Sport| Zdravlje| Životinjski svet

Fudbal : Ukinuti

Boris Drenca RSS / 24.02.2017. u 11:10


... ili neko možda ima neku bolju ideju

images?q=tbn:ANd9GcTQwPrMq-jaP4K25cMs-OjEDe775DH-3_VucUUjLcrbxGvPn1Ia 

Gledao sam neke utakmice domaćeg prvenstva. Davno nisam video lošije trčanje za loptom. Smeće od fudbala koje se igra za nekolicinu predsednika klubova i nekolicinu 'vođa navijača' za koje nemam pojma čime se bave ali su nešto važni. Žali Bože onih desetak klinaca koji se kao lože.A i to na šta se lože, ako suditi po 'rasističkom raspadu' na Banjici, na krive stvari se lože.

I onda se setim jednog , sasvim slučajnog razgovora sa Veliborom Vasovićem , negde u proleće 2000. godine.

Vraćali smo se sa nekog skupa u Press centru Studija B i peške smo prolazili kroz Pionirski park. Pokazao je ka zgradi Predsedništva i rekao nam (bio je tu bar još jedan novinar) 'Deco kada srušimo Miljanića iz fudbalskog saveza tek tada možemo da se nadamo da će i Sloba biti srušen'.

Razgovor je onda išao ka procenama da Sloba definitivno pada do kraja godine , da Miljanić nije povezan sa celom pričom ...Odgovorio nam je da te dve osobe , imenom i prezimenom , nisu toliko bitne već daje potrebno promeniti sistem koji njih dvojica predstavljaju. Predlagao je da se krene od fudbala 'jer će tamo biti manje krvi'. Danas mislim da nije bio u pravu za tu krv. Promena u fudbali bi mogla izazvati krvavije sukobe nego bilo kakva promena na čelu države. A da su sistemi povezani, jesu. Samo ,sada se ne dolazi iz politike u fudbal. Obrnuti smer je češći.

Vasović je za početak predlagao ukidanje Fudbalskog saveza i svih takmičenja. Ovu akciju bi sprovela država a o njoj bi obavestila UEFA i FIFA. Uz dokazivanje svih kriminalnih aktivnosti. Policija bi pohapsila SVE koji se bave kriminalom (utaje poreza, droga, kriminal svake fele) a angažovani su u fudbalu.
Umesto ligaških takmičenja bi se organizovali regionalni kvalifikacioni turniri. Na njima bi mogli da učestvuju SVI do tada registrovani klubovi kao i novoosnovani koji plate 'kotizaciju za takmičenje' od koje bi bili fiinansirane sudije i ostali zvaničnici. Kvalifikacioni turniri trajali bi najmanje tri godine posle čega bi klubovi koji u njima najbolje prođu ušli u državni kvalifikacioni turnir koji bi za rezultat, posle dve godine, imao formiranje ligaškog sistema.

Od UEFA i FIFA bi bila tražena asistencija u nadgledanju takmičenja i u organizaciji saveza. Istovremeno bi se tražila suspenzija učešća svih reprezentativnih kategorija u međunarodnim takmičenjima kao i zabrana registracije srpskih fudbalera u inostranstvu. Stranci zatečeni u Srbiji bi bili oslobođeni ugovornih obaveza.

Po ovakvom sistemu takmičenja i uz ponovno organizovanje srpske reprezentacije i klubovi bi 'izašli' iz zemlje posle 6 godina. I međunarodno takmičenje bi započeli iz najnižeg nivoa.

Naravno mediji bi morali da se bave svojim poslom i da pišu o svemu a ne da u ranije naučenim stilskim figurama opisuju 'utakmice'. Neviđene utakmice.

Reče mi jedan kolega'sportski' da nikada više ne bi ušao ni na jedan stadion, čak i da plati kartu, ako bi objavio ono što zna i može da dokaže.

Možda bi Vasovićev recept trebalo primeniti samo u prvom delu, ukinuti i savez i takmičenja . Onaj deo sa obnovom možda je bolje da zaboravimo. Imamo dovoljno znanja i zlobe da i klikere kvarimo. Ako je nekome stalo do fudbala igraće ga.

P.S. I Miljanić i Sloba su tu , u malo drugačijim pojavnim oblicima, ali tu su, jači nego onomad kada su postavljali sistem.



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

b92fmember b92fmember 11:37 24.02.2017

koza i kupus

Od UEFA i FIFA bi bila tražena asistencija u nadgledanju takmičenja


Ko kad bi od vuka trazio asistenciju u cuvanju ovaca.

A da ukinemo i FIFU?


Možda bi Vasovićev recept trebalo primeniti samo u prvom delu, ukinuti i savez i takmičenja . Onaj deo sa obnovom možda je bolje da zaboravimo. Imamo dovoljno znanja i zlobe da i klikere kvarimo. Ako je nekome stalo do fudbala igraće ga.
Boris Drenca Boris Drenca 11:43 24.02.2017

Re: koza i kupus

Uvođenje UEFA i FIFA je svakako najslabili deo njegove ideje . Zbogtoga mislim da kada ukinemo ne trošimo energiju i vreme na obnovu .

Da međunarodne organizacije nisu takve kakve su verovatno bi se i ovdašnji fudbal makr malo 'branio'
krkar krkar 12:06 24.02.2017

Vlasništvo


I sve bi ovo radio a da ne rešiš prethodno vlasništvo klubova (i stadiona)?

Kolaj rabota.
Boris Drenca Boris Drenca 12:29 24.02.2017

Re: Vlasništvo

To bi bilo zanimljivo utvrditi. JNA vlasnik Partizana , SDB Zvezde, ....i tako dalje ...vlasništvo od pre Drugog svetskog rata ? Hm...možda stadioni i zemljište
sasaminijature sasaminijature 12:20 24.02.2017

Питање

Како укинути фудбал и учинити све набројано када чланови партија како њихова странка дође на власт они заузимају места у управним одборима?

Затворени круг од неколико менаджера (немам дж, ебало ме дж), управо захваљујући блиским везама са политичарима гаји ову жабокречину од фудбала.

Свемоћни нам, врли премијер јавно признаје да он јелте нема снагу да се избори са стањем у фудбалу !?! Како га нико не обавести да држава да би била држава има и институције као што су; полиција, судство, војска. Купујемо МИГ-ове а шака дилетаната јача од државе !?!

Цела идеја је некакав perpetum-mobile, систем је овакав какав је управо због милиона који се ваљају иза брега, зашто би они мењали нешто што им је одличан извор милионских прихода?
Boris Drenca Boris Drenca 12:34 24.02.2017

Re: Питање

менаджера (немам дж, ебало ме дж)

Ovo tražiš? џ Џ


Zbog toga mislim da je rešavanje problema u i oko fudbala potencijalno krvavija stvar od bilo koje promene na čelu države .
Nekada izgleda da se izbori i raspisuju zbog ovakvih stvari (promene u upravljačkoj strukturi)
Како укинути фудбал и учинити све набројано када чланови партија како њихова странка дође на власт они заузимају места у управним одборима?

sasaminijature sasaminijature 12:50 24.02.2017

Re: Питање

Zbog toga mislim da je rešavanje problema u i oko fudbala potencijalno krvavija stvar od bilo koje promene na čelu države .
Nekada izgleda da se izbori i raspisuju zbog ovakvih stvari (promene u upravljačkoj strukturi)


Када би се гађали аутобусима.

То је лаж која се већ јако дуго овде потура управо да би се бара замутила и лов у мутном био лакши. (Немојте ове речи прихаватити лично, нисам мислио да сте ви изрекли).

Ова "Дражава" је поробљена и разорена. Питање које сте потегли је део сложенјег.
Фудбал само јасно приказује каква нам је земља. Да су на челу политичари који су заиста државници они би донели закон и уредили тај део.

Boris Drenca Boris Drenca 13:40 24.02.2017

Re: Питање

Svako hoce svoj hobi. Neki vode klubove, neki državu. Čime se zaista bave to samo oni znaju ...i njihovi čuvari iz AKUD Sližbe
urbana_gerila urbana_gerila 13:07 24.02.2017

zanemim u Abažavanju

kada oni koji ne samo da nikada nisu takmičarski šutnuli loptu, nego to nisu umeli ni na terenčetu, a na tribinu išli samo da naprave selfi: sa autoriteom koji se ne dovodi u pitanje - traže ukidanje fudbala kao generatora sveopšteg društvenog kolapsa.
Boris Drenca Boris Drenca 13:49 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

nikada nisu takmičarski šutnuli loptu

Kriv sam ...u životu to nisam radio...igrao, međutim , jesam na poljančetu i u nekim 'balonima'...Nekim drugim sportovima sam se bavio. Fudbal volim i kada smo kod ukidanja , da nema nešto normalnog sveta u savezu , predložio bih ja i ukidanje košarke....

Žalim za tim selfijima...Kada sam poslednji put bio na utakmici to nisam radio. Ne znam kada to beše ali poslednji put sam na stadionu bio ili na OFK Beograd - Atletiko Madrid (šta li su oni zgrešili i sa Obilićem su igrali) ili Crvena zvezda - Lacio (još igrali Miha i Deki za Lacio) ili Jugoslavija - Vels (želeo sam videti Gigsa na utakmici uživo).

Inače i ja zanemim fasciniran onima kojima je jedini način da se izraze da pljucnu (ne umeju ni da pljuju kao ljudi) sa visine.
urbana_gerila urbana_gerila 14:45 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

Boris Drenca
nikada nisu takmičarski šutnuli loptu

Kriv sam ...u životu to nisam radio...igrao, međutim , jesam na poljančetu i u nekim 'balonima'...Nekim drugim sportovima sam se bavio. Fudbal volim i kada smo kod ukidanja , da nema nešto normalnog sveta u savezu , predložio bih ja i ukidanje košarke....

Žalim za tim selfijima...Kada sam poslednji put bio na utakmici to nisam radio. Ne znam kada to beše ali poslednji put sam na stadionu bio ili na OFK Beograd - Atletiko Madrid (šta li su oni zgrešili i sa Obilićem su igrali) ili Crvena zvezda - Lacio (još igrali Miha i Deki za Lacio) ili Jugoslavija - Vels (želeo sam videti Gigsa na utakmici uživo).

Inače i ja zanemim fasciniran onima kojima je jedini način da se izraze da pljucnu (ne umeju ni da pljuju kao ljudi) sa visine.




uuu, pa ti si onda seriozno kvalifikovan: ukidaj fudbal, a kad si već u kancelariji - mojne si bolećiv ni prema basketu, samo je pitanje vremena kada će vaše zamenUti njihovi drugari!

što se pljuvanja tiče, ne bežim ni od čega, pa ni od empirijske diferencijacije pljuca i šlajmare.
Boris Drenca Boris Drenca 16:22 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

Nisam kavalifikovan . Ovo je , nekako, moje mišljenje. Jedino što vidim od fudbala je smeće koje se prodaje kao takva igra. U koji god segment 'prostačkog nogatanja' (citat baka Elvira) da pogledam vidim samo nasilje i kriminal.
Nekako bi ukidanje organizovanog fudbala deluje kao razumno rešenje. Ko hoće neka igra i gleda. Možda da organizujemo školska takmičenja do srednje škole a posle nema više...i to bi možda bilo prihvatljivo....

što se pljuvanja tiče, ne bežim ni od čega, pa ni od empirijske diferencijacije pljuca i šlajmare.

To je dobro...spoznajni kapaciteti se razvijaju tako
urbana_gerila urbana_gerila 17:02 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

Boris Drenca
Nisam kavalifikovan . Ovo je , nekako, moje mišljenje. Jedino što vidim od fudbala je smeće koje se prodaje kao takva igra. U koji god segment 'prostačkog nogatanja' (citat baka Elvira) da pogledam vidim samo nasilje i kriminal.
Nekako bi ukidanje organizovanog fudbala deluje kao razumno rešenje. Ko hoće neka igra i gleda. Možda da organizujemo školska takmičenja do srednje škole a posle nema više...i to bi možda bilo prihvatljivo....

što se pljuvanja tiče, ne bežim ni od čega, pa ni od empirijske diferencijacije pljuca i šlajmare.

To je dobro...spoznajni kapaciteti se razvijaju tako





kada je, onomad, zapretila opasnost da postanem nadobudan kao ti sada, odvratilo me je promišljanje nečije opaske - učiš tatu kako se prave deca...
escherichije_colic escherichije_colic 21:45 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
kada oni koji ne samo da nikada nisu takmičarski šutnuli loptu, nego to nisu umeli ni na terenčetu, a na tribinu išli samo da naprave selfi: sa autoriteom koji se ne dovodi u pitanje - traže ukidanje fudbala kao generatora sveopšteg društvenog kolapsa.


Inače, trčanje za naduvanom goveđom bešikom i besomučno udaranje glavom iste automatski kvalifikuje nekoga za obavljanje kompleksnih organizacionih zadataka. Zato je Maradona predsednik FS Argentine, Pele FS Brazila, Zidan FS Francuske, Gaskoin predsednik FA ...

I jeste fudbal definitivno generator društvenog kolapsa. Ne jedini, ne ekskluzivni ali jedan od bitnih svakako, i pritom ne mislim samo na "navijače" i njihov kriminal niti na organizovanu krađu para građana Srbije kroz mafijaška udruženja Zvezdu i Partizan, već i na stotine hiljada koji dangube po kladionicama, unesrećuju porodice i sve ostalo.

Sada ću napisati nešto što zvuči jeretički i zbog čega ću biti ispljuvan, ali sport kao pojava uopšte jeste jedan od glavnih korenova problema koji se zove Srbija. Pogledajte npr ovaj hajp oko Jokića pa Đokovića pre njega - ljudi se ne bave svojim životima već drežde po celu noć čekajući njihove mečeve, padaju u delirijum kad pobede odnosno očaj kad izgube. Sve su to opasna sredstva masovne hipnoze.

Nadalje, ljudima se kao jedini modus da uspeš u životu (osim da budeš pevač/ica narodne muzike ili starleta) nudi sport i onda roditelji guraju decu u sport potpuno zanemarujući bazično obrazovanje i opštu kulturu, a mi se češkamo po glavi zašto nam izlazi generacija za generacijom dece intelektualnog profila "fudbaler" i "starleta". Ne mogu svi da trče za loptom pa idu u kriminal i prostituciju- vrednosti kojima gravitiraju fudbal i estrada. Tenis isto, sve je to isti kurac.

Ne kažem da sport treba zabraniti ali ga treba vratiti sportistima, entuzijastima, ljudima koji se lože na talenat, tehniku, pomeranje granica. Zapravo, kad čovek malo bolje razmisli, sport nije ništa više talac mafije nego što je to bilo koja sfera života u Srbiji. Dete da upišeš u vrtić- moraš tražiti vezu kod predškolske mafije. Itd itd dok ne ode sve upm, kao što već odavno jeste.

Da rezimiram, slažem se u potpunosti sa predlogom pokojnog Vasovića, s tim što bih ja batalio te pokušaje obnove u sradanji sa FIFA, već bih lepo podelio stadione omladini da na njima vežbaju folklor i "sokolske igre", baš kao što kaže Duci.
narcis narcis 21:55 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

Pogledajte npr ovaj hajp oko Jokića pa Đokovića pre njega - ljudi se ne bave svojim životima već drežde po celu noć čekajući njihove mečeve, padaju u delirijum kad pobede odnosno očaj kad izgube. Sve su to opasna sredstva masovne hipnoze.

urbana_gerila urbana_gerila 23:48 24.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic

Ne kažem da sport treba zabraniti ali ga treba vratiti sportistima, entuzijastima, ljudima koji se lože na talenat, tehniku, pomeranje granica.


bio sam ubeđen da sam i ja to rekao.


escherichije_colic
Zapravo, kad čovek malo bolje razmisli, sport nije ništa više talac mafije nego što je to bilo koja sfera života u Srbiji.


šta, dakle, da ukinemo - život? srbiju? i jedno i drugo?

što bismo se jebavali sa amputacijom kad je lakše da koknemo bolesnika?

escherichije_colic escherichije_colic 09:12 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
escherichije_colic

Ne kažem da sport treba zabraniti ali ga treba vratiti sportistima, entuzijastima, ljudima koji se lože na talenat, tehniku, pomeranje granica.


bio sam ubeđen da sam i ja to rekao.


Ne. Ja pričam o sportu, ti si pričao o fudbalu. Sportu treba dati šansu a fudbal srpski treba ukinuti, zato što to već decenijama nema veze sa sportom.

I zato što tu tvoju demagogiju zvanu "nikad nije potrčo za loptom" već godinama koriste da bi blokirali reformu ... Pa ti onda dovedu nekoga ko je "trčao za loptom", kao što je npr Zvezdan Terzić, i to ti je gistro "pošteni sportista" ... Da bi sve bilo još zanimljivije, kad je Vladimir Jugović (a valjda nema potrebe posebno objašnjavati ko je to) pokušavao da uđe u srpski fudbal i u svoj bivši klub, iz priče ga je izbacio Goran Vesić- inače vrhunski naš bivši fudbalski as i zaslužni sportski radnik ... sve uz podršku drugih "fudbalskih asova" i "zaslužnih sportskih radnika". Prema tonm, zajebi me te njihove demagogije, nema svrhe vrtiti se više u tom ludačkom krugu.


urbana_gerila
escherichije_colic
Zapravo, kad čovek malo bolje razmisli, sport nije ništa više talac mafije nego što je to bilo koja sfera života u Srbiji.


šta, dakle, da ukinemo - život? srbiju? i jedno i drugo?

što bismo se jebavali sa amputacijom kad je lakše da koknemo bolesnika?



Bez zdravstva, školstva, pravosuđa itd se ne može. Bez mozga, srca i pluća se ne može. Mnogi se godinama trude da nas ubede kako i fudbal spada u te vitalne društvene sisteme, kako je mnogo važno da se ne ugase CZ i PAR i da ostanu "narodni klubovi" i slične gluposti. Ako ćemo da nastavimo analogiju sa ljudski telom, fudbal ne može nikako biti neki vitalni organski sistem. Fudbal u najboljem slučaju može biti šupak- neprivlačno ogledalo sveukupnog zdravlja i životnih navika organizma, a u slučaju srpskog fudbala, taj šupak se odavno pretvorio u kacneroznu masu (koja metastazira na sve strane)

Bez fudbala se, dakle, može, ako ne pričamo o "navijačima", političkim kriminalcima, patološkim kockarima i svim ranije pomenutim. Zbog njih ti se fudbal u Srbiji otprilike i igra a proždire enormne pare koje se dahijskim metodama odiru sa leđa tebi, meni i ostaloj rajetinskoj bedi.

Ako si "navijač" ili "sportski radnik", savršeno razumem zašto braniš tu odavno crknutu lešinu zvanu "srpski fudbal". U bilo kojem drugom scenariju, ja ti se čudim.
urbana_gerila urbana_gerila 10:17 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic
Ako si "navijač" ili "sportski radnik", savršeno razumem zašto braniš tu odavno crknutu lešinu zvanu "srpski fudbal". U bilo kojem drugom scenariju, ja ti se čudim.




nisam ni sportski ni "sportski" radnik, nisam ni "navijač".
navijač jesam, žao mi je ako te to čudi.
tebe mi je žao.



glede teme, ili konstantno ne uviđaš contradictio in adjecto ili smatraš da u i oko fudbala nema - "sportista, entuzijasta, ljudi koji se lože na talenat, tehniku, pomeranje granica"?

ukidanjem fudbala "navijači, politički kriminalci, patološki kockari i svi ranije pomenuti" ne bi ni slučajno nestali, očas bi se prešaltovali na nešto drugo.

oćemo li onda ukidati i to drugo, treće, peto?

ili će, kad su već organi u narativu, biti dovoljno samo da sami sebi odsečemo kitu kad se naljutimo?







escherichije_colic escherichije_colic 16:54 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
escherichije_colic
Ako si "navijač" ili "sportski radnik", savršeno razumem zašto braniš tu odavno crknutu lešinu zvanu "srpski fudbal". U bilo kojem drugom scenariju, ja ti se čudim.




nisam ni sportski ni "sportski" radnik, nisam ni "navijač".
navijač jesam, žao mi je ako te to čudi.
tebe mi je žao.


Ako može ikako bez tog žaljenja, bilo bi lepo.


urbana_gerila
glede teme, ili konstantno ne uviđaš contradictio in adjecto ili smatraš da u i oko fudbala nema - "sportista, entuzijasta, ljudi koji se lože na talenat, tehniku, pomeranje granica"?


Smatram.

urbana_gerila
ukidanjem fudbala "navijači, politički kriminalci, patološki kockari i svi ranije pomenuti" ne bi ni slučajno nestali, očas bi se prešaltovali na nešto drugo.


Na šta drugo, na folklor, na pop muziku, na ritmičku gimnastiku, primenjeno pčelarstvo ... ?

Ukidanjem fudbala diler i kriminalac izgubio bi opciju da se zove "navijačem" a stranke bi izgubile jednu ozbiljnu šemu za pljačku građana. Meni su to dva sasvim dovoljna razloga za ukidanje "fudbala".

urbana_gerila
oćemo li onda ukidati i to drugo, treće, peto?

ili će, kad su već organi u narativu, biti dovoljno samo da sami sebi odsečemo kitu kad se naljutimo?


Prijatelju, ako ti uzdižeš fudbal na nivo bubrega, kite ili nečeg sličnog veoma važnog čoveku u životu, meni fudbal nije ni "najvažnija sporedna stvar". Tek sporedna stvar za koju mi se jebe sve do ona dva momenta na suprotnim polovima takvog mog odnosa: kada postane dovoljno zabavan da bi mi privukao pažnju odnosno toliko nepodnošljiv da me ugrožava, fizički ("navijači" ili finasijski ("sportski radnici" i njihova pljačka budžeta). Nekome je na primer važnija ona škola za decu sa posebnim potrebama, o kojoj je skoro bio tekst na Blogu i koja se nažalost zaista ukida, nego sav fudbal i bagra oko njega.
urbana_gerila urbana_gerila 18:13 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic
Ako može ikako bez tog žaljenja, bilo bi lepo.


o lepom i govorim.



escherichije_colic
Smatram.


loše smatraš.




escherichije_colic
Na šta drugo, na folklor, na pop muziku, na ritmičku gimnastiku, primenjeno pčelarstvo ... ?


i na sve to nabrojano, naravno.
ne znam ima li smisla da ti crtam kako su gramzivost i nedostatak skrupula vrlo kreativni.
no, ako i dalje principijelno tvrdiš da od svih sportova jedino fudbal treba ukinuti, da li to znači da je, recimo, košaraka imuna na "navijače, političke kriminalce, patološke kockare i sve ranije pomenute" i da tu "ne postoji opcija da se diler i kriminalac zove navijačem", te bi "stranke izgubile jednu ozbiljnu šemu za pljačku građana"?


escherichije_colic
meni fudbal nije ni "najvažnija sporedna stvar". Tek sporedna stvar za koju mi se jebe sve do ona dva momenta na suprotnim polovima takvog mog odnosa: kada postane dovoljno zabavan da bi mi privukao pažnju odnosno toliko nepodnošljiv da me ugrožava, fizički ("navijači" ili finasijski ("sportski radnici" i njihova pljačka budžeta).



ne daj se sputavati, to što ti nije važan - nije razlog da se ti ne baviš fudbalom, a još manje da fudbal sebi dozvoli drskost da te ne zabavlja i bude samo tvoj socijalni servis.



escherichije_colic
Nekome je na primer važnija ona škola za decu sa posebnim potrebama, o kojoj je skoro bio tekst na Blogu i koja se nažalost zaista ukida, nego sav fudbal i bagra oko njega.


meni je važna, a važna je, zamisli, i mnogima od onih koji nisu za ukidanje fudbala - jesi li i ti uradio nešto konkretno?
escherichije_colic escherichije_colic 21:56 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila


meni je važna, a važna je, zamisli, i mnogima od onih koji nisu za ukidanje fudbala - jesi li i ti uradio nešto konkretno?


Bravo, prozivaj mene a za dokazane kriminalce imajmo kilometre živaca i decenije strpljenja. Šta su tvoji fudbaleri uradili da se ne zatvori škola za decu sa posebni potrebama, kad već landaramo na sve strane?

Čim smo krenuli svemu da dajemo ličnu nijansu, jasno mi je koliko su ti jaki argumenti. Nažalost, svestan sam ja da je u ovom društvu mnogo više tvojih istomišljenika nego mojih i autora teksta. To je samo jedan od indikatora naše kolektivne ispranosti mozga, gde se do besmisla brani jedno od najgorih kriminalnih legla ovog dela Evrope. Ako među njima još uvek ima nekih zalutalih entuzijasta i zaljubljenika u loptanje (što iskreno sumnjam) oni svoju ljubav mogu da zadovoljne i kroz amaterske forme fudbala. Ovako kako sad stoje stvari: sisaju pare iz budžeta, prodaju cepanice za milione, i na sve to ne plaćaju porez?! Ja se izvinjavam, hoću i ja iste takve uslove u svom poslu. I ja sam građanim ove države, pa makar ne bio fudbaler, ali imam deset jebenih godina visokog obrazovanja i zaslužujem makar da me se oslobodi od poreza, ako već nepismenim ljudima i kriminalcima i promoterima zatupljivanja najgore vrste odobravaju milionske injekcije iz budžeta i opraštaju porez. To da su Zvezda i Partizan nešto posebno važni za srpski narod i državu više ne priznajem. Ej, mi doskora nismo imali aviona da vršimo nadzor neba, nismo imali akumulatore za jebane Migove, ali se zato svake godine uredno izmišljale pare da se plate kazne UEFA, da bi jebana Zvezda i kurčevi Partizan igrali jedno kolo evropskih takmičenja i ispadali od koga su stigli?!

Ukinuti govna a sav taj ološ što se tuda vucara godinama osuditi na višedecenijske kazne. To se naravno neće desiti i zato treba ova država i formalno da nestane (faktički je odavno nestala)
urbana_gerila urbana_gerila 22:51 25.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic
Bravo, prozivaj mene a za dokazane kriminalce imajmo kilometre živaca i decenije strpljenja. Šta su tvoji fudbaleri uradili da se ne zatvori škola za decu sa posebni potrebama, kad već landaramo na sve strane?
Čim smo krenuli svemu da dajemo ličnu nijansu, jasno mi je koliko su ti jaki argumenti.



a, zakleo bih se da si školu ti uveo u razgovor, nakon što nisi odgovorio ni na jedno od pitanja koja sam ti postavio glede teme bloga.


od 2003. kada je prikupljana pomoć za dečju bolnicu u tiršovoj do ovonedeljne pomoći narodnim kuhinjama i manastirima na kosovu i metohiji - navijači zvezde organizovali su više od 100 društveno korisnih akcija, u kojima su prikupljena znatna materijalna sredstva.

link



šta si ti konkretno uradio?



pitanje je retoričko, ne očekujem da intelektualac koji, ma u kakvom kontekstu, zahteva od države da ne plaća porez - poseduje ne samo izgrađenu svest o društveno korisnom, nego ni osećaj pripadnosti toj državi i zabrinutosti za njen opstanak.


no, vidiš, ja ni takve ne bih ukidao...





escherichije_colic escherichije_colic 00:06 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila



a, zakleo bih se da si školu ti uveo u razgovor, nakon što nisi odgovorio ni na jedno od pitanja koja sam ti postavio glede teme bloga.


od 2003. kada je prikupljana pomoć za dečju bolnicu u tiršovoj do ovonedeljne pomoći narodnim kuhinjama i manastirima na kosovu i metohiji - navijači zvezde organizovali su više od 100 društveno korisnih akcija, u kojima su prikupljena znatna materijalna sredstva.

link



šta si ti konkretno uradio?


Pa koliko droge prodaju po blokovima i koliko reketiraju splavova, i red je da nešto daju deci u Tiršovoj ... obaška ono što se grebu od klubova, što su sve isto pare iz budžeta, moji harači (eto šta sam konkretno uradio za društveno dobro btw: kao ovca disciplinovano plaćam harače razne, da bi tvoji drugovi "navijači" mogli da drkaju kurac i igraju se "odbrane Kosova" i pare kojima zadužuju decu moje dece, Vučić i sva ta govna "što nemaju snage da reše problem u fudbalu".

urbana_gerila



pitanje je retoričko, ne očekujem da intelektualac koji, ma u kakvom kontekstu, zahteva od države da ne plaća porez - poseduje ne samo izgrađenu svest o društveno korisnom, nego ni osećaj pripadnosti toj državi i zabrinutosti za njen opstanak.


A tvoja svest o društveno korisnom nalaže šta- da treba svake godine sprcavati silne milione u Zvezdu i Partizan, i tolerisati im kriminal, i njihovim "navijačima" kriminal ... zašto? Da bi se oprali kroz neku siću deci u Tiršovoj i da bi napaćeni narod mogao da pogleda tih par sramotnih utakmica u Evropi i do kraja sezone sluša pesme o Kosovu i Veliboru Dunjiću?

urbana_gerila

no, vidiš, ja ni takve ne bih ukidao...


Hvala ti, mnogo si velikodušan, pravi sportista.
urbana_gerila urbana_gerila 01:21 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic
Pa koliko droge prodaju po blokovima i koliko reketiraju splavova, i red je da nešto daju deci u Tiršovoj ...


ne pravi se nevešt, znam da si otvorio link i znam da si video da nije u pitanju samo tiršova, da je organizovano preko 100 akcija i da nije prikupljena sića već znatna sredstva.




ma kako bi da ga izbegneš, računajući valjda da će se prosvetari, lekari, vojnici, policajci i ini snaći sami - verujem ti da plaćaš porez, makar to radio samo zbog (i)racionalnog straha od države.
verujem i da ne mučiš crnce.

ali, u svetlu tvog insistiranja da navijači obznane svetački oreol ako ne žele da sport koji vole bude ukinut - šta si ti konkretno uradio na planu lične beatifikacije?
jesi li bar neki sms u humanitarne svrhe poslao dok si sito prdeo ispred televizora?


escherichije_colic
Hvala ti, mnogo si velikodušan, pravi sportista.


nema na čemu.
no, to nije pitanje velikodušnosti - kao sportista i navijač, verujem da svako zaslužuje šansu da bude izlečen.
karabasbarabas karabasbarabas 09:44 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
escherichije_colic
Pa koliko droge prodaju po blokovima i koliko reketiraju splavova, i red je da nešto daju deci u Tiršovoj ...


ne pravi se nevešt, znam da si otvorio link i znam da si video da nije u pitanju samo tiršova, da je organizovano preko 100 akcija i da nije prikupljena sića već znatna sredstva.




ma kako bi da ga izbegneš, računajući valjda da će se prosvetari, lekari, vojnici, policajci i ini snaći sami - verujem ti da plaćaš porez, makar to radio samo zbog (i)racionalnog straha od države.
verujem i da ne mučiš crnce.

ali, u svetlu tvog insistiranja da navijači obznane svetački oreol ako ne žele da sport koji vole bude ukinut - šta si ti konkretno uradio na planu lične beatifikacije?
jesi li bar neki sms u humanitarne svrhe poslao dok si sito prdeo ispred televizora?


escherichije_colic
Hvala ti, mnogo si velikodušan, pravi sportista.


nema na čemu.
no, to nije pitanje velikodušnosti - kao sportista i navijač, verujem da svako zaslužuje šansu da bude izlečen.


Navijac, ti volis da gledas muskarce u gacama kako trce po livadi i da im pevas ljubavne pesme?
Pa dobro, 21vi je vek.
Samo nemoj MOLIM TE da mi pricas o humanosti, jer su u pitanju najgori sljam i kriminalci.



LINK

Slobodno ti vodi ove renesansne humaniste kuci pa se volite. Ponudi i svoje.
Sta ima veze to su sve divni humani ljudi.
urbana_gerila urbana_gerila 10:34 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju


karabasbarabas
Slobodno ti vodi ove renesansne humaniste kuci pa se volite. Ponudi i svoje.




da li je odraz dobrog kućnog vaspitanja reći ovo bilo kome, a posebno nekome koga i ne poznaješ?
čak mu pomenuti i porodicu?

a posle su fudbal i navijači ti koji obaraju moralnu vertikalu društva...


no, rekoh već, zalažem se da svako dobije šansu - javi se, neću ti uslišiti latentnu(?) želju da te vodim gajbi, ali nešto uvek može da se organizuje.







gedza.73 gedza.73 11:16 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
kada je prikupljana pomoć za dečju bolnicu u tiršovoj do ovonedeljne pomoći narodnim kuhinjama i manastirima na kosovu i metohiji - navijači zvezde organizovali su više od 100 društveno korisnih akcija, u kojima su prikupljena znatna materijalna sredstva.

izgrađenu svest o društveno korisnom, nego ni osećaj pripadnosti toj državi i zabrinutosti za njen opstanak.

no, vidiš, ja ni takve ne bih ukidao.

Jes' ne bi, a sa mnom se svađaš.

Samo da priupitam, nisam 'u materiji', ko organizuje navijače i da vođe nisu slučajno 'lica od ranije poznata policiji'?

escherichije_colic escherichije_colic 11:46 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
... - šta si ti konkretno uradio na planu lične beatifikacije?
jesi li bar neki sms u humanitarne svrhe poslao dok si sito prdeo ispred televizora?






urbana_gerila

nema na čemu.
no, to nije pitanje velikodušnosti - kao sportista i navijač, verujem da svako zaslužuje šansu da bude izlečen.


Ohoho ... sportista, navijač, kocobcku bute3, ambasador UNICEFa za Tiršovu i pored svega toga dijagnostičar-amater

Ne zameri ali postaješ već do jaja naporan. Izneo sam svoju poentu, ti svoju nisi, bar ne onu koja bi me ubedila da sam u krivu. Hvala lepo doviđenja.
urbana_gerila urbana_gerila 13:16 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedza.73
Jes' ne bi, a sa mnom se svađaš.


ne laskaj sebi, samo te blago edukujem i privodim poznaniu logike.


gedza.73
Samo da priupitam, nisam 'u materiji', ko organizuje navijače i da vođe nisu slučajno 'lica od ranije poznata policiji'?


nemo se izgubiš tako naivan.

kako su na slički laciali, moraćeš sam da se raspitaš kod drugara karabinjera, ja sa džandarima nikada nisam bio u ljubavi.
gedza.73 gedza.73 13:24 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

privodim poznaniu logike

KV logičar

nemo se izgubiš tako naivan.

S obe noge čvrsto na zemlji. zato mi valjda loše ide razumevanje apstraktnog radničkog raja.

moraćeš sam da se raspitaš kod drugara karabinjera, ja sa džandarima nikada nisam bio u ljubavi.

Meni malo frka od tih KOS, UDBA, OZNA i sličnih društveno-korisnih organizacija.
Nikad ne znaš ko za njih radi iz ubeđenja ili koristi i kojim se sve kriminalcima služe.
A da su napravili sistem koji se dugo održao jesu.
Milsim da mogu da budu ponosni kako su se njihovi učenici razvili i razgranali posao.

Arkan, njihovo čedo, pravi je primer uspešnosti odabira dobrog materijala.
urbana_gerila urbana_gerila 13:37 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic


ne zameri, ali da si poslušao mudrost čarlsa barklija, čuvenog mislioca sa kraja dvadesetog veka, o neulaženju u fajt kad si slabiji - izbegao bi da prvi repliciraš, izbegao bi da u nedostatku odgovora na konkretna pitanja pribegneš jeftinoj manipuliciji opštim mestima, izbegao bi i da ispadneš smešan najpre uvođenjem pa frustriranim distanciranjem od a što ste vi mučili crnce argumentacije, i, na kraju ali ne i najmanje važno, izbegao bi da se iskažeš kao još jedan licemer koji samo kenja a ništa konkretno povodom toga što kenja nije uradio.

prijatan dan želim.
urbana_gerila urbana_gerila 13:43 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedza.73



gedžice, batice, na slički je olimpijski stadion u rimu a na tribini su navijači lacia.
duga ruka ozne, m?
gedza.73 gedza.73 13:53 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedžice, batice, na slički je olimpijski stadion u rimu a na tribini su navijači lacia.

vata mistejka vi mejka.
Ćuti, živ sam se preledio a sad mi pao kamen sa srca. naši navijači su mirne jedne dušice samo ovi žabari veličaju Arkana i slične veličine.

Tak sad vidim da je slika iz teksta gde se spominju pronevere, iznude, milioni, oružje, droga, podzemlje i državni funkcioneri udruženi u ljubavi prema sportu...
duga ruka ozne

Aha. Uvek bila.

U to vreme navijači su bili podeljeni na one koji su za Miloševića, Šešelja ili Draškovića.
Arkan ih je ujedinio.

Umesto "Bando crvena", pod Arkanovom komandom negativna navijačka energija brzo se okrenula prvo ka Hrvatima, pa prema Muslimanima i Albancima.

Psihološke pripreme širokih narodnih masa za rat uspešno su obavljene. Istovremeno je rastao Arkanov uticaj u klubu. Tako, recimo, kada je Crvena zvezda 1991. godine osvojila Kup evropskih šampiona, direktor Vladimir Cvetković u svlačionici, kako navodi list Vreme, rekao je igračima:

"Srećna je zemlja koja ima vas, koja ima jednog Slobodana Miloševića i jednog Željka Ražnatovića Arkana".

Prema nezvaničnim informacijama, Arkan je i "tigrove" (svoju paravojnu formaciju) obučavao na Marakani.


urbana_gerila urbana_gerila 14:04 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedza.73



opet falš slička - ovo je obilićev stadion.

gedžice, znaš da ti retuširanje istorije ne prolazi kod ja - kakav si da si, do nedavno nisi iskazivao simptome neinteligencije.


gedza.73 gedza.73 14:11 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbani
opet falš slička - ovo je obilićev stadion.


opet falš slička - ovo je obilićev stadion.

Svi ste vi meni isti.

gedžice, znaš da ti retuširanje istorije ne prolazi kod ja - kakav si da si, do nedavno nisi iskazivao simptome neinteligencije.

Firma mi propala, prijatelji me ostavili, inteligencija me napustila...
Al če se naviknem.

Ubila me isparenja boje. za nepun dan i po 17 (plus razređivač) litara boje kroz pištolj.
urbana_gerila urbana_gerila 14:21 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedza.73
Svi ste vi meni isti.



nismo, a nisu u pitanju samo nijanse, ali - vidim da te, kao po običaju, prevazilazi tema.


gedza.73
Ubila me isparenja boje. za nepun dan i po 17 (plus razređivač) litara boje kroz pištolj.


ćuti, sad bar imaš na šta da se vadiš kod gospa gedžinice.
šta ja da radim ako se gerilici svide sarme koje sam zgotovio za ručak?
gedza.73 gedza.73 14:34 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

vidim da te, kao po običaju, prevazilazi tema.

pre neku godinu, klinac mali, igrali basket u kragujevačkoj hali Crvena Zvezda-Partizan(?).

Dobijemo dve karte, zima, stignemo malo ranije, ali već gužva, policija napravila kordon, ne daju unutra. Navijači viču, guraju se, prete, pičkaraju...
Zagrlio ja malca, osećam lupa mu srce.
-Šta ćemo da radimo? Da čekamo?
-Još malo tata.
Okidoki.

iznutra se čuje pakao u najavi.

-Sine?
-Ajmo tata kući.

Tu odma' proradi osećaj za biznis
-Dve karte, dve karte.
-Evo ja ću.
-1500 dinara.

-Kakav si ti zvezdaš? ja sam mislio da ćeš da mi daš.
-Nikakav sam čovek, još gori zvezdaš. Nema pare, nema karte.

Eto jedino u vezi 'teme' da ti kažem da uze' od drugog 1500 dindži.
Ni do prvog semafora nismo stigli kad oni prekidoše utakmicu.

nismo, a nisu u pitanju samo nijanse

Š'o se pališ, šalim se.

Mogu da gledam plivanje, brzo skijanje, čak i kurling (?) ali fudbal, brale, ugasim pre nego što zvuk stigne sliku.

šta ja da radim ako se gerilici svide sarme koje sam zgotovio za ručak?

Spremaj nešto 'prozračno', neko mediteransko jelo.

Juče odgledam nov kuhinjski rijaliti na RTS. Slovačko jelo, nisam zapamtio ime.
Pun lonac celera, šargarepe i luka. Na masti. Juneće meso na kocke. Servirano sa testom kuvanim na pari.
Deluje zanimljivo i ukusno.
urbana_gerila urbana_gerila 16:03 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

gedza.73
-Sine? -Ajmo tata kući.


boli te uvce, bar si siguran da je tvoj.



gedza.73
Spremaj nešto 'prozračno', neko mediteransko jelo.


gedžo, bre, izvrši još jednom obraćaj pažnje na to sa kim divaniš - ličim li ti ja na krkara ili brajovića?
escherichije_colic escherichije_colic 16:26 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

urbana_gerila
escherichije_colic


ne zameri, ali da si poslušao mudrost čarlsa barklija, čuvenog mislioca sa kraja dvadesetog veka, o neulaženju u fajt kad si slabiji - izbegao bi da prvi repliciraš, izbegao bi da u nedostatku odgovora na konkretna pitanja pribegneš jeftinoj manipuliciji opštim mestima, izbegao bi i da ispadneš smešan najpre uvođenjem pa frustriranim distanciranjem od a što ste vi mučili crnce argumentacije, i, na kraju ali i ne najmanje važno, izbegao bi da se iskažeš kao još jedan licemer koji samo kenja a ništa konkretno povodom toga što kenja nije uradio.

prijatan dan želim.




Sine moj, kad sam ja gledao Barklija, ti si verovatno srao u Pampers ili u najboljem slučaju "navijao" za Nindža Kornjače, pa mi je zato taj tvoj pokušaj da ispadneš vickast posebno simpatičan.

Ne kažem, verovatno bi me prebio kad bismo se stvarno fizički pobili (ta nisi valjda bez razloga "navijač" ali u ovoj vrsti "fajta" ti si za mene rahitični petogodišnjak, pa mi pravo da ti kažem i malo žao da ti više odgovaram i da nisi toliko drzak verovatno više ni ne bih.

"Konkretna pitanja" tipa "a koliko si ti SMSova poslao za Tiršovu" mogu izazvati u najboljem slučaju transfer blama. Celo tvoje uporište u ovoj raspravi je jedno veliko otrcano i bezbroj puta silovano OPŠTE MESTO i da ti nisu Zvezda, Partizan i "fudbal" toliko popili mozak, možda bi bio u stanju da to shvatiš.

No, dug je život božezdravlja, čovek odrasta, menja se, sazreva. Smejaćeš se jednog dana ovome što sad misliš i pišeš, veruj mi.
urbana_gerila urbana_gerila 16:47 26.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

escherichije_colic



koja nekonzistentnost, pa zar se nisi konsternirano oprostio?


kad si već tu, nemo se pasis - slabijeg od sebe udaram isključivo u samoodbrani.
Boris Drenca Boris Drenca 09:13 27.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju

kada je, onomad, zapretila opasnost da postanem nadobudan kao ti sada, odvratilo me je promišljanje nečije opaske - učiš tatu kako se prave deca...


i šta se onda desilo? ipak si odlučio da živiš opasno?

bio sam ubeđen da sam i ja to rekao


Nisi

urbana_gerila urbana_gerila 11:49 27.02.2017

Re: zanemim u Abažavanju


Boris Drenca
i šta se onda desilo? ipak si odlučio da živiš opasno?



život je opasan, i lep, fudbal je samo jedna od njegovih emanacija.
neko u njemu ne otkrije ništa, neko samo tribalni adrenalin, neko i etiku i estetiku.


Boris Drenca
Nisi


jesam.
no, preduslov za kogniciju je i ono nadobudnima nesvojstveno promišljanje.
svarog svarog 16:08 24.02.2017

Zašto

ukinuti? Sva sranja iz fudbala samo bi se prelila u nešto drugo. Jedino što treba ukinuti je prelivanje državnih para (bilo kog nivoa države i u bilo kom obliku) u fudbalske (i uopšte sportske) klubove. A ako hoće da se igraju, nameštaju, tuku za svoje pare, samo napred
Boris Drenca Boris Drenca 16:24 24.02.2017

Re: Zašto

Možda ne. Ako su u fudbali ta sranja su na gomili. Pohvataju se svi u istoj rupi i nemaju gde da zbrišu...
I kada se ukine nema gde da se beži...ostaju na vetrometini i lakše se 'ukone' iz društva
karabasbarabas karabasbarabas 17:54 24.02.2017

Ili im dati da se medjusobno tamane

Ako ovako nastave, a hoce, janicari pod zastitom drzave, coravi i mutavi, uskoro ce toliko ubiti tu glupu igru da ce sama da se urusi.
Kad ne budu mogli vise u Evropu, kad ih kazne dovoljno da nemaju za "mazelin" kod ekonoma, nece vise moci da se bave prodajom igraca i jedan po jedan smrdljivi klub ce nestati.
I onda ce huligan morati da nadje drugi posao, sto i nije lose jer ce onda novinari biti prisiljeni da kazu lepo "narko diler", "ubica", "silovatelj" a ne "vodja navijaca".
Kao da je jebeni Vojvoda Stepa a ne talog septicke jame.
tasadebeli tasadebeli 19:31 24.02.2017

Имам ја још бољи предлог!

Да не губимо ми време на најважнијим споредним стварима на свету?

Да ми лепо укинемо државу Србију?

Верујем да ће се онда и путеви наркотика чији су главни градови Велика Дренова и остале вукојебине урушити и угасити сами од себе.

Пазите, практично је... Више мува једним ударцем.


Укинеш државу, укинеш фудбал, укинеш "вође навијача" који су у ствари само ситни дилери, а са тим дилерима уједно укинеш и сву ону ситну црногорску менаџерску менажерију која обожава да шета наочаре за сунце по баштама београдских кафића.

Самим тим ће разноразни Фаљи Рамаданији и Пини Захавији да се уруше када им укинеш ту базу и бирачко тело.

А не може бити ни шверца гудро кроз Србију одакле се цела та игранка и финансира јер смо Србију, јел'те, укинули?

А уједно без шверца наркотика ни Шиптари онда немају од чега да финансирају своју Велику Албанију, значи нема ништа ни од независности Косова...

То јест, Косово је Србија.

Само онда нема ни Србије...

То је она рупа у овом логичном предлогу која ми не да мира.




Abdilgafar Fali Ramadani (ЛИНК)



LIAN SPORTS - MANAGED PLAYERS (ЛИНК)



Pini Zahavi’s Balkan Football Empire (ЛИНК)



Malta at the centre of 'paper' footballer transfers (ЛИНК)




Узгред, Борисе, у праву си... Овај твој предлог би изазвао стварно много веће крвопролиће него нека промена на челу државе.


Па погледај само шта ова дилерска и менаџерска ситна риба пљуцкавица ради један другоме по улицама градова у Србији када лете аутомобили у ваздух само зато што један другоме уђе малкице у територију.


Замисли када би ти овим својим предлогом ушао тек тако на територију Фаљи Рамаданију и Пинију Захавију и њиховим пажевима у Србији, Дамјанцу, Звездану Терзићу, Ђурићу, Ранку Стојићу, Шарићу,...



EDIT: Узгред 2...


Тај исти Фаљи Рамадани је недавно био у најужем избору за најбољег фудбалског менаџера године. (ЛИНК)


Наравно, под окриљем менаџерске асоцијације. (ЛИНК)



А свему томе не могу да стану на крај чак ни ови које ти предлажеш да буду супервизори опоравка српског фудбала, па онда покушавају да пронађу рецепт за благоугодну интересну кохабитацију са овим паразитским шљамом, робовласницима 21. века...


European Parliament 2014-2019 Committee on Petitions (ЛИНК)



darkool darkool 19:41 24.02.2017

raspitaj se malo

Vasović je za početak predlagao ukidanje Fudbalskog saveza i svih takmičenja. Ovu akciju bi sprovela država a o njoj bi obavestila UEFA i FIFA.


grcki slucaj

mozda da pokusas sa nekom drugom idejom

p.s.
sto se mene licno tice mogu sve stadione da sruse posto jedina dosadnija igra od ove je americki fudbal
karabasbarabas karabasbarabas 22:13 24.02.2017

Re: raspitaj se malo


То јест, Косово је Србија.

Само онда нема ни Србије...

То је она рупа у овом логичном предлогу која ми не да мира.

tasadebeli tasadebeli 07:37 25.02.2017

Re: raspitaj se malo

karabasbarabas

То јест, Косово је Србија.

Само онда нема ни Србије...

То је она рупа у овом логичном предлогу која ми не да мира.







Гиштет ме кајмак!







8c_competizione 8c_competizione 10:04 25.02.2017

ah, ne treba

ne treba ukidati fudbal kao sport per se, vec samo treba zabraniti igranje utakmica pred publikom i uvesti besplatne TV prenose. plus raspustiti sve klupske bitange imafijase sa 100% zabranom bavljenjem istim poslom i bilo kakvim ulaganjem u sport dovjeka!

to ce najvise (novcano) pogoditi klubove pa ce poceti da razmisljaju vise o sportu a manje o huliganima i mafijasima!

mozda zvuci kao utopija, ali zapravo i nije

ima jedan dobar primer iz Finske, zapravo nije bas iz fudbala, ali jeste iz auto moto sporta.

imaju lokalna reli takmicenja koja imaju jedno vrlo dobro pravilo: na kraju trke, ukoliko neko od suparnickih ekipa zeli da kupi tvoj trkaci auto MORAS da ga im ga prodas i to po ceni od najvise 2000 EURa. time se izbegava preterano ulaganje u tehniku vozila a na ceni je tehnika vozaca!

zasto ne primeniti slican recept i ovde?

a brate mili, i drzava bi mogla da pocne da ulaze malko vise i u druge sportove, ne samo u fudbal!
karabasbarabas karabasbarabas 10:42 25.02.2017

Re: ah, ne treba

8c_competizione
ne treba ukidati fudbal kao sport per se, vec samo treba zabraniti igranje utakmica pred publikom i uvesti besplatne TV prenose. plus raspustiti sve klupske bitange imafijase sa 100% zabranom bavljenjem istim poslom i bilo kakvim ulaganjem u sport dovjeka!

to ce najvise (novcano) pogoditi klubove pa ce poceti da razmisljaju vise o sportu a manje o huliganima i mafijasima!

mozda zvuci kao utopija, ali zapravo i nije

ima jedan dobar primer iz Finske, zapravo nije bas iz fudbala, ali jeste iz auto moto sporta.

imaju lokalna reli takmicenja koja imaju jedno vrlo dobro pravilo: na kraju trke, ukoliko neko od suparnickih ekipa zeli da kupi tvoj trkaci auto MORAS da ga im ga prodas i to po ceni od najvise 2000 EURa. time se izbegava preterano ulaganje u tehniku vozila a na ceni je tehnika vozaca!

zasto ne primeniti slican recept i ovde?

a brate mili, i drzava bi mogla da pocne da ulaze malko vise i u druge sportove, ne samo u fudbal!


Odlican primer, samo ima jedna greska.
Navijaci finskih relista ne diluju drogu za drzavu.
tasadebeli tasadebeli 10:47 25.02.2017

Re: ah, ne treba

8c_competizione

mozda zvuci kao utopija, ali zapravo i nije




Зашто имам утисак да не отвараш линкове и не читаш оно што тамо пише?


Но добро, друже, знам да ти ниси једини на овом Блогу који уопште не чита оно што је линковано...


Због тога 'ајде онда овако:



Abdilgafar Fali Ramadani-Progonjeni Albanac ili prikriveni kriminalac?


Možda u istoriji srpskog fudbala nije bilo fatalnije greške od dolaska Jirgena Rebera, nemačkog trenera koga je u tada stabilni i moćni Partizan doveo tada anonimni fudbalski menadžer Abdilgafar Fali Ramadani i njegova mala menadžerska agencije LIAN sports. Deceniju kasnije, ono što je bila mala menadžerska agencija postala je prava hobotnica evropskih razmera, a ono što je bio mali fudbalski menadžer sa nikad objašnjenim prvim zarađenim milionom, sada je nezvanični gospodar srpskog fudbala sa mrežom veza u medijima, klubovima i državnim organima na kojima bi mu mogle pozavideti i neke države Evropske unije.

Niko u tadašnjem Partizanu nije mogao ni sanjati da će iz jedne neuspešne avanture sa dovođenjem stranog trenera izrasti pravo mutant partnerstvo, koje je svoju kulminaciju imalo u mandatu Dragana Đurića, i koje je dovelo Partizan na ivicu potpunog kolapsa. Ima onih koji smatraju da pravi krivac za ovo nije Đurić, već pre svega Nenad Bjeković, koji je svojim uticajem na neki način preko Miroslava Stevića uveo Falija Ramadanija u Partizan. Iako je istina da je Fali Ramadani u posao sa Partizanom ušao pre deset godina, njegov uticaj u klubu na donošenje ključnih odluka praktično nije postojao do dolaska Dragana Đurića na čelo Partizana, kada postaje de fakto vlasnik omladinske škole Partizana i vladar iz senke koji donosi praktično sve odluke o transferima. Nakon šest godina partnerstva Ramadanija i Đurića, FK Partizan je došao na najniže grane u svojoj istoriji, sa dugom od 14,9 miliona evra, ključnim igračima koji su praktično unapred prodati za male pare Ramadaniju i njegovim poslovnim partnerima, sa izgledom potpunog raspada kluba.

Abdilgafar Ramadani-Progonjeni Albanac ili prikriveni kriminalac?

Nakon propasti Dragana Đurića, hapšenja zbog brojnih kriminalnih afera u kompanijama u njegovom vlasništvu, i odlaska sa čela Partizana, postalo je očigledno da su dani Abdilgafara Falija Ramadanija u Partizanu odbrojani, i da nova uprava predvođena Zoranom Popovićem zarad golog opstanka Partizana jednostavno mora da preseče pupčanu vrpcu između menadžera i sportskog centra Partizan Teleoptik, početkom ove godine dolazi do najvećeg transfera, koji mediji u Srbiji uopšte nisu primetili. Fali Ramadani je iz Partizana prešao u Crvenu zvezdu, gde je preko generalnog direktora FK Crvena zvezda Zvezdana Terzića nastavio svoju za sebe uspešnu, a po Zvezdu fatalnu saradnju započetu pod upravom Vladana Lukića i Gorana Vesića. Tako je po istom modelu po kome su Partizanu za sitne pare otimana deca iz omladinske škole, Ramadani preslikao isti obrazac i krenuli su isti aranžmani sa Lukom Jovićem i ostalim mladim talentima Crvene zvezde, gde su Ramadaniju i njegovim partnerima prodavani većinski udeli u ugovorima mladih igrača Zvezde, za minorni novac. Zvezdan Terzić, koji je preko rodbinskih veza sa bivšim golmanom Nikolom Damjancem, glavnim Ramadanijevim operativcem u Srbiji, postao neka vrsta Dragana Đurića u Crvenoj zvezdi, ogoljeno i javno brani Abdilgafara Falija Ramadanija kao čoveka koji je uspešan fudbalski menadžer u evropskim razmerama, ali mu je jedina mana što je Albanac. Tako Zvezdan Terzić u svojoj bespogovornoj odbrani Ramadanija, kao generalni direktor kluba, postaje neka vrsta javne antiteze Crvene zvezde kao simbola srpstva i postaje revni branitelj ugroženog Albanca koga u Srbiji mrze samo zbog njegove nacionalne pripadnosti.

Ipak, da li je Abdilgafar Fali Ramadani progonjeni Albanac ili prikriveni kriminalac, to je dilema koju ako se pogledaju činjenice, nije teško rešiti. Pod jedan, Fali Ramadani nema nikakve veze sa fudbalom, niti je Dževad Prekazi, niti je Fadilj Vokri, niti je u rodnom Tetovu bio fudbaler ili imao bilo kakvu vezu sa fudbalom. Inicijalni kapital Abdilgafara Ramadanija i njegovih strateških partnera Burima i Baškima Osmanija takođe nema nikakve veze sa fudbalom, ali je i te kako bio zanimljiv obaveštajnim službama sa Zapada, posebno nemačkoj policiji. Ramadani i braća Osmani su glavni akteri pronevere 70 miliona evra, koji su nestali kroz sumnjivo odobrene kredite u nemačkoj Volksbanci. Od tog novca koji je netragom nestao, građeni su stanovi i lokali blizu stadiona Vardara u Skopju, hotel Riviera u Poreču u Hrvatskoj, ali je posebno zanimljivo i neodgovoreno pitanje koliko od tog novca je završilo u poslu kupovine mladih igrača iz Srbije, pošto je u jednom trenutku Fali Ramadani u Srbiji raspolagao sa praktično neograničenim finansijskim sredstvima, kojima ni jedna druga menadžerska agencija nije mogla ni blizu da parira.Nemačke tajne službe otvoreno su optuživale braću Burima i Baškima Osmanija da su umešani u krijumčarenje droge i oružja, kao i trgovinu ljudima, što je Baškim Osmani nevešto demantovao u intervjuu za hrvatske medije gde je za Jutarnji list kao razlog naveo ljubomoru Nemaca zbog uspeha Albanaca u Nemačkoj, ali je uprkos tome njegov brat Burim Osmani u sklopu te istrage završio u zatvoru u Nemačkoj, pod optužbom državnog tužioca za krivično delo teške prevare. Javna je tajna da su i Abdilgafar Ramadani, kao i braća Osmani, koji su jedna od najbogatijih porodica u albanskoj dijaspori, bili veoma važan deo finansijske i logističke podrške osnivanju i borbi OVK protiv srpske policije tokom 1998.i 1999. godine, što su u razgovorima sa svojim srpskim fudbalskim partnerima pravdali navodnim pretnjama da bi im ukoliko ne bi podržali borbu OVK, u Makedoniji bila pobijena familija. Ramadani je takođe bio u centru pažnje nemačke policije prilikom istrage protiv predsednika Bajera iz Leverkuzena, Rajnera Kalmunda, koji je došao na udar zakona zbog provizija na crno, preplaćivanja transfera i sam Ramadani je bio deo priče oko prodaje igrača iz Koblenca mimo sportskih propisa tamošnje lige. Jedino logično pitanje koje se nakon ovih podataka nameće je ako je u jednoj Nemačkoj, koja je pravna država sa ozbiljnom vladavinom zakona, Abdilgafar Ramadani bio predmet ozbiljnih istraga oko preplaćivanja, provizija na crno ili nelegalnih transfera, i ako su njegovi najbliži saradnici od strane ozbiljnih evropskih tajnih službi klasifikovani kao ljudi umešani u najozbiljnije oblike organizovanog kriminala, da li se i u Srbiji dešavaju neke slične istrage ili je stanje sasvim drugačije? Odgovor na ovo pitanje je gotovo nepotreban.

LIAN-Menadžerska agencija ili politički projekat uništenja srpskog fudbala?

Za razliku od Nemačke, u Srbiji Abdilgafar Fali Ramadani nikada nije bio predmet bilo kakve istrage, a ogromna količina novca kojom raspolaže bila je neodoljivi magnet za sve: od profesionalnih navijača, preko medija, do klupskih funkcionera i političara. Tako je oformljena prava mreža u kojoj je dobro plaćeno ćutanje svih čije se ćutanje moglo platiti, tako da bi oni koji ne pristaju na dilove, mogli na miru da budu pod stalnom medijskom baražnom vatrom i pritiskom. Tako ni jedna navijačka grupa u Srbiji nikada nije viknula ili napisala ništa protiv Falija Ramadanija, osim nekoliko časnih izuzetaka, upadljiva je i medijska blagonaklonost ili ravnodušnost prema Ramadaniju, koji je u srpskim medijima oglašava isključivo preko pisanih izjava koje plasira u odabranim medijima. O potpunom velu tajne koji ga okružuje govori i činjenica da u životu nikada nije dao televizijski intervju, nikada nije snimljen u bilo kojoj formi video snimka za medije, što je vrlo neobično za nekoga ko je navodno pošteni i sposobni Albanac, koga mrze zbog njegove nacionalne pripadnosti. Abdilgafar Fali Ramadani očigledno ima svoje jako dobre razloge zbog kojih krije svoje lice od javnosti, a posebno apsurdno bilo je ponašanje određenih medija bliskih sadašnjoj vlasti, koji su u jeku skandala oko prekida utakmice Srbija-Albanija na naslovnim stranama plasirali priču o tome kako Fali Ramadani lobira protiv Albanije, a za Srbiju, zato što mu je navodno u interesu uspeh srpskog fudbala. Na kraju se ispostavilo da je lobiranje za Albaniju bilo toliko moćno, da je doneta drakonska kazna kojom je Srbiji u jednom cugu odneto praktično devet bodova(poraz 3:0 i oduzimanje tri boda, plus dodela tri boda Albaniji), ali je nekako zgodno zaboravljena priča o dobrom Albancu Faliju koji lobira za Srbiju.

Tako se na kraju postavilja možda i ključno pitanje: Kako je jedan čovek bez ikakve veze sa fudbalom, iz naroda koji nema nikakvu ozbiljnu fudbalsku tradiciju, sa nikada objašnjenim poreklom novca, stvorio pravu menadžersku hobotnicu i finansijsku imperiju isključivo odvođenjem mladih igrača iz Srbije? Ima li logičnog objašnjenja za činjenicu da LIAN agencija praktično 90 posto svojih igrača vuče iz Srbije, dok je udeo albanskih igrača potpuno zanemarljiv, i nije na nivou od pet posto od ukupnog broja klijenata LIAN agencije? Da li je slučajan simultani uspon albanskog klupskog i reprezentativnog fudbala i finansijski i rezultatski kolaps srpskog repezentativnog i klupskog fudbala, posebno ako se ima na umu da je jedan od ključnih problema i klubova i same reprezentacije upravo sistematsko odvođenje mladih igrača iz Srbije, koji se namerno i svesno odvode pre vremena u posebno odabrane klubove širom Evrope? Klubove poput Benfike, čiji je direktor Žoze Karizo nedavno uhapšen u klupskom vozilu Benfike sa 9,5 kilograma kokaina, ali nekako niko od medija u Srbiji nije bio zainteresovan za dublju analizu činjenice da preko istih menadžera iz Srbije u Benfiku odlazi ogroman broj igrača, a da je u pitanju klub čiji se direktori hapse sa ogromnim količinama droge, što je potpuni raritet u istoriji evropskog fudbala? Ima li veze između poštenih i sposobnih Albanaca koji prodaju decu iz Srbije i ljudi poput Žozea Kariza, pitanje je koje bi u svakoj normalnoj zemlji pokrenulo državne organe na istragu, ali Srbija odavno nije normalna zemlja.

Misterija jedne nedodirljivosti

Zato je pitanje svih pitanja, koje nadilazi klupske podele, da li je ceo ponzi sistem prodaje prava na igrače trećim licima ili klubovima u vlasništvu menadžerske mafije, deo normalnog poslovanja ili deo šire strategije urušavanja klupskog i reprezentativnog fudbala u Srbiji? I kakva je to država u kojoj ljudi bez lica, raspolažu desetinama maloletne i jedva punoletne dece iz Srbije, a nema ni poreske uprave, ni tajne policije, ni bilo kakvog tužilaštva spremnog da zapita odakle izviru ti silni milioni, i najzad otklone dilemu u javnosti da li je Abdilgafar Fali Ramadani pošteni Albanac poput mnogih poštenih i vrednih građana Srbije albanske nacionalnosti ili bliski saradnik ljudi poput Žozea Kariza, Baškima Osmanija, Dragana Đurića ili Zvezdana Terzića? I možda neko nekada uspe da objasni kako je moguće da jednog Burima Osmanija istražuje i hapsi nemačka policija, Žozea Kariza hapsi portugalska policija, Dragana Đurića i Zvezdana Terzića je makar istraživala i hapsila srpska policija, a da jedini van istrage, jedini sa aurom opšte pravne nedodirljivosti u Srbiji bude Abdilgafar Fali Ramadani i njegov ključni operativac u Srbiji Nikola Damjanac? Zato je upravo u rešenju ove misterije jedne nedodirljivosti, možda i pravi početak ozdravljenja klupskog i reprezentativnog fudbala u Srbiji.

Željko Pantić


(Текст је из октобра 2015.)
medjutim92 medjutim92 10:40 25.02.2017

Da li je neko možda pitao..

..nas koji zaista volimo da odemo na stadione da gledamo fudbal i da na njemu gledamo naše (kakvi su da su), a ne da nam se ide samo kad stiže neko veliko ime iz inostranstva?

Kakvo bre crno ukidanje fudbala. Sasvim bi dovoljno bilo da država radi svoj posao, pa da se zna šta je čije vlasništvo, da klubovi moraju da plate poreze da bi se takmičili, da ljudi poput Saleta Mutavog odu u zatvor kad treba da odu umesto što se odsluženje odlaže do smrti, da se sponzori najvećih ne reketiraju i ne dovode na silu..

Kad veliki privatnik mora da isplaćuje platu trenera velikog kluba, a zauzvrat dobije upotrebnu dozvolu za svoj objekat preko reda, tu je fudbal najmanji problem. Pogotovo što se vrlo slične stvari dešavaju u košarci i u još dosta različitih delatnosti..
tasadebeli tasadebeli 10:48 25.02.2017

Re: Da li je neko možda pitao..

medjutim92
..nas koji zaista volimo da odemo na stadione da gledamo fudbal i da na njemu gledamo naše (kakvi su da su), a ne da nam se ide samo kad stiže neko veliko ime iz inostranstva?

Kakvo bre crno ukidanje fudbala. Sasvim bi dovoljno bilo da država radi svoj posao, pa da se zna šta je čije vlasništvo, da klubovi moraju da plate poreze da bi se takmičili, da ljudi poput Saleta Mutavog odu u zatvor kad treba da odu umesto što se odsluženje odlaže do smrti, da se sponzori najvećih ne reketiraju i ne dovode na silu..

Kad veliki privatnik mora da isplaćuje platu trenera velikog kluba, a zauzvrat dobije upotrebnu dozvolu za svoj objekat preko reda, tu je fudbal najmanji problem. Pogotovo što se vrlo slične stvari dešavaju u košarci i u još dosta različitih delatnosti..




escherichije_colic escherichije_colic 12:27 26.02.2017

Re: Da li je neko možda pitao..

medjutim92


Kakvo bre crno ukidanje fudbala. Sasvim bi dovoljno bilo da država radi svoj posao, pa da se zna šta je čije vlasništvo, da klubovi moraju da plate poreze da bi se takmičili, da ljudi poput Saleta Mutavog odu u zatvor kad treba da odu umesto što se odsluženje odlaže do smrti, da se sponzori najvećih ne reketiraju i ne dovode na silu..


Pa to boldovano, odnosno čovek koji to personificira javno je rekao da "nema snage da se obračuna s tim".

Isto tako, to reketiranje i dovođenje sponzora na silu, to opet radi država.

Dakle država treba da se obračuna sama sa sobom. Samo "fudbal" da nam se ne dira ni slučajno. Ceo Kosmos neka krene da pulsira u kontra frekvenciji, samo "fudbal" da nam niko ne dira ... i "navijače" i "sportske radnike".
Boris Drenca Boris Drenca 09:22 27.02.2017

Re: Da li je neko možda pitao..

Kakvo bre crno ukidanje fudbala. Sasvim bi dovoljno bilo da država radi svoj posao, pa da se zna šta je čije vlasništvo, da klubovi moraju da plate poreze da bi se takmičili, da ljudi poput Saleta Mutavog odu u zatvor kad treba da odu umesto što se odsluženje odlaže do smrti, da se sponzori najvećih ne reketiraju i ne dovode na silu..


Verujem da je ovo reakcija na naslov A u tekstu, istina u više reči nego kod tebe isto to.


Vasović je za početak predlagao ukidanje Fudbalskog saveza i svih takmičenja. Ovu akciju bi sprovela država a o njoj bi obavestila UEFA i FIFA. Uz dokazivanje svih kriminalnih aktivnosti. Policija bi pohapsila SVE koji se bave kriminalom (utaje poreza, droga, kriminal svake fele) a angažovani su u fudbalu.
Umesto ligaških takmičenja bi se organizovali regionalni kvalifikacioni turniri. Na njima bi mogli da učestvuju SVI do tada registrovani klubovi kao i novoosnovani koji plate 'kotizaciju za takmičenje' od koje bi bili fiinansirane sudije i ostali zvaničnici. Kvalifikacioni turniri trajali bi najmanje tri godine posle čega bi klubovi koji u njima najbolje prođu ušli u državni kvalifikacioni turnir koji bi za rezultat, posle dve godine, imao formiranje ligaškog sistema.

Od UEFA i FIFA bi bila tražena asistencija u nadgledanju takmičenja i u organizaciji saveza. Istovremeno bi se tražila suspenzija učešća svih reprezentativnih kategorija u međunarodnim takmičenjima kao i zabrana registracije srpskih fudbalera u inostranstvu. Stranci zatečeni u Srbiji bi bili oslobođeni ugovornih obaveza.

Po ovakvom sistemu takmičenja i uz ponovno organizovanje srpske reprezentacije i klubovi bi 'izašli' iz zemlje posle 6 godina. I međunarodno takmičenje bi započeli iz najnižeg nivoa.
emsiemsi emsiemsi 21:07 01.03.2017

Re: Da li je neko možda pitao..

escherichije_colic
medjutim92


Kakvo bre crno ukidanje fudbala. Sasvim bi dovoljno bilo da država radi svoj posao, pa da se zna šta je čije vlasništvo, da klubovi moraju da plate poreze da bi se takmičili, da ljudi poput Saleta Mutavog odu u zatvor kad treba da odu umesto što se odsluženje odlaže do smrti, da se sponzori najvećih ne reketiraju i ne dovode na silu..


Pa to boldovano, odnosno čovek koji to personificira javno je rekao da "nema snage da se obračuna s tim".

Isto tako, to reketiranje i dovođenje sponzora na silu, to opet radi država.

Dakle država treba da se obračuna sama sa sobom. Samo "fudbal" da nam se ne dira ni slučajno. Ceo Kosmos neka krene da pulsira u kontra frekvenciji, samo "fudbal" da nam niko ne dira ... i "navijače" i "sportske radnike".

Ма !
То све треба разјебати !
predatortz predatortz 20:35 25.02.2017

Da dobacim, sa strane...

Odlazak na utakmice, među žešće navijače (ja praktikujem Sever) bih preporučio svima.
Tek tu se može sagledati koliko smo prsli, koliko ludaka je na slobodi, ali koliko kao narod još imamo životnih sokova u sebi.
not2old2rock not2old2rock 21:48 25.02.2017

Re: Da dobacim, sa strane...

Koliko smo jadni, svi mi koji smo "služili u JNA" videli smo čim smo stigli u kasarnu. U stranu što su nas olindrali ko ovce i obukli u prnje i dronje i što kuhinja nije baš kao kevina i što si u žici i neka budaletina bi mogla i da pripuca ako si se baš zainatio da izađeš u grad, a nemaš dozvolu... Sve to nekako, ali s kim sam morao da provedem godinu dana, e to je bilo tragično!
tasadebeli tasadebeli 22:05 25.02.2017

Re: Da dobacim, sa strane...

predatortz
Odlazak na utakmice, među žešće navijače (ja praktikujem Sever) bih preporučio svima.
Tek tu se može sagledati koliko smo prsli, koliko ludaka je na slobodi, ali koliko kao narod još imamo životnih sokova u sebi.



О сто хиљада будала?


Предо, знаш шта је говорио мој матори још када сам био клинац, седамдесетих?



"Знаш, сине, када је Београд најпаметнији? Када сто хиљада будала оде на стадион на утакмицу!"



Иначе је редовно ишао на све Звездине текме са мном на Маракану.

Био је и када је потучен рекорд у броју гледалаца на Маракани када је Звезда играла са Реалом из Мадрида. (Тешко да ће скоро на неком нашем стадиону бити оборен тај рекорд.)







Мене није хтео тада да води. Имао сам тек 10 година.


Али ми причао после да је излазећи са стадиона видео лика који је био само у гаћама јер му је све одело било попуцало и покидало се од притиска масе на трибинама. Чак и ручни сат...


jedi-knight jedi-knight 13:31 26.02.2017

...

Svasta bih ovde mogao da dodam, ali bolje ne.
Mozda nakon izvesne vremenske distance, sada ne.
Mada, vuce me, pisem, brisem... Uzalud je. Prerano.
tasadebeli tasadebeli 09:24 01.03.2017

Re:Breaking News

jedi-knight
Svasta bih ovde mogao da dodam, ali bolje ne.
Mozda nakon izvesne vremenske distance, sada ne.
Mada, vuce me, pisem, brisem... Uzalud je. Prerano.



Да, биће то занимљиви мемоари... Једнога дана...


Могу само да претпоставим како то све изгледа изнутра када је и споља толико видљиво.



Рамадани поново уговорио трансфере црно-белих: Миленковић и Влаховић у Фиорентини, Партизану 6,5 милиона евра! (ЛИНК)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana