Na današnji dan

Da li sloboda uopšte ume da peva?

Vojislav Stojković RSS / 09.03.2017. u 11:10

Odgovor na pitanje koje je, onomad, postavio pesnik Branko Miljković, prema ovdašnjem iskustvu, bio bi: Ume, itekako, ume, ali svojom pesmom sužnje samo zavodi. Baš kao što su morske sirene zavodile Homerovog Odiseja ili Hajneova vila mornare na grebenu Lorelaj.

Donekle je razumljivo da nas  zavode sirene, nimfe i vile, ali zašto smo sebi dozvolli da nas zavedu kosmate kreature, poput one od 9. marta 1991.g.

4C969BBD-ADC9-4EFE-B34B-A59B12BEBFB3_mw1024_mh1024_s.jpg

 



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sugarbaby sugarbaby 10:17 11.03.2017

Re: Sloboda umije da se ljubi

Meni je cool izraz, "šta je, rođeni, bi l' voleo da ga smočis."


au seljana srki seljana, kud se tog izraza seti?!

"look, Mačak, but you'll never touch it." )


meni uopšte tako ne izgleda, ali uopšte.

Sa Vladom je bila rezervisanija, jer verovatno nije takav ljakse kao naši Balkanci pa da tare pišu o gošću


nešto ne vidim da dačke tare..........
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 11.03.2017

Re: Sloboda umije da se ljubi

Dačke se naučio pameti u onoj emisiji kada se oblizivao, jadan. Ne znam, šta ti vidiš u njenom izrazu?
narcis narcis 10:37 11.03.2017

Re: Sloboda umije da se ljubi

Ne znam, šta ti vidiš u njenom izrazu?

pa vidise da je ovlažila posteljinu.
tasadebeli tasadebeli 08:13 11.03.2017

Вукосава

А на тај дан 9. марта 1991. моје комшије које сам познавао откад знам за себе, проверени и острашћени гласачи Слобе Милошевића, добили унуку, па су читав дан у оном општем хаосу по београдским улицама јурцали да купе колица за бебу, пелене, оделца итд.


Ја отиш'о предвече да им честитам на принови:


- Је ли, тетка Живка, а које име ћете да дате унуци? Вукосава?

- Марш у пичку материну, стоко једна мала безобразна!


Јелена данас има 26 година. (Толико година сам ја имао 9. марта 1991.)

Ја је све ово време, преко четврт века, зовем Вукосава.

А она се слатко смеје на то.



Све сам могао да опростим тада, али оне тенкове на улицама Београда, пред Скупштином СФРЈ, што сам доживео први пут у животу, не могу им опростити никада.

Поготово што су за то, чувајући власт Слободану Милошевићу у Србији, гласали тада сви представници социјалистичких република и покрајина у председништву СФРЈ које су касније инсистирале на сопствениом праву на самоопредељење док су том одлуком Србији тада ускратили било какво право да каже шта мисли.

А и данас повремено чујемо одјеке таквих ставова и видимо да такав однос према Србији никада није ни нестао. Нема ту шта Србија да мисли, верују и даље у тим бившим републикама и покрајинама. Има да ради како јој се каже.

Богић Богићевић, Васил Тупурковски, Јанез Дрновшек, Стјепан Месић, Ненад Бућин,...


А у Загребу и Сарајеву смејаше се тада слатко томе, бог да прости.








А све оно после, студентски протест, чесма на Теразијама итд. све је то била само прича о деди и унуку са тужним крајем.








EDIT: А онда је непуна три месеца касније био Бари, па кренуло оно од Барија до Токија, па до Милвокија.






А ја се оженио у јуну те исте године. И Кум ми целе прве брачне ноћи седео у гостима, није смео да иде кући због мобилизације.


Пу, јеботе!


Што рекоше они паметни људи, да ти да бог да живиш у досадним временима.
sugarbaby sugarbaby 08:35 11.03.2017

Re: Вукосава

Стјепан Месић


pa gde njega, taman smo se smejali!

edit

ja od sinoc, bogami, mislim na Tacija.

tasadebeli tasadebeli 08:50 11.03.2017

Re: Вукосава

sugarbaby


Стјепан Месић



pa gde njega, taman smo se smejali!



"Ја ћу гласовати за сјебе!" - што би рекли Индексовци цитирајући тај велики политички ум који се и данас јавља да држи придике.



edit

ja od sinoc, bogami, mislim na Tacija.





Е, Бејби, за време бомбардовања 1999. био сам задужен за сирену на Шумарском факултету.

И преко дана сам често пио кафу са тамошњим професорима и асистентима.


И сећам се како су тадашње професорке и асистенткиње, док гледамо са терасе Шумарског како ракета у по бела дана роксује у резервоаре (одавно испражњене) Југопетрола доле према Ади, коментарисале како је Тачи баш згодан фрајер.


sugarbaby sugarbaby 09:01 11.03.2017

Re: Вукосава

како је Тачи баш згодан фрајер.


Madlen TO znala.
E dearTaso, stvari postaju jasnije iz dana u dan.



sugarbaby sugarbaby 09:02 11.03.2017

Re: Вукосава

"Ја ћу гласовати за сјебе!" - што би рекли Индексовци цитирајући тај велики политички ум који се и данас јавља да држи придике.




The Skot Out Of Competition.
tasadebeli tasadebeli 09:04 11.03.2017

Re: Вукосава

sugarbaby
како је Тачи баш згодан фрајер.


Madlen TO znala.
E dearTaso, stvari postaju jasnije iz dana u dan.







Јашта, другарице!


Нико нама Србима није крив што смо постали сексуална мањина у сопственој држави.


Обрати пажњу на лика са редеником харпова који кида усну хармонику иза Блатњавог.








sugarbaby sugarbaby 09:09 11.03.2017

Re: Вукосава

Нико нама Србима није крив што смо постали сексуална мањина у сопственој држави.


Pored zivog emsija!
tasadebeli tasadebeli 09:15 11.03.2017

Re: Вукосава

sugarbaby
Нико нама Србима није крив што смо постали сексуална мањина у сопственој држави.


Pored zivog emsija!









Успут, ето ти си жеМско, па кажи...


Реално, Мадленки и није био баш тежак избор између Тачија и Веље Илића, јел' да?


EDIT: Кога смо још могли да понудимо од тих петооктобараца?

(Да не ширимо избор и на Слобине кадрове типа Милутиновић, Шаиновић, Мирко Марјановић... Све сами председници одељењских заједница.)


Ст. Протића?

Човића?

Коштуницу?


Пази, ја да сам Мадленка, ја бих исто тако одлучио...
sugarbaby sugarbaby 09:24 11.03.2017

Re: Вукосава


Реално, Мадленки и није био баш тежак избор између Тачија и Веље Илића.


Pa jes!
Onoliko teo da nagna!
To je patriota. Viš i da podržava mog kandidata a on, moj kandidat Vuk Jeremić, ni da zucne, jer nije ponosan i dostojanstven ko saleprangija pa da, recimo samo recimo, jednog čedu otrese ko muvu s ramena.

sugarbaby sugarbaby 09:26 11.03.2017

Re: Вукосава

Ст. Протића?

Човића?

Коштуницу?


Пази, ја да сам Мадленка, ја бих исто тако одлучио...


kažem ti, još onda bio mlad eeee!
sugarbaby sugarbaby 09:32 11.03.2017

Re: Вукосава

Успут, ето ти си жеМско, па кажи...



sugarbaby sugarbaby 09:36 11.03.2017

Re: Вукосава

Обрати пажњу на лика са редеником харпова који кида усну хармонику иза Блатњавог.




narcis narcis 10:35 11.03.2017

Re: Вукосава

док гледамо са терасе Шумарског како ракета у по бела дана роксује у резервоаре (одавно испражњене)

uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"
ito jasam dv kilometra odatle u vazduknoj lineji plus zgrade ispred mene koje su pola visine požara zaklanjale. kako li je izgledalo onima u tim zgradama jer su imale čist pogled na fabulu radnje događanja . a da e pričam o onima koji su živeli u zgradama stotinjak metara od tog sranja. a zgrade dugačke i licem okrenute ka sceni.
viš ti diskriminaviju taske, u velegrad se brinulo da prestolograđani ne izgoru a nas u provansu pustili da se ispečemo ki prasići na božić, i žalite se štove nevolimo.
narcis narcis 10:40 11.03.2017

Re: Вукосава

"Ја ћу гласовати за сјебе!" - што би рекли Индексовци цитирајући тај велики политички ум који се и данас јавља да држи придике.

sgbi mogla neka nezavisna telezvizija da nam pušća snimke i da bude potpuni osećaj za filing ko devedeste
tasadebeli tasadebeli 10:46 11.03.2017

Re: Вукосава

narcis

uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"




И ја сам тај израз научио, Драгољубе, кад су рокнули топлану на Новом Београду.

Иако сам на Бановом брдету, преко пута Саве, ја пробудио жену урлањем:


"Устај, јеботе, гори комшијина кућа!!!"


А да ти не причам о последицама рокања резервоара у Липовици, па сам после тога годинама имао у школи децу која би се и у седмом и осмом разреду упишкила у гаће сваки пут када се уплаше нечега.


Маму им јебем свима! Све могу да им опростим, али децу никада!
tasadebeli tasadebeli 10:50 11.03.2017

Re: Вукосава

narcis

sgbi mogla neka nezavisna telezvizija da nam pušća snimke i da bude potpuni osećaj za filing ko devedeste




Ено, ја почео са причом о деди и унуку која има тужан крај.
narcis narcis 11:23 11.03.2017

Re: Вукосава

А да ти не причам о последицама рокања резервоара у Липовици, па сам после тога годинама имао у школи децу која би се и у седмом и осмом разреду упишкила у гаће сваки пут када се уплаше нечега.

šta ti kaem, osim bonbi koje su padnule na 100 metra od moju zgradu i činjenice da je niš najbonbardovaniji grad bio, što smo se ko ludaci majali poniš od mesto do mesto disu panule bonbe, daa nismo više ni znali dal je uzbuna ili neje. još su kod nas gasili svetla pa smo se sudarali onolko kad omanemo svreme pa se mora vrćamo kući po mrak, pa priča jedna barmenka , ide kući i po sećanju ono drvo, znak drvo znak traaaas, drvo bilo zasađeto na pola rastojanja od ostalih. sedimo u bašču u kazzanđiski sokak a iznad nas avionu probijaju zvučni zid mi si piemo kafe.
pa ne i bilo onolko mrtvi kad su , onomad bonbardovali bolničku toplanu, a bonbe padala na sto metra od njuma, da su judi begali po pondrumi i ostala skloništa koja nisu ništa mogla da zaštite, već si sedeli i majali se po dvorišta.
a srećom u nesreću kad su bacali bonbe na pijac nisu gi bacili nuzdirekat na sam veliki pijac nego po okolne ulice di ljudi idu na pijac , da su padnule na sam pijac to bi bio masakr mlogo većih razmera.
ja sm imao sreću da taj dan nisam imao pare didem na pijac da kupim duvan, zakasneo drugar da migi donese, al kad sam išo da vidim kak to izgleda zaključio sam da me nebi promašili, tačno su padale po moju stazu do pijac.al bukvalno su izrešetali šarpneli moj put do pijac.
dugo posle toga sam mrzeo da čujem zvuk avijona mada ovija avijoni uopće nemaju taj zvuk koji imaju avijoni u borbenu brzinu.
freehand freehand 11:29 11.03.2017

Re: Вукосава

uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"

Ne znaš ti šta znači kad gori nebo...
narcis narcis 11:32 11.03.2017

Re: Вукосава

freehand
uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"

Ne znaš ti šta znači kad gori nebo...

ti znaš, ti si video kako gore niški rezervoari
freehand freehand 11:34 11.03.2017

Re: Вукосава

narcis
freehand
uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"

Ne znaš ti šta znači kad gori nebo...

ti znaš, ti si video kako gore niški rezervoari

Izvini, nije namera bila da se takmičimo ili da nipodaštavam.
Ali gledao sam kako gori mnogo više mnogo većih rezervoara. Neuporedivo.
Na žalost.
narcis narcis 11:36 11.03.2017

Re: Вукосава

freehand
narcis
freehand
uniš gi nisu ispraznili, tad sam bukvalno naučio šta znači izraz "gorelo nebo"

Ne znaš ti šta znači kad gori nebo...

ti znaš, ti si video kako gore niški rezervoari

Izvini, nije namera bila da se takmičimo ili da nipodaštavam.
Ali gledao sam kako gori mnogo više mnogo većih rezervoara. Neuporedivo.
Na žalost.

pa tako kaži
freehand freehand 11:45 11.03.2017

Re: Вукосава

pa tako kaži

Često miu se desi tako da skratim pa onda ispadne kao glupvao takmičenje u nečemu u čemu je takmičenje nemoguće. Jebiga, u pitanju je doćivljaj i iskustvo i to se ne može ni porediti.
Nebitno.
Višđe puta sam kačio ovde snimak bombardovanja Panbčeva 17. na 18. april kad su sa 18 raketa grunuli Rafineriju, Azotaru i petrohemiju u nekoliko minuta.
Nezamislivo je to.
Ali zato mogu da zamislim, donekle, šta se dešavalo po Iraku i Libiji onomad. Mislim, mogu da probam da zamislim.
narcis narcis 11:48 11.03.2017

Re: Вукосава

pa odrazi se jasno da te svi srplji razumeju
tasadebeli tasadebeli 12:21 11.03.2017

Re: Вукосава

freehand

Ali zato mogu da zamislim,




Када су први пут погодили Панчево, моја кева (Студио Б, радио, у то време дрндао од сабајле у кући), поквасила кухињску крпу и ћалету који је још увек био у дубоком хркању у кревету бацила у паници ту мокру крпу на лице.

"Хоћеш, молим те, да објасниш твојој лудој мајци да ме од овога не може спасити никаква мокра и прљава кухињска крпа... Пре ћу да рикнем од срчке следећи пут када ме буде пробудила на овај начин."


Јадан мој матори... А преживео је и она два бомбардовања 1941. и 1944.


Без жеље за било каквим такмичењем јер такмичења ту и нема, кажу да је Београд једина европска престоница која је у последњих 100 година бомбардована пет пута.



tyson tyson 13:18 11.03.2017

Re: Вукосава

Све сам могао да опростим тада, али оне тенкове на улицама Београда, пред Скупштином СФРЈ, што сам доживео први пут у животу, не могу им опростити никада.

Поготово што су за то, чувајући власт Слободану Милошевићу у Србији, гласали тада сви представници социјалистичких република и покрајина у председништву СФРЈ

Nisam siguran da su svi glasali za to.


tyson tyson 13:20 11.03.2017

Re: Вукосава

И сећам се како су тадашње професорке и асистенткиње, док гледамо са терасе Шумарског како ракета у по бела дана роксује у резервоаре (одавно испражњене) Југопетрола доле према Ади, коментарисале како је Тачи баш згодан фрајер.

Isto je i Madlen Olbrajt primetila kada ga je prvi put srela, čini mi se u Rambujeu u vreme onih pregovora ("pregovora" ).


narcis narcis 13:21 11.03.2017

Re: Вукосава

tyson
И сећам се како су тадашње професорке и асистенткиње, док гледамо са терасе Шумарског како ракета у по бела дана роксује у резервоаре (одавно испражњене) Југопетрола доле према Ади, коментарисале како је Тачи баш згодан фрајер.

Isto je i Madlen Olbrajt primetila kada ga je prvi put srela, čini mi se u Rambujeu u vreme onih pregovora ("pregovora".



zar nije šaćirbej bijo primećet, il pravila svoj harem
tyson tyson 13:40 11.03.2017

Re: Вукосава

zar nije šaćirbej bijo primećet, il pravila svoj harem

Tači u Rambujeu, a "Mo" Šaćirbegović verovatno ranije, dok je gospođa bila ambasador u UN gde je i on obnašao istu poziciju samo za Bosnu.


zilikaka zilikaka 14:05 11.03.2017

Re: Вукосава

viš ti diskriminaviju taske, u velegrad se brinulo da prestolograđani ne izgoru a nas u provansu pustili da se ispečemo ki prasići na božić, i žalite se štove nevolimo.

Grešiš dušu,Dragoljube.
Tu ćovek nije pametan šta uraditi.
Ako zanemarimo materijanu štetu kad izgori tolko kubika goriva (recimo 5000), kad gori nafta imaš jedno zlo al neće ti bar rezervoar eksplodirati.
Ako ga držiš praznog pa grunu i negde pored, može ti se desiti da se delovi rezervora razlete stotine metara okolo, ko šrapneli.

To sve jer niko normalan ne pravi rezervoar pod pretpostavkom da će ga neko bombardovati. Zato pravog rešenja nema.
narcis narcis 14:12 11.03.2017

Re: Вукосава

tyson
zar nije šaćirbej bijo primećet, il pravila svoj harem

Tači u Rambujeu, a "Mo" Šaćirbegović verovatno ranije, dok je gospođa bila ambasador u UN gde je i on obnašao istu poziciju samo za Bosnu.



izmenjala gi kao matoro više nego ko mlada
tasadebeli tasadebeli 18:45 11.03.2017

Re: Вукосава

tyson
Све сам могао да опростим тада, али оне тенкове на улицама Београда, пред Скупштином СФРЈ, што сам доживео први пут у животу, не могу им опростити никада.

Поготово што су за то, чувајући власт Слободану Милошевићу у Србији, гласали тада сви представници социјалистичких република и покрајина у председништву СФРЈ

Nisam siguran da su svi glasali za to.





Како су гласовали Месић и Дрновшек?

За Бору Јовића претпостављам и сам...

Ово све остало је ситна боранија.


EDIT: Ево, прелистао сам и сам...

Испада да за тенкове на улицама Београда није гласао нико сем Боре Јовића и ове двојице из покрајина, Костића и Сапунџијуа.


А тенкови ипак изашли на улице.


Ко је, бре, уопште, и водио ту државу, ту СФРЈ?
predatortz predatortz 19:13 11.03.2017

Re: Вукосава


Ко је, бре, уопште, и водио ту државу, ту СФРЈ?


Konji, oni ispred Skupštine.
freehand freehand 00:29 12.03.2017

Re: Вукосава

da se delovi rezervora razlete stotine metara okolo, ko šrapneli.

Više kilometara, komšike. Da neverueš ni koliko visoko ni koliko daleko tako naizgled velike i teške stvari mogu da lete pod izvesnim okolnostima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:57 11.03.2017

Baš očaj

Tek sad razumem: "mi" nismo imali nikakve šanse. Nama je opozicioni lider bio Vuk Drašković. Njemu je tada bilo važnije četništvo nego demokratija.

Jbt, Vuk i Dana i njena braća i sestre i stričevići i njihovi ljubavnici i ljubavnice... oni su bili naša nada. Kakva nam je bila nada, takva nam je ispala sudbina.
tasadebeli tasadebeli 09:03 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
Tek sad razumem: "mi" nismo imali nikakve šanse. Nama je opozicioni lider bio Vuk Drašković. Njemu je tada bilo važnije četništvo nego demokratija.

Jbt, Vuk i Dana i njena braća i sestre i stričevići i ljubavnici... oni su bili naša nada. Kakva nam je bila nada, takv nam je ispala sudbina.




Очај.


Мислиш да је данас другачије? Да смо у бољој ситуацији?
nsarski nsarski 10:09 11.03.2017

Re: Baš očaj

Tek sad razumem: "mi" nismo imali nikakve šanse. Nama je opozicioni lider bio Vuk Drašković. Njemu je tada bilo važnije četništvo nego demokratija.

Ja sam prvi put Vuka video na nekom mitingu ispred Hrama na Vračaru (jbg, u komšiluku mi, blizu, pa otišao). Postavili binu, očekuje se Aca Trta, skupile se hiljade ljudi.

Izađe Vuk i počne da kenja nešto o monarhiji, i onda reče: "Kad bi mene neko pitao - 'Vuče, da li više voliš SPO ili Srbiju', ja bih odmah rekao 'gospodo, ja više volim Srbiju!'". E, tada sam hteo da povratjam. Mislim, prvo, koja bi budala njega tako nešto pitala, i koga je briga uostalom, a drugo, odjednom mi dopre do svesti da te hiljade ljudi nisu došli da im Vuk priča o svojoj ljubavi prema Srbiji (i to uopšte nije tema), već da im povrati neku nadu da stvari mogu da se promene u toj očajnoj zemlji. Tada sam se okrenuo i otišao.

Ali, kao što se pokazalo kasnije, Vuk je imao važnu destruktivnu ulogu da skrene sa osnovne teme, da otupi "oštricu bunta", i to je kasnije dobro naplatio. I on i cela Vukojebina. I danas naplaćuju.

Sećam se da sam, tokom protesta devedesetih - tada sam već davno napustio zemlju, čitao kako se Vuk i Dana odmaraju na Arubi (ili nekom sličnom mestu na Karibima). Znači, dok onaj nesrećan narod po kiši i snegu izlazi na ulice Beograda i lupa u šerpe i smrzava se i gaca po bljuzgavici, oni piju mohito i posmatraju zalazak sunca na plaži nekog rajskog ostrva. Cool.
sugarbaby sugarbaby 10:27 11.03.2017

Re: Baš očaj

dok onaj nesrećan narod po kiši i snegu izlazi na ulice Beograda i lupa u šerpe i smrzava se i gaca po bljuzgavici, oni piju mohito i posmatraju zalazak sunca na plaži nekog rajskog ostrva.


naprosto nije tačno, svako veče je bio tu.
vuka i posebno danu očima ne mogu da gledam, ni tad ni posle nit danas, ali istine radi moram da ispravim.
nsarski nsarski 10:37 11.03.2017

Re: Baš očaj

naprosto nije tačno, svako veče je bio tu.

Pa, ti protesti su trajali vise meseci, koliko se secam.

Pokusacu da pronadjem informaciju o letovanju.
sugarbaby sugarbaby 10:46 11.03.2017

Re: Baš očaj

Pa, ti protesti su trajali vise meseci, koliko se secam.


ćuj trajali, hodali mi svi svi svi...........

Pokusacu da pronadjem informaciju o letovanju.


ajde, ali bitan je izvor, toliko znamo.
freehand freehand 10:49 11.03.2017

Re: Baš očaj

Izađe Vuk i počne da kenja nešto o monarhiji, i onda reče: "Kad bi mene neko pitao - 'Vuče, da li više voliš SPO ili Srbiju', ja bih odmah rekao 'gospodo, ja više volim Srbiju!'". E, tada sam hteo da povratjam. Mislim, prvo, koja bi budala njega tako nešto pitala, i koga je briga uostalom, a drugo, odjednom mi dopre do svesti da te hiljade ljudi nisu došli da im Vuk priča o svojoj ljubavi prema Srbiji (i to uopšte nije tema), već da im povrati neku nadu da stvari mogu da se promene u toj očajnoj zemlji. Tada sam se okrenuo i otišao.

Nisam bio ni na jednom SPO mitingu, a bio sam na svim "događajima".
Inače mi se čini da ljudi gube perspektivu i dijalektičko i kontekstualno sagledavanje dešavanja i vremena.
Kuvanje u SFRJ počelo je odmah posle Titove smrti, prvo istiha i pod površinom a počelo da izbija i ključa negde '86. Stanje je bilo neodrživo, najmanje dve bazične koncepcije su se sudarale. Da sad ne ponavljam zbivanja ali višestranaćje u Srbiji donelo je koliko izvornih i realnih još dva puta toliko Radmilovih i SJovičinih stranka-klonova. kad se pogleda samo sastav osnivača DS golim okom i bez ikakvog poznavanja politike vidi se da je to politički i filozofski galimatijas u kome sede oni koji nikakve međusobne - sem disidentstva i opozicionarstva - veze nemaju.
Pitanja poput "ustav ili izbori", odnosno "država ili demokratija" dodatno su zakuvavala ionako već pregrejanu atmosferu, u kojoj je počelo sa traženjem vođe za dolazeće sukobe, a ne racionalne opcije za dolazeće promene.
I eto Vuka jurodivog na čelu: monarhista, četnik, turborodoljub i osnivač paravojnih formacija, princ trgova (kad bi se zajebavali). Ali podržan kao takav, kao "naša strana" protiv Miloševića i svega što je on simbolizovao, i od mnogo pametnog i normalnog sveta. Jebiga, ja sam i na tim demonstracijama bio iako se sa Draškovićem gotovo ni u čemu nisam slagao.
Ali takvo vreme, jebiga. U opštem talambasanju i među bojnim pokličima razum nema šanse.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:37 11.03.2017

Re: Baš očaj

Sad gledam: 3.300.000 birača glasalo je te 1990. za Slobu, to je oko 70% mogućnih glasova. Komunistički aparatčik s infuzijom nacionalizma bio je po većinskoj volji Srba. Sledeći na mogućnom izboru bio je mahniti Vuče Draškoviću. On i Sloba zajedno dobili su skoro 90% mogućnih glasova. Ti izbori su sjebali 15 ili 20 godina naše budućnosti.

Naša sudbina, ipak, jeste bila zaslužena. Propustili smo ne samo tu već i mnoge druge prilike.
narcis narcis 11:53 11.03.2017

Re: Baš očaj

Nisam bio ni na jednom SPO mitingu, a bio sam na svim "događajima".

ja nemam nijedan racionalan razlog zašto mu nisam verovao, možda zbog četništva ali nisam siguran.
gedza.73 gedza.73 12:07 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
Tek sad razumem: "mi" nismo imali nikakve šanse. Nama je opozicioni lider bio Vuk Drašković. Njemu je tada bilo važnije četništvo nego demokratija.

Jbt, Vuk i Dana i njena braća i sestre i stričevići i njihovi ljubavnici i ljubavnice... oni su bili naša nada. Kakva nam je bila nada, takva nam je ispala sudbina.


Nije poenta u Draškoviću, mogli su i Strašilo iz Oza da postave na balkon.

Ljudi koji su izašli na ulice devetog marta su bili protiv Miloševića i svega što je on predstavljao.
U toj šarenolikoj gupi je bilo svakojakog sveta. Od nacionalista do liberala, monarhista do socijalista.

Lepo bi bilo da, gledajući dešavanja na Balkanu tih godina, odamo priznanje tim ljudima koji su bili protiv svega što se dešavalo u tim i godinama nakon devetog marta na političkoj sceni Srbije.

Oni su bili u pravu, ovi drugi nisu.
Koliko god to društvo imalo različita politička opredeljenja mnogo brže bi od jednog sistema (komunističko preimenovano u socijalističko) promenama i izborima u okviru devetomartovske grupacije došli do uređenijeg društva.

Ali je većina odlučila da su ljudi na ulicama četnici, strani plaćenici, izdajnici, protivnici SFRJ i partijskog rukovodstva... I eto.

O Draškoviću, familiji, državnoj bezbednosti se slažem.

edit
Sve podrške Miloševiću su pratili radnički sindikati tako što su radnici državnih preduzeća autobusima išli na mitinge.

Milošević


Prvi red-petokrake.
Iza
Slobodane, Titovim putem u bolje sutra.
Živela Jugoslavija, bratstvo i jedinstvo. Živeo SKJ.

opozicija
Zatim se sa govornice obratio dramski pisac Dušan Kovačević koji je rekao: 'Okupili smo se ponovo pod kupolom srpskog neba da kažemo da u Srbiji nećemo komuniste i nikoga njima sličnim.
Nećemo ni one koji su promenili ruho, a na isti način šire zlo, kao što su činili komunisti.
Beograd je ponovo pokazao da ima dušu i srce. Pokazao je da ima mladost. (Politika, 28. 3. 1991. godine)


... Ivan Đurić koji je na Trgu Republike govorio u ime Saveza reformskih snaga. ... 50 godina kasnije... opet su se u ime ovog naroda neki ljudi sastali tajno ('bando crvena', 'Slobo, Sadame'). I dva dana kasnije, tj. danas, ustao je Beograd, ustala je Srbija. Vi niste opozicija, vi ste demokratski Beograd


"Kad je na kraju govora Ivana Đurića otpočelo skandiranje 'Hoćemo kralja', Marko Janković (inače novinar Studija B i član Demokratske stranke) je ovo skandiranje preveo u dijalog sa demonstrantima. 'Hoćete kralja?', pitao je Janković. Demonstranti su izjavili: 'Hoćemo kralja'. 'Hoćemo kralja', uzvikuju monarhisti, rekao je zatim Janković, a republikanci uzvikuju: 'Hoćemo republiku'. A svi zajedno hoćemo demokratsku Srbiju, završio je Janković ovaj dijalog." (Politika ekspres, 28. 3. 1991. godine)
tasadebeli tasadebeli 12:38 11.03.2017

Re: Baš očaj

gedza.73

Nije poenta u Draškoviću, mogli su i Strašilo iz Oza da postave na balkon.

Ljudi koji su izašli na ulice devetog marta su bili protiv Miloševića i svega što je on predstavljao.
U toj šarenolikoj gupi je bilo svakojakog sveta. Od nacionalista do liberala, monarhista do socijalista.



Мислим да се то исто поновило и 5. октобра 2000, уз све наслаге онога што се збивало у претходних 9 година.


Не знам никога из свог ближег и даљег окружења, фамилија, пријатељи, познаници, ко је 5. октобра 2000. изашао на улице Београда зато што је био за Ђинђића, Коштуницу и осталу пратећу камарилу.


Ови које ја знам изашли су на улице искључиво само зато што су били против Слобе Милошевића.


Зато ја некако тај 5. октобар 2000. видим као поправни испит за 9. март 1991.


С тим што је на том поправном испиту једва, преко везе, добијена некаква прелазна оцена довољан 2.


П.С. - Пре 5-6 година радили ови из Демократске странке неку телефонску анкету у којој су тражили од испитаника да дају оцене нашим политичарима од 1 до 5 као у школи.

Јавила се моја жена и ја чујем само њу:

"Један... Један... Један... Два... Један... Један... Један."


После питам жену коме је то једином дала прелазну оцену довољан 2, а она каже:

"Расиму Љајићу."


Питала је та анкетарка између осталог тада и да ли је моја жена спремна да чека на неке истинске промене у Србији и има ли стрпљења да чека још неких 4-5 година на то.

Моја жена одговорила да није и да јој се смучило чекање јер чека читав свој живот да се нешто заиста и промени у друштву у којем живи и на политичкој сцени тог друштва.

А анкетарка из Демократске странке узвикнула са друге стране жице:

"Јао, госпођо, и ја исто!!! Ево, исто смо годиште и потпуно вас разумем. И мени се смучило више да слушам то како треба да имамо још само мало стрпљења, па ће нам бити боље!"


narcis narcis 12:48 11.03.2017

Re: Baš očaj

Не знам никога из свог ближег и даљег окружења, фамилија, пријатељи, познаници, ко је 5. октобра 2000. изашао на улице Београда зато што је био за Ђинђића, Коштуницу и осталу пратећу камарилу.

ja ledo radikale kako stoje sastrane na mitingzima, mlogi radikali su tag glasoali za koštunjavog izdajicu kasnijeg.
gedza.73 gedza.73 13:13 11.03.2017

Re: Baš očaj

Ovaj će da otkine na izborima



Da li političari shvataju koliko su loši kad će klinci iz zezanja da imaju glasova koliko i oni.

Dakle imamo 'ozbiljnu' državu u kojoj se 'ozbiljni' političari bave 'ozbiljnim' poslom i onda se pojavi jedan zajebant sa kojim će da se 'kolju' oko procenata.



tasadebeli
Зато ја некако тај 5. октобар 2000. видим као поправни испит за 9. март 1991.

'nači, stalno smo ponavljači? Nikad da naučimo? Od popravnog do popravnog.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:28 11.03.2017

Re: Baš očaj

Da li političari shvataju koliko su loši kad će klinci iz zezanja da imaju glasova koliko i oni.

Dobro će proći.
Njegov lična ideja je da podrži SJa u drugom krugu.

SJ nije političar.

P.S.
Beli u Mladenovcu zaist ozbiljno tera politiku -- prate se tenderi, traži transparentnopst, prijavljuju lopovisanja.

P.P.S.
Gedžo, ne možeš ti svaku ideju da utrpaš u svakog, pa osobito ne u Vuka Draškovića ideju uređenog, demokratskog, nekomunističkog društva, a ne plemenskog. Da je Vuk pobedio na republiučkim izborima, nepotizam bi bio gori nego kod sad SNSa.
aureus aureus 13:31 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
Sad gledam: 3.300.000 birača glasalo je te 1990. za Slobu, to je oko 70% mogućnih glasova. Komunistički aparatčik s infuzijom nacionalizma bio je po većinskoj volji Srba. Sledeći na mogućnom izboru bio je mahniti Vuče Draškoviću. On i Sloba zajedno dobili su skoro 90% mogućnih glasova. Ti izbori su sjebali 15 ili 20 godina naše budućnosti.

Naša sudbina, ipak, jeste bila zaslužena. Propustili smo ne samo tu već i mnoge druge prilike.


Na prvim izborima za skupštinu (decembar 1990) SPS je od 250 mjesta imao rekordnih 194, a SPO 19. Horor. DS sa svim svojim pametnjakovićima 7 poslanika.

Za sve je kriva ta Miloševićeva dosjetka da bude i Crvenkapa i vuk, i napravi prvu catch up partiju, ideološki pokrivši najveći dio političkog prostora. Ta je partija onda i kad je gubila podršku opstajala na vlasti koaliranjem sa kojekakvim ljevičarima (JUL) i najgorim mogućim desnim opcijama (SRS, SPO).

Na neki način, skoro sve tada aktuelne ideje bile su zastupljene na vlasti, a uz to je mehanizam vladanja bio surov. Takav karakter vlasti stvorio je dosta problema opoziciji koja nije imala snage da na potpuno čist način smijeni Miloševića. Kad kažem čist, mislim u smislu ideološke bliskosti i potpunog opozicionog bekgraunda - bez Miloševićevih kadrova i raznih trojanaca. Za tako nešto nikad ne bi bilo dovoljno glasova.

Šaroliku SPS-ovu koaliciju smjenio je DOS sa 18 stranaka.
Umjesto jednih svih, došli su svi drugi.

Bilo je raznog stranačkog osipanja i prelijetanja, ali do dana današnjeg princip i praksa su ostali isti: uvijek su svi na vlasti, ali su svi i u opoziciji. Bućkuriš na vlasti i bućkuriš u opoziciji.

Takva podjela karata izaziva strahovitu zabunu kod birača jer je situacija nečitljiva: nikad nije jasno koja je igra u toku - igramo li ajnc, remi ili preferans? Stiče se utisak da se sa istim kartama istovremeno igraju različite igre, što je nemoguće, a što nužno izaziva cinizam kod ljudi i jedan je od uzroka apstinencije.

Jedini koji nikad nemaju nikakvu zabunu su oni koji uvijek glasaju za vlast, kakva god da je. Oni takođe znaju da je loše, ali njihovo istorijsko sjećanje u politici kaže da se samo od vlasti nešto može dobiti. "Šta imam za tebe da glasam kad si u opoziciji? Dođi na vlast pa ću glasati."

Sve u svemu, ta prvobitna Miloševićeva dosjetka još uvijek skupo košta Srbiju, i po svemu sudeći, koštaće još dugo. Pogotovo zato što ju je ponovio Vučić (zadrži svoje, a od opozicije preuzmi suštinu njihovog programa, plus nešto ljudstva). I pogotovo zato što bez raščićavanja s prošlošću i uz proglašeno nacionalno pomirenje - sad i "formalno" svako može sa svakim.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:44 11.03.2017

Re: Baš očaj

"Šta imam za tebe da glasam kad si u opoziciji? Dođi na vlast pa ću glasati."

Da, to je Vuku rekao onaj jedan glasač.

Ali, nije ti analiza tačna: problem srpskog društva jeste što ono nije imalo antikomunističku opoziciju niti disidente. Što reče sjajni Mića Popović: "Kakav je Tito bio diktator, takvi smo mi bili disidenti.

U društvu nije postojala kritička svest o manama društvenog sistema iz kojeg je trebalo da izađemo. Pa se nikom iz njega nije ni izlazilo. Otuda i ovde i danas možeš često čuti žal za tim društvom i nevericu njegove neodrživosti -- Anđa, Mariopan, Gorran i drugi...
tyson tyson 13:45 11.03.2017

Re: Baš očaj

Sad gledam: 3.300.000 birača glasalo je te 1990. za Slobu, to je oko 70% mogućnih glasova. Komunistički aparatčik s infuzijom nacionalizma bio je po većinskoj volji Srba. Sledeći na mogućnom izboru bio je mahniti Vuče Draškoviću. On i Sloba zajedno dobili su skoro 90% mogućnih glasova.

Ni jedni izbori pre onih održanih u decembru 2000. godine nisu bili pošteni, ni po kom osnovu (uključujući, u krajnjoj liniji, i masovno lažiranje rezultata). Ako mene pitaš, ti "rezultati" ne vrede pišljiva boba.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:47 11.03.2017

Re: Baš očaj

Ako mene pitaš, ti "rezultati" ne vrede pišljiva boba.

Nadaj se, nadaj...
freehand freehand 13:51 11.03.2017

Re: Baš očaj

Не знам никога из свог ближег и даљег окружења, фамилија, пријатељи, познаници, ко је 5. октобра 2000. изашао на улице Београда зато што је био за Ђинђића, Коштуницу и осталу пратећу камарилу.

Da, zvučiš tako vrlo često, kao da nikog sličnog tome oko sebe nemaš.
Mnogo je ljudi tog petog oktobra bilo I za Đinđića, I za Koštunicu, i za razne druge.

A kao čovek lingvističar trebalo bi da znaš da u rečenici koji si napisao reč "kamarila" ni na koji način ne može da ima svoje mesto.
gedza.73 gedza.73 13:56 11.03.2017

Re: Baš očaj

Gedžo, ne možeš ti svaku ideju da utrpaš u svakog, pa osobito ne u Vuka Draškovića ideju uređenog, demokratskog, nekomunističkog društva, a ne plemenskog.

Brže bi dolazilo do rotacija. Čak i da je Vuk sam pobedio ne bi ga ostali pustili da dugo stoluje.
Bilo bi više prozivanja, češći izbori.
Ovako se deset godina izgubilo pokušavajući da se demontira jedan sistem u kome su Srbi bilo jednom nogom zaglavljeni u jugoslovensku, komunističku prošlost a drugom bi u kapitalističku i nacionalnu budućnost.
I sad hopacupaju u mestu. Korak napred, korak nazad.

Izgubilo se vreme, snaga, volja pokušavajući da se skine Milošević a ne da se stalnim promenama (slažem se da je potrebno vreme) menja sistem i vrednosti.

nepotizam bi bio gori nego kod sad SNSa.

Priznajem da sam se pomaqlo isključio, ne pratim baš sve ali možda pogrešno zaključujući ne vidim neku razilku između ovih danas i onih juče.
aureus aureus 14:05 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic


Ali, nije ti analiza tačna: problem srpskog društva jeste što ono nije imalo antikomunističku opoziciju niti disidente. Što reče sjajni Mića Popović: "Kakav je Tito bio diktator, takvi smo mi bili disidenti.


Nije ni u Hrvatskoj baš cvjetala antikomunistička opozicija i disidenti, bez obzira na rane sedamdesete.

Kad je uspostavljeno višestranačje kod njih su pobijedili nacionalisti (pretežno šovinističkog tipa skloni kojekakvim mitovima) među kojima su mnogi silnu mladost proveli u komunističkoj partiji - no svejedno - sad su se osim za Hrvatsku zalagali za tržišnu ekonomiju, kapitalizam i sl. U Hrvatskoj nije bilo nikakvog Miloševića da zamagljuje političke pozicije aktera, pa se sama politička scena organizovala nešto pravilnije.

Naravno, HDZ kao državotvorna stranka imao je pretežnu vlast tokom zadnjih 27 godina, ali kad si u dva navrata skidao njih - bar si znao ko će doći, neke tunjave socijaldemokrate.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:08 11.03.2017

Re: Baš očaj

Priznajem da sam se pomaqlo isključio, ne pratim baš sve ali, možda pogrešno, zaključujući ne vidim neku razilku između ovih danas i onih juče.

Podigli su, posred Knez Mihailove, na početku samom njenom, u pešačkoj zoni, na njenom raskrsšću sa Sremskom, neko čudovište montažni objekat-kafić.

Pitam ja moje drugare: Je li, kakva je ovo budalština? -- Pusti, to je neki tip što jebe neku Daninu sestru od tetke.

P.S.
Ooo, smanjilo ga? Svak čast... Bio je tu jedno desetak godina, to je onaj Pizza Corner. Nisam bš odavno prošao Kneza Mihaila ulicom
https://www.google.rs/maps/@44.8148127,20.4600508,3a,75y,256.62h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMa6kvZb8QzrN32gWiadhWQ!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4?hl=en
freehand freehand 14:14 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
Priznajem da sam se pomaqlo isključio, ne pratim baš sve ali, možda pogrešno, zaključujući ne vidim neku razilku između ovih danas i onih juče.

Podigli su, posred Knez Mihailove, na početku samom njenom, u pešačkoj zoni, na njenom raskrsšću sa Sremskom, neko čudovište montažni objekat-kafić.

Pitam ja moje drugare: Je li, kakva je ovo budalština? -- Pusti, to je neki tip što jebe neku Daninu sestru od tetke.

Na samom uglu Terazija i Sremske, pored hotela Evropa.
angie01 angie01 15:28 11.03.2017

Re: Baš očaj

U društvu nije postojala kritička svest o manama društvenog sistema iz kojeg je trebalo da izađemo. Pa se nikom iz njega nije ni izlazilo. Otuda i ovde možeš često čuti žal za tim društvom i nevericu njegove neodrživosti -- Anđa, Mariopan, Gorran i drugi...


Brajovicu, ovo kao kad krstic da zakljucak,...ja apsolutni NIKADA nisam rekla da sitem nije trebalo menjati, sta vise, svaki put, kada se o time tupilo, bih naglasavala da je u jednom trenutku bio prevazidjen i da je bio zreo za promenu, ja sam zamerala nacin koji je izabran da se ta promena izvrasi, kao i rezultat i prvi i drugi i treci,...do danas, te i dalje stojim iza toga, da je YU bila jedina ozbiljna i uredjena drzava u kojoj sam zivela....ovo sve ostalo je cista kaubojstina, sa jedinim ciljem vlasti- da se sama obogati cudnim nacinim, gde smo mi ostali statisti u toj predstavi.
nask nask 15:52 11.03.2017

Re: Baš očaj

gde smo mi ostali statisti u toj predstavi


Eh, da su građani Srbije samo statisti. Meni se čini da učestvuju vrlo aktivno u toj porno predstavi ali bez eksplicitne dozvole, a to se kvalifikuje kao silovanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:07 11.03.2017

Re: Baš očaj

do danas, te i dalje stojim iza toga, da je YU bila jedina ozbiljna i uredjena drzava u kojoj sam zivela...

:)))))))))))))
O ovom sam pričao...
angie01 angie01 16:30 11.03.2017

Re: Baš očaj

O ovom sam pričao...


pa nisi, ti si rekao da nabrojani blogeri- kao primeri mejnstrim razmisljanja-, gde si i mene pomenuo, nisu imali kriticku svest o manama drustvenog sistema iz koga je trebalo da se izadje i da se zbog toga iz istog nikome nije izlazilo, sto se jasno moglo videti po stavovima iznosenim u raspravama na blogu- a ja ti lepo rekoh kako to nije istina, jer sam ja upravo gorvorila nesto drugo od ove tvoje interpretacije.

sad, moguce je da je tebi bolje u tim novim kvazi sistemima, a bilo losije u onom periodu pre, stavrno ne znam,...moj izneseni stav cak nema mnogo veze ni sa mojim licnim okolnostima u svemu nabrojanom.
urbana_gerila urbana_gerila 18:06 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
:)))))))))))))


šta je smešno?
bilo bolje kod vas u nemaćku?





Predrag Brajovic
O ovom sam pričao...


kad si pričao?
meni pre deluješ kao neko ko se šlepao uz one koji su ućutkivali.
tyson tyson 18:25 11.03.2017

Re: Baš očaj

Predrag Brajovic
Ako mene pitaš, ti "rezultati" ne vrede pišljiva boba.

Nadaj se, nadaj...

Ne kažem da Milošević nije bio najpopularniji, ali ne samo da su rezultati masovno menjani - što je režim nastavio da radi sve do 2000. godine - nego nije bilo ni privida slobode štampe, a ugrožene su bile i slobode organizovanja, okupljanja, i sprovođenja izborne kampanje, naročito van Beograda. Zloupotreba državnih resursa od strane vladajuće stranke je bila suluda. Zloupotreba državnih institucija može da se poredi samo sa sadašnjom.

Tako da, te "rezultate" mačku o rep.


narcis narcis 20:01 11.03.2017

Re: Baš očaj

O ovom sam pričao...

predrage od 43 seknde
narcis narcis 11:28 11.03.2017

štali ona budala linkuje

kod nepomena, to više nije ni trol već izgubljenos u vremenu i prostoru, beslovesnos takorekuć
mlinarslavko mlinarslavko 11:45 11.03.2017

Kec k,o vrat zbog Vuka

Ja sam 1998. u elektrotehnickoj u Smederevu dobio kec na pismenom zbog Vuka Draskovica. Drugi razred, slobodna tema, procitao Noz Vukov, pre toga gledao neku emisiju gde je u Hrvatskoj bio neki problem bas na teritoriji gde zive Srbi.
Napisem, dete sam bio, kako se sad svi druzimo i mir je, ali i pre Druggog svetskog rat su se ljudi druzili i radili pa su se klali. Kako to nije bio film i kako se stvarno desavala, a moguce je da se desi i za deset, dvadeset godina isto. Kec kao vrata, jos je podigla svesku da pokaze.

1991. skoro kompletno odeljenje u JNA, polovina bila na ratistu.

Jesam zasluzio dvojku, katstrofa sam pisao lose, ali je kec bio zbog ideje, koju je prokomentarisala kao totalno pogresnu.

Zamisli sad da napises kako su u vreme Drugog svetskog rat ljudi spaljivani u logorima i da ce se to mozda ponovoti za 10-20 godina, pa i ja bi dao keca takvom uceniku. Jednostavno, izgleda neverovatno.

narcis narcis 13:20 11.03.2017

daklem

G.Cross G.Cross 16:00 11.03.2017

Ko peva zlo ne misli

Da li sloboda uopšte ume da peva?


To cemo znati jednog dana kad budemo slobodni.

Problem je sto su i suznji prestali da pevaju.
nask nask 17:16 11.03.2017

Da li sloboda uopšte ume da peva?

Na današnji je dan Sloba završio svoju opersku, po nekima operetsku, ariju u Hagu.

Bila subota, oblačna i mrzla.
tyson tyson 18:34 11.03.2017

Jao, da

Na današnji je dan Sloba završio svoju opersku, po nekima operetsku, ariju u Hagu.

Kako to misliš "na današnji dan"? Pa ugledni sprski mediji javljaju da je umro tek danas.

Danas je umro Slobodan Milošević - "Jao, da"

Uostalom, B92 je odavno trebalo zatvoriti.








Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:42 11.03.2017

Re: Jao, da

Uostalom, B92 je odavno trebalo zatvoriti.

Hm.
Prestrog si.
A šta misliš o eutanaziji?
nask nask 19:43 11.03.2017

Re: Jao, da

Pa ugledni sprski mediji javljaju da je umro tek danas.


Da, kakav nepismen propust. Sloba je živ, umro zasigurno nije .


Uostalom, B92 je odavno trebalo zatvoriti.


Je li tamo gde je Sloba poslednji cvrkut pustio?

Imali smo Slobodan Milošević i ja periode saradnje i periode sukoba. Međutim, u Hagu smo postali iskreni prijatelji. I danas, pored političke dimenzije odavanja počasti, profesor Bojić i ja odajemo počast prijatelju


Jbt, da smo ih na vreme, sve onako đuture, u Hag spremili, pa da postanu iskreni prijatelji.

Mada za ove današnje nije kasno da ih pošaljete, evo ja ću rado da ih dočekam.
nask nask 19:51 11.03.2017

Re: Jao, da

Prestrog si.
A šta misliš o eutanaziji?


Iz zatvora se većina jednog dana vrati na slobodu, da bi pevali o ...

Iz eutanazije bogme niko.
niccolo niccolo 21:04 11.03.2017

Re: Jao, da

nask
Prestrog si.
A šta misliš o eutanaziji?


Iz zatvora se većina jednog dana vrati na slobodu, da bi pevali o ...

Iz eutanazije bogme niko.

Logično, koga eutanaziraju ni do pesme mu nije.
nask nask 21:29 11.03.2017

Re: Jao, da

Onako kako sam ja shvatio Brajin komentar po njemu je zatvor gori od eutanazije.
tasadebeli tasadebeli 08:21 12.03.2017

Re: Jao, da

nask
Na današnji je dan Sloba završio svoju opersku, po nekima operetsku, ariju u Hagu.

Bila subota, oblačna i mrzla.




У затвору или не, тек надживео је Ђинђића.


Јбг.


Кисмет Србије.





mlinarslavko mlinarslavko 21:34 11.03.2017

Čanak ponovo peva

Izgleda da Vučić ništa ne prepušta slučaju i peva kroz Čankova usta pesmu o priznavanju nezavisnosti Kosova. Možda ispipava teren za eventualni neuspeh posle koga bi zapadu ponudio Kosovo, a zauzvrat dobio podršku. Inače, ako neko misli da je ovo nemoguće setite se kako je prekinuto bombardovanje kada je nestalo struje u celoj Srbiji, Milošević rekao da je dosta, a članstvo SPSa i JULa to prihvatilo kao da se završio normalan radni dan.
Nije sloboda, ali peva.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 11.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

zgleda da Vučić ništa ne prepušta slučaju i peva kroz Čankova usta pesmu o priznavanju nezavisnosti Kosova.

Nenad Čankoliz.
aureus aureus 21:48 11.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

mlinarslavko
Izgleda da Vučić ništa ne prepušta slučaju i peva kroz Čankova usta pesmu o priznavanju nezavisnosti Kosova.



A još su zanimljiviji komentari na raznim sajtovima. Odjednom se javlja masa realista i tvrdi da je konačno neko morao da narodu kaže tu bolnu istinu, a sam Čanak dobija silne pluseve za trezvenost. Spominje se, doduše, da je Čanak pomalo sumnjiv, ali i ostali su.

Dobiće Čanak 30%.
emsiemsi emsiemsi 21:49 11.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

Predrag Brajovic
zgleda da Vučić ništa ne prepušta slučaju i peva kroz Čankova usta pesmu o priznavanju nezavisnosti Kosova.

Nenad Čankoliz.

Ђубре !
freehand freehand 00:24 12.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

mlinarslavko
Izgleda da Vučić ništa ne prepušta slučaju i peva kroz Čankova usta pesmu o priznavanju nezavisnosti Kosova. Možda ispipava teren za eventualni neuspeh posle koga bi zapadu ponudio Kosovo, a zauzvrat dobio podršku. Inače, ako neko misli da je ovo nemoguće setite se kako je prekinuto bombardovanje kada je nestalo struje u celoj Srbiji, Milošević rekao da je dosta, a članstvo SPSa i JULa to prihvatilo kao da se završio normalan radni dan.
Nije sloboda, ali peva.


I Čanak to odavno na pola usta govori, i Vučić je tu priču o trgovini već odigrao, samo se ispostavilo d ato ne ide baš lako. Niti će.
Što se prekida bombardovanja tiče - dovoljno je vremena prošlo, mnogo je podataka obelodanjeno. Pogledaj malo ko je sve sa kim pregovarao o tome. Pa poslednjih 15 dana natezali su se oko detalja i formulacija. Nije se Ahtisari okjitio tek tako Nobelom.
freehand freehand 00:24 12.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

...
nask nask 00:49 12.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

Šta je tvoja lična prognoza ili nada za celu ovu papazjaniju, ako te ne mrzi.
freehand freehand 00:55 12.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

nask
Šta je tvoja lična prognoza ili nada za celu ovu papazjaniju, ako te ne mrzi.

Mene pitaš?
nask nask 01:21 12.03.2017

Re: Čanak ponovo peva

Da, Free tebe. Ako te ne mrzi da onako sažeto daš neko svoje predviđanje.

Samo kratko, je li će biti caramba ili ne.
aureus aureus 01:32 12.03.2017

I Beli će da propjeva

Evo ga!

Toliko trke i frke, ali izgleda da smo dobili još jednog kandidata.

Sirotinja predvođena Belim Preletačevićem je uspjela skupiti 10 000 potpisa.

"Skupljeno! Hvala svim dobrim ljudima. Samo jako!"
(Beli, tviter)


Biće ovo baš zanimljivi izbori.

P.S. Prije nekoliko sati i Radule proglašen za kandidata.
emsiemsi emsiemsi 07:45 12.03.2017

Re: I Beli će da propjeva

aureus
Evo ga!

Toliko trke i frke, ali izgleda da smo dobili još jednog kandidata.

Sirotinja predvođena Belim Preletačevićem je uspjela skupiti 10 000 potpisa.

"Skupljeno! Hvala svim dobrim ljudima. Samo jako!"
(Beli, tviter)


Biće ovo baš zanimljivi izbori.

P.S. Prije nekoliko sati i Radule proglašen za kandidata.

Само јако !
Право у кртину и без сикирације !
tyson tyson 10:13 12.03.2017

Re: I Beli će da propjeva

aureus
Evo ga!

Toliko trke i frke, ali izgleda da smo dobili još jednog kandidata.

Sirotinja predvođena Belim Preletačevićem je uspjela skupiti 10 000 potpisa.

"Skupljeno! Hvala svim dobrim ljudima. Samo jako!"
(Beli, tviter)


Biće ovo baš zanimljivi izbori.

P.S. Prije nekoliko sati i Radule proglašen za kandidata.

I Boško Obradović.


alselone alselone 01:34 12.03.2017

Narcos

Ko mi je ono, bese preporucio pre par nedelja da gledam Narcos? Gde cuo i gde ne cuo - bog te blagoslovio.

Odlicna je serija.
sugarbaby sugarbaby 09:39 12.03.2017

saće

floki s putopisnom reportažom,
ništa ko dobar trol.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 12.03.2017

Re: Narcos

alselone
Ko mi je ono, bese preporucio pre par nedelja da gledam Narcos? Gde cuo i gde ne cuo - bog te blagoslovio.

Odlicna je serija.


The Wire isto tako, bog blagosovio Vrapca.
Черевићан Черевићан 19:24 13.03.2017

quot homines, tot sententiae

Da li sloboda uopšte ume da peva?



уме,уме, Слобода
да пева
(к'о што уме некад
да запеева)
tasadebeli tasadebeli 21:23 13.03.2017

Re: quot homines, tot sententiae

Черевићан
Da li sloboda uopšte ume da peva?



уме,уме, Слобода
да пева
(к'о што уме некад
да запеева)




И нариче?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana