Voda u koaksijalnom kablu

Dejan Švajner RSS / 07.04.2008. u 21:38

Šta je potrebno objaviti na ovom blog sistemu pa da korisnik (bloger) bude banovan (zabranjen od strane administratora)?

Sanja Perić je objavila na svom blogu slike stripa iz Politikinog zabavnika juče, a već danas je postavljeno upozorenje: «Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst».

Sanja radi na sajtu za koji sam odgovoran i znam da to sebi nikada ne bi dopustila, te sam ovo i proverio. Njen odgovor je bio poražavajući jer niti je ona zabranila komentare, niti više može da se uloguje na svoj nalog na ovom sistemu.

Bez upozorenja da je prekršila pravila ove kuće, ili bilo koje drugo pravilo, propis ili zakon,  gostoprimstvo na ovom sistemu joj je uskraćeno.

I ne radi se ovde o pojedinačnom slučaju jednog blogera već nije moralno da se sloboda govora, izražavanja i mišljenja u bilo kom obliku sputava na sistemu, u kući koja se time javno ponosi i u svetu time deklariše.

 

Lepo ste obeležili početak INFO kanala B92, a o profesionalizmu administratora sajta neka drugi sude.



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:24 08.04.2008

Re: Tema

isuvise je velika cast biti najantipaticniji u bojanzdravic univerzumu. mesto - gde god bojanzdravic resi da demonstrira svoj superhumanizam. oruzje - bojanzdravic demagogija.

Ostao sam bez texta, zaista:)))
sentinel26 sentinel26 21:56 08.04.2008

Re: Tema "antipatije"...

Bojan Zdravic
sentinel26
Pa ne postoji u Srbiji niti jedan promoter srpskog šovinizma kome sam ja simpatičan.

Tako da se ne sjekirate mnogo u duhu KsK teorije. Sudbina
Ti izgleda nisi mene razumeo, rekao sam ti da mi se ne obracas. Nisam ni sovinista ni KsK teoreticar, jednostavno si mi antipatican jer si agresivan i jer si nevidjen kulov. Cela Srbija Albance zove Siptarima, to je cinjenica, zato jer se tako oni zovu vekovima, cak i Albanci (Siptari) sami sebe zovu tako. Ako je Sciptarija (Siptarija na srpskom) znaci zemlja orlova, znaci da Sciptar (Siptar na srpskom) znaci orao. Tu nema nista uvredljivo. Izgleda da ti tripujes neki sovinizam gde ga apsolutno nema.
Ja bih pre rekao da ti mrzis srpski narod, oseca se naboj mrznje u tebi - sto je osnovno obelezje sovinista

Baš sam bio nepažljiv te nijesam dobro razumio naredjenje, jednog stručnjaka za jezik, za imena nacija, posebno za šovinizam.

Ja ne mrzim nikoga. Ali ne volim svakoga. Posebno velikosrpske šoviniste.

Cijela Srbija ne naziva Albance "šiptarima". Čak ni svi Srbi to ne rade.

Albanci sebe ne nazivaju "šiptrarima" i nijsu to nikada činjeli.

Prijevod riječi Šćipnija ili Šćiperija na srpski glasi=Albanija.

Riječ "Šiptarija" ne postoji niti u rječniku srpskog jezika.

Heladu niko u Srbiji ne naziva "Hejada" nego Grčka.

A sada da vidimo da li gosn moderator spava ili ne spava.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 12:38 09.04.2008

Re: Tema "antipatije"...

sentinel26
A sada da vidimo da li gosn moderator spava ili ne spava.

ok, dodji sad na pp da ti objasnim nesto
Attila Attila 12:25 08.04.2008

termini i granica razlicitosti

za mene je jasan znak kada neko brka izraze "homoseksualnost" i "homoseksualizam". Izam je pokret, a nije stanje. Tako mi nije samo besmisleno kad neko kaze da mu smeta homoseksualizam, jer bi pismenom coveku to znacilo da mu smeta pokret za jednakost osoba, a zapravo ima problem sa svojom homofobijom. Uzgred, u jednom dokumentu Min zdravlja sam upravo taj netacno koriscen termin video.

Meni -izam smeta, jer licno imam utisak da osoba ili ne zna sta zeli reci, ili ne ume da se jasno izrazi, ili se radi o laznoj toleranciji tipa "meni to ne smeta, ali ne bi da ih vidim".

Izraz pederastija vec izrazava stav, i to prilicno negativan, te homoseksualna osoba u tom slucaju se opet mora pravdati da nije bolestan, malouman, nije nastran, lud ili sta vec.

Misljenje i razlicitost su u redu sve dok se ne krece sa negativnom predpostavkom. Jedan malo cudan primer: onomad je Pink ponudio na 1. decembar - medjunarodni dan borbe protiv hiv/aids da se prica o homoseksualcima u Srbiji. Za mene to sto se oni sete te teme upravo na taj dan je vec stav, i to krajnje negativan.

To sto je taj blog obrisan smatram krajnje opravdanim.
tigrks tigrks 15:10 08.04.2008

Re: termini i granica razlicitosti

termini i granica razlicitosti #Link Replika: 1za mene je jasan znak kada neko brka izraze "homoseksualnost" i "homoseksualizam". Izam je pokret, a nije stanje. Tako mi nije samo besmisleno kad neko kaze da mu smeta homoseksualizam, jer bi pismenom coveku to znacilo da mu smeta pokret za jednakost osoba, a zapravo ima problem sa svojom homofobijom. Uzgred, u jednom dokumentu Min zdravlja sam upravo taj netacno koriscen termin video.

Meni -izam smeta, jer licno imam utisak da osoba ili ne zna sta zeli reci, ili ne ume da se jasno izrazi, ili se radi o laznoj toleranciji tipa "meni to ne smeta, ali ne bi da ih vidim".


Možda nisam dobro razumeo, ajde mi molim te objasni tu prefinjenu razliku između stanja i pokreta u ovom konkretnom slučaju. Zašto neko ko ne podržava homoseksualnost treba da bude indiferentan prema tom istom izmu.
Izraz pederastija vec izrazava stav, i to prilicno negativan, te homoseksualna osoba u tom slucaju se opet mora pravdati da nije bolestan, malouman, nije nastran, lud ili sta vec.

Izraz pederastija je, koliko je meni poznato, regularan medicinski termin, i u tom slučaju izražavanje stava može biti povezano samo sa onim ko navedenu upražnjava. U skladu sa tim, hoće li se neko pravdati da nije bolestan ili šta već, najpre treba da raščisti sa zvaničnom (još uvek) medicinom.
Misljenje i razlicitost su u redu sve dok se ne krece sa negativnom predpostavkom. Jedan malo cudan primer: onomad je Pink ponudio na 1. decembar - medjunarodni dan borbe protiv hiv/aids da se prica o homoseksualcima u Srbiji. Za mene to sto se oni sete te teme upravo na taj dan je vec stav, i to krajnje negativan.

Tvorac negativne pretpostavke si upravo ti. Mada ne vidim zašto bi nekom, pa bio to i "Pink", bilo zabranjeno da ima stav. A ako ima stav odakle ti pravo da ga karakterišeš negativnim. To što je za tebe pozitivno, nema snagu da spreči druge da se prema tome odnose negativno. Upravo je tu težište ravnopravnosti.
To sto je taj blog obrisan smatram krajnje opravdanim.

Blog nisam pročitao pa ne mogu izraziti svoj stav, ali ne vidim razlog njegovog uklanjanja i ne podržavam takav postupak. To samo doprinosi stvaranju još izraženijih suprotnosti.
Attila Attila 15:27 08.04.2008

Re: termini i granica razlicitosti

tigrks
termini i granica razlicitosti #Link Replika: 1za mene je jasan znak kada neko brka izraze "homoseksualnost" i "homoseksualizam". Izam je pokret, a nije stanje. Tako mi nije samo besmisleno kad neko kaze da mu smeta homoseksualizam, jer bi pismenom coveku to znacilo da mu smeta pokret za jednakost osoba, a zapravo ima problem sa svojom homofobijom. Uzgred, u jednom dokumentu Min zdravlja sam upravo taj netacno koriscen termin video.

Meni -izam smeta, jer licno imam utisak da osoba ili ne zna sta zeli reci, ili ne ume da se jasno izrazi, ili se radi o laznoj toleranciji tipa "meni to ne smeta, ali ne bi da ih vidim".


Možda nisam dobro razumeo, ajde mi molim te objasni tu prefinjenu razliku između stanja i pokreta u ovom konkretnom slučaju. Zašto neko ko ne podržava homoseksualnost treba da bude indiferentan prema tom istom izmu.


Izraz pederastija vec izrazava stav, i to prilicno negativan, te homoseksualna osoba u tom slucaju se opet mora pravdati da nije bolestan, malouman, nije nastran, lud ili sta vec.

Izraz pederastija je, koliko je meni poznato, regularan medicinski termin, i u tom slučaju izražavanje stava može biti povezano samo sa onim ko navedenu upražnjava. U skladu sa tim, hoće li se neko pravdati da nije bolestan ili šta već, najpre treba da raščisti sa zvaničnom (još uvek) medicinom.


Misljenje i razlicitost su u redu sve dok se ne krece sa negativnom predpostavkom. Jedan malo cudan primer: onomad je Pink ponudio na 1. decembar - medjunarodni dan borbe protiv hiv/aids da se prica o homoseksualcima u Srbiji. Za mene to sto se oni sete te teme upravo na taj dan je vec stav, i to krajnje negativan.

Tvorac negativne pretpostavke si upravo ti. Mada ne vidim zašto bi nekom, pa bio to i "Pink", bilo zabranjeno da ima stav. A ako ima stav odakle ti pravo da ga karakterišeš negativnim. To što je za tebe pozitivno, nema snagu da spreči druge da se prema tome odnose negativno. Upravo je tu težište ravnopravnosti.
To sto je taj blog obrisan smatram krajnje opravdanim.

Blog nisam pročitao pa ne mogu izraziti svoj stav, ali ne vidim razlog njegovog uklanjanja i ne podržavam takav postupak. To samo doprinosi stvaranju još izraženijih suprotnosti.


Cinjenica da je nekome prva asocijacija povodom medjunarodnog dana borbe protiv hiv/aids gej populacija, i tim povodom zeli napraviti emisiju jeste krajnje negativan stav, a licemerno je reci "da se daje prilika da publika sazna nesto o toj populaciji".

A glede ostalih komentara, mrzi me kada se treba pravdati oko stvari koje neko ne zeli da razume..
tigrks tigrks 16:43 08.04.2008

Re: termini i granica razlicitosti

A glede ostalih komentara, mrzi me kada se treba pravdati oko stvari koje neko ne zeli da razume..

Ja nisam ni želeo da se pravdaš, ja sam tražio da me prosvetliš. Očigledno ti nisi taj.
Meni prva asocijacija na hiv nisu pederi, već narkomani. Znači li to da ja imam, po "difoltu", negativan stav prema narkomanima - znači, naravno. A šta je tu negativno, šta ja tu ne razumem?
piliF piliF 14:37 08.04.2008

?

Stvarno nisam upoznat sa znacenjem reci siptar ali ako nekoga vredja taj naziv to je dovoljnan razlog da ga ubuduce ne koristim. Mislim da ovde nije sustina o tome sta znaci ta rec vec iz cijih usta izlazi. Na primer, kada jedan crnac oslovi drugoga sa niger onda je to OK ali ako belac kaze crncu da je niger onda je to uvreda. Mozda je i ovde slicna situacija.
tigrks tigrks 15:23 08.04.2008

Re: ?

Stvarno nisam upoznat sa znacenjem reci siptar ali ako nekoga vredja taj naziv to je dovoljnan razlog da ga ubuduce ne koristim. Mislim da ovde nije sustina o tome sta znaci ta rec vec iz cijih usta izlazi. Na primer, kada jedan crnac oslovi drugoga sa niger onda je to OK ali ako belac kaze crncu da je niger onda je to uvreda. Mozda je i ovde slicna situacija.

Hvala za šlagvort.
Albanac, albancu ne može da kaže albanac. Ne smem dalje, biću dezintegrisan od moderatora.
Odnosno, to je kao da crnci u svom izvornom jeziku, ma koji on bio, nemaju reč crnac . Molim da me ne prozivate po pitanju pravopisa.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:16 08.04.2008

sanjaperic

je na samom pocetku svog bloga napisala da joj ovo mesto treba samo sa skupi tudja misljenja, a da ona i onako negde drugde ima svoj blog, gde ce da pise. vrlo smrdljiv pocetak. onda se postavila krajnje netolerantno, bahato i uvredljivo prema komentatorima koji slucajno ne misle kao ona.

posle mog kratkog posta o decjim slikovnicama u svetu (primer kralj i kralj) koje objasnjavaju homoseksualnost, imala je neku neukusnu primedbu tipa "da mi zeli da moj sin bla bla bla"...

e sad, meni je ok, da postoje razlicita misljenja, ali da moze da se razgovara, posebno kada je ovako osetljiva i za domaci ambijent nova tema u pitanju. jer, mnogi ljudi su protiv, po difoltu, jer ni ne kapiraju da decja literatura u kojoj se pominje homoseksualnost ili takve veze, nema funkciju ni erotike, ni propagande ni zavodjenja, vec samo objasnjavanja, kapiranja drugog i drugacijeg.

ali, sanjaperic je odmah isla djonom, pa sam je zamolila da moje postove izbrise, jer ne zelim da ucestvujem na takvom blogu. mislim da su moderatori ok reagovali.





Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:00 08.04.2008

Re: sanjaperic

VKC
je na samom pocetku svog bloga napisala da joj ovo mesto treba samo sa skupi tudja misljenja, a da ona i onako negde drugde ima svoj blog, gde ce da pise. vrlo smrdljiv pocetak. onda se postavila krajnje netolerantno, bahato i uvredljivo prema komentatorima koji slucajno ne misle kao ona.

posle mog kratkog posta o decjim slikovnicama u svetu (primer kralj i kralj) koje objasnjavaju homoseksualnost, imala je neku neukusnu primedbu tipa "da mi zeli da moj sin bla bla bla"...

e sad, meni je ok, da postoje razlicita misljenja, ali da moze da se razgovara, posebno kada je ovako osetljiva i za domaci ambijent nova tema u pitanju. jer, mnogi ljudi su protiv, po difoltu, jer ni ne kapiraju da decja literatura u kojoj se pominje homoseksualnost ili takve veze, nema funkciju ni erotike, ni propagande ni zavodjenja, vec samo objasnjavanja, kapiranja drugog i drugacijeg.

ali, sanjaperic je odmah isla djonom, pa sam je zamolila da moje postove izbrise, jer ne zelim da ucestvujem na takvom blogu. mislim da su moderatori ok reagovali.

Relativizujes i vadis iz konteksta, SP je bila isprovocirana, narocito sa komentarom JJ Bebe, koja joj je rekla da ide na Sanjin nazzi site, sto prelazi svaku meru. Ovo je vec obicaj ovde, da se ljudi sa drugacijim stavom nazivaju nazzistima, pricam iz iskustva, jer me ovde vredjaju vise od godinu dana da sam fasista i rasista - sto totalno nema veze sa istinom, jer sam demokrata i liberal do koske
Dilan Dog Dilan Dog 16:08 08.04.2008

Re: sanjaperic

Bojan Zdravic
Relativizujes i vadis iz konteksta, SP je bila isprovocirana, narocito sa komentarom JJ Bebe, koja joj je rekla da ide na Sanjin nazzi site, sto prelazi svaku meru. Ovo je vec obicaj ovde, da se ljudi sa drugacijim stavom nazivaju nazzistima, pricam iz iskustva, jer me ovde vredjaju vise od godinu dana da sam fasista i rasista - sto totalno nema veze sa istinom, jer sam demokrata i liberal do koske

Razumem o cemu pricas, zaista postoji ta vrsta iskljucivosti. Isto kod Sanje Peric na starom blogu bila je tema emisija Agape sa Sutdija B, gde je gost bio Vladeta Jerotic. Kad sam rekao da mi je on gotivan, pocela je paljba po meni i onima koji su to isto rekli- da smo nacionalisti, radilali, DSS, da smo za Nikolaja Velimirovica, sto nema veze sa mozgom.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:56 08.04.2008

Re: sanjaperic

Relativizujes i vadis iz konteksta


ne, samo kazem sta sam primetila i zasto sam se povukla sa bloga sanjeperic i zasto sam trazila da obrise moje postiranje. sto je delimicno uradila.

ona je prosto presla crtu "kreativne svadje", vrlo neprijatnog i bahatog je ponasanja prema sagovornicima.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:59 08.04.2008

Re: sanjaperic

ona je prosto presla crtu "kreativne svadje", vrlo neprijatnog i bahatog je ponasanja prema sagovornicima.

Slazem se, ali prva nije pocela, bila je izazvana kolektivnim/sracunatim provociranjem i vredjanjem, t.j. neprijatnim i bahatim ponasanjem sagovornika
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:06 08.04.2008

Re: sanjaperic

ne znam, nisam stekla utisak da je bila isprovocirana, stekla sam utisak da je iznosila svoj homofobicni stav, ali na vrlo iskljuciv i bahat nacin, nipodastavajuci i vredjajuci sagovorniike koji misle drugacije.

meni je ok da se ljudi raspravljaju, drugacije misle,ubedjuju jedni druge, ali mi nije u redu manir sanjeperic u ovom slucaju. nisam stekla utisak da ju je iko napao, naprotiv.

mislim da su moderatori ok postupili.

inace, steta za temu, dobra je bila, moglo je tu da se polemise, da domacica bloga nije bila kakva je bila. steta jos jednom.





Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:19 08.04.2008

Re: sanjaperic

inace, steta za temu, dobra je bila, moglo je tu da se polemise, da domacica bloga nije bila kakva je bila. steta jos jednom.

Verovatno ti ne osecas provokacije i vredjanja te grupe blogera, jer koliko vidim nisi imala konfrontacije sa njima do sada.
Da, steta je sto je dozvolila da je isprovociraju JJ Beba, Queeria and Co. Jednostavno, radi se o njenom neiskustvu na ovom blogu i nista vise - nije skapirala gde je ta crvena linija banovanja - i presla ju je isprovocirana, sto je ljudski:)))

Hvala na diskusiji, pozdrav svima, moram da idem sad:))
dragoljub dragoljub 18:37 08.04.2008

Re: sanjaperic

ja mislim da su samo njene izjave da neće da piše na blogu zbog toga i toga dovele do banovanja a ne komentari ,obrisali bi ih kao i do sad što su brisali ,tajođe sam bio na nekom blogu gde je neko ,činimise od komentatora dao sličnu izjavu i bio banovan pododma.ovde su bar razmislili.ja u kafane koje mi se ne sviđaju ne ulazim a kad god mi neko kritikuje mesto gde se nalazimo ja ga pitam štaćes onda ovde idi si jednostavno
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:52 08.04.2008

Re: sanjaperic

Verovatno ti ne osecas provokacije i vredjanja te grupe blogera, jer koliko vidim nisi imala konfrontacije sa njima do sada.
Da, steta je sto je dozvolila da je isprovociraju JJ Beba, Queeria and Co


nisam to videla kao provokaciju sanjeperic, imala sam utisak da su je (s razlogom) malo zezali JJ Beba i kvirijice zbog iskucivosti i nadmenosti bez pokrica.

uzgred, onakvo bacanje slika, istrgnutih iz konteksta i poziv na hajku na politikin zabavnik nisu ok. mi i dalje ne znamo da li su ta tri crteza deo neke istorijske price o vladarima homoseksualcima, ili nesto drugo.

ivana23 ivana23 20:01 08.04.2008

Re: sanjaperic

uzgred, onakvo bacanje slika, istrgnutih iz konteksta i poziv na hajku na politikin zabavnik nisu ok. mi i dalje ne znamo da li su ta tri crteza deo neke istorijske price o vladarima homoseksualcima, ili nesto drugo.

Ima jos slika iz istog stripa na drugim sajtovima, pogledaj bicevanje zena...da li je to ok.
Ne bih se izjasnjavala o blogu SP, samo dodajem slike koje ona nije okacila!
Ipak je PZ casopis koji citaju prevashodno deca.


link
angie angie 19:00 08.04.2008

ako je sanja peric banovana,

te nije u mogucnosti da odgovori, nije bash korktno o njoj diskutovati na ovaj nachin.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:44 08.04.2008

Re: ako je sanja peric banovana,

u pravu si. ali ovo je blog o njenom blogu, za i protiv ukidanja, ili je i ovde iskljucivo ok imati jedan stav?

u svakom slucaju, izvinjavam se za diskutovanje, ali rekoh isto sto i SP, uz ogradu, da nije o njoj, vec o maniru diskutovanja, sto je velika razlika. u svakom slucaju, izvinjenje.
Konbeto-san Konbeto-san 21:33 08.04.2008

BULLSHIT DILEMA !!!

Čini mi se da niko nije napisao ni reč o "spornom" stripu.

Napisao: ???

Crtež: ???

Ako mi je promaklo.. Oprostite.
Ako nije... Gde pronaći celu epizodu?

Rešio sam da je podelim deci iz kraja i sve ih pretvorim u HOMOSEKSUALCE !!!

Šta bi tek bilo da su se u stripu u PZ-u pojavili Albanci !?



vucko vucko 21:42 08.04.2008

Re: BULLSHIT DILEMA !!!

Ima u komentarima na blogu koji je Ivana23 linkovala u svom komentaru objašnjenje - to je izgleda neka relativno cenjena francuska ekipa koja radi stripove.
wk wk 13:30 10.04.2008

OFFTOPIC: Gde nestade Vasovic?

Ne samo da je Dejan nestao sa VIP dela sajta, nego je u medjuvremenu kompletno nestao post Aleksandra Vasovica, ali izgleda i on kao autor. Da li zna neko o cemu se radi?
Dilan Dog Dilan Dog 14:21 10.04.2008

Re: OFFTOPIC: Gde nestade Vasovic?

wk
Ne samo da je Dejan nestao sa VIP dela sajta, nego je u medjuvremenu kompletno nestao post Aleksandra Vasovica, ali izgleda i on kao autor. Da li zna neko o cemu se radi?

Nije nestao kao autor, ima ga u listi članova.
Supermod Supermod 16:10 10.04.2008

obavestenje

wk
Ne samo da je Dejan nestao sa VIP dela sajta, nego je u medjuvremenu kompletno nestao post Aleksandra Vasovica, ali izgleda i on kao autor. Da li zna neko o cemu se radi?



Moderacija nije brisala blog Aleksandra Vasovica. Blog je obrisao sam autor.
wk wk 18:44 10.04.2008

Re: obavestenje

Moderacija nije brisala blog Aleksandra Vasovica. Blog je obrisao sam autor.

Postajem paranoican.

Kog li ga je djavola brisao, taman je krenulo da se o necemu pise tamo...
Supermod Supermod 16:09 10.04.2008

obavestenje

Ovaj blog je kompletno istrolovan od strane jednog broja ucesnika, pa je doslo i do prenosenja priatnih poruka uvredljivog sadrzaja na blog. Taj komentar je obrisan.
Korisnici Bojan Zdravic i sentinel26 su banovani na po 30 dana.



MilutinM MilutinM 19:33 10.04.2008

Re: obavestenje

Au, ovde pršte ostavke i zabrane kao u Fudbalskom savezu ))

Superiška, može li opet jedna statistika oko posećenosti, broja komentara, banovanja, itd. Kao na mom blogu iz decembra?
Atomski mrav Atomski mrav 12:31 11.04.2008

Re: obavestenje

Za ova dva poslednja bana - svaka čast. Ovi likovi se isključivo svađaju po postovima, davno su još zaslužili ban.
Što se Sanje Perić tiče, stekao sam utisak da je "ovo sama tražila", tako da nema puno smisla raspravljati o njenom slučaju. Što neko reče, šteta za temu sa njenog inkriminisanog posta. B92 je sam kriv zbog ovoga jer je Sanju Perić promovisao u autora još na starom blogu iz svima nepoznatih razloga... toliko o kriterijumima za postavljanje autora u to doba - a tada su autori bili bog & batina na blogu, zajedno sa moderatorima koji su i sami bili učesnici na blogu! Mada, kad se izuzme pljuvanje po (blogu) B92, neki drugi simptomi iz poslednjeg posta Sanje Perić se i te kako pojavljuju i kod drugih autora pa se oni ne banuju. Mislim da je bez veze oduzimanje VIP statusa g. Švajneru, izgleda kao da je Supermod počeo da gubi kompas...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana