Na današnji dan

Pobeda antisistemske Srbije!

Filip Mladenović RSS / 03.04.2017. u 01:19

 

Cifre su neumoljive: rekordno niska izlaznost građanstva + broj glasova za Luku Maksimovića, odnosno Belog, jasno govore da je većinska, ANTISISTEMSKA Srbija apsolutni pobednik upravo okončanih predsedničkih izbora.

Pobedila je ona Srbija kojoj je više muka od višedecenijskog teatra apsurda u ovom delu Evrope.

Pobedilo je građanstvo Srbije pošto je okretanjem leđa glasačkim kutijama ili pokazivanjem srednjeg prsta zaokružujući broj 5 na listićima jasno pokazalo šta misli o odnarođenom, odljuđenom, korumpiranom sistemu.

Pobedilo je stanovništvo Srbije kome se godinama vređa inteligencija i nad kojim se odvija globalni šibicarski projekat obespravljivanja, pljačkanja, manipulisanja...

Pobedili su protivnici farse zvana demokratija, u kojoj bogatiji postaju sve bogatiji, a siromašniji sve siromašniji. 

Pobedili su apstinenti i rugači masovnoj kretenizaciji i obesduhovljenju života.

Pobedili su ojađeni, ubijeni u pojam, minusi na tekućim računima, prazni frižideri, čekovi na odloženo, kupovine na crtu...

Pobedili su svi oni koji ništa drugo nemaju nego da kažu, uzviknu, urliknu veliko NE laži,  prevari, bankama i korporacijama, ratnim profiterima, tajkunima, korumpiranim sudijama, policajcima, medijima, beskrupuloznim političarima...

Tih oko 45% koji nisu glasali i 9,5% glasova za Preletačevića Belog je VEĆINSKA Srbija, izvan svakog zla, iznad alavog i privatizovanog sistema i mimo svega što hoće da kroti, da otima, da glumi, da se ponižava, da sakuplja mrvice sa stola dok posmatra kako se Bogoljub Karić, simbol tog naopakog sistema, kezi iza leđa nekadašnjeg Šešeljevog šegrta, dok se sa njegove druge strane pući zacrvenelo lice bivšeg Miloševićevog malog od palube. Krvave! 

 

Tagovi



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 01:59 03.04.2017

s

koje li si ti kruške pao
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:02 03.04.2017

Re: s

Sa kruške neznanja, obmana, otimačina...

Pad sa te kruške je let, u slobodu!
Lionsgate Lionsgate 05:19 03.04.2017

Re: s

narcis
koje li si ti kruške pao

Sine, ako je ovo pobeda sta bi po Filipu (i S.Jankovicu) onda bio poraz?
docsumann docsumann 06:11 03.04.2017

Re: s

Lionsgate
narcis
koje li si ti kruške pao

Sine, ako je ovo pobeda sta bi po Filipu (i S.Jankovicu) onda bio poraz?


ako u startu isključiš poraz kao opciju onda si već pobijedio
anonymous anonymous 06:18 03.04.2017

Re: s

docsumann
Lionsgate
narcis
koje li si ti kruške pao

Sine, ako je ovo pobeda sta bi po Filipu (i S.Jankovicu) onda bio poraz?


ako u startu isključiš poraz kao opciju onda si već pobijedio




Ако прозреш да избори нису избори, већ "избори", односно њихова симулација, већи си победник од свих оних који су на таквим " изборима " учествовали - па и победили.
loader loader 09:30 03.04.2017

Re: s

anonymous

"избори", односно њихова симулација ...

Društvo opšteg licemerstva,
samoobmanjivanja,
kao i bezobraznih, otvorenih laži zarad ostvarivanja makar i najsitnijeg interesa,
koje je uzgajano decenijama
i gde su te i slične vrednosti postale "opšteprihvaćen etički model",
- naprosto mora da ima
baš,
baš ovakav pojavni oblik.

To što danas vidimo kao rezultat daleko je od dobrog , ali isto tako daleko od iole začuđujućeg i neočekivanog ...

karabasbarabas karabasbarabas 20:11 03.04.2017

Re: s

anonymous
docsumann
Lionsgate
narcis
koje li si ti kruške pao

Sine, ako je ovo pobeda sta bi po Filipu (i S.Jankovicu) onda bio poraz?


ako u startu isključiš poraz kao opciju onda si već pobijedio




Ако прозреш да избори нису избори, већ "избори", односно њихова симулација, већи си победник од свих оних који су на таквим " изборима " учествовали - па и победили.

Izbori nisu bili fer iz milion razloga. Ali zasto sada kmecati, sad kad smo porazeni.
Gadjati jajima skupstinu ma koliko meni licno bilo drago da vidim, SADA nema nikakve poente.

Sto nisu pre izbora rekli - necemo da ucestvujemo u ovoj lakrdiji, evo ti 100% glasova najedi se.

Majstori Jankovic i Jeremic su vodili tako tromu i impotentnu kampanju a sad im Vucic kriv.
Pobedili su, imaju tri puta vise glasova od Jankovica a ostale da ne pominjem. Da li sada mi kao manjina (a realno jesmo manjina jer niko ne garantuje da ti sto nisu izasli na izbore ne drkaju na Vuciceve postere kod kuce samo ih mrzi da glasaju), da li mi treba da namecemo svoje stavove vecini koja je ocigledna?
Jebomepas zvucim kao bot.
anonymous anonymous 03:58 03.04.2017

U ovu bitku ....

...jašemo zajedno...

anonymous anonymous 04:51 03.04.2017

Ностромо ....

....dok se sa njegove druge strane pući zacrvenelo lice bivšeg Miloševićevog malog od palube. Krvave! ....




Он је данас НОСТРОМО, на једрењаку у олуји.

На једрењаку, за који се не зна да ли ће се изборити са таласима или потонути.
Да ли ће успети да се докопа обале ....и које ?
Да ли ће повезати две географије, два топоса или ће пројекат остати само то, ....авантуристички покушај...којим ће се у будућности бавити искључиво историографи....

Много питања и много непознаница за једног Вођу.
Али пре свега, много Моћи.
Много моћи... у нашим очима....али не и у његовим рукама.
Јер је и његов живот као и наш у власти богова мора.
Посејдона или Нептуна,....или можда обојице.

Његова моћ је крхка, јер је само моћ Вође, али не и морнара.
Моћ - Једног. Утемељена на немоћи осталих.
Таква моћ - често насуче брод и претвори га у олупину.
А Ностромо заврши у чељустима ајкула...

Антисистемска,антиполитичка Србија је показала своје лице и дала своје мишљење о овдашњој политичкој сцени.

Али то још није довољно , да би се могло рећи да своју судбину држи чврсто ...и у својим рукама.
Направљен је још један корак, ... мора дуго да се хода.






urbana_gerila urbana_gerila 10:41 03.04.2017

Re: Ностромо ....

anonymous

Он је данас НОСТРОМО, на једрењаку у олуји.

На једрењаку, за који се не зна да ли ће се изборити са таласима или потонути.
Да ли ће успети да се докопа обале ....и које ?
Да ли ће повезати две географије, два топоса или ће пројекат остати само то, ....авантуристички покушај...којим ће се у будућности бавити искључиво историографи....

Много питања и много непознаница за једног Вођу.
Али пре свега, много Моћи.
Много моћи... у нашим очима....али не и у његовим рукама.
Јер је и његов живот као и наш у власти богова мора.
Посејдона или Нептуна,....или можда обојице.

Његова моћ је крхка, јер је само моћ Вође, али не и морнара.
Моћ - Једног. Утемељена на немоћи осталих.
Таква моћ - често насуче брод и претвори га у олупину.
А Ностромо заврши у чељустима ајкула...

Антисистемска,антиполитичка Србија је показала своје лице и дала своје мишљење о овдашњој политичкој сцени.

Али то још није довољно , да би се могло рећи да своју судбину држи чврсто ...и у својим рукама.
Направљен је још један корак, ... мора дуго да се хода.





ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo.
anonymous anonymous 10:45 03.04.2017

Re: Ностромо ....

ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo


Ево, стидим се и ја....
urbana_gerila urbana_gerila 10:53 03.04.2017

Re: Ностромо ....

anonymous
ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo


Ево, стидим се и ја....




bravo!
imaš, onda, pravo i na bonus-fazu odvikavanja u kojoj se, interno, baviš književnom kritikom.
freehand freehand 13:20 03.04.2017

Re: Ностромо ....

ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo.

Mutant Koelja i Bepe Grilja
anonymous anonymous 16:06 03.04.2017

Re: Ностромо ....

freehand
ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo.

Mutant Koelja i Bepe Grilja


gedza.73 gedza.73 16:36 03.04.2017

Re: Ностромо ....

anonymous
freehand
ok, poneo te momentum, pobedio si, ali, brate, ovakvog paulokoeljastog literarnog uradka bi se i brajović postideo.

Mutant Koelja i Bepe Grilja



grilja

gril(l)o

sasaminijature sasaminijature 05:13 03.04.2017

Збуњен

Ја нисам гласао, већ сам много пута овде на блогу покушао да објасним зашто.

Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.

Никада се нико није озбиљно запитао како да добије глас апстинената. Нико да се запита зашто апстиненти постоје у толиком броју. Нико из опозиције и поред катастрофалних резултата не стаје испред огледала да сам у себе погледа.

Најскупља реч у Србији је Одговорност - Нема је код овог аутократе и што је највећа трагедија нема је ни код опозиције, која се залети лупи главом кроз зид, устане и каже нема везе ај опет исто.
looping looping 06:23 03.04.2017

Re: Збуњен

Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.

Ja takođe nisam glasao. Ali da sam glasao glasao bih za AV jer nema bolje opcije.
Naravno, kad tako razmišljaš onda kažu da si bot, sendvičar...
S' obzirom da su prošli izbori trenutno radim prekovremeno.

U najboljem slučaju kada zatražiš da ti daju razloge sa smenu vladara oni ti nabroje sledeće razloge:
1. Gušenje medija
2. Pad helikoptera
3. BGH20
4. Rušenje u Savamali
5. Air Serbia
6. Prodaja polj. zemlje strancima
8. Vučić je nekada bio radikal i loš čovek
9. Njegova brat ima puno firmi i krade puno para
10. Ko glasa za AV mnogo je glup i primitivan, nema zube, penzioner je a verovatno je i psihijatrijski slučaj.
11..... i slično.

Živi očaj opozicije koja pokušava da napravi trend " Vučić je peder" i u tome delimično uspeva kod "creme de la creme" publike i dela omladine.
Katastrofalna taktika.
anonymous anonymous 06:27 03.04.2017

Re: Збуњен

Ja takođe nisam glasao. Ali da sam glasao glasao bih za AV jer nema bolje opcije.



validni validni 06:41 03.04.2017

Re: Збуњен

Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.


Нико из опозиције и поред катастрофалних резултата не стаје испред огледала да сам у себе погледа.


Најскупља реч у Србији је Одговорност


vau, kakva racionalizacija infantilne uvređenosti.. samo - činjenica je da ste odradili posao za AV, kao što je i činjenica da 3 kandidata na ovim izborima nisu imali direktne veze sa strankama, pa je pominjanje Odgovornosti kojim si poentirao groteskno
anonymous anonymous 06:44 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.


Нико из опозиције и поред катастрофалних резултата не стаје испред огледала да сам у себе погледа.


Најскупља реч у Србији је Одговорност


vau, kakva racionalizacija infantilne uvređenosti.. samo - činjenica je da ste odradili posao za AV, kao što je i činjenica da 3 kandidata na ovim izborima nisu imali direktne veze sa strankama, pa je pominjanje Odgovornosti kojim si poentirao groteskno


Пре фалш, него валидни....
sasaminijature sasaminijature 06:56 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.


Нико из опозиције и поред катастрофалних резултата не стаје испред огледала да сам у себе погледа.


Најскупља реч у Србији је Одговорност


vau, kakva racionalizacija infantilne uvređenosti.. samo - činjenica je da ste odradili posao za AV, kao što je i činjenica da 3 kandidata na ovim izborima nisu imali direktne veze sa strankama, pa je pominjanje Odgovornosti kojim si poentirao groteskno


Очекивано, хајде да се неуспех поново пребаци на леђа оних који не виде иоле озбиљну особу.
Управо због тога је АВ ту где јесте јер нико не прави озбиљну анализу зашто је то тако.
Питам се шта је потребно да би се тај ваш мехур пробушио па да се коначно вратите у реалност.
Реалност управо кроз бројке говори оно што сам и ја рекао
validni validni 06:57 03.04.2017

Re: Збуњен

Пре фалш, него валидни....


mda, baš ću da poverujem u svest 45% apstinenata, kakvu ovde zagovarate..
emsiemsi emsiemsi 06:58 03.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature
Ја нисам гласао, већ сам много пута овде на блогу покушао да објасним зашто.

Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.

Никада се нико није озбиљно запитао како да добије глас апстинената. Нико да се запита зашто апстиненти постоје у толиком броју. Нико из опозиције и поред катастрофалних резултата не стаје испред огледала да сам у себе погледа.

Најскупља реч у Србији је Одговорност - Нема је код овог аутократе и што је највећа трагедија нема је ни код опозиције, која се залети лупи главом кроз зид, устане и каже нема везе ај опет исто.

Мудро збориш човече !
emsiemsi emsiemsi 06:59 03.04.2017

Re: Збуњен

looping
Сви ми који нисмо гласали на овим изборима смо дубоко забринути. Наш став годинама игнорише опозиција, све време нам говори да смо сендвичари, да радимо у корист АВ, да не схватамо политику.

Ja takođe nisam glasao. Ali da sam glasao glasao bih za AV jer nema bolje opcije.
Naravno, kad tako razmišljaš onda kažu da si bot, sendvičar...
S' obzirom da su prošli izbori trenutno radim prekovremeno.

U najboljem slučaju kada zatražiš da ti daju razloge sa smenu vladara oni ti nabroje sledeće razloge:
1. Gušenje medija
2. Pad helikoptera
3. BGH20
4. Rušenje u Savamali
5. Air Serbia
6. Prodaja polj. zemlje strancima
8. Vučić je nekada bio radikal i loš čovek
9. Njegova brat ima puno firmi i krade puno para
10. Ko glasa za AV mnogo je glup i primitivan, nema zube, penzioner je a verovatno je i psihijatrijski slučaj.
11..... i slično.

Živi očaj opozicije koja pokušava da napravi trend " Vučić je peder" i u tome delimično uspeva kod "creme de la creme" publike i dela omladine.
Katastrofalna taktika.

Шта !?
Ови разлози за тебе нису довољни !?
Успут --- тачку 10. изузимам, јер ја тако никада и за било кога не говорим --- нити сматрам да тако ико треба да говори.
anonymous anonymous 07:02 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Пре фалш, него валидни....


mda, baš ću da poverujem u svest 45% apstinenata, kakvu ovde zagovarate..


Свест + инстинкт + равнодушност...
validni validni 07:06 03.04.2017

Re: Збуњен

Очекивано, хајде да се неуспех поново пребаци на леђа оних који не виде иоле озбиљну особу.
Управо због тога је АВ ту где јесте јер нико не прави озбиљну анализу зашто је то тако.
Питам се шта је потребно да би се тај ваш мехур пробушио па да се коначно вратите у реалност.
Реалност управо кроз бројке говори оно што сам и ја рекао


to što očekuješ nigde ne postoji - sistem je loš svugde, samo je kod to vidljivije zbog besparice i primitivnijeg načina sprovođenja vlasti, ozbiljnu osobu u politici ćeš teško da pronađeš na globalnoj mapi.. ljudi najčešće glasaju za najmanje neprihvatljive.. ta ozbiljna analiza koju očekuješ, bi morala da obuhvati i tvoju percepciju stvarnosti - očekivanje da će neko nešto da uradi za tebe dok se češljaš i palamudiš o odgovornosti
validni validni 07:12 03.04.2017

Re: Збуњен

Свест + инстинкт + равнодушност...


axa.. precenjeno je to u vezi prve dve stvari.. biće da je ono treće, ali i to se leči
sasaminijature sasaminijature 07:26 03.04.2017

Re: Збуњен

to što očekuješ nigde ne postoji - sistem je loš svugde, samo je kod to vidljivije zbog besparice i primitivnijeg načina sprovođenja vlasti, ozbiljnu osobu u politici ćeš teško da pronađeš na globalnoj mapi.. ljudi najčešće glasaju za najmanje neprihvatljive.. ta ozbiljna analiza koju očekuješ, bi morala da obuhvati i tvoju percepciju stvarnosti - očekivanje da će neko nešto da uradi za tebe dok se češljaš i palamudiš o odgovornosti


Елементарно несхватање политике! Ништа лично веруј ми.

Ако кроз пар циклуса имаш СНС ту где јесте, они се ништа не мењају, имају колико имају и пронашли су језик којим се обраћају свом телу.

Са друге стране имаш опозицију која кмечи, не ваља народ, глупи су што нам не дају гласове. И шта очекују да им неко да глас?

У коме је проблем када не уме да пронађе нечин на који ће се обратити половини гласача?
Ко ту продаје робу а ко је у позицији да бира између понуђеног.
Прошле године сам тврдио да се опозиција није трансформисала, већ нашминкала свој очај.
И опет су направили грешку, већ трећи пут. Потребна им је коренита промена, они су понудили промену фасаде. Костур је исти само сада избацили у фронт Јанковића.

Све ово што тврдим не значи да ми је блиска демагогија и простаклук АБ. Само ми је несхватљиво да поред оваквог СНС-а опозиција не користи оволико времна и грешака да би се подмладила и трансформисала у нешто квалитетније. Питам се зашто не уче на грешкама? Зато постављам питање одговорности. Ја када у мојој радњи клијенту не урадим онако како је очекивано, не дерем се на њег већ покушавам да сагледам шта сам урадио да изазовем бес код њега. Предузетник сам и знам шта значи неодговорност.

Опозиција има само једну премису око које се врти од када је АВ на власти, само се баве покушајима да га пљују. Проблем је у редоследу. Прво морају да себе преуреде и поставе здраве основе, да би имали било какву валидност да се баве АВ. Овако остављају утисак да се баве СНС-ом из разлога да би прикрили своју испразност.

На крају ништа ја не очекујем да ће ми неко урадити. Очекујем да не направим исту грешку као петог октобра. Не желим да сменим АВ било ким, то сам урадио са Слобом па се горко покајао. Још једна грешка ми је прескупа у мом кратком животу.
anonymous anonymous 08:16 03.04.2017

Re: Збуњен

У коме је проблем када не уме да пронађе нaчин на који ће се обратити половини гласача?
Ко ту продаје робу а ко је у позицији да бира између понуђеног.
Прошле године сам тврдио да се опозиција није трансформисала, већ нашминкала свој очај.
И опет су направили грешку, већ трећи пут. Потребна им је коренита промена, они су понудили промену фасаде. Костур је исти само сада избацили у фронт Јанковића.


Мало тога бих ја ту имао да додам....



Осим да је АВ са екипом иза, понудио народу оно што тражи - ауторитарног лидера,Вођу.

Прави лик - (читај права роба ) - за правог купца.

П Р О Д А Т О ....!!!!

УСПУТ

Очекујем и трећу трансформацију Вучића, као Председника, која ће многе изненадити....

Не верујем, до краја, у њега као бахатог, примитивног, охолог.
Ипак је то био изузетан студент.

И полазећи од садашње ситуације општег врбовања успешних студената, пре бих рекао да је био спавач, који је одигравао и одиграва намењену улогу....


А народ ....је ту да направи мизансцен...
sasaminijature sasaminijature 08:33 03.04.2017

Re: Збуњен

Осим да је АВ са екипом иза, понудио народу оно што тражи - ауторитарног лидера,Вођу.


Много њих никако да схвати реалност да је политика суштински игра, побеђује онај који пронађе начин да се обрати разумљиво што већем стаду. Основну грешку у разумевању праве када то сагледавају као популизам. Јесте али у друштву које је као наше то је моћан алат за постизање циља.


Опозиција треба да научи врло важну лекцију. То што они желе да народу представе да је 5 + 4 = 9 могу такође да формулишу тако што ће рећи да је 2 + 7 = 9

Или ће то схватити или ће можда доћи у позицију да ће се управо њима десити лустрција а не онима који су је стварно заслужили.
validni validni 09:12 03.04.2017

Re: Збуњен

Елементарно несхватање политике! Ништа лично веруј ми.


vidi Šerloče, opozicija nije izbacila Jankovića već se zaklonila iza njega, to su činjenice, ništa lično, ali globalni je trend mala izlaznost u tzv demokratijama, ali nigde se to ne glorifikuje kao kod nas..

Још једна грешка ми је прескупа у мом кратком животу.


jeftinije je trpeti Vučića ?!
validni validni 09:19 03.04.2017

Re: Збуњен

Не верујем, до краја, у њега као бахатог, примитивног, охолог.
Ипак је то био изузетан студент.


ti ovo ozbiljno? na korak si od skaske o prepoštenom Njemu u lošem društvu, ajd uozbilji se malo..

И полазећи од садашње ситуације општег врбовања успешних студената, пре бих рекао да је био спавач, који је одигравао и одиграва намењену улогу....


a, ne javlja ti se da je prosto reč o beskrupuloznoj, kriminogenoj osobi
anonymous anonymous 09:21 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Елементарно несхватање политике! Ништа лично веруј ми.


vidi Šerloče, opozicija nije izbacila Jankovića već se zaklonila iza njega, to su činjenice, ništa lično, ali globalni je trend mala izlaznost u tzv demokratijama, ali nigde se to ne glorifikuje kao kod nas..

Још једна грешка ми је прескупа у мом кратком животу.


jeftinije je trpeti Vučića ?!


Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...

Не глорификује се мала излазност него управо то освешћење.

Које сви оспоравају, а онда завршавају тиме - знали смо да ће да победити - што им није сметало да учествују у циркусу и игри са лавовима.

anonymous anonymous 09:26 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Не верујем, до краја, у њега као бахатог, примитивног, охолог.
Ипак је то био изузетан студент.


ti ovo ozbiljno? na korak si od skaske o prepoštenom Njemu u lošem društvu, ajd uozbilji se malo..

И полазећи од садашње ситуације општег врбовања успешних студената, пре бих рекао да је био спавач, који је одигравао и одиграва намењену улогу....


a, ne javlja ti se da je prosto reč o beskrupuloznoj, kriminogenoj osobi


Не о Њему у лошем друштву, него о њему у задатој улози, потребној да би се победило....

А за даље ћемо да видимо.

Прихватам опкладу да ће бити много одмеренији и толерантнији као Председник.

Другачији, у сваком случају.
Трансформација број 3.
sasaminijature sasaminijature 09:29 03.04.2017

Re: Збуњен

vidi Šerloče, opozicija nije izbacila Jankovića već se zaklonila iza njega, to su činjenice


Хехехе...

Значи сада треба да прогутамо ту фору? Заклонили су се, види у праву си. Добра формулација али је по среди други проблем на који указујем али га опозиција избегава. Треба да се склоне, занавек! да нестану пошто им за нешег вакта неће бити суђено. Да испаре, дезингретишу се. Што даље у три лепе. Добили су шансу каква се ретко коме указала и искористили су је једино да са дебело омасте. Желим им дуг живот и тешку болест!

Све што причају о АВ је истина, само најбитнију иситину пренебегавају. Такав је јер су га они својом бахатошћу таквог направили. Ми раја то најбоље знамо из искуства.
anonymous anonymous 09:34 03.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature
vidi Šerloče, opozicija nije izbacila Jankovića već se zaklonila iza njega, to su činjenice


Хехехе...

Значи сада треба да прогутамо ту фору? Заклонили су се, види у праву си. Добра формулација али је по среди други проблем на који указујем али га опозиција избегава. Треба да се склоне, занавек! да нестану пошто им за нешег вакта неће бити суђено. Да испаре, дезингретишу се. Што даље у три лепе. Добили су шансу каква се ретко коме указала и искористили су је једино да са дебело омасте. Желим им дуг живот и тешку болест!

Све што причају о АВ је истина, само најбитнију иситину пренебегавају. Такав је јер су га они својом бахатошћу таквог направили. Ми раја то најбоље знамо из искуства.


Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....



У три лепе ....у три фине...

validni validni 09:34 03.04.2017

Re: Збуњен

Прихватам опкладу да ће бити много одмеренији и толерантнији као Председник.

Другачији, у сваком случају.
Трансформација број 3.


nema bre tu nikakve transformacije - on je ona ista plačipička i baraba, kakva je bio svih onih godina dok je izbore gubio.. a to kakvu će pozu da zauzme nije bitno, bitno je šta on i njegovi rade u pozadini, za koje stvari koriste pozicije.. to se izmeniti neće, a to se (jedino) računa
sasaminijature sasaminijature 09:36 03.04.2017

Re: Збуњен

Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...


Када мора да им се нацрта!

Знају то они само беже од теме као поплашени, ту су истерани на чистац.
sasaminijature sasaminijature 09:39 03.04.2017

Re: Збуњен


Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.
sasaminijature sasaminijature 09:43 03.04.2017

Re: Збуњен

nema bre tu nikakve transformacije - on je ona ista plačipička i baraba, kakva je bio svih onih godina dok je izbore gubio.. a to kakvu će pozu da zauzme nije bitno, bitno je šta on i njegovi rade u pozadini, za koje stvari koriste pozicije.. to se izmeniti neće, a to se (jedino) računa


Опет морам да те вратим на почетак, скрећеш са теме.

Ово што говориш је тражење алибија и одсуство свести о одговорности. Уместо да се ради озбиљна анализа, да се траже узроци за резултате прибегава се манипулацији по систему држ те лопова!

АВ могу да се баве само када почисте своје двориште, сви другачији кораци су погрешни тј. није им исправан редослед.
validni validni 09:59 03.04.2017

Re: Збуњен

Треба да се склоне, занавек! да нестану пошто им за нешег вакта неће бити суђено. Да испаре, дезингретишу се. Што даље у три лепе. Добили су шансу каква се ретко коме указала и искористили су је једино да са дебело омасте. Желим им дуг живот и тешку болест!


da se sklone, pa ćeš ti onda na izbore, jel? a ja politički nepismen?! ajd deder nađi mi nekoga ko se sam sklonio.. u normalnim društvima ih sklone njihovi iz stranke, neko ih obriše, precrta.. makne.. ne biva da se sami dosete..

i ti si imao šansu, da izađeš i glasaš za koga želiš, ili da poništiš listić - bilo šta od toga bi bilo bolje
validni validni 10:03 03.04.2017

Re: Збуњен

Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...

Не глорификује се мала излазност него управо то освешћење.


da, tako je.. ali još uvek igramo po starim pravilima, ne primećujem da je "osveštena" sada već globalna većina, nešto ishodovala.. ta evolucija može još dugo da traje
anonymous anonymous 10:09 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...

Не глорификује се мала излазност него управо то освешћење.


da, tako je.. ali još uvek igramo po starim pravilima, ne primećujem da je "osveštena" sada već globalna većina, nešto ishodovala.. ta evolucija može još dugo da traje


Никад се не завршава...
sasaminijature sasaminijature 10:11 03.04.2017

Re: Збуњен


da se sklone, pa ćeš ti onda na izbore, jel? a ja politički nepismen?! ajd deder nađi mi nekoga ko se sam sklonio.. u normalnim društvima ih sklone njihovi iz stranke, neko ih obriše, precrta.. makne.. ne biva da se sami dosete..


Лебееее јел мора све да се црта? Мора баш свака реч да се буквално тумачи?

Да се склоне њушке које нису смеле да подрже Јанковића, апел 100+ му је више одмогао него помогао.

Да се што је најбитније ДС трансформише, не шминка као до сада, Пајтић, Шуле....

Да та странка која је веома битна за наше друштво подвуче црту и удуби се у себе. Покуша да уочи своје недостатке, избаци нове неукањане личности које немају везе са прошлошћу. Неће она изгубити свој индетитет ако спроведе чистилиште кадра који ју је довео ту где јесте. Само тако ће јој се врати озбиљни људи и тек онда ће почети да се рађа клима где ће се апстиненти мало пробудити.

i ti si imao šansu, da izađeš i glasaš za koga želiš, ili da poništiš listić - bilo šta od toga bi bilo bolje


Да имао сам право и нисам га искористио. Својим активним учествовањем бих само помогао да амнезија у опозицији потраје, овако се надам као и половина која није гласала да ће се дозвати памети.
А можда ће се и даље држати тактике - Народ је глуп дај да нађемо други који ће схватити нас овако лепе и паметне.
validni validni 10:15 03.04.2017

Re: Збуњен

Опет морам да те вратим на почетак, скрећеш са теме.

Ово што говориш је тражење алибија и одсуство свести о одговорности. Уместо да се ради озбиљна анализа, да се траже узроци за резултате прибегава се манипулацији по систему држ те лопова!


ja skrećem sa teme, i tražim alibi zato što govorim o šteti koju će Onaj u budućnosti da pravi, a ti si košer demokrata, pa bi o odgovornosti bilo koga drugog samo ne o Njegovoj?! ono kao - redosled je bitan.. alo - znam ja da ovi iz opozicije ne valjaju ništa, zbog toga su i sklonjeni, ali očigledno je da je Onaj mnogo gori od njih, mogli smo i njega da sklonimo u drugom krugu da si izašao da glasaš: SPS bi se premišljao, njegova stranka preletača bi se premišljala, narod bi video da je On smrtan.. znao je on da može da pobedi samo u prvom krugu, a to je bilo moguće jedino uz armiju "razočaranih i osveštenih" koji moraju tetki po lek
validni validni 10:19 03.04.2017

Re: Збуњен

Да имао сам право и нисам га искористио. Својим активним учествовањем бих само помогао да амнезија у опозицији потраје, овако се надам као и половина која није гласала да ће се дозвати памети.


ma super je to što brineš o opoziciji, pa ih disciplinuješ, privodiš pameti - izgleda da imaš kade, iako reče da je život kratak
sasaminijature sasaminijature 10:32 03.04.2017

Re: Збуњен

validni
Опет морам да те вратим на почетак, скрећеш са теме.

Ово што говориш је тражење алибија и одсуство свести о одговорности. Уместо да се ради озбиљна анализа, да се траже узроци за резултате прибегава се манипулацији по систему држ те лопова!


ja skrećem sa teme, i tražim alibi zato što govorim o šteti koju će Onaj u budućnosti da pravi, a ti si košer demokrata, pa bi o odgovornosti bilo koga drugog samo ne o Njegovoj?! ono kao - redosled je bitan.. alo - znam ja da ovi iz opozicije ne valjaju ništa, zbog toga su i sklonjeni, ali očigledno je da je Onaj mnogo gori od njih, mogli smo i njega da sklonimo u drugom krugu da si izašao da glasaš: SPS bi se premišljao, njegova stranka preletača bi se premišljala, narod bi video da je On smrtan.. znao je on da može da pobedi samo u prvom krugu, a to je bilo moguće jedino uz armiju "razočaranih i osveštenih" koji moraju tetki po lek


И, основно питање које сам онолико пута поставио и себи и другима.

Шта ће нам опет пети октобар? Шта добијам што ће се вратити та екипа? Опет кроз болну сампоспознају да су сви исти или?

Шта ове будалчине не раде што не би радила и опозиција? Оваква опозиција ће као да изгради правну државу и спречити шеме, буразерске тендере....?
Шта би се десило да смо срушили АВ и на перламентарним опозиција добије већину, ко би градио институције? Оне хијене што су се сакриле иза Јанковића?

Ја се искрено дивим свим зрелим особама које верују у такве бајке.

Опозиција је декор у целој игранци. Погледај да ЕУ, РУсија, Америка немају никакав проблем са АВ, одлично игра све што му се свира, ако ћемо озбиљно да сагледавамо наше друштво и свет око себе...
aureus aureus 10:46 03.04.2017

Re: Збуњен

anonymous

Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...

Не глорификује се мала излазност него управо то освешћење.

Ljudi u zapadnim demokratijama izlaze manje na izbore nego ranije, ali je u jednoj dobrostojećoj Holandiji ipak izašlo 80% ljudstva i slupalo Vildersa koji je prije pola godine mislio da će na izborima sigurno dobiti najviše glasova.
anonymous anonymous 10:49 03.04.2017

Re: Збуњен

aureus
anonymous

Глобални је тренд освешћење да је "демократија" шарена лажа, лилихип, доводи се у питање чак и од њених главних промотера - либералне Трилатерале...

Не глорификује се мала излазност него управо то освешћење.

Ljudi u zapadnim demokratijama izlaze manje na izbore nego ranije, ali je u jednoj dobrostojećoj Holandiji ipak izašlo 80% ljudstva i slupalo Vildersa koji je prije pola godine mislio da će na izborima sigurno dobiti najviše glasova.


Изузетак .....

Наравно да су изашли, да зло не би "демократски" зајахало...
looping looping 11:24 03.04.2017

Re: Збуњен


Шта !?
Ови разлози за тебе нису довољни !?

Ma jesu, al' zamalo. Bez sikiracije.
narcis narcis 11:43 03.04.2017

Re: Збуњен

Наравно да су изашли, да зло не би "демократски" зајахало...

a ti nisi izašo da bi se zlo učvrstilo na vlasti.
bladerunner92 bladerunner92 11:50 03.04.2017

Re: Збуњен


Ко ту продаје робу а ко је у позицији да бира између понуђеног.

Мало тога бих ја ту имао да додам....
Не верујем, до краја, у њега као бахатог, примитивног, охолог.
Ипак је то био изузетан студент.
И полазећи од садашње ситуације општег врбовања успешних студената, пре бих рекао да је био спавач,

То што они желе да народу представе да је 5 + 4 = 9 могу такође да формулишу тако што ће рећи да је 2 + 7 = 9

Које сви оспоравају, а онда завршавају тиме - знали смо да ће да победити - што им није сметало да учествују у циркусу и игри са лавовима.

Све што причају о АВ је истина, само најбитнију иситину пренебегавају. Такав је јер су га они својом бахатошћу таквог направили.

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....

Када мора да им се нацрта!

За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица

Да имао сам право и нисам га искористио. Својим активним учествовањем бих само помогао да амнезија у опозицији потраје, овако се надам као и половина која није гласала да ће се дозвати памети.


oduvek sam se pitala kako to izgleda kad dva velika uma razgovaraju
narcis narcis 11:58 03.04.2017

Re: Збуњен

bladerunner92





oduvek sam se pitala kako to izgleda kad dva velika uma razgovaraju
to je ta pametna srbija koja će radije da stoji po strani i gleda kako srbija propada nego da se uključi protiv propadanja, onaje suviše pametna dabi radila bilo šta što bi sprečilo propast jer voli da bude upravu i kaže "lepo sam vam rekla da ne vredi a vi ne verujete"
bladerunner92 bladerunner92 12:07 03.04.2017

Re: Збуњен


to je ta pametna srbija

pametna nego sta
sasaminijature sasaminijature 12:14 03.04.2017

Re: Збуњен

pametna nego sta


Не бих се упуштао у посао одређивања ко је паметнији, никако! Мислим, Пешићка, Павићевићка и Шуле се баве тим послом одлично, да им ја не кварим игру. Одлични су, ако ми не верујте погледајте резултате.
narcis narcis 12:20 03.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature

ti si svoj sistem vrednosti jasno pokazao
tebi je prihvatljivije da vučić vlada nego pešićka &co
svaka ti čast na izboru vrednosti
anonymous anonymous 12:26 03.04.2017

Re: Збуњен

oduvek sam se pitala kako to izgleda kad dva velika uma razgovaraju


Сад си ваљда спознала.
anonymous anonymous 12:27 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis
Наравно да су изашли, да зло не би "демократски" зајахало...

a ti nisi izašo da bi se zlo učvrstilo na vlasti.


А ти да читаш пажљиво, јер сам више пута објаснио зашто нисам изашао.

anonymous anonymous 12:28 03.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature
pametna nego sta


Не бих се упуштао у посао одређивања ко је паметнији, никако! Мислим, Пешићка, Павићевићка и Шуле се баве тим послом одлично, да им ја не кварим игру. Одлични су, ако ми не верујте погледајте резултате.


..шта ћу ..морам опет...



Али шта вреди кад њима ни очигледни аргументи ништа не значе.
sasaminijature sasaminijature 12:31 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis
sasaminijature

ti si svoj sistem vrednosti jasno pokazao
tebi je prihvatljivije da vučić vlada nego pešićka &co
svaka ti čast na izboru vrednosti



Да наравно, поносан сам на себе!

Пре ћу гледати будалчине са купљеним дипломама како се харамбаше него умишљене величине без покрића које су своје лице показале када су имали прилику. Од два зла ја сам изабрао мање.
narcis narcis 12:34 03.04.2017

Re: Збуњен

anonymous
narcis
Наравно да су изашли, да зло не би "демократски" зајахало...

a ti nisi izašo da bi se zlo učvrstilo na vlasti.


А ти да читаш пажљиво, јер сам више пута објаснио зашто нисам изашао.


i zacementirao zlo još bar 10 godina da vlada, misliš da će kroz 10g. biti nešto vredno u ovoj zemlji? neće.
bladerunner92 bladerunner92 12:41 03.04.2017

Re: Збуњен


Сад си ваљда спознала.


jaaoo Izabrani , da ne bese tebe jos bih lutala i pitala se kako to izgleda , kako?!
anonymous anonymous 12:45 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis
anonymous
narcis
Наравно да су изашли, да зло не би "демократски" зајахало...

a ti nisi izašo da bi se zlo učvrstilo na vlasti.


А ти да читаш пажљиво, јер сам више пута објаснио зашто нисам изашао.


i zacementirao zlo još bar 10 godina da vlada, misliš da će kroz 10g. biti nešto vredno u ovoj zemlji? neće.


Нереалност и неразумевање било чега што има везе са политичким, огледа се и у овом твом коментару.

Неупућени читалац би помислио да је Вучић победио, јер му је само мој глас недостајао.

Треба да разумеш да је реална политика, нешто различити од њеног тумачења на овим просторима.

И да не зависи од тога шта ти и ја мислимо или радимо.

Или сматраш да би мој утицај био толики да би направио преокрет који прижељкујеш ?



narcis narcis 12:55 03.04.2017

Re: Збуњен

Или сматраш да би мој утицај био толики да би направио преокрет који прижељкујеш ?

ti činiš 45% biračkog tela , i ti znaš da bi mogo sa svojim 45% glasom mnogo da promeniš ali ne želiš, samo kad budeš poželeo pitanje je da li ćeš imati iza sebe tih 45%, mene nećeš sigurno jer to tvoje čekanje teško da ću da preživim.
anonymous anonymous 13:05 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis
Или сматраш да би мој утицај био толики да би направио преокрет који прижељкујеш ?

ti činiš 45% biračkog tela , i ti znaš da bi mogo sa svojim 45% glasom mnogo da promeniš ali ne želiš, samo kad budeš poželeo pitanje je da li ćeš imati iza sebe tih 45%, mene nećeš sigurno jer to tvoje čekanje teško da ću da preživim.


emsiemsi emsiemsi 13:44 03.04.2017

Re: Збуњен

bladerunner92

Ко ту продаје робу а ко је у позицији да бира између понуђеног.

Мало тога бих ја ту имао да додам....
Не верујем, до краја, у њега као бахатог, примитивног, охолог.
Ипак је то био изузетан студент.
И полазећи од садашње ситуације општег врбовања успешних студената, пре бих рекао да је био спавач,

То што они желе да народу представе да је 5 + 4 = 9 могу такође да формулишу тако што ће рећи да је 2 + 7 = 9

Које сви оспоравају, а онда завршавају тиме - знали смо да ће да победити - што им није сметало да учествују у циркусу и игри са лавовима.

Све што причају о АВ је истина, само најбитнију иситину пренебегавају. Такав је јер су га они својом бахатошћу таквог направили.

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....

Када мора да им се нацрта!

За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица

Да имао сам право и нисам га искористио. Својим активним учествовањем бих само помогао да амнезија у опозицији потраје, овако се надам као и половина која није гласала да ће се дозвати памети.


oduvek sam se pitala kako to izgleda kad dva velika uma razgovaraju

Ауууу, Миле !
До балчака !
vcucko vcucko 14:51 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis
Или сматраш да би мој утицај био толики да би направио преокрет који прижељкујеш ?

ti činiš 45% biračkog tela , i ti znaš da bi mogo sa svojim 45% glasom mnogo da promeniš ali ne želiš, samo kad budeš poželeo pitanje je da li ćeš imati iza sebe tih 45%, mene nećeš sigurno jer to tvoje čekanje teško da ću da preživim.

Čekaj bre... khm... znači:
- da je AV izgubio, ti bi poživeo još bar 11 godina, garant;
- pošto je AV pobedio, ti se polako spremaš za Pasi Poljanu.
Ovaj nivo ekstremizma, iskreno ne bih očekivao ni u tvrdom jezgru LDP, neke 2001. godine
Saberi se čoveče, niks lupati. Ako je do neke brlje, puj to u pm. Eto lepo vreme, toplo, sabiješ dva ledena rogonje i lepo ti. Samo ne preteruj.
Još nisam čuo da posle dva piva neko ima sucidalne misli. A o brlji sam čuo sve i svašta.

P.S. ne mogu bez da pitam: zar nije i Pikseta iz Pasi Poljanu?
urbana_gerila urbana_gerila 15:29 03.04.2017

Re: Збуњен


vcucko
P.S. ne mogu bez da pitam: zar nije i Pikseta iz Pasi Poljanu?


pikseta je iz mirijevo, piksi je iz niškog predgrađa koje se vika pasi poljana.
narcis narcis 17:12 03.04.2017

Re: Збуњен

- da je AV izgubio, ti bi poživeo još bar 11 godina, garant;

ti moš da učitavaš šta oćeš al ja sam samo teo da kažem da ja više nemam nameru da nikom naturam svoj politički staf jer je moj život već krenuo u onaj zadnji put prema pasi poljanu. drugo trećeičetvrto. što meneme da pcuju jer ja po godinama već spadam u one starce koje okrivljuju za poraz, eltakotako.
i ne pijem, nijedan texat ođe nisam objavio pod ikakvim prirodnim ili veštačkim opijatom.
sve pri čistoj svjesti i savjesti.
i kazuje se pikse a ne od pikseta se oduzimlja.
daklem pixe je iz pasipoljanu al selo a iznad sela je groblje , iz selo pređeš avtoput i udariš u groblje.
vcucko vcucko 18:22 03.04.2017

Re: Збуњен

narcis

i kazuje se pikse a ne od pikseta se oduzimlja.
daklem pixe je iz pasipoljanu al selo a iznad sela je groblje , iz selo pređeš avtoput i udariš u groblje.

Ama setio sam se onoga "Dragiša, centriši na Pikseta!"
A oće i to, kad pretrčavaš autoput da završiš na groblju, daleko bilo.
Aj svako dobro i osmeh na lice, znaš ono "sreća, sreća, radost..."
karabasbarabas karabasbarabas 20:24 03.04.2017

Re: Збуњен


Ovaj nivo ekstremizma, iskreno ne bih očekivao ni u tvrdom jezgru LDP, neke 2001. godine




Istine radi,
2001 LDP nije postojao a Cheddonir Chadda je tek izuvao starke i oblacio Fidelinka lister odelo.
vcucko vcucko 20:38 03.04.2017

Re: Збуњен

karabasbarabas

Ovaj nivo ekstremizma, iskreno ne bih očekivao ni u tvrdom jezgru LDP, neke 2001. godine




Istine radi,
2001 LDP nije postojao a Cheddonir Chadda je tek izuvao starke i oblacio Fidelinka lister odelo.

2001. je dotični bio jedan od bitnijih šrafova tadašnje vlasti. Hapsio je Slobu, crtao zebre, što reče Žika Milenković kao Šurdin otac: stic'o, neje propad'o.
Ispred koje stranke i kakvog imena, ne sećam se. I ne bih dao prebijenu banku da me neko podseti, iskreno.
Mislim da sam figurativno bio jasan, ali dobro, faktografije radi: ni u tvrdom jezgru LDP, neke 2007.-2008. godine. OK?
tasadebeli tasadebeli 06:56 04.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.
anonymous anonymous 07:03 04.04.2017

Re: Збуњен

tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.

Gde se ti guraš među botove!!!

Sada - u nevreme.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:19 04.04.2017

Re: Збуњен

Ljudi u zapadnim demokratijama izlaze manje na izbore nego ranije, ali je u jednoj dobrostojećoj Holandiji ipak izašlo 80% ljudstva i slupalo Vildersa koji je prije pola godine mislio da će na izborima sigurno dobiti najviše glasova.


Ma jedino ako su izasli u tom broju da bi slupali Vildersa..(cija je stranka 2 po velicini)

Vrlo moguce da bi i bio prvi da se Erdogan nije lepo namestio za vikend pred izbore sa kerefekama sa Holandijom, a ovom sto jeste dobio izbore vec treci put (koji btw. i nije nista bitno drugaciji od Vildersa) lego ko budali samar da odglumi macho, macho man (sto mu inace stoji ko piletu sise).

No to je bila predstava za predizborno pozoriste a ljudi ko ljudi gutaju udice ko somovi, vec vidjeno x puta.

Tako daaa..
tasadebeli tasadebeli 07:43 04.04.2017

Re: Збуњен

anonymous
tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.

Gde se ti guraš među botove!!!

Sada - u nevreme.




Упс!!!




sasaminijature sasaminijature 10:00 04.04.2017

Re: Збуњен

tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.



За мене изузетна част, најисреније.

Хвала вам!

Никада нисам тржио потврду себе кроз популизам, а изгледа да је у виртуелном свету јако популарно само изнети критику на рачун СНС-а.

То је у реду и са тим немам проблем али ми боде очи да је тако мало особа које застану да питају себе и друге, шта је том и таквом АВ опозит? Да ли је једино битно бити на другој стрни ма каква је и ма ко се у њој налазио.

Не прија ми либертанијанско наметање њихових истина као јединих могућих поготово ако је то тако искључиво као што је случај код њих.
narcis narcis 11:30 04.04.2017

Re: Збуњен

tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.

ti gabaritno vrediš za trojicu , daklem vas 6( šes) kvarite prosek
anonymous anonymous 11:36 04.04.2017

Re: Збуњен

narcis
tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.

ti gabaritno vrediš za trojicu , daklem vas 6( šes) kvarite prosek


S obzirom da smo manjina, očekujemo vašu zaštitu...


angie01 angie01 13:57 04.04.2017

Re: Збуњен

За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.




Тројица.


ah, kako dirljivo.
tasadebeli tasadebeli 22:47 04.04.2017

Re: Збуњен

narcis
tasadebeli
sasaminijature

Саса...ти као да ми читаш мисли.
Све потписујем ....


За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.



Тројица.

ti gabaritno vrediš za trojicu , daklem vas 6( šes) kvarite prosek



На боље или на горе?

Успут, 2 + 3 није 6, него ваљда 5?

Надам се барем да је још увек тако?

Мада ко зна... Овај свет је варљива приказа...




tasadebeli tasadebeli 22:57 04.04.2017

Re: Збуњен

angie01
За ово место (Блог Б92) је огроман напредак да нас има бар двојица који се по овом питању слажемо, рекао бих да нас је више, време ће показати.




Тројица.


ah, kako dirljivo.



Мним да је дирљиво ипак боље од додирљивог.

Ако ништа друго, а оно је барем мање опасно по здравље...
narcis narcis 23:14 04.04.2017

Re: Збуњен

Успут, 2 + 3 није 6, него ваљда 5?

Надам се барем да је још увек тако?

Мада ко зна... Овај свет је варљива приказа...



e sg ć se cepimo dal je šespet tuje negde
tasadebeli tasadebeli 07:24 05.04.2017

Re: Збуњен

sasaminijature

Никада нисам тржио потврду себе кроз популизам, а изгледа да је у виртуелном свету јако популарно само изнети критику на рачун СНС-а.

То је у реду и са тим немам проблем али ми боде очи да је тако мало особа које застану да питају себе и друге, шта је том и таквом АВ опозит?



Ништа.

Празна, бушна канта која само одзвања шупље кад је чукнеш, али не држи воду јер је, као што рекосмо, шупља.

Да ли је једино битно бити на другој стрни ма каква је и ма ко се у њој налазио.


Није битно.

Али навике су навике. Не уме то другачије, па то ти је.

Навикло то тако још од оних дана када су били чланови библиотеке.

Тешко се од те навике са партијских састанака одвикавају.

Не прија ми либертанијанско наметање њихових истина као јединих могућих поготово ако је то тако искључиво као што је случај код њих.



Ни мени не прија.

Заправо, то наметање "истина" и искључивост и јесте оно што ми највише и смета.

Зато нас је тројица.

Због тих далеких одјека у Србији шупљег одзвањања бушне канте...



freehand freehand 08:01 05.04.2017

Re: Збуњен

Зато нас је тројица.

Ćuti... Zamisli kako je Vučiću samom protiv desetorice?!
tasadebeli tasadebeli 08:14 05.04.2017

Re: Збуњен

freehand
Зато нас је тројица.

Ćuti... Zamisli kako je Vučiću samom protiv desetorice?!





mariopan mariopan 08:29 03.04.2017

геније:-)

Фѝлипе ти си геније.

Имала сам сасвим погрешну представу о "добитнику" и "губитнику"!

Умало да платим опкладу сестри јер сам веровала да сам у губитничком табору, и замало да је одведем на вечеру а после на балет (фестивал игре), чекај само да јој покажем овај блог.

Има она мене да води на вечеру и балет? Јелтакотакојееееее.

Ако каниш побиједити не смијеш изгубити, одсад је то мој мото а ти си ми најбољи друг.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:38 03.04.2017

Re: геније:-)

Za AV je glasalo 29,76% gradjanstva sa pravom glasa.

Za AV NIJE glasalo 70,24% gradjanstva sa pravom glasa.

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!
validni validni 09:26 03.04.2017

Re: геније:-)

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!


ne bih turio ruku u vatru za onih 45 i kusur procenata apstinenata, prosto - ne znamo koga oni podržavaju, čujemo samo njihove izgovore, a oni su bitni samo njima
docsumann docsumann 15:27 03.04.2017

Re: геније:-)

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!


cifre ne govore. ćute k'o zaklana prasad.

mi smo ti trbuhozborci koji proizvodimo pomalo šizoidan efekat da nam te numeričke lutke kao nešto govore.

six six six the number of phoenix
docsumann docsumann 15:39 03.04.2017

Re: геније:-)

Filip Mladenović
Za AV je glasalo 29,76% gradjanstva sa pravom glasa.

Za AV NIJE glasalo 70,24% gradjanstva sa pravom glasa.

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!


al si zbrzo ovu računicu, isvušeris'o račun i naštimovao rezultat ... podsjeti me na onu pseudo anegdotu:

U vozu se voze biolog, fizičar i matematičar. Biolog primijeti stado ovaca na livadi i jednu crnu ovcu u njemu, pa reče: "Evo stada crnih ovaca!" Na to će fizičar: "Pogrešno, dragi kolega. Treba kazati - POSTOJI BAREM JEDNA crna ovca u stadu!" Matematičar primijeti: "Ni to nije dobro. Ispravno je reći ovako: postoji barem jedna ovca koja je barem s jedne strane crna!"

nije loše ograditi se od mogućih metodoloških grešaka u računici. pogotovo kad vse ona tiče ovaca.


rješenje asocijacije -



mariopan mariopan 17:00 03.04.2017

Re: геније:-)

Filip Mladenović
Za AV je glasalo 29,76% gradjanstva sa pravom glasa.

Za AV NIJE glasalo 70,24% gradjanstva sa pravom glasa.

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!

ТАКО ЈЕЕЕЕ
mariopan mariopan 17:03 03.04.2017

Re: геније:-)

Ти Докс да ћутиш са том рачуницом, знаш ли пошто карте за представу + вечера? Хм?
angie01 angie01 18:07 03.04.2017

Re: геније:-)

mariopan
Filip Mladenović
Za AV je glasalo 29,76% gradjanstva sa pravom glasa.

Za AV NIJE glasalo 70,24% gradjanstva sa pravom glasa.

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!

ТАКО ЈЕЕЕЕ

karabasbarabas karabasbarabas 20:28 03.04.2017

Re: геније:-)

Filip Mladenović
Za AV je glasalo 29,76% gradjanstva sa pravom glasa.

Za AV NIJE glasalo 70,24% gradjanstva sa pravom glasa.

Ove cifre jasno govore da VEĆINSKA Srbija ne podržava AV, i to više od 2/3 gradjanstva!

Samo sto se na izborima ne broje glasovi neglasalih.
Ponekad samo ako su mrtvi ili Turci sa dvojnim drzavljanstvom.
aureus aureus 22:47 03.04.2017

Re: геније:-)

Ima jedna opština u Srbiji koja je pokazala šta znači visoka izlaznost!
U opštini Trgovište izašlo je 82,68% upisanih birača, a 91,62% je glasalo za Vučića.
U toj simpatičnoj maloj opštini na jugu Srbije, nepravilno popunjeni listići (1,74%) su brojniji nego oni koji su popunjeni u korist Vučićevih protivkandidata, izuzev Šešelja (1,9%)
narcis narcis 11:31 04.04.2017

Re: геније:-)

docsumann

moram malo, ne mog da odolim
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:14 03.04.2017

.

Tih oko 45% koji nisu glasali ... je VEĆINSKA Srbija


... rasejana po inostranstvu.


Filip Mladenović Filip Mladenović 09:28 03.04.2017

Re: .

Toliko para bačenih u kampanju, tolika dominacija u svim medijima, tolike zloupotrebe premijerskog položaja pred izbore, tolika podrška i Putina i Merkelove, da bi na kraju ispalo da je za AV glasalo manje od 1/3 gradjanstva Srbije.
To su neosporne činjenice, a sve drugo su interprentacije.
Čitaj: demagogija + manipulacija!
sasaminijature sasaminijature 09:33 03.04.2017

Re: .

Он је ту где је годинама и то се не мења, има своју масу лумена која га као таквог бира.

Суштинско питање је; шта је са процентом гласача којих нема на изборима? Зашто нико не ослушкује њихове потребе, зар никога нема ко би их препознао и покушао да задобије њихово поверење. Сам си израчунао колики је то број, алармантан рекао бих.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana