Život

Preletačević - predsednički kandidat!

Filip Mladenović RSS / 13.03.2017. u 23:01

Srbija 2017!
Srbija 2017!
Šta se beli u zemlji Srbiji
pred izbore drugoga aprila?

Da l' su beli glasački listići,
il' će opet na izbore ići
bleda lica s crnih umrlica?

Nit' glasovi, nit' glasači bledi,
većma Beli u kočijam' sedi!
na njemu se sve odelo sija
dok nasmejan maše iz kočija,
beli konji ponosno ga vuku,
sirotinja ljubi ga u ruku!

Aca njemu do članaka nije,
s njim direktno boj ne sme da bije,
pa mu brani đavolje notare,
pa mu traže pogoleme pare
da bi mog'o kandidatom biti:
jer zna Aca, neće pobediti
u prvome izbornome krugu -
- a izdržat' neće bitku drugu.

Džabe Aca zakulisno radi,
jerbo ljudi umiru od gladi,
a sendviči popularnost gube,
jer od šunke sarmu više ljube,
pa potpise Belom daju rado:
dobro došla, izgubljena nado!

U očaju Aca hleb ne peče,
sna mu nema kada padne veče,
ni avion više ne pomaže,
nit' uz pivo mutno - brojne laže!

Užele se raja bistre vode,
trezne glave, radosti, slobode,
Belom potpis zadnjom parom plaća:
sirotinja udarac uzvraća!

Atačmenti



Komentari (299)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 16:20 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

gedza.73
Filip Mladenović
Lider italijanskog opozicionog Pokreta "5 zvezdica" Bepe Grilo predložio je početkom ove godine formiranje "narodnih komisija" koje bi ispitivale i kažnjavale medije "koji šire dezinformacije", što je izazvalo burne reakcije italijanske javnosti.

Filipo, Grilo je imao neke vrlo rasističke izjave i neku muvažu sa pooovelikom sumom novca.
Olako se ti oduševljavaš đinđuvama i ogledalcima.


U nekoliko navrata pokušala sam objasnim Filipu da je Grilo težak populista i da su zvezdičari tipična liderska stranka, jedino mogu ovima našima da budu primer kako se uspešno kanališe nezadovoljstvo običnih ljudi političkom kastom. Čim su se dočepali nekoliko gradonačelničkih mesta (Rim, između ostalog) afere i istražni postupci samo se nižu... Ne vredi, Gedžo, neće to Filip da čuje. :)
nsarski nsarski 16:38 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Ne vredi, Gedžo, neće to Filip da čuje. :)


Ma, Filip je zakljucan "u nekom svom znanju" (M.Nastasijevic - Zapis o darovima moje rodjake Marije). Ima taj dar, ili usud.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:43 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Sve što uzdrmava, potkopava i demontira establišment, makar se kasnije pokazalo razočaravajućim, opet je bolje, tj. manje loše od ove mrtve baruštine sa nepodnošljivim medijskim i svakim drugim smradovima!
mirelarado mirelarado 18:09 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Filip Mladenović
Sve što uzdrmava, potkopava i demontira establišment, makar se kasnije pokazalo razočaravajućim, opet je bolje, tj. manje loše od ove mrtve baruštine sa nepodnošljivim medijskim i svakim drugim smradovima!


U neku ruku jeste, ali treba sagledavati rezultate tog drmanja: ako ispada da se samo drmači uglave u taj isti establišment, onda je to prilično jalova rabota.
gedza.73 gedza.73 20:14 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Čim su se dočepali nekoliko gradonačelničkih mesta (Rim, između ostalog) afere i istražni postupci samo se nižu...

U neku ruku jeste, ali treba sagledavati rezultate tog drmanja: ako ispada da se samo drmači uglave u taj isti establišment, onda je to prilično jalova rabota.

I gore. Obični ljudi budu ubeđeni da su 'svi isti' kad vide ponašanje zvezdaša. Ili njima sličnih.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:57 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Eh, kada bi Italija, pa i Srbija bili kao Island!
gedza.73 gedza.73 21:28 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Eh, kada bi Italija, pa i Srbija bili kao Island!


Kad bi deda imao gvozdena muda bio bi lokomotiva
predatortz predatortz 21:30 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

gedza.73
Eh, kada bi Italija, pa i Srbija bili kao Island!


Kad bi deda imao gvozdena muda bio bi lokomotiva



Filip Mladenović Filip Mladenović 21:53 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Činjenice, činjenice, a ne jeftine dosetke:

Devedestih godina XX veka i prvih godina ovog veka Island je bio bogata i stabilna zemlja, u samom vrhu evropskih zemalja po visokim stopama rasta (4% godišnje) i maloj nezaposlenosti (1%), a po indeksu humanog razvoja UN je delio čelnu poziciju zajedno sa Norveškom.
Medjutim, 2003. godine u skladu sa neoliberalnom doktrinom privatizovane su islandske banke i izvršena je liberalizacija u ovoj oblasti što je omogućilo neograničenu i nesmetanu pohlepu privatnih bankara, što će, uz ostalo dovesti do sloma bankarskog sistema.
Islandske banke su masovno počele da povlače depozite iz inostranstva preko svojih filijala nudeći relativno visoke kamatne stope (6% godišnje). Tako je Landsbanki imala u V.Britaniji više od 300,000 klijenata, sa depozitima u vrednosti od 5 milijardi evra, a u Holandiji 125,000 klijenata sa depozitima od 1,7 milijardi evra.
Ubrzo po izbijanju svetske krize, banke su doživele kolaps ( u drugoj polovini 2008. godine), pa je tržišna kapitalizacija islandske berze (na kojoj su akcije banaka činile 60% aktive) pala za više od 90%, a vrednost islandske krune je pala za 85% svoje vrednosti u odnosu na evro.
Socijaldemokratska vladajuća koalicija počela je pregovore o višemilijardskom zaduženju u inostranstvu u evrima, kako bi spasla privatne islandske banke. Ekonomska situacija se pogoršala, ljudi su demonstrirali protiv halapljivih bankara koji su zemlju doveli u takvo stanje ali i protiv neodgovornih političara koji su im to dozvolili. Na kraju je vlada bila prisljena da podnese ostavku (januara 2009. godine). Medjutim i pored osude prethodne politike nova levo orijentisana koaliciona vlada je podlegla pritisku inostranih kreditora da pregovara o uzimanju novih kredita kako bi pokrila gubitke privatnih banaka, što je ponovo izazvalo veliko nezadovoljstvo gradjana.
Kulminacija nezadovoljstva je bila kada je parlament januara 2010. usvojio zakon prema kome država preuzima obavezu da namiri obaveze propalih islandskih banaka prema klijentima iz V.Britanije i Holandije, što je u suštini značilo da svaki Islandjanin na sebe preuzima obavezu da plati 18.000 evra zbog pohlepe i neodgovornosti privatnih islandskih banaka i njihovih inostranih kreditora.

Pod jakim pristiskom gradjana, predsednik Islanda je iskoristio svoje ustavno pravo i nije potpisao taj zakon, te je prepustio gradjanima da se na referendumu izjasne da li hoće na sebe da preuzmu obaveze privatnih banaka. Usledio je ogroman pritisak iz inostranstva. MMF je zapretio da će zemlju lišiti bilo kakve svoje pomoći. Britanski ministar lord Majners je upozorio da će odbacivanje zakona usvojenog u parlamentu imati dugoročne posledice dodavši da će u tom slučaju Island javno pokazati da ne želi da bude deo medjunarodnog finansijskog sistema , da ima pristup medjunarodnim i nacionalnim fondovima drugih zemalja, te da nije siguran biznis partner. Te i druge pretnje koje su upućivane Islandu na kraju je komentarisao i njen predsednik: "Nama govore da ukoliko ne prihvatimo uslove medjunarodne zajednice da ćemo postati Kuba."
Posle toga velika većina gradjana se na referendumu izjasnila protiv pomenutog zakona, preko 90%). Island je u praksi uspešno demostrirao da ne postoji samo "jedno moguće rešenje" prema kome se mora bespogovorno povinovati diktaturi moćnih i bogatih, te da uvek mora postojati alternativa. Uradio je ono što je u suprotnosti sa vladajućim neoliberalnim dogmama. Kada su druge države spašavala privatne banke prebacujući na gradjane (poreske obveznike) terete njihovih ogromnih gubitaka nastalih zbog pogrešene poslovne politike, pohlepe i neodgovornosti, Island je izvršio nacionalizaciju i iz zdravog dela njenih aktiva formirao nove banke, a ostatak aktiva ostavio starim bankama i pustio ih da bankrotiraju. Kada su druge zemlje, zbog krize, skraćivale javne izdatke za socijalnu sferu Island je raširio mrežu socijalne zaštite kako bi u teško vreme ublažio probleme najugroženijih slojeva stanovništva. U uslovima krize Island je uveo privremenu restrikciju u kretanja kapitala sa inostranstvom, dok su druge zemlje nudile ogromne olakšice kako bi privukle inostrane investiture.

Pored toga Island je pokrenuo sudske postupke (a za odbeglima pokrenuo medjunarodne poternice) ne samo protiv ključnih ličnosti iz privatnog sektora koji su odgovorni za krah banaka, nego i protiv političara (uključujući i bivšeg premijera) koji su dozvolili neodgovorno ponašanja bankara.

I možda najvažnija lekcija koju pruža primer Islanda jeste da je moguće da i male države odbace neoliberalne okove uz pomoć kojih se obezbedjuje da lokalni političari služe interesima svetske oligarhije i krupnog kapitala, a ne interesima sopstvenog naroda. Island je na taj način izbegao katastrofu koju su mu svi predvidjali i nije se pomirio sa dogmom da "drugog izbora nema", osim da se udovolji zahtevima svetske oligarhije i da država socijalizuje gubitke privatnih bankara i njihove dugove prema medjunarodnim kreditorima (investitorima kako se to u neoliberalnom jeziku kaže) prebaci na pleća stanovništva (poreskih obveznika)!

Za razliku od Grčke (i drugih evropskih zemalja zahvećenih krizom) gde postoji privredna stagnacija ili pad, Island je zabeležio relativno visoke stope rasta, dok je nezaposlenost pala na ispod 5%.

I na kraju poenta: Da se ne bi ponovila nepravda, Islanđani su promenili Ustav tako da u odlučivanju o reformama učestvuju obični građani, njih 25. Uslov je da ne smeju da budu pripadnici nijedne stranke, i da ih mora preporučiti najmanje 30 drugih građana.
gedza.73 gedza.73 22:16 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Znao sam da nešto škripi

80-ih godina privatno zaduženje je tvorilo oko 20% kućnog budžeta -
2007. postotak je narastao na strašnih 227%.


2001. na cijelom Islandu bilo je samo 2,000 osobnih automobila, 2008. ta brojka je narasla na 16,000


Ulagači u islandske banke stali su u red kako bi povukli svoj novac - i? Novca nema !
A kako bi ga i bilo kada banke iza sebe imaju samo državicu od 300,000 ljudi, koji - da stvar bude gora - u ovom trenutku ništa ni ne proizvode osim financijskih spletki


Nijemi svjedoci pohlepe i raspada islandske elite su stotine skupocjenih SUV automobila poredani u luci glavnog grada Reykjavika - prodani u bescjenje ili na putu za staro željezo.


Po pitanju referenduma - stanovnicima Islanda s leđa je maknut samo teret direktnih bankarskih dugova, ne i ogromno vanjsko zaduženje zemlje (kojeg su stvorile upravo banke).
Dugovanje zapravo nije "maknuto" već "prebačeno" i to na leđa europskih radnika. Razlog tome je jako jednostavan, a istaknuli smo ga već pri početku ovog teksta - Island ima samo 300,000 ljudi i nema nikakve teoretske mogućnosti da tako mali broj ljudi ikada bude u stanju vratiti toliki bankarski dug. Samo s vanjskim dugom države Islanđani su već sada postali roblje financijskog sistema i ostat će još dugi niz godina.


Činjenica da 100,000 ljudi u državi od 300,000 razmišlja kako emigrirati ukazuje na to da je Island kao država potpuno razbijen i pretvoren u crpilište prirodnih resursa.
aureus aureus 22:38 14.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Filip Mladenović



Pod jakim pristiskom gradjana, predsednik Islanda je iskoristio svoje ustavno pravo i nije potpisao taj zakon, te je prepustio gradjanima da se na referendumu izjasne da li hoće na sebe da preuzmu obaveze privatnih banaka.

Posle toga velika većina gradjana se na referendumu izjasnila protiv pomenutog zakona, preko 90%). Island je u praksi uspešno demostrirao da ne postoji samo "jedno moguće rešenje" prema kome se mora bespogovorno povinovati diktaturi moćnih i bogatih, te da uvek mora postojati alternativa.


Island je imao sreću da je za predsjednika imao Olafura Ragnara Grimsona koji je shvatio istorijski trenutak, i uz to je bio odgovoran čovjek. On je te turbulentne godine više puta izjavio da mu je važnija društvena kohezija na Islandu nego međunarodni pritisak, i da mu je važnije spasavanje demokratije nego banaka.

Kad ga je jedan britanski novinar pitao: "Ko ste vi, gospodine Grimson, ko ste vi da suspendujete odluku svoje vlade i raspisujete neki referendum??", ovaj mu je hladnokrvno, kao malom djetetu, objasnio razliku između političkog sistema na Islandu i u Velikoj Britaniji.

Tako je to kad za predsjednika imaš nekoga ko zna kako svijet funkcioniše. Kad imaš zrelog čovjeka, uz to ekonomistu i doktora političkih nauka (obje diplome prave), i profesora univerziteta.

Srbija u izboru za predsjednika ima drugu logiku i njoj ne smetaju razni diletanti i prevaranti. Ne smeta joj čovjek sa kupljenom diplomom, koji kad ga izaberu za predsjednika - piše kraljici Elizabeti molbu da spriječi svoju vladu da podnese neku rezoluciju o Srebrenici. I niti on zna da se ta molba ne piše kraljici Elizabeti, niti ima ikoga ko će da mu kaže da to ne radi.
aureus aureus 00:37 15.03.2017

Re: Bepe Grilo, pokret "5 zvezdica"

Odličan intervju sa predsjednikom Islanda - tokom turbulentne godine o kojoj je bilo riječi




Isječak iz poznate debate sa Miltonom Fridmanom (1984), inače fantastičnim polemičarem:



Ipak je bolje na čelu državnih institucija imati ljude koji nešto znaju, a ne birati diletante i prevarante.
Ovo naročito važi za zemlje koje misle da se vade iz govana.
eloy eloy 04:15 14.03.2017

Once Upon a Time

alselone alselone 06:42 14.03.2017

Zasto nisam iznenadjen

Filipe, ti si pozercina kakve nema. Hipster pre hipstera.
Lionsgate Lionsgate 07:15 14.03.2017

Re: Zasto nisam iznenadjen

Dobro jutro Kolumbo
alselone alselone 15:14 14.03.2017

Re: Zasto nisam iznenadjen

Dobro jutro Kolumbo


Dobro jutro. Ovo iznad nas je nebo.

Eno Beli ostao kandidat. Drago mi, cisto zbog instutucija, cisto da ih ne sprdamo dublje.
looping looping 06:46 14.03.2017

1

Belom svaka čast.
Ima kefalo i bio bi mnogo bolji Predsednik Srbije od svih prethodnih.
Lionsgate Lionsgate 07:06 14.03.2017

A sad malo ozbiljnosti

Ako ste tako nalozeni na Belog a protiv Gospodara Vucica, pri tome vam nije po meri sadasnja Srbija i zelite da postane normalna i demokratska drzava, zasto onda ne izadjete masovno, ubedite prijatelje, rodjake, ljubavnike, komsije da glasaju ili za Jankovica ili Jeremica.

Nema veze da li su oni ovakvi ili onakvi, da li su imali ili nisu imali afere u zivotu, bitno je da neko normalan dodje na celo te drzave. Jebes sarlatane, jebes zajebanciju, sjebacete jos 5 godina ili vise, a nije to malo u jednom zivotu. I Jeremic i Jankovic su potpuno normalni ljudi za Gospodara Vucica i Srbija ne bi morala da se stidi takvog predsednika kao sto se sad stidi svog grobara.

Mislim, dosta ste se zajebavali, mogli bi malo da se uozbiljite. Ne smara samo radikalska priprostost i bahatost, smara i neozbiljnost, normalni ljudi ce na kraju totalno dici ruke od promene vlasti glasanjem.
looping looping 08:05 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Ako ste tako nalozeni na Belog a protiv Gospodara Vucica, pri tome vam nije po meri sadasnja Srbija i zelite da postane normalna i demokratska drzava, zasto onda ne izadjete masovno, ubedite prijatelje, rodjake, ljubavnike, komsije da glasaju ili za Jankovica ili Jeremica.

Ne znam kako drugima ali meni su Janković i Jeremić bljak.

Što se ozbiljnosti Belog tiče ne znam u čemu je bila ozbiljnost prethodnih vladara. U vođenju ratova, lopovluku?

tasadebeli tasadebeli 09:14 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate

Nema veze da li su oni ovakvi ili onakvi,



То смо исто говорили и пред 5. октобар 2000.

Па види докле смо стигли.

Опет до Вучића, Шешеља, СПС итд.

Рингишпаљ је то, куме...





bitno je da neko normalan dodje na celo te drzave.



У томе и јесте наша мука.

Нормалних нема. Несташица на тржишту.


Зар ти овај Бели није довољан доказ да смо дотерали до дувара апсурд у овој надреалној фарси коју живимо?
gedza.73 gedza.73 09:27 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Ne smara samo radikalska priprostost i bahatost, smara i neozbiljnost, normalni ljudi ce na kraju totalno dici ruke od promene vlasti glasanjem.


Zato je 'demokratska' opozicija i izgubila. Ljudi digli ruke, nisu želeli da glasaju za vadikale i onda su Tadić and Co. danima kukali kako su neshvaćeni jer ljudi nisu hteli da glasaju za bahatost, neozbiljnost, potemkinova sela.

A radikali, disciplinovani i zagriženi, su listom glasali za Vučića i Nikolića.
Da bi ih prvi ubedio u sve ono što se DOS godinama lomatao da pojasni.

Preuzeo je politiku približavanja EU, rame uz rame sa EU političarima, održavanje dobrih odnosa sa Rusijom, pomirenje u regionu, otvaranje novih radnih mesta...
Odsek'o im sve ono na čemu su mogli da dobiju neki procenat usput preobraćajući svoje sledbenike od Karlovac-Ogulin-Virovitica u 'ekonomski jaka Srbija lider na Balkanu' sa dosovskim načinom postavljanja svojih partijskih poslušnika na rukovodeća mesta u državi i Tadićevim pomirenjem' međ' partijama.

zilikaka zilikaka 10:30 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Gedžo, hvala za ovu sliku.
Tačno me podsetilo na ono vreme i zašto mi se spontano javlja mučnina čim se pojavi neko od te bratije.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:51 14.03.2017

Reakcija na kandidaturu Preletačevića:



Igranka se nastavlja u režiji samodržaca:

Novosadski advokat Miroje Jovanović podneo je, u svojstvu birača, prigovor RIK na proglašenje predsedničke kandidature Ljubiše Preletačevića Belog.

Jovanović je na Fejsbuk stranicu postavio i fotografije teksta prigovora koji sadrži 18 tačaka.

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako", napisao je Jovanović na svom profilu na Fejsbuku.

Miroje Jovanović obavljao je funkciju pomoćnika gradonačelnika Novog Sada u prošlom sazivu, ispred stranke Treća Srbija.

On je u tom periodu bio i blizak saradnik sadašnjeg predsednika Treće Srbije Miroslava Parovića, koga je kandidovala koalicija Narodni slobodarski pokret.

Pokret Dosta je bilo optužio je vlasti u Srbiji da pripremaju obaranje predsedničke kandidature Luke Maksimovića, zvanog Ljubiša Preletačević Beli, iako je RIK proglasio njegovu kandidaturu.

"Članovi RIK iz Srpske napredne stranke (SNS), Socijalističke partije Srbije (SPS) i Srpske radikalne stranke (SRS) razradili su taktiku obaranja kandidature Ljubiše Preletačevića Belog", naveo je taj pokret na svom portalu.

Ocenjuje se da je "očigledna" ideja da neko od "SNS satelita" podnese tužbu Upravnom sudu, koji bi onda iz čisto formalnih razloga definitivno osporio kandidaturu Belog i isključio ga iz predsedničke trke.

Pokret Dosta je bilo optužio je predsedničkog kandidata vladajuće koalicije Aleksandra Vučića da se plaši kandidature Belog, jer će on izvesti apstinente na izbore i sprečiti Vučićevu pobedu u prvom krugu.
sugarbaby sugarbaby 11:05 14.03.2017

Re: Reakcija na kandidaturu Preletačevića:

i posle kažu ko ide kod krla..........

emsiemsi emsiemsi 11:44 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Ako ste tako nalozeni na Belog a protiv Gospodara Vucica, pri tome vam nije po meri sadasnja Srbija i zelite da postane normalna i demokratska drzava, zasto onda ne izadjete masovno, ubedite prijatelje, rodjake, ljubavnike, komsije da glasaju ili za Jankovica ili Jeremica.

Nema veze da li su oni ovakvi ili onakvi, da li su imali ili nisu imali afere u zivotu, bitno je da neko normalan dodje na celo te drzave. Jebes sarlatane, jebes zajebanciju, sjebacete jos 5 godina ili vise, a nije to malo u jednom zivotu. I Jeremic i Jankovic su potpuno normalni ljudi za Gospodara Vucica i Srbija ne bi morala da se stidi takvog predsednika kao sto se sad stidi svog grobara.

Mislim, dosta ste se zajebavali, mogli bi malo da se uozbiljite. Ne smara samo radikalska priprostost i bahatost, smara i neozbiljnost, normalni ljudi ce na kraju totalno dici ruke od promene vlasti glasanjem.

Само јако и без сикирације !
princi princi 13:10 14.03.2017

Re: da

Zato je 'demokratska' opozicija i izgubila. Ljudi digli ruke, nisu želeli da glasaju za vadikale i onda su Tadić and Co. danima kukali kako su neshvaćeni jer ljudi nisu hteli da glasaju za bahatost, neozbiljnost, potemkinova sela.

Na isti način na koji je Tadić postao nesnosan maja 2012. tako je sada i ovaj Vučić. I isto tako kao što si u vazduhu onda osećao, daj bilo ko samo ne ovi idioti, tako se to i sada oseća.

Taj DS je, inače, jedno veliko zlo. Ja bi ih ukinuo u paketu s SNSom, SPSom, radikalima, i DSSom.
angie01 angie01 13:28 14.03.2017

Re: da

Taj DS je, inače, jedno veliko zlo. Ja bi ih ukinuo u paketu s SNSom, SPSom, radikalima, i DSSom.


eto, kako smo se slozili:)),...cela ekipica iz Firme, rasporedjena po oour-ima sto jase od devedesteih naovamo, da se ukine, skloni, sankcionise,....
princi princi 13:37 14.03.2017

Re: da

cela ekipica sto jase od devedesteih naovamo, da se ukine, skloni, sankcionise,....

Pa to se de facto dešava. Na prošlim izborima si imala DJB, sad Janković. Mislim da mu je velika greška što se nije ogradio od podrške DS, tj što nije to elegantnije obuhvatio. Ovako se stiče utisak da DS vaćari momentum da bi prigrabio neko parče vlasti (i svoj deo upravnih odbora). Kad su mogli na onaj način sa SPSom, onda mogu sa svima, dok god se njima da deo vlasti i para.
Lionsgate Lionsgate 17:09 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Ne znam kako drugima ali meni su Janković i Jeremić bljak.

Što se ozbiljnosti Belog tiče ne znam u čemu je bila ozbiljnost prethodnih vladara. U vođenju ratova, lopovluku?


Jbg, ja sam u kontaktu sa ljudima iz Srbije koji i ne svracaju na ovaj blog a na pamet im ne pada da glasaju za Belog, uz opasku da je sarlatan i da je sramno da se desava to da se danima lome koplja cele nacije oko kandidature nekog ko ne zavredjuje paznju ni na youtube zajebancijama. Neki od njih su u ocaju jer je sve dovedeno do nivoa "ajmo da se zajebavamo, dajmo seoskoj ludi krunu" a drzava je i dalje u nekom vakuumu, svi ocekuju da nesto pukne, da se promeni a u sustini sve se kotrlja po nekoj inerciji, SNS jase li da jase.

Sve vise sam uverenja da je Beli projekat Gospodara, OK mozda se Beli pojavio kao autentican lik, ali sad je ocito da je paznja celokupne javnosti skrenuta sa kampanje ozbiljnijih kandidata na kandidaturu Belog. Volsebno se pojavio i neki advokat kome je zasmetala kandidatura Beloh, ode jos jedan dan predizborne kampanje na gluposti a niko ni da spomene ni Jankovica ni Jeremica, uspeh marketinskog tima SNS-a.

Ni ja ne volim DS (ne volem ni hochija, ni Tasu ma koliko im to tesko padalo), ljigavi su mi, pogotovo sa njihovim tupavim neshvatanjem stvarnosti, idu mi na rasplodni organ kada u saopstenju kazu "rezim Slobodana Milosevica, rezim Al.Vucica...", znam iz licnog iskustva kolika je i tamo kolicina bolida i neostvarenih likova strancarila, koliko su kraduckali i pljackali ali bojim se da od normalne Srbije i normalnih vrednosti nista nece ostati ako SNS sastavi jos 5-6 godina na vlasti. Obezvredjivanje svega normalnoga je pocelo jos davno, da se ne zavaravamo nikad u Srbiji nije tekao med i mleko, nikad se nisu cenile prave vrednosti, znanje i struka, uvek je partijska pripadnost bila najbitnija, ciji si ti mali, ali sad je bre ludilo, ni cistacica vise ne moze da se zaposli ako je ne preporuci mesni odbor SNS-a, lazne diplome i lazni CV-ji se masovno stancuju, uvlacenje u guzicu onom iznad je opsteprihvacena disciplina.

Jbt, cak je jednom i chika Free u pravu... mada iz pogresnih pobuda

Edit.

Neko napisa da Jankovic treba da se ogradi od podrske DS-a, pa sine on je kao njihov kadar i dosao na poziciju koja ga je procula, nije se pojavio iznebuha.

nsarski nsarski 17:31 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Sve vise sam uverenja da je Beli projekat Gospodara, OK mozda se Beli pojavio kao autenticana lik, ali sad je ocito da je paznja celokupne javnosti skrenuta sa kampanje ozbiljnijih kandidata na kandidaturu Belog.


Gledaj, lionsgate:

Tamo si, pa stvari izgledaju drugacije nego kad se gledaju odavde. Naravno da je Beli sarlatan, i naravno da su ostale punjene ptice - tj. kandidati - preterano ozbiljni, "kao da kenjaju mermer" što reče Mocart. Naravno da Beli nema šanse da pobedi u bilo kojoj varijanti. If push comes to shove, naći će mu "drogu" u fijakeru, ništa lakše. Ako su ozbiljni konkurenti ove vlasti iole pametni, oni mogu da iskoriste ovaj momenat. A možda će da nastave da kenjaju mermer i da se posle žale na Belog. Tužno.
Trenutno su radikali u najvećoj panici zbog Belog jer nije nemoguće da im Šeki propadne. A, evo, trenutno gledam Ivicu kako peni na sceni TV ekrana malog prijemnika.
I tvoja projekcija od "5-6 godina" je pogrešna: predsednik ima dva mandata od po 5 godina. Ta mračna budućnost jebe naše koke i čine ljude nervoznim.
Lionsgate Lionsgate 17:40 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

I tvoja projekcija od "5-6 godina" je pogrešna: predsednik ima dva mandata od po 5 godina. Ta mračna budućnost jebe naše koke i čine ljude nervoznim.

Ko predsedniku garantuje dva mandata sem ako nije iz familije Bush? Cak je i Toma Grobar pukao za drugi mandat.

Nenade, nisam ja tako davno otisao iz Srbije, bio sam tamo jos pre 6 meseci a i u kontaktu sam sa sestrom, drugovima, kolegama iz bivse drzavne sluzbe, ne kupim ja informacije od Charlija ili Omege. Naravno, dok me jos bude interesovalo sta se u Srbiji desava
gedza.73 gedza.73 20:19 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

zilikaka
Tačno me podsetilo na ono vreme i zašto mi se spontano javlja mučnina čim se pojavi neko od te bratije.

A Milosavljević i poetski zvezdani momentum?

Kod nas na lokalu (DS) bruka i sramota. Koja je to ekipa zgubidana i lelemuda.
Da im daš da (O) kopaju vrstu kukuruza prvo bi sat vremena stajali u hladovini i planirali s koje strane da krenu, koja je motika najbolja, da li je vreme povoljno, pravili bi pauze na svakih deset minuta, zaposlili bar troje da nadgledaju rasdove, dvoje da oštre motiku...

Na kraju bi trećina vrste bila neokopana, trećina nakvrlje odrađena a trećina kukuruza posečena.

Bolje šanse ima kukuruz sa korovom.
emsiemsi emsiemsi 21:02 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Ne znam kako drugima ali meni su Janković i Jeremić bljak.

Što se ozbiljnosti Belog tiče ne znam u čemu je bila ozbiljnost prethodnih vladara. U vođenju ratova, lopovluku?


Jbg, ja sam u kontaktu sa ljudima iz Srbije koji i ne svracaju na ovaj blog a na pamet im ne pada da glasaju za Belog, uz opasku da je sarlatan i da je sramno da se desava to da se danima lome koplja cele nacije oko kandidature nekog ko ne zavredjuje paznju ni na youtube zajebancijama. Neki od njih su u ocaju jer je sve dovedeno do nivoa "ajmo da se zajebavamo, dajmo seoskoj ludi krunu" a drzava je i dalje u nekom vakuumu, svi ocekuju da nesto pukne, da se promeni a u sustini sve se kotrlja po nekoj inerciji, SNS jase li da jase.

Sve vise sam uverenja da je Beli projekat Gospodara, OK mozda se Beli pojavio kao autenticana lik, ali sad je ocito da je paznja celokupne javnosti skrenuta sa kampanje ozbiljnijih kandidata na kandidaturu Belog. Volsebno se pojavio i neki advokat kome je zasmetala kandidatura Beloh, ode jos jedan dan predizborne kampanje na gluposti a niko ni da spomene ni Jankovica ni Jeremica, uspeh marketinskog tima SNS-a.

Ni ja ne volim DS (ne volem ni hochija, ni Tasu ma koliko im to tesko padalo), ljigavi su mi, pogotovo sa njihovim tupavim neshvatanjem stvarnosti, idu mi na rasplodni organ kada u saopstenju kazu "rezim Slobodana Milosevica, rezim Al.Vucica...", znam iz licnog iskustva kolika je i tamo kolicina bolida i neostvarenih likova strancarila, koliko su kraduckali i pljackali ali bojim se da od normalne Srbije i normalnih vrednosti nista nece ostati ako SNS sastavi jos 5-6 godina na vlasti. Obezvredjivanje svega normalnoga je pocelo jos davno, da se ne zavaravamo nikad u Srbiji nije tekao med i mleko, nikad se nisu cenile prave vrednosti, znanje i struka, uvek je partijska pripadnost bila najbitnija, ciji si ti mali, ali sad je bre ludilo, ni cistacica vise ne moze da se zaposli ako je ne preporuci mesni odbor SNS-a, lazne diplome i lazni CV-ji se masovno stancuju, uvlacenje u guzicu onom iznad je opsteprihvacena disciplina.

Jbt, cak je jednom i chika Free u pravu... mada iz pogresnih pobuda

Edit.

Neko napisa da Jankovic treba da se ogradi od podrske DS-a, pa sine on je kao njihov kadar i dosao na poziciju koja ga je proslavila, nije se pojavio iznebuha.


Само јако и без сикирације !
emsiemsi emsiemsi 21:03 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
I tvoja projekcija od "5-6 godina" je pogrešna: predsednik ima dva mandata od po 5 godina. Ta mračna budućnost jebe naše koke i čine ljude nervoznim.

Ko predsedniku garantuje dva mandata sem ako nije iz familije Bush? Cak je i Toma Grobar pukao za drugi mandat.

Nenade, nisam ja tako davno otisao iz Srbije, bio sam tamo jos pre 6 meseci a i u kontaktu sam sa sestrom, drugovima, kolegama iz bivse drzavne sluzbe, ne kupim ja informacije od Charlija ili Omege. Naravno, dok me jos bude interesovalo sta se u Srbiji desava

Можда ти то баш и није добра идеја.
Само јако !
Lionsgate Lionsgate 21:11 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Можда ти то баш и није добра идеја.


Sine, tvoja uzrecica je "daj skraceno" - sto bi znacilo da si totalni padobranac.

A to
Само јако !
ti je nova fora?
emsiemsi emsiemsi 21:15 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Можда ти то баш и није добра идеја.


Sine, tvoja uzrecica je "daj skraceno" - sto bi znacilo da si totalni padobranac.

A to
Само јако !
ti je nova fora?

Јок !
То није моје, већ од чика Белог.
Успут --- треба да будеш оупен мајнд и да слушаш и друге, а не само твоје из бивше државне фирме.
milisav68 milisav68 21:16 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
A to
Само јако !
ti je nova fora?

Nije, to je predizborni slogan za prethodne lokalne izbore (2014.) - Ljibiše Preletačevića.
Lionsgate Lionsgate 21:31 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Успут --- треба да будеш оупен мајнд и да слушаш и друге, а не само твоје из бивше државне фирме.

Vecina ljudi koje tamo znam ne radi za drzavu, ove koje spominjem rade u jednoj od retkih drzavnih firmi koje nisu na budzetu i stvaraju sami sebi platu ali i kod njih je totalna propast i ljudi su ocajni.

То није моје, већ од чика Белог.

Opsa, podrzavas ga unapred jer racunas na svetnicko mesto? Nesto kao Krugolina i DJB. Charli, duso prodana, Kostunica ti se u grobu prevrce..

freehand freehand 23:33 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Jbt, cak je jednom i chika Free u pravu... mada iz pogresnih pobuda

Takoe. Free nije sveži pečalbar koji je ovde popularisao napredne ideje, pa onda vikao "držte me, odoh i baš me briga za vas!" - pa bi sad i iz pečalbe da se ogrebe za nešto pa ovde, iako ga ič ne interesujemo, dad vodi politiku.
Lionsgate Lionsgate 23:58 14.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Takoe. Free nije sveži pečalbar koji je ovde popularisao napredne ideje, pa onda vikao "držte me, odoh i baše me briga za vas!" - pa bi sad i iz pečalbne da se ogrebe za nešto pa ovde, iako ga ič ne interesujemo, dad vodi politiku.


Sinko Free nije Lionsgate ovde propovedao naprednjacke ideje, vec je tebi zablentavljenom ponekad ukazivao da je DS leglo korupcije i ljigavih ljudi. Secam se da ste se prvi put oko toga pokacili u vezi Tesina i njegovog skidanja sa funkcije direktora Kulturnog centra u Kekindi, ko su oni da skinu takvu gromadu, halo covece postavio ga DS bez konkursa i bez potrebnih kvalifikacija kao i sve druge ljigavce, ma gde bi moji zuti radili mimo zakona...

Uzgred, Lionsgate je jos 90-tih prvi put otisao u pecalbu, a strano drzavljanstvo stekao pre Tasinog kuma koji je jel'te stara kuka ovde i u Srbiji nema vise poslovne interese sem ono par kuca i stanova koje poseduju on i supruga mu. Dete prispelo za ozbiljnije skole a iskreno ko bi voleo da mu detetu predaje neko kao nas blogokolega Tasa, a u ovom gradu jedan od top 30-40 svetskih univerziteta, dodatni bonus itd.

Germ knedle mu gospodja sprema i ovde, fala na receptu.
emsiemsi emsiemsi 06:13 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Успут --- треба да будеш оупен мајнд и да слушаш и друге, а не само твоје из бивше државне фирме.

Vecina ljudi koje tamo znam ne radi za drzavu, ove koje spominjem rade u jednoj od retkih drzavnih firmi koje nisu na budzetu i stvaraju sami sebi platu ali i kod njih je totalna propast i ljudi su ocajni.

То није моје, већ од чика Белог.

Opsa, podrzavas ga unapred jer racunas na svetnicko mesto? Nesto kao Krugolina i DJB. Charli, duso prodana, Kostunica ti se u grobu prevrce..


Најмање саветничко место ! Не мислиш ваљда да ја дајем подршку само тако.
Успут --- све ми дирај, Коштуницу ми не дирај !
freehand freehand 08:56 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Secam se da ste se prvi put oko toga pokacili u vezi Tesina i njegovog skidanja sa funkcije direktora Kulturnog centra u Kekindi, ko su oni da skinu takvu gromadu, halo covece postavio ga DS bez konkursa i bez potrebnih kvalifikacija kao i sve druge ljigavce, ma gde bi moji zuti radili mimo zakona...

Pozdravio te Emsi.
Lionsgate Lionsgate 14:51 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

freehand
Secam se da ste se prvi put oko toga pokacili u vezi Tesina i njegovog skidanja sa funkcije direktora Kulturnog centra u Kekindi, ko su oni da skinu takvu gromadu, halo covece postavio ga DS bez konkursa i bez potrebnih kvalifikacija kao i sve druge ljigavce, ma gde bi moji zuti radili mimo zakona...

Pozdravio te Emsi.

Ma da, tvrdodlavko ostaje tvrda glava, i plavuse su vec ukapirale.

Edit.
Koja su suprotnost Free i Krstic, jedan do kostiju veran DS-u, cak i kad su u totalnom raspadu, cak i kad svaki vrabac u Srbiji zna da su bili bahate lopuze, cak i ako nije bio ni sitan srafcic u toj lopovskoj druzini... a drugi preletacevic cim je DS otisla u ilegalu iako je bio vidjeniji clan, intimus i savetnik tadasnjeg predsednika stranke i drzave. Idealista i karijerista. Golootocanin i titoista.

Uzgred, ranije je u pristupnici DS-u bila rubrika za razlog uclanjenja u stranku, napredovanje u stranci ili napredovanje u karijeri. Ne znam kako je danas i ne znam da li je tako u svim strankama ali retki, bas retki su oni ne misle iskljucivo na karijeru. Mi eto imamo srecu da znamo Free-ja. A da, ja nikad nisam bio clan ali sam razmisljao o tome 90-tih sve dok predsedniku stranke nisam radio poslovni prostor na Juznom Bulevaru, posle toga sam kukavicki napustio Srbiju.
freehand freehand 20:38 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
freehand
Secam se da ste se prvi put oko toga pokacili u vezi Tesina i njegovog skidanja sa funkcije direktora Kulturnog centra u Kekindi, ko su oni da skinu takvu gromadu, halo covece postavio ga DS bez konkursa i bez potrebnih kvalifikacija kao i sve druge ljigavce, ma gde bi moji zuti radili mimo zakona...

Pozdravio te Emsi.

Ma da, tvrdodlavko ostaje tvrda glava, i plavuse su vec ukapirale.

Edit.
Koja su suprotnost Free i Krstic, jedan do kostiju veran DS-u, cak i kad su u totalnom raspadu, cak i kad svaki vrabac u Srbiji zna da su bili bahate lopuze, cak i ako nije bio ni sitan srafcic u toj lopovskoj druzini... a drugi preletacevic cim je DS otisla u ilegalu iako je bio vidjeniji clan, intimus i savetnik tadasnjeg predsednika stranke i drzave. Idealista i karijerista. Golootocanin i titoista.

Uzgred, ranije je u pristupnici DS-u bila rubrika za razlog uclanjenja u stranku, napredovanje u stranci ili napredovanje u karijeri. Ne znam kako je danas i ne znam da li je tako u svim strankama ali retki, bas retki su oni ne misle iskljucivo na karijeru. Mi eto imamo srecu da znamo Free-ja. A da, ja nikad nisam bio clan ali sam razmisljao o tome 90-tih sve dok predsedniku stranke nisam radio poslovni prostor na Juznom Bulevaru, posle toga sam kukavicki napustio Srbiju.

Potpuno je besmisleno o čemu god raspravljati sa ljudima koji ne umeju drugačije no da u drugoj rečenici (to su oni sofisticirani) sve spuste na lični nivo, pa počnu o sagovorniku i drugima da govore iako nemaju pojma ni šta ni o kome govore.
To je sramotno ali uobičajeno. A ti, na primer, o Krstiću - kao ni ja, da se razumemo - blagog pojma nemaš sem onoga što si čitao u Informeru dok se on (Krstić) nije prešaltao, a sad na mreži i to od onih Vučićevih guzoljubaca koji su ga onomad pljuvali što ne shvata lepotu promene od zla na gore.
A kleveta, intriga, abrovi oružje su loših ljudi. Sa takvima se ne komunicira
Bez obzira da li se tim oružjem služe protiv Krstića ili Vučića.
Lionsgate Lionsgate 21:27 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Sta je po tebi spustanje na licni nivo? To sto sam napisao da je Krstic bio intimus sa bivsim predsednikom? Nije istina? Pa oni su ortaci od gimnazije, a mi sa starijim stazom (ne na Informeru, Blicu ili Googleu kao ti) smo ih i 80-tih vidjali zajedno, tad smo Krstica znali a Tadica samo poneko. Ali za tebe nevernog Tomu su njihove zajednicke fotografije sa druzenja kacene po blogu kad je pukla ljubav blogozajednice prema Tadicu.

Koji si ti lik sine, jel ima nekog koga na blogu nisi nazvao budalom ili glupanom? Sta to govori o tebi? Sem da si fanatik, zuti, a to svi znamo.



freehand freehand 21:32 15.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Sta je po tebi spustanje na licni nivo?

Koji si ti lik sine, jel ima nekog koga na blogu nisi nazvao budalom ili glupanom? Sta to govori o tebi? Sem da si fanatik, zuti, a to svi znamo.


Glupander, i to bezobrazni.

Lionsgate Lionsgate 00:01 16.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

freehand
Sta je po tebi spustanje na licni nivo?

Koji si ti lik sine, jel ima nekog koga na blogu nisi nazvao budalom ili glupanom? Sta to govori o tebi? Sem da si fanatik, zuti, a to svi znamo.


Glupander, i to bezobrazni.


Mozes svog caleta zvati glupanderom. A ti si negde na nivou Filipa.
freehand freehand 08:26 16.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
freehand
Sta je po tebi spustanje na licni nivo?

Koji si ti lik sine, jel ima nekog koga na blogu nisi nazvao budalom ili glupanom? Sta to govori o tebi? Sem da si fanatik, zuti, a to svi znamo.


Glupander, i to bezobrazni.


Mozes svog caleta zvati glupanderom. A ti si negde na nivou Filipa.

Ne mogu. Moj ćale je bio dobar i pametan čovek.
A i Filip je dobar i na svoj način pametan čovek, a takva poređenja su komplimenti kad dođu od prostačke skotine.
Lionsgate Lionsgate 15:30 16.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Charli je u pravu, po ko zna koji put si dobio na kondiciju, ti si legenda ovog bloga, nesto kao Djokovic iz starih dana.
freehand freehand 18:39 16.03.2017

Re: A sad malo ozbiljnosti

Lionsgate
Charli je u pravu, po ko zna koji put si dobio na kondiciju, ti si legenda ovog bloga, nesto kao Djokovic iz starih dana.

Od toga koliki smrda treba da budeš da napišeš ovako nešto gore je što toga moraš da budeš svestan. Al zaslužio si.
sasaminijature sasaminijature 13:20 14.03.2017

Да неком не позли

Чика Џармуш као подлога

princi princi 13:24 14.03.2017

Re: Да неком не позли

Preporuka na slepo.
sasaminijature sasaminijature 13:35 14.03.2017

Re: Да неком не позли

princi
Preporuka na slepo.



Ко ће боље да обоји стварно'с од Џима....

ај сад мало на искуство

eloy eloy 21:22 14.03.2017

Re: Да неком не позли/sasaminijature


Brate ili sestro - svaka čast za ovu ubitačnu bluzinu. Uvek se ponovo ozarim kad vidim da neko još ceni ovo. Svaka čast.Život je kratak da se troši na ove TV Happy starletane i šminkeraje. Nek im je ,,sa srećom u krevetu i van kreveta,,Ampak mali doprinos od mene za ovo blues veče. A i nogice nisu za bacanje. Svaka čast još jedared.
sasaminijature sasaminijature 07:11 15.03.2017

Re: Да неком не позли/sasaminijature

Brate ili sestro


Брат, друг, пријатељ, како год ти срцу драго....


Мало да се пружи подршке напаћеној браћи, видим да пристају добровољно на масовну хипнозу...
eloy eloy 10:18 15.03.2017

Re: Да неком не позли/sasaminijature

Ok nisam mogao da zaključim po nicku pa reko da ne uvredim nenamerno. Zapamtio.Napaćena braća i sestre će imati bolno buđenje iz hipnoze. Dalek je put do pogleda McClaina sa ove slike koju si postavio. Sve najbolje
sasaminijature sasaminijature 15:39 15.03.2017

Re: Да неком не позли/sasaminijature

Napaćena braća i sestre će imati bolno buđenje iz hipnoze. Dalek je put do pogleda McClaina sa ove slike koju si postavio. Sve najbolje


Добро опажање


Тај његов поглед, колико само речи, мисли стане...


.Napaćena braća i sestre će imati bolno buđenje iz hipnoze.


Што болније буђење буде веће су шансе да то искуство неко искористи као важну животну лекцију.
rade.radumilo rade.radumilo 14:25 14.03.2017

Titula

Mislim da kandidatura Belog najviše žulja Radikale a preko njih i Vučića. Šešelj je vazda na sebe preuzimao ulogu glavnog cirkusanta i jedan procenat glasača je uvek glasao za njega jer je proizvodio primitivne ekcese. Ulazak Belog u igru izduvava Šešelja. Neće, sigurno, njegovi glasači preći Belom, ali on više nije glavna "budala" koji "ima muda" da "gospodi" "pokaže."
Šta god sad Šešelj da "napravi" u predizbornoj kampanji biće bledunjavo u odnosu na Belog. Vučić se nada da će Šešelj uspeti da skupi više glasova od Jankovića ili Jeremića, a sigurno računa na njega da izvede na izbore apstinente sa njihove strane. Takođe, treba da pokupi što više glasova Obradoviću.
emsiemsi emsiemsi 14:30 14.03.2017

Re: Titula

rade.radumilo
Mislim da kandidatura Belog najviše žulja Radikale a preko njih i Vučića. Šešelj je vazda na sebe preuzimao ulogu glavnog cirkusanta i jedan procenat glasača je uvek glasao za njega jer je proizvodio primitivne ekcese. Ulazak Belog u igru izduvava Šešelja. Neće, sigurno, njegovi glasači preći Belom, ali on više nije glavna "budala" koji "ima muda" da "gospodi" "pokaže."
Šta god sad Šešelj da "napravi" u predizbornoj kampanji biće bledunjavo u odnosu na Belog. Vučić se nada da će Šešelj uspeti da skupi više glasova od Jankovića ili Jeremića, a sigurno računa na njega da izvede na izbore apstinente sa njihove strane. Takođe, treba da pokupi što više glasova Obradoviću.

Можда је то тако како ти кажеш.
Но, ја познајем неколико људи из Младеновца и нити један од њих није будалчина.
Истина, узорак је мизеран, а нити ја нисам Бог зна каква референца што се тиче оцењивања.
Свеједено.
Успут --- само јако !
princi princi 14:31 14.03.2017

Re: Titula

Ulazak Belog u igru izduvava Šešelja.

Ulazak Belog drma ceo srpski politički establishment. Zato su i svi u stanju blage panike. Radikali, zapravo, samo rade prljav posao za DS, SNS i ostale stranke.
predatortz predatortz 14:35 14.03.2017

Re: Titula

princi
Ulazak Belog u igru izduvava Šešelja.

Ulazak Belog drma ceo srpski politički establishment. Zato su i svi u stanju blage panike. Radikali, zapravo, samo rade prljav posao za DS, SNS i ostale stranke.


Otprilike! Udarac će biti najveći za opozicione "veličine", kada se ispostavi da ljudi ozbiljnije doživljavaju otvorenog zajebanta nego njih.
A onda će im Vučić da pomeri bulju od zajebancije zbog toga.
Zamisli samo blam da imaš manje glasova od čoveka koji izigrava idiota, a trsiš se da budeš predsednik.

Ovaj Beli, ma ko da je, mnogima će jebati kevu!
princi princi 14:40 14.03.2017

Re: Titula

A onda će im Vučić da pomeri bulju od zajebancije zbog toga.
Zamisli samo blam da imaš manje glasova od čoveka koji izigrava idiota, a trsiš se da budeš predsednik.

Ne verujem. Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset. A Beli nikako nije korak u tom pravcu.
predatortz predatortz 14:45 14.03.2017

Re: Titula

princi
A onda će im Vučić da pomeri bulju od zajebancije zbog toga.
Zamisli samo blam da imaš manje glasova od čoveka koji izigrava idiota, a trsiš se da budeš predsednik.

Ne verujem. Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset. A Beli nikako nije korak u tom pravcu.


Nismo se razumeli. I ja verujem u pobedu Vučića u prvom krugu. Mislio sam na situaciju po kojoj bi recimo Janković, ili Jeremić, imali manje glasova od ovog klovna. Vučić bi to maksimalno koristio da ih podjebava u nedogled.
princi princi 14:55 14.03.2017

Re: Titula

Ne, razumeli smo se, nego ne mislimo isto, :).
looping looping 14:55 14.03.2017

Re: Titula

predatortz
princi
A onda će im Vučić da pomeri bulju od zajebancije zbog toga.
Zamisli samo blam da imaš manje glasova od čoveka koji izigrava idiota, a trsiš se da budeš predsednik.

Ne verujem. Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset. A Beli nikako nije korak u tom pravcu.


Nismo se razumeli. I ja verujem u pobedu Vučića u prvom krugu. Mislio sam na situaciju po kojoj bi recimo Janković, ili Jeremić, imali manje glasova od ovog klovna. Vučić bi to maksimalno koristio da ih podjebava u nedogled.

Beli treba da bude reper i da se uvede u zakon da svako ko ima manje glasova od Belog treba da prestane da se bavi politikom.
alselone alselone 15:16 14.03.2017

Re: Titula

Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset


Da, sa ovim se slazem. Ono o cemu Vucic takodje ne vodi racuna je cinjenica da te svaka bitka malo povredi, bez obzira ako je dobijes. On je toliko izbora vodio do sada za ovih par godina da se potrosio. Mislim da su ovo izbori posle kojih on ide dole, naredne nece dobiti.
aureus aureus 15:47 14.03.2017

Re: Titula

alselone
Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset


Da, sa ovim se slazem. Ono o cemu Vucic takodje ne vodi racuna je cinjenica da te svaka bitka malo povredi, bez obzira ako je dobijes. On je toliko izbora vodio do sada za ovih par godina da se potrosio. Mislim da su ovo izbori posle kojih on ide dole, naredne nece dobiti.


Bojim se da stvari stoje malko drukčije. Pobjede hrane samopouzdanje, a porazi ga obično urušavaju. 2012. je imao, kol'ko, 22-23%. A sad smo došli dotle da Vučić puca na pobjedu u prvom krugu.

I ako mu to pođe za rukom situacija će biti sledeća.

VUČIĆ: Koji sam ja kralj! Već pet godina lažem, obmanjujem i utjerujem strah a imam dva miliona glasova! Šta sam sve obećao, a nisam ispunio! Umjesto da me smijene, oni mi daju još pet godina! Tomu sam skršio za pet dana, ni njegovi sinovi nisu glasali za njega. Svi znaju da sam ja glavni i niko mi ništa ne može.
Koalicioni partneri ne smiju da se odlijepe od mene jer znaju da su na vlasti zahvaljujući meni. A opoziciju ću nastaviti da sjebavam trojancima i šikaniranjem kroz medije. Ja sam kralj!
NAROD: Eh, pa znali smo da je najjači. Nema vajde od opozicije. Eh, tako je to...
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:00 14.03.2017

Re: Titula

Otprilike! Udarac će biti najveći za opozicione "veličine", kada se ispostavi da ljudi ozbiljnije doživljavaju otvorenog zajebanta nego njih.

Сада су то само Јанковић, Јеремић и Обрадовић, пошто су остали кандидати експоненти власти.

У таквом контексту, Бели јесте фантастично освежење јер ставља остале учеснике у нову перспективу.

P.S. Пропустила сам да споменем Радуловића, промакла ми његова кандидатура!
alselone alselone 20:28 14.03.2017

Re: Titula

Сада су то само Јанковић, Јеремић и Обрадовић, пошто су остали кандидати експоненти власти.


A najgore je sto su svi koji imaju iole sanse da dobiju eksponenti zapada. Ne zbog zapada kao zapada nego zbog cinjenice da su neciji eksponenti.

Da li postoji ili je ikap postojao predsednik ili premijer koji nije bio niciji?
predatortz predatortz 20:32 14.03.2017

Re: Titula


Da li postoji ili je ikap postojao predsednik ili premijer koji nije bio niciji?



Na Balkanu? Ne da ja znam.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:38 14.03.2017

Re: Titula

Josip Broz, od 1948. do 1980. godine. Dakle, 32 godine XX veka.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:44 14.03.2017

Re: Titula

Da li postoji ili je ikap postojao predsednik ili premijer koji nije bio niciji?

У емсиемси-јевом одсуству, да кажем да Коштуница није био ничији експонент. Он је радио оно у шта је сам веровао.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:48 14.03.2017

Re: Titula

Filip Mladenović
Josip Broz, od 1948. do 1980. godine. Dakle, 32 godine XX veka.

Ово је dabatable. Ко мислиш да је финансирао цео пројекат несврстаног покрета?
predatortz predatortz 20:48 14.03.2017

Re: Titula

principessa_etrusca
Da li postoji ili je ikap postojao predsednik ili premijer koji nije bio niciji?

У емсиемси-јевом одсуству, да кажем да Коштуница није био ничији експонент. Он је радио оно у шта је сам веровао.


I njega je dovelo!
To što ga cenim više od drugih, ne znači da treba da zatvaram oči pred činjenicama.
Generalno, bio je daleko čestitiji od ostalih. Bar ga ja tako vidim, na osnovu informacija koje su meni dostupne.
emsiemsi emsiemsi 21:06 14.03.2017

Re: Titula

predatortz
princi
A onda će im Vučić da pomeri bulju od zajebancije zbog toga.
Zamisli samo blam da imaš manje glasova od čoveka koji izigrava idiota, a trsiš se da budeš predsednik.

Ne verujem. Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset. A Beli nikako nije korak u tom pravcu.


Nismo se razumeli. I ja verujem u pobedu Vučića u prvom krugu. Mislio sam na situaciju po kojoj bi recimo Janković, ili Jeremić, imali manje glasova od ovog klovna. Vučić bi to maksimalno koristio da ih podjebava u nedogled.

Бели није кловн !
Чуди ме да то не капираш !? У ствари, ништа ме више не чуди.
Но, ниси једини - за то треба, како памети, тако и (више) духа.
Успут --- само јако и без сикирације !
emsiemsi emsiemsi 21:07 14.03.2017

Re: Titula

principessa_etrusca
Da li postoji ili je ikap postojao predsednik ili premijer koji nije bio niciji?

У емсиемси-јевом одсуству, да кажем да Коштуница није био ничији експонент. Он је радио оно у шта је сам веровао.

Ту сам, ту сам !
Само јако и без сикирације !
anonymous anonymous 21:34 14.03.2017

Re: Titula

predatortz

Udarac će biti najveći za opozicione "veličine", kada se ispostavi da ljudi ozbiljnije doživljavaju otvorenog zajebanta nego njih.


Ukoliko bi se to zaista i desilo , značilo bi da smo sazreli kao društvo.

I Značilo bi da smo shvatili svu besmislenost ovoga što se zove "politika" i "izbori"

I značilo bi da smo spremni ....za promenu.

aureus aureus 22:07 14.03.2017

Re: Titula

anonymous
predatortz

Udarac će biti najveći za opozicione "veličine", kada se ispostavi da ljudi ozbiljnije doživljavaju otvorenog zajebanta nego njih.


Ukoliko bi se to zaista i desilo , značilo bi da smo sazreli kao društvo.

I Značilo bi da smo shvatili svu besmislenost ovoga što se zove "politika" i "izbori"

I značilo bi da smo spremni ....za promenu.



Da li je ovo poziv za ukidanje izbora i politike i uvođenje nečeg drugog?
Ili za ukidanje ovakvih izbora i ovakve politike?

1. Šta bi tačno trebalo da se desi onog momenta kad društvo pokaže da je zrelo?
2. Treba li čekati da društvo postane zrelo samo od sebe ili tom sazrijevanju valja pripomoći?
rade.radumilo rade.radumilo 12:48 15.03.2017

Re: Titula

Но, ја познајем неколико људи из Младеновца и нити један од њих није будалчина.
Истина, узорак је мизеран, а нити ја нисам Бог зна каква референца што се тиче оцењивања.
Свеједено.
Успут --- само јако !


Pouzdano znam da njegova ekipa u Mladenovcu radi izuzetno ozbiljan posao u lokalnoj upravi. Takođe, njegov nastup je montipajtonovski osmišljen. Nije primitivni prostakluk Šešelja. Međutim, oni su svesni da će taj primitivni prostakluk, kojim se jedan deo stanovništva oduševljava, delovati slabašno pored nastupa Belog. To njih žulja.

Ave Beli!
emsiemsi emsiemsi 13:20 15.03.2017

Re: Titula

rade.radumilo
Но, ја познајем неколико људи из Младеновца и нити један од њих није будалчина.
Истина, узорак је мизеран, а нити ја нисам Бог зна каква референца што се тиче оцењивања.
Свеједено.
Успут --- само јако !


Pouzdano znam da njegova ekipa u Mladenovcu radi izuzetno ozbiljan posao u lokalnoj upravi. Takođe, njegov nastup je montipajtonovski osmišljen. Nije primitivni prostakluk Šešelja. Međutim, oni su svesni da će taj primitivni prostakluk, kojim se jedan deo stanovništva oduševljava, delovati slabašno pored nastupa Belog. To njih žulja.

Ave Beli!

Само јако и без сикирације !
На фињака !
sevarlica sevarlica 14:56 15.03.2017

Re: Titula

Ne verujem. Za Vučića je sve osim kristalno jasnih 55% u prvom krugu poraz. On jednostavno ima takav autoritarni mindset. A Beli nikako nije korak u tom pravcu.


Upravo.
Mada mislim da ako Beli podigne lestvicu za jos jedno 400-500.000 glasova, Vucicu ce trebati nesto preko 2.000.000 za pobedu u drugom krugu.
Recimo da ima oko 400k onih koji po svojoj volji glasaju za AV, pa ima jos 400k onih koji imaju korist na ovaj ili onaj način, i da će SNS prisiliti i/ili pokrati oko 700.000 ljudi opet je to oko 1.5 miliona.
Na drugoj strani:
DJB ima 250-300k
Janković 350-450k
Jeremić 300-400k
Boško 200-300k
Stamatović oko 100k (što je šteta, jer mu je jedini "greh" što je iz malog mesta)
DSS 100k (u najbolji dan)
Šešelj 200k
i Beli koji može da ide od 150-600k (maksimum ako izadje preko 60% birača)

Dakle, opozicija može da računa za drugi krug od 1.3-1.9miliona (možda i preko), dok sa drge strane Vučić može da računa samo na deo glasača DSS-ai Radikala
disident79 disident79 15:30 15.03.2017

Re: Titula

VUČIĆ: Koji sam ja kralj! Već pet godina lažem, obmanjujem i utjerujem strah a imam dva miliona glasova! Šta sam sve obećao, a nisam ispunio! Umjesto da me smijene, oni mi daju još pet godina! Tomu sam skršio za pet dana, ni njegovi sinovi nisu glasali za njega. Svi znaju da sam ja glavni i niko mi ništa ne može.
Koalicioni partneri ne smiju da se odlijepe od mene jer znaju da su na vlasti zahvaljujući meni. A opoziciju ću nastaviti da sjebavam trojancima i šikaniranjem kroz medije. Ja sam kralj!
NAROD: Eh, pa znali smo da je najjači. Nema vajde od opozicije. Eh, tako je to...


Zato je i važno izaći na izbore i glasati protiv. Pa čak i poništenim listićem u prvom krugu je to glas protiv Vučića.
Osnovni kvalitet demokratije - politička konkurencija se izgubio i Vučićevom pobedom će biti još više skrajnut. Njegov modus operandi satiranja političke konkurencije je brutalan - ubijaj i unapređuj. Ako se ne relakslira politički prostor neće biti ni šanse da konkurencija iznedri bilo kakav kvalitet.

Pored toga, i sama regularnost izbora je pod znakom pitanja eleiminacijom političke konkurencije. Ne znam da li su ljudi svesni koliko je teško naći kvalitetne ljude(koji su u stanju i lično i formalno da se suprostave izbornim mahinacijama) da rade u biračkim odborima, pogotovu po selima. Prostor za manipulacije je ogroman.

Neizlazak na izbore po meni je najsebičnija opcija, koja stavlja birača u komotnu poziciju bez odgovornosti, pogotovu ako nema nikakav lični dodir ili interes sa politikom. Sa druge strane većina građana ga ima, i nije prijatno živeti u državi zastraženih i poniženih, pogotovu kad su još i siromašni.

Što se Belog i Sarme tiče, ja vidim samo pozitivne stvari u ovom trenutku:
1. Razbijanje straha komedijom (Ime ruže), podrivanje temelja trenutnog totalitarnog društva
2. Guranje ogledala pod nos političkom licemerju svih stranaka
3. U pitanju je nova mlada inteligentna ekipa društvenog aktivizma, budući odličan kontroloni faktor (izuzetno su ozbiljni na javnim funkcijama, isto koliko se sprdaju u kampanji, dokazano u Mladenovcu)
4. Marketinški su genijalni, ali o tome se može pisati poseban blog
5. Mladi ljudi su budućnost, zemlja bez budućnosti je zemlja beznađa. Još bolje, nisu ukalupljeni - kopije svojih lidera kao većina mladih u političkim organizacijama. Povratak nade u Srbiju.

highshalfbooze highshalfbooze 17:10 15.03.2017

Re: Titula

Pouzdano znam da njegova ekipa u Mladenovcu radi izuzetno ozbiljan posao u lokalnoj upravi. Takođe, njegov nastup je montipajtonovski osmišljen. Nije primitivni prostakluk Šešelja. Međutim, oni su svesni da će taj primitivni prostakluk, kojim se jedan deo stanovništva oduševljava, delovati slabašno pored nastupa Belog. To njih žulja.

Ave Beli!


Oni su se uvalili u nešto što je van njihovih sposobnosti. I ja sam mislio upravo ovo što si napisao, ali su me razuverili tako što nisu umeli da naprave valjan formular za izjavu volje građana koji nije nikakva mudrost. A sada im ovo sve izmiče kontroli. A još se PP naloga za primanje donacija iz inostranstva nisu ni dotakli.
Na primer, juče registrovani domen. Očigledna nameštaljka.
<<Link>>
rade.radumilo rade.radumilo 18:14 15.03.2017

Re: Titula

I ja sam mislio upravo ovo što si napisao, ali su me razuverili tako što nisu umeli da naprave valjan formular za izjavu volje građana koji nije nikakva mudrost


Ne gnoji. Svako ko je ikada radio sa zakonima, odlukama i uredbama naše vajne države i njenih institucije zna da je za svaki bogovetni obrazac u ovoj državi ostavljeno dikreciono pravo tumačenja za to šta treba da piše u nekom polju. Uvek bude barem jedno takvo polje po obrascu.
Pa samo kod opšte uplatnice za PP se ne piše primalac ako uplata ide na tekući račun budžeta Republike Srbije. E sad, tu zavisi na koju Micu Ubicu naiđeš. Negde neće da priznaju uplatu ukoliko nije napisan korisnik, a negde neće da priznaju uplatu ukoliko jeste.
Svaki popunjeni obrazac u ovoj državi može da se ospori, ukoliko neko "odozgo" to želi, a onda posle botovi prosipaju mudrost kako "eto ne ume ni obrazac da popuni."
highshalfbooze highshalfbooze 23:05 15.03.2017

Re: Titula

Ne gnoji

Ja sam im najmanji problem - puki posmatrač
anonymous anonymous 10:15 16.03.2017

Re: Titula


disident79
15:30 15.03.2017




5. Mladi ljudi su budućnost,


Kurton floskula.
disident79 disident79 13:14 16.03.2017

Re: Titula

Kurton floskula.


Slažem se.
Mogu i drugačije da elaboriram.

Ljudi u 20tim i 30tim su u proseku najčešće oni koji dobijaju decu - ako njih nema, nema biološke budućnosti. Takođe, za 5-15 godina će doći u najbolje (opet u proseku) radne godine (35-55). Zemlja u kojoj većina u 20tim i 30tim odlazi, nezadovoljna je ne planira porodicu ovde, nema posao nema ni biološku ni produktivnu budućnost. Nema budućnosti -> nema nade -> strah -> manipulacija strahom -> totalitarizam i propadanje. Zato je značajno da je nekom od mlade populacije stalo i da može da motiviše vršnjake da nade ima.
anonymous anonymous 14:15 16.03.2017

Re: Titula

disident79
Kurton floskula.


Slažem se.
Mogu i drugačije da elaboriram.

Ljudi u 20tim i 30tim su u proseku najčešće oni koji dobijaju decu - ako njih nema, nema biološke budućnosti. Takođe, za 5-15 godina će doći u najbolje (opet u proseku) radne godine (35-55). Zemlja u kojoj većina u 20tim i 30tim odlazi, nezadovoljna je ne planira porodicu ovde, nema posao nema ni biološku ni produktivnu budućnost. Nema budućnosti -> nema nade -> strah -> manipulacija strahom -> totalitarizam i propadanje. Zato je značajno da je nekom od mlade populacije stalo i da može da motiviše vršnjake da nade ima.


Nade uvek ima.
Samo to mora da se razume.

Nažalost, generacije stasale nakon 2000-te ništa ne razumeju .I ne trude se da razumeju.

A da talasaju....To tek nikako....

Bez volje,smisla,ideala....
rade.radumilo rade.radumilo 14:47 16.03.2017

Re: Titula

Nažalost, generacije stasale nakon 2000-te ništa ne razumeju .I ne trude se da razumeju.


Ne rise. Vidim ti si "prvoborac" ti si "ginuo" za promene i bolju budućnost, a "ovi današnji klinci" ništa ne kapiraju. Ma što ne kapiraju, nego se ne trude ni da skapiraju.

Pametni klinci. Ne trude se da razumeju budalaštine i idiotluke sa kojima se mi već 30 godina natežemo k'o pijani s gaćama. Lepo pakuju kofere i odlaze negde gde će se natezati s normalnim životnim problemima (porodica, zdravlje...) a ne sa kretenlucima (politika, istorija...).

urbana_gerila urbana_gerila 15:10 16.03.2017

Re: Titula

rade.radumilo
Pametni klinci. Ne trude se da razumeju budalaštine i idiotluke sa kojima se mi već 30 godina natežemo k'o pijani s gaćama. Lepo pakuju kofere i odlaze negde gde će se natezati s normalnim životnim problemima (porodica, zdravlje...) a ne sa kretenlucima (politika, istorija...).


poštujem, sve, stvarno.
ali, neka nas onda ta deca, kurac su deca, koja knjigu u životu nisu pročitala ni stvarnu devojku ili momka imala a čiji je jedini životni moto konzumerizam - puste da se, bez njihove pameti, natežemo sa svojim gaćama.
rade.radumilo rade.radumilo 16:15 16.03.2017

Re: Titula

puste da se, bez njihove pameti, natežemo sa svojim gaćama.


Pa pustili nas. Eto ih, popakovali kofere i odoše. A što se životnog motoa tiče, po čemu je tvoj "uzvišeniji" od njihovog?
Da parafraziram Teofila Pančića za slučaj one devojke koja je osuđena zbog krađe patika, kada je paljena Američka ambasada:
- Ne mogu da joj oproste to što je ona tu bila iz daleko ljudskijih pobuda nego oni.
urbana_gerila urbana_gerila 17:00 16.03.2017

Re: Titula

rade.radumilo


ne čitaš pažljivo - poštujem, sve, najstvarnije.

zar nije logično da se tamo gde su sada - posvete sebi, porodici, karijeri...
zbog toga su otišli, i, ma kako da tamo teče med i mleko, to ipak moraju sami da odrade, inače bi neko zlonameran mogao pomisliti da su fela pičkica koje jednostavno zbrišu pred problemom čekajući da to neko drugi oposli umesto njih.

domorocima ovdašnjim bi mogli pomoći tako što ih neće učiti kako se prave deca, a ja lično bih ih zamolio i da, ako im se to mnogo ne kosi sa religioznim uverenjima, ne koriste ovdašnje pravo glasa jer uvek zakenjaju.

o pobudama ogromnog broja ljudi, makar među njima bila i devojka sa patikama, kao i to koji je moj životni moto - ne znaš ništa, pa ne kenjaj ni ti.


aureus aureus 15:14 14.03.2017

Zavladala dezorjentisanost

Srpsko biračko tijelo mi pomalo liči na neku djevojku koja je po drugi put u vezi sa nasilnikom, a ona se još uvijek vajka što je prethodni momak bio škrtica i švaler: nije je izvodio dovoljno i još ju je varao s njenom najboljom prijateljicom.

Bježi od nasilnika, ženo, i bježi što prije!
Znam da bole memorije, ali ovaj sadašnji će te ubiti. Ako te ne ubije fizički, ubiće te mentalno, i pogaziće ti dostojanstvo i samopoštovanje.
aureus aureus 15:57 14.03.2017

Re: Zavladala dezorjentisanost

Dezorjentisanost je preveliki luksuz.
Stvari su jasne: još pet godina vučićizma ili šansa za nešto bolje.
jinks jinks 15:38 14.03.2017

...

Interesantno, kome li će gosn. Beli da uzme glasove. Možda bi moglo da deluje i kao neočekivano otrežnjenje nekima koji sebe i svoj uticaj doživljavaju prilično značajnim i ozbiljnim.
G.Cross G.Cross 22:16 14.03.2017

Dazed and Confused

Vecina onih koji sada vicu "bolje iko nego Vucic" su pre cetiri godine, vikali bolje iko nego Tadic, i ako Bog da ce vikati za cetiri godine " bolje iko nego Beli ( sto je bolji iko nego onaj iz DJB ili onaj iz UN ili onaj iz Haga ). Eh a onaj iz ombudmanistana, o njemu ne znam nista.

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?

Nema?

E, sve dok je tako bice tako.

predatortz predatortz 22:22 14.03.2017

Re: Dazed and Confused


Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?



Imam ja, ali trenutno nije neka ponuda.
G.Cross G.Cross 22:29 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

predatortz

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?



Imam ja, ali trenutno nije neka ponuda.



Pa kazi, prosvetli masu ( i mene ).
angie01 angie01 22:42 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?


uvek se postavis u odnosu na okolnosti, kada su one lose, probas da popravis od onoga cime raspolazes- ne mozes da dilujes s necim cega nema,...kada su one dobre, ti mnogo lagodnije mozes da se ponasas, odlucujes....najlakse je biti pametan iz daleka.

problem je sto su sve garniture radile isto- samo za sebe, a narod ne zna kako da se u toj situaciji snadje, sem nekih vanrednih tehnika za popravku, koje su isto koristene za zlobino vreme i koje su iznavarene i prakticno time postavile temelje svega ovog sto se desava nadalje, jedine legalne mogucnosti su na izborima, u kojima je uvek ponuda takva, da ti treba da se odlucis za manje zlo, od mahom istih igraca.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 14.03.2017

Re: Dazed and Confused

Jel ima iko na ovom blogu koji bi zaista glasao za nekoga u koga veruje a ne samo zato da srusi AVa ?

Ja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana