Astrologija| In memoriam| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Натпревар

krkar RSS / 20.02.2017. u 11:30


2e008ee938ee29e7424197173cc043b8.jpg

Smoriše ovi dugi blogovi!

Dakle, suština izbora je ko će u Sırbistanu biti glavni Sovnarkom. Владимир Владимирович, люби меня, а не его. Jedan ili drugi Šešeljev klončić.

E, moj Josipe Brože!

P.S.

A KK2 je mudro, dubokoumno i promišljeno izabrao da mu prvi predizborni miting vodi bivša članica JUL-a poznata po hrabrom istinoljubivom, slobodoljubivom i demokratskom novinarskom pitanju jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?



Komentari (683)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 14:44 20.02.2017

Zašto ja ne glasam

Poslednji poziv koji sam dobio bio je za izbore 2000. Pre toga sam ih redovno primao na moju bg-adresu iako sam već od 1994 odjavljen iz bg-a i prijavljen pri našoj ambasadi u Hagu, tada joč uvek SRJ. Needles to say, u to vreme sam u sve prethodne izbore investirao u vidu avio/bus karte, kako se koje godino već moglo stići u domovinu.

Otkad smo došli na vlast ni pisma ni razglednice od vrhovne izborne komande, a bogme ni od lokalne. Da li je nekome od blogosaučesnika poznato je li to slučaj ili nekakva namera.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:49 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

nask
Poslednji poziv koji sam dobio bio je za izbore 2000. Pre toga sam ih redovno primao na moju bg-adresu iako sam već od 1994 odjavljen iz bg-a i prijavljen pri našoj ambasadi u Hagu, tada joč uvek SRJ. Needles to say, u to vreme sam u sve prethodne izbore investirao u vidu avio/bus karte, kako se koje godino već moglo stići u domovinu.

Otkad smo došli na vlast ni pisma ni razglednice od vrhovne izborne komande, a bogme ni od lokalne. Da li je nekome od blogosaučesnika poznato je li to slučaj ili nekakva namera.


Ne pada ti na pamet da je neko samo konacno sredio biracki spisak?
nask nask 15:43 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

Pa da ga je sredio poslali bi mi poziv na moju nl-adresu koja im je poznata.
mlekac mlekac 16:08 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

nask
Pa da ga je sredio poslali bi mi poziv na moju nl-adresu koja im je poznata.

Ukucaš svoj JMBG i proveriš da li si na biračkom spisku. Ako te nema, obratiš se nadelžnima.
LINK
tyson tyson 16:15 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

nask
Pa da ga je sredio poslali bi mi poziv na moju nl-adresu koja im je poznata.

Озбиљно?


mlekac mlekac 16:18 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

tyson
nask
Pa da ga je sredio poslali bi mi poziv na moju nl-adresu koja im je poznata.

Озбиљно?




Uči se engleskom humoru...
nask nask 19:21 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

Ukucaš svoj JMBG


Pa na spisku sam.
mlekac mlekac 19:26 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

nask
Ukucaš svoj JMBG


Pa na spisku sam.


U tom slučaju obrati se opštini na čijem si biračkom spisku i priupitaj ih zašto ti ne šalju pozive?
nask nask 19:42 20.02.2017

Re: Zašto ja ne glasam

Mene NBG opština već decenijama gubi iz svakojakih spiskova. Mlekac hvala za link.
krkar krkar 13:36 22.02.2017

Ovi poludeli skroz!

U tom slučaju obrati se opštini na čijem si biračkom spisku i priupitaj ih zašto ti ne šalju pozive?


Šalju, šalju!!!




Koji imbecili birokratski, majku ti božju. U eri digitalizacije treba građanin da ide od šaltera do šaltera da SVIM ćatama prijavi novu adresu.

Ma jebo NATO kad je stao!
G.Cross G.Cross 14:52 20.02.2017

Ego ili Ustav

Ma izbor Vucica ce paradoksalno da dovede Srbiju malo blize normalnoj drzavi.
U vecini demokratskih drzava tajne sluzbe su kontrolisane od strane Parlamenta i Predsednika.
Nikako Predsednika Vlade. Sa razlogom.

Obzirom da je Vucic, koliko znam, jos uvek koordinator tajnih sluzbi u Srbiji i da ce verovatno to na ovaj ili onaj nacin ( sa ovim ili onim imenom ) da nastavi da bude kao Predsednik to ce Srbiju da dovede blize normalnosti.

Makar nominalno.



Sa druge strane ne razumem sta ce Vucicu uopste ovo. Nadleznosti Predsednika Republike su u Srbiji vrlo ogranicena, a on mora da se odrekne polozaja predsednika stranke. Tako da, ako se igra po pravilima, on ima vise da izgubi nego dobije.

Naravno ako ovo nije samo njegov Ego Trip.

Ili ako se posle izbora ne promeni ustav
nask nask 15:59 20.02.2017

Re: Ego ili Ustav

ako se igra po pravilima


Vidi se da si živeo u UK, engleski humor je vrh
iskudrina iskudrina 16:32 20.02.2017

Re: Ego ili Ustav

nask
Vidi se da si živeo u UK, engleski humor je vrh


Koji i sami Englezi odlično razumeju!


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 20.02.2017

Onima koji slave

Srećan Presidents Day!

urbana_gerila urbana_gerila 16:17 20.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic



šabane, stvarno si puma!

nsarski nsarski 16:38 20.02.2017

Re: Onima koji slave

Srećan Presidents Day!


Prevedeno na srpski: Shut up and go shopping!

Čuo sam da Walmart ovih dana ima once in a lifetime sales. Not to be missed.
The more you shop the more you save.
G.Cross G.Cross 17:18 20.02.2017

Re: Onima koji slave

nsarski
Srećan Presidents Day!


Prevedeno na srpski: Shut up and go shopping!

Čuo sam da Walmart ovih dana ima once in a lifetime sales. Not to be missed.
The more you shop the more you save.



Pa pretpostavljam da nece, nakom sto im Tramp protera pola radne snage, imati ko da im prodaje , pa vele, daj sta das da se trsimo ove robe dok jos imamo prodavce.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:11 20.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic
Srećan Presidents Day!



Твој председник, твој проблем, шта се нама жалиш
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 20.02.2017

Re: Onima koji slave

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Srećan Presidents Day!



Твој председник, твој проблем, шта се нама жалиш


A kome da se žalim, koji šalter radi? Ni na jednom mestu kao na ovom blogu nisam nalazio na tolike simpatije prema Trampu, sve se nadam da vi i dalje u njemu vidite nešto više od mene. Ja vidim samozaljubljenog kretena, istog kao što je Putin, sem što ovaj vaš ima i malo šlifa. Sine, Hilari je bila keva za ovog morona. Srećom, pa neće potrajati dugo.

Ali, priznajem, znao sam, ako kod nas dođe na vlast neko koga Srbi toliko vole, to ne može da izađe na dobro.

emsiemsi emsiemsi 20:50 20.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Srećan Presidents Day!



Твој председник, твој проблем, шта се нама жалиш


A kome da se žalim, koji šalter radi? Ni na jednom mestu kao na ovom blogu nisam nalazio na tolike simpatije prema Trampu, sve se nadam da vi i dalje u njemu vidite nešto više od mene. Ja vidim samozaljubljenog kretena, istog kao što je Putin, sem što ovaj vaš ima i malo šlifa. Sine, Hilari je bila keva za ovog morona. Srećom, pa neće potrajati dugo.

Ali, priznajem, znao sam, ako kod nas dođe na vlast neko koga Srbi toliko vole, to ne može da izađe na dobro.


Појасни болдовано !
Успут --- ни за кога не волим да чујем такву процену.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:34 20.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Srećan Presidents Day!



Твој председник, твој проблем, шта се нама жалиш


A kome da se žalim, koji šalter radi? Ni na jednom mestu kao na ovom blogu nisam nalazio na tolike simpatije prema Trampu, sve se nadam da vi i dalje u njemu vidite nešto više od mene. Ja vidim samozaljubljenog kretena, istog kao što je Putin, sem što ovaj vaš ima i malo šlifa. Sine, Hilari je bila keva za ovog morona. Srećom, pa neće potrajati dugo.

Ali, priznajem, znao sam, ako kod nas dođe na vlast neko koga Srbi toliko vole, to ne može da izađe na dobro.



Znaš kako, nama je bilo bitno da ne dođe ona zlobaba što ima pik na nas

Zva sve ostalo, citirao bih Čerčila:
"Gospodine Idn, da li ćete Vi živeti u Jugoslaviji po završetku rata?"

P.S.
Izdrži Pajke, ne daj se, evo ti nešto iz kanjona Tare od pre par nedelja da se opustiš

nask nask 21:38 20.02.2017

Re: Onima koji slave

Sine, Hilari je bila keva za ovog morona.



Ja bih zbog ovakvih izjava ljude osuđivao na doživotnu robiju zbog vređanja .
Milan Novković Milan Novković 22:19 20.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Srećan Presidents Day!



Твој председник, твој проблем, шта се нама жалиш


A kome da se žalim, koji šalter radi? Ni na jednom mestu kao na ovom blogu nisam nalazio na tolike simpatije prema Trampu, sve se nadam da vi i dalje u njemu vidite nešto više od mene. Ja vidim samozaljubljenog kretena, istog kao što je Putin, sem što ovaj vaš ima i malo šlifa. Sine, Hilari je bila keva za ovog morona. Srećom, pa neće potrajati dugo.

Ali, priznajem, znao sam, ako kod nas dođe na vlast neko koga Srbi toliko vole, to ne može da izađe na dobro.


Voda bre u koaksu, Srki

1. Killary nije bila keva ni za koga - ako pogledaš koliko su MSM mediji i tekuća vladajuća ekipa tada bili na njenoj strani trebalo je biti anti-keva pa izgubiti izbore.

2. Ogroman broj Srba, uključujući i mene, ne voli toliko "morona", nego mrzi Killary - naime, ona je bila posebno krvoločna i nekontrolisano se raduje kad po drugima padaju bombe, nije bitan uvek razlog. Baš se zalagala za bombardovanje Srbije, mislim, kako da je voliš, ajde ti objasni?! Ja je, evo, mrzim iz dna duše, i Trump mi je prilika da neocons vidim leđa. Od nje jedino više mrzim Tonija Blera, i što ga više ljudi, sa svih strana sveta mrzi, toliko se bolje osećam. Mrzeo sam i Tačerovku iz dna duše.

2.1 Nači derivat broja 2 je pitanje na koji se to način više voli neko ko po tebi i/ili tebi bliskima baca bombe, sa ciljem da uništi i ubije, od nekoga ko još nije dokazao da je tako krvoločan

3. Flynn je The Biggest Game in Town, to sam mislio u nekoliko navrata već nekoliko meseci (misle drugi, ja sam samo dissemination channel) - i dalje ide ta igra, sa zvaničnim, clandestine ili virtuelnim Flynnom - pa neće močvara sama da se isuši. MSM su ti malo u panici tamo, press prostitues bili pre panike, a sad se ne zna ni ko pije ni ko plaća.

4. Moraš malo da čitaš i alternativnu štampu, evo ti OVDE malo nabacano, nemam vremena sa "sažimanje".

5. Naravno, bitka je ljuta i nema garancija ni da će pravda da pobedi

E sad, znam da ti nije Biblija na pameti, pa već ako ne nudiš meso i krv, pa ne rasprodaješ sve da bi dao siromašnima ne moraš da se držiš ni (mrzi me da prevodim ili tražim na Srpskom): "love your enemies, bless those who curse you, do good to those who hate you, and pray for those who mistreat you and persecute you".

Daj da bar nekoga zveknemo po tintari a od dobrote mupodarimo besplatan smeštaj i hranu - lock her up bi trebao da bude naš ratni polič

Znam da si tvrdoglav i da me nećeš nimalo poslušati, nego mi veći gušt da otkucam jedan komentar nego da fiksiram jedan bug
krkar krkar 01:24 21.02.2017

Maclean, ne Eden

Zva sve ostalo, citirao bih Čerčila:
"Gospodine Idn, da li ćete Vi živeti u Jugoslaviji po završetku rata?"


Jeste to pitao Čerčil ali nije u pitanju gospodin Idn nego brigadir Fitzroy Maclean, šef savezničke vojne misije pri Vrhovnom štabu NOV i POJ. Čerčil je ovo pitao kad mu je Maclean rekao da je Tito komunista.

Maclean je inače bio jedan fascinantni gospodin koji je, iako nikad nije voleo kounizam, vrlo voleo Jugoslaviju i Jugoslovene a i Tita. Imao sam sreću da sam ga poznavao i više puta bio njegov gost.
krkar krkar 01:29 21.02.2017

Re: Maclean, ne Eden

bene_geserit bene_geserit 08:23 21.02.2017

Re: Onima koji slave

srdjan.pajic
Hilari je bila keva za ovog morona. Srećom, pa neće potrajati dugo.

Pa u sada vec otvorenom ratu Trampa i Deep State (ukljucujuci CIA-u i druge agencije) moze da se desi da "ne potraje dugo".
Ali mi nikako nije jasno da se tome radujes.
Koliko god da ti se Tramp ne svidja to je ipak neko koga je narod birao na izborima, i skidanje njega "narandzastim revolucijama" moze da izazove jako nezgodne posledice. Ili mozda mislis da ce oni koji su ga birali da budu srecni sto se njihova izborna pobeda prekrojava nedemokratskim metodama? Demokratija jeste (verovatno) samo iluzija, ali kada razvejes i to malo, ostaje samo ogoljena sila. E sad, ovih dana sta ta sila radi (sabotira Trampa) moze da ti se svidja, ali sutra nece da ti se svidi.
narcis narcis 13:07 21.02.2017

Re: Onima koji slave

Sine, Hilari je bila keva za ovog morona.

sag sime razočarao i kao čovek i kao komunista i kao dron i kao planinar, a tek kao bajker ...
killary mož da bidne keva samo za morone.
ono američani od đorđa džbuna starijeg naovamo i bira samo morone i debile za precednike pa ne vidim digaje problem.
sedisi u taj tvoj colorado, lemisi žičke i ne pipaj dugmići.
sugarbaby sugarbaby 10:17 22.02.2017

Re: Maclean, ne Eden

Fitzroy Maclean


jel on bese onaj prvi englez/stranac kome je dozvoljeno da kupi kucu na korculi?
krkar krkar 10:44 22.02.2017

Re: Maclean, ne Eden

jel on bese onaj prvi englez/stranac kome je dozvoljeno da kupi kucu na korculi?


E da je živ pa da mu kažeš da je Englez!
sugarbaby sugarbaby 10:47 22.02.2017

Re: Maclean, ne Eden

E da je živ pa da mu kažeš da je Englez!


ama znam da je škot nego da li je on kupio kuću na korčuli? jer ja mislim da DA.
expolicajac expolicajac 18:38 20.02.2017

Imaš ti neku muku

Kada ovoliko gneva sipaš po jednoj članici JUL-a a drugog člana JUL-a braniš kao časnog čoveka
krkar krkar 01:35 21.02.2017

Nemam muku imam stav

expolicajac
Kada ovoliko gneva sipaš po jednoj članici JUL-a a drugog člana JUL-a braniš kao časnog čoveka


Ona je samo sitna ljigava oportunistkinja. A Zoran Čičak je levičar komunističko-julovskog tipa otkako ga znam, još kao tinejdžer. I nije menjao uverenja kao čarape niti je u stranku/e ulazio radi sitnog ćara.

Uostalom, kad se sve sabere više je platio svoje članstvo u tim ekstremističkim organizacijama nego što ga je naplatio.
mlekac mlekac 19:16 20.02.2017

Nego...

Pomiriše se kumovi?
krkar krkar 19:55 20.02.2017

Etotigana - sad Toma neće!



Eto, Toma odustao od kandidature.

Ili ga je šarmirao neodoljivi Alek, ili mu je Udba izvukla slike kako kreše ovcu???


AlexDunja AlexDunja 20:00 20.02.2017

Re: Etotigana - sad Toma neće!

ma slabo mi nešto ti predviđaš u poslednje vreme,
smorili te akteri, ne bi ni da razmišlaš o njima:)))
mirelarado mirelarado 21:15 20.02.2017

Re: Etotigana - sad Toma neće!

Eto, Toma odustao od kandidature.


Сад се тражи неко ново замајување на граѓаните...
emsiemsi emsiemsi 21:55 20.02.2017

Re: Etotigana - sad Toma neće!

krkar


Eto, Toma odustao od kandidature.

Ili ga je šarmirao neodoljivi Alek, ili mu je Udba izvukla slike kako kreše ovcu???



Ооооо, фала Богу !
Сада могу мирно на спавање --- Србија је спашена.
karabasbarabas karabasbarabas 22:30 20.02.2017

Re: Etotigana - sad Toma neće!

sugarbaby sugarbaby 10:26 23.02.2017

Re: Etotigana - sad Toma neće!

mirelarado
21:15 20.02.2017
Re: Etotigana - sad Toma neće!
Eto, Toma odustao od kandidature.


Сад се тражи неко ново замајување на граѓаните...


ja sve očekujem vaš blog, jer VIP!


krkar krkar 19:59 20.02.2017

Još jedna tragedija!



Troje Pravednika napustilo Genijalčevu Sektu.

Hoće li se završiti ovaj crni dan???

AlexDunja AlexDunja 20:02 20.02.2017

Re: Još jedna tragedija!

setili se da je diktator:)))

što bi reko moj svekar: kasno palenje
emsiemsi emsiemsi 20:06 20.02.2017

Re: Još jedna tragedija!

krkar


Troje Pravednika napustilo Genijalčevu Sektu.

Hoće li se završiti ovaj crni dan???


Прочитао сам ту вест.
Наравно да су напустили из принципијелних разлога, односно, залагања за демократију и тако то.
Нема зезања !
alselone alselone 22:17 20.02.2017

Re: Još jedna tragedija!

zemljanin zemljanin 23:48 20.02.2017

Re: Još jedna tragedija!

nije njemu lako, taman se uhlebio a šuškaju se novi parlamentarni izbori ... a cenzus dalekooo

to mi je vrhumac karikature u Srbiji ... stranka ili pokret zasnovan na demokratiji a nosi ime šefa ... pa ti sad glasaj

PS. jbg. taki mu horoskop
AlexDunja AlexDunja 21:37 20.02.2017

:)

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:59 20.02.2017

Re: :)

Nači, ovaj cirkus ne da liči na Only fools and horses, nego ubada.
alselone alselone 22:21 20.02.2017

Kad krece trol?

De su budjoni i princi kada su najpotrebniji?!

Koju seriju gledati? IMam putovanje ponovo da se usiri covek, treba mi nesto novo da ubijem jedno 15 sati.
Milan Novković Milan Novković 22:27 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

Koju seriju gledati?

Sex and the City
alselone alselone 22:33 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

Sex and the City


Cuj gledo...

(glupa fora)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:38 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
De su budjoni i princi kada su najpotrebniji?!

Koju seriju gledati? IMam putovanje ponovo da se usiri covek, treba mi nesto novo da ubijem jedno 15 sati.


ako nisi gledao, "the wire", remek delo.

ali treba imati strpljenja, ko za rusku literaturu.
alselone alselone 22:41 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

Joj nesto sam se lomio, ali je bilo vrlo skoro posle Sopranosa pa mi je bilo mlako. Mozda da se nateram ponovo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:50 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
Joj nesto sam se lomio, ali je bilo vrlo skoro posle Sopranosa pa mi je bilo mlako. Mozda da se nateram ponovo.


pazi, wire je stara serija, a prve tri sezone su stvarno masterpiece, na nekim fakultetima (sociologija itd.) u SAD je bila i "literatura".

critical response

al kažem ti, treba malo strpljenja
iskudrina iskudrina 22:50 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
Koju seriju gledati? IMam putovanje ponovo da se usiri covek, treba mi nesto novo da ubijem jedno 15 sati.


у 4 дела по 2 сата, за половину путовања послужиће:

alselone alselone 22:54 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

у 4 дела по 2 сата, за половину путовања послужиће:


Mozda moze i Vukodav film. :)
alselone alselone 23:03 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

iskudrina


AlexDunja AlexDunja 23:09 20.02.2017

Re: Kad krece trol?


Koju seriju gledati?

mr. robot
iskudrina iskudrina 23:15 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
alselone
iskudrina




Спасибо.
Ја сам рођена, одрасла и живела на путу где се налази Ганина јама, сада дрвени музеј посвећен Романовима.
Верујем да знате да је то место где су били бачени након убиства у кући Ипатијева.
alselone alselone 23:24 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

Верујем да знате да је то место где су били бачени након убиства у кући Ипатијева.


Знам само из приче.

Од мог руског приватног искуства имам само једну лепу посету Санкт Петербургу за нову годину да запросим жену на обали Неве. Уз то имам и мало подоричне традиције Исаковичевих.

Пословно имам мало лошија искуства, али јебига.
krkar krkar 23:58 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
iskudrina




Gde nađe ovu Ivanu Žigon

Božemili, ja to slušao negde sredinom osamdesetih. Tada se još nije bila setila da je pravoslavna mindžahedinuša
alselone alselone 23:59 20.02.2017

Re: Kad krece trol?

Ако си (овде смо на ти) из херојског града, можда би некам могла да поделиш историју са нама. Блоги на пример исто зна лепе приче оданде.
alselone alselone 00:03 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Gde nađe ovu Ivanu Žigon


Ovo nije Zigonnka. Dobra je Zana, foklerka ruska. i boze moj.
krkar krkar 00:19 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Dobra je Zana, foklerka ruska


Žana nije folkerka. Ona je ruskopravoslavna fašistkinja. I u pesmama i, još više, u onome što govori. Klinički slučaj.

Žalibože onakvog glasa!
zilikaka zilikaka 00:27 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Ovo nije Zigonnka. Dobra je Zana, foklerka ruska. i boze moj.

Ne bih da kvarim uživanje, priznajem da prvi put čujem ( za ) dotičnu, i skoro sigurno ne bih otvarala da poslušam da je Krkar nije opljuvao.
Nemam pojma šta je on imao na umu, al ja skoro nisam čula ofucaniju melodiju.
To bre ko kad uzmeš gitaru bez ideje šta ćeš pevati, pa na osnovu ofucanih fragmenata na licu mesta sklepaš nešto.
Pazi kad nepoznatu melodiju ladno pratiš i predvidjaš bez greške.
Meni ovo na nivou gimnazijalke (ne mnogo talentovane) koja uz poznavanje osnovnih akor(a)da za doveče slupa melodiju na omiljene stihove.
Nadam se da ima reprezentativnijih uradaka.
krkar krkar 00:32 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Nadam se da ima reprezentativnijih uradaka.


Ja na ovo nisam ni kliknuo, evo sad ću. Ja sam je slušao od sredine osamdesetih, tad je kao bila nešto ne baš zabranjena ali ne socijalistički poželjna. Jedna moja drugarica Moskovljanka je jako lepo pevala njene pesme i imao sam neke ploče a i jednu kasetu koja navodno nije bila objavljena kao ploča. Znala je da peva a i pesme su bile dobre.

Sad ću da potražim neke od tih starih stvari. Ima, na primer, jedna Okudžavina pesma koju je odlično pevala.

A i da čujem ovaj klip
zilikaka zilikaka 00:45 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Sad ću da potražim neke od tih starih stvari. Ima, na primer, jedna Okudžavina pesma koju je odlično pevala.

Preletela snimak jednog koncerta.
Ima boljih stvari al moj opšti utisak je da je previše mlako. Ladno da zaspiš od dosade.

Naravno, niti želim da vredjam nit sam stručna.(al namćor svakako jesam)
Samo slušalac koji voli i ruski melos.
A rekoste da je folkerka...
disident79 disident79 00:51 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Koju seriju gledati? IMam putovanje ponovo da se usiri covek, treba mi nesto novo da ubijem jedno 15 sati.


Show me a hero- politička priča autor David Simon(The Wire, Homicide)
Marco Polo - istorijska priča(Spoiler:glavni lik nije Marko Polo)
Narcos - topla ljudska priča(ovu ne treba propustiti)
The man in the high castle - zanimljiv koncept
krkar krkar 00:57 21.02.2017

Žana Bičevskaja

zilikaka
Sad ću da potražim neke od tih starih stvari. Ima, na primer, jedna Okudžavina pesma koju je odlično pevala.

Preletela snimak jednog koncerta.
Ima boljih stvari al moj opšti utisak je da je previše mlako. Ladno da zaspiš od dosade.

Naravno, niti želim da vredjam nit sam stručna.(al namćor svakako jesam)
Samo slušalac koji voli i ruski melos.
A rekoste da je folkerka...


Sad pokušao da nađem starije stvari ali vrlo teško. Poslušao ono tvoje, sranje potpuno. Valjda je nosi duhovnost i domoljublje pa ne mora još i da peva.

Ali evo dve pesme koje nisu onako dobre kao što ja pamtim sa njenih starih snimaka ali nisu totalno sranje. Obe znam u daleko boljim verzijama, bez prenemaganja i usiljenih koloratura (gde im nije mesto). Prva je narodna, druga je Okudžavina.



EDIT: ovo je pravo, nešto mi se bio zeznuo drugi link


И чисто да видиш како ово друго звучи у оригиналу:

iskudrina iskudrina 00:59 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

zilikaka
Naravno, niti želim da vredjam nit sam stručna.(al namćor svakako jesam)
Samo slušalac koji voli i ruski melos.
A rekoste da je folkerka...




додајем и оригинал, из једног од најлепших филмова:


vcucko vcucko 01:01 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

iskudrina

Спасибо.
Ја сам рођена, одрасла и живела на путу где се налази Ганина јама, сада дрвени музеј посвећен Романовима.
Верујем да знате да је то место где су били бачени након убиства у кући Ипатијева.

Uh.
Ako me nešto pomerilo u detinjstvu, povuklo prema čitanju uopšte, to je bio Bažov. I njegova Gospodarica gore, njegov majstor Danilo, Prokopič i ostali.
Znači, meni kad kažeš Ganina jama, znam, tu su se desile neke užasne stvari, neka besna fukara je ubijala princeze. Bože sačuvaj.
Ali, pre svega, zamišljam Danilušku, sa njegovim perfektnim peharom od malahita u ruci, kako omađijan ide za Gospodaricom gore, dok mu se gušterice motaju oko nogu.
Gde me nađe...
krkar krkar 01:05 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

iskudrina
zilikaka
Naravno, niti želim da vredjam nit sam stručna.(al namćor svakako jesam)
Samo slušalac koji voli i ruski melos.
A rekoste da je folkerka...





Meni Miki ovo toliko pogrešno peva da ne može ni Sofija da ga izvuče.

Najbolja mi je filmska verzija (mrzi me sad da tražim c/b original, prvo mi ispada kolorirana verzija)



EDIT: Našao baš što sam tražio



I naravno uvek odlični Aleksandrovci (samo da ubodem izvođenje koje tražim):

urbana_gerila urbana_gerila 01:12 21.02.2017

Re: Žana Bičevskaja

alselone alselone 01:14 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Slava Romanovima.
nsarski nsarski 01:14 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Samo slušalac koji voli i ruski melos.

Бродяга


Uzgred, na kraju zabranjivanog filma "WR, misterija organizma", Makavejeva, Ivica Vidovic peva "Molitvu" Fransoa Vijona (naravno, ne peva on nego Okudzava).



krkar krkar 01:18 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Ziveli Romanovi.


Jesu, živeli dok nisu skončali. I naručivali Faberžeova jaja dok im je podanstvo umiralo od gladi i bolesti.

Pa se neko posle čudi što su naprasno prestali da žive?
alselone alselone 01:20 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Pa se neko posle čudi što su naprasno prestali da žive?


A sto su Lujevi prestali da zive?
Goran Vučković Goran Vučković 01:25 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

A sto su Lujevi prestali da zive?

Onaj četrnaesti je naručio potop.
zilikaka zilikaka 01:26 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Ma kako god, al ne sme da je dosadna.
Ako ima ponavljanja, a skoro svugde ih ima, svakp sledeće treba da donese il novu dinamiku, il tempo, il naglašavanje. Il sve to zajedno.
Ako je prva fraza ista kao sledeća, ko će to da sluša. I čemu. To mi osnovna zamerka kod Žane.

Kontra primer moja omiljena, kozačka, u skoro svim izvodjenjima, "Oj to ne večer"
S telefona mi komplikovano da linkujem.

alselone alselone 01:33 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Goran Vučković
A sto su Lujevi prestali da zive?

Onaj četrnaesti je naručio potop.

A je l Nikolaj narucio komunise?
zilikaka zilikaka 01:34 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Бродяга

Ma Als je kriv za sve. Baš je našao najgore da okači.

Mene toliko dojmilo da me privremeno zaustavilo u odluci da odem na spavanje
alselone alselone 01:35 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Zili nisam do sada skapirao da si toliko muzicki potkovana. Svaka cast!
alselone alselone 01:37 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

najgore

Uzinat.
Goran Vučković Goran Vučković 01:38 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

A je l Nikolaj narucio komunise?

Ne, njemu je greškom isporučen vagon Lenjina iz Švajcarske.
zilikaka zilikaka 01:40 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Zili nisam do sada skapirao da si toliko muzicki potkovana

Ma kako nisam!
Samo što ne zaržem.
iskudrina iskudrina 01:40 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
A sto su Lujevi prestali da zive?


"Apres moi le deluge ... " Kao da onaj koji je ovo rekao nije ništa naučio od svojih prethodnika.

Pogledajte sjajnu seriju Prokleti kraljevi (Les rois maudits) i to je konačna tačka toga šta želja vlasti i para pravi sa ljudima. To je na šta bih htela da ukažem ... i još samo da uputim u temu jednu priču Konan-Dojla, njegovo delo "The Doings of Raffles Haw", da primetim na to da je nebitno koja boja krvi teče u venama - svi osećaju taj pritisak koji stvaraju vlast i moć, novac.
Ovde život bilo čiji postaje nebitan, sve se gubi u odnosu na moć, kao da je to u prirodi čoveka.


krkar krkar 01:44 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

додајем и оригинал, из једног од најлепших филмова:


Pardon, nisam video original, i to još u crno-beloj verziji. Video sam samo Miki-Sofija verziju koju ne volim.

Ali da ne bude da sam postirao bez veze, evo sovjetskog Mikija (мисм, ја њега у ствари уопште не волим, нервира ме до неба - али је неизбежан):



krkar krkar 01:54 21.02.2017

Ово је Русија

Кад смо већ код музике, могу ја политички да мрзим Русију колико год хоћу (мрзим је више него што бих желео али то је ипак чиста емоција, не рацио) али хтео - не хтео мораш да свршиш на земљу/државу/нацију/културу која има овакав патриотски валцер!

И Хворостовског који то отпева таман како треба:



И кад каже

Кровью народной омытое знамя
Мы понесём вперёд!
Мы пойдём навстречу новой жизни,
Сбросим бремя рабских оков!


ко се не најежи тај је пизда безмуда!
krkar krkar 02:18 21.02.2017

Re: Žana Bičevskaja

krkar
zilikaka
Sad ću da potražim neke od tih starih stvari. Ima, na primer, jedna Okudžavina pesma koju je odlično pevala.

Preletela snimak jednog koncerta.
Ima boljih stvari al moj opšti utisak je da je previše mlako. Ladno da zaspiš od dosade.

Naravno, niti želim da vredjam nit sam stručna.(al namćor svakako jesam)
Samo slušalac koji voli i ruski melos.
A rekoste da je folkerka...


Sad pokušao da nađem starije stvari ali vrlo teško. Poslušao ono tvoje, sranje potpuno. Valjda je nosi duhovnost i domoljublje pa ne mora još i da peva.

Ali evo dve pesme koje nisu onako dobre kao što ja pamtim sa njenih starih snimaka ali nisu totalno sranje. Obe znam u daleko boljim verzijama, bez prenemaganja i usiljenih koloratura (gde im nije mesto). Prva je narodna, druga je Okudžavina.



EDIT: ovo je pravo, nešto mi se bio zeznuo drugi link


И чисто да видиш како ово друго звучи у оригиналу:




Opet sam bio nešto zeznuo sa klipom. OVO je Okudžavina Gruzijska pesma:

alselone alselone 08:36 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

pazi, wire je stara serija, a prve tri sezone su stvarno masterpiece, na nekim fakultetima (sociologija itd.) u SAD je bila i "literatura".

critical response

al kažem ti, treba malo strpljenja


Kupljeno onda.
milisav68 milisav68 08:37 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

alselone
Koju seriju gledati? IMam putovanje ponovo da se usiri covek, treba mi nesto novo da ubijem jedno 15 sati.

Inspector Montalbano

Chicago P.D.
alselone alselone 08:40 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Narcos - topla ljudska priča(ovu ne treba propustiti)


E, da, covece. ovo se reklamiralo jedno vreme i zaboravio sam. Uf, ovo je sigurno uzi izbor.

P.S. Hvala svima na preporukama.
svarog svarog 13:59 21.02.2017

Re: Kad krece trol?

Taboo- Hardy razbija
bene_geserit bene_geserit 08:56 22.02.2017

Re: Kad krece trol?

Probaj na primer Terriers, za to vecina nije cula, ali je super (naravno potrajala samo jednu sezonu ).
iskudrina iskudrina 23:04 22.02.2017

Re: Kad krece trol?

vcucko
iskudrina

Спасибо.
Ја сам рођена, одрасла и живела на путу где се налази Ганина јама, сада дрвени музеј посвећен Романовима.
Верујем да знате да је то место где су били бачени након убиства у кући Ипатијева.

Uh.
Ako me nešto pomerilo u detinjstvu, povuklo prema čitanju uopšte, to je bio Bažov. I njegova Gospodarica gore, njegov majstor Danilo, Prokopič i ostali.
Znači, meni kad kažeš Ganina jama, znam, tu su se desile neke užasne stvari, neka besna fukara je ubijala princeze. Bože sačuvaj.
Ali, pre svega, zamišljam Danilušku, sa njegovim perfektnim peharom od malahita u ruci, kako omađijan ide za Gospodaricom gore, dok mu se gušterice motaju oko nogu.
Gde me nađe...


Извините, не сналазим се брзо у свему овоме, временски.
Хвала што је на помену Јекатеринбурга Ваше сећање Павел Бажов.
Желим казати да је Урал и предели где сам се родила и одрасла познат најпре по природним лепотама и благу, народу који живи са те Азијске стране (има много аутентичних народа, Манси, Коми, Ханти, Башкири) и чији су животи и традиција и послужили као основ за све те дивне сказы о којима говорите. То су предања из живота руског народа све до '20. прошлог века.
Управо сада док мој син учи-говори прве речи и српског и руског ја њему читам једну такву причу: Камени цвет, на српском, јер сам књигу пронашла у овој нашој кући, из доба Аустровенгрије пуној традиције и историје, где се и мој муж родио, као и његов чукундеда (негде око времена убиства цара Александра II), а чије име наш син сада носи.
Све то остало је као баштина тог народа Урала, као што су пехари од правог малахита национално благо и могу се видети у Зимском дворцу музеја Ермитаж, у Малахитовая гостиная, јер налазишта не постоје од краја XIX века, па их ни мој отац, геолог, никада није у природи видео. Све што се продаје је вештачко и служи за продају наивним страним туристима од стране људи које зовемо ”контра-банда”.

vcucko vcucko 07:51 23.02.2017

Re: Kad krece trol?

iskudrina

Желим казати да је Урал и предели где сам се родила и одрасла познат најпре по природним лепотама и благу, народу који живи са те Азијске стране (има много аутентичних народа, Манси, Коми, Ханти, Башкири) и чији су животи и традиција и послужили као основ за све те дивне сказы о којима говорите. То су предања из живота руског народа све до '20. прошлог века.
Управо сада док мој син учи-говори прве речи и српског и руског ја њему читам једну такву причу: Камени цвет, на српском, јер сам књигу пронашла у овој нашој кући, из доба Аустровенгрије пуној традиције и историје, где се и мој муж родио, као и његов чукундеда (негде око времена убиства цара Александра II), а чије име наш син сада носи.
Све то остало је као баштина тог народа Урала, као што су пехари од правог малахита национално благо и могу се видети у Зимском дворцу музеја Ермитаж, у Малахитовая гостиная, јер налазишта не постоје од краја XIX века, па их ни мој отац, геолог, никада није у природи видео. Све што се продаје је вештачко и служи за продају наивним страним туристима од стране људи које зовемо ”контра-банда”.

Hvala! Slobodno na ti, пожалуйста!
Zanima me, da li Hanti i Mansi (i ostali) u nekom autohtonom obliku žive i sa ove strane Urala? Njihova AO je tamo dalje na istok.

A "Kameni cvet" je moja valjda prva "prava knjiga", iščitana mnogo puta i držana na počasnom mestu na polici, pre polaska u školu, tamo negde, kako kažeš, u дальние концы Австро-Венгрии.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:40 20.02.2017

Rezime

1) U Srbiji nema drugih ljudi do ovih koji su na sceni. To jest -- nema drugih ljudi spremnih da se politički angažuju.
2) Politički angažman nosi nevolju i opasnost u jednoj državi bez institucija. Pogledajte, za primer, kako su Mariju Mali korumpirani-partijski sudija i veštaci lišili starateljstva nad decom. Svaki onaj ko se suprotstavi SNSu izlaže se opasnosti. Zato --treba imati poštovanja za sve nove ličnosti na političkoj sceni Srbije. Oni su pokazali hrabrost i volju.
3) Prezir koji se iščitava ovde u pojedinim komentarima jeste i prezir nad vlastitom državom. Podsmevajući se i ljudima i glasačima koji veruju da ona može biti bolja podsmevamo se i sebi.
4) Janković je častan čovek, sa stavom i kičmom. Ovo ne govorim na osnovu njegovog javnog delovanja, naprotiv -- na osnovu privatnog, građanskog, porodičnog, komšijskog. Da li je to dovoljno? Ne, nije, ali je lep početak.
alselone alselone 22:44 20.02.2017

Re: Rezime

Realno, meni se cini da su svi protivkandidati tempirani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 20.02.2017

Re: Rezime

alselone
Realno, meni se cini da su svi protivkandidati tempirani.

To znači šta?
princi princi 23:02 20.02.2017

Re: Rezime

1) U Srbiji nema drugih ljudi do ovih koji su na sceni. To jest -- nema drugih ljudi spremnih da se politički angažuju.

Ovo nije tačno. Pre 6 meseci je Vladimir Kostić, lekar neurolog, inače predsednik SANU, u onom čuvenom intervjuu u kome je žestoko opalio po srpskim zabludama, iluzijama i bulažnjenjima na eksplicitno pitanje da li bi se kandidovao za predsednika Srbije rekao: Da. Niko, nijedan od ovih režisera, glumaca, pesnika, nije ni trepnuo, nije rekao ni A. Zašto? Zato što nije dovoljno častan? Što nema kičmu? Nije dovoljno pametan? Nije dovoljno radova objavio u Lancetu i Natureu? Nije dobar komšija? Nema dovoljno lepog psa?

Nije tačno da Srbija nema bolje ljude od Jankovića, nego se njima sistematski ne daje nikakva šansa.

Što se ličnih kvaliteta Jankovića tiče, nemam nikakvih razloga da sumnjam da se radi o pristojnom čoveku. Problem je samo što problemi Srbije kao države i srpskog društva zahtevaju mnogo više od kućnog vaspitanja. To što je neko dobar komšija ne znači da treba da bude i predsednik države.
alselone alselone 23:02 20.02.2017

Re: Rezime

Da ih je namestilo tako jadne da ne mogu nista da urade.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:08 20.02.2017

Re: Rezime

princi.


Što se ličnih kvaliteta Jankovića tiče, nemam nikakvih razloga da sumnjam da se radi o pristojnom čoveku. Problem je samo što problemi Srbije kao države i srpskog društva zahtevaju mnogo više od kućnog vaspitanja. To što je neko dobar komšija ne znači da treba da bude i predsednik države.


Naravno da ne znači, ali ima nečeg u tome... Prečesto se dešava da izabrani predsednik nema kućnog vaspitanja, nije dobar komšija, nema čak ni psa...

Naprosto je nekako banalan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana