Budućnost| Društvo| Politika

Mi i Oni

freehand RSS / 05.03.2017. u 00:47

... ili: Nismo isti!


Danima pokušavam da napišem tekst o političkoj situaciji i predsedničkim izborima u Srbiji. I ne uspevam. Razlog tome svakako nije inspiracija svakodnevnim zbivanjima i važnošću teme. O ne. Ni nedostatak stava ni materijal za njegovu argumentaciju. Naprotiv. Razlog leži u kristalno jasnoj situaciji, očiglednostima koje mute vid i potpuno ogoljenim pozicijama i političkim životopisima aktera.
Sve bi se u tom tekstu vrtelo oko one koliko idiotske i česte toliko i pogibeljne teze koja svakodnevno zagađuje sve rasprave i javni prostor - Svi su isti!

5e2c927990bc4bca9fc525aa602391eb.png
Ja, na primer, nikako nisam isti. Negde sam gori, negde bolji. Gluplji i pametniji. Deca mi nisu ista. U familiji imamo i bele vrane i crne ovce, intelektualce, kocoše, pijane tetke i lude ujake koji pišaju ne otvarajući šlic. Kumovi su mi isti kao Eskim i Bušman. Imam prijatelje i drugare rasejane na suprotnim polovima po svim afinitetima. Ima lenjih, ima dobrih sinova poput Baneta i onih poput Haklberi Fina. Ima politički neopredeljenih, onih koji su promenili više stranaka nego devojaka, ima nacionalista i esperantista. I sve je to ok. A imamo i debila koji se umudre, značajno klimaju glavom i kad je rasprava za stolom najžešća samo procedi kroz zube: "Ma svi su isti." Debil,. rekoh.
No da se ja ne bih žestio i bavio opisivanjem i objašnjavanjem pomogao mi je niko drugi do - Aleksandar Vučić.

Na sednici Glavnog odbora (Otadžbinske uprave) svoje organizacije koju lažno predstavljaju kao stranku, objavljujući svoju kandidaturu, opisujući bagru sastavljenu od zla oca i još gore majke, s koca i konopca i dna kace kao divjunake patriotizma i demokratije - rekao je - "Ponosan sam jer ste u prethodnom periodu pokazali razliku između Nas i Njih".

Vučićev govor (LINK)


I tako smo, ako mene pitate, na početku kampanje mogli da proglasimo i njen kraj.

Šta god drugi kandidati činili i govorili teško da mogu da zasene ovaj programski i identitetski govor, u kome je sublimirano sve ono što Vučić i njegova koalicija rade od 2012. Beskrajna bujica najneverovatnijih laži, samohvalisanja, mržnje i nipodaštavanja svih drugačije mislećih; fantastično izvrtanje stvarnosti kao rukavice, sa zastrašujućim asocijacima na orvelijanski novogovor i posuvraćenu dirigovanu realnost iz njegove "1984." trebalo bi da budu dovoljan motiv i argument za sve koji nisu Oni - a i za one među njima koji imaju makar trun inteligencije i mrvu morala - da je na ovim izborima u prvom krugu prihvatljivo sve što je neVučić i neŠešelj. 

Nikad više tajkuni! 

aa35753e145743229333664958dead27.png 

Ko se smeje sa NATO agresorima?

jmKktkpTURBXy8yNDNkOGVkN2FmYmQ5NjI4ZTdiZDFmZjhkMmYwY2QwNi5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAAJer

stoltenberg%20i%20vuchic%20tanja%20valich_400x0.jpg

hqdefault.jpg

I nikad više snage prošlosti:

417362315_2a66513a70.jpg

 SNS vlast u Srbiji nije politička opcija, nije ideološka grupa, nije čak ni asocijacija istomišljenika. U pitanju je politička i ekonomska, kutlurna, prosvetna i istorijska pošast koja se hrani sadašnjošču i budućnošću ovog društva. 

Za drugi krug kašće se samo. 

 



Komentari (550)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 22:29 05.03.2017

spreman scenario,

anonymous anonymous 22:32 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

freehand
Ти мислиш да је само потребно променити Вучића и да ће се све то што си ти навео само од себе разрешити.

Nebre. Ja se dvoumim da li si nepismen ili bezobrazan.
Jer da si pismen nekako bi već nabo da ja mislim razne stvari ali nikako to što si napisao. A ako jesi ali namerno poturaš ove gluposti onda ti moram reći da si još i beskrajno dosadan, te da možeš da obrazlažeš taj svoj marš kroz institucije ali bez izbora ali nekom drugom. ne moram ni ja baš svašta da trpim.


И то си у праву.

И ја сам схватио да сам ти и превише времена посветио.
G.Cross G.Cross 22:35 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

vcucko
G.Cross
vcucko
G.Cross


Mislim, nije loša ideja, ali brojke su ti ono... nerealistično i (ne)naučno fantastične



Pa kazi cifru pa da pregovaramo :)

Ideja je da se glasovi ne rasipaju nego se glasa za svakog od njih kao pojedincu, ne protiv ostalih.

Na primer , je li Emir aka Nemanja Kusturica dobar da bude clan Veca staraca ili nije.

Ili na primer da li je Dule Savic dobar da bude clan Veca staraca ili nije.

Skupa vezba prvi put, njih inicijalnih 100, ali posle toga samo kad neko od njih umre. Penauts.

Onako na prvu... reci kako bi, na pravdi Boga, izbegao Cecu Nazionale u tom pretpostavljenom Senatu.
Ili njega (prvi mi pada na pamet, da se ne uvredi):

Btw. ispravi molim te prethodni citat, ispada da repliciram sam sebi


OK to su dva u vecu staraca ( nisam siguran da bi Ceca to prihvatila mada tamo pripada ). A ko su onih drugih 98 ?
I ako su jos najmanje 50 istih takvih, onda sam u pravu sto sam otisao iz Srbije pre 30 godina :)

Na ozbiljnu stranu sve dobre demokratije imaju po dva doma u Skupstini koji su izabrani na razlicite nacine i kontrolisu jedan drugog.

Btw. ispravi molim te prethodni citat, ispada da repliciram sam sebi



Ispravio ( valjda)
aureus aureus 22:39 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

EDIT: Za Narcisa

Za početak, nisam tebi podmetao DJB.
Freehand ih je spomenuo u svom nabrajanju, a onda sam se ja nadovezao s pričom da ima prostora i za nove stranke, pa sam usput prokomentarisao stranke "ekspertskog" tipa (G17, DJB).

Što se tiče DS-a, jasno je da su omanuli.

Nemoj smetnuti s uma da im je ubijen predsjednik, a još je 9 mjeseci nakon atentata na čelo vlade Srbije došao manastirski miran, a u suštini osvetnički raspoložen Koštunica čija vlada je sabotirala sudski proces, usljed čega politička pozadina atentata nikad nije sudski razriješena, a malo je falilo da ni pucači ne budu osuđeni.

DS je tad shvatila da je suprotna strana spremna na prljavu borbu, pa se toj strani nikad nije suprotstavila kako treba. Boris Tadić se maksimalno prilagođavao prvo Koštunici, a onda i radikalima. Čak i kad je svoju stranku ustoličio kao vladajuću 2008. on nikad nije našao hrabrosti da povuče ijedan smion potez jer se bojao SRS-a.

Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.
Opravdanje nije svakako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.


Jedno od mnogo mugućih.
Ima ih i ne baš tako naivnih.
aureus aureus 22:51 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

hoochie coochie man
Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.


Jedno od mnogo mugućih.
Ima ih i ne baš tako naivnih.


Ima, ali neću da upadam u paranoju.
freehand freehand 22:54 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.
Opravdanje nije svakako.

A šta se desi kad se u obzir uzme da je 2008. bila već formirana većina koju su činili DSS, SRS i SpS, a Toma Nikolić već bio predsednik skupštine? I kad se uzme u obzir da je formirana vlada bila koalicija sa G17, SPS i njenim satelitima, a da su svi koalicioni parneri imali prevelik ucenjivački potencijal? I kad se u obzir uzme SEKA? I kad se u obzir uzmu veliki međunarodni pritisci da se prizna Kosovo? kako onda izgleda ta jednačina?
aureus aureus 22:59 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

freehand
Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.
Opravdanje nije svakako.

A šta se desi kad se u obzir uzme da je 2008. bila već formirana većina koju su činili DSS, SRS i SpS, a Toma Nikolić već bio predsednik skupštine? I kad se uzme u obzir da je formirana vlada bila koalicija sa G17, SPS i njenim satelitima, a da su svi koalicioni parneri imali prevelik ucenjivački potencijal? I kad se u obzir uzme SEKA? I kad se u obzir uzmu veliki međunarodni pritisci da se prizna Kosovo? kako onda izgleda ta jednačina?


Desi se to da se ja slažem s tim da je trebalo da bude formirana vlada sa SPS-om, ali nije moralo da se proglašava "nacionalno pomirenje" niti da nas Boris Tadić tokom mandata ubjeđuje da su se Nikolić i Vučić promijenili.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:01 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Toma Nikolić već bio predsednik skupštine?


Toma Nikolić je bio (na dan-dva) predsednik skupštine 2007. posle vanrednih parlamentarnih izbora.
2008. o tome nije bilo ni reči, Miki Rakić je tada već ozbiljno pustio pipke.
freehand freehand 23:18 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Toma Nikolić je bio (na dan-dva) predsednik skupštine 2007. posle vanrednih parlamentarnih izbora.

U pravu si, moja greška.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Desi se to da se ja slažem s tim da je trebalo da bude formirana vlada sa SPS-om


Iz tadašnje perspektive i meni se to činilo kao najmanje zlo, ali sad, naknadno, ne vidim da je to bio spas od bilo čega, tj. ne verujem da bi se nešto drastično drugačije dešavalo i da je neka druga kombinacija napravila vladu.
Nije nas ta koalicija spaslila SEKE, nije otklonila pritiske zbog Kosova, nije uspostavila nezavisno sudstvo, nije ukinula partikratiju,...pa stvarno ne vidim šta je to ona uradila, ili šta nije uradila što drugi bi ne bi, odnosno bi.
Od čega je to ona spasila SRBIJU?

Stvarno su mnogo slični.
aureus aureus 23:31 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

hoochie coochie man
Desi se to da se ja slažem s tim da je trebalo da bude formirana vlada sa SPS-om


Iz tadašnje perspektive i meni se to činilo kao najmanje zlo, ali sad, naknadno, ne vidim da je to bio spas od bilo čega, tj. ne verujem da bi se nešto drastično drugačije dešavalo i da je neka druga kombinacija napravila vladu.
Nije nas ta koalicija spaslila SEKE, nije otklonila pritiske zbog Kosova, nije uspostavila nezavisno sudstvo, nije ukinula partikratiju,...pa stvarno ne vidim šta je to ona uradila, ili šta nije uradila što drugi bi ne bi, odnosno bi.
Od čega je to ona spasila SRBIJU?

Stvarno su mnogo slični.


Sve što si nabrojao je tačno. Ali nije to bila nikakva ISTORIJSKA NEMINOVNOST, već rezultat stotina sitnih odluka tokom tih 4 godine.

vcucko vcucko 23:33 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

G.Cross

Na primer , je li Emir aka Nemanja Kusturica dobar da bude clan Veca staraca ili nije.
...

OK to su dva u vecu staraca ( nisam siguran da bi Ceca to prihvatila mada tamo pripada ). A ko su onih drugih 98 ?
I ako su jos najmanje 50 istih takvih, onda sam u pravu sto sam otisao iz Srbije pre 30 godina :)

Ama kažem da je dobra ideja, samo su brojke nerealne. I metodologiju bi valjalo razraditi.
Recimo, naveo si Kusturicu. On je čovek osvojio dve Zlatne palme i jednog Lava, svetski je brend. Svaka normalna nacija i država bi se otimale o njega, šta ima Pera ložač da glasa o njemu. Znači, da se formira komisija na nivou, šta znam, Akademije, i da odredi one neupitne, pa koliko da ih je (to bi bio nekakav prvi ispit zrelosti).
Zatim da se odrede kvote po oblastima, za ostale. Da se ne bi desilo da sve popune glumci i poneki muzičar i sportista (što cenim da bi bilo). Pa onda glasanje, ali bez obaveze da ih bude baš sto. Nego ko dobije pola miliona, može. ukupno pedeset njih, pedeset. Ali sa punim legitimitetom.
Ovako, evo nekih imena, preko Cece i zlosrećnog Marića, za koje verujem da bi se sigurno kandidovali i sigurno prošli: Brena, Čola, Mrka i Bekuta (se kladimo?), Mitrović, DJ Vućićević, Ivan Bosiljčić... nastavi sam.
narcis narcis 23:43 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Nije opravdanje, ali jeste objašnjenje.
Opravdanje nije svakako.

stvar je u tome da su oni krenuli putem vlast po svaku cenu, makar se posrali na sve principe koji su ih doveli na vlast.
da su ostali na liniji svojih principa izgubili vlast mogli bi da očekuju da ih glasači podrže kasnije, to jest da se vrate kad vide da su ih ovi novi izradili.
da su to uradili ja bih idalje bio njihov glasač, bez obzira na to dal imaju ili nemaju šanse da pobede, znao bih da glasam za ljude od inegriteta,kako se to sag popularno kazuje, ovako.. šta da glasam za čoveka koji ne zna da je nemoralno da dok je ministar trguje građevinama i uopšte radi bilo koji bizmis, to je znači čovek koji nema ni trunke morala u sebi. to ne može da bude moj izbor.
opravdavati s time da će drugi da dođu na vlast ako ovi ne puste da im lopovi i kradovi i pošušnjari uđu u stranku je odraz gluposti ili jasan znak da su i sami pokvareni kradovi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:45 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

ukupno pedeset njih, pedeset.


slažem se pedeset, ali da to budu ovi iz "apela 100" i da oni sami biraju među sobom, šta tu ima raja (da ne upotrebim onu ozloglašenu reč "narod" ) da se pita. to je ionako krezubo i glupavo.
mislim, ipak su oni elita (ovi iz "apela 100" ) , a elita treba da odlučuje.
narcis narcis 23:47 05.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Ovako, evo nekih imena, preko Cece i zlosrećnog Marića, za koje verujem da bi se sigurno kandidovali i sigurno prošli: Brena, Čola, Mrka i Bekuta (se kladimo?), Mitrović, DJ Vućićević, Ivan Bosiljčić... nastavi sam.

stvar je u tome da ne postoji kvalitetan politički sistem koji mi ne možemo da kompromitujemo.
zato je ovaj predlog bezpredmetan.
evo ti primer
udruženje advokata nije dozvolilo bivšem tužiocu za ratne zločine da postane njihov član jer je podizao optužbe protiv srba?!?!
el potreban komentar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 06.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

da ne upotrebim onu ozloglašenu reč "narod"

:)
A šta ćemo sa skupštinom, poslanicima, sve je to narodno?
Da mi to prekrstimo u građansko jer ovako zvuči baš hitlerovski.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:19 06.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

hoochie coochie man
da ne upotrebim onu ozloglašenu reč "narod"

:)
A šta ćemo sa skupštinom, poslanicima, sve je to narodno?
Da mi to prekrstimo u građansko jer ovako zvuči baš hitlerovski.


čuti, Hrvati su tu u još goroj poziciji, oni skupštinu zovu sabor.
zamisli kakve bi se sve ale ovde digle da protestuju protiv "sabornosti".

inače, ako te ne mrzi pogledaj ovo, Džonatan Paj ponovo briljira:

tyson tyson 19:41 06.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

Главни проблем у Србији је што се владари не плаше народа.

Mislim da se plaše. Pogledaj važeći Zakon o oružju.


anonymous anonymous 21:42 07.03.2017

Re: Prema svecu i tropar

narcis
Ovako, evo nekih imena, preko Cece i zlosrećnog Marića, za koje verujem da bi se sigurno kandidovali i sigurno prošli: Brena, Čola, Mrka i Bekuta (se kladimo?), Mitrović, DJ Vućićević, Ivan Bosiljčić... nastavi sam.

stvar je u tome da ne postoji kvalitetan politički sistem koji mi ne možemo da kompromitujemo.
zato je ovaj predlog bezpredmetan.
evo ti primer
udruženje advokata nije dozvolilo bivšem tužiocu za ratne zločine da postane njihov član jer je podizao optužbe protiv srba?!?!
el potreban komentar.

Jeste.
Jer nije baš sve tako uprošćeno kako ti to predstavljaš.

freehand freehand 23:26 05.03.2017

Ilustracija

Malo svežeg blata:

G.Cross G.Cross 10:21 06.03.2017

Re: Ilustracija

freehand
Malo svežeg blata:




Pa ovo je gore od Spomenke Jovic jebote .
freehand freehand 10:33 06.03.2017

Re: Ilustracija

G.Cross
freehand
Malo svežeg blata:




Pa ovo je gore od Spomenke Jovic jebote .

Samo mnogo primitivnije. Adekvatno.
predatortz predatortz 10:37 06.03.2017

Re: Ilustracija

G.Cross
freehand
Malo svežeg blata:




Pa ovo je gore od Spomenke Jovic jebote .


Imaju i oni iskusnu čiviju!
Tatjana Vojtehovski je na njihovoj strani.

Šta sad JUL? Ko je rekao JUL?!
aureus aureus 16:13 06.03.2017

Duda Govornik

Kad već spomenuste Dušana Ivkovića, govor koji je održao na predizbornom skupu Saše Jankovića je primjer odlično koncipiranog i odlično izvedenog govora.

Ispravna dužina, dobra struktura i jasne poruke.
Duda odlično vlada pauzama i povišenim tonom.
Motivacioni govor s vrlo malo propagande i bez viška rečenica.

Moja omiljena je: "Mi nemamo vremena da čekamo da se ova vlast raspadne."



EDIT: Hvala, Angie
angie01 angie01 17:47 06.03.2017

Re: Duda Govornik



aureus, kopiras adresu za odredjeni klip, obrises s iz http i onda pestujes u otvoreni prozor koji se pojavi kada klines ikonicu u meniu za kometr sa znakom youtube, pa pritisnes ok.

ako pak hoces da postavis kao lik- opet kopiras adresu, ne brises s, pestujes u prozor ispod ikonice za link i onda upises sta ti odgovara u prostor izmedju velikih zagrada na kraju -ovde, gde je zvezdica ]*[
bocvena bocvena 18:44 06.03.2017

ne mogu da čitam sve komentare:)

o nisu isti. a nisu im isti ni glasači.

ako im je sličnost u partokratiji i punjenju svojih džepova, razlika je u obrazovanju i kulturi političkog govora i delanja, fer izborima, mirnoj predaji vlasti, u slobodi medija, u kulturnoj klimi uopšte. meni to nije malo.

predatortz predatortz 19:01 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
o nisu isti. a nisu im isti ni glasači.

ako im je sličnost u partokratiji i punjenju svojih džepova, razlika je u obrazovanju i kulturi političkog govora i delanja, fer izborima, mirnoj predaji vlasti, u slobodi medija, u kulturnoj klimi uopšte. meni to nije malo.



Misliš, lakše je kad dip. mašinac ukrade pašnjak na Vračaru?
Meni je to tužnije nego kad isto uradi roštiljdžija.
Lepše je kad o tvojoj sudbini glasa glumica iz fensi letovališta?
Ili, kad Tatjana Vojtehovski najavljuje beskompromisnu borbu za ljuCka prava?
Jbga, stvar ukusa.
emsiemsi emsiemsi 19:13 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

predatortz
bocvena
o nisu isti. a nisu im isti ni glasači.

ako im je sličnost u partokratiji i punjenju svojih džepova, razlika je u obrazovanju i kulturi političkog govora i delanja, fer izborima, mirnoj predaji vlasti, u slobodi medija, u kulturnoj klimi uopšte. meni to nije malo.



Misliš, lakše je kad dip. mašinac ukrade pašnjak na Vračaru?
Meni je to tužnije nego kad isto uradi roštiljdžija.
Lepše je kad o tvojoj sudbini glasa glumica iz fensi letovališta?
Ili, kad Tatjana Vojtehovski najavljuje beskompromisnu borbu za ljuCka prava?
Jbga, stvar ukusa.

Аааа, јбт, ала си ти незахвалан !
А та глумица се жртвовала, па се најпре 700 км батргала таксијем до авиона, па онда авионом, па од сурчинског аеродрома до Скупштине да одгласа (да, да ... за твоје добро), па назад на авион, па опет 700 км таксијем ... и то све у једном дану, а ти тако.
Страшно од тебе !
bocvena bocvena 19:13 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

brate, ds i sateliti su izmislili demokratiju i slobodu govora za miloševića i vučića. ko to pokušava da sasvim potre ovim forama - isti su i evo trulih jabuka, a kao je vajni protivnik i miloševića i vučića, taj je prosto - smarač i trovač javnog prostora.



emsiemsi emsiemsi 19:16 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
brate, ds i sateliti su izmislili demokratiju i slobodu govora za miloševića i vučića. ko to pokušava da sasvim potre ovim forama - isti su i evo trulih jabuka, a kao je vajni protivnik i miloševića i vučića, taj je prosto - smarač i trovač javnog prostora.




Имена на сунце !
Доста је скривања !
bocvena bocvena 19:17 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

evo ti i predator ste smarači.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

Al vas je Dinkić naložio na taj Bodrum, još ga pamtite.
A ustvari je to bio poprilično bezazlen pokušaj zobilaženja forme.
emsiemsi emsiemsi 19:23 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
evo ti i predator ste smarači.

За Предатортза се не слажем !
predatortz predatortz 19:23 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
brate, ds i sateliti su izmislili demokratiju i slobodu govora za miloševića i vučića. ko to pokušava da sasvim potre ovim forama - isti su i evo trulih jabuka, a kao je vajni protivnik i miloševića i vučića, taj je prosto - smarač i trovač javnog prostora.





Pa vidiš, sa tim Vučićem ste najdalje otišli na putu ka EU, što vam je proklamovani cilj. Mogerinijeva mu želi uspeh na izborima i raduje se nastavku saradnje. Ti u Srbiji imaš daleko veće slobode nego neki tvoj sunarodnik u jednoj članici EU. Meni ni jedna sloboda nije uskraćena, lajem kako zinem. Niko me ne bije, niko mi ne preti, boli ih uvo za moj pogan jezik. Ovi prošli su nas pomeli iz par firmi u kojim smo godinama radili jer nismo bili njihovi. To što nismo ni ovih drugih nije bilo od bilo kakvog značaja za njih. Vidiš, to Sloba nije radio. Sa njegovim direktorima sam se raspravljao u kafani, bacajući drvlje i kamenje na Slobu. U poslu smo ostajali.
predatortz predatortz 19:28 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
evo ti i predator ste smarači.


Tako to ide, danas smarač, sutra on je bio protiv nas...
Preživeo je predator mnogo takvih boraca za pravo na slobodno mišljenje.
bocvena bocvena 19:31 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

ma samo napred u posao.
nemoj samo da mi se praviš neki opozicionar, molim te.

emsiemsi emsiemsi 19:35 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
ma samo napred u posao.
nemoj samo da mi se praviš neki opozicionar, molim te.


А што да се не прави !?
Када се ти правиш, што се не би правио и он ?!
bocvena bocvena 19:37 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

je l ćete vas dvojica da se smuvate na kraju?

predatortz predatortz 19:39 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
ma samo napred u posao.
nemoj samo da mi se praviš neki opozicionar, molim te.



Zvuči kao da imaš neka pouzdana saznanja o mojim aktivnostima. Molim te da ih izneseš. Ovako je na nivou podmetanja. Izvoli! Sad je to već stvar obraza. Dakle, čiji sam? I čime to potvrđuješ?
predatortz predatortz 19:43 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

emsiemsi
bocvena
ma samo napred u posao.
nemoj samo da mi se praviš neki opozicionar, molim te.


А што да се не прави !?
Када се ти правиш, што се не би правио и он ?!


Meni liči da nam se sprema neki novi crveni teror. Pazi im spiku! Vojtehovske škola, ko u onoj emisiji na Pinku. Znači, ništa dijalog, zalud lepe knjige na policama... Smaraš jer nisi naš, a ako nisi naš nemoj ti meni tu nešto da glumataš!
bocvena bocvena 19:50 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

nemam pojma čiji si i ne znam ništa o tvojim poslovima. samo čitam šta pišeš. ovde i na fejsu.

za vreme slobe si im jebao kevu u kafani, ali ste super radili zajedno. onda dođu demokrate i izbace te iz utakmice. pod vučićem nisi i dalje blizu finansijskih tokova moći, ali ne osećaš nikakav gubitak slobode i institucije sasvim pristojno funkcionišu.

dakle, ti si svoj.

i to je ok. ali nisi opozicionar.

EDIT:
Smaraš jer nisi naš, a ako nisi naš nemoj ti meni tu nešto da glumataš!


au, crveni teror. pošto sam ja na levici? nisam drugosrbijanka? zli liberal?



predatortz predatortz 19:56 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
nemam pojma čiji si i ne znam ništa o tvojim poslovima. samo čitam šta pišeš. ovde i na fejsu.

za vreme slobe si im jebao kevu u kafani, ali ste super radili zajedno. onda dođu demokrate i izbace te iz utakmice. pod vučićem nisi i dalje blizu finansijskih tokova moći, ali ne osećaš nikakav gubitak slobode i institucije sasvim pristojno funkcionišu.

dakle, ti si svoj.

i to je ok. ali nisi opozicionar.




Ja sam mislio da ti izdaješ knjige u biblioteci, a ono ti deliš tapije na pripadnost opoziciji.

Jesam, opozicionar sam! Opozicija sam svim bitangama. I Vučićevim, i ovim drugim. I sve dok se ne pojavi osoba ili pokret koji vredi, neću glasati za osobu A samo zbog toga da skinem osobu B.
niccolo niccolo 20:19 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

Jesam, opozicionar sam!

Originalna si La Pasionaria
bocvena bocvena 20:23 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

smiri zivce. iskoristi tu srcanost da podrzis kandidata za koga verujes da ce tu promenu da sprovede iz reci u delo. daj sam ideju sta je to bolje. ukljuci se u lokalnu zajednicu, skolu svoje dece, dosta je bilo ovog pljuckanja izdaleka.

kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.
to ti kazem ja, gradjanka srbije, glasac, a ne bibliotekarka.

emsiemsi emsiemsi 20:38 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
smiri zivce. iskoristi tu srcanost da podrzis kandidata za koga verujes da ce tu promenu da sprovede iz reci u delo. daj sam ideju sta je to bolje. ukljuci se u lokalnu zajednicu, skolu svoje dece, dosta je bilo ovog pljuckanja izdaleka.

kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.
to ti kazem ja, gradjanka srbije, glasac, a ne bibliotekarka.


Шта се стидиш што си библиотекарка ?!
Најбоља пријатељица моје жене је професор српског - и библиотекарка !
Два пута месечно имају позоришно вече --- ја тада уживам, одвезем их до позоришта, а потом сам два сата цар - шетам и блејим, а, успут, размишљам о којечему. Милина.
Ја сам некада доста читао и редовно ишао у библиотеку.
Сада сам веома укључен у локалну заједницу, као и у школу моје деце - и превише.
Шта сад кажеш --- ааааа !? Изненађена ?
Успут --- ја не мувам Предатортза, него тебе. Али, јбг, док ти укапираш, прође воз.
milisav68 milisav68 20:55 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.

Ajmo malo da ne relativizujemo DS.

Dobili su šansu, prokackali je - ćao nema više.
predatortz predatortz 21:04 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
smiri zivce. iskoristi tu srcanost da podrzis kandidata za koga verujes da ce tu promenu da sprovede iz reci u delo. daj sam ideju sta je to bolje. ukljuci se u lokalnu zajednicu, skolu svoje dece, dosta je bilo ovog pljuckanja izdaleka.

kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.
to ti kazem ja, gradjanka srbije, glasac, a ne bibliotekarka.




Jbga, opet imperativ.
Ne vredi...
bocvena bocvena 21:10 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

emsi, samo nastavi....mislim taj aktivizam, ne muvanje. to je smor:)

ovde, inace, kad hoce da mi kazu da sam glupa ili pricam gluposti, krenu sa tim bibliotekarka. ko nusic onoj tetki - ti si jedna hipotenuza!


milisave, tako je. sad nadji neku drugu opciju ili osnuj svoju stranku, pa da te cerecimo na blogu:)
narcis narcis 21:28 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

emsiemsi
bocvena
smiri zivce. iskoristi tu srcanost da podrzis kandidata za koga verujes da ce tu promenu da sprovede iz reci u delo. daj sam ideju sta je to bolje. ukljuci se u lokalnu zajednicu, skolu svoje dece, dosta je bilo ovog pljuckanja izdaleka.

kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.
to ti kazem ja, gradjanka srbije, glasac, a ne bibliotekarka.


Шта се стидиш што си библиотекарка ?!
Најбоља пријатељица моје жене је професор српског - и библиотекарка !
Два пута месечно имају позоришно вече --- ја тада уживам, одвезем их до позоришта, а потом сам два сата цар - шетам и блејим, а, успут, размишљам о којечему. Милина.
Ја сам некада доста читао и редовно ишао у библиотеку.
Сада сам веома укључен у локалну заједницу, као и у школу моје деце - и превише.
Шта сад кажеш --- ааааа !? Изненађена ?
Успут --- ја не мувам Предатортза, него тебе. Али, јбг, док ти укапираш, прође воз.

jebote, koj si ti balvan
milisav68 milisav68 22:30 06.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
milisave, tako je. sad nadji neku drugu opciju ili osnuj svoju stranku, pa da te cerecimo na blogu:)

Našao sam je, nego nisi pratila :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:01 07.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

milisav68
bocvena
kad kazem TI, mislim na veliki deo opozicionog glasackog tela. ovom relativizacija milosevica i vucica zarad pljuvanja ds-a je jos jedan glas u vucicevu korpu.

Ajmo malo da ne relativizujemo DS.

Dobili su šansu, prokackali je - ćao nema više.

:))))))))))
Pa onda je SNS svoju šansu ne prokockao, nego strovalio u bezdan 90-ih. Sasvim je lako zamisliti jedan novi DS. Ne sa Šutanovcem na čelu, naravno.
emsiemsi emsiemsi 07:24 07.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

bocvena
emsi, samo nastavi....mislim taj aktivizam, ne muvanje. to je smor:)

ovde, inace, kad hoce da mi kazu da sam glupa ili pricam gluposti, krenu sa tim bibliotekarka. ko nusic onoj tetki - ti si jedna hipotenuza!


milisave, tako je. sad nadji neku drugu opciju ili osnuj svoju stranku, pa da te cerecimo na blogu:)

Ко ти је рекао да си глупа - због тога што си библиотекарка !?
Никове на сунце !
bocvena bocvena 16:21 07.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

potpuno nebitno za temu.

Jbga, opet imperativ.
Ne vredi...


šta glumiš uvređenu strinu? redovno imam taj problem sa dss ekipom. dok im ideš niz dlaku, fini su i kulturni. kad im kažeš da su se zaneli i da je više štete nego koristi u njihovom političkom govoru, glume žrtve: ili ih nisi dobro razumeo ili si protiv slobode mišljenja i govora.

vučićeva spoljna politika je antisrpska (mada nas dvoje najverovatnije pod ovim ne podrazumevamo isto:), a unutrašnja otvoreno diktatorska i nekulturna. glasam 29 godina protiv njih đuture i meni je najbolje vreme bilo ono pod demokratskim opcijama. sa svim njihovim manama. i slabo sam koju suzu pustila kad im se gramzivost obila o glavu.

mi drugi narod nemamo, nemamo ni druge političare, ja ću nekog sigurno da zaokružim, a u drugom krugu (prozor mora pasti bar u drugi krug:) da ispoštujem volju većine protiv vučića...i da nastavim sa svojim životom najbolje što mogu i najproduktivnije što mogu za srbiju. ojha:)))


milisav68 milisav68 18:25 07.03.2017

Re: ne mogu da čitam sve komentare:)

Predrag Brajovic

:))))))))))
Pa onda je SNS svoju šansu ne prokockao, nego strovalio u bezdan 90-ih. Sasvim je lako zamisliti jedan novi DS. Ne sa Šutanovcem na čelu, naravno.



Samo ti zamišljaj, još ako mu se pridruži Kena, ostaćete i vi bez pešačkih prelaza (kao mi).

I bez vode, i bez javne rasvete, sa gomilama đubreta oko kontejnera, sa školama i vrtićima bez grejanja, sa šikaniranjem radnika u javnim preduzećima i opštini...sa lokalnim (a i republičkim) zaštitnikom građana koji je ignorisao pritužbe na katastrofalno stanje u ustanovi za Dnevni boravak za decu, mlade, i odrasle sa smetnjama u razvoju....sa lopovima koji mogu da ukradu do 15.000 dinara - a da ne odgovaraju, sa sudovima koji oslobađaju ili ignorišu kriminalce....za vreme poplave `99 je sve funkcionisalo kako-tako, 2014. (DS-SPS na lokalu) nisu mogli da obezbe ni pijaću vodu, jer su prodali cisterne i iz JKP i iz kasarne...ni narodna kuhinja im nije bila sveta, već su i nju uspeli da "zatvore"...

Da ne pričam o tome da su ljudi izgubili volju za životom, jer je DS (DOS) svojim ponašanjem obesmislio bilo kakvu političku borbu, dok je bezdan 90-ih imao bar svetlo na kraju tunela - u vidu tog DS (i ostale opozicije).

Zato nam sad nije ništa - ubili su nas ko zeca.
aureus aureus 20:35 06.03.2017

Sloboda medija

Milošević je stvarao tako krupne činjenice da nikakve riječi nisu mogle da stanu u istu ravan sa tim činjenicama. Krvavi ratovi, hiperinflacija, migracije stanovništva, sankcije, politički sukob sa čitavim svijetom pa i vojni sukob sa NATO-m. Šta su riječi u poređenju sa takvim činjenicama koje drmaju život svakog čovjeka pod tim režimom?
Ništa. Nisu ništa, ali mogu da posluže da se izbaci frustracija - i taj kanal za izbacivanje frustracije, Milošević je, siguran u svoju vlast, bezbrižno dozvoljavao (sve do jednog momenta).

Đinđić je kao opozicionar u jednom intervjuu za neki njemački list 1999. primjetio da je "sloboda medija" u Srbiji (tih godina) takva da ti možeš reći i nešto što bi u svakoj normalnoj zemlji bilo kažnjivo: "Možeš, na primjer, Miloševićevu ženu nazvati ludom vješticom sa Dedinja i nećeš za to odgovarati."

Ali ta vrsta slobode medija je samo poligon za verbalno nasilje i ona odbija časne ljude ne samo od političkog života već i od javnog života uopšte. Ujedno je i sredstvo nasilja onda kad fizičko nasilje nije moguće. Pogledajte današnje medije u Srbiji. U stanju su da za dva dana samelju svakog pojedinca na bazi pukih izmišljotina.

Vučić, pošto ne može da proizvodi tako krupne činjenice kao Milošević, može da uradi nešto drugo: može da što više medija stavi pod svoju kontrolu i može da pojača tu "kulturu govora" nastalu u Miloševićevo vrijeme. Svrha je očuvanje vlasti i prednost nad protivnicima.
emsiemsi emsiemsi 20:41 06.03.2017

Re: Sloboda medija

aureus

...
Pogledajte današnje medije u Srbiji. U stanju su da za dva dana samelju svakog pojedinca na bazi pukih izmošljotina.

Јесу у стању - али курац !
Ко верује у те бљувотине које пишу разни Вучићевићи ?
Па таквима се не верује нити да кажу да је данас 6. март.
aureus aureus 20:46 06.03.2017

Re: Sloboda medija

emsiemsi
aureus

...
Pogledajte današnje medije u Srbiji. U stanju su da za dva dana samelju svakog pojedinca na bazi pukih izmošljotina.

Јесу у стању - али курац !
Ко верује у те бљувотине које пишу разни Вучићевићи ?
Па таквима се не верују нити да кажу да је данас 6. март.


Ne znam ko im vjeruje, ali oni i nisu tu da bi im neko vjerovao, već da zakrče medijsku scenu i da svakome ko pokuša da se suprotstavi Vučiću maksimalno zagorčaju život.
freehand freehand 21:03 06.03.2017

Re: Sloboda medija

aureus
emsiemsi
aureus

...
Pogledajte današnje medije u Srbiji. U stanju su da za dva dana samelju svakog pojedinca na bazi pukih izmošljotina.

Јесу у стању - али курац !
Ко верује у те бљувотине које пишу разни Вучићевићи ?
Па таквима се не верују нити да кажу да је данас 6. март.


Ne znam ko im vjeruje, ali oni i nisu tu da bi im neko vjerovao, već da zakrče medijsku scenu i da svakome ko pokuša da se suprotstavi Vučiću maksimalno zagorčaju život.

Pola Srbije im veruje. A onda dođu i lumeni koji im , kao, ne veruju ali misle da su svi isti i kako je Vučić sasvim ok iako oni, eto, nisu za njega.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:23 06.03.2017

Poltika

Politika izmeni čoveka, do neprepoznavanja.
Pogodite ko je ovo napisao:

Gospodin Limun, bliski saradnik gospodina Banane, čiji je drug koalicioni partner gospodina Palme. Normalne zemlje imaju elitu, a mi drvored

Niste pogodili: Bojan Pajtić. Na Tviteru.
On je toliko duhovit čovek, ali ga je politika bila uškopila.
freehand freehand 23:38 06.03.2017

Re: Poltika

Predrag Brajovic
Politika izmeni čoveka, do neprepoznavanja.
Pogodite ko je ovo napisao:

Gospodin Limun, bliski saradnik gospodina Banane, čiji je drug koalicioni partner gospodina Palme. Normalne zemlje imaju elitu, a mi drvored

Niste pogodili: Bojan Pajtić. Na Tviteru.
On je toliko duhovit čovek, ali ga je politika bila uškopila.

A pogodi ko je u kontekstu predsedničkih izbora pričao o tome da neće dozvoliti da neko "puca na srpsku decu"?
Pitao sam Krstića tuti, nema komentar. Ni kao analitičar, ni kao marketinški, ni kao medijski stručnjak. Čak ni kao pokloni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:01 07.03.2017

Re: Poltika

Pitao sam Krstića tuti, nema komentar.

Blokirao sam Krstića!
freehand freehand 00:12 07.03.2017

Re: Poltika

Predrag Brajovic
Pitao sam Krstića tuti, nema komentar.

Blokirao sam Krstića!

Pomirićete se vi do Prajda. :)
aureus aureus 00:31 07.03.2017

Re: Poltika

Predrag Brajovic
Politika izmeni čoveka, do neprepoznavanja.
Pogodite ko je ovo napisao:

Gospodin Limun, bliski saradnik gospodina Banane, čiji je drug koalicioni partner gospodina Palme. Normalne zemlje imaju elitu, a mi drvored

Niste pogodili: Bojan Pajtić. Na Tviteru.
On je toliko duhovit čovek, ali ga je politika bila uškopila.


Da kandidujem i Đorđa Vukadinovića.
I on je duhovit tip, bez obzira na svoja zastranjivanja.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:10 07.03.2017

Re: Poltika

Pomirićete se vi do Prajda. :)

Našao sam novog dečka!
nicknaylor nicknaylor 00:53 07.03.2017

integritet...

Resih se ja da posle x godina dodjem na n-tu godisnjicu mature. I stigavsi u restoran pocnem da skeniram ko sta gde. Iz nekih prica skapiram da je najbolje prosao lik koji je jedva bio dobar u srednjoj, fakultet zavrsio u m+2 godine al se zato "udao" za cerku nekog guzodnje iz DS i lepo se politicki kotirao. Cak je malo falilo da postne i poslanik (sa sve integritetom). Posle, kad je DS puk'o nije vise na fejsu postovao slike sa sluzbenih putovanja.

Ne znam puno o integritetu niti se smatram nesto posebno "integrisanim" (pun intended) al' brate meni na sve lici a na integritet ne. Tadic, onaj brka sto je bio ministar policije, pa Beba, pa Djelic, Jeremic, Labus, Djilas, Djelic su sve samo "integralci" nisu.

To sto neko zna da veze kravatu i/ili koja viljska ide za predjelo ga ne cini covekom od integriteta samo ga cini vucibatinom sa manirima i frazeologijom. Naravno da je bolje kad te neko *ebe da to radi sa stilom al sustina je ista.
vcucko vcucko 07:55 07.03.2017

Re: integritet...

nicknaylor
Resih se ja da posle x godina dodjem na n-tu godisnjicu mature. I stigavsi u restoran pocnem da skeniram ko sta gde. Iz nekih prica skapiram da je najbolje prosao lik koji je jedva bio dobar u srednjoj, fakultet zavrsio u m+2 godine al se zato "udao" za cerku nekog guzodnje iz DS i lepo se politicki kotirao. Cak je malo falilo da postne i poslanik (sa sve integritetom). Posle, kad je DS puk'o nije vise na fejsu postovao slike sa sluzbenih putovanja.

Ne znam puno o integritetu niti se smatram nesto posebno "integrisanim" (pun intended) al' brate meni na sve lici a na integritet ne. Tadic, onaj brka sto je bio ministar policije, pa Beba, pa Djelic, Jeremic, Labus, Djilas, Djelic su sve samo "integralci" nisu.

To sto neko zna da veze kravatu i/ili koja viljska ide za predjelo ga ne cini covekom od integriteta samo ga cini vucibatinom sa manirima i frazeologijom. Naravno da je bolje kad te neko *ebe da to radi sa stilom al sustina je ista.

Bingo.
Što sam imao posla sa SPS kadrom ili danas ovim jazavcima (mislim na niži kadar, naravno) to je u celosti ta neka priča. Poslednji i jedini voz u životu, ne bi li se ovajdili o malo pekmeza iz one tegle. I, uglavnom, svesni su bili toga.
Ovi između, petooktobarci, redom ubeđeni da ih je Bil Gejts lično poslao da vaspostave razvijeni kapitalizam u bangavih Srbalja. Ne mogu nikako da iskobeljaju mozak iz devedesetih. Dele ljude po muzici koju slušaju (ako se dobro sećam, to je faza negde oko šesnaeste, a ovi su u pedesetim).
Od bitangi vulgaris još su gore bitange ubeđene da imaju misiju (vlast included).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:12 07.03.2017

Re: integritet...

Dele ljude po muzici koju slušaju (ako se dobro sećam, to je faza negde oko šesnaeste, a ovi su u pedesetim).

Opasno tačno.
freehand freehand 08:51 07.03.2017

Re: integritet...

Od bitangi vulgaris još su gore bitange ubeđene da imaju misiju (vlast included).

Etio, svi su gori od svih, jer su svi isti. A i ti si uvek i u svemu u pravu jer u jednoj rečenici sa malo ukrasa okolo pokriješ sve situacije.
Opasna logika.
aureus aureus 10:28 07.03.2017

Stil

Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.
predatortz predatortz 10:32 07.03.2017

Re: Stil

aureus
Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.


Možda, ako je u pitanju zaista lepa žena.
Za ostale slučajeve je, manje više, irelevantno.
Čak, odvratniji su mi oni koji lažu kitnjastim rečima i sa osmehom na usnama.
freehand freehand 10:48 07.03.2017

Re: Stil

aureus
Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.

Ne sećam se da sam ikad čuo Slobu Miloševića da laže. To su za njega radili propagandisti, epigoni i bezmozgovići, ovi poslednji često nesvesni šta rade. Nikad nisam čuo Tita da je slagao. Nikad nisam čuo ni Đinđića, ni Koštunicu, ni Tadića da lažu.
Vučića ne možeš da čuješ da govori istinu. Sav je laž i sve oko njega je laž. Sramota je kad ga nazovu baronom Minhuzenom, uvek se pobunim. Knjigu o pričama tog simpatičnog maštara i izmišljača dobio sam nekom prilikom u osnovnoj, čitao je često i rado. E taj baron pričao je ribolovačke i lovačke priče. O jelenu koga je u nedosttatku sačme iz puške gađao košticama trešnje, pa ga posle nekoliko godina sreo i zaprepastio se jer mu je iz čela izrasla trešnjeva mladica. Patkama koje je iz puške gađao strukom pa ih sve nanizao u letu. O tome kako je nad neprijateljsku tvrđavu dospeo jašući topovsko đule.
Dobrom baronu plaćao bih piće celu noć u nekoj kafani samo da priča još.
ovo što mi u Srbiji imamo za vladara života i smrti oblik je najnižeg, primitivnog, beskrupuloznog i besprizornog lažova koga niko u društvo ne bi primio terajući ga šutiranjem u dupe.
E sad - šta se desilo s aljudima koji to podržavaju, i onima koji se busaju u grudi junačke do svog obzira držeći koji tako nešto trpe i podržavaju, relativizuju i jednače - ne znam, niti m,ogu da razumem. Ali sumnjam da je neka boleština, i to ona najgora, moralna, kad društvo počne da truli.
vcucko vcucko 11:29 07.03.2017

Re: Stil

aureus
Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.

Važno je. Između ostalog i zato što je ovo prvo veći problem. Duže traje, zbog same akcije i reakcije. Teže se stane u kraj. Ako te lažu i kradu brutalno i sirovo, brzo izazovu isto takvu reakciju.
Bar u teoriji; u praksi, ovde kritična masa reaguje kad MI-6 (ili ko već) potegne i organizuje stvar, što baš i nije pohvalno. I ne odgovara slici koju imamo sami o sebi (ono, mi smo moodonje i sl.).
vcucko vcucko 11:44 07.03.2017

Re: Stil

freehand

Nikad nisam čuo Tita da je slagao.

?!
O ovima dalje ne bih, nisu bili taj kalibar.
Ozbiljno, zar ti nije palo na pamet da je narod (zovi tu pojavu kako hoćeš, nebitno) nakon duge potrage našao sebi novog druga Titu. Koji ih najbolje laže.
Aman, SFRJ je bila mit, legenda i lepo upakovana laž. Ovo sad je najpribližnije, očigledno.
nicknaylor nicknaylor 13:29 07.03.2017

Re: Stil

aureus
Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.


Gospodine/druze/brate/zemljace/tebra/jarane

Nije jasno. Ne projektuj sebe i svoje kriterujeme na druge. IMHO to pre svega zavisi od osobe a ne od sistema (vraticu se na ovo licno vs grupno). To mi lici na onu pricu iz (mislim da je to naslov) Ubistvo s predumisljajem gde Predrag Ejdus kaze to je jedan mali tumorcic mi cemo to ovako lako ma ne ne ne brinite itd itd. Taj pristup meni (potpuno sasvim LICNO) nista ne znaci. Daj mi funkciju verovatnoce duzine trajanja zivota i mirna Bosna. Ja cu onda da odlucim sam sta cu sa kojom verovatnocom da radim do kraja zivota.

Dakle to How are you ? Nice seeing you, have a nice day blabla ili nase "Jao brate kako ja tebe volim", "Ne znam videcemo al ne mogu da ti obecam" i ostala rozikasta sranja koja (opet potpuno licno) slabim ljudima trebaju meni (opet licno) nista ne znace i jebe mi se za sistem da ti kazem iskreno. Fakat da sam okruzen slabim ljudima kojima neko mora da titra, tetosi, tepa i govori im da ce sve biti ok je zalosno stanje civilizacije. Grizi metak, ili si nindza ili mindza nema trece.

Dakle meni licno nije vazno al vecini jeste al bmq za vecinu ja iznosim svoje misljenje :)

Poenta price je da smo prvo morali da se slozimo sta za nas dvojicu rec VAZNO znaci.

A onda bismo morali da razmislimo da li drustvo kao sto je Srbija posle n godina ratova, sankcija, stresova, kradja moze da koristi iste modalitete kao zapadna civilizacija ili joj treba malo nesto jace (tipa samarcine) da je trgne.

Meni je daleko logicnije da kazes ljudima u 40im ok deco draga vama je zivot sjeban, niste ni tamo ni ovamo, penzija mozda i ne bude za vas al da vidimo sta cete. Da li da probate da bezite u 40im pa da se zrtvujete za decu ili cete da probate da gradite nesto na ovom grumenu (ironisem malo al jbga ljudski je)? Kako god obrnete vi ste sjebani i vidite sta cete sa tom informacijom. Koekude Srbijo :)

aureus aureus 13:30 07.03.2017

Re: Stil

vcucko
aureus
Vrlo je važno da li te neko laže sofisticirano ili jadno i providno; da li te krade sa stilom ili otvoreno i brutalno.
U svakom društvu je ovo važno.
To je makar jasno.

Važno je. Između ostalog i zato što je ovo prvo veći problem. Duže traje, zbog same akcije i reakcije. Teže se stane u kraj. Ako te lažu i kradu brutalno i sirovo, brzo izazovu isto takvu reakciju.
Bar u teoriji; u praksi, ovde kritična masa reaguje kad MI-6 (ili ko već) potegne i organizuje stvar, što baš i nije pohvalno. I ne odgovara slici koju imamo sami o sebi (ono, mi smo moodonje i sl.).


Bolje je kad se laže i krade sofisticirano i sa stilom.

Svako može da laže providno i očigledno; za fino laganje je potreban viši nivo inteligencije i obrazovanja - a to nema svako.
Slično je i sa lopovlukom.

Koji tip laži i lopovluka prolazi u nekoj zemlji, a koji ne prolazi - dosta govori o toj zemlji.

Možeš ti i u Njemačkoj da zloupotrebljavaš položaj, ali treba da pojedeš dosta pure da bi to prošlo neopaženo a ti ostao nesankcionisan.
U Njemačkoj je neki ministar plagirao doktorat i - potrajao jedan dan na funkciji kad se to otkrilo. U Srbiji možeš da traješ godinama i da još podjebavaš.
Isto vrijedi kad govorimo o laganju. Količina banalne laži koju godinama sije SNS mašinerija ne samo da vrijeđa svaku razumnu osobu, nego je pri tom dovodi do očajanja. A do očajanja je dovodi saznanje da tu očiglednu laž ili mnogo ljudi ne vidi ili na nju iz nekog razloga pristaje. A ni jedno ni drugo ne valja.
freehand freehand 20:26 07.03.2017

Re: Stil

vcucko
freehand

Nikad nisam čuo Tita da je slagao.

?!
O ovima dalje ne bih, nisu bili taj kalibar.
Ozbiljno, zar ti nije palo na pamet da je narod (zovi tu pojavu kako hoćeš, nebitno) nakon duge potrage našao sebi novog druga Titu. Koji ih najbolje laže.
Aman, SFRJ je bila mit, legenda i lepo upakovana laž. Ovo sad je najpribližnije, očigledno.

Nije mi palo na pamet, ali mi pada na pamet da te zamolim d acitiraš neku Titovu laž. ne nešto sa čime se ti ne slažeš, ne projekciju, ne viziju. Nešto pšto je laž na način na koji to današnja vlast u Srbiji radi svakodnevno, u bujicama.
A o tome sam govorio, ne o ideologiji, koje ovi, uzgred, nemaju, niti usled insuficijencije inteligencije mogu da je imaju. Niti im, realno, treba.
predatortz predatortz 20:28 07.03.2017

Re: Stil


Nije mi palo na pamet, ali mi pada na pamet da te zamolim d acitiraš neku Titovu laž.


Ja sam Josip Broz, sin Franje i Marije, bravar iz Kumrovca.
vcucko vcucko 23:02 07.03.2017

Re: Stil

freehand

Nije mi palo na pamet, ali mi pada na pamet da te zamolim d acitiraš neku Titovu laž. ne nešto sa čime se ti ne slažeš, ne projekciju, ne viziju. Nešto pšto je laž na način na koji to današnja vlast u Srbiji radi svakodnevno, u bujicama.
A o tome sam govorio, ne o ideologiji, koje ovi, uzgred, nemaju, niti usled insuficijencije inteligencije mogu da je imaju. Niti im, realno, treba.

Sa pozicije unuka četvoro partizana, plus dve babine sestre koje su prešle Neretvu i Zelengoru, tvrdim da je od svega što je pričao o ratu '41.-45., veći deo bila laž.
Ako je lagao o ratu kao temelju svoje vlasti, o čemu dalje da pričamo?
narcis narcis 23:08 07.03.2017

Re: Stil

vcucko


freehand freehand 23:13 07.03.2017

Re: Stil

o čemu dalje da pričamo?

Pa ni o čemu do neke druge zgodne prilike. Pošto ja pitam šta je Tito slagao, ti kažeš sve, i argumentuješ tetkama i babama.

Ne pričamo istim jezikom, džaba.
vcucko vcucko 23:27 07.03.2017

Re: Stil

narcis



?
narcis narcis 00:25 08.03.2017

Re: Stil

vcucko
narcis



?

pa nemam pojma o čemu pričaš, mislim to o laži borbi i video trakama.
freehand freehand 10:58 07.03.2017

Sam protiv svih

Kad Vučić kaže da se sve protiv njega okupilo i urotilo - to ka da baš nije potpuno istinito.



A nije baš ni ce DOS protiv njega. Vesić, Čović, Beba, Šormaz, Mali - dični Velja odstupio - njegov su tink tenk.
Mislim, ilustracija o istosti.


P.S. Ne znam kako mi se omaklo, ali zaboravih našeg dobrog Krstića... Neće se ponoviti.
predatortz predatortz 11:04 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

Sa druge strane imamo Tanju Vojtehovski i Zorana Čička, da nas povedu u bolje sutra.
Dakle, građani i građanke, bivše drugarice i bivši drugovi, nema razloga za brigu.

Udario tuk na luk!
freehand freehand 11:12 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

predatortz
Sa druge strane imamo Tanju Vojtehovski i Zorana Čička, da nas povedu u bolje sutra.
Dakle, građani i građanke, bivše drugarice i bivši drugovi, nema razloga za brigu.

Udario tuk na luk!

Sa druge strane ima daleko upitnijih ličnosti po svim parametrima i od Tatjane Vojtehovski i od Čička. Ali zato i mnoštvo običnih, čestitih ljudi i neupitnih veličina po svakom kriterijumu. Ljudskom, radnom, intelektualnom.
Pa onda svako svoju meru nađe. Ja na primer, između Tatjane Vojtehovski i Sanje Prlje ili Dragana J. Vučićevića nemam nikakvu dilemu. kao što nemam dilemu ni između Čička i Vulina.
Tako da, eto vidiš, nismo isti.
predatortz predatortz 11:33 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

freehand
predatortz
Sa druge strane imamo Tanju Vojtehovski i Zorana Čička, da nas povedu u bolje sutra.
Dakle, građani i građanke, bivše drugarice i bivši drugovi, nema razloga za brigu.

Udario tuk na luk!

Sa druge strane ima daleko upitnijih ličnosti po svim parametrima i od Tatjane Vojtehovski i od Čička. Ali zato i mnoštvo običnih, čestitih ljudi i neupitnih veličina po svakom kriterijumu. Ljudskom, radnom, intelektualnom.
Pa onda svako svoju meru nađe. Ja na primer, između Tatjane Vojtehovski i Sanje Prlje ili Dragana J. Vučićevića nemam nikakvu dilemu. kao što nemam dilemu ni između Čička i Vulina.

Tako da, eto vidiš, nismo isti.


Nismo!
Kada mi se serviraju Vulin i Čičak, osećam se kao da biram kojoj frakciji JUL pripadam.
Zato, biram da ne učestvujem u tome.
freehand freehand 11:39 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

Nismo!
Kada mi se serviraju Vulin i Čičak, osećam se kao da biram kojoj frakciji JUL pripadam.
Zato, biram da ne učestvujem u tome.

Biće da je kognicija u pitanju. Niko ti, naime, nije servirao Čička. On je samo jedan od onih koji pdoržavaju jednog od kandidata i nikakva zvanična osoba.
Vulin je ministar.
na stranu ogromne razlike između te jedne ličnosti i ovog drugog dripca, no tebe nijanse svakako ne interesuju.
Inače, u životu ima situacija u kojima je i neopredeljivanje opredeljivanje, i svi se uvek i bez greške nađu na strani kojoj prirodno pripadaju.
predatortz predatortz 11:45 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

freehand
Nismo!
Kada mi se serviraju Vulin i Čičak, osećam se kao da biram kojoj frakciji JUL pripadam.
Zato, biram da ne učestvujem u tome.

Biće da je kognicija u pitanju. Niko ti, naime, nije servirao Čička. On je samo jedan od onih koji pdoržavaju jednog od kandidata i nikakva zvanična osoba.
Vulin je ministar.
na stranu ogromne razlike između te jedne ličnosti i ovog drugog dripca, no tebe nijanse svakako ne interesuju.
Inače, u životu ima situacija u kojima je i neopredeljivanje opredeljivanje, i svi se uvek i bez greške nađu na strani kojoj prirodno pripadaju.


Podržavati i savetovati nisu iste stvari. Pošto Jankovića podržava prilično šarolika gomila, često dijametralno suprotnih stavova, ja ne znam koju stranu on zastupa. Jesi li siguran da je to baš najispravnija strana?

Personalno, glasao bih za Popovića. Pošto su mu šanse u promilima, neću gubiti vreme na izlazak do birališta.
emsiemsi emsiemsi 11:48 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

freehand

...
Tako da, eto vidiš, nismo isti.

Јесте --- исти сте !
freehand freehand 11:57 07.03.2017

Re: Sam protiv svih

emsiemsi
freehand

...
Tako da, eto vidiš, nismo isti.

Јесте --- исти сте !

Čarli, iš.
narcis narcis 14:27 07.03.2017

prilog za diskusiju

freehand freehand 22:38 07.03.2017

BOOOOOM

(Naslov komentara by Vladan Slavković #bagraubica)

angie01 angie01 23:22 07.03.2017

Re: BOOOOOM

pa, Jankovic mu je tako odgovorio, jer je cedica u istom intrvjuu u kome se izjasnio da ga podrzava, reako da vucko jedini ima dovoljno para za dobru kampanju, pa tako Sasa nema sanse da pobedi-parafraziram.
aureus aureus 23:40 07.03.2017

Re: BOOOOOM

freehand
(Naslov komentara by Vladan Slavković #bagraubica)



Čedomir Jovanović je nedavno za bosansku televiziju FACE izjavio da se Vučić kandidovao da bi umanjio ruski uticaj i da je njega na ovim izborima nemoguće pobijediti jer je "fizika" na njegovoj strani (pare, članstvo SNS-a itd).

Ovo je čovjek koji je čuvao vatru i šetao se sa sljedbenicima po Beogradu kad se nikom šetalo nije. Postao je nekako svilen... Nije više ni za kakvu akciju.
freehand freehand 23:44 07.03.2017

Re: BOOOOOM

aureus
freehand
(Naslov komentara by Vladan Slavković #bagraubica)



Čedomir Jovanović je nedavno za bosansku televiziju FACE izjavio da se Vučić kandidovao da bi umanjio ruski uticaj i da je njega na ovim izborima nemoguće pobijediti jer je "fizika" na njegovoj strani (pare, članstvo SNS-a itd).

Ovo je čovjek koji je čuvao vatru i šetao se sa sljedbenicima po Beogradu kad se nikom šetalo nije. Postao je nekako svilen... Nije više ni za kakvu akciju.

To je sa Čedom najmanji problem. Malo veći je što su neki od njegovih stranačkih funkcionera pretrčali direktno a neki sa malo manje pompe u Vučićev tabor, a što se on sam već toliko puta nudio i preporučivao da je to mimo svake granice dobrog ukusa. zašto ga tačno Vučić neće ne mogu baš da razumem pošto je u njegovoj menažeriji svašta našlo mesto.
Ali mu je Janković odgovorio taman kako treba.
aureus aureus 23:51 07.03.2017

Re: BOOOOOM

freehand
Malo veći je što su neki od njegovih stranačkih funkcionera pretrčali direktno a neki sa malo manje pompe u Vučićev tabor


Znam da su u koaliciji na nekim nižim nivoima, ali nisam znao za neko direktno pretrčavanje.

Može koje ime?
freehand freehand 23:58 07.03.2017

Re: BOOOOOM

aureus
freehand
Malo veći je što su neki od njegovih stranačkih funkcionera pretrčali direktno a neki sa malo manje pompe u Vučićev tabor


Znam da su u koaliciji na nekim nižim nivoima, ali nisam znao za neko direktno pretrčavanje.

Može koje ime?

Pogledaj gde je Ivan Andrić, pročitaj malo hvalospeve Vučiću Nenada Prokića, a nisam siguran za Nikolu Samardžića. Taj je, verovatno, u paketu sa Bebom Popovićem tamo gde treba da bude.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 09:39 08.03.2017

De Gol, Tito i ostali

Georges Guingouin je bio organizator i vodja najvece i najjace grupe pokreta otpora u Francuskoj. Dw Gol ga je licno tokom rata nazivao najimpresivnijom licnoscu pokreta otpora i to nadimkom kojim je covek bio poznat - Francuski Tito. E, zbog cega je posle rata a po pocetku onog hladnog odlikovao svog skolskog druga Drazu a ne Tita, to neka svako zakljucuje kako mu volja. De Gol nije nikada objasnio. Ima i film o tom De Golovom Titu http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=201731.html
P.S.
Citam ovu diskusiju sa zakasnjenjenjem pa sam ovo stavio na kraj da ne trazim gde je se divanilo o ovom.
freehand freehand 09:50 08.03.2017

Re: De Gol, Tito i ostali

Citam ovu diskusiju sa zakasnjenjenjem pa sam ovo stavio na kraj da ne trazim gde je se divanilo o ovom.

Standardno: pojavi se okidač (na primer Hrvat) ukuca pogrešnu reč i eto nam četnika i partizana, ustaše služe samo za potkusurivanje i da se nesrećnom incijatoru zapuši gubica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana