odlazio iz zemlje pre 16 godina, mastao sam o nekoj "virtualnoj sobi" gde mogu da sedim sa svojim ortacima iz razlicitih delova sveta i da, zavaljeni u sofe , virtualno kenjamo ko u starim dobrim vremenima ... =)

ali da bude Full HD

Pa će virtual/immersive reality uskoro da ti omogući da se "uključiš" u takav reality i sviraš i pevaš sa kim hoćeš


ili da odigras tablć sa nekom ljupkom brunetom ...


Milan Novković Milan Novković 11:35 04.04.2017

Re: a stranger among us

Spiridon
Prosto je neverovatno koliko su tehnologije ubrzale i dokle su dobacile, mnogi još, i pored svih medija, ni ne znaju da postoje.



kada sam odlazio iz zemlje pre 16 godina, mastao sam o nekoj "virtualnoj sobi" gde mogu da sedim sa svojim ortacima iz razlicitih delova sveta i da, zavaljeni u sofe , virtualno kenjamo ko u starim dobrim vremenima ... =)

ali da bude Full HD

Pa će virtual/immersive reality uskoro da ti omogući da se "uključiš" u takav reality i sviraš i pevaš sa kim hoćeš


ili da odigras tablć sa nekom ljupkom brunetom ...


Pa dobro, tablić, al to je već "viđeno"

Meni je vanredno interesantna mogućnost da jednog dana ("klasična", zavidljiva, lenja amaterčina priča iz mene) imaš "kreativnu" ideju i "sprovedeš" je u "delo" bez hiljada sati vežbanja.

Mislim, nije bitno koliko kome je kreativna, neka "fora" za partiju tablića, ili crna perika, ali sada je sve to tako "kilavo", dok staviš pariku, odeš u kafanu sa ortacima - treba "vreme", koje imamo za orgake ali, bre, uparila bi ti se glava pod crnom perikom, nije fazon.

A i možda to "nisi ti", što bi moja mlađa ćerka rekla kad je ja poasvetujem da, nprm, odgleda Kameruna tipa "Kato, lutko, sećaš se kako je čika Branko dao Ljubi da napiše esej o Kamerunu" i ona mi ko iz topa "to nisam ja", tipa šta joj tu koji moj guram filmove pod nos kad ona oće da bude pozorišna glumica

E sad, fora "to nisam ja" ima smisla uživo (nema kod gledanja nekih filmova i slušanja muzike, jbt, da nam nisu deca blago "tupava" pošto je vreme dragoceno, al kao što Tommy reče u klipu "sad-i-ovde" dobija novi smisao kako reality postaje augmented, nije više bitno šta si ti u dubini duše nego šta ti mašta kaže u nekom trenutku.

Tj pustiš malo dubinu duše na slobodu pa gledaš kako će se rasplinuti


urbana_gerila urbana_gerila 12:54 04.04.2017

Re: a stranger among us


Milan Novković


Spiridon



o, jbt, ebala vas i virtuelna stvarnost i virtuelne kerefeke!

što reče lik koga u filmu vanilla sky(i u abre los ojos čiji je rimejk) tumači penelope cruz -

eto u šta se pretvorio r'n'r - skupu gitaru na zidu nekog bogataša...

a ta je gitara još i stvarna bila...

sven.en sven.en 13:13 04.04.2017

Re:...

Milan Novković Milan Novković 14:05 04.04.2017

Re: a stranger among us

urbana_gerila

Milan Novković


Spiridon



o, jbt, ebala vas i virtuelna stvarnost i virtuelne kerefeke!

što reče lik koga u filmu vanilla sky(i u abre los ojos čiji je rimejk) tumači penelope cruz -

eto u šta se pretvorio r'n'r - skupu gitaru na zidu nekog bogataša...

a ta je gitara još i stvarna bila...




Ma sve jeftina zamena, znam, nikakva, pa još uvek jako kilava.

Ali će naći svoje mesto, kao i svako tehnološko čudo, u nekim jeftinijim trenutcima prvo, pa dokle dobaci.

Radoznalost na delu, kad nema bolje.

Gledam mlade ovde oko moje ćerke - skoro potpuno su se "skinuli" sa virtuelnog, tu smo više sluđeni mi matori, izlaze i druže se kao i mi nekada.

Ova moja je više za klavirom i na gitari nego online (SMS ne računam, mislim da umeju da ih otkucaju na hiljade dnevno) iako nema dovoljno strasti da ode više od dosta visokog, podaleko iznad proseka, al gledam joj drugara - ko da se rodio sa gitarom, danonoćno, "sve" može (dobro, nije to to, znam, nego prosto mera strasti - njemu ne treba ništa pričati, 18 godina, a ova moja me malo belo gleda kad spomenem reč "strast".

Ali gori vatra u njima, samo ju je sistem razbacao po nekim sitnim fijokama i zbunio donekle, mediji ih porobili donekle.

Ja u tim tehnološkim cmizdrenjima u stvari smizdrim za "tehnologijom" koja će ljudima biti samo sredstvo.

Cmizdrim i ja donekle nad ovom nešto aseksualnijom sadašnjošću, tj ne smizdrim nego se sećam našeg vremena, pa uštogljenim nesigurnostima pred idealizmima kako smo ih mi imali, al valjda je to samo strategijsko povlačenje, i privremeno, više bi tehnologija trebala da pomogne nego da odmogne, na kraju "rata", desio bi se r'n'r i bez električne gitare, bar udaraljki ima na sve strane, ali je tranzicija od harpiskopa (kako se to zove na srpskom?) do električne gitare pomogla, malo
urbana_gerila urbana_gerila 16:12 04.04.2017

Re: a stranger among us


Milan Novković
nego se sećam našeg vremena, pa uštogljenim nesigurnostima pred idealizmima kako smo ih mi imali, al valjda je to samo strategijsko povlačenje



đasvi, kao kad korto malteze kontemplira o prošlim vremenima i bivšim ljubavima, sve vreme strepeći da li će na vreme umreti.
Milan Novković Milan Novković 20:42 04.04.2017

Re: a stranger among us

urbana_gerila
... ovih se dana ubijam od nicka drakea ...

Krenuo ja da pišem blog za vikend i posle par stranica nepromišljenog i nerazumljivog uvoda odustao.

Pošto je to bilo drugo odustajanje, iako prvi put nisam ni počeo da pišem, sada mi intresantno kako su nam u ontološkom "kutku" putevi mnogo kraći od "six degrees of separation" - kako nam se neka temica zakači za svest ponekad u danima oko nje šta god da radimo ili konzumiramo nas polako vraća na tu temu.

Prvi povod mi je bio jedan filozof (osnovao "Culture on the offensive" site) koji kaže kako je bio debeo kao dete i kreće da "pošteno" odradi tu temu. Ja nisam bio debeo u formativnim godinama ali ga razumem i prepoznajem snagu pisanja iz drugih razloga.

I hvatam sebe, na veliko iritiranje, kako mi je članak predugačak, iako svakih deset redova nanovo učim kako kroz previše stvari u životu idem površno, kako sam postao prebrz i jeftin, i čovek mi je dobar primer, dok mene svrbe sve bezvredniji prsti da "skoknem" i vidim da li će Bannon, Flynn i Trump baciti mrak od Cije "njihovih" pljačkaša na kolena, čak iako ne sumnjam da će ih dobrim delom, ili donekle, zameniti neki novi.

I ajde, ko razmaženo dete koje bi svako malo da baci tantrum zato što nije dobilo deseti slatkiš izdržim nekako, al kažem sebi "Jbg Miško, posto si plitak, bio si i pre ali si umeo svako malo da 'presečeš', čak i instinkitvno ponekad. i zaroniš u nešto malo dublje".

Naravno, jedna plitka epizoda je nedovoljna da se počne sa pisanjem bloga, pogotovo kod sve plićih ljudi, pa mi Bog pošalje drugu za vikend - četiri mladića preveslali Atlantik u skupljanju para za humanitarne svrhe, širenje svesti o samoubistvima mladih muškaraca u UK, vodeći uzrok smrti u 16-24 godina starosti, pošto se jednom ubio brat sa 21. godinom, bio na faksu, popularan, bez istorije depresije, otišao na trivijalnu operaciju proširene vene na testisu, sve prošlo ok, doktor mu rekao, on mislio da ga doktor laže i ubio se.

I gledam kako mi podsvest reaguje, prvi delić sekunde - primećujem kako je, po opštim standardima, neverovatno lep i zgodan, a pa i majka mu.

Na dva ispita padnem:

- Jeste to bio delić sekunde, ali ja sam na te teme dosta pročitao, kao i većina nas dostsa toga na egzistencijalne teme, ali mi je odatle interesovanje, godinama, otišlno na sve strane, ja sam od filozofa, neurologa i psihologa pročitao dosta kjniga. Sama mogućnost da je u pitanju, a šta bi bilo, ne iznenađenje što se ubio a ima "sve", to kapiram, nego zavist, koja raste iz sebičnosti da ne može kraćim putem. Ok, nije strašno, naravno, delić sekunde slabosti, plitkog, nemušnog đubreta, civilizacija je "uradila" svoje na meni, bar neke grube radove, nego je neverovatna ta nemogućnost izbacivanje nekin promenljivih iz ljudske jednačine - možda mora tako, ako nećemo da budemo sterilni i nekreativni (kripto) indukcionisti koji bi samo da zamazuju oči svima ako sebe, zarad bilo kakvog tapšanja, možda mora ovako, mora nekako

- Ova četiri mladića su preveslala Atlantiku u dobrotvorne svrhe dok sam ja skakutao sa sajta na sajt i TV kanala na kanala - Nough said o dubini moje egzistencije.

Ok, ne mora da se vesla Atlantik da bi se produbila egzistencija, i sad kod ovog trećeg mavaši gerija što mi mehur oko mene propušta, iako uredno debagiran, sećam se ...

... kako je jedna od prostih definicija realnosti to da je nešto realno ako ti uzvrati udarac kako ti to nešto šutneš.

Dobro, došlo proleće i bašta, cveće i ptice, sad je nešto lakše produbiti egzistenciju, dovoljno je izaći napolje


urbana_gerila urbana_gerila 22:46 04.04.2017

Re: a stranger among us


Milan Novković
podsvest reaguje



bio sam baš mlad kada je do mene prvo doprla legenda o drakeu, tek potom i njegove ploče.

sećam se da sam posle grozničavog preslušavanja bio sklon da poverujem drakeovoj porodici koja je tvrdila da nije u pitanju samoubistvo već nesrećni slučaj.

nikako nisam mogao sebi da objasnim zbog čega i ja isto smatram, jer nije bilo teško prepoznati postojanje suicid(al)nih tendencija - depresija zbog koje je više puta zatražio medicinsku pomoć i išao na terapiju, samotništvo, izbegavanje prijatelja, nesanica, neuspešni pokušaj da se sretne sa françoise hardy zbog koje je otišao u francusku te još jedan u nizu tegobnih povrataka u roditeljski dom, i, pre svega, to što toj divnoj muzici sa te tri ploče, ta tri nepatvorena remek-dela, nikako nije uspevalo da dopre do više ljudi....

drake je u godinama koje su usledile odlazio i vraćao se u moj život, a odgovor na tu nedoumicu mi i dalje nije uspevalo da dam.

sve dok mi, poput njegovog benda, nisu zagrmele reči iz nekog intervjua chrisa cornella, gde on kaže kako svi govore o drakeu kao introspektivnom tragičaru, o njegovoj intimnoj i gotovo sramežljivoj muzici, a da je njemu iznenađujuće to što ljudi ne čuju kako drake ljutito barata gitarom, toliko agresivno da naprosto otkida žice.

chris cornell je dodao i to da je za njega kao gitaristu nick drake gitaristički bog, no ja sam svoj odgovor već bio dobio, deo koji je nedostajao uklopio se u slagalicu - drakeova smeša angsta, nežnosti i agresije možda izaziva depresiju, ali ne i suicid...
alselone alselone 08:22 04.04.2017

EKV

Kada bih morao da definisem koji zvuk, koji zanr mi najvise prija to bi bio EKV od nasih bendova. Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne (zato i onaj momenat da ne mogu na poslu da slusam muziku sa recima).
predatortz predatortz 08:42 04.04.2017

Re: EKV

Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!
emsiemsi emsiemsi 09:07 04.04.2017

Re: EKV

predatortz
Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!

Један је био СМАК !
predatortz predatortz 09:10 04.04.2017

Re: EKV

emsiemsi
predatortz
Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!

Један је био СМАК !


Slično kao EKV - jaka svirka, ali "kubure" sa rečima.
narcis narcis 11:00 04.04.2017

Re: EKV

predatortz
emsiemsi
predatortz
Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!

Један је био СМАК !


Slično kao EKV - jaka svirka, ali "kubure" sa rečima.

docsumann docsumann 11:07 04.04.2017

Re: EKV

predatortz
emsiemsi
predatortz
Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!

Један је био СМАК !


Slično kao EKV - jaka svirka, ali "kubure" sa rečima.



hmm, ne bih se složio.
daleko od toga da je Milan kuburio sa riječima, kako kažeš.
jedino je njegov poetski stil manje direktan, više introvertan, od Džonijevog.
sklon simboličkim ispadima, metaforičnim sjenkama, emocionalnim apstrakcijama...
pa opet i pored te "zakukuljenosti" Milanovi tekstovi su bez problema nalazi put do porilično široke publike, posebno imajući na umu da se radilo o RnR-u.

neki njegovi tekstovi predstavljaju sam vrh ex yu rnr lirike.


alselone alselone 11:43 04.04.2017

Re: EKV

nalazi put do porilično široke publike,


Milanovi tekstovi su najcesce tacno odredjenog nivoa apstrakcije da je, siguran sam, gro onih koji su ih slucali ili barem pricali kako ih slucaju bilo sramota da priznaju kako ne razumeju tekst ili su u drugu ruku projektovali znacenja.

Ima tu i sjajnih pesama. Na primer ova gore mi se svidja. ALi ima im brate tekstova koji da su jos samo malo vise apstraktni zvucali bi kao potpuna randomica, kao da su kofu reci prosuo u ventilator.
narcis narcis 11:51 04.04.2017

Re: EKV

Ima tu i sjajnih pesama. Na primer ova gore mi se svidja. ALi ima im brate tekstova koji da su jos samo malo vise apstraktni zvucali bi kao potpuna randomica, kao da su kofu reci prosuo u ventilator.

ja nemam neke zamerke na njiove textove, prihvatljivi su i ne odbijaju me, ali Cmak, Yu grupa i ogromna većina YUrock scene je odvratna po pitanju textova, zato je dugme i napravilo onolki bum,dali da im piše pesne onaj ko zna kako se to radi.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:30 04.04.2017

Re: EKV

docsumann


neki njegovi tekstovi predstavljaju sam vrh ex yu rnr lirike.




Slažem se. Samo da podsjetim da su kroz više izdanja sabrani i publikovani u vidu knjige "Dečak iz vode"
alselone alselone 12:38 04.04.2017

Re: EKV

"Dečak iz vode"


Odlican primer.
Nebilozapovedjeno, ali ako nekog ne mrzi da mi saopsti literarnu vrednost i smisao pesme Oci boje meda (Oci boje duge)...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:18 04.04.2017

Re: EKV

da mi saopsti literarnu vrednost i smisao pesme Oci boje meda


Već duže vreme sam prinuđen da koristim one kreme za stopala, s obzirom da muku mučim zbog navike, da leti ne nosim čarape na patike i da na bosu nogu se prošetam po dvorištu: što ume da ostavi posledice sa naslagama mrtvog tkiva i ispucalih peta. Odskora sam prešao na neku s ekstraktom meda i osim što mi noge neobično lepo mirišu, tabani su mi meki kao bebina guza. Sad ne znam ima li ovo kakve veze sa očima boje meda, ali mene stopala više ne bole:)






I što bi, moj heroj, Rolan Bart, rekao (parafrazirano): svako čitanje je novo pisanje, tako da ako za tebe ne postoji literarna vrednost te pesme, onda ona zaista i ne postoji, a ako za nekog drugog ima, onda je to nečija druga literarna vrednost, a ne tvoja. Ima da postanem novi cerski bloga!
princi princi 13:26 04.04.2017

Re: EKV

alselone
Kada bih morao da definisem koji zvuk, koji zanr mi najvise prija to bi bio EKV od nasih bendova. Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne (zato i onaj momenat da ne mogu na poslu da slusam muziku sa recima).

Pa muzički, to je Cult, EKV su Cult.

Inače, Spiridone, hrabro ti ovo.
Spiridon Spiridon 13:34 04.04.2017

Re: EKV

Inače, Spiridone, hrabro ti ovo.


sta si time hteo da kazes

inspiracija za bilo kakav blog mi je ravna nuli, a osecao sam potrebu da malo olabavim atmosferu (koliko je u mojoj moci).

Dzitra je kao i uvek bila pored mene ... malo crnog vina ... i eto ti "hrabrosti".

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:34 04.04.2017

Re: EKV

Pa muzički, to je Cult, EKV su Cult.


Za mene su Vajtsnejk
princi princi 13:38 04.04.2017

Re: EKV

Vajtsnejk

Malo nepotrebnog znanja: Coverdale's second marriage was to former model and actress Tawny Kitaen. Tawny mu je jebala kevu, svaki pravi ljubitelj Uajtsnejka je bio ogorčen njenim skandalima i divljanjem. Ili što kaže jedna knjiga o stoicima:
No matter whom you choose for a wife, you will live to regret it: if she's beautiful, you'll not have her to yourself; if she's ugly, you'll pay for it dearly.
alselone alselone 13:38 04.04.2017

Re: EKV

I što bi, moj heroj, Rolan Bart, rekao (parafrazirano): svako čitanje je novo pisanje, tako da ako za tebe ne postoji literarna vrednost te pesme, onda ona zaista i ne postoji, a ako za nekog drugog ima, onda je to nečija druga literarna vrednost, a ne tvoja. Ima da postanem novi cerski bloga!


Pa dobro, ali nije bas tako. Dostojevski ima vrednost bez obzira neka pacercina rekla da ima ili nema. Ali da ne ulazimo sada u filozofsko tumacenje ima li sveta izvan nase spoznaje, i uprostimo pricu na prosto pitanje.
bocvena bocvena 13:43 04.04.2017

Re: EKV

to zna svako - "oči boje meda" je o kruženju vode u prirodi,
a "oči boje duge" kako su njega (ili ga) oteli vanzemaljci.

Nikada ti nisi voleo
samo si mi lazi pricao
nisi shvatio, ni patio
jer si bez traga nestao

što spira lepo peva!

angie01 angie01 13:47 04.04.2017

Re: EKV

Dzitra je kao i uvek bila pored mene ... malo crnog vina ... i eto ti "hrabrosti".


Ti si zadnji romantik na ovom svijetu
Sto se sporo krece I ceka raj
Malo si samo promijenila glumce
Al isti je komad isti zaplet I kraj
docsumann docsumann 13:52 04.04.2017

Re: EKV

Pa muzički, to je Cult, EKV su Cult.


možda Cult iz Love faze , ili još ranije Dreamtime ( + ,recimo, Mission)
međutim Cult je mnogo češće menjao svoj glazbeni izražaj nego EKV.

Electric (album) nema mnogo, do nimalo, veze sa EKV.

princi princi 13:53 04.04.2017

Re: EKV

Ja sam negde čitao da su na njihovo tekstopisanje uticali i Milorad Pavić i Hajdeger (sic!). Ono licem ka vetru, vetar uz lice i te radnje. Posle je Toni Montana, u jednoj od svojih predJUL-ovskoj reinkarnaciji, obećavao da će Milanu Mladenoviću popušiti kurac ako ovaj odsvira Johnny B. Goode kod Konja. Ne znam u čemu je tačno bio problem, u Chuck Berryju ili Konju. Ili u Toni Montani (šta je s tim čovekom, uzgred? Brani Kosovo?)
docsumann docsumann 13:54 04.04.2017

Re: EKV

Malo nepotrebnog znanja


kaže se kviškog znanja, iliti znanja upotrebljivog jedino u kvizovima
princi princi 13:56 04.04.2017

Re: EKV

međutim Cult je mnogo češće menjao svoj glazbeni izražaj nego EKV.

O Cult znam još mnogo manje nego o EKV, ali onih par stvari koje sam čuo na radiju sredinom 80-ih, skoro prepevi.
princi princi 13:58 04.04.2017

Re: EKV

kaže se kviškog znanja, iliti znanja upotrebljivog jedino u kvizovima

Da, ne znam baš u kom kvizu bih upotrebio, ali to za Tawny me Trener naučio, dok smo prijateljevali na google +. On je tamo imao još neke sočnije detalje, koji nisu za kvizove.
Spiridon Spiridon 14:05 04.04.2017

Re: EKV

O Cult znam još mnogo manje nego o EKV, ali onih par stvari koje sam čuo na radiju sredinom 80-ih, skoro prepevi.


ta prica je kruzila gradom jos onih dana. Nema veze sa zivotom. A i da ima to bi bilo isto kao kad bi neko rekao za su pesme Stonsa prepevi madija votersa ili cak berija ...

uticaji su uvek prisutni i sto vise slusas muziku i sto ih vise imas i umes sa njima da manipulises, to bolje za mjuzu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:09 04.04.2017

Re: EKV

Dostojevski ima vrednost

Naravno, ali nema za svakog jednaku vrednost. To bi otprilike i bila poenta :)
princi princi 14:11 04.04.2017

Re: EKV

. A i da ima to bi bilo isto kao kad bi neko rekao za su pesme Stonsa prepevi madija votersa ili cak berija ...

Pa i jesu.

Nego, drugari, pošto sam i sam u fazi kupovanja električnog klavira (bolje od meditacije, a našao i sjajne youtube snimke na temu kako svirati be bop), a pre nego što vas napustim sjajni Daryl.

Spiridon Spiridon 14:14 04.04.2017

Re: EKV

u fazi kupovanja električnog klavira


o cemu razmisljas ??

nesto kao Yamaha P-255 ili P115

ili one malo skuplje varijante

Nord Stage 2 EX
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 04.04.2017

Re: EKV

sjajni Daryl.

jebote, izgleda došlo i vreme za Kenija Loginsa da revitalizuje svoju karijeru:)



Spiridon Spiridon 14:27 04.04.2017

Re: EKV

možda Cult iz Love faze


za mene je Billy Duffy jedan od najuticajnijih gitarista na svetu. Zvuk njegovog Gretsch G7593T je neprejebiv.

Ujedno i najlepsa elektricna gitara na svetu ali skupa u pm


docsumann docsumann 14:36 04.04.2017

Re: EKV

princi
međutim Cult je mnogo češće menjao svoj glazbeni izražaj nego EKV.

O Cult znam još mnogo manje nego o EKV, ali onih par stvari koje sam čuo na radiju sredinom 80-ih, skoro prepevi.


uh, ja se baš ložio na rani Cult.

princi princi 14:38 04.04.2017

Re: EKV

Spiridon
u fazi kupovanja električnog klavira


o cemu razmisljas ??

nesto kao Yamaha P-255 ili P115

ili one malo skuplje varijante

Nord Stage 2 EX

Ne, ne, Roland RD 2000, ja sam, bre, ubogi proleter, :)
riply riply 15:28 04.04.2017

Re: EKV

Milan '89 u intervjuu, čini mi se, za "Rock" reče da u toj fazu stvaranja( znači 7 god aktivne EKV i 3 UDS) nadahnuće nalazi u muzici Urban Dance Squade. Tako sam otkrila UDS
docsumann docsumann 15:37 04.04.2017

Re: EKV

riply
Milan '89 u intervjuu, čini mi se, za "Rock" reče da u toj fazu stvaranja( znači 7 god aktivne EKV i 3 UDS) nadahnuće nalazi u muzici Urban Dance Squade. Tako sam otkrila UDS


ha, nisam to znao.

al' se sjećam kako je tamo neke '92-'93 po Novom puštao njihov drugi album u svakom kafiću u koji bi ušao.

stvarno je imo njuho (njuh za čuti)


princi princi 15:39 04.04.2017

Re: EKV

Ja sam mrtav uveren da su u Šarlo fazi slušali dosta Pere Ubu i Dub Housing. A pre toga, to s tim Limunovim drvetom ili kako se zvalo je to bilo dosta nedefinisano Neil Young, Lennon, te radnje, i verovatno nešto malo Lou Reeda.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:03 04.04.2017

Re: EKV

Pere Ubu i Dub Housing.


Kako je to dobar album, meni omiljena:


narcis narcis 18:44 04.04.2017

Re: EKV

ludilo reci mi cesto zasmeta

definiši ludilo, stvarno ne kapiram našta misliš
alselone alselone 18:47 04.04.2017

Re: EKV

definiši ludilo, stvarno ne kapiram našta misliš


Mislim na to da tekstovi cesto zvuce nepovezano, besmisleno.
docsumann docsumann 18:58 04.04.2017

Re: EKV

alselone
definiši ludilo, stvarno ne kapiram našta misliš


Mislim na to da tekstovi cesto zvuce nepovezano, besmisleno.


tajna su vrata podzemnih voda


princi princi 19:08 04.04.2017

Re: EKV

Niko nije imao luđe tekstove od SMAKa. Nema DMTja ni LSDa koji može da proizvede neinhibirano ludilo koje je Milivoje ili beše Milovan Glišić stvorio u svojoj glavi.



Nebo je samo drum bez dna. Sine, hevi. Tačno možeš videti ko je ovde na blogu odrastao slušajući SMAK.
Spiridon Spiridon 19:29 04.04.2017

Re: EKV

Ja sam mrtav uveren da su u Šarlo fazi slušali dosta Pere Ubu i Dub Housing.


ja sam u Zikicevoj knjizi "Mesto u mecavi" procitao da su se Šarlovci najvise lozili na XTC;

kada sam cuo, sve mi je bilo jasno


Spiridon Spiridon 19:37 04.04.2017

Re: EKV

alselone
definiši ludilo, stvarno ne kapiram našta misliš


Mislim na to da tekstovi cesto zvuce nepovezano, besmisleno.


procitajte malo kako je Bouvi pravio tekstove, sekao reci iz novina i nasumice ih slagao.

princi princi 19:39 04.04.2017

Re: EKV

procitajte malo kako je Bouvi pravio tekstove

Da, čuvena "cut up" metoda pisanja lyrics. Bowie je bio izuzetno pametan čovek, genijalan, ali čisto muzički, po meni, talenat mu nije bio u skladu sa pameću. Kao pevač, osrednji čak.
princi princi 19:40 04.04.2017

Re: EKV

ja sam u Zikicevoj knjizi "Mesto u mecavi" procitao da su se Šarlovci najvise lozili na XTC;

kada sam cuo, sve mi je bilo jasno

Sećam se da je Vlada Jovanović u jednom od starih Džuboksova XTC opisao kao vic koji si čuo bar jedno 10 puta, a koji te ni prvi put baš nije previše nasmejao.
Spiridon Spiridon 20:07 04.04.2017

Re: EKV

Kao pevač, osrednji čak.


jbt od ovoga moze da se rikne


princi princi 20:12 04.04.2017

Re: EKV

Po meni, jedini Bowiejev zaista veliki album je Station to Station. A i on traje nepunih 36 minuta. Genije je uspeo kasnije da to reizda kao 5-struki CD (i usput nađe još gomilu pacijenata koji su platili 200 funti za to).
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:34 04.04.2017

Re: EKV

Meni je WIRE oduvek bio bolji od XTC-a.

Ni ovo nema veze sa inicijalnim pitanjem, na koga potseća EKV, ali od svih postpank/novitalas bendova koji su naginjali popu: nije bilo boljeg od WIRE-a:)
narcis narcis 20:38 04.04.2017

Re: EKV

princi
Po meni, jedini Bowiejev zaista veliki album je Station to Station. A i on traje nepunih 36 minuta. Genije je uspeo kasnije da to reizda kao 5-struki CD (i usput nađe još gomilu pacijenata koji su platili 200 funti za to).

moj prvi album od boveta i najdraži
narcis narcis 20:39 04.04.2017

Re: EKV

alselone
definiši ludilo, stvarno ne kapiram našta misliš


Mislim na to da tekstovi cesto zvuce nepovezano, besmisleno.

pa to ja sam pak pomislio da si ti mislio na samu muziku, nešto kao kad hendiks otkači na koncertima pa pređe u apstrakciju da ne rečem disharmoniju.
docsumann docsumann 20:40 04.04.2017

Re: EKV

na koga potseća EKV





neznam da l' baš podjeća, ali djele iste korjene mitsko-poetske


a i ona uvodne bas "trokiranja"...
narcis narcis 20:42 04.04.2017

Re: EKV

Niko nije imao luđe tekstove od SMAKa

mene je YU grupa imala ubedljivo najgluplje textove, šteta jer ih zbog toga nism slušao a , pošto sam mator znam za njih od njihovog početka, tek pre par godina sam postao svestan da su ubedljivo najbolji instrumentalisti u YU rock muziki.
njihove obrade narodnjaka su toliko dobre da sam oduševljet.
princi princi 20:43 04.04.2017

Re: EKV

Meni je WIRE oduvek bio bolji od XTC-a.

Ni ovo nema veze sa inicijalnim pitanjem, na koga potseća EKV, ali od svih postpank/novitalas bendova koji su naginjali popu: nije bilo boljeg od WIRE-a:)

Meni je, u stvari, nekad žao što Magazine nikad nisu bili dovoljno appreciated ovih što o new waveu uče iz druge ruke. Sećam se kad ih je Darko Glavan opisao kao new wave s jakim uticajem Genesis i Roxy Music. Taj Real Life je sjajan album bio.

princi princi 20:45 04.04.2017

Re: EKV

narcis
Niko nije imao luđe tekstove od SMAKa

mene je YU grupa imala ubedljivo najgluplje textove, šteta jer ih zbog toga nism slušao a , pošto sam mator znam za njih od njihovog početka, tek pre par godina sam postao svestan da su ubedljivo najbolji instrumentalisti u YU rock muziki.
njihove obrade narodnjaka su toliko dobre da sam oduševljet.

Meni su braća Jelić totalne legende. Totalno neinhibirani ljudi. Tekstovi su 70ih bili uglavnom Marina Tucaković (i uglavnom katastrofalni, bilo ih je čak i, što se kaže, angažiranih, ali sve na liniji partije). Posle, kad su se povampirili sa 8. sednicom, ja sam ih video kao srpsku verziju ZZ Top.
docsumann docsumann 20:48 04.04.2017

Re: EKV

Taj Real Life je sjajan album bio.


vrlo odličan
emsiemsi emsiemsi 20:48 04.04.2017

Re: EKV

predatortz
emsiemsi
predatortz
Sa druge strane ludilo reci mi cesto zasmeta, pa ne mogu potpuno da se prepustim uzivanju, jer su meni reci u pesmama veoma vazne


I upravo zbog toga - Azra!

Један је био СМАК !


Slično kao EKV - jaka svirka, ali "kubure" sa rečima.

Мислим да је ЕКВ била добрим делом помодарство, слично као и данашње урбано друштво.
Успут --- не мислим на свираче, већ, углавном, на слушаоце те групе.
emsiemsi emsiemsi 20:51 04.04.2017

Re: EKV

stefan.hauzer
da mi saopsti literarnu vrednost i smisao pesme Oci boje meda


Već duže vreme sam prinuđen da koristim one kreme za stopala, s obzirom da muku mučim zbog navike, da leti ne nosim čarape na patike i da na bosu nogu se prošetam po dvorištu: što ume da ostavi posledice sa naslagama mrtvog tkiva i ispucalih peta. Odskora sam prešao na neku s ekstraktom meda i osim što mi noge neobično lepo mirišu, tabani su mi meki kao bebina guza. Sad ne znam ima li ovo kakve veze sa očima boje meda, ali mene stopala više ne bole:)






I što bi, moj heroj, Rolan Bart, rekao (parafrazirano): svako čitanje je novo pisanje, tako da ako za tebe ne postoji literarna vrednost te pesme, onda ona zaista i ne postoji, a ako za nekog drugog ima, onda je to nečija druga literarna vrednost, a ne tvoja. Ima da postanem novi cerski bloga!

Не би било лоше да у навику убациш и редовно прање ногу.
Мање ће бити потребе за коришћењем мелема.
narcis narcis 20:55 04.04.2017

Re: EKV

Meni su braća Jelić totalne legende.

i meni su sad, i krivo mi što nisam na njih obraćao pažnju onomad.
a tačno se sećam, ne znam zakaj, dana-situacije kad sm čuo za njih,
ono fotografski, oma mi izađe slika ja stojim na ulicu, kosovska u kruševac, i drugar mi kaže da ima koncerat YU grupe , sve i slunce i letnji dan iprašina preko kaldrme, šta sam imao 12-13-14 g- to se ne sećam.
al tad sam čuo , vejerovjatno, kosovske božure i zaključio da je bezveze, čudna šuma i ostali tripovi, to bre ni danas ne mogu al gitare ubivaju pa izuvljaju.
princi princi 21:04 04.04.2017

Re: EKV

al tad sam čuo , vejerovjatno, kosovske božure i zaključio da je bezveze, čudna šuma i ostali tripovi, to bre ni danas ne mogu al gitare ubivaju pa izuvljaju.

Totalno. Jel mi veruješ da imam par njihovih stvari na ajfonu, sve grmi Torontajom kad se vraćam s posla?
angie01 angie01 21:33 04.04.2017

Re: EKV

mene je YU grupa imala ubedljivo najgluplje textove



urbana_gerila urbana_gerila 23:00 04.04.2017

Re: EKV


jbt od ovoga moze da se rikne



stefan.hauzer stefan.hauzer 23:19 04.04.2017

Re: EKV


Meni je, u stvari, nekad žao što Magazine nikad nisu bili dovoljno appreciated ovih što o new waveu uče iz druge ruke


meni je Barry Adamson i sve o čega se on očešao u životu, najbolje svih vremena, ikad:))
princi princi 23:55 04.04.2017

Re: EKV

meni je Barry Adamson i sve o čega se on očešao u životu, najbolje svih vremena, ikad:))

Ja sam Magazine uvek više vezivao za Devota.

Inače, Shot... je Shelleyjeva stvar.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:24 05.04.2017

Re: EKV

Ja sam Magazine uvek više vezivao za Devota.

I ja, Magazine, kao takav: ali sam mu dao šansu zbog Barry Adamsona.

Inače, kada sam imao mogućnost da uletim u bekstejdž i upoznam se sa Nik Kejvom, video sam malo dalje Barija i svojih tri minuta ispucao u laganoj konverzaciji sa njim, totalno ignorišući Kejva, zbog kojeg sam inicijalno dobio mogućnost da se ušunjam iza. Neviđena faca! Iako me malo blam ato što sam ispalio Kejva, ali ispraviću se ove godine, ali Barry je nešto posebno. Neverovatan talenat!
riply riply 07:11 05.04.2017

Re: EKV

to zna svako - "oči boje meda" je o kruženju vode u prirodi,

Spiridon Spiridon 08:15 05.04.2017

Re: EKV

ne znam da l' baš podjeća, ali djele iste korjene mitsko-poetske


ovo vec pije vodu
Atomski mrav Atomski mrav 09:23 06.04.2017

Re: EKV

Nebo je samo drum bez dna. Sine, hevi. Tačno možeš videti ko je ovde na blogu odrastao slušajući SMAK.


Nedavno sam citao intervju Radomira Mihajlovica Tocka u kojem kaze da oni nikad nisu nesto mnogo marili za tekstove pesama. Nije bas puno elaborirao na tu temu, meni se cini da je hteo da kaze da se nisu bas preterano brinuli hoce li se tekstovi svideti svima i da li ce ih svi razumeti te pretpostavljam da je nesto sto je bila prva ili radna verzija teksta najcesce zavrsilo na albumu. Mada, Tocak rece da je stih "Rakije dajte mi vi" preinacen u "Daire dajte mi vi" i da su "Daire" njihova najkomercijalnija pesma iako je bila B3 na albumu "Crna dama"...
Atomski mrav Atomski mrav 09:31 06.04.2017

Re: EKV

Cesto mi se desi da mi neka pesma bas "legne" jos onako na prvo slusanje pa, ako je u pitanju strana stvar, potrazim tekst na internetu - i skontam da tekst u pesmi zvuci "do jaja" a kad te stihove procitas "na suvo", totalno se razocaras...
narcis narcis 11:22 04.04.2017

Ustanak

širim apel lišća i granja za nepravdu koja im se čini
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:00 04.04.2017

Vide ti se akordi Spi

iako si se sakrio

G dur, C dur par puta pa prelaz
G, fis, e mol,D, a mol, D, C, D

Lepo, lepo... lajkujem na jućubu

Evo moj prilog na Squire-u za muzički utorak

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

predlažem da se ova Spirina obrada nađe na nekoj budućoj kompliaciji korak napred i da, najviše zbog toga, što mi vuče na Evu Braun :)


Spiridon Spiridon 13:08 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

G dur, C dur par puta pa prelaz
G, fis, e mol,D, a mol, D, C, D


G6 sus i Am7 da budemo precizniji =)

vidi se iz aviona da ti je Tocak u krvi. Tu leka vise nema =)

by the way ... na Squire zamenom magneta (bez mnogo zajebancije) moze dodatno da se poboljsa zvuk.

LINK




Spiridon Spiridon 13:14 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

predlažem da se ova Spirina obrada nađe na nekoj budućoj kompliaciji korak napred i da, najviše zbog toga, što mi vuče na Evu Braun :)



dobro je da nisi rekao Instant Karmu =))

narcis narcis 13:24 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

Spiridon
G dur, C dur par puta pa prelaz
G, fis, e mol,D, a mol, D, C, D


G6 sus i Am7 da




redakcijo ovi pcuju, banuj to
Spiridon Spiridon 13:47 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

redakcijo ovi pcuju, banuj to


yebote sad si me podsetio na jedan dogadjaj ...

skoro sam svirao nesto od bo diddley i setim se one stvari od "U skripcu - Ako ti kazem (je je je)"

ima jedan odlican deo na gitari tacno na 0:42 koji nisam mogao da provalim.
Pazi kad skidas Pink Floyd nema sanse da ne pronadjes objasnjenje negde na youtubu ali solazu sa "U skripcu" je ipak malo teze =))

I zato ti ja lepo pronadjem gitaristu Aleksandra Vasiljevica na fejsu i pitam ga na mesindzeru za solazu i on mi kaze da nije on nego Aleksandar Lukic Luka.
Lepo ti ja pronadjem i luku i covek mi posalje email sa tacnim instrukcijama =))

u pitanju je bio ritmicki sus 7/4





angie01 angie01 13:51 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

Delca - Ako ti kazem

F
Ako ti kazem da si najdraza
nemoj da mislis da si najbolja
ako ti kazem da si najbolja
nemoj da mislis da si jedina

B
A ako zelis da me zadrzis
F
bolje da osmeh sacuvas
B
i kao vetar s planine
F
zauvek tugu oduvas

C B F
O, o, o, je, o, o, je

F
Ako te i spomenem u pesmama
nemoj da mislis da si jedina
ako ti kazem da si jedina
nemoj da mislis da si poslednja
javascript:;
B
A ako zelis da me zadrzis
F
bolje da osmeh sacuvas
B
i kao vetar s planine
F
zauvek tugu oduvas

C B F
O, o, o, je, o, o, je x2

U Škripcu Chords and Tabs
Spiridon Spiridon 14:01 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

angie01
Delca - Ako ti kazem

F
Ako ti kazem da si najdraza
nemoj da mislis da si najbolja
ako ti kazem da si najbolja
nemoj da mislis da si jedina

B
A ako zelis da me zadrzis
F
bolje da osmeh sacuvas
B
i kao vetar s planine
F
zauvek tugu oduvas

C B F
O, o, o, je, o, o, je

F
Ako te i spomenem u pesmama
nemoj da mislis da si jedina
ako ti kazem da si jedina
nemoj da mislis da si poslednja

B
A ako zelis da me zadrzis
F
bolje da osmeh sacuvas
B
i kao vetar s planine
F
zauvek tugu oduvas

C B F
O, o, o, je, o, o, je x2

U Škripcu Chords and Tabs


ovo je pojednostavljena verzija, bez mnogo zacina


angie01 angie01 14:13 04.04.2017

Re: Vide ti se akordi Spi

ovo je pojednostavljena verzija, bez mnogo zacina


pa ti zacini.
alselone alselone 00:02 05.04.2017

Reci



A tako prosta muzika...
alselone alselone 00:06 05.04.2017

Re: Reci

Fala, dovidjenja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana